Toader
0 aprobate

toader_teodorescu@libero.it
79.20.34.47

 

 

Cu parere de rau, ca fiind fost coleg cu Basescu (mai mic cu 4 ani) si chiar fost vecin,ca unul care a stat 40 de ani in Romania apoi in alta tara,ca unul care a participat cu arma in mina la lovitura de stat din 1989 -la danele Chimpex,si care va cunoaste si pe dumneavoastra d-le Coja,…trebuie sa va spun ca povestiti frumos, ce ati fost instruit de Voiculescu ! Era un post de televiziune -57 Plus, undeva pe linga CET in Constanta,la care aveam (in concediu fiind) o emisiune numita ” Cu degetul pe rana” . In acea emisiune s-a discutat tot ce ,in mod eronat, afirmati dv. despre Basescu,respectiv cum a ajuns la Bucuresti . Nu este adevarat ca a fost dat afara, va poate confirma Mihalcioiu de la Sindicatul marinarilor .Sau colegul Pala Atilla Levente (acum pe la Iasi daca nu gresesc). Pur si simplu, a fost trimis de Sindicatul navigatorilor, atunci infiintat, sa duca adeziunea la FSN-ul format de Iliescu. Afirmatia asta o fac eu, si inca vre-o 46 de colegi,toti in strainatate ! Flota , a fost vinduta de Iliescu, Roman si Vacaroiu, nu de Basescu. Eu, in 1996 eram Comandant pe „Caciulata” la Suez. Stiti cine a venit sa-i dau nava, vinduta chipurile de Constantinescu (ca el era Presedinte) ? Mohammed Shaufique-un protejat al lui Roman si Vacaroiu, de la Price Coopers and Co. Cei care au vindut toate marile fabrici,inclusiv combinatele de la Galati,Resita si Hunedoara.Am refuzat sa dau nava unui nemernic, si m-au tinut un an si trei luni la Suez drept pedeapsa. Am pierdut familia , doi copii si un apartament cu doua camere in centrul orasului.Apropos de Voiculescu, am cunoscut aceasta bestie umana undeva la Shanghai , unde era reprezentant economic chipurile. Ne-a instruit sa avem grija de cei 55 de saci de cafea ,pe care urma sa-i incarcam la Palembang in Indonezia, cu expresul ” 5 saci sint ai mei!”- pentru organele de partid.Eram Ofiter II maritim pe nava „Teleorman”. La Constanta a fost primul care ne-a asteptat pe cheu, si-a luat „tainul” si-a plecat. Comandant era vestitul „nea Costica Opincaru-D-zeu sa-l ierte „. Eu am reusit sa plec de la Suez, dupa o interventie expresa a lui BASESCU, care a obtinut pentru circa 60 de echipaje arestate pe nave prin strainatate o suma de bani pentru diverse datorii .
Intrebati-l pe Voiculescu domnule Coja, cite BOABE de cafea a lasat in cabina Comandantului de atunci a navei Teleorman ?! Va spun eu : 4 boabe ….verzi. Si a plecat cu 5 saci ai lui personal.

Ar mai fi multe de spus, insa ma opresc aici deocamdata, pentru ca mi-am adus aminte de zile grele ale existentei mele,si-mi fac rau.

Cu stima, CLC Toader Teodorescu -Venezia – Italia

 

****

Nota redacțieiInformația cu privire la Traian Băsescu pe care colegii și subordonații l-au propus să fie destituit o am de la domnul Vasile Rădulescu, care lucra ca jurist în administrația Portului Constanța. Ministrul Burada a înaintat lista cu directorii propuși pentru a fi destituiți, iar Petre Roman a aprobat-o cu o excepție: Traian Băsescu. Nu a dat nicio explicație primul ministru…

Sunt constănțean și am stat de vorbă cu foști subordonați ai lui Băsescu de pe vas. Băsescu era căutat de marinari, deoarece la revenirea în țară se pricepea să trateze cu vameșii ca să scoată marinarii„buf”-urile cu care se încărcau în porturile de escală. Mi-nchipui că Traian Băsescu a făcut și lucruri bune, cum a fost ajutorul dat dumneavoastră. Nu există ticălos care face numai ticăloșii.

Printre constănțenii cu care am stat de vorbă despre Traian Băsescu s-a numărat și ION CĂTUNEANU, ofițer DIE, care a funcționat ani de zile la Londra pe postul ocupat de Traian Băsesc la Anvers. Fuseseră colegi. Dar eu nu-i reproșez lui Băsescu faptul că, foarte probabil, a fost ofițer DIE. Eu îi reproșez golăniile făcute după 1990, începute ca ministru al transporturilor. Cu el s-a început sabotarea transportului feroviar.

Cât privește flota, la vânzarea acesteia au participat și lideri FSN, care ar fi intrat la apă odată cu Băsescu, dacă s-ar fi făcut o anchetă serioasă. 

Nu vă înțeleg trimiterea la Voiculescu, cu care am avut relații strict oficiale, până în toamna lui 1966, când Voiculescu, împreună cu Victor Surdu și Antonie Iorgovan, au conspirat împotriva candidaturii mele la preșidenția României. Atunci am publicat un text pe prima pagină din VREMEA în care îl declaram pe Voiculescu individ fără cuvînt, fără onoare. De atunci nu l-am mai văzut pe individ.

E drept, am apelat la individ prezentându-i-l pe GEORGE ȚESTEA, inventator român, care venise din SUA cu un proiect de motor rotativ, brevetat în SUA, pe care voia să-l fabrice în România. Voiculescu ne-a refuzat pe motiv că n-are bani să susțină proiectul. Întâmplarea a făcut că după aceea i-am povestit unui apropiat al său cum a decurs discuția cu Voiculescu, iar acel apropiat al lui Voiculescu a avut o răbufnire de indignare: „Cum n-are bani?! A cumpărat trei sute de apartamente prin interpuși!” Deh, ditamai economistul, cică și profesor, băga bani în afaceri sigure, cumpăra pe mai nimic apartamente de la stat, mici găinării!, dar nu risca să investească într-o invenție românească. Proiectul ȚESTEA s-a dovedit realizabil, dar moartea neașteptată a lui GIONY ȚESTEA a oprit avansarea proiectului.

Chiar, ce legătură ați făcut între mine și individul mai sus numit? De unde v-a venit ideea? La Antena 3 numele meu este interzis…

Dacă mai aveți ceva de spus în apărarea Băsescului, site-ul meu vă oferă tot concursul. Așa, ca între constănțeni. Titlu pe care nu i-l recunosc lui Băsescu.

L-am reclamat la procuratura generală și militară fără niciun efect. Găsiți textul reclamației pe site.

Baftă!

ion coja