))) Coane Surena, intotdeauna am avut impresia ca scrii la mai multe maini. Iaca a revenit finul manipulator, cu arhisuficienta si mitocania obisnuite (sa te pregatesti…, taci… etc.). Ai dreptate coane, dupa tine in patru luni cat a fost ministru de externe, Printul Sturza, trebuia sa ii matraseasca pe hortisti, sa incheie (el singur ca asa iti place matale) tratate cu nemti, iar apoi sa mearga pe front sau eventual sa’si traga un glont ca sa fie si Surena multumita (sa nu fac un dezacord). Pai cum sa mearga, fiu’su pe front cand 1. razboiul cu urss ul inca nu incepuse si 2. a fost arestat, pt ca apoi maresalul sa le ceara lui si celor mai buni dintre tinerii Romaniei sa mearga voluntari sa crape voiosi in batalioanele de soc de la Sarata. Cand esti ministru roman patriot inchei tratatele exact in termenii pe care cei din fruntea tarii ti le cer, daca esti ministru mason faci ce ti se cere in loja (de la Paris in cazul lui t.) chiar daca este contra intereselor tarii ( ce e asa de greu de inteles). Faci ca intotdeana un amestec de adevaruri si minciuni, atat cat sa dea bine la prima vedere dar daca stai cateva secunde sa cugeti la ce ti’a produs cultura (agricola, microbiologica/virusi etc.) numai tu stii care, ca istorica nu e, nu zici nica. Rezuma’te la istoria Imperiului Roman unde mai misti ceva, ca in rest esti varza. ORICE ROMAN, are datoria sa cerceteze istoria neamului si sa cearna bunele si relele, eroii si tradatorii, nu sa asptepte sa vina un tismaneanu sau alt chibitz platit, sa’l „amorteasca” cu aiureli.
Pt ce sa comentez frustarile lui Hitler care se lamenta lui Mannerheim ca nu mor romanii cum i’ar place lui. Tampenii. Spune’mi tu de ce Marele Stat Major German a refuzat sa le dea romanilor tunuri de mare calibru cerute luni de zile, cu care sa bombardeze in Caucaz calea ferata pe care venea logistica si armamentul de la americani via Iran. Si da, Hitler a fost pregatit pt razboi, s’a pregatit cu tov. Stalin de manutza, de la care a primit armament si multe altele, ba chiar si’a instruit si cadrele ss in stiinta gulagurilor lui Yagoda.
Ca sa inchei, prabusirea Romanilor a inceput in 1714, cand a fost ucis ultimul domn roman si au venit alogenii in fruntea tarii, nu in 1920. De atunci a inceput un proces lent dar continuu de distrugere, cu mici pauze cand unii patrioti au incercat sa redreseze tara dar au fost omorati degraba. Noapte buna.
.
.
Adrian Le Legionnaire
.
.
Nota redacției: Poziția pe care o ocupau românii la cotul Donului îi situa la cea mai mică distanță de calea ferată care venea din Iran: 9 Km, dacă-mi aduc bine aminte cele citite în cărțile lui Vasile Șelaru. Românii băteau cu tunurile din dotare numai 8 Km. Din motive nelămurite nici până azi, comandamentul german a refuzat mereu cererea românilor de a primi tunuri care să bată 9 Km…
Tot in filmul cu Mannerheim Hitler explica exact ce am explicat si io: ca nu vroia razboi pentru ca nu era pregatit de razboi !!!!!!!!!!
Pentru ca am indraznit sa spun acest lucru, personajul dictatorial Surena m-a stigmatizat in „apologet al lui Hitler” , Pentru ea banda cu vocea lui Hitler si Mannerheim, se pare ca nu e suficienta pentru a constitui un document istoric ., adica dovada stiintifica luata in serios de profesionistii integri care lucreaza numai cu documente palpabile si a caror autenticitate este oficial recunoscuta de profesionistii autentificatori ..
Propun sa ne detasam de asa comentarii, complet – e o pierdere de timp sa te dezbati cu oameni care sunt incapabili sa recunoasca adevarul pe care-l inlocuiesc cu stigmate la adresa interlocutorului !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Facem o nota sub astfel de comentarii: INEXACT !, pentru avertizarea cititorilor si o lasam in pace sa turuie !
Cine anuleaza prezumtia de nevinovatie in procese – fie si a politicienilor in posturi importante, spre a-i darama chiar si pe cei ce se pot dovedi nevinovati si achitati in finalul unui proces – vezi disputa ei cu domnul profesor Coja – nu este un om de luat in serios si de inclus in vreo discutie cinstita !
Este exact ce se intampla azi in procesele facute revizionistilor in care tribunalele refuza dovezile stiintifice care contrazic dogma oficiala a istoriei propagate de NWO(new world order ! adica totalitarismul globalist , cu extorcarea popoarelor de amenzi si datorii faraminoase, acumulate pe baza exclusiva de escrocherii fel de fel ) mult mai cumplit decat „utopia” lui Orwell !)
Cititi aici opinia personajului Surena asupra dovezilor stiintifice si va lamuriti ca este inutila orice discutie :
Ea scrie ca adevarul stiintific (e o moda ?????????????????) tine de o perioada trecuta :
„Chestia aia cu adevărul științific și cu forța lui era folosita într-o perioadă în care era musai ca adevărul să fie științific”(sic !).
Ea scrie -si recunoaste ca M-A AMENINTAT CU BATAIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Priviti cum arata profesorul universitar (Sorbona) revizionist, Robert Faurisson , supus linsajului de cateva ori de catre organizatiile de batausi si criminali oficializate de comunistii Frantei cu legi ca Fabius-Gayssot-Faurisson (caci legea aceasta liberticida a fost creata special contra lui, ca si legea Antonescu din Romania spre a distruge cultura si adevarul suferintei romanilor punand in ilegalitate discutiile CINSTITE SI STIINTIFICE !!! despre cele mai importante personalitati ale culturii romanilor !!! ) fel de fel, care nu dau voie la exercitarea dreptului elementar uman la opinie diferita de dogma oficiala :
priviti ce inseamna bataia administrata revizionistilor in Franta sub ocupatia criminalilor :
https://www.google.be/search?q=robert+faurisson+pictures&rlz=1C1GGRV_enBE751BE751&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiL-M7wztHWAhXHMhoKHTOwA28Q7AkIQA&biw=1034&bih=747
Surena :
„Acum nu știu dacă ai observat că aici sunt mulți, poate majoritatea, apologeti fie ai naționalismului, fie al adevărului istoric și câțiva, căci nu ești singurul, sunt ai lui Hitler și unii tot aduc în discuție tâmpenia cu trădarea României la 23 August 1944.
Nu te-am amenințat că ești un apologet, ți-am spus doar că se sancționează, te-am amenințat cu bătaia pentru că ai depășit limita și ai impresia că dacă ai citit în samizdat o carte despre Hitler ai devenit și cunoscător. Chestia aia cu adevărul științific și cu forța lui era folosita într-o perioadă în care era musai ca adevărul să fie științific. Dacă m-ai fi citit cu atenție cu privire la Al Doilea Război Mondial, și nu cu misoginismul tâmpit de care ai dat dovadă, ai fi aflat că am spus întotdeauna că Stalin, ca discipol al lui Lenin, a planificat viitoarea Revoluție Mondială, care nu putea avea loc în lipsa unui Război Mondial. Lenin a văzut exact ce văzuse și Marx și Engels în 1848 când doreau un război generalizat în Europa care să declanșeze Revoluția Mondială. Dacă pentru Marx revoluționarii maghiari erau instrumentul care să declanșeze Revoluția Mondială (așa se explică și modul pozitiv cum au fost priviți maghiarii comparativ cu românii), pentru Stalin instrumentul era Hitler. Prima traducere a „operei monumentale” a Fuhrerului a fost în limba rusă,că să – și realizeze planurile Germania a primit sprijinul masiv al URSS. De frica ori din dragoste de pace și de a evita un război vor spune necunoscatorii.
