22.000 de evrei arși de vii la …Antena 3 de Adrian Ursu & comp.
Domnule profesor ION COJA, v-am sunat să vă uitați la emisiunea lui Adrian Ursu despre cei 22.000 de evrei arși de vii la Odessa și alte fapte „reprobabile” din istoria României. Ați urmărit emisiunea?
Am văzut-o și îmi pare tare rău că am văzut-o! Atâta mizerie sufletească la oameni tineri, care-și mai zic și istorici, este un spectacol tare trist, deprimant!… Adrian Ursu, care a tunat și i-a adunat pe toți la un loc – de unde i-o fi scos?!, mi se pare că mi-a fost student. Dacă nu mă înșel, încerca prin ’90-91 să fie băgat în seamă de Marian Munteanu și nu reușea. Făcea pe junele naționalist!… Iată ce s-a ales de el!… Aduci în emisiune și-l lași pe unul ca regizorul acela din Timișoara – te rog să nu-i rostești numele!, îl lași să spună necontrazis de nimeni că românii au ucis la Odessa 22.000 de oameni nevinovați! I-au ars de vii, cică! Un imbecil!, în toate sensurile cuvîntului, inclusiv cel etimologic, din latină!… Ai altă părere?
Dacă-mi permiteți să fac o comparație, care mi-a venit în minte urmărind emsiunea, e ca și când, peste 40 de ani, să zicem, alt regizor s-ar apuca să se documenteze pentru un film prin care să demonstreze cum că la Timișoara, în decembrie 1989, din ordinul lui Nicolae Ceaușescu au fost uciși 60.000 de oameni…
Nu-i rea comparația! Se potrivește, numai că un asemenea film despre crimele lui Ceaușescu s-ar putea întemeia cât de cât pe niscai documente, și nu orice documente, ci documente emise de un tribunal, cel care l-a judecat pe Ceaușescu! Ce vreți sursă documentară mai autorizată?!, va zice peste 40 de ani acel regizor imbecil! Mai ușor demonstrezi că au existat cei 60.000 de morți de la Timișoara decât cei 22.000 de la Odessa…
Nu vreți să fiți mai clar?
Adică, depre cei 60.000 de morți de la Timișoara există mențiuni contemporane serioase, credibile, în emisiunile de la Europa Liberă, în presa din 22-25 decembrie 1989 și la procesul amintit… Suficiente dovezi! Despre cei 22.000 de morți de la Odessa, nu există decât o singură mențiune – una singură!, din octombrie 1941, de sorginte sovietică, privind uciderea a 22.000 de evrei la Odessa, arși de vii, săracii!… Pentru cei 60.000 de români omorîți la Timișoara, soții Ceaușescu au plătit cu viața!… Ce nu se știe este că pentru cei 22.000 de evrei de la Odessa, evrei inventați, au plătit cu viața 22.000 de prizonieri români foarte adevărați, foarte reali! Din ordinul lui Stalin! Cât era Stalin de obișnuit cu execuțiile în masă, a simțit că e prea de tot ce s-a întâmplat la Odessa și a ordonat aceste represalii, în reciprocitate… Așa a crezut el că o face, în reciprocitate! Au omorît românii 22.000 de evrei, cetățeni sovietici, atunci să moară și 22.000 de prizonieri români!…
După o vreme lucrurile s-au lămurit: cifra de 22.000 era o invenție a unui corespondent de război evreu. Alt imbecil! Frate geamăn cu regizorul nostru! Se zice că Stalin, când a aflat adevărul, ar fi ordonat executarea mincinosului!… Așadar, pentru uciderea a 22.000 de flăcăi români, a plătit cu viața un singur individ, un singur evreu!… Iar asta se cheamă anti-semitism românesc! Funciar și irepresibil!… Demascat fără cruțare la Antena 3! Păi nu ajungi așa anti-semit oricât te-ai abține?!… Minciuna iresponsabilă a unui nemernic a produs 22.000 de victime nevinovate! Despre moartea celor 22.000 de români uciși aiurea, care a îndoliat sute de mii de suflete în România, de a căror moarte s-a cutremurat și sufletul marelui asasin Stalin, despre acei morți să facă un film neisprăvitul de la Timișoara! Îi dau eu banii pentru film!
Regizorul invitat de Adrian Ursu se plângea că nu are susținere financiară ca să-și termine filmul! A fost pe la Comunitatea Evreiască, pe la Guvern, și n-a impresionat pe nimeni cu proiectul său cinematografic.
A bătut greșit la poarta Comunității Evreiești din România. Sunt și acolo câțiva mincinoși, nu zic ba!, de la care prietenul lui Ursu speră la o finanțare, dar acei evrei nu-s mincinoși proști, ei știu bine cât să întindă coarda! Ei știu bine cât este de mincinoasă povestea de la Odessa. Se făceau de rîs dacă finanțau filmul acelui amărît… Însuși faptul că nefericitul nu găsește finanțare pentru un film depre cele 22.000 de victime ale criminalului de Ion Antonescu ar trebui să-l pună pe gânduri! Dacă ar fi fost adevărată această poveste macabră, se făceau de mult zece filme! Nu unul!
Desigur, au existat represalii asupra populației civile după ce la Odessa a sărit în aer clădirea comenduirii militare românești. Asemenea represalii sunt însă permise de legile războiului! Civilii, în spatele frontului, nu au voie să se dedea la atacuri așa zis de „partizani”! Pentru asemenea acte legea recunoaște răspunderea colectivă și represaliile sunt legale și legitime!
Pe frontul de vest, în 1944, pentru uciderea unui ofițer canadian de către un civil german în spatele frontului, au plătit cu viața 15.000 de germani. Ține minte acest raport: 15.000 la 1. Și nimeni nu-i acuză pe autorii acelui măcel că au fost criminali de război… Așadar, chiar să fie adevărată povestea cu cei 22.000, ea ar trebui raportată la contextul istoric!… Și abia apoi să faci o judecată! Să te pronunți!
De tema emisiunii ce părere aveți? Mă refer la încercarea de demitizare a istoriei noastre, care abundă, ziceau acei tineri, în mituri a cărăr cercetare îndeaproape scoate la iveală cu totul alt adevăr…
Domnule, a face istoriografie, a reconstitui trecutul istoric al neamului tău, este – simplu spus, a vorbi despre părinții tăi!… Când vorbești altora despre părinții tăi, ești tentat, în modul cel mai natural cu putință, să vorbești despre partea frumoasă a vieții, a personalității lor. Câteodată numai această parte ți-e cunoscută!… Despre bunicii mei am auzit multe povești frumoase, și ele au rămas în sufletul meu!… Mergând în timp mai înapoi, avansezi păstrând în suflet această predispoziție pentru partea frumoasă și onorabilă a lucrurilor, a faptelor strămoșeșeti! Această subiectivitate, acest parti-pris, este absolut normal, firesc întru totul. În toate culturile lumii se manifestă această subiectivitate. A reproșa mentalului românesc, a reproșa manualelor de istorie și mai ales filmelor istorice că sunt „partizane”, este o prostie. Specifică unor frustrați, cum se vedea bine că erau toți invitații lui Adrian Ursu!
Să vii și să încerci să scuturi de orice subiectivitate interpretarea faptelor și evenimentelor istorice este o întreprindere sortită eșecului!… E ca și cum ai încerca să stai în lumina soarelui și să nu lași nicio umbră.
Nu vi se pare că de o vreme a apărut un fel de modă a denigrării istoriei noastre?
Nu e o modă, ci o strategie! În care se înscriu, unii fără să-și dea seama, alții plătiți, o sumedenie de istorici, de așa ziși istorici. Nu m-aș referi acum decât la cei tineri, precum ipochimenii de la Antena 3. Încerc să-mi aduc aminte ce era în capul meu la vârsta lor! Era, desigur, multă dorință de afirmare!… De a mă face remarcat!… Cel mai vizibil este cel care se manifestă în răspăr, împotriva curentului. Faci valuri mai mari atunci când te pui de-a curmezișul! Mi-aduc bine aminte că, în mare măsură, această pornire m-a determinat să iau cuvîntul în multe adunări și să mă pronunț în contradicție cu toți cei care vorbiseră până la mine!… Imediat deveneam centrul atenției! …Am fost deseori un veritabil trouble fête, cum mi-a spus George Ivașcu, la centenarul nașterii lui Tudor Arghezi, când l-am pus la punct pe Geo Bogza, demascându-l că este un ins profund imoral, nedemn să rostească vreun cuvînt de bine despre poet la acel ceas de sărbătoare! Unii m-au certat pentru acea intervenție, alții, în frunte cu Edgar Papu, m-au susținut cu încântare. Geo Bogza a fost un mare pezevenghi, un depravat, și nimeni nu îndrăznea să i-o spună în față!… I-am spus-o eu, în 1980, și mi-aduc aminte că m-a stimulat ideea scandalului care va fi astfel provocat… Deh, tinerețe…
Dar nu te pui de-a curmezișul când ești un nimeni, un necunoscut! Și nici nu ești invitat la TV să te arăți critic neîndurat când nu ai în spate nimic! Nici operă, nici activitate publică! Ci doar ambiție găunoasă și dorința penibilă de a fi băgat în seamă!…
Credeți că explicația acestui „trend” demitizant se rezumă la factorul tinerețe? Domnul Djuvara nu este chiar așa de tînâr!
Te înșeli! Domnul Djuvara este foarte tînăr pentru conștiința publică românească, atunci când vorbim de marii români din Occident sau cât de cât importanți. Dacă Djuvara murea la vârsta la care a murit Mircea Eliade sau Horia Vintilă, azi nu știa nimeni de el. Cu cărțile scrise în Franța nu-și crease nicio faimă în România. Și exact asta a vrut prin cărțile sale – altminteri foarte bine scrise, stilistic vorbind, să atragă atenția asupra sa. Să facă valuri!… Prin idei și interpretări forțate. Dacă e adevărat că în august 1944 făcea parte din serviciul de cifru al Guvernului – parcă așa l-am auzit spunând, atunci asupra persoanei sale se deschide o perspectivă foarte „nasoală”: trădarea de la 23 augut a fost în primul rând a celor de la serviciul de cifru, pe care Ion Antonescu îi disprețuia pe față și de mai multe ori încercase să-i risipească, dar de fiecare dată le-a sărit în apărare regele, mult mai înțelegător cu metehnele contra firii pe care le cultivau mai toți angajații acelui servici. Rolul homosexualilor în actul de la 23 august 1944 este un subiect încă necercetat! Iată: un tînăr istoric, în căutarea faimei, poate aborda acest subiect! Ce de valuri va face!… Să se tot înece în ele!
Vă mulțumesc pentru aceste interesante…
Aș mai zăbovi câteva clipe… Când ești tînăr, la începutul unei cariere intelectuale, ai sentimentul că te-ai născut prea târziu! Că n-ai avut norocul să te naști cu un secol în urmă, când încă nu fuseseră făcute atâtea descoperiri „epocale”! Ai sentimentul net că marele descoperiri s-au făcut, marile creații s-au înfăptuit, marile adevăruri au fost rostite, iar tu nu prea mai ai ceva important de făcut! Nu ți-a mai rămas mare lucru! Firimituri de la masa altora!…
Vreau să-i încurajez pe tineri, indiferent de domeniu. Dar mai ales în domeniul istoriografiei trebuie știut că mai sunt multe de descoperit și de aflat! Că s-au adunat multe teorii greșite sau chiar cu bună știință false, mincinoase. Da, e cazul să și demitizăm, când se sare calul! Dar ce te faci când constați că sunt ignorate capitole întregi de istorie românească glorioasă?! Căci sunt mult mai multe momentele de excelență românească ignorate sau ascunse, în raport cu momentele pe care istoricii le-au interpretat excesiv de binevoitori, din perspectiva unui partizanat jenant!… Mi-ar fi ușor să dau sfaturi de acest fel unui tînăr filolog, pentru un tînăr istoric nu m-aș încumeta totuși!
Dacă tot ați deschis acest subiect, trebuie să propuneți câteva subiecte! Pentru a fi cercetate în viitor.
