CD
1.257 aprobate
denitsoc@gmail.com
75.57.36.95
.
.
DE CE TARILE AR TREBUI SA PARASEASCA URGENT ORGANIZATIA MONDIALA A SANATATII
De Dr. Josef Mercola
Țările care prețuiesc libertatea individuală și respectă autonomia corporală a indivizilor au o singură alegere: să iasă din Organizația Mondială a Sănătății. Acum este clar că OMS intenționează să le elimine pe ambele, și apoi pe unele, printr-un program internațional numit One Health, adoptat oficial de OMS și miniștrii sănătății G20 în 2017.
Termenul „One Health” – “O Sanatate” a fost inventat pentru prima dată de EcoHealth Alliance, grupul care a subcontractat cercetări riscante privind câștigul de funcție către Institutul de Virologie din Wuhan (WIV), laboratorul din care a apărut SARS-CoV-2.
În retrospectivă, este ușor de observat că planul globaliștilor de a concentra puterea este în lucru de zeci de ani, iar cartea de joc este întotdeauna aceeași: „Dă-ne mai multă putere ca să te putem proteja și să te ținem în siguranță”. Din păcate, de fiecare dată când le dăm mai multă putere, ne găsim cu atât mai puțin în siguranță, cât și mai puțin liberi.
Ce este O(singură) sănătate – One Health?
Dr. Meryl Nass explică implicațiile One Health. Pe scurt, întregul nostru mod de viață, libertatea noastră, calitatea vieții – într-adevăr, însăși umanitatea noastră, sunt acum în joc.
O singură sănătate este practic punctul culminant al unui mare plan global care plasează sănătatea umană, sănătatea animală, preocupările de mediu, hrana, călătoriile, locuința și orice altceva sub o singură umbrelă, iar OMS este înființată ca factor central de decizie și supraveghetor in toate acestea.
După cum a explicat dr.Nass, conceptul One Health s-a bazat inițial pe conceptul că medicii veterinari și medicii aveau o șansă mai mare de a combate bolile zoonotice – infecții care trec de la animal la om – lucrând împreună.
Deși aceasta este o idee rezonabilă, conceptul a fost deturnat de globaliști care au văzut că ar putea fi folosit pentru a câștiga putere și control asupra întregii lumi.
Agenda One Health se bazează pe premisa că o gamă largă de aspecte ale vieții și ale mediului pot avea un impact asupra sănătății și, prin urmare, se încadrează în „potențialul” de a provoca rău.
OMS va avea puterea de a dicta fiecare aspect al vieții noastre
Dacă tratatul de pandemie propus de OMS este adoptat, OMS va avea puterea unilaterală de a lua decizii cu privire la toate aceste domenii, iar deciziile lui dictatoriale vor înlocui și anula toate legile locale, statale și federale.
De exemplu, în cadrul One Health, OMS va putea să declare schimbările climatice drept o urgență de sănătate și să implementeze blocaje climatice pentru a o aborda. Acesta va putea restricționa călătoriile locale și internaționale sub pretextul sănătății mediului și/sau uman, să implementeze o cerință de pașaport pentru vaccin ca măsură de biosecuritate, să modifice radical dietele din întreaga lume în numele bunăstării animalelor și al protecției mediului și multe altele.
One Health este, de asemenea, inclusă în amendamentele propuse la Regulamentul Internațional de Sănătate (IHR) din 2005. Acesta este modul în care OMS va câștiga autoritatea de a dicta modul în care ne trăim viața.
După cum a remarcat dr. Nass, „în principiu se încearcă să se adune totul în lume sub One Health”. One Health-ului totusi „îi lipsește un sistem conceptual, dovezi din lumea reală și o metodă de implementare și evaluare”, notează ea.
Planul de acțiune comun One Health în sine este o salată pură de cuvinte. Nu ne spune nimic, cu adevărat, în afară de faptul că este vorba despre formarea unei coaliții globale pentru a „conduce schimbarea” și a transforma viața la „nivel global, regional și național” sub pretextul „sănătății”.
Rețeaua One Health a fost deja construită
În culise, parteneriate One Health au fost deja formate în țări din întreaga lume. Potrivit dr. Nass, rețeaua One Health a fost construită și extinsă în SUA în primul rând prin reducerea finanțării sănătății publice. One Health a intervenit apoi cu finanțare, dar, desigur, beneficiarii granturilor One Health au trebuit să accepte conceptul și să-l transmită altora.
Institutele Naționale de Sănătate (NIH), Fundația Națională pentru Știință (NSF), Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, Departamentul Agriculturii din SUA (USDA), organizațiile neguvernamentale și universitățile plătesc toate fonduri pentru extinderea rețelei One Health în „Avansarea unei abordări One Health” din SUA este chiar inclusă în Actul de Autorizare a Apărării Naționale din 2023 (NDAA).
Conceptul One Health se strecoară și în sistemul școlar, unde elevii sunt învățați despre importanța „cetățeniei responsabile”, „sensibilității culturale” și „trezirii globale”. Aceleași tactici sunt folosite pentru a construi această rețea și în alte țări.
O singură sănătate este inclusă în amendamentele RSI
Important, așa cum a explicat dr. Nass, One Health este, de asemenea, inclusă în amendamentele propuse la Regulamentul Internațional de Sănătate (IHR) din 2005, pe care Adunarea Mondială a Sănătății (AMS) urmează să le voteze în mai 2024. Acesta este modul în care OMS va obțineți autoritatea de a dicta modul în care ne trăim viața.
„Așadar, oamenii trebuie să fie conștienți de faptul că acesta se apropie, este un tren și trebuie să facem tot ce putem pentru a-l opri – ceea ce putem face doar retrăgându-ne din OMS”, spune dr. Nass.
În SUA, un grup mic de legiuitori naționali introduc proiecte de lege ale Camerei și Senatului pentru a solicita aprobarea majorității Senatului a tratatului OMS înainte de a fi semnat.
În Marea Britanie, parlamentarii conservatori îi avertizează, de asemenea, pe miniștri cu privire la o „ambiție evidentă… ca OMS să treacă de la o organizație consultativă la o autoritate internațională de control” și îndeamnă Ministerul de Externe să blocheze eforturile de „intruziune materială în Regatul Unit. capacitatea de a-și face propriile reguli și de a-și controla propriile bugete.”
