Liderul socialiștilor din Bundestag-ul german, Frank-Walter Steinmeier, consideră, într-o declarație referitoare la România, că „este inacceptabil să restrângi în doar câteva zile atribuțiile Curții Constituționale, să adaptezi procedurile parlamentare și să ocupi funcții importante peste noapte.”
„Este inacceptabil să restrângi în doar câteva zile atribuțiile Curții Constituționale, să adaptezi procedurile parlamentare și să ocupi functii importante peste noapte. Pe scurt, normele democratice și standardele parlamentare sunt suprasolicitate și încălcate”, scrie liderul socialiștilor germani, care face parte din aceeași familie politică cu PSD-ul premierului Victor Ponta.
Declarațiile dure ale lui Frank-Walter Steinmeier contrazic, astfel, argumentele formulate de reprezentanții USL ce au susținut în ultimele zile că toate criticile la adresa acțiunilor coaliției parlamentare din România vin din partea popularilor europeni, apropiați lui Traian Băsescu.
„Solicit tuturor partidelor să respecte instituțiile democratice, să respecte legea și separarea puterilor în stat. Abaterile politice și legale, precum cele de care este acuzat președintele Băsescu, nu trebuie plătite înapoi în același fel”, mai scrie Steinmeier.
„Prin urmare, salut faptul că Uniunea Europeană va examina cu atenție evenimentele. Ar fi de dorit să cerceteze nu doar ceea ce s-a întâmplat în ultimele zile, dar și criza constituțională din ultimii ani”.
Referindu-se la deciziile pe care Curtea Constituțională din România trebuie să le ia în aceste zile, Steinmeier speră „că deciziile Curții Constituționale să fie acceptate și să nu fie din nou folosite ca o oportunitate de a specula cu privire la înlocuirea judecătorilor Curții. O astfel de conduită ar fi inconsistentă cu principiile constituționale”.
Frank-Walter Steinmeier este liderul socialiștilor din parlamentul Germaniei. A fost șeful cancelariei lui Gerhard Schroeder și ministrul de externe al Germanie îintre 2005 – 2009, în guvernul Angelei Merkel.
EVZ
@Zob
Atat ai inteles? Doar atat?
Eu nu îi susţin pe usălăi dar dinspre aşa-zisa uniune europeană vin nişte norme care nu au nimic cu puterea poporului asupra statului ci cu puterea oligarhiei capitaliste occidentale asupra statului român.
Situaţia juridică românească este atât de alterată sub aspectul democraţiei încât revenirea la normalitatea ehilibrului politic şi social necesită măsuri ce îi şochează pe criminalii ocidentali. De când am intrat sub dictatura capitaliştilor occidentali poporul român şi-a pierdut majoritatea drepturilor bazale pe are le avea în timpul socialismului. Tinerii de acum nici nu conştientizează ce au pierdut deja părinţii lor. Să nu vă lăsaţi induşi în eroare de propaganda mincinoasă a Occidentului. Un popor care nu mai este guvernat de propriul conducător nu mai este de mult un popor liber.
Nicu
Îmi pare rău, ai comportament de lingău. Adică tu ne spui nouă că noi nu merităm să fim sclavii Europei? Nu nu suntem capabili să ne conducem cu bombardierele americane deasupra Iugoslaviei? Nu nu avem sisteme şi structuri socio-politice când agenturile americane sunt infiltrate până în sistemul conducerii statale?
Este adevărat că în procesul ţiganizării poporului român proces paralel şi concordant cu multiculturalizarea capitalistă practicată de grupurile economice transanaţionale conştiinţa de neam şi de patrie a românului s-a diluat mult, românul dobândind însuşiri e nu îi erau proprii: individualizarea vieţii în detrimentul socializării, biologizarea valorilor după care se ghidează, primitivizarea comportamentului personal şi de grup, etc.
Această decădere a spiritului de neam şi patrie nu trebuie privit ca proces natural ci ca proces dirijat şi multiplu condiţionat de factori exteriori imperialişti. De exemplu ce poate fi mai evident decât emiterea normei de interzicere a pedepsirii copilului în procesul educării paralel cu pedepsirea părinţilor şi profesorilor exigenţi şi cu distribuirea violenţei şi pornografiei şi homosexualităţii pe toate canalele de comuncare în masă? Douăzeci de ani de propagandă criminală a capitaliştilor au început să producă creaturi umane incredibile, inexistente în socialism.
Orbilor! Nu vedeţi că sunteţi în plină crimă antiromânească? Tinerii trebuie să înţeleagă că dezastrul în care se află este un produs al capitalismului, al sistemului şi mecanismului capitalist şi nu pur şi simplu al naturii româneşti. Românii nu erau aşa cum îi observaţi acum în 2012.
Soluţia lucrării asupra omului a fost încercată de mai multe ori în istorie şi uneori nu a fost aplicată bine iar alteori nu a dat rezultate pozitive.Lucrul asupra individului este numai o parte a soluţiei. În schimb capitalistul de câte ori i se arată deficienţele structurale ale sistemului capitalist caută să ascundă aceste deficienţe şi să arate cu degetul imperfecţiunea individului făcându-l vinovat pe individ de propria nefericire.
@matei s.
Am dat exemplul Sloveniei pentruca slovenii sunt si harnici si destepti si au si caracter. Cu parere de rau trebuie sa spun ca e o mare diferenta intre ei si noi.
Parca spuneai ca traiesti in occident, asa ca vreau sa nu uiti de unde ai plecat. Iti mai amintesti cand umblai pe trotuare, cum mai navigai printre flegme, sau ai uitat? Sau iti mai amintesti de cavalerismul romanului cand este la volan? Chiar ieri am fost cu tramvaiul, doar doua statii, si vatmanul injura de toti dumnezeii pe un batranel care nu se misca prea repede. De ce trebuie sa auda calatorii asa ceva? Sa nu mai vorbesc de faptul ca aproape zilnic cineva este accidentat pe trecerea de pietoni.
Pot sa vin cu nenumarate exemple cari demonstreaza ca poporul nostru are probleme grave de comportament.
Nu mai departe, priveste comportamentul unora de pe net. Pentruca opiniile mele nu coincid cu ale altora, sunt stampilat cu: mason, iudeu, vandut, tradator, securist, etc., etc.
Nimic nu se va schimba in tara asta pana mai intai nu se schimba OMUL. „Omul sfinteste locul”, dar e penurie de oameni in tara asta care sa faca sfintirea necesara.
De aceea Legiunea Arhanghelul Mihail s’a axat pe formarea omului. Este singura miscare care a demonstrat ca omul se poate modifica, ca transformarile launtrice pot da omul de caracter de care tara are atata nevoie.
Numa ca, deocamdata, romanului ii place circ, nu sa adere la clasele scolii legionare. Poate alte generatii………
@matei s.
Parca noi am intrat in UE prin 2007, nu-i asa? Ce am facut noi timp de 17 ani, ca sa demonstram ca putem si singuri? Nu am facut NIMIC. Toata lumea astepta (Cei aflati intre cer si pamant n’aveau nici un continut, decat asteptarea – Cioran)intrarea in UE crezand ca dupa aia, va fi raiul.
Ghici de ce altii au fost primiti mai repede? Sau, mai bine sa intreb: de ce pe noi ne-au primit cu intarziere?
Simplu! Pentruca tara noastra era DEZASTRU pe toate planurile. De ce oare? -Pentruca nu eram in stare de nimic. Au venit aia la noi si ne dadaceau ca pe copiii de la gradinita; atat de incompetenti au fost ai nostri ca brazii. Si acum? E aproape la fel. Micile progrese pe am reusit sa le facem la nivel de tara, in doar doua saptamani au fost date peste cap, iar acum suntem vazuti tot asa de „bine” ca dupa mineriade.
Daca iesim din UE, vom fi cu curu gol. Trebuie sa ramanem, sa ne compotam cu demnitate si sa invatam odata si pentu totdeauna sa absorbim fondurile ce ni se cuvin. E singura noastra sansa.
Si sa sti ca nu ne-a stors nimenea ca pe niste carpe ci ne-am furat singuri caciula. De ce nu i-au furat si pe altii ci numai pe noi??? N’are rost sa ne plangem dupa ce ne-am dat singuri cu stangu’n dreptu’.
Matei
Dacă îţi este frică nu arăta frica pentru ca să nu îi alterezi şi pe alţii. V-am spus că jocul este între viaţă şi moarte. Numai capitaliştii vor să dea vieţii criminale aspectul de operetă.
@ZOB
OK, Zob, dar si tu mai usurel cu ‘rasa europeana’…mai da-le si tu dracului de fucking RASE…ce dracu sunt alea rase, ma baiete? O lingurita ‘rasa’ de cafea e tot ce stiu, si neagra, fara zahar, ca sunt vremuri destul de ‘amare’.
Serios, cum spune englezul, c’mon, I know you can! Poti, adica, sa privesti si FARA dioptriile astea ‘rasiale’. Nu ne aduc inste, oricite circumstante de ‘hauardei’ ai pune pe masa. Nu asa a inceput istoria (sic) si nici asa nu se va incheia…cu ‘rasele’…pacatuiesti mai ceva decit aia cu ‘boul pe cimp’, stii tu, vita de povara…Sa im bracam pe cei ‘goi’, Zob, mai degraba deccit sa ne uitam inspre directia asta pe care tot ei, ‘baietii destepti’ ne-o intind drept cursa.
Esti baiat destept. Inghite-ti putin umoarea biliara (de inteles, sa stii!) si vezi de prioritati…ocoleste cursele…
@Nicu
Dai exemplu Sloveniei. Nu stiu daca se poate afirma un termen de comparatie cu romani, dar iti dau dreptate in mare cu Slovenii, mai cu seama ca au un nemaipomenit ginditor IMPOTRIVA Vestului! – SLAVOJ ZIZEK. Impotriva Vestului, si care i-a innebunit (pe occidentali), deci NU formula Vestului trebuie ca au urmat-o slovenii, caci la naiba, aia nu e o formula de urmat!!!!!!!!!
Insanatosirea poporului si a etniei romane – si iti inteleg igrijorarea – nu cred ca se rezolva apelind intii, cum zici, la ‘mental’…desi sunt multe de rezolvat in mentalul colectiv ‘subconstient’ al acestui popor. Dar, dar: o continua mursecare psihosociala si deposedare economica, o terfelire morala si o vesnica interferenta, astea sunt circumstante, NIcule, peste care nu se poiate trece sunt REALITATI ISTORICE, nu doar o lamentare de doi lei. Conditia geostrategica si profilul general al locului – cu toate demograficele lui, au fost totdeauna tentante! Ca si cu Italia, despre care monstrul ala de sot al Elizabetei, Philip, a spus ca e foarte frumoasa, grozava tara, dar ce pacat ca e locuita de italieni (sic).
@Nicu
Niculule, uite ce spui:
„Nu uita ca noi ca tara, am facut niste angajamente pe care trebuie sa le respectam ca de-aia ne-au primit”!!!!!!!
Mos Darie numeste asta ‘disciplina’, si te admonesteaza ca strici orzul pe giste, mai ales ca e vroba de …Satana, zice el.
Eu pun problema mai pozaic, si spun: morala ri rectitudine ti-ai gasit sa aplici la cea mai criminala gasca de hoti in operatie in momentul de fata? Chiar asa, ‘ei ne-au primit’? ‘Primit’? Si Grecia, ce-i cu Grecia?
Stii ce, toti cei care NU AU CE CAUTA in UE ar trebui sa iasa fara conditi, imediat si fara explicatii. Asemenea tari (cele stoarse ca niste cirpe si de ultimele resurse) NU AU NIMIC DE DATORAT, DIN CONTRA! Sa iasa si sa se mobilizeze in a cere despagubire pentru perioada cind au fost ‘acceptate’ (ha!) in UE.
@Adrian Scarbitu’
„Dar, daca noi am intrat “pe coate si genunchi, pupand talpi”, era normal sa ne trateze ca pe niste gunoaie.”
–
Ai dreptate. Deci NOI ne-am tras pe coate, nu am fost fortati s’o facem.
Ca ne trateaza ca pe niste gunoaie tot noi suntem de vina; comportamentul politicienilor nostri atrage palme si suturi.