Iată, eu, ca descendent din familii de ciobani, de mocani, mândru de aceste obârșii, am nenumărate date care privesc rolul ciobanilor mocani, transhumanți. Teritoriul românesc, de limbă română, s-a extins spre Est, dincolo de Prut, de Nistru, prin acești ciobani. Este mare asemănare între două îndeletniciri aparent total diferite: ciobanul și corăbierul! Mocanii, când plecau din Mărginimea Sibiului cu oile la iernat, plecau ca niște flote pe câmpie: sute de turme cu mii de oi fiecare, cu „personal” numeros, bine înarmați ca să facă față primejdiilor de pe traseul care îi ducea până la porțile Constantinopolului sau până în Crimeea. Transistria are o componentă românească importantă venită din Ardeal, nu din Basarabia! Eugen Doga, marele compozitor, este ardelean la origine, prin bunicii săi! Sate de mocani au fost identificate chiar și în Caucaz!…
În aceeași ordine de idei aș aminti și amplul subiect care privește rolul românilor în istoria popoarelor cu care ne învecinăm. E vorba atât de rolul unor personalități, al unor români ca indivizi de excepție, veritabili eroi în istoria altor popoare. Nu numai Iancu de Hunedoara! Sau Nicoară Potcoavă! …Dar ar fi vorba și de contingente compacte de români de rând, care, prin asimilare, au devenit polonezi sau sârbi ori ucrainieni, nu mai zic unguri!… Dintr-un astfel de sat de moldoveni, care în timp au devenit polonezi, se trăgea și Ioan Paul al II-lea, iar Sfîntul Părinte știa bine asta!… Istoricii noștri nu se grăbesc să studieze obârșiile marelui Pontif. Dacă ar fi fost un mare criminal, probabil că se găseau istoricii români „de-mitizanți” care să-i evidențieze originile românești…
Repet ce au mai spus și alții: există un proiect de distrugere, de destructurare a României, a neamului românesc. (Termenul destructurare, extrem de profesionist, de exact, l-a propus dl Ilie Bădescu, mare român…) Acest proiect se bazează pe distrugerea, în prima etapă, a conștiinței de sine naționale. Cum? Prin inocularea în suflete a rușinii că ești român. Aceasta a fost tema și ținta emisiunii de la Antena 3. Să ne facă să resimțim jena, iar nu mândria de român… Este adevărat, urmărindu-l pe Adrian Ursu și pe invitații săi, ascultându-i și privindu-i pe fiecare în parte, am trăit acest sentiment de jenă… Chiar la intensitatea maximă: jena că cei ce se prostituau pe sticlă contează, statistic vorbind, ca inși, ca persoane, ca oameni… Așa i-am resimțit, ca pe niște rebuturi umane, care rataseră șansa de a fi români…
Post scriptum 12 martie 2013
În seara aceasta, la Muzeul Țăranului Român are loc prezentarea filmului despre Odessa, 1941, film care, iată, s-a făcut, totuși! Un film mizerabil, deșucheat, pe seama unui eveniment care nu s-a produs niciodată: uciderea a 22.000 de evrei la Odessa. Detaliul – „arși de vii”!, nici nu mai contează când este vorba de un număr de victime așa de mare. Am aflat prea târziu de prezentarea acestui film, m-aș fi dus să asist și să-l iau de urechi pe regizorul cel netrebnic, veleitar refuzat de talent, care ar exhiba-o și pe mumă-sa dacă ar face astfel lumea să vorbească despre perso-nulitatea sa! O javră de om!… Să-mi fi iertat limbajul, dar nu găsesc cuvîntul potrivit pentru un astfel de eșec uman! Probabil că nici nu există!…
Public din nou textul de mai sus, scris în urmă cu un an. Un an s-a scurs și nimeni de la Antena 3 nu s-a arătat interesat de repunerea în drepturi a adevărului…
Niște evrei din România au făcut sait aici:http://humora.tripod.com/id51.html
M.T.K. către AH/ФЮРЕР şi IVS/ЌОБА – Odessa, 16.3.2013, ora 14,00: Dragii mei, bucuros că vă regăsesc! Sunt eu – Михаил Тимофеевич КАЛАШНИКОВ, deci Mihail Timofeevici Kalaşnikov! Nu are rost să mai discutaţi despre filmul acestui Florin Iepan. De vreme ce fiece individ pe limba lui se compromite … Iepan nu este evreu, el se recomandă geto-dac din Maramureş cu domiciliul actual în Timişoara. Să-i fie de bine! De acord cu voi – „Odessa” este o porcărie. Nu interesează aici celelalte producţii ale sale. El pretinde că, pentru „Odessa”, a filmat 60 de ore, dar s-a limitat la câteva zeci de minute. Iarăşi să-i fie de bine. Eroul său, un anume M. Zaslavski, cum aţi dovedit voi, nu-i serveşte la nimic, nu-i susţine ori salvează pelicula de cinci parale … Mai ales că azi ştim cu precizie care i-a fost sursa de bază. Cândva, prin martie 2011, Iepan a încercat să ignore legăturile sale cu holocaustiştii de la „Institutul” guvernamental Wiesel, evocând – după cum singur s-a exprimat – că totul s-ar fi limitat doar la „un sprijin moral şi [la] câteva cărţi” … Numai că, în replică, „Institutul” Wiesel a vorbit de o „colaborare” în toată regula, iar, în cadrul ei, i-a oferit – citim în „Evenimentul zilei” din 23.3.2011 – „expertiză istorică, acces la documente de arhivă şi la bibliografia pe care o are în cadrul bibliotecii. De asemenea, ne-am exprimat întreaga disponibilitate pentru a susţine, sub forma unui parteneriat, promovarea de proiecte care să înlesnească acces la resurse financiare , ca premisă pentru continuarea acestui proiect deosebit de important”… Auziţi, proiect DEOSEBIT DE IMPORTANT ! Iar bietul Iepan, geto-dac convins, s-a prins în dans şi a jucat, şi joacă, şi joacă … Dacă nu-i aşa, să-l ascultăm ce declara el însuşi, prin martie 2011, Iuliei Blaga (vezi HotNews.ro şi LiterNet.ro), care a notat că, în oct. 1941 la Odessa, ar fi survenit – după opinia „regizorului” – „cel mai întunecat moment din istoria noastră modernă”, când „peste 20 000 de civili sunt ucişi de către soldaţii şi jandarmii români. Când? Acum 70 de ani, într-o ţară străină. De ce? Pentru că erau evrei. Pretextul oficial? Represalii de război pentru aruncarea în aer a comandamentului militar românesc din Odessa. E aceasta – se întreabă singur Iepan şi tot el răspunde – una dintre cele mai mari execuţii în masă din timpul războiului? Cu siguranţă, da. Au fost implicate trupele germane? Nu. Episodul Odessa e parte a unui proces de purificare etnică pus în operă de statul român? Cu siguranţă, da. Ce ştiu românii despre Odessa? Mai nimic. Sunt dispuşi românii, în marea lor majoritate, să admită faptul că România a fost o ţară fascistă, care dincolo de Nistru a dus un război de ocupaţie? Nu. A fost România un caz izolat în epocă? Nu, ţările central şi est-europene, în mare parte, au dezvoltat regimuri naţionaliste de extremă dreaptă. Un documentar clasic de factură istorică pe tema Odessa este soluţia? Nu. De ce? Pentru că e mult mai util să descoperim în ce măsură societatea românească s-a schimbat sau nu în aceşti 70 de ani. Metaforic vorbind, toţi am fost la Odessa în octombrie 1941 …” Vă rog să reţineţi – câte afirmaţii, TOT ATÂTEA ENORMITĂŢI debitate de acest Iepan. Fiind convins că a aflat cheia problemei, Iepan reia: „Metaforic vorbind, toţi am fost la Odessa în octombrie1941, şi mă întreb de ce eu, cel care propune acest subiect pe agenda publică, să rezolv singur problema”. Stai liniştit, dom’le (scuze, tovarăşe), nu ai rezolvat nimic, căci eşti un provocator. Şi cunoştinţele tale de istorie ca şi perceperea lor sunt complet nule. Auziţi la el: „În 1940, toţi conducătorii României au dat dovadă de iresponsabilitate şi cinism când şi-au abandonat proprii cetăţeni în urma ultimatumului dat de sovietici, pentru ca apoi să exploateze abuzurile autorităţii sovietice împotriva românilor ca o justificare pentru acţiunile de purificare etnică de pe frontul de Est. O rezistenţă armată chiar şi de câteva zile le-ar fi permis soldaţilor români să-şi apere onoarea şi ar fi dat o şansă civililor şi administraţiei să se retragă. Exemplul Finlandei mă scuteşte de orice comentariu. Războiul cu sovieticii a fost o aventură revanşardă şi iresponsabilă a unui regim fascist care îşi imagina că poate să pună bazele unui imperiu românesc. Nişte fanatici inconştienţi care au trimis la moarte sigură sau prizonierat sute de mii de soldaţi români în numele unui basm naţional […] Antonescu era convins că războiul o să ţină câteva luni şi că e şansa noastră istorică să facem România super mare, dar avea o problemă: evreii basarabeni şi cei din Ucraina. Rezolvarea problemei o găsim – ne ghidează Iepan, dezvăluindu-şi sursa – în Raportul Wiesel …România şi-a asumat oficial responsabilitatea pentru crimele regimului Antonescu printr-un document oficial denumit generic Raportul Wiesel. Domnul preşedinte [Traian Băsescu] nu are nici o obligaţie oficială să facă ceva în plus. Dar are o obligaţie morală, ca fiecare dintre noi, să se întrebe: în circumstanţele de atunci, el, personal, cum s-ar fi comportat? Cum s-a comportat primarul Odessei, domnul Pântea, un funcţionar numit de Antonescu la post, care a salvat câteva sute dacă nu câteva mii dintre cei care au fost evacuaţi către Dalnic în vederea executării lor … „ Păi, tovarăşe Iepan, dacă tot apelezi la „domnul Pântea”, decedat de mult (1894-1964), atunci DE CE nu accepţi şi precizările lui: „ … în realitate nu s-au omorât 20 000 … Este şi explicabil acest lucru, căci într-o clădire a unui colhoz, oricât de mare ar fi fost ea, nu încăpeau mai mult de 2-3 000 de persoane”. După cum se vede, explicaţiile lui Iepan ocolesc numărul victimelor. Cu alt prilej, fiind invitat de „CriticAtac” (la 18.3.2011), Iepan se confruntă cu reacţiile de fel onorabile ale cititorilor. Ca de exemplu: „marin timisoara spune: 1 aprilie 2012 la 18:47 Iepan, regizor…? este un tarat, de ce nu a scris pe timpul regimului ceauşist, acum orice prost poate să scrie orice că nimeni nu-l ia în seamă. Ar trebui acest Iepan să scrie de crimele săvârşite de austro-ungari în Ardeal, acolo holocaust. Să scrie acest derbedeu de evreii care au ocupat România după 23 august 1944, despre evreul securist NICOLSKI, Ana Pauker şi alţi evrei din România. De ce nu scrieţi şi să facă Iepan un documentar cu cominterniştii Valter Roman şi alţi evrei care şi-au schimbat numele evreieşti în româneşte. Băi, javră ordinară, eşti un mojic”. Tot atunci, la rândul lui, „popper spune: 1 aprilie 2011 la 13:11 […] Iepan este un BOU notoriu care ia masca obiectivităţii. Măi nesimţitule, ştii că, dacă nu erai antifascist în anii 50-60, făceai puşcărie grea? Tare aş vrea să te văd o zi în locul celor de la Canal care nu erau nici comunişti nici fascişti dar nu le-a dat prin minte să fie antifascişti ca să se pună bine cu partidul. Nu ai nici cultură, nici capacitatea intelectuală să te pronunţi. Se vede din filmele tale şi din cum scrii că ai o viziune de coafeză cu facultatea SNSPA la fără frecvenţă.. Care este ideea ta despre condiţia umană, care este viziunea ta asupra istoriei? Şi, dacă nu ai nici una, ce calificare ai? Cine te-a validat să vorbeşti în numele istoricilor? Vrei să câştigi o pâine şi tu şi iei în braţe “idealuri”, mimezi convingeri? Asta este România! O baltă în care pescuitorii în ape tulburi îşi fac mendrele!” Dar, mereu neliniştit de istorie, Iepan reia (vezi „Fishington Post” din 19.3.2012): „Odessa este un avertisment că drumul de la retorica naţionalistă până la crimă este foarte scurt”. Pentru a conchide tot aiurea, la 22.3.2011 (vezi „MediaFax.ro”), cum că ar fi dedus, „după ani de studiu” (desigur la „Institutul” Wiesel!), că „istoria recentă fascistă a României este greşit interpretată, din cauza societăţii româneşti”… şi alte prosti, tot prostii, numai prostii … Mai puţin precizarea „MedieiFax.ro” că pelicula anunţată reprezenta „unul dintre cele mai ambiţioase proiecte ale lui Florin Iepan, „Odessa” [fiind] este o coproducţie România/Germania şi a fost prezentat în încheierea festivalului de film documentar pentru drepturile omului One World Romania (16 – 21 martie) cu titlul de „Work in Progress”. Pelicula este produsă de Sub-Cult-Ura, cu Răzvan Georgescu şi Florin Iepan producători, şi Starcrest Media GMBH, cu Carl Schmitt coproducător. Proiectul a primit o finanţare de 252 000 de lei de la Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC) în sesiunea noiembrie – decembrie 2007”.
