Mă îngrijorează…
*
Mă îngrijorează…
Mă îngrijorează ieșirea în stradă a mii de persoane, tineri îndeosebi, cu un motiv literalmente neserios pentru două săptămâni de proteste: neregulile de la câteva secții de vot din străinătate! Câte? Repet: câteva! Cauzele nu pot fi imputate guvernului, ci legiuitorului, care nu a luat în calcul un detaliu ivit prin modificarea legii: durata de completare a declarației ce trebuia dată de fiecare alegător din străinătate! Cu toate acestea, nota bene!, numărul votanților din ziua de 2 noiembrie a fost mai mare decât la toate precedentele alegeri din străinătate!… Și atunci?
Repet, numărul celor care au votat pe 2 noiembrie a fost mai mare decât numărul celor care au votat la precedentele alegeri prezidențiale din 2009. Iar numărul total al celor care nu au apucat să voteze din pricina proastei organizări, sub 2000 de alegători, nu reprezintă nici măcar 0,01% din voturile exprimate! Adică nu poate fi vorba de o fraudă, de o manevră menită să favorizeze candidatul guvernului, considerat responsabil de bunul mers al alegerilor!
Ce s-a întâmplat poate fi considerat un accident neprevăzut! De ce se face atâta caz, de ce iese lumea în stradă pentru o „fraudă” de 0,005% ? Nu cumva alta este ținta?
Mă îngrijorează faptul că, în mod evident, există alt motiv, altă țintă, chiar dacă cei mai mulți dintre participanți și-au închipuit că-și arată astfel solidaritatea cu frații români de peste mări și țări! Iar acel motiv, motivul real, scopul urmărit, nu-mi este ușor să-l înțeleg! Diversiune, diversiune, dar unde vor să ajungă organizatorii ei?!
Mă îngrijorează faptul că cineva a avut capacitatea de a amplifica această reacție firească de nemulțumire, de a face din ea un motiv ca „lumea să iasă în stradă”! Cine a avut această capacitate organizatorică? Cine s-a priceput să „prostească” atâta lume?!
Rețelele de socializare de pe internet?
Care dintre ele?, căci sunt mai multe și cu orientări foarte diferite!
Constat așadar că există acest „jucător” pe scena politică: entitatea care s-a implicat cu destul succes în manipularea manifestanților noștri, de bună credință și nu puțini! Care s-au adăugat nucleului dur, al profesioniștilor, mercenari ai ieșirii în stradă! Știm foarte bine că există asemenea profesie, nu numai la noi, ci în toate democrațiile lumii!… O profesie din care se poate ieși la pensie… Întrebarea este cine plătește pensia! Statul român sau care stat vecin?!…
Mă îngrijorează telefonul primit „din diasporă” în urmă cu câteva ore. Domnul Popescu – nu avea cum să-l cheme altfel!, m-a făcut atent la ce se va întămpla DUPĂ! De luni încolo! După ce se vor afla rezultatele! Cine controlează așa de bine ieșirea în stradă a mii de români cum va reacționa? Nu cumva zilele trecute am asistat numai la un antrenament, la o repetiție generală pentru ce va urma?! Căci, indiferent de rezultat, indivizii ACEIA își vor vedea de treabă în continuare!… Vor acționa, indiferent de rezultat. Cum?
Ipoteza nr. 1: câștigă PONTA. Este extrem de probabil că ACEIA au în vedere mai multe posibilități de a contesta alegerile. Inventivitatea infractorului o depășește pe a procurorului general! Se vor pricepe, cu ajutorul unor cârtițe infiltrate în tabăra lui Ponta, să producă ilegalitățile reale de care să se folosească ca pretext credibil! Și vor scoate încă și mai mulți oameni în stradă!
Se va repeta scenariul din Ucraina?! Nu exclud ipoteza că vor încerca!… Exclud ideea că vor avea succes! Dar mă întreb cât ne va costa să reinstaurăm liniștea și ordinea?!
Ipoteza nr 2: câștigă JOHANNIS! Motiv ca ACEIA să scoată în stradă și mai multă lume, lume care va fi manipulată să manifesteze pentru a cere demisia lui Ponta și a guvernului! Lumea manipulată de ACEIA va judeca, aș zice, sentimental, nu după textul de lege! Legea îi permite lui Ponta să rămână prim ministru până la noi alegeri parlamentare, până la constituirea unei noi majorității parlamentare…
Abia atunci, dacă căștigă Johannis, sub pretextul că se impune demisia lui Ponta sau chiar dizolvarea Parlamentului, vom asista la o escaladare a ieșirilor în stradă, tot mai violente, și se vor constitui două tabere antagonice, mai învrăjbite ca oricând, cu români din toate categoriile, care vor ajunge să se înfrunte în toate felurile posibile!… Se va ajunge ușor de tot la o situație de haos, de instabilitate, care se poate încheia în mai multe feluri, inclusiv printr-un dezastru politic!
…Noi ne gândim cum să sărbătorim Centenarul Unirii. Dar alții, din țară și din străinătate, se gândesc foarte serios cum să ne strice ori chiar să ne împiedice sărbătoarea! Se gândesc și acționează în consecință! Pentru ca la orizontul evoluției noastre politice în locul Unirii definitive să apară spectrul dihoniei, al destabilizării, al dezmembrării teritoriale! Nu a învățat nimic din istorie cine nu pricepe că există forțe puternice care se concentrează pe acest subiect, încercând să producă momentul favorabil aneantizării pe veci a României Mari!
