.Text preluat de pe Art-Emis
*
*
Netanyahu, terorismul şi România
Col. (r) Marin Neacşu
Duminică, 18 Octombrie 2015 18:10
Moda în terrorism
Domnul Benjamin Netanyahu a schimbat recent definiția terorismului, scoțând pe piață varianta „Iarna 2015″ mult mai silențioasă și cu sistemul de software pentru noxe nemodificat. Este îndeobște cunoscut faptul că așa cum Parisul este capitala modei și a parfumurilor, Grecia dă tonul la măsline și guverne anti-U.E., Budapesta este specialistă în iredentism, Washingtonul dă tonul la muzică, iar Bucureștiul asigură „instrumentiștii”, terorismul se schimba după cum dorește Tel Aviv-ul. Înainte, teroriști erau, indiferent de culoarea pielii, religie, cetățenie sau sex, cei care terorizau populația, aruncau în aer diferite obiective, atacau oameni nevinovați, deturnau avioane etc. Apoi teroriști au devenit arabii luaţi aşa cam la grămadă, numiţi ei şi goym, sau mai ştiu eu cum, pentru că cineva avea nevoie de petrolul, pământul, câmpurile de maci și viețile lor și pentru că nu se lăsau „civilizați”.
Acum, conform noii definiții lansată de domnul Netanyahu, pentru perioada următoare, probabil următorul sezon de vânătoare, scopul terorismului este să răspândească frica. Nu ar fi exclus ca mâine, poimâine sau viitorul sezon de vânătoare să auzim că terorismul are ca scop nerespectarea nu ştiu căror cărţi sfinte sau „critica naţiunii pure”. Nu știu cum va fi aplicată această nouă definiție în lumea occidentală dar în România această nouă directivă ar putea duce la desființarea statului de drept mai ceva ca referendumul privind demiterea lui Băsescu. Păi dacă aplică această definiție ad literam, nu mai rămâne piatră pe piatră în structurile sociale, guvernamentale și politice din scumpa noastră patrie.
Efectele modei Netanyahu asupra României
Dacă e să aplicăm în România definiția dată de specialiștii în terorism, D.N.A. ar trebui sa fie desființat pentru că răspândește frica în rândul instituțiilor statului şi corupţilor din afara aripii Koco, în special în rândul parlamentului și guvernului, mascații ar trebui arestați pentru ca răspândesc frica în rândul „întreprinzătorilor” autohtoni, A.N.A.F. merită decimat pentru că răspândește teroarea printre neplătitorii de taxe, Biserica crucificată pentru ca amenință cu Apocalipsa, Pedeapsa Divină sau Iadul, Parlamentul, pentru că a devenit o amenințare la adresa președinților când majoritatea nu este cea dorită de Cotroceni, Magistrații, pentru că au speriat lumea cu dosarele şi deciziile lor, Presa, pentru că este un pericol la adresa dependenței justiției de politic. Guvernul trebuie, de asemenea, scos din circuit pentru că a speriat toţi investitorii străini cu şpăgile pe care le cere
şi constituie o amenințare la adresa dezvoltării României, instituția Prezidențială ar trebui și ea „cucuvelită” pentru că a căpătat imaginea unei amenințări la adresa bunului simț, a banului public și agențiilor de turism. Partidele politice ar trebui desființate pentru că sunt o amenințarea la adresa încrederii românilor, a legii electorale și noţiunilor de adevăr, respect şi decenţă.
Armata ca O.N.G.
Singura instituție care ar trebui păstrată este Armata și pentru asta trebuie să îi mulțumim domnului Gabriel Oprea care în ultimii zece ani a luptat neobosit pentru a o aduce unde este acum, în poziția de a nu reprezenta nici un pericol pentru nimeni. Nu sperie pe nimeni, pentru că nici unui stat, oricât de mic ar fi el, nu îi mai este frică de Armata Română iar argumentele pot fi găsite în Carta Albă a Apărării ediția 2014. Ăsta da, interes național. Asta ca să nu mai spun că intern, de armată nu îi este frică nici lui Băsescu, cel care şi ca preşedinte rezervist loveşte în ea din toate poziţiile, nici primarului de Sfântu Gheorghe căruia i se fâlfâie steagul de la primărie când vrea el, nici grupărilor paramilitare constituite de cetăţeni români de alte naţionalităţi.