Nu mai ştiu ce-ar mai fi de precizat, în afară de faptul că DA, HOLOCAUSTUL BRUN ORI ROŞU AU AVUT GROAZNICE CONSECINŢE, ele fiind de 3 categorii: – directe; – colaterale şi – indirecte. Ei bine, Florin Iepan trebuie încadrat la ultimele două categorii, el reprezentând cu adevărat victima colaterală şi indirectă a „holocaustului” tropăit de băieţii lui Wiesel. Şi, dacă-i aşa, tot fiind România momentan sub tutela SUA şi UE, „filmul” în chestie trebuie programat în toată ţara, în rândul celor OBLIGATORII, pentru ca tot românul să-şi dea seama în cel hal i se poate falsifica trecutul! Cu o singură condiţie pe care vă rog să aprobaţi, şi anume ca peliculei lui Florin Iepan să i se schimbe titlul – „Odessa în ţăndări”! Sănătate!
Draga Kalashnikov:
Iepan(nu cumva vine de la Youpin???)
e un caz patologic banal platit gras de megaescrocul Eli Wiesel ,care nu intelege ca o haita compacta etnic sau eterogena, daca arunca in aer o cladire plina cu ofiteri in ea , va trage niste consecinte!
El nu este primul iudeu din istorie sa duca autovictimizarea evreilor ad absurdum:
tu n-ai vazut ca aceste vesnice victime ale noastre, nu-s in stare (si nici nu vor, caci nu le convine!!!la cate atrocitati au comis si de care nu vor sa dea socoteala!!!si sa fie pedepsiti, asa cum merita!!!)deci nu vor sa priceapa ca Europa si natiile europene s-au aflat in LEGITIMA APARARE???in razboiul contra Rusiei bolshevice????
Nu-ti dai seama ce bolnavi sunt la cap sa practice ceea ce Hervé Ryssen a analizat la superlativ, numind-o „l’inversion accusatoire?”El cica evreii au fost pedepsiti „pentru ca erau evrei” , desi ei aruncasera de fapt comandamentul in aer pe post de partizani pentru care legile razboiului cer executie pe loc fara judecata!
Numeste-o huzpah- vezi ce cifre umflate da, cu arhivele confiscate de ei, caci Izraelul detine arhive enorm de multe pe care nu le scoate nici-odata – daca vrei, dar este exact ce practica personajul care incearca sa puna romanii la zid si care zice aceasta enormitate, aruncand vina evreilor comunisti care au aruncat comandamentul din Odessa in aer, asupra romanilor:
….”cel mai întunecat moment din istoria noastră modernă”, când „peste 20 000 de civili sunt ucişi de către soldaţii şi jandarmii români. Când? Acum 70 de ani, într-o ţară străină. De ce? Pentru că erau evrei. Pretextul oficial? Represalii de război pentru aruncarea în aer a comandamentului militar românesc din Odessa. E aceasta – se întreabă singur Iepan şi tot el răspunde – una dintre cele mai mari execuţii în masă din timpul războiului? Cu siguranţă, da. Au fost implicate trupele germane? Nu. Episodul Odessa e parte a unui proces de purificare etnică pus în operă de statul român? Cu siguranţă, da.,
Iar acum, inapoi la poze:
POZE FALSIFICATE DESPRE HOLOCAUST DEZVALUITE DE REYNOUARD CU 8 COPII NEMANCATI BAGAT LA ZDUP PENTRU ADEVAR!!!
Cu asta se ocupa Wiesel: si noi ne framantam atata sa demascam niste falsificatori de documente:
BAGATI DOAR IN GOOGLE:
http://balder.org/judea/pdf/Vincent-Reynouard-Holocauste-Ce-Que-Lon-Vous-Cache.pdf
AH/ФЮРЕР şi IVS/ЌОБА – Kremlin, 15.3.2013, ora 19, 13 – Stimaţi Prieteni! Am promis să dezvălui „sursa” lui Florin Iepan – El apelează, cum declară, la M. Zaslavski, cică unicul supravieţuitor (87 de ani) al celor petrecute în octombrie 1941 la Odessa … Deci, martorul-probă (să-i zicem) avea numai 15 ani, o vârstă la care NU PUTEA SĂ ŞTIE ŞI SĂ CUNOASCĂ TOATE CELE CE PRETINDE, cu aceste excepţii: a) n-a fost agent ori n-a fost … prelucrat serios de holocaustişti sau de comunitatea evreiască din Odessa (care l-a şi depistat şi avansat ca martor); b) n-a beneficiat de lecturi ulterioare, îndeosebi cărţi de propagandă, cu ştiri berechet despre „călăii români” ai Odessei. Altfel, ce să spunem – HALAL MARTOR!
În fond, actuala peliculă a fost precedată, în afară de lecturi superficiale ori poveşti despre „holocaust” de la Corneliu ş.a., de următoarele:
1) Reportajul Alinei Gheorghe din 2011, cu diverse declaraţii în dezacord cu adevărul istoric, fapt ce a nemulţumit publicul, care nu a avut reţineri să constate:
tollss1 Acum 6 (de) zile
din ’46 şi continuă şi acum, tot încearcă să ne convingă că Antonescu este „criminal de război”, dar el doar a făcut ceea ce orice om cu sânge românesc […] ar fi făcut atunci şi probabil şi acum: urmărirea interesului ţării (adică ale românilor), nu ale altora.
[…]
errasure Acum 1 lună
[Alinei Gheorghe] îi spun doar atâta – să pună mâna pe documentele vremii şi să se documenteze ce înseamnă „stare de război”. Armata Română, în speţă marele nostru erou Ion Antonescu, a aplicat doar legea în condiţii de război. Acest ucrainean intervievat [M. Zaslavski] cred că era cu siguranţă evreu comunist. Ar trebui să se fi dat un interviu si de adevăraţii ucraineni care erau fericiţi că le-am eliberat pământul de ciuma roşie bolşevică şi pactizaseră imediat cu Armata Română.
Unu rău tare2 Acum 2 (de) luni
Vorbeşte pentru tine, obsedatule. Părinţii mei, şi mulţi alţii, au ieşit în ’89 în stradă, eu aveam un an atunci. Nici un român nu conduce România. „Revoluţia” din ’89 a fost o lovitură de stat în toată regula, nicăieri în lume nu-i normal ca după simple proteste de stradă părţi din armată sa-şi aresteze conducătorul, apoi în cel mai stalinist mod să-l „judece” şi să-l execute […]
2) Sursa nr. 2 se cheamă „filmul” (sic!) de 9,02 minute realizat şi difuzat tot în 2011 chiar de Florin Iepan, cu declaraţii (acceptate ori neacceptate de Corneliu Vadim Tudor, Emil Constantinescu, regele Mihai I – nu). Deplorabil documentat, Florin Iepan ştie UNA ŞI BUNĂ: CĂ ÎN ROMÂNIA A FOST HOLOCAUST. Se vede cât de acolo că „regizorul” se mişcă doar în limitele Raportului Comisiei Wiesel, lansează cota celor 300 000 victime, dar NU CUNOAŞTE Tratatul de Istorie al Academiei Române. În final, ofuscat de eşec, Iepan apelează la Elena Udrea, exprimându-i interesul pentru … „întâmplarea” … de la Odessa … Vai, d-le regizor, masacrul montat de matale a decăzut aşa de mult? Într-un atare context, un tânăr, intervievat, mărturiseşte cât se poate de sincer şi răspicat: – „ … Mă doare-n c..” iar, dacă-i nevoie, adresa mea: 0722 – Odessa!
S-A ATINS, ASTFEL, NETĂGĂDUIT, PUNCTUL CULMINANT al „filmului” lui IEPAN, CONFIRMÂNDU-SE ÎN CHIP STRĂLUCIT – dacă mai era nevoie – BINECUNOSCUTUL PROVERB: CUM ÎI TURCUL … ŞI CHISTOLU’ !!! Dar, nu-i bai, urmează seria a II-a din Florin Iepan … Nu-l aşteptăm cu mult interes, căci FINALUL ÎL ŞTIM, FIIND DICTAT DE HOLOCAUSTIŞTII LUI WIESEL!
Hannibal, 15.3.2013, ora 15.10 – Tovarăşe „regizor”, bine ţi-au mai spus Hitler şi Stalin că matale te ţii de prostii … Încă mai ai timp să-ţi arzi pelicula. Nu ştiai că avem un film extra – „Odessa în flăcări”, 1942, realizat de celebra Cinecittà? Care, după războiul din 1939-1945 a găzduit atâtea producţii internaţionale – „Ben-Hur”, „Elena din Troia”, „Francis din Assisi”, „Cleopatra”, „La Dolce Vita”, „Satyricon”, „Traviata”, „Romeo şi Julieta”? „Odessa în flăcări” se pierduse, iar, după ce a fost recuperat, în 2010, instituţia de resort din Bucureşti a comunicat: „Cinematografia românească a primit un dar nesperat. De curând, presa italiană a scris despre un fapt cu totul inedit, anume descoperirea întâmplătoare în arhivele studiourilor Cinecittà din Roma a peliculei filmului , considerat definitiv pierdut. , realizat în anul 1942, într-o coproducţie româno-italiană este consemnat, în istoria cinematografiei europene şi nu numai, o capodoperă a genului. Despre el au rămas doar cronici, unele consemnări, fotografii şi afişe. Având ca subiect drama refugiaţilor din Basarabia, în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, ca şi a ororilor comise de trupele NKVD-ului, predecesoarea KGB-ului, filmul a fost interzis după ocuparea ţării de către Uniunea Sovietică, iar protagoniştii acestuia aruncaţi în închisori. Depus în arhivele cinematografiei, la fondul peliculelor cenzurate, deci total oprite nu numai de a fi difuzate, dar nici vizionate într-un cadru restrâns, mulţi ani a figurat doar în registrul de evidenţă al arhivelor, apoi a dispărut din scripte. Descarcă filmul întreg de pe Filebox”. Ai citit, măi regizoraş? Sunteţi inconştienţi, tu şi ai tăi, nici nu vă daţi seama în ce rahat aţi intrat! Auzi aici, sub evreii comunişti, după 1944 s-a regizat … dispariţia, în fond distrugerea adevăratului film „Odessa”, cu scene şi informaţii reale despre tragedia basarabenilor după iunie 1940, despre „opera” NKVD-ului, pentru ca acum să apăreţi ca neobrăzaţii cu povestea prostească despre … holocaust şi cele presupuse 22 000 de victime (?!) Dar, ia căutaţi voi pe Google – unde au dispărut de pe YouTube peliculele despre Elie Wiesel şi identitatea lui pierdut? Sau ce a avut acesta cu bietul Papă, tocmai plecat de la Vatican? Auzi acolo – limbaj de laureat: Vaticanul – cum scrie Philip Pullella (numele lui real!) – „TREBUIE SĂ ŞTIE” … Ce era acesta – UN ULTIMATUM? Altfel spus, azi, dacă nu eşti de acord cu „filmul” lui Florin Iepan şi al comunităţii evreieşti … ??? … !!! …
Iată articolul lui Philip Pullela difuzat de „Reuters”:
“Elie Wiesel attacks Pope over Holocaust Bishop”
By Philip Pullella
VATICAN CITY | Wed Jan 28, 2009 4:35pm IST
(Reuters) – Pope Benedict has given credence to „the most vulgar aspect of anti-Semitism” by rehabilitating a Holocaust-denying bishop, said Elie Wiesel, the death camp survivor, author and Nobel Peace Prize winner. In an exclusive interview with Reuters, Wiesel also said there was no way the Vatican could have not known about the bishop’s past and it may have been done „intentionally”. „What does the pope think we feel when he did that? That a man who is a bishop and Holocaust denier — and today of course the most vulgar aspect of anti-Semitism is Holocaust denial — and for the pope to go that far and do what he did, knowing what he knows, is disturbing,” Wiesel said by phone from New York. „The result of this move is very simple: to give credence to a man who is a Holocaust denier, which means that the sensitivity to us as Jews is not what it should be,” he said late on Tuesday. British-born Richard Williamson, one of four traditionalist bishops whose excommunications were lifted on Saturday, has made several statements denying the full extent of the Holocaust of European Jews, as accepted by mainstream historians. Williamson told Swedish television: „I believe there were no gas chambers” and only up to 300,000 Jews perished in Nazi concentration camps, instead of 6 million. His comments caused uproar among Jewish leaders and progressive Catholics, many of whom said it had cast a dark shadow over 50 years of Christian-Jewish dialogue. „It’s a pity because Jewish-Catholic relations, thanks to John XXIII and John Paul II, had never been as good, never in history,” Wiesel said, referring to the popes who revolutionized relations with Jews after 2,000 years of persecution and mistrust.