Andrew Mitchell, ministrul Oficiului de externe, a promis că va „bloca orice lege care împiedică Regatul Unit să-și stabilească propria politică de sănătate”, dar a subliniat, de asemenea, că Regatul Unit „sprijină tratatul pandemic negociat în prezent de guvernele naționale, ” și ca acel tratat, așa cum este scris în prezent, elimină complet suveranitatea statelor membre.
Oamenii din alte țări trebuie, de asemenea, să-și educe legiuitorii cu privire la pericolele pe care le prezintă One Health, amendamentele RSI și tratatul privind pandemia aflat în considerare și să le cheme să-și protejeze națiunile împotriva acestei preluari furtive.
Deci, pentru a rezuma, One Health este un proiect global de centralizare a puterii cu OMS, astfel încât aceasta să aibă autoritatea de a controla fiecare aspect al vieții umane, în întreaga lume, fără a ține cont de suveranitatea națională sau de drepturile omului.
Orice număr de contramăsuri, inclusiv cele utilizate în timpul pandemiei de COVID, pot fi apoi implementate pentru a combate lucruri precum schimbările climatice, pierderea biodiversității, bolile netransmisibile, poluarea, foamea, sărăcia și așa mai departe.
Avertismente exagerate despre doom și alte tactici de intimidare
Într-un articol din “Substack” din 25 mai 2023, dr. Nass evidențiază cele trei elemente utilizate în mod repetat pentru a promova ceea ce este în cele din urmă o agendă de preluare globală:
1. Un avertisment exagerat despre moartea iminentă
2. O descriere total inexactă a cauzei
3. O soluție vagă de care beneficiază globaliştii în detrimentul populaţiei în general.
Aceste metode au fost folosite în timpul pandemiei de COVID. De asemenea, sunt folosite pentru a promova ideea falsă că rezistența la antibiotice este cauzată de încălzirea globală și, prin urmare, necesită o abordare mai cuprinzătoare – o abordare One Health.
Iată un raport din februarie 2023 al Programului ONU pentru Mediu (UNEP) intitulat „Pregătirea pentru Superbacterii: Consolidarea acțiunii de mediu în răspunsul unic de sănătate la rezistența la antimicrobiene.”
UNEP este una dintre cele patru agenții internaționale care promovează agenda One Health la nivel global și, conform acestui raport, faptul că națiunile se adresează deja rezistenței la antibiotice nu este suficient.
În schimb, națiunile trebuie să lucreze împreună folosind o abordare unică, coordonată, care include „planuri legate de mediu, cum ar fi programele naționale de gestionare a deșeurilor și a poluării chimice, biodiversitatea națională și planificarea schimbărilor climatice”.
De asemenea, țările trebuie să vină cu „stimulente și scheme financiare inovatoare” pentru a plăti planul de acțiune propus și pentru a „garanta finanțare durabilă”.
UNEP solicită, de asemenea, „interfețe știință-politică”, prioritizarea intervențiilor și consolidarea sistemelor de supraveghere. Ei subliniază, de asemenea, că toate strategiile utilizate trebuie să „utilizeze abordarea One Health, abordând în același timp contextele financiare/de afaceri, climatice și culturale”.
Mai este necesar a se mai evidentia cât de problematic poate deveni totul?
Pentru a da doar un exemplu, utilizarea excesivă a antibioticelor în producția de alimente este la baza problemei, dar orice strategie de abordare a acesteia trebuie să țină cont de preocupările financiare și de afaceri ale părților interesate.
În cele din urmă, totul ajunge spre protejarea și promovarea intereselor anumitor „părți interesate”, care sunt în primul rând ONG-uri și întreprinderi private.
„Rezistența la antimicrobiene este atât de simplă. Bacteriile dezvoltă mutații care le permit să evite antibioticele, iar noile lor gene sunt adesea conținute în plasmide mici care pot fi excretate de celulă și împărtășite cu alte bacterii…
Până în acest moment, FDA, CDC și OMS știau cu toții că rezistența antimicrobiană se datorează în primul rând utilizării excessive a antibioticelor în hrana animalelor, deoarece marește ritmul de creștere; 75% din antibioticele produse in lume sunt folosite în acest scop, la nivel global.
Și oamenii consumă aceste antibiotice atunci când mănâncă carne, sau pește de crescătorie sau pui. Dar acum trebuie să credem că rezistența la antibiotice este o problemă de mediu, care poate fi rezolvată doar prin utilizarea abordării… One Health.”
„Amenințările cu focare agravate de climă” sunt iarasi împinse
Dacă blocajele climatice și altele asemenea sună incredibil, începe să fii atent la ceea ce citești în știri. De exemplu, “PR Newswire” a anunțat recent un parteneriat între OMS și Fundația Rockefeller care vizează „supravegherea genomică, adoptarea de instrumente de date pentru detectarea agenților patogeni și evaluarea amenințărilor focarelor agravate de climă”.
Din ce în ce mai mult, vedem că „amenințările pandemice” sunt legate de lucruri precum schimbările climatice, astfel încât prima poate fi folosită pentru a justifica acțiuni drastice asupra celei de-a doua. După cum a raportat “PR Newswire”:
„Fundația Rockefeller și Organizația Mondială a Sănătății (OMS) au anunțat un nou parteneriat pentru a consolida Centrul OMS pentru Inteligența privind pandemiile și epidemia.
Ca parte a colaborării, Fundația investește 5 milioane USD în parteneri care lucrează cu OMS pentru a cultiva rețele globale pentru detectarea agenților patogeni și pentru a consolida capacitățile de pregătire pentru pandemie, inclusiv extinderea supravegherii bolilor agravate de creșterea temperaturii și vremea extremă.”
Octombrie 2022 Simulare de pandemie
De asemenea, nu există nicio îndoială că ne vom confrunta cu pandemii suplimentare, deoarece amenințarea pandemică este cea care determină impulsul pentru centralizarea globală a puterii.
Globaliștii care au practicat ceea ce urma să devină răspunsul global la COVID ne-au spus, de asemenea, că vor fi mai multe pandemii și, în acest moment, ar fi o prostie să nu ii credem.
