Pe marginea dezbaterii despre invatamantul din Romania
DAN UNGUREANU – prof. univ. Universitatea Bucuresti
Le-am cerut studenţilor mei, anul III Româna-Engleză, să comenteze, in engleză, un poem englez din secolul XIX, la alegere.
Trei sferturi n-au putut numi nici un poet englez din secolul XIX si nici o poezie. (Au studiat in anul II Byron, Coleridge, Wordsworth, Shelley). Unul a povestit un roman de Dickens.
Cinci au povestit piesa de teatru Romeo si Julieta (numita alternativ „roman”, novel, ori poem).
Restul de cincisprezece din saizeci, care si-au amintit totusi o poezie, au scris totusi in engleza. Am corectat mai jos greselile lor :
Pluralul lui viu nu e vi, ci vii. verbul a lua nu se scrie i-au. obijnuit e incorect. Ii nu se scrie despartit, i-i.
sa de-a e incorect (corect e sa dea). Nu se zice propiu, ci propriu.
them nu poate inlocui their. No se poate spune them mother in loc de their mother.
intitulated nu exista in engleza (cf. Merriam-Webster) .
combinated nu exista in engleza.
to enjoy of life e incorect ( verbul to enjoy e tranzitiv).
writted e incorect in loc de wrote.
poetry nu e identic cu poem.
lirycs nu e ortografiat corect, si cu siguranta nu inseamna textul unei poezii, ci versurile unui cantec.
roman nu exista in engleza, corect e novel.
disapointness nu exista, corect e disappointment.
beautifuly thing e incorect.
tryed e incorect.
gaves nu exista (give sau gave).
tooked place e incorect.
tabloul Gioconda nu e de Picasso, ci de Leonardo da Vinci.
Romeo and Juliet nu e un roman.
Romeo and Juliet nu e un poem.
Shackspear nu se scrie astfel.
Daca se dadea admitere la facultate ei ar fi cazut la admitere. Toti acesti tineri vor deveni profesori de limba engleza si romana peste trei luni.
Imi este inexplicabil cum asemenea studenti pot deveni profesori, cand in oranduirea veche, bolsevica si totalitarista, ei n-ar fi putut nici macar trece admiterea.
Cum s-a ajuns in aceasta situatie ? Putin dupa Revolutie, prin 1995, cred, au aparut locurile cu taxa la Universitati. Ceva mai tarziu s-a suprimat concursul de admitere.
Astfel, universitatile au dat de gustul banilor. Studentii deveneau intangibili. Devreme ce plateau, prezenti sau nu, trebuiau sa treaca examenele, trebuiau sa capete diplome.
Dupa diplome, dadeau concursul de titularizare, pe care nu-l luau, ramaneau suplinitori, si titulari negasindu-se, tot suplinitorii predau.
Primii studenti pe bani au terminat prin 2000. Primii lor elevi au terminat liceul prin 2004.
Dupa implementarea programului Bologna, studentii au terminat in trei ani in loc de patru sau cinci, cu lucrari de licenta de saizeci de pagini, nu de o suta sau doua sute.
Lucrarile scurte pot fi cumparate sau descarcate contra cost de pe Internet, de pe situri specializate (o suta de lei bucata).
Liceenii intra pe bani la Universitate, fara admitere, termina in trei ani, devin profesori suplinitori, iar elevii lor sunt prost pregatiti, mai prost pregatiti decat precedentii.
Paradoxal, se face mai multa scoala la liceu decat la Universitate : la liceu, profesorii pot inca sa lase repetenti elevii care nu invata, fiindca liceul e gratuit, iar profesorii nu sunt platiti dupa numarul de elevi.
Studentii sunt mai prost pregatiti decat elevii de liceu.
Le-am cerut celor saizeci de studenti ai mei sa faca niste referate. Din saizeci, mi-au dat referate vreo 20. Din ele, zece erau transcrise (copy – paste) de pe un sit internet, www.referate. ro.
O vina pentru situatie o are asa-numitul invatamant axat pe competente. In noul sistem, elevii, vezi doamne, nu mai tocesc date seci, ci dobandesc competente.
Mare este confuzia din capetele pedagogilor de scoala noua !
Exista materii axate pe competente (a invata engleza, franceza ori muzica inseamna sa stii vorbi engleza, franceza, respectiv sa canti, fluieri sau fredonezi melodii).
Exista materii bazate pe cunostinte (istoria, geografia, anatomia si zoologia, de pilda).
