Legionarii? Ce au fost legionarii? Vedem ca parerile despre ei sunt pana astazi contradictorii, predominand cele in care sunt prezentati ca personaje negative, insetate de sange. Ce erau ei de fapt – un grup predominant de tinerii studenti sau chiar liceeni, inflacarati de idealuri cu adevarat frumoase, cum ar fi credinta in Dumnezeu, cinstirea Bisericii stramosesti si dragostea de neam si care ar trebuii urmate si de noi.
Multi i-au acuzat de anti-semitism, numindu-i chiar adepti ai nazismului sau fascismului, insa aceste lucruri pot fi intelese doar in contextul istorico-politico-social al vremii. Evreii care ajunsesera in numar destul de mare in Romania , dar mai ales in Moldova si Oltenia, acaparasera toate domeniile si meseriile liberale, astfel incat majoritatea magazinelor, carciumelor, cabinetelor de avocatura, notariale si mai ales bancile, erau ale lor. Iata, deci, mai intai care sunt PRIMELE INCEPUTURI DE VIATA LEGIONARA prezentate de C. Z. Codreanu: “ Patru linii brazdeaza mica noastra viata initiala: 1. Credinta in Dumnezeu. Toti credeam in Dumnezeu. Nu era nici un ateu printer noi. Cu cat eram mai incercuiti si mai singuri, cu atat preocuparile noastre se ridicau mai mult spre Dumnezeu si spre contactul cu mortii nostri si ai neamului. Aceasta ne dadea o tarie invicibila si o seninatate luminoasa in fata tuturor loviturilor. 2. Increderea in misiunea noastra- Nimanui nu i se putea servi nici cel mai mic argument, despre posibilitatea victoriei.Eram asa de putini, asa de tineri, asa de saraci, asa de urati si urmariti de toata lumea, incat toate argumentele scoase din starea de fapt pledau contra unor perspective de biruinta. Totusi mergeam inainte, datorita numai increderii in rosturile noastre, o incredere nelimitata in steaua noastra si a neamului. 3. Dragostea dintre noi. Unii ne cunoastem mai dinainte, avand mari legaturi sufletesti, altii insa erau copii, studenti in primul an sau al doilea an, pe care nu-i cunoscusem niciodata.Din cele dintai zile s-a stabilit intre noi toti o legatura de dragoste ca si cum am fi fost din aceeasi families i ne-am fi cunoscut de mici copii.Dragostea dinauntru Legiunii Arh. Mihail trebuia sa fie de aceeasi forta si intensitate, cu presiunea noianului de ura din afara.Din partea legionarului nu se cerea atat disciplina, in sens de cazarma, ci bunacuviinta, credinta, devotement si zel de lucru. 4. Cantecul- Nepornind pe drumul ratiunii, cu alcatuire de programe, discutii contradictorii, argumentari filozofice, conferinte, singura posibilitate de manifestare a starii noastre launtrice era cantecul. Pentru a putea sa canti iti trebuie o anumita stare sufleteasca, o armonie in sufletul tau. Cel ce merge sa fure pe cineva, Acela nu poate canta. Nici cel ce merge sa faca o nedreptate.Nici cel al carui suflet este ros de patimi si vrajmasie fata de camaradul sau si nici acela a carui suflet este sterp de credinta.” [ C. Z. Codreanu ]. Care era situatia Romaniei atunci, si ce rol aveau jidanii, pentru ca titulatura de evrei se cuvine mai degraba celor ce au ascultat si asculta de Dumnezeu din neamul lor si care sunt adevaratii urmas si in duh nu numai in trup ai lui Avraam, Isac, Iosif, vom vedea in randurile ce urmeaza . Toate popoarele din jurul nostru au venit de undeva si s-au asezat pe pamantul pe care traiesc.Istoria ne da date precise despre venirea bulgarilor, turcilor, maghiarilor etc., dar un singur neam n-a venit de nicaieri Acela suntem noi.
Ne-am nascut din negura vremii pe acest pamant o data ci stejarii si brazii.In cadrul acestui pamant romanesc jidanii, nu s-au asezat ori unde, la intamplare ci s-au plasat in orase, formand in ele adevarate insule de populatie jidaneasca compacta. L-a inceput au fost invadate si cucerite orasele si targurile din Nordul Moldovei: Cernauti, Hotin, Dorohoi, Botosani, Soroca, Burdujeni etc.In fata lor au disparut negustorul si meseriasul roman. Azi o strada, maine alta, poimaine un cartier, in mai putin de 100 de ani, centre romanesti de un vechi renume, si-au pierdut cu totul caracterul lor romanesc, luand infatisare de adevarate cetati jidanesti.La Iasi parcurgeai strazi si cartiere intregi si nu mai intalnesti nici un roman, nici o casa romaneasca, nici un magazine romanesc. Biserica din Piata Mare, unde este cea mai mare aglomeratie de oameni a fost inchisa din lipsa de enoriasi. Ideea este ca pierderea oraselor noastre romanesti are consecinte nimicitoare pentru noi, caci orasele sunt centrele economice ale unei natiuni. In ele se acumuleaza toata bogatia natiei. Cine este stapan pe orase, acela este stapan si pe mijloacele de subzistenta, pe bogatia natiunii.
Trecerea bogatiilor din mainile romanilor in mainile jidanilor nu inseamna numai aservire economica a romanilor si numai aservire politica pentru ca cine nu are libertate economica, nu are nici libertate politica ci inseamna mai mult, o primejdie nationala, care macina insasi puterea noastra ca numar.Orasele sunt in al doilea rand, centrele culturale ale unei natiuni. In orase sunt plasate scolile, bibliotecile, teatrele, salile de conferinte. Dar in Iasi pe la 1920, o familie jidaneasca isi putea usor intretine toti 5-6 copii la carte, iar o familie a unui taran roman dintr-un sat mai indepartat rar isi putea intretine un singur copil la scoli pana la sfarsit si in acest caz este complet sleit de puteri si avere.In sfarsit din orase se conduc natiile. Cine conduce orasele are direct sau indirect conducerea politica a tarii. Logica este ca cine conduce orasele, stapaneste scolile si cine stapaneste azi scolile, maine stapaneste tara.Situatia in universitati era tragica de ex la facultatea de Filozofie din cadrul Universitatii din Cernauti erau 174 romani si 574, evrei, la drept 237 romani, 506, evrei, la Universitatea din Iasi erau la medicina romani 546, evrei 831, la farmacie, 97 romani, 299 evrei etc. Astfel scoala romaneasca, distrusa prin numarul mare al jidanilor naste doua problem grave. – Problema paturii conducatoare romanesti- pentru ca scoala creeaza conducatorii de maine ai neamului, nu numai pe coducatorii politici ci pe conducatorii din toate domeniile de activitate – Problema culturii nationale – scoala este laboratorul in care se pregateste cultura unui popor.In concluzie daca astazi 50%, 60%, 70% sunt elevi jidani, maine in mod logic vom avea 50%, 60%, 70% conducatori jidani ai acestui neam. Din pacate jidanii nu sunt niste bieti nenorociti, veniti aici la intamplare, ci adevarul este ca toti evreii de pe fata pamantului, formeaza o mare colectivitate, legata prin sange si prin religia talmudica( in Talmud evreii se autointituleaza ca fiind o rasa de oameni superiaora celorlalte, numite in Talmud, goimi). Ei sunt incadrati intr-un adevarat stat foarte sever, avand legi, planuri si conducatori, care formuleaza aceste planuri si-I conduc. La baza au Cahalul( institutie importanta din comunitatile evreiesti condusa de rabini). Asa ca ne gasim in fata unei puteri constituite, comunitatea jidaneasca. Dar cum reusesc ei sa se puna in domeniile cele mai bune intr-o tara in care sunt minoritari? Prin activitati comerciale, se stie ca pe evrei nu-i intrece nimeni la capitolul comert, dominand comertul rezulta ca devin instariti, apoi prin captarea oamenilor politici oferindu-le cadouri, servicii personale, finantarea propagandei politice, deplasari cu automobile, mai ales daca ajung bancheri si mari bogatani, captarea autoritatilor prin mituire si calomniere. Pentru a se strecura in diferite cercuri sau in jurul unor oameni din frunte folosesc, slugarnicia, servicii personale, lingusirea. Distrugerea comerciantului roman prin flancarea romanului cu un comerciant jidan sau incadrarea acestuia intre doi comercianti jidani, vanzarea marfurilor sub pretul de cost, acoperindu-si pierderea prin sume date de Cahal( condusa de rabini) si in plus daca mai adaugam si superioritatea comerciala a jidanului rezultata dintr-o practica comerciala cu mult mai indelungata decat cea a romanului. Si astfel au cazut rapusi comerciantii romani unul cate unul.De unde cunoastem aceste planuri? Le cunoastem din misacrile adversarului.Orice commandant de trupa, urmarind cu atentie actiunea adversarului, isi da seama de planurile pe care acesta le urmareste. Pentru ca poporul roman sa-si franga orice putere de rezistenta, judanii vor aplica un plan unic si in adevar diabolic:
Vor cauta sa rupa legaturile sufletesti ale neamului cu CERUL si PAMANTUL. Pentru ruperea legaturilor cu Cerul vor intrebuinta imprastierea pe scara intinsa a teoriilor ateiste, pentru a face din poporul roman, sau macar numai din conducatorii lui un popor despartit de Dumnezeu si de mortii lui, pentru a-l omora nu cu sabia, ci taindu-i radacinile de viata spirituala.Pentru ruperea legaturilor cu pamantul, izvorul material de existenta a unui neam, vor ataca nationalismul ca o idee invechita si tot ce se leaga de ideea de patrie si pamant, pentru ca sa rupa firul iubirii care uneste poporul roman de brazda lui. Ca sa reuseasca asta vor cauta sa puna mana pe presa. Vor intrebuinta orice mijloc ca in tabara poporului roman sa fie dezbinare, neantelegeri, cearta si daca este posibil chiar ii vor impartii in mai multre tabere care sa se lupte intre ele. Vor cauta sa acapareze cat mai mult mijloacele de existent ale romanilor. Ii vor indemna sistematic pe calea desfraului, nimicindu-le familia si puterea morala( se vede asta in timpurile legionarilor cand jidanii impanzisera Iasul cu bordele si carciumi,dar si azi dupa cum vedem…) Ii vor otravi si ameti cu tot felul de bauturi si otravuri (incredibil cate de actuale sunt).