Hitler a fost un simplu instrument, nu în mâna evreilor ci în mâna unui șahist care mai folosea și toporul,adică a tov. Stalin. Pentru mulți care ii văd cu aroganța pe ruși cu o mentalitate tâmpit nazista oare imposibil. Cum rușii să facă asta, cum rușii puteau să-i depășească pe americani, pe nemți, pe japonezi, cum puteau rușii să facă cercetare? Până și pentru programul spațial sovietic s-a acreditat ideea că era german, de parcă nu americanii i-ar fi capturat, capturat e un fel de a spune că toți se duceau să se predea la americani.
Hitler nu a refuzat războiul, a fost un tâmpit …….”
aici aveti textul ei integral din care am citat mai sus , asa cum se prezinta el pe internet pana azi, 10/2/2017,
la capitolul blogului :
http://ioncoja.ro/george-patton-o-pata-neagra-pe-stindardul-american/
surena radu Stefan • 6 zile în urmă
Ai tupeu nu glumă și mai ești și fricos, nu-mi aduc aminte să te fi jignit, răspunsul meu e consecința limbajului tău :analfabeta, sirenă, trădătoare etc. și a atitudinii tale permanent răutăcioase la adresa mea. Acum să revenim la apologet, căci văd că te-ai ofuscat, înseamnă că ești un susținător al lui Hitler și a faptului că nu el a declanșat Al Doilea Război Mondial. Acum nu știu dacă ai observat că aici sunt mulți, poate majoritatea, apologeti fie ai naționalismului, fie al adevărului istoric și câțiva, căci nu ești singurul, sunt ai lui Hitler și unii tot aduc în discuție tâmpenia cu trădarea României la 23 August 1944.
Nu te-am amenințat că ești un apologet, ți-am spus doar că se sancționează, te-am amenințat cu bătaia pentru că ai depășit limita și ai impresia că dacă ai citit în samizdat o carte despre Hitler ai devenit și cunoscător. Chestia aia cu adevărul științific și cu forța lui era folosita într-o perioadă în care era musai ca adevărul să fie științific. Dacă m-ai fi citit cu atenție cu privire la Al Doilea Război Mondial, și nu cu misoginismul tâmpit de care ai dat dovadă, ai fi aflat că am spus întotdeauna că Stalin, ca discipol al lui Lenin, a planificat viitoarea Revoluție Mondială, care nu putea avea loc în lipsa unui Război Mondial. Lenin a văzut exact ce văzuse și Marx și Engels în 1848 când doreau un război generalizat în Europa care să declanșeze Revoluția Mondială. Dacă pentru Marx revoluționarii maghiari erau instrumentul care să declanșeze Revoluția Mondială (așa se explică și modul pozitiv cum au fost priviți maghiarii comparativ cu românii), pentru Stalin instrumentul era Hitler. Prima traducere a „operei monumentale” a Fuhrerului a fost în limba rusă,că să – și realizeze planurile Germania a primit sprijinul masiv al URSS. De frica ori din dragoste de pace și de a evita un război vor spune necunoscatorii.
Hitler a fost un simplu instrument, nu în mâna evreilor ci în mâna unui șahist care mai folosea și toporul,adică a tov. Stalin. Pentru mulți care ii văd cu aroganța pe ruși cu o mentalitate tâmpit nazista oare imposibil. Cum rușii să facă asta, cum rușii puteau să-i depășească pe americani, pe nemți, pe japonezi, cum puteau rușii să facă cercetare? Până și pentru programul spațial sovietic s-a acreditat ideea că era german, de parcă nu americanii i-ar fi capturat, capturat e un fel de a spune că toți se duceau să se predea la americani.
Hitler nu a refuzat războiul, a fost un tâmpit dacă ar fi citit cea mai importanta pilda a lui Sun Zi (cu regele care cedează la huni un cal, apoi mâna unei prințese ca apoi să – i nimicească când i-au cerut o bucată de pământ nefolosita) ar fi înțeles că nu trebuie să întindă coarda. A crezut că poate să repete ce a făcut Frederic cel Mare când a împărțit Polonia cu Rusia și Austria fără ca Franța și Anglia să facă ceva. A crezut că merge cu amenințarea, știa că războiul nu era dorit de nimeni si ii tot amenința. A interpretat greșit cedările anglo-engleze. Spre deosebire de Frederic care cât era el de mare nu a reușit să înfrângă armata rusă, Hitler a reușit, Frederic a reușit, chiar după ocuparea și devastarea Berlinului de ruși, să – și păstreze și Regatul și să-i facă aliați și parteneri pe ruși, inclusiv la împărțirea și dispariția Poloniei. Din aceasta motiv Frederic este Mare iar Hitler un caporal megaloman și cretin (să te duci iarna fără cojoace și izmene în Rusia înseamnă că ai depășit stadiul de prost). Ce puteai să-mi spui tu științific? Că Hitler nu era pregătit de război? Ori nu era pregătit să lupte pe două fronturi? Sau că avea nevoie de izmene și cojoace să lupte iarna în Rusia? Normal că nu era pregătit de război pentru că râdea ca prostul când sovieticii luptau în Finlanda la
– 40°C, spuneau că sunt nepregătiți și proști. Sovieticii în Războiul iernii au avut toată armata motorizata, în schimb Hitler mergea și cu tancuri, dar și cu tancuri și căruțe să ocupe Moscova. Sovieticii au ajuns mecanizati la Berlin. Cine a fost pregătit de război? Hitler nu era pregătit de război, dar a amenințat Cehoslovacia. Ce motiv avea? Erau discriminați, maltratați minoritarii germani? Cehoslovacia desfășura activități ostile la adresa Germaniei? Până la invadarea Poloniei și pretextul declanșării războiului a dispărut de pe harta Europei Cehoslovacia și Austria în dauna Germaniei și ca urmare a înțelegerii sovieto-germane Lituania, Letonia și Estonia iar Finlanda și România au pierdut teritorii. Cu acordul lui Hitler România a pierdut Basarabia, Nordul Bucovinei, Cadrilaterul și Nordul Ardealului așa că toți „specialiștii forței adevărului științific” care găsesc scuze și explicații pentru atitudinea Germaniei naziste îmi trezesc o silă de nedescris.
Keynes avea să scrie din 1919 că Pacea de la Versailles este drumul către un nou război, acesta fiind unul din motivele pentru care spuneam că există și un adevăr al învinșilor, dar modul tâlhăresc în care Germania a repus în discuție vinovăția colectiva (în realitate erau vinovați kaiserului și clica militarista germană ) a discreditat-o și o discreditează, și ii discreditează și pe susținătorii „forței adevărului stiintific” care îl prezintă pe Hitler altfel decât a fost.
În încheiere vreau să-ți spun că acesta a fost ultimul dialog cu tine, tocmai ți-am dat un damnatio memoriae. Pentru insultele aduse nu îți ridic promisiunea. Ai șansa să – ți retragi cuvintele, se întâlnește munte cu munte darămite o sirenă trădătoare cu „forța adevărului stiintific”. Crassus a încercat să lupte cinstit la Carhae , dar nu a fost suficient, a încercat să lupte ca și adversarul, tot nu a fost suficient. Dacă era deștept ar fi înțeles când trebuia să se oprească.
Să fii sănătos, iubit și mult noroc
D-le Radu Ștefan!
Radu draga, fii linistit e doar logoree…, omu’ are un orgoliu imens si nu suporta sa fie contrazis, e patologic. Mai simplu, nu’l mai baga in seama. E o chestie de smecher si pt smecheri :” intotdeauna exista cineva mai bun (inteligent, instruit, antrenat … potent) ca tine”, numai tembelii si bolnaviorii nu recunosc asta. Asa ajungem la esential – smerenia, mama intelepciunii. :)
Mult stimate si onorate Domn Adrian le légionnaire,
Va multumesc mult de tot pentru sfat si pentru sprijinul moral !