Ţinta piept nr 6
În aceste condiții, participarea lui Dușa la Reuniunea miniștrilor apărării din statele membre N.A.T.O., care are loc la Cartierul General al Alianței din Bruxelles pare inutilă din punct de vedere operațional, strategic sau tactic, dar nu e chiar așa. În primul rând pentru că va ava ocazia să mai facă câteva poze pe care să le arate publicului. În al doilea rând, din punct de vedere logistic, România este un partener solid, încă mai are terenuri de pus la dispoziția bazelor militare și Comandamentelor N.A.T.O. și oarece carne de tun, inclusiv pentru Siria, chiar dacă Armata, ca instituție, rămâne la fel de inofensivă și lipsită de orice șanse de a speria pe cineva. Este adevărat, nu se sperie nimeni de noi, dar suntem o țintă perfectă și în lume trebuie să existe și astfel de state. România, cu toate scuturile ei – başca câteva baze militare şi comandamente -, a devenit 6, cu cercuri. Probabil că domnul
Netanyahu va acorda celor doi pacifiști din fruntea armatei „Cocarda Pentru Merite Deosebite în Combaterea Terorismului”. Trăiască și înflorească lupta împotriva terorismului!
Cui dăm arhivele?
Și totuși o frază din cuvântarea domnului Netanyahu nu îmi dă pace. Domnia sa spune, citez: „Cetățenii israelieni sunt în prima linie a războiului împotriva terorismului și trebuie să fie în stare de alertă maximă”. Păi dacă situația stă chiar așa, dacă Israelul este în prima linie, deci amenințat permanent de teroriști și terorism, cine poate să îmi explice de ce Directiva 95/46/C.E.[1] consideră Israelul cea mai sigură țară „europeană” și recomandă păstrarea arhivelor cetățenilor europeni în această țară? Mi se pare mie sau cineva minte? Presupunând totuși, într-o încercare de a acorda credibilitate ambelor declarații, că la data apariției Directivei respective situația era alta, nu ar fi oare potrivit ca acum, după declarația domnului Netanyahu, să se revizuiască decizia și să se găsească alt loc mai sigur? Nu ar trebui ca autoritățile românești să își retragă arhivele din linia
întâi? Întreb și eu.
În final, o ghicitoare: de ce a fost chemat Oprea în S.U.A. de către Maior?
Răspunsuri posibile :
1. Ca să se facă de râs.
2. Ca să vadă şi americanii cum arată interesul naţional în România.
3. Ca să se convingă partenerul strategic că schema cu ochii şi colţurile buzelor nu sunt trucaje aranjate din pixeli.
4. Ca să se asigure momentul de divertismet al activităţii, pentru că Doru Octavian Dumitru a boicotat activitatea.
5. Ca să servească la masă.
Notă finală: Toate răspunsurile sunt valabile.
–––––––––––––––––-
[1] http://www.cotidianul.ro/israelul-controleaza-si-datele-personale-ale-romanilor-156386/
I-auziti…
… Ca cea mai de kakat gluma,
Cu-adevarat,
E ca despre cine v-am cantat,
E barbat,
Si ce gen,
Il cheama Oprea si poarta sutien.
De la minutul 3 :13
https://www.youtube.com/watch?v=rECpP_lrpCM
De-ai ca astia inca isi fac de cap pe pamantul strabun.
http://www.cotidianul.ro/israelul-controleaza-si-datele-personale-ale-romanilor-156386/
Israelul controlează şi datele personale ale românilor
ACTUALITATE
Ultimul „beneficiu” al apartenenţei noastre la ceea ce unii numesc noua Uniune Sovietică, adică UE, reprezintă transferul datelor noastre personale Statului Israel, pentru „păstrarea în siguranţă deplină”. Fireşte, ele vor fi updatate în timp real. De ce se face asta? Aşa, pentru că se poate! Nu se oferă absolut nici o justificare pentru această măsură şi nici nu este vorba de vreo reciprocitate. Nu întreabă nimeni dintre „reprezentanţii” noştri ce treabă are statul evreu cu numele, chipurile şi vârsta copiilor noştri, cu opţiunile noastre politice şi cu starea de sănătate a românilor precum rezultă din fişele de asigurare ale CAS? Sau cu veniturile noastre şi cu numerele de telefon sunate, cu rudele şi prietenii noştri. Decizia adoptată pe 31 ianuarie 2011, prin care se prevede transferul datelor personale ale cetăţenilor CE către Israel, explică faptul că acest stat răspunde Directivei 95/46 privind protecţia datelor. Unele formulări din actul respectiv, formulări pe care ne-am permis a le sublinia, stârnesc zâmbete largi.