Aceasta este miza de votului de mâine…
Mai îngrijorat ca oricând,
Ion Coja
15 noiembrie 2014
Mai zilele trecute, am avut ocazia unui dialog cu niste tineri, pe tema votului de la scrutinul prezidential, eu fiind curios asupra motivatiei pt care votul unora s-a indreptat catre M. Macovei. In lumea pustimii, pardalnica era cunoscuta ca „mama” DNA, desi structura cu pricina, sub denumirea PNA, exista inca din guvernarea Nastase.
Culmea este ca cei tineri au votat impotriva „comunistilor” a „ciumei rosii”, desi, in acele vremuri de dinainte de ’90, multi dintre ei nu se aflau macar in faza de proiect.
Pe de alta parte, prezentandu-le „reforma justitiei” din 2005-2006, initiata de ministrul Macovei, cea care a preluat prerogativele CSM, ref la prezentarea de propuneri de magistrati ce urmeaza a fi numiti prin decret prezidential, …….. iar acum militeaza ca aceasta atributie, cat nu-i ea la putere, sa revina in curtea CSM. Si cand auzi ca „n-am stiut asta!”, rezultand clar lipsa de informare, ……. Generatie degenerata!
Am primit pe E mail, de la dl Zaharia Marius, comentariul de mai jos:
„Materialul contine elemente de adevar dar si multe inexactitati. In final, este o actiune de intoxicare, pentru ascunderea adevarului. Din perspectiva Puterii, este necesara si inevitabila. Din perspectiva consumatorului ,dependent de adevar, este o mare provocare, cu consecintele de rigoare.
Imi permit numai cateva ajustari. Trosca nu a fost comandantul USLA. El fost desemnat pentru suplimentarea protectiei ( anti-teroriste ) lui Ceausescu in cadrul dispozitivului Directiei a V-a ( de securitate si garda ).
Lista cu numele persoanelor prezentate nu se refera la suspiciunea, aparteneta lor la alte servicii secrete. Nu pot comenta mai mult.
In privinta metodelor de munca, nimic nou sub soare. Americanii le aplica ad literam ( si nu numai ei ).
Cunoasterea intimitatilor nu este conditionata de titlurile academice ale unor indivizi dependenti de luminile rampei. Cunoasterea este determinata de dimensiunea oculta a implicarii devotate a persoanei in lumea umbrelor.
In privinta actiunilor informative, sa nu cadeti in plasa devoalarii lor pe scheme logice.”
D-le Coja mai sus spuneti :
„De ce se face atâta caz, de ce iese lumea în stradă pentru o „fraudă” de 0,005% ?”
Aveti o eroare de calcul. In afara Romaniei sunt 4 milioane de romani. Lipsa de organizare in sectiile de vot a adus o eroare in rezultatul alegerilor in primul tur ce poate ajunge la 25% din rezultate (comparativ cu nr total de votanti)
Luand in calcul structura romanilor aflati in strainatate, (unde peste 80% dintre ei au drept de munca…deci si de vot) aceasta eroare indusa voit de sistem este mult mai mare, iar pierzatorii nu sunt Ponta sau Iohannis ci dl Melescanu sau D-na Macovei.- adica o schimbare structurala majora in politica Romaniei.
Pt ca romanii plecati la munca in strainatate sunt exact cei care nu au acceptat situatia din tara, obedienta fata de „familiile politice mafiote autohtone”, cei care au ramas fara servici din cauza „privatizarilor” care au dus la distrugerea economiei romanesti, cei care de-a lungul timpului nu au mai suportat „sistemul” indiferent cine se afla la „butoane” – si in consecinta cei care apreciaza cel mai mult progresele justitiei promovate de d-na Macovei sau politica externa rationala promovata de dl Melescanu.
Indiferent cati romani vor vota in turul 2 – 200-300-400 de mii – va iesi in evidenta faptul ca intentionat nu s-a dorit contabilizarea votului romanilor care sunt in principal orientati spre o „schimbare de sistem” sau spre o lupta „anti-mafia”, spre continuarea aplicarii justitiei, spre transformarea Romaniei intr-un stat de drept.
– Se va evidentia ca NU s-a contabilizat VOIT votul romanilor care nu voteaza pt „o punga de faina” ci pentru principii democratice.
Un suscces al alegerilor ar insemna demonstratia ca administratia de la Bucuresti ar fi fost capabila sa ofere posibilitatea de vot la 4 milioane de romani – ori matematic nu se poate demonstra decat accesul la vot a cel mult 500 mii de romani.
– Deci administratia de la Bucuresti – aleasa sa rezolve problemele – nu gaseste solutia decat a vaicarelii „ca nu se poate altfel” – adica nu se poate accepta decat „pumnul in gura pus diasporei”.
– Ori asta inseamna vicierea majora a alegerilor si obstructionarea unui DREPT CONSTITUTIONAL – dreptul lal vot…
Aveți dreptate, în principiu. Eu m-am referit la celelalte alegeri și am făcut comparația între cei care au organizat alegerile în 2009, 2004 samd. La toți guvernanții de după 1990 le-a convenit să îngrădească participarea la vot a românilor plecați din România.
Da, aveti dreptate, in diaspora sunt apx 4 mil. romani, dar max 3 mil. indeplinesc conditiile legale pt exercitarea dreptului de vot.
Ceea ce nu inteleg eu este asa-zisa interactiune dintre dreptul de vot pt scrutinurile organizate in Romania si faptul ca expatii desfasoara activitati lucrative pe alte taramuri, platesc taxe statului-gazda. Ba chiar nici aici nu exista o asemenea corelatie.