L-am notat, printre altele, cu cel mai adanc respect pe care mi-l insufla un erou si o personalitate complexa si foarte cunoscatoare de lupte crancene si de istorie , ca a Domniei Voastre, a carei prezenta ne onoreaza imens pe acest blog .
Cum noi nu stim pana unde merge propaganda si teroarea unora platiti sa discombabuleze , agresionand comentatorii de pe acest blog, io ma pregatesc pentru procesul cu care m-a -implicit -amenintat cand aceasta persoana a scris ca „ne vom intalni ” !
Sunt gata de intalnire !
Sanatate multa si tot binele din lume !
Cu toata gratitudinea
RS
Va multumesc, m’ati facut mai mare decat sunt! :) Va asigur ca dintre multi romani de foarte mare valoare pe care am avut ocazia sa’i intalnesc de 25 de ani de cand sunt plecat de acasa, io sunt cel mai mic. Cat despre „intalnirea” cu Surenu, parerea mea e ca va pierdeti timpul dumneavoastra, care este mai pretios decat alegoriile, provocarile si injuriile unui mic bolsevic ( parearea mea e ca sunt mai multi, reuniti intr’o grupare, comentariile au mai multe stiluri, unele sunt mai docte altele complet inepte etc). Asta nu inseamna ca trebuie lasati sa’si faca de cap. Oricum eu va sunt alaturi. Doamne’ajuta!
Inca odata va multumesc din tot sufletul, Domnule Adrian le légionnaire !
Se vede clar ca ati gravitat in sfere inalte, cu o societate de elita autentica a neamului romanesc – aveti neclintirea spiritului indomitabil in fata dusmanului, neclintire cu care ne binecuvantati si pe noi, prin exemplul Dumneavoastra !
Sunt convins ca ati avea multe de spus despre stralucirea actelor Dumneavoastra, dar modestia si discretia de caracter a oamenilor cu adevarat valorosi , va impiedica s-o faceti !
Totusi ea transpare din comportamentul Dumneavoastra !
Chapeau bas !
Aveti mare dreptate, sindicatul gangsterilor de pe acest blog si de aiurea, nu trebuie lasat sa-si faca de cap cu cititorii , chiar daca colporteaza in cel mai stalinist mod – cu o agresivitate in continua crestere caci au scapat tramvaiul ! Datorita internetului lumea le-a patruns secretele si sunt desperati !
Iar criza care urmeaza ii va lovi si pe majoritatea dintre ei, caci nu se vor gasi bani destui sa-i salveze !
Va pieri si parazitul , nu doar organismul parazitat!
Poate ca bunul Dumnezeu ne va ocroti si scapa de ei !
Nu putem decat sa stam de straja si sa-l ajutam asa cum putem si noi, informand romanii !
Cu Dumnezeu inainte !
Nu am avut rabdare sa citesc tot textul, deoarece raspunsul se poate da chiar in baza titlului:
Finanta mondiala a investit in Hitler sa ajunga in inima Rusiei pina in 1942, iar apoi a investit in Stalin penru a ajunge la Berlin. De ce? Pentru ca sa dispara cit mai multi crestini!
si cine s-a opus in Romania cel mai vehement pactului Molotov -Ribbentrop? Va spun eu si va spune istoria si documentele: NICOLAE IORGA. Care in Consiliul de Ministri, in ziare era cel mai vocal, si in toata tara, ,, ne vom bate pentru Basarabia,, A fost cel mai vocal IMPOTRIVA intelegerii Molotov- Ribbentrop, si pe sovietici si pe Hitler l-au deranjat Iorga!
tot in aceste documente sunt prezentate scandalurile din 1939 de la ambasada Romana din Paris. Agentii lui Carol al 2-lea, teroristului si criminalului , au instruit ambasadorul Romaniei la Paris sa intre in gratiile diplomatice ale Germaniei pentru a obtine informatii. Germania a oferit garantii TERITORIALE ale Romaniei Mari, cerand la schimb Romaniei sa nu avantajeze Polonia in eventualitatea unui conflict. Erau mai multe beneficii reciproce prezentate in mod secret in negocierile dintre state. Ambasadorul lui Carol 2 in Paris a facut PUBLICE toate convorbirile cu nemtii, ceea ce l-a infuriat la culme pe Hitler! Astfel desconspirand orice intelegere intre Romania si Germania, si avantajand asazisii ,,aliati ,, anglo-francezi. Si dupa politica criminala dusa de TITULESCU la Liga natiunilor, care a impus Sanctiuni economice si Embargo atat Italiei cat si Germaniei, s dupa aceste scandaluri diplomatice monstruoase, de ce va mira ca am pierdut Ardealul, Basarabia, Bucovina, Cadrilaterul in 1940?
Etiopia vă spune ceva? Sancțiunile împotriva Italiei au fost impuse ca urmare a agresiunii împotriva acestui stat independent african creștin și pașnic. România a cerut inclusiv sancționarea URSS pentru agresiunea împotriva URSS. Lăsați-o mai moale cu Titulescu, modelul lui de politică externă a fost urmat de RS România din vremea lui Ceaușescu. A fost rea politica externă a lui Nicolae Ceaușescu?
Zii si tu Abissinia ca sa aibe lumea repere, apoi in a doua fraza cred ca vorbeai de urss si polonia. Nea Nicu a fost genial in politica externa si n’a avut nimic in comun cu junkiul de Titulescu, un vandut total, tradator printre tradatori. Recunoasterea „meritelor” lui a fost impusa de gasca kominternista pt care a lucrat.
mi-a plăcut asta cu Abissinia! Titulescu parcă nici nu era român. Dacă nu era român, sintagma trădător nu se potrivește pentru un alogen. Mai degrabă vînzător manipulator.
Corect, un alt alogen infiltrat, nu mai stiu cine ii comenta trasaturile asiatice.
Curat asiatice !
Hahahahha!
Document BUZATU, din arhivele studiate: ,, Maresalul Antonescu il roaga pe Furer sa nu mai santajeze Romania cu presupusa fuga in Italia a lui Horia Sima, cu blocarea comertului economic, cu intarzierea Inarmarii Armatei Romane, sau cu acordarea Ardealului de Sud Ungariei. Deoarece aceste actiuni nu duc la nici un beneficiu. In ultima telegrama Fuhrerul a cerut mai mult petrol din partea Romaniei, deoarece pe front s-au pierdut teritorii importante, iar zacamintele din Donbass sunt in primejdie de a fi pierdute de armatele comune. Maresalul a cerut Fuhrerului sa i se aminteasca faptul ca Romania a trimis la timp toate cotele petroliere, si de grane cerute de Fuhrer in intelegerea reciproca, si prin urmare orice incercare de presiune nu isi are temelie in relatiile bune de colaborare reciproca,, Telegrama primita de Ambasada Germana la Bucuresti, Otto Von Killinger, de la ministrul Vulcanescu in 24 februarie 1943.
Unde se pot consulta aceste arhive? Dacă informațiile dv. sunt exacte, ele arată o cu totul altă față a lui Antonescu, necunoscută mie cel puțin. Eu credeam că Antonescu a fost mereu prevenitor și obedient în relațiile cu Germania, că s-a pus la dispoziția nemților practic fără condiții.
AICI GASITI MINUTELE CHEIE CARE VA VOR SCHIMBA OPINIA !
NUMAI SA GASITI CARTEA , asta-i problema :!
