Cum se destructurează un stat:
Promovarea incompetenților, birocratizarea, salariile mici pentru intelectuali, fabricile de diplome, corupția, ineficiența
Lectură a celor 45 de puncte, deși reprezintă un șoc, pentru răul deliberat pur și manifest pe care îl dezvăluie, pare un „program de guvernare” aplicat deja pentru România de astăzi.
Documentul a fost găsit mai întâi în Polonia, apoi în Cehoslovacia, Republica Democrată Germană și Bulgaria – în mod oarecum ciudat, nu și în arhivele Securității din România, deși prevederile lui s-au aplicat, fără îndoială, și aici. Este datat 2 iunie 1947, are ștampila „strict secret”, a fost emis la Moscova de NKVD și reprezintă instrucțiunile după care s-au destructurat sistematic societățile țărilor ocupate în Europa de Est.
Descoperim astfel că absolut nimic din neajunsurile trecute și actuale ale societăților ex-comuniste, atât de asemănătoare între ele, nu a fost întâmplător, ci premeditate. Dezorganizarea societății, blocarea economiei, compromiterea tuturor reperelor morale și a valorilor tradiționale au fost programate și prevăzute meticulos în epoca comunismului timpuriu. Și pare că ampla lucrare este executată din nou, de această dată dinspre Vest…
De la promovarea incompetenților în funcții cheie până la perturbarea orarului pentru transportul în comun,
de la compromiterea oamenilor de valoare care refuză să devină agenți ai serviciilor secrete până la salariile de mizerie pentru funcționari,
de la eliminarea profesorilor buni până la subminarea micilor întreprinzători,
de la ruinarea țăranilor până la birocratizarea excesivă,
de la campaniile de denigrare a Bisericii până la lichidarea politicienilor din opoziție,
de la falsificarea istoriei până la înscenarea unor procese pentru delicte de drept comun liderilor incomozi,
de la ineficientizarea activității până la criza artificială în aprovizionarea cu alimente – totul a fost programat meticulos, scris și executat în baza unui manual.
Fiecare directivă are scopul ei, nimic nu e lăsat la voia întâmplării. Toate împreună urmăresc un singur scop: îngreunarea vieții oamenilor, crearea dependenței lor față de structurile de stat și preluarea controlului total asupra lor.
Textul este realmente un tratat cutremurător despre cum se subjugă o țară și un popor prin nimicirea nucleului de valori morale și umane care îl reprezință și îi dau consistență. Citindu-l, ne dăm seama că bunicii și străbunicii noștri n-au avut, de fapt, nicio șansă sub această pânză de păianjen aruncată peste ei și ne putem întreba ce s-a schimbat.
În administrație, criteriile de promovare erau apartenența la serviciile secrete, incompetența, lipsa de inițiativă – pentru ca instituțiile să devină ineficiente și să intre sub control ocult.
Funcționarii, medicii, judecătorii erau prost plătiți pentru a fi demotivați, coruptibili și dependenți de autorități.
În școlile superioare erau favorizați inculții și impostorii, vânătorii de diplome, și nu cei cu adevărat doritori să învețe și inteligenți- se realiza astfel distrugerea ierarhiei firești a valorilor, scăderea nivelului de competență al elitelor și bulversarea întregii societăți.
S-a urmărit eliminarea sistematică a tuturor reperelor valorice și morale: profesorii buni au fost eliminați din școli și înlocuiți cu cadre slab pregătite; oamenii de valoare compromiși; cei cu potențialul de a deveni lideri reperați și eliminați din timp, înainte să devină populari; organizațiile necontrolate de serviciile secrete – acuzate de extremism etc.
Traiul de zi cu zi al oamenilor trebuia să fie cât mai precar și nesigur. Populația trebuia să trăiască de pe o zi pe alta, cu grija zilei de mâine, incapabilă astfel să-și facă proiecții de viitor, dar și să realizeze situația reală și sursa răului.
