Scrisoare deschisă către scriitorul american Philip Roth. Prima scrisoare:
Despre „dreptul evreilor la repatriere în țările lor de baștină europene”
Stimate domnule Philip Roth,
Vă scriu aceste rânduri în calitatea mea de cititor al cărţii domniei voastre intitulată Operaţiunea Shylock, ştiţi care. Vă amintiţi, desigur, că unul din subiectele viu discutate şi disputate de personajele dumneavoastră, deseori în contradictoriu, este înfiinţarea şi existenţa statului Israel. Cu nesfârșită uimire am luat cunoștință de faptul că în unele medii evreieşti este aspru criticată ideea sionistă de a se înfiinţa un stat patrie a tuturor evreilor. Întotdeauna am considerat că această idee este pe deplin firească și justificată, şi mă mir să aflu, de la dumneavoastră, că nu sunt puţini evreii care descoperă sau invocă un revers neplăcut al medaliei numită Israel şi sunt tentaţi să absolutizeze acest revers, proclamând eşecul edificării Israelului.
Pe scurt, aflu din Operațiunea Shylock că în Israel a apărut o nouă teză politică, cu tentă anti-sionistă, numită diasporism, care preconizează (1) retragerea evreilor în interiorul hotarelor pe care Israelul le-a avut în 1948, la înfiinţarea sa, şi (2) „repatrierea” evreilor veniţi în Israel din Europa de Est. În Israelul astfel conceput urmând să locuiască numai evreii originari din Orientul Mijlociu, originari din ţările arabe, musulmane. Aflu astfel că mulţi evrei deplâng ideea sionistă de a aduce în Israel un numeros contingent de evrei europeni din Europa de Est. Se pare că aceşti critici ai sionismului ar avea susţinerea discretă și simpatia, din subtext, a autorului… Cum mulţi evrei din Israel au fost la origine cetăţeni români, iar aceştia ar urma acum să se întoarcă în „patria” lor, adică în România, am şi eu ceva de spus, de comentat. Ca român. Dacă mi se permite! Deocamdată, cele ce urmează!…
Mai întâi v-aș face atent că ați omis, domnule Roth, sau nu ați cunoscut ori nu ați înțeles un fapt care se află în miezul problemei pe care o puneți în discuție. Despre ce este vorba? După ştiinţa mea, evreii nu prea au dat buzna spre Palestina, ca să-şi întemeieze un cămin naţional. Din diverse motive, absolut normale, omeneşti, evreul comun nu era tentat să plece în necunoscut şi să-şi părăsească rosturile, poziţia socială şi profesională, relaţiile umane de tot soiul, greu de refăcut mai ales pentru cei trecuți de prima tinerețe. De la lansarea proiectului sionist și până la începerea celui de al Doilea Război Mondial câți evrei au emigrat spre Eretz Israel? Câteva sute, câteva mii, nu mai mulți! Cum au făcut sioniştii ca după Război să-i convingă pe evrei să facă Alia, adică să emigreze din toate celelalte ţări și mai ales din Europa de Est spre Palestina, spre abia născutul Israel? Cum au reuşit sioniştii să-i convingă pe evreii nehotărîţi sau chiar decişi să nu se aventureze într-o regiune care nu avea cum să nu le fie ostilă?
Roger Garaudy relatează, în acest sens, diversiunea clasică la care sioniştii au recurs ca să-i „câştige” pe evreii din Siria pentru emigrarea în Palestina, în Israel: au aruncat în aer sinagoga cea mare din Damasc, cu ceva evrei în ea, şi au avut apoi cinismul să-i acuze de acest act terorist pe sirieni, pe arabi, pentru a le dovedi astfel evreilor din Siria și din alte țări arabe că numai în Israel un evreu îşi poate trăi viaţa în linişte, fără primejdii… Fireşte, nu au fost multe sinagogile devastate în Orientul Mijlociu din ordin sionist, pentru a crea astfel psihoza unui anti-semitism tot mai feroce, mai periculos. În plus, evreii nu se confruntau prima oară cu vandalizarea sinagogei. Trecuseră de nenumărate ori prin asemenea încercări.
Astfel că pentru dislocarea a câteva milioane de persoane, de evrei pe care să-i scoți din ale lor, silindu-i să ia calea unui nou exod, era nevoie de ceva nou și de dimensiunile unui cataclism. Astfel că alta şi cu totul inedită a fost Marea Diversiune prin care s-a ajuns la Marea Emigrare a câteva milioane de evrei, din Europa de Est spre Israel. Marea Diversiune prin care sionismul a făcut posibilă înfiinţarea Israelului s-a numit COMUNISMUL, instaurarea în Europa de Est şi în Rusia a regimului comunist. Teama, disconfortul și oroarea stârnite de regimul comunist printre evrei i-a determinat pe aceștia să părăsească țările în care s-a instaurat comunismul. Această diversiune este uitată sau ignorată de evreii care fac în continuare planuri pentru propășirea evreimii.
