denitsoc@gmail.com 75.57.36.95
Este o teama cu totul nefondata, de ce ar risca Rusia viata unor soldati ca sa captureze un sistem de racheta ineficient, neperformant, doar ca sa vada ca este o vechitura pe care americanii o comercializeaza cu famamfare, la preturi eneorme? NASAMS PENTRU RUSI Administrația Biden a anunțat că Ucraina va primi sistemul național/norvegian avansat de rachete suprafață-aer (NASAMS) pentru a sprijini apărarea antiaeriană a Ucrainei, care este distrusă sistematic de Rusia. NASAMS este același sistem care protejează spațiul aerian din jurul Casei Albe din Statele Unite. NASAMS va fi desfășurat odată ce va ajunge pentru a proteja Palatul Mariinski, reședința oficială a președintelui Ucrainei sau zona „secretă” în care președintele ucrainean Volodymyr Zelensky este ascuns într-un buncăr. Cea mai importantă amenințare este racheta de croazieră rusă 3M54 Kalibr, care poate fi lansată de pe nave, submarine și avioane. Rusia are, de asemenea, o mulțime de diferite sisteme de lansare multiplă de rachete (Grad, Uragan, Smerch, Tornado) și rachete balistice tactice (Iskander, Tochka și Tochka-U), precum și artilerie autopropulsată și remorcată. NASAMS a fost testat împotriva rachetelor de croazieră simulate, dar nu a fost niciodată folosit în luptă. Nu este clar cât de curând Ucraina va primi de fapt NASAMS, dar Washingtonul a promis două unități. Sistemul este realizat de Raytheon în Statele Unite și de Kongsberg în Norvegia. Nu este clar dacă sistemul poate fi susținut fără ajutorul contractantului. NASAMS poate fi clasificat ca un sistem care utilizează rachete aer-aer adaptate pentru apărarea aeriană terestră. În SUA, rachetele aer-aer, inclusiv Sidewinder AIM-9 și Sparrow AIM-7, au fost adaptate pentru apărarea aeriană terestră. Israelul și-a adaptat rachetele Python și Derby într-un sistem terestru realizat de Rafael numit Spyder. NASAMS poate trage diferite tipuri de rachete – racheta aer-aer cu rază medie de acțiune AIM-120 AMRAAM, FIM-92 Stinger, AIM-9 Sidewinder și racheta aer-aer germană IRIS-T. SUA și NATO își asumă un risc Infrastructura petrolieră a Arabiei Saudite de la Kurais și Abquaiq a fost lovită de drone și rachete de croazieră iraniene, trase de Yemeniti pe 14 septembrie 2019. Racheta de croazieră iraniană era de tip Soumar, bazată pe racheta de croazieră rusă KH-55. Aceste locații au fost cica protejate de apărarea aeriană cu rază scurtă de acțiune franceză și elvețiană (Crotale și Oerlikon) cat și de instalațiile de apărare aeriană americane Patriot cu rază mai lungă. Rusia a anunțat, de asemenea, că a eliminat două sisteme de rachete HIMARS într-un depozit de la Kramatorsk și a distrus radarele unui S-300 în zona Limany din regiunea Mykolaiv. Dar trebuie reținut că Rusia are multe sisteme ofensive diferite pe care le poate folosi împotriva Kievului, dacă decide să facă acest lucru. Mai mult, nu este sigur cât de eficientă va fi desfășurarea NASAMS în Ucraina sau dacă poate salva guvernul ucrainean. Aviz: Sursa: https://asiatimes.com/2022/07/us-air-defense-system-delivery-hopes-to-save-kiev Traducerea CD |
„Rusia are, de asemenea, o mulțime de diferite sisteme de lansare multiplă de rachete (Grad, Uragan, Smerch, Tornado) și rachete balistice tactice (Iskander, Tochka și Tochka-U), precum și artilerie autopropulsată și remorcată.”