Oricine va voi sa omoare si sa cucereasca un neam, va putea sa o faca intrebuintand acest sistem. Ruperea legaturilor cu Cerul si cu Pamantul, introducerea certurilor si luptelor fratricide, introducerea imoralitatii si desfraului, constrangerea materiala prin limitarea la maximum a mijloacelor de subzistenta, otravirea fizica, betia. Toate acestea nimicesc o natie, mai rau decat a-i bate-o cu mii de tunuri sau mii de aeroplane. Aceste planuri sunt insa ca si gazele de razboiu. Sa le intrebuintezi pe advrsar, dar sa nu te atinga pe tine. Propovaduiesc ateismul pentru romani, dare i nu sunt atei, ci tin cu habotnicie de respectarea celor mai mici preceptii religioase. Vor sa dezlege pe romani de dragostea pamantului lor, dar ei acapareaza pamanturi. Se ridica impotriva ideii nationale, dar ei raman nationalisti sovini.”- C. Z. Codreanu Ei bine impotriva acestui pericol, luptau legionarii, anume dezrobirea romanilor de sub talpa asupritoare a evreilor care s-a manifestat cu si mai multa tarie in perioada comunista. Lupta lor a fost crancena, pentru ca din pacate presa in mare parte era condusa tot de evrei. Erau calomniati, spunandu-se prin ziarele vremii“Adevarul”,”Dimineata”, ca sunt besmetici ce strica ordinea publica si au fost adesea prigoniti, batuti pe strada (cum a facut Prefectul Manciu, sustinator al judanilor, care a arestat un grup de tineri cu idei nationaliste si i-a batut pana la supliciu) alungati cu pietre cum a fost cazul preotului legionar din Maramures, Ion Dumitrescu si altii. Dar in ciuda celor spuse despre ei prin ziare, oamenii ii iubeau, mai ales taranii simpli care simteau cel mai mult saracia de pe urma asupririi jidanilor. Pe unde C. Z. Codreanu mergea imbracat in costum national si calare pe calul sau alb, , cutreerand sat dupa sat, oamenii ieseu cu miile in intampinarea lui, cu flori in maini ziua sau cu felinare noaptea, in ciuda interventiei jandarmilor.. Evreii aveau obiceiul de a-i provoca pe legionari apeland chiar la gesture necurate, astfel spargeau geamuri si dadeau vin ape legionari, ba mai grav au dat foc Borsei localitatea din Maramures si la fel au dat vina pe legionari. Dar Capitanul din contra isi invata camarazii sa actioneze in cea mai mare ordine si disciplina “Atrag, deci atentia legionarilor, ca sa nu se lase provocati, caci,noi, numai prin cea mai perfecta ordine, vom triumfa. Dezordinea nu insemneaza conflict cu jidanii, ci insemneaza conflictul nostrum cu statul. Ori, aici vor sa ne impinga: in permanent conflict cu statul.Deoarece statul fiind mai puternic, noi atrasi sau impinsi in lupta cu statul, vom fi macinati, iar ei vor ramane mai departe ca niste privitori impartiali” C.Z. Codreanu
Legionarii erau convinsi de existenta masoneriei, si prevedeau pericolul comunismului, care de fapt era o arma a masoneriei de a distruge statele crestine, pentru a le subjuga. Mai mult vroiau sa fie, fii vrednici ai tarii si urmasi demni ai marilor Voievozi precum Stefan cel Mare, Avram Iancu, Mihai Viteazul etc si a osatsilor ce au ., ce au luptat pentru apararea credintei stramosesti si pentru asigurarea libertatii poporului nostru. Ca sa rezisti in Legiunea Arhanghelului Mihail (l-au ales pe Arh. Mihail ca ocrotitor, ca fiind ingerul Dreptatii Divine), trebuia ca acel om, batran sau tanar sa aiba credinta in Dumnezeu in primul rand, sa-si iubeasca nespus de multa tara si neamul, sa fie curajos, acceptand orice suferinta pentru credinta lui, sa fie cinstit si corect in toate, si sa fie muncitor darz acolo unde ii este locul. Avand in vedere aceste lucruri nu ne mira faptul ca in inchisorile comuniste, din randurile lor, in mare parte s-au urcat pe culmile credintei si sfinteniei, pentru ca si in lbertate ei traiau destul de duhovniceste, tinand cu sfintenie posturile, nelipsind in duminic si sarbatori de la Sfanta Biserica. Duceau chiar o viata asemanatoare monahismului, pentru ca se rugau impreuna, bunurile lor erau de obste, se ajutau cu dragoste crestineasca, ajutau din putinul lor oamenii oropsiti de soarta.
Pentru legionari, de C. Z. Codreanu
sursa: http://blog.a-tco.ro/legionarii-si-lupta-lor-recenzie/
LEGIONARII AU FOST SFINTII INCHISORIILOR COMUNISTE!
http://www.fgmanu.ro
Sorin ANDREI
26.06.2012 la 10:34 pm
Nimeni, niciodată n-o să le poată lua legionarilor ce-i al lor, chiar de nu acum ci de atunci, de pe vremea lui Codreanu: soldați ai lui Hristos, în ciuda tuturor, chiar și a ereticilor din jur, căci au luptat și au murit pentru Dreptate, pentru o societate unde regulile să fie de a nu ucide, de a nu preacurvi, de a nu fura, de a nu comite sperjur împotriva altuia, de a nu râvni la ce nu-i al tău, de a nu înșela pe nimeni. Asta nu are moarte.
traiasca Legiunea si Capitanul TLC!
http://www.fgmanu.ro
http://www.pentrupatrie.ro
„Legionarii? Ce au fost legionarii?”
De ce vorbim, frati romani, la trecut despre legionari?!
De ce nu zicem: „Ce sunt legionarii”?!
Ah, ca prezentul duh legionar nu-l poate atinge pe cel in care traiau Capitanul, Mota, Marin, etc, asta da, asa este, dar el tinde catre acela; deci, el exista!
Repet, haideti sa vorbim despre ce sunt legionarii!
Sorin ANDREI
Consilier Politic al partidului Totul pentru Tara.
Sef al Filialei Teleorman a partidului Totul pentru Tara.
Cristi
Încă nu atins nivelul necesar a l deconspirării jidanilor antiromâneşti. Metoda cea mai bună de verificare a valorii de adevăr a unei pipoteze este experimentarea. Hai să facem un plan de experimentare şi să îl aplicăm. Pornim de la ipoteza că o anumită acţiune criminală de nivel naţional este opera unui autor evreu. Alege una din multele pe care le invoci. Pentru verificarea acestei ipoteze propun să îl chemăm în judecată pe presupusul evreu care a săvârşi acea crimă antiromânească. În judecată nu vor exista decât două alternative dacă avem probe. Ori este evreu autorul şi atunci va fi apărat de evrei ori nu este evreu şi atunci nu va fi apărat de evrei. Bineînţeles că vor exista beneficii gnoseologice secundare de pe care paraziţii jurnalismului românesc vor mânca pîine nemeritată. Dar pe noim nu ne vor interesa viermii ci valoarea ipotezei.
În comentariul tău ai judecăţi adevărate pe care le am şi eu. Problema este că se pare că suntem singurii români preocupaţi de aceeaşi problemă esenţială: cine sunt duşmanii actuali ai poporului român şi cum pot fi ei eliminaţi din România. Este destul de trist. Ai dreptate: degeaba mi-am pus avatar pe unul din cei mai serioşi domnitori români. Dar să ştii că nici singur nu voi putea face ce a făcut el. Sunt amărât să ştii.
Aici ai avea tu dreptate; m-ai pus pe gânduri. Într-adevăr suntem flancaţi de duşmani. Situaţia este mai gravă decât pare. Tu ştii că înainte mai puteai pune afişe publice. Acum ne-au interzis. Nici măcar în public nu tea ascultă lumea ci fuge cu apul între picioare cân te aude punând o problemă serioasă.
Infractorii nu sunt pedepsiţi pentru că sunt atât de mulţi încât instituţiilor şi persoanelor le este frică să aplice legea. Este o complicitate colectivă între cei aşa-zis cinstiţi şi cei infractori. Eu v-am scris cum văd eu ieşirea din acest marasm: recâştigarea independenţei, închiderea graniţelor, tribunalele poporului, pedeapsa cu moartea pentru uneltiri împotriva românilor, refacerea economiei, educaţie dacică, refacerea relaţiilor economice pe bazele echităţii internaţionale. Fără sprijinul Rusiei şi Chinei vom avea soarta Iugoslaviei, Irakului, Afganistanului, Libiei, Siriei şi Iranului.
Precum vezi oamenii nu sunt preocupaţi de România ci de religii, de jidani, de bişniţă capitalistă. Rău.
___________________________________________
Ai o neclaritate cu noţiunile de popor, neam, naţiune. În România acum suntem două popoare ce formează împreună o naţiune. Ştii care?
