MOȘU
108 aprobate
oricare@careofi.com
85.255.232.55 Ca răspuns la Sorin.
„…lucru neadevarat, i s-a dat atata cata a fost, ba chiar si din ratiile altor fronturi….”
Sorin
(si altii ca tine)
DACA VOI CREDETI CA FEDERATIA RUSA(ma rog Siloviki), NU STIE CE ESTE ACELA UN „RAZBOI” va INSELATI.
Numai daca va uitati, la Germania lui Hitler si-ar trebui sa intelegeti, cati ani i-a trebuit sa se inarmeze.
Am mai spus-o cu alta ocazie:
Federatia Rusa, a pornit aceasta Operatiune Speciala, ca buni jucatori de sah, cu DOI PIONI, SE PREGATESTE AL TREILEA PION/CAL. Se pare ca Prigojin este un…CAL !?! :)
Daca la inceputul Operatiunii, Federatia Rusa a cam fost luata prin surprindere de reactia mediatica a celor din ukraina, cam aceiasi de la …”padurea vesela” pe drum Rusii au recuperat si le-o servesc inapoi tuturor neamicilor.
Trebuie sa recunosc faptul ca-s trist deoarece multe comentarii sunt foarte scazute ca nivel de LOGICA(ce-o fi aia !?!)
S-O TINETI MINTE: FEDERATIEI RUSE NU-I LIPSESTE NIMIC SA DUCA UN RAZBOI…PERPETUU. Au materii prime, au industrie, au si…oameni. Banii, pentru o tara in razboi, NU AU NICIO…IMPORTANTA/VALOARE.
Ce cauta NATO sa mai EXISTE, dupa ce s-a desfiintat Tratatul de la Varsovia, la portile Federatiei Ruse !!!???!!! Evident, MATERII PRIME.
Sunt voci, din ce in ce mai multe, din occident care o spun cu TUPEU, ca Federatia Rusa trebuie …sparta ca tarisoarele mici sa fie usor de…”DEZVOLTAT” asa ca si Romania!:(
Intreaba-l pe comentatorul „Iulian” sa-l „intrebe” pe subalternul lui(Pavel Caruta*) de unde stia el acum 25 ani ce va urma!?!
Pacat
S-a aprobat transferul de F-16 catre Ucraina. Pe care insa rusii, bineinteles, le-au distrus deja.
https://tenor.com/de/view/raf-gif-19372971
Aa…si inca o mica completare…zici ca banii „nu conteaza pentru o tara aflata in razboi”? Asta e un absolut monument de ignoranta. Banii sunt exact ceea ce au contat in orice razboi al istoriei, inclusiv in ultima conflagratie mondiala. Este ceea ce a pus in cap Germania. Atata timp cat orice, de la cartusul amarat pina la rachetele minune Kinzhal, care s-au dovedit a nu fi deloc ao minune, costa bani. Cele din urma pomenite (ca si alte „colege de breasla”…gen Iskander, Kalibr), de ordinul milioanelor de parai bucata. Piesele de aviatie, de artilerie, de echipament blindat, au aceiasi regula aplicata.
In afara de asta, despre ce razboi vorbesti? :))). Vezi ca daca te-ai gasi in Rusia, ai fi imediat arestat pentru folosirea acestui termen.
Sorin
Dacă io oi fi vreun necunoscător în materie ăștia de mai jos poate chiar cunosc câte ceva dintr-ale politicii:
N-a poftim, i-a d-aci:
”Ce a descoperit serviciului secret al Germaniei despre Rusia
23 mai 2023, 07:53 (R.C.) Actualitate 0
La mai bine de un an de la începutul invaziei ruse în Ucraina, nu sunt semne că preşedintele Vladimir Putin ar fi slăbit, potrivit serviciului secret al Germaniei, informează marţi dpa.
Nu există fisuri vizibile în sistemul condus de Putin, a declarat luni, la Academia Federală pentru Politică de Securitate (BAKS) din Berlin, şeful Serviciului de Informaţii Externe (BND), Bruno Kahl.
Rusia încă este în poziţia de a „purta război pe termen lung” cu soldaţii nou recrutaţi, a spus Kahl, acest lucru fiind valabil şi în cazul armamentului şi a muniţiei.