Ca nu suntem in stare sa cheltuim cat ni se cuvine, tot noi suntem de vina. Inainte de intrare in UE, ai nostri ca brazii au facut la proiecte de sau spart, de ziceai ca o sa cheltuie toti banii in doua luni. Dar iata cata incompetenta putem genera… Sa nu mai vorbim de proiectele facute cu scop de furt.
Sigur ca trebuia sa asteptam ca ei sa ne roage sa intram in UE, aveti dreptate. Numa ca atunci trebuia ca economia tarii sa fi mers, sa fi cunoscut dezvoltare fara investitii straine. Ceea ce era imposibil de facut, dupa ce imediat dupa ’89, economiei romanesti i s’a indiguit drumul in PICAJ, de prapaditii cari au preluat fraiele tarii. Atunci tara avea o baza industriala, cei drept cam bruta, dar care astepta doar sa fie slefuita, nu distrusa. Insa, stim cu totii ce s’a intamplat.
Acum trebuie sa ne ridicam si trebuie s’o facem prin puterile noastre, dar, cu ajutor de la UE, nu sfidandu-i, ci lucrand impreuna cu ei, in demnitate si cu fruntea sus.
Adriane
Când ai văzut că nea-m milogit noi să intrăm în nato sau în uie. Dacă pentru alegerea unui preşedinte handicapat am făcut referendum atunci pentru o intrare într-o crimă orgamizată suprastatal nu trebuia să fim întrebaţi prin referendum?
Prezenţa noastră în uie şi în tâlhăria nato este ilicită făcută în dispreţul poporului român. Există doar o minoritate tembelă are a făcut tâmbălău fără nici un drept asupra poporului. Îia sun în uie nu noi poporul român. Noi în Europa suntem simpli boschetari izgoniţi din propria noastră ţară pe are acum o populează hauardeii.
Acum bineînţeles pentru a putea intra în normalitate vom fi forţaţi să ne aliem cu ruşii. Şi istoria mizerabilă se va repeta ca la bordel.
Nu există nic o paralelă sau asemănare între naţional socialism şi situaţia atuală europeană. În idee naţional socialistă fiecare popor european trebuia să înflorească în identitatea şi originalitatea sa fără ameste extraeuropean. În UIe îşi bagă picioarele toţi borâţii din afara Europei înspre distrugerea rasei europene.
Fiţi mai atenţi când emiteţi mesaje că vă faceţi de râs.
UE de ale carie „beneficii” am profitat in ultimii cinci ani la greu (adica NIMIC in afara de faptul ca ei ne-au furat cat au putut!) este subjugata de PPE (formatiune extremista ce aminteste de nationalism-socialismul lui Hitler!!!
Vorba lui Mos Darie, credeti ca ne vor da inapoi ceea ce au furat? Sau ca ne vor da fonduri europene? Aiurea. le dau tot unor occidentali de-ai lor care (cf. propriilor declaratii) „faceau partii de schii in plina campie”!
cred ca cea mai proasta decizie a noastra a fost sa ne milogim sa intram in UE. trebuia sa asteptam sa ne roage ei sa intram! Si aveau motive garla! Dar, daca noi am intrat „pe coate si genunchi, pupand talpi”, era normal sa ne trateze ca pe niste gunoaie.
Acum este foarte dificil de rezolvat problema, dupa ce ne-au incalecat si ne-au legat la gard.
O sa platim de ne-ndoim, noi, copii si nepotii nostri!
S-o ia dracu de uniune si de Europa Unita in Mizerii!
@Mos Darie
Avem foarte mult de pierdut. Noi nu suntem in pozitia de suficienta economica. Daca crezi ca pisatul contra vantului este interesant, te inseli amarnic.
Doresti sa ramanem vesnic ultimii din Europa? Eu nu doresc asta.
Nu vezi ca de douazeci de ani Vestul ne tot arata cum se conduc primariile oraselor si noi nu am invatat sa conducem nici macar un sat ca lumea? Inseamna ca avem probleme. Probleme de mental.
Slovenia spre exemplu, este de departe cel mai dezvoltat stat din fosta Iugoslavie. Dar Slovenia a fost si pe timpul comunistilor cea mai dezvoltata republica din federatia Iugoslava. Sti de ce?
Pentruca e un popor serios, cult si harnic. Pentruca nu se tin de prostii ca noi romanii. Nu si-au sabotat propria tara, pentru ca apoi sa dea vina pe altii cum facem noi. Si nu au facut circ politic terfelidu-si propriile legi. Nu au fost exemplu prost.
Ei sunt respectati, si ca tara si ca popor.
Noi in schimb, mai avem muuuuult pana departe……
@ Nicu
Bun, „de-aia ne-au primit”. Si, daca incepem sa le tragem suturi in kur, ce vor face, isi vor retrage trupele de ocupatie economica? ne dau afara din UE si ne dau inapoi Romgaz-ul, Sidexul, Petromul? Chiar crezi ca mai avem ce pierde?
Nicule taica, disciplina e buna, dar nu cand e in slujba Satanei…
@Mos Darie
Nu trec sub tacere, doar ai vazut ca mi-am spus parerea la inceputul mesajului. E vorba de ceva tipic romanesc; trecem dintr-o extrema in alta cu multa usurinta.
Nu stiu cum de nu realizezi faptul ca Romania este inca monitorizata de comunitatea europeana. In special pe probleme de justitie, pentru ca asta a fost din totdeauna problema cea mai mare. Iar acu pentruca ai nostri ca brazii au intrecut masura, o sa iese cu suturi in cur.
Nu uita ca noi ca tara, am facut niste angajamente pe care trebuie sa le respectam ca de-aia ne-au primit. Ai vazut ce se intampla cu Grecia pe care nu au supravegheat-o cum trebuie. De acum inainte o sa fie mai exigenti. Si tocmai acuma ne-am gasit noi sa calcam in strachini.
Chestiunea cu bogatiile tarii este o alta problema. Sigur ca in cazul Rosia Montana Basescu a gresit teribil, e una din marile sale greseli. Dar nu asta ia deranjat pe pucisti, pentruca si ei vor sa dea Rosia Montana tot de-a moaca.
Daca pucistii declansau suspendarea in momentul cand Basescu a spus ca Romania trebuie sa renunte la un pic de suveranitate, eram si eu de acord. Insa pe toata lumea a durut in cur ce a spus Basescu la acea vreme, semn ca si ei au fost si sunt de acord cu el.
Nicule, chiar crezi intr-adevar ca masonii aflati la butoane in UE nu mai pot de grija noastra, ori de a functionarii corecte a justitiei romane? Satanistii astia nu au decat interese, iar interesele lor sunt, in cea mai mare parte, satisfacute. Au mai ramas doar cuprul, aurul si ceva pamant. Restul este sub directul lor control. Stiind asta, ei nu se mai pot teme decat de cineva ce le-ar lua de la boturile nesatule prada dobandita in 20 de ani de infractiuni. In cheia asta se leaga toate reactiile la Piata Universitatii, incepand cu neincheierea contractului Cuprumin, continuand cu destituirea lui MRU – sluga lor preaplecata de altfel, si cu suspendarea lui Basescu – alta sluga. Caci, Nicule, nimeni nu-si sacrifica slugile daca nu-i impunge un interes mai mare. Iar acest interes este legat pe de o parte de cresterea sprijinului pentru miscarile nationaliste si/sau antisistem in Europa, iar pe de alta parte atacurile la care slugile lor sunt supuse – pe buna dreptate, din toate directiile. Caci ei stiu foarte bine ca, atunci cand tensiunea creste spre limita de explozie, nu mai pot controla nimic, si pot sa inceapa a fugi, cu probe justitiabile cu tot, chiar sobolani din propria corabie. Pentru simplul fapt ca, atunci cand incepe sa se puna problema de viata si moarte, jigodiile astea le vor vinde si pe mamicile lor pentru a ramane in viata, nemaicontand din ce parte vine amenintarea. Mogulii sistemului stiu foarte bine ca frica este singura care mentine tacerea. Ori, daca amenintarea din cealalta parte este egala, totul devine statistica.
Revin, si spun ca insasi aceasta schimbare este intentioneaza a simula o anumita orientare nationalista, destinata sa anuleze orice tendinta de coagulare a unei astfel de miscari. Singura solutie este sa-i lasam ca, dupa cateva luni, sa-si dea arama pe fata, cand, poate , cat mai multi dintre bizonii mioritici isi vor da seama ca PDL-USL-aceeasi mizerie, si vor incerca-in sfarsit- sa gaseasca alternative.
Vad insa ca treci sub tacere blasfemia propagandistica a echipei lui. Trimite-i un mail, si cere-i sa se dezica expres si public de asa ceva, iar daca nu o face, inseamna ca isi asuma textul!
Ştiţi bine că capitalizmu nu e bun dar nici comunizmu. Cel mai bun este socializmu ţigănesc în care iei de la popor şi dai la ţigani, iei de la cei harnici şi la la putori, iei de la ei capabili şi dai la handicapaţi. HAndicapaţii şi puturoşii trebuie înmulţiţi şi capabilii şi harnicii trebuie stârpiţi. Acesta este ordinul de zi pe şatră. În apitala Rromânieiîn sectorul 5 se pune în aplicaţie un plan de fraudare organizată în favoarea ţiganilor care se declară handicapaţi în grup pentru ca să se aplice legea favorizării handicapaţilor prin intermediul unui corp ţiganizat de funcţionari publici. Bucureştenii să ia seama la primăria buleando de sector 5 unde camarila socialismului ţigănesc acţionează prin agramatul Vanghelie în paguba poporului român şu complicitatea haitei de funcţionari. Se plâng românii săraci că nu li se dau ajutaore pentru că le iau familii întregi de ,,handiapaţi,, ţigani. Şi când te gândeşti că cei mai mari duşmani ai românilor sunt evreii dar banii ni-ii mânâncă ţiganii…
Vedeţi situaţii similare legionarilor şi prin alte colţuri de ţară unde se mânăncă banii poporului român prin intermediul cotizaţiei anuale de un miliard de euro pe an către Iuniunea Ioropeanâ. dA hAU ARDEI! Dactobuleando Hau!
Principiul egalităţii împotriva naturii trebuie aplica consecvent pe teritoriul României până când tot ce-i bun va dispărea. Ai dracului jidani cum mânâncă bani dar românii nu văd!
Adevărul e căc caapitaliştii ascund menevrele prin care subtilizează mangoţii şi românii nu pot vedea decât prea târziu cân burduhanele ţigăneşti plesnesc slobozite peste brăcinare şi când româncele blonde îşi desfac băsănăurile la calbasan ţigănesc. Frumos mai pute Rromânia.
SS Guv VIenna
15.07.2012 la 12:04 am
De acord; și până-n 2000 cine a furat, iar în perioada 96-2000, sau din 2004 încoace? Nu mai fi așa încrâncenat împotriva lui Năstase, doar că zice psihopatul acesta trădător de Băsescu, că n-a furat mai mult ca Băse, care vrea să dea hidrocentralele, nuclear electrica, gazul de șist, tot aurul și metalele prețioase ale României pe mâna străinilor. Ia vezi, fii cinstit și recunoaște că Băsescu a fost și el la putere cu acea îngrozitoare alianță de dreapta, care printre altele a cedat Insula Șerpilor, Herța și Bucovina ucrainienilor. Năstase și Iliescu, de bine de rău, așa bolșevici ca Băse cum sunt, nu au dat teritorii strămoșești ale poporului român altor state, cum au făcut trădătorii din monstruoasa coaliție, când la putere era Băselul tău drag. E vreun furt mai mare ca ăsta? Băse era și el la ciolan atunci, împreună cu trădătorul Constantinescu, distrugând flota României. Nu încerca să arunci totul în cârca lui Iliescu și Năstase și să-l faci basma curată pe Băsescu, căci Băsescu este bolșevicul numărul 2 după Iliescu care l-a și băgat în politică. Iar acum Băsescu a ascuns toate dosarele securității politice și a reactivat celulele bolșevice, devenind bolșevicul numărul 1 și inamicul public numărul 1 al poporului român pe care-l otrăvește cu initium și căruia i-a furat inclusiv identitatea de român, pe care a dat-o țiganilor. Îți place că trădătorul Băsescu a pus în fruntea culturii românești un bolșevic ca Patapievici care spune că românii trebuie spânzurați? Ca legionar îți place că Băse a pus prim ministru un ungur evreu care are teză de doctorat la Soros, în care teză spune că românii sunt un popor de criminali? Asta te-a învățat Codreanu pe tine? În ce privește încrâncenarea, frate, uită-te la convivul tău Nicu să vezi încrâncenare și fanatism pro Băsescu, anti-creștinism și anti-patriotism, o adevărată ură față de români, un dispreț imanent față de poporul român pe care-l jignește în aproape toate postările sale. Eu îți recomand ca înainte de toate să dai curs Bibliei, și nimănui altcuiva; acolo găsești Cuvântul lui Dumnezeu, scris de prooroci, apostoli și ucenicul lui Mesia; nimic nu este mai profund ca asta…
Până una alta, vezi că Shimon Peres se laudă că sub Băsescu a cumpărat România. Cum vede un legionar ca tine asta?
