SI ACUM TRAGETI O PARTIDA DE RAS CU LOUIS LAURENT, care da un detaliu cheie al acestui canular, DETALIU CHEIE aparut datorita fotografierii neprevazute de organizatorii ‘GUVERNAMENTALI’ ai “masacrului”, detaliu pe care avocatul il da, in articolul lui, scos de pe internet la cererea ‘killerilor’(intitulat “Musée Juif de Bruxelles: attentat antisémite ou superchérie d’Etat?”) si publicat de el “inainte ca mediile si autoritatile sa nu-l deformeze” , si care suna precum urmeaza :
“Sambata, 24 mai 2014 (in ajunul alegerilor federale, regionale si europene din Belgia), in cartierul Sablon , din centrul Bruxelului, pe un soare de plumb, o Audi A6 neagra, inmatriculata 9-AAA-130, se imobilizeaza in parcare dubla la adresa 21, Rue de Minime. Un barbat iese de pe locul pasagerului, transportand doua rucsacuri. Abea intrat in Muzeul evreiesc din Bruxelles, omul scoate din sac o arma si trage in vizitatori. Conform autoritatilor , trei personae au murit pe loc, o a 4-a, va deceda la spital cateva zile mai tarziu.
Ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, ‘ucigasul’ se suie din nou in Audi si fuge. Din intamplare , un martor fotografiaza placa de inmatriculare.
Putin timp dupa tragedie , strazile sunt blocate de prezenta politiei. Toate mediile sunt prezente, la fel si politicarzii: Didier Reynders, Joelle Milquet, Elio di Rupo(ministrul pedofil inregistrat si demonstrat ca atare de politie, dar de neclintit din jobul in care sta intepenit), Olivier Maingain, Yvan Mayeur, Viviane Teitelbaum, Annemie Turtleboom……Recuperarea politica a unui astfel de eveniment este un mare chilipir pentru vanatorii de imagine. In tot cazul , alegatorul care nu stie cu cine sa voteze in ajunul alegerilor, va aprecia considerabil si fara dubii bravura si curajul acestor soldati ai libertatii, in cautare de legimitate…”, remarca Laurent ironic.
Este in acest 24 mai ca Belgia descopera un supererou …pe Superdidier (Reynders) – fost ministru dezastruos de finante devenit ministru al afacerilor externe, la momentul crimei – era clar ca externele erau cel mai bine plasate sa fie alaturi de Izrael “la greu”, mai ales ca a urmat asaltul criminal al Izraelului asupra civililor din Gaza, asalt ce trebuia motivat si pe plan international cu demonstratii ca antisemitismul exista si este in crestere!!! ……
Pe seara , Superdidier impreuna cu toata echipa lui de eroi, sunt descoperiti de cativa membri ai organizatiei lui Laurent Louis, DEBOUT LES BELGES, la un foarte chic restaurant din cartierul Ixelles al Bruxelului – “Cosé-Cosi”!
“Ce sa faci, violenta increteste apetitul”, remarca Laurent Louis in articolul sau.
Poanta este insa ca apetitul este si blocat de adevar, cand acesta se descopera intrucat acel Audi A6 constituie o masina utilizata de serviciile oficiale belgiene, explica Laurent Louis mai departe: de exemplu, Presedintele Camerei (deputatilor) dispune de un Audi cu inmatricularea citata mai sus.
Concluzia: masina care a adus si a ajutat “tintasul’ de la muzeu, sa traga si sa dispara, a fost o masina oficiala (inregistrata de un martor).
Pe 21 mai acea masina fusese reperata si fotografiata intr-un convoi official – Louis Laurent oferea fotografii in articolul lui: ERA NORMAL CA ARTICOLUL LUI SA FIE INTERZIS PE INTERNET!
Avea si fotografii! Atat cu ketchup pe podelele unde zaceau victim cu carnatie de oameni vii , nu de oameni morti, cu un lichid prea inchegat in jurul lor, sip rea putin, ca sa poata fi sange, cat si cu masina guvernamentala folosita de politruci in acest simulacru menit sa –si faca reclama pentru alegeri, fiind “alaturi de “victimele” izraelite(vedeti cei doi asociati ai mossadului in adresa indicate de mine la comentariul meu anterior) si identificandu-se cu suferinta lor”.
Din fericire, neprevazutul a schimbat mereu istoria, dejucand minciunile, la modul absolut!
Trageti va rog frumos o partida de ras cu Laurent Louis si cu amicul lui, neinfricatul Dieudonné, care fac la Quenelle impreuna ,ca sa uneasca omenirea impotriva sistemului fascist de minciuni, care oprima toata planeta actualmente: NU , LA QUENELLE NU ESTE SALUT FASCIST CI ANTIFASCIST!
Il fac si diplomatii americani etc. Nici vorba de fascism!!!
Laurent Louis et Dieudonné: https://www.google.be/search?q=laurent+louis+et+dieudonn%C3%A9&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LsfoU4vcMJDb7Abwg4H4DQ&ved=0CEEQsAQ&biw=1600&bih=775
Nota Redacției. Text primit de la dna CAROLINA, comentariu pe matginea fotografiei cu atacul terorist de la Muzeul din Bruxelles. Mulțumim.
CAROLINOOOOOOOO -oioioi!
Ai uitat sa ne spui care-i treaba cu Marie Le Penn ca doar esti acolo pe felie si afli prima toate birfele.
Taica-su PARCA a fost un an-tise-mi-t declarat.
Ea este mai moderata DEOCAMDATA!
Cum ti se pare?
Informatii interesante de la varul Putin .Sa speram ca varul este si sincer in ceea ce zice .Daca este sincer Dumnezeu sa-i ajute ! Daca joaca teatru Dumnezeu sa ne ajute pe noi ,ca fara Al de sus nu stiu cum o scoatem la capat !…http://romanian.ruvr.ru/news/2014_08_15/Putin-la-Ialta-Ton-bland-mana-de-fier-6870/
moromete
daca mai citesc mult speculatiile tale ieftine o sa ma apuce o greata interminabila.
Pina acum nu am citit nimic amuzant dela tine.Esti tare plicticos.
Pai cin’ te pune sa citesti ? Pune-ti broboada in cap , citeste Torah ,du-te si fute zidul lui Solomon , citeste play boi ,fa o laba !Ai atitea activitati pentru intelectul tau ! Behats lacha ! He ,he ,he !
@Moromete
„….O repet ,sint informatii care i-l indica pe Putin un “actor ” in marele joc sionist .”
Din nou, sa zicem ca prin absurd este, atunci spune-mi de ce oare LUCREAZA IN SLUJBA POPORULUI si se lupta cu TOATA coalitia natoista(si acolo doar unii) pentru recapatarea suveranitatii daca el LUPTA DE FAPT impotriva globalizarii si a agendei 21?
Pai asa zi-o nist as vrea si eu pentru Romania, tata, care sa reporneasca prosperitatea tarii care sa NU se mai imprumute de la FMI si sa ne adinceasca statutul de SCALVI SI ROBI, sa renationalizeze bunurile care APARTIN POPORULUI, Moromete, NU LUI CHEVRON.
Acum de exemplu in Arctica lor unde IN PREMIERA MONDIALA s-a inceput forajul de mare adincime desi lucreaza cu firma aia celebra americana, Exon, ce crezi, DE DATA ASTA EI vor lua ciuca, adica 3% si rusii 97% si NU INVERS cum a fost in timpul lui Eltzin. SI inca ceva, uite ca americanii aia cu nasul pe sus care viseaza numai sanctiuni la adresa lor s-au facut mici si au acceptat ORICE CONDITIE NUMAI SA NU FIE ELIMINATI DIN „pachetul Arctic”
Da, tatica ,repet, asa presedinte zi-o nist, as vrea si eu!
Bine ,domle’ ,sa de-a Al de sus ,sa ai dreptate ! Eu il simpatizez tare pe evreul sionist Putin ! (numai ca nu cred .ar insemna ca evreii sa i-si dea in cap unul la altul . Nu-i cunosti pe evrei .O fac si p-asta ,e adevarat , dar cu conditia ca tot ei sa iasa in avantaj .Evreul Hitler a ucis evrei , dar era parte din plan ,trebuiau sacrificati si din trib , asta era strategia .Nu uita in orice disputa ,in orice razboi ambele parti sint finantate si controlate de evreii bancheri .Punctum .)
Mai ramine schimbarea Constitutiei federatiei ruse. Fara aceasta modificare are se refera la emiterea monedei nationale vor ramine ingenunchiati. Totul se invirte in jurul finantelor!!!
Citeste detalii pe Lupul Dacic postate astazi de mine poate gasesti ceva interesant.
@Carolina
„mi-a spus ca fiul ei fusese ucis de patronul din Moscova la care lucrase in constructii ca simplu muncitor, care lasase la sfarsitul lucrarilor sa cada schelele ucigand muncitorii de pe ele: CA SA NU-I PLATEASCA!!!”
SI tu ASA PE LOC AI CREZUT-O!?!
De cind spuneai ca locuiesti in occident?… si tot mai pui botul la asemenea gogomanii?…nu ai inteles ca astea sunt motive standard de cerere de azil si wellfair cu care vin majoritatea „refugiatilor”?
Oare ti-a trecut si tie prin cap sa-i ceri vre-o dovada, ceva, vre-o poza a „schelei” darimate peste muncitori, peste fiul sau, etc, sau ai considerat ca-i ranesti „sentimentele” solicitind asa ceva.
Te anunt ca am fost translator pentru 3 limbi est-europene pentru cererile de azil in occident pe la tribunalele lor si cunosc TOATE VERSIUNILE ACESTOR POVESTI care mai de care mai „tragice”…asa ca naivitatea ta din cauza ignorantei o recunosc imediat, mi-este foarte familiara. Dupa sase luni de lucru cu politia si ofiterii de imigratie am devenit ca un doctor care recunosc imediat boala dupa „simptome”. Asta a fost demult odata cu influxul de refugiati din Est…, si iti dai seama ca eu nu ma bagam cu impresiile mele ci doar ma limitam la a traduce mot-a-mot,… si de altfel bravo lor daca reuseau sa-i pacaleasca pe papagalii aia.
In fine, tu le stii pe ale tale eu pe ale mele, nu trebuie sa te superi prea tare. Sunt insa curios daca ai reusit sa ramii impreuna cu persoana straina de care ai amintit. Tin si eu un fel de statistica…Am observat printre cunostintele mele ca foarte putine cupluri cultural-valoric diferite(si suntem! desi ne fortam sa ne dam occidentali) reusesc sa ramina impreuna.
Poti sa fii sincera pentru ca oricum aici este un anonimat total.
A bientot :)
Înțeleg să vă disputați pe idei, pe simpatii politice. Dar de viața personală parcă nu se cade să întrebi, mai ales dacă o faci „cu tendință”! Cu o suspiciune degradantă! Strici atmosfera de pe blog!
Eram doar curios fara pic de tendentiozitate ca altfel nu ai cum sa contactezi oamenii.
Eh, oricum sper ca am mai dinamizat atmosfera pe aici cu ocazia asta si v-ati amuzat si dumenavoastra putin.
De fapt, Carolina este doar confuza in anumite privinte insa faptul ca-l admira pe deputatul Feodorov este un pas inainte in directia trezirii ei.
Carolina chiar este recuperabila!
cum zice ea :
Chapeu! Hihi!
Nu l-am ascultat inca pe Feodorov pana la capat: m-a uluit si mi-a suscitat admiratia, formidabila perspicacitate cu care a disecat „revolutia” pusa la cale in Ucraina de iudeoamericani- Rya Novosti a fotografiat soldati izraeliti ‘in action’ in Maidan iar ziarele izraelite se laudau cu iudeii lor participanti acolo – in teama lui ca aceleasi metode vor fi aduse si exercitate in Rusia spre a-l darama pe Putin.