Deci, care ar putea fi următoarea pandemie și când ar putea lovi?
23 octombrie 2022, OMS, Universitatea Johns Hopkins și Fundația Bill & Melinda Gates au găzduit împreună un exercițiu de masă intitulat „Contagiune catastrofală”, care implică o infecție nouă (și presupus fictivă) numită „sindrom respirator cu enterovirus epidemic sever 2025” (SEERS-25). ), care afectează în primul rând copiii și adolescenții.
Acestea sunt aceleași grupuri care au desfășurat si “Evenimentul 201”, care s-a dovedit a fi o simulare de pandemie pentru COVID. Conform simulării Catastrophic Contagion, SEERS-25 – un enterovirus precum virusul poliomielitei – va avea originea în Brazilia în 2025.
Rapoartele de știri fictive prezentate în simulare au raportat 1 miliard de cazuri în întreaga lume și aproximativ 20 de milioane de decese, inclusiv 15 milioane de copii, plus alte milioane rămase definitiv paralizate de infecție. Pe baza acestui exercițiu, putem presupune (cu excepția cazului în care se efectuează exerciții suplimentare privind pandemia) că următoarea pandemie va viza copiii și tinerii.
Aceasta ar fi o progresie logică, dintr-o perspectivă totalitară, având în vedere că oamenii sunt de obicei dispuși să facă aproape orice pentru a-și menține copiii în siguranță.
COVID le-a arătat că majoritatea oamenilor sunt dispuși să-și sacrifice chiar și cele mai elementare libertăți „pentru a-si salva bunica”. Deci, la ce nu vor renunța de bunăvoie dacă este vorba de „salvarea copiilor”?
Globaliștii intenționează să ne ia drepturile omului și libertățile civile de la noi și, pentru a avea succes în acest demers, vor avea nevoie de tot ajutorul și cooperarea pe care o pot obține.
Cine ia decizii în numele nostru?
Interviu cu James Roguski: analiză și actualizări ale Adunării Mondiale a Sănătății https://t.co/W9VwbRcdM3
– Jason Q Citizen (@JasonQCitizen1) 25 mai 2023
În mod clar, ideea că globaliștii nealeși și fără nici un drept încearcă să ne îndepărteze de libertățile individuale și să pună în aplicare un sistem totalitar de control global de sus în jos nu este o „teorie a conspirației” prostească. Este un fapt clar, iar noi, publicul, NU avem niciun cuvânt de spus în acest sens.
În videoclipul de mai sus, autorul, cercetătorul, activistul și avocatul sănătății naturale James Roguski explică rolul Adunării Mondiale a Sănătății (AMS) în preluarea de către OMS. O parte din ceea ce face atât de dificilă oprirea acestei acaparari de putere este că AMS – Adunarea Mondiala a Sănătății este organismul care va vota amendamentele RSI și tratatul pandemic, dar publicul nu are voie să știe cine, din țara lor, face parte din AMS.
Roguski a încercat să depună o cerere prin Legea privind libertatea de informare (FOIA) pentru a obține o listă a delegaților americani și i s-a spus că nu există o astfel de listă. Deci, nu putem ști cine sunt delegații AMS până când nu s-au conectat la întâlnire și nu au votat în numele nostru.
Inutil să spunem că asta înseamnă că nu îi putem contacta în prealabil pentru a le spune cum credem noi că ar trebui să voteze pentru o anumită problemă. Acestea fiind spuse, Roguski a reușit să stabilească că Xavier Becerra, secretarul SUA pentru Sănătate și Servicii Umane, este delegatul principal al SUA.
Trecut de punctul fără întoarcere, toată libertatea va fi pierdută
Acum este dincolo de imperativ ca oamenii să înțeleagă încotro ne îndreptăm și că măsurile COVID nu au fost doar răspunsuri la o anumită pandemie, ci mai degrabă au fost fundația unui guvern mondial totalitar, în care drepturile și libertățile omului nu vor mai exista.
Aceasta este probabil cea mai mare provocare cu care s-a confruntat vreodată omenirea ca colectiv și necesită o rezistență colectivă puternică.
Pentru ca această rezistență să apară, totuși, oamenii trebuie să înțeleagă ce se întâmplă și cum funcționează împreună toate aceste diferite programe, tratate, parteneriate și agende.
Toate fac parte din aceeași schemă, care este de a implementa un guvern tehnocratic totalitar One World sub care oamenii nu au valoare intrinsecă.
Solicitați Congresului/Parlamentului să retragă tara din OMS
În timp ce Camera și Senatul S.U.A. au introdus proiecte de lege identice pentru a contracara puterea OMS prin tratatul propus de pandemie, asta s-ar putea să nu ne protejeze dacă președintele Biden îl semnează, deoarece tratatul este scris special pentru a eluda procesul de aprobare a Senatului.
Sursa: https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2023/06/05/why-countries-must-leave-who.aspx?ui=046374c85aa3d08de8645075fe0dc00f922de95f2bd0391f492e7c88bce11caf&sd=20220803&cid_source=dnl&cid_medium=email&cid_content=art1ReadMore&cid=20230605_HL2&cid=DM1411474&bid=1819832216
Traducerea: CD
Inca un motiv sa parasim OMS:
https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Romanian.pdf
Cititi si va cruciti!
Biroul Regional OMS pentru Europa si BZgA
Standarde pentru educatia sexuala în Europa
„Educația sexuală reprezintă o parte a unei educații mai generale, astfel aceasta influențează dezvoltarea personalității copilului. Prin natura sa preventivă, educația sexuală nu doar contribuie la prevenirea consecințelor negative pe planul sexualității, ci și la îmbunătățirea calității vieții, sănătății și bunăstării. Astfel, educația sexuală contribuie la promovarea sănătății în general.”
Si acum sa vedem cum educatia sexuala dezvolta personalitatea copiilor nostri.