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
nicu
15.07.2012 la 12:01 am
Inteligentule, vezi mai bine ce tâmpenii debitează ortacii tăi bolșevici, că legionarii lui Zelea Codreanu, oameni cu mințile destupate și care nu s-au lăsat aburiți de sistemul mason, nu au debitat.
Ia de vezi tâmpenii, și de ai onoare răspunde; de fapt un om care laudă trădători de țară ca Băsescu, trădătorii de Hristos ca mihailAndrei nu poate avea onoare:
Subiectul ”Către Patriarhia Română”
Citat:
”mihailAndrei 10.07.2012 la 3:14 pm
”Sfanta Scriptura ne spune ca insusi Dumnezeu a ingaduit icoanele, pentru ca El a nascut pe Fiul Sau, care este …” ”
Închei citatul din acest eretic
E o minciună sfruntată, evident, nu scrie așa ceva în Biblie.
Alte citate:
”mihailAndrei 11.07.2012 la 2:33 pm
Dumnezeu nu interzice facerea imaginilor diferitelor creaturi în scopuri religioase
Si toate acestea sunt chipuri/icoane fara sa fie idolatrie.
Dumnezeu a ingaduit icoanele, Fiul Sau,Iisus Hristos care este o ICOANA un IDOL.”
Închei blasfemia…
Binențeles e altă minciună sfruntată perorată de mihailAndrei și care nu există în Biblia creștină.
Mai departe:
”
mihailAndrei 10.07.2012 la 7:07 am
Realitatea ne arata ca prin “sola scriptura”(doar prin Biblia Creștină adică), poti scoate tot fel de teorii…
Inca de la inceput, “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) a dovedit ca e generatoare de haos, o dovedeste si astazi.
Aplicand “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) fiecare obtine ce-i convine…inclusiv ca homosexualitatea nu este pacat…..”
Închei citatele din acest eretic anti-creștin, pe nume mihailAndrei.
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
cristi,
de ce esti atat de pesimist si incrancenat? de ce vezi viata atat de urata?
daca citesti din Biblie,in mod normal ar trebui sa radiezi fericire,si nu atata tristete si pesimism!
Daca nu ajunge Biblia,sincer, citeste ceva din Zelea COdreanu! pe cuvant ca te face fericit acest roman de-l citesti.
Eu asa fac,fa si tu la fel.
cristi fi onest si calculeaza!
PETROM,petrolul national aducea profituri uriase la bugetul de stat,ca sa plateasca pensia ta,sau a rudelor tale!
petrolul l-a dat nastase,cand a venit basescu in 2004,TOTUL era privatizat,in afara de Rosia Montana,si ceva hidrocentrale!
Ma refer la mii de UZINE si fabrici duse la fier vechi de guvernul NASTASE in 4 ani!
cel mai mare JAF a avut loc intre 2000 si 2004!
acesta e adevarul,daca nu ma crezi fa un calcul in euro sau dolari!
@Cristi
La tampeniile pe care le debitezi, cred ca meriti un premiu. Zau ca mie frica ca nu cumva sa existe prea multi romani ca tine…..
mihai stancescu pavaloaie
14.07.2012 la 8:40 pm
Nimeni nu a furat mai mult ca Băsescu. Compară ce are Băsescu cu ce are Iliescu. A, au furat și Năstase și restul psd-iștilor la greu, însă Băsescu și PDL-ul lui Videanu & company au adus la perfecțiune acest jaf național după principiul prin care l-a reevaluat pe bolșevicul Oprea, care când îi servea lui Năstase era rău, când a jefuit în numele lui Băse a devenit bun… Numai în 2008, acest trădător de țară care a furat inclusiv propria identitate a poporului român, identitate pe care a dat-o țiganilor, a furat din buzunarele poporului român 20 de miliarde de euro pe care i-a pus în buzunarele evreilor din sistemul bancar și a pus la plată pentru acești bani, cu dobândă, poporul român ce nu a beneficiat cu nimic din aceste sume colosale; și asta doar într-un an!!! Ba ca și cum n-ar fi fost de ajuns, ne-a tăiat salariile, ne-a închis spitalele, însă doar pe-ale românilor, nu și pe-ale ungurilor, ne-a distrus cele mai multe fabrici din istoria post-decembristă și ne-a spus ironic, zeflemitor că de nu ne simțim fericiți în țară să plecăm în străinătate!!! Așa cum a distrus și dat la preț de dumping a treia flotă comercială a lumii, adică flota României!!!, la fel a distrus și vrea să distrugă poporul român. Și pentru a sprijini asta vin și oameni fără onoare, ca acest Nicu, care spun că suntem un popor de puturoși și babe plângăcioase și că Băse e Dumnezeu pe pământ. Ei bine, să afle securiștii bolșevici ca Patapievici sau Macovei, precum și iubitorii lor, că babele astea plângăcioase de români mai au puțin și dau de pământ cu această javră ordinară, acest hoț și trădător de țară care a reactivat securitatea bolșevică și a mărit efectivul securității politice la peste 5000 de angajați cărora le-a mărit salariul cu 30% în ultimii 2 ani. Până una alta,nu poporul român, ci Băsescu e cel care schelălăie ca o babă plângăciosă pe la cancelariile străine cărora le-a pus pe tavă România și poporul român pe care l-a transformat în cobai pentru initium, trădătorul, și știe foarte bine că odată scăpată de sub controlu-i malefic Curtea Constituțională va ajunge la pușcărie pentru genocid împotriva poporului român, pentru dosarul ”Flota”, pentru averea-i uriașă pe care n-o poate justifica nici el, nici familia lui. Ponta și Antonescu sunt de preferat acestui ticălos turbat, fie și numai pentru discursurile celor doi din ultimile două zile în care au arătat că românii mai au ceva coloană vertebrală față de UE, în fața căreia Băsescu a stat în genunchi mereu și ne-a trădat în timp ce hăhăia malefic, ca un om dement și trădător. Normal că strănii îl sprijină pe Băse, că așa câine slugarnic ca el, așa babă plângăcioasă mai rar, să-ți dea un popor de aproape 20 de milioane pe tavă cu prețul unei șpăgi date la o firmă de imobiliare.
http://www.youtube.com/watch?v=ZoMGij3iU8I&feature=related
MICHAEL SHAFIR este homosexual violator
http://michaelshafir.blogspot.com/
@Mos Darie
Desigur ca romanul e prea adesea patimas si atunci trasnaile pe care le scorneste poate uimi. Probabil ca si in acest caz se aplica.
Cred ca m-ai inteles gresit. De ce? Pentruca si tu cazi in plasa gandirii ca „daca nu-i cu noi, e contra noastra”.
Eu vad lucrurile altfel, gandesc altfel si de aceea nu am obiceiul sa ma incalzezc la „foc de paie”, nu sar imediat ce aud „hei rup”, ca sa pun umarul.
Am mai spus de atatea ori ca nu-mi place de misei, dar nici nu-mi place sa folosesc miselia impotriva miseilor, ca atunci as fi ca ei. Consider ca nu-i corect sa aplaud cand cineva, chiar de-ar fi adversarul sau dusmanul meu, este atacat miseleste si improscat cu minciuni si lucruri neverificate.
Basescu are pacatele lui. Dar, de departe este mai curat decat derbedeii si vagabonzii care ne fac de rusine batjocorind si terfelind legile si randuiala democratica din tara noastra, atat cat e ea.
Adesea am mentionat pe acest sait, faptul ca poporul asta nu si-a insusit o cultura politica adecvata. Si, din pacate, nu ma refer doar la oamenii simpli. Ci, vad ca mult prea multi oameni „de sus”, oameni cu pretentii, NU O AU; nu au reusit sa dobandeasca o cultura politica acceptabila.
Este uimitor sa vezi ca romanii nostri, cei inalti si frumosi „ca brazii”, nu au inteles si nu inteleg care este miza a ceea ce se intampla in acest moment.
Modul de gandire pe melegurile noastre este haotic. In consecinta romanii sunt extrem de manipulabili.
As vrea totusi sa-ti dau o tema de gandire: Iti amintesti ca in urma cu cateva luni, Fruzaverde a parasit PDL-ul? Si cu el a luat o droiae de alti pdl-isti? Stii de ce au plecat? Pentruca PDL-ul este singurul partid care nu si-a protejat hotii, iar acestia cand au simtit ca se strange latul, au plecat in graba mare acolo unde li se garanta protectie. De aci pleaca totul. Miza este ingenuncherea JUSTITIEI. Basescu este o colaterala. Te rog urmareste cu atentie firul evenimentelor din ultimile 3-4 luni poate ca o sa descoperi ceva ce ti-a scapat…
Tu chiar crezi ca, comunitatea europeana are ceva special cu noi? De ce nu are cu slovacii, cu slovenii, cu polonezii sau cu bulgarii?
Are cu noi pentruca ne comportam jalnic. Ne comportam jalnic, iar cand ne taxeaza pentru comportament, ne plangem si ne tanguim ca babele la priveghe. Si ne facem iluzii ca au ceva numai cu noi. Vezi Doamne, vor numai pe noi sa ne asupreasca si sa ne prapadeasca. Priveste putin mai la Nord, la polonezi. Aia au cap, muncesc si au crestere economica. Pe ei nu vor sa-i prapadeasca? Polonezii au verticalitate. Cand au trebuit sa-si apere interesele, chiar i-au sfidat pe toti, blocand anumite procese europene. Si uite ca nimenea nu-i prapadeste, ba chiar nici nu le saboteaza cresterea economica.
Cu noi sigur ca au ce au europenii fiindaca derbedeii cu haitele lor de penali isi fac de cap in vazul lumii intregi.
Domnule Stancescu, lozinca Pietei Universitatii, „PDL-USL, aceeasi mizerie” este valabila. Asta nu inseamna ca aceasta jigodie mitomana trebuie sa ramana la Cotroceni.
pentru tot ce a furat psd e de vina basescu.Voi ganditi cu capul?!?!?! cine a vandut tara? nu cumva nastase-iliescu? petrolul,fabriciile,etc?!?!
Nicule, ia uita-te la ce blasfemii a ajuns propaganda pro-basista:
„Vad niste asemanari: Iisus Hristos = Traian Basescu.
Ambii au fost urati de moarte pentru simple declaratii. Hrostos pentru declaratiile religioase, Basescu cu declaratiile politice.
Hristos a fost dispretuit ca a fost in ospetie la vamesi acasa, Basescu a fost dispretuit ca a fost in ospetie la Becali intr-un restaurant.
Hristos a vindecat oamenii, Basescu a vindecat sistemul de justitie din Romania.”
Grecii antici spuneau ca, atunci cand zeii vor sa termine un om, mai intai ii iau mintile…
Sursa comentariului: http://www.gandul.info/gandul-live/cristian-tudor-popescu-la-gandul-live-despre-tehnicile-de-manipulare-ale-lui-traian-basescu-nuti-nu-e-curva-9859955
nicu
14.07.2012 la 12:40 pm
Nicu, de fiecare dată când spui că românii merită să fie conduși de trădători ca Băsescu, omul lui Iliescu, de Truică, Udrea, Constantinescu, Blaga, MRU, Roman, Macovei, Boc și compania masono-semită, de fiecare dată când spui că trebuie schimbată mentalitatea românilor, dar nu și trădătorii din fruntea lor, așa cum sunt alde Băsescu și gașca pedelistă pe care îi idolatrizezi după ce au torturat poporul român cum nici Ceaușescu n-a facut-o, așteaptă-te să reacționez, în ciuda faptului că tu pretinzi că TU ești reprezentantul poporului român și că TU vrei binele celor mulți pe care tot TU îi consideri proști, hoți, idioți, mă rog, cam ce zice dragul tău Patapievici care îi vrea morți în ștreang pe toți românii, iar pentru asta a fost pus în fruntea ministerului român al culturii de către trădătoru tău iubit, Băse.
