H
Vasile Zărnescu: I-am EXTERMINAT pe ashkenazi sub aspect moral: am dezvăluit schema escrocheriei cu „holocaustul”
Colonel (rtg.) Vasile Zărnescu
Incorect Politic
Noiembrie 25, 2022
I-am EXTERMINAT pe ashkenazi sub aspect moral: am dezvăluit schema escrocheriei cu „holocaustul”
Practic, noi, românii, i-am pus capăt! Prin cartea mea, HOLOCAUSTUL – GOGORIȚA DIABOLICĂ. Extorcarea de „bani de holocaust“, vol.1, 2015, de 808 pagini, format 15×24, i-am EXTERMINAT pe ashkenazi sub aspect moral: am dezvăluit schema escrocheriei cu „holocaustul“ – „cea mai mare din Istoria Universală“, cum au demonstrat cei mai mari cercetători ai problemei, de la Paul Rassinier la Gerard Menuhin, nepotul marelui rabin Moshe Menuhin! Schema este dezvăluită inclusiv pe coperta a patra a cărții, publicată de revista electronică Hoitnews[1].
Există două etape ale propagandei jidovești privind holocaustul.
Prima etapă, din 1869, de cînd s-a descoperit în presa iudeo-americană sintagma „6 milioane de iudei“ și cuvîntul „holocaust” și pînă în decembrie 1944, cînd se etalau presupuneri privind „persecutarea, înfometarea, schingiuirea, expulzarea etc. și, în final, se anticipa că VOR FI OMORÎȚI, vor fi HOLOCAUSTAȚI ȘASE MILIOANE de iudei“.
Pentru a-i salva, activiștii holocaustiști cerșeau mulți bani, apelînd la mila publică, la generozitatea oamenilor creduli (citește: prostiți) pentru a le dona bani acestor năpăstuiți ca să se salveze: dar nu indivizilor direct, ci organizațiilor care difuzau propaganda holocaustistă și care erau strîngătoarele de bani – și au strîns, astfel, sume enorme! Dar, rețineți, nu li s-a dat nici un ban jidovilor loviți de soartă, ci au folosit aceste sume uriașe pentru a forma servicii secrete, organizații de presiune, precum marea lojă B’nai B’rith[2], furibunda Anti-Defamation League (A.D.L.)[3], organizații teroriste paramilitare (Irgun[4], Haganah[5], Stern, Lehi[6] etc.), pentru a înființa bănci și pentru a cumpăra pămînt în Palestina, înființînd, kibutzuri – ca să fabrice, astfel, pretexte că „acela este pămîntul dat lor de Iehova“ prin „legămîntul cu poporul ales“ și să cucerească, apoi, Palestina, după cum le indica doctrina politico-militară a Talmudului și cum fac și acum, încercînd să termine exterminarea palestinienilor din Fîșia Gaza, pe care jidovii o comit de peste 80 de ani! Amintiți-vă de „Asasinarea mediatorului O.N.U., contele suedez Folke Bernadotte“[7] – asasinare precedată de multe alte acțiuni de exterminare a locuitorilor satelor palestiniene, pentru a-i alunga și a le lua pămîntul!
Această primă parte, din 1869 pînă în 1944 reprezintă ceea ce Don Heddesheimer a numit PRIMUL HOLOCAUST, sau HOLOCAUSTUL PREZIS: The First Holocaust: Jewish Fund Raising Campaigns with Holocaust Claims During and After World War One[8]. Pe românește: Primul Holocaust: campanii de strângere de fonduri jidovești cu revendicări ale Holocaustului în timpul și după Primul Război Mondial. Așa cum se vede din facsimilul cu extrase de presă anexat, Don Heddesheimer expune exemple de propagandă holocaustistă din 1900, adică de dinainte de Primul Război Mondial. Aici el arată că au fost trimiși în Europa diplomați și atașați militari de către S.U.A. pentru a analiza situația scandaloasă reclamată de presa jidovească din S.U.A., dar nu s-a confirmat nimic din lamentările etalate! El și-a publicat această carte în octombrie 2003, la cîteva luni după ce Arthur Robert Butz își publicase, deja, ultima ediție a faimoasei lui opere – The Hoax of the Twentieth Century: The Case Against the Presumed Extermination of European Jewry[9] – Înșelătoria secolului 20: cazul împotriva presupusei exterminări a jidovimii europene. Arthur Robert Butz studiase lagărele de concentrare germane despre care făcea caz propaganda holocaustică și care-l intrigase foarte mult. A.R. Butz, care crezuse, inițial, în respectiva propagandă jidovească, a constatat, pe teren, că este total falsă! Apologeții holocaustiști nu au putut da nici o replică lui A.R. Butz! Cît despre cartea The First Holocaust, care-i demasca din start, au ignorat-o complet!
