Epopeea tristă a suveranității României de după 1989
România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil. (Constituția României, art1, al1)
Am ajuns să predăm aproape toate atribuţiile unui stat independent şi suveran. Noi am exportat trunchiuri întregi din suveranitatea noastră şi din capacitatea noastră de a avea un interes.. (Mircea Malița, 2018, Interviu QMagazine)
Aruncând o privire prin istoria mai veche sau mai recentă a României este greu, dacă nu imposibil, să găsim o perioadă de timp în care am fost un stat cu adevărat independent și suveran. Să fi fost de vină poziția noastră geografică, aflată la contactul dintre marii jucători ai istoriei? Să fie din cauza spiritului nostru național înclinat spre supunere și servilism? Sau se datorează faptului că de secole nu avem conducători cu respect față de neam și iubire de țară?
”România și-a cedat suveranitatea”
Pentru un observator serios și imparțial al realității românești de azi primul articol din Constituție ar putea părea o glumă care se mulează neașteptat de bine pe spiritul bășcălios al românului. Oricât de mult ne-am dori să fie altfel, în mod concret România nu mai este un stat suveran și nici un stat independent. Calitățile de ”național”, ”unitar” și ”indivizibil”, au ajuns și ele discutabile, fiind din ce în ce mai mult lipsite de un suport real. Golite de conținut prin politica concretă de cedare consecutivă, cele trei noțiuni mai există doar ca vorbe devalorizate aruncate pe piață, din când în când, cu scopul de a ameți naivii și de a adormi eventualele câteva conștiințe rămase ca prin minune încă treze în amorțirea generalizată indusă picătură cu picătură națiunii timp de treizeci de ani.
Rătăciți în această realitate de neevitat, ne convingem pe zi ce trece de adevărul celor spuse cu câțiva ani în urmă de Mircea Malița, patriarhul diplomației românești, un om care chiar știa ce vorbește: ”România și-a cedat suveranitatea!”(1)
Niciuna, dar chiar niciuna, dintre componentele de bază ale suveranității nu ne mai aparțin. Ele au fost cedate, bucată cu bucată, pentru promisiuni deșarte, într-un troc infam în care, totdeauna, am fost cei înșelați.
O succintă analiză ne lămurește pe deplin. Chiar dacă cineva ar mai avea vreo îndoială asupra epopeii triste parcurse de România în ultimii treizeci de ani pe drumul spre asumarea statutului de colonie europeană, realitatea crudă îl contrazice.
Suveranitatea politică
Este grav. Chiar greu de pronunțat. Dar, politicienii români nu mai aparțin acestei țări. Ceea ce fac ei nu mai are nicio legătură cu spiritul românesc. Fiecare cu stăpânul lui aflat undeva, mai departe sau mai aproape, execută ordine. Nimic în minus, nimic în plus. Pentru că, în momentul în care dau cel mai mic semn de nesupunere, dispar ca prin farmec de pe scena politică, li se intentează procese penale și, vinovați sau nu de acuzațiile aduse, înfundă pușcăriile. Cunoaștem sute de astfel de exemple în ultimii treizeci de ani.
Pentru noul politician, ca și pentru vechiul, România este o vacă de muls. Atât. Dincolo de ugerul care încă n-a secat definitiv și de găleata cu lapte din care împart în stânga și în dreapta (după ce și-au pus deoparte ce cred ei că li se cuvine) nu-i interesează nimic. Ghidonați din zone rămase ascunse vulgului, puși pe funcții prin mașinațiuni politice dubioase finanțate din aceleași zone enigmatice, susținuți de personaje ce preferă să rămână în umbră, politicienii români sunt eliptici de patriotism, de dragoste de țară, de respect pentru acest popor, de grijă pentru viitorul lui sau de mândrie pentru istoria națională. Printr-o formulă demnă de marii alchimiști ai lumii, peste noapte, ONG-uri non profit, unele un adevărat noroi al societății, se transformă în mine de aur. Devin doldora de valută forte și se metamorfozează în partide politice potente cu șanse reale de a accede la conducerea țării.