Exista materii intermediare, ca biologia si chimia, in care competentele si cunostintele sunt complementare.
Cultura generala e alcatuita doar din cunostinte.
Educatia axata pe competente naste monstri, fiindca a sti cine a pictat Gioconda e o cunostinta, nu o competenta.
O alta studenta, tot de anul III Litere, ma instiinteaza ca poetul ei preferat e Macedonski, autorul frumosului poem Mistretul cu colti de argint. Pe vremea mea, a numi pe cineva „autorul meu preferat” presupunea macar sa-i fi poti identifica poeziile. Se presupune ca un absolvent de engleza stie dupa trei ani ca, in engleza, romanul se numeste novel.
Universitatea zulusa
Este imperativ necesar, e indispensabil ca sa se revina la universitatea gratuita cu concurs de admitere si cu numar limitat de locuri.
E suficient ca s-a inchis un cerc vicios, ca absolventii de universitati fast-food au virusat invatamantul gimnazial si liceal, si trimit universitatilor liceeni care nu stiu nimic.
Conform cu situl QS, Quaquarelli Symonds, Israelul, tara mica, cu suprafata Moldovei, are trei universitati pe locurile 102, 114 si 132 din lume.
Carolina, din Praga, e pe locul 230 in lume. Universitatea Eotvos Lorand din Budapesta e pe locul 400.
Universitatea Bucuresti e pe locul 500, langa Universitatea din Szeged , (populatie 166 000 locuitori), universitatile Kwazulu din Africa de Sud, din Bangladesh , Kazahstan si Sri Lanka. Universitatea din Liubliana e pe locul 400.
Universitatea Iagelona din Polonia e pe locul 302. Universitatea Ben Gurion, din desertul Neghev, e pe locul 323.
Universitatea Babes-Bolyai este dupa locul 600, langa niste universitati saudite, srilankeze si kazahe (nisip, jungla, nisip). Situl ARWU al Institutului de Pedagogie al Universitatii Jiao Tong se opreste la primele cinci sute de universitati din lume, unde pe la coada se afla Universitatea Kwazulu Natal, cea din Liubliana si cea din Wellington, Noua Zeelanda. Universitatea din Bucuresti are de ajuns din urma universitatea zulusa din Durban , cea slovena (Liubliana, 280 000 locuitori) si cea din Wellington (386 000 locuitori, la capatul lumii, in largul Pacificului) .
Am expus in Observatorul cultural, numarul 296 din 2005, cazul unui profesor universitar de latina. Greselile de traducere pe care le facea demonstrau o cunoastere precara a limbii latine.
(Solilocviile lui Augustin) Aliud est enim exhausta pestis, aliud consopita. Una este o epidemie terminata, altceva e o epidemie care mocneste.
Dan Negrescu, traducere la Solilocvii, p. 60: „.una sunt secaturile molimei, si alta scufundarile in somn adanc”.
(Etica lui Abelard) Poenitentia est commissa deflere et flenda non commitere. Cainta inseamna sa deplangi cele savarsite si sa nu savarsesti lucruri de deplins.
Dan Negrescu, Etica lui Abelard, p. 81: „Cainta a fost data spre a plinge, dar nu inseamna ca plansul o si face eficienta”.
(Solilocviile lui Augustin) Hoc ergo unum superius praetermiseras. Trecusesi cu vederea acest lucru mai sus. Dan Negrescu, traducere la Solilocvii, p. 82 : „Asadar, acest lucru il pui mai presus”.
(Toma de Aquino, De ente et essentia) sicut diaphaneitas de aëre.” – .ca transparenta la aer.
Dan Negrescu, traducere, p. 85: „. starea diafana in arama.”.
Un om care confunda a neglija cu a pune mai presus, si care confunda transparenta aerului cu opacitatea aramei, prevedeam in acel articol, va deveni in curand conducator de doctorate in limba si literatura latina.
Profetia mi s-a adeverit. Din 2009, profesorul dr. Dan Negrescu, de la Facultatea de Litere din Timisoara , conduce doctorate in limba si literatura latina.
Invatamantul romanesc e prabusit cu totul. Predau profesori care fac greseli de clasa a sasea. Absolva cu diploma studenti care acum cinsprezece ani ar fi cazut la admitere.
Conduc doctorate oameni total necalificati.
Comisia centrala de acreditare a titlurilor universitare face conducatori de doctorat in gluma.
Sunt un excelent prooroc.