Dacă citiți succesiv cronologic lucrarea lui Don Heddesheimer și a lui Arthur Robert Butz – conexate, apoi, cu ale celorlalți autori revizioniști – veți descoperi că cele două etape propagandistice sunt eminamente mincinoase! Astfel veți descoperi șarlatania odioasă – cea mai mare escrocherie din Istorie – comisă de jidovi prin care au extorcat țările acuzate de holocaust!
Am făcut o selecție a principalelor articole care făceau apologia holocaustului, cu citate, conexată cu o selecție a principalilor autori jidovi și goyimi care contestau existența holocaustului, anexînd și xerocopiile coperților cărților studiate, și am elaborat un Memoriu în probațiune, pe care l-am înmînat – în prezența avocatului meu – procurorului anchetator, Florin Oprică Cîrciumaru. Dar am avut surpriza neplăcută ca acesta să declare ritos că „nu îl interesează!“ Adică, el, practic, îmi refuza probele, ceea ce constituie faptă penală, prin care el încălca articole din Codul penal și din Codul de procedură penală, după cum a subliniat apărătorul meu în multe Contestații și Concluzii scrise, depuse la dosar!
A doua etapă, începînd din ianuarie și martie 1945, cînd, deci, nu se terminase războiul, au apărut două articole ale unor iudei – unul dintre ei fiind marele mincinos jidov sovietic Ilyia Ehrenburg -, care au pretins, schimbînd timpul verbului, că „se știe că Germania și aliații ei AU UCIS ÎN HOLOCAUST ȘASE MILIOANE de iudei“ – deși, repet!, nu se terminase războiul și nu se făcuse nici o statistică a morților și, în nici un caz, a morților clasificați după etnie. Așa că jidovii au șantajat cu „despăgubiri de holocaust“ popoarele învinse – cum spusese, în 18 iulie 390 î.Hr., Brennus, „Vae victis!“! –, la adăpostul armatelor învingătoare anglo-americane, prin marea mascaradă pretins juridică numită „Procesul de la Nürnberg“! România se află printre țările care ar fi vinovate, deși România a fost singura țară europeană care i-a protejat pe jidovi: Mareșalul Ion Antonescu le-a dat pașapoarte în alb[10] și vapoare ca să emigreze în Palestina!
În decursul procesului penal am depus documente din presa americană și izraeliană în care se dezvăluia că unii escroci iudei au venit cu dosare false să ceară „bani de holocaust“, confecționînd diverse dosare cu aceleași acte și fotografii care să „ateste“ că sunt „supraviețuitori ai holocaustului“, fraudînd statul american cu circa 47 de milioane de dolari[11].
Pentru explicații amănunțite a problemei și o bibliografie lămuritoare, vedeți aici[12].