Pe scurt mai multe neamuri formează un popor şi mai multe popoare formează o naţiune. Ştii ghici această cimilitură capitalistă?
matei s’
25.06.2012 la 7:43 am
Suntem cel mai decăzut popor al Europei la ora actuală. Explicația, cred eu, stă în fapul că după ruși am fost cel mai terorizat și jefuit popor după A Dilea Război Mondial, plus că față de ruși n-am avut nici arma nucleară care să ne asigure oarece independență, plus că am fost sub ocupație și declarat națiune învinsă. Am fost dintotdeauna la răscrucea dintre toate puterile hrăpărețe ale lumii, iar acum se pare că toate aceste atacuri repetate, permanente, directe și indirecte ne-au cam ajuns la os, în inimă… Dacă mergi cu un autobuz îți dai seama imediat de asta, țiganilor nespălați, sălbatici, violenți și sfidători nu le cere nimeni biletul la control, în vreme ce românii sunt urmăriți ca niște infractori. Elevii de liceu și școală generală, cu manuale concepute astfel încât să nu poată învăța, sunt filmați și urmăriți la examene ca infractorii de drept comun, în vreme ce plagiatorii, criminalii și excrocii ne sunt stăpâni, guvernanți, patroni, sunt lăsați în masă în libertate pe motiv că nu suportă detenția, că li se atrofiază testiculele, că sunt bolnavi cu diverse boli închipuite…Președintele României, după ce face spectacol ca să arate că el e împotriva țiganilor, făcând după un scenariu penibil declarația cu țiganca împuțită dă lege prin care spune că țiganii sunt de fapt români, nu indieni cum sunt de fapt. Parlamentul tace binențeles, că Ponta se ceartă cu Băse, de ochii lumii evident, care să meargă la Bruxelles… Da Matei, nu-i o chestiune întâmplătoare că Maya Morgenstein, evreică binențeles, face o reclamă adulată pe la teveuri în care ea cică e România și le spune celor care vor să ne ia aurul: Luați-l, numai lăsați-mă în pace. Mesajul ei subliminal, de fapt fățiș? Jefuiți-ne, nici o problemă, numai nu ne ucideți…E de fapt același lucru pe termen lung…Cum e asta, critici ceva, dar îl acccepți, critici că vor să ne fure aurul, și tot tu, evreica Maya, îl dai? Toți cei din media sunt corupți, perverși, trădători, fără excepție. Pe la OTV se mai spune ceva, dar timid și apoi este cumva retractat…Singurul site unde se schimbă informații libere este acesta, plus încă câteva mai mici, mai timide..De-aia suntem aici, căci nimeni din clasa media, politică și intelectuală a României nu mai reprezintă de fapt poporul român, cu toții sunt agenți ai altor popoare… În fruntea Institutului cultural Român avem un evreu bolșevic, de care ZOB va spune că nu există, care Patapievici spune de români că sunt niște căcați ce trebuie spânzurați în masă. Iar ”patriotul” Băse îl acceptă să reprezinte din punct de vedere cultural România. Pentru Zob asta nu e o dovadă că Băsescu reprezintă Israelul, că este probabil evreu și țigan, sau corcitură, ci că muncitorii și țăranii români care muncesc pe nimic sunt de vină că-l acceptă. Iar românii, bombardați de duhurile necurate ale morților și închinătorilor la idoli din biserici îi aleg în continuare pe acești oameni, căci preoțimea masonică îi umple de vrăji și duhuri necurate… De-aia se întâmplă ce se-ntâmplă. Cred că asta-i o pedeapsă de la Dumnezeu ptr nerespectarea poruncilor de bază, divine, și de obicei Stăpănul bate boul care trage… Cumva, între popoarele din Europa, noi am fost Iov-ul între cei nedrepți care trăiesc bine și pe spinarea noastră, pe bogățiile noastre. Doamne, Iov nu mai poate! Problema e că acest bou cam trage să moară acum, și trebuie ajutat, adăpat, țesălat, îngrit și doftoricit, altfel… Boul însă trebuie să mugească, să-și strige amarul, să se uite după Dumnezeu, nu după morți, iar preoțimea îl leagă la ochi ca să nu știe, să nu-l caute pe Dumnezeu. Până nu la Dumnezeu ne strigăm amarul și dorința după dreptate, nu vom reuși nimic, căci îl mâniem pe Dumnezeu.
Cu noi se face un experiment teribil de către evrei: exterminarea fără război a unui popor european. ZOB și compania semito-masonă vor vedea aceste înregistrări și dovezi irefutabile că evreii și masonii ne extermină și va zice ”piua”, e 10.30 și-mi place înghețata cu lapte, așa că nu se pune, ”românii e vinovați că li se fură aurul și e haos în țară, evreii și arabii ascunși în multinaționalele controlate prin masonerie e băieții frumoși și buni care ne civilizează”. Și ca totul să arate cât de patriot e el, ca românu să pună botul, pune poza cu Vlad Țepeș, că de, evreii trebuie să ne trăgă în țeapă că n-am crăpat încă, nu Zob? Asta fac semito-masonii de când lumea, fură identitatea și simbolurile, le pervertesc și după jaf strigă primii ”hoții”.
http://www.youtube.com/watch?v=E3FVEonN9zs
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
nicu
25.06.2012 la 3:32 pm
Așa este
Doamne ajută!
Pentru Cristi
„Există o condiţie (umană, cosmică) a românilor, aşa cum există pentru fiecare alt popor. Dacă cineva îi relevă greşelile, nu înseamnă că e un „rău român”; după cum cineva care îi constată meritele nu înseamnă că s-a „convertit” la românism.” –Mircea Eliade
Rage, Tudoran, nicu
24.06.2012 la 9:27 pm
Încetați de a mai blama poporul român în anamblu, în masă pentru relele din țara asta, pentru jaful făcut de masonii de la conducere care slujesc Israelul. Fiți aidoma Căpitanului și condamnați aidoma lui Adrian Românu Contra revoluționaru masoneria și evreii care ne țin în sclavie, luați pilda lui zamolxus, care deși declarat necreștin este mai creștin ca voi și își iubește neamul, spre deosebire de voi care-i disprețuiți pe români și vreți să le fiți stăpâni, insinuând prin Tudoran că orice român ar fura la fel ca masonii ce ne-au furat în ultimii 22 de ani dacă ar fi la putere, aruncând astfel anatema asupra ÎNTREGULUI POPOR ROMÂN. Condamnați-i pe ”preafericiții” care ne impun obiceiuri păgâne pentru a ne îndepărta de Dumnezeu și astfel a ne distruge. (PROPOVĂDUIREA ALTUI HRISTOS, EREZIILE CREŞTINE ACCEPTATE DE SUPUŞII APOSTOLULUI PAVEL: 2 CORINTENI 11.4, AŞA CUM SATANA SE PREFACE ÎN ÎNGER DE LUMINĂ, SPUNE APOSTOLUL PAVEL, LA FEL SUNT ŞI APOSTOLII CU ALTE EVANGHELII, CU ALT HRISTOS AŞADAR, IAR SFÂRŞITUL LOR VA FI DUPĂ FAPTELE LOR: 2 CORINTENI 11.13-15).
Blamați-i pe trădătorii Iliescu și Băsescu pentru că au furat identitatea de român și au dat-o țiganilor, denumindu-i prin lege nedeaptă ca fiind de fapt rromâni, denumind dialectul indian pe care țiganii îl vorbesc de mii de ani ca fiind de fapt, vezi Doamne, limba rromână, nu vă mai prefaceți că nu vedeți asta sau că e ceva normal. E un caz unic în istoria lumii, anume ca însuși regele, președintele unei țări, al unei populații majoritare cu cel puțin 85% să dea teritorii din acea țară cu o semnătură, ca Emil Constantinescu în 1996, să spună cu o semnătură că identitatea acelui popor aparține de fapt altuia!!! Astea-s probleme CRUCIALE ale României, ale românilor!!!
