POLITICĂ
Israelul, Europa şi antisemitismul sintetic reloaded
Explozia actuală de antisemitism nu-i priveşte doar pe evrei. Aşa cum crimele în masă teroriste ale ISIS, ori ale grupării Boko Haram nu-i vizează doar pe creştinii sirieni, irakieni şi nigerieni…
Cu fiecare zi, cu fiecare ceas adăugat încleştării pe viaţă şi pe moarte, menite să perpetueze ori să desfiinţeze infrastructura unor organizaţii teroriste precum Hamas, care atacă de ani de zile populaţia statului evreu printr-un tir permanent de rachete, sporesc şi problemele Europei.
Tot mai multe demonstraţii antiisraeliene, organizate chipurile întru sprijinirea populaţiei palestiniene, degenerează şi se autodemască în vest ca pure dezlănţuiri de antisemitism.
Tot mai mulţi oameni politici se văd nevoiţi să ia poziţie. Tot mai mulţi gânditori, scriitori şi publicişti, psihologi, istorici şi politologi sunt chestionaţi în legătură cu natura exceselor antisemite care au loc tot mai frecvent în metropolele vesteuropene, la Paris, Berlin, Frankfurt sau Essen. Tot mai mulţi intelectuali publici se arată în aceste zile depăşiţi de întrebări. Prea puţini experţi, ziarişti, scriitori sau oameni politici se arată la înălţimea misiunii lor.
Or, a gândi diferenţiat şi a distinge între critici eventual legitime ale unor decizii politice adoptate la Ierusalim şi antisionismul etalat şi de o parte din elite, ca mască a unui antisemitism profund, chiar dacă adesea refulat, nu ar trebui să le fie prea greu intelectualilor.
Totuşi, nu sunt destui cei ce se vădesc în stare a-i lămuri pe oameni în legătură cu veritabila natură a adversităţilor, ostilităţilor şi urii antievreieşti care-şi revarsă mai nou, din nou, veninul pe străzile europene.
Conflictul dintre Israel şi Hamas. Fapte, tactici şi strategii
Odată în plus, faptele ar trebui lăsate să vorbească. Iar faptele sunt clare. Hamas a declanşat actualul război. A afirma că ar fi normal ca organizaţia teroristă, islamistă, palestiniană, să treacă la acţiune din pricina izolării Fâşiei Gaza, pe care Hamas e lăsată s-o controleze integral de la mijlocul anilor 2000 încoace, de când Ierusalmul i-a retras pe toţi locuitorii evrei şi pe toţi militarii israelieni e, pur şi simplu, o aberaţie. În acest caz, Gaza ar fi avut tot atâtea motive să-şi lanseze tirurile de rachete nu împotriva evreilor, ci a egiptenilor, care i-au izolat pe palestinienii din fâşie mai strict decât israelienii.
Neprovocaţi, teroriştii palestinieni au răpit şi asasinat trei elevi evrei, declanşând actuala rundă de confruntări. Nu e clar cum se va încheia actualul război, în care Israelul urmăreşte destructurarea cât mai amplă a capacităţilor ofensive ale organizaţiei islamiste palestiniene apărute pe calapodul Frăţiei Musulmane.
Or, e cert că gruparea teroristă i-a surprins pe israelieni opunând, pe de o parte, o rezistenţă net mai viguroasă decât era de aşteptat, iar pe de alta, jucând chiar cu mai multă virtuozitate decât în trecut pe claviatura propagandei anti-israeliene.
În ideea că orice mort în plus din rândurile proprii va amplifica oprobriul confruntând statul evreu, Hamas a aplicat consecvent strategia expunerii la risc şi a martirizării propriei populaţii civile. Avertizaţi în repetate rânduri de israelieni în legătură cu iminente atacuri asupra unor clădiri găzduind combatanţi, armament ori structuri de comandă ale Hamas, locuitorii palestinieni din Gaza care au încercat să se adăpostească de bombe s-au văzut împiedicaţi să fugă de către teroriştii islamişti.
Hamas şi-a depozitat arsenalele în moschei, şcoli şi spitale, ori în aproprierea lor. Până şi UNRWA, Agenţia ONU pentru Refugiaţi , unica organizaţie internaţională de acest tip creată şi finanţată doar pentru palestinieni, s-a văzut nevoită să recunoască detectarea de rachete (menite să terorizeze populaţia civilă israeliană) în incintele şcolilor ei din Gaza. În logica acestei tactici nu ar fi uimitor defel dacă s-ar afla că Hamas ori Jihadul Islamic au deschis focul asupra propriei populaţii spre a spori numărul victimelor civile din rândurile ei.
Convertirea opiniei publice apusene în armă strategică
Or, asemenea calcule, tactici şi strategii, de un cinism absolut, n-ar fi posibile, dacă Hamas, mai mult decât alte organizaţii teroriste islamiste, n-ar şti că poate spera în frânarea contramăsurilor israeliene cu ajutorul opiniei publice occidentale. Care nu mai e de mult ce-a fost. Mai nou, o formează nu doar părerile raţionale ale adepţilor creştin-democraţiei, liberalismului şi social-democraţiei. Lor li s-au adăugat convingerile unui amplu segment musulman. Or, comunităţile islamice din vestul Europei nu s-au arătat până în prezent în stare să gestioneze viscerala ură antisemită reimportată pe Bătrânul Continent de părţile lor vădit neintegrate.
În cauză sunt, în special, frustrările şi resentimentele unei generaţii tinere de islamişti europeni, din rândurile căreia s-au recrutat de pildă jihadişti plecaţi în Siria, ce luptă alături de ISIS, înainte de a se repatria şi a ucide apoi în Europa civili evrei, precum teroristul francez care a luat recent cu asalt muzeul evreiesc de la Bruxelles.
Spre a-şi consolida fracturata identitate, unii din aceşti tineri, care resping valorile creştine şi orice moderaţie, precum cea a părinţilor lor, care li se pare asimilaţionism laş, îşi caută salvarea în cele islamice şi se branşează simultan la tradiţiile antisemite ale extremei drepte ori stângi din vestul ori estul Europei.
Scriitoarea pariziană Gila Lustiger a atras recent atenţia, la postul naţional german de radio, Deutschlandfunk, asupra acestui aspect identitar al antisemitismului afişat de gloata care a participat la demonstraţiile propalestiniene din suburbiile musulmane ale oraşelor franceze. Potrivit ei, avem de-a face cu o veritabilă „revoluţie identitară”. Şi,„nu toţi antiisraelienii sunt antisemiţi. Dar toţi antisemiţii sunt azi antiisraelieni”.
Antisemitism sintetic
Ar fi însă prea simplu dacă am crede că am rezolva problema dând vina doar pe „noul antisemitism”, după cum l-au calificat liderii Franţei, trimiţând la vrăjmăşia antievreiască izvorâtă şi alimentată de ura arabilor şi musulmanilor frustraţi de existenţa statului evreu.
În fapt, acestui antisemitism reimportat de imigranţi musulman li s-au adăugat, în vestul Europei şi parţial şi în răsărit, de pildă în ideologia stalinist-bolşevic-fascistă la modă în prezent la Moscova, doctrinele extremelor dreaptă şi stângă, care au însângerat veacul al XX-lea.
Acest tip de antisemitism, pe care într-un articol de la începutul anilor 2000 l-am numit „antisemitismul sintetic”, se concentrează asupra Israelului, astfel încât statul construit înŢara Sfântă să fie transformat într-un soi de „evreu al naţiunilor”, într-o entitate demonizată şi delegitimată.
Dar îndărătul acestei tentative de izolare şi sufocare prin marginalizare a statului evreu se ascunde, indubitabil, străvechea ură împotriva evreilor pe care terminologia modernă creată de rasiştii secolului al XIX-lea a ales s-o numească, în mod discutabil, antisemitism.
Extrem de versatilă, această ură împrumută în permanenţă forme variabile. E proteică şi histrionică şi îmbracă deopotrivă veşminte vechi şi noi, fără să-şi modifce vreodată natura profundă.
Cât de periculoasă este, nu în ultimul rând pentru democraţie şi statul de drept, în fapt pentru întreaga civilizaţie europeană, care se bazează pe religia evreiască în aceiaşi măsură în care îşi găseşte temeiul în filosofia greacă nu mai e un secret de la Hitler şi Holocaust încoace.
Deloc întâmplător, preşedintele şi cancelarul Germaniei, ca şi alţi politicieni responsabili, s-au grăbit să condamne clar şi fără echivoc antisemitismul manifestat la demonstraţiile pro-palestiniene din Germania. În mod cu totul salutar au reliefat, între altele, că iudaismul e o parte inalienabilă a civilizaţiei europene şi germane, antisemitismul fiind, în plus, şi un atac asupra libertăţii, după cum just a observat Angela Merkel.
Relativismul şi postmodernismul la lucru
Dar vorbele şi valorile frumoase nu ajută decât parţial în faţa resentimentelor şi unei uri viscerale care, ca un veritabil „cancer social”, după cum i-a spus scriitorul Rafael Seligmann, ameninţă să distrugă şi spiritul deschis şi ţesuturile de profunzime ale societăţilor europene.
Vorbele de bun simţ nu ajută suficient între altele pentru că cerneala ziarelor ce le citează nici nu apucă să se usuce înainte de a se găsi formatori de opinie în Europa să le relativizeze. Să afirme de pildă, că „trebuie să fie posibil să se critice politica israeliană”. Ca şi cum ar fi contestat cineva această aserţiune.
Ori să susţină în mod fals, în numele respectului faţă de subculturi şi al dreptului la părere, aşa cum face un ziar berlinez, că libertatea de opinie ar trebui pasămite „să includă şi negarea dreptului la existenţă al Israelului”. Sau să opineze, precum Süddeutsche Zeitung, că n-ar exista „o explozie de antisemitism”. Că manifestările de ură actuale n-ar „aminti de anii 30” ai veacului trecut. (Când, ceea ce e adevărat, antisemitismul, altfel decât în prezent, era politică de stat, în vreme ce actualmente i se cere statului să-i protejeze pe evrei). Şi că problema ar fi, chipurile, doar una a insuficientei integrări a tinerilor musulmani.