M-a fascinat treaba intrucat Feodorov , disecand ULUITOR DE COMPETENT TACTICILE ORGANIZARII ACESTOR LOVITURI DE STAT, cu o forta anticipatorie uluitoare,sustinuta de dorinta lui arzatoare de a preintampina si contracara acele masinatiuni devenite tipice spre a darama regimuri sau guverne, a analizat si mi-a deschis o ampla baza de asocieri cu concoctarea de catre aceleasi forte, a loviturii de stat care l-a daramat pe romanul Ceausescu(chiar daca era nascut la ‘Tataraii Rai’, deci posibil tatar ca extractie rasiala!!!), deci pe Ceausescu(asa cum a fost el , bun sau cu mari defecte, dar in slujba Romaniei!), ca UZRAELUL si EU sa-l inlocuiasca cu un iudeotigan bolshevic inrait antiroman, de doua generatii in familie de rusofili, dar „om de incredere” pentru iudeoamericanii(vezi-l si pe cel din New York) care l-au si invitat pe ILICI-ILIESCU in USA cu un an inainte de a da lovitura de stat , tocmai spre a o putea organiza si a avea pe cineva sigur de pus in locul celui ce urma sa fie ucis, cu frati si nevasta!!! DECI ILIESCU A FOST PENTRU AMERICANII CARE L-AU PUS IN CAPUL TARII NOASTRE,UN INDIVID „pe care sa te poti baza”, asa cum sustine Eniko Bollobash,ca i-a dat de inteles CIA, pe la mijlocul filmului citat de mine mai jos, care diseca tocmai lovitura de stat din Romania prezentata drept revolutie artificiala ,si unde serviciile secrete care descriu punerea la cale a intregii actiuni, explica si dece au trebuit sa omoare romani – fara de care ucideri, nu se rascula populatia – exact ce zice si Feodorov ca au facut facatorii in Ucraina si de ce se teme ca vor repeta drept tactica de rasculare a rusilor impotriva lui Putin, .
Confruntarea intre metodologii am raportat-o la cele descrise de Suzanne Brandstadter in interviul luat serviciilor secrete apusene – vezi intervieuwvatii in direct, in filmul indicat de mine la alte comentarii de mai jos, tot la acest subiect -servicii participante sau doar oferind analizarea in direct a structurarii ‘revolutiei'(adica loviturii de stat) din Romania.
Repet, nu am terminat de vazut filmul cu Feodorov,si in niciun caz nu mi-am facut o idee finala despre Feodorv: NU SUNT RECUPERABILA PENTRU NIMENI INTRUCAT EU NU AM FACUT POLITICA IN VIATA MEA!!!
Asta nu o spun ca sa te ofensez sau sa agresionez pe nimeni!
Eu sunt un simplu om care doreste sa inteleaga fenomenele !!!!!!!!!!
Poti sa ma cauti cat vrei in analele securitatii sau CIA caci nu ai ce sa gasesti!
Pe mine nu ma va „RECUPERA” decat bunul Dumnezeu cand ma voi indrepta catre el, cand va decide el!
La capitolul amorului tau ‘cél mare si far’ de-asemanare’, Stalin si Beria , in tot cazul , nu raman decat cu oroare si cu uluire ca se nasc astfel de fiare pe ast’ pamanat!
Si tot adulandu-i, asa, poate iti aduci totusi aminte ca Beria a fost ucigasul lui Stalin.
Si de mult ce-l adulezi tu pe tatucul Stalin, cauta in filmele fabuloasei balerine Makarowa, care-ti explica clar ca atunci cd Stalin i-a cerut performanta scenica – de groaza sa nu-i ceara si alte performante – nu l-a privit in ochi nici macar o singura data in timp ce dansa, nici macar atunci cd a coplesit-o la urma cu flori daruri si alte maturi!
Si nu uita ca si-a exterminat sotia!
Si nu uita, cand il iubesti atata pe acest dement macabru, ca pe Svetlana, fiica lui, o insfaca de par in fata tuturor si o rotea in cerc pana cadea jos, precum relateaza Svetlana Alliluieva in cartea ei.
La capitolul Solshjenitzin,el a fost scos din Rusia de nobelistul catolic neamt-neamtz, scriitorul Heinrich Boll! Nu de iudei!!!!!A si dormit la el acasa atunci cd l-a scos pe S din Rusia.
In ultima faza a carierei lui, orice ai zice tu, iudeii il vilificau pe Solshjenitzin in toata presa caci isi scosese cartea lui despre convietuirea rusilor cu iudeii in care relata clar cum s-au comportat si unii si ceilalti – am fost in mijlocul ‘academicilor ‘(multi sunt doar ‘CaCademici’,in apus, dupa cate i-am vazut io!!!) asistand la acesele de ura pe Solsjenitsyn a iudeilor de pe doua continente,si a denigrarii lui consistente, asa ca nu cred ca l-au iubit deloc!
Eu raman deschisa la un qui-pro-quo judicios dar stilul plin de ura si de injosire a interlocutorului, ma dezamageste si inchid discutia!
Ma bucur ca intr-un final dupa ceva comprese reci ti-ai revenit si ai relizat ca nimeni nu-ti vrea raul :)
Ma bucura faptul ca Feodorov a inceput sa fie vizionat si ascultat deoarece el are informatiile legate de situatia politica actuala foarte bine organizate si clarificate pentru ascultatori. Are un dar oratoric deosebit mai ales in conditiile unui interviu si la mese rotunde.
De regula face informari si rastalmaciri ale evenimentelor cam de doua ori pe luna, lamuriri care sunt mereu socant de interesante. Efectiv, asa cum ai mentionat si tu, ramii extrem de impresionat de cit de perfect se leaga TOATE EVENIMENTELE cind stai sa te gindesti.
Referitor la Stalin, imi pare rau dar efectiv nu ai cum sa cuprinzi sau nici macar sa incepi sa intelegi contributia acestul caracter puternic la salvarea lumii(intregi nu numai Rusia)…poate cu timpul… Refacerea creierului distrus de 20-30-poate 40 de ani de NEINCETATA PROPAGANDA SI INSTILAREA asa ziselor certitudini venite din partea reprezentantilor „intelectualitatii” vestice care stim foarte bine cu totii ce lepre sunt sau estice(coloana a V-a)necesita un timp deasemenea urias pentru recuperare prin studiu si cercetare a adevarului care ATENTIE VINE SI ESTE TRADUS NUMAI DIN EST( la ora actuala intreaga emisfera OFICIALA VESTIVA minte cu cinism).
Singurul lucru care POATE(cu un mare semn de intrebare, in functie de cit de dus este creierul in cazul tau, fara suparare(toti am fost pe-acolo)) sa-ti grabeasca TREZIREA este,.. va fi VALUL URIAS care se va ridica in curind din multe parti si care prin puterea lui de tzunami v-a lamuri foarte multe din aceste stari de care sufera majoritatea celor distrusi mental.
@ Carolina :
Scuze pt intervenția tardivă !
Privind dorința de-a înțelege lucrurile, vă felicit și vă asigur că va fi așa cum doriți !!!
…Și pentru a vă da o mână de ajutor, gândiți-vă că în marele desen al vieții, binele sau răul nu există însă se respectă inexorabil principiul acțiunii și reacțiunii… fiind astfel permis de către bunul Dumnezeu ca «astfel de fiare pe ast’ pamanat » să se nască, pentru a răsplăti, echilibra, anumite alegeri făcute de întregul popor în trecut… Putem numi asta karma națională.
Rușii au fost cei care-au plătit prețul cel mai scump…
Privind persoana liderului lor actual, Putin, se speculează în acest microreportaj că televiziunea rusă influențează masiv imensa lui popularitate https://www.youtube.com/watch?v=MFZ75Ik1Sdo (iată ipocrizia occidentala în stare naturală !!!) – însă așa cum afirmă unul din protagoniști, felul cum acesta șterge umilința comunismului de pe fața poporului, a făcut ca să fie plebiscitat cu 86% http://www.bloomberg.com/news/2014-06-26/why-putin-is-in-trouble-with-86-approval.html…oops a mai crescut cu un punct în timp ce scriam http://time.com/3088126/putins-popularity-hits-87-russia/ ;-)
Mai cunoașteți pe cineva în lume cu o asemenea popularitate ?
Să vă dau părerea mea personală… Putin și Rusia azi reprezintă un refugiu pentru România și ce e mai important singura forță capabilă să facă față „axei binelui”(sic) SUA-UE-IS .
În fapt Rusia e într-o permanentă căutare de alianțe – politica lui Putin fiind dintotdeauna de apropiere de Europa (după legi echitabile, pe care în final interesele europene le-ar fi acceptat) însă SU se opun sistematic și dictează Europei o politică total opusă propriilor interese, dar asta cred că știți deja…
America domină Europa acum ! Acțiune și reacțiune ?
Mult succes la traducerea documentarului, e o treabă serioasă « de longue haleine » pe care puțini o pot duce la capăt !
Asta culege date, Domnule profesor -nu are niciun fler, abjectul, e „un bolovan”, cum superb numiti Dumneavoastra prostii care ataca lumea tendentios pe acest blog: moldoveanca extrem de necajita am gazduit-o in Bucuresti unde venise la munca, nici vorba de emigratie, avea 60 de ani si muncea, nu intentiona deloc sa emigreze, din munca ei necajita construise garsoniere fiecarui copil, era o mandrete de romanca, ce sa priceapa unul ca sinistrul asta care ma calomniaza aici; de iubirea sotului nici nu mai zic, incomparabila!
Intrigantul asta e, saracul, o vipera nenorocita!
Doar am zis ca nu mai merita absolut nicio atentie!
Din ce oribile insinuari isi trage seva vietii – saracul de el, vai de capul lui!
Multumesc frumos pentru atentionare!
A la Votre!
@ Carolina
Uite draga unde ajung drogurile din opiate IN DIERSE VARIANTE CHIMICE din Afganistan din productia care tocmai a crescut de 4o de ori, YEPEEEEEEEE!NU?
https://www.youtube.com/watch?v=hsVfUx5Ux_4
CITADELOI-OI-OI-OI-ULUI!!!:
dece nu spui, ABJECTULE, cine intretine drogurile in Afganistan si cati rabini in New York se imbogatesc din ele(o spune si New York Times!!!), fapt pentru care campurile de maci sunt pazite de armate NATO IN AFGANISTAN,care ar fi trebuit sa le starpeasca,in loc sa le apere!!
Orice BOU stie’ asta in ziua de azi!!!!!!!
Tu practici cu mine aici CHARACTER ASSASSINATION bazata pe ceea ce, singurul autor contemporan care a scris o istorie a antisemitismului, Hervé Ryssen, „Histoire de L’Antisémitisme”, a analizat, definind metoda voastra tipica de „invérsion accusatoire” prin care iudeii ESCROCI!!!NU SI CEI CINSTITI!!! isi proiecteaza propriile crime asupra celuilalt , adica a interlocutorului: ce vrei tu sa asociezi cu mine, in porcaria de mai sus cu drogurile, mi te-a dezvaluit clar ca esti un om de rea credinta -ESTI PLATIT SIGUR S-O FACI CACI VAD CA SCHLEMIEHLII AILALTI AU MOMENTAN CONCEDIU DE BOALA (LA CAP???!!!LE-A CAZUT GREU LA CAP CACEALMAUA DEZVALUITA DE LAURENT LOUIS ?????) intrucat eu nu am cum sa fi aparat sau sa fiu posibil asociata cu proiectia ta scabroasa de mai sus: M-AM LAMURIT IN FINE, SI DIN ADULATIA TA FATA DE STALIN SI BERIA, CA ESTI PLATIT SA PRACTICI AICI PE ACEST BLOG, CHARACTER ASSASSINATION CU CAROLINA, etc!!!!!
ESTI AFON LA ADEVARUL ISTORIC CARE-TI PUTE SI CARE TE HANDICAPEAZA MINTAL!!!
Nu ma mai intereseaza ce aberatii vei continua sa trantesti in continuare la adresa mea: manancati-le de unul singur sau cu colaboratorii tai platiti ca sa aruncati cu laturi in romanii de pe bloguri!!!
hehe, stai calma Carolino, ca ai inteles complet aiurea. Auzi tu..asasinarea caracterului..esti frantuzoiaca tata nu gluma! Ai scinteie in tine!
Era doar un video informativ insa nu are destul continut care se refera la situatia dezastruoasa a drogatilor din Rusia(care-i oricum mai ameliorata acum), nu ma interesa America. Alte filmulete le gasesti daca intri in youtube prin KROKODIL drugs
SI ca sa-ti spulber orice dubiu afla ca si Sojenitzin cu Gulagul lui facea parte TOT DIN COLOANA A V-a.
Altfel NU ar fi pupat el premiul Nobel.
Eu personal il apreciez ca scriitor de nuvele si romane. In schimb componenta literara a ciclului Gulag este o fictiune de la inceput pina la sfirsit, recunoscuta masiv in Rusia de cercetatori in domeniu de talia domnului Coja.
De fapt si el dupa ce s-a intors in Rusia din „paradisul american” de care s-a zavorit si ferecat in Vermont cu 10 lacate, a si recunoscut ca multe din „memoriile lagarelor” erau bazate pe „sute de scrisori” de la „martori oculari” dar pe care nu le-a putut prezenta ca dovada….alore… cum se zice voila de vezi!