Numai așa veți câștiga românii în masă, dar mai ales veți fi de partea lui Hrisots. Voi parcă sunteți pe altă planetă, rupți de realitatea CRUNTĂ a românilor care abia trăiesc de pe o zi pe alta. Un cuvințel nu a suflat NICU împotriva celor care vând hidroelectrica. De ce oare?! Eu am scris din greșeală la acest comentariu cu hidroelectrica (am vrut să scriu la comentariul cu legionarii) și v-ați repezit ca turbați asupra mea, cu mânie proletară să mă blamați pentru tot ce-i rău în țara asta, că din cauza mea nu se fac copii, românii nu vin de partea legionarilor, dispărem și murim: inamicul public numărul 1, ce mai!!! Voi sunteți mulțumiți că după 22 de ani de opresiune semito-masonă aveți 20 000 de voturi?! Trebuia să aveți 15 000 000 de voturi, dar cum să vă aleagă românul când din partea voastră vede același dispreț și aroganță față de popor ca la Vadim, Ponta, Iliescu, Băsescu, și ”preafericiții” ce sunt tot timpul de partea acestor trădători de țară și neam, care, oricât v-ați chinui s-o ascundeți, sunt semito-masoni. În ce privește faptul că tu, Rage, te bazezi pe un om, Arsenie Boca, care a fost genetician bag seamă, ba știa și că fărădelegile părinților se repercutează asupra copiilor, îți transmit pe această cale ce spune Biblia, nu eu sau Boca: FIECARE E RĂSPUNZĂTOR PENTRU FĂRĂDELEGILE LUI, PĂRINȚII NU TREBUIE SĂ FIE PEDEPSIȚI PTR PĂCATELE COPIILOR ȘI COPIII NU TREBUIE SĂ SUFERE PENTRU PĂCATELE PĂRINȚILOR: DEUTERONOM 24.16. Ia uite că Biblia, adică Dumnezeu îndrăznește să-l mai contrazică pe Boca undeva, anume că înfățișarea, rasa omului nu sunt esențiale pentru mântuire: SĂ NU SE JUDECE OAMENII DUPĂ ÎNFĂȚIȘARE, CI DUPĂ DREPTATE, ACELEAȘI DREPTURI SĂ LE AIBĂ CEI MICI ȘI CEI MARI: DEUTERONOM 1.17 / MESIA ESTE DESCRIS CONDUCÂND ŞI ÎMPĂRŢIND DREPTATEA NU DUPĂ ÎNFĂŢIŞARE, NU DUPĂ AUZITE; LUPUL VA STA CU MIELUL, VIŢELUL CU LEUL, PARDOSUL SE VA CULCA CU IEDUL ŞI VOR FI MÂNATE DE UN COPIL, PRUNCUL DE ŢÂŢĂ VA STA LÂNGĂ NĂPÂRCĂ, LEUL VA MÂNCA PAIE CA BOUL, TOT LANŢUL TROFIC SATANIC VA FI DISTRUS: ISAIA 11.1-9)
Eu sunt fățarnic așadar, sau tu ori idolul tău mort? Eu sunt fățarnic când spun că Hristos a cerut ca nici bun să nu fie numit, căci bun e doar Dumnezeu din Cer (Marcu 10.18), sau NICU care spune că ba nu, ba piua, Mesia a cerut de fapt să fie numit bun, astfel, prin consecință, preoții ortodocși se pot autointitula ”preaînalți”, adică peste Dumnezeu? (ISUS NU VA VENI ÎNAINTE SĂ VINĂ LEPĂDAREA DE CREDINŢĂ ŞI SĂ SE DESCOPERE FIUL PIERZANIEI ŞI AL FĂRĂDELEGII, CU PRETENŢII DE ÎNCHINARE LA EL, PRETINZÂNDU-SE A FI DEASUPRA ÎNCHINĂRII (PREAFERICIŢII, PREASFINŢII), CARE SE VA AŞEZA ÎN TEMPLUL LUI DUMNEZEU (BISERICA) ŞI SE VA DA DREPT DUMNEZEU: 2 TESALONICENI 2.3-4, / Religia – o frază de dânşii inventată, Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug: Eminescu)
Așadar eu sunt de vină că dau pilda blasfemiei lor, sau Biblia care demască pe acești fățarnici care atrag mânia lui Dumnezeu asupra poporului care astfel e sărăcit și din cauza asta nu mai poate face copii?! (BISERICA PUNE DREPT ARHIEREI OAMENI CORUPŢI, PE CÂND CREDINŢA PUNE DREPT STĂPÂN PE ISUS,
CUVÂNTUL CEL DREPT AL JURĂMÂNTULUI DE DRAGOSTE ÎNTRU CREDINŢĂ : EVREI 7.28)
În ce privește pilda binecuvântării până-n al miilea neam, de fapt generație, Boca se referă de fapt la evrei, așadar Boca îi lingușește de fapt pe evrei prin denaturarea mesajului divin în care evreilor li se promitea că de vor ține legea vor fi fericiți până-n al miilea neam, iar de nu, vor fi spurcați până-n a treia generație de la săvârșirea fărădelegii, lucru pe care Boca omite să-l spună. Ia vezi unde scrie, în Biblie. Te rog, nu te contrazice pe teme biblice fără a avea citatul respectiv la îndemână, caută ce spune Dumnezeu, caută mântuirea neamului la Hristos, nu în vreun om, fie el și Boca. Uite unde ne-a adus idolatria muritorilor, căci orice muritor care acceptă a fi sanctificat și idolatrizat de alți oameni nu vine de la Dumnezeu, ci de la Satan, oricât de grozav și sfânt ar părea el, iar asta atrage mânia lui Dumnezeu de nu ne mai înțelegem stânga cu dreapta, legionari și filoegionari între noi, darămite cu restul populației române care este DISPERATĂ ȘI RĂTĂCITĂ, PLECÂND CARE ÎNCOTRO VĂD CU OCHII, IAR FAPTUL CĂ ROMÂNII SUNT UN POPOR BUN ȘI MUNCITOR ESTE EVIDENT DIN FAPTUL CĂ PESTE TOT ÎN LUME ESTE CĂUTAT MEDICUL, INGINERUL, ASISTENTA, ȚĂRANUL ȘI MUNCITORUL ROMÂN. Eu nu-ți sunt dușman Rage, eu vreau să ne primenim, să urmăm calea lui Hristos, nu a omului, căci asta cere Biblia, nu eu care mă pot rărăci: NICI UN OM SĂ NU SE LAUDE CU OAMENI, CI SĂ ASPIRE LA DUMNEZEU PRIN HRISTOS: I CORINTENI 3.21 / NU MAI NĂDĂJDUIȚI ÎN MURITORI, CĂCI NU AU NICI O PUTERE: ISAIA 2.22 / CALEA, ADEVĂRUL ŞI VIAŢA, NUMAI PRIN MESIA SE AJUNGE LA TATĂL: IOAN 14.6 / AROGANŢA CĂRTURARILOR (ADICĂ A PREOŢILOR) ŞI FALSITATEA LOR, DORINŢA LOR DUPĂ CELE LUMEŞTI, DUPĂ OSPEŢE ŞI SEMEŢIE, SĂ NE FERIM DE EI: LUCA 20.45-46 / AROGANŢA CELUI CE SE CREDE SFÂNT, DREPT, ESTE BLAMATĂ: LUCA 18.11-14 / CEI CE CUNOSC BIBLIA ŞI NU O RESPECTĂ SUNT MAI VINOVAŢI DECÂT CEI CARE NU O CUNOSC ŞI N-O RESPECTĂ, LUCRU DEZVĂLUIT PRIN PILDA SLUGILOR NEASCULTĂTOARE: LUCA 12.47-48 / ÎNVĂŢĂTORII (ADICĂ PREOŢII) ÎMPIEDICĂ ACCESUL OAMENILOR LA CUVÂNTUL SCRIS AL LUI DUMNEZEU ŞI CAUTĂ SĂ-I ÎMPIEDICE DE A INTRA ÎN RAI: LUCA 11.52 / ÎNCHINAREA NU LA SLAVA LUI DUMNEZEU, CI LA ICOANE CE SEAMĂNĂ CU OM MURITOR ŞI ALTE VIETĂŢI MURITOARE ESTE PEDEPSITĂ DE DUMNEZEU: ROMANI 1.23, etc… ) De morți ce să mai scriu? Am scris-o de atâtea ori (Numeri 19.11).