Categorii de varsta
Pg 40 din document
0-4 ani – bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp, despre masturbarea timpurie si descoperirea corpului și a
organelor genitale proprii
Pg 42 din document
4-6 ani
-bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp, despre masturbarea timpurie si descoperirea corpului și a
organelor genitale proprii
-semnificația și exprimarea sexualității (de exemplu, exprimarea sentimentelor de dragoste)
– limbajul sexual adecvat
– sentimentele sexuale (apropierea, plăcerea, excitarea) ca parte a tuturor sentimentelor umane (acestea ar trebui
să fie sentimente pozitive; acestea nu trebuie să includă constrângerea sau ofensa)
La 9-12 ani ar trebui sa:
-le oferim informatii despre prima experienţă sexuală, orientarea sexuală, comportamentul sexual al tinerilor (variabilitatea comportamentului sexual), dragoste, îndrăgostire, plăcere, masturbare, orgasm, diferențele dintre identitatea de gen și sexul biologic
-le permitem sa refuze experiențele sexuale nedorite…ADICA POT SA AIBA EXPERIENTE DORITE??? Ne invata copiii ca e bine sa faca sex la 9-12 ani???
Iar documentul abunda in astfel de aberatii.
Cititi-l sa vedeti incotro ne indreptam. Mai ales cei cu copii mici!!! Protejati-i!
REVELATIE?
Multi mai credeau ca suntem o kolonie Kosher, ei bine s-au inselat suntem doar o biata corporatie a intereselor finanaciare Kosher.
Nu nu este o exagerare, ganditiva ca istoric vorbind si India a fost Corporatia sau Compania Indiilor de Est, iar America Compania Indiilor de West, a acelorasi finantisti Kosher.
Cand s-a desfiintat Internationala a III-a Comunista a fost doar o pacaleala, ei, bolsevicii din intreaga lume, au intrat doar in Adormire ca sa lucreze subteran la doborarea lumii Socialiste si apoi la Marxizarea lumii Capitaliste, asa cum o pot imagina bolsevicii pe gustul lor Kosher.
Farul conducator este Forumul Economic Mondial, caci conform lui Marx economicul determina politicul si culturalul.
Cat depre Kultura si ea este in acelasi gust Kosher cu lipsa totala a moralitatiii si cu toate depravarile si perversiunile imaginabile.
Suntem in plina Internationala/Globalizare, a IV-a dupa cum tin ei socoteala si probabil ultima, caci deja se crapa si se va prabusi urat de tot in praful istoriei si in duhoarea depravarii Kulturale.
Stati deoparte, pericol de prabusire, luati-va masuri de prevedere sa nu fiti victime colaterale.
Mult succes.
CD
LEGE Nr. 28 din 15 martie 1991pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporatia Financiară Internationala (C.F.I.)
EMITENT • PARLAMENTUL
Publicat în MONITORUL OFICIAL NR. 67 din 30 martie 1991
Parlamentul României adopta prezenta lege.Articolul UNICRomânia accepta Acordul (Statutul) privind Corporatia Financiară Internationala, adoptat la 11 aprilie 1955, asa cum a fost amendat prin rezoluţiile Consiliului guvernatorilor din 21 septembrie 1961 şi 1 septembrie 1965 şi accepta Rezoluţia Consiliului guvernatorilor Corporatiei Financiare Internaţionale nr. 165 din 4 septembrie 1990, care stabileşte condiţiile şi termenii pentru admiterea României ca membru al Corporatiei Financiare Internaţionale.Această lege a fost adoptată de Senat în şedinţa din 30 ianuarie 1991.PREŞEDINTELE SENATULUIacademician ALEXANDRU BÎRLĂDEANUAceastă lege a fost adoptată de Adunarea Deputaţilor în şedinţa din 11 martie 1991.PREŞEDINTELE ADUNĂRII DEPUTAŢILORMARŢIAN DANÎn temeiul art. 82 lit. m) din Decretul-lege nr. 92/1990 pentru alegerea parlamentului şi a Preşedintelui României,promulgăm Legea pentru acceptarea de către România a Acordului (Statului) privind Corporatia Financiară Internationala (C.F.I.) şi dispunem publicarea sa în Monitorul Oficial al României.PREŞEDINTELE ROMÂNIEIION ILIESCU
ACORD 11/04/1955
Sursa: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1476
Tratatul OMS privind pandemia ne va supune unei clase de birocrați științifici globaliști nealeși
Sub pretextul biosecurității centralizate, statul profund a inițiat atacul său în două direcții pentru a prelua controlul global. Tratatul este o poartă către totalitarismul global.
Sediul Organizației Mondiale a Sănătății, Geneva, Elveția
Povestea într-o privire de asamblu
La 6 februarie 2023, Organizația Mondială a Sănătății a publicat un raport al directorului general privind revizuirea de către OMS a modificărilor la regulamentul internațional de sănătate (RSI). RSI este cel care împuternicește OMS să declare o urgență de sănătate publică de interes internațional (PHEIC).
Modificările propuse la RSI stabilesc o arhitectură globală de biosecuritate care implică supravegherea, raportarea și gestionarea sănătății – iar noi, publicul, nu avem niciun cuvânt de spus în această privință.
Amendamentele vor fi gata pentru adoptare în cadrul Adunării Mondiale a Sănătății din mai 2024. Este necesară o majoritate simplă pentru ca amendamentele să fie adoptate, după care vor intra în vigoare peste 12 luni.
Cea de-a doua încercare de a prelua controlul global este printr-un tratat internațional privind pandemiile cu OMS. Tratatul ar conferi OMS competența exclusivă de a lua decizii legate de biosecuritatea globală, inclusiv, dar fără a se limita la implementarea unui pașaport global pentru vaccinuri/identitate digitală, a vaccinărilor obligatorii, a restricțiilor de călătorie și a asistenței medicale standardizate.
Tratatul va avea prioritate față de legile statelor membre, inclusiv față de Constituția și Declarația drepturilor din SUA. Senatorii republicani au introdus un proiect de lege care ar necesita o supermajoritate în Senat pentru a aproba tratatul OMS, dar chiar și acest lucru ar putea să nu fie suficient. Avem nevoie ca Congresul să retragă cu totul SUA din OMS și să oprească finanțarea OMS.