Întrebat când exact a ştiut BND că Rusia va ataca Ucraina, Kahl a răspuns:”Cu aproximativ 14 zile înainte de începerea războiului am detectat şi fenomene care nu puteau fi interpretate în alt mod”.
Rusia a lansat invazia pe scară largă pe 24 februarie 2022.
Kahl a respins criticile conform cărora serviciile de informaţii din Statele Unite şi Marea Britanie se aşteptau la un atac mult mai devreme decât BND, spunând că acele servicii de informaţii au prezis probabilitatea unui război pe baza observaţiilor lor. BND, pe de altă parte, a subliniat că decizia de a ataca va fi luată, în cele din urmă, de preşedintele Putin. Liderul de la Kremlin a adoptat această decizie luând în considerare mai multe aspecte,”care nu au constat în numărarea rachetelor sau a tancurilor”, a spus şeful BND.
P.S. În sfârșit se pare că Cotidianul a renunțat la nenorocita de marotă de ”neprovocată și nejustificată”.
Dé ”o minciună repetată(la infinit) devine adevăr în mintea(corect-mentalul-) oamenilor, slabi de ”îngeri”
Păcat :(
Ooops:
https://www.cotidianul.ro/ce-a-descoperit-serviciului-secret-al-germaniei-despre-rusia/
Semnele vin din informatiile interne. Inchipuie-ti tu ca Scanteia, pe vremea lui Ceasca, sa fi scris ca PIB-ul Romaniei a pierdut 10 miliarde de parai, ca planul la hectar a scazut cu 20% si ca tractorul Brasov produce cu un sfert mai putin….pai iti puteai face o idee cum e situatia in realitate. No, asa-i cand spune Scanteia ruseasca ca nu e bine.
Cu asta as conchide ca nu are rost sa ne contrazicem mai mult….nu e ca si cum nu vom afla daca e laie sau balaie, daca tu o zici bine, sau eu. Vedem ce-o fi intr-un an, dupa aia, cam cat inseamna „perpetuu” ala.
Valabil si cu situatia de pe front.
„S-O TINETI MINTE: FEDERATIEI RUSE NU-I LIPSESTE NIMIC SA DUCA UN RAZBOI…PERPETUU. Au materii prime, au industrie, au si…oameni. Banii, pentru o tara in razboi, NU AU NICIO…IMPORTANTA/VALOARE.”
Asta se numeste realitate paralela.
-Federatia rusa are resurse de care nu mai are nevoie nimeni….afara de cazul ca diversi mulgatori (China, India…) le iau la pret de dumping.
-Resursele de pe front s-au imputinat dramatic, vremurile de anul trecut din vara, cand Rusia tragea 30-35 de mii de obuze pe zi au murit demult.
-URSS, un monstru fata de actuala Rusie, nu a avut capacitatea de a duce „un razboi perpetuu”. Afganistanul si efortul de a tine pasul cu cursa inarmarii l-au pus in faliment.
-TASS si Interfax, citand ministerul de finante, raporteaza un deficit bugetar de 50,2 miliarde de dolari numai in primele 4 luni ale acestui an…in conditiile in care Rusia spera la un deficit de 29 de miliarde pe tot anul 2023. Numai in Aprilie 2023, veniturile Rusiei din exporturile de energie au scazut cu 64% (saizeci si patru la suta) fata de Aprilie 2022, iar fata de Martie 2023 cu 6% (adica e un trend de scadere continua.
https://www.interfax.ru/business/900892
-Rusia a pierdut 50 de mii de oameni (cincizeci de mii) din domeniul cercetarii in ultimii 5 ani. Tot Interfax, ca sa nu te plangi ca e „propaganda vestica:
https://www.interfax.ru/russia/902007
As mai avea o intrebare, raspunsul poti sa ti-l dai in gand, ori cum doresti: ce parere ai de chestia asta?:
-Summitul G7 la Hiroshima, Japonia –> fara Rusia
O sa zici probabil ca asta nu conteaza, DAR:
-Summitul ligii arabe la Jeddah, Arabia Saudita –>fara Rusia
-Summitul Central-Asiatic, Xian, China, la care au participat toate tarile ex-sovietice din Asia Centrala (stii, Kazahstan, Tadjikistan, Turkmenistan, Kyrgistan, Uzbekistan etc, etc, etc) –> fara Rusia.