Eu nu prea merg la biserică, căci eu nu am nevoie ca tine să pup poala și mâna unui popă ortodox (adică necreștin), n-am nevoie să pup cadavre ca să mă simt aproape de Dumnezeu și Fiul Său, ca să îl slujesc pe Dumnezeu care ne spune clar prin însuși Mesia că adevărata rugăciune nu se face la biserică (Matei 6.5), ci de unul singur (Matei 6.6). Eu nu am nevoie să merg în genunchi în fața ”preafericiților” ce se dau mai presus de Hristos, care Hristos spune ca nici bun să nu fie numit (Marcu 10.18), eu nu am nevoie de preafericiți cu ifose de trimitere în Rai și sfințire a morților pentru a-l sluji pe Hristos, care Mesia spune clar ce trebuie să facem ptr a ajunge în Rai. Spre stupoarea ta te anunț că nu trebuie să te închini acestor popi blasfemici ce tac mâlc când trădătorul tău iubit, Băsescu Traian ne fură identitatea de români și-o dă prin lege criminală țiganilor, asta nu te va slava, dimpotrivă. Și ei bine, da, nici nu trebuie să-l urmezi disciplinat pe trădătorul Băsescu ce otrăvește poporul român cu initium și ne închide fabricile, spitalele, școlile, care a distrus flota României și orice posibilitate de a supraviețui la noi în țară pentru a fi considerat patriot sau creștin. Ei bine, află că nu astea te fac patriot, nu astea te fac creștin, ci anti-creștin și trădător, căci creștinul asta urmează:
IISUS SPUNE CE SĂ FACI CA SĂ AJUNGI ÎN RAI, ANUME SĂ NU UCIZI, SĂ NU PRECURVEŞTI, SĂ NU FURI, SĂ NU MĂRTURISEŞTI STRÂMB, SĂ NU ÎNŞELI PE NIMENI, SĂ-ŢI CINSTEŞTI PĂRINŢII: MARCU 10.19 / AVEŢI GRIJĂ SĂ NU FIŢI ÎNDEPĂRTAŢI DE SCRIPTURI CU FILOZOFII ŞI AMĂRĂCIUNI DEŞARTE, DUPĂ DATINI OMENEŞTI: COLOSENI 2.8 / ÎNCHINAREA LA LUCRURI FĂCUTE DE OM, DE DEGETELE OMULUI, ADICĂ LA IDOLI ESTE PEDEPSITĂ:ISAIA 2.8 / CREȘTINUL NU SE ÎNCHINĂ NICI LA ÎNGERI: APOCALIPSA 22.8-9 / ATINGEREA MORŢILOR ADUCE DUHURI NECURATE 7 ZILE: NUMERI 19.11, NUMERI 19.1-14 / ÎNCHINAREA LA LEMN NUMINDU-L TATĂ ŞI LA PIATRĂ NUMIND-O MAMĂ, ATÂTEA CETĂŢI, ATÂŢIA DUMNEZEI LA CARE DEGEABA SE VOR RUGA EVREII: IEREMIA 2.26-29 / ÎNCHINAREA LA IDOLI MUȚI ȘI LEMN ESTE PEDEPSITĂ DE DUMNEZEU: HABACUC 2.18-19 .
Tu însă, aidoma lui mihailAndrei ce te susține până la morți și înapoi, susții evident că Biblia incită la homosexualitate și haos, și atunci mă provoci mereu când ceri închinare la Satan și când spui aidoma lui Traian Ioan că noi românii suntem un popor imatur și prost. Răspunde de ai onoare, ești de acord cu ce spune prietenul tău ortodox, care slujește ”biserica neamului” (sic), adică de fapt pe evrei, anume mihailAndrei? Îți citez fanul:
Subiectul ”Către Patriarhia Română”
Citat:
”mihailAndrei 10.07.2012 la 3:14 pm
”Sfanta Scriptura ne spune ca insusi Dumnezeu a ingaduit icoanele, pentru ca El a nascut pe Fiul Sau, care este …” ”
Închei citatul din acest eretic
E o minciună sfruntată, evident, nu scrie așa ceva în Biblie.
Alte citate:
”mihailAndrei 11.07.2012 la 2:33 pm
Dumnezeu nu interzice facerea imaginilor diferitelor creaturi în scopuri religioase
Si toate acestea sunt chipuri/icoane fara sa fie idolatrie.
Dumnezeu a ingaduit icoanele, Fiul Sau,Iisus Hristos care este o ICOANA un IDOL.”
Închei blasfemia…
Binențeles e altă minciună sfruntată perorată de mihailAndrei și care nu există în Biblia creștină.
Mai departe:
”
mihailAndrei 10.07.2012 la 7:07 am
Realitatea ne arata ca prin “sola scriptura”(doar prin Biblia Creștină adică), poti scoate tot fel de teorii…
Inca de la inceput, “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) a dovedit ca e generatoare de haos, o dovedeste si astazi.
Aplicand “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) fiecare obtine ce-i convine…inclusiv ca homosexualitatea nu este pacat…..”
Închei citatele din acest eretic anti-creștin, pe nume mihailAndrei.
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
@Cristi
Eu NU iscalesc sub alte nume, ci numai sub numele de nicu; prescurtat de la numele meu real. Ca sa te lamuresti si ca sa nu-ti mai treaca prin cap tot felul de scheme aiurite, intreaba moderatorul.
Vad ca actualizezi certurile, transferindu-le de la alt subiect.
Chiar asa de scandalagiu esti si in viata reala sau doar pe internet? Cate biserici ti-au dat papucii pana in prezent din cauza atitudinii tale?
Nu stiu cine esti, dar tu esti mult mai prejos, esti in categoria viermilor, pentruca nici macar nu ai decenta sa te iscalesti cu un pseudonim.
Omul este singurul animal raţional. Sau cel puţin ar trebui să redevină raţional. Nu credeţi ?!
http://mygatewaytotheworld.blogspot.ro/2012/07/replica-zilei-de-13-iulie-2012-butonul.html#.UAE5Q5Eatn8
Zici: „…ai nostri sunt , pe langa incompetenti, si hoti, si saboteori, si lasi; sunt oameni mici, chirciti, fara sira spinarii.”
Pai, parca asa spune si Potaievici, cu astia faci tu legionarism? Hai, recunoaste ca esti basist pana-n maduva si esti incorigibil.
Am asa o intuitie ca Romania a devenit camp de lupta intre URSS si UE, adica USL si Basescu(PDL).
Basescu a insistat pe istalarea scutului anti-racheta si URSS-ului nu-i convine acest lucru.
UE este constienta ca nu statul de drept este afectat ci ca puterea va fi preluata de un guvern si o clasa politica pro-moskovita(Iliescu + Antonescu).
Cred ca alta greseala politica a lui Basescu a fost cand a afirmat ca in locul lui Ion Antonescu ar fi procedat la fel. Si KGB-ul nu prea s-a simtit in apele lui cu acel prilej.
Acum si pe Basescu l-au invins tot serviciile ca si pe Constantinescu. Servicii obediente lui Ion Iliescu si Moscovei.
S-ar putea ca Basescu sa fie un patriot român dar care a facut si multe greseli. Dar nici nu cred ca a avut cu cine sa se ajute pentru ca „aia” care pareau atat de obedienti lui au actionat in contra lui cum au actionat securistii si contra lui Ceausescu.
In lupta celor doua orientari de pe scena politica, poate ca sunt mai multe, poporul român nu este folosit decat ca pe post de carne de tun(carne de vot).
Am zis si o repet, sa-i lasam sa se voteze ei intre ei, pentru ca pentru ei o fac.
PS. Probabil ca dupa referendum vor schimba conducerea clanului florarilor cu clanul muzicantilor si in locul plantarii panselutelor vom planta muzici. Deci tot lumea artistica si lumea frumosului va domni.
E greu să faci frecții la un picior de lemn. Auzi, cele mai bune personaje politice pe care le-a dat România până acum au venit sub Băse!!! Se vede cu ochiul liber, se știe oficial că Băsescu e un securist bolșevic și că a completat restaurația bolșevică începută de Iliescu. A adus la putere guvernanții cei ma corupți și plini de ură față de poporul român (vezi Mihai Răzvan Ungureanu cu a sa lucrare de doctorat anti-românească, vezi Patapievici care nu s-a sfiit să scrie că românii trebuie spânzurați, vezi otrăvirea poporului român cu initium și închiderea în masă doar a spitalelor românești, nu și a celor ce deservesc ungurii, aservirea Curții Constituționale care a dat NUP dosarului Flota printre altele, etc), vezi ce n-a făcut nici Ceaușescu, adică tăierea salariilor și așa cele mai mici din Europa, iar acele sute de mii de informatori ai securității comuniste sunt acum liniștiți: pot turna în continuare, doar că acum toarnă direct la Băse, adică la Mossad, că nu degeaba se laudă președintele Israelului că ne-a cumpărat sub președinția lui Băsescu Traian. De aceea oficialii UE sar în ajutorul lui Băse, că doar cine le-o mai pune așa România pe tavă ca acest trădător bolșevic? De aceea trădătorul Băsescu nu a deconspirat arhivele securității, ba din contră, le-a secretizat și mai abitir ca trădătorul Iliescu, cel care dealtfel l-a lansat în politică pe Băse; doar e semito-mason ca și el… De aceea securiștii mascați sub masca credinței și patriotismului spun că poporul român este un popor de nenorociți care-și merită actualii stăpâni, pentru a ne incumba tuturor ideea că mai bun de Băse și gașca lui de trădători nu se poate, asta merităm!!!, că și noi românii suntem în masă trădători, hoți, criminali, anti-creștini; așa ca ei… De aceea securiștii infiltrați inclusiv în rândurile clerului ne cer supunere față de criminalii aceștia trădători de țară din fruntea statului român , căci ei pe Satan îl slujesc, nu pe Hristos. Și cum poți masca cel mai bine trădarea de țară, dacă nu în numele bisericii neamului? Iar ”biserica neamului”, prin ai ei ”preafericiți ” tace mâlc în timp ce poporul este efectiv asasinat cu otravă, este gonit din țară, i se refuză plata meritată a salariului pentru munca depusă, i se închid spitalele și școlile și i se spune de către trădătorul Băsescu cu un rânjet dement că dacă nu-i convine să plece din țară, că el este bine și fericit în țară, îhî, îhî, îhî!!! Acum câteva zile, niște susținători fanatici ai lui Nicu mi-au scris că sunt eretic pentru că urmez Biblia creștină, și doar Biblia, cum cere Hristos. Prin mihailAndrei, susținut de Pacepa, Ion, ion, Gigi (unii cred că sunt unul și același, dar vor să pară mulți, adicătelea poporul revoltat) mi-au scris care este conceptul ortodox. Mi-a fost destul de greu să demasc ce înseamnă ortodoxia, sora masonă a catolicismului, adică o sectă anti-creștină cu scopul de a ne închina la morți și ființe muritoare, la creaturi în loc de Creator pentru a ne distruge ca popor și țară. Mi-a spus de la obraz, ortodoxul cu state în regulă: Biblia crează confuzii, Biblia împinge la homosexualitate. A scris-o negru pe alb, deși nu a îndrăznit să recunoască existența Patristicii Ortodoxe, căci e prea pe față erezia și i-e frică că românii se pot dezmetici din ”somnul cel de moarte ” în care ortodoxia ne ține de la 1054, când evreii ne-au impus acest curent anti-creștin pe care oameni ca Traian Ioan, anti-creștin declarat, ne spune să-l urmăm cu sfințenie asemeni unora ca Nicu și compania de naivi ori trădători.