Nu se mai mira nimeni ca n-avem universitati remarcabile cu cercetatori remarcabili, cand insisi conducatorii de doctorat se fac din carton lipit cu aracet.
Am cunoscut din mers, pe strada, in aprilie 2010, un domn, Chira, din Bistrita ori Dej. De meserie facea garduri de fier. Ca studii, ispravise liceul cu vreo patruzeci de ani in urma. Am stat de vorba despre Eugen Barbu, Ivasiuc, Blaga, Esenin, Petru Culianu, Cioran, I. D. Sarbu si Art Nouveau. Citise imens.
Am stat de vorba la Sasca Montana cu un batranel sarman, Mircea Bragea, despre navarhii de la Arginuse, Hannah Arendt, Parinteasca dimindari, poeziile lui Dinescu, Ernest Renan, despre depozite cuaternare porfiroblastice, marnocalcare triasice si Ben-et-Nash, prima stea din Ursa Mare. Ca studii, avea cinsprezece ani de temnita grea dupa 1950.
Cand universitatile romanesti vor fi in stare sa cultive intelectuali de talia absolventilor de liceu din vremea lui Dej, de talia puscariasilor din vremea lui Groza, fiti amabili si treziti-ma.
Problema universitatilor din Romania nu e sa ajunga din urma cine stie ce universitati vestice. Problema universitatilor noastre e sa ajunga din urma nivelul liceelor romanesti din 1988. Si atunci mai vorbim.
Educatia e singurul domeniu in care nu se vorbeste de greaua mostenire a comunismului. Regimul de debandada, numit democratie si ministrii incapabili si iresponsabili au transformat invatamantul romanesc intr-un haos.
Din toti olimpicii internationali romani de anul trecut, unul singur s-a inscris de nevoie la Universitatea din Bucuresti, fiindca nu stia engleza, ca sa devina apoi bursier la o Universitate straina.
Fac inca patru profetii :
Peste cinci ani, niciun liceean olimpic nu se va inscrie student in vreo universitate romana.
Peste zece ani, nivelul de analfabetism al studentilor romani va fi acelasi ca cel pe care l-am pomenit mai sus.
Peste zece ani nicio universitate romaneasca nu va intra in lista primelor cinci sute de universitati din lume, iar kazahii, sauditii, srilankezii si zulusii ne vor privi ca si acum, de sus.
Nici peste zece ani, ministerul educatiei nu-si va decupa din presa un articol despre starea invatamantului romanesc, ca sa-l aiba la indemana…
Unde este profesor Dan Ungureanu? Nu figureaza pe http://www.unibuc.ro/depts/limbi/literatura_engleza/index.php. Din ce am vazut este profesor la Titu Maiorescu, deci il cred ca are studenti analfabeti, dar sa nu-si dea cu parerea despre UB unde nu preda…
VOTATI LEGIONARII de la Partidul TOTUL PENTRU TARA,ati votat destul securistii 22 ani!
http://fgmanu.ro/
„Vor altera poporul român dar nu îl vor putea desfiinţa”
VEZI CA DAI CU STINGUL IN DREPTUL! IN CAZUL ASTA ALTERARE ESTE SINONIM CU DESFIINTARE, SAU AI NEVOIE DE UN DESEN CA SA PRICEPI?
Fraţilor. şcoala este astfel concepută încât copiii români să nu poată învăţa decât cu meditatori. Manualele şcolare sunt astfel scrise încât nici 10% din probleme nu sunt explicate, rezolvate şi demonstrate, pentru ca astfel copiii ce nu se meditează să nu poată învăţa. Un manual şcolar, o curiculă ce nu explică 100% toată tematica abordată, de-a fir a păr, cu toate etapele de rezolvare a oricăror probleme de mate, fizică, chimie, etc, reprezintă de fapt un sabotaj criminal la adresa tineretului român care devine exasperat şi debusolatr de o tematică şcolară inabordabilă, stufoasă şi ruptă de realitate astfel încât tânăra generaţie de români să fie o masă de oame ni nesiguri pe destinul lor, sclavi uşor de manipulat şi subjugat, pentru a fi în final exterminaţi. Nimic nu-i întâmplător, totul este coordonat de masonii din fruntea statului român.
http://www.youtube.com/watch?v=0ZURKYLUm2Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SCK1MC7V4cs&feature=related
In ce priveste PLAGIATUL sa incepem cu Sorin Mircea Oprescu! Cine? Primarul General al Municipiului Bucuresti, acela acre a promis in 2008 o aiureala, o autostrada suspendata si a executat un jaf concret de actini fictive si inutile in capul lungii liste sunt asfaltari fictive de 437 milioane de euro ale firmelor lui Basescu, acum avand suportul PSD si PNL pentru un nou mandat.