APROPO FRATILOR ROMANI.. VOTUL ELECTRONIC.. ESTE NECESAR IN VIITOR.. SIMPLU.. NUMELE DIN CI/PASAPORT = COD VOTANT LOG IN
PIN = CNP SI GATA.. SE VOTEAZA SI EXIT.. SOFT EXISTA NU MAI PLATIM EXTRA PERSONAL, USOR DE EFECTUAT GREU DE FRAUDAT.. RISK MINIM ….DAR NU SE VREA PENTRU CA RISCUL DE A PIERDE AL CELOR CARE ORGANIZEAZA TRASEISM ELECTORAL SI FRAUDARE ESTE MARE SI NU NUMAI LA NOI.. PESTE TOT
„greu de fraudat” si „risc minim” !!!!!? Priviti cu atentie istoria votului electronic din USA! Frauda. Fara ghilimele.
daca ar fi bine securizat, votul electronic ar fi ideal!
Ha, ha, votul electronic? Ala care l-a trimis pe Ross Perot pe linie moarta pentru ca a intervenit CIA sau alt serviciu care a manevrat votul electronic? Chiar atat de prosti ne credeti, domnilor? Vot prin corespondenta, scris pe hartie, da! El poate fi verificat, ramane o urma din el, dar electronicul poate fi manipulat de orice hacker mai destept sau chiar de programatori, prin soft!
Gabi are dreptate.Exista softuri in care tu vezi ca ai votat si in alta parte apare altceva. Votu ar putea fi valabil ca o putere neutra sa se ocupe de vot.Dar care este acea putere? Si cine garanteaza ca nu intervin alte forte externe in retea.Totusi trebuie incercat pentru sa zicem alesi locali la primarii.
De ce te ingrijoreaza dle Coja… sa te ingrijoreze faptele guvernului, PONTA si clanul mafiot pesedist care cu intentie si fara formulare ??? a tinut oamenii pe strazi 3-6 ore iar in unele locuri au chemat jandarmii/politia pentru a stopa dreptul LEGAL de a vota un candidat..din opozitie Macovei/Iohannis etc.. asta sa va ingrijoreze… violarea dreptului personal al cetateanului ROMAN nu statistic … NU uitati unii dintre NOI nu am vrut sa participam la referendum…si stiti cati…mai multi de 50%…. statistic, iar acum vrem sa votam noul viitor PRESEDINTELE ROMANIEI..ATAT
Dumneata faci de regulă comentarii pertinente.De data asta, nu prea! Cum să nu mă îngrijoreze și prostiile lui Ponta?! Numai că eu puneam în discuție o îngrijorare „nouă”, dacă pot spune așa! De ultimă oră!
Domnule Coja, noi cei de pe blog suntem societatea civica si vrem sa auzim/citim din partea unuia ca dvs, in cazul in care nu sunteti tovaras cu fostii/esalonul 1-2-3 (adica KGB/iudeo-basarabeni si scursura societatii romanesti plus rromi si alte etnii) atunci va rog sa nu luati in gluma atat situatia politica in care un partid fost criminal acum cameleonic este denumit social democrat iar din punct de vedere economic este groparul economiei romanesti … nu trebuie acum sa mergem prea mult inapoi, eu va amintesc doar devalizarea bancilor, inchiderea si lichidarea industiei atat civile cat si militare, vinderea EnGros a agriculturii, comunicatiilor, energiei si Petrol/Gaze pe GRATIS sau 1 dolar de catre FSN…adica PDSR si avortonii conducatori sub acoperire ai PNL/PD/UDMR , PNTD PUR=PC/Voiculescu si faptul ca sunteti unul important din personajele din Vatra Romaneasca va oblige la o analiza (mai ales blogul acesta deschis tuturor) neutra sau macar cereti celor care va respecta sa cantareasca bine cele 2 RAU/ri.. unul pentru ca este reprezentat de etnii si/sau apartenenta crestineasca diferita si doi, ce au facut/fac si vor face acesti 2 candidati…. si punctate correct… pentru ca marea majoritate a blog-erilor nu sunt postaci platiti, NOI toti, atat cei din opozitie cat si cei care credem in democratie sociala nu putem fi usor manipulati aceasta va garanteaza cineva care poate procesa atat emotiile starnite de anumite discutii cat si atatarea unora contra altora, verbiajul folosit, sau limba de lemn, pentru confuzie generala.. cu respect si voi reveni dupa numaratul voturilor care va desemna pe noul nostru presedinte.. oricare din cei 2…
Domnule Coja, noi cei de pe blog suntem societatea civica si vrem sa auzim/citim din partea unuia ca dvs, in cazul in care nu sunteti tovaras cu fostii/esalonul 1-2-3 (adica KGB/iudeo-basarabeni si scursura societatii romanesti plus rromi si alte etnii) atunci va rog sa nu luati in gluma atat situatia politica in care un partid fost criminal acum cameleonic este denumit social democrat iar din punct de vedere economic este groparul economiei romanesti … nu trebuie acum sa mergem prea mult inapoi, eu va amintesc doar
devalizarea bancilor, inchiderea si lichidarea industiei atat civile cat si militare, vinderea EnGros a agriculturii, comunicatiilor, energiei si Petrol/Gaze pe GRATIS sau 1 dolar de catre FSN…adica PDSR si avortonii conducatori sub acoperire ai PNL/PD/UDMR , PNTD PUR=PC/Voiculescu si faptul ca sunteti unul din personajele din Vatra Romaneasca va oblige la o analiza (mai ales blogul acesta deschis tuturor) neutra sau macar cereti celor care va respecta sa cantareasca bine cele 2 RAU/ri.. unul pentru ca este reprezentat de etnii si/sau apartenenta crestineasca diferita si doi, ce au facut/fac si vor face acesti 2 candidate…. si punctate correct… pentru ca marea majoritate a blog-erilor nu sunt postaci platiti, NOI atat cei din opozitie cat si cei care credem in democratie sociala nu putem fi usor manipulate… aceasta va garanteaza cineva care poate procesa atat emotiile starnite de anumite discutii cat si atatarea unor contra altilor pentru confuzie generala.. cu respect si voi reveni dupa numaratul voturilor care va desemna pe noul nostrum presedinte.. oricare din cei 2…
2014-11-16 10:45 GMT+02:00 Disqus :
Nea Coja e atat de ingrijorat ca pe mine m-a cenziurat Jos caca gebistii si Ponta Chinezu si fostii securisti care ling curu jegos al rusilor.
