Manualele de istorie și istoricii noștri răspund simplu: al Doilea Război Mondial a început pe 1 septembrie 1939, când Hitler a invadat Polonia. Simplu și clar. Știm când a început, știm cine este vinovat. Treaba e clară, nu mai avem nevoie de lămuriri suplimentare. Și dacă e altfel?
Ce făcea Uniunea Sovietică în septembrie 1939?
[nggallery id=4]
Păi ce să facă, invada Polonia pe 17 septembrie și apoi trupele sovietice defilau cot la cot cu trupele naziste la Brest-Litovsk. Și totuși Uniunea Sovietică nu are nici o responsabilitate cu privire la declanșarea celui de-al Doilea Război Mondial! Voi recurge la raționamentul lui Viktor Suvorov din volumul “Spărgătorul de gheață” pentru a vedea care a fost rolul Uniunii Sovietice în acei ani.
Care este data intrării Uniunii Sovietice în cel de-al Doilea Război Mondial? Toată lumea este de acord asupra datei: 22 iunie 1941, când Uniunea Sovietică a fost invadată de Germania nazistă și aliații ei (printre care se număra și România). Avem de-a face cu o incoerență: al Doilea Război Mondial începe pe 1 septembrie 1939 prin invadarea Poloniei de către Germania nazistă, Uniunea Sovietică se alătură invadării Poloniei pe 17 septembrie 1939 și totuși… Uniunea Sovietică participă la război abia din 22 iunie 1941! Soldații germani și polonezi morți în septembrie 1939 au participat la al Doilea Război Mondial, dar soldații sovietici morți în Polonia în septembrie 1939 nu au participat la al Doilea Război Mondial…
Cât de neutră a fost Uniunea Sovietică
În istoriografia rusă (și nu numai!) în perioada dintre 1 septembrie 1939 și 22 iunie 1941 Uniunea Sovietică este considerată… neutră! Aproape doi ani de neutralitate în care al Doilea Război Mondial bântuia prin toată lumea, iar Uniunea Sovietică era NEUTRĂ! A fost atât de neutră în acești doi ani Uniunea Sovietică încât a reușit să cucerească 23 de milioane de oameni, invadând câteva țări cu adevărat neutre. Dar să vedem în ce a constat neutralitatea Uniunii Sovietice de la 1 septembrie 1939 până la 22 iunie 1941.
Pe 30 noiembrie 1939 neutra Uniune Sovietică (neparticipantă în acel moment la cel de-al Doilea Război Mondial!) a declanșat invadarea Finlandei. A urmat un război crâncen care a durat până pe 13 martie 1940, război încheiat cu un tratat de pace valabil și în ziua de azi. În timpul luptelor din Finlanda, neutra Uniune Sovietică a înregistrat 126.000 de soldați morți și dispăruți plus 188.000 de răniți.
Tot ca un act de neutralitate, în toamna anului 1939 Uniunea Sovietică a transmis țărilor baltice ultimatumuri prin care a impus instalarea de baze militare sovietice. Continuând această originală politică de neutralitate, Uniunea Sovietică a anexat țările baltice în iunie 1940. Tot în iunie 1940, Uniunea Sovietică a transmis României un ultimatum prin care a cerut Basarabia și Bucovina. România a cedat, dar dacă nu ar fi făcut-o cu siguranță am fi avut de-a face cu un alt exemplu de neutralitate manifestat sub forma unui război.
Uniunea Sovietică își motivează “neutralitatea” spunând că nu au existat declarații de război în conflictele enumerate mai sus. După această logică și Germania nazistă a fost la fel de neutră. Când a invadat Danemarca și Norvegia pe 9 aprilie 1940 Hitler nu a declarat război acestor țări, ci a spus că a venit să le apere neutralitatea.
Practic, acțiunile Uniunii Sovietice sunt identice cu ale Germaniei naziste în perioada 1 septembrie 1939 – 22 iunie 1941. Și totuși Uniunea Sovietică a fost neutră, iar Germania nazistă a declanșat cel de-al Doilea Război Mondial.
-//-
Pactul Ribbentrop-Molotov și parada comună sovieto-nazistă din Brest-Litovsk
Pe 22 septembrie 1939 la Brest-Litovsk trupele Germaniei naziste mărșăluiau alături de cele ale Uniunii Sovietice în cea mai ciudată paradă din întreaga istorie. Soldații a două ideologii autodeclarate ca inamice își dădeau mâna și făceau schimb de țigări după ce sfâșiaseră Polonia. Părintele trupelor de tancuri naziste, generalul Heinz Guderian se saluta și primea această ciudată paradă alături de unul dintre cei mai valoroși comandanți de blindate ai sovieticilor, generalul Semion Moiseevici Krivoșein. Sovieticii salutau steagul cu svastică, iar arcul de triumf al paradei reunea secera și ciocanul cu svastica. Hitler și Stalin își dădeau mâna zîmbind peste cadavrul Poloniei. O paradă aproape necunoscută în istorie, ale cărei imagini au ieșit cu greu din arhive – și este vorba de imagini provenind exclusiv din arhivele germane. Probabil că sovieticii nu au făcut fotografii la Brest-Litovsk pe 22 septembrie 1939 – sau dacă au făcut, atunci fotograful a murit prin cine știe ce lagăr iar imaginile au fost distruse.
Toată această poveste a venit ca o concluzie logică a pactului încheiat între Hitler și Stalin prin miniștrii lor de externe, Joachim von Ribbentrop și Viaceslav Molotov, semnat la Moscova pe 23 august 1939. Cei doi dictatori și-au împărțit atunci Europa, Polonia a fost sfâșiată în două, iar Basarabia românească a fost dată cadou sovieticilor. După ce Germania a atacat Polonia pe 1 septembrie 1939, generalul Heinz Guderian a ajuns pe 17 septembrie la Brest Litovsk, dincolo de linia de demarcație de pe râul Bug. Guderian a așteptat aici sosirea sovieticilor, care au ajuns la Brest pe 22 septembrie sub comanda generalului Semion Moiseevici Krivoșein. Cei doi generali au căzut de acord pentru desfășurarea unei parade comune în orașul Brest, care a început la orele 16:00. Krivoșein a exprimat în timpul discuțiilor speranța că Germania nazistă și Uniunea Sovietică vor reuși să înfrângă inamicul comun – respectiv imperialista Mare Britanie. Un eveniment istoric ocultat care exprimă un adevăr geopolitic: când Rusia și Germania își dau mâna, țările din Europa de est dispar, iar Marea Britanie este izolată și pusă în pericol. Generalul polonez Plisowski, comandantul trupelor care au apărat Brestul, a fost luat prizonier de sovietici și mai apoi executat în masacrul de la Katyn.
Noutati in Romania:
http://valeriugafencu.wordpress.com/
„Deci vina e a femeii,fie ea romanca,frantuzoaica,italianca(vezi Carla bruni,prostituata-model,care s-a combinat cu evreul Sarkozy pentru bani si imagine)…..”
CARLA ESTE SI EA TOT EVREICA, PROSTULE, MAI CERCETEAZA….
Traian Ioan. Continua..continua sa „cercetezi”..
Traian Ioan
15.08.2012 la 8:33 pm
Ești o rușine pentru poporul român. Nu știi ce să mai spui aici ca să ascunzi faptul că semito-masonii au început Al Doilea Război Mondial pentru a distruge popoarele nesemite și a reînființa Israelul. Critici creștinismul și Biblia creștină, lauzi masoneria și masonii care sunt în majoritate semiți și sioniști, ne faci pe toți de aici proști iar apoi spui că evreii sunt buba, de formă, și faci temenele blasfemice bisericii de rit semito-masonic al Imperiului Roman de Răsărit, recte ortodoxă. Tot răul spre bine, oamenii-și dau seama că dacă un anti-creștin ca tine care îl urăște pe Hristos pe față ne cere nouă românilor să ascultăm fără crâcnire de biserica ortodoxă, înseamnă că biserica ortodoxă este împotriva lui Hristos, ceea ce este perfect adevărat, așa cum e și cazul bisericii catolice, sora ei semito-masonă din vestul Imperiului Roman. Și colac peste pupăză spui că evreul mason Băsescu care spune că românii sunt țigani și a dat lege samavolnică în acest sens după ce a dat ordin ca poporul român să fie otrăvit cu initium este gigea pe pământ. Sântio al tău e Satan, evident. Satan, Sântio, chiar ai tupeul să și dai denumirea asemănătoare. Dumnezeu să judece, iar Mesia să decidă de meriți a intra în Rai. Eu te sfătuiesc să-ți bagi mințile-n cap, căci masonii care te plătesc, Mossadul eventual nu o să-ți asigure Viața Veșnică, oricât de mult te-ar plăti; dacă e cazul de asta, ceea ce personal cred… Și chiar de nu ești plătit pentru blasfemiile tale, tot ești vinovat în fața Tatălui, A fiului și-a Sfântului Duh. Amin!
Traian Ioan
15.08.2012 la 8:33 pm
Ești o rușine pentru poporul român. Nu știi ce să mai spui aici ca să ascunzi faptul că semito-masonii au început Al Doilea Război Mondial pentru a distruge popoarele nesemite și a reînființa Israelul. Critici creștinismul și Biblia creștină, lauzi masoneria și masonii care sunt în majoritate semiți și sioniști, ne faci pe toți de aici proști iar apoi spui că evreii sunt buba, de formă, și faci temenele blasfemice bisericii de rit semito-masonic al Imperiului Roman de Răsărit, recte ortodoxă. Tot răul spre bine, oamenii-și dau seama că dacă un anti-creștin ca tine care îl urăște pe Hristos pe față ne cere nouă românilor să ascultăm fără crâcnire de biserica ortodoxă, înseamnă că biserica ortodoxă este împotriva lui Hristos, ceea ce este perfect adevărat, așa cum e și cazul bisericii catolice, sora ei semito-masonă din vestul Imperiului Roman. Și colac peste pupăză spui că evreul mason Băsescu care spune că românii sunt țigani și a dat lege samavolnică în acest sens după ce a dat ordin ca poporul român să fie otrăvit cu initium este gigea pe pământ. Sântio al tău e Satan, evident. Satan, Sântio, chiar ai tupeul să și dai denumirea asemănătoare. Dumnezeu să judece, iar Mesia să decidă de meriți a intra în Rai. Eu te sfătuiesc să-ți bagi mințile-n cap, căci masonii care te plătesc, Mossadul eventual nu o să-ți asigure Viața Veșnică, oricât de mult te-ar plăti; dacă e cazul de asta, ceea ce personal cred… Și chiar de nu ești plătit pentru blasfemiile tale, tot ești vinovat în fața Tatălui, A fiului și-a Sfântului Duh. Amin!
http://www.youtube.com/watch?v=0GZKfhkl35Q&feature=related
Traian Ioan
15.08.2012 la 8:33 pm
Ești o rușine pentru poporul român. Nu știi ce să mai spui aici ca să ascunzi faptul că semito-masonii au început Al Doilea Război Mondial pentru a distruge popoarele nesemite și a reînființa Israelul. Critici creștinismul și Biblia creștină, lauzi masoneria și masonii care sunt în majoritate semiți și sioniști, ne faci pe toți de aici proști iar apoi spui că evreii sunt buba, de formă, și faci temenele blasfemice bisericii de rit semito-masonic al Imperiului Roman de Răsărit, recte ortodoxă. Tot răul spre bine, oamenii-și dau seama că dacă un anti-creștin ca tine care îl urăște pe Hristos pe față ne cere nouă românilor să ascultăm fără crâcnire de biserica ortodoxă, înseamnă că biserica ortodoxă este împotriva lui Hristos, ceea ce este perfect adevărat, așa cum e și cazul bisericii catolice, sora ei semito-masonă din vestul Imperiului Roman. Și colac peste pupăză spui că evreul mason Băsescu care spune că românii sunt țigani și a dat lege samavolnică în acest sens după ce a dat ordin ca poporul român să fie otrăvit cu initium este gigea pe pământ. Sântio al tău e Satan, evident. Satan, Sântio, chiar ai tupeul să și dai denumirea asemănătoare. Dumnezeu să judece, iar Mesia să decidă de meriți a intra în Rai. Eu te sfătuiesc să-ți bagi mințile-n cap, căci masonii care te plătesc, Mossadul eventual nu o să-ți asigure Viața Veșnică, oricât de mult te-ar plăti; dacă e cazul de asta, ceea ce personal cred… Și chiar de nu ești plătit pentru blasfemiile tale, tot ești vinovat în fața Tatălui, A fiului și-a Sfântului Duh. Amin!
http://www.youtube.com/watch?v=xOSeIkrCPBY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0GZKfhkl35Q&feature=related
@ Misu Croitor spune: 15.08.2012 la 10:00 am
Stai liniştit că eu nu scriu pentru cei care sunt mai proşti decât mine şi ignoranţi pe deasupra.