INTERESANT?
Lucrarea de doctorat este caz documentat de plagiat, motiv pentru care cariera profesorala s-a blocat.
@ Petre Truica:
Aveti dreptate. Era o vreme cand doctoratele se luau numai cu lucrari avand elemente de prioritate in domeniul respectiv. Acum, doamna Vass (pardon, Paul) este profesor universitar, Udrea este doctor…putina curatenie nu strica! Deloc!
Dar sa-i dea afara si pe ministrul plagiator, ca a facut de ras comunitatea stiintifica din Romania in 3 tari, Japonia, Israel si Taiwan, si sa-i dea afara si pe cei care i-au supervizat dosarul de avansare, atat comisia locala cat si cei din comisia CNATDCU care au dat aviszul final !!!!
Si sa-i ia la rand pe toti profesorii universitari din Romania, ca nu sunt multi, in primul rand cei din CNATDCU, apoi cei care conduc doctorate si sa-i puna in lumina reflectoarelor la un examen de Abilitare serios si netrucat, cu profesori de la amri universitati din strainatate.
Cati Mang-i si Mang-ute nu sunt printre ei? Cati au plagiat? Cati nu si-au facut ei lucrarile, mai ales cele ISI? Sa vedem cati profesori de economie de la ASE Bucuresti, FEAA Timisoara, Cluj etc. vor mai ramane in post, alaturi de alti “specialisti” din toate domeniile, ca vezi ca pana si la calculatoare sunt impostori.
1. Este bine că un pedagog ia atitudine faţă de crima educaţională antiromânească Nu este însă suficient.În sistemul social capitalist totdeauna suboerdonarea procesului de învăţământ va fi. Numai într-un sistem social socialist naţional se va putea aplica un plan de învăţământ regenerator şi revoluţionar. În cadrul actualei colonii occidentale nu are rost să mai faceţi eforturi de ameliorare a sistemului de învăţământ şi a procesului de învăţământ.
2. S-a inoculat ideea că limba engleză ca limbă modernă este cheia culturii modiale. Este o eroare. Este doar una din cheile culturii Umanităţii. Limba engleză se impune cu forţa de către americani.Cultura filosofică şi ştiinţifică poate fi refăcută la nivel european sub limbi europene. Nu este necesar să îngroşaţi mulţimea cerşetorilor proamericani.
3. Trebuie o soluţie. Şi noi am constatat degradarea capitalistă a culturii şi educaţiei române. Ce este de făcut?
În primul rând România trebuie să iasă din capacana ,,Uniunii Europene”.
În al doilea rând România independentă trebuie să se asigure în exterior de neagresiune.
În al treilea rând trebuie să îşi refacă activitatea economică proprie.
Abia apoi poate pe baza unei conduceri de stat naţionale să dezvolte un sistem şi un proces de învăţământ centrat pe nevoile naţiunii române. Principiul realismului conţinutului şi echilibrului cultural rebuie respectat pentru a putea face poporul român autonom între halerele capitaliste.
În prezent în procesul de învăţământ şi în sistem sunt înfiltraţi agenţi prooccidentali sub pretextul decomunizării şi al democratizării. În universităţile de stat se mânâncă banii poporului pentru cercetări care abat tineretul de la realele probleme ale naţiei noastre. Se dau teme de studiui care nu ne interesează care nu ne privesc care nu ne folosesc. Pe bza acestor programe de studiu nimeni nu va mai ajunge savant, filosof sau artist ci cel mult sportiv.
Practic ajungem la aceeaşi problemă a cuceririi puterii politice. Fără putere nu poţi aplica nici un program. Armata poporului a fost desfiinţată, poliţia a fost pralizată prin legile antiromâneşti, justiţia este în mâna infractorilor.Legiuitorii fac legi dictate de America şi de Europa occidentală. Biserica ortodoxă a fost înfiltrată de duşmanii naţiei române. Securitatea de stat nu mai este asigurată deoarece poliţia politică română are caracter de clasă şi este divizată. În aceste condiţii puterea poporului fiind ahillată străinii fac ce vor în ţara noastră.
