Asa cum am subliniat in articolul “Diktatul UE“, Romania se gaseste in momentul de fata in situatia unui stat invins caruia ii sunt dictate conditii umilitoare de catre invingatori.
Razboiul purtat a avut o singura miza, asigurarea sau pierderea suveranitatii tarii in conditiile aderarii la clubul UE in care regulile jocului sunt facute de magnatii Europei.

Lupta politica intre grupuri politice rivale romanesti a condus, pastrand proportiile, nu si urmarile, la situatii comparabile cu Ungaria ’56 si Cehoslovacia ’68, terminate cu executia liderilor, atunci fizica, astazi politica.
Si atunci, ca si acum, cozile de topor interne care si-au pierdut legitimitatea populara si parlamentara, s-au repezit sa ceara interventia unor forte politice externe impotriva propriului popor.
In acest razboi pentru pastrarea suveranitatii, Romania a plecat cu handicapul unor colaborationisti care fac totul pentru ca romanii sa fie invinsi.
Grupul acestor colaborationisti s-a strans in jurul lui Traian Basescu care desi, prin prerogativele acordate presedintelui Romaniei prin Legea Suprema a statului, Constitutia, trebuia sa asigure suveranitatea tarii si-a incalcat juramantul si a fost primul care a lansat conceptul pierderii suveranitatii pentru intarirea “clubului” UE.
Negand aceasta caracteristica fundamentala a statului national, actiunile colaborationistilor coroborate cu presiunile externe isi dezvaluie adevaratul scop, subordonarea totala a Romaniei incepand cu principalele institutii ale statului:

1. Parlamentul Romaniei transformat din reprezentant al poporului roman in reprezentant al liderilor europeni prin fortarea acestei institutii sa retracteze hotarari in conformitate cu interesele nationale si sa devina o masina de aprobare a deciziile Comisiei Europenea. ccepte cu capul plecat.

2. Primul Ministru al Romaniei trecut in subordinea Comisiei Europene prin obligatia de a raporta sefilor europeni daca guvernul sau implementeaza obedient deciziile primite pe linie ierarhica.

3. Presedintelui Romaniei obligat sa devina un simplu functionar cu sarcina de a semna documentele de validare a deciziilor care-i sunt transmise de Comisia Europeana prin intermediul unui parlament devenit curea de transmisie a acestor decizii externe.
Impunerea hotararilor unor forte externe prin incalcarea in picioare a vointei poporului roman reprezentat de Parlament si a intereselor statului roman reprezentat de Presedinte, dovedeste ca se trece la implementarea fazei considerata de Traian Basescu ca masura esentiala pentru eradicarea nationalismului romanesc incompatibil, in conceptia sa, cu valorile europene
ROMANIA INCETEAZA SA MAI FIE UN STAT SUVERAN

Si atunci, ne putem intreba:

1. Mai este nevoie de alegeri parlamentare in Romania daca poporul nu-si poata alege reprezentantii?
2. Mai este nevoie de alegerea unui presedinte de catre poporul roman daca acesta nu mai reprezinta un stat suveran?
DA, este nevoie deoarece deja prin actiuni iresponsabile de implicare ale fortelor politice straine

A INCEPUT DISOLUTIA STATULUI NATIONAL, SUVERAN SI INDEPENDENT ROMANIA

Romanii trebuie sa-si recupereze dreptul absolut de a-si decide singuri destinul national, in conformitate cu valorile si traditiile proprii, nu impuse prin interventia fortelor straine. Destul ca pana si teritoriul nostru national si natiunea ne-au fost redesenate de astfel de forte.

Dar pentru aceasta este nevoie de se acorda legitimitate actului demiterii unui presedinte iresponsabil, nu numai printr-un DA majoritar la referendum, dar si prin prezenta responsabila a romanilor pentru a depasi limita cvorumului impus in mod ilegitim.
In acest fel se va da un semnal puternic acelor aliati straini ai colaborationistilor interni ca Romania nu a ajuns un stat fara demnitate si fara suveranitate.

Mircea Popescu, http://mipopescu.wordpress.com/5-politica/disolutia-romaniei/