Oricum el ramine in memoria rusilor ca o nuca greu de spart si ca noi toti intr-o anumita masura el nu a stiut ce face si ce distruge! NU CRED CA A FACUT-o IN MOD CONSTIENT!
Sa nu uitam ca asa cum bine zice si deputatul Feodorov NOI TOTI AM TRADAT IN MOD COLECTIV, iar daca vrem sa cautam vinovatii distrugeri tarilor din Estul Europei, trebuie doar sa ne privim in oglinda!
@ Carolina
„Pe Stalin insa, nu mi-l lauda caci a inlocuit o haita de criminali cu alta haita.”
Hai sa presupunem pentru o clipa ca ai dreptate in ce ai afirmat.
Sa privin FAPTELE:
$ Stalin cu “haita” obtinuta dupa eliminarea haitei de criminali a REALIZAT URMATOARELE LUCRURI:
A invins occidentul in cel mai singeros razboi din istoria omenirii(41-45). Cind prin bombardamentele de la Hiroshima si Nagasaki pe 6 si 9 August americanii i-au dat de inteles ca asta il asteapta si pe el/ei daca nu se rostogoleste cu labutele in sus, Stalin le-a livrat o surpriza: Impreuna cu HAITA lui de “criminali”in PLIN RAZBOI a pregatit si el la rindul lui arme atomice pe care PROMPT le-a si demontrat pe poligonul sau ca sa nu existe vre-un dubiu.
In 30 de ani nu in 300 precum imperiul britanic, a reusit sa INDUSTRIALIZEZE un colos ca Rusia(folosind este adevarat pe linga cadrele lor(insuficiente) SUTE DE ingineri si arhitecti SOMERI din SUA si Germania impreuna cu familiile lor).(oare de ce nu se mentioneaza asta in WIKI a ta? Ciudat nu?
Deasemenea a reusit in cel mai scurt ciclu educational/scolar aplicat copiilor sa-i ALFABETIZEZE sa-i scoata din opinci si sa-i trimita PRIMII si in spatiu(ei aia trogloditii Terrei) prin programul spatial pus la punct de “singerosul” Beria in anii 40-50.
Oare cum de reusea intre doua executii ale “nevinovatilor” sa lucreze cu inginerii de la aerospatiale, hmmmmmmmmmmmm, ciudat nu, ca sa nu mai vorbim de multe alte contradictii grosolane care vin din toate directiile si de la martori oculari ai evenimentelor.
Oare crezi ca acei ingineri si arhitecti de fabrici si uzine veniti pentru citiva ani la lucru in URSS din State si Europa ar fi venit cu familiile lor daca stiau ca Stalin si mai ales Beria sunt niste killeri singerosi asa cum a inceput MASS MEDIA “sosroista” sa turuie cind au realizat ca si rusii au arma atomica iar distrugerea , lichidarea si jaful resurselor se va realiza NUMAI PRIN RAZBOI MEDIATIC CU REVOLUTII MULTICOLORE DIN INTERIOR?
Magazinele si pietele lor EFECTIV DUDUIAU DE PRODUSE in anii 45-53, imediat dupa razboi, in timpul acelorasi conducatori “odiosi” Lumea era extrem de multumita si incepea sa se cistige preogresiv TOT MAI BINE , tara incepea sa produca si sa lase occidentul cu mult in urma.
Probabil ca vei intreba(incerc si eu sa anticipez) de unde sunt informatiile astea…EXACT!!! de unde asa cum internetul www , Facebucul si alte retele sunt in controlul cui?…Precis , ai ghicit, al celor care vor ca tu sa nu mai ai IN VECI VRE-UN dubiu in privinta RUSILOR SI A LUI STALIN ca sunt imperiul raului…si nu numai tie dar chiar si rusilor li se vira non stop prin media liberala LOCALA in creier aceleasi mizerii acum in aceasta perioada de 25 de ani dar si de dinainte de impuscarea Parlamentului lor in 91-92 adica de 40-50 de ani incepind cu Hrusciov care a deviat cursul ascendent imprimat de Stalin si a PORNIT PROCESUL DE PREDARE PRIN TRADARE OLIGARHA A RUSIEI. Acest proces a culminat cu tradarea lui Gorbaciov si Eltzin(pacalit) care a semnat oficial predarea uniunii sovietice in miinile “capabile” ale americanilor, schimbind constitutia si pe toti sefii de ministere si servicii, armata, consilieri veniti cu studii din america.
@CALIN
I-am raspuns mai jos lui Moromete in privinta a ceva asemanator ” si Stalin, SE PARE, ca a fost evreu”
Amice, nui conteaza ce esti, daca e sa recunoastem si tu si eu suntem tot de-ai lor prin ADAM SI EVA, nu? nu asta te invata popa la biserica ca esti evreu de la Adam si Eva?
La Stalin ce conteaza este ca a reusit sa faca curatenie de tradatori in tara inainte de WWII ALTFEL NU AVEA NICI O SANSA ( aviz si conducerii de acum a Rusiei si ei o stiu foarte bine ca pericolul cel mai sinistru este in coloana a V-a din tara si nu aburelile din afara de care nu au absolut nici o teama, iar mecanismele EPURARII deja sunt in stand-by) ele fiind o traditie de-a lor MILENARA fara de care nu ar fi supravietuit pina acum cu ex: OPRICNINA Tzarului Ivan cel Groaznic(un fel de Vlad Tepes X 100) si altele dinainte si dupa el, ultima fiind a lui Stalin si pe care conditiile si realitatile actuale l-au readus in PRIM PLAN inimile oamenilor care tin la tara, la patria si cultura lor. Acesta este un fenomen tipic al rusilor de a se coaliza in fata pericolului iminent din partea „partenerilor” asa cum ii numeste Vladimir Putin.
Adam și Eva?
Io mai cred că Moș Crăciun aduce daruri.
Asta cam asa e . Nu conteaza de ce nationalitate este cineva ,conteaza ce caracter are .Poate sa fie si evreu ,daca este jigodie tot degeaba …he ,he !
Cuvantare ca din EMINESCU – discursul prof. Paul Gottfried sustinut la UNIV.AL.I.CUZA din Iasi
(merita citita pana la capat!!!)
Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi a găzduit marţi, 1 iunie 2010, conferinţa “Worrying about Europe’s historic nations” susţinuta de Paul Gottfried. Gottfried este profesor universitar doctor la Departamentul de Ştiinţe Politice, Elisabethtown College, Statele Unite şi cel mai cunoscut critic american al neoconservatorismului, multiculturalismului şi elitelor manageriale ale statului. Este autor a numeroase cărţi, articole şi studii despre istoria intelectualităţii, paleoconservatorism, istoriografie veche şi teorie politică, publicate în mai multe limbi.
Descendent al unei familii evreieşti de cultură germană din Budapesta, educat la Yale şi la Yeshiva University, Paul Gottfried e un reputat istoric al mişcării conservatoare, bucurându-se de-a lungul vieţii de prietenia lui Richard Nixon, Pat Buchanan, John Lukacs, Christopher Lasch şi Murray Rothbard. Beneficiar al unei burse Guggenheim, profesorul Gottfried a publicat zece cărţi şi sute de articole, în reviste de specialitate şi în presă americană şi din Europa. Prof. Paul Gottfried este autorul lucrării “Mişcarea conservatoare”, apărută în toamna anului trecut la Editura Logos, în traducerea lui Dragoş Moldoveanu şi sub îngrijirea lui Mircea Platon.
Pe lângă multe alte observaţii şi întrebări esenţiale şi urgente, Paul Gottfried ne aminteşte că nu trebuie să-i permitem perspectivei economice să devină dominantă. Spre deosebire însă de alţi pretinşi conservatori, care ne spun, aşa cum o face Roger Scruton de pildă, că “bunurile spirituale sunt corupte sau distruse de încercarea de a le cumpăra, iar dacă ele au un preţ, acesta este măsurat de jertfă şi abnegaţie, pe Gottfried îl putem lua în serios. Nu pentru că ar spune mai bine aceleaşi lucruri, ci pentru că, spre deosebire de un Scruton, Gottfried nu a participat la parcelarea şi brandificarea nici unei culturi (Scruton, după cum se ştie, este membru al Consiliului Academic al Institutului de Studii Populare, sprijinind, din această poziţie, proiectul neoconservator/neoliberal de purificare identitară a românilor”, arată Gheorghe Fedorovici pe blog-ul personal.
Prezentăm mai jos textul integral al conferinţei susţinute de Paul Gottfried, în traducerea lui Mircea Platon.
“E o onoare deosebită pentru mine să mă adresez astăzi dumneavoastră cu ocazia sărbătoririi a 150 de ani de la întemeierea universităţii dumneavoastră. Universitate care, am aflat, e cel mai vechi centru de învăţământ superior din România. Mărimea si facilităţile impresionante ale Universităţii “Al. I. Cuza” precum si distinşii profesori si membri ai administraţiei universitare pe care i-am întâlnit mi-au dat o idee despre rolul pe care îl jucaţi in propăşirea educaţională si culturală a României. Ca atâtea alte centre europene de educaţie care au devenit proeminente in secolul al nouăsprezecelea, Iaşul a reflectat si a promovat in acelaşi timp renaşterea naţionala care avea loc in acea epoca. Nu era, si nici nu e încă, nicio incompatibilitate intre a fi unul din punctele focale ale gândirii si cercetării si redescoperirea tradiţiei naţionale. Aceste procese au mers mana in mana in Europa Centrala si de Est, si din acest punct de vedere Iaşul si România nu sunt excepţii.
Un fenomen mai nou e insa încercarea deliberata de a slabi conexiunea care exista intre naţiuni si trecutul lor istoric, diminuarea relaţiei dintre învăţământ sau alte activităţi culturale si contextul specific naţional. Aceasta moda a implicat tratarea politicii, a educaţiei si a “valorilor” ca exerciţii de antrenare a conştiinţei globale. Desigur ca nimeni nu neaga standardele de decenta umana sau impulsurile conştiinţei care ne fac sa tratam alte fiinţe omeneşti cu respectul cuvenit. Nu voi nega nici faptul ca încleştările si conflictele etnice si naţionale si ura la care au dat naştere au avut, in special in aceasta parte a Europei, consecinţe nefericite. S-a vărsat mult sânge nevinovat din cauza ca naţiunile europene nu au putut sa îşi rezolve in mod paşnic disputele etnice si teritoriale. Ca descendent al unor oameni care au suferit mult in ambele războaie mondiale, declanşate din cauza unor răni naţionale lăsate sa se infecteze, pot sa înţeleg refuzul unor europeni de a se întoarce in acel punct. De ce sa trezeşti monstrul care doarme si care ar putea sa ne rănească dacă-l sculam din somn?
Dar astăzi nu aceasta e principala noastră problema. Problema noastră e diferită şi cel puţin la fel de gravă. Ameninţările la adresa libertăţilor individuale si colective vin din Occident, dintr-o civilizaţie cu care România are legături lingvistice, culturale si religioase. Ameninţările la care mă refer vin de la cei care, in numele luptei împotriva inamicului “fascist”, vor să niveleze si să omogenizeze omenirea, începând cu cei care ţin prea mult la trecutul lor. Statul universal omogenizant care nivelează până la anihilare naţiuni, sexe si comunitati e acum pericolul care i-a luat locul lui Hitler, Stalin, Ceauşescu si altor tirani recenţi. Daca vechii tirani mărşăluiau împotriva duşmanilor naţionali sau mobilizau masele împotriva aşa-ziselor “clase duşmănoase”, noul inamic îmbrăţişează întreaga omenire pentru a o reeduca. Nu ştiu ce e mai periculos, tiranul care ne lipseşte de viaţă sau cel care ne lipseşte de identitate, de tradiţie. As prefera, in orice caz, sa nu am de-a face cu niciunul.
Părţile centrale si de vest ale continentului european s-au depărtat atât de tare de idealul lui Charles de Gaulle, al unei “Europe a naţiunilor”, ca ne vine greu sa credem ca nu mai târziu de anii ’50 cei din Europa Centrala si de Vest se considerau o confederaţie de comunităţi naţionale. Uniunea Europeana reglementează acum pana si cele mai mici aspecte ale comportamentului social in numele tolerantei. E intr-adevăr imposibil pentru orice naţiune membra a UE sa încerce sa se conducă după propriile standarde naţionale sau religioase fara sa fie învinuita ca incalca vreunul din “drepturile omului” confecţionate birocratic. Aceleaşi autoritati internaţionale ne dictează si ce putem sau ce nu putem sa spunem despre propria noastră istorie, si ce trebuie sa credem si sa predam in scoli pentru a nu fi consideraţi “intoleranţi”.
