CD
113 aprobate

dnitsoc@gmail.com
75.57.36.95

Ar fi o idee sa scrii un studiu ca al lui Dimitrie Cantemir „Historia incrementorum atque decrementorum Aulae Othomanicae” si in loc de Othomanicae sa fie Judaicae. Dar o istorie a acestei natii dualiste ce se pretinde o singura etnicitate sub o singura religie, desi adevaratii evreii, semiti sunt doar sefarzii, iar ashkenazii sunt de sorginte turco-mongola, deci o alta etnicitate, dar ascunsa sub masca biblica si ca „alesi ai domnului”.
Din intreg studiul Cresterea si decaderea imperiului iudaic, sunt tentat mai mult sa studiez ultima parte, cea pe care o traim acum si vedem cu sfarsitul Lumii lor a sosit si descompunerea si decaderea sunt vizibile si deranjante, caci in caderea lor ei vor sa-i traga pe toti cei din preajma.
Trebuie prea mult timp si ambitie sa aduci laolalta 24 de secole, ca sa pornesti cel putin de la sefarzii ce sub cucerirea macedona a lui Alexandru inca mai scriau la biblia lor, motiv pentru care Pentauteuch-ul lor este scris atat in aramaica cat si in greaca veche din orientul mijlociu.
Un lucru interesant din punct de vedere lingvistic, Aramaica a dat alfabetul ei scrierii hebreu cat si scrierii arabe, iar ea ca vocabular si gramatica a fost influentata de graca veche.
Oricum este o imensa si trudnica intreprindere care poate ar tenta pe unii mai tineri care ar avea sansa sa-si si termine opera.
Sunt insa o multime de carti bune care citite cu atentie pot constitui pagini reale de istorie ebraica.
Jewish History, Jewish Religion: The Weight of Three Thousand Years (1994). – „Istoria Evreilor, Religia Evreilor: Greutatea a trei mii de ani” – publicata in 1994 de Israel Shahak, profesor universitar si vitima a holocaustului este una din cartile ce ar trebui nu numai citite dar si studiata cu multa atentie. Carte se gaseste usor de cumparat in editia din limba engleeza si nu stiu daca a fost tradusa.
Dar acum vrea sa va prezint o alta carte a lui Kerry Bolton intitulata Pervertire Normalitatii, de la marchizul De Sade la cyborgi[androizi]. publicata recent la editur Arktos
In aceasta carte Kerry Bolton arata „cu subiect si predicat” asa ca sa priceapa toata lumea care sunt preocuparile elitei financiare kosher si ce se intampla in lumea ce se vrea schimbata din tzatzani.
Il las pe Andrew Joyce sa-si deruleze el intr-un limbaj inspirat Recenzia acestei carti

RECENZIE de carte: PERVERTIREA NORMALITĂȚII
Andrew Joyce
https://m.media-amazon.com/images/I/51MBV0b9wML.jpg
PERVERTIREA NORMALITĂȚII: “DE LA MARCHIZUL DE SADE LA CYBORGI”
Autor: Kerry Bolton, Editura Arktos, 2021.
https://www.amazon.com/dp/B09BLK58M5/?tag=unco037-20

„Acest factor evreiesc este semnificativ și a fost comentat de savanții evrei. Cu toate acestea, atunci când un savant gentil/neevreu, Dr. Kevin MacDonald, un psiholog cu experiență pe scară largă de la California State University (Long Beach), a examinat implicarea evreilor în Teoria Critică și alte mișcări subversive ca un mecanism de supraviețuire, el a fost defăimat ca un „anti-semit”, iar concluziile și sursele sale au fost aduse sub semnul întrebării cu argumentele standard ad hominem.”

Cel puțin din anii 1960, s-a purtat un război de o importanță din ce în ce mai globală împotriva „legăturilor primare” umane: legătura tradițională de familie, credința, patrie, cultura și etnie. Această agresiune a fost purtată de o confluență de grupuri ostile, inclusiv oligarhi și finanțatori, tipuri disfuncționale care promovează și excelează în mizerie și degradare și clici etnice motivate de dușmănie rasială extremă. Conectarea acestor grupuri diferite sunt o serie de agenții de securitate, ONG-uri și tehnocrați, rezultând într-un vârtej năucitor de puncte de atac și subterfugii. Dacă popoarele occidentale și cultura lor sunt blocate în conflict, asistăm nu la un duel direct, ci la un atac de hiene.