Eu nu încerc să-ţi schimb credinţa ta sau a altora.
Rămâneţi în credinţele voastre dar nu uitaţi: Fiecare pasăre pe limba ei piere!
Re: Alternativa la religii, este ştiinţa!
Diocletian
15.08.2012 la 3:38 am
[quote]
„@Traian Ioan.
Nu-ţi fă griji, nebunii sunt ocrotiţi de lege în toate ţările democratice,mai ales in Marea Democraţie USA; există instituţia tutelei, curatelei, dar mai întâi trebuie să faci o cerere urgentă să te pună sub interdicţie, adică să nu-ţi mai poţi exercita drepturile proprii, subiective decât reprezentat de curator, tutor. Totuşi poţi face cheltuieli mărunte: să-ţi cumperi un ziar ieftin, o „eugenie” etc.
Am glumit, sper că nu te-ai supărat, am văzut că ai umor, de aceea mi-am permis. În linii mari sunt de acord cu comentariile pe care le postezi şi îţi doresc sincer mult succes în procesul judiciar pe care eşti nevoit să-l suporţi. Dar scuză-mă, cine-i divinitatea „Sântio” pe care o invoci, ca nu mi-am dat seama decât că îl consideri Creatorul, deci tot Dumnezeu. Lămureşte-mă, m-ai făcut curios.”
[/quote]
Am înţeles că eşti magistrat, fapt pentru care iau de bune asigurările tale în materie de protecţie a bătrânilor. Consultându-te cu soţia ta, care este doctor, aţi putea împreună să stabiliţi dacă sunt un bătrân sclerozat sau încă, gândesc logic.
Când este vorba de Patriile mele, România şi America, eu nu glumesc!
România a fost ruinată de jidani în numai 23 de ani.
Statele Unite ale Americii, care au o Constituţie de formă, o înşiruire de cuvinte fără valoare în faţa evreilor, urmează să piară din cauza jidanilor trădători, trădători din cauza prostiei de a se crede aleşii dumnezeului lor inventat de Moise.
Jidanii sunt criminalii lumii aruncând vina lor pe seama guvernelor. A scris bine Marele nostru Paul Goma: „Guvernele sunt cârjele evreilor!” Numai că atât Paul Goma cât şi evreii au uitat că la bătrâneţe cârjele nu-ţi mai sunt suficiente; ai nevoie de un suport cu dragoste, cu iubire din partea celor mai tineri, chiar cu numai câţiva ani.
Conspiraţiile jidanilor, existente la tot pasul în întreaga lume, s-ar putea să-i distrugă iremediabil. Iar un popor statornic, cum suntem noi Românii, renaşte din propriile-i ruine provocate de trădători.
Sântio este Creatorul real pe care L-am descoperit privindu-I creaţia. Nu l-am inventat ca Moise pe dumnezeu, L-am descoperit pe Creatorul Pământului prin profesia mea.
Ca orice descoperire, trebuie făcută cunoscut lumii întregi de către descoperitor, având grijă de trista istorie, când descoperiri importante au fost furate de evrei. Avem cunoscutul caz al Dr. Nicolae C. Paulescu, descoperitorul hormonului pancreatic, a cărui prioritate a fost furată de evrei. Dar numele Ştefan Odobleja nu vă spune nimic?
Sântio nu este o divinitate, un dumnezeu inventat. Sântio este Creatorul Real al Pământului şi a tot ce există sub soare.
Tot Adevărul despre Creator şi legile lui trebuiesc a fi descoperite prin judecată. Legile Creatorului Sântio nu pot fi interpretate şi călcate cum vor paraziţii lumii.
Creatorul nu poate fi confundat cu un dumnezeu fie el şi dumnezeul dumnezeilor! cum scrie Moise.
Să nimiceşti toate popoarele pe care ţi le va da în mână Domnul Dumnezeul tău; să n-arunci nicio privire de milă spre ele şi să nu slujeşti dumnezeilor lor, căci aceasta va fi o cursă pentru tine. (Deut.7:16)
Căci Domnul Dumnezeul vostru este Dumnezeul dumnezeilor, Domnul domnilor, Dumnezeul cel mare, puternic şi înfricoşător, care nu caută la faţa oamenilor şi nu primeşte daruri; (Deut.10:17)
Oare acestea sunt cuvintele, sfaturile Creatorului Sântio adresate Creaturilor lui?
Nu!
Acestea sunt cuvintele lui Moise criminalul puse în gura dumnezeului Iehova inventat de el pentru conducerea poporului evreu împotriva tuturor Naţiilor.
Dumnezeul vostru, chiar nu primeşte daruri, scârbe de jidani ce sunteţi?!
Traian Ioan,ai scris:” Singurul animal care a fost invatat,de catre Creatorul lui,sa vorbeasca este omul” ..singur te contrazici ! Pai,ori e om, ori e animal.Tu ce crezi.. ca esti ? asa ca,te citez din nou „cercetati singuri pana aflati daca..”.Eu unul nu pierd timpul cu astfel de „cercetari”.Prefer sa cred ca sunt om.Tu crede ce vrei sa crezi..ca esti.Continua sa „cercetezi”..singur.
@Traian Ioan. Nu-ti fa griji,nebunii sunt ocrotiti de lege in toate tarile democratice,mai ales in Marea Democratie USA; exista institutia tutelei,curatelei dar mai intai trebuie sa faci o cerere urgenta sa te puna sub interdictie,adica sa nu-ti mai poti exercita drepturile proprii,subiective decat reprezentat de curator,tutor.Totusi poti face cheltuieli marunte:sa-ti cumperi un ziar ieftin,o”eugenie”etc.Am glumit,sper ca nu te-ai suparat,am vazut ca ai umor,de aceea mi-am permis.In linii mari sunt de acord cu comentariile pe care le postezi si iti doresc sincer mult succes in procesul judiciar pe care esti nevoit sa-l suporti.Dar scuza-ma, cine-i divinitatea”Santio” pe care o invoci,ca nu mi-am dat seama decat ca il consideri Creatorul,deci tot Dumnezeu.Lamureste-ma,ma-i facut curios.
Re: Alternativa la religii, este ştiinţa!
Misu Croitor
14.08.2012 la 7:15 am
[quote]
„Traian Ioan,nu lega conspiratiile iudaice de Isus Hristos .El insusi a fost omorat de iudeii religiosi ai vremii,care l-au pandit,pt faptul ca le demasca fatarnicia criminala.Si Pavel a avut de furca cu iudaizatorii care voiau sa-i prinda pe crestini in jug prin dif. metode. Dar Pavel s-a opus cu succes si mereu si-a exprimat teama ca dupa plecarea lui acestia vor reveni.El ii numeste pe iudei ”vrasmasi ai Evangheliei”(vezi sa nu fii si tu).E adevarat ca exista fenomenul conspiratiei iudaice dar nu are legatura cu crestinismul autentic.”
[/quote]
De ce să nu leg conspiraţiile iudaice de Isus Cristos?
Pentru că spui tu?
Vezi că şi tu te crezi înţelept, la fel ca Moise şi Ion Coja. Prostia evreilor este evidentă pentru oile şi caprele care s-au ridicat la valoarea omului raţional, cu judecată.
Isus Cristos a fost un evreu prost, fără judecată, ca toţi evreii încrezători în Moise. Proverbul nostru, Românesc: „Fiecare pasăre pe limba ei piere!” se va adeveri în curând în materie de oameni aleşi de dumnezeu să conducă lumea.
Iar sunt nevoit să repet pentru cei noi veniţi în viaţa mea: Eu scriu numai ce ştiu fără a avea pretenţia prostească a lui Isus Cristos de a fi crezut de oi şi capre. Oamenii raţionali nu cred; nu sunt ignoranţi. Ei judecă pentru a descoperi Adevărul sau minciuna din cele auzite sau citite ca mărturii.
Biblia scoate în evidenţă prostia şi caracterul murdar al evreilor. Acest popor nomad a ridicat hoţia la rang de virtute încât astăzi în zilele de judecată lumea e plină de jidani.
Iacov, patriarhul hoţ al evreilor, cel care ţine de călcâi, nu putea să-i înveţe pe evrei altceva mai bun, decât hoţia lui, hoţia care i-a dat dreptul de întâi născut.
Avraam, un evreu idiot care a vrut să-şi omoare fiul, că aşa i-a spus lui dumnezeu într-un vis, este considerat părintele poporului evreu. Oare există vreun creator care să-şi distrugă creaţia? Poporul evreu nu poate fi altfel decât cum este şi părintele lui, Avraam.
Numai evreii, popor de reduşi mintal, se distrug singuri, după cum pot vedea toţi oamenii cu judecată. Numai ei, evreii, nu sunt capabili să vadă, să înţeleagă că nu trebuie să-ţi distrugi neamul, fraţii, copiii; că nu trebuie să-i distrugi pe cei de pe urma cărora trăieşti, adică neamurile din jur.
În Statele Unite – unde am fost adus, fără voia mea, de o pasăre de pradă chemată de la răsărit dintr-o ţară depărtată, Ţara mea natală – am descoperit, în ziua de 17 septembrie 2011, că sunt pe marginea prăpastiei, iar tânărul popor nu ştie, încă.
Nimeni nu ştie astăzi, în ziua de judecată, că hoţia este ţinta tuturor oamenilor, preluată de la evrei.
Hoţia este numită astăzi profit!
Toţi oamenii vor să facă business, afaceri cu profit cât se poate de mare.
În ţările mele, atât România natală cât şi Statele Unite ale Americii care m-au adoptat sunt pline de afaceri de toate felurile. Scopul urmărit în toate acţiunile este hoţia numită, modern, profit.