„23 august 1939-1944. România şi proba bumerangului”, Gh. Buzatu si Dana Beldiman
:
Înapoi la Istorism, 23 August
Titlu: 23 august 1939-1944. România şi proba bumerangului
Autor: Gh. Buzatu
Editura: Mica Valahie
Data publicarii: 18.01.2011
ISBN: 973-7858-40-9
23 august 1939-1944. România şi proba bumerangului
Autorii iti propun un amplu studiu introductiv (aprox. 50 pag.) si o selectie de 200 documente inedite descoperite in arhivele britanice, americane, franceze, germane si sovietice, despre evenimentele din Romania anilor 1939-1944.
Vezi primele pagini (.pdf)
Articol citit de 2795 ori.
Corectitudinea maresalului I.Antonescu vis-a-vis de situatia economico-financiara a Romaniei, impreuna cu foarte multe alte lucruri interesante, transpare si din cele 4 ( ! ) volume de documente publicate, fara comentarii ” de orientare ” de PCR in 1987 ( de nu ma insel in privinta anului ). In ceea ce priveste telegrama mentionata de dvs., e de presupus ca cererea germana a venit macar cu 2-3 saptamani inainte de raspuns ( raspunsul partii romane trebuia documentat, nu ? ). ceea ce ne duce cam la sfarsitul lunii ianuarie 1943. Eu unul ma indoiesc ca la 31 ianuarie 1943 Germania se putea gandi la pierderea Dombasului.
sa nu mai uitam niste fapte: HORTY a incercat 23 augustul sau, insa a pierdut lamentabil!
Sa nu uitam! Italienii au avut 23 augustul lor, iar o parte din armata lupta pentru Hitler, alta pentru americani !
Sa nu uitam! SARBII au luptat de partea sovieticilor, insa croatii de partea lui Hitler. TITO a luptat de partea lui STALIN, in timp ce Cetnicii au luptat de partea tuturor, ajungand la finalul razboiului sa fie executati de TITO si de catre stalinisti.
Sa nu uitam! Bulgarii au intors armele impotriva lui Hitler! Da! Bulgarii au avut 23 augustul lor!
Sa nu uitam! Aromanii din Balcani au colaborat cu Hitler in ocuparea Jugoslaviei, Albaniei si Greciei, in timp ce AROMANII din Romania au fost DEPORTATI de fascisti, mutati, stramutati de Antonescu in sat in sat, din localitate in localitate, o parte inchisi in lagare( MIRCEA NICOLAU, exemplu), iar CADRILATERUL, sudul Romaniei a fost cedat BULGARIEI, facut cadou, acest pamant ,,tara sfanta ,, al Aromanilor!
SA NU UITAM! SLOVACIA a colaborat cu Hitler, in ciuda faptului ca jumate din teritoriul sau a fost ocupat de Horty !
Sa nu uitam! Cehii au epurat etnic dupa finisarea razboiului in 1945, toti germanii, majoritatea inocenti, femei si copii, care traiau in Cehia.
Sa nu uitam! POLONEZII desi erau aliati cu ENGLEZII, au fost masacrati de Hitler in massa, peste 2 milioane de civili morti, copii si femei, iar dupa razboi STALIN i-a luat pe Rezistentii partizani din Rezistenta armata poloneza si i-a deportat in Siberia.
Sa nu uitam! Ucrainenii desi au fost pur si simplu ELIBERATI de sub Gulag-ul sovietic, care i-a macelarit in massa, drept recompensa au intors armele impotriva nemtilor. STALIN a ucis peste 150000000 de ucraineni de-a lungul anilor din anii 20 pana in 1953 la moartea sa.
Sa nu uitam! In Republica Moldova au existat la prabusirea URSS in 1992 peste 400.000 de veterani de razboi sovietici care luptasera pe front pentru STALIN pana in 1945, isi daduse viata pentru ca sa fie dusi in Siberia, infometati si ucisi ulterior.
Si deci au luptat IMPOTRIVA Armatei Romane! La fel ca si diviziile sovietice TUDOR VLADIMIRESCU, si HOREA CLOSCA CRISAN, formate la Stalingrad prin tradarea generalului SANATESCU, si recrutate de Ana pauker si Walter Neulander, taticul lui petre roman.
Sa nu uitam! Germania are datorie istorica de 20 miliarde euro fata de Romania!
Cehii i-au dat afară pe nemții sudeți pentru că fuseseră de acord, aproape în unanimitate, cu anexarea Sudeților de către Reich. Așa ar fi trebuit să facem și noi cu ungurii, în 1944, după cum zicea și versatul Stalin.
E important sa pierzi castigand, decat sa castigi pierzand. Sau sa castigi printr-o marsavie sau ticalosie, tradare, care este de fapt cea mai grea pierdere. Nu raza de actiune a rachetelor, nu lipsa strategiei militare, nu aliatii Axei au fost cauza esecului. Nici macar ungurii nu au fost cauza dezastrului de la Stalingrad, or conflictul intre asazisii ,,aliati ai axei,, Romania si Ungaria. Motivul pierderii razboiului la Stalingrad a fost acela: Americanii au intrat in razboi. Americanii produceau net mai multe avioane, tancuri, alimente, productie decat Europa si Japonia. Si prin urmare razboiul era aproape pierdut pentru cei care aveau aceste informatii la nivel inalt prin spionaj:
-HITLER punea problema sa reia contactele RIBBENTROP-MOLOTOV sa -si salveze pielea, si deci nu a dat 2 bani pe soldatii germani incercuiti la Stalingrad. A refuzat planul MANSTEIN de iesire din incercuire, repliere si regrupare, lasand tinerii aceia germani in gura lupului, pana au murit cu totii 1 milion.
– Antonescu incerca sa ia contact cu aliatii, eventual occidentali, in speranta ca Romania va cadea in zona ,,anglo-americana,, nu cea…sovietica.
In acest timp SANATESCU a fost recrutat de NKVD, vazand toate aceste detalii, si planuri, a dezertat cu armate intregi la sovietici intorcand armele la Stalingrad. A fost rasplatit la 23 august 1944 cu functia de prim-ministru.
Planul STALINGRAD este aproape identic cu operatiunea IASI-CHISINAU din 20 august 1944. Incercuire masiva a fascistilor pana la capitulare.
Generalul NKVD Sanatescu infiltrat practic in Armata Romana, si cu mare gelozie pe gloria Maresalului, care aparea mereu in prima poza a Ziarului, a fost cel care l-a ARESTAT pe Antonescu dandu-i pe Antonesci COMUNISTILOR, fara nici un acord al Palatului Regal sau Regelui Mihai. Antonescii au fost practic RAPITI de comunisti prin NKVD-istul Sanatescu in seara zilei de 23 august 1944 imediat ce garda Regelui Mihai si Regele au fugit din Capitala in munti pentru a fi evitati sa fie capturati de nazisti.
La Stalingrad si Sanatescu era din gelozie pe Antonescu gata sa dezerteze si sa-l saboteze pe maresal. Trupele romanesti au atacat si pe nemti nu doar pe rusi la Stalingrad, si asta o consemneaza mai multe surse, printre care si MARIN PREDA in romanul ,, Morometii,, Apoi nu era vorba doar de o cale ferata care nu fusese cucerita la Stalingrad, ci era vorba de intregul sistem si mecanism de productie AMERICANA, care producea mult mai multe tancuri, avioane, etc decat GERMANIA, si pe deasupra se adauga si productia(restransa) a URSS-ului. Nu castiga Stalin fara americani nici macar un singur oras sau sat in fata nemtilor care erau invincibili la propriu. Dotati, inarmati, pregatiti. Si mai e ceva care o poate recunoaste oricine a trait atunci. Orice veteran, orice batran o sa iti recunoasca faptul ca atunci in anii razboiului nimeni nu se indoia ca Hitler ar fi putut pierde razboiul vreodata…. Nici macar dupa Stalingrad nu s-a pus in discutie de catre omul de rand daca chiar o sa fie stearsa Germania, or Europa de pe harta lumii. Oamenii credeau alte lucruri atunci, care cu mintea de acum nu le putem pricepe.