Ca inca o paranteza, Africa de Sud, membra BRICS, il anunta pe Putin sa nu cumva sa vina el la urmatorul summit BRICS, pentru ca va respecta decizia ICC si vor trebui sa-l aresteze.
Nu stiu cum pare asta pentru tine, sau cum ai vrea sa para ca arata. Pentru mine, asa arata inceputul disparitiei unei foste puteri de pe scena mondiala.
Fapte si date, nu lozinci.
Si aduc iarasi aminte ce scriam in vara lui 2021:
https://ioncoja.ro/nu-cred-ca-rusia-in-15-20-de-ani-va-mai-juca-un-rol-semnificativ-pe-plan-mondial/
Se pare ca ma insel doar in sensul ca timpul a luat-o pe repede inainte.
Sorine,
perfect adevarat! dar ca sa intelegi fenomenul trebuie sa mai si studiezi, de la simplu la complex, nu doar psalmii si sa cazi in letargie…
O tara care din cauza conducerii politico-militare devine pe zi ce trece tot mai izolata si intra intr-o sclavie coloniala a unor mari rekini: India importa la pret de nimit țiței si exporta pridusul finit!
Vai noua si ^rusofonilor nostri, care au ăemas cu tremuratul in gene si le flutura kilotii cand aud de ”Marea federatie Rusa!”
**Insa cred ca este mai bine sa nu-i contrazic! :))
Cand ma gandesc ca unii de pe aci imi spuneau mie ca fac copy-paste :))) . In timp ce pot scrie un text pe un subiect, cu ideile mele, iar daca fac un copy-paste, si aia e o sinteza….aspectul asta, datele, citat, aspectul celalalt, cifrele, citat…iar ei iau un text kilometric cap-coada… si baffff….pus si simplu il lipesc aici. Si texte preluate de la aceleasi persoane care de peste un an dau numai chifle: cum or sa ocupe rusii Ucrana, cum o sa desfiinteze regimul de la Kiev, cum or sa ia ei Odesa si o sa izoleze Ucraina de la mare (stai sa vezi cand or recupera ucrainenii sudul), cum o sa cadem in 3 litere in fata aurului rusesc (cica singura rezerva pe care o mai are Kremlinul e de cca. 100 de miliarde de dolari in yuani) care va rupe spatele vestului, cum vinde Rusia mai mult gaz si petrol ca inainte (de-aia in 4 luni are dublul deficitului planificat pe tot anul), cum devine Rusia pol de putere, cum va face ea zona demilitarizata, lata de 100 km, prin Ucraina. Stai sa facem la finele anului si bilantul celor 10 profetii ale lui Medvedev.
”…Asta se numeste realitate paralela.
-Federatia rusa are resurse de care nu mai are nevoie nimeni….afara de cazul ca diversi mulgatori (China, India…) le iau la pret de dumping….”
Wow, ce mare înțelepciune ai debordat…D-aia curge curentul(electric) gârlă-n casele românilor(aproape) GRATUIT !!!!!!!!
Sorin
Oricum ești de nedepășit la aruncatul ”bolovanilor” în ”baltă” ceva mai dihai ca -n următoarea ta afirmație(cea cu nr. de obuze), așa că las ”proverbul” românesc să-și urmeze …cursul, dar, cum dar-ul la români există, riști să primești înapoi….”bolovanii”
Se pare că LEGITĂȚILE întră-n …travaliu(!!!) :( și ceva tot v-a ieși. Să sperăm nu(și)…cenușă:(
Succes
Iulian
Deja incepi sa…mirosi :(
„Sa duca (Federatia Rusa) un razboi perpetu zici?” Se pare ai ….probleme cu…intelegerea unui text scris, GRAV!!!!
Puncte-puncte, nu-ti sugereaza, nimic!?! Te ajut io!? *POATE CHIAR SI PERPETUU.
„…O oră mai târziu, rușii și sirienii au început să se retragă, iar trupele americane au încetat focul. Din avanpostul lor, i-au urmărit pe mercenarii ruși și militarii sirieni întorcându-se să-și recupereze morții. Bilanțul bătăliei care durase aproape 4 ore: între 200 și 300 de morți și zeci de vehicule blindate distruse de partea ruso-siriană. În tabăra adversă, niciun soldat american ucis sau rănit. Un luptător sirian din forțele aliate cu americanii fusese ușor rănit….”
https://colectionaruldeistorie.ro/prima-confruntare-armata-ruso-americana-din-ultimii-100-de-ani-batalia-de-la-khasham-7-februarie-2018-noaptea-in-care-fortele-sua-au-nimicit-sute-de-mercenari-wagner-in-siria/
Hai, las-o dracu’: Chiar niciun mort/ranit !!??!!