Eu dau o bere pentru fiecare text al dumitale cenzurat de mine! Iar dumneata dai o bere pentru fiecare trei texte ale dumitale apărute pe site!
E bine?
Uneori sterg din greșeală, căci sare săgeata aia de parcă ar fi vie!
Ceva asemanator scria si domnul Mircea Dogaru (si citez):
marți, 11 noiembrie 2014
UN VOT PENTRU ROMANIA … VOTUL ANTI-IOHANNIS !
Pentru SUA, Romania prezinta un interes exclusiv militar-strategic. Pentru
noul parteneriat ruso-germano-israelian, Romania inseamna petrol, gaze, teren
agricol, apa, loc de refugiu si oportunitati, fara limitari legale, de afaceri.
Cu, evident, conditia ca americanii sa fie alungati de aici. Aceasta este miza
reala a alegerilor din 16 noiembrie 2014! Iar obiectivul nu-l mai reprezinta
imposibila victorie in alegeri a clonei basiste Iohannis ci anularea
alegerilor!
Complici pana la dezmembrarea Romaniei, de frica raspunderii penale,
basistii au la dispozitie ca instrumente constitutionale declararea starii de
necesitate, a mobilizarii partiale sau generale si nevalidarea alegerilor ca
urmare a pretinsei fraude electorale sau incompatibilitatii lui Iohannis. Si le
vor utiliza pe toate, daca li se va permite! Miza votului nostru de duminica,
16 noiembrie, nu este asadar victoria lui Ponta cu bâlbâielile lui politice, cu
promisiunile partial onorate, cu jumatatile sale de masura si nefasta “coabitare”.
Pentru ca presedintii astazi
sunt si maine devin Istorie, dar Tara trebuie sa rămână! Miza este Romania in
integralitatea sa teritoriala!
Miroase a decembrie 1989! Nu mai avem 57.000 de profesionisti OMON si SPETZNATZ
pe teritoriu, restul pana la 100.000 apartinand altor servicii, NATO sau
Varsovia. Avem doar circa 22.000, restul pana la 35.000 apartinand altora, mai
putin SUA. Dar este suficient pentru ca nu mai avem capacitatea de aparare din
1989. Au avut grija basistii sa reduca armata, internele si serviciile la
ultima expresie. Si nu mai avem in prim plan un iredentist ungur dovedit, in
fruntea “revolutiei” care ni se
pregateste. Laszlo Tokes este in planul doi. In prim plan straluceste gangavind
basist, sasul Iohannis, cel care a instrainat cladirile si pamanturile
sibienilor catre mostenitorii Waffen SS! Iar in ordinea mult doritei
dezmembrari a Romaniei, defuncta Transilvanie nu mai este varful de lance.
Harazita lui Charles–Fara-de-Tara, beneficiarul lichidarii printesei inimilor,
Transilvania va fi victima colaterala in ordinea fireasca a dezmembrarii
declansata de …”Republica Banat”. Cu extremistii unguri la remorca, agentii germani
si quislingii romani incearca sa incendieze mai intai principalele orase
romanesti care au minoritati germanofone. Cele cu minoritati unguresti se vor
alatura ca “bonus”. Vor sa ne umple de „maidane”. “Republica Banat” si “Autonomia Transilvaniei” vor fi
lozincile care nu au nici o legatura cu subiectul – alegerile prezidentiale si
viitorul Romaniei.
Pentru ca planul sa
reuseasca, politicienii romani si serviciile au fost pacalite cu diversiunea
votului romanilor din Diaspora. Firesc, deoarece in 2009, desi i-a furat lui
Geoana peste 1 milion de voturi, Basescu nu a putut fi “reuns” decat prin
diversiunea “Diaspora” – un votant la 13 secunde! Infestati de propaganda macovee,
fratii nostrii din afara, nu se intreaba cat de moral este sa ne decida noua
soarta printr-un vot ale carui consecinte ei nu le suporta! Au facut-o in 2009,
consecinta fiind zeci de mii de romani lichidati de legile basiste si 4 ani de
lupta in strada. Si o vor mai face pentru ca sunt total dezinformati, manipulati,
si au uitat intelepciunea stramosilor care ne-au atentionat ca “drumul spre iad
este pavat cu intentii bune!”
Poate sa faca minuni
organizatorice si risipa de talent diplomatic, Teodor Melescanu, candidatul
societatii civile si speranta Alternativei Nationale … jocul operativ este in
plina desfasurare! Banii curg, agitatorii sunt din ce in ce mai violenti, la
Timisoara, Resita, Brasov, Cluj etc. iar regizorii vor aprinde fitilul maine
seara, 12 noiembrie, cu speranta escaladarii maxime in zilele de joi si vineri.
