-CHIAR DACA INVENTIA BAIATULUI ASTA SE VA DOVEDI VALIDA PE CAT FACEM PARIU CA DEJA ANUL VIITOR NU MAI AUZIM NIMIC DE EA ? CELE 7 SURORI (PETROLIERE) , FABRICANTII DE AUTOMOBILE , ETC, ETC, CREDETI CA VOR STA SA ASISTE LA INLOCUIREA ACTUALELOR PATENTE ALE CAROR PROPRIETARI SUNT SI CARE LE ADUC PROFITE DE MILIARDE ? CE SUNT IDIOTI ? Românul care face apa să ardă, a descoperit combustibilul viitorului Autor: Ana Zidărescu După trei ani de studii intense şi încercări, Radu Marin, un fost antreprenor pasionat de inventică, este de părere că a făcut una dintre cele mai importante descoperiri în domeniul combustibililor. Acesta a realizat o instalaţie care, alimentată cu apă de la robinet, produce hidrogen, combustibil ecologic, inepuizabil şi care are toate şansele să devină noul pas în ceea ce priveşte alimentare automobilelor şi încălzirea locuinţelor. Interesat de avantajele pe care această instalaţie o poate aduce, Ministerul Economiei l-a informat pe inventator, în urmă cu câteva zile, de faptul că potenţialul de aplicabilitate al invenţiei în termocentralele care funcţionează cu gaz metan va fi studiată de Termoelectrica SA Bucureşti şi Electrocentrale Bucureşti. Specialişti din domeniu, profesori universitari şi membri ai Academiei Române, susţin realizarea lui Radu Marin şi se arată încrezători că în cel mai scurt timp se vor obţine şi resursele financiare necesare producerii acesteia pentru consumul în masă. EVZ: Cum v-a venit ideea de a crea o instalaţie de producere a hidrogenului? Ce anume v-a motivat să acţionaţi în această direcţie? Radu Marin: „Povestea” hidrogenului obţinut de noi a început cu mai bine de trei ani în urmă. Pe atunci, noi, cei de la Centrul de Cercetare pentru Materiale Macromoleculare si Membrane (CCMMMM) din Bucureşti, căutam să obţinem biocombustibili, de bioetanol si biodiesel, folosind noi „reţete tehnologice” de mare randament, ceea ce am şi reuşit să facem. Dar încă de pe atunci am sesizat conflictul inevitabil dintre culturile de plante pentru biocombustibili şi cele pentru cereale şi plante agricole, conflict care azi s-a confirmat şi se află la ordinea zilei.În contextul cererii tot mai mari de produse alimentare, o prioritate absolută în situaţia în care populaţia globului creşte, am realizat că biocombustibilii nu au viitor, că ei constituie doar o soluţie de moment pentru criza energetică care ne ameninţă civilizaţia. Aşa stând lucrurile, viaţa însăşi m-a obligat să-mi concentrez atenţia asupra hidrogenului, pe care, cu mai bine de un secol în urmă, Jules Verne l-a considerat ca fiind „combustibilul viitorului”. Care a fost pasul următor? Din acel moment m-am documentat şi am ajuns, relativ repede, la concluzia că mii de cercetători din întreaga lume, cu preocupări în acest domeniu, mergeau pe un drum greşit. Toţi au mizat pe „pilele de combustie”, acele instalaţii în care hidrogenul produs, transportat şi depozitat în afara lor este combinat cu oxigenul, obţinându-se astfel curent electric. Se procedează la fel ca acum 150 de ani, singurul avantaj fiind noile tehnologii şi materiale. În consecinţă, după ce am „analizat” foarte bine lucrurile am hotărât ferm: „fără pile de combustie! Fărătransport şi depozitare!” După mai bine de trei ani de cercetări şi experimentări am reuşit să obţinem hidrogenul aşa cum ne-am propus. Care sunt avantajele folosirii hidrogenului drept combustibil? Hidrogenul se obţine din apă şi, prin ardere, se transformă tot în apă. În consecinţă, sursa sa este inepuizabilă. Hidrogenul