Binecuvântarea până-n a mia generație! Aici este vorba de altceva decât legile universale de la Deuteronom 24.16 (fiecare e doar cu păcatul lui), este vorba de pactul cu evreii, căci Dumnezeu vroia ca prin cel mai mic și neînsemnat dintre popoare să le arate celorlalte popoare, mult mai civilizate și puternice că pentru necredință le pedepesește să fie distruse de către evrei. Așadar Boca este un filo-semit prin faptul că aruncă vina dispariției neamului românesc pe poporul român în ansamblu, sub pretextul că nu face copii, fără să sufle o vorbuliță vizavi de închinarea la mort, la asemănări din Cer și de pe Pământ, la trupuri de om, la lemn și piatră, la icoane și clădiri, urmarea altor scrieri decât Biblia Creștină, care-s motivele PRINCIPALE pentru care românii sunt pedepsiți și nu fac copii de fapt, motivul pentru care dispărem de fapt. În ce privește argumentele tale cum că eu sunt fățarnic că am reproșat ordinul dat românilor de un așa-zis legionar de a face copii, cel puțin 5, unde e fățărnicia? Isus le-a spus apostolilor să-și lase familie, copii, tot, căci creștinul devotat trăiește singur, nu caută să-l slujească decât pe Hristos și calea arătată de El pentru a ajunge în Rai. Și apostolul Petru cere același lucru, cu mențiunea că cine nu poate să se înfrâneze de la femeie să se căsătorească. Tu ai fost fidel femeii tale? În ce privește raportul sex-facere de copii, sunt metode și metode de a evita procreerea pe cale naturală, fără a încălca principiile divine; asta că tot citezi Biblia, tu care ești ortodox… Ce dacă Biblia creștină spune să nu te iei după alte scrieri, adică chiar și ortodoxe, dacă ”preafericitul„ tău mason spune altceva decât Ioan sau Pavel, are dreptate, că ăia nu erau ”preasfinți”, ci niște bieți apostoli creștini colea, îmbrăcați în straie simple, trăind în sărăcie și modestie, nu așa ca ”preaînalții” noștri atât de opulenți și bogați pe care tu sau NICU îi adulați, că ca ei nimeni nu ține un sistem mai bun de luat șpagă și câștig necinstit. ( PREOŢII TREBUIE SĂ PĂZEASCĂ TURMA LOR CU DRAGOSTE ŞI VOIE BUNĂ, NU CU SILNICIE, NU PENTRU CÂŞTIG URÂT, NU CA ŞI CUM AR FI STĂPÂNI, CI PRIN PROPRIUL EXEMPLU: I PETRU 5.2-3 / PREOŢII ÎMPIEDICĂ ACCESUL OAMENILOR LA CUVÂNTUL SCRIS AL LUI DUMNEZEU ŞI CAUTĂ SĂ-I ÎMPIEDICE DE A INTRA ÎN RAI: LUCA 11.52). Aceste lucruri vin din Biblie, Rage, nu de la mine, care-s un nimeni și nu contez. Auzi la tine sau la Tudoran, când lumea nu are bani ca fie și măcar cel care muncește să se poată întreține doar pe el din banii lui la limita sărăciei, tu și Tudoran ziceți să facem câte 5 copii, și astfel să trăim ca țiganii, fără îmbrăcăminte, pe străzi, fără haine pe noi, fără școală, căci evident n-o să mai avem bani de întreținere și casă, o să locuim eventual prin canalizări, iar apoi veți spune evident asta: de ce v-ați împuiat ca țiganii băi, români împuțiți?… Altfel suntem eretici, nu ca cei care se închină la oase și zic că ”e sfinte domle, e sfinte, simt eu așa, ceva…acolo…” (Atingerea mortului te spurcă 7 zile: Numeri 19.11) Parcă trăiți pe altă planetă, nu între români, sau cel puțin sunteți total rupți de poporul român. De-aici și disprețul vostru pentru români, aerele astea de superioritate afișate de NICU care mă înjură și mă amenință când nu mai are argumente serioase și obiective, care spune că românii sunt așa, niște imbecili și putori cumva, numai el e sfânt și harnic așadar, iar poporul nu-l merită… Remarc și că aceste aere de superioritate și dispreț gen NICU, Tudoran, tu nu sunt și față de semito-masonii din fruntea bisericii și politicii române, nuu, ăia ”e nevinovați”, căci potrivit lui Tudoran asta merită românii, că și el cu-alte cuvinte de ar fi acolo sus ar fura, nu?!!!… Aceste aere de superioritate și dispreț sunt față de cei mulți, adică față de poporul român care muncește CINSTIT în majoritatea lui, din greu pentru niște salarii de mizerie și plătește salarii și taxe uriașe masonilor din frunte, ca Isărescu, Iliescu, Băsescu, Mazăre, Constantinescu, Vanghelie, Truică, Țiriac, Năstase, Boc, Videanu, Udrea, Ponta, ”preafericitul” Daniel și compania pe care voi tot căutați să-i scoateți basma curată…Mesajul vostru așadar, este unul de tip Codreanu care cerea dărâmarea masoneriei și a semiților?! Ei aș, ți-ai găsit, voi, ”urmașii” lui Codreanu vreți exact inversul, opusul a ceea ce vor Adrian Românu contra-revoluționaru, Zamolxus, Ion Coja, adică vreți ca semito-masonii să fie lăsați în pace ca să ne fie stăpâni pe motiv că asta merită românii, iar românii ce muncesc pentru-n blid de linte să facă bine să tacă mâlc și să se ploconească la ”preasfinții” masoni și la oasele lor putrezite. CODREANU SE RĂSUCEȘTE ÎN MORMÂNT CU ALDE VOI. DA DA, SE RĂSUCEȘTE, DAR PROBABIL CĂ AȘA VĂ VEȚI ATRAGE SPRIJINUL MASONERIEI ȘI VEȚI CÂȘTIGA ALEGERILE, NU? Sunt un fățarnic, așa este… Eu sunt ăla anti-patriot și anti-creștin, anti-legionar și anti-Codreanu, iar tu ești patriot și creștin, legionar și pro-Codreanu, nu Rage? Eu sunt ăla care aduce dezordine, nu cei ca tine și Iliescu care cerea să fie ”ordine”. Dumnezeu să judece, nu eu sau tu, NICU și Tudoran!
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=UT7UoNyKh9I&feature=related
Iata profetia facuta la 1272 de catre Agatanghel , in care se vorbeste de Legiune:
“În vremea aceasta în ţara aşezată pe Carpaţi până la Dunăre, ţara de la Gurile Dunării, numită şi ţara Lupului, va apărea fiului omului încins cu sabie de Arhanghel, care va face o organizaţie numită Legheon (Legiunea Arhanghelului Mihail, Miscarea Legionara, Nota F.N.). Membrii acestei organizaţii vor fi prigoniti de capul statului, vor fi închişi şi ucişi la răspântii de drumuri, şi mulţi vor fugi peste hotare, prigoniţi de poporul duşman lui Dumnezeu (Cum de altfel s-a si intamplat cu membrii Miscarii Legionare, Nota.F.N.).
În timpul acesta ţara Vulturului (Germania, Nota F.N.) va face război cu ţara Ursului ( Rusia, Nota F.N.) şi în prima parte a războiului Vulturul va fi biruitor. Dar când va fi aproape de inima Ursului, acesta va primi ajutor de la “fiara de peste ape” şi Vulturul va fi înfrânt. Şi inima lui va fi împărţită în patru. Şi în timp ce ursul va înainta spre inima vulturului, toate cetăţile ursului vor striga : “pace!, pace!, pace!”. Şi tot poporul acesta din ţara de pe Carpaţi va cădea în grea robie şi mulţi vor pieri (Comunismul si victimele facute de acesta, Nota F.N.). Dar Maica Domnului şi Sfântul Ioan vor aduna în potire sângele lor şi se vor înfăţişa cu el înaintea Tronului Fiului. Şi nu pentru vrednicia lor, ci pentru rugăciunile Ei, cei care vor mai fi rămas vii vor fi scosi afara din temnite. Şi după o vreme rana Vulturului se va vindeca. Dar ultima bătălie împotriva “lupilor îmbrăcaţi în piei de oaie” se va da în ţara Sciţilor. Şi atunci acestia vor fi infranti şi va fi vai de tine “om roşu”. Şi după aceea va porni de pe crestele acestei ţări de pe Carpaţi o acţiune de reîncreştinare a tuturor neamurilor.”
Deci , zic si eu ca crestin practicant, ca ne trebuie o cugetare mistica fata de fenomenul legionar, pt a-l intelege, ca poate ne ajuta cumva, insa ma indoiesc ca solutia ar fi reproducerea fenomenului…Eu cred ca putem adapta virtutile legionare la mileniul si democratia actuala, fara a-i rascoli pe minoritari.
@TUTUROR CELOR CARE PRIVESC ÎNAINTE!!!!!!!!!
(fără să uite a se uita înapoi și a înțelege ce se întâmpla în prezent)
…Oricine ‘din afară’, plecat de ceva timp din România, ar vedea ceea ce se întâmpla în țară, nu crede, nu poate să creadă!!!!
NU CREDE CA ROMANIA PE CARE A LASAT-O ESTE CEEA CE A AJUNS ASTAZI!
Deci asta a ajuns România? Aceasta latrină în care se scurg umorile și ororile tuturor, toate Bahmuțencele și Sexi-Boarfele, Ana Leskienele siliconate și proștii de bărbați care-și umflă muuuuușșșșșșschii DOAR pentru cele borfeline de mai sus, în loc să canalizeze mai cu inteligență atâta efort la gym !…
În orice caz, nu cred că există marasm (post-comunist) mai mare în Europa fostelor varșoviene decât la noi, în România…și asta de departe! Refuz să cred că la fel este și în Polonia sau Cehhia, etc. Imposibil! Ceea ce se întâmplă cu România este…unic!!!
NU e nici un subiectivism aici! Este o privire obiectivă! Se poate afirma în detaliu, și cu exemple, faptul că SITUAȚIA ROMÂNIEI DE ASTĂZI ESTE NU NUMAI FĂRĂ PRECEDENT (niciodata România nu a trecut prin asemenea iad!) DAR ESTE …UNICA!, chiar și în raport cu Africa. România are cumva o situație aparte, foarte complexă, un teren de testare a multe idei și praxis de sistem politic, etc. Trebuie văzut cu precizie DE CE! Ce anume în natura românului a permis asta, ce anume în structurile lui politice, în configurația geo-politică și statală, în geografia acestei țări (atât de tentante, pentru că atât de bogată și de norocoasă ca așezare!)…Sigur s-au făcut asemnea analize, ele trebuie găsite și continuu îmbogățite, PENRU A SE ÎNȚELEGE CE ESTE DE FĂCUT!
O analiză exhaustivă la nivel de (adevărată) ISTORIE românească, sociologie (raport etnic, cultura, credințe, imixtiuni culturale, asimilări și re-configurări a culturii tradiționale, etc), PSIHO-SOCIOLOGIE și felul în care România este manipulată la acest nivel (sigur, asemenea manipulare – de care vorbea și Culianu – este larg-răspândită, nu este doar la noi, ea fiind o armă-cheie!
Dar în cazul României înțelegerea în specificitatea lui a acestui mecanism de MANIPULARE se cere de urgență, pentru că analiza situației curente a României spune că țara trece prin ceva ce nu are corespondență la ora actuală…niciunde! NU VOM PUTEA CORECTA SAU MACAR IMBUNATAȚI ACEASTA ÎNAINTE DE A ÎNȚELEGE CE SE ÎNTÂMPLĂ, DE CE, DE CÂND, CUM . etc!!!!!!!!!
Soluțiile date de unii, radicale, – ‘să se termine cu țiganii!’, etc…cum exact se mai poate asta, când confuzia etnică, contaminarea, este în România actuala incontestabilă, în sensul principiului dominoului: dărâmi unul, încep să cadă toate, rând pe rând…Înnecatul va încerca să tragă la fund pe celalalt. Vă rog să adăugați la acest punct. Este unul foarte nevralgic, căci se poate cade în acuzații de șovinism, etc, amendate drastic de comunitățile de cultură internaționale. Trebuie gândit cu măsură și bun-simț, cu omenie și mai ales eliminând riscuri pe care tot noi le vom plăti la o adică.