Se mizeaza pe saracirea, disperarea si nemultumirea generala a populatiei,
dezgustata de prestatiile clasei politice si pe facilitatea manipularii in
conditiile dezinformarii profesioniste si ale stimularii spiritului de
turma. Se vrea ca centrele oraselor sa
aminteasca de decembrie ’89. Este posibil ca aprox. 5.000 de profesionisti sa
actioneze la Gheorghieni, Targul Secuiesc, Odorhei etc., in frunte cu specialistii
KEOD, astfel incat Basescu ori va declara stare de necesitate, ori, daca
jandarmii isi fac datoria, va obtine anularea alegerilor sub impactul emotional
al imaginilor unui vot printre baionete si scuturi, difuzate in toata lumea.
In lumina celor de mai
sus, pentru ca prioritar este sa mai avem o Tara numita Romania, transmit
rugamintea nu numai membrilor SCMD ci si tuturor rezervistilor, nu numai
aliatilor nostrii din CNSC ci si tuturor romanilor care mai au mintea intreaga,
fie ca traiesc in Tara fie in afara, sa nu dea curs nici unei provocari, nici
unei chemari si sa nu iasa in strada pana duminica 16 noiembrie. Pentru ca am
mai fost pacaliti odata in numele “Libertatii” si dupa ce ne-au distrus si
furat totul, ne-au dat o “Democratie” de n-o putem duce nici astazi. Iar
duminica 16 noiembrie, facand abstractie de sentimentele si resentimentele fata
de candidatul Ponta, sa voteze pentru Romania. VOTUL ANTI-IOHANNIS ESTE UN VOT
PENTRU ROMANIA! Altfel regretele vor fi tardive!
Presedintele
S.C.M.D
Col. (r) dr.
Mircea DOGARU
Istoric militar
Sursa:http://www.sindicatulcmd.blogspot.ro/2014/11/un-vot-pentru-romania-votul-anti.html
Partea asta mi-a ramas,in mod deosebit,in minte desi domnul Dogaru nu ia in calcul si varianta unor manifestatii post electorale:”(…) pentru ca prioritar este sa mai avem o Tara numita Romania, transmit
rugamintea nu numai membrilor SCMD ci si tuturor rezervistilor, nu numai
aliatilor nostrii din CNSC ci si tuturor romanilor care mai au mintea intreaga,
fie ca traiesc in Tara fie in afara, sa nu dea curs nici unei provocari, nici
unei chemari si sa nu iasa in strada pana duminica 16 noiembrie. Pentru ca am
mai fost pacaliti odata in numele “Libertatii” si dupa ce ne-au distrus si
furat totul, ne-au dat o “Democratie” de n-o putem duce nici astazi.”
Ideea de baza e simpla:nu iesim in strada pentru nimeni fiindca cu nimeni (dintre cei de acum) nu o sa ne fie mai bine.Nu are rost sa ne deranjam.
Noi lucram cum v-am mai zis 12 ore/zi dar daca am avea aici in acest mare oras Hannover o sectie de votare am depasi lejer numarul de 2000 prezenti pentru a vota. Recunosc, subsemnatul, nu merge pentru ca astept ce urmeaza si am preconizat ca are sa fie pana in primavara…Nu mai vreau 25 de ani de comunism initiati de Ponta! In acelasi timp nu mai doresc nici sa aud de Johannis. Asa ca singura solutie este inca o revolutie dar nu violenta!
Votul de maine s-a votat deja in camerele celor care vor sa ne sclavizeze. Ce credeti ca aia dorm ?
.Participarea la vot e iluzia data prostimii ca are si ea un cuvint de zis .Mai bine organizati-va in grupuri mici de rezistenta si supravietuire ,ca daca tot asteptati ceva bun de la conducere dovedeste prostie fara limita.
Perfect!
Domnule Ion Coja,va apreciez pentru articole pentru tara, popor si neam; va citesc si urmaresc scrierile dumneavoastara de ceva timp;dupa 25 de ani,in tara noastra nu s-a construit nimic,din contra,ce a fost zidit odata,cu multa truda,de parinti nostri,si indraznesc sa spun,si de generatia mea,a fost ruinat,si multi care azi ne conduc au vandut si profitat.Pradalnici sunt in toate partidele politice,dar parca mai multi sunt la psd,ca detine puterea,si stiti cum a zis cineva: „acum,ciocul mic,ca suntem noi la putere” Dupa circa zece ani de asteptari,vazand ca nimic nu se schimba in bine,am luat decizia sa merg afara,ca la noi nu sunt sperante de mai bine.Nu a fost usor dar am trait cu speranta ca in tara va fi mai bine si ca ma voi intoarce acasa.Dupa 25 de ani nu s-a schimbat nimic.Am iesit la revolutie,in speranta ca fiului meu care abia se nascuse,ii va fi mai bine; si iata ca nu a fost deloc mai bine;eu, nu am revenit in tara, sa lucrez pe o mie de lei,iar fiul meu,care este absolvent de universitate,care are un salariu de mizerie,si care vede ca guvernanti nu pot oferii nici-o perspectiva in tara care s-a nascut,amanipulati! Sunt disperati,cand vad ca impostori,profitori si oportunisti vor cu tot dinadinsul sa ne fie presedinte!