În comentariile de la Subiectul ”Către Patriarhia Română” vezi acele postări ale ortodoxului anti-creștin în care scrie negru pe alb concepția ”preafericiților”, anume că Biblia e buba și împinge la confuzii și homosexualitate!!! Aici te aduce închinarea la morți și icoane, la idoli făcuți de degetele omului în loc să te închini numai și numai lui Dumnezeu!
Iată citatele:
Subiectul ”Către Patriarhia Română”
Citat:
”mihailAndrei 10.07.2012 la 3:14 pm
”Sfanta Scriptura ne spune ca insusi Dumnezeu a ingaduit icoanele, pentru ca El a nascut pe Fiul Sau, care este …” ”
Închei citatul din acest eretic
E o minciună sfruntată, evident.
Alte citate:
”mihailAndrei 11.07.2012 la 2:33 pm
Dumnezeu nu interzice facerea imaginilor diferitelor creaturi în scopuri religioase
Si toate acestea sunt chipuri/icoane fara sa fie idolatrie.
Dumnezeu a ingaduit icoanele, Fiul Sau,Iisus Hristos care este o ICOANA un IDOL.”
Închei blasfemia…
Binențeles e altă minciună sfruntată perorată de mihailAndrei și care nu există în Biblia creștină.
Mai departe:
”
mihailAndrei 10.07.2012 la 7:07 am
Realitatea ne arata ca prin “sola scriptura”(doar prin Biblia Creștină adică), poti scoate tot fel de teorii…
Inca de la inceput, “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) a dovedit ca e generatoare de haos, o dovedeste si astazi.
Aplicand “sola scriptura”(doar Biblia Creștină) fiecare obtine ce-i convine…inclusiv ca homosexualitatea nu este pacat…..”
Închei citatele din acest eretic anti-creștin, pe nume mihailAndrei.
Citatele date de mine, strict din Biblie arată fără dubiu că ce spun eu este Adevărat, iar ce spun ortodocșii este fals, este erezie anti-creștină. Le puteți citi la subiectul ”Către Patriarhia Română”. Mi-e greu să scriu asta, mă izolez, însă pentru Hristos pot ca măcar sub un fragil pseudonim să spun adevărul, să încerc a-mi salva frații de neam și sânge… Nu uitați ce nenorociri s-au abătut pe capul românilor sub biserica ortodoxă, adică de la 1054 încoace, și veți înțelege că Dumnezeu ne bate apropouri, ne-a lăsat sub jug italian pentru închinarea la Moloh (sacrificiile dacice ale copiilor și oamenilor aleși), ne-a dat un oarecare respiro când ne-am luat după credința creștină adusă de Apostolul Andrei acum 2000 de ani, iar apoi ne-a adus toate năvălirile posibile sub erezia ortodoxă impusă și promovată de evreii anti-creștini care au interzis accesul românilor la Biblia Creștină de la 1054 până pe la 1850…
Nu arăt aceste lucruri pentru a mi se da mie dreptate, ci pentru a deschide ochii românilor, pentru a le spune ca măcar în sufletul lor, chiar de mai merg în aceste cuiburi ale lui Satan, bisericile ortodoxe, catolice, mormone, islamice, iudaice, etc, să ceară iertare lui Dumnezeu în gândul lor și să spună imediat după aceea, singuri în odaia lor sau altundeva unde nu-i vede nimeni, ”Tatăl Nostru” așa cum cere Isus la ”Matei 6.6”, căci spune clar să nu mai mergem la biserică și să nu ne mai rugăm în public, căci este fățărnicie, după cum clar o spune Mesia la ”Matei 6.5”. De aceea popoarele ortodoxe și catolice trăiesc tot mai rău spre deosebire de popoarele nordice care trăiesc mult mai bine, cu mult mai puține bogății, căci deși nu respectă perfect Biblia (cine nu-i păcătos?), măcar nu acceptă în masă alte scripturi, căci nu degeaba spune Apostolul Pavel în ”Epistola lui Pavel către Galateni 1.8” ca și el să fie blestemat de vine cu alte scripturi, așa cum fac acum ortodocșii, catolicii, mormonii, iudaicii, islamicii, budiștii, etc… Nu vreau aprobare din partea fraților mei români, de fapt e mai bine să fie rezervați pentru a nu fi urmăriți și amenințați, dar să spună la rându-le, în particular, copiilor, rudelor și cunoscuților lor ADEVĂRUL ACESTA… Și apoi, glumind ușor, de voi fi blamat în masă o să încerc să iau tot răul spre bine: va da bine la CV atunci când Mesia va citi Cartea Vieții, și voi avea un punctaj mărit… Observați însă cum s-au sesizat cei ce s-au sesizat cu atâta ”furie proletară” împotriva mea pentru faptul că sprijin Biblia Creștină, în vreme ce pe Traian Ioan, un anti-creștin declarat și fanatic, aceeași proletari ca alde Nicu, mihailAndrei, Ion, Pacepa și compania ortodoxo-patriotico-disciplinată îl tolerează îngăduitor, ca pe un rătăcit nevinovat, dându-i așa, de ochii lumii, o muștruluială părintească, repetând totodată la nesfârșit ceea ce și Traian Ioan spune, anume să ascultăm fără crâcnire de biserica ortodoxă și de președintele Băsescu, repetând că masoneria e nevinovată, repetând că evreii nu sunt de vină pentru jugul străin ce-l suferim noi, repetând că noi românii suntem niște proști și că ne merităm conducătorii, repetând că și noi suntem ca Băsescu, Iliescu, Constantinescu, Mazăre, Truică, Țiriac, Videanu, Macovei, Udrea, Becali, Vanghelie, Prigoană, Patriciu, Năstase, Tender, ”preafericitul Daniel” și compania masono-semită; adică hoți, excroci, criminali, trădători de țară și Hristos…
Dintotdeauna, hoțul strigă primul hoții…
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=T052RPp1u10
Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
nicu
13.07.2012 la 8:44 pm
.
Greşeşti nicule!
EU intervine ACUM – prin escrocul Baroso, numit de hoţii mari ai lumii, nu ales de popoarele Europei – când justiţia Română a ajuns, cât de cât, independentă sub Traian Băsescu. Când justiţia Română a început să aresteze şi să condamne pe cei care le-au vândut Ţara noastră.
Escrocii internaţionali se tem ACUM de Traian Băsescu că le deconspiră planul ucigaş prin care vor să supună lumea.
Naţia Română va fi salvată de un Patriot Român! Şi acesta poate fi Preşedintele Traian Băsescu de care se tem, ACUM, marii hoţi ai lumii. Marii hoţi ai lumii, cu trădătorii români şi ajutorul prostiei populare vor să-l îndepărteze pe Traian Băsescu din calea lor, fiindu-le o Mare piedică.
Marii hoţi ai lumii au înfiinţat EU şi SUA, „URSS bastion al păcii e”, comunismul, socialismul, capitalismul, creştinismul, mahomedanismul, mozaismul folosind viclenia specifică regelui David, hoţia patriarhului Iacov, credinţa specifică lui Isus Cristos, impusă de preotul rasist şi criminal Moise.
ACUM vor să ne desfiinţeze Patria. Vor să ne desfiinţeze ca Neam.
Nu nicule! Nu ne pot desfiinţa escrocii de jidani pentru că ei ne trezesc din somnul cel de moarte. Ei ne aduc la realitate, la Adevărul pe care nici ei nu-L ştiu. Şi ei îl bâjbâie, de aceea caută să-şi impună „adevărul” lor, crezut de ei.
ADEVĂRUL este unul singur!
Nu este ADEVĂR nici credinţa lor, nici credinţa noastră sau a altora.
ADEVĂRUL se descoperă prin judecată dreaptă! (Isaia 5:16)
Orice credinţă trebuie să fie judecată pentru a ajunge la [b]ADEVĂR, [/b]fără folosirea martorilor. Martorii pot fi de bună credinţă dar pot fi falşi. Cum sunt Martorii lui Iehova de bună credinţă dar falşi, ei depunând mărturie pentru un dumnezeu inventat de Moise, nu descoperit prin studiul Creaţiei, Naturii.
ADEVĂRUL nu are nevoie de martori. Dovadă a unui ADEVĂR stă creaţia!
Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
Diktatul UE
[quote]
„Pornind de la situatia politica tensionata din Romania, nu discutam cine are mai multa dreptatea si cine mai putina, Bruxelles-ul a decis sa dea ukaz greu Romaniei, asa cum pe timpuri acelasi gen de ukaz venea pe firul rosu de la Kremlin:
Intr-un comunicat al Comisiei Europene se arata ca presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, i-a cerut, premierului Victor Ponta sa restaureze puterile Curtii Constitutionale, sa nominalizeze un Avocat al Poporului care sa se bucure de sustinerea tuturor partidelor, sa asigure o procedura noua si transparenta de numire a procurorului general si a procurorului sef al DNA si sa faca din integritate o prioritate politica.
Sa fim bine intelesi, tonul komunicatului in care se cere – nu se sugereaza cum ar fi normal in cadrul unor relatii internationale normale si civilizate – arata ca UE inainteaza rapid pe drumul transformarii intr-un nou URSS.
Analizand ontinutul comunicatului putem observa:
1. Schimbarea Avocatul Poporului trecuta prin Parlamentul Romaniei si considerata constitutionala de Curtea Constitutionala, trebuie anulata si o noua regula de numire a acestuia prin introducerea dreptului de veto trebuie instituita ca urmare a diktatului presedintelui Comisiei Europene.
Acest drept de veto decurge din decizia respectivului komisar-presedinte al Comisiei Europene care cere ca alegerea sa aiba loc, nu prin votul majoritatii deputatilor, reprezentanti ai poporului roman, ci prin acceptul tuturor partidelor, daca termenul “tuturor” nu este schimbat prin „majoritatea”.
2. Tot diktatorul-presedinte al Comisiei Europene cere unui stat suveran si independent, schimbarea procedurii de numire a procurorului general si a celui al DNA, impotriva legilor si reglementarilor interne, probabil constitutionale, ale acestui stat suveran si independent, Romania.
Nu stiu daca procedurile de numire ar trebuie schimbate, dar principiile suveranitatii unui stat sunt calcate in picioare cu brutalitate printr-o decizie transmisa din exterior.
Sa fie oare ingrijorare si dorinta de a ajuta democratia interna a Romaniei prin diktat a la Kremlin sau doar ipocrizie rezultata din apararea intereselor unor familii politice europene?
Primul ministru, presat si speriat promite supunere absoluta ca un fanariot care doreste sa castige un tron atunci cand alti pretendenti trimit in mod iresponsabil reclamatii la Inalta Poarta cerand interventia acestei in probelemele tarii.
Oare nu la fel s-a procedat pentru inabusirea „Primaverii de la Praga” prin solicitarea interventiei Moscovei si a satelitilor acesteia de catre adversarii politici interni ai lui Dubcek impotriva intereselor generale nationale?
Maine-poimaine, cine stie ce mai cere URSS-UE si guvernul de la Bucuresti va indeplini cu obedienta orice decizie a Bruxelles-ului ingenunchiind Romania si sacrificand valorilor si intereselor nationale.
Presedintele Basescu, sustinut si de politicieni ai opozitiei, la acea vreme, a lansat conceptul ca Romania trebuie sa-si cedeze din suveranitate pentru a intari UE.
Probabil, din aceasta cauza Bucurestiul nu misca un deget pentru promovarea reintregirii tarii, dar bate apa in piua cu minciuna regasirii, absolut ipotetice, a “celor doua state romanesti in UE”.
Oare chiar nu mai exista demnitate nationala printre politicienii si guvernantii romani?
Dar care este autoritatea morala a Uniunii Europene care-i permite sa se erijeze in aparator al democratiei in statele componente tratate ca niste provincii?
UE nu-si bazeaza existenta si organizarea pe o Constitutie, deci nu are niste organisme constitutionale si nici macar alese prin vot popular.
De asemeni, functionarii care conduc aceste organisme sunt numiti, nu alesi, dar au pretentia sa judece si sa decida respectarea constitutionalitatii hotararilor institutiilor unui stat suveran si independent care-si bazeaza existenta si intreaga viata sociala, juridica si politica pe legea de baza a statului, numita Constitutie.
De ce nu are UE Constitutie? Din cauza ca elitelor politice le-a fost frica sa nu fie respinsa prin referendumul popular, dupa ce cateva tentative au esuat, inclusiv in Franta.