Mai ceva ca-n filmele din „padurea vesela” supereroul(de carton) american evident…omoara….milioane de inamici, cu un singur…incarcator…:))
Astia au alta..parere:
https://strategic-culture.org/news/2023/05/08/un-operation-in-mali-scam-just-watch-germans-run-from-wagner-troops/
„…Ne reorganizăm angajamentul în regiune și vom lăsa participarea noastră la MINUSMA să se termine într-un mod structurat în următoarele 12 luni.”
Dar este chiar adevărat, având în vedere istoricul Germaniei pentru minciunile sale goale pe circuitul internațional condus de odiosul său cancelar Scholz, care nici măcar nu poate recunoaște rolul Berlinului sau cunoștințele despre explodarea conductei Nord Stream? Există un alt motiv pentru care Berlinul să iasă din Mali?
Ce făcea acolo în primul rând este, de asemenea, o întrebare bună. Adevărul nu are de-a face cu lupta împotriva terorismului în Sahel, ci mai mult cu sprijinirea ideilor delirante ale Franței despre hegemonia sa în Africa. Marea Britanie a trimis, de asemenea, 300 de soldați acolo inițial pentru a-l sprijini pe Macron și jocul său cu două fețe din Mali, de a pretinde că luptă împotriva terorismului, în timp ce era cu adevărat interesat doar să sprijine companiile franceze acolo și să protejeze expații francezi.
Marea Britanie a retras aceste trupe la doar câteva luni după ce Franța și-a retras soldații în vara anului trecut. Germania, se pare, este puțin lent în asimilarea modului în care rahatul se întâmplă în Africa și astfel fiara sa politică greoaie – o coaliție de ipocriți, răzgândiți și abandonati – a simțit în sfârșit cafeaua și și-a dat seama că trupele sale erau puțin izolate într-o țară. nu au înțeles condus de o juntă care era aliniată cu Rusia. Este posibil ca Scholz să se fi trezit brusc în miezul nopții cu o sudoare rece și să-și dea seama că întregul său guvern de coaliție s-ar prăbuși dacă trupele Wagner s-ar plictisi puțin într-o zi în Mali și ar decide să-i masacreze pe germani ca o modalitate de a trimite un mesaj că Rusia este nemulțumită de angajamentul Berlinului față de Zelensky?
Se pune din nou întrebarea în Mali, ce fac contingentele europene acum în Mali dacă niciunul dintre ei nu poate face ca junta de acolo să stea la coadă și să cedeze nevoilor și aspirațiilor elitelor occidentale? Scholz a făcut în mod clar calculele și și-a dat seama că Mali este o bombă cu ceas și propriile sale trupe sunt vulnerabile la atac în cazul în care mizele războiului din Ucraina ar fi ridicate anul acesta.
Și așa narațiunea media occidentală este că Germania nu se poate descurca cu conducerea militară din Bamako, ceea ce pentru oricine are un IQ mai mare de 60 și care știe ceva despre cum funcționează lumea, este desigur o prostie. Miezul problemei pentru regimul din Mali este că ei nu văd niciun rost ca germanii să fie acolo. Dacă germanii nu pot obține niciun rezultat pe câmpul de luptă cu teroriștii islamici – și credeți-mă, am auzi despre asta dacă ar obține – atunci singurul alt scop pentru ei ar fi să adauge o securitate mai târziu conducerii militare în sine, politic.
Dacă Germania este într-adevăr acolo în Mali pentru a lupta împotriva teroriștilor – care ar putea/ar lua puterea în Mali dacă ar putea învinge junta – atunci gândul este de ce nu pot proteja elita de acolo în alt mod. Răspunsul este că ei nu sunt acolo nici pentru a lupta împotriva teroriştilor, nici pentru a-i împiedica să preia puterea în Mali. Au fost acolo pentru a-l susține pe Macron, dar acum el și băieții lui au fost dați afară, ceea ce îi face pe nemți să arate ca niște adolescenți proști de la discoteca de la școală, care se uită cu toții unul la altul fără fete la vedere când începe ultimul dans. Inutilitatea este un cuvânt cu care ar trebui să ne simțim confortabil atunci când vorbim despre Germania și armata ei, mai ales când este condus de Scholz, care este un bufon în cea mai bună zi și și-a condus propria țară într-un conflict direct cu Rusia.
