caroline gunderode
330 aprobate

google.bex
caroline.gunderode@gmail.com
109.133.42.42

 

Josh Yoder, „Freedom Flyers”: „O să-i facem să plătească scump” pentru accidentele cu vaccinul pilot
Publicat la 28.04.2022 la 19:46

Joshua Yoder de la „Freedom Flyers”
FS
DISTRIBUIE ACEST ARTICOL:
Autor(i): FranceSoir
-A _+ A
În timp ce pilotul Bob Snow denunță obligația de vaccinare din patul său de spital, Josh Yoder, președintele „US Freedom Flyers”, anunță că „o să-i facem să plătească mulți bani; toate elementele sunt la locul lor pentru marea frământare. ” ( furtuna perfectă ).

Pe 9 aprilie, căpitanul Bob Snow s-a prăbușit în cabina zborului American Airlines 1067 DFW, la doar șase minute după ce și-a aterizat Airbus-ul cu 200 de pasageri la bord pe aeroportul Dallas Fort Worth din Texas. Printr-o coincidență fericită, o asistentă și un marinar al Marinei americane aflate încă la bord au reușit să-i salveze viața. De la Spitalul Baylor, Căpitanul Snow, fără antecedente medicale cunoscute înainte de injectarea „anti-Covid”, a filmat un filmuleț în care spunea că este sigur că acest atac de cord a fost cauzat de injecțiile „anti-Covid” la care se supusese. de teamă să nu-și piardă locul de muncă; el denunta obligatia de vaccinare a American Airlines. După 31 de ani de serviciu, cariera lui, spune el, s-a încheiat, întrucât nu va mai putea zbura.

De îndată ce și-a recăpătat cunoștințele în spital, căpitanul Snow îl sună pe Josh Yoder, președintele US Freedom Flyers și unul dintre liderii US Truckers Convoy , și ceruse intervenția acestei asociații cetățenești: într-adevăr, autoritățile din Spitalul Baylor refuzase să facă un RMN în cardiologie.

Sosirea profesorului McCullough la fața locului: în urma injecțiilor, 30% dintre piloții americani nu sunt în stare să zboare

Josh Yoder s-a prezentat imediat la spital, apoi i-a adus pe profesorul Peter McCullough, cardiolog, și pe Lt. Col. Peter Chambers, medic al forțelor aeriene, care l-a examinat pe Bob Snow, precum și pe Colonelul Theresa Long, doctor al armatei, ca consilier; acești medici au fost însoțiți de o echipă de avocați și membri ai Freedom Flyers. Tot pe 20 aprilie, senatorul Ron Johnson a călătorit de la Washington pentru a vorbi timp de trei ore cu Lt. Col. Chambers.

Este de remarcat faptul că Căpitanul Snow nu a primit nici o vizită, nici măcar un apel telefonic de la vreun oficial al American Airlines, nici al sindicatului piloților Allied Pilots Association (APA), deși sediul lor este situat la 10 minute de spital. Potrivit lui Yoder, „American Airlines încearcă să sape un dig impracticabil între ea și accidentul lui Snow… în ceea ce privește APA și Administrația Federală a Aviației, „nimeni nu vrea să răspundă””, a spus el; „e mai rău decât o respingere: vor să mascheze adevărul”.

Acest accident nu este, ca să spunem așa, din senin.

Vezi și: Theresa Long, medic al armatei SUA, alertă de vaccinare Covid-19

Scrisoarea către Administrația Federală a Aviației a rămas fără răspuns

Deja, pe 15 decembrie 2021, profesorul McCullough, dr. Ryan Cole, colonelul Long și alții au trimis o scrisoare de 53 de pagini cu sute de referințe științifice către Administrația Federală a Aviației (FAA) ca o notificare oficială că reglementările federale („Nu Regulile Not Fly”) sunt încălcate sistematic: piloții care au luat așa-numitele injecții „anti-covid” și nu mai sunt capabili să prezinte D-Dimeri, troponine, ECG cardiac normal și RMN, în ciuda faptului că vin în cabina de pilotaj. zboruri comerciale.

Autorii cer ca tuturor piloților vaccinați să li se ceară să obțină o nouă autorizație medicală în termen de patru săptămâni de la confirmarea de primire a scrisorii de mai sus către FAA. Aceasta a fost trimisă în același timp directorilor generali ai tuturor companiilor aeriene importante și Ministerelor Transporturilor și Justiției.

„Freedom Flyers” observă că această scrisoare către FAA, care a rămas fără răspuns până în prezent, se referă la răspunderea penală care decurge din inacțiunea lor. De când scrisoarea a fost trimisă, Josh Yoder a primit sute de rapoarte „între patru ochi” de la echipajele aeriene și personalul de la sol cu ​​privire la accidente de vaccinare obligatorie, inclusiv de la piloți militari – Yoder însuși este – chiar și un fost soldat.

Vezi și: Datele militare americane contestă discursul privind siguranța vaccinurilor

Rupe tăcerea pentru că unitatea este putere

Într-un interviu recent la Stew Peters , Yoder observă că faptul că căpitanul Snow cheamă toți americanii să depună martori face diferența față de sutele de cazuri despre care Yoder spune că știe, dar în care victimele – deși suferă de dureri în piept și alte semne de avertizare – refuză să depună mărturie. În primul rând, de teamă de represalii din partea angajatorului lor, dar mai ales de urmărire penală: furtul în timp ce suferă de cea mai mică problemă medicală este o crimă în Statele Unite. Pentru Yoder, piloților (și întregului echipaj) trebuie să li se garanteze imunitatea legală de a depune mărturie; Freedom Flyers lucrează la un protocol specific în acest sens.

