James Rickards
De James Rickards
Postat
pe 24 octombrie 2024
Noua înșelătorie verde este pe moarte
Nu este un secret pentru nimeni că marea majoritate a așa-ziselor elite sunt susținători ai alarmismului climatic și sunt preluate de Green New Scam.
Dacă această preferință se bazează pe ignoranța științei, pe zelul ideologic, pe o dorință intenționată de a afecta creșterea americană sau pe simpla lăcomie din cauza investițiilor lor în infrastructura Green New Scam, variază de la caz la caz.
Susținătorul tipic cu venituri superioare a cultului climei, inclusiv academicieni, personalități din mass-media și celebrități, probabil că nu știe că nu există dovezi că emisiile de CO2 cauzează schimbările climatice și că cauzele reale sunt ciclurile solare, vulcanii, curenții oceanici și umiditatea atmosferică. nu cauzate de oameni.
Alarmiștii climatici o au înapoi
Înregistrările istorice demonstrează de fapt că perioadele de încălzire produc niveluri mai ridicate de CO2 – nu invers. CO2 nu provoacă încălzire. Este cauzată de încălzirea naturală.
Cu alte cuvinte, alarmiştii climatici au cauzalitate complet înapoi.
Alarmismul climatic se bazează aproape în întregime pe modele computerizate, care depind de inputurile pe care modelatorii înșiși le construiesc. Un model este la fel de bun ca intrările și ipotezele programate în el.
Practic, fiecare dintre aceste modele a supraestimat încălzirea, uneori cu ordine de mărime, deoarece se bazează pe ipoteze greșite care supraestimează impactul CO2 asupra climei.
Cu alte cuvinte, este știință nedorită. Dar ei continuă să se bazeze pe aceste modele pentru că agenda lor politică o cere.
Clima: Noul comunism
Nu există nicio îndoială că un număr destul de mare de neo-marxişti îmbrăţişează escrocheria climatică pentru că ştiu că dăunează industriei americane, ridică costurile pentru consumatorii americani şi ajută la subminarea economiei SUA.
După încheierea Războiului Rece și prăbușirea comunismului, colectiviştii anticapitalisti au recunoscut că trebuie să promoveze agenda climatică, deoarece singura modalitate de a combate încălzirea globală este prin acțiunea colectivă. Este nevoie de un efort global coordonat care să limiteze suveranitatea națională.
Neo-marxiştii sunt impermeabili la dovezi; ei vor doar să rănească Americii și să irosească bani pe mori de vânt în loc să construiască noi rafinării este o modalitate bună de a face acest lucru. Asta lasă mulțimea lăcomie.
Adevăratul „verde” în Agenda Verde
Aceștia sunt primii investitori în mori de vânt, module solare, baterii de mașini cu litiu, vehicule electrice, stații de încărcare, credite de carbon și alte infrastructuri ale escrocherii climatice. Ei vor câștiga miliarde de dolari din narațiune cu ajutorul subvențiilor guvernamentale extravagante.
Nu prea le pasă dacă totul se prăbușește în cele din urmă (ceea ce va fi) atâta timp cât se îmbogățesc pe cheltuiala contribuabililor între timp. Tot acest comportament este clar în măsura în care merge. Ceea ce nu este clar este în ce măsură Green New Scammers fac asta cu banii tăi .
Cel mai bun exemplu este multimiliardarul Larry Fink, care conduce gigantul fond de investiții BlackRock. Fink a fost agresiv în promovarea înșelătoriei climatice împreună cu cotele rasiale, DEI și definanțarea poliției.
Are dreptul la opiniile lui. Dar are dreptul să-și urmeze agenda radicală cu bani din fondurile de pensii de la state și instituții conservatoare? Din fericire, a început o reacție împotriva lui Fink și a colegilor săi.
Mai mulți administratori de fonduri de pensii de stat încep să-și retragă fondurile de la BlackRock și de la alți administratori de investiții care urmăresc politici de extremă stângă care nu sunt în interesul beneficiarilor lor. Este posibil ca această reacție să nu schimbe stilul de viață al lui Larry Fink. Dar, în timp, s-ar putea schimba lumea în bine.
