Interesant comentariu. Să fie adevărat că Tsipras a fost bursier Soros? Că taică-su…
Bufonul TSIPRAS…
Incerc sa va improspatez memoria: Prima opozitie serioasa la agresiunea financiara impotriva grecilor a fost facuta de cei de la Zorii Aurii. Siryza lui Tsipras (apropo, tac-su e evreu si il cheama Cipra) a venit din urma, a copiat pana la virgula discursul celor de la Zori Aurii si, uzand de un sprijin financiar si de credibilitate furnizat discret si la momentele oportune de gasca Soros-ista, a castigat alegerile. Dupa care a avut grija sa faca vid in urma, compromitand sau scotand din viata publica pe cei de la Zorii Aurii, cei mai incomozi aflati azi prin puscarii, pentru vini de doi bani. A urmat circul negocierilor si al referendum-ului (in care, apropo, 60% din greci s-a declarat de acord cu orice efect ulterior refuzului de a accepta planul de bagat Grecia cu capul in jug), dupa care, avand in spate legitimitatea de a continua pozitia dura in negocieri, Tsipras accepta conditii mai grele decat cele propuse initial, uzand de argumente de tot rasul, printre ele acela ca nu are matrite de tiparit drahme (!!!!!!!!!!!). In timpul procesului, Varufakis, unul care minte cum respira, din clasa Basescu-Ponta, este retras si tinut in rezerva pentru alte manipulari ulterioare. Iar, ca cireasa de pe tort sa fie pusa, Tsipras da afara 10 ministri si isi impune oamenii comozi in locul acestora. O lovitura de stat anticonstitutionala, desfasurata intr-o maniera „soft”, dar care nu poate ascunde pacatul originar, adica opozitia la 180 de grade intre discursul public al Syrizei si actiunea concreta a acestei grupari, actualmente sub control Soros-ist.
Asa este: intregul echelon superior al Syrizei este jidovesc- plutocratic.
Se vorbeste de lovitura de stat permanenta – incerc sa inteleg lucrurile si in raport de miscarile din interiorul EU:
http://revolutionetlibertes.fr/?p=6402
Le coup d’état permanent a renversé Tsipras
Publié le 13 juillet 2015 par Admin
Explication du Mémorandum de l’Eurogroupe imposé de force à Alexis Tsipras
http://revolutionetlibertes.fr/?p=6418
.
Publié le 15 juillet 2015 par Admin
Traducere mecanica:
Explicarea Memorandumului Eurogrupului impus cu forta lui Alexis Tsipras
Publicat în data de 15 iulie 2015 de Admin
greece_protest_against_troika_1
Memorandumul semnat de Eurogrupului și Alexis Tsipras ajutat menține Grecia în zona euro la costul de programul de austeritate extremă demonstreze voința țărilor din zona euro pentru a accentua depresia creat din 2010, cu două Ultima memorandumuri.
În timp ce o parte din stânga radicală franceză a salutat acest acord de acolo, are sens să deloc arată toate axele, dar memorandumul de fundal. Am ales o analiză liniară.
Deci, asta este ceea ce memorandumul include:
introducerea reduceri aproape automate de cheltuieli în caz de derapaje în raport cu obiectivele ambițioase ale unor excedente primare
Reducerea aproape „automat” necesită stabilirea unei legi a stabili o limită maximă în ceea ce privește cheltuielile și o limită a datoriei publice maximă care este alocat în Tratatul de la Maastricht, acesta din urmă trebuie să fie de 60% maxim. Există voința Eurogrupului să includă în Constituția elenă „regula de aur”, care este deja construit în TSCG cu o limită a deficitului public de 0,5%. Aceasta este punerea în aplicare a logicii de ordoliberalism: da toate măsurile legislative, astfel încât acestea sunt stabilite în piatră.
o punere în aplicare în mod legal și că Parlamentul elen a aprobat toate angajamentele cuprinse în acest document, cu verificarea de către instituțiile și Eurogrup, o decizie poate fi luată mandatarea instituțiilor să negocieze un protocol Bine.
Punerea în aplicare a planului trebuie să fie însoțită de o reformă a plimbare vioaie de stat. Mai ales ca mandatul instituțiilor nu este altceva decât încălcarea suveranității Greciei după cum sa discutat de mai jos. Cu toate acestea, Protocolul la Acordul nu există, deoarece acesta este de fapt un acord extras sub amenințări și intimidări în negocierile care nu erau.
Guvernul grec trebuie să se angajeze în mod oficial pentru a consolida propunerile sale într-o serie de domenii identificate de instituții, care îi însoțesc în calendar suficient de precisă în ceea ce privește legislația și punerea în aplicare, inclusiv criteriile referință structural, termene și repere cantitative pentru a da o idee clară a direcției de politici pe termen mediu.