VATICAN „HAD TO KNOW”
Asked if he believed it was possible that the Vatican did not know that Williamson was a Holocaust denier, Wiesel, who won the Nobel in 1986 and survived Auschwitz and Buchenwald, said: „Oh no! The Church knows what it does, especially on that level for the pope to readmit this man, they know what they are doing. They know what they are doing and they did it intentionally. What the intention was, I don’t know.” Since the furor over the pope’s decision to lift the excommunication, the Vatican has condemned Williamson’s comments as „grave, upsetting (and) unacceptable”, restating the Church’s — and Benedict’s — teachings against anti-Semitism. Wiesel said he could not offer the Vatican any advice on how to put things right with Jews but something had to be done.
AH/ФЮРЕР – IVS/ЌОБА, Kremlin, 15.3.2013, ora 10 am – Pentru „regizorul” Florin Iepan şi susţinătorul ori inpiratorul său, Corneliu … S-au specializat sărmanii în contabilizarea cadavrelor (asta Istorie!), adică 15 000; 22 000; 25 000, totul fiind INUTIL dacă nu se vor opri pe la 3 437 399, mai mult decât populaţia Odessei în 1941. Altfel, lor, holocaustiştilor, nu le iese norma nouă stabilită la l Martie 2013 de Washington pentru continentul Europa – 15-20 milioane de victime sub blândul meu Führer!? Dar, repet, cadoul de azi este pentru cei doi băieţi, Florin – „regizorul” şi Corneliu – scenaristul, doar ca să-i sustragem cel puţin temporar din contabilitatea lor macabră, supunându-le atenţiei aceste versuri de Adolf Hitler şi apreciate de istorici – nu spunem care, să afle stimabilii şi-aşa penibili de falsificarea adevărului – drept „remarcabile şi tulburătoare”:
„În nopţile crunte, mă duc adesea
La stejarul lui Wotan, din blândul luminiş
Să mă contopesc cu sumbrele puteri –
Cu farmecul ei magic, luna desenează litere
runice
Şi toţi cei plini de necuviinţă ziua
Mici sunt făcuţi prin formula magică!
Oţelul sclipitor şi-l scot din teacă –
dar în loc să înceapă lupta
Se preschimbă în stalagmite.
Şi-aşa cei falşi se separă de cei adevăraţi-
Ajung la un cuib de cuvinte
Şi-apoi le dau celor buni şi drepţi
Cu formula mea binecuvântări şi
prosperitate!”
… Ajunge, poate aţi obosit, nenorociţi holocaustişti! Dacă este nevoie, şi este, în alt rând, vă vom transmitem câteva acuarele minunante realizate de Führer prin 1910 dar rechiziţionate de NKVD pentru mine în 1945 la Berlin – KOBA şi HA – Am zis şi semnat!
AH/ФЮРЕР – IVS/ЌОБА, Kremlin, 14.3.2013, ora 10 pm – Bravo, Stimată Carolina! Bravo, Stimaţilor Nicador, Cristi, Traian I., Nicu C., George M., Akritis şi Zob! L-aţi pus la punct, cum se cuvine, pe Corneliu şi l-aţi dezvăluit, în postura de purtător de cuvânt al tovarăşilor de la institutul guvernamental „Wiesel”, drept ceea ce este – AGENT de propagandă! Cât despre contrafăcătorul porcăriei „Odessa”, l-am numit pe Florin Iepan, i-am depistat sursa de inspiraţie … Toate firele conduc la CORNELIU şi va trebui dovedit. Oricum, NU este nici un Zaslavski sau cum îl cheamă, acesta debitându-i „regizorului” prostioare sau fantasme, de vreme ce, la momentul octombrie 1941, el nu putea depăşi vârsta de 10-20 de ani. Iar, dacă-i aşa, ce putem spune: Halal memorie şi halal regie, în afară de cazul în care acel Zaslavski n-a fost cumva … agent al SSI-ului la Odessa?! Cum vă daţi seama, Corneliu, deşi plin de sine, vorbeşte aiurea, şi anume că (pretinde el) … „faptele sunt dovedite si documentate. Tot restul este de domenuil [corect – domeniul] speculaţiilor si imaginaţiei”(am citat din mesajul postat la 23.3.2013, ora 4,53 pm). Chiar că nu-i aşa, Corneluşe şi Iepane! Totuşi, în semn de preţuire, vă dedicăm pe moment această poezie scrisă de Koba în tinereţe şi vă atenţionăm că, chiar nefiind o invenţie, va trebui să luaţi drepţi, din profund respect faţă de liderul vostru mondial comunist pentru care aţi făcut Marele Război Patriotic din 1941-1945 şi aţi comunizat sau barbarizat Europa Est-Centrală (inclusiv România):
Morning
The rose’s bud had blossomed out,
Reaching out to touch the violet;
The lily was waking up
And bending its head in the breeze.
High in the clouds the lark
Was singing a chirruping hymn
While the joyful nightingale
With a gentle voice was saying:
‘Be full of blossom, o lovely land,
Rejoice, Iberians’ country,
And you, o Georgian, by studying
Bring joy to your motherland.’
Zob
12.03.2013 la 10:25 pm
[quote]
„Propaganda capitalistă imperialistă nu permite comunicarea adevărului. Acești criminali urmăresc îndobitocirea românilor. Suntem în război neconvențional așa cum a scris cetățeanul Zărnescu. Cine nu cunoaște acest fapt este victimă sigură a atacurilor imperialiste occidemtale.”
[/quote]
Stimate Domn,
Nu are importanţă cine spune: „Propaganda capitalistă imperialistă nu permite comunicarea adevărului.” pentru că, oricum este o diversiune, inconştient făcută în favoarea celor care nu vor să fie deconspiraţi.
Este vorba de propaganda evreilor care nu permite comunicarea adevărului, propagandă care, de-a lungul timpului a luat diferite denumiri, tocmai ca prostimea să nu afle că ei, evreii, sunt propagandiştii conspiratori.
Astăzi propaganda evreilor se numeşte „propagandă capitalistă”, până mai ieri, alaltăieri, la noi în ţară, se numea „propagandă socialistă” sau „comunistă”; mai inainte se numea „feudalism”. Colonialismul, ce este altceva, decât propagandă evreiască?!
Creştinismul, islamismul, iudaismul, ateismul, teoriile, mai mult sau mai puţin, ştiinţifice nu cumva sunt propagande evreieşti care nu permit comunicarea adevărului?
Aceşti evrei criminali imbecili urmăresc îndobitocirea tuturor oamenilor, tuturor popoarelor, nu numai a Românilor. Întreaga omenire este în război neconvenţional cu aceşti evrei imbecili, inconştienţi că-ş taie craca de sub picioare.
Chiar dacă cunoaştem acest fapt vom fi victime sigure dacă ne complacem în aplauze, aprobări reciproce în loc de judecată. Asta vor şi evreii. Deci le facem jocul lor. Toţi de pe acest sait vor să fie aplaudaţi, cum vor şi evreii. Niciunul nu vrea să-i fie categorisită credinţa, prin judecată, ca neadevăr. Ceea ce nu le convine nici evreilor.
Tuturor, inclusiv evreilor, le convin mărturiile… gen: „ba p-a mă-ti!” asta însemnând democraţie; democraţia fiind o conspiraţie evreiască luată de la greci şi prelucrată de ei şi adaptată timpului.
Kremlin, 13.3.2013, ora 3 pm – Noi am văzut „Odessa” – o porcărie, iar Florin Iepan ăsta … să-l ajute Satana! Totul este regizat şi, cred ei, holocaustiştii, că vor reuşi să-şi impună PROSTIILE: supărarea pe Academia Română, descoperirea colosală cum că holocaustul brun ar fi numărat 15-20 milioane de victime, identificarea a 42 500 lagăre în Europa lui Hitler (atenţie – nici 42 501, nici 42 499!), iar acum Fundaţia „Adenauer” care-l depistează pe mareşalul Antonescu ca … fascist şi, de ieri, această peliculă despre Odessa … Realitatea este că şi unii, şi alţii sunteţi departe de adevăr, de sursele cunoscute (cel puţin Florinul din Timişoara n-a văzut nici măcar Muzeul de Istorie din Odessa), iar holocaustiştii au atins PARANOIA, situându-se nu PE LÂNGĂ, ci ÎN AFARA ISTORIEI! Iar, dacă-i vorba de Odessa în octombrie 1941, măi Iepane, de ce nu ai reţinut ceea ce a consemnat ATUNCI inegalabilul NICOLAE IORGA despre alungarea Românilor din BASARABIA în iunie-iulie 1940, şi anume:
„Se adună și cresc văzând cu ochii documentele și materialele, actele oficiale și declarațiile luate sub jurământ. Înalți magistrați și bravi ofițeri cari și-au riscat viața ca să apere cu puterile lor retragerea și exodul românilor, au văzut cu ochii lor nenumărate acte de sălbăticie, uciderea nevinovaților, lovituri cu pietre și huiduieli. Toate aceste gesturi infame și criminale au fost comise de evreimea furioasă, ale cărei valuri de ură s-au deslănțuit ca sub o comandă nevăzută. De unde atâta ură? Așa ni se răsplătește bunăvoința și bunătatea noastră? Am acceptat acapararea și stăpânirea iudaică multe decenii și evreimea se răzbună în ceasurile grele pe care le trăim. Și de nicăieri o dezavuare, o rupere vehementă și publică de isprăvile bandelor ucigașe de sectanți sangvinari. Nebunia organizată împotriva noastră a cuprins târguri, orașe și sate. Frații noștri își părăseau copiii bolnavi, părinții bătrâni, averi agonisite cu trudă. În nenorocirea lor ar fi avut nevoie de un cuvânt bun, măcar de o fărâmă de milă. Sprijin cald și un cuvânt înțelegător, fie și numai sentimental, ar fi fost primit cu recunoștință. Li s-au servit gloanțe, au fost sfârtecați cu topoarele, destui dintre ei și-au dat sufletul. Li s-au smuls hainele și li s-a furat ce aveau cu dânșii, ca apoi să fie supuși tratamentului hain și vandalic. Românimea aceasta, de o bunătate prostească față de musafiri și jecmănitori, merita un tratament ceva mai omenesc din partea evreimii, care se lăuda până mai ieri că are sentimente calde și frățești față de neamul nostru în nenorocire” (Nicolae Iorga, De ce atâta ură?, 6 iulie 1940, Neamul Românesc). Ce zici, Iepane? Nu ţi-e teamă de confruntarea cu Istoria. Foarte bine. Şie şi holocaustiştilor tăi cu orice risc nu vă mai rămân decât două şanse: 1)să distrugeţi pelicula; 2) să ajungeţi a trăi din mila prostiilor cosmice pe care le debitaţi şi vehiculaţi! Am zis – Koba şi HA.
Bravo KOBA!!!
Hahaaaha! Chiar vor sa rada Auschwitzul, acum ca s-a dovedit ca n-a existat nici bruma de gazare: s-a dovedit acest lucru in mod multiplu, in primul rd constatandu-sa ca tevile de gazare au fost introduse dupa razboi in „camera de gazare „unde te tot plimba nerusinatul si megamincinosul ghid, americanii care au filmat tot timpul n-au nici-o poza cu asa zisele convoaie care asteptatu sa fie gazate caci cuptoarele ar fi trebuit sa lucreze zi si noapte ca sa satisfaca megaminciunile organizatiilor de mincinosi care au jefuit Germania de peste 70 de ani de mii de miliarde de dolari, aceste instalatii ar fi trebuit sa se raceasca caci nu aveau cum functiona; cu astfel de minciuni vor acum sa jefuiasca si Romania … oricum ca sa gazezi trebuiesc instalatii cu totul speciale cum specifica specialistii Lauter si Butz,caci altfel gazezi si gazatorii daca deschizi portile prea devreme,iar zyklon B , gazul ramane impregnat in perete 200 de ani, ori el nu exista pe peretii gazatori deoarece se ardeau doar haine cu paduchi si tifos IN CUPTOAREEEEEE!
mai exista si alte argumente care au facut praf doctrina mincinoasa , asa incat ultima decizie a evreilor este sa rada complet Auschwitzul, ca sa nu mai existe discutii si sa poata postula, ca si pana acuma: „holocaustul a existat fiindca a existat” si sa bage lumea la inchisoare in continuare!!!
Asta omenie!
Asta lege europeana!
@CORNELIU
esti Petru Clej.Doar el vorbeste in termen de ,,nazistoid,, ,,fascistoid,, ,,criminal genocidar,,Pe de alta parte IP-ul tau care m-a vizitat pe SITE-ul personal,este din ANGLIA!Te-am desconspirat.
https://nicador.wordpress.com/
Nicadore, esti ridicol.
Ai dat complet in bara si de data asta. „Ghicitul” tau seamana leit cu advertenta tuturor prostiilor care se scriu pe aici.