Care producție restrânsă sovietică? Hitler spune clar Mareșalului Mannerheim ce „monstruozități” de fabrici avea sovieticii. Ce tancuri să le ofere americanii? Rusii aveau tancuri grele și medii când restul lumii avea tancuri ușoare. Japonia și Italia de exemplu au terminat războiul fără tancuri medii. România avea tancuri franceze cu nituri din Primul Război Mondial. Singurele Armate de tancuri la începutul războiului le avea URSS și Germania, URSS avea cel mai mare grad de motorizare a infanterie, tunurile antitanc germane în prima fază a războiului erau ineficiente a.î se foloseau tunurile antiaeriene pe post de antitanc. Imediat nemții au clonat T34. Pare ciudat că Ivanii înapoiați i-au depășit pe nemți, în 7/8 august 1941 au bombardat Berlinul plecând dintr-o insulă Baltică. Nemții ca să nu se facă de râs au spus că au fost englezii. Aceștia au dezmințit pentru că condițiile meteo au fost foarte dificile. Sovieticii au reușit zburând la 7000m sub zero grade. Veteranii care au participat la operațiune au dat un interviu în Rev.Magazin Istoric.
Stalin câștiga singur și a dovedit acest lucru când a pulverizat două Armate japoneze în Bătălia de la Halhin Gol. Apoi imediat după capitularea Germaniei, URSS a transportat într-un timp record armata din vest în est și i-a nenorocit pe japonezi, americanii se chinuiau în apropiere și sovieticii au pus piciorul în Japonia. Armata lui Stalin văzută de români este o carte care nu exagerează cu nimic monstruozitatatea dotării sovietice. Sovieticii au ascuns, rușii ascund deliberat informații legate despre dotare, numărul soldaților pentru că acestea demonstrează că erau agresori, URSS era, vorba lui Nea Nicu, mai imperialista decât imperialistii. Ziua M a lui Suvorov este altă carte admirabilă care prezintă cât de mincinoși erau sovieticii.
De ce Polonia, Tarile Baltice și România au acceptat ultimatumul sovietic? Răspunsul stă în Războiul iernii, balticii care cunoșteau foarte bine linia Mannerheim au înțeles că sovieticii au realizat imposibilul. Lac, pădure, lac, pădure asta e Finlanda și încearcă să lupți iarna la temperaturi apropiate de Cercul Polar. Cum să lupți în asemenea condiții?
deci aveti impresia ca Hitler a intrat ca in branza din 1941 si ,,s-a oprit brusc,, in Stalingrad ca dintr-o data si-a aratat hoardele adica ,,adevarata armata ,,pe care o ascundea? Va inselati amarnic!! Stalin mai avea doar pe URALI productie, atat, restul era deja in mana lui Hitler. Si DONBASS-ul plin de carbune si resurse, industrie, si Kiev-ul, si orasele ucrainene, beloruse si tarile baltice….. de unde credeti ca dintr-o data rusii nu mai fugeau de rupeau pamantul de urma nemtilor, si dintr-o data au inaintat la stalingrad si au rezistat? pentru ca intrase americanii in razboi, si deja ii inarma bine pe sovietici. Gasiti si pe net o gramada de informatii, care sunt reale. Americanii l-au inarmat pe Stalin pana in dinti ca sa ne ocupe si sa ne ucida.
Aveți posibilitatea să vă documentați iar pe net puteți găsi lucruri interesante. „Greats Guns” este un film cu Stan și Bran în care armata SUA și – a etalat dotarea în anul 1941. Aveți posibilitatea să-l vedeți. Aveți posibilitatea să vă documentați de Războiul civil spaniol unde a fost prezent kilerul T26 sovietic și să vedeți cât de depășite erau tancurile germane și italiene. Citiți „revizionistii” Suvorov, Solonin ori Morar. Mai greu de găsit este Persico și Războiul secret a lui Roosevelt.
SUA erau, ca dotare militara, sub URSS, Germania, Regatul Unit Franța și Japonia.
Hoarda aveau mongolii și era o armată ordonată, disciplinata. Am mai văzut epitete de mameluci puse unor persoane efeminizate.
Suvorov mai spune in „Spargatorul de Gheata” ca sovieticii (mentionez ca sovietic/bolsevic pt mine nu inseamna rus, ci doar o masa umana metisata, stapanita de o elita, fara nici un reper moral, controlata prin teroare permanenta) au creat celebrul tanc BT (seria BT) care era capabil sa mearga cu 100 de km la ora… dar era utilizabil doar pe autostrazile nemtesti :))), era facut dupa un proiect american si au fost abandonate cu miile la atacul surpriza a lui Hitler in iunie 41, la fel si avioanele, la fel si soldatii, toate erau facute pt atac cica (zeci de mii de prizonieri, ceea ce spune mult despre reticenta spiritului fata de manifestarea maleficului). Ca sa spunem mai simplu, Sforarii au creat un dispozitiv militar transfrontalier, urss, cu toate atributele militare si de propaganda, cu care sa puna mana pe planeta. Nu a mers atunci, nici criminalii nu se inteleg intotdeauna intre ei (Stalin inainte sa crape, a dat tonul comunismului nationalist, io as zice ca a fost singurul lui gest propriu, pana atunci executand doar ce i se ordona) si e continua acum in toate directiile ( ue, sua) si cu toate mijloacele (militare, economice, conflicte religioase etc.)
Șasiu a fost după un TRACTOR senilat american, pe care armata SUA l-a refuzat, brevetul de invenție a ajuns la sovietici care au avut aprobarea Congresului, sovieticii tocmai scăpare de marea foamete. Dacă nu ar fi fost deștepți să vadă ce americanii nu au văzut, tancurile nu ar fi evoluat. Despre avioanele sovietice care au bombardat în august 1941 Berlinul, zburând la – 40° am povestit, Magazin Istoric a luat și interviuri participanților. Pot să spun și eu că Legiunea Străină e o adunătură metisata sub comanda unor ofițeri frantuji proști și fuduli care nici măcar în Mexic nu au câștigat o bătălie în fața unor țărani mexicani, flămânzi și desculți. E corect?
Stalin nu a dat niciodată ordinul comunismului naționalist, dimpotrivă a urmărit generalizarea Războiului din Coreea. Imediat după moartea lui s-a încheiat armistițiul.
După ce sovieticii au trimis primul satelit, primul cosmonaut americanii au scos povestea cu „nemții sovieticilor sunt mai buni decât ai americanilor”. Ce nemți din programul rachetelor au capturat sovieticii? Spune-mi măcar unul? Mituri create și menținute de sovietici, apoi de ruși. De ce? Pentru a se ascunde cine a provocat Al Doilea Război Mondial. Somn ușor! Rușii/sovieticii în frunte cu Stalin au fost cretini, restul au fost deștepți.
Stai bre nu te ofusca asa ca nu te cearta nimeni. Io stiam ca’i prototip de tanc hamerican (M30 facut de Walter CHRISTIE), ca rusii l’au facut si tractor nu’i bai (asa au facut si cu T50 inapoiate din Germania in 90). Daca ai avea un pic de tact si eleganta nu ai vorbi la bascalie de chestii pe care interlocutorii le’au cunoscut, da’ nu’i bai (iarasi), nimeni nu’i perfect. Tu crezi ca Dej (cu care a inceput comunismul/socialismul nationalist in Romania) le’a facut vant lui pauker si gastii ei fara asentimentul lui tov. stalin? Si à propos io n’am zis ca rusii erau/sunt niste cretini, Prokifiev sau Esenin, Tolstoi, Dostoievki sunt giganti ai culturii (bine, n’ajung la nivelul lui Eminescu, dar sunt sublimi), am avut colegi rusi, medici si piloti de elicoptere (militari), niste baieti de nota 10. Cat despre savantii rusi si eficactatea lor spun doar ca in timp ce americanii au cheltuit vreo 2 milioane de dolari sa faca pixuri pt astronauti, rusii i’au dotat cu creioane. Fii linistit, nu te persecuteaza nimeni aici. Bon courage!
