Șelaru Constantin-Ștefan
35 aprobate
Când a fost semnat contractul cu Bechtel, oare nu se știa că marea majoritate a suprafețelor de teren ce se vor afla sub autostradă sunt proprietate privată? De ce la acea dată nu s-a pus problema adoptării în regim de urgență a unei legi care să dispună trecerea în proprietatea statului a respectivelor suprafețe de teren? Este cert că, dacă ar fi fost adoptată o asemenea lege de mult aveam autostrada, România nu ar fi plătit anual sume imense către Bechtel cu titlu de penalitate de întârziere pentru nepunerea la dispoziția constructorului a terenului destinat lucrării iar firma Bechtel ar fi cârșigat mult mai puțin adică, numai contravaloarea autostrăzilor executate în Croația cu utilajele aduse inițial în România, la care se adaugă contravaloarea dobânzilor plătite anual de români pentru nerespectarea obligațiilor contractuale asumate și diverse. O întrebare pentru partea română: – de ce a semnat Tăriceanu respectivul contract făsă să se asigure că partea română dispune de terenul necesar autostrăzii iar astfel, prin semnarea contractului, de la acel moment a obligat România ca să respecte termenele contractuale de execuție, obligație pe care știa că îi va fi imposibil ca să o respecte?! Cine este vinovat de această golăneală imensă și cine va suporta pagubele astfel pricinuite bugetului de stat? Oare cineva a încasat vreo ăpagă pentru mizeria asta? Cine și cât?!

Nota redacției. Dl Tăriceanu a mai semnat și pe la Caracal, pe la Timișoara, nu mai zic Budapesta. Are o semnătură cu ghinion, păguboasă rău! Să i se interzică să mai dea cu subsemnatul…