Se ştie bine că regimul comunist, instaurat în Rusia în 1917 şi exportat prin ocupație militară în ţările est-europene după 1945, este opera malefică a unor cercuri, structuri şi personalităţi evreieşti, care au înglobat deopotrivă mari bancheri din Occident şi activişti politici, ideologi ai marxismului şi strategi ai luptelor de stradă, ai loviturilor de tip terorist, secondaţi de executanţi fără scrupule, capabili de orice crimă etc.
Regimul comunist a dispus, practic, desființarea proprietății particulare și a meseriilor liberale, a serviciilor și a firmelor particulare, a comerțului, a bursei, a tuturor posibilităților de a specula, a inițiativei particulare etc., ceea ce a stârnit în toate mediile aceeaşi reacţie: tentaţia (1) de a te opune sistemului sau (2) de a părăsi sistemul, de a pleca din ţara căzută pradă absurdului sistem al etatizării generale. Opozanţi ai comunismului au fost și printre evrei, dar în număr foarte mic. Majoritatea evreilor au reacţionat față de comunism prin decizia de a pleca din ţările cu regim comunist! Subliniez cât se poate de apăsat: Această reacție, de părăsire a țărilor trecute la regim comunist, a fost însuși scopul urmărit de liderii evreimii, de cei care au orchestrat instaurarea regimului comunist în Rusia și în țările est-europene!
Colaborarea de fond, a regimului comunist la proiectul sionist, subordonarea strategică, dar și bine mascată, a comunismului față de sionism, față de proiectul Eretz Israel, se devoalează prin „detaliul” că aceste regimuri comuniste opresive, care pentru prima oară în istoria Europei au închis complet graniţele de stat, interzicând tuturor cetățenilor părăsirea ţării respective, au admis o singură excepţie: evreii. Numai evreii puteau părăsi raiul instituit pe pământ de evreii comuniști. Puteau să plece din țară cu condiţia de a ajunge în …Israel! Israelul devenea astfel singura şansă pentru milioane de evrei de a scăpa de regimul opresiv comunist! Şansă la care, repet, aveau acces numai evreii!
Pe scurt, domnule Philip Roth, cam aşa s-a făcut popularea Israelului cu evrei „desrădăcinați” din Europa de Est şi, prin consecinţă, aşa s-a produs depopularea Europei Răsăritene de evrei… Dacă este cineva vinovat de dezrădăcinarea evreilor din Europa de Est, acei vinovați sunt ușor de identificat. Sunt liderii sionismului!
Astăzi, mulţi evrei, printre care şi dumneavoastră, regretaţi părăsirea Europei şi militaţi pentru „revenirea în Patrie” a evreilor plecaţi din Europa să edifice Israelul. Nu mai e nevoie de ei acolo, se pare că n-a fost niciodată nevoie, socoteala făcută de sionişti s-a dovedit a fi greşită, din teama exagerată că nu au destui muşterii pentru oferta Eretz Israel.
Am prieteni evrei pe care i-am auzit de mai multe ori regretând că au plecat din Ţară, iar pentru acest pas greşit ei acuză comunismul, învinuindu-i pe comunişti. Din delicateţe şi din sentimentul foarte românesc numit „ruşinea de ruşinea celuilalt” nu am făcut comentariul impus de lucruri știute bine de toată lumea: evreii care se consideră victime ale comunismului ar fi timpul să afle și să știe că au fost victime ale altor evrei!…
Unul dintre personajele dumneavoastră, domnule Philip Roth, afirmă „dreptul evreilor dezrădăcinați la repatriere în țările lor de baștină europene”. Ba mai mult, pretinde sau speră ca Papa însuși „să ceară Europei să-și recunoască complicitatea la dezrădăcinarea și distrugerea lor”(a evreilor „originari de pe Vechiul Continent”)… Repet, căci este de necrezut ca îndrăzneală mistificatoare a adevărului: „complicitatea Europei la dezrădăcinarea evreilor”!!…
Înțeleg că, în esență, aceasta ar fi teza diasporistă, pe care o împărtășesc tot mai mulți evrei, inclusiv domnia voastră, domnule Philip Roth. Mi-e greu să nu mă pronunț asupra acestor idei, care au o strânsă legătură cu viitorul neamului meu, românesc. Și fac obiecția de fond: preopinenții mei dovedesc că nu iau în calcul toate datele problemei. Participanții la aceste dezbateri, inclusiv personajele Operațiunii Schylock, nu iau în calcul tragedia pe care evreii, prin instaurarea comunismului, au provocat-o popoarelor din Europa de Est și din Rusia! Repet: tragedia pe care evreii, prin instaurarea comunismului, au provocat-o popoarelor din Europa de Est și din Rusia!…
Da, comunismul a produs ceea ce și-au dorit autorii săi: exodul spre Israel al evreilor, care exod, spun unii evrei abia acum, ar fi însemnat o mare dramă pentru acei evrei dezrădăcinați. Cunosc destul de bine această dramă de la câțiva evrei plecați din România. Dar comunismul a mai produs și alte suferințe, mult mai mari, infinit mai mari, pentru cei rămași în Europa de Est să se bucure numai ei de Edenul comunist! Instaurarea de către evreii cominterniști a comunismului a produs în rândurile populației majoritare veritabile tragedii, nenumărate, de ordinul a zeci de milioane, al căror inventar complet e imposibil de stabilit.