Relativ la acest document, istoricul Marius Oprea scria într-un editorial apărut pe mediafax.ro, în 23 iunie 2020: „Destinate liderilor comuniști și elaborate de Lavrenti Beria, șeful poliției secrete sovietice și cel mai cunoscut călău comunist, al cărui nume e strâns legat de sovietizarea țărilor intrate în sfera de influență a Moscovei după cel de-Al Doilea Război Mondial, Directivele amintite au dus într-un ritm accelerat în aceste țări la distrugerea elitelor tradiționale, la dizolvarea valorilor naționale și destructurarea vieții economice, în final la instalarea regimului comunist al lui Stalin”.
România și Ungaria sunt singurele țări din Estul Europei unde aceste Directive emise de NKVD n-au fost încă scoase din arhivele serviciilor secrete comuniste
Citiți mai jos Directivele găsite prima oară în arhivele lui Boleslaw Bierut, agent NKVD și președinte al Poloniei după ocuparea țării de către Uniunea Sovietică. Actul poartă mențiunea „strict secret”, indicativul K-AA/CC113, indicația NK/003/47, data 2 iunie 1947 și a fost redactat la Moscova de Lavrenti Beria, șeful NKVD (precursorul KGB), mâna dreaptă a lui Stalin și cel care a pus în aplicare epurările.
Ulterior, actul a fost găsit și în arhivele altor servicii secrete din fostul lagăr comunist. Nu și în România, unde Securitatea a ars după Revoluție camioane de documente secrete la Berevoiești, iar lupta pentru desecretizarea tuturor arhivelor se mai dă încă și astăzi.
Documentul a fost reprodus de Liviu Vălenaș în volumul «Cartea neagră a României 1940-1948», Editura Vestala, 2006, pag. 467-472, dar poate fi găsit și în «Opresiunea cultelor religioase din România în timpul dictaturii comuniste» – Comunicări prezentate la Simpozionul «Experimentul Pitești – reeducarea prin tortură», Editia a II-a, Sectiunea a II-a, Pitești, 4-6 octombrie 2002, Fundația Culturală Memoria, filiala Argeș, Pitești, 2003; pag. 18-29.
„Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicația NK/003/47
- Este interzisă primirea pe teritoriul ambasadelor a autohtonilor contactați de noi ca informatori. Întâlnirea cu acești oameni este organizată de serviciul special desemnat în acest scop, iar întâlnirile pot avea loc doar în locuri publice. Informațiile sunt preluate de către ambasadă prin organele serviciilor speciale, în speță cu predarea lor ofițerului nostru cu cel mai mare grad în ambasadă.
2. Se va umări ca între soldații noștri și populația civilă să nu se producă legături de niciun fel. Este inadmisibil ca ofițerii noștri să viziteze autohtoni la locuințele lor; este, de asemenea, inadmisibil ca simpli soldați să stabilească relații cu femei din rândul băștinașelor. Nu se admite stabilirea de relații între soldații noștri şi populația civilă, respectiv soldații autohtoni.
3. Se va accelera lichidarea cetățenilor care întrețin legături neinițiate de către noi cu Partidul Comunist Polonez, Partidul Socialist Polonez, cu interbrigadiștii, cu Organizația Tineretului Comunist Polonez, cu Armata de Acasă și alte asociații. În acest scop, trebuie folosite elementele opoziției militare.
4. La acțiunile militare vor lua parte acei soldați care au stat pe teritoriul ţării noastre (n.r. -Uniunea Sovietică) înainte de a intra în Armata Kosciuzsko (n.r. -Armata poloneză care lupta de partea Uniunii Sovietice). Se va ajunge la distrugerea ei totală.
5. Trebuie realizată în mod accelerat unificarea tuturor partidelor într-un singur partid, având grijă ca toate rolurile cheie să revină acelor oameni care aparțin serviciilor noastre secrete.
6. Unificarea organizațiilor de tineret trebuie făcută rapid. De la conducători de organizații locale în sus, în poziții de conducere se vor repartiza oameni desemnați de serviciile noastre speciale.
