De pe site: I Nic Cărășteanu
„Pedeapsa data, modul cum o executa si punerea batistei pe tambal in privinta adevaratelor hotii ale lui Ady constituie o jignire pentru bunul simt public, o insulta la adresa inteligentei romanilor, o sfidare a ideii de justitie, o bataie de joc.”
NR Invităm comentatorii să facă un inventar al hoțiilor și fărădelegilor cuplului Adrian Năstase & Dana Năstase
1. dl VASILE B-anu
Domnule Adrian Nastase , sunteti primul VINOVAT de soarta pe care o aveti acuma, deoarece ati intervenit in justitie , oprind-o pe Rodica Stanoiu sa trimita rechizitoriul dosarului FLOTA de la PICCJ, in ceea ce il priveste pe INFRACTORUL Traian Basescu, pe baza R E C H I Z I T O R I U din Anul 2004 luna august ziua 09, Procuror şef secţie Vasile Drăghici – Secţia de combatere a corupţiei şi procuror Ioan Oţel, de la Parchetul Naţional Anticorupţie, Bucureşti.PARCHETUL NATIONAL ANTICORUPTIE.
Cabinetu! Procuroru!ui General,Nr.52/C/2003.Doamnei profesor universitar doctor RODICA MIHAELA STANOIU
Avem deosebita onoare sa va inaintam, spre stiinta informarea
referitoare la sesizarea comisiei special constituite, conform art. 16 alin.2 din Legea nr.115/1992 republicata, privind responsabilitatea ministeriala, ce are ca obiect activitatea infractionala desfasurata de fostul ministru al transporturilor Traian Basescu.
cu deosebita consideratie,
PROCUROR GENERAL .
CABINET
NR. 39/C/2002
Catre,
PRESEDINTIA ROMANIEI
– Comisia speciala constituita conform art.16 al.2
din Legea nr.115/1999 republicata privind responsabilitatea ministeriala -In conformitate cu dispozitiile art.12, art.16 alin.3 si art.24 alin.2 din Legea nr.115/1999 republicata, am onoarea sa va
sesizez urmatoarele:
Probele administrate In dosarul penal nr.20/P /2002 al Parchetului National Anticoruptie, privind afacerea C.N.A PETROMIN S.A. Constanta-KLA VENESS Norvegia, releva pierderea ilegala a proprietatii de catre C.N.M PETROMIN S.A. Constanta a celor 16 nave maritime angajate in relatii cu parteneri norvegieni,estimandu-se un prejudiciu de circa 300.000.000 D.S.D.Datele din dosar atesta implicarea domnului Basescu Traian, ministru al transporturilor. Nu rezulta din probele administrate ca Basescu Traian ar fi avut vreo aprobare sau mandat al vreunei autoritati ierarhice romane, lipsindu-i autoritatea similara norvegiana pentru o eventuala stabilire a unui cadru general de cooperare in domeniul maritim, astfel ca angajarea sa prin aceasta scrisoare de intentie apare ca un act abuziv. Din materialul probator prezentat rezulta insa in mod evident ca activitatea lor infractionala, pe cazul in speta, a fost inlesnita direct de fostul ministru al transporturilor domnul (bisnitarul securist) Basescu Traian, astfel ca se impune extinderea cercetarilor si efectuarea urmaririi penale impotriva acestuia pentru savarsirea infractiunii de abuz in serviciu in forma calificata, prevazuta de art.248/1 combinat cu art.248 Cod penal.
NORMAL SI CORECT AR FI CA ADRIAN NASTASE SA IMPARTA CELULA CU INFRACTORUL DOVEDIT CU PROBE, TRAIAN BASESCU MACAR PENTRU 4 ANI.
Unde si cine trebuie sesizat pentru a se verifica contractul pagubaos pe care acest bandit l-a facut in cardasie cu Tony Blair la vanzarea Combinatului Siderurgic de la Galati ? Nunt fetei lui MItal a costat mai mult decat tota aceasta avere nationala .Si trebuie amintit si faptul ca firma Pfeizer,distribuitor american de medicamente,nu a primit aviz de intrare pe piata romaneasca dect dupa ce i-a platit o suma „grasa” partenerei de viata ,bamdita Dana Nastase ! Cine poate sa verifice aceste informatii ?