[1] Vezi și: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-20929734-mca-romania-acuza-intr-scrisoare-transmisa-procurorului-general-presupus-colonel-sri-rezerva-publicat-carte-care-neaga-holocaustul.htm
[2] Cf. https://en.wikipedia.org/wiki/B%27nai_B%27rith ; https://www.bnaibrith.org/bnai-brith-and-the-jews-of-romania-html/ ; https://www.justitiarul.ro/loja-masonica-bnai-brith-si-lovitura-de-stat-din-decembrie-1989-i/
[3] Cf. https://www.israellobby.org/ADL-FBI/ ; https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Defamation_League
[4] Cf. https://ro.wikipedia.org/wiki/Irgun
[5] Cf. https://www.ojp.gov/ncjrs/virtual-library/abstracts/terror-out-zion-irgun-zvai-leumi-lehi-and-palestine-underground
[6] Cf. https://ro.wikipedia.org/wiki/Lehi
[7] Florian Olteanu, „Asasinarea mediatorului ONU, contele suedez Folke Bernadotte“, Evenimentul zilei, 13 septembrie 2023, pe https://evz.ro/asasinarea-mediatorului-onu-contele-suedez-folke-bernadotte.html
[8] Don Heddesheimer, https://barnesreview.org/product/the-first-holocaust-jewish-fundraising-campaigns/
[9] Arthur Robert Butz, The Hoax of the Twentieth Century: The Case Against the Presumed Extermination of European Jewry, pe https://books.google.ro/books/about/The_Hoax_of_the_Twentieth_Century.html?id=vkIpAQAAMAAJ&redir_esc=y
[10] Cf. Ion Coja, https://ioncoja.ro/noi-romanii-nu-avem-nici-un-motiv-sa-ne-prezentam-scuze-ori-sa-ne-cerem-iertare-de-la-vreun-stat-popor-sau-semintie-pentru-prestatia-in-istorie-a-parintilor-nostri-a-inaintasilor-nostri/
[11] Vedeți, pe larg, cu bibliografia aferentă, aici: https://www.incorectpolitic.com/escroci-holocaustisti-demascati-de-justitia-s-u-a/
[12] Dan Culcer, „Document lămuritor pentru un apel. Cazul Alexandru Florian contra Vasile I. Zărnescu“ Urmare, pe https://arhiva-romanilor.blogspot.com/2021/09/dan-culcer-document-lamuritor-pentru-un.html
D-le artist Horvath din Deva SUA !
Daca redactai textul mai coerent si-l lipeai numai o data, poate se
intelegea ce sustii.
„Robert Horvath Deva SUA 30 august 2024 la 1:30 am – Raspunde
Impotriva tuturor !
Sau scris mii de carti.
Aceasi minciuna. Diferite argumente.
Dela grotesc la hazliu. Cele mai mai mari personalitati ale Romaniei, ataca subiectul , trecand de partea
Minciunii.”
Din cele doua texte identice nu se intelege ce minciuna acuzi, ce sustii de fapt si care este rostul stradaniei d-tale .
Poate esti d-ta artist, dar cu claritatea redactarilor nu te evidentiezi.
Impotriva tuturor !
Sau scris mii de carti.
Aceasi minciuna. Diferite argumente.
Dela grotesc la hazliu. Cele mai mai mari personalitati ale Romaniei, ataca subiectul , trecand de partea
Minciunii.
Fara de limita. Impotriva evidentei. Nici nu stii ….Sa razi sau sa plangi.
Stiu ca voi supara. Ca voi injurat.
Voi fii acuzat de tradare……
Dar nu am incotro
Adevarul trebuie spus, chiar daca nu convine
si nu este la indemina zilei :
MIHAI EMINESCU A FOST
ANTISEMIT !
( mare antisemit )
La fel ca mai toti gigantii artei sau culturii .. sau a stintei.
incepand cu Shakespeare , Dostoievsky , Wagner, Renoir sau Degas. Si terminind cu Hemingway sau Henry Ford .
Lista antisemitilor este fara de sfarsit. Majoritatea marilor talente au fost , sunt sau vor fii antisemiti !
Cam 90 la suta sau poate mai mult.
Greu sa gasesti unul care nu este ….!?!
Nu s-a prea jucat pe scenele româneşti de teatru „Neguţătorul din Veneţia“, piesa pe care Shakespeare a scris-o în jurul anului 1597. Motivele nu ţin atât de complexitatea şi dificultatea piesei cât de problema delicată pe care aceasta o conţine. Aceea a antisemitismului scrierii lui Shakespeare, antisemitism evident !