7. Se organizează și se urmărește ca funcționarii aleși ca deputați la congrese să nu-și poată păstra mandatul pe întreaga perioadă ce le stă în față. Deputații nu pot convoca în niciun caz ședințe între intreprinderi. Dacă nu există altă soluție și o asemenea ședință trebuie convocată, se vor îndepărta acei oameni care au activitate în legătură cu proiectarea concepțiilor și avansarea revendicărilor. Inițiativele particulare trebuie eliminate cu desăvârșire. Pentru fiecare congres se vor pregăti oameni noi și doar cei vizați de serviciile noastre secrete.
8. Se va acorda o atenție deosebită persoanelor cu capacități organizatorice și cu șanse sigure de popularitate. Acești oameni trebuie cooptați, iar în cazul în care se opun, se va bloca accesul lor la posturi ierarhic superioare.
9. Se va urmări ca funcționarii de stat (exclusiv organele de securitate și din industria minelor) să aibă retribuții mici. Aceasta se referă îndeosebi la sfera Sănătăţii, Justiției, Culturii, respectiv la cei care dețin funcții de conducere (n.r. – documentul găsit în Cehoslovacia adaugă: „mai puțin cadrele de conducere alese pe baza loialității față de regimul socialist“).
10. În toate organele de guvernământ, respectiv în majoritatea uzinelor, trebuie să avem oameni care conlucrează cu serviciile noastre speciale, fără știrea organelor administrative locale.
11. Se va urmări cu strictețe ca presa autohtonă să nu transmită date privind calitatatea și sortimentul mărfurilor ce ni se transportă. Nu este voie ca această activitate să se numească „comerț”. Trebuie neapărat menționat faptul că e vorba de „schimburi de mărfuri”
12. Se vor exercita presiuni asupra serviciilor publice în sensul ca acestea să nu acorde acte doveditoare a proprietății asupra pământului; actele vor arăta doar calitatea de lot dat în folosință, dar niciodată pe aceea de proprietate a deținătorului.
13. Politica față de mica gospodărie țărănească urmează acest curs pentru a face gospodăria particulară nerentabilă. După aceea, trebuie începută colectivizarea. În cazul în care ar interveni o rezistență mai mare din partea țăranilor, trebuie redusă împărțirea mijloacelor de producție repartizate lor, concomitent cu creșterea obligațiilor de predare a cotelor. Dacă nici așa nu se ajunge la rezultatul scontat, trebuie organizat ca agricultura să nu poată asigura aprovizionarea cu alimente a țării, astfel ca necesarul să trebuiască acoperit prin import.
14. Trebuie făcut totul ca hotărârile și ordinele -fie acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric – să fie nepunctuale.
15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate concomitent de mai multe comisii, oficii și instituții, însă niciuna dintre ele să nu aibă drept de decizie înainte de a se consulta cu celelalte (fac excepție cazurile ce vizează industria minelor).
16. Sindicatele din uzină nu pot exercita nicio influență asupra activității din uzină. Ele pot lucra doar la punerea în practici a hotărârilor și atât.
17. Sindicatele nu au dreptul de a se împotrivi conducerii în nicio problemă. Sindicatele trebuie să fie ocupate cu alte probleme minore ca de exemplu: organizarea odihnei în concedii, discutarea cererilor de pensii și împrumuturi, programe culturale și distractive, organizarea de excursii, repartizarea mărfurilor deficitare, justificarea unor puncte de vedere și decizii ale conduceriipolitice.
18. Trebuie organizat ca să fie avansați numai acei conducători care execută impecabil problemele cu care au fost însărcinați și care nu le analizează depășind cadrul activității lor.
19. În legătură cu activitatea băștinașilor care sunt purtători ai unor funcții de partid, de stat sau administrative, trebuie create asemenea condiții ca aceștia să fie compromiși în fața angajaților, astfel încât să devină imposibilă întoarcerea lor în anturajul inițial.
20. Cadrelor militare autohtone li se pot încredința poziții de răspundere în locuri unde deja sunt plasați oarmenii serviciului special.
21. În cazul fiecărei acțiuni armate și cu ocazia tragerilor, cantitatea muniției va fi controlată permanent și cu seriozitate, indiferent de tipul de armă.