nu poluează mediul înconjurător, iar cel obţinut prin instalaţia concepută de mine şi realizată în institutul nostru este la un preţ de câteva ori mai mic decât al benzinei, motorinei sau gazelor naturale. Întruneşte, deci, toate condiţiile unui combustibil ideal. Cum funcţionează această instalaţie revoluţionară? În momentul de faţă, invenţia mea este protejată doar la nivel naţional, urmând ca în circaşase luni să obţinem protecţie şi la nivel internaţional. Secretul oricărei invenţii trebuie păstrat pe cât posibil, altfel, inventatorul poate să rămânăfără ea. De aceea, acum vă pot oferi numai informaţiile care nu o pun în pericolul de a fi descifrată. Deocamdată, utilizăm apa de la robinet pentru producerea hidrogenului. Nu este exclus, însă, ca într-un viitor nu prea îndepărtat să se utilizeze şi o altfel de apă, una „specială”, capabilă să-i mărească randamentul. Curentul electric utilizat este mic, iar cantiatea de hidrogen obţinut este foarte mare, aceasta datorându-se faptului că principiul de funcţionare al instalaţiei, în totalitate original, nu se bazează pe hidroliză, ci pe ceea ce am putea denumi ca fiind, poate impropriu, electrocataliză membranară, la care am ajuns utilizând cunoştinţe din mai multe domenii, cum ar fi fizica, chimia, biochimia şi altele. În ce stadiu se regăseşte instalaţia: testare, omologare, pregătire pentru producţie? Instalaţia se află în stadiul de model experimental şi urmează ca în scurt timp să realizăm primul prototip pentru centrale termice şi autoturisme. Ce presupune, pentru un viitor client al instalaţiei de încălzire cu hidrogen, achiziţia acesteia, din punctul de vedere al costului, al spaţiului necesar, al condiţiilor de securitate? Pentru centralele termice de apartament şi aragazuri, ca şi pentru automobile, instalaţia este compusă dintr-un singur modul de dimensiuni reduse, căruia i se poate găsi uşor un amplasament. După estimările noastre, costul acesteia este relativ mic, de circa 1.500 de lei. În ceea ce priveşte siguranţa în exploatareşi securitatea utilizatorilor, ambele condiţii sunt îndeplinite pe deplin. Hidrogenul se autoaprinde şi explodează în contact cu aerul în plaja de puritate cuprinsă între 4% şi 75%. În instalaţia noastrăacesta este de înaltă puritate, de peste 98%, şi cum este ars imediat ce ia contact cu aerul, pericolul de autoaprindere şi de explozie este în totalitate exclus. Desigur, după omologare şi intrare în producţia de serie, fiecare instalaţie va fi însoţită de un manual de utilizare care va fi pus la dispoziţia utilizatorului. Ca pentru orice aragaz, de pildă. Cum poate fi adaptată pe maşini? Presupune, cumva, unele modificări ale acesteia? Eliminăcomplet folosirea benzinei sau a motorinei? Pe automobile, instalaţia noastră înlocuieşte rezervorul de combustibil, pe care îl elimină.Motoarele automobilelor dotate cu această instalaţie nu mai folosesc nici benzină, nici motorină, nici alt carburant, ci numai hidrogenul şi nu necesitămodificări esenţiale. Totul se rezolvă prin reglajul corespunzător al debitului de hidrogen. Luând însă în considerare faptul că puterea calorică a hidrogenului este mai mare decât a combustibililor clasici, s-ar putea ca în perpectivă motoarele cu ardere internă să suporte unele mici modificări, menite să le îmbunătăţească randamentul şi durata de utilizare. Aceste modificări ar putea fi operate la pistoane şi la cilindri, mai precis la camera de ardere, pentru construcţia căreia ar putea fi utilizate materiale mai rezistente. Care