Îmi îngădui să întreb: Pentru această apocalipsă, mai reală și mai dureroasă decât zeci de holocausturi, nu răspunde nimeni, domnilor evrei diasporiști?! Nici măcar nu ne mai aducem aminte de cei care au suferit, domnule Roth?! Îi neglijați cu totul?!
După știința mea, domnule Roth, „dreptul evreilor dezrădăcinați la repatriere în țările lor de baștină europene”, pe care se bazează toată „gândirea” diasporistă, nu este încris nicăieri, în niciun tratat, în nicio teologie, în nicio constituție! Care este baza morală și juridică a acestui drept?
Nu cumva, mai înainte de a fi proclamat unilateral de către evrei, se cuvine ca acest pretins drept al evreilor să fie discutat cu băștinașii și recunoscut de aceștia, de popoarele din Estul Europei, care au plătit cu cincizeci de ani de suferință și încă mai plătesc sechelele comunismului, cele mai multe nevindecabile. Am plătit atât de scump și încă mai plătim, plătim întruna, domnule Roth, pentru strategia paranoică a sioniștilor evrei, pe care se pare că nu-i iubiți, dar, când le faceți rechizitoriul, vă feriți să spuneți ceva, o vorbă, o virgulă măcar, despre suferințele nesfârșite provocate de sionism, de comunismul bolșevic, celorlalte neamuri și în primul rând Rusiei și țărilor europene din fostul lagăr socialist.
Dar, să-mi fie cu iertare, paranoică pare și teza „diasporistă”, măcar în viziunea celuilalt Philip Roth, personajul căruia îi revine în carte rolul de a face cunoscută cititorilor ideea repatrierii evreilor… O idee, domnule Roth, care părea utopică la data când v-ați scris romanul, înainte de 1990, dar care în zilele noastre a devenit realitate brutală, o realitate absurdă și nerușinată. Cinică și dezonorantă pentru evreime. O realitate instaurată într-un mod laș și nedemn!
Dar despre această nouă manevră (tot a sionismului?), în epistola următoare, dacă nu e cu supărare. Până atunci, poate voi avea norocul să primesc un răspuns al domniei voastre la cele de mai sus… Rezum cele de mai sus prin întrebarea la care aștept așadar un răspuns din partea oricui: Am sau nu am dreptate când contest „dreptul evreilor dezrădăcinați la repatriere în țările lor de baștină” sud-est europene? Contestație pe care nici pe departe n-o fac numai în nume personal, nici măcar numai în numele românilor, ci îmi permit s-o înaintez și în numele celorlalți „băștinași” din fostele țări comuniste! Noi nu încăpem în calculele dumneavoastră? Suntem cantități neglijabile? Suntem prea puțini ca să ne luați în seamă și să ne cereți părerea, acordul cu privire la repatrierea evreilor plecați cu ani în urmă în același scop: repatrierea? Repatrierea în Israel atunci, acum repatrierea în România, în Ungaria, în Polonia etc. Conform sloganului: unde-i cel mai bine acolo este patria mea !
Rezum: Cheia întregii discuții este ipoteza – pentru mine convingere, că „experimentul” comunist atât de dureros prin care au trecut locuitorii din Rusia și din Europa de Est face parte dintr-o strategie sionistă cinică, literalmente criminală, strâns legată de înființarea și consolidarea Israelului. Greșesc?