Dar nimeni nu a indrasnit sa propuna Interzicerea bardului !
image.jpeg
Nimeni niciodata !!!
Si daca s-ar cere interzicerea antisemitilor. Rafturile bibliotecilor sau peretii muzeelor ….ar ramane goale !
Iar Romania , tara sub ocupatie straina ..este singura tara a lumii ,unde poetul national este interzis .
IMG_5033.jpeg
Adica ucis !
IMG_0011.jpeg
Unii artisti NU sunt antisemiti. Putini la numar. Printre ei ma numar
si ….eu
Robert Horvath Deva
“PORTRAIT OF ANTISEMIT GENIUSES ! “
Many highly regarded writers and artists held deep antipathy towards Jews and incorporated anti-Jewish themes into their work.
Despite his belief in ‘redemption’ and ‘Christian love’, Fyodor Dostoevskydeveloped fervent antisemitic views that were explicitly revealed in his popular diary but also in his later masterpieces such as the House of the Dead and The Brothers Karamazov. These works draw upon negative stereotypes of Jews as moneylenders, opportunists and deceivers: Old Karamazov ‘made the acquaintance at first, in his own words, of a lot of low Jews, Jewesses and Jewkins… and developed a peculiar faculty for making and hoarding money.’ He also promoted the myth of Jewish blood rituals. Mikhail Bulgakov’s classic, The Master and Margarita, plays on a number of fantasies of clandestine Jewish power, conspiracy and treachery. Such themes were a major current of Russian mystical literature from the early 20th century, coinciding with the publication of the Czarist hoax, The Protocols of the Elders of Zion.
Geoffrey Chaucer’s The Prioress’ Tale, one of the celebrated Canterbury Tales, indulges in rhapsodic Jew-hatred in its retelling of the classic blood-libel charge of Jews murdering Christian children. Shakespeare’s villain, Shylock, in The Merchant of Venice helped give credence to 16th-century antisemitism. Shylock’s infamous demand for a ‘pound of flesh’ has served to perpetuate a combination of traditional fantasies of Jewish ritual killing and usury. Shylock would come to typify the ‘stage Jew’. Christopher Marlowe’s depiction of Barabas in the Jew of Malta, is similarly loaded with antisemitic confectionery. Although Dickens denied Judeophobic influences in his portrait of Fagin in Oliver Twist, the characterization is deeply disturbing. He is ugly, twisted, greedy and constantly referred to as ‘the Jew’. He is a resonant embodiment of terrifying evil and villainy, which would influence the representation of the Child-Catcher (replete with huge nose and dark Orthodox-style clothing and hat) in the Roald Dahl screenplay of the Ian Fleming story-turned-film Chitty Chitty Bang Bang. Dahl once defended himself against accusations of antisemitism by saying: ‘Even a stinker like Hitler didn’t just pick on them for no reason.’
HG Wells described Zionism in The Anatomy of Frustration as ‘an expression of Jewish refusal to assimilate. If Jews have suffered it is because they have regarded themselves as a chosen people.’ He later wrote: ‘A careful study of antisemitism prejudice and accusations might be of great value to many Jews, who do not adequately realize the irritations they inflict.’ Mark Twainwrote of Jews as ‘simple, superstitious, disease-tortured creatures’ who could only understand a transcendental idea ‘if it was written on their skins’. TS Eliotand Ezra Pound drank from the same racist wellspring. Eliot wove hateful antisemitic skeins into his work even after the Second World War. In Dirge, verses that would be excluded from The Waste Land, he revealed his low esteem of Jews: ‘The rats are underneath the piles! The Jew is underneath the lot.’ He often used ‘the Jew’ as a symbol of the decay of Western Culture, one who: ‘. . . squats on the window sill / the owner / Spawned in some estaminet of Antwerp / Blistered in Brussels / patched and peeled in London’. At a time when persecutions in Nazi Germany were under way, Eliot claimed that ‘reasons of race and religion combine to make any large number of free-thinking Jews undesirable’. Pound’s close friend Ernest Hemingway was a far-out Jew-hater who ranted about ‘kikes’ in his letters. This often translated into less than flattering ‘Jew’ characters such as Robert Cohn in The Sun Also Rises and self-indulgent tirades against Jews in stories such as Fifty Grand.