Suveranitatea politică, dacă dreptul de a-ți alege singur conducătorii și partidele politice care să-ți reprezinte interesele pe plan intern și internațional s-o numi așa, nu mai există de mult în România. Mai zilele trecute, Adrian Severin, discutând cu Cozmin Gușe despre amestecul americanilor în justiția română, afirma că imediat după inițierea parteneriatului strategic, atunci când a sugerat că ar fi timpul ca românii să-și aleagă singuri conducătorii pe care și-i doresc, reprezentantul SUA a răspuns: „Nici o problemă, alegeți voi acum pe cine vreți, că oricum noi îl vom schimba”(2)
Suveranitatea legislativă
Nici legile românești nu mai sunt autohtone. Nu ne aparțin. În niciun mod. În mare parte, ele nu sunt gândite aici, nu sunt inițiate aici și nu sunt adoptate de Parlamentul României decât după aprobarea oficială a unor foruri paranaționale.
În baza tratatelor internaționale semnate de România, legislația internă este subordonată legislației europene iar ”indicațiile” primite de la Bruxelles sau Strasbourg surclasează legile naționale. Sunt tot mai dese situațiile în care ”sugestiile” Uniunii excedează cu mult Constituția. Dar, cui îi pasă?
”Scopul celor care conduc de la Bruxelles este crearea unei Europe federale, iar eforturile sunt continue, universaliştii sau mondialiştii lucrând la realizarea ei. Noi îi spunem Europa Unită, dar ea este cât se poate de federală. Acest lucru presupune crearea Uniunii Statelor Europene. Şi chiar dacă statele îşi vor putea păstra denumirea, ele vor ceda suveranitatea, li se va anihila puterea de decizie şi de autodeterminare”( 3) spunea același Mircea Malița.
Suveranitatea juridică
Ne-am pierdut suveranitatea până și în domeniul atât de sensibil al justiției. Amestecul celor dinafară în numirea unor magistrați cu rang înalt, dirijarea și chiar impunerea din umbră a unor sentințe, sugestia (devenită ordin) de a fi arestate anumite persoane, dovedesc cu prisosință că avem o justiție aservită, departe de a fi independentă.
Nu putem uita așa numitul Mecanism de Verificare și Cooperare (MCV) impus României la data intrării sale în Uniunea Europeană. MCV a reprezentat și mai reprezintă încă, după 14 ani de aplicare continuă, unul dintre cele mai invazive metode de amestec în treburile justiției. Au fost stabilite criterii (”obiective de referință”) prin care se evalua (de fapt se dirija) situația din justiția României. Ani de-a rândul Comisii de monitorizare și Misiuni de evaluare suprastatale s-au perindat la București pentru a trage de urechi și muștrului responsabilii de mersul justiției. Poate numai în anii 50 ai secolului trecut, sub șenila tancurilor rusești și presiunii dictaturii proletariatului importată și supravegheată din răsărit, justiția a mai fost siluită într-un asemenea mod.
Judecătorii români au fost ”îndrumați” de oficialii americani până și în soluționarea unor dosare. Iată o declarație extrem de gravă a consilierului juridic rezident al Ambasadei SUA la București, care este și rezidentul regional al SUA pentru combaterea corupției în România (chiar există o asemenea funcție!), Jessica Kim: “Am oferit asistență în mai multe moduri, dar mai ales prin consolidarea capacității de combatere a corupției – prin instruirea procurorilor, anchetatorilor și judecătorilor… Am oferit îndrumare în funcție de nevoile din dosare, la cererea partenerilor”
Sfidând orice cutume diplomatice, ambasadori ai statelor care ni se socotesc stăpâne se amestecă ostentativ în treburile justiției române. În comunicatul Ambasadei SUA la București din 19 februarie 2021 se arăta: In cursul acestei săptămâni, Chargé d’Affaires David Muniz si Consilierul Juridic Rezident Jessica Kim au participat la numeroase întâlniri, continuând sprijinul pe care Ambasada îl acordă promovării statului de drept in România, inclusiv desființării SIIJ. Săptămâna a debutat cu o întrevedere cu Ministrul Justiției Stelian Ion, pentru a evidenția Parteneriatul Strategic si pentru a discuta prioritățile esențiale referitoare la sistemul de justiție, inclusiv reformele necesare pentru asigurarea independentei sistemului judiciar. David Muniz și Jessica Kim au mai participat la o întâlnire la Direcția Națională Anticorupție (DNA), evidențiind parteneriatul solid dintre Ambasada si DNA si declarând ca sprijină activitatea importanta a DNA in lupta continua împotriva corupției din România. Alte întâlniri importante au avut loc la Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizata și Terorism, la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, la Agenția Națională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, la Consiliul Superior al Magistraturii și la Agenția Națională de Integritate. In cadrul întâlnirilor s-a subliniat implicarea comuna a țărilor noastre în consolidarea eforturilor de combatere a corupției din România”(4)După cum se vede, domniile lor sunt prezente peste tot.