Pentru lingăii Occidentului anunţ că nu vor reuşi pe durată lungă. Vor altera poporul român dar nu îl vor putea desfiinţa din motive pentru a căror cunoaştere vor trebui să plătească cu viaţa.
PROCEDEE DE GRADUALA ANALFABETIZARE A POPORULUI ROMAN
Confruntarea secreta intre dusmanii Poporului Roman si aparatorii Poporului Roman a izbucnit pe fata in 1989 cand fortele antiromanesti au invins prin inselaciune in masa si asasinat.
Dusmanii de moarte ai Poporului Roman au purces imediat la preluarea identitatii ideologice a invinsilor si functiile detinute de acestia in stat pentru a putea pune in aplicare masurile indelung planificate de exterminare a Poporului Roman.
Sabotarea sistemului de invatamant este una dintre metodele eficace de destramare a coeziuniii culturale si subminare a demnitatii nationale precum si deprivarea tarii de profesionisti autohtoni, procedeu planificat pentru a largi posibilitatile de invadare si preluarea a economiei si in final a patriei noastre de catre straini.
Pe scurt, scopul urmarit este eliminarea din Poporul Roman a persoanelor de valoare culturala si profesionala si reducera restului la o masa inculta, analfabeta, cu acel nivel scazut de cunostiinte si intelegere a realitatii cu care mai pot doar furniza manopera necalificata sau minim calificata in serviciul neconditionat al invadatoriului parazit. Si desigur pentru a slabi proprietarul de drept al averii Poporului Roman pana la punctul la care nu isi mai poate apara averea si ramanand fara resurse, nu mai poate impune suveranitatea si pierde insasi existenta biologica. Astfel strainii ar ramane cu averea Poporului Roman si cu o masa de sclavi ramasita a mandrului popor.
Modul de infiltrare si conducere a invatamantului cu scopul implementarii procedurilor de GRADUALA ANALFABETIZARE A POPORULUI ROMAN se releva si din acest exemplu:
Directorul Comisiei de curriculum in Ministrul Invatamantului este Mihaela Singer, fiind în acelaşi timp şi şeful Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei. Este deci persoana care cam decide ce invata copii Poporului Roman.
Mihaela Singer si sotul Boris Singer autori de manuale şcolare. O echipa.
Mihaela Singer si sotul Boris Singer sunt actionari ai edituirii SIGMA iar Boris Singer este adminstrator al Editurii.
Pe site-ul editurii se arata: “Infiintata in 1990, Editura Sigma ……Pornind initial unidirectional, cu o productie de carte centrata pe domeniul matematicii scolare, Editura si-a diversificat, in timp, directiile de manifestare. Centrul de interes a ramas cartea scolara, intentiile noastre fiind de sustinere si promovare in invatamantul romanesc. In momentul de fata Editura Sigma editeaza manuale scolare pentru clasele primare, gimnaziu si liceu, precum si cursuri universitare si materiale auxiliare (ghiduri pentru invatatori si profesori, culegeri de exercitii si probleme, antologii de texte literare, caiete de aplicatii la clasa si pentru acasa).” In realitate, este editorul principal al manualeleor scolare.
Vedem ca aceleasi persoane concep, reacteaza, aproba, tiparesc manuale, AU MONOPOL ASUPRA CEEA CE INVATA COPII POPORULUI ROMAN.
Desigur, avem toate motivele sa fim suspiciosi si sa ne intrebam cine sunt acesti oameni, sunt ei oare complet devotati intereselor Poporului Roman?
Cautand raspunsul aflam ca ….. CA O COINCIDENTA SURPRINZATOARE …. acestia sunt evrei askenazi.
O sinteza a atitudinii evreilor fata de neevrei, ca urmare a razboiului secret al evreilor impotriva neevreilor, este descrisa de descoperitorul insulinei, Dr. Nicolae Paulescu in cartea “SPITALUL, CORANUL, TALMUDUL, KAHALUL ŞI FRANCMASONERIA”. Fac o paranteza, desi descoperirea epocala a salvat milioane de vieti, datorita aducerii in lumnina publicului a aspectelor esentiale ale razboiului secret al evreilor impotriva neevreilor, descoperirea a fost atribuita in fals altor doctori, falsul fiind intarit prin acordarea acestora premiul evreiesc Nobel. Textele selectate de dr. Paulescu au fost, si inainte si dupa publicarea cartii, confirmate si reconfirmate de mii de alti ati autori.