Pe cine ameninţă antisemitismul
Nici antisemitismul sintetic nu este o fatalite. Poate fi combătut printr-un mănunchi de măsuri, prin legi, prin aplicarea lor şi mai ales prin educaţie. Actualmente e nevoie însă, în plus, nu numai de o informare corectă asupra situaţiei din Orientul Apropiat, ci şi de fapte de curaj civic şi politic. Ar fi imperios un angajament clar împotriva antisionismului militant, care le refuză (doar) evreilor dreptul la patrie, fiind ca atare, în fond, antisemitism.
Stringent ar fi să nu se mai încurajeze extremismul nici indirect. Bunăoară prin îngenuncherea în faţa revendicărilor şi obiectivelor teroriste de izolare a Israelului. De pildă prin boicotarea aeroporturilor israeliene sub pretextul asigurării securităţii pasagerilor.
Ar mai fi nevoie şi de măsuri diplomatice, ca şi de riguroase şi consistente demersuri poliţieneşti ori de câte ori se reiţeşte în Europa (ori în Turcia premierului Erdogan) capul hâd al instigărilor la ură, de felul celor proferate de comunişti, fascişti şi islamişti la manifestaţiile pro-palestiniene, ori, recent, de un predicator musulman, într-o moschee berlineză, care n-ar fi avut, în opinia unora, pretenţii „excesive”. S-a rugat doar să fie „omorâţi evreii toţi”.
Esenţial, în context, este ca, în faţa unor astfel de ieşiri abominabile, europenii să ştie că explozia actuală de antisemitism nu-i priveşte doar pe evrei. Aşa cum crimele în masă teroriste ale ISIS, ori ale grupării Boko Haram nu-i vizează doar pe creştini, alte religii, pe agnostici, pe musulmanii moderaţi ori pe musulmanii şiiţi. În pericol suntem toţi.
În vizorul teroriştilor, ca şi al antisemiţilor care-i susţin e însăşi libertatea.
Domnule Coja,
„O sugestie: de ce nu încercați în Israel să inventați o limbă în care să nu se poată minți?! Ar fi grozavă! ”
Va dati seama ca nu stiu care este motivul.Banuiesc ca ar fi foarte greu daca nu chiar imposibil.Dar s-ar putea inventa alte lucruri mult mai viabile. O sugestie: de ce nu incercati dvs.personal sa inventati un sait in care sa nu se poata minti ? V-ar fi foarte usor: aveti si pregatirea si experienta necesara. Daca v-am convins, mult succes !
Le-am spus studentelor, când vor fi mame, să se bucure când copilul lor va spune primele minciuni: este semn de inteligență! Să nu-l pedepsească decât mai târziu, dacă perseverează! Iar dacă nu-l pot dezbăra, să se împace cu situația: copilul va ajunge ziarist, politician sau scriitor! Sau toate trei! Ca mine!
Dle.Coja
Desi, precum foarte bine stiti, imi place mult umorul , de cand va cunosc ( nu mentionez numarul de ani ca sa nu stie altii ce varste avem) am fost totdeauna ferm convins ca nu voi ajunge niciodata la nivelul dvs. in folosirea lui ! Mi-ati dat o dovada suplimentara.
Totusi, va cer asta ca o favoare personala, mai adaugati o meserie: avocat. Asta ca sa ma simt si eu egal intre egali.
Moromete
Te vad baiat cult,vorbesti sase limbi.Dece nu
te casatoresti cu Dl.Coja.
Casatoriile intre persoane de acelasi sex sint la moda in piata comuna.Mai ales ca aveti si foarte multe calitati comune ca de exemplu inteligenta,simtul umorului si o cunoastere obiectiva a istoriei
Stiam ca la voi la Tel Aviv e capitala internationala a poponarilor !Pe linga faptul ca sinteti un popor bolnav din cauza casatoriilor consanguine. Evreii ca arabii , verii se casatoresc intre ei .
Ce ați făcut Dle. Antonescu ?!!! Ați folosit umorul și asta adresându-vă direct lui Moromete ?!? N-ați văzut ce-am pățit eu care nici măcar nu știam de existența lui ?
Eu am avut oroarea ( pardon, rectific: onoarea ) sa-l cunosc pe Moromete doar după ce și-a publicat perla de comentariu la articolul meu.Am efectuat și eu niște investigații și am descoperit că, în afară de cele 6 limbi străine, Moromete știe să vorbească și cu …animalele
( vă invit să citiți articolul său publicat pe acest sait pe data de 09.08.14 intitulat ” Băi, jidane „) Probabil că aceasta este limba sa maternă !
În altă ordine de idei, vreau să vă comunic că aproape 30 de ani am fost magistrat.
Dacă luăm în considerație un principiu sacru al magistraturii și anume că gravitatea pedepsei trebuie să reflecte gravitatea infractiunii acuzatului vă rog să-mi explicați ce infracțiuni a comis Dl.Coja de i se cuvine o asemenea pedeapsă ? Îmi veți permite să vă prezint niște cicumstanțe atenuante ?
Antonescu, acest nume scump pentru romani, in grafia impostorului care il maculeaza se scrie cu a (majuscula>minuscula).
Cu animalele cu doua picioare vorbesc in limba tarii in care locuiesc animalele respective . He,he ! ….daca as fi avut capacitatea sa vorbesc cu animale cu patru picioare , asa ca un fel de Uri Geller , poate as fi gasit raspunsuri la multe necunoscute …oricum afirmatia ca as vorbi limba animalelor mi se pare o metafora reusita si chiar interesanta .Chiar ca o sa studiez campul asta mai atent .Cu siguranta ca o sa aflu de la animale lucruri mai interesante decit de la tine ,vrajeala seaca evreiasca .
Moromete,
Promit ca este ultima data cand iti raspund pentru ca sunt convins ca am inceput sa plictisim cititorii acestui sait.
Ca de la evreu la jidan paduchios iti dau un ultim sfat
prezinta-te de urgenta la un veterinar pentru a verifica daca nu suferi de o boala grava care se numeste: diaree cerebrala. simptomele ei clasice sunt: foarte multe idei si toate de c…t.
Mă gândeam să șterg acest comentariu. Dar dacă autorul zice că este ultima dată când…
Omul care vorbea cu caii
A existat un timp in care omul intelegea limbajul animalelor, sau cel putin asa afirma numeroase legende si povesti cu zane. Se spune ca Sfantul Francisc din Assisi intelegea perfect limba pasarilor si tot astfel se afirma despre marii yoghini. Desi astazi omul nu mai intelege limbajul animalelor, totusi, cei care le iubesc, stiu cat se poate de bine sa le ghiceasca privirile, dorintele si bucuriile. Cei care nu au trait experienta de a simti murind in bratele lor un animal iubit, nu pot intelege pe deplin cat de inteligente, intelegatoare si „umane” devin animalele in clipa marii despartiri, stiind perfect ceea ce li se petrece; fara teama absurda de moarte pe care o incearca atat de multi oameni, animalele ating in gesturile lor din acele momente intreaga maretie a unui suflet nobil.
Un tanar fermier american din Ohio , John Salomon Rarey, sustinea ca poate intelege si vorbi limba cailor. El obisnuia sa se inchida in staulul unui cal, oricat de periculos sau rau ar fi fost acesta si ii vorbea timp de o ora sau doua, dupa care animalul devenea la fel de bland ca un miel. Faptul se petrecea in anul 1850, intr-o epoca in care calul era inca principalul mijloc de tractiune si de locomotie. La varsta de 12 ani, John S. Rarey imblanzise deja, in mai putin de o jumatate de ora, un manz superb pe care insa chiar si cei mai duri dintre antrenorii sau imblanzitorii de cai incercasera in van sa-l domesticeasca si care tocmai ii rupsese piciorul tatalui sau. Reputatia tanarului John s-a extins rapid si crescatorii de cai din toate colturile statului au inceput sa ii ceara ajutorul sau sa-i aduca animalele ce nu puteau fi imblanzite altfel. John se inchidea cu calul in grajd si, cel mai adesea, iesea de acolo o ora mai tarziu, calare pe calul devenit bland si intelegator.
La varsta de 19 ani, el a plecat in Texas . Fermierii si cowboy-ii doreau acum sa-l vada actionand in acelasi fel asupra unor autentici cai salbatici. Dotat doar cu un sac de dormit si cu un binoclu, John si-a instalat tabara in regiunile prin care se mai deplasau inca hergheliile salbatice si, timp de aproape 3 luni, el a studiat ce atentie aceste animale. Intors in oras el s-a declarat gata sa faca fata oricauia dintre acesti cai salbatici.
Texanii i-au pregatit cinci cai feroce considerati de neimblanzit. Patru dintre acesti cai isi ucisesera deja stapanul, iar al cincilea ranise vreo trei sau patru oameni.
Reputatia lui John S. Rarey era atat de mare incat toate ziarele din regiune isi trimisesera reporterii, iar o multime de 5.000 de persoane se stransese pentru a-l vedea pe indraznetul imblanzitor.
(…)
Continuarea pe https://groups.yahoo.com/neo/groups/editura_foryou/conversations/topics/3400
http://www.rarey.com/sites/jsrarey/jsrbook.html
http://www.groveport.org/sections/about/rarey.asp
http://www.ohiohistorycentral.org/entry.php?rec=3422
Vocile animalelor
comunicare telepatică în Reţeaua Vieţii
de Dawn Baumann Brunke
Potrivit celor spuse de Echo, o iapă arabă: „Oamenii sunt fiinţe ce aparţin iubirii, care au uitat ce înseamnă iubirea şi cine sunt ei”. În cartea „Vocile animalelor”, Dawn Baumann Brunke le oferă animalelor precum Echo, o voce – o linie directă de comunicare cu mintea omenească, redeschizând dialogul şamanic cu regnul animal, de care se bucurau strămoşii noştri. Ea prezintă zeci de conversaţii revelatoare între oameni şi animale, dirijate la nivel telepatii chiar de către ea însăşi şi de către alţi profesionişti care comunicau cu animalele, printre care Penelope Smiţh, Dr. Jeri Ryan, Carol Gurney şi Raphaela Pope. Aceste comunicări lucide şi elocvente ne reamintesc că atunci când suntem deschişi spre a sta de vorbă cu animalele, ne deschidem spre straturi mai profunde din noi înşine.