Imbecilii, cretinii n-au învăţat nimic de la istorie!
Jidani proşti, care vă credeţi aleşi să conduceţi lumea, pentru ce credeţi voi că vi s-a dat tot ce aţi cerut dumnezeului vostru? Ca să repetaţi răul sau să aplicaţi binele?
Tot ce aţi cerut dumnezeului vostru de căcat, Creatorul Real al Pământului, Sântio, v-a dat ca să învăţaţi ce este bine şi ce este rău.
Voi jidanii repetaţi istoria, dovadă că sunteţi proşti, că nu sunteţi buni conducători cum vă lăudaţi.
Lăsaţi fiecare neam să-şi decidă singur viitorul! Nu vă mai amestecaţi în treburile interne ale altora, aşa cum v-a spus cismarul nostru, Nicolae Ceauşescu, pe care l-aţi omorît.
Nicolae Ceauşescu v-a demascat făţărnicia criminală la fel cum v-a demascat-o Isus Cristos care a vrut să vă salveze ca popor. I-aţi omorât pe amândoi folosindu-vă de trădători, de trădători din neamul vostru.
Fiecare neam vorbitor al unei limbi a fost statornicit la locul lui stabilit de către Sântio Creatorul Pământului şi a tot ce există sub soare.
Vi s-a promis o Ţară, celor biruitori ai lui dumnezeu. De proşti ce sunteţi n-aţi înţeles când v-a fost dată. Prin conspiraţii v-aţi înfiinţat statul aşa numit Israel (biruitorul lui dumnezeu).
Voi, care citiţi acum aceste rânduri ale mele, imaginaţi-vă, că trebuind să merg zilele următoare în tribunal să-mi cer nişte drepturi furate de jidani prin Administraţia Securităţii Sociale (SSA), prezint toate aceste idei, ca argumente în subsidiar.
Vă întreb pe voi, „Ce-mi poate răspunde sau cum poate reacţiona Michael J. Asture, Commissioner of Social Security Administration?”
Nu cumva mă va declara nebun?
Traian Basescu
14.08.2012 la 9:35 pm
Da da, așa e, o spune și fi-ta, uite mai jos. Da” halatu, cât e halatu”?
http://www.youtube.com/watch?v=qs1FCShuRPE
STOP AL-ASSAD REGIM NOW! SAVE SIRIA!
http://www.youtube.com/watch?v=JUOBTczWXjU&feature=plcp
STOP AL ASSAD!
http://www.youtube.com/watch?v=TGLaB48O79I&feature=plcp
JOS REGIMUL TERORIST AL-ASSAD!
http://nato-peace.blogspot.ro/
Misu Croitor
14.08.2012 la 7:06 pm
Așa este, dragă Misu. Îmi place și mie enorm. Omul are har, și dacă legiunea ar fi urmat principiile creștine expuse de un astfel de om, așa cum în particular Codreanu dorea, cred că alta ar fi fost soarta Căpitanului și a României. Așa, Căpitanul s-a încrezut în ortodoxie, care ortodoxie l-a vândut, că doar aceasta slujește sionismul, căci toți capii ei au fost și sunt semito-masoni, ca acel eretic de patriarh, criminalul Miron Cristea, unul din cei mai mari dușmani ai poporului român și legiunii. Tragedia este că actualii legionari nu conștientizează asta, și tind să cadă în capcana ce l-a ucis pe Căpitan. Asta, e, ne rămâne salvarea prin creștinism, tot răul spre bine…
http://www.youtube.com/watch?v=bINxl19YTDQ&feature=related
Cristi,asta si face Walter Veith.Vorbeste la forma interogatorie,prezinta doua sau trei surse,uneori lasa ascultatorii sa traga concluziile,recunoscand ca-si asuma riscul de a gresi..dar am impresia ca nu i-ai vazut seminariile in intregime :”Secretul din spatele soc. secrete”,”Razboaie,tirani si revolutii”,”Printi teleportabili si sustenabili”,” Batalia Bibliilor” ,”Schimband Cuvantul”(aici arata cat de subtil se umbla la traduceri,cu scopul de a elimina divinitatea lui Isus).. Hristos).Biblia este mai simpla si reala decat ne putem imagina.
Diocletian
14.08.2012 la 6:01 pm
Dragă Diocletian, mi-ar face plăcere să te conving că nu există contradicții în principiile expuse de Dumnezeu în Biblie, adică doar în Vechiul și Noul Testament. Părerea mea este că nu există principii contradictorii, ci din contră, totul se leagă într-o perfectă simbioză deși pe alocuri par a fi ceva eclectic datorită complexității frazei, dar care ascunde de fapt lupta dintre cei care în Biblie sunt descriși lăudându-l pe Dumnezeu(vezi Psalmii) în vreme ce în viața de zi cu zi sunt împotriva Lui( Saul, David, Solomon, etc…). Nu uita, nu este nici o scriere pe lumea aceasta mai complexă, mai rafinată și în același timp mai abordabilă de oricine are drag de dreptate. Ești un om foarte complex, astfel că aș fi bucuros să învățăm împreună, să învăț de la tine și să te conving că nu există contradicții în Biblie. Așadar, unde știi tu o contradicție în Biblie? Poate n-am observat-o, nu știu, poate e altceva… Dacă sunt convins de ceva, acest lucru este că Biblia nu este contradictorie și nu se poate confunda cu ereziile catolice sau ortodoxe, care nu-s religii în sine, ci doctrine semito-masone, urmașe ale doctrinelor ucigașilor de prooroci, apostoli și Mesia care la 1054 au pus în mod oficial mâna pe Imperiul roman. Nu lua ortodoxia și catolicismul atât de contradictorii și malefice și care au dus popoarele Europei în obscurantism, sclavie, Ev Mediu inchizițional și colonialist, ca fiind creștinismul adevărat. Islamul este pe față religie satanică, aidoma iudaismului talmudic, căci el justifică în mod infam și samavolnic crimele și jugul impuse de semiți (arabi și evrei) asupra popoarelor nesemite sau doar corcite mai mult sau mai puțin cu semiții. A fost o mișcare de revoltă împotriva dogmelor anti-creștine ce închinau oamenii la icoane și lucruri făcute de mâna omului ce se prefigurau deja pe la 700, mișcarea Iconoclasmului când europenii din est mai ales erau cât pe cât să impună creștinismul biblic, fiind însă izolați de semito-masonerie, ceva asemănător apărând abia 600 de ani mai târziu în Germania, de unde a pătruns în Anglia și țările nordice în special (așa-zisul protestantism care nu e altceva decât creștinismul biblic, cum cere biblia la Apocalipsa 22.18-19, Epistola lui Pavel către galateni 1.8, etc). Acum se pare că această mișcare iconoclastică, așa-zisul protestantism cade în plasa catolicismului, alături de ortodoxie și celelalte denominațiuni eretice ca și catolicismul. Ne reîntoarcem la 900 după Hristos, adică ne reîntoarcem în Evul Mediu: popoarele deja au redevenit sclavele caselor regale și aristocraților semito-masoni, fără drept la carte de muncă, fără drepturi sociale, fără drept la sănătate și viață, la o muncă decentă și bine plătită, masele fiind terorizate cu criminalii, peștii, curvele și curvarii ce ne sunt impuși drept stăpâni de sistemul juridico-mason impus de la Ierusalim, via Papa și compania ortodoxă, mormonă, iudaică, talmudică, islamică, hindusă, adică ecumenică… Singurul factor ecumenic acceptabil pentru oamenii drepți este creștinismul, și numai creștinismul; asta cred eu bazându-mă pe Biblie și bunul simț.
Iar creștinismul aste este: nu rugăciuni și ifose publice, nu temenele și cruci la gât și în mașină, nuu, ci din Dragoste să nu ucizi, să nu preacurvești, să nu furi, să nu înșeli pe nimeni… (Marcu 10.19, Matei 6.5-6). Oricine face asta, indiferent de ce religie oficială aparține, fie el și ateu convins, este creștin. Acesta este adevăratul ecumenism.
Cristi nu a zis o prostie referindu-se la un oarecare sange semit al neamului romanesc.Cititi cartea destul de recenta a lui Tesu Solomovici”Romania Iudaica” .Mai gasiti si alte scrieri,articole cu acest subiect aparute pana in anii ’60 ai secolului trecut.Eventual cititi si Gesta hungarorum a lui Anonimus,cronicarul regelui Bela al IV-lea de unde noi romanii am aflat de Gelu, Glad,Menumorout(cuman)etc.Cand au descalecat ungurii care ravasisera Europa opriti la Augsburg de Otto cel Mare si s-au stabilit in Panonia,patrunzand si in Ardeal(de la Erdely in lb.ungara)au fost insotiti si de triburi khazare/evreiesti de religie mozaica.Insusi Arpad(intemeietorul dinastiei arpadiene) era evreu/khazar,de acelasi sange cu Soros,Tismaneanu,Patapievici,Silviu Brucan,MRU si aproape tot PDL-ul,cu exceptia lui Boc si inca cativa.
@ Misu Croitor.N-are importanta ca unii crestini si-au zis ortodocsi si altii catolici dupa marea schisma din 1054 cand”a doua Roma”,Imperiul Bizantin rezultat din impartirea imperiului roman(pars orientis)si-a urmat destinul propriu iar biserica catolica(„catolic”inseamna”universal”)s-a crezut mostenitoarea de drept a imperiului roman,mai cu seama ca imparatii de la Costantinopoli nu mai erau latini(romani)fiind cu preponderenta greci(Asia Mica,tot Levantul,Egiptul devenisera grecest in urma cuceririlor lui Alexandru Macedon,cunoscut ca imperiul elenistic.Cleopatra si fratele ei care conduceau Egiptul pe vremea lui Cezar erau descendenti din diadohul Ptolemaios,general al lui Alexandru Macedon.Meritul papilor catolici este ca au unit Europa barbara intru religia crestina si au impus limba latina ca limba oficiala,de cancelarie,prin ea unindu-se astfel intreaga Europa.De aceea vedem in documente ungare”Gabrielus Betlehenus”si nu Gabor Betlehen.Miscari sectare(similare denominatiilor si cultelor protestante din Occident),au aparut in cultul ortodox mult inaintea celui catolic,in Bizant aflandu-se savantii doctrinari rafinati,nu in vestul care se ridica din ruinele imperiului.Erezia ariana,rationala,filozofica,privind caracterul contradictoriu al monoteismului(in raport cu politeismul roman anterior)a aparut in sec.III in Siria si dezvoltata de Arius in Alexandria-pornind de la aspectul trinitar si totodata pretins unitar al unui singur dumnezeu Dumnezeu.Astfel islamul a rezolvat mai rational ontologia divina edictand ca Dumnezeu e unic,nu i se cunoaste chipul,iar Mahomed e prorocul sau(principal,caci in plan secund il recunosc si pe Isus)-rezolvand astfel probleme legate de icoane,idoli ciopliti,amulete etc. Crestinii s-au lovit de problema contradictiei dintre teorie(dogma)si practica,ca bolsevicii dintre teoria lui Marx si practica revolutionara a lui Lenin si Trotki.Si asta in conditiile in care teoria marxista era suficient de elaborata fata de contradictiile logice si faptice regasite mai cu seama in textele eclectice,eterogene din Biblie,dar si in Evanghelii.De aici disputele doctrinare,ereziile si toate cele.Este greu sa distingi adevarul interpretand cand logic,cand metaforic,cand docmatic,cand istoric.Din acest p.d.v.ecumenismul nu e o idee rea daca nu am avea in vedere scopul ascuns,malefic.