Cu urări de bine, al dumneavoastră atent cititor,
Ion Coja
București, 13 mai 2010
Post scriptum 2013 Termenul baștină ce sens poate avea pentru un evreu care nu a adăstat într-un spațiu anumit mai mult de câțiva ani? În mod normal un om are aceeași baștină ca și părinții și bunicii săi, ca și înaintașii săi! Nu știu termenul englezesc folosit de autor, dar traducerea prin baștină nu corespunde adevărului decât pentru un număr foarte mic de evrei… În cazul evreilor „dezrădăcinați din România”, pentru majoritatea dintre ei baștina nu era România. Poate Rusia, poate Polonia, în funcție de răspunsul la întrebarea „Voi ce-aveți îngropat aici?!”
Nici cuvîntul dezrădăcinat nu se potrivește pentru o populație relativ recent apărută, cu numai 2-3 generații în urmă, aciuați în România din motive jenante, greu de mărturisit. Cazul, de exemplu, al evreilor refugiați din Rusia sau Austria pentru că nu reușeau să evite obligația serviciului militar… Au părăsit România afirmând că patria lor este în altă parte! Nu li se potrivește nici cuvîntul re-patriere! Te re-patriezi o singură dată, într-o singură patrie! Poți avea și zece cetățenii, Patria este una singură! Cine are mai multe patrii, nu are niciuna!
Aoleu! Vin jidani!
nu au ce cauta in Romania …. cit de curind vor fii dati afara un masa din SUA . dupa care se va demonstra intragii lumi implicarea religiei a iudaismului in marele esec experiment ratat al al civilizatiei umane soldat cu miliarde de victime distrugerea mediului si chiar pericolui distrugerii speciei umane in numele unor povesti mincinoase numite / pacate/ create tot de ei
Re: Alternativă la religii este ştiinţa!…
Ion Coja
17.02.2013 la 11:53 am
[quote]
„Pentru dl NICOLAE MUREȘANU
Aveți dreptate, am spus-o și eu mereu: NU TOȚI EVREII SUNT LA FEL! O banalitate! E valabilă pentru toate popoarele, pentru toate comunitățile etnice, profesionale, locale et. Nici toți bucureștenii nu sunt la fel, nici toți polițiștii, nici toți academicienii!… Evreii au totuși o calitate – sau un defect!, pe care alții nu-l au în aceeași măsură! Anume: nu sunt în stare să critice faptele și persoanele dintre evrei care aduc prejudicii celorlalți, care se abat de la principiile morale și juridice. Când un român, de azi sau de acum 200 de ani, a făcut o faptă reprobabilă, se găsește cel puțin un român care să „critice”, să „demaște”! Evreii cinstiți, din motive specifice(!!), se feresc să le pună oglinda în față altor evrei, să-i critice, să-i arate cu degetul cât sunt de ticăloși. Poate o fac în particular, să nu audă și ne-evreii! Așa ceva nu veți întâlni la alte popoare europene. Poate la țigani mai este la fel! Și evreii, și țiganii, trăiesc după un dublu standard. Ei trebuie să respecte legile statului în care trăiesc, dar și legile lor „interne”, de comunitate închisă. Au Kahal-ul, respectiv Stabor-ul, de care trebuie să asculte! Iar când se ivește contradicția, când trebuie să aleagă de care legislație să asculte, nu prea stau pe gânduri. Nu trăiesc nicio dramă existențială, pentru că, de fapt, nu au de ales: merg pe respectul necondiționat al legilor și deciziilor „interne”! În caz contrar, o pățesc rău de tot de la „ai lor”!
Tot Binele!”
[/quote]
Nu aveţi dreptate Domnule Ion Coja, şi am spus-o mereu: „Toţi evreii sunt la fel!” O banalitate! E valabilă pentru toate popoarele, pentru toate comunităţile etnice, profesionale, locale etc. Toţi bucureştenii sunt la fel, toţi poliţiştii, şi toţi academicienii!…
Toate aceste mulţimi se întrepătrund! Nu aţi ştiut şi nu aţi înţeles când v-am recomandat să acordaţi unui Român prezumţia de Patriot în loc de trădător?
Evreii au o calitate, pentru ei, care-i considerată defect de către toate celelalte comunităţi.
Morala lor este cea biblică şi este o morală murdară pentru toate celelalte comunităţi, nu numai pentru celelalte naţii.
Dacă un evreu spune o prostie ca adevăr, din care trag nişte beneficii, vin alţi evrei care susţin acelaşi lucru având câştig de cauză în faţa proştilor din alte mulţimi. Asta se întâmplă în toate guvernele, poliţiile, cartierele, partidele în care sunt infiltraţi susţinându-se reciproc. Eşecurile nu sunt considerate ale lor sunt ale societăţilor în care sunt împrăştiaţi.