este impactul aceste instalaţii asupra industriei petroliere şi care este strategia dumneavoastră de a evita ca invenţia pe care aţi realizat-o să fie achiziţionată de grupuri de interese care să împiedice comercializarea, în ideea de a menţine „dependenţa” de combustibilii obţinuţi din hidrocarburi? Apariţia pe piaţă a hidrogenului nu trebuie să-i sperie nici pe deţinătorii de resurse petroliere şi de gaze, nici pe cei care produc şi comercializează derivatele acestora ci, dimpotrivă, să-i bucure. În primul rând, aşa cum susţin specialiştii din domeniu, în circa 30 de ani rezervele de hidrocarburi se vor epuiza. Şi ce vor mai face atunci producătorii şi cei care comercializeazăderivatele acestora? N-ar fi mai bine pentru ei să-şi concentreze încă de pe acum atenţia şi asupra hidrogenului, mai ales că tot cam atâta timp îi va fi acestuia necesar până să-şi câştige statutul de combustibil principal. În al doilea rând, trebuie să vă informăm că instalaţia noastră poate să producăhidrogen şi din benzină, motorină, bioetanol, reducând consumul de carburanţi clasici cu circa 30%, iar poluarea, la zero, obţinând ca reziduu carbon de înaltă puritate, care poate fi utilizat la rândul lui. Hidrogenul nu este o ameninţare nici pentru petrol, nici pentru gazele naturale. Dimpotrivă, va prelungi existenţa în timp a rezervelor de hidrocarburi şi va permite utilizarea mai eficientă a hidrocarburilor în petrochimie. Practic, hidrogenul va merge braţ la braţ cu petrolul şi cu gazele naturale, într-o lume cu poluare din ce în ce mai redusă, ceea ce va fi în beneficiul tuturor, inclusiv în cel al producătorilor de combustibili clasici. Ce îmi puteţi spune despre demersurile pe care le-aţi realizat către autorităţi? Care sunt planurile dumneavoastră în ceea ce priveşte comercializarea acestei instalaţii? Sunt conştient de valoarea deosebită a invenţiei mele, atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Pe mine mă interesează ca de avantajele ei să beneficieze, în primul rând, ţara mea.O variantă de instalaţie bazată pe principiul mai sus menţionat constituie o temă principală din Programele Naţionale de Cercetare, dar la care finanţarea a fost sistată, prin măsurile luate de Guvernul României de a aloca doar 0,18% din PIB activităţii de cercetare. Tocmai de aceea am făcut toate demersurile posibile în această direcţie. Am prezentat-o tuturor factorilor de decizie din ţară, Preşedinţiei României, Ministerului Economiei, Primăriei Capitalei şi preşedinţilor unor partide politice de la guvernare sau din opoziţie. Probabil că nu le-a venit să creadă că aşa ceva a putut fi realizat la noi, de către noi, şi nu prin alte părţi ale lumii, de către alţii. Dacă în 1989 România avea un număr de 90.000 de cercetători şi 9.000 de cereri de invenţie, în anul 2008 numărul acestora a ajuns sub 9.000, iar cel al cererilor de brevetare a invenţiilor, la doar 900. Majoritatea cercetătorilor români emigranţi au succes pe toate meridianele globului, situându-se în elita mondială a acestora, ceea ce demonstrează că inventivitatea este una dintre trăsăturile de bază ale românilor. Iată de ce în noi, cercetătorii români, care dorim să slujim în continuare România, din interior, suntem profund afectaţi de măsura aberantă a guvernului Boc, prin care acesta a diminuat drastic fondurile de cercetare, expunându-ne, practic, la foamete şi la umilinţă, întrucât ei consideră cercetarea ca fiind ineficientă. Opinia specialiştilor Ion Brad, profesor universitar, doctor, biochimist şi