Astfel, se cere Greciei să păstreze un calendar care prevede în mod clar exprimă pozitiv pentru dezvoltarea reformelor Eurogrupului.
efectua reforme ambițioase de pensii și să definească politici pentru a compensa în totalitate impactul bugetar al hotărârii Curții Constituționale privind reforma de pensii în 2012
Curtea Supremă a Greciei a avut loc neconstituționale din 2012 pensiile de reformă oprire a urmat cu experiență de Eurogrup ca un accident, arătând voința de a merge dincolo de Constituție. Dar, de asemenea, implicațiile bugetare și de management de contabilitate ale statului prevalează asupra condițiilor de viață reale ale pensionarilor greci, care au fost strivite de reformele guvernului Samaras / Papandreou / Papademos. Astfel, sărăcirea pensionarilor este necesar pentru a atinge echilibrul perfect al sistemului de pensii. Mai ales ca pensiile suplimentare pentru săraci vor fi eliminate în curând, vârsta legală va fi stabilită la 67 ani. La ce preț se va întâmpla? La prețul unui dezastru social din ce în ce intense, de supravietuire extrem este doar viziunea propusă la greci.
adopte reforme mai ambițioase ale pieței de produse […] deschiderea de magazine în zilele de duminică, perioade de vânzare, de proprietate de farmacii, brutării și lapte, cu excepția produselor farmaceutice fara prescriptie, care va face obiectul unei oficial implementat într-o etapă ulterioară, precum și cu privire la deschiderea profesiilor închise în nivel macroeconomic cheie (de exemplu, transportul cu feribotul).
Reforma a produselor și deschiderea profesiilor închise nu este nimic mai mult decât un pas printre multe rupturi ale dreptului muncii. Liberalizarea pieței forței de muncă este numit flexicuritatea este o armă formidabilă asupra șomajului. Într-adevăr, eliminarea treptată a dreptului muncii permite pe de o parte creșterea șomajului, crearea de timp contractului reduse peste tot, acest lucru crește, de asemenea, sărăcirea populației. Apoi, deschiderea, duminică, după cum toată lumea știe niciodată nu a contribuit la crearea mai multă bogăție. În realitate, aceste măsuri vor veni la nimic, ca cererea este în prezent de zero, această politică asigură sărăci și mai mult societatea greacă. În plus, deschiderea de transport pentru transportul privat va crea o creștere a prețurilor de transport și, astfel, a preveni orice mobilitatea săraci.
în ceea ce privește piețele energetice, să privatizeze operatorul rețelei de distribuție a energiei electrice (ADMIE), dacă nu putem găsi măsuri alternative cu efect echivalent asupra concurenței, cum a fost convenit de către instituții;
Privatizarea piețelor energetice: petrol, gaze, energie electrică, etc. va genera statul elen o sumă echivalentă cu evaluarea structurilor. Aceasta este o sumă unică. Mai ales ca Troica are tendința de a vinde activele din Grecia în beneficiul companiilor multinaționale. Mai mult, a fost întotdeauna arătat că privatizarea serviciilor de bază a statului permite companiilor să crească prețurile, deoarece concurența este liberă și fără distorsiuni cu diferite monopoluri create printr-un acord încheiat între partenerii. În plus, scopul nu este în primul rând pentru a oferi un serviciu pentru cetățeni greci, dar pentru apă acționarilor dividende. Ei au nevoie de veniturile și profiturile în creștere, prin urmare, creșterea prețurilor.
în ceea ce privește piața forței de muncă, efectueze o revizuire riguroasă și modernizarea negocierilor colective, acțiuni sindicale în conformitate cu directiva UE relevantă și cele mai bune practici, proceduri de concediere colectivă la timp și abordarea a fost de acord cu instituțiile. Pe baza acestor evaluări, politicile pieței muncii ar trebui să fie aliniate cu cele mai bune practici internaționale și europene, fără ca acest lucru ducând la o revenire la politicile din trecut care nu sunt în concordanță cu obiectivele de creștere durabilă și favorabilă incluziunii;
Reforma pieței muncii pe care am adresat de mai sus va urma politicile liberale, obiectivul este de flexibilitate, astfel încât lucrătorii este ca variabile de ajustare pentru afaceri, dar asigură, de asemenea au deasupra atotputernicia lucrător al companiei și, prin urmare, prezentarea angajatului. Astfel în cazul unei acțiuni sindicale, convențiile colective intra în mare viziune dorit de extremist economist Hayek. Creștere poate fi doar sustenabilă cu aceste măsuri, întrucât finanțe generează șomaj. În plus, plățile compensatorii declin.