Lucrând la cartea mea despre stânga europeana post-marxista, adică multiculturala, am fost şocat sa descopăr dezrădăcinarea planificata a europenilor, un proces controlat si încurajat de administratorii guvernamentali, si care se petrece deja de multa vreme in tari receptive la asemenea tratament precum Spania, Germania, Suedia si Anglia. Printre vecinii dumneavoastră occidentali, corectitudinea politica se afla la loc de cinste si orice abatere de la criteriile ei e considerata, din ce in ce mai des, o crima.
“Hate speech” e pedepsit ca ofensa împotriva oricărui grup, cu excepţia creştinilor europeni albi, iar populaţiile majoritare au fost reeducate conform modelului cultural-politic propus de marxistul cultural Jürgen Habermas, printre alţii. Europenii ar trebui sa se vadă pe sine nu ca membri ai unor naţiuni etnice sau istorice, ci ca cetăţeni ai unei democraţii generice. Aceasta democraţie rezista sau cade odată cu ceea ce s-au declarat a fi nişte drepturi ale omului universal aplicabile, deşi in acest sistem grupurile imigrante sunt uneori considerate “mai egale” decât populaţia indigena. Din acest punct de vedere, asocierea cu o tara e relevanta doar din raţiuni de convenienta lingvistica. Totuşi, Habermas insista ca germanii au o raţiune speciala de a ramane germani, de a se perpetua ca si entitate colectiva, si anume pentru a ispasi la infinit trecutul lor de o răutate ieşita din comun.
Recent, un politician creştin-democrat german s-a plâns ca imigranţii turci din tara lui nu devin cu adevărat germani. Identitatea germana la care se gândea creştin-democratul respectiv implica si obligatoria acceptare a vinovatiei pentru Holocaust si pentru tot felul de nenumărate alte atrocitati puse astăzi in cârca unor germani morţi demult. In forma ei teutonica, aceasta pervertire a identitatii naţionale presupune acte de autoînjosire – sau ceea ce germanii numesc “Sündenstolz”, adică sa fii mândru ca iti mărturiseşti vina de a fi membru al unei naţiuni mandre de a-si mărturisi vina.
Dar eurocratul Jacques Attali, romancierul Umberto Eco, si teoreticianul social Antonio Negri au plăsmuit o imagine mult mai senina a viitoarei ordini globaliste. Aceasta ordine va fi caracterizata prin nomadism, mai specific, prin năvala popoarelor din Lumea a Treia în Occident. Problema pe care si-o pun asemenea veseli profeţi ai unei Europe reeducate, falsificate din temelii, nu e dacă europenii ar trebui sa fie lăsaţi să-şi decidă singuri viitorul. Europenii pur si simplu nu au nimic de spus in această privinţă. Problema lor e, mai degrabă, după cum se întreba in 1991 un fost ministru italian al imigraţiei, Margherita Boniver, cum vom construi mai repede acest tip ideal de societate. Se va petrece prin socializarea indivizilor, sau prin “integrare”, adică prin incorporarea comunitatilor etnice străine in ceea ce erau cândva naţiuni europene recognoscibile ca atare?
Deşi sociologul francez, si consilier al fostului preşedinte Mitterand, Edgar Morin a celebrat in paginile ziarului Le Monde “haosul care devine Europa”, obiectul celebrării sale nu e rezultatul unei evoluţii organice si nici un simplu răspuns la nevoia de forţa de munca ieftina. “Haosul care devine Europa” e rezultatul unui plan pentru reconstrucţia radicala susţinut de factori de decizie cândva naţionali si acum supranaţionali. In urma cu doua luni, un consilier al lui Tony Blair a dezvăluit ca Blair, ca prim-ministru, a încurajat ideologia multiculturala, protejata de legi împotriva lui “hate speech” si de preferinţa acordata minoritatilor, nu din raţiuni economice, ci pentru a distruge Anglia conservatoare si electoratul Partidului Conservator. Blair a inventat sau a exagerat nevoile economiei pentru asemenea forţa de munca ieftina pentru a-si justifica planurile de transformare culturala a Marii Britanii. Blair nu si-a cerut scuze pentru nobila sa minciuna. Abaterea sa de la adevăr a servit avansării unei cauze nobile, adică transformării ţării sale in ceva mai puţin englez dar mai la modă.
Să reţinem că acest plan pentru o ordine democratica globala de un fel sau altul nu e deloc străin culturii politice americane. Faptul ca sunt cunoscut ca un critic al acestei idei specific americane a transformării democratice globale a dus la încercarea de a mă izola si de a mă distruge profesional. A dus la strania situaţie ca mai degrabă mă citesc polonezii, romanii si ruşii decât universitarii si jurnaliştii americani. Pe scurt, am devenit un fel de non-persoana la mine in tara, deoarece am exprimat sentimente ne-americane. Ideile mele deviaţioniste au avut in vedere de obicei misiunea noastră de a impune, fie si prin forţa armelor, drepturile omului in alte tari, aparent mai puţin dezvoltate. Mai recent am atras atenţia asupra indiferentei falşilor “conservatori” americani in privinţa asaltului asupra libertăţilor civile si a identitatilor naţionale care se petrece in Canada si in Europa. Cenzurarea limbajului incorect politic e in general privita de mass-media noastră, inclusiv de presa Republicana, drept un lucru necesar pentru ajutorarea fostelor societati autoritare in drumul lor spre democraţie. Central-europenii care protestează împotriva acestui aranjament sunt trataţi in presa americana ca “extremişti de dreapta”.
Dar dezavantajele acestui tip de control multicultural sunt prea evidente pentru a putea fi ignorate. Ele merg de la întemniţarea celor care neaga versiunea istorica impusa de stat in privinţa anumitor evenimente istorice, cum ar fi Holocaustul sau masacrul armenilor din Turcia (deşi cei care neaga crimele comise de tirania sovietica nu patesc nimic), pana la persecuţia creştinilor care susţin deschis morala biblica. In Anglia, luna trecuta, un pastor baptist de 42 de ani a fost arestat pentru ofensa adusa ordinii publice si drepturilor omului pentru ca a spus intr-o predica cum ca “homosexualitatea e un păcat in ochii lui Dumnezeu”. Dat fiind sensul cat se poate de clar al textului pe care acest pastor si pana de curând întreaga lume occidentala îl considera ca fiind de inspiraţie divina, e greu de văzut cum anume ar fi putut pastorul cu pricina sa spună altceva. In Canada si in Suedia, li s-au intentat procese penale preoţilor creştini care au îndrăznit sa citească cu voce tare in biserica parti ale textului biblic care condamna stilurile de viata alternative.
Dar lasă-i pe germani sa le impună tuturor cu forţa o educaţie politic corecta. Creştinii germani care vor sa-si educe copiii acasă sunt acum aruncaţi in închisoare fără prea multe discuţii. Câtă vreme inamicii libertăţii fac uz de limbajul drepturilor omului sau de antifascismul bun la toate, nu lipsesc oportunităţile de suprimare a celor care sunt consideraţi necorespunzători.
Există desigur posibilităţi sporite de control atunci când acesta se face in numele democraţiei. Exista anumite criterii, general acceptate, conform cărora o tara e considerata “democratica”. De exemplu, o tara e “democratica” atunci când partidele privilegiate pot organiza alegeri pe baza de subvenţii de la stat, când sistemul de educaţie publica obligatorie se ocupa cu reeducarea si resocializarea cetăţenilor, când opinia publica e modelata cu ajutorul mass-media favorabile acestui proiect transformaţional, si când totul e supus presiunilor unei economii din ce in ce mai globalizate. Paradoxal, rezultatele acestei aparente democratizări s-au dovedit a fi opuse libertăţii, sistemelor de credinţă tradiţionale si identităţii naţionale.
Dar cei care avansează noua ordine dau din bagheta magica a drepturilor universale si nimic nu li se poate opune. Deja acest termen a ajuns sa ilustreze “pericolul doctrinei înarmate”, termen pe care Edmund Burke l-a inventat pentru a descrie pretenţiile universaliste si violenta expansionista ale Revoluţiei Franceze. Ceea ce un anumit grup aflat la putere decide ca e convenabil pentru el trebuie sa fie aplicat tuturor, si daca asta nu se poate face prin mijloace paşnice, atunci se vor face presiuni pentru ca toata lumea sa se conformeze unui anumit principiu, unei anumite valori sau unui anumit drept.
Dar imediat ce acest plan e pus in aplicare apar anumite tensiuni. Acest plan a provocat, nu întâmplător, din toate părţile lumii, o revărsare de populaţii diverse cultural si uneori duşmănindu-se reciproc. Suntem îndemnaţi sa primim cu braţele deschise aceasta revărsare de umanitate care îşi exercita dreptul la libera circulaţie, deşi membrii acestor comunităţi nu sunt de obicei dispuşi sa accepte îndoctrinarea postmoderna care li se aplica occidentalilor dezmoşteniţi cultural. Exact cum sa creezi din aceste sisteme de credinţa diferite un tot unitar, exemplificat in unele tari prin coexistenta paşnică a occidentalilor creştini corecţi politic si a patriarhilor musulmani practicând Sharia, e o problema pe care nu mă ofer sa o dezleg. Le voi lăsa doctorilor bisericii universale a drepturilor omului misiunea de a-si armoniza părţile comunităţii lor globale.
Si soluţii sau finaluri fericite au venit de la susţinătorii acestui experiment. Acestea merg de la cele evocate de Michael Hardt si de Antonio Negri in best-sellerul lor Empire, in care propun o “lume a nomadismului si miscegenarii” care va pune capăt hegemoniei economice si politice a Occidentului, până la speranţa pe care si-o pun neoconservatorii americani intr-o lume clădita pe dogmele drepturilor omului si pe pieţele de consum. Asemenea vizionari considera migraţiile de populaţii spre Vest ca binefăcătoare, din cauza ca duc fie la un socialism triumfător, fie la o religie post-creştina universala a democraţiei teleghidate. Clasele politice si mediatice ale Occidentului nu sunt doar resemnate cu aceasta noua ordine. Sunt îndrăgostite pana la extaz de ea, si oricine citeşte New York Times, Wall Street Journal, Le Monde, Süddeutsche Zeitung, sau orice alt mare ziar occidental nu poate sa nu observe acest lucru.
O ultima observaţie pe această temă: pe măsură ce construirea societăţii globale pe bazele ideologiei drepturilor omului avansează, posibilitatea unei opoziţii devine din ce in ce mai redusa. Devine din ce in ce mai greu sa lupţi împotriva acestui proces făcând apel la ceea ce comunităţile sau naţiunile obişnuiau sa creadă. Experimentul îngustează si in cele din urma exclude orice posibilitate de apel la trecut, mai ales la ideile unei naţiuni majoritare care a existat înainte de iniţierea marşului forţat in viitor. In cele din urma devine necesar, pentru a rezista unui stagiu mai avansat al crizei culturale declanşate de experţii in drepturile omului, sa recrutezi radicali mai puţin radicali. Tot ce mai poţi susţine odată ajuns in acest punct e ca acest nobil experiment a început bine dar ca a fost exagerat puţin.
Acest lucru explică de ce toţi cei care se opun concentrării de musulmani fundamentalişti in Olanda s-au raliat in jurul unui susţinător al drepturilor homosexualilor, Pym Fortun, si mai târziu s-au îngrămădit in jurul unei feministe de Lumea a Treia, Hirsi Ali. Aceasta doamna e acum in SUA, unde e subvenţionata cu bani frumoşi, ca fellow si autor, de neoconservatorii de la American Enterprise Institute. Combinaţia ei de feminism si secularism a făcut-o draga pretinşilor noştri conservatori. Au găsit in aceasta figura o foarte oportuna (si poate in acest moment si singura posibila) critica a Islamului reacţionar. Ce tovarăş de drum mai bun pot găsi aceşti proslăvitori moderni târzii ai diversităţii si ai drepturilor omului decât o somaleza feminista si secularistă, cineva care nu ar putea fi niciodată confundata cu un tradiţionalist WASP (alb, anglo-saxon, protestant)? Nici măcar un pretins critic de dreapta al Islamului ca olandezul Geert Wilders nu invoca niciodată calvinismul tradiţional olandez; nici nu invoca trecutul naţional olandez atunci când previne împotriva imigranţilor musulmani. Mai degrabă alege sa evidenţieze incompatibilitatea dintre Coran si drepturile femeilor sau autoinventarea individuala.
