Calul troian din Constituţie
Scris de : Teodor Seran 2013-06-21 15:45 1 comentariu
Articolul 114, aliniat (a) din Constituţia din 1991 şi articolul 115, aliniat (a) din Constituţia din 1993, au creat actualii super-îmbogăţiţi ai României. Ele au fost porţile de aur prin care politicienii şi cohortele clientelei au pătruns în „ Peştera lui Ali-Baba”, respectiv în visteria ţării. Cum? Printr-o acţiune simplă şi lipsită total de scrupule: prin emiterea unor ordonanţe de urgenţă, ori de câte ori interesele de gaşcă, de grup clientelar, politice, sau chiar interesele personale ale unor lideri, au impus acest lucru. Cine a oprit toate guvernele post-revoluţionare, să adopte ordonanţe de urgenţă, de câte ori au vrut, când au vrut şi cum au vrut? Nimeni! Nici chiar Legea Supremă! Pentru adoptarea unor „Niagare” de ordonanţe de urgenţă nu a fost nevoie decât de transpunerea în practică a unei „şmecherii” dezgustătoare: considerarea de către prim-ministrul aflat la putere, că de fapt, situaţia care trebuie rezolvată, reprezintă un caz excepţional sau o situaţie extraordinară. În realitate, aceste situaţii nefiind nici excepţionale şi nici extraordinare, ci doar necesare a fi luate, pentru a fi atinse interesele clientelei politice sau personale. În baza acestui subterfugiu mizerabil au fost adoptate de către toateguvernele, sute de ordonanţe de urgenţă, cu o doză de cinism înfiorător. În condiţiile în care Constituţia nu a cerut niciodată explicitarea cazurilor excepţionale sau extraordinare, adoptarea ordonanţelor de urgenţă a devenit o practică curentă şi un mod de guvernare detestabil, toate parlamentele fiind transformate în anexe aleguvernelor respective. Trebuie menţionat un fapt grav: aceste ordonanţe de urgenţă, produc efecte din momentul publicării lor în Buletinul Oficial al României, adesea contrare interesului public, deoarece ecartul dintre apariţia ordonanţelor de urgenţă şi aprobarea lor prin lege în Parlament, este de cele mai multe ori mare, niciodată foarte scurt, ordonanţele nefiind aprobate în regim de urgenţă aşa cum prevede Constituţia. Au existat nenumărate cazuri în cei 22 de ani, când între adoptarea de către Guvern a unor ordonanţe de urgenţă şi aprobarea lor prin lege în Parlament s-au scurs luni sau chiar ani, timp în care efectele unor ordonanţe au fost în unele cazuri nimicitoare. Guvernarea prin intermediul OUG a fost la îndemâna tuturor guvernelor. Cei aflaţi în Opoziţie au promis de fiecare dată că, atunci când vor ajunge la Putere, nu vor abuza de dreptul de a emite ordonanţe de urgenţă. A doua zi după accederea la Putere, această promisiune a fost aruncată la gunoi. Excesul de putere legislativă a subminat permanent puterea Parlamentului, cel căruia i se cuvine de fapt dreptul de a propune şi a emite legile. În cazul în care „ Cazul excepţional” şi „ Situaţia extraordinară”, două perverse sintagme identice, ar fi fost explicitate, guvernele României nu ar fi avut posibilitatea să adopte mai mult de câteva ordonanţe de urgenţă într-un an calendaristic. Cazurile excepţionale şi situaţiile extraordinare sunt definite în literatura juridică de specialitate , în realitate, ele fiind destul de puţin numeroase. De regulă sunt situaţii care generează un pericol maxim pentru o comunitate, care pun în pericol vieţile a sute de oameni, care pot duce la distrugerea infrastructurii, a habitatelor umane sau a mediului înconjurător. Ne referim aici la inundaţii, cutremure, alunecări de teren, epidemii, invazia masivă a milioane de insecte sau mii de păsări, propagarea masivă a unui virus ucigător sau, chiar invazia destul de probabilă a unor extratereştri. S-au regăsit cândva, de-a lungul anilor, astfel de situaţii în Expunerile de Motive pe care le-au anexat guvernele la Ordonanţele de urgenţă adoptate, pe care le-au înaintat la Parlament pentru aprobare prin lege? Foarte rar! Doar dacă, într-adevăr a apărut o situaţie