Jagardeaua asta de Nastase nu a fost condamnat ci facut scapat! Pentru ca nu i-sa facut proces pentru nici una din faptele sale care au dus tara in punctul in care se afla acum ,si pentru care ar fi trebuit cel putin impuscat, ci a fost condamnnat pentru niste gainarii, adica a fost ‘spalat” de justitia obedienta a Romaniei. Aceeasi gasca !
Chestia cu flota ( tema eternului dobitoc Iliesiu ) nu are nici o legatura cu porcariile pe care le-a facut Nastase-OMW ! Numai pentru instrainarea petrolului romanesc ( privatizare facuta in conditii total defavorabile poporului roman, ca de statul roman reprezentat de 600 hoti n-avem ce vb )merita impuscat ca un caine ! Si mai fave si pe victima, homalaul dreacului !
Este adevarat ca:
– la inceputul ultimului deceniu al secolului trecut, Adrian Nastase se afla printre intermediarii ce vindeau alcool alimentar fabricat la Ozun? Nu insist asupra formalitatilor fiscale in care alcoolul era tranzactionat la acea vreme, laxitatea acestora fiind notorie.
– sefii de organizatii judetene PSD aveau tema achitarea unei „cotizatii” lunare de 5000 EUR/luna, pe perioada cat susnumitul era premier?
– locurile eligibile pe lista PSD se plateau cu sume de sute de mii de euro?
– spaga pentru contractul de vanzare al Petrom a fost de 600 milioane euro?
– contractul de privatizare al Petrom a fost trecut prin parlament intr-o saptamana, in conditiile in care cuprindea cateva mii de pagini?
– Vanzarea Sidex a fost facuta ca un favor personal lui Tony Blair, iar suma platita nu a acoperit nici macar datoriile curente ale Sidex?
Numai 5000 (cinci mii) de euro? Pentru atâta fleac, Dana nu s-ar fi deranjat nici până la poartă!… Mai adăugați un zero!
Nu numai ca ne iubeste Rusia, dar isi exploateaza cu noi sarea, petrolul, carbunele, uraniul din minele de la Polul Nord si din toata Eurasia, de fapt cu nesfarsita lor taiga si cu Siberia cu tot. Si sa nu uitam ca acolo, la Cercul Polar, nu este decat iarna din aceea de ingheata si alcoolul de 100 de grade. Acolo si acum mai avem urmasi ai celor carora le-au ramas oasele pe acolo.
Domnule Adrian Nastase , sunte-ti primul VINOVAT de soarta pe care o aveti acuma, deoarece a-ti intervenit in justitie , oprind-o pe Rodica Stanoiu sa trimita rechizitoriul dosarului FLOTA de la PICCJ, in ceea ce il priveste pe INFRACTORUL Traian Basescu, pe baza R E C H I Z I T O R I U din Anul 2004 luna august ziua 09, Procuror şef secţie Vasile Drăghici – Secţia de combatere a corupţiei şi procuror Ioan Oţel, de la Parchetul Naţional Anticorupţie, Bucureşti.PARCHETUL NATIONAL ANTICORUPTIE.
Cabinetu! Procuroru!ui General,Nr.52/C/2003.Doamnei profesor universitar doctor RODICA MIHAELA STANOIU
Avem deosebita onoare sa va inaintam, spre stiinta informarea
referitoare la sesizarea comisiei special constituite, conform art. 16 alin.2 din Legea nr.115/1992 republicata, privind responsabilitatea ministeriala, ce are ca obiect activitatea infractionala desfasurata de fostul ministru al transporturilor Traian Basescu.
cu deosebita consideratie,
PROCUROR GENERAL .