22. Trebuie ținut sub observație fiecare institut de cercetare și laborator, consemnându-se orice cercetare valoroasă.
23. Trebuie acordată o mare atenție inventatorilor, inovatorilor, respectiv dezvoltată și sprijinită activitatea lor, dar fiecare invenție trebuie înregistrată cu consecvență la centru. Este permisă doar realizarea acelor investiții care au aplicabilitate în industria minelor sau cele care au indicațiile noastre speciale. Nu este permisă realizarea acelor invenții care ar asigura cresterea producției de produse finite și, în paralel cu aceasta, scăderea producției și a extragerii de materii prime, sau ar împiedica îndeplinirea deciziilor. Dacă o invenție a devenit cunoscută, trebuie organizată vânzarea acesteia în străinătate pe valută Vest, pe motiv că e prea costisitoare în țară. Documentele cuprinzând datele cu privire la valoarea și descrierea invenției nu se publică. Toate datele și documentele privitoare la valoarea și descrierea amănunțită a invenției vor intra în posesia noastră.
24. Punctualitatea transporturilor de orice gen trebuie perturbată (mai puțin cele cuprinse în îndrumările din N.K. – 552-46).
25. În uzine trebuie inițiate diferite ședinte și conferințe profesionale, trebuie notate propunerile, observațiile ce au fost expuse, respectiv autorii acestora.
26. Trebuie popularizate discuțiile cu muncitorii care se ocupă de probleme actuale legate de producție, respectiv cele care critică trecutul și problemele locale. Nu se vor înlătura cauzele fenomenelor în discuție.
17. Luările de poziție ale conducerilor băștinașe pot avea coloratura națională sau istorică, dar acestea nu pot duce la unitatea națională.
28. Trebuie acordată o mare atenție ca nu cumva în orașe să existe rețele de apă nelegate la rețeaua principală în cartierele în curs de reconstrucție sau nou construite. Canalizările vechi neracordate și fântânile trebuie lichidate sistematic pe parcurs.
29. Reconstrucția obiectivelor industriale și construcția celor noi se va face având în vedere ca materialele reziduale să fie dirijate în depozitele de apă ce ar putea folosi drept rezerve de apă potabilă.
30. În orașele reconstruite sau nou construite nu se mai admit în locuințe spații excedentare, care ar putea folosi la adăpostirea pe o perioadă mai lungă a animalelor sau depozitarea rezervelor de alimente.
31. Intreprinderile proprietate personală, micii meseriași și micii industriași să primească doar astfel de materii prime și utilaje inferioare care să împiedice producția de calitate. Prețul acestor mărfuri să fie mai mare decât prețul produselor similare ale intreprinderilor de stat.
32. Trebuie extinsă birocrația statului în cel mai înalt grad în toate domeniile. Este admisă critica activității organelor administrative, însă nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului și nici funcționarea normală a aparatului birocratic.
33. Trebuie avută o mare grijă de toate proiectele de fabricație în industria minieră, respectiv în intreprinderile indicate în mod special. A se împiedica aprovizionarea bună a pieței interne.
34. Trebuie acordată o atenție deosebită bisericilor. Activitatea cultural-educativă trebuie astfel dirijată ca să rezulte o antipatie generală împotriva acestora. E necesar să fie puse sub observație tipografiile bisericești, arhivele, conținutul predicilor, cântecelor, al educației religioase, dar și cel al ceremoniilor de înmormântare.
35. Din școlile elementare, de specialitate, dar mai ales din licee și facultăți trebuie să fie înlăturați profesorii de valoare care se bucură de popularitate.Locurile lor trebuie să fie ocupate de oameni numiți de noi, având un nivel de pregătire slab sau mediocru. Să se analizeze diferențele dintre materii, să fie redusă cantitatea de material documentar, iar la licee să se opească predarea limbilor latină și greaca veche, a filozofiei generale, a logicii și geneticii. În manualele de istorie nu trebuie amintit care dintre domnitori a servit sau a vrut să servească binele țării. Se va insista pe lăcomia și răutatea oricărui rege, pe efectul nefast al monarhiei și pe lupta poporului asuprit. În școlile de specialitate trebuie introdusă specialitatea îngustă.