dezvolte un program mult mai substanțială de privatizare cu o mai bună guvernanță; Valoarea activelor grec va fi transferat la un fond independent, care va valorifica activele prin privatizare și alte mijloace […] o sursă de rambursare programată noul împrumut MES și va genera pe durata de viață a noului împrumut în valoare totală de fix 50 de miliarde de euro, 25 de miliarde de euro vor fi folosite pentru a rambursa recapitalizarea băncilor și a altor active, precum și 50% din fiecare euro rămase (adică 50% din 25 de miliarde EUR) vor fi utilizate pentru a reduce ponderea datoriei, restul de 50% fiind utilizate pentru investiții.
Un program de privatizare are ca scop de a genera 50 de miliarde de împrumut, din care jumătate va fi utilizată pentru recapitalizarea băncilor. În plus, 12.5 miliarde de euro vor fi utilizate pentru a reduce nivelul datoriei, adică cel puțin 5,5% din PIB, din moment ce acesta din urmă va merge la creditori. Astfel, împrumutul de 50 de miliarde de euro de MES, 37,5 miliarde de euro vor merge pentru a finanța 75% din împrumut. Doar 12,5 miliarde de euro vor fi utilizate pentru investiții. Deci, pe un împrumut reprezentând 23% din PIB-ul grecesc, doar 5,5% din datoria pe baza scădere datorie în PIB. Pe scurt, cercul vicios continuă, datoriilor din Grecia va crește, prin urmare, din moment ce statul este incapabil de a realiza 50 de miliarde de euro, prin privatizare. Suma a fost supraevaluată de Eurogrup. Este realist să se constate că memorandumul ar putea împinge în sus datorii la 200 a vedea 220% din PIB. Memorii Troika evidenția crearea unei scheme Ponzi de creditori de pe spatele muncitorilor greci. Astfel, fiecare va necesita un memorandum memorandum și de a crește nivelul datoriei grec, dar proteja creditorii.
Astfel, salvarea Greciei este în mare măsură o salvare a sectorului bancar, creditorii, dar, de asemenea, piețele financiare. Este această solidaritate financiară eurofili cred PES EPP. Într-adevăr, băncile sunt sub-perfuzie a banilor muncitorilor, este ceea ce uită să spun eurocraților în discursurile lungi împotriva SYRIZA.
în conformitate cu ambițiile guvernului grec, modernizarea și consolidarea substanțială a administrației publice grecești și să pună în aplicare, sub egida Comisiei Europene, un program de consolidare a capacităților și depolitizarea administrației publice din Grecia.
Consolidarea Administrației, cu o depolitizarea își propune să afirme pentru guvernele extremiste ale Eurogrupului că administrația greacă este partizană.
Instituțiile guvernamentale trebuie să se consulte și sunt de acord cu acestea cu privire la orice proiect de lege în domeniile vizate într-un interval de timp rezonabil înainte de prezentarea acestuia de consultare publică sau Parlamentului.
Tutela guvernului sub auspiciile instituțiilor este în primul rând o încălcare gravă a suveranității Republicii Elene și Constituția, ci și de tratatele europene, inclusiv articolul I-2 al Tratatului de la Lisabona. Astfel, toate facturile trebuie să fie depusă înainte de instituțiile de validare, precum și referendumurile. Deci, înainte de CEJ, memorandumul ar retoqué imediat.
cu excepția Legii cu privire la criza umanitară, guvernul grec va revizui să modifice legile adoptate care sunt contrare acordului din 20 februarie în care acestea sunt un pas înapoi în comparație cu angajamentele în cadrul programului precedent
Singura excepție de la lapidarea Republicii Elene este legea crizei umanitare. În plus, progresul este considerat un regres și, într-adevăr de regresie socială este considerată de Eurogrup ca un progres real. Deoarece progresul este un pas înapoi.
Summit-ul zonei euro recunoaște că nevoile de finanțare ale programului ar putea fi între 82 și 86 de miliarde de euro, potrivit estimarilor instituțiilor. Planul de investiții pentru Europa va oferi, de asemenea, oportunități de finanțare pentru Grecia.
30 de miliarde de creditare suplimentar va merge la investiții.
Concluzie : Depresie, creșterea datoriilor, creșterea șomajului, scăderea PIB, sărăcirea populației, etc. O persoană fiind stânga și dreapta în cizmele, a refuzat acest acord și că, prin toate mijloacele. Cei care semnează prin credite parlamentului național pentru Grecia nu sunt lăsate dar chiar. Memorandumul nu este un acord, este un dictat.