În caz contrar, vor avea loc accidente grave în care sunt implicați pasageri. În cadrul emisiunii Stew Peters, Yoder a spus: „Pot spune cu o acuratețe de 100% că sunt piloți în avioane care zboară de serviciu cu dureri severe în piept… Eu doar în altă parte pentru a discuta cu unii dintre ei în acest weekend. Le este frică să se exprime public, pentru că pentru un pilot, problemele cardiace fără speranță de vindecare marchează punctul final al carierei. Urmează, însă, să tragem (companiile – n.red.) în fața instanțelor de judecată unde își vor înfrunta responsabilitățile”.

Yoder i-a confirmat lui Stew Peters că în Statele Unite sute de zboruri sunt acum anulate în fiecare zi, piloții nemaifiind capabili să treacă de examenul medical necesar. Cu toate acestea, aceste anulări sunt încă prezentate călătorilor ca fiind cauzate de probleme mecanice sau climatice. Numai Yoder a primit apeluri și e-mailuri în fiecare zi, fără excepție, timp de șase săptămâni de la membrii echipajului și piloții răniți de aceste așa-numite injecții „anti-Covid” – inclusiv un însoțitor de bord care de la a doua injecție a suferit patru (4) accidente vasculare cerebrale. Ea îi spune la telefon „Josh, probabil că îmi trăiesc ultimele zile”. Yoder a cerut ca pasagerii care călătoresc pe 9 aprilie cu zborul căpitanului Snow, American Airlines 1067 DFW, să contacteze US Freedom Flyers, care vrea să fie și garantul siguranței pasagerilor. El arată că pasagerii vaccinați sunt ei înșiși în pericol din cauza înmulțirii cazurilor de tromboză, embolie, accident vascular cerebral… în zbor.

Vezi și: Vaccinarea și companiile aeriene: „suneți alarma”, o „datorie”

Împreună cu profesorul McCullough și alți specialiști, US Freedom Flyers caută tratamente pentru afecțiunile cardiace post-vaccinare care să permită piloților și echipajelor aeriene care suferă de pericardită și miocardită să se recupereze într-un grad suficient pentru a continua să zboare. Josh Yoder relatează că, potrivit profesorului McCullough, dacă am examina toți piloții vaccinați din Statele Unite, am găsi 30% care de facto nu mai sunt în stare fizică de a zbura. Cu toate acestea, companiile aeriene se confruntă în prezent cu îmbătrânirea personalului de zbor: 50% vor părăsi profesia în 10 ani, iar Statele Unite, fără o rețea feroviară, depind de traficul aerian. Cine îi va înlocui pe acești piloți?

Într-un alt interviu din 20 aprilie cu matematicianul Steve Kirsch , fondatorul Vaccine Safety Research, Yoder a insistat că petrecerea din satul impunității sa încheiat pentru cei responsabili; Mai mult decât atât, mulți pasageri și-au unit forțele cu Freedom Flyers și se organizează pentru a depune procese colective împotriva companiilor, împotriva FAA etc., pentru a pune în pericol viața altora.

Yoder denunță cinismul și discuțiile duble ale autorităților militare. Contactele sale din armate i-au povestit despre cazul unui pilot de elicopter în vârstă de 24 de ani, forțat să se vaccineze sub sancțiunea expulzării din armată. În urma injecției, acest pilot suferă de probleme medicale astfel încât nu mai poate zbura. Va fi exclus din Forțele Aeriene fără drept la despăgubiri. În plus, Steve Kirsch a citat cazul unui tânăr soldat obligat să fie vaccinat, suferind de dureri insuportabile, care s-a sinucis foarte recent. Yoder i-a răspuns cu gravitate: „Este exclus să rămâi degeaba în fața riscului de sinucidere. Celor care suferă de accidente de vaccin, le spun asta: nu stați singur în colțul vostru luptându-vă cu problema; Contactează-ne. Scopul nu este să ne mocăm,

Cu un buget de consultanță juridic estimat de 6-8 milioane de dolari, US Freedom Flyers strânge fonduri de la publicul larg și în prezent depune procese împotriva a patru dintre cele mai mari companii aeriene din Statele Unite și Administrația Federală a Aviației. Cât despre sindicatul APA, acesta nu apără în niciun caz personalul împotriva mandatelor de vaccinare, ci este complice cu firmele, denunță Yoder. „Nu ne vom da bătuți. Trebuie să se oprească, iar noi o vom opri”.

Trebuie subliniate sinceritatea și tenacitatea lui Joshua Yoder; i-a explicat lui Steve Kirsch că toți Freedom Flyers sunt voluntari neplătiți și lucrează până la douăzeci de ore pe zi, chiar acum, sfidând sănătatea lor, din cauza apelurilor de urgență de la echipajele aeriene care vin acum în masă. „Nu este neobișnuit, spune el, să mă găsești la 3 dimineața la telefon… Contați pe noi: vor plăti scump”. (” va fi iad de plătit „)

Autor(i): FranceSoir

DISTRIBUIE ACEST ARTICOL: