rodica bratulescu
17:28 (acum 1 oră)
către
MOOORTALLL !!!!! DE CE SUPERIORITATEA MILITARA A RUSIEI ESTE INCONTESTABILA???????? de JEAN PIERRE PETIT .
Magnetohidrodinamica (MHD)= superioritate militară cu rachete hipersonice.
Cititi si articolul despre Putin, mai jos.
https://www.francesoir.fr/videos-les-debriefings/soyez-realiste-envisagez-l-impossible-pour-jean-pierre-petit-tour-d-horizon
„Fii realist, ia în considerare imposibilul” pentru Jean-Pierre Petit – Privire de ansamblu cu un cercetător căruia îi place să găsească
Autor(i)
Xavier Azalbert, France-Soir
Publicat pe 8 iulie 2024 – 14:20.
JP Petit
„Fii realist, ia în considerare imposibilul” pentru Jean-Pierre Petit – Privire de ansamblu cu un cercetător căruia îi place să găsească
FS
„Cercetătorii care caută, noi îi găsim, cercetătorii care găsesc, îi căutăm. »
Jean-Pierre Petit este proiectantul Magnetohidrodinamicii (MHD). Este arta si modul de a actiona asupra unui fluid, lichid sau gaz, prin determinarea fortelor electromagnetice sa actioneze asupra acestuia, cu conditia ca acesta sa fie un conductor suficient de electricitate. Această tehnologie, în care Franța nu credea, a permis rușilor să dobândească superioritate militară cu rachete hipersonice.
Odată cercetător, întotdeauna cercetător. Asemenea regretatului laureat al Premiului Nobel Luc Montagnier, care până la ultima suflare a căutat să înțeleagă și să avertizeze despre vaccinurile cu ARN mesager, Jean-Pierre Petit, cu riscul de a fi marginalizat, și-a continuat cercetările despre cosmologie și astrofizică. În acest debriefing, discutăm lupta sa pe tema cosmologiei și, de asemenea, discutăm despre viitoarea sa publicație despre egiptologie, o altă pasiune a lui.
Modelul cosmologic Janus (JCM): descoperiri care ar putea produce o armă de o putere incredibilă
Modelul cosmologic Janus (JCM), pe care l-a dezvoltat, încă nu a primit un răspuns favorabil din partea Academiei de Științe cu privire la o posibilă discuție. Fără a se descuraja, la 87 de ani, Jean-Pierre Petit a continuat și a lansat scrierea a 10 articole științifice pentru a fi publicate în „reviste de înalt nivel”. Cu toate acestea, el se pregătește ca ei să refuze pur și simplu să le facă examinate de colegi. A suferit două respingeri imediate de Physical Review D și Annals of Physics, singurul comentariu fiind „ nu se potrivește ” sau „nu se potrivește” în franceză. El se așteaptă, de asemenea, ca cele jumătate de duzină de „reviste la nivel înalt în cauză” să le respingă pur și simplu fără revizuire.
Dacă nu găsesc un cumpărător în Franța pentru munca pe care o desfășoară cu doctorandul Hicham Zejli , care a scris cartea „ Model cosmologic Janus ”, vor pleca în străinătate, probabil în Maroc.
Jean-Pierre Petit l-a scos pe personajul de benzi desenate Anselme Lanturlu pentru a explica în imagini cu umor „ modelul Janus împotriva științei negre ”.
Modelul lui Janus versus știința neagră
O carte de benzi desenate de 90 de pagini care vă permite să înțelegeți munca de cercetare.
Egiptologia, o pasiune inginerească pentru Jean-Pierre Petit
Pasionat de istorie, tocmai ca inginer a devenit interesat de metodele de construcție a piramidelor egiptene. Munca lui a fost lăsată deoparte până de curând, pentru că Jean-Pierre Petit este un cercetător răbdător, dar căruia îi place să ofere soluții și soluții ipotetice problemelor întâlnite.
Într- un număr special care va fi publicat în renumitul jurnal Egypt, Africa and the East , el prezintă în 160 de pagini cercetările sale conceptualizate pe parcursul a peste 40 de ani, finanțate prin precomandă. Puteți participa la crearea acestei recenzii abonându-vă la următorul link .
