„Alegerea” lui Iohannis

-Ma intreb cit va mai trebui sa treaca pentru a se recunoaste de catre toata lumea ca imparatul e gol?
-Cit va mai trebui sa treaca pentru a intelege cei care l-au ales ca ei au votat o imagine virtuala a „neamtului” care li s-a servit celor neinformati si dornici de un colac de salvare de care sa se agate cu disperare?
-Cit ne va trebui tuturor sa intelegem ca acasta constructie politica numita „neamtul nostru” e inceputa de mult si montata piesa cu piesa ,piulita cu piulita ,surub cu surub, intr-un atelier bine ales si bine finantat si cu destinatia de a fi insurubata la virful Romaniei in zona de cea mai inalta decizie.
S-a incercat mai intii la guvern si nu s-a reusit.
Costul acestei nereusite a fost ruperea celei mai puternice coalitii care a existat in Romania postdecembrista.
-Apoi au incercat sa ni-l vinda ca presedinte .
-Campania de promovare a marfii la televizor ,oricit au incercat s-o ocoleasca a fost un fiasco !
– Pentru turul doi au schimbat tactica si au vindut marfa pe internet.
-Aici nu poti sa probezi marfa sa vezi daca functioneaza sau cum functioneaza. Ti se serveste o poza cu descrierea si calitatile marfii, ce beneficii aduce ,ce econamii faci daca o alegi si cit de mult ai putea pierde daca cumperi de la alta firma.
– Apoi dai banul cumperi marfa ,te trezesti cu ea in casa si daca nu functoineaza cum te-ai asteptat,sa fii sanatos ca inapoi nu ti-o mai primeste nimeni!
-Si uite asa ne-am pricopsit al Cotroceni cu un Robo- Fritz cadou de sub bradul de Craciun .
-Sa vedem acum la cine e telecomanda ca in Romania oricit o veti cauta n-o s-o gasiti !

Nota redacției: Comentariu de pe site, semnat Radu