Cand a fost cu gara din Kramatorsk ziceau spalatorii de rusi ca aia de au lovit gara nu puteau fi decat ucrainenii, inainte de toate pentru simplul motiv ca Rusia nu mai are Tochka-U, nu mai foloseste asa ceva. Cand se pune?
In alta ordine de idei, se pare ca marele si minunatul sistem S-400 (un sistem, desi spectaculor pe hartie, intr-adevar complet netestat in lupta, fara combat history) e neputincios in fata rachetelor Himars. Au fost lovite un centru de comanda si un depozit de munitie in Herson si pare ca S-400 a dat rateuri la interceptare. Spune-se chiar ca si sistemul in sine a fost lovit, dar sa zicem ca pentru asta mai asteptam ceva confirmari.
De asemenea, Thor si Pantsir s-au dovedit cam neajutorate pe Insula Serpilor, si pe Vasily Bech… li s-au cam turtit facultatile.
„Rusia a anunțat, de asemenea, că a eliminat două sisteme de rachete HIMARS într-un depozit de la Kramatorsk și a distrus radarele unui S-300 în zona Limany din regiunea Mykolaiv.”
Domnul sa ia mapa cu bombardamentele Himars de zilele trecute. Sunt 4 zone mari si late, Herson, Melitopol, Izium si Harkov.
https://pbs.twimg.com/media/FXTbyRpWAAAmNOc.jpg:large
e din ultimele 2 zile.
Ce a mai anuntat Rusia…Pai Rusia a mai „anuntat” ca a doborat 70 de Su-25 ucrainene din 24 (asta da tehnologie, de-a dreptul paranormala)
https://twitter.com/nexta_tv/status/1546229504040992771?s=21&t=iZaPmHkoT70IezUxvFGm_Q
Tot Rusia zicea la televiziunea lor ca au distrus 1000 de bayraktare din 50 primite de Ucraina si 350 produse in total vreodata
https://twitter.com/vasyl_tsupa/status/1542552995510063105
Din ce in ce mai paranormal. E drept ca, ulterior, Konashenkov vorbea de „doar” 84 (tot din 50…si in timp de TB2-urile inca zboara bine mersi), ceva mai putin paranormal.
Si tot Rusia, sterpelind un video de-al ucrainenilor care arata cum distrug un elicopter de trasport rusesc tot pe Insula Serpilor (se vede clar in filmare operatiunea de debarcare a soldatilor rusi din el, in timp ce elicopterul pluteste stationar la foarte mica inaltime de sol), pretinzand ca ala a fost un elicopter de atac ucrainean pe care ei l-au distrus.
https://www.youtube.com/watch?v=6d32EKhjUCU
Tot Rusia a anuntat ca Moskva a fost incendiata de niste Vanea, Aliosa si Serioja beti, care au fumat neglijent pe punte, dupa care au tractat-o prin furtuna ( doar ca furtuna era de 10km/h), sa nu cumva sa admita ca au luat doua Neptune in freza.
Si tot Rusia a anuntat ca s-a retras din bunavointa de pe IS, dupa ce n-au mai avut nimic ce imbarca din echipamentul adus acolo timp de 3 luni de zile. Adus de fenta, bineinteles, pentru a avea de unde pleca.
„Rusia anunta” inseamna fix nimic. Eventual e un indiciu sa iei in considerare opusul.
ZAHĂR ȘI SCORTIȘOARĂ ȘI TOTUL ADUS DE AFARĂ
-LONDRA – orașul imperiului păcatului
De Cynthia Chung
„Iadul este un oraș ca Londra”
– Percy Bysshe Shelley
Orașul Londrei are peste 800 de ani, este probabil mai vechi decât Anglia însăși și de peste 400 de ani a fost centrul financiar al lumii.
În perioada medievală, City of London, altfel cunoscut sub numele de Square Mile sau pur și simplu City, a fost împărțit în 25 de secții antice conduse fiecare de un consilier. Acest lucru continuă și astăzi. În plus, a existat și numita City of London Corporation, sau pur și simplu Corporation, care este organismul municipal de conducere al orașului. Acest lucru continuă și astăzi.