Colaboratorii principali ai acestei cărţi sunt chiar animalele – orice, de la pisici şi câini, la lei şi balene – care arată că sunt fiinţe conştiente, că au propriile gânduri, emoţii şt motive de ordin spiritual de a se aria pe această planetă. O turmă de lame discută despre diferenţa dintre individualitate şi conştiinţa de grup; delfinii explică ce este muitidimensionalitatea; un papagal vorbeşte despre viaţa sa anterioară, în care a fost călugăr budist; iar o pisici rezintă care este valoarea umbrei. Povestea despre felul în care a reuşi Brunke să treacă peste scepticismul pe care l-a avut la început şi cum a învăţat să audă aceste voci ale animalelor ne invită pe toţi să ne redefinim concepţiile despre adevărata natură a conştiinţei animale.
Recomand cu multa caldura:
Spaţiul sacru al inimii
O călătorie către Marele Mister din inima noastră
[Spaţiul sacru al inimii. O călătorie către Marele Mister din inima noastră]
„Cu mult timp în urma, noi, oamenii, am folosit o forma de comunicare si de simtire care nu implica deloc creierul. Mai degraba, ea provenea dintr-un loc sacru din inima noastra…
Autor: Drunvalo Melchizedek
BUCURIE!!!
„… în afară de cele 6 limbi străine, Moromete știe să vorbească și cu …animalele…”
Dincolo de orice ironie, chiar si dumneavoastra, domnule PUIU, sint convins ca ati inteles ce a voit sa ne transmita domnul Moromete. Un suflet frumos, sensibil si aflat in plin proces de trezire intru implinirea spirituala, implinire spre care accedem cu totii, fie ca sintem sau nu sintem constienti.
Va recomand cu mult drag lucrarile ce le’am postat mai jos, alaturandu’ma domnului Moromete, in demersul dumnealui. Va garantez ca sint lucrari absolut superbe!
DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE!
Pardon! Rectific: postarea de mai sus, domnule PUIU.
FIAT LUX!
Sa traiesti boierule Dacicus ! Noblesse oblige ! ……In ce-l priveste pe perciunatul Puiu ,care insira cuvinte goale , am decis sa-l ignor .
Domnule Dacicus,
Va multumesc pentru recomandarea de a citi lucrarile postate de dvs. O parte le-am citit deja iar celelalte va promit ca le voi citi in curand.Indiscutabil, aveti dreptate ! Merita citite si savurate.
„Dincolo de orice ironie, chiar si dumneavoastra, domnule PUIU, sint convins ca ati inteles ce a voit sa ne transmita domnul Moromete.”
Din pacate, dvs. ati citit numai mesajul lui Moromete scris in limba romana. Eu, din pacate, a trebuit sa citesc si pe cel adresat mie in limba ebraica. Respectul fata de dvs. si ceilalti cititori ai saitului ma impiedica sa traduc murdariile si injuraturile ca la usa cortului cu care am fost ” blagoslovit „. Dar am promis ca nu ma mai ocup de Moromete.
Un lucru foarte important as dori sa precizez: va urmaresc de mult timp activitatea publicistica pe acest sait. Cu unele din ideile dvs.sunt de acord, cu altele,nu. Este foarte normal.
Dar chiar atunci cand nu sunt de acord cu ideile dvs. imi revine in minte pricipiul sacru a lui Voltaire: ” Sunt impotriva ideilor dvs. dar voi apara pana la moarte dreptul dvs. de a le expune.”
Sunt convins ca m-ati inteles si pe mine in ce vreau eu sa transmit.
Va doresc multa sanatate si fericire !
Așadar în ivrit – ebraica de azi, se poate înjura ca la ușa cortului?! Mă bucur foarte! Asta înseamnă că experimentul lingvistic sionist a reușit! Felicitări! O sugestie: de ce nu încercați în Israel să inventați o limbă în care să nu se poată minți?! Ar fi grozavă!
Am gasit undeva un comentariu.Ar putea fi adevarat din punct de vedere istoric?
Paul mogosanu said, on iulie 25, 2013 at 9:14 am
In mod corect trebuie sa se explice clar,in spiritul adevarului,care a fost motivul real al asasinarii lui IG Duca.Acesta a semnat un act de naturalizare a catrorva zeci de mii de evrei veniti din Austria,Ungaria,Polonia si Rusia,la recomandarea regelui Carol al doi-lea,influentat de amanta lui,Elena Vulpescu (fosta Volf),si impotriva vointei multor politicieni.
Rega ! Bat si eu toba ca in satele ardelenesti ….sa vina toata lumea , cu mic cu mare ,evrei si romani la sfatul popular …pe saitul lui Ion Coja , sa vada filmu’ venit de la fratii din Yisrael …https://archive.org/details/Defamation-FrenchVostfrFullMovie
Da, un film bun, făcut de un fel de Moromete din Israel! Câtă vreme evreii nu se trezesc, nu rezolvăm nimic! Speranța este la evrei, să afle adevărul și să primească o educație dedicată adevărului și corectitudinii.
Domnule Coja,
Pentru a evita comentarii genul Moromete ( sper ca l-ati citit deja si ati autorizat si publicarea reactiei mele ( mult sub nivelul meu dar… a la guerre comme a la guerre ) va rog sa acceptati continuarea corespondentei intre noi pe adresele de emailuri personale. Astept raspunsul dvs.
Un film cadou din Yisrael ,viziona-ti va rog domnule nemultumit ! https://archive.org/details/Defamation-FrenchVostfrFullMovie
domnule COJA,
nu CODREANU a fost antisemit,ci toata generatia lui a fost antisemita: Iorga,Octavian Goga,Carol 2-lea, Iuliu Maniu,Bratianu, Miron Cristea,Argetoianu,Tatarascu, si toata gasca lor.
http://natoall.wordpress.com/
Asa au fost acele vremuri: toata Europa era antisemita,si Polonia mustea de antisemitism,Franta,Germania,Anglia.
De fapt HITLER nu a facut altceva decat sa adune toti antisemitii la un loc,sa colaboreze cu SS-ul si Gestapo-ul impotriva evreilor,pentru toate popoarele:croati,sarbi,romani,francezi,britanici chiar,olandezi,danezi,norvegieni,ucraineni,si asa mai departe.
A fost un curent general european.A afiram cum ca Codreanu nu a fost antisemit mi se pare o utopie,sau copilarie: in acei ani toata lumea era antisemita,si geloasa pe resursele si bogatiile evreiilor europeni,care se imbogateau enorm. Doar in America nu exista antisemitism,pentru ca era o constructie piramidala si toata lumea avea loc in societate,America era mare,si fiecare,indiferent de rassa,culoare,religie,crez,etnie,isi gasea un loc,un pamant,o ferma,un oras unde sa locuiasca.
A-l scoate pe Codreanu din context,mi se pare o naivitate. Chiar el a propus ca evreii sa plece in Palestina la acea data,si sa faca o Romanie mare etnic romaneasca fara minoritati.Codreanu nu si-a dorit moartea evreilor,e adevarat,dar a facut destule gafe care l-au costat viata! daca nu gresea,cu siguranta ca putea sa fie un om de succes,si nu un om invins de sistem,si de catre regimul lui Carol al 2lea.
De pe urma lui Codreanu au rămas sute de pagini, iar faptele sale sunt bine cunoscute. Dacă nu reușești să demonstrezi că a fost anti-semit, nu încerca să muți disuția pe raționamnete absolut tembele: Toată Europa era anti-semită, deci și Cdreanu a fost anti-semit. De unde ai apărut cu asemenea logică?
Haver eretz , si America dominata de evrei era antisemita ,cind vaporul ST.Louis a ajuns la coastele Floridei plin de evrei care fugeau din Germania ,America unde era la putere evreul olandez Roosvelt-Rosenfeld ,nu i-a primit ,i-a trimis inapoi peste ocean la unchiul Hitler sa-i beleasca de piele !….Iar cind MacKenzie al Canadei a intrebat …cit de multi ! evrei sint la bord , raspunsul unui consilier a fost ..Prea multi ! Asa ca las-o in pielea goala !
domnule profesor Coja,
asa este,toata Europa era antisemita in acei ani,au fost vremuri diferite de cele pe care le traim azi,vremuri de azi ale drepturilor omului,pacii,globalizarii, legii si ordinei.
In acei ani Europa era pe un butoi de pulbere intre nazism si comunism,doua regimuri totalitare opuse,iar Romania de asemenea intre doi banditi: Ribbentrop Molotov.
http://natoall.wordpress.com/
Politica lui Codreanu nu a avut succes,pentru ca daca avea succes,lua el puterea in maini,si facea din Romania ,,o tara ca soarele sfant de pe cer,,precum se exprima el,si nu statea asasinat intr-o groapa comuna.
Daca a fi om de succes,inseamna a fi om mort intr-o groapa comuna anonima,prefer sa nu beneficiez de acel ,,succes,, Voi,astia legionari codrienisti nu prea ati inteles istoria in totalitatea ei,pentru ca va invartiti in jurul adevarului ocolindu-l,si sunteti patimasi si sentimentali.
Semanati de altfel cu Mihai Eminescu,poetul idealist.Da,a fi idealist nu e un pacat,dar este opusul pragmatismului si realismului,atat de necesare pentru ridicarea neamului nostru romanesc!Solutii! nu vorbe sau idealisme.Ca sa poti realiza un vis,trebuie in primul rand sa te trezesti.Codreanu a falimentat in politica si a pierdut lupta cu sistemul.
Încerc să vă trimit din nou un mesaj ce am încercat să-l expediez pe ultimul articol al d-voastre dar mi s-a răspuns că internetul nu v-a găsit pagina. Poate această pagină va putea fi găsită. Iată textul:
Mulţumim d-le Profesor!
Aseară aţi fost la înălţime cu întrebarea adresată Primului Ministru prin moderatorul postului RTV d-na Creţulescu, anume dacă Primul ministru, în acţiunea sa de cîştigare a bătăliei pentru preşedinţie, NU VA FI ŞANTAJAT CUMVA DE U.D.M.R. Bună întrebare! Mai ales că, Creţuleasca, înainte de a pleca de la Realitatea TV, mai cu un an în urmă cînd Primul Minstru vrea să închidă postul la care lucra d-sa atunci, tuna şi fulgera împotriva aceluiaşi Prim Ministru care intenţiona să-i pună pe drumuri pe lucrătorii de la Realitatea.