Morala lor este bazată pe… v-am spus-o de numai ştiu câte ori, pe credinţă şi mincină, pe jaf şi crimă. În justiţia biblică, mărturia a doi oameni este considerată adevăr. Cu cât sunt mai mulţi martori cu atât adevărul lor este mai „adevăr”. Ce este aşa de greu de înţeles?
Noi Românii, toţi suntem proşti dar ne credem deştepţi. Ei, evreii se cred deştepţi dar sunt proşti de dau în gropi. Ei nu ştiu să producă valori, ei ştiu doar să fure valori de la cei care le crează.
Noi suntem un popor cinstit şi creator! Ne arătăm greşelile, lipsurile în felul acesta ne corectăm în realizarea scopului nostru pentru care am fost creaţi. Noi Românii nu furăm cum fură evreii şi dau vina pe alţii. Noi ne recunoaştem prostiile.
Noi am fost creaţi cinstiţi cu scopul de a deveni buni creatori şi buni la suflet. Adevăraţii creatori au nevoie de critică de judecată, pentru a-şi îmbunătăţi creaţiile.
Evreii au fost creaţi cu acelaşi scop, numai că educaţia pe care au primit-o, morala lor i-a format hoţi şi criminali. Evreii nu au nevoie de critică, de judecată, pentru că scopul lor dobândit este de a fura de la cei care crează bunuri. Evreii sunt trădători şi criminali, mincinoşi şi hoţi, prin morala lor, prin legea dumnezeului lor.
Evreii îi consideră trădători pe cei care nu le fac jocul dorit.
Cei care le fac jocul dorit de ei sunt lăsaţi în pace. Aviz amatorilor! Câinii latră, caravana trece. Cu cât sunt mai multe credinţe în societăţile în care sunt infiltraţi cu atât mai bine pentru ei.
Când veţi înţelege că morala creştină existentă în lume este cât se poate de convenabilă pentru ei, la fel ca şi morala islamică, abia atunci veţi putea avea câştig de cauză în faţa evreilor.
SUA au peste 13 trilioane de dolari datorie la evrei, la băncile evreilor. Evreii din legislativ şi din guvern propun investiţii stupide ca fiind necesare protejării poporului. Ca să realizeze aceste investiţii guvernul face împrumuturi la evrei, la marii hoţii ridicaţi la rang de moguli. Jigăniile fac jocul evreilor!
De acord cu Traian Ioan.Evreii nu au niciodata recunostinta fata de nimeni niciodata,ori se tem sa nu fie considerati tradatori apoi de fratii lor talibani fanatici religiosi.
Toti evreii sunt la fel: ZGARCITI,si nu e un stereotip,ci UN FAPT REAL! evreii se ajuta intre ei,niciodata nu pe altii.
Sa astepti salvarea de la jidani,e cea mai mare tampenie.Cum zicea Eminescu:
,,CINE O-NDRAGII STRAINII,MANCALAR CAINII,,
Sunteti in plina halucinatie, stimati domni. Valabil pentru toti, in cap cu dom’ profesor.
Asta este părerea ta(halucinogenă),și e din cauză că nu ai nimic în cap(care să te ajute să înțelegi).
Dle Corneliu, de ce nu sunteti corect? De ce nu ati luat atitudine in cazul Gafencu? Ati tacut malc. Nu are dl Coja dreptate? De ce nu i-ati criticat pe evreii cari aduc prejudicii romanilor asa cum spune dl Coja?
Aveati sansa si inca aveti, sa-i aratati cu degetul pe acei ticalosi din etnia dumneavoastra, cari ataca un sfant al inchisorilor din Romania.
Un taximetrist langa unul din spitalele din Haifa zicea in timp ce asteptam cu cineva pe un batran.,NUMAI PROSTII STAU AICI .Am ramas paf ca doar si el era evreu si traía in Israel.Zicea ca desteptii stau in State.
Pentru dl NICOLAE MUREȘANU
Aveți dreptate, am spus-o și eu mereu: NU TOȚI EVREII SUNT LA FEL! O banalitate! E valabilă pentru toate popoarele, pentru toate comunitățile etnice, profesionale, locale et. Nici toți bucureștenii nu sunt la fel, nici toți polițiștii, nici toți academicienii!… Evreii au totuși o calitate – sau un defect!, pe care alții nu-l au în aceeași măsură! Anume: nu sunt în stare să critice faptele și persoanele dintre evrei care aduc prejudicii celorlalți, care se abat de la principiile morale și juridice. Când un român, de azi sau de acum 200 de ani, a făcut o faptă reprobabilă, se găsește cel puțin un român care să „critice”, să „demaște”! Evreii cinstiți, din motive specifice(!!), se feresc să le pună oglinda în față altor evrei, să-i critice, să-i arate cu degetul cât sunt de ticăloși. Poate o fac în particular, să nu audă și ne-evreii! Așa ceva nu veți întâlni la alte popoare europene. Poate la țigani mai este la fel! Și evreii, și țiganii, trăiesc după un dublu standard. Ei trebuie să respecte legile statului în care trăiesc, dar și legile lor „interne”, de comunitate închisă. Au Kahal-ul, respectiv Stabor-ul, de care trebuie să asculte! Iar când se ivește contradicția, când trebuie să aleagă de care legislație să asculte, nu prea stau pe gânduri. Nu trăiesc nicio dramă existențială, pentru că, de fapt, nu au de ales: merg pe respectul necondiționat al legilor și deciziilor „interne”! În caz contrar, o pățesc rău de tot de la „ai lor”!