Deși originile corporației nu pot fi datate în mod specific, deoarece nu a fost niciodată găsită o carte „supraviețuitoare” care să-și stabilească baza „legală”, aceasta și-a păstrat funcțiile până în prezent pe baza Magna Carta. Magna Carta este o carte a drepturilor agreată de regele Ioan în 1215, care afirmă că „Orașul Londrei va avea/se va bucura de libertățile sale străvechi”. Cu alte cuvinte, funcția juridică a corporației nu a fost niciodată pusă la îndoială, revizuită, reevaluată NICIODATĂ, ci mai degrabă a fost lăsată să funcționeze legal în conformitate cu „libertățile străvechi”, care este o descriere foarte vaga a funcției. Cu alte cuvinte, sunt liberi să facă ceea ce consideră de cuviință.
Și devine simai rău. Corporația nu se află de fapt sub jurisdicția guvernului britanic. Adică, guvernul britanic nu are în prezent autoritatea de a controlaa modul în care “Corporation of the City” alege să guverneze cel mai mare centru financiar din lume. Orașul are un sistem de vot separat care permite, ei bine, corporațiilor să voteze cum ar trebui să funcționeze „guvernul” lor separat. De asemenea, are propria sa forță de poliție privată și un sistem de instanțe private.
Corporația nu se limitează doar la funcționarea în interiorul orașului. City Remembrancer(amintitor), care sună mai degrabă ca o versiune deformată a fantomei trecutului Crăciunului, are rolul de a acționa ca un canal de comunicare între Corporație și Suveran (Regina, Casa Regală) și Parlament. Amintitorul acționează astfel ca un „reminder”- aducator aminte, unii ar spune chiar „executor”, a voinței Corporației.
Această funcție este ocupată de Paul Double din 2003, nu este clar cine acordă această funcție nealeasă.
Domnul Double are dreptul de a acționa ca un lobbyist oficial în Camera Comunelor și stă în dreapta scaunului Președintelui, cu scopul de a examina și influența orice legislație pe care o consideră că afectează interesele Corporației.
De asemenea, el pare să aibă dreptul de a revizui orice act legislativ în curs de redactare și poate chiar să comenteze asupra acesteia, care afectează rezultatul final. El este singura persoană nealeasă permisă să intre în Camera Comunelor.
Potrivit site-ului oficial al orașului Londra, motivul pentru care orașul are un sistem de vot separat este pentru că:
„Orașul este singura zonă din țară în care numărul de lucrători depășește semnificativ numărul rezidenților și, prin urmare, pentru a fi cu adevărat reprezentativ pentru populația sa, oferă un vot organizațiilor orașului pentru ca acestea să își spună cuvântul asupra modului în care este administrat orașul. .”
Cu toate acestea, muncitorii nu au absolut niciun cuvânt de spus. Organizațiile municipale pentru care lucrează au o anumită dimensiune a votului în funcție de numărul de lucrători pe care îi angajează, dar nu îi consultă pe acești lucrători, iar mulți dintre ei nici măcar nu știu că au loc astfel de alegeri.
Dacă simți că tocmai ai trecut prin Oglinda lui Alice si nu ești singur, dar ceea ce pare a fi un nivel absurd de nebunie este ceea ce conduce cel mai mare centru financiar din lume încă din anii 1600, sub mașinațiunile Imperiul Britanic.
Prin urmare, întrebarea este, dacă City of London și-a păstrat „libertățile antice” și și-a susținut puterea financiară globală, este Imperiul Britanic cu adevărat dispărut?
Offshore Banking: mâna invizibilă a lui Adam Smith?
Contrar credinței naive populare, imperiul pe care soarele nu apune niciodată (unii spun „pentru că Dumnezeu nu ar avea încredere în ei pe întuneric”) nu a dispărut niciodată.