Si Alan Bullock mentioneaza in cartile lui burtoase , aceeasi structura deficitara a tancurilor rusesti , facute doar ptr atac! Fapt ptr care nemtii au facut prapad! O zice si Ernst Nolte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Când te enervezi o iei pe arătură și atacuri la persoană, tipic pentru un civil, tu ești militar . Discuția a pornit de la atitudinea lui Hitler, acum mă întrebi de ce nu a înarmat armata română? Pai, ți-a spus Hitler personal! Hai să punem întrebarea logică („logica materie obligatorie la romani): de ce nu a înarmat corespunzător trupele germane din URSS, din Africa? Nu era normal așa? Mai întâi îți înarmezi trupele și apoi aliații, aliați care își asumasera niște obligații. Te dai mare strateg, uiți că ai fost un simplu legionar, crezi că ești Cao Cao? Nu avea de unde, industria germană nu ținea pasul, nici industria ceha, italienii aveau și ei probleme. Apoi tancul german nu era precum cel sovietic, gen tractor capabil să – l conducă și repara țăranul Ivan. Nemții doreau arme sofisticate, cu design, calitate și nu cantitate, aliații în frunte cu sovieticii mizau pe simplitate și cantitate. În ciuda pierderilor masive, industria sovietică care trecuse la producția de război înainte de 1941,producea masiv în Urali, apoi mai era ajutorul anglo-saxon care venea masiv prin Oceanul Înghețat. Spărgătorii de gheață a lui Suvorov are mai multe sensuri,dar trebuie mai întâi să-l citești, pe urmă să-l înțelegi.
Hitler manipula România și Ungaria iar d-ul Vlad are 100%dreptate, nu au cerut armament numai romanii, au cerut și maghiarii ori românii și maghiarii, paradoxal aliați în AXA, erau inamici.
Finlanda a primit și tancuri și tunuri pentru că le-a cumpărat a dat mărci, românii și maghiarii vreau tancuri în barter. Hitler avea nevoie de petrol, dar avea nevoie și de mărci, armata trebuia plătită, funcționarii trebuiau plătiți, la fel și muncitorii. Ce ne spune convorbirea de la Helsinki? Că Hitler i-a cerut lui Antonescu o armată mai mică, mai bine dotată și echipată. Ce ii reproșează Hitler lui Antonescu? Contribuția României la Axa care este nesemnificativa, românii fiind mai interesați de câștigurile materiale și renegocierea preturilor la materiale prime decât efortul comun la război. În traducere, Adrian asta însemna că Mareșalul urmărea decât excedentul în schimburile comerciale și meritul este al ministrului Vulcsnescu. Știai Adriane că România a avut în cursul războiului o balanța excedentara? Mareșalul a dat personal ordinul ca să se exporte în Germania, dar prioritate să aibă piața internă, preturile să fie fixe iar petrolul să se exporte numai pe armament. Dacă Germania ar fi mărit prețul de ex la tunuri cu 5%, atunci România marea prețul la petrol tot cu 5%.
Problema cea mai spinoasă este că germanii erau aroganți cu aliații pe frontul de Răsărit atât cu italienii, maghiarii cât și românii. Corpul expeditionar italian, potrivit lui Ciano, era format din cei mai buni soldați și dotați mult mai bine decât celelalte Armate italiene, în schimb nemții comentau mereu. Armatele române suplinea lipsa dotării militare printr-un spirit de sacrificiu ridicat. Nu este vina romanilor și italienilor că au fost așezați pe flancuri și nu au fost sprijiniți imediat de nemți. Sovieticii au atacat în punctele slabe și după încercuirea nemților, aceștia i-au găsit vinovați pe români. S-au întâmplat lucruri odioase la adresa românilor și numai intervenția Mareșalului la Hitler a stopat acțiunile antiromânești.
Constantin Brâncoveanu, fii lui au fost arestați de 20 de otomani, în timpul domniilor fanarioți au fost și domnitori băștinași Calimachi sau Racoviță. Alții au fost reformatori și oameni de cultură, nu toți fanarioții au fost ticăloși, exact cum nu toți domnitorii băștinași au fost onești.
Strategita Adrian comentariul tău, de la care a început polemica a fost șmecheresc, lipsită de sens a fost și acuzația de Boia (l-ai citit?), așa este și întrebarea ta de mai sus și comentariul în care îți dai drumul frustrărilor. Punct capăt aici polemicii și îmi mențin părerea cu privire la Sturza, aștept un argument logic, corect (fără să raspund), dacă ești în stare să explici atitudinea lui Sturza față de Mareșal și de ce nu a respectat Hotărârea Consiliului de Miniștri, și trădarea lui fiusu. Atât! Restul nu mă interesează. Să fii sănătos!
P.STe rugasem în legătură cu o carte, ai spus că e scumpă, mai ai un posibil răspuns la întrebarea ta.
Apai Surena draga, io nu’s nicidecum enervat ci (doar) plictisit, plictisit sa vad obstinatia in eroare, dincolo de logica si chiar de un simplu calcul (sa zici ca fiul Printului Sturza a fost dezertor cand razboiul din Rasarit nici macar nu incepuse).
Si rogu’te, nu’mi reprosa mie atitudinea ta, smecheriile astea cu inversiunea acuzatoare merg la oameni mai imberbi, io mi’s trecut de prima tinerete.
Doamne’ fereste, nu m’am pretins niciodata, sa fiu „mare strateg”, am fost doar un simplu soldat in Legiunea Franceza care a format doar cateva sute de combatanti de elita in lupta din jungla si care a trait cateva nenorociri pe planeta asta din Orient in Africa si pe la Sarajevo, si care a salvat cateva vieti (si militare si civile), am doi veri care sunt inca acolo si atentie, dupa mai mult de 15 ani de cand am plecat, mai vin veterani sa le dea de baut caci varu’ Adrian le’a salvat viata (cu toata modestia dar tre sa o stii si matale, sper sa fi facut si tu la fel, daca nu cu oameni, atunci macar cu niscaiva pisici)… cao cao e domeniul tau – ca pusti, sabii, pumni si suturi ai vazut doar la playstation si la tv.
Respectul e mare lucru pe lumea asta, nu stii niciodata cu cine vorbesti mai ales pe net. Matale stii ce inseamna sa fii pe campul de lupta sa ceri doar cateva baterii de artilerie (nu armament pt 50 de divizii),ca sa poti sa tai principala artera de aprovizionare a inamicului (caci pe acolo venea grosul nu pe la cercul polar) si sa ti se dea „o prastie”, inseamna ca ceva e putred rau in „regatul Danemarcei”. Iar ca fapt divers, nemtii mergeau numai in plecaciuni in fata Corpului de Vanatori de Munte al lui Mociulschi si alti bravi comandanti romani care au fost fierul de lance in Kuban, da mai Surena aceia lichidati in parte la Oarba de Mures din ordinul expres al Comandamentului Sovietic. Martirul Brancoveanu a fost mazilit cu atata usurinta de Poarta (care a lucrat pervers pretinzind ca trimite un functionar „capugiu” cu 12 soldati in drum spre Hotin, sa faca o pauza de odihna la curtea domnitorului), dar cauza principala a fost ca Brancoveanu a desfiintat corpul de armata profesionist, concentradu’se pe diplomatie si realizarile culturale.
Cunosc realizarile lui Mircea Vulcanescu la Ministerul de Finante, fapt pt care a fost condamnat pt „crime de razboi”.
Atentie ca Scarlat Callimachi a fost grecotei de la Stambul nu a fost domn pamantean (n. 1773 în Instambul/Fanar; d. 12 decembrie 1821 la Bucuresti, otravit se pare de osmanlai).