Pyramides d’Égypte – Revue Égypte Afrique & Orient
Dans une belle publication, il s’agit de présenter les pyramides de la IVe dynastie (Snéfrou, Chéops, Rêdejedef,…
https://www.francesoir.fr/videos-les-debriefings/jean-pierre-petit
„Superioritatea militară a Rusiei este foarte reală” Jean-Pierre Petit
Autor(i)
France Soir
Publicat pe 27 martie 2022 – 14:10.
Jean-Pierre Petit: debriefing
Jean-Pierre Petit: debriefing
FranțaSeara
Un lider științific ostracizat de colegii săi din Franța, ale cărui descoperiri au permis totuși Rusiei să dobândească o superioritate militară incontestabilă. Acest om de știință este Jean-Pierre Petit, fost director de cercetare la CNRS și astrofizician. El este nu mai puțin decât pionierul magnetohidrodinamicii (MHD), o tehnologie pe care a imaginat-o și a conceptualizat-o în anii 1970. Denigrată în Franța din cauza unui spirit de imobilitate structurală, această inovație științifică va fi recuperată și dezvoltată de Rusia, echipată acum cu rachete hipersonice. Chiar și astăzi, acest cercetător avangardist în vârstă de 85 de ani rămâne în fața unui zid al tăcerii. De asemenea, i-am dat cuvântul în acest debriefing:
Înțelegerea tehnologiei hipersonice este esențială pentru a înțelege motivele care asigură dominația militară a Rusiei asupra unei Franțe care nu își cunoaște propria inferioritate, de care Jean-Pierre Petit îi place să-si bată joc: „ Este o tehnologie pe care am neglijat-o timp de 20 de ani, [experți militari în televizoare. ] nici măcar nu știu ce este .”
Definindu-se ca o „ Cassandra ” științifică „ înaintea timpului său ”, astrofizicianul explică că a lucrat la conceptualizarea acestei tehnologii cu nu mai puțin de 47 de ani mai devreme. Dar în 1988, confruntat cu dezinteresul comunității științifice franceze, a decis să arunce prosopul. „ Suntem consternați de rigiditatea structurilor statale ”, deplânge cercetătorul, considerat cândva „ nebun ” de colegii săi de la CNRS, ceea ce amintește de aventurile întâlnite de un anume profesor Luc Montagnier . Dimpotrivă, rușii au observat rapid potențialul acestei tehnologii. Dar prea târziu pentru Franța. Potrivit lui Jean-Pierre Petit, institutele noastre de cercetare nu vor putea niciodată să ajungă din urmă cu întârzierea acumulată în ultimele decenii.
Istoria MHD
În 2018, Jean-Pierre Petit a postat online trei videoclipuri care explică dezavantajele MHD.
Prima, care datează din 17 aprilie 2018, este în franceză: Putin dezvăluie noile arme strategice rusești MHD .
Poutine dévoile les nouvelles armes stratégiques MHD russes
Următoarele două videoclipuri, care includ toate ilustrațiile care pot ilustra MHD, sunt în limba engleză. Confruntat cu indiferența totală în Franța față de acest subiect, nu le-a tradus.