Nu stiu cine-i Clej, nu sunt in Anglia, n-am colaborat la niciun film, asa ca pentru mine e clar.
Ramane sa devina clar si pentru voi.
Mi-e jena de ridicolul vostru.
Totusi URSU de la ANTENA3 are un mare merit ca a facut emisiuni despre FORTUL 13 JILAVA care a fost un lagar de exterminare comunist,pentru toti anticomunistii patrioti,si sfintii inchisorilor
inclusiv cei din RUGUL APRINS!
https://nicador.wordpress.com/
Da, s-au comis atrocităţi la Odessa, atrocităţi în care românii s-au coborât la nivelul imperialiştilor împotriva cărora luptau, însă prin comparaţie cu atrocităţile comise de sovietici şi englezi, de Stalin, Molotov, Beria, Hitler, Roosevelt,Truman, McArthur, Eisenhauer, Hirohito par o joacă nevinovată de copii. Stalin şi Beria, alături de Molotov şi hoardele semito-masone nkvd-iste mergeau prin centrele oraşelor şi satelor ruseşti, ucrainiene şi vânau oameni pe stradă întrecându-se unul cu altul care omoară mai mulţi copii de non-evrei; sute de mii de ucrainieni şi ruşi au fost asasinaţi în asemenea orgii criminale în care evreii se întreceau care este cel mai mare criminal, ca să nu vorbim de lagărele de concentrare din Siberia şi România, din Europa de Est şi URSS, unde evreii au asasinat prin torturi, experimente medicale monstruoase în care tăiau maţele, scoteau ochii şi părţi din creierele femeilor şi copiilor ne-evrei şi i-ai supus la electroşocuri, spre a vedea cum se manifesta durerea. Aceste lucruri au fost demascate în plenul sovietului suprem de către chiar evreii Molotov şi Gorbaciov!!! DE CE NU SE ANIVERSEAZĂ PRIN FILME ARTISTICE ŞI COMEMORĂRI OFICIALE INTERNAŢIONALE, PRIN ZILE DEDICATE PROGROMULUI BOLŞEVICO-EVREIESC COMIS ÎN URSS ŞI EUROPA, ZILE INTERNAŢIONALE OFICIATE LA ONU CARE SĂ RECUNOASCĂ AIDOMA ZILELOR DEDICATE AUSWICH-ULUI EVREULUI HITLER ŞI ACESTE CELE MAI MARI ATROCITĂŢI DIN ISTORIA UMANITĂŢII COMISE NU LA AUSWICH, CI ÎN SIBERIA, LA SIGHETUL MARMAŢIEI, POARTA-ALBĂ, SUB CIZMAE VREILOR BOLŞEVICI ÎN FRUNTE CU STALIN, ETC?! CUMVA PENTRU CĂ CEI CARE AU COMIS ACESTE ATROCITĂŢI ERAU EVREI?! RĂSPUNSUL ESTE EVIDENT AFIRMATIV. Nu poţi să ceri unui copil (românii) să nu-şi bată colegii de grădiniţă când tu îi omori părinţii şi îi asasinezi rudele, vecinii, cunoştinţele şi neamul prin crime odioase şi torturi satanice SUB OCHII LUI.
Ce s-a petrecut la Odessa este un joc de copii faţă de ce au făcut sovieticii popoarelor ne-semite slave şi europene, omorând pe timp de pace aproximativ 60 de milioane de polonezi, români, ucrainieni, ruşi, unguri, etc, ca să nu pomenim crimele abominabile de război în care EVREII AU ASASINAT DEASEMENEA MILIOANE DE FEMEI ŞI COPII NEVINOVAŢI NON-SEMIŢI. Ursu însă nu ştie de astea, el ştie doar ce trebuie să ştie pentru a primi fluturaşul cu statul de plată, să mănâncă şi gura lui ceva de la securistul bolşevic Dan Voiculescu, mizerie umană ce şi-a trădat nu doar ţara şi conducătorul, ci propriile-i rude. Acum a dat-o cu închinarea la costiţe de oameni morţi ca să împuşte doi iepuri dintr-o lovitură; beah!
Cei care au adus crima şi genocidul la rang de artă şi virtute sunt semiţii, CEI CARE AU INVENTAT LAGĂRELE DE EXTERMINARE ŞI MUNCĂ SUNT EVREII, evreii sunt demascaţi de chiar Biblia scrisă de proorocii evrei cum au sclavagizat şi subjugat poporul egiptean. Citiţi Biblia Creştină, nu alte evanghelii, şi veţi vedea asta:
EVREUL IOSIF ÎL MANIPULEAZĂ PE FARAONUL EGIPTULUI, IAR ÎMPREUNĂ CU ACESTA ŞI CLASA
CLERICALĂ EGIPTEANĂ PUN POPORUL EGIPTEAN SUB GREA SCLAVIE, PUNÂND ÎNTREGUL POPOR
EGIPTEAN SĂ-ŞI DEA ÎNTÂI ARGINTUL, APOI PĂMÂNTUL, VITELE ŞI CHIAR PE EI ÎNŞIŞI DREPT SCLAVI AI
LUI IOSIF ÎN SCHIMBUL MÂNCĂRII PE CARE TOT EL POPORUL A PRODUS-O PRIN MUNCA CÂMPULUI,
MÂNCARE PE CARE IOSIF, ASCUNS ÎN SPATELE FARAONULUI, O ŢINEA SUB PROPRIUL CONTROL ÎN
HAMBARELE UNDE A STRÂNS TOATĂ MUNCA POPORULUI EGIPTEAN PE CARE EVREUL L-A DEZRĂDĂCINAT ŞI L-A MUTAT CA PE VITE ÎN LAGĂRELE DE MUNCĂ DIN CETĂŢI: FACEREA 47.13-23
Acesta este contextul în care românii au răspuns într-un mod ne-creştinesc, nedrept, ca răspuns la asasinatele evreilor din Odessa, aplicând legea evreiască a talionului, ochi pentru ochi, dinte pentru dinte. Ce au făcut românii însă e o joacă de copii faţă de ceea ce au făcut semito-masonii în Europa şi Asia, iar actualmente la o scară planetară cu vârful de lance în Africa a cărei populaţie este efectiv rasă de corporaţiile conduse de semito-masonerie de pe suprafaţa pământului cu sutele de milioane:
http://www.youtube.com/watch?v=idEuYTUtBKU&feature=related
Fantezii, Cristisor, fantezii si ticalosii antisemite clasice.
Apropo, citisem pe undeva ca evreii au pus la cale si cutremurul de pamant care a zguduit Japonia si a produs catastrofa nuceara de la Fukushima.
Nu mai am materialul, dar pentru ca esti un pasionat in materie, sper ca-l poti gasi…
se pare ca antisemit esti dumneata daca spui ca evreii au produs cutremurul din Japonia,lucru total fals si nedovedit!
https://nicador.wordpress.com/2013/03/13/about-iron-guard-romania-persecuted-by-nazis/
PS: Numele tau este CORNELIU sau Petru Clej?
I-am spus lui Cristi sa caute, nu tie…
Nu stiu cine e Petru Clej.
Apropo de materialul pe care mi l-ai pus sub nas, era si foarte normal ca nemtii sa-l incurajeze pe Antonescu in lichidarea Garzii de Fier. Antonescu devenise aliatul fidel si neconditionat al lui Hitler iar miscarea nazistoida a lui Sima care devenise o opozitie interioara ar fi fost contraproductiva pentru ei. Restul e istorie.
esti Petru Clej.Doar el vorbeste in termen de ,,nazistoid,, ,,fascistoid,, ,,criminal genocidar,,
Pe de alta parte IP-ul tau care m-a vizitat pe SITE-ul personal,este din ANGLIA!
Te-am desconspirat.
Chestia cu reprimarea legiunii de Antonescu e o legenda .In realitate Antonescu a incercat sa-i controleze mai bine ,ca ii dadeau lui si lui Hitler stres.Antonescu i-a lasat sa plece in Germania la idolul lor mustacios .Daca ar fi stiut ei ca Hitler era evreu ,cred ca se spinzurau.
Corneliu
13.03.2013 la 5:51 pm
Adevărul doare, nu Corneluş sionistule? Biblia minte,nu-i aşa? Numai voi evreii sunteţi sfinţişori nevinovaţi, semito-masonul Stalin nici nu a executat 22 de mii de polonezi într-o singură zi pentru că şi-au apărat ţara de invazia hoardelor mânate de semito-masonerie atât din vest cât şi din est; el doar a dat ordinul de execuţie a lor, şi deşi media mondială l-a prezentat până-n 1990 drept în necunoştinţă de cauză vizavi de masacrele de la Katyn şi din lagărele semito-bolşevice, semito-masonul Elţin, în prostia lui tâmpă l-a dat de gol ca alt semito-mason, Gorbaciov cel adulat în Israel, ca să dea bine la rabi şi să unifice structura semito-masonă de conducere a luptei non-semiţilor mânaţi ca vitele de semiţi pentru crearea primului paşalâc modern din Europa, pentru ca astfel să se pună bine Yitzhac Rabi cu Yasser Arafat şi să ia împreună Premiul Nobel pentru Pace (sic). Noroc că Talmudul vostru al evreilor necredincioşi nu minte, doar vă demască, criminalilor ce vă daţi victime:
Cartea evreiască ”Mizbeach” declară că ”nu există nimic superior Talmudului Sfânt”. Talmudul declară că doar evreii sunt oameni, iar non evreii sunt goy/goyim, în traducere vite sau animale.
/ O fată non-evreică care are doar 3 ani poate fi violată: Talmud, Aboda Sarah 37a
/ Cei mai buni dintre non-evrei… omoară-i”: Talmud, Kiddushin 66c / Așa cum înlocuiești vite și măgari, tot așa înlocuiești și non-evreii morți: Talmud, Iore Dea 337, 1 / Dacă un evreu va fi chemat să explice orice parte din cărțile rabinice, va trebui să dea doar explicații false. Oricine va viola această lege va fi omorât: Talmud, Libbre David 37 / Non-evreii au fost creați pentru a servi evreilor ca sclavi: Talmud, Midrasch Talpioth 225 / Creștinii și toți cei care resping Talmudul vor ajunge în iad, unde vor fi pedepsiți pentru toate generațiile: Talmud, Rosh Hashanah 17a / Iisus a făcut sex cu măgarul său: Talmud, Sanhedrin 105ab / Iisus este în iad și este pedepsit prin a fi fiert în spermă. Creștinii sunt fierți în bălegar: Talmud, Gittin 57a / Evreii trebuie să încerce mereu să-i înșele pe creștini: Talmud, Zohar 1, 160a / Rata de naștere a non-evreilor trebuie să fie oprimată masiv: Talmud, Zohar II, 4b / Nu arăta nici o milă la Goyim: Talmud, Hilkhoth Akum X 1 / Toată proprietatea țărilor străine aparține națiunii evreiești, care în mod consecințional este îndreptățită să o preia fără nicio remușcare: Talmud, Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348 /
Ehei, Corneluş, acum eşti fericit, iezuiţii au preluat pe faţă puterea la Vatican, sunt uniţi de facto cu sucursalle lor din lumea ortodoxă şi mai aveţi puţin până veţi interzice de facto evreii evanghelici care devin deja minoritari în USA , iar în ţările nordice sunt forţaţi de clasele conducătoare semito-masone să renunţe în masă la creştinism şi să îmbrăţişeze catolicismul. Încă puţin şi-o să spuneţi că de fapt în lagărele din Siberia au fost asasinaţi şi torturaţi vreo 300 de milioane de evrei şi indieni, iar restul planetei trebuie să-şi pună cenuşă-n cap pentru asta. Să-ţi spun ceva sionistule, ceva ce este scris de Dumnezeu prin proorocii evrei, de acelaşi sânge cu tine:
Toată lumea de-o cucereşti la ce-ţi foloseşte dacă ajungi în iad, nefericitule? Matei 16.26
De ce spui ca au murit 25000 de evrei la Odessa,si nu 2 milioane?
https://nicador.wordpress.com/
Faptele sunt dovedite si documentate. Tot restul este de domenuil speculatiilor si imaginatiei.
Punct.
Minciuni. asa cum numai evreii stiti sa le fabricati. Punct.
Capitalismul si comunismul sint doua ideologii satanice inventate de evrei pentru distrugerea crestinismului. Punct.
Cornele,
daca asta e numele tau real,te intreb,cum se face ca dupa RAZBOI in procesul ANTONESCU nu s-a vorbit niciodata de Holocaust in Romania,si de UCIDEREA A PESTE 400 mii evrei?!?!?!?!?!???