membru al Academiei Române. „Este vorba espre un catalizator anorganic, asociat cu un curent electric în cantităţi extraordinar de mici, motiv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala. Pe de altă parte, randamentul caloric este mai mare şi este o treabă fantastică. Cu un preţ absolut derizoriu se obţine un combustibil ideal. Amestec de oxigen cu hidrogen, care se transformă, prin ardere, în apă. Fărădioxid de carbon. Astfel, nici nu poluează şi salvează omenirea din viitoarea criză de cărbune şi de petrol. Şansele producţiei în masă ar trebui să fie absolute, pentru că realizarea sa este inegalabilă la nivel mondial. Ca atare, dacă nu se aplică, se va face o mare greşeală”. Constantin Antohi, profesor la Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi . „Am văzut instalaţia realizată de domnul Radu Marin şi pot spune că hidrogenul este energia viitorului, categoric. Acesta va revoluţiona tot ceea ce înseamnă energie. Se deosebeşte de tot ceea ce a mai fost până acum prin simplitatea execuţiei, al sistemului care pune în valoare această energie”. Viorica Pârvulescu, cercetător ştiinţific 1, Institutul de chimie-fizică al Academiei Române. „Eu am făcut analizele gazelor care se obţineau. Şi astfel, vă pot spune ce a depins mai mult de mine. În formula aceasta, care este acum, rezultatele sunt chiar spectaculoase, în sensul că analizând concentraţia de hidrogen care se obţinea, din probele aduse, am constatat o puritate mare a hidrogenului. Din punctul meu de vedere, aceasta este o chestie extraordinară, pentru că se pot obţine diverse alte componente în afara hidrogenului. Comparând cu ceea ce am mai văzut prin literatură, capacitatea instalaţiei şi viteza cu care se obţine acest hidrogen şi condiţiile de temperatură sunt superioare, în sensul că nu se lucrează la temperaturi ridicate şi nu este nevoie de un consum energetic semnificativ. Se obţine un hidrogen foarte pur, în condiţii de consum energetic nesemnificativ, iar cantitatea cu care se obţine cantitatea de hidrogen este foarte mare, astfel că ar fi o sursă foarte bună de energie”. Ioan Pop, profesor universitar la Universitatea Tehnică din Cluj. „Ceea ce s-a realizat pare interesent şi de perspectivă. Am fost la ei în vară, unde am văzut instalaţia în stadiul ei experimental, şi merge. Acum depinde de modul în care se va pune în practică. Eu am auzit că pe plan mondial, în acest domeniu, există o invenţie care a fost pusă sub secret de peste 20 de ani, pentru cămarile firme nu au interes să schimbe tehnologiile. Cred ca fi ceva foarte interesant în momentul în care va fi aplicată, mai ales pentru automobilele de oraş. Cred că are perspective.” Cine este Radu Marin? Data şi locul naşterii: iulie, 1958, judeţul Dolj Studii: Academia deŞtiinţe Energo informaţionale Moscova (2005-2007) – Doctor în ştiinţe juridice. Universitatea Dunărea de Jos, Galaţi, Facultatea de Ştiinţă şi Ingineria Alimentelor(2003-prezent) – Doctorand în chimie. Universitatea Transilvania, Braşov, Facultatea de Mecanică (2002-2004) – Doctor în inginerie mecanică. Universitatea Politehnica, Bucureşti, Facultatea IMTS (2002-2006) – Doctor în inginerie industrială. Universitatea din Craiova , Facultatea de Mecanică (1978-1983) – Licenţă Experienţăprofesională: Director General (2002-prezent) – SC. CCMMMM SA. Director General (2001-2002) – Prod Med 2000. Director General (1999-2000) – Bere Băileşti. Inginer principal (1998-1999) – SC. CCMMMM SA. Director General (1991-1998) – Bere Băileşti. Inginer