CABINET
NR. 39/C/2002
Catre,
PRESEDINTIA ROMANIEI
– Comisia speciala constituita conform art.16 al.2
din Legea nr.115/1999 republicata privind responsabilitatea ministeriala -In conformitate cu dispozitiile art.12, art.16 alin.3 si art.24 alin.2 din Legea nr.115/1999 republicata, am onoarea sa va
sesizez urmatoarele:
Probele administrate In dosarul penal nr.20/P /2002 al Parchetului National Anticoruptie, privind afacerea C.N.A PETROMIN S.A. Constanta-KLA VENESS Norvegia, releva pierderea ilegala a proprietatii de catre C.N.M PETROMIN S.A. Constanta a celor 16 nave maritime angajate in relatii cu parteneri norvegieni,estimandu-se un prejudiciu de circa 300.000.000 D.S.D.Datele din dosar atesta implicarea domnului Basescu Traian, ministru al transporturilor. Nu rezulta din probele administrate ca Basescu Traian ar fi avut vreo aprobare sau mandat al vreunei autoritati ierarhice romane, lipsindui autoritatea similara norvegiana pentru o eventuala stabilire a unui cadru general de cooperare in domeniul maritim, astfel ca angajarea sa prin aceasta scrisoare de intentie apare ca un act abuziv. Din materialul probator prezentat rezulta insa in mod evident ca activitatea lor infractionala, pe cazul in speta, a fost inlesnita direct de fostul ministru al transporturilor domnul (bisnitarul securist) Basescu Traian, astfel ca se impune extinderea cercetarilor si efectuarea urmaririi penale impotriva acestuia pentru savarsirea infractiunii de abuz in serviciu in forma calificata, prevazuta de art.248/1 combinat cu art.248 Cod penal.
Draga Gigi (macar) cand ii scrii lui Nastase si vrei sa si citeasca, nu scrii cu grave greseli gramaticale. Ce e aia sunteti despartit ? Chiar crezi ca Nastase discuta la acest nivel ? Mana pe carte, baiete, daca ridici ochii asa sus !
E chiar așa de jos domnul Gigi pentru că mai face greșeli de ortografie? Între un agramat ca dl Gigi și un infractor (Ponta) care plagiază teza cu știința conducătorului de doctorat(Năstase), alt infractor și acesta, care este mai jos și care mai sus pe scara dumitale de valori umane?
Domnule I Nic Carasteanu,
Cinste dtale pentru că ai afişat pe blog articolul de fond.
Dar, ca român îţi spun totodată „să-ţi fie ruşine” pentru că deşi te consideri român numeşti ROMÂNIA prin sintagma „această ţară”
Dar şi pentru că eşti intelectual, sau aşa te consideri, prin ceea ce scri sau mai ales cum scri, după 39 de ani de muncă(nu de viată) nu ai înţeles nimic.
Probabil faci parte din proletcultiştii care au creat lozinca „Noi muncim, nu gândim”
Măcar acum la bătrâneţe ai bunul simţ să taci şi să laşi tinerilor şansa de a înţelege adevărul generaţiei noastre.
Nu toată generaţia din care fac parte năstase ori băsescu, este formată din lichele. Ei au ajuns acolo datorită acelora ca dta., care au tăcut şi profitat.
Năstase a fost condamnat pentru că a furat aşa de mult încât nu a existat un ticălos de talia lui care să-i poată acoperi faptele.
Pe năstase eu l-aş fi condamnat pentru port ilegal de inteligenţă şi diplome, pentru că este atât de tâmpit încât nu l-a putut salva nici … dracu!
Mai grav este că sunt mii de români imbecili care, din motive greu de imaginat, îi ţin partea sau îl deplâng.
Această masă de „români” care „justifică” mizeria morală a României …. ei sunt adevăraţii vinovaţi de starea naţiunii noastre.
Domnule Dem, chiar nu înțeleg de ce vă deranjează sintagma „această țară”! Uneori, cu o anumită intonație, emfatică, ea poate fi „critică”, dar asta se întâmplă numai în funcție de intonație! Intonația poate schimba total sensul unui cuvînt, al unei sintagme. Dar de referință este intonația neutră, și cu această intonație este perfect corect și normal să spui și „această țară”! Așa cum pot spune și „această mamă” sau „această inimă”.
Domnule Profesor,
Cândva şi dvs. aţi „păcătuit” folosind sintagma asta nenorocită. Dar, spre cinstea dvs. nu aţi mai greşit de atunci.
Ca lingvist de notorietate ar trebui să ştiţi mai bine decât mine importanţa formării ideilor, modul în care aşezare a cuvintelor sau forma lor, dau frumuseţea şi valoarea de comunicare a LIMBII ROMÂNE.
Formula „această ţară” este imposibil de acceptat de un român care îşi iubeşte sau măcar îşi respectă ţara în care s-a născut, de adopţie sau rezidenţă.