Misu Croitor
14.08.2012 la 3:23 pm
Așa este. Să nu uităm că nici un om nu-i perfect însă. Ar fi de preferat folosirea cheii condițional-optative sau interogative pe alocuri, pentru ca lumea să știe că nimic nu e perfect. Prea mult afirmativ strică, căci sunt și elemente ce derivă indirect, unele interpretabile pe alocuri, ca acel Simon Magul de care nu prea sunt convins… Oricum, dacă avem de învățat de undeva ceva folositor, după Biblie direct putem învăța de la oamenii ca Walter Veith. Asta nu înseamnă că sunt protestant sau cum spun unii împotriva neamului meu, ci din contră, că vreau să îndrept neamul ce mi-a dat viață și conștiință către adevarata credință creștină dată de evreii credincioși și pe care evreii necredincioși ne-au furat-o la 1054, și astfel țara mea dragă să se întregească iar poporul român să revină la o viață frumoasă și prosperă…
Cristi,unul din motivele pt. care prof. W. Veith nu insista mult pe elementul iudaic in secretul conspiratiei,e acela ca nici Apocalipsa nu o face.Apoc. vorbeste de fiare,proroc mincinos ,coarne( si este limbajul simbolurilor),saptamani,vremi,vremea sfarsitului si,prof.W.Veith la astea munceste.Totusi mai da unele informatii(probabil stie mai multe decat spune)..spre exemplu evreul Simon Magul(..si se refera probabil la pasajul Faptele Apostolilor cap.8) a devenit vrajitorul(consilierul) personal al Nero..dar nu-mi amintesc cum si argumenteaza o astfel de informatie..
V Pavaloaie
14.08.2012 la 2:07 pm
Ai dreptate, însă sunt și excepții; care întăresc regula… Aceste excepții sunt evreii credincioși, adică creștini. Nu știu prietene, dar adevărul e că ne cam călăresc acuma… Agențiile de modelling, Curtea Constituțională, parlamentul și partidele politice la nivelul de vârf, concursurile de frumusețe, imoralitatea și industria porno, prezentările de modă și manechinele, printre atâtea alte șmecherii sunt coordonate de evrei. Dumnezeu să ne ajute.
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
Mircea Dimitriu(Iron Guard,Romania) tortured by nazis,Germany-Buchenwald(1943)
http://www.youtube.com/watch?v=-hnbtcj0ODY&feature=plcp
asa -zisele agentii de moda,sunt niste BORDELURI,majoritatea,in care se spala banii si imaginea unor INTERLOPI,fie ei evrei sau nu!
iar femeiile daca sunt prostituate,sa fie sanatoase!
isi arata fundul,sanii,doar pentru bani,sau ,,joaca,, in filmele pornografice,pentru bani,imbogatind patronul evreu.
Prostituate au existat de cand lumea si vor exista!!!
insa eu vorbeam de agentiile matrimoniale ON-LINE,unde evreii se casatoresc doar intre ei din fanatism si spalat pe creier!
De aceea spuneam ca evreii NICIODATA,retine,niciodata nu vor avea prieteni din poporul romanesc!
Cristi,
e valabil pentru orice femeie care umbla dupa bani(adica dupa Rabi bogatul),ea se numeste CURVA si CURVA ramane,fie ea arianca,inalta,scunda.
O femeie la locul ei,cuminte si credincioasa,nu se uita la evreul bogat.
Deci vina e a femeii,fie ea romanca,frantuzoaica,italianca(vezi Carla bruni,prostituata-model,care s-a combinat cu evreul Sarkozy pentru bani si imagine)…..
V Pavaloaie
14.08.2012 la 1:29 pm
Sunt de acord cu tine în principiu, dar chiar Biblia arată cum evreilor le-au plăcut anacele (ariencele) înalte și frumoase și le-au luat de neveste… Uită-te acum cum prin agențiile de modă și concursurile de frumusețe semiții ne-au încartiruit femeile frumoase în legiuni de păpuși gonflabile cu care să se culce ei, evreii și arabii și din care-și aleg chiar și neveste, că de, credința credință, da” ce-i frumos și lui rabi îi place… Eu vreau să spun că românii sunt români prin cultura, limba, credința în principiile Luminii (creștinismul adevărat adică) și pământul lor strămoșesc care cuprinde întreaga Dacie, nu doar ce avem acum oficial, în ciuda ocupației semito-masone de care avem parte de pe la 500 încoace… Indiferent așadar de neînțelegerile dintre noi, acesta e numitorul nostru comun pe care evreii și arabii ni le subminează din plin în aste zile de imoralitate și blasfemie.
iar daca nu ma crezi iti trimit dovada:
evreii si azi se tin de ,,traditie,, si se casatoresc prin matrimoniale on-line,doar intre ei,fie ca sunt din Germania-Rusia-Canada,Australia sau Peru!Deci cum poporul roman dintr-o data a devenit ,,semit,,?!?!? e absurd! suntem la fel de semiti,ca si evreii musulmani!
http://www.singlejew.com/
http://www.jdate.com/
Misu Croitor
14.08.2012 la 12:19 pm
Trebuie să recunosc că de oameni ca Walter Veith duce lipsă România, care să ne aducă la adevărata credință, creștinismul. Spui că ortodoxia e frumoasă dar românii calcă strâmb. Te contrazic aici, românii sunt un popor căruia în majoritate nu-i place să se închine blasfemic și nici nu simpatizăm în general instituțiile noastre clericale oficiale, deși declarăm de frică că avem încredere în ele, de față cu lumea în general, în vreme ce în particular, în familie și neamurile proprii suntem majoritatea scârbiți de obiceiurile de adulare a morților și pupare lingușitoare a mâinilor și picioarelor acestor preoți cu însemne masono-semite, cu falsele lor scripturi ortodoxe, catolice, mormone, iudaice, islamice, etc… Subtil, Veith demască și ortodoxia ca soră masonică a catolicismului, însă pune accentul pe catolicism pe bună dreptate, căci acolo e centrul de putere, iar ortodoxia a fost din fașă pusă într-un con de umbră de ocupația milenară semită din sud-estul Europei, ocupație favorizată de evreii europeni prin intrigile foarte bine puse în evidență de Diocletian cînd s-a referit la ocupația Constantinopolului de către italienii mânați de evreii din scaunul papal, lucru ce a slăbit în asemenea hal Imperiu Roman de Răsărit că a fost în cele din urmă cucerit de semiții de parte ismaelită conduși financiar în acele momente de către…evrei(adică Imperiul Otoman), bașca ocupația hună (ungurii), poloneză, etc… Este un expert în Biblie, fără ifose de preafericit sau preasfânt, așa cum trebuie să fie un învățător adevărat, un preot creștin, căci ifosele astea de preasfinți și preafericiți sunt blasfemii și el dă subtil o palmă inclusiv ortodocșilor când spune asta, nu doar catolicilor, însă n-o face direct nominal pentru că ar da impresia că e de partea forțelor europene vestice ce au colonizat Europa de Est. Ne place sau nu, orice altceva în afară de creștinism este erezie, fie ea și numită dreaptă, bună sau mai știu eu cum (adică chiar și ortodoxă, căci vine cu altă scriptură). Acum câteva zile s-a sărbătorit de către ortodoxie schimbarea la față a lui Hristos… Numai că acea schimbare la față a lui Mesia s-a produs înainte de a fi prins și executat. Știi ce-a spus cu ocazia acestei ”sărbători ortodoxe” preafericitul nostru mason, Daniel? Că biserica consideră că e mai bine ca data să fie schimbată, că așa e mai bine scoasă în evidență; cu alte cuvinte el modifică datele și logica creștină biblică după cum ”vrea mușchii” lui și ai celor ca el… E tot românul de vină pentru asta, sau preoții ortodocși? Biblia spune clar că mai vinovat e cel care cunoaște Biblia și n-o respectă decât cel care n-o cunoaște și n-o respectă, așadar să nu confundăm bunătatea creștină a poporului român cu blasfemiile ortodoxe impuse de la 1054 de către semito-masonerie (CEI CE CUNOSC BIBLIA ŞI NU O RESPECTĂ SUNT MAI VINOVAŢI DECÂT CEI CARE NU O CUNOSC ŞI N-O RESPECTĂ, LUCRU DEZVĂLUIT PRIN PILDA SLUGILOR NEASCULTĂTOARE: LUCA 12.47-48
/ AROGANŢA CĂRTURARILOR (ADICĂ A PREOŢILOR) ŞI FALSITATEA LOR, DORINŢA LOR DUPĂ CELE
LUMEŞTI, DUPĂ OSPEŢE ŞI SEMEŢIE, SĂ NE FERIM DE EI: LUCA 20.45-46)
Nu eu o spun, ci Biblia, iar halul în care am ajuns noi ca români ne demonstrează fără dubiu asta… E suficient să mergi pe o stradă din Germania sau Anglia, Danemarca sau Finlanda și apoi să duci copilul pe un trotuar din orașele României, sau, Doamne ferește, să mergi la spital cu vreo problemă, și situația tragică, mizeria și corupția demonstrează din plin ce fel de societate ne-au impus semito-masonii ortodocși care ne-au denaturat și interzis de facto zestrea creștină lăsată nouă de apostolul Andrei și care au pretenția ca noi poporul român să-i adulăm și să ne închinăm lor, nu lui Dumnezeu și lui Hristos, să ne închinăm până și cadavrelor lor putrezite. Altfel însă, Veith nu arată deschis, deși dă de înțeles fără echivoc că religia catolică este o blasfemie, deasemenea și cea ortodoxă, anume nu spune deschis că cei care au impus aceste două curente apostatice sunt evreii care au pus mâna prin intrigă, crimă și șantaj pe conducerea Imperiului Roman, lucru aproape complet înfăptuit la momentul uciderii lui Hristos de către romani, dar mânați de șantajul evreilor(VINA CRUCIFICĂRII APARŢINE FARISEILOR ŞI ARHIEREILOR EVREI, LUI SATAN, CEI CARE L-AU DAT PE MESIA ÎN MÂINILE LUI PILAT: IOAN 19.11 / PILAT A CĂUTAT DE CÂND A VORBIT CU ISUS SĂ-I DEA DRUMUL, DAR IUDEII NU L-AU LĂSAT ŞI L-AU FORŢAT SĂ-L CONDAMNE PE ISUS, ŞANTAJÂNDU-L CU ALUZIA CĂ DACĂ NU-L OMOARĂ PE ISUS ÎNSEAMNĂ CĂ E ÎMPOTRIVA CEZARULUI: IOAN 19.12 / CÂND PILAT LE-A SPUS EVREILOR „IATĂ PE ÎMPĂRATUL VOSTRU”, EI AU RĂSPUNS CĂ CEZAR E ÎMPĂRATUL LOR. AICI SE VEDE ŞI CĂ PILAT A PROFITAT DE OCAZIE PENTRU A-I FORŢA PE EVREI SĂ RECUNOASCĂ ÎMPĂRĂŢIA ROMANĂ ASUPRA LOR: IOAN 19.15) … Asta n-o spune clar Veith, deși o dă de înțeles, iar de la oameni ca el avem ce învăța, pe când de la ”preafericiții” noștri nu învățăm decât să stăm în genunchi și să acceptăm mita, corupția, hoția și blafemia drept criterii de conduită în viață…
Cristi
nu mai exagera,asta ti-am spus. Nu am spus ca suntem geto-daci 100 la 100,e absurd sa spunem asta,insa sa faci poporul roman,popor semit,e cel putin o exagerare.