In the world of German culture, few have had as much impact as Richard Wagner. The renowned 19th-century composer, music theorist and essayist, who broke traditional conventions and developed new dramatic forms of opera will be infamously remembered as Hitler’s favourite composer. An association captured by Woody Allen: ‘I can’t listen to that much Wagner. I start getting the urge to conquer Poland.’ Wagner’s frothingly antisemitic tract Judaism in Music described Jews as freaks of nature: ‘The Jew… no matter to what European nationality we belong has something disagreeably foreign to that nationality: instinctively we wish to have nothing in common with a man who looks like that.’ As a representative of ‘high culture’, Wagner gave Jew-hatred respectability.
Modern cultural representations of Jews, in the West at least, have improved dramatically since the Second World War. Yet some old stereotypes continue to hold currency, such as George Lucas’ portrayal of the bearded, miserly, slave-owning mercantile character of Watto in the latest Star Wars films replete with hooknose, beady eyes, black hat and coarse gravelly Yiddish accent. A caricature that would not be out of place in the pages of the Nazi propaganda rag Der Stürmer.
EMINESCU A FOST ANTISEMIT !
Impotriva tuturor !
Sau scris mii de carti.
Aceasi minciuna. Diferite argumente.
Dela grotesc la hazliu. Cele mai mai mari personalitati ale Romaniei, ataca subiectul , trecand de partea
Minciunii.
Fara de limita. Impotriva evidentei. Nici nu stii ….Sa razi sau sa plangi.
Stiu ca voi supara. Ca voi injurat.
Voi fii acuzat de tradare……
Dar nu am incotro
Adevarul trebuie spus, chiar daca nu convine
si nu este la indemina zilei :
MIHAI EMINESCU A FOST
ANTISEMIT !
( mare antisemit )
La fel ca mai toti gigantii artei sau culturii .. sau a stintei.
incepand cu Shakespeare , Dostoievsky , Wagner, Renoir sau Degas. Si terminind cu Hemingway sau Henry Ford .
Lista antisemitilor este fara de sfarsit. Majoritatea marilor talente au fost , sunt sau vor fii antisemiti !
Cam 90 la suta sau poate mai mult.
Greu sa gasesti unul care nu este ….!?!
Nu s-a prea jucat pe scenele româneşti de teatru „Neguţătorul din Veneţia“, piesa pe care Shakespeare a scris-o în jurul anului 1597. Motivele nu ţin atât de complexitatea şi dificultatea piesei cât de problema delicată pe care aceasta o conţine. Aceea a antisemitismului scrierii lui Shakespeare, antisemitism evident !
Dar nimeni nu a indrasnit sa propuna Interzicerea bardului !
image.jpeg
Nimeni niciodata !!!
Si daca s-ar cere interzicerea antisemitilor. Rafturile bibliotecilor sau peretii muzeelor ….ar ramane goale !
Iar Romania , tara sub ocupatie straina ..este singura tara a lumii ,unde poetul national este interzis .
IMG_5033.jpeg
Adica ucis !
IMG_0011.jpeg
Unii artisti NU sunt antisemiti. Putini la numar. Printre ei ma numar
si ….eu
Robert Horvath Deva
“PORTRAIT OF ANTISEMIT GENIUSES ! “
Many highly regarded writers and artists held deep antipathy towards Jews and incorporated anti-Jewish themes into their work.