Jurnalul Oficial L 027 , 01/02/2011 p. 0039 – 0042
Decizia Comisiei din 31 ianuarie 2011 – în temeiul Directivei 95/46/CE a Parlamentului European şi a Consiliului privind nivelul de protecţie adecvat asigurat de Statul Israel privind prelucrarea automată a datelor cu caracter personal [notificată cu numărul C(2011) 332]
COMISIA EUROPEANĂ, având în vedere Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, având în vedere Directiva 95/46/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 24 octombrie 1995 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date [1], în special articolul 25 alineatul (6), După consultarea Autorităţii Europene pentru Protecţia Datelor, întrucât:
(1) În temeiul Directivei 95/46/CE, statelor membre li se cere să ia măsuri astfel încât transferul datelor cu caracter personal căre o ţară terţă să poată avea loc numai în cazul în care ţara terţă în cauză asigură un nivel adecvat de protecţie şi în cazul în care legile statelor membre care pun în aplicare alte dispoziţii ale directivei sunt respectate înainte de transfer.
(2) Comisia poate constata că o ţară terţă asigură un nivel adecvat de protecţie. În acest caz, datele cu caracter personal pot fi transferate din statele membre fără să fie nevoie de garanţii suplimentare.
(3) În temeiul Directivei 95/46/CE, nivelul de protecţie a datelor trebuie evaluat ţinând seama de toate împrejurările care au legătură cu o operaţiune de transfer de date sau cu o serie de operaţiuni de transfer de date şi acordând o atenţie specială mai multor elemente relevante pentru transfer, enumerate la articolul 25.
(4) Având în vedere diferitele abordări privind protecţia datelor din ţările terţe, evaluarea caracterului adecvat trebuie efectuată şi orice decizie în temeiul articolului 25 alineatul (6) din Directiva 95/46/CE trebuie adoptată şi pusă în aplicare astfel încât să nu creeze discriminări arbitrare sau nejustificate faţă de ţările terţe în care există condiţii similare ori între acestea, şi să nu se constituie o barieră mascată în calea comerţului, ţinând seama de angajamentele internaţionale actuale ale Uniunii Europene.
(5) Sistemul juridic din Statul Israel nu dispune de o constituţie scrisă, însă Curtea Supremă din Statul Israel a acordat un statut constituţional anumitor „legi de bază”. Această „legislaţie de bază” este completată de o jurisprudenţă extinsă, întrucât sistemul juridic israelian aderă în mare masură la principiile dreptului comun. Dreptul la protecţia vieţii private este inclus în legislaţia de bază: „Demnitate umană şi libertate”, în secţiunea 7.
(6) Standardele legale pentru proteţia datelor cu caracter personal în Statul Israel sunt bazate în mare parte pe standardele stabilite prin Directiva 95/46/CE şi sunt prevăzute în Legea privind protecţia vieţii private 5741-1981, modificată ultima dată în 2007 pentru a stabili noi cerinţe privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi organizarea detaliată a autorităţii de supraveghere.
(7) Legislaţia în domeniul protecţiei datelor este completată, de asemenea, de decizii guvernamentale privind punerea în aplicare a Legii privind protecţia vieţii private 5741-1981 şi organizarea şi funcţionarea autorităţii de supraveghere, bazată în mare parte pe recomandările formulate în raportul adresat Ministerului Justiţiei de către Comitetul de examinare a legislaţiei în ceea ce priveşte bazele de date (raportul Schoffman).
(8) Mai multe instrumente juridice care reglementează dferite sectoare, precum legislaţa din sectorul financiar, reglementăile în domeniul sănătăţii şi registrele publice, conţin, de asemenea, dispoziţii privind protecţia datelor.
(9) Standardele juridice în materie de protecţie a datelor aplicabile în Statul Israel includ toate principiile de bază necesare pentru a asigura un nivel adecvat de protecţie a persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal din bazele de date automatizate. Capitolul 2 din Legea privind protecţia datelor 5741-1981, care prevede principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, nu se aplică prelucrării datelor cu caracter personal din bazele de date neautomatizate (bazele de date manuale).
(10) Aplicarea standardelor juridice în materie de protecţie a datelor este garantată prin căi de atac de ordin administrativ şi judiciar, precum şi printr-un control independent exercitat de autoritatea de supraveghere, şi anume de Autoritatea privind legislaţia, informaţia şi tehnologia din Statul Israel (ILITA), care este investită cu atribuţii de investigaţie şi intervenţie şi care actionează în deplină independenţă.