Cand am vorbit de Boia (pe care l’am frunzarit, caci daca ai un pic de bagaj istoric iti da varsaturi rapid) este din cauza ca de catva timp ma lovesc de anumiti indivizi iesiti de pe bancile facultatilor (indeosebi Iasi si Cluj), care sunt deformati complet si se erijeaza in formatori de opinie ai actualei societati romanesti. Astfel un domn din Iasi care se pretindea „doctor in istorie” si specialist in cel de’al doilea razboi mondial, imi spunea cu nonsalanta ca referintele lui sunt boitul (de la transilvaneanu’ a se boi – a se machia, masca) si ca pe Domnul Profesor Gherghe BUZATU, care este specialistul prin excelenta al acestei perioade, nu’l poate studia din cauza de antisemitism, asa ca rogu’te nu’mi mai pomeni de ipostori autodeclarati specialisti in „istoria partidului”, „director fondator al Centrului de Istorie al Imaginarului”, care scriu despre istorie in functie de fantasmele personale. Cartea despre care vorbesti nu ti’o pot propune, caci io nu’s decat traducatorul, apoi mai este o echipa de oameni foarte docti, care se ocupa de adaptare, editare, iar eu nu pot sa dispun de munca lor dupa bunul meu plac, sau al altcuiva. Pot doar sa prezint informatii luate de acolo (in schimb daca se va reusi publicarea, o vei putea cumpara pt un pret modic).
apreciez intervențiile!
multam fain, dl Stan!
si eu la fel, foarte tare caci sunt enorm de necesare !
Multumim .
Daca spuneai ca intalnesti studenti de la Bucuresti o nimereai,dar de la Cluj unde este academicianul Ion Aurel Pop ori de la Iasi ai nimerit ca nuca in perete, ma indoiesc ca un student al lui Pop ar fi in stare sa o ia pe aratura. Familia Calimachi si-a grecizat numele,se numeau Călmașul si erau de loc din Orhei,nu ma intreba de ce si-au schimbat numele.
De ce nu-i dai numele distinsului istoric? Oricat ai incerca sa-l aperi pe Sturza junior nu ai argumente, cat despre pretul modic…Ca veni vorba de pret, glumind pe seama nelivrarii de tancuri si tunuri antitanc germane necesare Romaniei si nelivrate de nemti,asa au cerut si ei un pret modic, finlandezii l-au platit,noi nu. Nu judec decizia Maresalului,omul nu a introdus si generalizat cartelele in vremea razboiului iar excedentul lasat si datoriile neachitate de Germania care,poate intr-o zi cu soare,vor fi revendicate si incasate il fac unic intre conducatorii din vremea razboiului.
Cand ai lucrarea publicata si pretul imi dai de veste.
Nu pricepusi, hai ca’ti desenez. Romanii si nemtii erau aliati, romanii erau in cel mai aproape punct de artera principala de aprovizionare a bolsevicilor. Romanii zic: Hans ada si tu un tun mai acatari sa le taiem oxigenul la inamici, Hans zice nein?! Adicatelea las sa aibe cat mai multe asa ne macelaresc si pierdem sigur razboiul. In plus tu zici ca Hans mai voia si bacsis. Daca citeai cu atentie vedeai ca individul era un oarecare pe fb care se pretindea doctor in istorie. Invatamantul universitar din tara la ora actuala ca este BB (o viesparie antiromaneasca) din Cluj, Iasi sau Bucuresti este predominat de ideologia globalista/soroista.
Ce știi de propunerile de pace făcute de Hitler lui Stalin?
Au ramas la stadiu de discutii/negocieri (pe baza antecedentului Ribbentrop-Molotov, pana cand stalin a inteles ca balanta s’a inclinat net in favoarea lui, mai ales dupa 23/08/44), cum au fost cele facute englezilor (si englezii au vrut sa o dea la pace, dar n’au acceptat unii „alesi”), cum au fost cele peste 30 de propuneri de pace facute de Hitler polonezilor inainte de 39 si refuzate de acestia impinsi de perfidul albion si lojile din Franta. Ca si cele romanesti etc., toata lumea negocia, tatona …
1942/1943 atunci au avut loc discutiile
atitudinea germaniei privind nesprijinirea logistica a armatei romane isi avea originea intr-un ordin expres a lui hitler care stipula cain ciuda prounerii romanesti de asigurare a unei misiuni militare germane de mare anvergura insotita de armament si echipament pentru armata romana nemtii au trimis o singura divizie pe cand transferul de echipament militar german era exclus pe toata durata razboiului…lucru care s-a dovedit a fi adevarat si respectat pana la prabusirea finala a frontului de est si implicit a razboiului hitler aplicand disimularea si asfel incercand si reusind sa mentina puterea militara a romanilor la un nivel minim declarand ca o mobilizare pe scara larga a armatei romane nu era de dorit fapt dovedit pana in ultima clipa aliantei sabotand permanent incercarile lui antonescu de a reorganiza armata romana din prima clipa a ascensiunii sale la putere. Perceptia aceasta n-a putut fi schimbata nici dupa comportamentul exemplar al armatei romane pe frontul de est nici de contributia semnificativa si angajamentul total desi chiar nemtii au fost surprinsi placut de aliatii lor romani ale caror merite au fost recunoscute individual de cativa comandanti nemti la sfarsitul razboiului. Vezi larry watts „aliati incompatibili”
motivul refuzului este ca Hitler se temea ca nu cumva Antonescu sa foloseasca Armamentul vandut romanilor, impotriva Ungariei pentru recuperarea Ardealului cedat.
tot ce e posibil, in 44 tara era plina de armament nemtesc, cand eram in armata la Sibiu in 89 am mutat sute de lazi din depozite, cu mitraliere mg 42 in vaselina de stocaj, adica in stare noua in varianta normala si pt avioane (cu tragaci electric), dar de asemenea neica Hitler stia si de faptul ca soldatii dati de Hungaria pe frontul de est (cca 100 000 de oameni) erau romani transilvaneni.
Romanii transilvaneni au fost mobilizati in batalioanele de munca si de geniu.
Despre calea ferata care nu putea fi batuta de romani : daca ar fi sa ne luam dupa „NOTA REDACTIEI „, atunci ar fi vorba despre o cale ferata ” care venea din Iran ” si ajungea la 9 km. de pozitiile romanesti de la Cotul Donului. Ceea ce este cu totul absurd.Cotul Donului este la Nord-vest de Stalingrad, care era ocupat, cu gara cu tot,de armata germana asa ca nu mai trecea nici un tren pe acolo. Ar putea fi vorba despre pozitile ocupate de Armata 4 romana, in stepa calmuca, deci la Sud de Stalingrad, dar acestea nu ajungeau pana la Volga, iar calea ferata Astrahan-Stalingrad ( care ar putea fi invocata in acest context ) trece la Est de Volga, la vreo 150 de km. de cea mai estica pozitie ocupata de romani, ori germani in stepa si nordul Caucazului. Ar mai putea fi vorba depre calea ferata care dubleaza muntii Cucaz prin Sud, dar aceasta era interceptata de germani ( si/romani ) spre capatul ei din Vest si, oricum numai un nebun ar fi ingramadit livrarile militare aliate in sudul Caucazului,fara nici o sansa de a fi aduse pe fronturile principale si , mai ales, la numai 9 km. de inamic. Asadar- baliverne cum sunt atatea si care deservesc adevarata noastra cauza.
Este vorba de cartea lui Vasile Șoimaru despre luptele de la Stalingrad și cotul Donumui, de unde eu am preluat informația. S-ar putea ca eu să citez greșit, în esență este vorba de o cale ferată care aproviziona trupele rusești care luptau la Stalingrad. La acest sabotaj se referă și un medic militar, care a supraviețuit ani buni după 1990, și pe care Vasile Șoimaru l-a cunoscut și îl citează. Greșeala este a mea, că nu am dat informația exactă. Dar sensul informației – faptul că germanii au făcut multe greșeli pe care românii au încercat în zadar să le îndrepte, l-am păstrat.