reală gravă. În rest, majoritatea covârşitoare a situaţiilor şi cazurilor, aşa-zis extraordinare şi excepţionale, pentru care se cere adoptarea unor ordonanţe de urgenţă, sunt derizorii şi nu justifică în nici un fel rezolvarea lor printr-un act legislativ. În acest caz, se pune întrebarea: cum de au reuşit toate guvernele României să treacă pe sub nasul Parlamentului sute de Ordonanţe de urgenţă? Răspunsul ar fi dat în primul rând de incompetenţa profesională şi lipsa de cultură politică a întregii clase politice, în al doilea rând de obedienţa politică în detrimentul verticalităţii morale şi nu în ultimul rând de existenţa unei doze de prostie manifestată în managementul parlamentar. Dacă aceste două articole fatidice, nu ar fi existat în Constituţiile României, am fi avut ocazia de a avea la conducerea ţării guverne competente, care nu s-ar fi folosit de ordonanţe de urgenţă pentru a guverna. Ar fi rezistat doar acele guverne, care ar fi dat dovadă de un profesionalism adevărat, de bună-credinţă şi de faptul că sunt apărători ai interesului public. Nu ar fi existat caracatiţa imensă a grupurilor clientelare, care au sufocat economia şi au stopat drumul către prosperitate. Dacă i s-ar interzice lui Victor Ponta dreptul de a mai adopta Ordonanţe de urgenţă, în maxim două luni, Guvernul ar pica! Pentru că nu ar mai putea să manipuleze nimic şi să mai tragă sforile în favoarea unor interese obscure! A fost auzit vreodată abilul „senator-şmecheraş” Tudor Chiuariu, membru în Comisia de Revizuire a Constituţiei din Parlamentul României, „ făcând valuri” pe această temă? Nu, pentru că este şi el un reprezentant al clasei politice şi nu poate să îşi taie singur craca de sub picioare, pentru că ar fi urgent repudiat şi înlăturat din această comisie. Societatea civilă, înţelegând prin aceasta în primul rând cetăţenii României şi nu doar ONG-urile, are datoria fermă să ceară introducerea în textul noii Constituţii, a unui articol, care să specifice limpede şi clar, care sunt situaţiile extraordinare şi cazurile excepţionale care permit guvernelor să adopte Ordonanţe de urgenţă! La modul cel mai concret posibil! Fără nici un fel de echivoc! Aceste situaţii extraordinare şi cazuri excepţionale sunt: „ 1.,2.,3.,…….10.! Şi-atât!” Această cerinţă a societăţii civile trebuie susţinută cu o hotărâre puternică şi cu un mare curaj, deoarece actuala clasă politică va trage „cu dinţii” de menţinerea în nouaConstituţie a unui nou articol ambiguu, un „cal troian” mascat, care le va permite să fure în continuare cu suport legal. Alungarea acestui cal troian din Cetate trebuie să se producă acum, înainte de a primi prinReferendum putere de lege. Ordonanţele de urgenţă nu trebuie să mai constituie un instrument de furt calificat al clasei politice aflată la putere, cerinţa parcurgerii drumului către prosperitatea naţiunii, necesitând minimalizarea folosirii acestora în mod excesiv. Printr-un efort conştient al societăţii civile, aceste instrumente ale răului trebuie aruncate în derizoriu şi în uitar
Sfidând Parlamentul, unde are susţinere de peste 70 la sută, Guvernul Ponta 2 a adoptat O.U.G. nr. 46/2013, la solicitarea expresă a Fondului Monetar Internaţional, care a avertizat cu neintrarea scrisorii de intenţie a României în boardul F.M.I. şi cu denunţarea Acordului stand-by cu ţara noastră. După 7 ani de la aplicarea Legii nr. 273/2006, Guvernul Ponta 2 motivează O.U.G. nr. 46/2013 de apariţia unor „situaţii urgente şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată“ şi de necesitatea respectării „angajamentelor asumate cu organismele financiare internaţionale“. Adevăratele motive care au stat la baza O.U.G. nr. 46/2013 sunt cel puţin următoarele:
1. Facilitarea dobândirii de noi proprietăţi imobiliare de către Ungaria pe teritoriul României, în special în Ardeal, pentru a putea argumenta Diktatul de la Bruxelles, pregătit pentru anul 2014.