Cum, de regula, in diaspora votau cel mult 180.000 expati, iar nr de sectii este mai mare decat in 2009, ce-o fi cu agitatia asta? Numarul redus de voturi defineste lipsa de interes pt ceea ce se intampla in tara, dar asta-i de inteles, caci politica guvernamentala din Romania nu le afecteaza traiul de acolo. Sau poate vor in tarile de domiciliu cate o sectie in fiecare localitate, asa ca in tara? N-ar fi mai bine sa se procedeze ca la „locale” adica sa vina, daca vor, sa voteze aici? Iar tinerii studenti au preferat sa stea la coada, in sectia de votare din campus, desi, doua strazi mai incolo, ar fi putut vota imediat tot pe liste suplimentare. Asta o fi cultura politica de care vorbeai, dle Nicu?
Domnule, cultura politica de care vorbesti inseamna:
12000 de oameni la Londra
3000 de oameni dimineata la Paris
vreo 3000 de oameni la Stuttgart
Inca 2-3000 de oameni la Alcala de Jenares
Cateva sute dimineata, la prima ora, la Marsilia
Un numar dublu de votanti la Oslo, fata de turul 1
5000 de oameni la Torino, etc, etc.
Toti, insultati de niste functionari de doi bani care-i pun sa semneze un document inutil si cretin numit declaratie pe propria raspundere…Ca ce? Ca nu se duc, ca sa voteze de doua ori, de la Torino pana la Roma, ori de la Paris pana la Marsilia? Are cineva impresia ca autobuzele electorale merg tot asa de usor intre Toulouse si Marsilia, ca intre Maracineni si Sapoca?
Si scutiti-ma cu cerinta legala pentru acest document, pentru ca nu de caracterul legal este vorba, ci despre cretinismul celor ce au adoptat legea!
In 2009, in intreaga diaspora, au votat doar 92.000 romani si cam tot atatia au ramas cu buzele umflate. La 02.11 au votat 182.000, iar la 16.11 cca 392.000. Si, cu toate astea, nimeni nu s-a sinchisit de soarta celor care nu si-au exercitat dreptul electoral. Declaratia pe proprie raspundere este impusa de AEP pt descurajarea votului multiplu.(AEP-initiator legislativ). Tot AEP stabileste, functie de datele statistice, numarul de sectii de votare (296 in diaspora, 18242 la interior) numarul lor nu poate fi suplimentat in perioada de 6 luni pana la ziua votului, iar BEC, la propunerea BEM/BEJ, dispune prelungirea programului sectiei, guvernul fiind obligat doar sa se conformeze si sa asigure logistica necesara suplimentara. Daca sunteti asa de bine informat, imi puteti spune cu ce misiuni si-a trimis Basescu „porumbeii pacii” (Udrea, MRU, Neamtu, Funeriu, s. a) in marile comunitati romanesti din Occident? S-a sinchisit cineva ca semenii nostri nu au putut vota in 2009? Nicidecum! Dar deh, …”cainele de drum lung …..”.
Lipsa de coerenta si eclectica specifica scolilor de diversiune…O sa le iau pe rand, pentru ca la scoala aia de propaganda si diversiune nu v-a invatat ca metoda merge numai la emisiuni in direct, unde oponentul nu poate face avalansei de atacuri din directii diferite.
1. Cine trebuia sa „se sinchiseasca” de cei ce nu si-au putut exercita dreptul la vot, si ce legatura are asta cu discutia, in afara constatarii ca actualii politicieni sunt niste secaturi?
2. Faptul ca acea declaratie pe propria raspundere este rezultatul unei initiative legislative a AEP nu o scuteste de caracterul bolsevic si cretin, pentru ca:
– Nu este decat o incercare a functionarilor de acolo de a arata de ce incaseaza niste salarii
– Presupune, ab initio, ca toti cetatenii romani sunt infractori, solicitandu-le sa se „dezvinovateasca” in fata comisiei electorale pentru imprejurarea, de cele mai multe ori fortuita, ca nu pot vota la circumscriptia de domiciliu.
– Documentul in sine nu rezolva nimic, un vot dublu fiind la fel de usor de anchetat si condamnat cu sau fara fituica respectiva.
– Chiar daca initiativa legislativa apartine AEP, ar trebui sa intelegem ca parlamentarii Romaniei sunt niste gugustiuci ce inghit pe nemestecate orice galusca lansata de nu stiu ce obscur functionar guvernamental? Cam multi idioti pe metrul patrat…
3. „functie de datele statistice”, spuneti dvs ca se stabileste numarul de circumscriptii electorale. Hmmmm! In diaspora sunt 4 milioane de romani cu drept de vot, in tara vreo 14 milioane. Poate imi explicati si mie matematica dupa care opereaza AEP, caci 14:4 e diferit de 18000:300. O fi vreo teorie a stringurilor despre care noi nu am auzit, ori vreo geometrie n-dimensionala?
4.Daca sunteti atat de frustrat incat sa considerati ca votul masiv anti-Ponta din diaspora se datoreaza unor pitifelnici precum Funeriu ori Razvan Ungureanu, nu-mi ramane decat sa inchid conversatia, pentru ca nu am de unde sa astept argumente, ci numai venin de oftica!