Si atunci, UE s-a creat prin decizia la varf a acestor elite impotriva vointei popoarelor Europei, fiind nascuta in mod ilegitim.
UE este un fel de corporatie multinationala care-si bazeaza existenta si functionarea pe niste tratate si reglementari interpretabile dar impuse functie de interesele de moment ale conducatorilor numiti, nu alesi, deci la fel de ilegitimi.
Este asta o dovada de respectare a principiilor democratiei? Sa judece cititorii.
Oricum, se pare ca am scapat de dracul sovietic reprezentat de URSS si am dat de tat’su URSS-EU.
Personal, n-am crezut ca se va ajunge la momentul in care legile Parlamentului Romaniei, ale reprezentantilor poporului roman, vor deveni, daca nu primesc firman de la Inalta Poarta, o simpla maculatura in ochii functionarilor superiori UE.”
[/quote]
Domnule Mircea Popescu,
nu-mi place să-mi fie ştearsă prostia, care consideraţi dv. că nu vă onorează saitul.
Lăsaţi-mi prostia să o vadă lumea aşa cum trebuiesc lăsate statuile ridicate de evrei pentru slava săpunului lor.
Nu prostia mea vă diminuează valoarea saitului dv. aşa cum nu prostia mea diminuează valoarea acestui sait, pe care vă răspund.
Vreau să vă informez cu, această ocazie că articolul dv. „Diktatul UE” şi acest comentariu al meu vor fi probă într-un proces în Statele Unite ale Americii ce se va desfăşura în Santa Monica. Nu ştiu încă ziua. Numai Tatăl Creatorul nostru o ştie.
Amabil fiind, când v-am rugat să-mi recomandaţi un avocat cunoscător al limbii noastre Române, mi l-aţi indicat pe domnul Andy Cristea. Telefonându-i mi-a spus, printre altele, că-mi va telefona „mai târziu că acum nu are timp.”
Aşa că merg şi singur la judecată, fără un om lângă mine, fără să cunosc Codul de procedură civilă, şi fără să fiu capabil să judec în limba engleză.
Dacă mi-aţi da acest articol în limba engleză, m-aţi ajuta enorm, oricum eu vă mulţumesc şi vă apreciez atât cât meritaţi. Nu mai mult.
La judecată nu merg pentru mine!
Merg pentru aflarea Adevărurilor care ne vor face slobozi.
P.S. Pe acest sait, „Ion Coja” vă spun că faceţi o greşală în apreciera făcută Preşedintelui Traian Băsescu!
@Mircea Popescu
Este foarte adevarat ce spuneti.
Numa ca, EU nu s’a implicat pana acuma in treburile interne ale Romaniei.
Si atunci, de ce acuma???
Acuma pentruca acuma se incalcasera niste norme de bun simt, acuma derbedeii se joaca de-a dictatura. Daca acesti derbedei, acesti golani nu ar fi calcat totul in picioare, comunitatea europeana nu ar fi intervenit.
La adresa http://mipopescu.wordpress.com, in articolul „Diktatul UE” similitudini cu „primavara de la Praga” si despre ilegitimitatea UE.
@Mos Darie
Departe de a cadea victima vreunei propagande. Niciodata nu am permis altora sa gandeasca pentru mine. Avantajul meu este ca sunt un om simplu. Spunea cineva ca: „Simplitatea da o siguranta si o certitudine interioara adevarata, da putere de depasire a contingetelor si viciilor apasatoare.” Echilibrul insusit de-a lungul anilor imi ajuta sa cantaresc lucrurile si sa fac judecata cat mai corecta. Lucrurile „dupa ureche”, „am auzit ca”, „am vazut eu la televizor”, „am citit eu in cutare ziar”, etc., nu tin la mine. Cantarul e intotdeauna la mine nu la altii. Nici mana popii nu o pup doar pentruca asa fac altii sau pentruca altii spun ca asa trebuie.
Cat despre PDL, nu am spus nicodata ca este pur ideologic. E un partid care a schimbat macazul din mers. De aceea nici nu putea sa aiba oameni de convingeri. Au totusi la varf mai multi oameni de caracter decat celelalte partide.
Nu cred ca-i plange cineva de mila lui Base. E vorba de ingrijorarea comunitatii europene unde si noi ne-am dorit sa fim. Nu ne-au facut aia de caca ci politicienii nostri; acesti derbedei cari cred ca pot face orice fara a fi pedepsiti.
Iar chestia cu slugoii si colonialistii nu are sustinere. Poti spune ca ai nostri sunt , pe langa incompetenti, si hoti, si saboteori, si lasi; sunt oameni mici, chirciti, fara sira spinarii. Tragedia e ca atat a putut sa produca populatia acestei tari. Calitatea politicienilor oglindeste calitatea multimilor. Mereu atribuim altora vina ce ni se cuvine. Nici macar pe vremea comunistilor nu au venit altii sa ne inchida curentul la ora 10, sau sa ne exporte toata mancarea, sau sa dea doar doua ore de televiziune pe seara. Tot noi noua ne-am factu-o.
In absenta unei culturi politice adecvate, atat stim, atat putem, atat ne duce capul. Refuzul categoric de a ne schimba mentalitatea asta defectuoasa ne tine pe loc. Crezi ca degeaba suntem la coada iuropei?
Am o experinta de viata destul de lunga pe alte taramuri ca sa pot avea termeni de comparatie si sa inteleg anumite comportamente negative ce ne caracterizeaza ca popor.
Vad prea adesea o gandire „heyrupista”, o gandire de turma chiar si la oameni foarte inteligenti si bine pregatiti, si asta nu poate decat intrista.
Pana nu vom avea VOINTA sa umblam la propria-ne mentalitate, mereu vom fi asa. Nimic nu se va schimba in bine.
Desigur ca pana la urma asta este parerea mea; ea poate sa fie valabila sau nu.
Nicule, obsesia ta pentru corectitudine te transforma in victima perfecta a propagandei basiste. Eu iti propun sa incerci singur a raspunde la urmatoarele intrebari:
– Cat de pur ideologic este PDL, dupa ce a plans la portile socialistilor europeni, apoi a trecut la populari?
– Cat adevar exista in alegatia basescului ca „O tara ce nu poate sa-si plateasca pensiile e o tara de mana a doua”, fata de afirmatia facuta cateva luni mai tarziu, ca „Romania are nevoie de o ancora financiara”
– Unde era Comisia Europeana cand a explodat scandalul de pedofilie al lui Berlusconi? Unde era Comisia Europeana cand Anastase comitea un fals in vazul intregii tari, urmat de NUP? Atunci nu era preocupata de independenta justitiei?
– Unde era Comisia Europeana cand s-a reluat votul din Parlament pentru judecatorul Curtii Constitutionale pana cand a iesit Zegrean? Asta nu inseamna aservire a institutiilor statului?
– De ce reactioneaza toti la unison, plangandu-i de mila matelotului, cand treaba asta este exclusiv o lupta politica interna?
Dupa ce raspunzi la toate aceste intrebari, poate vei considera ca exista ceva adevar si in concluzia ca tarile coloniale europene se tem ca nu vor gasi un slugoi mai servil decat basescu, pe care sa-l puna a le servi interesele.
Curte Constituțională! Voi v-ați uitat puțin la mutra și mina șefului ei, care nu știe pe ce lume trăiește? El nu știe ce hotărăște Curtea,, căci curtea e Băse, și Băse e curtea, așa cum Băse și gașca lui de trădători s-a infiltrat în toate ministerele statului român, de la protecția consumatorului ce ne lasă otrăviți cu initium și pâna la preafericții ce-i pupă dosul lui Băse și semito-masoneriei. Instituțiile statului de drept! Care stat de drept, statul în care Băsescu, Mazăre, Truică, Patriciu, Antonescu, Năstase, Constantinescu, Prigoană, Becali, Udrea, Videanu, Țiriac, Isărescu și compania masono-semită ne sfidează cu bogățiile lor ce nu pot fi justificate, cu curviile și trădarea lor de țară?
PSD, PNL, într-un cuvânt USL,, UDMR, UNPR,PDL la rându-le fac de fapt același lucru: vând resursele vitale ale României, trădează poporul, tac vizavi de furarea a însăși identității de român printr-o lege dată și antamată atât de Iliescu (adică USL) cât și de Băsescu (adică PDL), acceptă prin lege otrăvirea poporului cu initium, acceptă în fruntea bugetului țării un om aservit Israelului (Isărescu), au închis în masă spitalele vitale pentru sănătatea poporului român în vreme ce de spitalele ungurilor nu s-au atins, au închis în masă școlile vitale pentru educația poporului român, au făcut împreună restaurația bolșevică ce a culminat cu simulacrul absolut halucinant din Parlamentul României când Băsescu a condamnat de formă comunismul în timp ce a numit în fruntea tuturor ministerelor bolșevicii și urmașii lor de sânge și suflet. Băsescu este apogeul, este cel mai înrăit dușman al poporului român, pe lângă el Iliescu e copil de mingi. Așa cum de Stalin s-au speriat chiar evreii, adică cei ce l-au pus la putere și în cele din urmă l-au otrăvit pentru că în demența lui Stalin ajunsese să omoare și dintre ei, nu doar dintre slavi, la fel Băsescu, în nemernicia și paranoia lui a ajuns să lovească inclusiv în evreii și masono-cominterniștii ce l-au pus la putere în anii 90, adică ramura iliesciană a cabalei. Băsescu e inamicul public numărul 1 al României și al poorului român, el deja a numit ca prim ministru un om cu teză de doctorat în care condamnă poporul român, a numit în fruntea ministerului culturii un om care a scris că românii trebuie spânzurați!!!, a dat lege prin care suntem otrăviți cu initium!!!, a dat lege prin care spune că de fapt țiganii sunt români, adică românii sunt totuna cu țiganii, iar acel moment a antamat de facto dispariția oficială a poporului român. Faptul că nu ne-am dus cu milioanele să-l dăm jos pe nenorocitul de Iliescu când a dat această lege samavolnică conform căreia românii sunt țigani, faptul că nici când Băsescu a întărit aceeași lege samavolnică nu ne-am dus peste trădător ca să-l aruncăm de la Cotroceni direct la pușcărie, denotă că întreaga clasă politică românească e aservită intereselor trădătoare de neam, iar faptul că populația nu se mai revoltă în masă față de aceste trădări evidente denotă că miezul poporului român a emigrat în masă după ce în anii 90 am fost singurul popor din Europa în care armata a tras încă pentru a-i înăbuși revolta împotriva opresorilor semito-masoni. Așadar nu suntem un popor de mămăligi, ci am fost și suntem cel mai terorizat și opresat popor din Europa. Nu uitați cu cât tupeu, după ce cu câteva luni în urmă ne spunea că mărește salariile, trădătorul Băsescu ne-a spus sarcastic și răstit că ni le scade. Acest om este un criminal și un trădător, care a închis spitalele românilor, nu și pe-ale ungurilor, și trebuie neapărat dat jos împreună cu camarila lui semito-bolșevică și judecat pentru genocid împotriva poporului român. În acest context liderul socialiștilor germani nu vrea ca Băsescu să cadă, că vorba aia, unde mai găsește neamțul un trădător care să le dea România pe tavă și s-o calce în picioare, s-o jefuiască după bunul lor plac cu prețul șpăgii date la un singur om, președintele Băse,îhî, îhî îhî! Nu degeaba a spus Shimon Peres în 2008 că a cumpărat România, căci trădătorul Băsescu Traian i-o vânduse la un preț de dumping, așa ca pe navele românești. De aceea e de preferat USL-ul PDL-ului, de aceea Băsescu trebuie să cadă, altfel ăsta termină cu ce-a mai rămas din România în lunile care vin. Că e de preferat o altă forță politică în locul tuturor de care am pomenit este evident, dar nu suntem în stare actualmente, așa că măcar să alegem răul mai mic și să=l dăm jos pe trădătorul Băsescu.
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
Ciuma a fost si va ramane PSD. Pile, SIDA si DIABET! asta inseamna P-S-D.
PSD a incurajat NEmunca,prin ajutoare sociale tineriilor tigani,in timp ce tara mergea de rapa.A dat petrolul la straini,otelul,fabriciile le-a dus la fier vechi.