(Mercola) – În videoclipul Children’s Health Defense de mai jos, difuzat pe 11 februarie 2023, gazda Dr. Meryl Nass îl intervievează pe jurnalistul de investigație James Corbett despre agenda globală de biosecuritate, despre modul defectuos în care Organizația Mondială a Sănătății a gestionat pandemiile globale și despre cele două procese paralele aflate în prezent în desfășurare care vor crea efectiv un guvern mondial unic de birocrați nealeși sub pretextul biosecurității globale.
Pe scurt, OMS este instalată ca un organism de guvernare de facto pentru statul profund global.
Atacul nr. 1: Modificări ale Regulamentului sanitar internațional
După cum a relatat Nass, la 6 februarie 2023, OMS a dat publicității un raport al directorului general cu privire la revizuirea de către OMS a amendamentelor la regulamentul sanitar internațional (IHR). IHR, adoptat în 2005, este cel care împuternicește OMS să declare o urgență de sănătate publică de interes internațional (PHEIC).
Aceasta este o categorie juridică specială care permite OMS să inițieze anumite contracte și proceduri, inclusiv contracte de medicamente și vaccinuri. În timp ce RSI acordă deja OMS o putere excepțională în ceea ce privește politica globală în domeniul sănătății, conform normelor actuale, statele membre trebuie să consimtă în mod voluntar la recomandările OMS.
Cu toate acestea, în conformitate cu noile modificări, OMS ar putea să declare o PHEIC într-un stat membru fără a ține cont de obiecția statului respectiv, iar nerespectarea dictaturilor OMS într-o astfel de situație ar putea avea consecințe economice grave.
În ansamblu, amendamentele propuse la RSI stabilesc o arhitectură globală de biosecuritate care implică supravegherea, raportarea și gestionarea sănătății – iar noi, publicul, nu avem niciun cuvânt de spus în această privință.
Nu avem nicio cale oficială de a oferi feedback Adunării Mondiale a Sănătății, chiar dacă amendamentele vor da OMS o putere fără precedent de a ne restricționa drepturile și libertățile în numele biosecurității. Nu există nici măcar o listă disponibilă publicului cu privire la cine sunt delegații sau cine va vota asupra amendamentelor.
Tot ceea ce știm în prezent este că amendamentele vor fi pregătite pentru adoptare în cadrul Adunării Mondiale a Sănătății din mai 2024. Este necesară o majoritate simplă pentru ca amendamentele să fie adoptate, după care vor intra în vigoare peste 12 luni. Națiunile membre care nu sunt de acord cu amendamentele au la dispoziție doar 10 luni pentru a depune o respingere sau o rezervă.
Modificări importante ale RSI
Deși au fost propuse peste 300 de amendamente la RSI și nu se știe care dintre ele vor rămâne și care vor fi eliminate, unele dintre cele care sunt în curs de revizuire sunt mai importante decât altele. Iată câteva dintre cele mai evidente:
Permisivitatea conflictelor de interese și a prejudecăților sunt incluse: În conformitate cu articolul 9, OMS poate declara o urgență de sănătate publică pe baza unor informații provenite din surse confidențiale.
Aceste surse ar putea include marile companii farmaceutice, finanțatori ai OMS, cum ar fi Fundația Gates și Alianța GAVI, fondată și finanțată de Gates, sau orice alt actor cu conflicte de interese. Evaluările de risc ale OMS se vor baza, de asemenea, pe același tip de modelare și prognoză eronată care a exagerat atât de mult riscul de COVID-19.
Eliminarea suveranității naționale: În conformitate cu articolul 12, directorul general are puterea unilaterală de a declara o urgență de sănătate publică și nu este obligat să se consulte cu Comitetul de urgență al OMS și/sau cu statul membru înainte de a face acest lucru. Astfel, directorul general înlocuiește orice autoritate suverană națională. Directorul general poate, de asemenea, să impună sancțiuni națiunilor care refuză să îi urmeze indicațiile.
Extinderea situațiilor care constituie un PHEIC: Un PHEIC este definit în prezent ca un „eveniment extraordinar” într-o țară care constituie „un risc pentru sănătatea publică pentru alte state prin răspândirea internațională a bolii și care ar putea necesita un răspuns internațional coordonat”.
Modificările urmăresc să extindă și să lărgească această definiție pentru a include lucruri precum grupuri de infecții cu transmitere potențială, dar neverificată, de la om la om. Riscurile reale ale unor astfel de grupuri nu trebuie nici măcar evaluate. Mai mult, definiția propusă a unui PHEIC nu specifică faptul că trebuie să implice o boală „gravă” sau „care pune în pericol viața”, astfel încât ar putea fi invocată pentru aproape orice.
Unul dintre amendamente sugerează, de asemenea, să i se acorde directorului general posibilitatea de a declara o „alertă intermediară de sănătate publică” atunci când situația nu îndeplinește pe deplin criteriile PHEIC. În acest caz, directorul general și/sau un director regional al OMS ar putea declara o urgență de sănătate publică de interes regional (PHERC).
Extinderea competențelor executive de urgență ale OMS pentru a include:
Capacități permanente de biosupraveghere,
autoritatea de a aloca produse de sănătate la nivel mondial,
autoritatea de a elabora orientări de reglementare pentru accelerarea produselor de sănătate,
capacitatea de a „contracara diseminarea de informații false și nesigure” cu privire la evenimentele de sănătate publică, strategiile de prevenire și contramăsurile pandemice,
autoritatea de a dezvolta „un mecanism de interoperabilitate pentru un schimb digital global sigur de informații privind sănătatea”, adică o bază de date globală privind sănătatea care să permită punerea în aplicare a pașapoartelor pentru vaccinuri.
Odată ce amendamentele vor fi adoptate de Adunarea Mondială a Sănătății, națiunile vor avea la dispoziție doar un timp limitat – șase luni – pentru a le respinge. Orice națiune care nu a respins în mod oficial amendamentele va fi apoi obligată din punct de vedere juridic de acestea, iar orice încercare de a le respinge după perioada de grație de șase luni va fi nulă și neavenită.
Atacul nr. 2: Tratatul OMS privind pandemia
Amendamentele la RSI reprezintă doar o parte din încercarea cabalei globaliste de a crea bazele unui guvern mondial unic al globaliștilor nealeși. Cea de-a doua încercare de a prelua controlul global se face prin intermediul unui tratat internațional privind pandemiile încheiat cu OMS.
