Codrin S
56 aprobate

csarbu@gmail.com
75.57.36.95
At the end of the day – in final rusii ies mai castigati, nu vor mai fabrica masini proaste neperformante. La nivel international Europa nu mai are decat doua marci si alea cu doar cateva tipuri de masini care sa fie competitive pe piata automobilistica: BMW mai mult performante decat reliable(rezistente la uzura) si VW , dar asa cum am precizat nu toate tipurile, ci doar cateva.
De exemplu BMWurile echipate cu motor 2,0 twin turbo sunt nu numai performante(acceleratie 4,9 sec. 0-100km/h) dar si rezistente la uzura.
In rest, Japonia domina piata cu masini performante si reliable(rezistente, robuste) cu Toyota si Honda la care se adauga doar cu cateva tipuri Subaru si Nissan.

Cu toate presiunile Japonia nu a renuntat la companiile din Rusia orientala, doar cateva companii minore si-au redus doar activitatea, dar nu si-au incheiat-o in Rusia.
Poate ca este un semn ca Rusia sa inceteze sa produca masini proaste ca Renault si Lada si sa fabrice masini adevarate. Renault a incercat piata americana in anii ’70 si nu a reusit sa vanda un numar de masini necesar sa mai stea pe piata. Testul distantelor mari si al vitezelor mari de pe autostrazile americane este convingator.

Daca BMWul isi va inceta si el activitatea nu va fi mare pierdere pentru rusi ei il vor putea cumpara pe cel fabricat in China, care vine si el fabricat cu multe piese chinezesti, ca BMWul fabricat in Europa si Rusia.

Asa cum se spune in manualul Capitalismului adevarat piata decide. Si daca aceste masini proaste vor dispare din Rusia nu va fi o pierdere decat pentru investitorii kosher din Europa. Sa lase pe investitorii japonezi, sa le faca loc sa aduca masini mai bune in Rusia.
Lada Vesta sau NG cu toate variantele lor sunt masin de putere mic in raport cu capacitatea lor cilindrica. La aceleasi capacitati japonezii reusesc sa scota puteri cu 70-80% mai mari.
De exemplu la clasa de 1600cm3 Lada are 110HP pe cand o Toyoata sau Honda pot scoate usor 180-200HP.
E timpul ca si rusii sa se bucure de masini mai agile dar si mai puternice si totusi robuste.
https://www.carscoops.com/2022/02/facelifted-2022-lada-vesta-revealed-in-sedan-and-cross-sw-forms
Felicitari sindicatelor si guvernului pentru acomodarile temporare si generoase ce le-au oferit salariatilor victimizati.
Uneori tot raul este spre bine.
M-ar bucura mai mult daca domnul Sorin ar manifesta asa o grija si pentru salariatii romani din companiile transnationale, care au devenit si ei victime in aceasta perioada de criza Mondiala.
Sau e mai placut sa te bucuri de moartea caprei vecinului …