Citam:
CE ESTE TALMUDUL SI ROLUL IN SOCIETATEA EVREIASCA:
„Cei ce calcă învăţăturile Scribilor, trebuie să fie mai aspru pedepsiţi ca cei ce violează legea lui Moise. Călcătorul legii lui Moise poate fi iertat, însă violato¬rul preceptelor hahamilor, trebuie să fie pedepsit cu moartea…
Primul venit dintre credincioşi trebuie să omoare pe ovreiul care tăgăduieşte tradiţia Rabinilor… Nici martori, nici dojeni prealabile, nici judecători nu sunt trebuincioşi. Cine îndeplineşte această execuţie are meritul unei fapte bune” .
AFLAM DECI CA EVREUL CARE INCALCA ORDINELE RABINILOR ESTE ASASINAT SI CEL MAI GRAV, ORICARE EVREU O POATE FACE SI ESTE EXONERAT DE ORICE RSPONSABILITATE. PRIN ACEASTA METODA, EI PASTREAZA O DISCIPLINA CRUNTA IN INTERIORUL POPORULUI EVREU, A ADEVARATA TEROARE INTERNA.
“Dar, ce e mai mult, la sărbătoarea Reconcilierii (Iom Kipur), jidanii de azi recită, în mod solemn, la Sinagogă, rugăciunea Kol Nidre, al cărei con¬ţinut, iată-l:
„Toate promisiunile… şi toate jurămintele ce le vom face, şi le vom jura şi ne vom lega şi vom împo¬văra cu ele sufletul nostru, – din această zi a împăcării şi până la cea următoare, care va veni spre binele nostru, – le regretăm pe toate, ele să fie dezlegate, iertate, desfiinţate, anulate, nimicite, fără putere şi fără valoare. Făgădu¬inţele noastre să nu fie făgădu¬inţe şi jurămintele noastre sa nu fie jurăminte .”
VEDEM CA ORICE PROMISIUNE, JURAMANT, CONTRACT FACUT CU UN EVREU ESTE NUL DIN MOMENTUL SEMNARII pentru ca ei sunt obligati sub pedeapsa cu moartea sa nu il respecte. Mai mult, isi iau aceasta obligatie si fac acest JURAMANT IN AVANS, inainte de a semna sau jura orice. Astfel loialitatea oricarui evreu este asigurata sub amenintarea cu moartea, a fi exclusiv fata de ordinele dictate de conducera poporului evreu. ASTFEL SUNT OBLIGATI SA NU RESPECTE NICI CONSTITUTIA SI NICI LEGILE ROMANIEI care sunt desigur, niste contarcte. legaminte, obligatii reciproce intre cetatenii, locuitorii si chiar vizitatorii Statului Roman.
“În rezumat, în loc de a combate patimile de propri¬etate şi de dominaţie, Talmudul le favori¬zează şi le împinge până la un paroxism nemaipome¬nit. El face pe jidani să creadă că au misia (misiunea) să acapareze întreg pământul, prin mijloace mâr¬şave, ca: furtul, ascunderea lucrurilor găsite, cămătă¬ria, frauda şi jurământul fals.
El le mai spune că aparţin unui neam ales şi că sunt chemaţi să supună pe toate celelalte po¬poare, – compuse numai din robi nemernici, sau mai bine zis, din vite de muncă, – şi care nu sunt vrednice decât să lucreze ca să îmbogăţească şi să glorifice pe Israel.
Carităţii creştine, Talmudul îi opune o ură crudă şi oarbă împotriva între¬gului neam omenesc, – ură care merge până la a comite, între alte crime, şi omoruri rituale.
Când citeşti prescripţiile legale ale Talmudului, – în realitatea cărora un suflet creştinesc aproape nu poate să creadă, – îţi închipui că eşti într-un vis urât şi te întrebi, dacă Talmudul nu este codul unei bande de hoţi şi de asasini laşi.”