The EV Sham
O parte majoră a agendei climatice include vehiculele electrice (EV). Am avertizat de ani de zile că vehiculele electrice nu sunt fezabile ca soluție de transport pentru mai mult de puțini americani și că sunt puțin mai mult decât mașini de golf glorificate, în ciuda prețului de 70.000 de dolari și mai mult.
În primul rând, vehiculele electrice nu reduc emisiile de carbon. Mașina în sine nu are emisii, dar este încărcată cu electricitate de la centralele care au.
Bateriile sunt fabricate cu substanțe chimice otrăvitoare și metale, inclusiv litiu, cobalt, cupru și nichel, care provin din operațiuni miniere care folosesc cantități enorme de apă și electricitate pentru a extrage materialele necesare.
Este nevoie de mii de tone de minereu pentru a extrage suficiente minerale critice pentru a face o baterie. Vehiculele electrice nu se încarcă la frig extrem, iar bateriile nu rețin încărcarea. Raza de călătorie este exagerată din mai multe motive, inclusiv faptul că încălzitoarele pentru mașini EV consumă bateriile (cu motoarele cu ardere internă, ICE, motorul produce căldură care poate fi direcționată cu ușurință în mașină pentru a menține pasagerii confortabil, fără a necesita energie suplimentară) .
Valorile de revânzare ale vehiculelor electrice sunt aproape de zero, deoarece cumpărătorii de vehicule electrice uzate trebuie să plătească 25.000 USD sau mai mult pentru baterii noi după ce vehiculul împlinește aproximativ șapte ani. Lista dezavantajelor continuă.
Majoritatea americanilor au rezistat vehiculelor electrice pentru că înțeleg dezavantajele. Dar mulți americani au fost atrași de promisiunea falsă a transportului fără emisii și de alte afirmații ridicole ale noilor escroci verzi. Acum chiar și cei mai angajați cumpărători de vehicule electrice se trezesc.
Îmi vreau mașina ICE înapoi
Un sondaj destul de recent realizat de firma de consultanță McKinsey and Co. arată că 29% dintre proprietarii de vehicule electrice din nouă economii majore doresc să se întoarcă la vehiculele ICE. Când eșantionul este restrâns doar la SUA, 46% dintre cei chestionați doresc să se întoarcă la ICE.
Oficialii McKinsey care au efectuat sondajul au susținut că sunt „surprinși” de acele rezultate. Probabil că asta spune ceva despre faptul că experții McKinsey au fost la fel de amăgiți în privința vehiculelor electrice precum cumpărătorii intervievați.
La defalcarea rezultatelor, 45% spun că vehiculele electrice sunt prea scumpe, 33% spun că au probleme legate de încărcare și 29% sunt îngrijorați de raza de rulare limitată.
Adevărul este că EV a fost inventat în 1837 și a atins apogeul popularității în 1910, chiar înainte de producția în masă a mașinilor cu ardere internă de către Henry Ford. Publicul american a înțeles bine când s-a înghesuit la Modelul T.
Se pare că au înțeles din nou bine după o scurtă infatuare de promisiunea falsă a EV. Concluzia este că Green New Scam se destramă.
Nu se poate întâmpla destul de curând.
Nu stiu cum si in ce etapa ecologia s-a indreptat impotriva incalzirii
globale. Acum 50 de ani pericolul relevant, era consumarea
oxigenului atmosferic prin arderi si disparitia padurilor care sa il
regenereze. Se dadea un exemplu cati litri de oxigen consuma omul
si cati consuma un automobil. Perspectiva era ca urmasii nostri sa poarte in mod curent butelii de oxigen pentru respiratie.
Se pare ca acest aspect au reusit sa-l faca uitat. Au scos in fata
incalzirea globala, care ar putea fi un fenomen natural sau ciclic.