Masacrul de la Odesa, 1941. Rolul maresalului Antonescu in uciderea a 25.000 de evrei
Circa 25.000 de persoane au fost ucise de Armata Romana in perioada 22 – 24 octombrie 1941, ca represalii pentru aruncarea in aer a comandamentului trupelor romane din Odesa. In explozie au murit 16 ofiteri – inclusiv un general – Ion Glogojanu, comandantul militar al orasului – 46 de soldati si subofiteri, patru ofiteri germani de marina si numerosi civili.
Context
Cucerirea Odessei a fost o operatiune mai grea decat s-a prognozat. Desi ordinul initial era ca orasul sa fie capturat “din mers”, trupele romane, slab echipate, cu mari lipsuri de armament si munitie, au avut nevoie de peste doua luni pentru a cuceri orasul. Pierderile au fost deosebit de grele: 92.545 de soldați (17.729 morți, 63.345 răniți și 11.471 dați dispăruți) fata de 41.268 de pierderi: 16.578 morți și dispăruți și 24.690 răniți, cat au raportat sovieticii.
In momentul in care trupele romane au intrat in oras, s-a dezlantuit teroarea. Soldatii romani au jefuit, ucis si violat:
„Teroarea a început încă din primele ore. În grup sau câte unul în parte ei dădeau buzna în apartamente sub motiv că erau în căutarea soldaţilor sovietici, a comuniştilor şi evreilor. Loviturile cu patul armelor şi bătaia sălbatică a tuturor, indiferent de vârstă şi sex, erau însoţite de ameninţări cu execuţia imediată. Tot ce vedeau ochii lor avizi era ticsit în graba mare în raniţele şi buzunarele lor.
La mare căutare erau ceasurile, brăţările, inelele, cerceii şi banii. Şi îndată, de parcă cineva îi fugărea din urmă, se năpusteau în apartamentele vecine, unde josniciile se repetau.
Strigătele lor exaltate de lăcomie şi de samavolnicie şi strigătele oamenilor înspăimântaţi de moarte,
care nu înţelegeau deloc limba română, umpleau toate casele, uliţele. Soldaţii îndrăciţi goneau după
femeile tinere şi le violau în grup, deseori sub ochii împietriţi de groază ai membrilor familiei”.
(Cf. Sergiu Nazaria, Holocaust: File din istorie: (pe teritoriul Moldovei şi în regiunile limitrofe ale
Ucrainei în anii ocupaţiei fasciste, 1941-1944), Chişinău, 2005, p. 158-159)
Explozia
Comandamentul militar al trupelor romane s-a instalat in fostul sediu al NKDV. Desi s-au primit rapoarte cum ca acesta fusese minat de sovietici, genistii care au controlat cladirea nu au gasit nimic. La ora 17.45, in ziua de 22 noiembrie, cladirea a sarit in aer.
În urma exploziei şi-au pierdut viaţa şi au fost răniţi un număr de 135 de militari români şi germani (79 ucişi, 43 răniţi şi 13 dispăruţi), printre care comandantul diviziei 10 infanterie, generalul Ion Glogojeanu, şeful de stat major, colonelul Ionescu Mangu, ofiţerii germani, căpitan de corvetă Walter Reichert, comandor
Herwart Schmidt, căpitan Valter Kern. Link
Autoritatile militare romane hotarasc represalii. Conducatorul statului, maresalul Ion Antonescu e de acord cu decizia. Prin ordinul nr. 561 din 22 octombrie, seful cabinetului militar al maresalului ordona sa se ia masuri drastice de represalii.
Ca urmare, încă în cursul nopţii de 22/23 octombrie 1941, comandantul diviziei a 10-a infanterie, generalul Trestioreanu, a ordonat represalii „imediate între care intră suprimarea celor aproximativ 18.000 evrei din ghetouri şi în fiecare sector de regiment – suprimarea a cel puţin 100 de evrei prin spânzurătoare în pieţe”48. În urma acestui ordin, pe parcursul zilei de 23 octombrie au fost executaţi aproximativ 5000 de evrei prin împuşcare şi spânzurare, oraşul Odessa devenind, potrivit mărturiilor unor martori oculari, „oraşul spânzurătorilor” Link.
Masacrul
Maresalul Antonescu emite ordinul 562 in care cere executia a cate 200 de comunisti pentru fiecare ofiter roman sau german ucis in explozie iar pentru fiecare soldat, executia a cate 100 de comunisti. In plus, se vor lua ostatici toti comunistii din Odessa, si cate un membru din fiecare familie evreiasca, urmand ca in cazul unui nou atentat sa fie ucisi toti ostatecii.
„Pe strada Karl Marx, dinspre gară, din partea unde se afla cealaltă spânzurătoare, sub supravegherea soldaţilor români se mişca încet o coloană alcătuită din vreo 20-25 de oameni. Se vedea că-şi bătuseră joc de ei cu cruzime. Hainele le erau numai zdrenţe, unii erau desculţi sau numai în ciorapi rupţi, cu capetele descoperite. Feţele le erau pline de vânătăi şi sânge…
Lângă spânzurătoare condamnaţii şi călăii lor s-au oprit. Santinela şi escorta au început să discute între ei şi să fumeze. Apoi i-au spus ceva primului dintre condamnaţi. Acela s-a apropiat de spânzurătoare, a pus jos scaunul pe care-l dusese în mână, a urcat pe el, şi-a pus singur ştreangul la gât şi aştepta tăcut.
Românii i-au comandat ceva cu voce aspră următorului din lanţul de condamnaţi. Acela s-a apropiat
supus şi a împins scaunul cu piciorul. Nenorocitul a atârnat tot atât de tăcut. Românii, înţelegându-se
între ei, au aşteptat câteva minute şi i-au ordonat celui de-al doilea să facă acelaşi lucru. Şi acesta
detaşat, de parcă nu era vorba de viaţa lui, a băgat capul în ştreang. N-a spus nimic, n-a rugat nimic.
Sta şi aştepta. La ordin, al treilea l-a împins, iar peste câteva clipe şi acesta atârna nemişcat. Şi dintr-o
dată, unul dintre condamnaţi, conştientizându-şi brusc situaţia tragică, dintr-un instinct de conservare
a vieţii, a ieşit repede din rând şi a rupt-o la fugă. A reuşit doar să traverseze strada. L-au ajuns din
urmă gloanţele escortei. Nu s-a apropiat nimeni de el. A rămas să zacă într-o baltă de sânge…
În acea dimineaţă sângeroasă au fost executaţi, fără judecată şi fără anchetă, aproximativ 5.600 de oameni. Populaţia era paralizată, uluită. Au fost eliberaţi toţi criminalii care s-au aliat ocupanţilor. Aceştia
înţelegeau în mod individual «noua orânduială», care pentru ei însemna câştigarea libertăţii, răfuiala
cu duşmanii personali, reglări de conturi, violenţă”. [Cf. Sergiu Nazaria, Holocaust: File din istorie:
(pe teritoriul Moldovei şi în regiunile limitrofe ale Ucrainei în anii ocupaţiei fasciste, 1941-1944),
p. 161-162.]
Dupa uciderea a 5.000 de evrei, la 24 octombrie 1941, seful cabinetului militar al maresalului, a telegrafiat la Odessa:
„Telegramă cifrată nr. 563 Pentru generalul Macici”. Drept represalii, dl. Mareșal Antonescu ordonă:
1) Executarea tuturor Evreilor din Basarabia refugiați la Odesa.
2) Toți indivizii care intră în prevederile ordinului 3161 (302 858) din 23 Octomvrie 1941 care nu au fost încă executați, precum și alții ce li se pot adăuga vor fi puși într’o clădire minată anterior și care va fi detonată. Se va efectua această acțiune în ziua înhumării victimelor noastre.
3) Acest ordin va fi distrus după ce va fi fost citit.” Link
Rezultatul acestui ordin a fost un asasinat în masă ce a avut loc la 24 octombrie 1941. Aproximativ 22.000 de evrei (după alte surse numărul acestora s-a cifrat la 40.000 evrei52) au fost escortaţi de militari români aparţinând batalionului nr. 10 mitraliori din divizia a 10-a infanterie, conduşi de locotenentcolonelul
Nicolae Deleanu şi locotenent-colonelul de jandarmi Mihail Niculescu (poreclit „Coca-călăul”53) – care îndeplinea funcţia de pretor al oraşului – în apropierea Odessei, la Dalnic, unde evreii au fost înghesuiţi în 4 magazii. Aceste magazii au fost mai întâi mitraliate, iar ulterior incendiate pe rând cu excepţia
ultimei magazii care a fost minată şi aruncată în aer la aceaşi oră la care explodase clădirea comandamentului militar, adică ora 17.45. link
„Au fost masaţi până la refuz în patru magazii care au fost apoi nimicite pe rând, cu foc de mitraliere, puşcă, stropite cu benzină şi incendiate, cu excepţia ultimei magazii care a fost dinamitată. Vacarmul şi scenele înfiorătoare ce au avut loc depăşesc puterea de evocare: femei cu părul în flăcări, oameni răniţi şi
aprinşi de vii ieşeau prin acoperişul sau spărturile magaziilor incendiate, căutând înnebuniţi o scăpare.
De jur împrejur însă îi ţintea arma ostaşilor care aveau ordinul de a nu scăpa niciun civil. Grozăvia sinistrului era aşa de puternică încât tulburase adânc pe toţi cei de faţă, soldaţi şi comandanţi.
Într-o stare sufletească în careraţiunea era gonită şi înăbuşită de instinct, oamenii confirmau misiunile primite, le executau febril sau se ascundeau, retrăgându-se deoparte, după cum, probabil, era
firea fiecăruia. Astfel unii soldaţi trăgeau încruntaţi, calm, alţii se închinau şi trăgeau, iar arma le tremura în mână, alţii trăgeau aiurea, alţii chiar evitau să tragă.
[…] Cei dinăuntrul magaziilor, îngroziţi de chinurile morţii, încercau să evadeze sau se ridicau pe geamuri în mijlocul flăcărilor, implorând să fie împuşcaţi. Cei mai mulţi dintre ofiţerii ce erau la faţa locului erau impresionaţi la lacrimi de ceea ce erau nevoiţi să facă şi unii dintre ei abandonau poziţia, eschivându-se sau chiar ascunzându-se printre alţi soldaţi fără misiune” [Jean Ancel (ed.), Documents concerning the Fate of Romanian Jewry During the Holocaust, vol. VI, documentul nr. 26, p. 281-282.]
Pedeapsa
La procesul criminalilor de război de la Tribunalul Poporului din București (1946), unul dintre capetele de acuzare împotriva lui Ion Antonescu, Gheorghe Alexianu și Nicolae Macici a fost ordonarea represaliilor împotriva populației civile de la Odessa din toamna anului 1941. Pentru aceste crime au fost condamnați la pedeapsa cu moartea. Primii doi au fost executați prin împușcare la 1 iulie 1946 în închisoarea Jilava, iar lui Nicolae Macici regele Mihai I i-a comutat pedeapsa în închisoare pe viață.
Domnule ceea ce se intimpla acum cu poporul roman de 22 de ani si cu toata lumea, reprezinta infinit mai mult decit niste fapte inventate inchipuite de niste indivizi bolnavi, de oculta iudeomasonica.
Domnule marturiile aduse de dumneavoastra sint zguduitoare .Sint convins ca ceva masacru a fost . Numarul victimelor cred ca a fost mare ,dar oare a stat cineva sa-i numere ?Daca peste 50 de ani cineva v-a gasi prin arhive o banda audio de la Europa libera ,despre revolutia din 89 v-a afla ingrozit ca au fost peste 60.000 de victime.Oricum criminali au fost si vor ramine criminali ,indiferent ca au fost romani ,nemti ,rusi sau evrei . Am un prieten evreu al carui bunic se gasea in Odessa in 1918 ,anul revolutiei bosevice .Ce crezi ca ii povestea prietenului meu ? La Odessa bolsevicii organizasera , Tribunale Revolutionare care dade-au pe banda condamnari la moarte .Ce nationalitate crezi ca erau judecatorii ? Evrei .Condamnatii erau executati ,conform spuselor batrinului evreu ,prin aruncare in mare legati cu pietre de git.Batrinul evreu s-a gasit si el in fata tribunalului sub acuzatia de a fi in Odessa clandestin ,lucru pentru care altii au fost pedepsiti cu moartea ,el de origine fiind din Riga .Se pare ca judecatorii evreii au inchis ochii si i-au ordonat sa paraseasca orasul imediat.Asa a ramas in viata sa-i spuna nepotului lui povestea.Nici un roman normal la cap nu poate crede ca soldatii romani au fost ingeri .Bineinteles ca printre ei au fost fel si fel de dementi.Dar eu ca semi evreu cred ca daca nu ar fi venit nemtii peste romani cu politica lor ,aceste evenimente sangeroase nu s-ar fi intamplat .A fost durere mare ,insa pentru anumiti evrei cunoscatori ai anumitor informatii ,a fost si mai mare cind au aflat ca razboiul si exterminarea evreilor au fost planificate si finantate tot de consangeni de ai lor ,evrei .In ziua de azi ,aproape numai e nici un secret ca Hitler a fost evreu ,Goebels,Rosenberg ,Eichmann ala cu solutia finala ,Eckhardt Dietrich care l-a initiat pe Hitler in esotericism,etc,etc, plus ca nazistii ,national socialistii ,primeau bani de la bancherii evrei sa implementeze politici in care urmau sa-si piarda viata si evrei ,dar cu-i ii pasa ?Abba Eban ,fost ministru de externe al Israelului ,ar fi zis ,ca si altii de altfel(Strasser) ,ca rolul razboiului mondial II a fost de a extermina mase largi de oameni pentru ca erau prea multi .Ce e asa de greu de inteles?A trebuit sa se macelaresca intre ei sa diminueze numarul .