În fața unui adversar mare, aceste grupuri ostile se mișcă simultan atât pentru a duce Occidentul la epuizare, cât și pentru a rupe bucăți din vasele sale de sânge vitale. Este într-adevăr dificil să găsim claritate în mijlocul unei astfel de furtuni, care prezintă perverși degenerați precum marchizul de Sade, Fundația Rockefeller, intelectualii evrei, CIA, transgenderismul, George Soros și, cel mai recent, „transumaniștii”. Bazându-se pe clasici precum Declinul Occidentului al lui Spengler (recent republicat de editura Arktos în două volume impresionante), Kerry Bolton, poate cel mai prolific și controversat scriitor produs vreodată de Noua Zeelandă, a realizat un studiu admirabil și exhaustiv privind pervertirea normalității în cultura și societatea occidentală, care oferă unele dintre cele mai clare analize produse până acum cu privire la modul în care am ajuns în acest punct de degenerare de vârf.
În eseul de revizuire, vreau să ofer un rezumat al constatărilor lui Bolton, precum și câteva comentarii cu privire la conținutul, scopul și semnificația textului.

Se poate rezuma, poate, pervertirea normalității cel mai bine descriind-o ca pe o explorare foarte lungă (peste 500 de pagini) și cuprinzătoare a traiectoriei marxismului cultural în Occident, completată cu un preambul despre stângismul degenerat și freudianism și fără unele dintre apologeticele obișnuite pentru capitalism. Tonul este savant, iar cartea este extrem de bine balansată, gama de materiale istorice și contemporane în discuție este foarte largă, indicând o viață petrecută în cercetări profunde. În cuvintele lui Bolton:
„Pervertirea Normalității examinează o serie de indivizi, doctrine și mișcări, majoritatea pretinzând că servesc în spatele stindardelor științei, progresului și umanității. Ceea ce pare a fi divergent converge prin ceea ce Dr. Richard Spence, un savant autentic, numește „conectarea puncte.” Ceea ce apare este o mișcare de-a lungul a câteva sute de ani, care împinge înainte o construcție artificială în numele „umanității”, dar în beneficiul unei elite auto-unse de oligarhi și tehnocrați. În infernală, normalitatea pandemoniului este răsturnată pe cap, în numele «normalității», iar absurdul, bolnavul și distructivul devin noua normalitate”.

Nașii perversiunii
Bolton se deschide prin a-i viza pe de Sade și Freud, identificându-l pe acesta din urmă ca fiind „una dintre influențele primare ale epocii moderne”. … nasii. FREUDIANISMUL, COMBINAT CU MARXISMUL PUTERNIC REVIZUIT, A FOST O FORMULĂ LETALĂ PENTRU DECONSTRUIREA OBICEIURILOR PRIMARE, A ETOSULUI, A TRADIȚIILOR ȘI A CREDINȚEI OCCIDENTULUI.
De fapt, „revoluția mondială freudo-marxiană a fost mai durabilă și mai cuprinzătoare decât bolșevismul, în timp ce «conservatorii» erau îngrijorați de un «complot al Moscovei»”.

În opinia lui Bolton, clica responsabilă pentru aducerea gândirii freudo-marxiene în America este Institutul de Cercetări Sociale de la Frankfurt. Bolton prezintă o serie de surse istorice mainstream care împrospătează ceea ce rămâne o descoperire foarte radicală și memorabilă – că o distribuție foarte evreiască de personaje a fost responsabilă pentru dezvoltarea, răspândirea și punerea în aplicare a multora dintre cele mai distructive idei ale secolelor XX și XXI.
În centrul acestor idei se află dorința de a fractura societatea/cultura de masă gazdă.
Bolton: „Accentul acestui neo-freudianism este pus pe individul detașat de societate. Prin urmare, este un mijloc de deconstruire și fracturare a organismului social, motiv pentru care teoreticienii marxisti care au creat Institutul de la Frankfurt în 1923 au considerat că freudianismul este un ingredient atât de util în crearea unei noi sintezei revoluționare. Legăturile organice ale familiei, statului, credinței și etosului, discreditate ca „legături primare/primitive” care se cer rxtirpate, au fost descrise ca fiind dăunătoare pentru bunăstarea individuală și ca reprimând calea individului către auto-actualizare”.

Autorul face o treabă excepțională de a clarifica și de a explica modul în care metodologiile celor care adăpostesc nemulțumiri etnice s-au suprapus în utilitate cu alte părți interesate. Bolton subliniază că interpretările neo-freudiene ale Omului, în special în ceea ce privește dorința și satisfacția, au fost susținute și adoptate cu nerăbdare de elemente capitaliste.

Obsevatiile lui Bolton pe aceste diferite direcții ale agresorilor, toți dorind să taie „legăturile primare/primitive” ale popoarelor occidentale, sunt excepționale și fac mult pentru a demonstra cum ceva de genul implicării CIA in Școala de la Frankfurt și, prin urmare, implicarea și finanțarea non-evreilor, nu exclude o strategie evolutivă a grupului evreiesc. Simplul fapt este că, până în anii 1950, multe părți au fost interesate să distrugă o mare parte a societății occidentale, precum și să se angajeze în inginerie socială și control.