proiectant (1983-1987), Şef serviciu proiectare (1987-1991) -Întreprinderea Mecanică din Băileşti Pentru inveţiile sale a obţinut, la expoziţii şi evenimente din ţară şi din străinătate: Diplome: peste 130 de diplome, pentru diverse invenţii. Medalii: 45 de aur, 10 de argint, 2 de bronz. Premii: peste 10 titluri câştigate. Alte titluri: Gradul de Comandant, „Le merite de l’invention”, acordat de Camera Inventatorilor din Belgia (2006). OrdinulŞtiinţific Gogo Constantinescu, în grad de comandor, din partea Societăţii Inventatorilor din România, filiala Cluj (2005) Acesta a participat la peste 60 de Proiecte şi programe, în cadrul cărora a fost director sau responsabil de proiect. Dintre acestea: Seturi arterio-venoase destinate procedurii de dializa renala si tehnologie de obtinere Inslataţii pentru producerea apei potabile. Avion microlight cu aripa din voalură pe schelet mecanic. Obţinerea vinului eco-biologic cu şi fără alcool. Noi sortimente de bere. Materiale pentru securitatea minieră. Îmbrăcăminţi bitumoase rutiere. Îndepărtarea metalelor grele din ape industriale . Brevete şi invenţii: 15. Lucrări elaborate: 701
Automobilul respectiv nu va functiona cu apa ci cu curent ! Ca sa functioneze instalatia are nevoie de curent. Inventatorul ne spune ca „putin curent”?!? O data ce folosesti curent de ce saproduci hidrogen cu el, hidrogen pe care il folosesti intr-un motor cu ardere interna care produce apa pe care o separi iarasi in hidrogen si oxigen, etc. De fapt folosesti curent electric !Si atunci de ce sa nu folosesti curentul electric direct la un motor electric care are randamentul mai mare cu mult fata de un motor cu ardere interna? Imi pare rau dar inventia este o elucubratie fara noima. In California se uilizeaza masiv automobile cu hidrogen drept combustibil marca Honda si nu s-a suparat nimeni din industria petroliera… Daca instalatia lui are un asa mare randament se poate utiliza pentru producerea hidrogenului si utilizarea lui la pompa. De ce sa cari baterii electrice dupa tine si instalatia de produs hidrogenul? Asta ingreneaza automobilul si conduce la reducerea randamentului. Ce a inventat omul este un soi de perpetuum mobile.
dam pariu ca domnul Radu Marin, daca va incerca sa produca si sa adapteze inventia pt automobile va suferi un „accident” mortal, iar in cazul in care se demonstreaza ca inventia funtioneaza si va refuza sa o vinda, la fel, se va „sinucide” in conditii neelucidate, nu va fi primul nici ultimul. Nu sintem decit niste prizonieri in cusca asta mare care se cheama Terra…
Re: Alternativă la religii este ştiinţa!…
Thalex
28.01.2013 la 12:39 pm
[quote]
„Eu zic sa mai iei o gura bunä de fân si sa te întorci apoi, agale, laloc în cotetz.
Newton si, printre altii, Clausius.”
[/quote]
Stai liniştit jidane că nu te muşc.
Doar îţi arăt că sunteţi mult mai proşti decât noi Românii.
A crede că eşti deosebit, chipurile ales de un dumnezeu imbecil, inventat de om, care îşi blesteamă şi-şi omoară creaturile e dovadă de lipsă de judecată. Credinţa că eşti ales ca să-ţi furi semenii este o altă dovadă de imbecilitate.
Astăzi, când creaturile umane ale lui Sântio, judecând, au ajuns să facă minuni (de altfel profeţite) atât în cer cât şi pe Pământ, Naţia Română descoperă prostia incomensurabilă a poporului care se crede ales de dumnezeul hoţ şi criminal închipuit de Moise.
Remarcă, dacă poţi că, nu dau în voi cu pietre, ca să vă distrug, dau cu cuvinte. Vă judec ca să vedeţi unde greşiţi, nu ca să vă condamn şi să vă răstignesc.