Evreii nu s-au amestecat cu absolut nimeni,stau acolo la sinagoga satanei si la comunitatea lor,fara sa se casatoreasca sau sa faca copii cu altii!
fac afaceri si se sustin-ajuta doar intre ei,nu au prieteni in afara ,in afara de sculele lor,tovarasii de drum,prieteni de ocazie,care dupa ce sunt folositi sunt arucati ca o masea stricata.
Astia sunt evreii!
Armenii si ei sunt izolati,nu s-au amestecat cu romanii.
Ce alti ,,semiti,, spui tu ca sunt in originea poporului roman?!!? arabi? nicidecum.
Ci poate doar ceva arabi sau iranieni veniti ,trimisi de imparatul TRAIAN,din zona IRAQ de azi,in regiunea Oltenia.
Insa noi vorbim de poporul roman per ansamblu!
Poporul roman nu are nimic a face cu semitii! Nimic absolut!
Cristi.Dar care este centrul de greutate pe care-l lasa cartea Apocalipsei? Seminariile lui Walter Veith este un seminar dupa aceasta carte,si daca Apoc. lasa centrul de greutate intr-o directie inspre acolo merge si el.Si bine face..altfel orbecai prin date istorice etc. si tot nu dai de fir..Apoc. demasca o institutie religioasa corupta(femeia,curva cea mare,Babilonul).Imaginea unei femei cu potirul in mana plin cu vinul necuratiei ei(idolatrie,insemne si inchinare pagana,simbolul falusului este in curtea Vaticanului,ba chiar pentagrama satanica deghizata..)Celelalte religii care cocheteaza cu Vat., se adapa din acest potir.Incet ,incet si protestantismul se intoarce la picioarele Romei(prin penetrarea francmasonica subordonata in secret iezuitilor).Acestui Babilon,i se spune in Apoc.:”mama curvelor”,deci mai exista institutii religioase apostate si au si o mama si e clar cine e mama.Nu este alta decat promotoarea ecumenismului.Ortodox inseamna drept credincios.Ortodoxia,la randul ei este frumoasa.Insa romanii ratacesc in idolatrie din cauza ca nu manifesta interes pt. Scripturi.Si Zob,spunea pe acest sait, ca romanii trebuie sa se lase de pupat moaste.Observ si eu masa de oameni ignoranta care alearga pe la manastiri,dupa idoli si dumnezei morti,dar ce putem face decat sa ne rugam pt. aceasta tara,daca tot ne pasa de ea.
Vasile Pavaloaie
14.08.2012 la 9:33 am
Prietene, n-am spus asta. Citește tot. Dacă ești rasist e problema ta, iar dacă tu crezi că după 2000 de ani de ocupație străină de facto, de instituții impuse de alte popoare noi românii mai suntem daci 100% te îmbeți cu apă rece…
poporul roman,popor semit?!??!?! ai baut ceva azi?
Misu Croitor
14.08.2012 la 6:36 am
Chiar dacă grozavul Walter Veith ar fi evreu nu m-ar deranja deloc. Probabil că și noi românii avem sânge semit în noi, fie și numai dacă ne gândim la atâtea secole de asuprire străină… Nu spun asta pentru că eu aș fi semit sau corcitură, căci nu cred asta ținând cont de faptul că sunt șaten cu ochi verzi, cu trăsături standard ariene, ci pentru că nu înfățișarea sau apartenența la o rasă sau neam contează, ci sufletul…
Nu, nu am vreo dovadă că ar fi semiți, însă observ că acești profesori pun centrul de greutate al vinei pe catolici în special, în vreme ce despre evreii care sunt clar și fără echivoc pomeniți atât de Vechiul cât și de Noul Testament drept principalii vinovați pentru necredință și rebeliune anti-creștină ( acești teologi grozavi nu pomenesc nimic în mod direct cum fac în cazul catolicilor… Concluzia așadar, care nu se poate să nu-ți vină și ție în minte? Silogismul este principala armă pe care noi nesemiții o avem, ca dealtfel oricine are o gândire independentă… De aici se poate clădi ceva durabil și bazat pe adevăr, căci oricât de ”preasfânt” ar spune un preot catolic sau ortodox că e, oricâte pretenții de drept de a sfinții morții sau viii spune el că are, eu știu din Biblie că în Rai, la Dumnezeu ajungem DOAR prin Mesia. (IOAN 14.6) Iar Mesia ce este? Principiul existențial al Luminii, adică principiile care prin Dragoste te împing să nu ucizi, să nu furi, să nu preacurvești, să nu înșeli pe nimeni… Acestea sunt lucruri care-i scot din minți pe propagandiștii semito-masoni ce caută cu disperare să hulească Biblia, cum este și acest nefericit de Traian Ioan care în vreme ce spune că Biblia este o carte de propagandă a evreilor, citează din ea și mai are și tupeul de a minți vizavi de citate, sperând în prostia lui malefică că nimeni nu va citi cele citate de el. Bunăoară la Matei 12.16-21 Biblia spune cum Isus cere celor pe care-i vindecă să nu-l dea în vileag, iar pentru acest agent masono-semit, recte Traian Ioan e o dovadă (sic) că evreii conspiră să ne omoare… Ticălosul acesta care ne cere să ascultăm fără crâcnire de erezia ortodoxă ne spune să-l hulim pe Hristos, oferind drept dovezi interpretări ilogice ca argument, cum este interpretarea malefică ante-menționată. Traian Ioan ne cere să repingem Biblia pe care o tot citează pentru că în Biblie evreii sunt prezentați ca fiind principalii conspiratori împotriva Bibliei și a lui Dumnezeu [DUMNEZEU VA CERE DE LA EVREI SOCOTEALĂ PTR SÂNGELE TUTUROR PROOROCILOR VĂRSAT DE LA ÎNTEMEIEREA LUMII, DE LA SÂNGELE LUI ABEL(DECI EVREII SUNT URMAŞII LUI CAIN) PÂNĂ LA SÂNGELE LUI ZAHARIA, UCIS ÎNTRE ALTAR ŞI TEMPLU: LUCA 11.50-51]. Asta e o dovadă obiectivă că ortodoxia, ortodocșii asemeni masono-semitului Traian Ioan sunt dușmani ai lui Hristos asemeni catolicilor, chiar dacă mai subtil și nu la fel de dur. Dealtfel ai văzut că de facto ortodocșii sunt uniți din 1986 cu catolicii, deși încă se prefac a fi separați, ca să nu piardă de sub control popoarele prostite de aceste secte. Sunt filmări și manifestații în aces sens, ca să nu vorbesc de doctrinele lor identice, de la întemeierea lor la 1054 în mod oficial, când creștinismul a fost de facto interzis și popoarele Europei au intrat în cea mai cruntă dictatură din istoria lor, dictatura Inchiziției și asupririlor străine favorizate de catolici și ortodocși, care la nivelul de sus erau masono-semiți și urmăreau ca cu timpul să schimbe raportul de populație european în favoarea semiților, lucru pe care astăzi sunt pe cale să-l realizeze prin imigrările masive de arabi și evrei către Europa. Ne forțează pe noi nesemiții să emigrăm, să nu mai dorim și să nu mai putem face copii în vreme ce arabii și evreii se înmulțesc ca șobolanii și ne iau pământurile, femeile, copiii….
Am avut deasemenea o dispută cu ortodoxul mihailAndrei, care la un moment dat, după ce ne-am contrat și jignit mai multe zile la rând, mi-a spus că Biblia împinge la homosexualitate și de aceea trebuie să urmăm ortodoxia, care prin sine este o erezie, căci Biblia spune negru pe alb să nu urmăm alte scrieri, căci ele de la Satan vin. Nu eu spun asta, ci printre alții și apostolul Pavel, în ”Epistola lui Pavel către Galateni 1.8”. Iar ce este ortodoxia o știm cu toții. Deunăzi am văzut la tv câteva zeci de oameni care se târau ca niște râme prin fața preoților în jurul unei biserici, pentru sănătate, examene, etc… Iar Biblia ne cere ca nici îngerilor să nu ne închinăm (Apocalipsa 22.8-9). În astă vreme pe masonul Daniel, preafericit dealtfel (sic), îl doare la carâmb că poporul român este singurul popor din lume otrăvit cu initium, el doar știe să se afișeze cu puterea politică și să ne ceară obdiență servilă față de acești masoni care ne extermină în aste zile la propriu. Concluzia ți-o las ție și tuturor celor cu gândire PROPRIE.
Traian Ioan,nu lega conspiratiile iudaice de Isus Hristos .El insusi a fost omorat de iudeii religiosi ai vremii,care l-au pandit,pt faptul ca le demasca fatarnicia criminala.Si Pavel a avut de furca cu iudaizatorii care voiau sa-i prinda pe crestini in jug prin dif. metode. Dar Pavel s-a opus cu succes si mereu si-a exprimat teama ca dupa plecarea lui acestia vor reveni.El ii numeste pe iudei ”vrasmasi ai Evangheliei”(vezi sa nu fii si tu).E adevarat ca exista fenomenul conspiratiei iudaice dar nu are legatura cu crestinismul autentic.
Diocletian,multe din informatiile tale coincid sau cel putin sunt cuprinse in seminariile prof. Walter Veith.Vorbeste de Talmud si de faptul ca majoritatea rabinilor evrei sun initiati in cabala.Tot el afirma la modul cel mai curajos ca evreii o vor da din nou in bara(in cautarile lor) daca nu se vor intoarce la adevar.E doar o problema de timp..
Cristi apreciez modalitatea inteligenta de cautare a adevarului,dar ai vreo dovada cat de cat ca cei care au facut filmul ar fi evrei ?..sau doar ai sesizat tendinta de estompare.. si doar ai dedus.In film,sunt folosite imagini din seminariile prof. Walter Veith(foarte multe..si bune).El e un fost ateu,dupa care romano-catolic convertit la adventisti.I-am urmarit toate seminariile..Demasca Vaticanul.Dar si faptele din trecut o fac(inchizitie,fasificare a adevarului,persecutare a sfintilor..)E un fapt istoric dovedit..ce mai (sau lupul si-a schimbat naravul..?)Nu am observat acest profesor W.Veith ca-i protejeaza pe evrei.Chiar daca nu sufera de acest complex,totusi ofera informatii care lasa sa se vada adevarul elementului iudaic in aceasta istorie a conspiratiei.Mai cred ca e si sincer in ceea ce face..plus o munca titanica(multe si bune surse de informare,calatorii,fotografii facute pe sustache prin muzele masonice etc.)
Re: Alternativa la religii, este ştiinţa!