36. Trebuie să fie inițiată organizarea unor acțiuni cu caracter artistic sau sportiv care să sărbătorească lupta băștinașilor împotriva cotropitorilor (exclusiv rușii, îndeosebi nemții) și care să popularizeze lupta pentru socialism.
37. Pe plan local este interzisă apariția unor opere despre acei băștinași care înainte de revoluție și în perioada celui de-Al Doilea Război Mondial au trăit la noi (n.r. – în Uniunea Sovietică) sau au luptat alături de noi în timpul războiului.
38. Dacă se constituie o organizație care ar sprijini alianța cu noi, dar totodată ar stărui asupra controlului activității economice a conducerii oficiale, imediat trebuie pornită împotriva ei o campanie de acuzare a naționalismului și șovinismului. Aceasta trebuie făcută în felul următor: profanarea monumentelor ce ne aparțin, distrugerea cimitirelor, difuzarea unor manifeste din care să rezulte ponegrirea națiunii și culturii noastre și îndoiala față de înțelesul contractelor încheiate cu noi. În munca de propagandă trebuie implicați și băștinașii, folosindu-ne de ura care există împotriva acelor organizații.
39. Se va da o atenție deosebită construcției și reconstrucției drumurilor, podurilor, a căilor și rețelelor de legătură, indiferent cât de îndepărtate sau inaccesibile ar fi, ca, în cazul în care este nevoie pe o intervenție armată, locul rezistenței sau al concentrării forțelor reacționare să fie accesibil din toate părțile.
40. Trebuie ca reprezentanții opoziției politice să fie închiși. Se va încerca prin toate mijloacele racolarea acelor opozanți care se bucură de stima populației băştinaşe. Dacă nu cedează, trebuie compromiși prin campanie de denigrare. Înainte ca ei să se întipărească în conștiința maselor, trebuie lichidați prin așa-numite „întâmplări neprevăzute” sau închiși sub acuzația de crimă de drept comun. Numai în cazuri cu totul speciale se admit procese politice, care vor fi ținute sub acuzația de „înaltă trădare”.
41. Trebuie împiedicată cu orice preț reabilitarea celor condamnați în procese politice. Dacă această reabilitare devine inevitabilă, se admite doar cu condiția ca acel caz să fie considerat o greșeală judecătorească, condamnatul nu va fi judecat, ci doar grațiat; nu va avea loc reluarea procesului, respectiv autorii judecății greșite nu vor fi convocați.
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a acelor conducători numiți de către partid, care prin activitatea lor au produs pierderi sau au trezit nemulțumirea angajaților. În cazuri drastice se recheamă din funcție, fiind numiți în poziții similare sau superioare. La sfârșit, trebuie puși în funcții de conducere și ținuți în evidență drept cadre de rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare.
43. Se aduc la cunoștința publicului procesele acelor persoane cu poziție de conducere (în primul rând din cadrul armatei, ministerelor, serviciilor importante, cadrelor didactice) care sunt învinuite de atitudine împotriva poporului, socialismului, industrializării. E o acțiune ce atrage atenția maselor populare.
44. Se va căuta ca aceia care lucrează în diferite funcții, indiferent cât de mici, să fie schimbați și înlocuiți cu muncitori cu cea mai mică pregătire profesională, necalificați.
Dar cum a destructurat Vaticanul Romania dupa „89 nici o discutie , nici un comentariu nimic ?
Vad ca tot o tineti ca Ivan cu cavalul cu Moscova , ca Moscova a facut si a dres . Dar de 30 de ani cine tot submineaza si ruineaza tara noastra si extermina natiunea ? Cine sunt dusmanii nostrii ? Cine sunt Agentii dusmanilor nostrii ?