Ref la pct 3:
Daca la 18 milioane de electori romani inscrisi in listele permanente (incl. cei plecati peste granita) sunt 15450 sectii, dvs apreciati ca ar fi fost necesare mai mult de 300 sectii de votare in diaspora, admitand ca, din cei 4 mil., doar putini peste 3 mil au drept de vot? Nu uitati ca nu se poate asigura o retea densa de sectii de votare, precum in Romania, si asa costurile fiind exorbitante pt functionarea uneia. Simplul calcul matematic ref la majorarea numarului de sectii in diaspora, asa cum sustineti dvs, conduce la un rezultat de apx 3.000 sectii in cca 260 state; cum de regula votul in diaspora a insemnat max 25-30% din totalul expatilor cu drept de vot, cam cat din buget ar trebui afectat infiintarii si functionarii acestora? Pana la votul electronic sau prin corespondenta, atata timp cat romanii din diaspora contribuie financiar doar la finantele tarii-gazda, consider imposibila o asemenea alocare bugetara excesiv de mare. Eu mi-as dori ca, pana atunci, pt romanii de dincolo de granita, sa se adopte sistemul american de elaborare a listelor de vot (la intern), adica, in etapa premergatoare, sa notifice ambasadei intentia de a-si exercita dreptul de vot. Functie de numarul solicitarilor si locatia lor in teritoriu, ambasadorul comunica MAE numarul necesar de sectii ce vor fi organizate pe teritoriul statului respectiv.
Dreptul de vot este la fel de…drept pentru orice cetatean roman, fie el rezident in tara ori (temporar sau permanent) in afara tarii. Costa? Cu siguranta, dar exista o solutie simpla: Aduceti-i pe toti in tara si tratati-i cu cinstea cuvenita, nu-i lasati prada unor functionari numiti exclusiv pe linie de partid, dar prosti facuti gramada si agresivi cat incape!
Ma ingrijoreaza ca Iohannis cere rechemarea ambasadorilor, vinovati de a inestima amploarii comunitatii romanesti si intentia de vot, in complementaritate cu habotnicia lui Basescu de a-si apara pupincuristii instalati ca diplomati. Ma ingrijoreaza ca matrozul si-a trimis emisarii (Udrea, Neamtu, MRU, Tomac, s.a.) pt a-i „ajuta” pe ambasadori in a sabota votul in diaspora, concomitent cu „aruncarea pisicii moarte in curtea vecinului”. Ma mai ingrijoreaza programul de vot prelungit expediat in diaspora cu o zi inante de catre ACL. Si, nu in ultimul rand, ma intriga aglomerarea sectiilor de vot catre pranz si seara, desi pe timpul diminetii „batea vantul” in cabinele de vot. Iar daca suprasolicitarea sectiilor de votare din diaspora s-a manifestat inc. in 2004,2009, ba chiar si la referendumuri, cum de romanilor din tara le-a pasat abia acum de expatii nostri („cainele de drum lung si ….de grija lor”).
Bati campii cu gratie…Sectiile de votare din Stuttgart, Paris, Torino, Londra, Munchen, aveau cozi inca inainte de a se deschide programul de votare. Apoi, ambasadorii astia mai trebuie si rechemati, in ME existand coterii familiale ce nu mai au nici o legatura cu competenta. Ambasadorul nostru in SUA, dl Vierita, este absolvent de TCM, si atat, ca sa dau numai un exemplu. Despre zecile de pupincuristi de partid trimisi in strainatate pe banii ME nu zici nimic, sau chiar asta e pericolul, ca ei sa fie chemati inapoi? Cat despre textul cu emisarii lui Basescu…Tin sa-ti amintesc ca ME are ca titular un pesedist, care trebuia sa isi organizeze treaba corespunzator. Ca nu a facut-o, bineinteles ca de vina sunt Basescu, Tomac, Neamtu (acuma serios, il vezi pe vreun ambasador al Romaniei sa faca ce-i zice Neamtu?…Daca-i asa, astia trebuiesc, intr-adevar, rechemati!)
P.S. Aflu ca legenda lansata este ca expatii romani si-au santajat material rudele, ca sa nu voteze cu Ponta. Legenda de doi bani, care nu tine cont ca cei ce au decis votul sunt cei 10% care au iesit in plus la vot, IN TARA!
Pai dac-au plecat intr-o lume mai buna, de ce sa-i deranjez eu, ba sa-i mai si chem inapoi, chiar sa-i onorez ca ar fi fost plecati? Rabda cu mine aici, voteaza ca si mine aici! Ia Luati de lecturati alte legi electorale, incl. pe cea din Anglia si SUA!
Ia-l incet ca spune tot!…Deci pe matale nu te intereseaza catusi de putin sa asiguri, ca stat, cetatenilor romani, posibilitatea unei vieti onorabile, in deplina protectie a drepturilor lor. Pentru dumneata, cetateanul roman este vaca buna de muls, de catre mafia functionarimii de partid, corupte pana in maduva oaselor si cu IQ subunitar…Iar daca nu a mancat salam cu soia, cetateanul roman nu are dreptul sa aiba opinii…sau, daca nu a stat in tara pentru a fi intoxicat de televiziunile naimite…Nu te-ntreb daca nu ti-e rusine, pentru ca atributul asta apartine celor cat de cat educati…
Pe mine ma intereseaza soarta romanilor dintre granite, caci, functie de realizarile lor, cu totii ne vom bucura sau intrista. Succesele celor de afara creeaza satisfactie doar rudelor lor apropiate, cateodata nici macar lor! Si ca sa vorbim de educatie, am vreo 18 de studii, fara repetentie, deci idiotul, cu siguranta, esti dumneata! si nu esti „bulache”, ci un „bulangiu”
Ce te enervasi, bre? Intre granite sau in afara, suntem tot romani, iar faptul ca faci aceasta distinctie arata ca romanismul, in esenta sa, iti e strain. Apoi, succesele celor de afara inseamna admiratie si respect fata de intreaga natie, nu numai fata de ei Cand un occidental iti spune „Daca toti romanii ar fi ca voi, nu ar mai exista aceasta opinie impotriva voastra, ci dimpotriva”, inseamna ca romanii aia de afara, care nu mananca salam cu soia, ci alte otravuri occidentale (de data asta nu sunt ironic de loc), contribuie la respectul acestora fata de Romania intreaga, nu (numai) fata de Ion,Vasile ori Gheorghe. Si, ca sa vorbim de sfertodocti, ai fi putut sa iti dai seama ca, in contextul legat de rusine, era vorba de cei 7 ani de acasa, deci de sensul romanesc, si nu cel imprumutat din engleza (adica „instruire”) al cuvantului „educatie”. Cat despre insulte…Il las pe dl. Coja sa te cenzureze, cand o avea chef.