La începutul anului 2021, Asociația Magistraților din România (AMR) și Asociația Judecătorilor pentru Apărarea Drepturilor Omului (AJADO) denunță public atitudinea ipocrită a ambasadelor străine cu privire la independența justiției în România: ”Subscrisele asociații, susținem ferm comunicatul Secției pentru judecători, din data de 25 februarie 2021, prin care s-a atras atenția asupra faptului că „Ministrul justiției sfidează cadrul constituțional prin angrenarea reprezentanţilor altor state într-un proces eminamente intern, prezentând distorsionat realităţi din domeniul justiţiei în unicul scop de a obţine susţinere politică pentru proiectele de modificare a legilor justiţiei”
Așa cum sugerează și Jessica Kim, politicienii români au fost aceia care au îndemnat oficialități ale altor state, ambasadori sau alți lucrători în ambasadele acreditate la București să se amestece în justiția autohtonă. Ba, în cele mai multe situații de această natură, în loc să protesteze și să se ia măsuri pe linie diplomatică pentru încălcarea grosolană a Convenției de la Viena, politicienii noștri încurajează amestecul ambasadorilor acreditați la București în justiția din România. Un exemplu edificator este reacția doamnei Monica Macovei, fost ministru al Justiției, în prezent europarlamentar român: . „Ambasadorul american are tot dreptul să facă astfel de comentarii, pentru că SUA, Departamentul de Stat, a finanțat atât DIICOT, cât și DNA, adică parchetele specializate pe crima organizată și pe corupție. Sigur că-i interesează ce se întâmplă cu investiția lor, în sens de eficiență. Investorii străini sunt interesați să nu fie corupție în România“
Suveranitatea noastră juridică a fost sintetizată magistral de fostul ministru al justiției, Tudorel Toader, după lecturarea unui raport MCV: ”Ni s-a arătat cât și cum mi se permite”
Suveranitatea economică
Va fi extrem de dificil de găsit un român care să nu înțeleagă că economia României aparține altora. Suveranitatea ei economică, atât de importantă în suita de elemente care definesc suveranitatea unei țări, a fost abandonată de foarte multă vreme. Știm cu toții. Pentru a o spune, nu este nevoie să apelăm la subtilități, la subterfugii, la fente diplomatice sau la minciuni atent elaborate. România nu mai are industrie petrolieră deși este țara cu cele mai mari rezerve de petrol din zonă. România și-a vândut aproape jumătate din pământul agricol deși are, încă, cel mai productiv pământ din regiune. România nu mai fabrică locomotive, tractoare, tancuri, avioane, oțeluri speciale, mașini unelte de înaltă tehnologie. Nu-și mai exploatează cărbunele, uraniul, metalele nobile, aurul, pădurile… Alții se ocupă de toate astea. Odată pierdut controlul asupra acestor rezerve strategice, a dispărut și dramul de suveranitate pe care pretindeam că îl mai aveam.