Tot Moscova ? Inseamna ca sunteti imbecili !
https://www.facebook.com/Sanhayoon21/videos/diana-iovanovici-%C8%99o%C8%99oac%C4%83/462127058110513/?__so__=permalink&__rv__=related_videos
Mai citeste o data, altfel n-ai inteles nimic.
Apare la inceputul articolului:
„Și pare că ampla lucrare este executată din nou, de această dată dinspre Vest…”
Istoria anilor 50 e mult mai complicata . Pierderea Basarabiei inseamna dezintegrarea Romaniei pentru ca in doctrina militara sovietica un conflict teritorial se termina doar cu eliminarea totala a adversarului….
1-Pentru asa ceva in scolile de ofiteri de Securitate erau trimisi cei mai slabi cadeti spre disperarea directorilor scolilor de ofiteri care nu stiau cum sa mai scape de ei. Ca un exemplu, in 1950 la scoala de ofiteri de armata din Oradea mai bine de jumatate din elevi ca sa le spun asa , nu stiau sa scrie si se semnau cu degetul . Blocarea dezintegrarii si reorganizarea statului roman s-a facut pe inteligenta si pe eliminarea celor slabi…. Pentru asa ceva a fost initiat dosarul Monografia Banatului pe traditiile romanilor de pe Dunare cu scopul de a ,,romaniza” tinerii ofiteri sub masca instruirii lor care in timp s-a transformat usor intr-un studiu pe traditiile romanilor realizat cu ofiteri de Securitate – dosarul a fost furat inca din anii 50 si insusit de un alt ofiter in fuga pentru grade si dupa 1989 a fost iarasi furat din arhivele Securitatii…..ca aici totul se fura….
2- Instructia ofiterilor era din start deficitara pentru ca se lua in considerare posibilitatea intoarcerii ofiterilor de Securitate impotriva Moscovei si i nca din 1951 s-a realizat un cerc de ofiteri pentru a ,,invata meserie” pe ideea ca ,,meseria se fura” prin monitorizarea consilierilor sovietici . Aici e vorba de operatiuni psihologice conduse de consilierii sovietici pe teritoriul Romaniei monitorizate pentru preluarea metodelor de operare . Din pacate, tot ce inseamna dosar pe monitorizarile consilierilor sovietici s-a furat din arhive si inca din 1951 aveam structuri antisovietice in Securitate….
3- Anuntul plecarii armatei sovietice din Romania a venit in Securitate cu anuntul continuarii realismului socialist si dupa plecarea armatei sovietice dar si cu un val de deportari . Asta nu se mai spune si multi nu inteleg de ce in 1958 in timp ce armata sovietica pleca din Romania se faceau arestari pe directia Poarta Alba, Gherla si Aiud…. Era o conditie impusa de sovietici care a creat o revolta in Securitate- asta e motivul pentru care tatal meu nu exista la CNSAS …..
4-Punctul 34 s-a aplicat si s-a incercat compromiterea BOR prin o operatiune psihologica : capturarea legionarilor parasutati .
5-Marius Oprea bate campiii. Ca asa a vrut Beria e una dar ce a fost aici e altceva pentru ca vine in contextul executiilor in gropi comune a romanilor din Iugoslavia si comunismul in Banat a fost introdus de minoritatea sarba…. Deci, din start totul a avut o latura nationala sub masca stalinismului in care epurarile staliniste au fost urmate de epurari de stalinisti pe o schema psihologica: ,, daca ai in fata un fenomen care nu poate fi blocat, te implici , preiei conducerea si pe baza influentei obtii eliminarile”…. unul cate unul a fost eliminat si aici e vorba si de un ,,razboi” al rapoartelor….
6-Falsificarea istoriei s-a facut dupa 1989 in interesul Serbiei pentru ca Belgradul era de partea Moscovei… in anii 50 a existat o retea de ofiteri de Securitate care pe toata perioada anilor 50 s-a ocupat cu arhivari de dosare in secret fata de sovietici pe ideea ca sa ramana probe pe tot ce a fost si unii din acesti ofiteri chiar au fost executati, arestati si au refuzat toata viata sa se inscrie in PCR asa cum a fost tatal meu.