Folosirea sintagmei „această ţară” este îndreptăţită doar acelor alogeni, străini şi spurcăciuni umane care îşi permit exprimarea lipsită de respect la adresa ţării subiect.
Sintagma „această ţară” face deosebirea dintre românii care îşi respectă patria, naţiunea, locul unde s-au născut, …. şi ceilalţi cetăţeni rezidenţi, etnici sau paraziţi, care văd în TERITORIUL românesc doar un loc oarecare.
Poţi spune „această mamă” dacă te referi la o „oarecare” mamă şi nu la mama ta.
Ori, ROMÂNIA este a doua noastră MAMĂ, mama tuturor românilor, la adresa căreia nu te poţi exprima la modul detaşat, neutru, cum spuneţi dvs.
De fapt, aveţi dreptate, cei care folosesc formula de adresare „neutră” se pot considera neutri, detaşaţi, indiferenţi, …. pentru că, nu-i aşa, este evident că nu au nicio legătură cu România, nici măcar una de respect elementar.
Poate doar,….. interesul ori duşmănia.
Cu tot respectul, dar nu cred ca are rost sa te legi de niste lucruri pe care nu le inteleg toti oamenii la fel. Eu unul, de pe pozitia de om simplu, ma mir ca faci din tantar, armasar, si chiar nu inteleg rostul. Exista chestiuni esentiale care trebuiesc adresate, nu tehnicalitati de acest gen. Si eu am folosit acea sintagma fara a-mi trece prin gand intelesul pe care-l sugerezi aci.
Aşa este, nu înţelegi.
Mare parte dintre cei care vorbiţi de sus, atoatştiutori, parentali, superinformaţi şi mai ales … viteji sub pat sau din vârful copacului, nu vă coborâţi la lucrurile mărunte.
„Această ţară” este un cod prin care se identifică taberele, gloata sau plebea şi „cei aleşi”, cetăţenii agreaţi ai viitorilor stăpâni ai României.
Toate lucrurile mari se bazează pe „nimicuri” ca şi orice schimbare de sistem, pe mase de oameni insignifianţi.
Evident, sunteţi orbi.
Mai draga, (vorba lui Iliescu) depinde de intonatie, deoarece expresia incriminata (degeaba) poate fi spusa admirativ ca de ex.Ce frumoasa este aceasta tara, sau alt ex. Ce de prosti sunt in aceasta tara. Fara ca substantivul comun TARA sa aiba de suferit. Asa ca daca judecai mai matur vedeai mai multe posibilitati de folosire a expresiei si nu te repezeai ca tzapu-n gard cu expresii pe care un om masurat la vorba (adica sa-si masoare cuvintele) nu le pronunta asa hop-tzop.
Domnule, ai pierdut şansa de a rămâne în ochii celorlalţi ceea ce doreşti să pari.
Verba volant, … în acest caz ai fost EXPLICIT, se vede de departe nivelul dtale.
Că vrei să îţi exprimi opinia este un drept şi o responsabilitate. Că scri fără să cunoşti sau mai grav să gândeşti, este un atribut jenant.
Măcar dacă ai avea în vedere conotaţia lui „ăsta, asta, astea, aceasta etc.” ai fi realizat că intervenţia mea era cel puţin dintr-un punct de vedere justificată.
Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere, ce să mai vorbim de punerea mea la punct prin metafora ţapului(original berbec) unde măsura vorbei nu încape într-o polemică asupra exprimării faţă de ŢARĂ.
Din minim respect, nici măcar faţă de alte state nu este permisă(cel puţin în convenienţele diplomatice sau de bun simţ) folosirea unui limbaj colocvial.
Dacă poţi pricepe, am câştigat amândoi. Dacă nu, ce mai contează unul la atâţia ….preţioşi.
Eu le-am insirat undeva dar sub semnul intrebarii intrucat eu nu doresc sa ma traga o companie de avocati prin judecati ca sa aduc probe deoarece eu nu am furat tara asta ca sa ma fac miliardar in euro, eu am muncit 39 de ani si cu palmele si cu pixul si am realizat unele din obiectivele pe care le-au nimicit democratii lui peshte prajit, am avut salarii mai mari decat media si am 1040 lei pensie. Astfel ca nu imi pot pune capul in jug cu mana mea. V-ati gandit ce cereti, ca doar stiti ca …scripta manent ?