”Conform comunicatului nr 102/2015 al Institutului Naţional de Statistică al României, 88% din capitalul utilizat în România este controlat de corporaţiile străine, restul, de 12%, fiind controlat de cele autohtone”(5)
Ce au păzit și cum au acționat serviciile speciale și autoritățile pentru a se evita dezastrul? Nu-i niciun secret. Ne dezvăluia, încă de acum cinci ani, eminentul economist Constantin Cojocaru: ”Prin Legea 15/1990 au deposedat poporul român de capitalul acumulat până în anul 1989, au trecut acest capital în proprietatea privată a statului, l-au falimentat, prin inflaţia declanşată de BNR, şi l-au trecut, apoi, cvasigratuit, în proprietatea străinilor, a transnaţionalilor, prin megahoţiile numite privatizări şi retrocedări, luându-şi şi ei partea din pradă, cele 10-12 procente din capital, cu care s-au autoîmproprietărit. Ajunşi proprietari asupra capitalului, transnaţionalii au capturat şi statul român, prin corupţie, pe care îl folosesc pentru crearea sistemului juridic şi financiar, prin care îşi însuşesc mai mult de jumătate din avuţia pe care o crează poporul român, prin munca sa, prost plătită”
Vi-l amintiți pe dl Timmerman? Pe tipul acela rubicon care venea în România ca un boier pe propria moșie și arunca în stânga și în dreapta amenințări sub forma de „directive europene”? Iată ce ne spunea el, cu mulți ani în urmă, privitor la industria noastră minieră: ”Şi sper că România va avea curând un plan pentru eliminarea cărbunelui şi tot ce e nevoie pentru a-l implementa. Şi vă asigur că noi, Comisia Europeană, vom fi alături de România pentru ca planul să fie pus în aplicare”. Ceea ce se și întâmplă. Minerii, miile de oameni care trăiau din exploatarea cărbunelui, toate industriile adiacente, independența energetică a României? Vax!
Suveranitatea militară
Poate nu există domeniu care să evidențieze mai bine suveranitatea decât domeniul militar. În România, imediat după accederea la NATO, armata a fost, la propriu, decimată. O epurare atât de drastică a mai fost cunoscută de instituția militară numai la momentul instaurării dictaturii proletariatului. În numai câțiva ani au fost aruncați pe drumuri, la propriu, mai mult de 200.000 de militari. Oameni pregătiți pe bani mulți pentru apărarea țării și care nu știau nimic altceva să facă. De la efectivul de 320.000 militari în anul 1990, s-a ajuns, în prezent, la circa 70.000. Între aceștia, o parte semnificativă o reprezintă civilii.
Din momentul admiterii în Alianța Nord-Atlantică, România nu a mai avut dreptul de a lua decizii autonome privitoare la evoluția, înzestrarea sau instruirea armatei proprii. Schimbările instituției militare au fost profunde. De la dimensiune și organizare generală, de la sistemul de pregătire și instruirea trupelor, de la orientarea dotării și mărimea industriei proprii de apărare, de la tipurile de armament în uz și calibrul muniției, totul, dar absolut totul a fost dictat de Alianță. Până și gradele și croiala uniformelor au fost schimbate.
„A fi aliat nu înseamnă a fi supus!” spunea de curând eseistul francez Herve Juvin, criticând poziția prea plecată a Franței în fața NATO.
Armata națională, reperul indiscutabil al suveranității statale oriunde pe mapamond, ne mai aparține numai la nivel de simbol. N-am fost departe de a-i șterge și acest statut. Să nu uităm că, pe parcursul mandatului unui ilustru ministru al apărării, s-a propus scoaterea aserțiunii ”național” din denumirea oficială a forțelor noastre armate și a ministerului coordonator. Se argumenta, într-un inexplicabil avânt globalist, că existența cuvântului cu pricina ar putea deranja sensibilitățile marelui nostru aliat de peste ocean… Personajul respectiv nu era un oarecine. Ministru de externe în două mandate, el ocupase apoi funcții de conducere în Parlamentul României, ca ministru al justiției coordonase ani mulți sistemul juridic românesc și, din poziția de director, condusese Serviciul de Informații Externe!
Suntem, astfel, obligați de realitate, să privim cu oarecare rezerve cele scrise la art 118 din Constituția României: „(1) Armata este subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea suveranităţii, a independenţei şi a unităţii statului, a integrităţii teritoriale a ţării şi a democraţiei constituţionale”
În loc de concluzii
Aproape fiecare frază de până acum, indiferent de domeniul abordat, reprezintă o concluzie. Marchează pașii parcurși de România pe calea atât de umilitoare și de primejdioasă a cedării, parte cu parte, a suveranității naționale, a viitorului acestei țări.