21 mai 2018: explicate noile arme rusești MHD ale lui Putin (prima parte)
Putin’s new Russian MHD weapons explained (1st part)
17 iunie 2018: explicate noile arme rusești MHD ale lui Putin (partea a doua)
1- „superioritate militară cu rachete hipersonice”:
a) o singura arma, fie ea si hiper nu poate garanta superioritatea militara; in mai toate cazurile superioritatea se realizeaza prin binomul om-tehnica/mijloace de lupta;
b) eu, cel mult as scrie asa (probabil ca asa s-a si dorit a scrie): superioritate militară in domeniul rachetelor, prin descoperirea racketelor hipersonice;
c) ceea ce NATO si Occidentul ala putred afirmasera se dovedeste real, fapt recunoscut si de galbejiti:
https://www.digi24.ro/stiri/externe/analistii-chinezi-au-urmarit-rachetele-hipersonice-rusesti-kinjal-lansate-asupra-ucrainei-si-nu-sunt-deloc-impresionati-2653377
d) pentru cei care nu au rabdare sa deskida link-ul, concluzia este: „„Confruntarea dintre Pumnal și Patriot în Ucraina”, o analiză publicată de renumitul jurnal de apărare și știință din Beijing Military Arms. „Pumnal” este traducerea numelui rachetei Kinjal. Potrivit aestei analize, Kinjal este în cel mai bun caz o „rachetă hipersonică fără importanță”. „Deși Rusia numește „Pumnalul” o rachetă hipersonică, analiștii din alte țări cred în general că așa-numita rachetă hipersonică „Pumnal” este de fapt doar o versiune lansată din aer a rachetei balistice tactice cu rază scurtă de acțiune „Iskander”;
e) cam acelasi continut:
https://www.dw.com/ro/rachetele-hipersonice-ruseşti-ce-este-bine-de-ştiut/a-64957430
2-Sinceritatea kinezoilor este debordanta: ei vor o raketa hiper care sa scufunde un portavion; da, dar voi sunteti in plan cu vreo 4 bucati, minim! Inseamna ca ei gandesc la una si hiper si cu focos N!
Da, dar „cu scop defensiv si suveranist”, nu?
Corect, elita Khazara nu a putut vedea PROFITUL din teoriile lui Pierre Petit si nu au promovat-o. Iata de ce intreaga societate Capitalista dominata material si condusa efectiv de elita oculta, a juns in acest stadiu al dezintegrarii ce a inceput deja sa miroase sulfuros. Aceste creatii ale naturii, multi nici nu’i considera oameni ci reptilieni nu au puterea sa vada dincolo de PROFIT.
Pana si echidistantii din Singapore ce scriu la ASIA TIMES au inceput sa vada realitatea economiei chinezesti pe care o declara superioara cele din occident. Aveti aici o proba:
SUBVENȚIILE CHINEI CREAZĂ NU DISTRUGE VALOARE
De Han Feizi – https://asiatimes.com/2024/07/chinas-subsidies-create-not-destroy-value
O narațiune des întâlnită de presa de afaceri occidentală este aceea că industriile subvenționate din China distrug valoare pentru că nu sunt profitabile – de la proprietăți rezidențiale la calea ferată de mare viteză, la vehicule electrice și la panourile solare; este si subiectul celei mai recente crize in The Economist.
Dacă The Economist știe de fapt mai bine și nu doar își face batjocora obișnuită împotriva Chinei, atunci sa incercăm și să îi dăm o trecere.
Dar dacă această opinie este de fapt susținută partinic – și toate indicii sunt că este – atunci avem de-a face cu ceva mult mai pernicious, la 248 de ani de la publicarea cărții lui Adam Smith „Avuția națiunilor” și atunci inseamnă că occidentul a pierdut planul economic.
A sărbători capitalizarea de piață a Teslei lui Musk de 788 de miliarde de dolari în comparație cu doar cele 93 de miliarde de dolari ale BYD-ului chinezesc înseamnă a confunda stimulentele cu rezultatele.
Ambele companii beneficiază de reduceri fiscale generoase și alte bunătăți guvernamentale. Faptul că Tesla este mult mai profitabilă decât BYD, în timp ce vehiculele electrice au o penetrare mult mai mică pe piață în SUA este o dovadă a eșecului politicii, nu strălucirea lui Elon Musk. Tesla a pus în buzunar stimulentele în timp ce BYD și concurenții chinezi au oferit rezultate pe piata pentru comsumatori si nu capitalizări in banci pentru alesii investitori.
În mod similar, America’s First Solar a devenit recent cea mai valoroasă companie fotovoltaică, deoarece concurența atrăgătoare din China a distrus marjele. Evaluarea superioară a First Solar pe o piață protejată de tarife nu ar trebui să fie un motiv de sărbătoare.
În ciuda faptului că The Economist le strânge mâinile, faptul că companiile fotovoltaice din China se măcelăresc între ele inundând lumea cu panouri solare ieftine este o dovadă prima facie a succesului uimitor al politicii și a creării de valoare pentru consumatori.