Si voi il acuzati pe Basescu pentru ce a facut PSD iliescu KGB nastase,etc?!?!??!?!!?
vai de capul PSD!
a dat TOATE RESURSELE NATIONALE strainiilor,in timp ce britanicii au nationalizat petrolul prin BRITISH PETROLIUM….
si voi ziceti ca tot Basescu e rau!
@ adrian romanu contra-revolutionarul
Poate ca sunt fanatic in urmarirea ADEVARLUI si CORECTITUDINII. Nu stiu! Voi contunua insa, sa staruiesc in demascarea oricaror intentii de a duce in eroare. Atat cat ma pricep si cat ma duc puterile. Nu avem voie sa ne mintim sau sa inchidem ochii la denaturarea adevarului doar pentruca avem simpatii vizavi de cineva.
Imi permit sa-ti spun ca in proiectul pe care l-ati inceput, trebuie sa aveti toleranta ZERO vizavi de apucaturi cari ocolesc adevarul si-l denatureaza. Altfel nu va veti deosebi de celelalte formatiuni politice cari au adus tara in situatia pe care o stim cu totii. Sanatatea oricarei organizatii depinde de caraterul oamenilor ce formeaza acea organizatie. Nu trebuie uitat ca „Omul sfinteste locul”.
Chestiunea cu aservirea e o „presupunere”, realitatea incontestabila este ca Basescu a numit un PSD-ist, Maior, la SRI si doi liberali, Ungureanu si Melescanu la SIE.
Asta dovedeste clar ca nu avea intentii de aservire. Ce? Nu putea sa numeasca oameni din propriul partid? Se pare ca orice facea Basescu, tot nu era bine….La urma urmelor, indifernt cine e presdinte, serviciile au obligatia de servici, ca sa faca rapoarte zilnice pentru Seful statului.
@ nicu: haic a raspund eu pt celalt Adrian S.
ati scris:”Adica Basescu numeste in fruntea SRI un PDL-ist, iar in fruntea SIE un PNL-ist, si dumneata spui povesti precum ca Basescu si-a aservit serviciile de forta ale statului?”
Arat ca Maior si Ungureanu sunt evrei peste care sunt si jurati a dusmani de moarte ai Poporului Roman. Sunt inscrisi in partide diferite, cum se zice in mahala „la deruta”. Nici o mirare ca sub nasul „serviciilor” tara este cotropita de starini care otravesc, inseala, extermina si alunga Poporul Roman de pe teritoriul pe care s-a format siu asupra caruia are drept istoric.
Iar dvs sunteti de o cumsecadenie si buna intentie fanatica. Ramaneti asa dar daca ati putea sa scoateti fanatismul din ecuatie, lumea ar fi mai limpede pt dvs. Va apreciez oricum.
Caderea lui Basescu a generat panica in randul evreilor sionisti. Cred ca a venit timpul sa-i debarcam pe acesti paraziti.
@Adrian Scarbitu’
„In conditiile cand Basescu si-a aservit toate institutiile de forta ale statului “de drept”.
–
Dle Adrian, de ce folosesti deceptia, ocolind adevarul? Pari un om foarte inteligent, asa ca nu cred ca ai fi un naiv spunand astfel de dezinformari, ca sa nu le spun minciuni.
Oare este chiar asa de greu ca sa avem o constanta in adevar?
Adica Basescu numeste in fruntea SRI un PDL-ist, iar in fruntea SIE un PNL-ist, si dumneata spui povesti precum ca Basescu si-a aservit serviciile de forta ale statului?
De ce oare nu putem sa fim DREPTI; drepti si cu sdversarii?
–
„E multa nedreptate in preajma noastra, avem constiinta ei si nu ne straduim s’o inlaturam. Dupa atat vreme de lupta pentru mai multa omenie, nedreptatea apare ca ceva cu totul nedemn. Si totusi ea umbla sangerand pretutindeni.
Sunt oameni care au intalnit-o mereu indelungul vietii, dar nu o pot accepta; nu se pot deprinde cu ea. Sunt altii care o accepta cu resemnare, iar altii, cei mai primejdiosi, o produc in mod constient.
Cine isi intelege sensul lupta impotriva ei.” (E.Bernea)
@Mos Darie: dom’le, hai sa fim corecti: pe langa obligatii, avem si drepturi. Cum care drepturi? Pai drepturile de a ne bucura de obligatii.
@ Adrian Scarbitu’: referitor la „tumora PL”:
Pacientul: „Dom’ Doctor va rog sa imi dati niste SIDA”
Doctorul intrigat: „Dar pentru care motiv vreti dvs. sa va dau SIDA?”
Pacientul: „ Stiti, eu am cancer in faza terminala dar am auzit ca dupa ce iei SIDA mai traiesti 10 ani!”
Iar in privinta UE….
Chiar ar trebui sa facem un bilant al celor 5 ani in care am fost membri ai acestei „organizatii”, care a ramas fidela intereselor „defunctelor” G5 si G7.
Tot mai multe state europene isi pun problema iesirii din „zona euro”.
poate ca unii isi mai aduc aminte de ce a fost creata moneda europeana: ca sa scada presiunea asupra dolarului!!!
Iar in context, de unde pornesc actualele valuri de crize??? Din zona bancara a SUA!!!
Revin. Tot mai multe state vor sa renunte la Euro! Grecia este pe cale sa iasa din UE. Credeti ca va disparea ca stat? Este o nebunie! Numai orientandu-si industria turismului cu oferte tentante spre alte piete, aceasta tara va reinflori!!!
Cred ca si la noi, ar trebui sa inceapa o dezbatere serioasa, daca vrem sa cotizam in continuare la bunastarea marilor puteri, din putinii nostri bani si fara nici un beneficiu!!!
Platim acum inclusiv parlamentari europeni, cu cate 20.000 Euro, parlamentari care denigreaza Romania – L.Tokes, Monica Macovei etc – sau care ne fac de minune – Becali, Eba etc.
Taranii nostri, profitori si ei, desigur, si-au aliniat pretul rosiilor si castravetilor cu cel al produselor similare venite din Spania, Olanda etc. De parca le-ar transporta nu de la Dabuleni sau Adunatii-Copaceni, ci de pe celalalt mal al Atlanticului.
Nu mai bem lapte proaspat, ci numai facaturi la cutie.
Dar ne imbracam cu tricouri si pantofi sport chinezesti!?! Iar confectiile romanesti se duc numai la export! Sau pantofii din piele. Noi cumparam pantofi vezi-Doamne italieni, facuti pe Splaiul Dambovitei, dar cu pret de 4-5 ori mai mare decat costurile de productie!
Astea sunt binefacerile UE??? Ma lipsesc bucuros de ele. Este o nebunie din care trebuie sa iesim cat mai repede!!!
Dragi prieteni
Asa cum majoritatea dintre voi a observat, aici nu mai este vorba de „democratie europeana” ci de incercarea de extirpare a unei tumori maligne din societate. Iar acea tumora este PDL-ul, in varf cu Basescu.
In conditiile cand Basescu si-a aservit toate institutiile de forta ale statului „de drept”, cum sa lupti cu el prin respectarea unor legi ambigue, pe care CCR le interpreteaza cum vrea stapanul vremelnic.
Eu nu cred ca se poate vorbi despre o restauratie comunista!
In fond, dupa debarcarea matelotului, pe care o doreste majoritatea romanilor (dar asta vom vedea la referendum), urmeaza alegerile generale si prezidentiale! Cui ii este frica da decizia poporului???
La alegeri, votati dupa cum va indeamna sufletul si creierul. Daca nu-i vreti pe USL-isti, indemnati toate fortele politice care inca stau ascunse, sa se inscrie in „batalia” electorala.
Iar „democratiile” occidentale partizane sa ne lase in pace, in frunte cu acel cancelar al Germaniei si partidul ei popular. Asculta doar partea care-i convine! Uite ce-au facut din Grecia, patria „democratiei” pe vremea cand triburile germanice inca practicau canibalismul!!!
Americanii sa ne lase in pace! Uite ce fac firmele lor de asfaltangii! Iar o natie care a acceptat un idiot ca Bush Jr. drept presedinte, nu cred ca ar mai avea ceva de explicat altora!!!
Comunismul s-a destramat, asa cum a fost creat artificial. Au ramas in urma papusarii, „parinti” ai acelei utopii, care s-au imbogatit clamand necesitatea luptei impotriva propriei creatii!
Pe acesti papusari – interni si externi – trebuie sa-i invingem! Acestia sunt satanicii schingiuitori ai moralei, ai
istoriei adevarate a omenirii siai destinelor natiilor! JOS CU EI!
@ dans:
N-ai inteles totul: ca sa intram in UE si sa NU beneficiem de fondurile europene, a trebuit sa le dam aproape gratis Sidexul, Hunedoara, Petrotub-ul, Distrigazul, Petromul, si alte cateva acareturi mai mici. In schimb, ei ne iau TVA-ul la importuri si nu ne dau fonduri europene… ce zici de asa gheseft? kosher, nu?
Pe vremuri, era o gluma in legatura cu comertul facut cu rusii: Cica noi le dadeam porumbul, iar ei, in schimb, ne luau graul. Reciproc avantajos. Cel putin astia de acum sunt suficient de cinici ca sa admita ca este numai in avantajul lor…
mai fratilor…si asa am dat mai multi bani catre UE fata de ce am primit pt niste programe bune de nimic …. ia sa ne retragem noi din aceasta organizatie infama, pina nu ne iau astia tot pe degeaba (vezi cazul greciei)
daca tot organizam referendum, ia sa propunem si retragerea din UE – viitoarea inchisoare a popoarelor (suna cunoscut nu-i asa?)
@george marmara
‘acum sunt convins ca legile in general sunt o adevarata mascarada.cum este posibil ca toti acesi indivizi sa-si faca de cap in romania fara repercursiuni penale??unde esti tu tepes doamne??gm’
Eu zic sa avem grija ce ne dorim fiindca ceea ce candva era bun, acum ne va da moartea. Dorinta noastra dupa vremurile de altadata va fi exploatata de catre un impostor, ceea ce era bun devine o lucrare de ratacire ca sa credem o minciuna. Pentru acesta s-au amestecat strainii cu poporul lui Dumnezeu(vezi Geneza 6)ca sa pregateasca venirea marelui impostor in chip de lumina ca sa insele. Toti cei materialisti care nu au cunoscut lucrarea lui Dumnezeu vor cadea in aceasta plasa fiindca n-au priceput ca Leea a incetat sa nasca si ca urmatorul Fiu al Patriei va veni prin Rahela, ca Dumnezeu a parasit Silo si a ales Sionul.
Sufla un nou vant de libertate : „ideile socialiste”.
In Franta a castigat presedintia un socialist, Francois Holland.
Si la noi va castiga USL.
Vremurile se schimba fie ca vrem sau nu, fie ca ne place sau nu.
Mie imi este absolut indiferent ce se va intampla, alta Marie cu alta palarie. Tot antiromâni vor fi.
Ordonanta de urgenta 31/2002 privind sanctionarea cu puscarie/ani grei de inchisoare si suspenadre drepturi civile pentru antisemitism si negationismaf fiind proscrisi ei si neamurile lor 7 generatii, a fost emisa de Iliescu-Nastase, deci PSD.
La fel Hotararea de Guvern 672/05 mai 2004 de aprobare a Raportului Elie Wiesel de incriminare a poporului român de holocaust a fost emisa tot sub regimul Iliescu.
Legea 107/2006 de aplicare a ordonantei 31/2002 a fost promulgata de Traian Basescu. Domnul Presedinte Basescu a plans la monumentul Holocaustului. Nu l-am vazut plangand la Monumentul românilor morti la monumentul eroilor de la Canal, de la Aiud, de la Pitesti, de la Vacaresti, de la Grivita Rosie, de la Doftana(tot români au murit si acolo), la monumentul 1907(pe care Nicolae Ontanu l-a mutat de la Piata Obor intr-un fund de curte), nu l-am vazut plangand la mormantul lui N. Balcescu, GH. Doja, Horia Closca si Crisan, Vasile Roaita, etc. De ce sa planga pentru români ca doar nu este etnic român(probabil), este doar cetatean român ?