Atata timp cat satisfactiile expatilor, cateodata, nu influenteaza nici vietile parintilor si rudelor de aici, cu atat mai putin (catre deloc) nu beneficiez de „succesurile” lor. Cu cat mai multi romani dintre granite o duc mai bine, cu atat am sanse mai mari sa-mi afecteze si mie nivelul de viata catre valori pozitive. „Bulache” sau „bulangiule”? Am 18 ani de studii, fara repetentie, deci cine-i idiotul, „bulache”? Ori dta, ori bulangiul” Bulache.
Domnule, vezi lumea printr prisma propriului stomac, si vei muri de foame…Nu era vorba de satisfactiile expatilor, ci de faptul ca au si ei dreptul de vot. Pe de o parte. Pe de alta parte, simplul fapt ca atatia expati gasesc posturi bune in Occident, in timp ce in tara nu erau bagati in seama ori chiar persecutati, ar trebui sa iti ridice un semn de intrebare asupra sistemului…Si ma opresc aici, detalierile fiind inutile. Cat despre cei 18 ani de studii…Celibidache avea vreo 21, eu am tot 21, da nu indraznesc sa ma uit la Maestru decat cu respect…Pe vremea noastra circula o gluma studenteasca:
” -De ce se face Medicina 6 ani?
– Pentru ca cei ce iau admiterea acolo nu pot sa o faca in 5…”
Daca vrei drepturi, trebuie sa-ti asumi si ceva obligatii! Cam care ar fi obligatiile asumate de expati?
Ce dovedeste aceasta situatie ? Ca nimic nu s-a schimbat de pe vremea lui Lapusneanu . ” Multi da’ prosti ! „
Multi, da prosti, zici matale…Ia de aici o postare a unui prost:
Oameni buni, nu ati inteles nimic. Nu ati inteles ca Victoria nu e a lui
Iohannis. El este doar exponentul ei. Victoria este a poporului roman
impotriva voastra si in acelasi timp impotriva intregii clase politice.
Popor care s-a saturat sa fie mintit si umilit in timp ce voi va
imbuibati. Aveti ghinion, V-ati batut joc atat de mult poporul asta
rabdator incat ati facut sa renasca constiinta civica. Adica constiinta
ca suntem o natiune, nu un popor. Din acest moment voi nu ne mai
controlati pe noi, ci noi pe voi. Si daca derapati din nou va spulberam
asa cum am facut-o in 2012 si in 2014. Asa ca atentie!
Va ingrijoreaza, spuneti…Ce anume? Ca romanii s-au trezit si isi revendica in strada drepturile? Ca s-au lamurit ca nu au vreo sansa de a-si exercita drepturile cetatenesti daca se lasa manipulati de functionarimea partido-securista? Ca, in pofida manipularilor si atacului informational de tot felul, din ce in ce mai multi tineri isi dau seama ca puterea nu se cere, ci se ia? Ca multi din cei ce ies in strada sunt tineri ce dovedesc mai multa cultura civica si consideratie pentru Istoria lor decat intreaga clasa politica si tutarii ei „intelectuali”? Ca tot mai multi romani realizeaza ca suntem o tara sub ocupatie?
Da domnule profesor, se vede din avion că ceva pute. E nevoie de mult calm. Canaliile sunt în stare de orice.
Da, aveţi perfectă dreptate. Fapul că la Cluj au ieşit în stradă mii se persoane pentru un candidat care nu spune nimic e… grăitor. Trebuie să fim cu arma la picior.
Dle Profesor, nu mai fiti atat de ingrijorat din pricina acelor tineri cari ies in strada, pentruca ei dau dovada ca au mai multa cultura politica decat mult prea multi seniori precum chiar si dumneavoastra. Sigur ca nu-i puteti intelege pe tineri devreme ce dumneavoastra ati ramas anchilozat in „epoca de aur”. Va doriti ca sa fiti nationalist dar ceva va trage inspre acea epoca. Daca chiar credeti ce ati scris, atunci inseamna ca aveti carente serioase in ale culturii politice.
Nimenea nu a fost prostit. Asa intelegeti dumneavoastra „desteptarea” mult dorita???? Adica, cand romanii se desteapta sunt prostiti. Romanii din strainatate sunt mult mai dezmeticiti decat cei ramasi holbati la Antena 3. D’aia vor vota 80% impotriva lui Pinochio. Romanii de afara au reusit sa-si insuseasca o cultura politica adecvata. Daca ar putea vota un million de romani din afara tarii, atunci ei ar decide rezultatul. D’aia sunt impiedicati ca sa voteze.
Tu consideri pe romanii de afara dezmeticiti pentru ca voteaza anti Ponta, iar eu ii consider INCONSTIENTI pentru ca voteaza orice si pe oricine.
Ce vorbiti.))))Aici la noi 8000 de Romani un pot vota ca iudeo-bolcevicul Poanta si gasca lui criminala nu au pus la dispozitie o sectie de votare.Ceeace Basescu si gasca lui da.8000 de voturi pierdute.Sa mergem 2000 km sa votam o laie.