Cineva propunea o delimitare mai strictă a etniilor aflate la conducere în România. Cred că are sens aceasta, în ideea că o ‘etnie’ investită politic nu va face decât să continue o linie etnică personală și a grupului din care face parte. România fiind entitatea care găzduiește un popor de departe preponderent ROMÂN – este necesar a se cunoaște aceasta apartenență etnică măcar la cei care sunt la conducerea eșichierului politic, pentru că acolo unde se află decizia politică, noțiuni ca etnic, cultural, capătă imensă greutate și pot deveni puncte de mare digresiune. Nu, nu este ninmic șovin în această analiză. Vezi și alte state, alte țări.
Caracterul românesc fiind unul deschis, cu intenția continuă să fuzioneze, firesc ca de-a lungul timpului să fi încercat să se ‘împletească’ în mod natural și firesc cu ‘adaosurile’ etnice care au cerut ‘pământ și apă’…și care se puteau (și au și făcut-o unele!)împleti frumos cu autohtonii. De înțeles ca românii să vrea să fuzioneze, NICI UN OM NU E O INSULA, iar românul cu atât mai puțin! Și el știe asta! Ceea ce îi face cinste!
Dar ACUM, în momentul de față, ceea ce se vede în România arată aproape ca o cangrenă, nu e atât suferința, căci poporul pare aproape anesteziat la rău (din păcate, căci e bine să continui să simți durerea, numai astfel rămâi în limitele realității!!!), dar ceea ce e mai grav este că infecția se răspândește într-un corp care sub tot soiul de surogte în curând nici nu mai știe că suferă (sic). Surgatele sunt adicțiile de tot soiul, manipularea mediatică, lipsa de unitate, individualismul și mai ales: FIE NOSTALGIA DUPĂ COMUNISMUL PRE-1989, FIE NOSTALGIA DUPĂ ‘ADEVĂRATUL’ CAPITALISM INTERBELIC, PRE-COMUNIST. Mare atenție la asemenea auto-înșelări și pierderea din vedere a realității că AMBELE SISTEME SUNT PROFUND COMPROMISE SI AU FOST APANAJUL NU AL UMANITĂTȚII CI DOAR A UNEI FOARTE SELECTE CLICI LA CONDUCERE.
Personal, soluția pe care o sugerez este că trebuie în mod organizat și sistematic (deci continuu) aratată cetățenilor României REALITATEA OBIECTIVA a ceea ce a ajuns viața in România astăzi. Cât mai multe exemple, link-uri, aticole, materiale care odată și încă odată să se refere la realitatea cea mai cruntă, oricât ar fi de oripilante, cu arât mai bine.
Foarte multe și cele mai bune din materialele prezentate pe acest site sunt acelea pe care le citești și te infiori relativ la ceea ce se întâmplă în România. La acelea au comentat și cei mai mulți și cel mai bine!
Amendament la asta: Și totuși,lucrurile nu se pot păstra doar în negrul care va rezulta firesc din asemenea relatări, căci ar fi vorba de o cădere și mai mare în depresie și lipsa nici unei șanse – care ar fi poate cel mai grav lucru – pierderea speranței!
Nu, speranța se va păstra ținând continuu vie balanța între obiectivitatea asupra a ceea ce a ajuns România astăzi, SI o continua muncă de inițiative și strategii de salvare, dar care să aibe un caracter concret, pe cât se poate, astfel ca oaoemnii să se întâlnească și să poată contribui, etc………
Citiți cu atenție rândurile de mai sus și orice atac la adresa lor, dacă va exista, să vă determine să îl citiți încă odată, pentru a-i stabili OBIECTIV direcția și buna-credință.
Un apel la mai multă seriozitate, la renunțarea la trivia (bârfă și conflicte deplasate) și o participare mai dinamică.
Participanții aici pe site, mai als cei noi, sau care doar citesc dar nu scriu, să incerce să vină cu cât mai multe exemple concrete din viața de zi cu zi, pentru că doar așa, cunoscând REALITATEA frust, direct de la om,putem încropi ceva. Teoretizări și scheme ‘in abstractio’ ofensează aproape faptul că ISTORIA SE GRĂBEȘTE, și oamenii chiar pot face ceva…împreună!
@Tudoran 24.06.2012 la 9:36 pm ai scris:” gresesti,stii de ce? pentru ca MAJORITATEA romaniilor in locul lui nastase,vanghelie,basescu si gastiile ar face EXACT la fel,adica ar fura banul public in locul lor!”
TU GRESESTI SI DEMONSTREZ: sunt foaret foarte putini Romani care ar face ce fac ticalosii astia. Dovada: ticalosii trebuie sa recicleze aceiasi oameni inca si inca (“over and over” engl.) ca sa acopere functiile in stat. dac aveau de unde sa aleaga, schimbau oamenii ca sa mentina iluzia pentru Popor ca este o schimbare reala. dar nu au destui ticalosi.
CONCLUZIE: MAJORTATEA ROMANILOR SUNT OAMENI DE BINE, CHINUITI SI SPERIATI DAR NU SLABI CA SA SE DEA CU DUSMANUL
toata cinstea si dragostea pentru legionarul din satul tau! un exemplu de demnitate romaneasca!
la mine in sat mai este un legionar care a stat 17 ani in inchisoare pentru ca in liceu a protestat impotriva comunismului si i sa dus tineretia nare nici familie nici copii da tot a ramas leginar pana la moarte acuma ia bani grei petru puscaria facuta in timpul tineretii si mai era n mos care acum3 ani o murit dar cand a venit comunismul in romania a trecut de la legionar in partidul comunist si era un informator al partidului si din cauza lui multi tineri da putut merge la scoala (liceu,profesionala)petru ca erau socoti chiaburi daca aveai peste 5 hectare de teren agricol.
gresesti,stii de ce?
pentru ca MAJORITATEA romaniilor in locul lui nastase,vanghelie,basescu si gastiile ar face EXACT la fel,adica ar fura banul public in locul lor!
aici e problema,tovarasii enumerati sunt oglinda majoritatii,fiind chiar votati!
insa tot e un pas inainte,legionarii au obtinut un numar record de voturi prin Partidul TOTUL PENTRU TARA!
http://www.pentrupatrie.ro
Tudoran
24.06.2012 la 8:16 pm
Ee, dragă Tudorane,
Așa nici în tratatele cu URSS-ul nu se specifica oficial nimic rău pentru noi, și ne-au jefuit la greu. În rest sunt de acord cu tine vizavi de legiune. Dar ar mai fi ceva, schimbarea nu o poți cere celor mulți, cum ar fi să fie cinstiți, cumpătați, serioși, credincioși, muncitori și prost plătiți când tu, Băsescu, Năstase, Mazăre, Videanu, Udrea, Ponta, Becali, Vanghelie și în general orice politruc și ciocoi umbli în merțane, elicoptere, te scalzi în lux și opulență care nu pot fi justificate sub nici o formă din salariul pe care ți-l plătesc amărâții cărora le spui să muncească pe nimc, salariu care dealtfel este uriaș prin comparație cu salariile muncitorilor sau țăranilor români, nemeritat de mare…Așadar unde e exemplul cerut de Biblie, dacă tot suntem creștini, Herr Daniel preafericitule?
LUCA 11.43-44, LUCA 11.46
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM
in tratatul NATO cu americanii nu prevede nicaieri ca trebuie sa dam resursele noastre la canadieni,lui Soros,la mama lui Bilderberg sau acasa la Rokeffeler.
Si alte tari sunt in NATO,de exemplu GERMANIA,si uite ca o duce chiar foarte bine! pensie de 3000 euro lunar,la aceleasi preturi ca in Romania!
deci probelma este in alta parte,nu la relatia noastra cu americanii,sau cu NATO:
Mai exact problema este Uniunea Europeana,relatia cu FMI,SPAGA politicieniilor in special,lipsa diplomatiilor adevarati si mai ales LENEA majoritatii populatiei!
cand romanii se vor trezi,vor fi LEGIONARI,adica ,,OM NOU,, harnic,cu o mentalitate ca si cea a lui CODREANU,atunci cu siguranta ca si politicienii vor fi asemenea lor!
REvolutia legionara trebuie sa inceapa de jos in sus,nu de sus in jos.Adica de la oamenii de rand ca si noi!
Tudoran
24.06.2012 la 1:08 pm
Ce-nțelegi tu prin demnitate măi? Să le dăm toate resursele moca semiților mascați sub sigla multinaționalelor occidentale și orientale și să mergem la dracu”-n praznic ca să subjugăm alte popoare? Tu ești naționalist sau națiomason?
http://www.youtube.com/watch?v=UT7UoNyKh9I&feature=related
american,cetatean USA a fost si TRAIAN GOLEA,care a facut enorm pentru exilul romanesc ,pentru comunitatea romaneasca,
si multi altii ca si CALCIU DUMITREASA ,IOAN HALMAGHI si cati altii!
ROMAN
americani sunt si legionarii din exil(USA)!!
nicu
24.06.2012 la 12:44 pm
Esențialul nu a fost punctat decât de foarte puțini. Nu dau nume, dar sunt cam 3-5 persoane; restul se zbat între un naționalism amețit cu pretenții creștine, dar în fapt anti-creștine, și un anti-creștinism fățiș care este pe alocuri hilaric prin imbecilitatea și ilogicitatea sa. Iar esențialul care ne definește viața actuală e următorul:
– Toate instituțiile statului român, atât laice cât și CLERICALE, INCLUSIV ORTODOXE sunt conduse de semito-masoni, care au grijă să țină sub preș ASASINAREA POPORULUI ROMÂN, EXTERMINAREA FIZICĂ, NU DOAR MORALĂ A CREDINȚEI CREȘTINE A POPORULUI ROMÂN, ba chiar furarea identității poporului român prin atribuirea acesteia țiganilor
– Semito-semiții îi scot în față pe țigani, sau mai exact spus pe indieni pentru a ne abate atenția de la faptul că evreii care dețin puterea politică, clericală, administrativă, financiară, juridică, educațională, informațională ne îndobitocesc sistematic prin instituțiile sus-menționate, motiv pentru care și evreul ungur Soros susține țiganizarea României, falsificând și istoria noastră și a țiganilor pentru a slăbi poporul român și a manipula poporul ungar cu înhățarea unei părți din România, pe principiul dezbină și condu, drept consecință și Ungaria și România fiind manipulate de evreii pe care cele două popoare nu-i pot înlătura căci se uzează cu luptele dintre ele.