2. Sprijinirea faptică a „Proiectului Israel în România“, care se derulează de peste 23 de ani şi care are ca scop final „mutarea“ Statului Israel pe teritoriul ţării noastre, în Grădina Maicii Domnului, în Adevărata Ţară Sfântă (aşa cum scrie pe tăbliţele de aur de la Sinaia), în Dacia Edenică.
3. Desfiinţarea, prin comasare, a sute de comune româneşti.
4. Susţinerea demersurilor de regionalizare a ţării noastre, impuse de la Bruxelles şi agreate de Budapesta, vizând asigurarea condiţiilor pentru dezmembrarea teritorială a României şi ştergerea ei de pe harta Europei.
5. Îmbogăţirea reţelelor de asasini economici şi asasini politici străini şi autohtoni, prin vânzarea la preţuri derizorii a imobilelor aflate în patrimoniul privat al unităţilor administrati-teritoriale obligate să intre în insolvenţă.
6. Sfidarea voinţei alegătorilor, exprimată la alegerile locale din iunie 2012, prin suspendarea din funcţie şi preluarea atribuţiilor de primar sau preşedinte al Consiliului judeţean, pe perioada insolvenţei, de către un administrator judiciar, persoană fizică sau persoană juridică, având ca principal obiectiv (nedeclarat public) înstrăinarea celei mai mari părţi din averea privată a unităţii administrativ-teritoriale.
7. Lezarea demnităţii şi jefuirea locuitorilor din unităţile administrativ-teritoriale intrate în insolvenţă din cauza şi prin politicile guvernelor post-decembriste.
8. Umilirea celor care au fost aleşi, în iunie 2012, în funcţiile de primari, preşedinţi de Consilii judeţene, consilieri locali şi consilieri judeţeni, prin încălcarea Legii administraţiei publice locale.
9. Ignorarea existenţei şi voinţei structurilor asociative ale administraţiilor publice locale.
În campania electorală pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012, liderii U.S.L. (probabil, Uniunea Solicită Lichidarea) nu le-au spus şi nici nu le-au promis alegătorilor că după cucerirea Puterii vor acţiona pentru lichidarea Oltchim, Poşta Română, C.F.R. Marfă, Nuclearelectrica, Hidroelectrica, Tarom, Romaero, Întreprinderea de avioane Craiova, I.A.R. Ghimbav, Cuprumin Abrud şi altele, pentru intrarea în insolvenţă a Primăriilor, precum şi pentru desfiinţarea a încă 500.000 locuri de muncă pe calea disponibilizărilor, în anul 2013.
În Holocaustul împotriva Poporului Român, cel mai mare din Istoria omenirii, desfăşurat în lagărul de exterminare România, a venit rândul lichidărilor în unităţile administrativ-teritoriale!