La Odessa au murit 200020012401024021401204012401240235232352352350928508750813475084150814705821705827150 evrei in holocaust!Antonescu si Macici au fost canibali de evrei,ca asa zice Petru Clej.Romanii au fost barbari,ca asa zice Petru Clej.
punct! ca asa zice petru clej!
https://nicador.wordpress.com/
NICU CONSTANTIN
esti atat de jenant omule,ca nu meriti vreo replica.
Dupa razboi invingatorii pot inventa orice documente,(care ,,va fi distrus dupa ce va fi citit,, si voi l-ati gasit ca ,,esti,, buni GOOD PIPOL!!! ca si petru clej,care mananca shaora din LONDON mancatziash!!)
DUPA RAZBOI MULTI VITEJI SE ARATA!
PS: dar de ce nu ziceti nimic de cei un miliard jumate de evrei ucisi de Antonescu in toata Transnistria?
nicu constantin
,,ceva represalii au fost,,
Desigur ca dupa ce romanii au fost aruncati in aer de PARTIZANII SOVIETICI evrei,trebuia ca nemtii si romanii sa stea cu mainiile in san pe TIMP DE RAZBOI!
https://nicador.wordpress.com/
PS: de ce 25000 de evrei ucisi in Odessa si nu un miliard jumate?
Mai ia ba un calmant .
asta-i argumentul tau,intelectualule! cand cineva te contrazice folosesti metode securiste de a denigra pe cineva!
CITITI:
http://www.unstory.com/masacrul-de-la-odesa-1941-rolul-maresalului-antonescu-in-uciderea-a-25-000-de-evrei.html
Masacrul de la Odesa, 1941. Rolul maresalului Antonescu in uciderea a 25.000 de evrei
Circa 25.000 de persoane au fost ucise de Armata Romana in perioada 22 – 24 octombrie 1941, ca represalii pentru aruncarea in aer a comandamentului trupelor romane din Odesa. In explozie au murit 16 ofiteri – inclusiv un general – Ion Glogojanu, comandantul militar al orasului – 46 de soldati si subofiteri, patru ofiteri germani de marina si numerosi civili.
Context
Cucerirea Odessei a fost o operatiune mai grea decat s-a prognozat. Desi ordinul initial era ca orasul sa fie capturat “din mers”, trupele romane, slab echipate, cu mari lipsuri de armament si munitie, au avut nevoie de peste doua luni pentru a cuceri orasul. Pierderile au fost deosebit de grele: 92.545 de soldați (17.729 morți, 63.345 răniți și 11.471 dați dispăruți) fata de 41.268 de pierderi: 16.578 morți și dispăruți și 24.690 răniți, cat au raportat sovieticii.
In momentul in care trupele romane au intrat in oras, s-a dezlantuit teroarea. Soldatii romani au jefuit, ucis si violat:
„Teroarea a început încă din primele ore. În grup sau câte unul în parte ei dădeau buzna în apartamente sub motiv că erau în căutarea soldaţilor sovietici, a comuniştilor şi evreilor. Loviturile cu patul armelor şi bătaia sălbatică a tuturor, indiferent de vârstă şi sex, erau însoţite de ameninţări cu execuţia imediată. Tot ce vedeau ochii lor avizi era ticsit în graba mare în raniţele şi buzunarele lor.
La mare căutare erau ceasurile, brăţările, inelele, cerceii şi banii. Şi îndată, de parcă cineva îi fugărea din urmă, se năpusteau în apartamentele vecine, unde josniciile se repetau.
Strigătele lor exaltate de lăcomie şi de samavolnicie şi strigătele oamenilor înspăimântaţi de moarte,
care nu înţelegeau deloc limba română, umpleau toate casele, uliţele. Soldaţii îndrăciţi goneau după
femeile tinere şi le violau în grup, deseori sub ochii împietriţi de groază ai membrilor familiei”.
(Cf. Sergiu Nazaria, Holocaust: File din istorie: (pe teritoriul Moldovei şi în regiunile limitrofe ale
Ucrainei în anii ocupaţiei fasciste, 1941-1944), Chişinău, 2005, p. 158-159)
Explozia
Comandamentul militar al trupelor romane s-a instalat in fostul sediu al NKDV. Desi s-au primit rapoarte cum ca acesta fusese minat de sovietici, genistii care au controlat cladirea nu au gasit nimic. La ora 17.45, in ziua de 22 noiembrie, cladirea a sarit in aer.
În urma exploziei şi-au pierdut viaţa şi au fost răniţi un număr de 135 de militari români şi germani (79 ucişi, 43 răniţi şi 13 dispăruţi), printre care comandantul diviziei 10 infanterie, generalul Ion Glogojeanu, şeful de stat major, colonelul Ionescu Mangu, ofiţerii germani, căpitan de corvetă Walter Reichert, comandor
Herwart Schmidt, căpitan Valter Kern. Link
Autoritatile militare romane hotarasc represalii. Conducatorul statului, maresalul Ion Antonescu e de acord cu decizia. Prin ordinul nr. 561 din 22 octombrie, seful cabinetului militar al maresalului ordona sa se ia masuri drastice de represalii.
Ca urmare, încă în cursul nopţii de 22/23 octombrie 1941, comandantul diviziei a 10-a infanterie, generalul Trestioreanu, a ordonat represalii „imediate între care intră suprimarea celor aproximativ 18.000 evrei din ghetouri şi în fiecare sector de regiment – suprimarea a cel puţin 100 de evrei prin spânzurătoare în pieţe”48. În urma acestui ordin, pe parcursul zilei de 23 octombrie au fost executaţi aproximativ 5000 de evrei prin împuşcare şi spânzurare, oraşul Odessa devenind, potrivit mărturiilor unor martori oculari, „oraşul spânzurătorilor” Link.
Masacrul
Maresalul Antonescu emite ordinul 562 in care cere executia a cate 200 de comunisti pentru fiecare ofiter roman sau german ucis in explozie iar pentru fiecare soldat, executia a cate 100 de comunisti. In plus, se vor lua ostatici toti comunistii din Odessa, si cate un membru din fiecare familie evreiasca, urmand ca in cazul unui nou atentat sa fie ucisi toti ostatecii.
„Pe strada Karl Marx, dinspre gară, din partea unde se afla cealaltă spânzurătoare, sub supravegherea soldaţilor români se mişca încet o coloană alcătuită din vreo 20-25 de oameni. Se vedea că-şi bătuseră joc de ei cu cruzime. Hainele le erau numai zdrenţe, unii erau desculţi sau numai în ciorapi rupţi, cu capetele descoperite. Feţele le erau pline de vânătăi şi sânge…
Lângă spânzurătoare condamnaţii şi călăii lor s-au oprit. Santinela şi escorta au început să discute între ei şi să fumeze. Apoi i-au spus ceva primului dintre condamnaţi. Acela s-a apropiat de spânzurătoare, a pus jos scaunul pe care-l dusese în mână, a urcat pe el, şi-a pus singur ştreangul la gât şi aştepta tăcut.
Românii i-au comandat ceva cu voce aspră următorului din lanţul de condamnaţi. Acela s-a apropiat
supus şi a împins scaunul cu piciorul. Nenorocitul a atârnat tot atât de tăcut. Românii, înţelegându-se
între ei, au aşteptat câteva minute şi i-au ordonat celui de-al doilea să facă acelaşi lucru. Şi acesta
detaşat, de parcă nu era vorba de viaţa lui, a băgat capul în ştreang. N-a spus nimic, n-a rugat nimic.
Sta şi aştepta. La ordin, al treilea l-a împins, iar peste câteva clipe şi acesta atârna nemişcat. Şi dintr-o
dată, unul dintre condamnaţi, conştientizându-şi brusc situaţia tragică, dintr-un instinct de conservare
a vieţii, a ieşit repede din rând şi a rupt-o la fugă. A reuşit doar să traverseze strada. L-au ajuns din
urmă gloanţele escortei. Nu s-a apropiat nimeni de el. A rămas să zacă într-o baltă de sânge…
În acea dimineaţă sângeroasă au fost executaţi, fără judecată şi fără anchetă, aproximativ 5.600 de oameni. Populaţia era paralizată, uluită. Au fost eliberaţi toţi criminalii care s-au aliat ocupanţilor. Aceştia
înţelegeau în mod individual «noua orânduială», care pentru ei însemna câştigarea libertăţii, răfuiala
cu duşmanii personali, reglări de conturi, violenţă”. [Cf. Sergiu Nazaria, Holocaust: File din istorie:
(pe teritoriul Moldovei şi în regiunile limitrofe ale Ucrainei în anii ocupaţiei fasciste, 1941-1944),
p. 161-162.]
Dupa uciderea a 5.000 de evrei, la 24 octombrie 1941, seful cabinetului militar al maresalului, a telegrafiat la Odessa:
„Telegramă cifrată nr. 563 Pentru generalul Macici”. Drept represalii, dl. Mareșal Antonescu ordonă:
1) Executarea tuturor Evreilor din Basarabia refugiați la Odesa.
2) Toți indivizii care intră în prevederile ordinului 3161 (302 858) din 23 Octomvrie 1941 care nu au fost încă executați, precum și alții ce li se pot adăuga vor fi puși într’o clădire minată anterior și care va fi detonată. Se va efectua această acțiune în ziua înhumării victimelor noastre.
3) Acest ordin va fi distrus după ce va fi fost citit.” Link
Rezultatul acestui ordin a fost un asasinat în masă ce a avut loc la 24 octombrie 1941. Aproximativ 22.000 de evrei (după alte surse numărul acestora s-a cifrat la 40.000 evrei52) au fost escortaţi de militari români aparţinând batalionului nr. 10 mitraliori din divizia a 10-a infanterie, conduşi de locotenentcolonelul
Nicolae Deleanu şi locotenent-colonelul de jandarmi Mihail Niculescu (poreclit „Coca-călăul”53) – care îndeplinea funcţia de pretor al oraşului – în apropierea Odessei, la Dalnic, unde evreii au fost înghesuiţi în 4 magazii. Aceste magazii au fost mai întâi mitraliate, iar ulterior incendiate pe rând cu excepţia
ultimei magazii care a fost minată şi aruncată în aer la aceaşi oră la care explodase clădirea comandamentului militar, adică ora 17.45. link
„Au fost masaţi până la refuz în patru magazii care au fost apoi nimicite pe rând, cu foc de mitraliere, puşcă, stropite cu benzină şi incendiate, cu excepţia ultimei magazii care a fost dinamitată. Vacarmul şi scenele înfiorătoare ce au avut loc depăşesc puterea de evocare: femei cu părul în flăcări, oameni răniţi şi
aprinşi de vii ieşeau prin acoperişul sau spărturile magaziilor incendiate, căutând înnebuniţi o scăpare.
De jur împrejur însă îi ţintea arma ostaşilor care aveau ordinul de a nu scăpa niciun civil. Grozăvia sinistrului era aşa de puternică încât tulburase adânc pe toţi cei de faţă, soldaţi şi comandanţi.
Într-o stare sufletească în careraţiunea era gonită şi înăbuşită de instinct, oamenii confirmau misiunile primite, le executau febril sau se ascundeau, retrăgându-se deoparte, după cum, probabil, era
firea fiecăruia. Astfel unii soldaţi trăgeau încruntaţi, calm, alţii se închinau şi trăgeau, iar arma le tremura în mână, alţii trăgeau aiurea, alţii chiar evitau să tragă.
[…] Cei dinăuntrul magaziilor, îngroziţi de chinurile morţii, încercau să evadeze sau se ridicau pe geamuri în mijlocul flăcărilor, implorând să fie împuşcaţi. Cei mai mulţi dintre ofiţerii ce erau la faţa locului erau impresionaţi la lacrimi de ceea ce erau nevoiţi să facă şi unii dintre ei abandonau poziţia, eschivându-se sau chiar ascunzându-se printre alţi soldaţi fără misiune” [Jean Ancel (ed.), Documents concerning the Fate of Romanian Jewry During the Holocaust, vol. VI, documentul nr. 26, p. 281-282.]