Poate vă mai invită şi altă dată d-na Creţulescu.
Întrebaţi-o d-le Profesor dacă de data asta va fi portdrapelul lui Ponta, dat fiind faptul că d-sa acum este în solda lui Ghiţă -PSD.
Mulţumesc. Şi succes!
V.A. Galaţi
D-le prof. Coja,
Fiţi mai perseverent şi căutaţi „urma copitei despicate“.
Autorul articolului este un anume Petre M. Iancu. Vedeţi aici: http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/petre-m-iancu-israelul-europa-si-antisemitismul-sintetic-reloaded/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+InLinieDreapta+%28%C3%8En+Linie+Dreapt%C4%83%29. Aici, postacul „Corneliu” comentează laconic: „Un articol de referinta“. E normal ca aici, pe site-ul dv., să facă o pledoarie pro domo. E clar că el este un jidan sadea, mascat sub nume românesc; probabil că la origine se numeşte Iţic sau Şloim, dar i-a fost ruşine cu acest nume sau a vrut să pară un „român obiectiv“. La rîndul lor, administratorii de la „inliniedreapta“ l-au luat de aici: http://www.dw.de/israelul-europa-%C5%9Fi-antisemitismul-sintetic-reloaded/a-17809051. După tematică acest site pare a fi sută la sută jidănesc. Numele de „Petre M. Iancu“ seamănă cu „Mihail Sebastian” sau cu „Petre Roman“: adică nume româneşti neaoşe de acoperire pentru jidani (vedeţi aici: http://www.scribd.com/doc/68602280/Zydokomuna ; http://ro.metapedia.org/wiki/List%C4%83_de_comuni%C5%9Fti_evrei_din_Rom%C3%A2nia; http://vladimirrosulescu-istorie.blogspot.ro/2011/09/evreii-in-conducerea-romaniei-pe-calea.html).
Că articolul este bun sau mediocru este mai puţin relevant. Important este că reprezintă o mostră de pledoarie tipic jidănească. Esenţa problemei este că se glosează pe antisemitismul care în Europa este în continuă creştere şi că antisemitism înseamnă exclusiv antievreism sau, mai corect zis, antijidănism. Creşterea antisemitismului era considerată de Theodor Herzl ca fiind benefică mişcării sioniste, fiindcă îi determina pe jidani să emigreze în Palestina. De aici a apărut ipoteza – etalată de d-l Coja aici – că acţiunile antijidăneşti din Europa au fost organizate, în mod ocult, de către liderii sionişti pentru a-i speria pe jidani şi a-i împinge de la spate să alieze“ – adică să meargă în Palestina. Există destule dovezi că aşa-zisul holocaust a fost organizat tot de sionişti – şi chiar cele două războaie mondiale. Pare incredibil, dar cam aşa stau lucrurile. Totuşi, antisemitismul este în creştere în Europa de două mii de ani, dar nu am scăpat de jidani şi de evrei. Aici e marea greşeală a beţivului de Churchill, care nu a vrut să facă pace cu Hitler atunci cînd acesta i-a propus-o şi cînd apăruse şansa epurării Europei de jidani şi de evrei.
Marea confuzie care există în mintea oamenilor şi care este întreţinută deliberat de jidani constă în faptul că nu se face distincţie între evrei – sau ceea ce a mai rămas dintre evreii celor 12 triburi despre care se vorbeşte în Vechiul Testament, dintre care au mai rămas doar două! – şi jidani, care nu sunt „evrei”, ci sunt descendenţii khazarilor, un trib de origine turcică – fără nici o legătură de sînge cu evreii biblici, trib stabilizat ultima oară în nord-estul Caucazului, tot aşa cum turcii au năvălit spre Vest şi s-au stabilizat în actualul teritoriu al părţii răsăritene a Imperiului Bizantin, prin cucerirea Constantinopolului. Ca să se clarifice problema în mintea oamenilor, trebui să reţină ideea că, actualmente, jidanii au cucerit Palestina înfiinţînd Israelul şi că toţi conducătorii politici şi militari ai Israelului sunt jidani şi foşti conducători ai organizaţiilor teroriste. Toţi conducătorii Israelului sunt foşti terorişti. De aceea, Israelul este un stat terorist. Să ne reamintim că, pînă nu demult, sionismul a fost declarat de către O.N.U. ideologie teroristă, desigur, votînd „contra“ acestei decizii S.U.A. şi cîteva acolite ale lor, fiindcă S.U.A. sunt conduse, de multă vreme, de jidani.
Pentru argumente şi detalii, citiţi aici: http://www.altermedia.info/romania/2014/04/14/inselatoria-secolului-xx-51/.
O lectura utila.
http://www.europalibera.org/content/blog/26519253.html
Așa cum se afirmă în nota redacției, textul semnat de un anume Petre M. Iancu este « surprinzător de mediocru » și se încadrează în maculatura propagandistică a pompierului piroman care după ce și-a incendiat hambarul, cere ajutorul vecinilor pentru a stinge focul, sub amenințarea propagării acestuia și la gospodăriile lor…
Acest articol este alături de « Supraviețuirea Israelului = supraviețuirea noastră!… », o nouă tentativă deșartă de-a influența opinia publică din ce în ce mai trează la realitatea politică, în războiul informațional din ce în ce mai acerb, dus de o entitate rasistă, criminală și iresponsabilă vis-a-vis de propriile-i acțiuni…
Principiul „Audiatur et altera pars”, invocat de d-l profesor, este un principiu de echitate care uneori este respins de o anumită dogmă tribală al cărei eșafodaj este construit pe minciună, alteori însă fiind folosit pentru propagarea falsului, a dezinformării, de către aceleași marionete militante, cu o agendă de urmat…
Astfel, falșii indivizi care postează aici (care în treacăt spus și-au pierdut orice credibilitate, atât de puerile, și lipsite de fond fiind argumentele acestora) ne bombardează ad nauseam cu „Hamas = terorism”, sperând că spălatul creierului aplicat lor, să funcționeze și asupra noastră…
Din grija spațiului, nu voi comenta toate aberațiile prezente în acest articol, ci doar demasca minciuna sionistă privind Hamasul.
Emanație a mișcării Fraților Musulmani, Mișcarea De Rezistență Islamică (Hamas), a luat ființă în 1973 în fășia Gaza, inițial ca asociație culturală, dirijată de către șeicul Ahmed Yassine, asociație recunoscută și autorizată de către Israel.
În cursul primei Intifada (revolte) palestiniene din decembrie 1987, Hamas devine oficial mișcare de rezistență – Israel, considerând această mișcare ca un antidot pentru naționalismul laic palestinian în plină expansiune, aprobă și chiar susține această mișcare, în ideea de a slabi mișcarea de rezistență laică și naționalistă Fatah a lui Yasser Arafat, strategia urmărită fiind de a incita un conflict armat intre cele două organizații și a crea un război civil palestinian…
Israelienii comit însă o greșeală monumentală, crezând că odată cu înființarea Hamas palestinienii se vor bate intre ei și vor abandona lupta de rezistență împotriva ocupantului, însă cele două mișcări își dau seama de planul israelian și pun capăt unui număr important de diviziuni ideologice.
Noua organizație se concentrează asupra acțiunilor religioase și caritative, lucru care-i aduc o popularitate imensă în fășia Gaza, însă în paralel își dezvoltă o aripă militară, axată exclusiv asupra luptei împotriva ocupantului, Brigăzile Ezzedine Al-Qassam…
Deși în septembrie 1989, Israel declară ilegală mișcarea Hamas, nu ezită în a se folosi de aceasta patru ani mai târziu pentru a provoca eșuarea acordurilor de la Oslo, sub tutelă americană.
În 2004, când întreaga clasă politică palestiniană, se găsea în căutarea unui compromis definitiv care să aducă o soluție în favoarea păcii, israelienii asasinează la ieșirea din moschee șeicul Yassine (un biet paraplegic în scaun cu rotile), ucigând liderul spiritual al Hamas și ațâțând astfel din nou flacăra ostilităților,
Este un fapt bine cunoscut în opinia analiștilor lucizi, specializați în Orientul-Mijlociu, că Israel nu a vrut niciodată cu-adevărat să ajungă la o înțelegere viabilă cu palestinienii…
În concluzie, susținut inițial pentru a slăbi „terorismul” anti-israelian al mișcărilor naționaliste palestiniene, apoi pentru a contracara dinamica de pace, antagonistă proiectului „Eretz Israel”, mișcarea Hamas a știut să se elibereze de sub tutela manipulatorilor săi și a-și dezvolta propria agendă.
Actualmente, „monstrul” Hamas rămâne în continuare util planurilor israeliene și justifică excesele de violență împotriva populației civile, a masacrelor femeilor și copiilor, de către o armată morală (sic) și curajoasă, … în pampersi : http://croah.fr/wp-content/uploads/2014/07/pampers-Tsahal.jpg
Un afgan crescut si educat in spiritul dreptatii si adevarului
(tradus in engleza)
https://www.youtube.com/watch?v=Xc2KeSkl5H0#t=286
Nu, articolul nu este al meu.
Daca nu ai date suficiente, intr-adevar nu intra in vorba. Iar daca nu vrei sa accepti faptele care sunt expuse, la fel.
Mai ales ca nu are nimeni nevoie de avocati ostili.
A compara sionismul cu dementza Hamasului este monstruos si arata iarasi ca logica nu este pentru oricine.
Retine ca Hamasul este una dintre cele mai active ramuri ale islamismului extremist care actioneaza peste tot pentru instaurarea unui regim fundamentalist la nivel de ev mediu si pentru eliminarea efectiva a tot ce nu este islamic.
Daca esti cat de cat informat, probabil ca stii de atrocitatile „Califatului” din Irak, ramura de acolo, care a reusit sa lichideze in timp scurt intreaga crestinatate din nordul tarii, veche de aproape doua milenii, ca si a minoritatii yazide, prin ucidere in masa, convertire, alungare si facerea una cu pamantul a bisericilor.