Despite his belief in ‘redemption’ and ‘Christian love’, Fyodor Dostoevskydeveloped fervent antisemitic views that were explicitly revealed in his popular diary but also in his later masterpieces such as the House of the Dead and The Brothers Karamazov. These works draw upon negative stereotypes of Jews as moneylenders, opportunists and deceivers: Old Karamazov ‘made the acquaintance at first, in his own words, of a lot of low Jews, Jewesses and Jewkins… and developed a peculiar faculty for making and hoarding money.’ He also promoted the myth of Jewish blood rituals. Mikhail Bulgakov’s classic, The Master and Margarita, plays on a number of fantasies of clandestine Jewish power, conspiracy and treachery. Such themes were a major current of Russian mystical literature from the early 20th century, coinciding with the publication of the Czarist hoax, The Protocols of the Elders of Zion.
Geoffrey Chaucer’s The Prioress’ Tale, one of the celebrated Canterbury Tales, indulges in rhapsodic Jew-hatred in its retelling of the classic blood-libel charge of Jews murdering Christian children. Shakespeare’s villain, Shylock, in The Merchant of Venice helped give credence to 16th-century antisemitism. Shylock’s infamous demand for a ‘pound of flesh’ has served to perpetuate a combination of traditional fantasies of Jewish ritual killing and usury. Shylock would come to typify the ‘stage Jew’. Christopher Marlowe’s depiction of Barabas in the Jew of Malta, is similarly loaded with antisemitic confectionery. Although Dickens denied Judeophobic influences in his portrait of Fagin in Oliver Twist, the characterization is deeply disturbing. He is ugly, twisted, greedy and constantly referred to as ‘the Jew’. He is a resonant embodiment of terrifying evil and villainy, which would influence the representation of the Child-Catcher (replete with huge nose and dark Orthodox-style clothing and hat) in the Roald Dahl screenplay of the Ian Fleming story-turned-film Chitty Chitty Bang Bang. Dahl once defended himself against accusations of antisemitism by saying: ‘Even a stinker like Hitler didn’t just pick on them for no reason.’
HG Wells described Zionism in The Anatomy of Frustration as ‘an expression of Jewish refusal to assimilate. If Jews have suffered it is because they have regarded themselves as a chosen people.’ He later wrote: ‘A careful study of antisemitism prejudice and accusations might be of great value to many Jews, who do not adequately realize the irritations they inflict.’ Mark Twainwrote of Jews as ‘simple, superstitious, disease-tortured creatures’ who could only understand a transcendental idea ‘if it was written on their skins’. TS Eliotand Ezra Pound drank from the same racist wellspring. Eliot wove hateful antisemitic skeins into his work even after the Second World War. In Dirge, verses that would be excluded from The Waste Land, he revealed his low esteem of Jews: ‘The rats are underneath the piles! The Jew is underneath the lot.’ He often used ‘the Jew’ as a symbol of the decay of Western Culture, one who: ‘. . . squats on the window sill / the owner / Spawned in some estaminet of Antwerp / Blistered in Brussels / patched and peeled in London’. At a time when persecutions in Nazi Germany were under way, Eliot claimed that ‘reasons of race and religion combine to make any large number of free-thinking Jews undesirable’. Pound’s close friend Ernest Hemingway was a far-out Jew-hater who ranted about ‘kikes’ in his letters. This often translated into less than flattering ‘Jew’ characters such as Robert Cohn in The Sun Also Rises and self-indulgent tirades against Jews in stories such as Fifty Grand.
In the world of German culture, few have had as much impact as Richard Wagner. The renowned 19th-century composer, music theorist and essayist, who broke traditional conventions and developed new dramatic forms of opera will be infamously remembered as Hitler’s favourite composer. An association captured by Woody Allen: ‘I can’t listen to that much Wagner. I start getting the urge to conquer Poland.’ Wagner’s frothingly antisemitic tract Judaism in Music described Jews as freaks of nature: ‘The Jew… no matter to what European nationality we belong has something disagreeably foreign to that nationality: instinctively we wish to have nothing in common with a man who looks like that.’ As a representative of ‘high culture’, Wagner gave Jew-hatred respectability.
Modern cultural representations of Jews, in the West at least, have improved dramatically since the Second World War. Yet some old stereotypes continue to hold currency, such as George Lucas’ portrayal of the bearded, miserly, slave-owning mercantile character of Watto in the latest Star Wars films replete with hooknose, beady eyes, black hat and coarse gravelly Yiddish accent. A caricature that would not be out of place in the pages of the Nazi propaganda rag Der Stürmer.