După cel de-al Doilea Război Mondial, colonizarea a fost menită să fie eliminată și mulți au crezut, la fel și cu Imperiul Britanic. Țările își revendicau suveranitatea, guvernele erau înființate de către oameni, sistemul de jaf și jefuire a luat sfârșit
Este o poveste frumoasă, dar nici ca poate fi mai departe de adevăr.
În anii 1950, pentru a se „adapta” la schimbarea climatului financiar global, City of London a înființat ceea ce se numesc „jurisdicții secrete”. Acestea urmau să opereze în ultimele rămășițe ale micilor teritorii/colonii ale Marii Britanii. Din cele 14 teritorii de peste mări ale Marii Britanii, 7 sunt paradisuri fiscale de bună credință sau „jurisdicții secrete”. A fost creată și o piață financiară internațională separată pentru a facilita fluxul acestor bani offshore, piața eurodolarului.
Deoarece această piață are băncile în afara Regatului Unit și a S.U.A., acestea nu se află sub jurisdicția niciunei țări.
Până în 1997, aproape 90% din toate împrumuturile internaționale au fost făcute prin această piață.
Ceea ce este adesea înțeles greșit este că finanțele offshore ale orașului Londra nu sunt cuprinse într-un sistem de secret bancar, ci mai degrabă de trusturi. Diferența constă în faptul că un trust se joacă în cele din urmă cu conceptul de proprietate.
Ideea este ca iti predai bunurile unui administrator si in acel moment, din punct de vedere legal, acele bunuri nu mai sunt ale tale si nu esti responsabil pentru contabilizarea lor. Conexiunea dvs. la activele menționate este complet ascunsă.
În plus, în jurisdicțiile offshore ale Marii Britanii, nu există nicio calificare necesară pentru cine poate deveni trustee: oricine poate înființa un trust și oricine poate deveni trustee.
De asemenea, nu există un registru al trusturilor în aceste teritorii. Astfel, singurii care știu despre acest aranjament sunt mandatarul și colonistul.
John Christensen, un economist de investigații, estimează că acest capital care nu aparține legal nimănui ar putea ajunge la 50 de trilioane de dolari în aceste teritorii britanice. Nu numai că nu este impozitat, dar o parte semnificativă a fost furată din sectoare ale economiei reale.
Deci, cum afectează acest lucru țările „foste” colonizate?
Acolo se află problema pentru majoritatea națiunilor în curs de dezvoltare. Potrivit lui John Christensen, datoriile externe combinate ale țărilor din Africa Subsahariană au fost de 177 de miliarde de dolari în 2008. Cu toate acestea, bogăția pe care elitele acestor țări au mutat-o în larg, între 1970-2008, este estimată la 944 de miliarde de dolari, de cinci ori datoria lor externă. Acestia nu sunt doar bani murdari, sunt si bani FURATI din resursele si productivitatea acestor economii.
Astfel, așa cum afirmă Christensen, „Departe de a fi un debitor net față de lume, Africa Subsahariană este un creditor net” pentru finanțele offshore.
Pusă în acest context, așa-numita „întârziere” a Africii nu se datorează incapacității sale de a produce, ci mai degrabă faptului că a trecut si mai trece prin jefuiri neîntrerupte de când aceste regiuni au fost pentru prima dată colonizate.
Aceste țări africane trebuie apoi să împrumute bani, care le sunt oferiti din fericire la dobânzi mari și acumulează un nivel de datorie care nu ar putea fi niciodată rambursat. Aceste țări sunt astfel jefuite de două ori, fără să rămână bani de investit în viitorul lor, darămite să pună mâncare pe masă.
Paradisurile offshore sunt ceea ce face ca acest tip de activitate să fie „legală” și răspândită.