Fuckwittery militar judecat greșit este de fapt o specialitate germană care continuă să se repete în istorie. Cine ar putea, până la urmă, să uite jubilația inițială a operațiunii Barbarossa de la începutul celui de-al Doilea Război Mondial, care a dus la masacrarea armatei germane, când sovieticii s-au unit și au dus lupta la următorul nivel? Dacă germanii înșiși nu pot explica propriilor lor oameni ce fac trupele lor în Africa de Vest, atunci nu este deloc surprinzător că au probleme cu junta militară din Bamako, care se dovedește a fi „dificilă”. Crede cineva din aceste prostii de la mașina de presă a ONU, care recent a luat-o de rahat când a sunat că șeful ONU era îngrijorat de soarta tinerelor femei din Afganistan și se angajează să le salveze? Acesta este același șef al ONU care nici măcar nu poate să-și salveze personalul ONU de viol și hărțuire sexuală pe scară largă în clădirile ONU?…”
„…Eu nu stiu cate cursuri ai audiat de Strategie si Arta Operativa, care insumeaza si Logistica, cat stii despre Alianță si rolul si locul High Tech (High Technology)/Înaltă Tehnologie aplicată in mediul militar…”
Aici, ai dat-o-n bara, rau. Daca-n ’89 Armata, A TRADAT*, POPORUL ROMAN, atunci cu „plandemuia” s-a facut de….CACAT :( Sa scoti armata-n strada, cu tancuri(bine ca fara aviatie) militarii inarmati ca de..razboi, cu un INAMIC, de marimea 0.1-0.5 microM(CORONAVIRUS) este peste putinta intelegerii
Aici in aceasta poza unde poti vedea grosimea firului de par(50-180microM):
https://www.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2020/10/RelativeSizeofParticles-Infographic-1920px_v8.jpg
„Daca NATO se desființa dupa Verșovia” ERA PACE IN LUMEEEE, NU EXISTA:Momentul Tg.Mures, martie’90, Yugoslavia, Libia, Siria, Irak, Afganistan….milioane de morti, cica-n irak 500 000 copii omoriti!!!!!!! de brava americacana. Sunt unii care nu stiu sa exporte decat TEROARE, altii nu vor decat sa-si bea „mahoarca” lor in PACE.
* cu o singura…EXCEPTIE!!!!
Aceasta EXCEPTIE, sper s-o aflu la timpul oportun. In caz ca mi se va spune adevarul, Armata este partial absolvita de vina. In caz contrar, v-a trebui sa suporte VINA.
Am strabatut cateva mii de mile sa aflu un anume motiv, de la un „caracter infect” spusa la scurt timp de la o intalnire si ca sa aflu, acum, ca m-a tradat :(
Asa ca Iulian, ai grave probleme cu adn-ul de neroman.
Pacat
MOȘU,
ai dreptate, nu te contrazic! … :))
Mai ales aici: ”„Daca NATO se desființa dupa Verșovia” ERA PACE IN LUMEEEE, NU EXISTA:Momentul Tg.Mures, martie’90, Yugoslavia, Libia, Siria, Irak, Afganistan….milioane de morti, cica-n irak 500 000 copii omoriti!!!!!!! de brava americacana. Sunt unii care nu stiu sa exporte decat TEROARE, altii nu vor decat sa-si bea „mahoarca” lor in PACE.”
Daca asta este si parerea altora …, ”cu mult mai documentati” nu-i contrazic, nici pe ei! :))
Aşa e Moşu, dar pe lângă râvnirea materiilor prime se suprapune şi marele Proiect „Israel în România” (şi în Bulgaria, Polonia, Cehia, Ucraina…) care este un vis mai vechi al unora, acela al Republicii Universale.
Dar „măreţele planuri” vor fi date peste cap de Rusia. Ei (plănuitorii oculţi) s-au grăbit, sau poate doar vor să probeze ce poate Rusia, ori să-i slăbească forţa armată prin războaie de uzură, care se vor extinde şi în alte zone.