Până acum, regimurile post-decembriste se plâng că nu au suficiente venituri la Bugetul de Stat pentru că:
a) au lichidat peste 6 milioane locuri de muncă, adică cea mai mare bogăţie a Poporului Român, închizând unităţile economice care funcţionau şi ofereau locuri de muncă pentru toţi cetăţenii majori, în toate satele, comunele, oraşele şi municipiile, asigurând, totodată, venituri mari la bugetele locale în vederea autofinanţării;
b) au dat bogăţiile naturale ale Poporului Român la cele mai mici redevenţe din lume unor firme, de regulă, străine;
c) continuă genocidul prin admiterea aditivilor alimentari cancerigeni în alimentele de bază şi prin începerea explorărilor şi exploatărilor la gazele de şist prin fracturare hidraulică.
Guvernul Ponta 2 constată că au scăzut dramatic veniturile la bugetele locale şi a fost instalată artificial şi programat criza financiară la marea majoritate a unităţilor administrativ-teritoriale, mai ales la cele din mediul rural. Ca o soluţie, chipurile de salvare, Guvernul Ponta 2 a creat urgent cadrul legal, ascultând de poruncile F.M.I., pentru a intra în insolvenţă peste 1.000 de unităţi administrativ-teritoriale, iar ieşirea din insolvenţă să se facă, în principal, nu prin asigurarea locurilor de muncă în fiecare localitate şi prin valorificarea resurselor locale, ci prin vânzarea activelor aflate în patrimoniul privat al localităţii, cele care aparţin comunităţilor locale.
pai sa definim situatia exceptionala… din istorie. ai de trecut citeva sute de masini peste granita fara sa mai platesti taxele vamale aferente. dai din coate, promiti niste felii din tort, dai niste mese, stirnesti citiva prieteni ca initiatori ai unei legi de scutire de taxe pe care o transformi in ordonanta de urgenta, valabila 48 de ore, masinile fiind deja la granita parcate deja.
radacinile grecesti ale pezevenghiului cu pricina ne duc cu gindul catre oaresce radacini fanariote care au gasit conditiile prielnice de a iesi la iveala.
Concluzie: situatia exceptionala apare de cite ori e de tras vreun tun pe spatele statului si deci a populatiei.
lasati aiurelile si puneti mana si mancati,beti,iubiti si munciti cu spor ca va trece viata cu prostiile astea si o sa va pare rau.
Pe 23 aprilie, la Palatul Parlamentului a fost lansată „platforma on-line de educaţie sexuală” Sexul vs. Barza. Proiectul este susţinut de preşedintele Comisiei pentru egalitate de şanse între femei şi bărbaţi din Camera Deputaţilor, Liliana Mincă (PPDD) care a facilitat lansarea acestui proiect la Casa Poporului.
Teoretic, proiectul este menit să ofere „educaţie sexuală” într-un format accesibil minorilor. Practic, este vorba de introducerea propagandei homosexualităţii în şcolile şi bibliotecile din România. Sexul vs. Barza este deja accesibil în peste 2000 de biblioteci publice, prin intermediul programului Biblionet.
Citiți continuarea în :
Sursa: Vocea Rusiei
dragi camarazi,
666 este numarul de SMS si un cod al satanei,prin care se pot dona bani pentru a ajuta conspiratia satanica sa vaccineze in massa populatia,pentru a ii otravi cu mercur.
http://gebeleizistv.wordpress.com/
Constitutia Romaniei este o batjocura,cea propusa ca fiind noua,deoarece este impotriva firii romanesti traditionale,de la dumneZEU!
In duhul lui Zamolxis,va rog sa va ganditi bine inainte sa preluati orice fel de text otravitor
http://gebeleizistv.wordpress.com/
Nebun de balamuc esti nene….
