iuliuss_m@yahoo.ca 86.34.175.10
Trebuie spus clar ca ISR are iesire la Golful Aqaba prin portul Eilat! *O propunerea modernă Ideea canalului Ben Gurion a apărut într-un moment în care Acordurile Avraam au schimbat radical peisajul politic al regiunii sensibile. La 20 octombrie 2020, lucrul de neconceput atunci s-a întâmplat când Compania de Conducte Europe Asia (EAPC) deținută de stat israelian și Podul Terestru MED-RED din Emiratele Arabe Unite au încheiat un aranjament pentru a utiliza conducta Eilat-Ashkelon pentru a transporta petrolul din Marea Roșie în Marea Roșie. Mediterana. Israelul a anunțat că lucrările la Canalul Ben Gurion sunt de așteptat să înceapă până în iunie 2021. Referința inițială la Canalul Ben Gurion a fost publicată cu aproximativ doi ani în urmă în publicații în limba ebraică. Potrivit surselor, Israelul va construi canalul de la Eilat pe Marea Roșie până la Mediterana. **Consideratii Canalul Ben Gurion VS Canalul Suez Limitare Aspectul militar Scurt istoric: -Manevra in scurt de forte si mijloace militare (mai putin portavioane); exista intentia construirii unor portavioane mai mici si a unor portelicoptere; |
…12 mld x 2,6 = 31,2 mld tone , minim .
Ma uit pe google earth :
– 290 km din portul Eliat in line dreapta ar fi la tel aviv
– inaltime medie pe traseu aprox . 500 feet x 0,3 = 150 m
-adincimea prevazuta – 50
– si avem ,L = 290 km , latime 0,2 km , adincime 0,2 km , volum de roca pentru dislocare transport minim ( 290 x 0,2 x 0,2 ) km3 = 11,6 km3 , grutate specifica functie de roca componenta aprox 2,6 t / m3 , adica 12 MILIARDE de tone de roca .
Apreciez viziunea de specialistului si sa nu te indoiesti ca nu o disloca!
Povesti … evreiești! Ce nebuni ar baga 1000 mld + întreținere că să scoată 10 mld pe an.