Poate, înainte de încheiere, ar mai trebui amintit că nu ducem lipsă de personaje care laudă cu gura plină „realizările” prezentate mai sus. Pentru a exemplifica, să citim împreună cele scrise de dl. Prof. Silviu Cerna, în februarie 2021, despre suveranitatea economică a României: „ În discursurile unor politicieni și în scrierile unor jurnaliști și economiști români, este prezent adesea sloganul suveranității economice. Concepția economică exprimată de această sintagmă se inspiră, evident, din modelul xenofob-autarhic al economiei comuniste, însă amintește, de asemenea, de politica „prin noi înșine” aplicată în perioada interbelică. Pentru a fi independentă din punct de vedere economic, România trebuie să iasă într-un fel sau altul din lume! Problema este că, în condițiile globalizării, ieșirea din lume poate avea consecințe grave. În definitiv, autarhia înseamnă reducerea importurilor și limitarea intrărilor de capital străin, ceea ce împiedică dezvoltarea economică și face imposibilă suveranitatea economică”(6) Domnia sa este profesor la Universitatea din Timișoara și sădește temeinic în mințile fragede ale sutelor de tineri studenți, viitorii noștri economiști, ideea că independența națională este un moft care reprezintă o frână în calea dezvoltării țării și că România poate progresa numai cedându-și suveranitatea. Un vizionar!
—————————————————————————————————-
- https://www.qmagazine.ro/mircea-malita-romania-si-a-cedat-suveranitatea/
- https://solidnews.ro/externe/2021/03/09/adrian-severin-adevarul-despre-parteneriatul-ro-sua-si-condamnarea-basescu-udrea/
- https://www.qmagazine.ro/mircea-malita-romania-si-a-cedat-suveranitatea/
- https://www.luju.ro/scandalos-ambasada-sua-indeamna-la-desfiintarea-siij-oficialii-americani-se-implica-in-distrugerea-sectiei-pentru-investigarea-infractiunilor-in-justitie-charg-d-affaires-david-muniz-si-consilierul-juridic-rezident-jessica-kim-au-participat-la-numeroase-i
- https://www.justitiarul.press/cifre-cutremuratoare-referitoare-la-jefuirea-poporului-roman/
- https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-24630791-suveranitatea-economica-intre-sloganuri-realitati.htm
DESPARTIREA OLTENIEI DE ROMANIA !?!
Se vorbeste si se scrie de pierderea Ardealului!
Acest lucru este Imposibil. Dece.
Ungaria nu poate introduce in perimetrul ei,
cateva milioane de romani !
Ar fii sinucidere curata .
Pericolul este in alta parte.
Nu credeti ?
Chelaru: „ Oltenia urma să se desprindă de România în decembrie 2000” Pentru a creia statul Tiganesc.
Generalul Mircea Chelaru: „La vremea respectivă (octombrie 2000) aveam informaţii precise despre enclavizarea sudului Olteniei, şi nu numai, de comunităţi compacte de rromi, cu implicarea unor structuri de tip mafiot. Pe vreme de pace, rolul armatei e acela de a produce starea de descurajare a unor potenţiali agresori. Tocmai în acest sens am convocat acea Conferinţă de Presă, pentru a descuraja, pentru a atrage atenţia acelor structuri că se ştie despre ele şi că există modalităţi de anihilare a lor. Demisia mea a fost legată de acea declaraţie. Regret că am avut dreptate. Fenomenul enclavizării e real. Oltenia urma să se desprindă oficial de România în decembrie 2000, iar Strehaia urma să devină capitala enclavei. Din cîte ştiu, nu s-a renunţat încă la acest plan. În România s-au făcut şi se fac greşeli politice ce intră în categoria erorilor istorice, care, tare mă tem, nu se vor putea spăla decît cu sînge”.
Generalul Mircea Chelaru, născut în 1949, este doctor în ştiinţe militare şi a absolvit – pe lîngă Şcoala Superioară de Ofiţeri şi Academia Militară din România – Colegiul de Studii Strategice şi Economice de Apărare din cadrul Centrului European pentru Studii de Securitate „George C. Marshall” din Germania, precum şi cursuri internaţionale de drept militar.