@ Cristi,
Numai cretinii pot să mai creadă astăzi, în vremea internetului, că jidanul Isus Cristos este Mesia. Numai oamenii reduşi mintal sunt proşti şi ignoranţi. Voi nu vedeţi că jidanii care se cred aleşii lui dumnezeu să conducă lumea ne consideră nişte animale, nişte oi şi capre? Din Biblia scrisă de jidani, se vede clar scopul lor, ţinta pe care o urmăresc; drumul imaginat de Moise, de stăpânire a tuturor naţiilor prin jaf şi crimă se vede clar în această „Lege a lui dumnezeu”.
Aşa numita biserică a lui Cristos, este o conspiraţie. Citiţi toţi Matei 12:16 – 21.
Omenirea este plină de conspiraţii jidăneşti.
Tot din această stupidă lege a lui dumnezeu, care este constituţia (VT) de astăzi a statului Israel, se desprinde dovada că deasupra dumnezeilor de tot felul se găseşte Creatorul nostru, Sântio.
Unul dintre conspiratorii bisericii lui Cristos a scris: „La început a fost Cuvântul”.
Nimic mai fals!
Înaintea cuvântului a fost, cu certitudine, CUVÂNTĂTORUL.
Singurul animal care a fost învăţat, de către Creatorul lui, să vorbească este omul; sunt oamenii de toate naţiile şi toate rasele.
Nu vă opriţi la credinţă. Cercetaţi singuri până aflaţi dacă ce credeţi este adevăr sau minciună.
Evreii au împrăştiat în lume, prin mărturii, credinţa prezentată ca adevăr.
Naţiile au fost conduse prin credinţă şi minciună.
Progresul omenirii s-a realizat prin credinţă şi Adevăr de către oamenii dornici de aflare a Adevărului.
Diocletian
13.08.2012 la 7:06 pm
Așa este. Obiectiv, succint, imparabil. Am vrut doar să punctez cum prin silogism evreii și cabala se demască singuri, căci așa cum ei ne spun că războiul a început din cauza Germaniei, însăși această afirmație demască faptul că cei ce-o promovează ascund cu bună știință că URSS-ul a atacat Polonia în același timp cu Germania, plus că mai înainte același URSS a atacat Finlanda, fără ca Franța sau Marea Britanie să le declare război. Nu era pentru nimeni un secret că sovieticii aveau trupe staționate la vestul graniței lor, căci Stalin urmărea masacrarea câtor mai mulți slavi de către mașina de război germană ce nu avea resursele să ajungă cu suficiente resurse militare până la Moscova în caz că luptele începeau chiar de la granița de vest a URSS-ului. Totul a fost FOARTE BINE COORDONAT DE EVREII DIN ELVEȚIA, URSS, USA, PROTEJAȚI INCLUSIV DE HITLER, OMUL LOR CARE A TRĂDAT MIȘCAREA GERMANĂ DE ELIBERARE DE SUB JUGUL SEMITO-MASON ȘI A INTERZIS OCUPAREA ELVEȚIEI, ADICĂ CHIAR A CENTRULUI DE COMANDĂ EVREIESC DIN EUROPA…De ce USA, Franța și Marea Britanie nu au amenințat URSS-ul cu războiul așa cum au făcut-o cu Germania? Simplu, ptr că, cu excepția Germaniei, evreii controlau complet cele două sisteme politice formal antagonice prin mass-media, lucru ce nu-l realizaseră complet în Germania și aliații ei, unde mișcările de masă ale populațiilor Germaniei, Italiei, României, se manifestau TOTAL împoitriva jugului semito-mason și nu puteau fi stopate direct de către politicieni chiar de erau corupți și coordonați de cabală… Astfel, Hitler și compania au asasinat liderii anti-masoni ce luptau împotriva jugului semit și au pretins că ei sunt adevărații lupătători anti-masoni, după care au trădat mișcările populare prin exterminarea în masă mascată cu războiul pentru spațiul vital… Era la mintea cocoșului pentru oricine că pur și simplu Axa nu avea resursele să lupte pe două fronturi cu doi coloși ce singuri se puteau lupta cu toată Europa Unită, URSS-ul și USA-ul… Indiferent cine câștiga așadar războiul, la cârmă erau tot semito-masonii, fie germani, sovietici, americani sau de aiurea… Șansele erau clar în favoarea ALiaților și evreii au plusat pe asta pentru ca la final să reînființeze Israelul, sigurul stat reapărut după o dispariție de 2000 de ani, lucru care în sine dovedește că URSS și USA, principalii factori ce au impus recunoașterea mondială a Israelului, erau și sunt conduse de evrei. Plus că aveau nevoie de un scenariu prin care să extermine popoarele nesemite și creștine ale Europei. Cum Stalin ucisese deja zeci de milioane de slavi, Roosevelt și compania ucideau oficial de ani buni câte 30-50 de mii de anglo-saxoni pe an, rămăsese de realizat genocidul european și planetar pe care-l puteau realiza doar printr-un război mondial din care diferența numerică dintre semiți și nesemiți să se reducă drastic, iar evreii să pună mâna pe toate sistemele de conducere ale tuturor popoarelor slăbite de război… Așa cum Satan se distruge pe el însuși, la fel și semito-masonii se contrazic singuri prin documentarele lor, asta am vrut să scot în primul rând în evidență, iar pentru a înțelege asta trebuie să ne dezbărăm a lua drept bune cu totul orice informații primim, și să ne ghidăm în primul rând după fapte, după rezultatele acțiunilor celor ce ne prezintă teoriile lor și pe care-i punem în discuție. Iar rezultatele lor se văd FOARTE BINE. Marasm și haos bine coordonate de sus, homosexualitate și crimă aduse la rangul de principii existențiale, hoții ce sunt lăudați și preamăriți, curvele și curvarii ce ne spun că vor să ne fie șefi (alde Radu Mazăre și compania), oameni care vorbesc de cinste și onoare în vreme ce ne spun că toate femeile din România le sunt amante (Dan Diaconescu și compania, după o regie bine lucrată de PDL și Băsescu), otrăvire cu initium și substanțe de tot felul care atacă organismul, fără ca cineva din conducere să se opună de fapt acestui MASACRU… Uite aici ceva mult mai succint și obiectiv, deși unele statui și imagini nu le garantez, fapt ce trebuie să ne fie altă învățătură de minte:
http://www.youtube.com/watch?v=xOSeIkrCPBY&feature=related
@Vasile Pavaloaie.Daca vreti sa va cruciti si sa scuipati in san,sa vedeti cum gandeste azi Europa despre Lenin si Stalin care”vor fi reevaluati”va recomand articolul directorului Institutului Birkberck din Londra Slavoj Zizek. – www criticatac.ro 14712/miscarea de ocupare renasterea stangii marxismul de azi
Ai dreptate domnule Vasile Pavaloaie.Armata Rosie era pregatita de atac,de invazie a Germaniei si dupa infrangerea ei urma sa invadeze intreaga Europa instaurand bolsevismul iudaic,condusa de evrei cu mana de fier. Echipa lui Edward Teler,Einstein si ceilalti urmau sa construiasca pt Stalin bomba atomica si nu pt USA,asa era planul cahalului mondial americanii urmand a trece si ei la bolsevism.Stalin era convins ca asa se vor derula evenimentele incat a ramas perplex cand a fost atacat de trupele Wermachtului(fiind convins ca il pacalise pe Hitler cu pactul de neagresiune)nevenindu-i sa creada ca incepus op.Barbarosa tinuta de nemti in cel mai strict secret.De aceea nu l-a crezut nici pe spionul Richard Sorge din Japonia iar dupa ce nemtii au intrat pe teritoriul URSS spulberand armata rosie (care tocmai se pregatea de atac)Stalin a ramas efectiv perplex si nu a intreprins nimic,nu a transmis nici un ordin timp in care Wermachtul a inaintat pe cele trei directii adanc in teritoriul sovietic.Ramanand fara replica,dupa ce cu greu si-a revenit s-a razbunat executandu-i pe toti generalii si ofiterii superiori nevinovati.Astfel Hitler a salvat atat Europa cat si USA din 1941 si pana in prezent de iadul bolsevic.Cand i-au transmis planurile bombei atomice,dupa razboi lui Stalin,era deja tardiv,americanii se trezisera si votasera Legea Smith,iar imediat dupa razboi s-a infiintat Comitetul pt Activitati Antiamericane condus de senatorul Joseph Mc.Carthy,cand au fugit multi comunisti din USA,multi gasindu-si refugiul in Elvetia”neutra”.Holliwoodul era de atunci in mainile cahalului evreiesc,producatori,regizori,scenaristi fiind agenti bolsevici J Edwar Hoover seful FBI pana la moartea sa in 1972 tinandu-le dosarele la sertar ca Daniel Morar si DIICOT-ul lui Basescu.Se aveau la mana reciproc pt ca si Hoover era travestit si homosexual si cabala iudaica avea fotografii cu el.Atunci a fugit si Charlie Chaplin agent bolsevic dovedit, in Elvetia”neutra”,locuind la Vevei,langa Montreux,pe malul lacului Geneva,unde a si fost inmormantat.Oricum evreii conducand in fapt USA nu s-au lasat si au transmis planurile bombei atomica atat URSS cat si Israelului care n-are greturi,nu este parte in Tratatul de Neproliferare a Armelor Nucleare din 1968 si nici nu are de gand sa-l semneze.Cam asa stau lucrurile cu istoria reala pe care nu o stiu nici profesorii de istorie din USA,Europa,ce sa mai zic de Romania.Oricum istoria se grabeste…si vom vedea si noi si mai ales poporul tembel american pe Dracul…macar noi suntem obisnuiti.
e ok,aici nu discutam literatura,nici gramatica si erori gramaticale,ci strict istorie si idei,si mai ales realitatea istorica-faptica.
Istoria se scrie asa cum a fost: evreul STALIN a fost cel mai criminal om de pe suprafata pamantului,de la crearea lui pana in prezent!
si noi vorbim de Hitler,care a incercat sa elibereze popoarele din URSS ucise de acest monstru numit STALIN si BERIA!
Scuze pt erorile de ortografie facute din cauza grabei si tastaturii:”Loyola”si nu Loiolla;fiii si nu fii.Doar atat am remaracat,la verificarea rapida,dupa postare.
Uniunea Sovietica pregatea inca din 1940 INVAZIA in Germania nazista.
De aceea Hitler a implementat BARBAROSA,pentru a salva Europa civilizata de hoardele mongole bolsevice!
URSS a vrut in 1940 sa salveze pe Churchill,evreul,la fel ca Stalin.
Stalin evreul l-a salvat pe Churchill Evreul.Vroia sa intra in Polonia si Germania in 1940,pentru ca HITLER sa NU invadeze ANGLIA in 1940,cu flota,aviatia si armata lui de blindate!