A fi incapabil să înțelegi acest punct crucial înseamnă să nu l-ai înțeles niciodată corect pe Adam Smith. „Bogăția națiunilor” nu a fost niciodată despre urmărirea profiturilor.
Ideal capitalistii sunt conduși de o mână invizibilă să facă aproape aceeași distribuție a lucrurilor necesare vieții, care s-ar fi făcut, dacă pământul ar fi fost împărțit în părți egale între toți locuitorii săi și, astfel, fără a intenționa, fără a ști, in avans interesul societății și să ofere mijloace pentru înmulțirea speciei.
Întregul punct al interesului personal iluminat trebuia să fie efectele secundare/terțiare care îmbunătățesc rezultatele pentru toți.
Nu din bunăvoința măcelarului, a berarului sau a brutarului ne așteptăm la cina, ci din respectul lor față de propriul interes.
Ceea ce ne dorim de la măcelar, berar și brutar sunt carne de vită, bere și pâine, nu ca ei să fie proprietari de magazine fabulos de bogați.
Ceea ce își dorește China de la BYD și Jinko Solar (și SUA de la Tesla și First Solar) ar trebui să fie vehicule electrice și panouri solare accesibile, nu acțiuni cu capitalizare de piață de un trilion de dolari pentru investitorii bogati.
De fapt, evaluările mega-cap indică faptul că ceva a mers grav prost. Ne dorim cu adevărat miliardari din tehnologie sau chiar vrem tehnologie?
Presa de afaceri a căzut într-o înțelegere cu cei mai leneși ai creării de valoare. În cel mai rău caz, derutarea neoliberală a afectat creierul factorilor de decizie politică, făcându-i incapabili de a diagnostica bolile economice.
Mult-vestitele evaluări de mai multe trilioane de dolari ale câtorva companii americane (Microsoft, Apple, Nvidia, Alphabet, Amazon și Meta) – toate vor jura în sus și în jos, toată ziua că nu sunt monopoluri – sunt simptome ale distorsiuni economice grave, criminale.
Cât de mult din evaluarea lor este rezultatul inovației și cât de mult se datorează captării reglementărilor și impotenței antitrust?
E greu de spus.
China și-a călcat în picioare monopolurile tehnologice și acum reușește să livreze produse și servicii similare, chiar superioare – capabile să facă incursiuni pe piețele internaționale (de exemplu, TikTok, Shein, Temu, Huawei, Xiaomi) – la prețuri mult mai mici.
Presa de afaceri occidentală, confundând stimulentele cu rezultatele, se bazează pe piețele de valori pentru a determina crearea de valoare. Capitalizarea bursieră a unei companii este o măsură importantă, dar complet inadecvată a valorii economice. Indiferent cat de bine o duce bursa asta nu inseamna ca economia nationala prosper. Bogatia personala nu are nimic comun cu cea nationala, e buna doar in statistici can ei le pun impreuna.
Dacă nu dețineți acțiuni ale Microsoft, valoarea companiei este în prețul și performanța Windows, Word, PowerPoint și Excel, pe care suntem forțați cu toții să le folosim.
Cei care nu sunt acționari ar trebui să se întrebe cât de mult mai ieftin și mai bun ar fi software-ul de productivitate dacă autoritățile de reglementare și-ar face cu adevărat treaba sa aplice in sfarsit legile anti trust si anti monopol..
Având în vedere capitalul de piață de 3 trilioane de dolari al Microsoft, modelul de afaceri de monopol și cât de des se prăbușește Excel, putem fi siguri că consumatorii sunt înșelați.
Cele mai triste creaturi ale capitalismului în stadiu avansat sunt majorete care dețin puține capitaluri proprii, dar susțin companii cu mega-cap, cum ar fi echipele sportive. Cu 54% din capitalizarea totală a pieței SUA deținute de 1% din populație, este un dat că acești devotați confuzi depășesc cu mult beneficiarii reali.
Poate că acesta este stadiul final al proletariatului modern – să fim fanii stupefiați care sărbătoresc iobăgia neoliberală.
Acest scriitor crede că ar fi mai bine să se închine un pic mai puțin la Elon Musk și să solicite un pic mai mult mașini la prețuri accesibile, dar aceasta este doar părerea mea.