Deocamdată e bine că planurile de colonizare totală a Ro sunt întârziate, căci ruşii le vor da bătaie de cap în continuare. Dacă va fi reales Erdogan în Turcia vom vedea şi alte fronturi deschise aproape de noi. Să sperăm că România va avea noroc şi jugul satanic ce i s-a pus va slăbi suficient de mult, încât să fim în stare să-l înlăturăm la momentul potrivit.
Luaţi gheara de pe Mirabilul Tărâm
Moto: Cu tot ce năzăreşte
Din firea noastră veche
Dăm Romelor de ştire,
Prin ierburi murmurând,
Că numai oboseala
Ne-a aşezat sub scoarţă,
Dar dacă e nevoie
Ne vom scula oricând.
Prea multă uneltire contra noastră,
Prea mult efort să ne desfiinţeze,
Da-n lumea asta, cât o fi de vastă,
Noi suntem far creat să lumineze.
Că de milenii noi am fost aici,
Pe neamul nost, puternic, s-au altoit regate
Şi-n suflete ascunsă, cusută cu arnici,
O inimă de get în piepturi ni se zbate.
Şi la sfârşit de lume ei vor să ne sugrume
Şi-a lor credinţă moartă s-o impună,
Dar fără noi, lumea, n-ar mai putea fi lume,
Cum viaţa nu-i nimic fără lumină.
Ne-ar frânge inima dacă-ar putea
Şi-armate de-or veni să ne ocupe cerul,
Troiţele din sate n-au cum le fura
Şi nici din limbă lacrima şi dorul.
Căci doar la noi se aude-n depărtări,
Al clopotelor dangăt de la-nceputul lumii,
Chemarea vitejilor buciumată în zări,
Oşteni şi lupi în încleştarea vremii.
Mesaj trimis de falnicii titani,
Tartarul condensat în pietrele de moară,
Străfulgerarea miilor de ani
Ce-orgoliile lumii le doboară.
Atâtea imperii câte-au trecut prin ere
S-au răsturnat de noi ca de o buturugă
Şi ca într-o poveste cu zâne şi mistere,
Cu rugile şi crucea mereu le-am pus pe fugă.
Haideţi, luaţi-ne şi gurile de rai
Şi vă-mbrăcaţi cu Mioriţa noastră
Şi-o să vă-mpungă toţi cerbii de pe plai
Şi pentru voi apa va deveni salmastră.
De ne râvniţi pământul, rămâneţi cu blestemul,
S-aveţi prigoana-n suflet pân’ la iad,
Iar clopotele noastre vă cânte recviemul
Şi să vă bată toaca din fiecare brad.
C-au mai râvnit şi alţii Mirabilul Tărâm,
Aduşi aici de soartă şi de vânt,
Ia-ntâmpinat râmlenii cu sabia lui Râm
Şi i-a făcut pe dată o apă şi-un pământ.
Dorel Bîrsan 2021
P.S. Despre Ram, ca strămoş al românilor, mi-am dat cu părerea aici:
https://biransblogblog.wordpress.com/contact/numerele-sacre-stiinta-semnelor-si-antichitatea-pecetile-divine-etaloane-geto-dacii-creatie-sistem-solar-mila-romana-cotul-sacru-stadia-atlantilor/despre-ram-ramleni-si-misterul-zeilor-primordiali/
Dorel
Chiar ma bucur de revenirea ta: Undeva, candva, tot va exista :)
Succes, s-ai
Rusia,avand in vedere ca are tot ce-i trebuie pe solul si in subsolul ei, nu este dusmanul natural al nimanui. Mai bine zis, nu MAI este intrucat si-a atins limitele geografice naturale ( la fel ca SUA bunaoara, care nu-i caracterizata deloc ca fiind un stat expasionist desi si-a largit granitele ,tot pana la limitita naturala a configuratiei sale,prin mijloace violente.)