@ Cristi.Filmul este o dezinformare,o diversiune.E adevarat ca primii episcopi de Roma erau evrei ascunzandu-si misiunea,diversiunea initiala inceputa de Saul/Paul de subminare a Imperiului Roman,dar tot ei au reconstrui noul Imperiu Roman in paradigma catolica,sprijinindu-se pe Clovis,regele francilor si pe Otto cel Mare,imparatul Imperiului Roman de natiune germana.Si-au dat arama pe fata cand sub pretextul Cruciadei a IV-a au deturnat-o condusi de dogele Venetiei Dandalo(vezi”nobilimea neagra”)au atacat si cucerit in 13 aprilie 1204 Bizantul ortodox pe care l-au jefuit(statuile de la intrarea in basilica San Marco din Venetia au fost furate si aduse de cruciati).Primii papi isi ascundeau credinta mozica satanista(vezi cultul phalusului,al lui Yahve sculptat in basoreliefuri in biserici din spania),dar sunt documente ale vremii care atesta orgiile sexuale practicate in Vatican-astfel renumita Marozia amanta papei Sergiu al III-lea a fost prima femeie senatoare ea conducand in fapt Vaticanul,ucigand doi papi si punandu-si fii in scaunul pontifical(papa Ioan al XI-lea si Alberic al II-lea).Tot in veacul al X-lea numit”veacul intunecat papa Formosus a fost exhumat pus pe tron in biserica Lateran si judecat de conciliul condus de papa Stefan al VI-lea,punandu-i-se insemnele papale pe cadavrul in putrefactie dupa care a fost afurisit si aruncat la groapa comuna a Romei,fapte macabre similare celor din Talmudul Babilonean practicat de rabini si de legea secreta a lui Moise aplicata de acestia.Trecand peste crimele si incestul din familia papala Borgia,Martin Luter dupa calatoria la Roma din tinerete,cand era catolic spune:”Daca exista Iad,Roma este cladita pe el”,vazand cele 12 fete goale care serveau Curtea papala.Ulterior datorita dominicanilor”domini canes-cainii lui D-zeu”-Abelard Toma D’Aquino s.a.si franciscanilor catolicimul s-a curatit de practicile sataniste,mai ales in timpul Inchizitiei si a iezuitilor adevarati ai lui Ignacio de Loiolla.Acestia au fost insa desfiintati de papa Clement al XIV-lea in 1773 cand a vazut ca sunt infiltrati de iudei de care abia scapase.Cei care vor urma vor fi falsi iezuiti servind Cabala mozaica satanista,ca primii papi.Astfel dupa 3 ani,in 1776 iezuitul infiltrat,evreul Adam Weisshaupt organizeaza la ordinul si cu banii bancherului evreu Rothschild-(devenind lord,aristocrat englez)-Ordinul Illuminati din Bavaria,statul major al tuturor revolutiilor ulterioare,inclusiv cea bolsevica,subordonandu-si toate masoneriile,ordinele cavaleresti,cluburile(Rotary;de la Roma etc.) si fratiile.Lor li se adauga si iluminatii intelectuali:Voltaire,Dierot,Victor Hugo,Goethe,Mozart etc.Reteaua s-a extins astfel in intreaga lume,in coloniile engleze,franceze,olandeze,portugheze,germane.Singura neatinsa la inceput a fost crestinatatea ortodoxa.In context este de remarcat ca anul acesta Mitropolitul ortodox al Pireului Serafim,erou singular,tradat de biserica greceasca din USA,a aruncat anatema impotriva actualului papa Benedict al XI-lea,”alogen”ca si Voitila,oameni ai cabalei.Era sa uit,in spatele asasinatului lui JFKennedy se banuieste ca au stat”falsii iezuiti”condusi de Papa cel Negru,Francis Spelman din USA.Dealtfel singurii presedinti ai USA care s-au opus cabalei-Abraham Lincoln,pt emiterea dolarilor de stat si nu de bancherii internationali care in 1913 au infiintat Fed.Reserve,cartel bancar privat,SRL-ul lui Rothschild,Rockefeller & co si Kennedy au fost asasinati,fara ca adevaratii asasini sa fie prinsi.Avea dreptate Iliescu cand il intreba lumea”unde-s teroristii si el invoca afacerea JFK.
Misu Croitor
13.08.2012 la 9:55 am
Nu spune tot adevărul, evident, dar prin silogism ajungem la el, căci se știe că toți acești capi clerici europeni au rădăcini semito-masone, anume catolicii, ortodocșii, mormonii, iar de iudaici sau islamici nu mai e cazul să punctez asta… Cumva în reportaj se caută estomparea influenței semite vizavi de jugul mason mondial, dar în același timp nu este negată, ci deductibilă, căci cei care fac reportajul sunt în bună măsură evrei. Așa cum apostolii, Mesia, proorocii sunt evrei, la fel sunt și principalii lor contestatari, tot evrei… Proorocul nu a fost, nu este cinstit în țara lui, după cum bine spune Isus…
Cristi,nu am inteles opinia ta in leg. cu clipul postat..Spune cat de cat adevarul sau..?
Zob
13.08.2012 la 2:39 am
Te citez:
”
Este posibil ca vinovăţia declanşării celui de al doilea război mondial să fie atribuită numai Germaniei deoarece revoluţia fascistă nu era atăt de populară şi de generoasă ca revoluţia comunistă fiind prea exigentă şi tragică.”
Închei citatul.
Așadar Hitler nu era așa generos ca Stalin. Ai dreptate, așa spun toți semiții, căci Hitler n-a reușit să omoare decât câțiva nesemiți în Germania, recte capii mișcării de eliberare de sub jugul masono-semit, în vreme ce tătuca Stalin și bolșevicii comuniști au reușit ca până la începerea războiului mondial să ucidă în lagăre, prin împușcare, tortură, înfometare cel puțin 30 de milioane de slavi. Da da, ai ”dreptate” ZOB, comunismul sovietic e mai generos (sic), căci la conducere erau în proporție de 90% evreii, în vreme ce slavii au fost exterminați în masă, în timp ce sub fasciști poporul german a scăpat de foamete și sărăcie, ceea ce nu e bine conform ție, astfel că această oipulență a germanilor a fost distrusă de semitul Hitler prin declanșarea războiului cu Uniunea Sovietică. Tu spui că nu contează cine a început războiul pentru că știi că a fost început de semiții aflați la conducerea Europei și URSS-ului, știi că declararea stării de război împotriva Germaniei de către Anglia și Franța deși nu doar Germania a atacat Polonia, ci și URSS, demască fără tăgadă că totul e un scenariu menit a distruge mișcările naționaliste ale popoarelor nesemite creștine, în special cele din Germania și țările nordice, chiar și din Anglia, mișcări ce urmăreau eliberarea de sub cizma semito-masoneriei. Așadar, în concepția ta, nu contează cine începe o agresiune și să facă crime, contează … altceva… Ca de obicei argumentația ta nu are logică și obiectivitate, după ”buna” tradiție a limbajului de lemn semito-masonic predat în școlile din tot Imperiul Mason.
tovarasi, URSS a castigat razboiul de aceea doar Germania nazi e de vina pentru inceputul celui de-al 2 lea razboi planetar.
Stimate d-le Zob,nu ma lasati sa ma culc.Ori sunteti foarte tanar ori…inocent:”Problema majora este:ce progres uman s-a realizat in urma razboiului?” Un mare progres:sute de milioane de victime umane atat direct cat si indirect.Distrugerea Dresdei si Cracoviei,comori arhitecturale si a altor orase.Dezastrul adus de bolsevismul iudaic popoarelor ocupate,deportari de populatii,gulagurile,Katinul etc. Distrugerea Hirosimei si Nagasaki,oamenii devenind umbre,contururi lasate pe franturile de ziduri ramase in picioare dupa ce Marea Democratie Americana,model pt lumea democratica a lansat doua bombe nucleare impotriva populatiei civile,singurul stat din lume care a folosit arme nucleare pana in prezent. Va doresc sa aveti parte impreuna cu cei pe care ii iubiti de un progres uman similar.
Într-adevăr este dubios faptul că ideologii imperialişti, mondialişti actuali ascund agresiunile comuniste sovietice în cel de al doilea război mondial sau nu le interpretează ca fiind parte a celui de al doilea război mondial.
Există aici următoarea problemă sociologică. Ca acţiuni, fascismul şi comunismul contraveneau unui sistem social existent şi consolidat în câteva secole. Şi fascismul şi comunismul ofereau soluţii la problemele capitaliste. Şi comunismul şi fascismul se ofereau ca variante de revoluţie socială necesare pentru depăşirea orânduirii capitaliste. Nici una din aceste variante nu se putea realiza în cadrul sistemului social capitalist. Ambele variante implicau destructurarea capitalismului. Destructurarea capitalismului până la alte obiective era obiectiv comun pentru ambele tipuri de acţiuni revoluţionare. Divergenţele ar fi putut să apară între sovietici şi fascişti numai după depăşirea obiectivului comun adică după distrugerea capitalismului.
Schiumbarea direcţiei de acţiune a Germaniei dinspre Occident spre Orient a fost determinată de eşecul cuceririi Angliei. Greşelile militare ale lui Hitler i-au ştirbit prestigiul lui Hitler şi a tins să repare aceste prejudicii printr-o acţiune spre Răsărit unde siccesul i s-a părut mai uşor şi justificat deoarece dincolo de obiectivul distrugerii capitalismului fascismul nu mai avea nimic comun cu comunismul, pacea dintre Germania şi URSS fiind tovărăşie de drum doar.
Punând problema declanşării celui de al doilea război mondial el putea să se petreacă pornind de la agresiunea revoluţionară a URSS deoarece nici orânduirea comunistă nu putea fi realizată decât în formă mondială.( Atâta vreme cât exista ţară capitalistă în lume comunismul era compromis. Deci al doilea război mondial tot se producea chiar dacă fasciştii nu l-ar fi început. Această desfăşurare a evenimentelor ar fi fost deoarece acţionează o lege a apariţiei, creşterii, maturizării şi declinului unei orânduiri asemenea unei fiinţări vii.
Este posibil ca vinovăţia declanşării celui de al doilea război mondial să fie atribuită numai Germaniei deoarece revoluţia fascistă nu era atăt de populară şi de generoasă ca revoluţia comunistă fiind prea exigentă şi tragică.
Stalin a zis că e păcat că Germania i-a atacat căci alături de germani ar fi fost de neînvins în lume. Şi aşa ar fi fost şi istoria era alta.
Ideea că semiţii au declanşat al doilea război nu se susţine deoarece semiţii nu se puteau ridica fîcând alianţă cu japonezii prin intermediul lui Hitler. Dacă Germania înfrângea Anglia şi o ocupa Anglia devenea fascistă prin oamenii proprii. De asemenea se putea fasciza şi SUA tot prin grupuri proprii. Cheia era supunerea Angliei.
Fascismul şi comunismul nu au fost nişte improvizaţii sterile ale unor grupuri sclemberite, scornite de propagandiştii capitalisti ci eforturi ale Umanităţii de a-şi depăşi condiţia capitalistă în secolul XX. Aceste tendinţe se menţin şi acum independent de grupuri, popoare sau naţiuni pentru că Umanitatea în întregimea sa doreşte împlinire umană şi nicidecum sclavie imperială capitalistă.
A te declara antisemit şi a te închina zeilor jidăneşti este o contradicţie schizofrenică evidentă.
Cine nu vede lupta naturală dintre rase nu înţelege nimic din istoria Umanităţii.
În concluzie, problema autoratului declanşării celui de al doilea război mondial este o problemă minoră. Problema majoră este: ce progres uman s-a realizat în urma războiului?