Eu nefiind istoric îmi îngădui să mai „cânt după ureche, iar nu după note”. A nu mi se lua în nume de rău! Subiectul Stalingrad nu pretind a-mi fi cunoscut, nu este un subiect la care am meditat, m-am documentat șamd!
Cu prima ocazie o să-l fac atent pe domnul Șoimaru sau o săcaut cartea și voi găsi întocmai care este corect citatul.
Mulțumes pentru atenționare! Spiritul critic nu trebuia abandonat nicio clipă!
Va multumesc pentru atentie, domnule profesor. Observatia mea nu are mare importanta, ba chiar, in contextul marilor mistere ale celui de-al doilea razboi mondial, nu are niciuna.Este suparator insa sa observi lipsa documentarii celor ce se implica, pentru ca asta duce automat la patima si de aici pana la concluzii ernonate nu este mult. Un alt exemplu ar fi situatia zacamintelor de la Baku, neincendiate de germani in retragere si lasate, deci , inamicului. Ei bine, trebuie sa precizam ca armata germana (ori fortele axei, daca preferati) nu a ajuns NICIODATA la Baku. Ca sa ne lamurim : fortele axei nu au cucerit niciodata intreg Caucazul. Punctul cel mai de Est atins a fost orasul Vladikavkaz ( sau imprejurimile sale )Acolo au fost cartiruiti vanatori de munte romani.Vladikavkazul a fost luat in septembrie 1942 si reluat de rusi in ianuarie 1943, iar Kubanul intreg reluat pana la februarie 1943. Axa nu a reusit sa debuseze in sudul muntilor Caucaz. Dintre cele 3 mari situri petroliere din regiune : Maykop, Graoznai si Baku, a fost luat de Axa numai primul.Sigur, s-a facut folclor mult cu Caucazul, pentru ca tema se si preteaza, iar aici comportamentul trupelor romane a fost la inaltime si apreciat ca atare de germani.Altele sunt insa enigmele acestui razboi; foarte mari ( si criminale ) hotarari subterane se pare ca au fost luate inainte si in timpul lui.
Absolut, la fel am citit si eu in memoriile unui fost combatant, ceea ce este sigur si arhidocumentat este:
1. daca Hitler intarzia cu 2 saptamani in iunie 41 Europa era ocupata pana la Atlantic de catre sovietici.
2. Hitler a ezitat sa distruga productia si rezervele de petrol de la Baku (poate la aceasta se referea si veteranul nostru).
https://www.rumaniamilitary.ro/cea-mai-mare-minciuna-secolului-xx
https://www.rumaniamilitary.ro/un-pic-prea-tarziu-putea-hitler-sa-opreasca-uniunea-sovietica-in-vara-anului-1942
Faptul că nu le-a distrus ce explicație are?
explicatia este ca Hitler a fost un sabotor , cel mai mare sabotor al Europei anti-comuniste, pentru a-si negocia cu aliatii scaparea vietii de dupa razboi, fiind CONVINS ca Germania va pierde razboiul oricum, din cauza intrarii americanilor in razboi, si faptului ca industria germana NU facea concurenta si fata la industria de razboi pusa in miscare de americani+ cea sovietica alimentata tot de americani. La acestia se mai adaugau si coloniile englezilor impotriva lui ….deci Hitler si-a scapat pielea! Lasand in urma abandonati doar la Stalingrad 1 milion de cadavre: intalieni, romani, unguri, dar in primul rand nemti, pe care i-a lasat abandonati si incercuiti.
Hitler NU a rupt pactul Molotov-Ribbentrop, si a sabotat propria Armata germana ca sa-si scape viata dupa razboi. El negocia in secret cu Stalin, inclusiv la Stalingrad, de aceea si-a abandonat trupele incercuite acolo, si peste 1 milion de soldati care au devenit cadavre.
ehe daca ar fi fost numai asta, cand a ajuns la 100 km de Moscova in loc sa inainteze si sa o ocupe (ar fi avut un impact psihologic colosal, stalin fugise deja si se ascunsese numai el stie pe unde), sa puna trupele la adapost pt iarna care se apropia (nefiind echipate cu echipamentul de iarna), o coteste la dreapta si pleaca sa ocupe sudul Ucrainei, pierzand initiativa ofensivei si dand timp sovieticilor sa se refaca, la Stalingrad in loc sa se retraga si sa se regrupeze (lucrul la mintea orcarui boboc in tactica, blocheaza trupele pe loc si pierde peste 500 000 de soldati) …
va referiti la cei din zona ocupata, in Ardealul de Nord, Sibiul, nu era inclus, iar in anii 80 si nu numai, depozitele erau mutate dupa considerentele diferitilor responsabili.
Hitler nu a dat 2 bani pe chestiunea romaneasca de la Ip Trasnea Huedin etc. El dorea doar sa puna presiune pe ROMANIA santajandu-o cu Ardealul pentru:
-generalul Sanatescu din Armata Romana fusese recrutat la Stalingrad de catre NKVD sovietic, de catre inamic
-Armata Romana a refuzat epurarea etnica a tiganilor din interiorul sau: Tiganii luptau in Armata Romana ca si romanii, fara discriminare
-TITULESCU sanctionasera Germania si Italia fascista la LIGA NATIUNILOR, cand era seful ei. Sanctiuni economice, etc.
-Ambasadorul roman carlist in 1939 a publicat in presa franceza la Paris toate propunerile Germaniei naziste oferite Romaniei, pentru a desconspira nazistii si a-l descoperi pe Hitler
-Romania a gazduit tezaurul POLONIEI ocupate de Hitler in 1939, precum si tot aparatul si Guvernul Poloniei, pentru a se exila in Anglia, deci la dusmanii Germaniei. Romania, mai exact CAROL 2.
Avanad in vedere atitudinea dusmanoasa impotriva Germaniei a multor romani, in special si legionari din Ardealul cedat, Hitler si-a mentinut santajul asupra Romaniei prin ARDEALUL de nord, prin lichidarea miscarii Legionare de la putere ( simistii cerusera cand erau la putere, recuperarea Ardealului urgent, din aceasta cauza fusese acuzati de Siguranta si de catre Hitler , de comunism si simpatie sovietica), a refuzat inarmarea Armatei Romane cu tehnologie ultima germana, etc.
-si cel mai important aspect: cercetatorul, geniul care avea simpatii nationaliste, GEORGE MANU a refuzat sa participe la constructia bombei atomice pentru Germania si aliatii sai, si chiar si pentru Romania fascista.
Vlad, Hitler prin oferirea Transilvaniei de Nord, hungurilor a dorit sa plateasca niste polite romanilor (aroganta gastii lui Titulescu etc.), era ranchiunos (pe francezi i’a pus sa semneze armistitiul in acelasi vagon din 1918, schimband locurile invingator/invinsi). A pus umarul la distrugerea Legiunii care era o organizatie nationalista extrem de periculoasa pt el (si pt Stalin la fel), o armata perfect disciplinata si motivate de cca 1 milion de tineri, tot ce dorea sa obtina a fost petrolul. George MANU era legionar, deci atitudinea lui a fost normala. Tezaurul ca si guvernul polonez nu au fost gazduiti ci doar au tranzitat. Nici o minoritate nu a fost exterminata in Romania lui Antonescu ci doar romanii nationalisti, legionarii, cu sutele de mii. Evrei care au fost deportati erau cei cu activitati comunist/teroriste iar tiganii deportati erau cei care se dedau la jafuri si alte nenorociri prin satele romanesti unde barbatii erau plecati pe front.