Restu”-s gogorițe, cine nu abordează aceste subiecte ESENȚIALE ESTE ORI AGENT SEMITO-MASON, ORI UN DOBITOC SADEA.
Aa, încă ceva, nu poți pretinde a fi în fruntea unui popor și să-l reprezinți dacă nu ai respect și dragoste pentru el, ci dispreț și un nemernic sentiment de superioritate…Conducătorul cel drept și cu dragoste pentru popor își dă viața pentru popor, așadar nu le disprețuiește și nu le subjugă: IOAN 10.11
http://www.youtube.com/watch?v=SCK1MC7V4cs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM
Cartea „PENTRU LEGIONARI” este formidabila. In primul rand pentru ca ai ce invata din ea. Este extraordinar cum o mana de tineri profund credinciosi, iubitori de Dumnezeu si de Tara, altruisti, au reusit sa aprinda o lumina care si azi lumineaza.
Am votat candidatii partidului TOTUL PENTRU TARA. Sunt placut surprins de rezultatul alegerilor.
@Tudoran
Las-o mai moale cu americanii. Mai informeaza-te si vezi cine e in spatele americanilor. Lasa lozincile.
goimi(animale cu chip de om), nu sunt evreii ci neevreii.
SOLIDARITATE si UNITATE LEGIONARA-
1. PARTIDUL TOTUL PENTRU TARA a obtinut un numar record de voturi,peste 20000 anul acesta gratie si fratiilor.
2. NOUA DREAPTA nu s’a inscris in cursa electorala ca sa nu divizeze voturiile PTPT
3. SERBAN SURU a amanat crearea unui partid legionar,ca sa nu divizeze legionarii.
PENTRU PRIMA OARA legionarii au fost uniti si au obtinut o victorie record -Partidul TOTUL PENTRU TARA 20000 voturi la alegeriile locale.
ZOB este ori viorel patrichi FSB KGB SIS,ori o sosie de’a lui pus pe glume proaste.
ZOB este un anonim care lucreaza pentru Moscova la fel ca tovarasul ION COJA senator pe vremea lui iliescu’KGB in 1992.
,,dacist,, la fel ca si noua conceptie neo KGB aparuta la Chisinau pentru a inventa un nou popor, dacic,pe langa cel ,,moldovenesc,,
Tudorane nu răspândi minciuni.
Poporul roman este cu demnitate alaturi de americani,pentru libertate si pentru eliberarea Basarabiei
http://leonpanettason.blogspot.com/
@ adrian romanu contra-revolutionarul
Este adevarat ca nu cu toti romanii este greu. De aceea am spus ca o buna parte, chiar mult prea multi as putea spune, umbla amortiti, ala zombi.
Sigur ca internetul este de mare ajutor in desteptarea romanilor. Dar ca sa se destepte mai trebuie sa si vrea.
Apoi vad pe acest sait multi oameni extrem de inteligenti, si totusi, parca inteligenta nu-i ajuta cu nimic. Nu-i preocupa esentialul ci doar flecareala.
E nevoie de o munca titanica ca sa poti sa le atragi atentia celor mai multi dintre romani.
A se urmari«
Romania si Miscarea Legionara film documentar
http://www.youtube.com/watch?v=qkJwZLKp0PQ
desi titlul nu e pus corect« Regimul legionar NU a fost un regim de dictatura,ci un regim de austeritate severa economica ,sociala in contextul pierderii a 1-3 a teritoriului national al tarii.
Regim de dictatura a fost regimul colaborationist al lui Ion Antonescu incepand cu 23 Januarie 1941,cand Hitler a ocupat Romania cu trupele Wehrmachtului,bagand in lagare 40000 de legionari si ocupand Romania pentru patru ani,pana ce ocupatia germana a fost schimbata cu cea sovietica.
Emisiune filatelica anticomunista in Madrid
http://www.youtube.com/watch?v=aveFu3xlVkc
Pentru Legionari«
http://www.youtube.com/watch?v=5kFLZRn__bE
Miscarea Legionara a fost si este una singura « Fundatia George Manu
http://www.fgmanu.ro
@nicu 24.06.2012 la 9:59 am:
Nu cu toti Romanii e greu. Cu mine si foate multi altii nu e si mai jos vezi motivul:
LIPSESC NOTIUNILE DE BAZA NU DIN VINA OAMENILOR!
Pur si simplu nu au notiunile de baza si nu au cu ce opera. Nu pot intelege ca Miscarea e una, organizatiile pregatitoare de admintere in miscare e alta, organizatiile de simpatizanti care nu pot fi primiti in miscare e cu totul alta iar partidul e doar un vehicul electoral adica al patrulea instrument. Fiecare cu rolul si pozitia sa in ansamblul larg cu legaturi separate si specializate in marele ansamblu al societatii. Admirabil organizat, de aceea imposibil de eliminat.
MOTIVUL PENTRU CARE ROMANIII NU AU NOTIUNI DE BAZA?
O infernala masina propagandistica care a acaparat toate mijloacele de distributie a informatiei in soceitate au inserat notiuni false spre compromitere etc. motiv pentru care oamenii chiar de bine, NU DIN VINA LOR, opereaza cu notiuni gresite si nu pot pricepe nimic. Ca atunci cand incerci sa gatesti cu unele ingredient dspre care nu sti ca sunt otravuri: indiferent cum le combini tot moare toata lumea de la mnsa.
CE E DE FACUT?
Ne folosim de internet sa ocolim masina infernala de propaganda si manipulare informationala a soceitatii. Rolul nostru este sa completam informatiile si sa nu descurajam daca avem dificultati pentru ca masina infernala se pupta pentru supravietuirea masinriei infarctionale inernationale, a organzaitiei intenationale a criminalilor. Adevarul este arma noasra inbatabila si care ii va dispersa si va anihila organizatia. Nu este vina oamenilor ca sunt indusi in eroare. Nu se poate invinui victima pentru ce face excrocul si criminalul. Victimei trebuie sa ii intinzi mana sa o salvezi char daca va avea o reactie adversa din necunoastere sau inducere in eroare.
E tare greu cu noi romanii!
A fost greu si inainte, dar bolshevizarea tarii i-a zapacit pe romani, pe o buna parte din romani, incat umbla bezmetici, amortiti. Indiferent ce le spui, nu pot pricepe, inteleg ce vor ei. Iar imnul national n’are nicun efect. Desteptarea nu-i pentru ai nostri ca brazii. Din cauza desteptaciunii, „desteptii” de care e prea plina tara au imnul lor: „Eu, eu, eu, eu, futuma’n cur de zmeu”.
Cata dreptate avea si are are Cioran cand spune:
„Inainte de Corneliu Codreanu, Romania era o Sahara populata.
Cei aflati intre cer si pamant n’aveau niciun continut, decat asteptarea.
Treceam cu totii prin desertul romanesc, incapabili de orice. Pana si dispretul ni se parea un efort.
Te invarteai in aer liber, vacant de trecut si prezent, indragind dezmatul dulce al lipsei de menire.
Biata tara era o pauza vasta intre un inceput fara maretie si un posibil vag.”
Deci pana la urma am inteles ca Miscarea Legionara este un partid sau ca cel putin nu are nimic impotriva sa participe si ea la jocul asta democratic. Stiati ca biblia care contine legile Patriei si care este un indreptar, ea este impotriva partidelor?
Daca ziceati ca sunteti ‘omul tarii’ mai mergea, dar daca sunteti partid, asta nu vine decat de la cel rau.
Nu Ioane. Nu ştiţi în ce v-aţi băgat. Mi-e teamă că haina aceasta este prea grea pentru unii dintre voi. Este adevărat că trebuie puţină nebunie pentru a face lucuri mari. Totuşi trebuie multă claritate în gândire. De aceea nu vă las în pace.
cu drogatii nu ai ce sa vorbesti.Voi nu aveti remediu decat psihiatria.Sunteti pusi pe droguri sa raspundeti automat si sa denigrati Miscarea legionara,astfel ca orice dialog devine monolog.La revedere!
@Ion
Vezi Ioane, tocmai asta e problema, voi nu stiti sa muriti astfel ca deveniti niste tortionari a fratilor vostri.
Iisus Hristos a zis: ‘Printul lumii acesteia n-are nimic in mine’, insa nu acelasi lucru se poate zice despre voi fiindca voi nu stiti sa muriti la fel ca si Hristos.
Miscarea Legionara nu a murit si nu va muri niciodata!
asta a spus MIRCEA NICOLAU,iar cuvintele astea vor ramane pentru totdeauna!
@Zob
De ce insisti sa te repeti pleznind cacatul cu palma? De atatea ori te-ai stropit pana’n crestet ca mult timp de acu inainte n’ai sa mai scapi de miros.
Incearca si expuneti ideile fara a mai ataca Biserica Crestina. Nu crezi ca ar merita sa ai un picut de respect vizavi de majoritate? Sti bine ca ateii si poponarii la un loc nu reprezinta mai mult de doi la suta din populatia tarii.