Daca israelienii nu s-ar apara, ar avea soarta lor.
Cat despre alunecarea demonstratiilor antiisraeliene in violente antisemite pur si simplu este un fapt de zi cu zi si nu poate fi contestat.
Articolul este bun, prezinta realitatea asa cum este si daca ai sugestii, te poti adresa direct publicatiei.
Trebuie sa remarc o caracteristica comuna a tuturor cavalerilor antisionismului, azi forma disimulata a antisemitismului: refuzul de a lua in consideratie faptele prezentate de „altera pars” si tratarea lor cu batjocura. Este ceeace faci.
Eu mă gândeam la sioniștii demenți care au aruncat în aer sinagoga din Damasc și au dat vina pe arabi, așa cum azi, zici mata, Hamas provoacă moartea a sute de arabi ca să dea vina pe evrei! Care ar fi deosebirea dintre sioniști și Hamas în acest caz?
Evreii sioniști au produs mai multe acțiuni teroriste împotriva evreilor din țările arabe și au dat vina pe arabi ca să-i sperie pe evreii care nu voiau să părăsească Siria și să facă Alia, adică să de mute în Israel, unde evreii nu prea se înghesuiau să vină! Evreii nu au răspuns cu prea mare entuziasm la proiectul Israel, stat al evreilor, în Palestina. ȘI atunci sioniștii au inventat această strategie: să-i sperie pe evrei că vor fi măcelăriți! Cazul sinagogii din Damasc este arhi-cunoscut. Să nu te ostenești să susții contrariul că te descalifici!
Te descalifici de tot!
Cu titlu de ipoteză, unii zic că și persecuțiile impotriva evreilor din anii 1939-45, adică Holocaustul, au avut același scop: să-i facă pe evrei să plece în Israel!
Repet: evreii nu s-au înghesuit să dea viață proiectului sionist numit ISRAEL! Primele victime ale Israelului au fost evreii! Încă înainte de a se înființa Israelul! Acest adevăr nu vor evreii să-l recunoască! Cei mai mulți cunosc acest adevăr, dar de frică și de rușine tac!
de unde stiti dle Coja ca aveti dreptate!?
http://natoall.wordpress.com/
de unde stiti ca de fapt va inselati amarnic? ce veti face atunci cand veti realiza?
99% din ce afirm este luat din autori evrei de cea mai bună calitate.
Corect !
Iarta-ma, profesore (observa ca o spun pentru prima data), dar afirmatiile tale sunt atat de stupide, incat nu merita nici macar discutate.
Ai rezumat in cateva randuri profesiunea d-tale de credinta in legatura cu poporul meu.
Nu incerca sa-mi povestesti iar de „evreii buni” care se opun „evreilor rai”, cei care sint pusi pe stapanirea lumii…
Bandele de huligani antisemiti care incep iar sa cutreiere Europa „stiu” foarte bine ca toti evreii, buni sau rai, trebuie facuti sa dispara intr-un fel sau altul. Nazistii stiau la fel, iar ideologul pe care-l cultivi, Codreanu, nu spunea altceva.
Evreii cei buni, adica cu spinarea plecata, au fost asasinati acum 7 decenii de catre cei pe care ii stii foarte bine; nu printr-un plan diabolic evreiesc (ce idiotenie!), ci prin planul diabolic nazist, miscare care a incurajat cresterea si a altor miscari criminale in relatia cu evreii, ca de ex. cea a lui Codreanu.
Vezi, d-ta traiesti intr-o conceptie in privinta evreilor, inradacinata atat de ferm in minte, incat orice afirmatie contrara ei, inclusiv dovezile aferente aluneca pe langa stratul impermeabil pe care ti l-ai format si produce ca replica numai repetarea acelorasi clisee si lozinci stupide.
In absurditatea acestei conceptii esti capabil sa le atribui evreilor cele mai marsave lucruri posibile, iar ideea centrala pe care o cultivi este ca acestia sunt oamenii cei mai nocivi si mai periculosi pentru omenire.
Despre ce se mai poate discuta atunci?
Caci daca baza gandirii d-tale este atat de poluata, nu exista nicio sansa ca pe ea sa creasca altceva decat concluzii poluate cu antisemitism.
In absurditatea acestei conceptii esti capabil sa le atribui evreilor cele mai marsave lucruri posibile, in ideea centrala ca acestia sunt oamenii cei mai nocivi si mai periculosi pentru omenire.
Despre ce se mai poate discuta atunci?
Caci daca baza gandirii d-tale este atat de poluata, nu exista nicio sansa ca pe ea sa creasca altceva decat concluzii poluate cu antisemitism.
Scuze pentru eroarea tehnica a ultimelor trei aliniate repetate.
În urmă cu mulți ani am fost la o emisiune pe PRO TV, la dl Cristian Tabără, invitat împreună cu Andrei Cornea. I-am reproșat lui A:C: că vorbește în necunoștință de cauză despre legionari și despre Căpitan. I-am cerut să-mi explice gestul legionarilor care au refuzat să participe la Congresul internațional anti-semit organizat de Hitler la Nuremberg, prin declarația că ei nu se consideră anti-semiți!… Nu-i așa că nu știai de ce acest detaliu?! Dacă nu-ți ceri scuze publice, pe acest site, pentru afirmațiile lipsite de acoperire făcute pe seama Căpitanului, te exclud de pe acest site. Ai o singură scăpare: să aduci dovada că Corneliu Zelea Codreanu era anti-semit. Iar eu mă angajez să public pe prima pagină acele texte sau gesturi anti-semite ale Căpitanului și să-mi cer eu iertare!
Ba iar ati aparut cu „lecturi utile ” tie (voua) si cu sufocarea blogului cu vorbarie fumista. Chiar nu intelegeti ca lumea a evoluat, ca oamenii se informeaza si nu mai pleaca urechea la dezimformari lacrimogene de 2 lei. Nu se mai tem de amenintari descreierate. Sa spui ca Seful Gruparii Legiunii Arhanghelului Mihai : Capitanul Corneliu Zelea Codreanu (al carui omonim l’ai luat in batjocura ca in afara de blasfemie alceva nu stiti sa faceti)a fost antisemit este o mare minciuna ordinara. Omul acesta e un Sfânt si un Martir al Neamului Românesc si nu mai cuteza niciodata sa vorbesti de el, caci nici Bunul Dumnezeu nu are rabdare infinita si s’ar putea sa va primiti plata mai repede, ca multa netrebnicie ati dat tuturor pe care i’ati mintit, furat, excrocat si nu in ultimul rând omorât (sute de milioane de oameni). Asa ca tu, puii, eretzii, citadelele, petreii si ceilalti nu mai veniti pe site’ul acesta ca nu sunteti biniveniti.
„Corneliu” este exmatriculat de pe acest site! Până va produce dovada că CZC a fost antisemit, a susținut antisemitismul etc. Au trecut vreo zece zile de când nu este capabil să probeze cele afirmate! Un nenorocit! O secătură!…
In 1990 la Paris , legionarul George Piscoci mi-a povestit cum un un tren a fost blocat , inzapezit si Capitanul Legiunii ( controversata opinie ,dar eu cred ca era evreu ,dar n-are importanta era evreu pro-roman ) Zelea Codreanu , a ordonat camarazilor sa aduca merinde si a zis : Aduceti paine si slanina la romani si paine si brinza la evrei …!! Capitanul nu a fost antisemit ! Cum putea un Zelinski sa fie antisemit ? Eu zic ca a fost un evreu impamintenit patriot . Si cind un evreu e patriot e gata sa sfirseasca ca Hristos pe cruce ,pentru neamul lui .
Pe vremea aceea, la sfârșit de secol 19, se știa bine despre cineva dacă era sau nu evreu! Așa cum s-a știut despre Lupeasca! Încă nu existau evrei care ascundeau că sunt evrei! Ăștia au apărut după 1944, ca membri ai PCR, ilegaliști mai ales! Îmi pare bine că-l cunoașteți pe dl Piscoci!
Toata lumea stie ca zionistii controleaza complet toate aparatele de securitate din Belgia si ca doar ei puteau construi acest canular(= un fals)
La capul victimelor frumos asezate pe jos, asa incat sa nu strice podelele muzeului se afla putintel ketchup, fratilor: aici aveti victimele cu ketchup contrastate cu victime dintr-un atac autentic, juxtapus spre vizionare, plutind nu in ketchup ci intr-o baie de sange. Plus ca printre „victimele” in cauza, erau doi colaboratori ai Mossadului iar celelalte au disparut fara funerarii nationale si fara urma de speechuri (sau autopsii), care ar fi permis un amplu hallali politicarzilor – toti filozionisti la conducerea Belgiei – priviti-i bine la fata – in cap cu uratania de ministru al finantelor, un superincapabil plin de flatulenta la gura , care avea nevoie de voturi pentru realegere si care s-a prefacut ca era tocmai langa „masacru” si si ca, in calitate de supraom, a chemat EL ajutoarele, astfel devenind din Didier Reynders, SUPERDIDIER, marele suprasalvator al Belgiei!
Din pacate, constat ca articolul scris chiar de Louis Laurent si postat acum ceva timp in urma, e scos fortat din internet, dar n’aveti nicio grija ca va reapare! E scos de peste tot! dar io il stiu par coeur!!!
Concluzia articolului acestui jurist care tocmai si-a creat adversari carnassieri, parasindu-le partidul, arata ca pe facebook, Liga Apararii Evreiesti – La Lique de Defence Juive, postase pe 24 mai pe situl ei , exhortari la uciderea antizionistului Laurent Louis care combate zionismul, acest colonialism ucigas , cum il numeste el, care e in stare , prin false flag operations sa sacrifice cetateni nevinovati cu scopuri politice(vezi 3000 de suflete in 11 septembrie ca sa-i iasa lui Bush voturile pentru un al doilea mandat prin „lupta contra terorismului musulman”,MANDAT DOI CE NU L-AR FI CASTIGAT NICIODATA ALTFEL, sau treaba cu Ben Laden ca sa iasa Obongo, fara de care nu iesea,sau François Hollande cu , de fapt total invizibilul Mali,sau minciuna despre armele de distrugere masiva a lui Saddam Hussein sau minciunile despre Gaddafi sau despre bomba atomica a Iranului etc – Laurent louis arata ca este posibil ca intre oameni toate religiile sa se inteleaga intre ele, asa cum se intelegeau si evreii si crestinii si musulmanii, intre ei, in Palestina, inainte ca ea sa fie preluata de zionisti.