Aceasta tendinţa de a traduce identitatea in limbajul drepturilor omului e caracteristica americanilor. In SUA, creştinii albi sunt foarte dispuşi sa lase minorităţile etnice si religioase sa vorbească in numele lor împotriva Stângii culturale. Membrii culturii cândva dominante se simt ruşinaţi sa-si apere tradiţiile, din cauza ca sunt convinşi ca tradiţiile sunt compromise de asocierea cu un trecut plin de prejudecăţi. Câteodată apărarea tradiţiilor poate fi făcuta de o maniera mai sensibila sau mai convingătoare daca non-WASP, non-albi si non-creştini pot fi făcuţi sa spună lucrurile pe care le-ar spune albii daca nu si-ar fi pierdut onoarea in proprii lor ochi.
La fel de neliniştitor, dispariţia străvechilor tradiţii si identităţi naţionale a făcut uneori ca elitele locale, in compensaţie – lucru valabil mai ales in cazul administraţiei Bush –, sa întreţină relaţii conflictuale cu restul lumii. Aici se poate observa cu dureroasa claritate zelul misionar al guvernului american care încearcă sa aducă alte societăţi in turma democratica si pluralistă. Un prieten mi-a spus recent ca in SUA există două partide naţionale: unul ar primi pe toata lumea înăuntru, in vreme ce celalalt ar face acelaşi lucru daca nu ar fi interesat sa controleze sau sa ocupe toate tarile altora. Desigur ca cele doua partide invoca aceleaşi concepte ale drepturilor omului.
Dumneavoastră, cei din audienţă, vă întrebaţi poate ce legătura au observaţiile mele cu celebrarea aniversarii unei renumite universităţi naţionale. De ce ar trebui sa le pese profesorilor si studenţilor de la Universitatea “Al. I. Cuza” de problemele pe care le ridic aici? Mai precis, ce are a face avertismentul meu in privinţa imperialismului drepturilor omului cu acest avanpost al civilizaţiei dacice, fondat odată cu renaşterea naţiunii dumneavoastră istorice? Si de ce ar trebui eu, a cărui familie a luptat pentru Imperiul Austro-Ungar in Primul Război Mondial, sa fiu interesat de viitorul naţiunii a cărei moştenire e întrupată si transmisă de instituţia dumneavoastră?
Răspunsul stă in reacţia mea la auzul unei afirmaţii atribuite preşedintelui american Woodrow Wilson, care in 1919 a ajutat la redesenarea graniţelor Europei. Conform sarcasticului său critic si tovarăş de Congres de Pace la Versailles, Harold Nicolson, liderul american a devenit lăcrimos de sentimental “când a vorbit de micile naţiuni ale Europei”. Lui Nicolson i s-a părut ca acest lucru e nedemn de un adevărat om de stat, si ca om ai cărui bunici se aflau de partea celor care au pierdut ceva din acest conflict, nu pot sa spun ca am fost foarte mişcat de descrierea romanţioasei duioşii a lui Wilson pentru ţările mici, si mai ales pentru cele care au căpătat teritorii luate de la noi, cei învinşi.
Dar recent ceea ce Nicolson intenţiona ca o ironie a căpătat valenţe noi si pozitive pentru mine. Mă trezesc ca spun si eu cu Wilson: “Dumnezeu sa binecuvânteze micile natiuni ale Europei!” sau in acest caz pe cele care ies la lumina din coşmarul opresiunii comuniste cu ceva simt al identităţii naţionale. Pronia divina v-a dat şansa sa terminaţi revoluţiile naţionale pe care le-aţi început in secolul al nouăsprezecelea, fără gafele care au însoţit prima încercare. Pentru reuşita acestei a doua încercări, va trebui sa evitaţi Scylla si Charybda trecute si prezente, adică si naţionalismul divizator, care face imposibile relaţiile cu vecinii, si pericolul de a sucomba ideologiei drepturilor omului si presiunilor globaliste care va ataca dinspre Occident. De acum vechile pericole si tentaţii pot sa nu mai fie atât de periculoase, aşa că m-am concentrat pe noile provocări cărora trebuie sa le faceţi faţă ca naţiune cultural-politică.
Va rog sa reţineţi că nu va indemn sa începeţi sa va certaţi cu ungurii sau cu rusii sau chiar să vă reprimaţi expresia sincera a simpatiei pentru americani. Trebuie sa încercam să convieţuim cât de bine putem cu vecinii noştri, mai ales daca sunt mari puteri; si dacă interesul naţional o cere, trebuie sa facem uneori si alianţe de convenienta, jucând marile puteri una împotriva alteia. Dar in relaţiile cu SUA trebuie sa-i imitaţi pe polonezi si pe baltici, nu pe germani. Trebuie sa fiţi motivaţi in aceste relaţii de ceea ce e bun pentru tara dumneavoastră, nu de sentimentul ruşinii sau al inferiorităţii morale. Nici nu trebuie să lăsaţi să deveniţi complet dependenţi de marile puteri, aşa cum aţi fost forţaţi sa faceţi sub sovietici si, înainte de asta, sub domnia nazista.
In final, ţara dumneavoastră poate avea doar doua tipuri de viitor: să fie o America de mana a doua, proslăvind “deschiderea”, “diversitatea”, si “drepturile omului”, sau sa fiţi urmaşii strămoşilor dumneavoastră. A fi român nu trebuie să vă oprească de la a asculta politicos predicile americane despre democraţia globală, dar ar trebui sa va împiedice de la a le lua prea in serios. Si dacă sunteţi îndreptăţiţi sa reconstruiţi infrastructura materiala după deceniile devastatoare ale dictaturii comuniste, aceste preocupări economice nu ar trebui sa fie exclusive. Nu ar trebui să vă facă să uitaţi cine sunteţi. Moralitatea publica si cultura naţională va definesc ca naţiune istorică, si aveţi o datorie colectiva de a controla aceste forte in interiorul graniţelor dumneavoastră.
Poate că toate acestea vă sună straniu venind de la un oaspete american vorbind in engleza, dar tocmai datorita modului meu american de a gândi îndrăznesc sa va dau aceste sfaturi. Veţi face mai multe pentru dumneavoastră rămânând naţiunea lui Eminescu si a lui Vasile Alecsandri decât daca urmaţi ca nişte sclavi directivele multiculturale ale UE sau devenind ceea ce decid ca trebuie sa fiţi experţii in politica externa de la Washington. Ca distinsă universitate românească reprezentând continuitatea poporului roman, dumneavoastră, aici, la Iaşi, puteţi sa va aduceţi cea mai importanta contribuţie la istoria umanităţii si a ţării dumneavoastră fiind mai deplin romani”.
http://www.ziuaonline.ro/eveniment/romania-profunda/paul-gottfried-ce-se-intampla-cu-natiunile-istorice-ale-europei.html
Toate politicile in Romania sint cacialmale , ca matrioska rusa ,o cacialma in interiorul altei cacialmale . Toate partidele sint fatete ale aceleia-si cacialmale , marea finanta sionista (inclusiv PP-DD). Nationalistii romani sint undeva prin padure ,pe niste saituri (Coja – Roxin – Razboi intru cuvint) vizitate de citiva mai dezghetati .Poporul se zbate in intuneric ,bucuria evreilor . Intunericul e atit de mare ca si daca le spui adevarul nu pot sa inteleaga ,aici e tragedia !
COMENTARIU Ș T E R S. AUTORUL ESTE INVITAT SĂ NU MAI COMENTEZE PE ACEST SITE!
v-am vazut la ROMANIA TV in cazul IOHANNIS si felicitari.
Poate il schimba Basescu pe IOHANNIS cu vreun om mai capabil din partea basistilor,de preferat MARIUS ALBIN MARINESCU de exemplu
http://natoall.wordpress.com/
sau cu Puscasu Vlad de ce nu,
sau cu IONUT TENE, ori cineva cu sanse ridicate ca VASILE BLAGA(mult mai capabil si mai roman,si cu mai mare credibilitate din partea ,,dreptei,,)
Eu il doream pe DORU BRAIA din partea dreptei,si inca ramane oferta!
SENZATIONAL SI TERMINAL:
Batranul de la Bucuresti,,TRAIAN BASESCU A FOST TRADAT DE SERVICIILE SECRETE,,
http://natoall.wordpress.com/
[…] aug 2014: A fost o cacealma? A câta?! – mașină oficială folosită într-un atac terorist – mai multe detalii si POZE […]
Detalii despre această HOAX și aici (inclusiv POZE):
http://nodisinfo.com/shooting-belgium-jewish-museum-hoax/
Se pare ca si Putin este o cacealma ..http://educate-yourself.org/cn/putinzionistpawn03jan13.shtml.
Multumiri lui Moromete: FORMIDABILA INFORMATIE!!!
Cititi statisticile exterminarii poporului rus ,exterminare dublata de la „eliberarea” de comunisti, incoace!
Si ganditi-va imediat la exterminarea romanilor azi, de catre aceeasi banditi care se inchina lui Moloch!
Cautati sa vedeti palatul pe care si l-a ridicat Putin , la cateva zeci de km de Moscova, si veti vedea ce lacomie organizata jefuieste Rusia azi.
Se pare ca pe linie paterna , Putin se trage direct din bucatarul lui Lenin si al lui Stalin, precum am citit undeva, cu date nominale.
Hehe,
Poate sa se traga si din bucatarii lui Henry al VII-lea, n-are importanta.
Important ca sub el in citiva ani:
$ Rata natalitatii IN SFIRSIT a depasit cu mult rata mortalitatii
$ S-a relansat industrializarea tarii
$ Modernizarea armatei se face intr-un tempo accelerat
$ Crimeea a revenit la MATCA
$ RUsia in prezent poate supravietui ORICAROR FORME DE SANCTIUNI ea primind CARTE VERDE pentru REPOPULAREA PIETELOR CU PRODUCATORI AUTOHTONI SI DIN TARILE OPRIMATE, din nou, ca raspuns la sanctiunile primite, NU SUB FORMA DE ATAC!!(de retinut)
$ Este privita de 98% din populatia lumii ca fiind GERMENUL MISCARII DE ELIBERARE MONDIALE DE OPRESIUNE!
$ A pus bazele unei coalitii mondiale de OPOZITIE ECONOMICA BRICS( URIASE CA POPULATIE INCLUSA IN EA) si a repolarizarii benefice a lumii.
E bine sa fii riguros!!!
Wikipedia nu uita influxul de populatie din tarile ex-sovietice – io nu vad nicio mareata depasire a mortalitatii de natalitate in Rusia desi mi-ar place s-o zaresc – poate fiindca nu mi-am pus ochelarii, mahahahaha!
Demographics of Russia
Population (in millions) 1950 – January 2014.[1]
Population 146,100,000 (Official Estimate – June 2014)[2]
Growth rate 0.23% (2012)
Birth rate 13.3 births/1,000 population (2013)[3]
Death rate 13.1 deaths/1,000 population (2013)[3]
Life expectancy 70.8 years (2013)[4]
• male 65.1 years
• female 76.5 years
Fertility rate 1.7 children born/woman (2012)[5]
Infant mortality rate 7.2 deaths/1,000 live births (2011)
Net migration rate 2.24 migrant(s)/1,000 population (2011)population growth is growing.
The decline slowed considerably in the late 2000s, and in 2009 Russia recorded population growth for the first time in 15 years, adding 23,300 people.[10][11] Key reasons for the slow current population growth are improving health care, changing fertility patterns among younger women, falling emigration and steady influx of immigrants from the ex-USSR countries. In 2012, Russia’s population increased by 292,400 people.[12]
hehe, toti turbeaza, fac spume la bot si inventeaza tot felul de bazaconii pentru ca nu-l au la mina cu nimic! :) si mai ales pentru ca ii da afara din pietele de desfacere.
Bravo Moromete: voiiilah, palatul curvei nehamesite Putin, ca nu degeaba, daca-i schimbi accentul cuvantului pe i, asa cum fac azi francezii cand ii pronunta numele, obtii cuvantul de ‘cocota’ in limba franceza:
vizionare superba!
Ce lacomie pe capul debilului, in timp ce a redus populatia Rusiei la jumate fata de ce era in vremea lui Eltman(Yeltzin), alt crocodil……
https://www.google.be/search?q=putin%27s+palace&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=R9bpU4jcAsPmyQPd6YGwCw&sqi=2&ved=0CCsQsAQ&biw=1600&bih=775
Poti sa-l jignesti cit doresti Carolino, deoarece tot la tine se intoarce.
Legat de scaderea populatiei cu un milion pe an este tot un rezultat al deindustrializarii si pierderii partiale a suveranitatii cauzat de pierderea controlului asupra institutiilor de stat ele fiind controlate din afara. Chiar si acum nu se poate scapa de acest control deoarece el este cimentat de constitutia angloizilor impusa Rusiei in 92-93. Asa controleaza ei si INCA mai sug tara de resurse umane si materiale.