Nu vă fie teamă. Folosiți formula „se zice că…” Adică sub semnul întrebării! De exemplu: este adevărat că adevăratul proprietar al vestitei CAPȘA, hotel și restaurant, este Adrian Năstase?
Este adevarat ca Matusa Tamara a intrerupt o multime de noi proiecte de acaparare de noi proprietati ? O fi adevarat ca cumparasera deja niste codri si ii cautau pe niste mici detinatori de paduri in jurul loc. Gurahont, jud. Arad care incurcau cu pogonul lor de padure crearea unui parc de vanatoare cu care sa il puna pe I.Tiriac pe locul 2. In cautarea acelor insi mutati din zona a fost dna Dana pana la Halmagiu unde aflasera ca se mutasera respectivii ca sa puna semnatura pe contract. O fi adevarat oare ca Ady ajunsese pana la Brad sa bata palma cu niste fosti granguri de la Minele de Aur ca sa cumpere mina Musariu din cadrul I.M.Barza, proaspat inchisa ca nerentabila ? Dar dna Dana cum de a participat la Petrosani la punerea in functiune a unui nou aparat RMN sau ceva de genul acesta deoarece acolo se stie ca de fapt o mare parte din aceste aparate, la nivel de tara sunt, de fapt, proprietatea dumneaei ? O fi adevarat ca Ady a stat in granita la Stamora Moravita pana i-au intrat cele 100 de autobuze second hand dar in stare perfecta de la prietenul Berlusconi cu care a facut una din marile firme de transport care functioneaza azi in tara ? O fi adevarat ca in ferma Cornu toate produsele care se obtin, legumicole, zootehnice, oua, lapte carne, pomicole, au adusa aparatura de ultima generatie din occident de industrializare, conservare pana la magazinele de desfacere ? Si ca toate sunt din inox iar cazanul de fiert tuica obtinuta din merele, prunele de pe terenul fermei, este din cupru alimentar ? E adevarat ca valoarea de piata a fermei Cornu de la teren si pana la ultima instalatie de udat florile este atat de mare incat salariile de primministri a 10 cei mai bine platiti primministri din Europa trebuiesc insumate pe 10 ani de mandat ? Eu sper sa nu fie reale aceste zvonuri care circula in popor desi se spune ca satul stie mai bine ca cel in cauza.
pe vremea lui UMIL CONSTANTINESCU
s-a bagat tampenia aia de lege cu ,,vechii proprietari,, si ,,retrocedarile,,MAFIA RETROCEDARILOR a scos din case pe ROMANI,i-au facut boschetari pe strada fara job si casa,si i-au bagat pe STRAINI.
strazi intregi in Bucuresti,in Cluj Timisoara Sibiu, nemtii,ungurii si altii au navalit pur si simplu prin SPAGI sa ia pe NEMERIT fostele case!
http://vbondheimer.wordpress.com/
si REGELE MIHAI a venit tot asa pe tancurile americane cu UMIL CONSTANTINESCU si pe cadavrul JUGOSLAVIEI in 1999!!!
In NATO trebuia sa intram in 2002,ca asa era filmul dupa 11 septembrie 2001.
Asta nu inseamna ca si UE e buna pentru Romania.
Romania este la un metru de rusi.
Noi trebuia sa jucam interesul national al Romaniei
CHINA,investitii.
REPARAREA UZINELOR LUI CEAUSESCU!!
locuri de munca
APARTAMENT la tineret
PENSII marite la pensionari
MEDICAMENTE GRATUITE
http://vbondheimer.wordpress.com/
NASTASE 150 case a facut ECONOMATELE,sa ajute pensionarii.
Ideea a fost buna,a prins
Nu sunt de acord insa cu ASISTENTA SOCIALA
ca se inmultesc TIGANII prin asta,si neamul nostru roman piere!!!
noi nu avem nevoie de tigani,ca prea multe probleme sociale ne fac.CERSIT,furat,prostitutie,etc
Nu toti,dar majoritatea fac PROBLEME LEGII!!!!
http://vbondheimer.wordpress.com/
Cu toate astea spun ca NASTASE era de 150 de ori mai bun decat BASESCU,care e un om primitiv,rudimentar,care nu e capabil in diplomatie decat
SA SE FACA DE RUSINE ,pe el si TARA NOASTRA ROMANIA!!!