Confuzia intretinuta intre antizionism si antisemitism este aspru condamnata si combatuta de acest avocat, si el evreu la origini.Are membri in familie care au combatut nazismul, el insusi fiind membru al unui partid care arata clar ca el nu poate fi un antisemit.
Aici aveti fotografiile doveditoare a faptului ca este vorba de o operatiune „fals flag”= sub steag fals.Aveti si agentii mossadului disparuti din Belgia in 24 ore cd de fapt se fac celebrari nationale unor astfel de victime, in Belgia.
https://www.youtube.com/watch?v=yaWu84ebajA
Tuerie Musée Juif de Bruxelles Encore une arnaque !
Aici aveti”ucigasul” care trecea intamplator pe la locul faptei, un izolat foarte improbabil sa aiba vreo legatura cu locul faptei.
https://www.youtube.com/watch?v=BcYUwFXD1pI
Mehdi Nemmouche et les services secrets par Thierry Meyssan
Jean Bricmont commente la fusillade de Bruxelles
Acest profesor universitar de fizica la KULeuven – si el evreu la origini – condamna organizatiile care sub pretextul ca combat antisemitismul de fapt il provoaca sufocand dreptul omului la discutie, intrebare, chestionare a ceea ce vede si traieste, diabolizand lumea, asa cum fac Schlemiehlii astia cu noi, pe acest blog, platiti sigur ca s-o faca.
https://www.youtube.com/watch?v=ryE0_bB-CmE
De façon prévisible, le polémiste Jean Bricmont, professeur de physique à l’Université catholique de Louvain (UCL), contre-attaque immédiatement reprochant aux adversaires de Laurent Louis l’utilisation politique :
« on va me reprocher que dire que c’est des Juifs qui causent l’antisémitisme. Je ne dis pas ça ni en général ni dans ce cas particulier mais je pense que des organisations qui passent leur temps à soi-disant combattre l’antisémitisme en réalité le font monter en violant le droit des gens en … les gens en diabolisant etc… en refusant leur existence, l’existence d’une contestation de leur pouvoir »
Ce observ la Schlemiehlii care incearca sa sufoce adevarul in discutie pe acest blog, este o incercare de a face comentatorilor plini de intrebari si in cautare de raspunsuri cat mai juste,in frunte cu neinfricatul domn profesor(ca sa-l laud iara, spre supararea lui!), un continuu proces de intentie: vad ca afirmatiile si gogosile lor merg pana la a-i atribui, cu nerusinare, calomniindu-l, intentia de a repeta holocaustul: aceasta monstruozitate le este caracteristica doar acelora care vor sa sufoce orice discutie despre istoria adevarata si merita dati in judecata caci se numeste : CHARACTER ASSASSINATION!
Acesta constituie , juridic, o culpa!!!!!!
Sotul meu a dat in judecata un bou si a castigat procesul, ba a fost si amendat, cretinul respectiv!!!
DAR E SIGUR CA NU VETI REUSI CACI ADEVARUL IESE INTR-UNA LA IVEALA, BIRUITOR, IN TOATE TARILE, NU DOAR INTR-O SINGURA TARA,INDIFERENT DE CE LI SE INTAMPLA CELOR CE-L SUSTIN!SI MARTIRI IS MULTI, DAR EI SE INMULTESC CU FIECARE ZI, CACI ADEVARUL ESTE IREZISTIBIL!
SI ACUM TRAGETI O PARTIDA DE RAS CU LOUIS LAURENT, care da un detaliu cheie al acestui canular, DETALIU CHEIE aparut datorita fotografierii neprevazute de organizatorii ‘GUVERNAMENTALI’ ai “masacrului”, detaliu pe care avocatul il da, in articolul lui, scos de pe internet la cererea ‘killerilor’(intitulat “Musée Juif de Bruxelles: attentat antisémite ou superchérie d’Etat?”) si publicat de el “inainte ca mediile si autoritatile sa nu-l deformeze” , si care suna precum urmeaza :
“Sambata, 24 mai 2014 (in ajunul alegerilor federale, regionale si europene din Belgia), in cartierul Sablon , din centrul Bruxelului, pe un soare de plumb, o Audi A6 neagra, inmatriculata 9-AAA-130, se imobilizeaza in parcare dubla la adresa 21, Rue de Minime. Un barbat iese de pe locul pasagerului, transportand doua rucsacuri. Abea intrat in Muzeul evreiesc din Bruxelles, omul scoate din sac o arma si trage in vizitatori. Conform autoritatilor , trei personae au murit pe loc, o a 4-a, va deceda la spital cateva zile mai tarziu.
Ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, ‘ucigasul’ se suie din nou in Audi si fuge. Din intamplare , un martor fotografiaza placa de inmatriculare.
Putin timp dupa tragedie , strazile sunt blocate de prezenta politiei. Toate mediile sunt prezente, la fel si politicarzii: Didier Reynders, Joelle Milquet, Elio di Rupo(ministrul pedofil inregistrat si demonstrat ca atare de politie, dar de neclintit din jobul in care sta intepenit), Olivier Maingain, Yvan Mayeur, Viviane Teitelbaum, Annemie Turtleboom……Recuperarea politica a unui astfel de eveniment este un mare chilipir pentru vanatorii de imagine. In tot cazul , alegatorul care nu stie cu cine sa voteze in ajunul alegerilor, va aprecia considerabil si fara dubii bravura si curajul acestor soldati ai libertatii, in cautare de legimitate…”, remarca Laurent ironic.
Este in acest 24 mai ca Belgia descopera un supererou …pe Superdidier (Reynders) – fost ministru dezastruos de finante devenit ministru al afacerilor externe, la momentul crimei – era clar ca externele erau cel mai bine plasate sa fie alaturi de Izrael “la greu”, mai ales ca a urmat asaltul criminal al Izraelului asupra civililor din Gaza, asalt ce trebuia motivat si pe plan international cu demonstratii ca antisemitismul exista si este in crestere!!! ……
Pe seara , Superdidier impreuna cu toata echipa lui de eroi, sunt descoperiti de cativa membri ai organizatiei lui Laurent Louis, DEBOUT LES BELGES, la un foarte chic restaurant din cartierul Ixelles al Bruxelului – “Cosé-Cosi”!
“Ce sa faci, violenta increteste apetitul”, remarca Laurent Louis in articolul sau.
Poanta este insa ca apetitul este si blocat de adevar, cand acesta se descopera intrucat acel Audi A6 constituie o masina utilizata de serviciile oficiale belgiene, explica Laurent Louis mai departe: de exemplu, Presedintele Camerei (deputatilor) dispune de un Audi cu inmatricularea citata mai sus.
Concluzia: masina care a adus si a ajutat “tintasul’ de la muzeu, sa traga si sa dispara, a fost o masina oficiala (inregistrata de un martor).
Pe 21 mai acea masina fusese reperata si fotografiata intr-un convoi official – Louis Laurent oferea fotografii in articolul lui: ERA NORMAL CA ARTICOLUL LUI SA FIE INTERZIS PE INTERNET!
Avea si fotografii! Atat cu ketchup pe podelele unde zaceau victim cu carnatie de oameni vii , nu de oameni morti, cu un lichid prea inchegat in jurul lor, sip rea putin, ca sa poata fi sange, cat si cu masina guvernamentala folosita de politruci in acest simulacru menit sa –si faca reclama pentru alegeri, fiind “alaturi de “victimele” izraelite(vedeti cei doi asociati ai mossadului in adresa indicate de mine la comentariul meu anterior) si identificandu-se cu suferinta lor”.
Din fericire, neprevazutul a schimbat mereu istoria, dejucand minciunile, la modul absolut!
Trageti va rog frumos o partida de ras cu Laurent Louis si cu amicul lui, neinfricatul Dieudonné, care fac la Quenelle impreuna ,ca sa uneasca omenirea impotriva sistemului fascist de minciuni, care oprima toata planeta actualmente: NU , LA QUENELLE NU ESTE SALUT FASCIST CI ANTIFASCIST!
Il fac si diplomatii americani etc. Nici vorba de fascism!!!
Laurent Louis et Dieudonné: https://www.google.be/search?q=laurent+louis+et+dieudonn%C3%A9&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LsfoU4vcMJDb7Abwg4H4DQ&ved=0CEEQsAQ&biw=1600&bih=775
Multumim Dna. Carolina!
Binevenite și mai ales utile aceste lămuriri Carolina – în special cele care aduc lumină asupra pretinsului act antisemit din muzeul evreiesc din Bruxelles, mulțumesc !
Îmi amintesc tapajul mediatic făcut în jurul acestei mascarade și cum Joel Rubinfeld ostraciza cu aroganța specifică a jidanului suprematist, (încă) deputatul Laurent Louis…
Privind imaginile camerelor de supraveghere, constatăm în plus și lipsa de recul a armei, considerând felul în care « Nemouche »(???) ține Kalashnikovul – cei cu experiență știu că-această armă are un serios recul…
… Dar mă rog, atunci când totalitatea mass-mediei europene este deținută de grupul de escroci, pardon, fundația Bertelsmann, acest lucru reprezintă un element de sprijin pentru indivizi precum Corneliu în etalarea ficțiunilor…
Ca veteran (ud leoarcă și rănit în amorul propriu) de la « bataille d’Anderlecht », din 4 Mai, pot confirma tuturor că Belgia se poate încadra deja în categoria „dictatură”. https://www.youtube.com/watch?v=1Q-uO_CoYLk
Quenellement votre !
Evreii ii invinuiesc pe Hamas ca isi pun in bataia tunului propria populatie,pentru ca apoi sa se victimizeze si sa stirneasca ura antisemita.
Ingenuitatae jidoveasca:
-Noi tragen cu tunul ca sa ne aparam.
Ce vina avem noi daca teroristii Hamas pun in calea obuzelor noastre spitale ,scoli ,batrini femei si copii si se ascund in spatele lor?