Atentie ;
În anul 1990 a fost director al Diviziunii III de contraspionaj la Serviciul Român de Informaţii. A fost şeful Marelui Stat Major al Amatei în anul 2000.
Ce parere are domnul Coja ? Aceasta problema exploziva este ocolita. Romanii inchid ochii.
Maine va fii prea tarziu , pentru noi toti.
Robert Horvath Cineast NY
Domnule Coja
Trimit spre nepublicare
Un Drept de Replica
Adresat lumpenilor intelectuali din
DIN SPATIUL MIORITIC !
Asist la atacuri anti robertiene din partea unor intelectuali .
Traian Ungureanu : Robert Horvath Statuia Mitocanului Roman la New York in care sunt acuzat ca port camasa verde si mananc numai sarmale.
Ion T Morar
” Un papagal ungur bruiaza arta romana la New York”
unde sunt acuzat pe invers.
Sunt declarat spion multilateral. Nu anchetat de securitate ci anchetator.
DREPT DE REPLICA :
Inbrac camasa verde numai duminica. O pastrez ca amintire dela rebeliunea legionara. Este adevarat ca sunt ahtiat de muzica populara
neautentica. In timpul zilei mai spre seara ascult ci Kiyoko si intreaga mea familie nipona …romante si numai romante. Aceasta a renuntat definitiv la bucataria traditionala japoneza specializandu-se in mamaliga cu smantana
cum se mananca in ardeal. Ma intreb zi si noapte dece favoritul meu Zelea Codreanu a fost trimis de Ion Antonescu alaturi de evrei la Buchenwald . Recunosc ca sunt trimes in Japonia unde locuiesc sa fac spionaj industrial si sa umplu barurile de noapte cu dansatoare romance, specializate in hore si alte dansuri erotice
Desi sunt acuzat ca sunt legionar si nationalist…..sunt doar un biet hun mancator de romani. Maresalul Antonescu nu este de fapt favoritul meu,
Atitudinea lui degajata anti semits, ma emotioneaza profund.
Refuz sa vorbesc englezeste la ICR si am curajul nebun de a cere intrebuintarea limbii romane la centrul anticultural si antiromanesc ICR .
Scandalul ICR New York nu a fost creiat de mine ci de sobolanii culturali ai neamului.
Politia americana venita in miez de noapte la galeria nationala nu cauta zvastici ci secera si ciocanul.
Ciocanul fiind un simbol sexual.
Perciunatii americani se bucura de deschiderea infarsit dupa al doilea razboi mondial, a unei adevarate expozitii antisemite sponsorate de statul roman.
Cad in minciuna cand spun ca cladirea de 21 sau 27 de etaje a securitatii
romane este plina de securisti.
Am luat comisioane de la regele Mihai.
Nu sunt cineast profesionist si mi-am facut studiile la o cinemateca sateasca aproape de satul unde m-am nascut. Am facut
Armata ……..la Spitalul Militar sectia psihiatrie.
Nu am fost in ancheta securitatii ci anchetator.
Sunt agent al tituror servicilor secrete inclusiv cel moldovenesc.
Ma gandesc sa i-au Ardealul dar nu am timp fiind ocupat cu filmarile.
Cer scuze in final tuturor bronzatilor,ca si mine dealtfel. Raman la concluzia ca cersitul trebuie interzis prin lege
in randul cadrelor militare…
Acest drept de replica si chiar mai mult!
Robert Horvath
Editorial scris nu demult.
PRESEDINTE -NEAMT
PRIM MINISTRU – UNGUR
SERVICIU INTERN- EVREU
SERVICIUL EXTERN – TiGAN
Spre nepublicare
Sa ne ocupam de ultimul.
Caci stau la New York.
EDITORIALUL
UN TIGAN BORAT LA CONDUCEREA
SERVICIULUI EXTERN !
Generalul de brigadă Silviu Predoiu
SE BUCURA DE UN SUCCES ASTEPTAT.
AM PRIMIT UN NUMAR IMPRESIONAT DE MESAJE DELA OFITERI AI SERVICIULUI
EXTERN. PE LINGA INCURAJARI AM PRIMIT INFORMATII CONFIDENTIALE
DESPRE IMBECILUL BARAT, CARE CONDUCE CEL MAI IMPORTANT
SERVICIU SECRET AL ROMANIEI.