Cind vei auzi ca la rusi s-a schimbat Constitutia(foarte curind POSIBIL) acela va fi semnalul ca s-a pornit razboiul total si Rusia a iesit de sub stapinirea straina. Pina atunci schimbarile sunt doar partiale.
Inca ceva legat de micsorarea populatiei.
In ultimii 25 de ani productia de opium a Afganistanului a crescut ….fii atenta…DE 40 DE ORI, opium care este expediat RUSIEI via fostele republici pentru consumul masiv in rindul tinerilor…in caz ca aveai nelamuriri si nu stiai cine gindeste ca o vita dusa la taiere.
Citadelo,
ai o dreptate infinita in ceea ce spui mai sus despre reorganizarile geniale ale lui Putin si schimbarea macazului in fata globalistilor fascisti!
Jos palaria!
BRICSUL CONSTITUIE O LOVITURA DE GENIU DATA SISTEMULUI UZRAELULUI!
DAR FARA MONEDA BRICS!!!!!!!!!!!!! NU IESE NIMIC, IAR CELE CATEVA MILIOANE CA FOND DE PORNIRE, DACA NU VOR FI AMPLIFICATE, VOR RAMANE INSUFICIENTE!!!
Aici vreau sa-l vad io pe Putin si pe ceilalti BRICS, daca pun umarul cu adevarat sau merg doar tarash- grapish: potentialul conceptiei BRICS e suprem, ai mare dreptate!!!
In ce priveste inarmarea Rusiei, si aici ai mare dreptate: au importat tancuri, avioane si alte elemente de inarmare, masiv, de la nemti in ultimii ani, si si-au pus armata la antrenamente extraordinare si au purces la reorganizare militara, sub egida nemtilor, inaltandu-i radical nivelul si capacitatile de lupta: alta subliniere a ta extrem de justificata!
Dar nu uita ca Vladimir Bukovski, care stia superb ce zice, isi batea joc acum cativa ani, strasnic!!! de armata rusa, extrem de prost intretinuta cu rachete nelustruite din lipsa de bani – nu ajunge sa ai bombe, trebuie sa le si intretii caci altfel devin fier vechi – vezi tancurile rusilor din subteranele Tiraspolului – kilometri intregi de fier vechi!!!
Nu uita insa ce-ti zic: prosperitatea industriala a Rusiei se datoreaza in mod specific rezervelor lor superbe de petrol si nu grijii lui Putin – atat doar ca le-a salvat din ghiarele filoizraelitilor!
Industrializarea ruseasca de care vorbesti, insa, nu se datoreaza know-howului si disciplinei rusesti! Mai ales ca nu este inca extensiva!!!
Petrolul e insa un mare atu, ca intr-adevar, unde exista vointa cinstita de schimbare, sa faci minuni!
Chapeau, ce sustii tu, aparandu-l la aceste puncte pe Putin, e profund argumentat si just!
Pe Stalin insa, nu mi-l lauda caci a inlocuit o haita de criminali cu alta haita.
Iar scepticismul meu fata de linia dreapta a lui Putin, permite-mi sa mi-l mentin si sa-l propag: monumentul ridicat in Izrael armatei rosii si sarbatorit de Putin, invitatul Izraelului la acea ceremonie, adica sarbatoarea organizata in numele crimelor comunistilor contra tuturor natiilor,
aceea sper ca n-o apreciezi drept “lovitura de geniu” din partea lui Putin: CI LOVITURA DE CURVA!
DEPORTARILE STALINISTE IN SIBERIA
https://www.youtube.com/watch?v=k8-Q2CArDjw
@Carolina
„IAR CELE CATEVA MILIOANE CA FOND DE PORNIRE, DACA NU VOR FI AMPLIFICATE, VOR RAMANE INSUFICIENTE!!!”
O faci intentionat?..probabil dar vezi ca te faci de ris.
Citeva milioane? :)
Pentru toi $200 de miliarde de pornire sunt oare de neglijat? hehe:)
sau alta „perla” de-a ta:
„Dar nu uita ca Vladimir Bukovski, care stia superb ce zice, isi batea joc acum cativa ani, strasnic!!! de armata rusa”
Chiar asa de strasnic?
TU ai vre-o idee cine este individul asta si cit a fost platit sa faca propaganda asta impreuna cu cei de teapa lui.
Amico, suntem in 2014!!!!!!, vraiment? Really?
deja se cunosc toate mecanismenle de propaganda mincinoasa si cinism complementat de calomnii platite de institutele seorosh in razboiul info.
Deci nu mai tine!..trebuie sa schimbi tactica, sunteti demascati cu totii! Lumea se trezeste, s-a schimbat, nu mai este izolata, are acces la informatie si prin ea la adevar.
Bukovsky asta al tau este o lepadatura deja confirmata de nenumarate surse care este platit sa vomite mizerii non-stop. Din ce crezi ca traiesc toti astia…???
Carolina, cu tot respectul pentru tine omiti un lucru: Nu moneda BRICS e importanta, ci dedolarizarea tranzactiilor, ceea ce transforma pactul de la Bretton Woods in gluma penibila. Numai in cadrul BRICS, si tranzactiile sunt undeva la 10-15% din totalul tranzactiilor mondiale. mai adauga si moneda Euro, care mai fura si ea di puterea dolarului, si mai adauga si alte tari care se leapada de dolar (Iran, Japonia), si vei descoperi ca escrocheria mileniului, si anume aruncarea de dolari fara acoperire pe piata se va transforma in dezastru instantaneu, prin megainflatie! Ca nu se intampla inca, este pentru ca japonezii si chinezii au titluri de trezorerie americane de peste 3000 miliarde care se pot transforma in hartie igienica. Sau, daca ei vor, in active la New York, Washington, LA, San Francisco, Chicago, Houston…Te poti trezi ca „cel mai puternic om din lume”, eu i-as spune seful jandarmeriei mondiale, ceea ce e altceva, sta cu chirie intr-un imobil chinez, japonez, sau chiar rus…Whoooooops!
priviti-l pe Putin, invitatul Izraelului, la celebrarea monumentului ridicat armatei rosii – video
https://www.google.be/search?q=Putin+red+army+monument+Israel&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BPfpU5b4AaqP4gSu0oH4CQ&ved=0CDIQsAQ&biw=1600&bih=775#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hyJL2zXBo3pbQM%253A%3BVAtNh7_hR
Cum am mai spus, poporul evreu va fi IN VECI recunoscator armatei rosii pentru eliberarea lor din lagarele de exterminare si de la o moarte sigura a natiei lor.
Asta o au in singe este scris in ADN-ul lor.
Astfel niciodata nu vor cere rusilor despagubiri de nici un fel, mai mult, vor bate matanii in directia marii Rusii precum o fac cu zidul plingerii.
Nu este o gluma, intrebati-i daca nu credeti!
Mulți evrei din lagărele unde au fost găsiți de Armata Roție eliberatoare au fost „direcționați” spre Siberia. Se estimează cam la câteva zeci de mii numărul acestora. Dar evreii nu spun nimic împotriva rușilor din două motive: 1. rușii sunt poporul care a suferit cel mai mult de pe urma sionismului și 2. la ruși se află toată arhiva de la Auschwitz, care, dacă s-ar publica, s-ar alege praful de tot Holocaustul…
Iar sovieticii, ce-aveau arhiva la acea vreme, cu Stalin cu tot, au fost crezuți pe cuvînt de Occident, la fel cum au fost crezuți, tot pe cuvînt, cu dantura lui Hitler…în rest sînt mincinoși.
Stalin a fost, pare-se, evreu…dar cum-sempacă cu răritul (epurarea) unor evrei de sus de tot…lupta pentru putere?
Orișicum, iel singur nu putea omorî atîta amar de oameni că doar nu are numai două mâini.
Domn Coja,
Se pare ca nu ati inceput inca sa faceti conexiunile necesare intre prapaganda mincinoasa DE MANIPULARE SI DISTRUGERE SISTEMATICA A CREIERULUI DE CARE SUFERIM ABSOLUT TOTI ADORMITII din anii 70-80-89-si dupa cu MAREA INSELATORIE DE REVOLUTIE si cu celelalte minciuni legate de „MILIARDELE” DE CRIME ale lui Stalin(care n-au existat deoarece nici nu le ajungea populatia LOR daca ar fi fost adevarat :) este la mintea cocosului)…oare inca nu vedeti legatura? sau nu vreti?..pentru ca si asta este o posibilitate si o lipsa de flexibilitate care este de inteles.
De cel putin 1000 de ani vestul aincercat prin toate mijloacele sa cucereasca SI SA IA CU FORTA CE AU RUSII si au folosit si vor folosi ORICE METODA DE DENIGRARE SI PROPAGANDA posibila pentru a-si atinge scopul in aceasta CONCURENTA PERMANANTA CU EI.
Minciunile nu s-au descoperit doar in 89.
Citeam ca Hitler daca ar fi avut internetul si http://www.com mai mult ca sigur ar fi cistigat razboiul mai ales ca avea SPECIALISTI IN PROPAGANDA MINCINOASA condusi de nimeni altul decit Ghe-o ring si altii care mai tirziu au disparut „misterios” si reaparut unde credeti? ca specialisti pentru alte servicii bine cunoscute..si uite asa se inchide cercul acestui mister actual al minciunilor si calomnierilor cinice la foc continuu.
Toate sunt legate intre ele, nimic nu este intimplator, stiti si dumenavoastra de fapt.
@CALIN
I-am raspuns mai jos lui Moromete in privinta a ceva asemanator ” si Stalin, SE PARE, ca a fost evreu”
Amice, nui conteaza ce esti, daca e sa recunoastem si tu si eu suntem tot de-ai lor prin ADAM SI EVA, nu? nu asta te invata popa la biserica ca esti evreu de la Adam si Eva?
La Stalin ce conteaza este ca a reusit sa faca curatenie de tradatori in tara inainte de WWII ALTFEL NU AVEA NICI O SANSA ( aviz si conducerii de acum a Rusiei si ei o stiu foarte bine ca pericolul cel mai sinistru este in coloana a V-a din tara si nu aburelile din afara de care nu au absolut nici o teama, iar mecanismele EPURARII deja sunt in stand-by) ele fiind o traditie de-a lor MILENARA fara de care nu ar fi supravietuit pina acum cu ex: OPRICNINA Tzarului Ivan cel Groaznic(un fel de Vlad Tepes X 100) si altele dinainte si dupa el, ultima fiind a lui Stalin si pe care conditiile si realitatile actuale l-au readus in PRIM PLAN inimile oamenilor care tin la tara, la patria si cultura lor. Acesta este un fenomen tipic al rusilor de a se coaliza in fata pericolului iminent din partea „partenerilor” asa cum ii numeste Vladimir Putin.
CITADELO!
cand evreii aplauda crimele bestiilor iudaice (si neiudaice!)care au macelarit natiile crestine cu un sadism , o bestialitate, osete de sange nevinovat, si intr-un numar inegalat in toata istoria omenirii, tu sau io , evreu sau crestin, DACA APROBI ACESTE CRIME, LE REPETI!!!
ASA, PENTRU PIPOTA TA OTRAVITA: NU MA ATINGI CU NIMIC CD MA INJURIEZI – EU NU AM AVUT IN VIATA MEA DE A FACE CU SECURITATEA DECAT ATUNCI CD AU VENIT LA LICEUL UNDE ERAM PROFESOARA SA-MI SPUNA CA-MI DAU DRUMUL SA PLEC SI-MI APROBA CASATORIA CU UN STRAIN, DACA NU BARFESC TARA !
ASTA-I TOT SI NU-MI FACI DECAT GREATA CU INNUENDOURILE TALE OTRAVITE CACI NU SE LIPESC DE MINE SUB NICIO FORMA!
DACA VREI DISCUTIEn FII CIVILIZAT SI FII OM!
Serios?
De ce nu o intrebi pe Marie Le Penn ce parere are despre Putin si situatia din Ucraina fascista. Sau si ea este o bolshevica pe motiv ca nu impartaseste aceeasi parere cu tine?
Citeste declaratiile ei si multor altora, in caz ca nu-i consideri pe toti nemtii, austriecii, americanii care spun adevarul ca fiind agenti ai securistilor…caz in care ar trebui sa cauti un tratament croit pentru tine.
Francezii s-au păcălit mereu în privința Rusiei, a rușilor! Iar Marie Le Penn de ce nu s-ar înșela?! Nu uitați că Putin a fost desemnat să-i urmeze lui Elțîn! Cine l-a desemnat?