Pentru a înțelege cu adevărat ce se întâmplă, trebuie desigur să-l consultați pe Karl Marx și „Das Kapital”, care au declarat că:
“Oamenii de aceeași meserie se întâlnesc rar împreună, chiar și pentru veselie și diversiune, dar conversația se termină totdeauna într-o conspirație împotriva publicului sau într-un mecanism de creștere a prețurilor.
De îndată ce pământul oricărei țări a devenit proprietate privată, proprietarii, la fel ca toți ceilalți oameni, iubesc să culeagă acolo unde nu au semănat niciodată și cer o chirie chiar și pentru produsele sale naturale.”
Haha, v-ati prins, acest citat este de fapt Adam Smith și „Avuția Națiunilor”. Că Karl Marx și Adam Smith au avut același scop final pare să nu fie bine înțeles. Ceea ce Adam Smith a înțeles și Karl Marx a greșit este că motivul de profit poate produce rezultate superioare, dar numai atunci când funcționează paradoxal. Cu alte cuvinte, profiturile trebuie să fie concurate – cel puțin pe termen lung.
Mecanica capitalismului este responsabilă pentru mare parte a confuziei. Deoarece mâna invizibilă a pieței ar trebui să fie ghidată de interesul personal iluminat al participanților, profiturile devin în centrul finanțelor și, din păcate, al economiei, fie că doar pentru că atât de multă infrastructură a fost dedicată măsurării sale.
Odată cu explozia programelor de economisti și a cursurilor de licență în afaceri, fiecare absolvent de doi bani al universităților occidentale are cunoștințe practice de contabilitate, analiză a situațiilor financiare și modele de evaluare.
Din păcate, toate acestea sunt în cel mai bun caz jumătate din poveste – partea excedentară a producătorului din diagrama ofertei/cererii.
Porțiunea de surplus al consumatorului este de puțin interes deoarece 1) nimeni nu face bani din ea și 2) nu există o metodologie de încredere pentru a o măsura. Universitățile nu se bulucesc una peste alta pentru a oferi programe de Master of Consumer Advocacy – Protectia Consumatorului
Ceea ce a făcut China în industrie este să aplatizeze curba ofertei prin subvenționarea hoardelor de producători. Acest lucru stimulează inovația, crește producția și zdrobește marjele. Valoarea nu este distrusă; este acumulată pentru consumatori ca prețuri mai mici, calitate mai înaltă și/sau produse și servicii mai inovatoare.
Dacă căutați returnări în situațiile financiare ale companiilor subvenționate din China, o faceți greșit. Dacă industriile subvenționate ale Chinei generează profituri masive, factorii de decizie politică ar trebui investigați pentru corupție.
Un raport recent al CSIS a estimat că China a cheltuit 231 de miliarde de dolari pe subvenții pentru vehiculele electrice. Deși aceasta este cu siguranță o supraestimare grosolană (ipoteza think tank-ului pentru scutirea de taxe pe vânzările de vehicule electrice este mult prea mare), vom merge insă cu ea. Aceasta se ridică la 578 USD per mașină atunci când este repartizată pe toate cele 400 de milioane de mașini (atât EV, cât și ICE) de pe drumurile din China.
Rezultatul a fost o explozie cambriană a participanților pe piață care a inundat piața din China cu peste 250 de modele EV. Concurența nestăpânită, inovația puternică și războaiele prețurilor au evidențiat vehiculele electrice din China cu performanță/funcții și au redus prețurile la toate mașinile (atât EV, cât și ICE) cu 10.000 USD până la 40.000 USD.
Presupunând economii medii de 20.000 de dolari pe mașină, consumatorii chinezi vor băga in buzunare aproximativ 500 de miliarde de dolari în surplus suplimentar de consumator în 2024.
Ce multiplu ar trebui sa punem pe asta? 10x? 15x? 20x?
Da, industria EV din China abia face profit. Şi ce dacă?
Pentru subvenții de 231 de miliarde de dolari, China a creat o valoare între 5 și 10 trilioane de dolari pentru consumatorii săi. Capitalizarea de piață combinată a celor mai mari 20 de companii auto din lume este mai mică de 2 trilioane de dolari.
8 iulie 2024