iuliuss_m@yahoo.ca 91.206.195.29 |
*CD, conform site-ului rusesc si fotografie acestuia, incercam, dupa puterile noastre, trolistice, sa analizam: Si avem datele urmatoare, și nu in ultimul rand, pe fenta: 4-Avand toate datele de la nr. crt 1-3, TRAGE TU, DACA POTI, CU S-300 LA 600 kM! Dar macar la 300 Km :)) |
Plecarea elicopterului intr-o misiune de salvare-evacuare este stabilita si pregătită din timp, conform unor proceduri NATO, aprobate și dezvoltate atunci când este nevoie, prin niște documente cu valoare juridica, numite SOP!
Inamicul acestui tip de misiune este timpul și frica de a acționa!…
Este FB ca nu credeți…aveți acest drept și eu îl înțeleg.
Vedeți ca vineri a căzut un avion US în Norvegia…sigur a fost lovit de o Ra trasa din Cecenia!
Referitor la droguri și bărci…oare cum traversează migrantii granița de Sud a US și cum sunt aduse drogurile cartelurilor dinspre ocean?
Dacă nici US nu are tehnica performanta de monitorizare … atunci eu ma fac tăietor de lemne…
*PS-daca și Dîncu este capabil sa explice situații și posibilități militare, eu ma bucur pt că la el in sondajele de opinie marja de eroare este de 50%, devenind clar marja de oroare!
DEZLEGAREA ADANCULUI MISTER DIN DOBROGEA
Cotidianul “Cotidianul” citeaza decalratiile ministrului apararii Ganca si relateeaza:
“Ministrul Apărării, Vasile Dîncu, a declarat, citând un raport preliminar despre accidentele aviatice de la Constanţa, în urma cărora opt militari şi-au pierdut viaţa, că a fost o “conjuncţie nefericită de factori în care vremea a fost într-adevăr defavorabilă”.
Dîncu a fost întrebat, joi, la Antena 3, ce s-a întâmplat cu MIG-ul prăbuşit în judeţul Constanţa la începutul lunii martie şi apoi cu elicopterul PUMA plecat în căutarea aeronavei.
“Am văzut astăzi un raport preliminar, în câteva zile vom avea un raport public, un raport tehnic care arăta că…date prealabile, sigur că se va mai lucra pe probe, dar în faza asta preliminară s-au luat toţi parametri de meteo, parametri umani şi cei care ţin de interacţiunea între om şi aparatul de zbor. A fost conjuncţie nefericită de factori în care vremea a fost într-adevăr defavorabilă, s-au creat nişte curenţi descendenţi în care a intrat aparatul. Dacă vorbim despre elicopterul Puma este un aparat foarte bun, foarte flexibil în operaţiune, dar nu este pentru furtună, nu este pentru vreme grea”, a declarat ministrul.
Întrebat cine i-a trimis acolo pe cei din elicopterul PUMA, ministrul Apărării a răspuns: “I-a trimis cine trebuie să îi trimită, adică oamenii aceia s-au dus pentru că îşi căutau colegul, era o echipă de cercetare- salvare. (…) Parametrii erau buni când au plecat, erau funcţionali din perspectiva vitezei vântului, am văzut starea meteo. Au intrat într-o zonă de curenţi, era furtună, era ninsoare în care dintr-o dată pilotul care a plecat a anunţat baza că a intrat într-o zonă şi i s-a ordonat rapid să se întoarcă. Din păcate, în câteva minute probabil nu a mai avut comunicare radio şi….”.
Iarasi vremea bato vina.
domnul meu, nu sunt din domeniu, nu am nici o calitate ascunsa pe sub haina de cetatean roman, de ce nu vreti sa intelegi ca nu va cred pur si simplu, cum sa ii cred pe aceeasi oameni care nu au putut/vrut sa depisteze/ intercepteze in ultima perioada dronele respective cat si tone, TONE de droguri transportate in cel mai rudimentar mod, cu barca, multumesc pentru urari, la fel, munca te invata munca te inalta
Spuneți direct ce aveți de comentat nu prin interogații, va rog…
Puteți combate enunțurile mele? Acționați, va rog…!
Nu va place metoda reductionista…? Abordați o alta metoda, nicio problema.
Nu încercați sa faceți seminar când nu ați văzut niciodata monitorul unui radar sau o imagine aeriană integrata!
De ce nu puteți înțelege ca piloții vad pe radar când sunt iradiati de radiolocatorul unui sistem AA, sunt alertați, vad raketa pe monitor, pot lansa c/masuri…etc; zburând în formație și celalalt Vânător vedea și era avertizat asemănător primului.
Dacă induceți lovirea cu o RaAA plecata după o nava maritima va avertizez ca exista un sistem de radare maritime integrate pe țărmul romanesc am M. Negre (SCOMAR) si va trebui sa argumentați prezenta și locația navei străine aparținând UKR sau RUS, în marja de 75 km, la travers Corbu!
Multă sănătate și un wek glorios!
1.pai si de fapt au picat din cauza burnitei de aia norvegia, finlanda, suedia etc folosesc prastii si sulite ca le geruiesc fiarele….
2.ce este s300F si de la ce vine F ?
3.ce raza de actiune are racheta 5V55U si radarul aferent instalatiei ?
4. stii ce este ala un reductionist ?
ryzen,
daca te documentai in sistem reductionist si metric aflai si nu mai intrebai intrebări, precum cea de la nr. crt.3:
*”Raza maximă: 90 km (55 mi). Combustibul pentru propulsie: solidă. Viteza maximă: 6.120 km/h (3.800 mph). Raza minimă de acțiune: 7,00 km (4,30 mi). Capacitate operațională inițială: 1984.”
-La nr. crt. 1-vineri, in nordul Norvegiei a cazut un super avion, ”geruit”, fireste….
La nr crt.2: pot gandi provenienta lui ”F”?