Corect ! Domnul profesor are dreptate . Nu ne putem increde in nimeni . (cel putin eu il suspectez si pe Jean Marie Le Pen car ar fi sgent sionist . Face parte din mozaicul lor ,un pas inainte ,un pas la dreapta ,altul la „extrema dreapta” ).Dupa mutra e evreu curat .
Lui Farfuridi!
Le vezi superb, dar nu uita ca au pronuntat-o expertii economisti, nu o amatoare de adevar, ca mine : ADOPTAREA MONEDEI BRICS ESTE SINGURA CALE PRIN CARE SE POATE ELIMINA DOLARUL!
Chapeau!
Esti splendid informat: VA MAI DURA DATORITA DATORIILOR PE CARE LE MENTIONEZI MAI SUS!
@ Moromete ; Carolina : „se pare…” – o sintagmă necesară…
Putem specula evident, mai ales pe fondul unor „informații” lipsite de credibilitate precum cele din link, oferite de „mătușa”(sic) Tamara sau de un anume Boris Mironov care alături de fiul său Ivan « were imprisoned by Putin for a hate „crime” of Putin’s regime » LOL
…Însă nu e absolut deloc serios !
Pentru a descâlci adevărul din hățișul mereu crescând de minciuni și dezinformări, avem nevoie de un spirit critic permanent alert !
Fără a pretinde că acesta este adevărul bătut în cuie, iată și părerea unui jidan convertit, despre Putin : http://www.realjewnews.com/?p=244 – critica rămânând evident în continuare necesară…
Și dacă tot suntem la capitolul supoziții, iată și o informație care se apropie de realitate, în episodul zborului MH 17 : http://www.mondialisation.ca/le-vol-mh-17-abattu-par-un-avion-de-chasse-ukrainien/5395582
Autorul, românul Valentin Vasilescu, ne rezervă câteva surprize…
Multumiri lui Diogene pentru articolele extrem de edifiante – grozave detaliile lui Valentin Vasilescu, adevarat expert in materie:
Voir tous ses articles
Pilote d’aviation, ancien commandant adjoint des forces militaires à l’Aéroport Otopeni, diplômé en sciences militaires à l’Académie des études militaires à Bucarest 1992 – o revelatie!
In ce priveste Brother Nathaniel Kapner, el e pentru noi toti, un crestin de origine evreiasca, caci azi e un extraordinar crestin si combatant genial pentru cauza cea dreapta a anihilarii sistemului de minciuni ale noii ordini mondiale,pe care o demasca din interior: in calitate de fost evreu, are introspectiile cele mai uluitoare – il ascult de mult si propun tuturor sa-l urmareasca neaparat, in mod regulat, si pe you tube.Se pronunta mereu asupra celor mai arzatoare teme de discutie!
E unul dintre cei mai neiertatori critici ai propriului neam pe care l-am ascultat vreodata!
Imi aduce aminte de Steinhardt.Desi in alta gama de actiune, facand jurnalism.
Si acest articol recomandat de Diogene a meritat toata atentia!
Mai vrem!
Salut Moromete,
Bune cometariile tale,
In schimb, ai grija peste ce situri dai. Cel exemplificat de tine apare sub egida „free press blah blah”. Nu uita ca nu toti care striga in piata „Doamne , Doamne” sunt credinciosi ci in marea lor majoritate sacali singerosi.
Pentru binele tau si al altora(cind exemplifici), stai daca poti departe de vomitaturile neo-libeale care sunt puternic finantate DE ACEI PE CARE-I CRITICI si indreptate EVIDENT impotriva lui Putin. Te sfatuiesc in cautarile tale sa-ti apleci privirea catre cele pozitive si constructive (greu de gasit) unde sunt prezentate lucrurile pe care le-a realizat acest om cu adevarat mare, strateg si diplomat fara precedent in analele istoriei moderne.
Chiar si Stalin care a salvat Rusia de bolshevicii finantati de angloizi(Trotzky, Buharin, Zinoviev si alte sute de tradatori si gastile lor pusi pe exterminarea natiei) si care intr-un final a trimis primul om in spatiu a actionat de pe ALTE PREMISE.
Gindeste-te ca Putin printr-un artificiu a reusit sa bi-paseze filtrul american al alegerilor in Federatia Rusa pacalindu-i citiva ani buni pina s-a consolidat in scaun ca este DE-AL LOR si prin 2003 cu un curaj iesit din comun(toata lumea a ramas masca) a intors corabia care se ducea la fund cu 180 grade catre ape prielnice dezvoltari si recapatarii suveranitatii tarii din ghearele „prietenilor” tai, suveranitate pierduta in ’91 odata cu tradarea lui Gorbaciov.
Se spune acum ca alegerea lui Putin de catre Eltzin a fost Asul lui MORTUAR din mineca, razbunarea lui pe americani inainte de a muri, pentru faptul ca a fost pacalit de acestia din urma.
Din nou focalizeaza-te daca poti pe POZITIV si CONSTRUCTIV nu pe mizeriile care curg din toate orificiile in ziua de azi.
Tovarasu Citadela , nu ma intelege gresit ,eu am postat link-ul ca simpla infomatie , care nu trebuie maturata sub covor ………..Eu personal mi-am pus sperante in Putin ,numai ca evreii sint mari actori si mari regizori ,regizeaza razboaie si revolutii ,i-i fac cetatenii aceleia-si tari sa i-si dea in cap unii la altii , stiu sa joace teatru ,nu degeaba Hollywood-ul e plin de ei si chiar si Studiorile Buftea .Nu vezi cum ne-au imbrobodit la Revolutie de i-l impuscaram pe ala de era patriot si pusa-ram niste evrei criminali in in fruntea tarii .Deci se pricep la a prostii poporul . Aici e dilema . In rest sint de acord cu tine .Sa speram ca Putin nu e cacealma ….!Pai de ce vin aici ,nu ca inca sper in POZITIV si CONSTRUCTIV .Dar real nu cacealma ! Nu mai sint atit de timpit ( am fost odata ) sa nu pot deosebi intre o intelegere cinstita si o un „contract ” inselator cu „mentiuni si adaugari scrise cu litere minuscule in josul paginii ” -” read the small print” – acolo este secretul strategiei inselaciunii evreiesti ……. Ieri am auzit si eu un evreu polonez acceptind ideea ca etnocentrismul si egotismul evreilor a adus multe necazuri pe planeta .Zice evreul …ne uraste lumea ! eu il intreb ,de ce ? ..pai ,din cauza bancherilor stim cu totii care sint , nu vezi cite nenorociri fac pe planeta ,intrigi ,crize financiare ,taxe ,razboaie …..am dat si eu din cap ….ce era sa-i mai zic ………Ca Putin sa fie Real ar fi o Minune ! Dar nu cred eu ca Rothschild l-ar fi lasat in viata daca era in opozitie cu el . Daca era real avea soarta lui Kennedy .Asa ca sa nu ne imbatam cu apa rece ca o sa salveze Putin de sionistii UE . Speranta noastra tot la noi este . Romanii trebuie sa ia puterea in Romania ! Ne-au inselat ! In acest caz orice intelegere si orice contract social Se Anuleaza. Facem altul ASA CUM VREM NOI !
Prietene,
Tot ce ti-am scris mai sus legat de Putin si fentarea vestului incepind cu 2003, nu sunt povesti ci REALITATI confirmate de organizatiile REAL patriotice rusesti poate ai auzit PPM(in traducere Partidul Patriei Marete) si Miscarea de Eliberare Nationala cu sute de mii de adepti si zeci de mii de sedii care lucreaza direct/indirect SI cu Putin.
Iti repet, pentru a gasi informatii despre cit de departe au ajuns pe drumul recapatarii suveranitatii totale trebuie sa iesi ,tata, din NAMOALE GRELE re rahat care te inconjoara din TOATE UNGHIURILE SI SURSELE POSIBILE VIZIBILE SI INVIZIBILE, incepind cu internetul, sa eviti Wikipedia si alte instrumente de propaganda la greu pe care le folosesc „tovarasii” tai pentru a MINTI si vomita mizerii la adresa rusilor la foc continuu. De ce? Pentru ca II SCAPA DE SUB CONTROL..le scapa pitele si resursele GRATIS de care au beneficiat pina acum( dolari-hirtiute fara valoare in schimbul resurselor), iar odata cu revenirea Crimeei la mama Rusie, GATA, RUSIA s-a SCHIMBAT DEFINITIV! iar drum inapoi NU MAI EXISTA oricite spume la gura si diaree verbala ar face vestul si oriciti „mesageri” de genul CAROLINEI ar trimite cu citate in engleza despre CUM VAD EI, dusmanii Rusiei, cresterea demografica IN RUSIA..adica evident dezastruoasa(cum altfel ar vedea cei care si pentru o durere de masele tot pe Putin il invinuiesc:)))….auzi tu SURSE WIKI la care eu nu pot decit sa hahahahahahahahaha, si sa zimbesc amar la cit de naiva sau la cit de prosti ne crede ea ca suntem.
Toti care vin de la rusi de la munca de prin orasele lor, nu neaparat Moskova sau Petrograd, ci din Samara(Kuibishev), Ufa Toliatti, Rostov, Ecaterinbourg povestesc ca vad carucioare si copii peste tot, parcurile sunt pline ca pe vremurile de dinainte de 89 cind aveam si in Ro bum demografic si peste tot vedeai femei insarcinate( Asta in timp ce daca citesti de pe Wikipedia in engleza haha ce se intimpla la ei zici ca toti sunt in depresie si stau cu fringhiile date cu sapun in pregatirea sinuciderilor in masa…sa mori de ris nu alta). In plus, spun ca dimineata este un dute-vino continuu transaportul in comun este plin, toata lumea munceste, sunt santiere peste tot, se construiesc gradinite, scoli, se renoveaza cladiri vechi(unde au si lucrat baietii astia de care vorbesc), lumea este zimbitoare si pozitiva nu DISPERATA si NEGATIVISTA.
In cazul tau, ti-am mai spus , GRESESTI RAU GENERALIZIND OAMENII SI NATIILE, ca doar asa cum ai spus si povestit si tu despre polonezul iudeu si tu NU TOTI SUNT LA FEL.
La rusi in orice caz, atita timp cit LUCREZI PENTRU BUNASTAREA POPORULUI SI NU IMPOTRIVA LUI POTI FI SI CIMPANZEU nu conteaza! Si de acuma deja exista mecanisme si filtre puse in functiune de catre organizatiile patriotice care imediat identifica pe cei care lucreaza la subminarea tarii. CInd se pune problema supravietuirii neamului tau si al integritatii teritoriale, GRIURILE DISPAR, totul simplificindu-se la alba sau neagra.
Cine generalizeaza ? Haver Citadela te rog citeste mai atent ! Nu cred ca a mai avut vre-un comentator pe sait atitea interventii in favoarea natiunilor conlocuitore ca mine inclusiv in favoarea evreilor ,desi sint o nationalitate tradatoare ! Pentru mine adevarul conteaza , chiar daca in ecuatie e vorba de Putin ! Cu mine nu va tine . Prima , eu sint roman si prima mea datorie este sa aduc la cunostiinta poporului meu ceea aflu ,chiar daca e vorba si de Putin . ….O repet ,sint informatii care i-l indica pe Putin un „actor ” in marele joc sionist .
CITADELO,
DELIREZI RAU DE TOT! EU NU REPREZINT VESTUL!!!
ORICAND MA PLEC IN FATA STATITSTICILOR MAI BUNE, DACA MI LE ARATI: sunt perfect de acord cu tine ca Wikipedia spune adesea si mari gogomanii! Dar nu numai! Da si destule date bune!
Si acum sa-ti spun si io o poveste in direct: acum cativa ani am gazduit o moldoveanca din Republica Moldova tare necajita, la mine in casa: mi-a spus ca fiul ei fusese ucis de patronul din Moscova la care lucrase in constructii ca simplu muncitor, care lasase la sfarsitul lucrarilor sa cada schelele ucigand muncitorii de pe ele: CA SA NU-I PLATEASCA!!!
Tot ea mi-a explicat ca acest lucru se repeta frecvent caci nimeni nu pedepseste aceste mafii care ucid muncitorii moldoveni!
Mie asta nu-mi miroase a prosperitate caci atata mafie criminala nepedepsita infesteaza o tara prea tare ca ea sa poata fi prospera!
Mafiile in Rusia sunt un cancer, inca!!!
De aceea prosperitatea de care vorbesti tu cu atata entuziasm, “ocultata de Apus”, conform parerii tale, nu se poate instala cu adevarat, fara starpirea criminalilor care se spala unii pe altii!