Si cu dublul hot Nastase nu va e rusine ? Sau el de fapt e curat, spalat, calcat dar il asupreste Basescu ? Si zic doar dublu hot pentru ca n-a fost nimeni interesat sa afle adevaratele si grelele tzepe ale lui Ady. Dar daca ajungea presedinte in 2004 cand era in caldurile inavutirii de nu se mai recunostea nici el febra il luase, Iliescu ii spusese de cateva ori si public sa se opreasca dar tiganul nu si nu, nu mai ramanea nimic in tara care nu era a lui.
Cred ca esti un pesedist pupin kurist lui ady zis bombonel hotul hotilor si daca vrea sa ma dea in judecata sa o faca avocatii lui si o aduc pe tamara martora..si altii care sunt cu dosare pe rol..apropos de basescu..asta nu a fost PM dar tot meserias fesenisto/secure/hotulica de bucuresti pe apa dambovita..ca acolo ciorile si evreii sunt la ei acasa
nu incape pe site sa vorbim de Nastase 150 case.
Cu toate astea garantez ca era un presedinte mult peste TRAIAN BASESCU!!
Nastase e mare in grad masonic,este apreciat in lumea evreeasca,israeliana,americana.
Are deschidere diplomatica interationala,ceea ce basescu nu a avut niciodata.Nici macar Sarkozy nu l-a primit in vizite oficiale,nici macar in Anglia,ce sa vorbim…..de AMERICA!!
in 2002 a venit in Romania GEORGE BUSH!
Obama nu a venit niciodata in Romania! multumita lui Basescu!!!
http://vbondheimer.wordpress.com/
Deci INFINIT mai mult s-a furat pe vremea CDR-ului ,cand s-au luat cele mai dezastruoase masuri pentru neamul nostru.
BOMBARDAREA JUGOSLAVIEI de pe pamant romanesc
INCEPEREA NEGOCIERILOR CU UNIUNEA SODOMA EUROPEANA HOMOSEXUALA
-Aducerea in Romania a unor puscariabili ca BERARU,din Israel.
Israelul are oameni intelectuali,nu era cazul sa aducem aci tot soiul de afaceristi dubiosi!!
Patria noastra merita mai mult,decat guvernarea CDR!
ISARESCU prim-ministru in anul 2000,dezastru total!!!
OMV-ul trebuia privatizat.
Eu nu as fi facut-o cu austriecii,ei erau un tantar pe langa PETROM.
As fi facut-o cu Vladimir Putin si cu GAZPROM-ul!!!!
Va dam PETROM la un pret de 10 la suta din valoarea lui reala,la schimb ne dati BASARABIA!
Faceam UNIREA!
Moscova prietena noastra,isi retragea agentii UNGURI (TOKES) din Romania,agentii GAGAUZI din Basarabia si Unirea era facuta.
REFUZAM intrarea in Uniunea EUropeana!!
Aderarea la NATO a fost o solutie BUNA!
Din interiorul NATO aveam ce spiona pentru Moscova!
La schimb RUSII ne dadeau pe langa Basarabia si Transnistria pana pe BUG!
CADOU ne mai dadeau si toti deportatii din SIBERIA,si DOCUMENTE KGB privind
HOLOCAUSTUL din 1941-1944,ca sa vorbim direct cu ISRAELUL pe documente,si pe despagubiri.
cel mai tare comentariu de l-am citit pe acest sait. felicitari pt pragmatismul tau
mai virgil..noi discutam aici hotia nu prestanta diplomatica sau apritia fizica.. da bomonel este mai aratos decat marinarul dar seful hotilor din Romania…si cred ca ai fantezii ceausiste..
Sunt de acord cu punctele de vedere menţionate. Nu trebuie să omitem saptul că dintre cele trei imperii care şi-au disputat teritoriul locuit de români, cel mai dezastruos care a sustras cel mai mult din avuţia şi munca românilor, a fost imperiul habzburgic, a cărui succesor direct este azi Austria, ţară căreia Adrian Năstase, ia cedat petrolul românesc.