Tot Binele!
Domnule Profesor Coja,
sunteti discret si omiteti o treaba serioasa: atat endogamia cat si traiul in enclava, genereaza patologii!
Asta n-o zic io ci savantii cinstiti si care se respecta.Indiferent ca-i vorba de evrei sau de boshimani.
O zic si rabinii evreilor, care-i indeamna la corcire cd li se inmultesc tarele prea vizibil.
De aici si f adesea observabilele complexe de superioritate/inferioritate ale evreilor atunci cd cineva ii critica:sunt perfect de acord cu ce spuneti mai sus.
Nu e interesant ca istoria la ei incepe cu Hitler si nu cu bolshevicii iudei, care l-au precedat si l-au FORMATAT?
Cati evrei recunosc asta? Cati vor sa auda ca jigodia Jagoda a inventat lagarele de exterminare, nu Hitler?
Cu cele mai bune ganduri
CM
Pai cum sa se critice intre ei? Ei se respecta intre ei si aplica cele 10 porunci intre ei, ca ei sant urmasii lui Adam si Eva. Dar pentru noi, „goimii”, care santem maimute evoluate (dupa talmudul lor) ce respect sa aibe? Noi santem buni de munca pe „plantatile” lor. Nu zic ca toti sant satanisti, ci numai urmasii spirituali a celor ce au strigat „Rastigneste-l!” Daca evreii buni tac si nu demasca pe cei satanisti, atunci se fac si ei partasi cu cei rai, la planurile lor de a-l aduce pe antihrist la conducerea lumii.
In articolul de mai sus avem expunerea sionismului.Dar sa nu ne oprim numai aici.Este nevoie de o structurare ierarhica,pt a intelege jocul de culise final(omul din spatele mastii).De ce uitam mereu,(sau poate doar..inca nu se stie de..), Ordinul Iezuit? A disparut? Mai… sa fie? Unde se situeaza ,ierarhic,sionismul? .. Daca nu e decat o antiteza care o sa cada la un moment dat?Cine controleaza francmasoneria?De fapt,a fost reinviata de un evreu iezuit(Adam Whishaupt)
The Rotchilds..detinatori de comori ai Vaticanului? Da sau nu ?(intrebarea e cruciala)
(despre scopul crearii statului Israel s.a.,islam,Napoleon si evreii,sistemul papal
http://misucroitor.wordpress.com/2013/01/03/the-king-of-the-north-part-2-repairing-the-breach-walter-veith-pe-youtube/ )
Va rog sa imi permiteti sa fac o mentiune:UNDE NU ESTE CREDINTA IN DUMNEZEU SE POATE INTAMPLA ORICE.Si sa nu uitam ca acest lucru se manifesta prin convingerea fiecaruia ca tot ce face are menirea de a sluji pe DUMNEXEU.Restul….
EVIDENT, UITA-TE LA TINE….