Ori Putin NU I-A STARPIT CACI TOATA ZIUA SUNT CRIME ACOLO SI TOATA LUMEA TI-O SPUNE PRECIS, IN DIRECT, DACA-I CONSULTI!
NU AM DUBII CA PROSPERITATEA DE CARE VORBESTI TU ISI ARATA FATA!!!DAR CE SE VEDE LA SUPRAFATA NU E TOT!
PE MINE NU M-A PLATIT ABSOLUT NIMENI IN VIATA MEA CA SA FAC POLITICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DACA AI CONSTIINTA SI CARACTER, TE OPRESTI DIN MURDARIA LA CARE TE DEDAI ELUCUBRAND PE SEAMA MEA DOAR FIINDCA INDUBITABIL, NU AM INCREDERE IN PUTIN!!!
SI ASTA IN CALITATE DE SIMPLA ROMANCA SETOASA DE ADEVAR SI NIMIC MAI MULT!!!
DETEST MINCIUNA !!!
@ Moromete : Conform acestui site (informația fiind tradusă din Pravda), iată că deja au avut loc nu mai puțin de șapte atentate la viața lui Putin : http://rense.com/general75/onv.htm și numeroase sunt vocile care pretind că ținta reală ar fi fost avionul prezidențial rus (cu Putin la bord) dar că un concurs de împrejurări ar fi dus la confuzie, fiind atacat zborul MH-17, în cel de-al optulea : http://beforeitsnews.com/alternative/2014/07/nwo-attempted-assassination-of-vladimir-putin-but-got-the-wrong-plane-it-looks-that-way-video-2994596.html
@ Citadela : Deși situația este foarte complexă, de acord cu anumite puncte de vedere – sute de societăți occidentale au relocalizat datorită avantajelor fiscale în Rusia, viața economică acolo, fiind în plină dezvoltare, depășind multe țări europene care ori sunt în recesiune, ori au creșteri microscopice.
Sistemul social-politic nu este epurat complet, însă e drept, vigilența în fața acțiunilor antinaționale este crescândă.
Se duce o campanie asiduă de-a reînvia naționalismul, iar informarea cetățenească este de departe superioară occidentalilor cărora li se servesc gogoși, de-a lungul zilei…
Situația din Ucraina este pe bună dreptate percepută ca un preludiu la destabilizarea Rusiei, în fapt conform ideologului Mișcării de Eliberare Națională și deputatului în Duma Evgheni Fedorov, se cunoaște sigur locul, modalitatea și perioada începerii acțiunii : http://www.unfilterednews.org/2014/08/there-will-be-maidan-in-st-petersburg.html – recomand tuturor !
Pe când și la noi o astfel de mișcare ?
formidabil video- mii de multumiri!
TREBUIE MUSAI VIZIONAT DE ROMANI CAT MAI MULTI!
Abea acum inteleg reactia CITADELEI de aparare desperata a lui Putin!
Lucrez la o traducere a unui video din germana despre putchul din Romania care se lumineaza extraordinar cu , si care lumineaza la modul reciproc, exact ce zice aici formidabilul Evgeny Fedorov.
Filmul lui Susanne Brandtstadter:
Schachmatt – Strategie einer Revolution oder Fallstudie amerikanischer Politik
http://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=m7BEenUr6ZQ
Geupload op 13 aug. 2011
HINTERGRÜNDE DES STURZES VON DIKTATOR NICOLAE CEAUSESCU Schachmatt – Strategie einer Revolution
„Eine Fallstudie amerikanischer und sowjetischer Außenpolitik”
Wie fabriziert oder inszeniert man eine Revolution?
Susanne Brandstätter hat fast drei Jahre lang an ihrem Dokumentarfilm „Schachmatt – Strategie einer Revolution” gearbeitet, um die Hintergründe der rumänischen Revolution 1989 und des Sturzes von Diktator Nicolae Ceausescu aufdecken zu können. Ihr Film zeigt, wie und warum Deutschland, Ungarn und vor allem die USA hinter den Kulissen agiert haben. Dabei ging es nicht nur um das Wohl des rumänischen Volkes. Europas Einigung und Deutschlands Wiedervereinigung standen auf dem Spiel – und Amerikas Vormacht. Susanne Brandstätter stellt die Ereignisse in Rumänien in einen internationalen Kontext und lässt die ganze Dimension dieser Geschehnisse erkennen. Es war ein internationales Schachspiel – ein Machtspiel mit weit reichenden Folgen für Europa und die USA.
OFF TOPIC URGENT:
M-am bucurat mult, Domnule profesor, ca nu ati renuntat la cautarea copiilor, care-mi sfasie inima!
Trebuie repetata emisiunea din seara asta de 11-08-2014 de la Romania Tv ora 21, despre Johannis caci zau ca nu s-a spus tot: acea familie canadiana, Lalande, era intr-adevar , se pare , si in ziarele canadiene pentru trafic de copii sau asa ceva, f grav.
Determinati , daca reusiti, prin televiziune, declansati o cautare a copiilor prin ambasada romana! CERETI LEGATURA DIRECTA CU AMBASADORUL si cereti-I sa va promita ca va cauta prin Interpol acea familie, caci se poate!!!
Nu-i lasati!
Bateti fierul acuma cat e cald caci e in atentia populatiei, Johannis, si NU-L LASATI SA TREACA LA CONDUCEREA TARII CACI VA FI JALE!
Nu , Johannis nu e neamt! Sa fie clar!
El nu vorbeste saseste cu nevasta ci Blesch!
Asta nu m-ar deranja daca ar fi om cinstit, dar e un megaescroc fara constiinta fata de oamenii pe contul carora s-a imbogatit: e extrem de periculos pentru intreaga tara!
Bravo pentru cercetarea ce ati intreprins-o si pe cont propriu spre a gasi copiii!
Astept sa va revad la tv – va urmaresc cu foarte mult interes si speranta in schimbarea starii de lucuri din Romania!
A la Votre!
Carolina.
Va multumesc, Domnule profesor – sper ca ati tras o buna partida de ras cu „inculpatii” si ca invatati si Dumneavoastra sa faceti La Quenelle, cu toti iubitorii de adevar ai planetei:
imi permit sa atasez si comentariul meu anterior spre a avea filmul cu ketchup la indemana , precum si cu cei doi „morti” nedovediti, asociati ai Mossadului in portret: Emmanuel si Miriam Riva:
https://www.youtube.com/watch?v=yaWu84ebajA
Tuerie Musée Juif de Bruxelles Encore une arnaque !
carolina 11.08.2014 la 12:03 am Toata lumea stie ca zionistii controleaza complet toate aparatele de securitate din Belgia si ca doar ei puteau construi acest canular(= un fals)
La capul victimelor frumos asezate pe jos, asa incat sa nu strice podelele muzeului se afla putintel ketchup, fratilor: aici aveti victimele cu ketchup contrastate cu victime dintr-un atac autentic, juxtapus spre vizionare, plutind nu in ketchup ci intr-o baie de sange. Plus ca printre “victimele” in cauza, erau doi colaboratori ai Mossadului iar celelalte au disparut fara funerarii nationale si fara urma de speechuri (sau autopsii), care ar fi permis un amplu hallali politicarzilor – toti filozionisti la conducerea Belgiei – priviti-i bine la fata – in cap cu uratania de ministru al finantelor, un superincapabil plin de flatulenta la gura , care avea nevoie de voturi pentru realegere si care s-a prefacut ca era tocmai langa “masacru” si si ca, in calitate de supraom, a chemat EL ajutoarele, astfel devenind din Didier Reynders, SUPERDIDIER, marele suprasalvator al Belgiei!
Din pacate, constat ca articolul scris chiar de Louis Laurent si postat acum ceva timp in urma, e scos fortat din internet, dar n’aveti nicio grija ca va reapare! E scos de peste tot! dar io il stiu par coeur!!!
Concluzia articolului acestui jurist care tocmai si-a creat adversari carnassieri, parasindu-le partidul, arata ca pe facebook, Liga Apararii Evreiesti – La Lique de Defence Juive, postase pe 24 mai pe situl ei , exhortari la uciderea antizionistului Laurent Louis care combate zionismul, acest colonialism ucigas , cum il numeste el, care e in stare , prin false flag operations sa sacrifice cetateni nevinovati cu scopuri politice(vezi 3000 de suflete in 11 septembrie ca sa-i iasa lui Bush voturile pentru un al doilea mandat prin “lupta contra terorismului musulman”,MANDAT DOI CE NU L-AR FI CASTIGAT NICIODATA ALTFEL, sau treaba cu Ben Laden ca sa iasa Obongo, fara de care nu iesea,sau François Hollande cu , de fapt total invizibilul Mali,sau minciuna despre armele de distrugere masiva a lui Saddam Hussein sau minciunile despre Gaddafi sau despre bomba atomica a Iranului etc – Laurent louis arata ca este posibil ca intre oameni toate religiile sa se inteleaga intre ele, asa cum se intelegeau si evreii si crestinii si musulmanii, intre ei, in Palestina, inainte ca ea sa fie preluata de zionisti.
Confuzia intretinuta intre antizionism si antisemitism este aspru condamnata si combatuta de acest avocat, si el evreu la origini.Are membri in familie care au combatut nazismul, el insusi fiind membru al unui partid care arata clar ca el nu poate fi un antisemit.
Aici aveti fotografiile doveditoare a faptului ca este vorba de o operatiune “fals flag”= sub steag fals.Aveti si agentii mossadului disparuti din Belgia in 24 ore cd de fapt se fac celebrari nationale unor astfel de victime, in Belgia.
https://www.youtube.com/watch?v=yaWu84ebajA
Tuerie Musée Juif de Bruxelles Encore une arnaque !Aici aveti”ucigasul” care trecea intamplator pe la locul faptei, un izolat foarte improbabil sa aiba vreo legatura cu locul faptei.
https://www.youtube.com/watch?v=BcYUwFXD1pI
Mehdi Nemmouche et les services secrets par Thierry MeyssanJean Bricmont commente la fusillade de Bruxelles
Acest profesor universitar de fizica la KULeuven – si el evreu la origini – condamna organizatiile care sub pretextul ca combat antisemitismul de fapt il provoaca sufocand dreptul omului la discutie, intrebare, chestionare a ceea ce vede si traieste, diabolizand lumea, asa cum fac Schlemiehlii astia cu noi, pe acest blog, platiti sigur ca s-o faca.
https://www.youtube.com/watch?v=ryE0_bB-CmE
De façon prévisible, le polémiste Jean Bricmont, professeur de physique à l’Université catholique de Louvain (UCL), contre-attaque immédiatement reprochant aux adversaires de Laurent Louis l’utilisation politique :
« on va me reprocher que dire que c’est des Juifs qui causent l’antisémitisme. Je ne dis pas ça ni en général ni dans ce cas particulier mais je pense que des organisations qui passent leur temps à soi-disant combattre l’antisémitisme en réalité le font monter en violant le droit des gens en … les gens en diabolisant etc… en refusant leur existence, l’existence d’une contestation de leur pouvoir »Ce observ la Schlemiehlii care incearca sa sufoce adevarul in discutie pe acest blog, este o incercare de a face comentatorilor plini de intrebari si in cautare de raspunsuri cat mai juste,in frunte cu neinfricatul domn profesor(ca sa-l laud iara, spre supararea lui!), un continuu proces de intentie: vad ca afirmatiile si gogosile lor merg pana la a-i atribui, cu nerusinare, calomniindu-l, intentia de a repeta holocaustul: aceasta monstruozitate le este caracteristica doar acelora care vor sa sufoce orice discutie despre istoria adevarata si merita dati in judecata caci se numeste : CHARACTER ASSASSINATION!
Acesta constituie , juridic, o culpa!!!!!!
Sotul meu a dat in judecata un bou si a castigat procesul, ba a fost si amendat, cretinul respectiv!!!
DAR E SIGUR CA NU VETI REUSI CACI ADEVARUL IESE INTR-UNA LA IVEALA, BIRUITOR, IN TOATE TARILE, NU DOAR INTR-O SINGURA TARA,INDIFERENT DE CE LI SE INTAMPLA CELOR CE-L SUSTIN!SI MARTIRI IS MULTI, DAR EI SE INMULTESC CU FIECARE ZI, CACI ADEVARUL ESTE IREZISTIBIL!
Felicitari d-le Coja pentru interventia d-vs de la RTV. Intradevar trebuie dezveliti de secrete toti candidatii la functiile importante in stat pentru a nu mai fi posibil sa fie santajati de catre sistem. De fapt prin astfel de metode raii lumii reusesc sa ne conduca si sa ne subjuge. Promoveaza oameni cu probleme in trecutul lor, oameni de tipul ,,prostul harnic” etc.