Vă dau o şansă de a vă salva, chemându-vă la judecată să mă judecaţi aşa cum vă judec şi eu.
Fiţi atenţi că sunteţi un popor inferior chiar şi celui eritrean, al cărui reprezentant este în casa voastră şi vă îngrijeşte, vă ţin în viaţă pentru banii voştri.
V-am spus şi nu m-aţi auzit de aceea vă scriu acum: Dragostea nu poate fi cumpărată oricât de mulţi bani aţi oferi!
@Boris Marian Mehr:
las-o moartä cä mäcäne / meri de cântä cu alde Ariel Muzicant si cu alde „Sântio” la altä masä.
evident, am redus consumul de benzina…
exista statii de hidrogen imbuteliat (pentru masinile hybrid). dar nu au legatura cu principiul celulei de hidrogen la care, cat se produce, atat se consuma, nu se stocheaza si nu exista risc de explozie, nici macar in cazul unui accident rutier.
Comentariu serios.
1. Este posibil ca minunea să se fi produs dar în folosul capitaliștilor străini fie prin cumpărare fie prin acțiunea de furare.
2. Ziariștii postpuciști sunt fabricați în școlile capitaliste fiind niște zombii jurnalistice: adică fără calificare în care să exprime opinie serioasă.
3.Singurul comentariu calificat și responsabil este al domnului inginer chimist Traian Ioan din America. Păcat că este așa de departe de patria noastră. Cred că ar fi bine să vină acasă măcar acum la bătrânețe.
4. Mușcăturile își au rolul lor sanitar: îi omoară pe cei neviabili.
5. Într-adevăr principiul cauzalității și principiile termodinamicii nu îmi permit admit ceea ce percep dar noi nu trăim numai din gândire ci și din acțiune.Iehova și-a pierdut de mult prerogativele deoarece nu a putut respecta principiile coerenței spirituale între cunoaștere, acțiune și contemplare. A devenit ca unul din noi. De aceea popii s-au șmecherit și au transformat religia în mjloc de deposedare capitalistă a prostimii.
6. În articol se face apologia creațiilor tehnice române care este impresionantă dar noi dormim în boscheți, ne drogăm, ne regulăm în cur și ne închinăm zeilor Izraelului. Acești inventatori au pățit ce au pățit dumnezeii evreilor: s-au debilizat în asemenea măsură încât au pierdut coerența esențială ce asigură sănătatea spiritului. De aceea suntem pierduți.
Re: Alternativă la religii este ştiinţa!…
Nu sunt departe de voi.
Gândurile mele sunt în permanenţă la voi şi la Ţara noastră, inegalabilă.
Nu pot să vin încă. Mai am o treabă de făcut, aici, unde am ajuns fără voia mea.
În 1993 revenisem în Ţară dar am fost forţat de jidanii reactivaţi, să părăsesc Ţara iar, în 1998, împreună cu minunata mea soţie care mi-a fost dată în dar.
Dar voi veni, vom veni!
Locul nostru al Românior este în România.
„Nu sunt departe de voi”? Ia uite, ia, si eu încä nu mi-am luat nicio precautiune …
Aaaallllllllllllllarmäääääääääää!
Eu (2 x inginer mecanic de felul meu fiind nu cred, ci) STIU cä orice sistem care violeazä Sf. Treime stiintificä = Principiul Cauzalitätii, Principiul I al Termodinamicii si Principiul al II-lea al Termodinamicii e imposturä si, paradoxal, desi NU existä, are un nume: Perpetuum Mobile.
Pe de (cu totul si cu totul) altä parte, crestin ortodox fiind, mä mai îndoiesc si cä altcineva decât Dumnezeul Sf. Terimi poate face apa (care e hidrogen ars) sä mai ardä încä odatä. În plus, nu cunosc nici o denominatiune crestinä, ori vreo altä religie monoteistä care sä admitä cä vreunul din Numele Domnului ar fi si cel de „Radu Marin”.