In zilele noastre, un stat care poseda bogatii naturale si tine sa le pastreze trebuie fie sa recurga la razboi( cazul Rusiei) , fie sa cedeze totul sperand in interesul binevoitor al ocupantului ( cazul Romaniei), cu observatia ca ce se potriveste celui mic nu i se potriveste si celui mare; astfel incat, daca cel mic poate fi pastrat fara pericol in stare de supusenie, cel mare-odata prins in lat- trebuie lichidat. Asa ca suntem in fata unui fenomen normal si razboiul Rusiei este esentialmenete unul de aparare,chiar daca a inceput printr-un atac. Se pare ca de data aceasta agresorul, adica SUA, a gresit insa calibrul presupusei victime ( se mai intampla !) si s-ar putea sa asistam la o manevra de regurgitare. Scuzabil, daca ne gandim ca in istoria lor rusii s-au batut cu turcii,cu persii, cu suedezii,cu nemtii, cu francezii -cam toti la apogeul puterii lor- americanii s-au batut cu mexicanii,cubanii,irakienii, grenadinii si chiar isi fac un titlu de glorie din casapirea bastinasilor.
Aici m-ati cucerit pe veci, intrucat aflu in premiera ca ”Asa ca suntem in fata unui fenomen normal si razboiul Rusiei este esentialmenete unul de aparare,chiar daca a inceput printr-un atac.”
In astă situatie *Nu va contrazic!
MOȘU!
Sa duca (Federatia Rusa) un razboi perpetu zici?
Eu nu stiu cate cursuri ai audiat de Strategie si Arta Operativa, care insumeaza si Logistica, cat stii despre Alianță si rolul si locul High Tech (High Technology)/Înaltă Tehnologie aplicată in mediul militar, asa ca poti lua de bună realitatea ca Rusia este inca departe….
Un alt argument este acela ca de acum 7-8 luni a tot incercat sa cumpere tehnica, munitii de pe terțe piețe si si-a cam luat flit; Iranul se joaca inca… Cand se intampla asta despre ce perpetum putem perora pe aici?
Si exemplele pot continua, dar nu te contrazic!
Referinta ta la ”Federatia Rusa trebuie …sparta ca tarisoarele mici”, ca asa sustin unele voci ma face sa-ti raspund ca alea nu sunt voci, nimeni nu aude voci, sunt idei, curente de gandire si in definitiv puzderia de tarisoare supte in Federație cunosc vreun tip de democratie, de libertate, sunt construite in timp pentru independenta economica si financiara sau sunt ”DRESATE” sa faca frumos pt ca inca nu sunt rase la propriu? Aviz Cecenia, Daghestan, Ingușetia, Osetia de Nord, Hacasia, Altai, Tuva, Carelia?
1-Daca NATO se desființa dupa Verșovia, in pragul intensificarii fenomenului terorirst la nivel planetar, ca arma de stat, religios, etnic, de afacere necurata …etc lumea ar fi intrat in impas. Nu te juca cu termeni pe care nu-i stapanesti si nu ai fundamentat fenomenul: sunt țări care dau ritmic ”tribut” organizatiilor teroriste pentru a-si proteja interesele si cetatenii!
2*-fiind a 2 a oară cand ataci subiectul iti raspund altfel:
– Maestre, care este secretul înțelepciunii?
– Să nu te contrazici cu inocenții!
– Maestre, nu cred că ăsta este secretul!
– Ai dreptate!!!
Iulian
Și ca …amuzament:)
”…nimeni nu aude voci…”
Ba da, este numit de medicina alopată….Paranoia sau Epilepsie.
”…Crizele focale sunt, de cele mai multe ori, precedate de anumite experiențe cunoscute sub numele de aură.[23] Acestea pot include: fenomene senzoriale (vizuale, auditive sau olfactive), psihice, autonomice sau motrice.[21…”
https://ro.wikipedia.org/wiki/Epilepsie
Medicina homeopată( a lu’ Zamolxe) a spus cu ce se tratează, au recunoscut(ofticați) grecii:Cu descântece.
Nefiind un site/blog axat pe medicină sau spiritualitate, mă rezum doar la două afirmații:
1. Clarviziunea este capacitatea Conștiinței de a se modifica Voit(prin voința persoanei în cauză) a Conștientului a senzorilor de recepție a imaginilor din mediul înconjurător sau din alte dimensiuni și timpi istorici sau aleatoriu(dereglări) datorate unor cauze independente de voința persoanei în cauză:
Personalitate recunoscută:Edgar Cayce și …alții :)
2. Claraudiția este capacitatea Conștiinței de a modifica (tot) Voit, a Conștientului a senzorilor auditivi.
Succes :)