Românii îşi amintesc faptul că pentru Constituţia României, adoptată în şedinţa Adunării Constituante din 21 noiembrie 1991, au lucrat parlamentarii aproape doi ani. La Legea de revizuire a Constituţiei României nr. 429/2003 au muncit parlamentarii circa un an. Cu ocazia adoptării şi revizuirii Constituţiei României, opinia publică a fost bine informată atât de către parlamentari, în toate judeţele, cît şi de mass media. Acum cînd s-a diktat de la Bruxelles să fie re-revizuită Constituţia împotriva Poporului Român şi a României, s-a ajuns ca în Parlament în numai două săptămâni să fie pregătit raportul Comisiei speciale condusă de preşedintele Crin Antonescu, iar în ultima săptămână din luna iunie a.c. este obligat Senatul să dezbată şi să adopte textul noii legi de revizuire a Constituţiei.
Off topic:
Puteți să îl beșteliți și chiar să îl înjurați pe Ion Coja.Comentariile nu vor fi îndepărtate ca să se vadă bine ce oameni mici și nemernici îl atacă pe dumnealui. Dacă însă îl veți critica cu argumente și veți avea dreptate comentariile voastre vor fi îndepărtate.
D-le Croitoru,
Eu nu pricep un lucru. Dv. sunteti preocupat de lingvistica, aveti rezultate.Inseamna ca sunteti un om de cultura, un intelectual.Ar trebui sa va preocupe exprimarea elevata,discursul academic, eleganta verbala.Intotdeauna oamenii mari s-au remarcat prin distinctie, capabilitatea de a duce polemici cordiale.Or indemnul dv. la injuratura este in total dezacord cu ceea ce am spus pana acum.Chiar daca putem fi in contradictie de idei cu dl. prof. Coja o putem spune si altfel, nu trebuie neaparat sa apelam la injuratura.In plus, a intra pe forumul patronat de cineva e ca si cum a-i intra in casa aceluia. Eu daca as veni in casa dv. si v-as injura, cum ar fi ?
avem, cred doua optiuni, functie de ce fel de Constitutie ni se va servi: sa NU mergem la referendum sau sa mergem si sa votam NU.
Detaliile sunt pericolul si cu actuala revizuire. Ma refer in special la asa zisa autonomie culturala a minoritatilor.
nimic nu protejeaza sau ajuta omul de rand.gm
Foarte corect.Sustin intrutotul punctul dvs de vedere.Eu voi trimite acestei Comisii de Revizuire a Constitutiei, aceasta cerinta.
Sa le fie clar acestor pitifelnici: Nu voi vota o Constitutie in care se face regionalizarea si prin care se face pres din Romania, in fata birocratilor din UE – de altfel, un mort inca viu. Functie de ceea ce se prevede, ma gandesc sa nici nu ma prezint la vot. Daca insa Curtea Constitutionala valideaza legea fascista potrivit careia referendumul se valideaza cu 30% prezenta la vot, sfatuiesc toti romanii sa se prezinte, dar sa voteze contra noii Constitutii. Eventual, sa voteze pentru Constitutia d-lui Cojocaru, care, cu excesele si neindemanarile ei, are o mare calitate. Este facuta de oameni care nu incearca sa fure o tara intreaga – nici n-ar mai avea ce – ci sa stopeze hemoragia financiara si sa creeze acumulari de capital romanesc, in folosul romanilor!
…presul este in fata „marxistilor khazari” (in romaneste jidani)…Drapelul UE este cu 12 stele (cele 12 triburi israelite), la care se va adauga si cel de-al 13-lea trib sionisto-khazar (jidanesc) cit de curind!
CE – Consiliul Uniunii Europene – NU a fost ales niciodata democratic! Ci a fost impus de cartelurile jidanesti mondiale cu acordul tacit al Germaniei! Aici ne aflam!
clasa politica? banda de hoti poate!
SATANA exista,el se afla chiar si in politica,cand vrea poponari in loc de familii,cand vrea HIV SIDA ca transmitere POPONARA,cand vrea si arunca in aer microbi,ca apoi sa-si vanda vaccinuri criminale,si asa mai departe.
Lumea este condusa de TERORISTI!
mai bine teroristi decit dementi irecuperabil ca tine.