Chiar și în rândul albilor, a existat în mod clar o tulpină de perversiune nihilistă și distructivă, al cărui naș spiritual este cu siguranță marchizul de Sade. Umbra lui De Sade este semnificativă în tratamentul lui Bolton, amintindu-mi de un loc similar acordat lui de Sade în lucrările lui E. Michael Jones. Având în vedere scrierile lui de Sade despre homosexualitate și avort, prezentate de Bolton și care îmi fac sângele să fiarbă, este dificil să contrazici faptul că acest pervers monstruos este unul dintre fondatorii epocii noastre actuale.

Pentru Bolton el reprezintă un fel de aberație demonică a sufletului occidental, anticipând materialismul dialectic al lui Marx, psihanaliza lui Freud, sexologia lui Alfred Kinsey, controlul feminist al nașterii și avortul Margaretei Sanger și Teoria Critică a lui Marcuse, Fromm, Adorno et al.
În urma acestei priviri introductive asupra a două dintre ghoulii centrali ai epocii, există 27 de capitole privind aspecte ale originii, istoriei, finanțării și implementării marxismului cultural, de pe vremea Școlii de la Frankfurt până în prezent. Aceste 27 de capitole sunt apoi urmate de alte secțiuni privind controlul populației, Organizația Națiunilor Unite, George Soros, „deconstrucția socială prin diversitate etnică”, modificarea comportamentului, transumanismul și postumanismul.
Cea mai mare parte a cărții se referă la marxismul cultural și, la peste 350 de pagini, această secțiune garantează aproape sigur materiale noi chiar și pentru cel mai serios student al subiectului.

Bolton definește marxismul cultural ca: „contrafortul ideologic a tot ceea ce subminează valorile și culturile tradiționale, cum ar fi globalismul; frontiere deschise; transgenderism; lipsa de formă în arte; muzică; arhitectură; o nepăsare infernală în general. Scopul este de a deconstrui orice vestigii ale tradiției în numele „progresului”, scopul este de a stabili o umanitate de masă nebuloasă, lipsită de identitate în ceea ce privește etnosul, pământul și chiar genul, numită ironic „politică identitară”. Dialectic, acest impuls spre omogenizarea universală este promovat în numele de a fi „diferit.” … Stânga și sponsorii săi globaliști deconstruiesc pentru a reconstrui.”

La fel ca Spengler, Bolton consideră capitalismul și Stânga ca având aceeași perspectivă esențială, deoarece ambii se văd „parte a aceluiași proces istoric al internaționalismului”. În cuvintele lui Bolton:
„detașarea și desființarea permit deplasarea neînfricată a forței de muncă, astfel încât oamenii să devină unități economice, ca parte a unui proces global de producție. Acesta este motivul pentru care Stânga este inutilă ca opozanți ai globalizării: atunci când Stânga atacă orice restricții asupra imigrației ca „rasism”, „xenofobie” și „fascism”, ei urmează linia de partid a capitalismului internațional. … După cum observa filosoful-istoric Oswald Spengler în urmă cu aproape un secol, mișcările de stânga funcționează în interesul banilor (plutocrația); așa-numitele „revolte ale poporului” au servit intereselor oligarhice de la revolta Gracchus de la Roma. Bolșevismul a fost finanțat de oligarhi. Situația rămâne”.

Conexia stânga-capitalistă
Avansul marxismului cultural este, prin urmare, în primul rând responsabilitatea intelectualilor evrei ostili cu nemulțumiri etnice împotriva Occidentului și a popoarelor sale, a albilor degenerați care încearcă de fapt să se zbenguie într-o mare de mizerie, a capitaliștilor avari care doresc să vadă eliminarea tuturor barierelor din calea acumulării lor potențiale de bogății fără precedent și a guvernelor înfometate de putere care caută un control social absolut.

Cartea trece apoi la o secțiune despre „Deconstrucția socială prin diversitate etnică”, care este complimentată cu un capitol dedicat activităților lui George Soros, care este poate cel mai bun exemplu de finanțare internațională evreiască la locul de muncă în societatea contemporană și primește un capitol propriu în carte.

O altă contribuție utilă a lui Bolton se regăsește în capitolul său „Regresia progresivă”, în care analizează emascularea bărbatului occidental și rolul feminismului în cultura și societatea contemporană. Bolton subliniază că APA – Asociatia Psihologilor Americani a patologizat acum „ideologia masculină tradițională”, contribuind la crearea unei atmosfere generale de confuzie de gen la care răspunde apoi, oferind transgenderismul ca o opțiune presupus sănătoasă de rezolvat problema genurilor multiple.

Perversiunea normalității a lui Kerry Bolton este o explorare cuprinzătoare, bine scrisă și bine directionata cu atacuri concertate și cu multiple fațete asupra moravurilor sociale, morale și culturale occidentale.

Sursa: https://www.theoccidentalobserver.net/2021/09/28/review-the-perversion-of-normality
Traducerea CD

O alta lectura interesanta este acest articol despre religii:

https://www.jurnalul-bucurestiului.ro/o-altfel-de-istorie-a-religiilor