problema a fost demonstrată de piloți experimentați de mult timp. Mai mult a fost confirmată de o asociație a arhitecților și inginerilor de rezistență că nici-un turn nu poate să cadă la impactul cu un avion. E vorba de peste 2000 de oameni de specialitate, pe care nu-i ascultă nimeni.
chiar dacă să presupunem prin absurd că niște teroriști neisprăviți, sînt în stare să învețe să piloteze un avion mare de pasageri într-o lună, așa cum am fost prostiți, șcenariul tot nu poate să aibe loc, deoarece un avion de pasageri nu poate demola un zgîrie nori. Punctum. Mai mult, focul provocat de arderea combustibilului din avion, nu e capabil să întrețină o ardere continuă, capabilă să topească structura de oțel a unui zgîrie nori.
totul a fost șcenografie și regie a la Sergiu Nicolaescu, nimic altceva. Lumea uită că Holiud a realizat un film pe acest subiect cu cîțiva ani de zile înainte de demolarea controlată a turnurilor, exact cu avionae cu telecomandă, controlate de si-ai-ei.
luni de zile înainte s-au montat explozive pe structura de rezistență, cu studenți din Izdrael, care se aflau în vacanță de studii în America. Asta a fost cea mai grea problemă pentru șcenariu: cine va monta explozivele? Era greu să găsești americani pentru așa ceva. Au fost aleși studenți din Izdrael. Se putea folosi și nord-coreeni, ori libieni, de exemplu, nu neaparat studenți izdraelieni. Efectul era același. La orice afacere muradară în alt stat, ai nevoie de mercenari din alt stat, care pot executa ordinele fără remușcări, deoarece nu e vorba de neamul lor. Metoda a fost folosită încă din antichitate. Nihil sub sole novum.