(11) Autorităţile israeliene responsabile de protecţia datelor au dat explicaţii şi asigurări referitoare la modul în care trebuie interpretată legislaţia israeliană şi au confirmat că legislaţia israeliană privind protecţia datelor este pusă în aplicare conform acestei interpretări. Prezenta decizie ţine seama de explicaţiile şi asigurările respective şi este, prin urmare, condiţionată de acestea.
(12) Prin urmare, ar trebui să se considere că Statul Israel asigură un nivel adecvat de protecţie a datelor cu caracter personal, astfel cum este prevăzut în Directiva 95/46/CE, în ceea ce priveşte transferurile internaţionale automatizate de date cu caracter personal din Uniunea Europeană către Statul Israel sau transferurile neautomatizate supuse unor prelucrări automatizate în Statul Israel. Pe de altă parte, transferurile internaţionale de date cu caracter personal din UE către Statul Israel, atunci când atât transferul în sine, cât şi prelucrarea ulterioară a datelor se efectuează exclusiv prin mijloace neautomatizate, nu intră sub incidenţa prezentei decizii.
(13) Pentru a asigura transparenţa şi pentru a garanta capacitatea autorităţilor competente ale statelor membre de a asigura protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor lor cu caracter personal, trebuie specificate circumstanţele excepţionale în care poate fi justificată suspendarea anumitor fluxuri specifice de date, fără a aduce atingere constatării unui nivel adecvat de protecţie.
(14) Constatările prezentei decizii privind nivelul adecvat de protecţie se referă la Statul Israel, astfel cum este definit în conformitate cu dreptul internaţional. Transferurile ulterioare către un destinatar din afara Statului Israel, astfel cum este definit în conformitate cu dreptul internaţional, ar trebui considerate transferuri de date cu caracter personal către ţări terţe.
(15) Grupul de lucru pentru protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, stabilit în temeiul articolului 29 din Directiva 95/46/CE, şi-a dat avizul favorabil cu privire la nivelul adecvat de protecţie a datelor cu caracter personal în ceea ce priveşte transferurile internaţionale automatizate de astfel de date din Uniunea Europeană sau transferurile neautomatizate supuse unor prelucrări automate în Statul Israel. În avizul său favorabil, grupul de lucru a încurajat autorităţile israeliene să adopte noi dispoziţii care să extindă aplicarea legislaţiei israeliene la bazele de date manuale, care să recunoască în mod explicit aplicarea principiului proportionalităţii la prelucrarea datelor cu caracter personal în sectorul privat şi care să interpreteze excepţiile pentru transferurile internaţionale de date în conformitate cu criteriile prevăzute în documentul său de lucru privind interpretarea comună a articolului 26 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE [2]. Acest aviz a fost luat în considerare pentru pregătirea prezentei decizii [3].
(16) Comitetul instituit în temeiul articolului 31 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE nu a emis un aviz în termenul stabilit de preşedintele acestuia,
ADOPTĂ PREZENTA DECIZIE:
Articolul 1
(1) În sensul articolului 25 alineatul (2) din Directiva 95/46/CE, se consideră că Statul Israel oferă un nivel adecvat de protecţie a datelor cu caracter personal transferate din Uniunea Europeană în ceea ce priveşte transferurile internaţionale automate de date cu caracter personal din Uniunea Europeana sau în cazul transferurilor neautomate, dacă aceste sunt supuse unor prelucrări automate în Statul Israel.
(2) Autoritatea israeliană competenţă în materie de supraveghere a aplicării standardelor juridice privind protecţia datelor în Statul Israel este „Autoritatea privind legislaţia, informaţia şi tehnologia din Statul Israel (ILITA)”, menţionată în anexă la prezenta decizie.
Articolul 2
(1) Prezenta decizie se referă exclusiv la nivelul adecvat de protecţie oferit în Statul Israel, astfel cum este definit în conformitate cu dreptul internaţional, în vederea îndeplinirii cerinţelor de la articolul 25 alineatul (1) din Directiva 95/46/CE şi nu aduce atingere altor condiţii sau restricţii care pun în aplicare alte dispoziţii din directiva menţionată anterior care se referă la prelucrarea datelor cu caracter personal în statele membre.
(2) Prezenta decizie se aplică în conformitate cu dreptul internaţional. Aceasta nu aduce atingere statutului Înălţimilor Golan, Fâşiei Gaza şi Cisiordaniei, inclusiv Ierusalimului de Est, astfel cum este definit în conformitate cu dreptul internaţional.