Deci ambele grupari (Basescu – Ponta) ne acuza pe noi, românii de antisemitism, negationism si holocaust. Si atunci pe cine sa alegi, cine sunt aceia care sa ne arate totusi adevarul, ca noi românii nu suntem un popor de macelari si ca Antonescu a fost un episod al istoriei pe care nu noi trebuie sa ni-l asumam pentru ca nu noi l-am ales in fruntea statului ?
As dori sa le amintesc holocaustologilor, desi s-ar putea inutil, ca nu ni se poate imputa noua ceea ce a facut Ion Antonescu(chiar daca ar fi adevarat ceea ce se zice ca a facut). Si aceasta pentru ca nu poporul român l-a mandatat. Nu poporul român l-a ales si l-a pus in fruntea statului precum germanii l-au ales si l-au pus in fruntea statului pe odiosul Hitler.
Ion Antonescu a fost pus in fruntea statului de regele Carol sau de cine stie ce oculta masonica, efectiv nu ma intereseaza care oculta masonica l-a propulsat.
Stiu din surse sigure ca poporul român nu a dorit si nu dorea razboi in general si nici contra URSS. Cei ce au fost trimisi in lupta au tras primele gloante tot in alti români, in cei de peste Prut. Ce, KGB-ul era prost sa puna in prima linie a frontului pe rusi ? Au pus tot români, moldoveni. Asa zisul razboi de eliberare” a Basarabiei a fost de fapt un razboi de macelarire a generatii si generatii de români deoparte si de cealalta parte a Prutului.
„Dragii” de holocaustologi ai „versiunii românesti s-ar putea sa-mi dea dreptate cu privire la Antonescu desi nu prea cred. Dar m-ar putea acuza ca poporul român a stat impasibil la chinurile poporului evreu din Romania. Pai cand Antonescu i-a dus pe români in razboi crede cineva ca ar fi avut curajul sa se opuna ? Il astepta curtea martiala a altui vandut, sigurantistul Cristescu. Frica si teroarea a domnit in sufletele si constiinta românilor inca de pe vremea lui Carol II, cand au vazut bietii români ce pot pati daca se opun regimului, la expunerea in public a sute si mii de cadavre de legionari, expuse public ca in evul mediu pentru a teroriza populatia. Cum sa sara la lumina zilei in ajutorul evreilor cand chiar evreii nu s-au opus, probabil tot de frica.
Asa ca liderul socialistilor germani poate avea 1001 argumente pentru legalitate, nu voi vota nici Da nici Nu pentru ca in acest caz nu votez pentru o viata mai buna pentru mine sau pentru neamul meu românesc.
Daca vor, sa se voteze ei intre ei.
Mihai Stancescu-Pavaloaie
11.07.2012 la 5:34 pm
TORTIONARII EVREI DIN REGIMUL BASESCU IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN ( 2004-2012)
RADU FELDMANN ALEXANDRU- implicat in afacerea ,,ROSIA MONTANA,, actionar impreuna cu GEOERGE SOROS in corporatiile canadiene.Vinovat de iradierea apei,si imbolnavirea populatiei in ROSIA MONTANA
RADU BERCEANU-BERGOVICI- implicat in jaful national,exploatarea DELTEI DUNARII,poluarea ei,si uciderea unor specii rare de pasari.
-implicat in afacerea ilegala de armament,de vinderea armelor catre organizatii teroriste,Ceceniei si altor state.
– implicat in Furtule fonduriilor europene impreuna cu elena udrea.
AUREL VAINER- seful comunitatii evreesti din Romania,sustinator al Guvernului pro-Basescu. Implicat in denigrarea Romaniei pe plan mondial,implicat in coruptie,in furtul fonduriilor europene si in delapidarea lor.
-implicat in jefuirea fonduriilor pentru cimitirele evreesti,si in scandaluri de coruptie,precum si in gravarea zvasticiilor pe Sinagogi,pentru a primit fonduri B nai B rith.
-vinovat pentru uciderea prostituatei FLORINA POPA in data de 3.02. 2010
LYA BENJAMIN- sustinatoare fanatica a regimului tortionar Basescu.Creatoarea de istorie falsa si a monumentului ,,holocaustului,, din Bucuresti.
– implicata in scandalul ovulelor din clinica israeliana,,SABYC,, de provocare a avorturiilor ilegale impotriva romancelor,si deciziilor lor.
PETER EKSTAIN KOVACS- evreu maghiarizat,sef la UDMR ,si consilier al presedintelui Basescu. Propagandistul pentru ROSIA MONTANA,prin bagatelizarea protestului condus de el,impotriva proiectului cu cianuri.
Atenţie vor sa ne falsifice şi istoria. Vor mai aduce unul sau mai mulţi rolleri(cu referire la Roller autor al istoriei românilor manual de liceu in perioada 1953-1956 după care am învăţat şi subsemnatul). Ce ni se întâmlă cetăţenilor României începând cu anul 1990, este similar cu ce s-a petrecut în perioada 1944-1964. Există in arhivele posturilor de televiziune, afirmaţia făcută de Băsescu Traian, care confirmă faptul că in partidul democrat, sunt fii fostilor nomenclaturisti, respectiv şi fii ai foştilor cominternişti, instruiţi de Stalin şi aduşi de armata roşie in 1944, pentru a prelua funţiile de conducere din ţările eliberate. Aceşti fii ai foştilor cominternişti, vor să conducă România pentru a se vinde ce a mai rămas din bogăţiile ţării, vor inventa noi rolleri vor încerca să scrie o altă istorie a românilor, prin care se va contesta continuitatea locuirii românilor pe teritoriile actuale.
Nu este o mascarada ! Este o incercare de restauratie a comunismului prin cei din linia a doua si a treia a PCR !
acum sunt convins ca legile in general sunt o adevarata mascarada.cum este posibil ca toti acesi indivizi sa-si faca de cap in romania fara repercursiuni penale??unde esti tu tepes doamne??gm
PARACLISUL
http://www.youtube.com/watch?v=S-cb1A92g44&feature=g-vrec
Mihai Stancescu-Pavaloaie
11.07.2012 la 5:34 pm
TORTIONARII EVREI DIN REGIMUL BASESCU IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN ( 2004-2012)
RADU FELDMANN ALEXANDRU- implicat in afacerea ,,ROSIA MONTANA,, actionar impreuna cu GEOERGE SOROS in corporatiile canadiene.Vinovat de iradierea apei,si imbolnavirea populatiei in ROSIA MONTANA
RADU BERCEANU-BERGOVICI- implicat in jaful national,exploatarea DELTEI DUNARII,poluarea ei,si uciderea unor specii rare de pasari.
-implicat in afacerea ilegala de armament,de vinderea armelor catre organizatii teroriste,Ceceniei si altor state.
– implicat in Furtule fonduriilor europene impreuna cu elena udrea.
AUREL VAINER- seful comunitatii evreesti din Romania,sustinator al Guvernului pro-Basescu. Implicat in denigrarea Romaniei pe plan mondial,implicat in coruptie,in furtul fonduriilor europene si in delapidarea lor.
-implicat in jefuirea fonduriilor pentru cimitirele evreesti,si in scandaluri de coruptie,precum si in gravarea zvasticiilor pe Sinagogi,pentru a primit fonduri B nai B rith.
-vinovat pentru uciderea prostituatei FLORINA POPA in data de 3.02. 2010
LYA BENJAMIN- sustinatoare fanatica a regimului tortionar Basescu.Creatoarea de istorie falsa si a monumentului ,,holocaustului,, din Bucuresti.
– implicata in scandalul ovulelor din clinica israeliana,,SABYC,, de provocare a avorturiilor ilegale impotriva romancelor,si deciziilor lor.
PETER EKSTAIN KOVACS- evreu maghiarizat,sef la UDMR ,si consilier al presedintelui Basescu. Propagandistul pentru ROSIA MONTANA,prin bagatelizarea protestului condus de el,impotriva proiectului cu cianuri.
CE FEL DE JUSTITIE VREA DL.AMBASADOR SUA IN ROMANIA ?
Justitia care l-a facut scapat pe asasinul lui Teo Peter,puscasul marin beat turta,care lupta,patriotic,in Romania,cu paharele ? Sau dreptul de a asasina,in continuare,a oricarui betivan american,aflat la volan,a oricator Teo Peteri,fiindca s-a acceptat ca militarii americani,ori ce ar face,in Romania,nu vor putea fi judecati decat tot de americani ! Adica avem statutul unei tari bananiere,nu a unei tari in UE ! Va mai amintiti scandalul cu inchisorile CIA ?
Sa auzim numai de bine !
TORTIONARII EVREI DIN REGIMUL BASESCU IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN ( 2004-2012)
RADU FELDMANN ALEXANDRU- implicat in afacerea ,,ROSIA MONTANA,, actionar impreuna cu GEOERGE SOROS in corporatiile canadiene.Vinovat de iradierea apei,si imbolnavirea populatiei in ROSIA MONTANA
RADU BERCEANU-BERGOVICI- implicat in jaful national,exploatarea DELTEI DUNARII,poluarea ei,si uciderea unor specii rare de pasari.
-implicat in afacerea ilegala de armament,de vinderea armelor catre organizatii teroriste,Ceceniei si altor state.
– implicat in Furtule fonduriilor europene impreuna cu elena udrea.
AUREL VAINER- seful comunitatii evreesti din Romania,sustinator al Guvernului pro-Basescu. Implicat in denigrarea Romaniei pe plan mondial,implicat in coruptie,in furtul fonduriilor europene si in delapidarea lor.
-implicat in jefuirea fonduriilor pentru cimitirele evreesti,si in scandaluri de coruptie,precum si in gravarea zvasticiilor pe Sinagogi,pentru a primit fonduri B nai B rith.
-vinovat pentru uciderea prostituatei FLORINA POPA in data de 3.02. 2010
LYA BENJAMIN- sustinatoare fanatica a regimului tortionar Basescu.Creatoarea de istorie falsa si a monumentului ,,holocaustului,, din Bucuresti.
– implicata in scandalul ovulelor din clinica israeliana,,SABYC,, de provocare a avorturiilor ilegale impotriva romancelor,si deciziilor lor.
PETER EKSTAIN KOVACS- evreu maghiarizat,sef la UDMR ,si consilier al presedintelui Basescu. Propagandistul pentru ROSIA MONTANA,prin bagatelizarea protestului condus de el,impotriva proiectului cu cianuri.
Da’ chiar nu stiu cine are nevoie de Europa -URSS-ul lor. Tare bine ne-ar fi daca am putea sa ne conducem noi prin noi si nu prin noi pusi de altii…
Au mai avansat ceva, anume ca studiaza posibilitatea evaluarii separate a Bulgariei si a Romaniei. In concluzie exista posibilitatea ca bulgarii sa fie felicitati, iar noi romanii, mai stam o tura, ne mai evalueaza odata progresele si, cu putin noroc, ne mai odihnim pe banca, la Poartile Orientului, caci ale Europei vor fi bine ferecate.
Putem sa-i si flueram, dar parca-i a paguba!
@ Coroma Daniel
De acord. Eu ce am inteles este ca s-au facut modificari „peste noapte” adica sa intelegem ca daca se faceau mia inetinel era bine? Poate nu pricep eu.
O chestie de forma nu de continut.
Nu e tare suspect ca nimeni nu se mai refera la continut si anume ca istitutiile indiferent de cine sunt conduse, indiferent dac sunt de la oras, la stat sau UE, nu urmares interesele poprelor? Ati mai citi pe unde va despre natiuni? Altundeva decat in textele militantilor nationalisti? Interesnt, nu?
„Este inacceptabil să restrângi în doar câteva zile atribuțiile Curții Constituționale, să adaptezi procedurile parlamentare și să ocupi functii importante peste noapte. Pe scurt, normele democratice și standardele parlamentare sunt suprasolicitate și încălcate”
Pai ce nevoie de „democratie” ai ca sa razuiesti „rahatul turcesc” de pe scena politica? Asa zisele norme democratice demult nu mai erau democratice iar cur-tea Constitutionala se contrazice pe aceeasi tema din 8 in 8 ani…vezi in ce conditii, mai nou, poate fi destituit Base-preshu’…asa ca, hai sictir la socialistii germani.