Curat delir propagandistic.
Evreii vor cistiga probabil razboiul in teren pentru ca riposta lor e mult supradimensionata, dar au pierdut deja razboiul de imagine pentru ca s-au plasat in postura de agresori atunci cind in cneset s-a pronuntat indemnul de a fi omorite femeile palestiniene pentru ca nasc teroristi.
Un mod de gindire infiorator!
As fi curios daca documentele istorice consemneaza un indemn similar facut in mod oficial de un lider nazist la adresa evreilor.
”Explozia actuală de antisemitism” se datorează înființării statului Israel în mod abuziv pe teritoriul Palestinei, genocidul de acolo și propaganda pe care media jidovească o desfășoară contra arabilor, adevărații semiți. Astfel de ”explozii” au mai existat în vremea cruciadelor(expediții de jaf și omor, prezentate drept altceva) și a Spaniei catolice(unde Inchiziția i-a epurat etnic pe mauri și sefarzi, a distrus civilizația construită de aceștia pt. a face loc lumii papistașe cu ororile ei).
Asta înseamnă antisemitism, ura în discurs și faptă contra popoarelor semite, nu contra popoarelor non-semite care s-au convertit la islam(din Iugoslavia și până în Indonezia) sau contra barbarilor khazari convertiți la iudaism. Nația română nu are mâinile murdare de sânge ca Occidentul, și condamnă orice fel de imperialism, colonialism și împilare a popoarelor, deci ea nu poate fi antisemită, n-are de împărțit nici un km2 de pământ cu semiții și așteaptă aceeași atitudine din partea lor. Nația română este antijidovească, așa cum trebuie să fie toate națiile care au avut de suferit de pe urma acestor criminali.
Evreimea tot incearca sa monopolizeze „antisemitismul” pentru uzu-i propriu.
Corect ! Manevra de manipulare mintala . Joc de glezne .
Trăsnel, ai produs o splendida contradictie in termeni.
Pai antisemitismul se refera prin definitie la evrei, deci este, doresti sau nu, monopolul evreilor.
Cauta definitia in wikipedia.
TARE DE TOT!
Mai ramine „corneliu Lucius augustus maximus” sa demonstrati ca sinteti „semiti”; eu cred ca sinteti „semiti” piriti!; adica KHAZARI!
Nu mai e mult si testele ADN vor fi o joaca de copil! Se vor putea lua de la un fir de par…atunci UNDE mai veti avea loc sa va ascundeti ca „semiti” ce sinteti! MINCINOSI SATANISTI FARA DE DUMNEZEU CE SINTETI!
…esti la current sau nu, Dumnezeu este considerat de stiinta in zilele noastre ca o hiper-contstiinta! material Izic cu imateriala…abia astept – cit de curind – sa va vad cum ii veti injura pe „dumnezeii” vostri primitive si „cartile” lor abominabile pe care le-au scris; si voi le-ati urmat ca ultimii prostanaci de pe planeta!
Risul curcilor va fi atunci! IN MAI PUTIN DE 10 ANI ITZIC! MAI PUTIN!
Wikipidia scrisa de evrei ,ha , ha …asta sa i-o spui lu mutu’ . Personal am prieteni egipteni si irakieni si se considera semiti , descendeti din Shem .
Textul se încadrează în dogmele capitalismului și ale marxismului stalinist.
Înlocuirea principiului forței cu principiul rațiunii ar duce la reconstituirea istorică a fiecărei țări astfel încât toți oamenii ar fi repartizați în câte o țară. În afara acestui principiul al organizării raționale nu ar fi decât darwinismul. Capitalismul este o soluție amestecată în care niciodată popoarele nu își vor ști locul dar oligarhia financiară, militară și industriară va trage foloasele posibile.
Coruperea:
SEMÍTIC, -Ă, semitici, -ce, adj. Semit (2). ◊ Limbi semitice = ramură a familiei de limbi hamito-semitice. – Din fr. sémitique.
Istoria inversata:
http://www.youtube.com/watch?v=jhEtCL_zkwk
http://rt.com/op-edge/177764-israel-palestine-tragedy-argentina/
The imperialist strategy of the US in the Middle East
http://www.internationalviewpoint.org/spip.php?article1807
The U.S., Israel and Oil Geopolitics
http://www.counterpunch.org/2014/07/17/the-u-s-israel-and-oil-geopolitics/
Personal gasesc textul rational si publicarea lui binevenita. Multi dintre oamenii de buna-credinta dar insuficient informati sunt gata sa-i considere in bloc pe islamisti victime nevinovate (si, din nefericire, exista multe victime nevinovate), iar pe evrei niste asasini sadici (si, din nefericire, exista destui si din acestia), fara sa apuce sa mai bage in seama ce fac islamistii fanatici nu numai cu evreii ci si cu crestinii, inclusiv cu cei de etnia lor. Extremistii musulmani sunt un pericol nu numai pentru evrei ci pentru civilizatie in general. Cei care l-ati vazut la tv pe acel dement(izat) care darama cu barosul zidurile unui templu in Irak imi veti da dreptate. Or, numai in aceste saptamani au fost distruse in Irak zeci de biserici si moschei (temple musulmane!), statui vechi de sute si mii de ani, piese-unicat din tezaurul cultural al omenirii. Le spun toate acestea cu durere, nu de pe pozita crestinului, nici de pe cea a filo-semitului, ci de pe pozitia necontaminata de nici un fel de prejudecati a iubitorului de cultura universala.
In legatura cu articolul, am de facut o observatie pe care o consider demna de a fi avuta in vedere.
Se trec in revista diversele surse ale antisemitismului dar nu se spune nici un cuvant despre o sursa pe care o genereaza evreii insisi. Exagerarile pe seama unei tragedii cum a fost holocaustul nu vin deloc in favoarea unei evaluari corecte a acelei tragedii si a provocarii unor sentimente pe care ea le merita din plin ci duc la reactii contrare. Nu inteleg cum evreii, care sunt cunoscuti ca avand un grad de inteligenta extrem de ridicat, nu sesizeaza aceasta realitate si nu anticipeaza rezultatele la care ea conduce inevitabil. Iata, doar comporatmentul fata de romani. A-i scoate in evidenta numai pe romanii care au ucis evrei, care au fost putini, si a extinde acuza asupra intregului popor roman (cum face Elie Viesel), cand atatea mii de evrei le sunt recunoscatori romanilor care le-au salvat vietile nu e numai nedrept ci produce efectul de bumerang. A evoca suferinta evreilor dar a o trece complet sub tacere pe a romanilor, cand acestia au impartit-o frateste, nu e corect. In Ardealul de Nord romanii nu s-au bucurat de un dram de ura mai redus decat evreii si au fost si ei masacrati cu aceeasi cruzime. La Sarmas romanii si evreii impart groapa comuna fara nici o discriminare de ordin rasial. Daca mortii se pot impaca, noi, supravietuitorii, de ce nu putem?
Nu există împăcare între noi și evrei fără ca evreii să ceară iertare pentru minciunile și exagerările cu care au împuiat capul planetei de aproape 150 de ani! Fără să ne mulțumească pentru binefacerile de care au avut parte în românia și de la români. Trebuie să ținem la preț. Adică la adevăr!
Corect ! Exista citeva voci firave particulare ,Ion Varlam , mai „scapa” cite un adevar ,dar se uita in spate sa nu-i dea „cineva ” cu o piatra in cap ,pentru ca evreii urasc foarte tare evreii care spun adevarul despre evrei ,ii considera nebuni si le da porecla ,self hating jews adica „evrei care se urasc pe ei insisi ” . Asa virulenta si intoleranta numai la arabi mai intilnesti . Totusi exista multi evrei care recunosc activitatile nefaste ,sa fiu mai corect politic ( criminale, de fapt si de drept) ale tribului evreiesc ,numai ca majoritatea prefera sa critice fara sa fie filmati sau inregistrati .Le e frica domnilor !.Exista niste temeri si niste amenintari voalate care le-au fost introduse in constient si in inconstient deci in educatie .False fara discutie ,dar ancorate cu radacini in sufletul multora dintre ei .Deci e logic ce a spus domnul profesor ,cu Adevarul nu se face compromisuri ! As vrea sa vad evrei venind aici pe sait sa critice tareele confratilor evrei asa cum si romanii critica pe romani fara mila ,pe unii chiar i-ar pune la zid .
Un diplomat roman in tarile Orientului Mijlociu imi spunea: „Evreii si arabii sunt veri buni. De-aia nu se inteleg!”
Foarte, foarte, corect.Aţi vorbit ca un bătrân înţelept.Asta trebuie să fie regula.Nici un român nu trebuie să-şi ceară scuze evreilor decât dacă în prealabil şi ei îşi cer scuze pentru antiromânismul practicat.Dar mai înainte ar trebui să ne mulţumească pentru omenia cu care i-am primit în ţară.E o deviză ce ar trebui scrisă undeva să o vadă şi să o înţeleagă toţi românii, acum şi în viitor.
Si la pret, si la pret (lor le pasa numai de bani, nu de Adevar)! Daca imi permiteti domn Profesor, sa dea inapoi tot ce’au furat! Asa ar fii corect!
si care este adevarul tau?Ce ai realizat tu asa de maret ca sa-i critici pe altii?
Ce merite ai tu mai legionare?Citi oameni au mincat o piine alaturi de tine?Vad ca esti expert in chestiuni etnice.
Cred ca faci umbra degeaba pamuintului.
Dar tu ce ai realizat ? Mai zgaiba ,legionarii au fost cei mai romani dintre romani ,au fost re-incarnarea dacilor ! Au platit cu sange si durere pentru ca au iubit acest neam romanesc si aceasta tara , sacrificati de puterea oculta sionista ,reprezentata de Carol al II lea ,cu aprobarea evreului Hitler .
Legionarii sunt re-încarnarea dacilor! Frumos spus. Nota bene: daci care s-au considerat legionari, luptători în legiune… Nici mmodelul roman nu le-a displăcut legionarilor! S-au simțit, ca orice român normal, urmaș deopotrivă al dacilor și romanilor!… Romanii au avut și ei legionarii lor! Ce ziceți de Mucius Scaevola sau de frații Grachi?