Articolul 3
(1) Fără a aduce atingere atribuţiilor lor de a lua măsuri pentru a asigura respectarea dispoziţiilor naţionale adoptate în temeiul unor alte dispoziţii decât cele prevăzute la articolul 25 din Directiva 95/46/CE, autorităţile competente din statele membre îşi pot exercita atribuţiile pentru a suspenda fluxurile de date către un destinatar din Statul Israel în vederea protejării persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora, în următoarele cazuri:
(a) atunci când o autoritate israeliană competentă a stabilit că destinatarul încalcă standardele de protecţie aplicabile; sau
(b) atunci când este foarte probabil ca standardele de protecţie să fie încălcate, există motive întemeiate să se creadă că autoritatea israeliană competentă nu ia sau nu va lua masuri adecvate şi în timp util pentru a rezolva cauza respectivă, continuarea transferului ar crea un pericol iminent de prejudiciere gravă a persoanelor în cauză, iar autorităţile competente din statul membru au depus eforturi rezonabile în aceste circumstanţe de a avertiza partea responsabilă de prelucrarea datelor din Statul Israel şi i-au oferit posibilitatea de a răspunde.
(2) Suspendarea încetează de îndată ce sunt asigurate standardele de protecţie, iar autorităţii competente din statele membre în cauză i se aduce la cunoştinţă acest lucru.
Articolul 4
(1) Statele membre informează fără întârziere Comisia cu privire la măsurile luate în temeiul articolului 3.
(2) Statele membre şi Comisia se informează reciproc cu privire la cazurile în care măsurile luate de autorităţile israeliene răspunzătoare de respectarea standardelor de protecţie nu asigură aceasta respectare a standardelor.
(3) În cazul în care informaţiile culese în temeiul articolului 3 şi al alineatelor (1) si (2) din prezentul articol demonstrează că un organism însărcinat cu asigurarea respectării standardelor de protecţie î Statul Israel nu îşi îndeplineşte eficient rolul, Comisia informează autoritatea israeliană competentă şi, în cazul în care este necesar, prezintă un proiect de măsuri în conformitate cu procedura prevazută la articolul 31 alineatul (2) din Directiva 95/46/CE în vederea abrogării sau suspendării prezentei decizii ori a limitării domeniului de aplicare a acesteia.
Articolul 5
Comisia evaluează punerea în aplicare a prezentei decizii şi raportează orice constatare pertinentă comitetului înfiinţat în temeiul articolului 31 din Directiva 95/46/CE, incluzând orice dovadă care ar putea afecta constatarea de la articolul 1 din prezenta decizie conform căruia protecţia datelor în Statul Israel este adecvată, în sensul articolului 25 din Directiva 95/46/CE, precum şi orice dovadă din care rezultă că prezenta decizie este aplicată în mod discriminatoriu. Comisia va monitoriza, în special, prelucrarea datelor cu caracter personal în bazele de date manuale.
Articolul 6
Statele membre iau toate măsurile necesare pentru a se conforma prezentei decizii în termen de 3 luni de la data notificării acesteia.
Articolul 7
Prezenta decizie se adresează statelor membre.
Adoptată la Bruxelles, 31 ianuarie 2011.
Pentru Comisie,
Viviane Reding
Vicepresedinte
[1] JO L 281, 23.11.1995, p. 31.
[2] Documentul WP114 din 25 noiembrie 2005. Disponibil la adresa: http://ec.europa.eu/justice_home/fsj/privacy/docs/wpdocs/2005/wp114_en.pdf
[3] Avizul 6/2009 privind nivelul de protectie a datelor cu caracter personal in Israel. Disponibil la adresa: http://ec.europa.eu/justice_home/fsj/privacy/docs/wpdocs/2009/wp165_en.pdf
ANEXA
Autoritatea competentă în materie de supraveghere menţionată la articolul 1 alineatul (2) din prezenta decizie:
The Israeli Law, Information and Technology Authority (Autoritatea privind legislaţia, informaţia şi tehnologia din Statul Israel)
The Government Campus
9th floor
125 Begin Rd.
Tel Aviv
Israel
Adresa poştală:
P.O. Box 7360
Tel Aviv, 61072
Tel.: +972-3-7634050
Fax: +972-2-6467064
E-mail: ILITA@justice.gov.il
Site: http://www.justice.gov.il/MOJEng/RashutTech/default.htm
Preluare din ftr.ro
E foarte simplu,pentru ca jidanii astia imputiti conduc lumea.