1) Presedintele UE este Herman Van Rompuy, Presedintele Parlamentului European este Martin Schulz, cu putine exceptii, intreaga conducere a UE sunt evrei, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
2) Finantarea programului de testare a abilitatilor scolare “Cangurul” este finantat de ‘Fondul Social European prin programul operational sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013’, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
3) Statul Roman este condus de TRAIAN BASESCU, de rasa evreu motiv pentru care nu isi publica biografia si genealogia in detaliu, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
4) Statul Roman este administrat de o echipa de minstrii MAJORITATEA EVREI, condusa de prim ministrul PONTA de origine mai mult decat dubioasa, predecesorul fiind RAZVAN MIHAI UNGUREANU, evreu, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
5) Fara exceptie, toate instituriile Statului Roman sunt conduse de evrei sau de membrii ai organizatiei masone, acestia din urma, care prin aparteneta la masonerie, au jurat obedienta, adica subordonare neconditionata, programului se asigurare a preemptiunii Poporului Evreu asupra tuturor celorlalte popoare ale lumii, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
6) Toate bazele de date, computerizate desigur, ale Statului Roman sunt tinute si administrate de le Hertzliya, subsurbie a Tel Aviv-ului, capitale Statului Israel, unde se afla si sediul MOSSAD si scoala de ofiteri de informatii sub acoperirea Interdisciplinary Center (IDC) Hertzlyia, unde la loc proeminent functioneaza LAUDER SCHOOL OF GOVERNMENT infintata de Ronald Lauder, care se afla in conducerea organizatiei mondiale a evreilor si este proprietar mijloacelor de diseminare a informatiei PROTV, ACASA, si multe alte staii radio (PROFM), ziare (Gandul) reviste etc., O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
7) Intre bazele de date controlate de Statul Israel, sunt si cele privind sistemul de sanatate, unde sunt inregistate DATELE BIOLOGICE LEGATE DE CODUL NUMERIC PERSONAL, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
8) De 3 ani se cerceteaza o operatiune descrisa aici ”150 de persoane au protestat in fata ambasadei Romaniei din Israel impotriva retinerii doctorilor israelieni de la clinica Sabyc suspectati de trafic cu ovule.
Printre protestatari se numara membrii familiilor medicilor, dar si fosti pacienti si copiii lor. Manifestantii agita pancarte pe care scrie „Suntem o familie datorita voua!”.
Magistratii Tribunalului Bucuresti au respins la 08 mai 2012 cererea de eliberare pe cautiune a patronului clinicii Sabyc, Harry Mironescu.
Procurorii DIICOT Bucuresti au dispus inceperea urmaririi penale a lui Harry Mironescu, Yair Miron si Cecilia Borzea, acestia fiind acuzati de constituirea unui grup infractional organizat si de organizarea traficului de celule de origine umana in scopul obtinerii unui folos material.” http://www.ziare.com/international/israel/israelienii-cer-eliberarea-medicilor-de-la-sabyc-in-fata-ambasadei-de-la-bucuresti-857632 stadiul : iata o decizie recenta : http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=3&d=MzAwMDAwMDAwNDYyNzQ3
URMARE A TERORII INTERNE CARE II OBLIGA LA ENDOGAMIE, POPORUL EVREU A DEGENERAT, AVAND MULTE BOLI GENETICE SPECIFICE DOAR LOR. SE INCERCA IMPROSPATAREA GENETICA prin operatiuni descoperite de autoritatile romane ca cea descrisa mai sus. IMPROSPATAREA GENETICA FIIND IN FAPT O OPERATIUNE DE INGINERIE EUGENICA, CEEA CE EI INTERZIC POPOARELOR A CAROR CONDUCERE AU REUSIT SA O UZURPE……………. O COINCIDENTA SURPRINZATOARE;
9) editura SIGMA organizeaza concursuri numite „Cangurul”, chipurile de testare a cunostiintelor, distribuite la scoli sub influenta si chiar sub o implicita autoritate a Minsterului Invatamantului. REZULTATELE testelor scolare vor fi legate de CODUL NUMERIC PERSONAL, O COINCIDENTA SURPRINZATOARE. In acest scop, se cere ca FORMULARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS SA FIE SEMNAT ATAT DE CATRE PARINTE CAT SI DE COPIL!!!! Unde ati vazut ca un copil de 7 ani sa semneze ceva asa serios? Semnatura implica raspundere si acordarea de drepturi partii din contract. ESTE NECONSTITUTIONAL. Dar evreii sunt liberi sa nu respecte nici o lege a Romaniei intrucat desigur, legea e legamant, contract si sunt jurati sa nu respecte nici un legamant, contract etc. vezi mai sus.