In procesul de la Nurnberg Romania nici macar nu apare, cu exceptia Ardealului de nord, care apare la ,, UNgaria,, ca pe atunci era Ungaria lui Horty, locul de unde evreii au fost deportati inspre Auschwitz si Birkenau in 1944.
Apoi la procesul asta aberant, unde au fost executati 350 de nazisti in Occident, si peste 2000 in Est- in tarile Comunista, s-au aplicat niste decizii aberante unde mare majoritate dintre cei spanzurati, otraviti sau impuscati au fost ucisi ca fiind nevinovati.
Doar o mica parte dintre nazisti, respectiv cei dovediti a fi foarte vinovati, medicii nazisti, au fost executati pe buna dreptate, pentru genocid, experimente medicale criminale, si crime impotriva umanitatii, sterilizari fortate de minore de 13 ani, abuz colosal, crima, ucidere, otravire ,etc.
Restul celor executati nu se fac vinovati de crime impotriva umanitatii, inclusiv lotul celor 4 Antonescu impuscati in 1946 in Romania, precum si Szalasi din Ungaria, total nevinovat.
Herman Goering a avut o singura vina, aceea ca a fost prost si naiv, si nu si-a cautat de treaba. Si-a pus steagul american si Texas in 1945, intampindand trupele americane in Bavaria cu paine si cu sare.
Drept rasplata a fost executat de americani. Prost ! Cei 3 sinucisi au trait bine-mersi in Argentina dupa razboi, Himmler Hitler Bormann. Si este dovedit.
Dosarul de urmarire a lui hitler a fost inchis la FBI american abia in anul 1958. Deci …..nu au urmarit ei fantome, ci aveau informatii ca Hitler se afla in tara X, si a fost vazut de persoana Y, fara musteata, cu peruca etc.
In ceea ce priveste pe Zarnescu, in SRI e plin de israelieni ce se cred smecheri, si ca ei conduc si reguleaza Romania asa cum vor ei!
Tot SRI apare in raportul ,,holocaustului,, a lui Elie wiesel si radu ioanid, ca fiind ,,sursa citata,,
Ma lasi? vrajeli. Ca a gasit SRI la Popricani 3000 e evrei ingropati, omorati de Antonescu!
Ce aberatie! La popricani, sabaoani, au fost ingropati mii de soldati ai armatei romane, care au fost masacrati pe front dupa data de 3 august 1944, odata ce frontul a inceput sa se prabuseasca!! Si din soldati ai armatei romane, cu caschete si obiecte personale romanesti, au devenit peste noapte ,,evrei ucisi de Antonescu,, in timpul asazisului ,,pogrom de la iasi,, in 1941.
Greata totala!
Am citit articolul si e clar ca vasile zarnescu il face pe nebunul. Auzi la el ,,a exterminat,, pe evrei, nu stiu-cum.
Hai domnule vezi-ti de treaba ta, ca esti ridicol cu exprimarile tale, ca sa iti dai importanta. Ce ai dezvaluit dumneata? fi serios omule.
Cea mai mare audienta in privinta holocaustului a avut-o Ion Coja, urmat de Paul Goma, la maxima audienta pe internet.
Dupa ei urmeaza Ernest Zundel la nivel international, Ursula Haverbeck si altii.
Iti si dumneata importanta aruncand cu cuvinte ,,am exterminat,, pe nu stiu care israelieni. Nu ai dezvaluit nimic, oricum israelienii nu pierd nici macar un ban !!
Si vor reveni in Romania, ca le bubuie in aer tara lor rasista de cacat din orientul mijlociu, israel, si or sa-i faca pe binevoitorii ca ,,renunta,, la acuzatiile mai mult fictive de holocaust, decat reale, ca sa obtina altceva in schimb tot de la Romania, ca fraierii de romani au bani de stors ca si prosopul ud.
Măi pulifrici…