În momentul de față, se pare că tratatul pandemic al OMS ar putea fi, de asemenea, ratificat la Adunarea Mondială a Sănătății din mai 2024, dacă va obține majoritatea de două treimi de care are nevoie pentru a trece. OMS dorește să obțină puterea permanentă și unilaterală de a lua decizii în caz de pandemie pentru întreaga lume, iar tratatul propus este vehiculul care ar permite acest lucru.
Acesta va acorda OMS puterea exclusivă de a lua decizii legate de biosecuritatea globală, inclusiv, dar fără a se limita la punerea în aplicare a unui pașaport global pentru vaccinuri/identitate digitală, a vaccinărilor obligatorii, a restricțiilor de călătorie și a asistenței medicale standardizate. Este important de menționat că tratatul va înlocui legile statelor membre, inclusiv Constituția și Declarația drepturilor din SUA.
OMS este coruptă și ineptă
Chiar dacă centralizarea biosecurității ar fi o idee bună, ceea ce nu este, OMS nu s-ar afla în fruntea listei de organizații care să fie însărcinate cu această sarcină, având în vedere că „curriculum vitae” său este o listă lungă de eșecuri și conflicte de interese scandaloase.
De exemplu, OMS nu a recunoscut public că SARS-CoV-2 era transmis prin aer până la sfârșitul lunii decembrie 2021, deși oamenii de știință știau că virusul era transmis prin aer la câteva săptămâni după declararea pandemiei. De asemenea, OMS a ignorat sfaturile timpurii privind transmiterea pe calea aerului.
Faptul că OMS l-a instalat pe Dr. Jeremy Farrar, fostul șef al Wellcome Trust, în funcția de cercetător șef, este încă un semn că recomandările OMS în materie de sănătate vor fi departe de a fi demne de încredere. După cum s-a raportat anterior, Farrar a fost una dintre figurile-cheie în mușamalizarea coordonată a originii SARS-CoV-2, alături de Dr. Anthony Fauci.
În general, OMS este lamentabil de necalificată pentru a lua decizii de sănătate pentru întreaga lume. Dar, odată cu intrarea în vigoare a acestui tratat, națiunile membre vor fi supuse dictaturilor OMS chiar dacă cetățenii au respins astfel de planuri prin intermediul proceselor democratice locale. Pe scurt, fiecare țară care va semna tratatul pandemic al OMS va renunța în mod voluntar la suveranitatea sa și la autonomia corporală a tuturor cetățenilor săi în favoarea uneia dintre cele mai corupte organizații de pe planetă.
După cum a remarcat Francis Boyle, expert în arme biologice și profesor de drept internațional la University of Illinois College of Law:
Ambele [amendamentele RSI și tratatul] sunt extrem de periculoase. Oricare dintre ele sau ambele ar institui un stat polițienesc medical la nivel mondial sub controlul OMS și, în special, al directorului general al OMS, Tedros.
Dacă una sau ambele vor fi aprobate, Tedros sau succesorul său va putea emite ordine care vor ajunge până la medicii dumneavoastră de familie.
Tratatul privind pandemia se bazează pe o premisă eronată
În afară de faptul că acest tratat va eradica suveranitatea națională a statelor membre, o problemă esențială este că pur și simplu nu poate funcționa. Întreaga premisă care stă la baza acestui tratat privind pandemiile este că „o amenințare comună necesită un răspuns comun”, însă o anumită amenințare nu este aproape niciodată împărțită în mod egal între regiuni.
Să luăm de exemplu COVID-19. Nu numai că riscul de COVID nu este același pentru persoanele din New York City și din Australia, dar nici măcar nu este același pentru toate persoanele din aceste zone, deoarece COVID depinde în mare măsură de vârstă și de condițiile de sănătate subiacente.
OMS insistă că remediul este același pentru toată lumea de pretutindeni, însă riscurile variază foarte mult de la o națiune la alta, de la o regiune la alta, de la o persoană la alta. Aceștia intenționează să elimine medicina individualizată și să ofere hotărâri generale cu privire la modul în care trebuie abordată o anumită amenințare, iar acest lucru nu poate duce decât la suferințe inutile – ca să nu mai vorbim de pierderea libertății individuale.
Planul pe termen lung: Un sistem de sănătate unic pentru toți
În cele din urmă, OMS va implementa probabil un sistem de sănătate universal sau „de tip socialist” la nivel mondial, ca parte a Marii Resetări. Deși în prezent nu se discută despre un sistem universal de sănătate bazat pe OMS, există toate motivele să bănuim că acest lucru face parte din plan.
Directorul general al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, a declarat anterior că „prioritatea sa centrală” în calitate de director general este de a împinge lumea către o acoperire universală a sănătății. Și, având în vedere că OMS și-a schimbat definiția „pandemiei” în „o epidemie mondială a unei boli”, fără specificitatea inițială de boală gravă care provoacă o morbiditate ridicată, aproape orice ar putea fi făcut să se încadreze în criteriul pandemic. După cum s-a menționat mai sus, unele dintre modificările RSI extind și mai mult domeniul de aplicare al situațiilor în care se poate aplica o urgență de sănătate publică.
Obiectivele de dezvoltare durabilă vor intra în sfera de competență a OMS
Inițiativa OMS „Supravegherea unei singure sănătăți”, care face parte din Tratatul privind pandemiile, semnalează, de asemenea, încotro se îndreaptă cu adevărat acest lucru. După cum a explicat The Epoch Times:
One Health (O singură sănătate) este un concept care a fost îmbrățișat de Organizația Națiunilor Unite, de Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor, de Banca Mondială și de alte organizații globale.
‘Termenul a însemnat inițial un mod de a vedea sănătatea umană și cea animală ca fiind legate – uneori sunt – astfel încât să poți îmbunătăți sănătatea umană acționând mai larg’, a declarat [medicul de sănătate publică și fostul membru al personalului de politici epidemice al OMS, David] Bell.
‘A fost deturnat și acum este folosit pentru a pretinde că toate activitățile umane și toate problemele din biosferă afectează sănătatea și, prin urmare, intră în sfera de competență a Sănătății Publice.