Ergo: slutare taicä & noroc!
Hidrogenul este combustibilul viitorului!
Acesta se obţine prin electroliza apei.
Compania Shell ştia ceva mai de mult acest viitor al hidrogenului, fapt pentru care au construit staţii de alimentare cu hidrogen pe teritoriul SUA. Vehiculele pot funcţiona cu hidrogen în loc de alcool,benzină, gaze naturale.
Îmi amintesc cum fraţii mei Români inventivi, alimentau Daciile cu gaze naturale din butelii de aragaz, făcând nişte adaptări minime artizanale.
Inteligenta Românului este inegalabilă.
Abia aştept să compar în faţa unui complet de judecată să-i demasc pe jidanii impostori care se distrug, distrugând omenirea, Naţiile.
SI ACUM FUNCTIONEAZA DACII CU MICI BUTELII DE GAZ ,,,EU AM VAZUT-O PENTRU PRIMA OARA ACUM 7 LUNI CAND UN UNCHI DE-AL MEU CARE ESTE FIZICIAN SI A SCRIS MULTE CARI SI ARTICOLE NU-I DAU NUMELE DESI MERITA CITAT …A DESCHIS PORTBAGAJUL MASINII LUI SA-MI DEA CEVA DE ACOLO SI AM VAZUT MICA BUTELIE DE GAZ SI L-AM INTREBAT DACA ESTE CEEACE GABDESC EU SI AUZISEM DE FOARTE MULTI ANI INAPOI ///SO MI-A SPUS CA DA ..MASINUTA LUI FUNCTIONEAZA CU GAZ ALIMENTAT DE LA O BUTELIE MICA …SI TOTUSI SE MISCA …SPUNEA CINEVA MAI SUS SI ASA ESTE …DE CE NU POATE FUNCTIONA CEVA SI CU ALT COMBUSTIBIL?
SE ZVONEA DE MAI MULT TIMP CA MASINILE POT FUNCTIONA CU APA SI CHIAR CA UNELE AR FUNCTIONA ….DE CE NU AR FUNCTIONA?…TOTUL ESTE POSIBIL NUMAI REANTOARCEREA DE LA MOARTE NU ESTE POSIBILA …SAU ESTE ? SAU VA FI?CINE STIE ? STIINTA ESTE NELIMITATA ..DAR SI O FORTA PENTRU DISTRUGERE …PRECUM ENERGIA NUCLEARA .. ..
Asa e, „hidrogenul e combustibilul viitorului”, mai precis al viitorului celor care sunt dispusi sa umble la ei cu o butelie de hidrogen încarcata la 1.000 (mimimum 800!) de atmosfere.
Singura problema e ca acesti oameni de viitor nu prea vor avea cine stie ce … viitor, dar si mai grav e ca îl vor periclita si pe al altora.
pai nu ai auzit de lichefierea gazelor sau poate crezi ca GPLeul e un fel de apa. Cate atmosfere e intro butelie de aragaz,1000sau mai putin ???!!!
Referitor la „Principiul cauzalităţii” se referă la faptul ca indiferent ce sistem de referinţă am folosi, efectul unei acţiuni va fi mereu ulterioar cauzei.
Asta-i deşteptăciune jidănească!
Sigur că dacă dau un şut la o minge întotdeauna va pleca mingea ulterior şutului.
Teoriile d-le nu sunt ştiinţe sunt credinţe jidăneşti ridicate la rang de ştiinţe de către jidani ca Albert Einsten sau Max Planck ăl cu temperatura universului de 4°K
Eu zic sa mai iei o gura bunä de fân si sa te întorci apoi, agale, laloc în cotetz.