LE-AM TRIMIS UNDE TREBUIE !!!
CE FATA SMECHERA ARE !!!!!!!!!!
Fotografie
Dezvaluiri grave despre actualul sef SIE: „Dupa un scandal monstru cu portarul ambasadei, subofiter SIE, cauzat de faptul ca s-a dat la nevasta acestuia, Silviu Predoiu a fost injunghiat!” –
„Colegii de spionaj afirma ca, dupa un scandal monstru cu portarul ambasadei, subofiter SIE, cauzat de faptul ca s-a dat la nevasta acestuia, Silviu Predoiu a fost injunghiat. Cazul a devenit subiect de predare pentru cursantii de la Branesti, cand erau instruiti cum sa se comporte la post, generalul Grigoras, seful Directiei Protectie in acea perioada, prezentand ani buni acest caz ca un exemplu negativ. Silviu Predoiu a recunoscut fara sa vrea, de fata cu fostul sau coleg, generalul (r) Marcel Alexandru, ca a fost injunghiat in perioada in care a fost la post, considerand episodul o fapta de vitejie” –
DOC 2431
VA POPOSII PE BIROUL PRESEDINTELUI
DONALD TRUMP!
GENERALUL PREDOIU E OMUL MOSCOVEI
. Predoiu Silviu este seful Directiei de Securitate a S.I.E, o veritabila unitate de politie politica. A activat o perioada sub conducerea ambasadorului Emil Rapcea. Ascensiunea lui Predoiu in SIE a inceput odata cu racolarea sa de catre Serghei Lavrov.
Actualul ministru de externe al Rusiei, Lavrov este fiul unui mare general KGB si a activat in Nigeria in aceiasi perioada cu Predoiu.
DOC 2400
Tot atunci, Silviu Predoiu, este ofiţer sub acoperire DIE, este trimis la Anvers, ca reprezentant comercial, având biroul alăturat de cel al lui Traian Băsescu.
doc 2452
Silviu Predoiu a fost numit în 1992 de Ion Iliescu, la propunerea lui Gheorghe Fulga,agent rus în postul de de director al Direcţiei Generale de Securitate a SIE.
CIA a semnalat faptul că Silviu Predoiu a colaborat neoficial cu Serghei Lavrov, ministrul de Externe al Rusiei, agent al FSB, serviciul secret rus (continuatorul KGB).
S.O.S !
TIGANUL BORAT CARE CONDUCE
SERVICIUL EXTERN A VANDUT SI VINDE
ARME PENTRU TERORISTI !
Generalul de brigadă Silviu Predoiu s-a născut pe 5 august 1958 la Bucureşti. Surse ……..susțin că generalul Predoiu minte, încercând să-și ascundă originea rromă.
Silviu Predoiu nu dorea să se știe că e născut în comuna Izvoarele din județul Giurgiu, dintr-un tată fost ofițer de securitate, pe nume Niculaie, și o mamă de origine rromă, pe nume Domnica
SERVICIUL AMERICAN :
SEFUL SERVICIULUI EXTERN A VINDUT SI VINDE ARME PENTRU TERORISTI
În anul 1993, spionul Predoiu a fost numit secretar III la Ambasada României din Lagos, ……..
ARME CATRE ORGANIZATII TERORISTE
Mai trebuie adăugat și faptul că Nigeria este alături de alte țări ca Mauritania, Tunisia, Maroc, unul dintre end-userii falși folosiți în afacerile cu armament ale Serviciului Extern Cu alte cuvinte, serviciile secrete române vindeau armament în zone de conflict, aflate sub embargou, și prin intermediul Nigeriei.
Cariera de diplomat a lui Predoiu a luat sfârșit în anul 1997, când a fost chemat în ţară de la post.
Spre nepublicare.
Sunt prieten al tiganilo cand nu sunt ptea multi
sau plec de acasa…fara portofel .
PS Predoiu a fost pensionat.
Locul lui a fost luat de alt tigan.
Care va fii inlocuit ..,,,
Robert Horvath Cineast NY