Astfel, se poate considera că sănătatea publică include clima, rasismul sau gestionarea pescuitului, iar acest lucru este folosit pentru a pretinde că abordarea emisiilor de carbon este o problemă de sănătate și, prin urmare, o „urgență” de sănătate.
Redefinirea drepturilor omului
Tratatul privind pandemia redefinește, de asemenea, drepturile omului într-un set de drepturi colective care se concentrează pe sănătatea publică. The Epoch Times continuă:
Acordul prezintă drepturile omului ca fiind „echitatea în materie de sănătate, prin acțiuni hotărâte privind factorii determinanți sociali, de mediu, culturali, politici și economici ai sănătății”.
În conformitate cu acest concept, țări precum Austria au mers atât de departe încât au incriminat refuzul de a lua vaccinul COVID. În Statele Unite, localități printre care se numără New York City au impus pașapoarte de vaccinare pentru accesul în spațiile publice, împărțind locuitorii într-o clasă privilegiată de vaccinați și o clasă de rangul doi de nevaccinați.
Cu toate acestea, alții văd drepturile omului nu în termeni de sănătate colectivă, ci mai degrabă ca drepturi individuale, inclusiv lucruri precum suveranitatea personală, capacitatea indivizilor de a face propriile alegeri, dreptul oamenilor de a avea o voce în deciziile medicale care îi afectează, libertatea de exprimare și libertatea de mișcare și de întrunire.
În urma celui de-al Doilea Război Mondial și a ideologiilor de control de stat ale fascismului, național-socialismului și comunismului, „s-a realizat că trebuie să existe o înțelegere fundamentală a faptului că indivizii sunt suverani”, a spus Bell.
Declarațiile privind drepturile omului de după război au subliniat faptul că, chiar și în vremuri de criză, ‘ne naștem cu drepturi, suntem cu toții egali, iar aceste drepturi sunt inviolabile’. Acest lucru este foarte mult diluat sau șters pentru a face acest [tratat]’.
Poarta către totalitarismul global
Este important să realizați că Tratatul OMS privind pandemia va modifica radical structura globală de putere și vă va lipsi de unele dintre cele mai elementare drepturi și libertăți. Este un atac direct asupra suveranității statelor membre, precum și un atac direct asupra autonomiei voastre corporale.
Practic, tratatul este poarta de intrare într-un regim totalitar global, de sus în jos, în care drepturile omului, așa cum le înțelegem noi, nu vor mai exista. Biosecuritatea va fi justificarea pentru un pașaport internațional pentru vaccinuri, pe care G20 tocmai l-a semnat, iar acest pașaport va fi, de asemenea, identificarea dumneavoastră digitală.
Această identificare digitală va fi, la rândul său, legată de scorul de credit social, de urmărirea amprentei personale de carbon, de dosarele medicale, de dosarele educaționale, de dosarele profesionale, de prezența în social media, de dosarele de achiziții, de conturile bancare și de o monedă digitală programabilă a băncii centrale (CBDC).
Odată ce toate aceste piese vor fi complet conectate, vă veți afla într-o închisoare digitală, iar cabala conducătoare – fie că va fi sau nu oficial un guvern mondial unic până atunci – va deține controlul total asupra vieții dumneavoastră, de la leagăn până la mormânt.
Tratatul OMS privind pandemiile este cel care declanșează acest lanț de evenimente, deoarece va avea puterea de a pune în aplicare pașapoartele pentru vaccinuri la nivel global odată ce tratatul va fi semnat. OMS va avea, de asemenea, puterea de a impune vaccinuri, de a standardiza asistența medicală și de a impune restricții de călătorie.
Poate fi eludată Constituția SUA?
După cum a relatat The Epoch Times, există o mare confuzie cu privire la faptul dacă guvernul SUA poate sau nu să lege țara de tratate și acorduri fără consimțământul Senatului (așa cum prevede Constituția) și dacă acordurile internaționale pot eluda sau înlocui Constituția.
Așa cum sunt scrise în prezent, nu există nicio îndoială că atât amendamentele RSI, cât și tratatul privind pandemia sunt menite să anuleze Constituția SUA, deoarece SUA ar trebui să se conformeze recomandărilor OMS, chiar dacă aceste recomandări încalcă drepturile constituționale. Epoch Times raportează:
Proiectul zero recunoaște că, în conformitate cu dreptul internațional, tratatele dintre țări trebuie să fie ratificate de legislativele naționale, respectând astfel dreptul cetățenilor lor de a consimți.
Cu toate acestea, proiectul include, de asemenea, o clauză potrivit căreia acordul va intra în vigoare în mod „provizoriu” imediat ce va fi semnat de delegații OMS și, prin urmare, va fi obligatoriu din punct de vedere juridic pentru membri fără a fi ratificat de către legislaturi.
‘Oricine a redactat această clauză știa la fel de multe despre dreptul constituțional american și despre dreptul internațional ca și mine și a redactat-o în mod deliberat pentru a ocoli puterea Senatului de a da avizul și consimțământul pentru tratate, pentru a intra în vigoare în mod provizoriu imediat după semnare’, a declarat Boyle.
În plus, ‘administrația Biden va adopta poziția că acesta este un acord executiv internațional pe care președintele îl poate încheia din proprie inițiativă, fără aprobarea Congresului, și este obligatoriu pentru Statele Unite ale Americii, inclusiv pentru toți oficialii aleși în mod democratic la nivel statal și local, guvernatori, procurori generali și oficiali din domeniul sănătății’
Din ce în ce mai mult, administrația Biden se orientează spre acorduri internaționale pentru a face ceea ce nu poate realiza prin intermediul Congresului.
Cel mai recent, după ce nu a reușit să crească impozitul pe profit în Congres, administrația Biden a încheiat un acord internațional cu Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) pentru a stabili niveluri minime de impozitare pentru toate corporațiile din țările semnatare.
În timp ce legislatorii republicani au declarat că acordul nu are „nicio cale de urmat” pentru a fi aprobat ca tratat, prevederile înscrise în acord permit țărilor străine să impoziteze profiturile corporațiilor cu sediul în SUA ca măsură punitivă dacă senatorii nu îl aprobă.