Stimate domn Ion Coja departe de mine gindul ca ceace ati enuntat in acest articol nu e perfect adevarat intru totul in tot ce ati scris si descris pina la ultima silaba .Dar desi sunt un patriot convins si un nationalist feroce as vrea sa va aduc aminte ca nu toti evreii care au populat teritoriul Romaniei au fost duplicitari sau sionisti marea parte a cetatenilor de origine evreiasca au fost corecti in relatiile cu nationalitatile conlocuitoare si credinciosi statului roman si respectau cu sfintenie legile statului roman,unele famili traind de 4-5 generatii pe teritoriul statului roman avind cimitire vechii de2-3 sute de ani,am locuit in Timisoara in cartierul Fabric unde coegzista cu noi o mare comuntate evreiasca pe aria citorva strazii si bine inteles copii lor invatau impreuna cu noi cu toti ceilanti de alte etnii romani, maghiari sirbi,svabi ,italieni,croati bulgari si niciodata dar niciodata nu au eczistat disensiuni sau diferente intre noi,dimpotriva !Copii evrei se dovedeau totdeuna buni prieteni si canarazi si chiar daca noi eram mai saraci ca ei , parintii lor ne primeau cu drag in casa lor, si pe multi dintre parintii nostri chiar ajutindui pe cei care aveau un statut social mai sarac .In 1956 in marea foamete comitetele evreiesti din oras au infintat primele cantine si azile sociale unde totul era gratuit si in fabrici si atiliere mestesugaresti donau sume imense pentru ajutorarea maselor de muncitori nevoiasi si 70% dintre ei fiind si avind acelasi nivel de trai ca noi ceilanti din marea masa a orasului,deaceia e gresit sa punem anatema asupra tutror evreilor.Este deja de notorietate munca si abnegatia lor care au facut dintrun desert un paradis si asta in conditii de multe ori grele.Nu pledez pentru pentru cauza evreiasca dar s-a dam Cezarului ce e al cezarului ! Si acum daca acolo incepe sa miroase tot mai insistent a praf de pusca e normal sa caute alternative de supravietuire,de 4000 de ani odata cu iesirea din Egipt au fost un popor ratacitor si sunt chiar si acum in sec.xxi iar daca vor dori sa se repatrieze fara pretentii de retrocedare sau despagubire nu vad de ce nu ar putea fi acceptati ca noi cetateni mai ales ca clasa mijlocie din Romania e pe cale de disparitie acum raminind doar saracii si bogatii tranzitiei in mare parte corupti.Pamintul romanesc poate primiipe toti acei oameni care prin comportamentul lor se dovedesc loiali si cinstiti fata de tara caruia i-au jurat credinta.asta e umila mea parere poate nu am fost pe deplin explicit dar doresc sa dovedesc ca noi romanii nu suntem xenofobi si rasisti,dimpotriva !
iti doresc sa ajungi sa lucrezi pentru ei vreodata in viata ta…. ai sa devii antisemit. cerceteaza istoria mai inainte de a te lasa pacalit de aparente.
Episcopul Williamson REFUZA sa -si plateasca amenzile tribunalelor
ce-l urmaresc si-l amendeaza (desi este somer si fara acoperis)
deoarece a negat pe teritoriul Germaniei, cele 6 milioane de victime ale holocaustului si nu
crede in existenta nici-unei victime gazate, conform probelor
stiintifice aduse pana azi.
Aveti aici scrisoarea episcopului dat afara din biserica, somer, fara drept de
a-si exercita pastoritul fata de enoriasii lui , pe care-i informeaza asupra
starii de fapt a existentei sale de azi.
Scr lui catre Rivarol,
din:
Sélection du n°3081 du 15 février 2013
De Mgr Richard WILLIAMSON :
QUATRIÈME PROCÈS
Un lecteur m’interroge au sujet de mon dernier procès et de ma condamnation pour « Négation de l’holocauste » par la Cour Régionale de Ratisbonne dans le sud de l’Allemagne le 16 janvier. Les lecteurs se rappelleront que mon infraction initiale fut d’avoir dit le 1er novembre 2008 à un journaliste suédois pour la télévision suédoise dans cet endroit privé qu’est la sacristie du Séminaire allemand de la Fraternité Saint-Pie X, mais sur le territoire allemand, que je ne croyais ni que « Six Millions de Juifs » soient morts sous le gouvernement d’Hitler lors de la Seconde Guerre mondiale, ni qu’un seul juif soit mort dans une « chambre à gaz ».
Pour avoir exprimé ces croyances en Allemagne, où la « négation de l’holocauste » est un crime juridique, j’ai été jugé et condamné par la Cour Régionale de Ratisbonne en 2010, et le châtiment fut une amende de 10 000 euros. Je fis appel. La même Cour me condamna à nouveau en 2011, mais l’amende fut réduite à 6 500 euros. Je fis de nouveau appel, de sorte que le cas fut reporté à une instance supérieure, la Cour Provinciale à Nuremberg, dont on me disait qu’elle était moins sujette aux pressions extérieures. En effet les trois juges rejetèrent le cas pour raisons de procédure, obligeant l’Etat bavarois à payer mes frais légaux, mais lui laissant aussi la possibilité de corriger ces erreurs de procédure et de tout recommencer à nouveau.