Comportamentul imperiului rus, respectiv a imperiului sovietic a căror continuator(succesor) este azi Rusia, se referă la; rapturile teritoriale ale teritoriilor româneşti din anii 1812, 1940, tezaurul României care a fost trimis în Rusia în timpul primului război mondial și care nu a mai fost niciodată returnat în întregime, deportările din Basarabia și Nordul Bucovinei, represiuni politice puse în practică de autoritățile sovietice, impunerea de datorii de război după cel de al doilea război mondial prin sovromuri şi aducerea la conducerea României după anul 1944, a cominterniştilor bolşevici.
Nu poporul român este dator faţă de Rusia ci Rusia are datorii faţă de poporul român. Cele două popoare; poporul rus şi poporul român, ambele sunt de religie ortodoxă, fapt ce presupune o colaborare mai apropiată, mai sinceră. Probabil conducerile politice ale Rusiei şi respectiv ale României, nu reprezintă aceste popoare.
Întreb actuala clasă politică din România, azi 9 ianuarie 2014, când contractul de cedare a petrolului către austriecii de la OMV a expirat ca durată în timp, dacă au întrerupt sau nu acest jaf naţional.
Sunt curios daca cu tentativa asta de manipulare mai reusesti sa prinzi pe cineva. Romanii sunt dezorientati dar nu tampiti, dumneata prinzi toate subiectele dureroase pentru noi si apoi arunci „solutia” : mergeti la Moscova si Mama Rusia va da.
Completez eu ce ai omis : Mama Rusia va da si va iubeste in toate pozitiile, asa cum a facut in ultmele doua sute de ani.
Doua sisteme,acelasi tel:globalizarea.
Am mai spus-o si o repet:
Haide sa nu ne mai lasam orbiti de asazisa rivalitate dintre Rusia si UE sau dintre SUA si Rusia.
Dupa ce am trait cu totii mascarada razboiului rece am incredere sa spun ca generatia noastra e vaccinata la diversiunea de manipulare globala.
Ce s-a intimplat dupa al doilea razboi mondial a fost un experiment de globalizare efectuat prin doua metode diferite:
-Metoda ideologica folosita de comunisti,exportul de revolutie si “Proletari din toate tarile unuti-va”
-Metoda economica testata in Europa de vest si SUA, Canada, Mexic ,unde s-a dat friu liber corporatismului care a devenit mai puternic decit insusi statul.
Dupa 1989 s-a renuntat la metoda ideologica de globalizare si s-a mizat totul pe metoda economica.
Comunismul a fost aruncat la lada de gunoi a istoriei dupa cum prevazuse cu ceva timp inainte un actor american pe nume Ronald Regan.
Acum globalizarea merge mai departe prin metode economice care imbraca doua aspecte:
– Sistemul liberalismului economic desantat in care statul este luat captiv si facut instrumentul corporatiilor.(exemlul SUA ,UE)
-Si sistemul capitalismului de stat inventat de China si adoptat de Rusia in care statul dirijaza economia cu mina ferma in folosul intariri si extinderii sistemului.Aici globalizarea se realizeaza prin acorduri bilaterale sau intre mai multe state urmarindu-se beneficii economice reciproce.Vezi Uniunea vamala si Grupul BRICS care deja se intrepatrund ,Rusia facind parte din ambele grupuri.
In tot teatrul asta Ukraina este soarecele dupa care alearga doua pisici.
Bineinteles ca pina la urma una din pisici il va minca ,este inevitabil.
Numai ca nu pisica va hotari cine-l maninca ci soarecele se va lasa mincat de una din pisici pentru a scapa de cealalta.
Daca va fi mincat de pisica rusa si digerat in Uniunea Vamala asta va fi un moment de cotitura pentru UE.
Va fi dovada ca sistemul practicat de UE nu mai e in stare sa convinga cu atit mai mult cu cit si Turcia se distanteaza de SUA si UE si stringe legaturile cu China(cumpara armament din China,lucru care-i supara tare pe americani)
Ce se petrce acum in lume este tot un experiment care incearca pe doua cai realizarea aceluiasi obiectiv final:GLOBALIZAREA
In final una din tabere va fi sacrificata in favoarea celeilalta care se va dovedi mai utila scopului .
Ca o parere personala ,cred ca ne aflam iar in tabara perdantilor .Ce se va alege oare de noi?
Dumnezeu cu mila!