Senatorii au depus un proiect de lege pentru a cere aprobarea Senatului
Din fericire, Senatul SUA nu este complet neștiutor cu privire la ramificațiile acestui tratat, iar 17 senatori republicani, în frunte cu senatorul Ron Johnson, republican din Wisconsin, au introdus un proiect de lege pentru a contracara acapararea de putere a OMS.
Legea „No WHO Pandemic Preparedness Treaty Without Senate Approval Act”, introdusă la 15 februarie 2023, ar necesita o supermajoritate a Senatului (două treimi sau 67 de senatori) pentru a aproba tratatul împotriva pandemiilor.
Printre sponsorii suplimentari ai proiectului de lege se numără: Chuck Grassley, republican din Iowa; Bill Hagerty, republican din Tennessee; John Barrasso, republican din Wyo; Mike Lee, republican din Utah; Marsha Blackburn, republicană din Tennessee; Rick Scott, republican din Florida; John Hoeven, republican din New York. ; Marco Rubio, R-Fla; Ted Cruz, R-Texas; Steve Daines, R-Mont; Thom Tillis, R-N.C.; Tom Cotton, R-Ark; Mike Braun, R-Ind.; Tommy Tuberville, R-Ala; Roger Marshall, R-Kan; și Katie Britt, R-Ala.
Congresul trebuie să retragă SUA din OMS
Cu toate acestea, potrivit lui Boyle, un expert în legi și tratate internaționale, chiar și acest proiect de lege ar putea să nu fie suficient pentru a ne proteja dacă președintele Joe Biden ar semna tratatul. Motivul pentru aceasta, explică
Boyle, este că tratatul este scris „special pentru a ocoli procesul de aprobare de către Senat”.
O strategie mult mai eficientă, spune el, ar fi ca Congresul să își rețină contribuțiile anuale la OMS – și apoi să retragă SUA din OMS cu totul. Cred că ar merita să susținem toate aceste strategii. Așadar, vă rugăm să vă contactați reprezentanții și să îi îndemnați să susțină „No WHO Pandemic Preparedness Treaty Without Senate Approval Act”, să rețină finanțarea pentru OMS și, în cele din urmă, să susțină retragerea SUA din OMS.
Sursă:
https://www.lifesitenews.com/opinion/whos-pandemic-treaty-will-subject-us-to-an-unelected-class-of-globalist-scientific-bureaucrats/
Traducere: https://www.deepl.com/translator
Grozav articol !
Multumiri prodigioase lui CD !
Istoria abunda in criminali de razboi neexpusi :
aici aveti unul insuficient cunoscut azi:
Fwd: Fw: BOMBER HARRIS, CEL CARE A ARS GERMANIA IN COVOR DE BOMBE CU NAPALM -ARE INCA STATUIE IN LONDRA : PESTE ZECE ORASE I =RASE
Inbox
https://www.art-emis.ro/istorie/istoria-nu-poate-fi-falsificata
MULTUMIRI DEOSEBITE MULT VALOROSULUI NOSTRU ISTORIC, DOMNULUI PROFESOR CRISTIAN TRONCOTA, PENTRU RECENTUL ARTICOL DIN ART-EMIS PRIVIND GENOCIDUL ASUPRA ROMANIEI , DAR SI ASUPRA GERMANIEI !!!
PRIVITI-L SI NU-L UITATI:
BOMBER HARRIS, CRIMINALUL DE RAZBOI GENOCIDAR, CEL CARE A ARS GERMANIA IN COVOR DE BOMBE CU NAPALM – PESTE ZECE ORASE =RASE, INCLUSIV DRESDA, (PERLA EUROPEI GEMAND DE OPERE DE ARTA, PLINA CU REFUGIATI MAI ALES CIVILI , FEMEI, COPII, BATRANI), ESTROPIATUL ARE STATUIE, INCAAAA IN PICIOARE, IN LONDRA :
bomber harris statue in london – Google Search
https://www.google.com/search?sxsrf=APwXEdcUyZP2ERSZOD7o_YMxWOtZs4umMA:1685910209435&q=bomber+harris+statue+in+london&tbm=isch&source=univ&fir=5Y6WWDtCyLSBIM%252Cy3qvS8X7i2IrqM%252C_%253B36qDlTu1DxRpnM%252C4f8Vt19pJvKM0M%252C_%253BJXjq2jzSXTWvRM%252C0s1KU9LuDRtGaM%252C_%253B–X7uAMQrp6s0M%252CJvJm_yKAi13o0M%252C_%253BY6xQ3V_A8dqcaM%252CP8opVnj7T-AghM%252C_%253BXlQ3fj10FtxDgM%252C8WygdoohF8vN8M%252C_%253BeBa2DJiFrT36oM%252Cy3qvS8X7i2IrqM%252C_%253Bhie1UoQenq4oxM%252CxMNTOotSGGAFyM%252C_%253B4trK0FwwQPA1yM%252Cb6W5gBpikkBfBM%252C_%253BnziHm6P-CaOz_M%252CBj5FrJBX67I5dM%252C_%253BDmWGZQ51ovsljM%252CXJcmlVXqxELqqM%252C_%253BGC4eO2MrIuRG2M%252CkR0rpAlJZJDWYM%252C_%253BKNUUH_XvrmhmTM%252CZRmLzhSwelWBMM%252C_%253B2ThidDwUCB2ORM%252CxMNTOotSGGAFyM%252C_%253B80K3KT3GymWyyM%252ClN0ujkOkJuzeGM%252C_%253BxtOwsQMT2CKsUM%252CJvJm_yKAi13o0M%252C_%253BZ8YuaC1kelAfmM%252Cy3qvS8X7i2IrqM%252C_%253BovlS5cYwpbGSnM%252Cz5GiOOpD6R5v9M%252C_%253BLvLnYk2lKGytWM%252Cl2defOY7yP_m3M%252C_&usg=AI4_-kTiy2s97q3WBI9SC2Yf2ZRkkVegew&sa=X&ved=2ahUKEwjag6D5uKr_AhV0WaQEHXUABHIQjJkEegQIHxAC&biw=1050&bih=561&dpr=1.5
bomber harris statue in london – Google Search