Și nu se oprește aici. La nivel mondial, se estimează că țările în curs de dezvoltare pierd 1 trilion de dolari în fiecare an în fuga de capital și evaziune fiscală. Cea mai mare parte a acestei bogății se întoarce în Marea Britanie și SUA prin aceste paradisuri offshore și permite monedelor lor să rămână puternice în timp ce monedele țărilor în curs de dezvoltare sunt menținute slabe.
Cu toate acestea, națiunile în curs de dezvoltare nu sunt singurele care au suferit din cauza acestui sistem de jaf. Înseși economiile Regatului Unit și SUA au fost, de asemenea, evidențiate. În anii 1960 și mai departe, Marea Britanie și SUA, pentru a compensa creșterea fluxului de bani din țările lor, au decis că este o idee bună să-și deschidă piețele interne pentru trilioane de dolari care trec prin paradisurile sale offshore.
Cu toate acestea, astfel de bănci nu sunt interesate să își pună banii în industrie și producție, își pun banii în speculații imobiliare, speculații financiare și comerț cu valută străină. Și astfel a rezultat financiarizarea economiilor britanice și americane, iar locurile de muncă reale provenite din economia reală au scăzut sau au dispărut.
Deși mulți economiști încearcă să susțină altfel, disperarea a dat peste cap și mișcări precum vestele galbene sunt reflectări ale adevăratelor consecințe ale acestor politici economice.
Am ajuns acum într-un punct în care fiecare țară din vestul primei lumi[lumea dezvoltata] se luptă cu o rată a șomajului mult mai mare și un nivel de trai mai scăzut decât acum 40 de ani. Odată cu creșterea sărăciei, a urmat consumul crescut de droguri, creșterea sinuciderilor și creșterea criminalității.
O economie stabilă bazată pe libertate sau sclavie?
Conform raportului Centrului European de Monitorizare a Drogurilor și Dependenței de Droguri (EMCDDA) din 2017, Regatul Unit are de departe cea mai mare rată de supradozaj de droguri din toată Europa, cu 31%, urmată de Germania cu 15%. Adică, Marea Britanie constă în 1/3 supradoze de droguri care apar în toată Europa.
Venitul mediu al familiei în Marea Britanie este în prezent de 28.400 de lire sterline. Rata sărăciei în Regatul Unit este de ~20%.
Venitul mediu al familiei a ceea ce a fost odată epicentrul industrializării mondiale, Detroit, are un venit mediu al familiei de 26.249 USD. Rata sărăciei din Detroit este de ~34,5%.
Care este solutia?
Inversați dereglementarea Big Bang a sistemului bancar din 1986 a lui Margaret Thatcher, care a distrus separarea dintre banca comercială, banca de investiții, trusturi și asigurări pentru început. O restaurare similară a Glass-Steagall în SUA ar trebui să urmeze exemplul, nu numai pentru a destrăma sistemul bancar „Prea mare pentru a eșua”, ci și pentru a restabili încă o dată autoritatea statelor naționale asupra finanțelor private.
DACĂ aceste măsuri de urgență ar fi luate înainte de prăbușirea piețelor (și se vor prăbuși), atunci revigorarea infrastructurii industriale în toate țările transatlantice poate avea loc.
Să încheiem aici ascultând cuvintele lui Clement Attlee, prim-ministrul Regatului Unit între 1945-1951:
„Am văzut din nou și din nou că există o altă putere decât cea care își are sediul la Westminster. Orașul Londrei, un termen convenabil pentru o colectie de interese financiare, este capabil să se afirme împotriva guvernului țării. Cei care controlează banii pot urma o politică în țară și în străinătate contrară celei care se hotărăște de către oameni.”
Sursa: https://www.strategic-culture.org/news/2020/03/08/sugar-and-spice-and-everything-vice-the-empires-sin-city-of-london
Traducerea CD
DOLARUL VERSUS YUAN
– inflația globală, Rezerva Federală și măsurile Chinei pentru a-și stabiliza economia
https://www.globalresearch.ca/china-global-inflation-china-measures-stabilize-economy/5786218