Vasile Roaita
12.08.2012 la 6:19 pm
Aa, încă ceva, am citit demult cum Antonescu a rămas șocat când a aflat, la puțin timp după începerea războiului cu URSS, că toți cei pe care-i critica erau masoni. Înclin să cred că a fost manipulat, a fost țapul ispășitor. Semiții se bat între ei pentru putere, iar nesemiții pur și simplu nu mai contează, căci banii, instituțiile oficiale clerice și laice din Imperiul Mason (USA, URSS și urmașii, Europa, Africa, Japonia, America Latină în bună parte, Australia, India, etc) sunt controlate în proporție covârșitoare de către evrei și arabi, adică de semiți. Suntem sclavii lor…
Vasile Roaita
12.08.2012 la 6:19 pm
Nu sunt speculații, sunt evidențe, și acum ni se pregătește același lucru, pe care nu-l putem evita decât prin linia politică de tip finlandez din anii 1930-1945, neutralitate și doctrină militară bazată strict pe apărare și neimplicare a trupelor noastre în operațiuni militare pe teritoriul altor țări (cum din nenorocire o facem acum ca și-n ultima conflagrație mondială)
Diocletian
12.08.2012 la 8:34 pm
Vasile Roaita
12.08.2012 la 6:19 pm
Mă bucur că sunt în asentimentul vostru. Sunt chestiuni atât de evidente pe care cei mulți nu le văd pur și simplu pentru că de mici suntem crescuți în aceste dogme istorice și educaționale ce ne impun o viziune de lemn asupra lumii și vieții, un sistem educațional bazat pe monolog și nu dialectică cum pretind chiar cei ce impun limbajul de lemn începând de la modul în care ni se spune să comentăm diverse texte literare și până la propaganda de tip Discovery în care ni se arată o derulare Total anapoda a desfășurării celor două mari războaie din secolul XX. Singura mișcare creștină europeană care a mai rămas, cea anglo-saxonă, tot mai izolată în Statele Unite, Anglia și țările nordice este pe cale să se prăbușească, reprezentanții de vârf ai creștinilor biblici au ajuns să-i ceară deschis scuze papei ptr ”erezia” lui Luther de a dezavua inchiziția masonică a scaunului papal, denumită ca fiind catolicism și a cere revenirea la creștinismul veritabil, cel dat doar și numai de Biblie… Toate instituțiile clerice și laice sunt controlate de masonerie, adică de Israelul condus de cei care urmează linia ucigașilor de prooroci și Mesia. Mă uit acum cum se ceartă toți acești semito-masoni pentru putere între ei, chiar se și omoară în ”buna” tradiție a regilor blestemați, iar noi nesemiții pur și simplu nu mai contăm, vocile nnoastre nu există în mass media, în politică, nicăieri oficial… E suficient să ne uităm pe canalele franceze sau românești de știri, ori americane, și vedem același limbaj de lemn semnito-mason…
http://www.youtube.com/watch?v=E3FVEonN9zs
Felicitari pt articol.Felicitari pt comentariu d-le Cristi,total de acord.-Aceasta este istoria adevarata a WWII si motivele razboiului,pregatit in laboratoarele din USA si Elvetia”neutra”aleasa special de cahalul international(masoneriile fiind mana lui dreapta cu care se sterg…dupa ce le rezolva obiectivele,vezi cazul Tony Blair mas.grd.33 disparut in ceata dupa ce a bagat in razboi UK alturi de USA impotriva Irakului).Elvetia i-a acordat azil lui Lenin@co sa puna la cale revolutia bolsevica si pana in prezent potentialele cadre de varf ale diverselor revolutii de pe glob necesare cahalului sunt gazduite aici.Am fost surprins,in anii’90 cat de greu am obtinut vize de intrare in Elvetia desi eu si sotia avem profesii onorabile,magistrat si medic iar la tot pasul dadeai de gupuri de portoricani,filipinezi,negrii,chinezi si alte neamuri.Sa observam si faptul ca aici,functioneaza langa Geneva acceleratorul de hadroni care”oficial” cauta bosonul Higgs”particula lui D-zeu”,cred ca a dumnezeului lor si nu cel al elvetienilor catolici.In context va ofer cateva citate edificatoare,cand cahalul mai avea scapari iar presa internationala nu le apartinea intregime:1)”Recent rasa noastra a dat lumii un nou profet,cu infatisari si nume diferite-Rothschild conducatorul tuturor capitalistilor si Karl Marx apostolul acelora care vor sa-i distruga pe capitalisti.”_Blumental”Judisk Tidskrift”Nr.57,Sweden 1929.2)”Cele doua internationale,ale Finantei si Revolutiei,sunt doua fronturi ale Internationalei Evreiesti.Exista o conspiratie evreiasca impotriva tuturor natiunilor”.-Rene Gross”Le Nouveau Mercure”Paris,Mai 1927. 3)”Noi,evreii suntem distrugatori si vom ramane pe vecie distrugatori.Nimic din ceea ce faceti voi nu corespunde nevoilor,cerintelor noastre.Noi vom distruge intotdeauna pt ca avem nevoie de o lume a noastra”-Maurice Samuel”You Gentiles”pag.155,Harcourt Brace,1924. Tot in context ar trebui citita scrisoarea lui Albert Pike,mason grd.33 adresata in 15 august 1871 lui Giussepe Mazzini,in care schita planurile a 3 razboaie mondiale necesare pt instaurarea Noii Ordini Mondiale.Cu titlul de ancdota arat ca dupa WW1 fostul imperiu otoman a fost impartit intre puterile Antantei.Imperiul catolic Austro-Ungar,Imperiul German si Imperiul Tarist crestin ortodox distruse iar masonul(fostul Pasa)Mustafa Kemal a devenit presedintele Republicii Turcia sub numele Attaturk,dupa ce in batalia de la Gallipoli s-a luptat cu masonul Churchill,Mare Lord al Amiralitatii.Asa cum masonii s-au aflat in tabere diferite in toate revolutiile din care a castigat cahalul international.Asa cum masonii romani Balcescu s.a. luptau contra masonilor lui Ludovic Kossut.Dar nu a aparut in fata nici unul dintre Rothschild,Rockefeller s.a.nici in primul si nici in al doilea rezbel mondial care au distrus lumea crestina.Imparatii si regii crestini ai europei,lorzii si toti aristocratii(si astia masoni) au fost simple unelte semicretine manipulati de cahal unii impotriva celorlalti desi majoritatea se inrudeau.Tarul Nicolae II Romanov era nepotul reginei Victoria a Angliei si var al Imparatului Wilhelm al Imperiului German insa inamici in razboi si abandonat in mana iudeobolsevicilor care l-au asasinat cu toata familia la Ekaterinburg,toti, plutonul care i-a masacrat,(pe printese le-au casapit cu baionetele pt ca ascunsesera in haine bijuteriile si deviasera gloantele),fiind constituit din evrei condusi de Jurovsky,un fel de Gelu Voican Voiculescu.Apropo,vedeti autorizarea data in 1990 de Petre Roman lui I Angelescu sa il asiste la ceremonia afilierii in loja Memphis-Misraim din Cairo,pe GVV care detinea gradul(ultimul)de Cavaler Kados(sfant in ebraica)in Loja de Rit Scotian AVA.
Il citez pe Cristi : „O regie evident cusută cu ață albă, lucru demascat prin faptul că deși URSS-ul a atacat Polonia împreună cu Germania, Franța și Marea Britanie au declarat război doar Germaniei..”.
Fantastic, asa este, la asa ceva nu m-am gandit.
Dar v-ati gandit ca faurirea Romaniei Mari este tot in acelasi plan ? Adica aprobi faurirea Romaniei Mari, apoi ii ciuntesti teritoriul(cu Diktatul de la Viena si cu Pactul Ribbentrop-Molotov) ca sa-i provoci pe romani si sa le dai apa la moara anticomunistilor si Antonescu sa porneasca razboiul antisovietic, eu considerandu-l tot un instrument al ocultei masonice ca si Hitler.
Sunt simple speculatii, probabile dar putin posibile, pot fi iertat pentru ca nu am de unde sa ma informez pe aceasta tema.
Al Doilea Război Mondial a fost început de către semito-masonerie, pentru ca la final, națiunile nesemite europene exterminate, întreaga civilizație creștină europeană, adică cea anglo-saxonă să poată fi forțată a sluji sionismul, adică masoneria și să lupte ca niște slugi supuse pentru reînființarea Israelului. Acest fapt e dovedit fără dubiu de chiar faptul că URSS-ul lui Stalin și USA-ul lui Truman au înființat și susținut Israelul, deși mass media de după 1947 susșinea și susține că URSS-ul a fost aliata arabilor împotriva evreilor, lucru total fals, care ascunde de fapt lupta dintre semiți (adică arabii și evreii aflați la conducerea USA, URSS, Europei, Africii, Australiei, etc) pentru subjugarea nesemiților. O regie evident cusută cu ață albă, luru demascat prin faptul că deși URSS-ul a atacat Polonia împreună cu Germania, Franța și Marea Britanie au declarat război doar Germaniei, pentru a izola creștinii germani ce luptau împotriva jugului semito-mason și care nu puteau fi complet păcăliți de către Hitler și gașca masono-semită din jurul lui care s-a impus la conducerea partidului fascist german prin asasinarea liderilor germani patrioți veritabili. Iar atacul URSS-ului de către Hitler după ce tot Hitler a ocrotit fieful evreilor din Europa, Elveția, arată fără echivoc că și Hitler era omul evreilor și i-a fost frică că dacă Germania luptă doar pe un front, respectiv pe vest, naționaliștii anti-masoni și anti-dominație evreiască vor avea câștig de cauză, lucru ce i-a determinat pe șefii lui Hitler din frăția masonică Skull and Bones, cu unul din fiefuri în Elveția, să-i dea ordinukl de a ataca URSS-ul ptr a opri mașina de război germană și a-i distruge pe Keitel, Rommel și trupa lor de generali cu adevărat patrioți și cu adevărat dedicați luptei anti-masonice și scăpării Europei de sub jugul semit… Astea-s faptele, dovedite, nu vorbele istoriografilor propagandiști de facto, cu creierele spălate și cumpărate.
cititi cartile lui „suvorov” si veti vedea cu citi ani inainte era pregatita agresiunea ruseasca. pacat ca aveam conducatori cam de aceiasi teapa cu cei de astazi…. si iarasi am fost luati pe nepregatite.
ar trebui popularizat maiorul si ostasii care desi aveau ordin de retragere fara a deschide focul, a nesocotit ordinul las … si asa mai avem in romania manastirea Putna.
mr. Ene Constantin
@Iovu – mare parte din evrei sint in rusia – deci .. sint rusi deci .. se leaga;
ei au fost si sint inca la baza tuturor …
relelor …
si nu sint anti semit …
trebuie sa fim teribil de naivi pentru a credea ca rusii ne vor inapoia ceea ce ne -au rapit.mortul dela groapa nu se mai intoarce.gm
Pacat ca nu este cunoscut autorul articolului. Bine sesizat-a pozitia avuta de URSS in WW2.
Sovieticii trebuie sa ne dea tezaurul înapoi, iar americani să ne lase în pace.Ori ridică viza ori la revedere.Atât sovieticii cât şi ruşii urmăresc doar acapararea resurselor minerale ale României, scop urmărit şi de evrei etc…