Or non seulement ce qui est connu comme l’“Holocauste” sert, de fait, de religion séculière du Nouvel Ordre Mondial (Auschwitz remplace le Calvaire, les chambres à gaz remplacent la Croix de Notre-Seigneur, et les Six Millions jouent le rôle du Rédempteur), mais aussi il me semble que les Allemands depuis la Deuxième Guerre mondiale ont du mal à se respecter eux-mêmes s’ils ne battent pas constamment leur coulpe pour les prétendus crimes du Troisième Reich. Aussi s’acharnent-ils à poursuivre la « Négation de l’holocauste », et le 16 janvier j’ai été jugé pour la troisième fois par une dame juge de Ratisbonne.
Deux avocats allemands luttèrent avec vigueur pour me défendre, mais en vain — je fus condamné de nouveau. Toutefois la dame juge rendit moins honteuse l’accusation, et par compassion pour mon état de chômeur, elle réduisit l’amende à 1 600 euros. Il ne fait pas de doute que l’Etat bavarois serait heureux de se débarrasser de mon cas, si seulement j’acceptais de payer l’amende notablement réduite. Un noble collègue de la FSSPX me demanda le privilège de la payer lui-même en entier. Mais il y va de beaucoup plus que seulement une question d’argent. Une grande nation, la vraie religion et l’ordre mondial de Dieu sont en jeu.
« La Vérité est puissante et elle prévaudra », disaient les Latins. Aussi toute nation, religion ou Ordre Mondial reposant sur des contre-vérités est fragile, et finira par s’écrouler. Or la vérité se trouve dans la conformité de mon esprit au réel, et non à des désirs d’estime nationale, ni à des sentiments religieux, ni aux exigences d’un Ordre Mondial athée. Et la vérité historique se fonde sur des preuves, dont les plus dignes de confiance sont les éléments matériels du passé, car ils sont en principe indépendants des émotions humaines. « Je suis né, et Je ne suis venu dans le monde que pour rendre témoignage à la vérité », dit Notre-Seigneur (Jn. XVIII,37). Que de tranquillité dans les paroles divines !
Donc j’ai refusé aimablement l’offre de mon collègue. J’ai de nouveau fait appel.
Kyrie eleison
Domnule profesor Coja,
luati in calcul ce tranteste Kissinger, caci justifica si toata recenta presiune evreiasca asupra Romaniei sa accepte „repatrierea” evreilor-dar mai ales asupra Germaniei, menita sa devina „Eretz Deutschland” pe cat de curand posibil -cred insa ca e vorba si de Eretz Romania, in secundar, am zice noi, macar din ce se aude despre migratia secreta a cca 100.000 evrei aici, in nu stiu ce interval scurt, recent, cum spunea cineva.
Iata o declaratie fulminanta, in prima publicatie , a lui Kissinger:
„In zece ani Izraelul nu va mai exista!”
Acest citat este dat de de Cindy Adams in New York Post,17-09-12, cu toate asigurarile ei de fidelitate posibile.
Ea este prima sa dea aceasta declaratie in presa, ne asigura frank Kretzschmar, de la
http://globalfire.tv/nj/13de/politik/eretz_deutschland.htm
Nemtii au parte de o migratie recenta furtunoasa din partea tineretului Izraelit:
„Un numar crescand de izraeliti tineri se stabilesc in ultima vreme in Germania”, semnaleaza „Jewish-voice-from-Germany.de”,03.01.2012
Este vorba de fapt de reactualizarea vechiului plan al lui Rotschild din 1939, anume de a confisca Germania pentru infiintarea unui nou stat iudeu, sugereaza autorul articolului.
John Rupert Colville, fost secretar al lui Chamberlain si Churchill,raporteaza faptul ca Lord Lionel de Rotschild i-a pus pe masa urmatorul plan lui Churchill, pe 22 Oct.1939
„Rotschild recomanda drept tel de razboi, sa lase Germania zionistilor,si sa imprastie germanii printre celelalte popoare ale lumii.(vezi John Colville, Downing Street,Tagebucher,1939-1945, Siedler, Berlin 1988, pg31.
Frank Kretzschmar incadreaza totul intr-un plan globalist mai vechi, deci, si vede in scopul final de azi , intentia de a transforma Germania intr-o agentie financiara, la rand cu alte tari, la nivelul mapamondului.
Si Romania la fel, conchidem noi !
Precis ca exista scrieri care ne-ar putea elucida exactitatea si vechimea planului banditilor din sleahta Rotschild.
sa dea bunul dumnezeu sa nu fie asa insa prevad ca o intoarcere masiva a evreilor spre romania va crea noi si serioase probleme.nu-i pot intelege pe cei nascuti in israel dece vor sa vina in romania?nu cumva o abandonare tacita a statului israelian nu constituie un plan bine gandit cu consecinte foarte grave pentru toata lumea?dumnezeu sa ne apere pe toti evrei si neevrei caci se pare ca alte belele vor veni pe capul romanilor.gm