Asa ca nu-ti mai etala ateismul ca nu faci placere nimanui, sau in cel mai bun caz, unei minoritati smintite.
trage’ti un glont in cap idiotule ,,zob,,
nici macar la psihiatrie nu te primeste nimeni!
Nicule
Regulile antiromâneşti pentru a deveni legionar:
1. Izolare de popor
2. Necunoaşterea nevoilor poporului actual
3. Ignorarea idealurilor actuale ale poporului.
3. Fuga de probleme reale.
4. Propagandă creştino-capitalistă
5. Ignorarea evenimentelor revoluţionare din secolul XX ( implică şi falsificarea datelor istorice).
6. Căciulirea în faţa Occidentului
7. Combaterea evreilor dar închinarea la zeii evreieşti şi convertirea la religia evreiască.
8. Disciplină de fier în a nu acţiona.
9. Combaterea fantomelor comunismului.
10. Lupta internă cu tine însuţi şi cu grupul din care faci până la desfinţare.
Sunt de partea lui Codreanu. Nu sunt și n-am fost legionar. Cred, din câte am citit și observat, că Zelea Codreanu a vrut să reformeze și biserica ortodoxă, să readucă biserica CREȘTINĂ română la normele impuse de apostolul Andrei în zona dacilor. Avea aceleași concepții creștine ca și Eminescu. Eminescu critica biserica, nu creștinismul (…Religia – o frază de dânşii inventată / Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug…) . Aici nu a reușit, nici nu avea cum într-un timp atât de scurt deși prin exemplul personal a căutat să evite tradițiile păgâne impuse de ortodoxie, iar compromisul făcut cu datinile ortodoxe ce vin în contradicție cu creștinismul, cred eu, au îndepărtat ajutorul divin de la el și de la singura mișcare, singurul partid politic care a reprezentat cu adevărat interesele poporului român și Dragostea lui Mesia. A fost la un pas de a face o reformă de tip calvinist, sunt convins, și tocmai pentru asta a fost asasinat, pentru că schimba sistemul politic și religios din temelii, ceea ce ar fi însemnat pierderea puterii de către semito-masoneria pe care a criticat-o prin mișcarea în fruntea căreia s-a aflat. Personal sunt convins că în primul rând Căpitanul a fost trădat din interior. Legionarii, românii trebuie să aibă curajul de a schimba sistemul religios nu în sensul de a-l anihila, ci de a-l curăța de ereziile care atrag mânia lui Dumnezeu care astfel ne dă și pe noi românii, aidoma neamurilor amorite, ferezite, hevite, hetite, canaanite, iebusite pe mâna evreilor, nu pentru că evreii erau sau sunt sfinți, ci pentru că NOI suntem necredincioși (Deuteronom 9.5). Totul pornește de la Credință. Ai credință adevărată, Dumnezeu te ajută, nu ai credință adevărată, Dumnezeu se mânie pe tine și te leapădă. Dacă ne lepădăm de idolatria morților, a icoanelor, a datinilor și scrierilor religioase păgâne( Epistola lui Pavel către Galateni 1.8, Apocalipsa 22.18-19)), dacă impunem o biserică creștină română cu ajutorul preoților inimoși din România care să reântoarcă biserica și pe români la urmarea doar a Bibliei Creștine, adică Vechiul și Noul Testament, Dumnezeu ne va ocroti și lumina, iar românii, nemaiavând asupra lor duhuri necurate care să le întunece mințile, nu vor mai alege și nu vor mai plânge oameni ca Năstase, Băsescu, Constantinescu, nu vor mai lăsa la putere oameni ca Isărescu și compania semito-masonă, iar PNDC va avea cel puțin 80% în alegeri. Românii au nevoie de o schimbare, românii s-au săturat de datinile păgâne ale cultului morților (Numeri 19.11) și oamenilor (I CORINTENI 3.21) blasfemici ce se pretind mai presus decât Mesia, autuintitulându-se ”preaînalți, preafericiți, preasfinți” (LUCA 18.11-14, Marcu 12.38), când Mesia nici bun n-a lăsat să fie numit (Marcu 10.18). Românii critică și resping ÎN MASĂ practicile oculte și corupția preoților ortodocși, deși doar pe la colțuri, șușotind, căci ne-am învățat supuși ca vitele și pupăm mâini și picioare de om, sutane de om, morți și icoane în loc să urmăm Calea, Adevărul și Viața (Marcu 10.19) ce ne pot salva ca neam și țară. Când vom înțelege că la Dumnezeu ajungem numai și numai prin Hristos (IOAN 14.6), prin rugăciunea spusă în singurătate (Matei 6.6), abia atunci PNDC-ul va avea spor, căci nu poți să-l reprezinți cu adevărat pe Dumnezeu când datinile tale sunt opuse Lui (ROMANI 1.23), iar Dumnezeu se mânie mai tare pe cel de la care are pretenții mai mari, de la cel cu inimă bună căci îl vrea sfânt, căci stăpânul bate boul care trage, nu cel care nu trage, și astfel îl scoate mai vinovat pe cel ce știe Adevărul dar îl ignoră (LUCA 12.47-48 , COLOSENI 2.8 , GALATENI 5.20-21 , TIT 1.16 , ROMANI 1.23). Fraților, înainte de-a mă face eretic, gândiți-vă de ce nu avem spor, de ce poporul merge din greșeală-n greșeală, de ce dispărem. Când vom iniția reformarea bisericii ortodoxe române care de fapt impune de la conducerea superioară slujirea semito-masoneriei, transformând-o în Biserica Creștină Română care să slujească poporul român și să nu mai închidă astfel ochii la otrăvirea poporului cu initium, alimente și băuturi pline de otrăvuri lente, biserică care fiind cu adevărat creștină să strige PUBLIC prin capii ei durerea poporului român și să dezavueze PUBLIC nedreptatea și trădarea capilor politici și administrativi, abia atunci vom putea spune că suntem cu adevărat patrioți și creștini, abia atunci vom putea spune că suntem bărbați, nu băiețași fricoși, abia atunci vom urma cu adevărat pilda lui Codreanu, abia atunci vom urma Calea lui Hristos.
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
Adevarat si frumos scris!Va aruncati vorbe grele si sunteti ironici domnilor.Niciunul dintre domniile voastre nu este fara de pacat,nici eu.Vreti sa stiti ce este legionarismul??Sunteti curiosi??Va asteptam in tabara de munca legionara,unde veti dormi la manastire,veti manca ce mananca calugarii,si veti face munca gratis,fara sa fiti platiti,si toti banii care va vor ramane in buzunare dupa asta,vor fi dati oamenilor saraci.Va veti ruga pentru ca pacatele voastre sa fie iertate si veti fi umili,pentru ca niciunul dintre noi nu e suficient de bun si de demn in credinta lui sa ridice ochii la cer.Sa plangeti pentru pacatele voastre si sa aflati ca fiecare cuvant al vostru a produs suferinta aproapelui sau.Vreti sa stiti ce inseamna legionarismul??Incercati,aveti dreptul acesta!!
ok.romani,trimititi-va copii la institutii de invatamant,ajutati-va intre voi,nu fiti gelosi si invidiosi pe aceicare progreseaza,promovati intens valorile multiple romanesti,militati in mod hotarat pentru promovarea valorilor romanesti,nu votati pe acei politicieni corupti,nu fumati si consumati alcol in moderatie,practicati exercitiile fizice,interziceti avorturile,fiti cinstiti in toate indeletnicirile voastre etc,etc.atunci veti vedea ca raporturile de forta se schimba.succes gm
@nicu6177
Miscarea Legionara este o scoala de formare a caracterelor. Crezi ca te intereseaza asa ceva? Partidul este expresia politica, este instrumentul prin care Miscarea participa la jocul democreatic.
Miscarea Legionara este FUNDATIA GEORGE MANU in Romania.
http://www.fgmanu.ro
Am si eu o intrebare. Miscarea Legionara este un partid?
Partidul TOTUL PENTRU TARA a obtinut 20000 voturi in aceste alegeri,record pentru toti ultimii 22 de ani,in ciuda faptului ca majoritatea batraniilor legionari au murit!
Acest lucru nu poate veni decat de la DUMNEZEU!
http://www.fgmanu.ro
Adevarul este unul singur: Miscarea Legionara este de inspiratie divina si nu va muri niciodata!
nicu6177 e pe droguri ca de obicei. El e desavarsitul din icoana nu-i asa? vorbeste el de israel nu-i asa,de Dumnezeu,el marele duhovnic vai vai.
@nicu6177
Ai inteles ceva, macar ceva? Cunosti cumva ideologia legionara? Daca doresti sa fii desavarsit de ce nu te duci la manastire?
Daca cumva te bate gandul , da o fuga pana la manastirea Petru Voda si stai de vorba cu Par. Iustin Parvu ca sa inveti ce inseamna desavarsirea. Te-ai intrebat cumva: de ce oare cei mari mari duhovnici a-i Neamului din ultimii 30-40 de ani au fost si legionari?
Incearca si te screme, poate ca iti iese ceva…….
Ideologia poate ca a fost buna dar nu suficient de buna incat sa poata aduca desavarsirea. Biblia zice ca atunci cand poporul Israel pornea la lupta si se intampla sa piarda in fata adversarului, aceasta era din cauza ca era un pacat in mijlocul lor. Tot biblia spune, pentru ca sa cureti ceva, trebuie sa cureti prima data in interior si pe urma in exterior, altfel nu vei birui. Cred ca problema nu erau evreii ci aceia care se numeau romani si dovedeau contrariul.