Pedeapsa
La procesul criminalilor de război de la Tribunalul Poporului din București (1946), unul dintre capetele de acuzare împotriva lui Ion Antonescu, Gheorghe Alexianu și Nicolae Macici a fost ordonarea represaliilor împotriva populației civile de la Odessa din toamna anului 1941. Pentru aceste crime au fost condamnați la pedeapsa cu moartea. Primii doi au fost executați prin împușcare la 1 iulie 1946 în închisoarea Jilava, iar lui Nicolae Macici regele Mihai I i-a comutat pedeapsa în închisoare pe viață.
Domnule ceea ce se intimpla acum cu poporul roman de 22 de ani si cu toata lumea, reprezinta infinit mai mult decit niste fapte inventate inchipuite de niste indivizi bolnavi, de oculta iudeomasonica.
Astfel de minciuni numai un jidan poate sa le debiteze.
Minciuna este caracteristica evreilor!
Sint de acord cu tine ,dar fum fara foc nu exista. Deci normal ar fi sa ne asumam raspunderea pentru crimele produse de romani la Odessa iar evreii sa-si asume raspunderea pentru crimele produse din ordinele bancherilor evrei care au organizat si finantat tot razboiul si care si in ziua de azi continua un razboi financiar impotriva intregii planete .
daca-ti asumi raspunderea pentru cifrele astea holocaustologice,sa platesti TU si MA-TA despagubiri de 20 miliarde euro statului israel pentru holocaust! ai inteles!
Si bancherii evrei ,organizatorii razboiului sa plateasca intregii planete 1000 de trilioane pentru cauzarea varsarilor de sange . Sint convins ca si tu ai mata care te-a facut asa destept ve-ti beneficia de compensatii.
Fraţilor, noi am suferit infinit mai multe progromuri din partea evreilor comunişti care au asasinat prin torturi, experimente medicale, execuţii sumare milioane de români, slavi, etc, înainte de iunie 1941 şi după iunie 1941. Uitaţi-vă numai la reportajul în care Molotov şi Stalin asasinau într-o lună 200-300 de mii de femei, copii, bătrâni ucrainieni, ruşi, etc. Negaţionismul ăsta defensiv nu ne aduce nimic bun. Nu trebuie să fim ca ei… Cea mai bună apărare e atacul, iar atacul constă în a demasca zilnic progromurile comise de evreii Ana pauker, Carol II, Stalin împotriva poporului român şi celorlalte popoare non-semite, pentru ca lumea să înţeleagă că reacţiile uneori şi rareori exagerate ale non-semiţilor au fost reacţii de apărare împotriva GENOCIDULUI PLANETAR PE CARE EVREII L-AU FĂCUT ŞI-L FAC ŞI ACUM. Numai în Africa sunt asasinaţi, fraţilor, ASASINAŢI ZILNIC 50000 DE COPII PE ZI DE CĂTRE CORPORAŢIILE MASONO-SEMITE. Un prieten din copilărie, marinar, a fost luat prizonier acum vreo 4 ani de piraţii somalezi, ăia de-i numim noi terorişti. El personal mi-a spus cum primul lucru pe care l-au făcut „sălbaticii” somalezi a fost să întrebe cine este evreu… Apoi le-au explicat marinarilor că ei sunt exterminaţi de corporaţiile evreieşti care le fură resursele, apa, femeile şi-i lasă să moară de foame, le interzic accesul la apă şi vânat. Credeţi că de ar cuceri centrul de putere al celor care-i masacrează şi-i lasă să trăiască în lagăre de concentrare unde fac expertimente medicale pe ei, somalezii nu ar comite masacre de răzbunare împotriva poporului ce-i masacrează cu milioanele?! Cunosc din satul mamei pe cineva care se şi lăuda cum a comis excese pe frontul din est… Dacă minţea sau nu, nu ştiu… Trebuie să înţelegem însă că pornirea la război alături de Germania nazistă condusă de evreul Hitler a fost o greşeală imensă, căci practic am plecat la război alături de un nemernic care ne-a ciopârţit ţara împreună cu alt nemernic, Stalin. Dacă făceam ca finladezii sau polonezii, luptând doar pentru a ne apăra teritoriul în 1940, împotriva ungurilor şi ruşilor eram şi noi ca polonezii acuma, şi nici nu am fi pierdut atâţia oameni ca pe frontul din est. Şi mai trebuie să înţelegem că nu Ion Antonescu a fost în fruntea acestei decizii greşite, ci clasa semito-masonă în frunte cu casa regală semito-masonă care a primit ordinele ei din partea ocultei evreieşti, cu ramificaţii în URSS, USA şi Marea Britanie. Antonescu a fost un biet executant căruia i s-a ordonat să refacă teritoriul străbun. Ce Dumnezeu, a fost un ostaş patriot care a încercat să refacă România Mare, în condiţiile în care din interior şi din exterior evreii masoni îmbârligau non-semiţii să se omoare între ei pentru a crea statul Israel. Nenorocirea este că şi acum facem exact ce-am făcut în 1940, iar aceste cozi de topor de la Antena 3 ar face bine să spună că nu mai trebuie să trimitem trupe de ocupaţie împotriva unor popoare cu care n-avem nimic de împărţit, pentru ca aceiaşi imperialişti care ne-au subjugat dintotdeauna şi ne subjugă-n continuare să aibă petrol, resurse şi poziţi strategice de dominaţie în toată lumea, inclusiv împotriva poporului român. Noi vorbim de Odessa, în vreme ce Mizilul, Constanţa şi sute de localităţi din România sunt efectiv rase de pe suprafaţa pământului cu tot cu MILIOANELE DE ROMÂNI care dispar prin plecarea în bejenie, prin imposibilitatea de a mai face copii, prin otrăvire cu initium şi erezii distrugătoare.
Iata dovada ca nu legionarii au facut crime in Transnistria,pentru ca legionarii erau inchisi in lagarele de exterminare naziste:
https://nicador.wordpress.com/2013/03/13/about-iron-guard-romania-persecuted-by-nazis/
1941-Odessa ..la TVR 1
http://www.youtube.com/watch?v=2n65eZegi7Y&feature=youtube_gdata_player
mereu ceva nou,compromitator. la odesa in 1942 statul major al armatei romane a fost minat de catre un grup de partizani sovietici alcatuit din mai multe nationalitati precum rusi,ucrainieni,evrei,belorusi etc.armata romana a pedepsit pe cei vinovati de o asemenea crima.insa aceasta cifra de 22.000 este o nebunie,o minciuna diabolica.si de aici unii indivizi incearca sa faca ceva bani.gm
Stimate Domnule Profesor Coja,
Cand v-am transmis stirile de mai jos – acum vreo zece zile -nu-l ascultasem inca pe Mihai Gadea trantind cifra de 6.000.000 de evrei ucisi in holocaust, cu ura pasionala , la una din emisiunile sale: am crezut ca n’aud bine, cifra fiind de foarte multa vreme abandonata in mod absolut de istoricii seriosi care refuza mitologizarea evenimentelor istorice, mentinand justa lor proportie!
Mai ales ca Gadea parea ca incearca sa fie documentat, desi, de cand ni-l aduce pe bietul Patzaichin la fiecare doua luni in vizor(fost sportiv care e decent si se cam rusineaza la prea multa publicitate, atunci cd tara arde iar lumea-i discuta prea mult vaslele),deci Gadea-l aduce de doua ori la cateva luni, clamand ca el face cultura …..baiatul asta ma face sa ma indoiesc ca mai citeste ceva!
Tot cu cantaretese , mame si copilasi, baiatul se vede ca ‘he takes it easy’ , chiar daca situatia i-ar cere sa citeasca si ceva istorie chiar si despre holocaust!!!
Numai ca el este ceva….. direftor, nu , la singurul post de tv care se vrea de partea romanului oprimat!
Ori daca direftorul antenei3, umfla , cu ura proletara(sau iudaica???), cifrele istorice, ca sa demonizeze natiile si identitarii, e clar ca cineastul in cauza, ca si Ursul adrianic, pus pe calarie(a declarat-o singur la tv – sport scump, de altfel,mai ales de vrei un cal bun ca sa nu-ti rupi gatul!!!!!!)e clar deci, ca vor si ei bani de la organizatiile evreiesti care nu vor sa uite de nici-o propaganda in favoarea lor, oricat de extremista ar fi ea – 6.000.000 de gazati in care nu mai crede absolut nici-un muzeu serios(Auschwitzul a fost de ff multa vreme constrans de revizionisti sa-si schimbe cifrele din poarta!)
Mai jos aveti cauza pentru care ne vor desfiintati, evreii care distorsioneaza cifrele istorice, pe banii contribuabilului, ca doar noi platim antena 3, cum doar ei singuri se lauda despre cum scot paraua!!!
Vine invazia de evrei, caci in zece ani, se dizolva Izraelul, zice Kissinger!
E clar deci ca antena3 incepe sa scoata foc pe cosh, nu?
Altfel de unde cashul pentru necesitatile emigrantilor ce vor sa vina?
Cu toata stima, Domnule Profesor
pentru adevarul pe care nu-l lasati sa cada in noroi,imi permit sa repet ce afishasem cu ceva vreme in urma, caci e grava situatia si e urgenta apararea!
ANUNTUL MEU EXTREM DE IMPORTANT FACUT CU CEVA TIMP IN URMA TOT AICI, cu documente cu tot:
Luati in calcul ce tranteste Kissinger, caci justifica si toata recenta presiune evreiasca asupra Romaniei sa accepte „repatrierea” evreilor-dar mai ales asupra Germaniei, menita sa devina „Eretz Deutschland” pe cat de curand posibil -cred insa ca e vorba si de Eretz Romania, in secundar, am zice noi, macar din ce se aude despre migratia secreta a cca 600.000 evrei aici, in nu stiu ce interval scurt, recent, cum spunea cineva. Iata o declaratie fulminanta, in prima publicatie , a lui Kissinger: „In zece ani Izraelul nu va mai exista!” Acest citat este dat de de Cindy Adams in New York Post,17-09-12, cu toate asigurarile ei de fidelitate posibile. Ea este prima sa dea aceasta declaratie in presa, ne asigura eminentul jurist Frank Kretzschmar, de la http://globalfire.tv/nj/13de/politik/eretz_deutschland.htm
Nemtii au parte de o migratie recenta furtunoasa din partea tineretului Izraelit: „Un numar crescand de izraeliti tineri se stabilesc in ultima vreme in Germania”, semnaleaza „Jewish-voice-from-Germany.de”,03.01.2012 Este vorba de fapt de reactualizarea vechiului plan al lui Rotschild din 1939, anume de a confisca Germania pentru infiintarea unui nou stat iudeu, sugereaza autorul articolului. John Rupert Colville, fost secretar al lui Chamberlain si Churchill,raporteaza faptul ca Lord Lionel de Rotschild i-a pus pe masa urmatorul plan lui Churchill, pe 22 Oct.1939 „Rotschild recomanda drept tel de razboi, sa lase Germania zionistilor,si sa imprastie germanii printre celelalte popoare ale lumii.(vezi John Colville, Downing Street,Tagebucher,1939-1945, Siedler, Berlin 1988, pg31. Frank Kretzschmar incadreaza totul intr-un plan globalist mai vechi, deci, si vede in scopul final de azi , intentia de a transforma Germania intr-o agentie financiara, la rand cu alte tari, la nivelul mapamondului.
Si Romania la fel, conchidem noi !
Precis ca exista scrieri care ne-ar putea elucida exactitatea si vechimea planului banditilor din sleahta Rotschild.
Propaganda capitalistă imperialistă nu permite comunicarea adevărului. Acești criminali urmăresc îndobitocirea românilor. Suntem în război neconvențional așa cum a scris cetățeanul Zărnescu. Cine nu cunoaște acest fapt este victimă sigură a atacurilor imperialiste occidemtale.
Bingo ! Sionistii asta si vor . Din argumentatia asta ei intotdeauna trag foloase.Divid popoare ,ii asmut unii contra celorlalti.
НАШ ДОРОГОЙ! КРЕМЛЬЕ, 12.3.2013, ora 8 pm – KREMLIN Dragul nostru! Doar ce-am terminat cu Gorbaciov şi Iliescu şi, acum, apare dânsul, cu nişte prostii spuse în urmă cu vreun an! Ăsta cine fu: УРСУ или РУСУ? Dacă-i 2) – înţelegem; dacă-i 1) nicicacum. Doar te-am avertizat: FĂRĂ GOLANI!
ваш ЌОБА и ваш ФЮРЕР / ai tăi KOBA şi A.H.