Objet : SFATURI FOARTE BUNE

Consumul  de fructe

Înainte de a folosi energia solară pentru a vindeca pacienții de boală, putem aplica vindecarea naturală a bolilor.În ultima vreme succesul în tratamentul bolilor este de 80 %. Leacul pentru cancer a fost deja găsit – mâncăm fructe. Toți credem că dacă mănânci fructe înseamnă să le tai și să le introduci în gura. Este important să știi cum și când mancam fructe.

Dacă mănânci fructe pe stomacul gol, va juca un rol important în detoxifierea organismului, oferindu-i energie pentru pierderea în greutate și altele .Să presupunem că mănânci două felii de pâine și apoi o felie de fructe.O felie de fructe este gata să treacă direct prin stomac in intestine, dar nu se întâmplă din cauza pâinii mâncate înainte de fructe.În momentul în care fructul intră în contact cu mâncarea din stomac și cu sucul digestiv, întreaga masă de alimente începe să se strice. Fructele se amestecă cu alte alimente putrezite și produc gaz, prin urmare vei fi balonat!

Fructe precum portocală și lămâie devin alcaline în corpurile noastre.Dacă ai învățat cum trebuie să mănânci fructe, ai secretul frumuseții, longevității, sănătății, energiei, fericirii și greutății normale.

Când bei suc de fructe – bea doar suc proaspăt, NU din cutii, pachete sau sticle.Nici să nu bei sucul încălzit.Nu mânca fructe fierte pentru că nu primești nutrienți deloc.Gătitul distruge toate vitaminele.Dar să mănânci un fruct întreg este mai bun decât să bei suc.

Dacă trebuie să bei suc proaspăt de fructe, bea-l încet ca să-l lași să se amestece cu saliva înainte să înghiți.Poți face trei zile de fructe pentru detoxifierea rapida a organismului. Mănâncă doar fructe și bea suc proaspăt de fructe timp de 3 zile.Și vei fi surprins cum strălucești!

Kiwi: este o sursă bună de potasiu, magneziu, vitamina E și fibre. Conținutul de vitamina C este de două ori mai mare decât portocala.

MĂR: are antioxidanți și flavonoizi care stimulează activitatea vitamina C, reducând riscul de cancer de colon, atac de cord și accident vascular cerebral.

Căpșuni: au cea mai mare capacitate antioxidantă și protejează organismul de cancer, vase de sânge și radicali liberi.

Portocală : 2-4 pe zi pot reduce răcelile, colesterolul, prevenirea și dizolvarea pietrelor la rinichi și reducerea riscului de cancer de colon.

PEPENE: compus din 92 % apa, este si umplut cu o doza uriasa de glutation, care ajuta la stimularea sistemului imunitar și principala sursă de licopină care luptă împotriva cancerului. Vitamina C și potasiul sunt alte substanțe nutritive găsite în pepene verde.

GUAVA ȘI PAPAYA :Cea mai bogata sursa a vitaminei C. Guava este, de asemenea, bogată în fibre, care ajută la prevenirea constipației Papaya este bogată în caroten; ajuta vederea .

*****

Poate că îți place  să bei o cană cu apă rece sau băuturi reci după masă.Totuși, apa rece sau băuturile vor întări materialul uleios pe care tocmai l-ai mâncat.Acest lucru va încetini digestia.După ce reacționează cu acidul, acesta va fi distrus și absorbit de intestine mai repede decât mâncarea grea, se transforma în grăsimi rele și duce la boli . Este mai bine să bei supă caldă sau ceai cald după ce mănânci, dar dacă ți-e sete ,  înainte de masă cu jumătate de oră, bea un pahar de apă.

 

Mămăligă în fiecare zi. E de bine .

Violeta Badea / 22.01.2021, 09:53

Mămăliga este un aliment foarte apreciat pe care românii îl consumă frecvent. În țara noastră are o tradiție îndelungată, fiind consumată de țărani care obișnuiau să o mănânce în locul pâinii sau ca aliment de bază în perioadele de vară când munca grea practicată la câmp nu mai permite prepararea pâinii de casă.În zilele noastre, mămăliga s-a dovedit a fi bogată în vitamine, iar aceasta este recomandată persoanelor care suferă de boli de plămâni, afecțiuni ale căilor respira- torii, anemicilor, etc. La ora actuală mămăliga și alte preparate pe baza ei, au devenit feluri de mâncare disponibile și în restaurantele selecte, fiind apreciate de toate persoanele, indiferent de statut. Însă puțini cunosc beneficiile pe care le are acest preparat savuros. Ce se întâmplă dacă mănânci mămăligă frecvent? Mămăliga este un aliment preparat din făină de porumb sau într-un cuvât din mălai. Porumbul este renumit pentru abundența de acizi grași nesaturați (conți- nutul este de 85% – 90%). De asemenea, conține multe hidrocarburi, amidon, albumine, foarte multe vitamine din gru- pa B, vitamina E, vitamina K, fier, fosfor, magneziu, zinc, potasiu și fibre.Porumbul este tratamentul ideal pentru persoanele care suferă de dereglări intestinale, deoarece au efect emolient și de calmare a mucoasei intestinale. Dacă este consumat frecvent, poate preveni retenția de apă în organism. De asemenea, acesta este renumit pentru afecțiunile renale cronice pentru că furnizează un conținut proteic limitat. Datorită acestui lucru, porumbul este util în dieta bolnavilor de rinichi.Mamaliga consumata moderat este benefica pentru organism .

Dacă obișnuiți să mâncați frecvent mămăligă scăpați de stres. Da, ai auzit bine! Acest lucru este demonstrat de specialiștii în alimentație. Factorul de bază este conținutul bogat în vitaminele din grupa B, care ajută funcționarea sistemului nervos, a mușchilor, a inimii și are un rol important asupra producției de globule roșii.Mămăliga este recuno- scută și pentru faptul că deține vitamina E. Aceasta are rolul de a lupta contra artritei, scade nivelul coleste- rolului reducând astfel riscul de ateroscleroza și ne previne de un eventual infarct. În cazul în care vom înlocui pâine cu mămăliga caldă eliminăm riscul de a ne alege cu o gastrită hiperacidă și ulcer. Mălaiul este bun pentru că reduce acidi- tatea.Doamnele și domnișoare care vor să scape de kilogramele în plus ar trebui să ia în calcul consumul de mămăligă, deoarece carbohidrații care se regăsesc în porumb dau energie și nu permit depunerea grăsimii. Astfel, consumul limitat poate chiar să ducă la rezultate bune și să observați o scădere în greutate. Cum se explică asta? Unele molecule din compoziția porumbului grăbesc degradarea grăsimilor. În același timp, vitamina A reprezintă un  antioxidant natural foarte important pentru sănătatea ta și funcționarea corectă a organismului. Kilogramele vor dispărea imediat cu un metabolism rapid.Atenție! Specialiștii ne recomandă să consumăm acest preparat simplu, nu cu alimente care au un conținut mare de calorii. Prin urmare, mămăliga poate să fie bună în curele de slăbire, doar dacă este consumată cores- punzător și împreună cu legume, ciuperci sau tocăniţe simple de legume.