CONCLUZIA IREFUTABILA (DEX: IREFUTÁBIL, -Ă, irefutabili, -e, adj. (Livr.) Care nu poate fi combătut sau respins, de necombătut; absolut convingător. – Din fr. irréfutable, lat. irrefutabilis.):
Se urmareste creerea unei baze de date unde CACTERISTICILE BIOLOGICE SUNT ASOCIATE REZULTATELOR SCOLARE ALE COPIILOR ROMANI. Organizatorii obtinerii datelor detin MONOPOL asupra BAZELOR DE DATE detinute de Statul Roman, asupra CONDUCERII Statului Roman, au mari probleme de sanatate care se pot ameliora prin transplat sau insamantare artificiala, au un program de realizare a suprematiei mondiale a poporului lor pentru realizarea caruia urmaresc continuu DEGRADAREA GENETICA SI BIOLOGICA A POPULATIILOR LUMII, cu o vadita prioritate asupra Poporului Roman. Organizatorii promit ca datele sunt confidentiale si nu vor fi folosite decat in scoprile declarate in conditiile in care se afla sub ameniatea cu moartea obligati sa nu respecte nici o lege, obligatie luata, juramant, contract, promisiune, chiar daca ar vrea.
ASTFEL VEDEM CA, contrar parerii formate prin inducerea in eroare a publicului, inclusiv a celor de buna credinat, NU STATUL ROMAN ORGANIZEAZA ACEASTA OPERATIUNE CI STATUL ISRAEL PRIN AGENTII SAI LOCALI, EVREI SI ROMANI, Statul Roman fiind doar insrtumentul de distrugere al Poporului Roman la comenzile caruia se afla chiar dusmanii Poporului Roman.
Intregul POPOR ROMAN este monitorizat pentru scopuri contrare interselor lui de catre dusmanii sai si ai altor popoare.
FENOMENUL ESTE NORMAL. ADICA, ESTE NORMAL SA FIM ATACATI, SUBMINATI, DISTRUSI PENTRU A NI SE LUA TERITORIUL NATIONAL CU SOL SI SUBSOL. INSA ANORMAL AR FI SA CA ROMANII SA NU FACA NIMIC.
Dar iata ca se face ceva. Si aici si in plan politic. Actionam si catalizam actiune. Preferam sa murim de sabie decat de frica.
Si daca nu murim nici de sabie?
Nu sunt implicat in vreun fel in activitatea de educare a tinerei generatii, dar imi permit sa afirm ca problema are radacini mai adanci decat mediul universitar. Lozinca ce opereaza in mod real astazi este „tinere, tara te vrea prost”. Iar asta pleaca chiar de la lipsa de preocupare a parintilor pentru nivelul de educatie al progeniturilor lor, ca si de la minima rezistenta a acestor progenituri fata de procesul de educatie, existenta hartiei de absolvire – acoperita ori nu de cunostinte – fiind suficienta. Ni se inoculeaza, noua si copiilor nostri, zilnic, ideea ca acesti copii „nu trebuie sa fie chinuiti”. De unde pana unde a ajuns invatarea un chin? Iar daca acest lucru chinuie, exista alternativa meseriilor fizice, desi, in zilele astea, si aici ai nevoie de un minimum de inteligenta, altfel se alege praful! Tin minte ca, in timpul cursurilor universitare, unui profesor de Electrotehnica i se reprosa ca preda prea mult, iar studentii – de la o facultate cu alt profil decat Electrotehnica – sunt stresati. Raspunsul d-lui Profesor a fost: ” Studentul oricum simplifica. Daca mai simplific si eu, nu va mai intelege nimic!”
Cati astfel de profesori mai exista astazi in invatamantul superior? Extrem de putini, caci, acum cativa ani, pus fiind pe glume, am avut lipsa de inspiratie sa intreb o colaboratoare, inginer de formatie, care e aria cercului. Spre stupoarea mea, dupa un efort de gandire, a trebuit sa consulte agenda pentru a afla… Astfel de oameni nu ar fi trebuit sa ia nici Bacalaureatul (numit, odata, Examen de Maturitate – O, tempora!)
Dupa umila-mi parere, elementul comercial trebuie scos din ecuatia educatiei, nici o selectie corecta neputand fi facuta daca introducem in ecuatie averea lui babacu’!
Desfiintarea acelui Consiliu de Evaluare Academica ar fi un prim pas, caci rezultatele activitatii acestuia se vad. Singura concluzie este ca mananca bani degeaba! Iar pasul urmator ar fi examenele de absolvire cu subiect unic, cuplate cu numarul limitat de diplome, ori cu obligativitatea acoperirii unui nivel minim de cunostinte, ar rezolva problema pe termen scurt, caci, pe termen lung, e de prasila la greu!