Newton si, printre altii, Clausius.
modul acesta de discutie este specific Romanului ;nu poti sa realizezi ceva ca vin ciinii sa te muste de cur
Poate nu este intrutotul inventia lui dar am putea sa fim putin mai ingaduitori
Numai bine si succes
jidanii nu ştiu decât să se laude şi să se ferească de a fi furaţi-
Ai dori să fim ca evreii, să ne aplaudăm unii pe alţii?
Prin aprobări nu faci nimic bun ci bagi sub preş prostiile.
Uită-te la ştiinţa „Încălzirii globale” cum a devenit ştiinţă, prin aplauze jidăneşti reciproce.
Această „ştiinţă” a generat tratate internaţionale fără nicio valoare pentru progresul omenirii, ba din contră sunt frâne în calea civilizaţiei.
Ce-ai vrea jidane să zic?
Bravo Radu Marin! Ce deştept eşti şi câte titluri ştiinţifice ai.
Re: Alternativă la religii este ştiinţa!…
Hai să fim oameni serioşi!
Hidrogenul se obţine prin electroliza apei de mulţi ani de zile.
Este într-adevăr combustibilul viitorului.
Compania Shell are de mult staţie de alimentare cu Hidrogen a vehiculelor proiectate a funcţiona cu acest combustibil.
O astfel de staţie de H[sub]2[/sub] este amplasată pe Bulevardul Santa Monica cu Federal Ave. din West Los Angeles la foarte mică distanţă de Kosher Market.
Doar citind acest articol înţelegi că acest Radu Marin este un tip care-i interesat de glorie personală la fel ca toţi jidanii şi susţinut de o… profană, Ana Zidărescu, ca să nu zic jidancă, în materie de tehnologie arhicunoscută.
Nu este exclus ca Radu Marin să fi adus unele îmbunătăţiri la tehnologia deja cunoscută. Depozitarea H2 şi nu numai, prezintă (sau prezenta) mari dificultăţi din cauza difuzibilităţii lui prin materialele folosite la construcţia vaselor şi conductelor.
Este posibil ca Românul Radu Marin să fi inventat o nouă tehologie de producere a Hidrogenului, dar să nu uităm legile Creatorului descoperite de oameni, să nu le ignorăm căci apar accidente de genul celor petrecute cu navetele spaţiale care au ars, una la plecare, alta la întoarcere tocmai din cauza difuzibilităţii H2.
Legile stabilite şi aplicate de Sântio nu pot fi călcate, ignorate cum sunt legile dumnezeilor şi în special al evreilor.
Ţineţi seama că 2 Kg de H2 ocupă un volum de 22,4 m3 la o presiune de 1 Kgf/cm2 iar la 1000 de Kgf/cm2 ocupă un volum de 22,4 litri.
Să nu uitaţi că piramidele au fost construite cu tehnologii încă necunoscute astăzi. Poveştile jidăneşti prezentate ca adevăruri sunt pentru gloate pentru turmele de oi şi capre.
V-am mai scris un adevăr despre Piramide, dar nu vreţi să-l verificaţi pentru că nu-l credeţi, pentru că nu-i venit de la jidani.
nu-i o minune. am folosit pe tico, acum 2-3 ani, o asemenea instalatie si am redus cu 30-40 la suta consmul.
instalatiile se fabrica in serie in sua, china, polonia, cehia.
instalatia consta intr-o „celula”, un rezervor de apa distilata (in care se pun 2-3 pelete de cateva grame de KOH, se gaseste deja ambalat pentru asa ceva), si un modul electronic (pentru injectie sau motorina, la carburatia clasica nefiind nevoie)…
printr-o docmentare minima, cei de la EVZ ar fi feriti de astfel de „inventatori” care iau ideile de la altii.
poate vorbim de o inovatie, prin imbunatatirea randamentului, dar asta e cu totul altceva…
Care consum l-ai redus cu 30-40%? Cel de apă sau cel de carburant clasic de hidrocarburi?
Parca nu-mi vine sa cred minunea !