COMENTARIU REPETIR de la Mahatma Gandhi:
intr-adevar, si evreii pierd daca nu schimbam sistemul actual – aici nemtii au gasit o solutie de lupta pasnica contra warmongers (= criminalilor din pozitiile de putere , sustinuti de marea finanta si de carnassierii pusi pe imbogatire prin crima, tortura si jaf)si care ne distrug pe toti – pe evrei inclusiv:
carolina 10.08.2014 la 2:06 am Nemtii incearca sa evite acest al treilea razboi mondial dar sa si schimbe lucrurile , tot pe cale pasnica:Andreas Popp @ Monday Demonstration Berlin 4/21/2014 – ENGLISH SUBTITLES
https://www.youtube.com/watch?v=LscC-H7F1eECONTRA IMBECILIZARII SI ANIHILARII EXERCITATE DE SISTEMUL IN VIGOARE ASUPRA MASELOR, PENTRU EXPLOATAREA TUTUROR POPOARELOR, IZRAELITI INCLUSIV!
In 60 de orase din Germania, Austria si Elvetia se intalnesc cu miile demonstrantii pasnici in fiecare luni spre a analiza ce e de facut si spre a scutura echivalarea protestului contra sistemului cu “antisemitismul”.
Andreas Popp “plan B” cu traducere in englezeste – prof docent la o universitate din Canada, analist de mare calibru al economiei antisistem, businessman de succes, cere boicotarea alegerilor, boicotarea mediilor, a tv si a ziarelor , dizolvarea partidelor ,eliminarea notiunilor de dreapta si de stanga, desi e amenintat continuu din toate partile cu moartea, e un om financiar independent, nu tine in banca decat cat sa-si plateasca electricitatea , apa etc,Cere scoaterea din banci a banilor, integral, cere eliminarea stigmatului de “antisemitism” ca modalitate de intimidare a celor ce contesta acest sistem de jaf al tuturor cetatenilor, evrei inclusiv(multi ii scriu si se plang, din Izrael), este impotriva Europei din Bruxelles, americanii sunt la fel de asupriti ca europenii, francezii, englezii etc, toate aceste popoare nu au nimic de a face cu guvernantii lor, dogma si paradigmele acuzelor de “antisemitism” sunt nejustificate.
Cere alt sistem financiar, o alta impartire a pamantului si a averilor si cere CULTURA contra IGNORANTA !Cere terminarea cu ocupatia Germaniei.
Termenul de “Demonstratii de luni” au inceput in Germania de Est, si au daramat pasnic zidul Berlinului. Este modul lui de a actiona si a mii de germani pasnici.
De ce ar fi acest articol altera pars?
Altera pars in raport cu ce? Cu huiduieala universala impotriva Israelului? Si la care rezulta ca va aliniati?
Prin ce este articolul mediocru?
Pentru ca aduce fapte care nu va plac?
Articolul este mediocru pentru că, foarte probabil, dumneata ești autorul. Nu-mi dau seama exact ce mă face să cred asta. Dar că este mediocru e lucru sigur. Mi-ai dat o idee: dacă plătiți bine, mă fac „avocatul diavolului” și, pe aceleași informații, vă fac un text de-or să-și dea palme singuri și palestinienii! Vor sta la coadă ca să-și ceară iertare de la Rabi!
Am mai spus: printre cei care susțin realitatea holocaustului din Transnistria nu s-a ivit niciun condei mai talentat, niciun evreu mai isteț, numai mediocri sau nătărăi.
Tragi concluzia – zici că „rezultă”, că mă aliniez uneia din părți! Iar trebuie să mă repet: Logica nu este pentru oricine! Nu am date suficiente ca să mă bag în vorbă! Dacă iau în serios textul propus d dumneata, îmi dau seama că metodele folosite de Hamas nu fac decât să copieze practici mai vechi, „răsuflate”, ale sionismului! Nu m-aș mira să asculte de acceași comandă!
În urmă cu patru ani am formulat aceeaşi idee: că în spatele acestor acţiuni se află aceeaşi comandă. Şi nu poate fi dată decât de către oculta mondială jidănească.
Pentru argumentare, citiţi aici: http://ro.altermedia.info/romania/2009/01/22/holocautul-jidanii-si-palestinienii/.
În urmă cu patru ani am formulat aceeaşi idee: că în spatele acestor acţiuni se află aceeaşi comandă. Şi nu poate fi dată decât de către oculta mondială jidănească.
Pentru argumentare, citiţi aici: http://ro.altermedia.info/romania/2009/01/22/holocautul-jidanii-si-palestinienii/.
In afara de aceeasi idee mai ai si alte idei?Sau ai ramas timp de zeci de ani la aceeasi idee?
Stimate Dle. Coja,
Am hotărât să ridic mănușa aruncată de dvs.
Vă plătesc foarte bine (fixați suma și o veți primi fără nici un fel de tratative), faceți-vă avocatul diavolului și, pe aceleași informații, faceți-mi vă rog un text de-or să-și dea palme singuri și palestinienii ( dacă se poate și picioare în cur…).Vă scutesc de coada pentru iertarea rabinilor că părerea lor nu mă interesează.
În legătură cu cine a dat comanda Hamasului, am pentru dvs. niște dezvăluiri uluitoare care se bazează pe surse la fel de serioase ca ale majorității corespondentilor dvs.!!!
Iată adevărul în legătură cu acest conflict:
1. Israelul a inventat o armă pur defensivă numită ” Tichie de fier ” ( în ebraică: Kipat Barzel )
2. Aceasta armă detectează o rachetă din momentul lansării ei și o distruge în aer.Avantajele acestei metode sunt clare și și-a arătat pe deplin eficacitatea în actualul conflict.
3. Inventatorii ei și-au dat seama că au dat peste o mină de aur
și, evrei fiind totuși, se poate face un ban frumos prin vinderea acestei arme.
4. Dar una este să explici teoretic și alta să dovedești practic.
5. Aici este pus în aplicare diabolicul plan sionist: se ia legătura cu comandantul Hamasului ( care este, bineânteles, agent al Mossadului și i se ordonă ca oamenii lui să răpească și să asasineze trei elevi evrei.Ordin executat !
Israelul arestează zeci de membri ai Hamasului ( totul bine regizat căci toti erau agenti ai Mossadului) Hamasul începe să lanseze rachete dar numai împotriva populației civile că altfel se supără armata israeliana și nu mai folosește arma cea nouă și atunci ce gheșeft s-a făcut ?!?
Eu v-aș mai scrie dar mi se apropie ora controlului psihiatric
și vin paramedicii să-mi pună cămașa de forță că altfel refuză medicul să mă controleze.
N.B. Rugămintea cu redactarea textului a fost scrisă într-un moment de luciditate asa că vă rog s-o tratati ca atare
Deci care este prețul? Cât plătiți? Cât este avansul? Vă rog să-mi răspundeți într-un moment de luciditate!
După câteva șocuri electrice și o puternică doză de tranchilizante, mă declar lucid !
( Să nu-mi cereți un certificat medical că medicii mei vor refuza să execute infracțiunea de fals în acte publice ! )
Cu toată seriozitatea, aș dori un asemenea articol semnat de dvs.
Răspunsul la întrebările dvs. îl găsiți în mesajul meu. Citez: „Vă plătesc foarte bine (fixați suma și o veți primi fără nici un fel de tratative). ”
Pentru a vă dovedi că încă mai eram lucid când am scris cele citate, adaug propunerii mele și o invitație la un restaurant de lux din București.Știți bine că mă țin de cuvânt !
Îl voi scrie! Deși sunteți imprevizibil! Dar asta nu înseamnă că nu sunteți om de cuvînt! Am încredere! Mi-ar trebui o sumă modică, cu care să-mi achit datoriile și să-mi mai rămână și de o bere rece, de …RECAȘ!
Rega !….He ,he he , gluma ,gluma dar acest yid exprima exact cu acuratete felul lor de gindire ,intriga si actiune . El mefagherul incearca sa arunce in derizoriu ,dar nu stie ca vrajeala asta seaca e consumata , si de fapt , se da in fapt ,adica arata pina unde i-i duce mintea lor bolnava si posedata de demoni …..Faptul ca a aparut aici cu comentariul asta ar trebui sa i-i multumim ca ne-a atras atentia asupra felului de gindire malefic -satanic al evreilor . Studiati-i limbajul cu atentie ,nu-i de gluma ,sint capabili de orice crima !Ei se tem de adevar ca vampirii de lumina . Se tem ca vor fi expusi . Lumina -Adevarul aici e cheia !
Pentru Moromete,
Daca asa ai inteles articolul meu si ma faci pe mine ” mefagher ” ( pentru cine nu stie, in ebraica mefagher inseamna cretin) iti mArturisesc ca desi vorbesc,scriu si citesc 6 limbi straine, nu am reusit sa gasesc in nici o limba un cuvant potrivit pentru a te caracteriza !
Dar, pentru ca am facut in viata mea si sport extrem, voi incerca din rasputeri sa te fac sa intelegi. Stiu ca este o misiune imposibila dar incercarea moarte n-are !
Deci: tot articolul meu a fost o gluma ( in ebraica: bdiha ).Sunt convins ca dl.Coja l-a inteles ca atare si folosesc acest prilej sa ma scuz cu toata sinceritatea in fata domniei sale ca am avut obraznicia sa-l compar cu unul ca tine !
Bai jidane ( ai declarat ca-ti face placere cand ti se spune asa) fii atent ca eu am puteri supranaturale.
Prin telepatie pot sa-ti provoc o boala neurologica !
Vai dar ce prostii scriu !!
Ai dreptate ca sunt ” mefagher”.O boala neurologica afecteaza creierul asa ca la tine nu exista nici un fel de pericol. Gata, ma declar invins !
Multa sanatate si continua a fi ben-zona.
Nahon ,nahon !Intimplator tot sase limbi straine vorbesc si eu si desi nu sint vorbitor curent de ivrit ,cred ca tot niste complimente in limba sfinta ti se potrivesc ..ya ben zona sabra ,lech timtzotz zain ! He ,he ,he ! Nu poti sa fi un sabra adevarat daca nu esti un ben zona ! Briut ! Am Yisrael chai ! Dar traiasca si Romania mama noastra sfinta !