7-Campanii de denigrare a bisericii si de lichidare a politicienilor? Tatal meu cel mai important sef din Securitate conducea o retea de ofiteri prin care a trecut sute de fugari granita pe ideea sa-i scape de puscarie…. si i-a aranjat chiar pe cei care au incercat sa denigreze Biserica Ortodoxa Romana pentru ca procesele staliniste blocau mobilizarea armatei romane dupa oferta lui Tito catre Stalin….. Cine crezi ca a blocat denigrarea BOR si a miscarii legionare in cazul legionarilor parasutati???? Ca daca nu era el se facea de ras BOR!
Nu vad istorie si vad doar ura si mistificare a istoriei in invidie pentru latura nationala a ofiterilor pentru ca a existat si asa ceva. Daca nu ar fi existat o latura nationala in Securitate am fi pierdut Transilvania si Banatul in acelasi timp… si sute de detinuti politici nu ar fi trecut granita in secret si nu ar mai fi ajuns in vestul Europei. ,,Cine controleaza istoria stapaneste prezentul” si ura nu justifica cenzurarea unui genocid pe romanii din sudul Dunarii si fragmentarea unei generatii pentru reabilitarea unui regim despotic care a ,,realizat” dezintegrarea Romaniei Mari…. Ce a vrut Berie e total diferit de ce s-a aplicat aici pentru ca vine intr-un context etnic incat in 1955 se stia bine la nivel superior ca cine tradeaza si se lasa racolat de sovietici se poate astepta si la un glont in cap: adica la executie… Si Pacepa nu a avut probleme cu asa ceva si l-a facut Marius Oprea si toata dreapta erou national cu o gramada de spioni romani adusi in tara in sicrie sigilate care nici astazi nu exista oficial la CNSAS dupa revolta astazi cenzurata la inlocuirea ofiterului DIA Setu-Sutu….
COLAPSUL SISTEMULUI TRANS-ATLANTIC
de Matthew Ehret
Faptul incomod de care prea mulți analisti sau politicieni fug de teamă, ignoranță sau necinste intelectuală, este că sistemul financiar mondial se asteapta la un colaps/Armaghedom financiar global, ca o bombă cu ceas de 1,2 cvadrilion de dolari(1,2 miloane de miliarde) in investitii de derivate. Această realitate sumbră a fost cunoscută cu mult înainte de lansarea pandemiei de COVID, în cadrul EVENIMENTULUI 201 DIN OCTOMBRIE 2019.
Această prăbușire financiară care se apropie este cea care stă la baza impulsului de război împotriva Chinei, despre care anumiți geopoliticieni occidentali se tem că va modela noul sistem pe care au încercat ei să-l controleze. Francezul Bruno Lemaire a prezentat această teamă în cel mai sincer mod în iulie 2019, când a spus că „dacă nu vom reuși să reinventăm Bretton Woods, Noile Drumuri ale Mătăsii pornite de China ar putea deveni Noua Ordine Mondială Multipolara”.
Carney, razboinicul ecologist ia conducerea din nou
Trebuie să revizuim rolul lui Mark Carney, trimisul special al ONU pentru Politici Climatice, fost șef al Băncii Angliei și organizator principal al viitorului summit COP26, care va avea loc în Regatul Unit în luna noiembrie a acestui an.
Când Mark Carney a demisionat din funcția de guvernator al Băncii Canadei în 2013 pentru a deveni primul guvernator non-britanic al Băncii Angliei de la crearea Băncii Centrale private în 1694, s-a făcut cunoscut faptul că acest oxford-instruit, un bursier Rhodes, mai competent în schimbarea regimurilor decât in cel bancar, el a fost verificat de unele puteri la nivel foarte înalt.
După ce s-a antrenat ani de zile ca bancher de investiții la Goldman Sachs, unde activitățile sale au contribuit la alimentarea crizei care aproape a doborât economia mondială în 2008, Carney a fost adus în conducerea Băncii Canadei pentru a-și asuma rolul de bancher central canadian curat, conservator, navigând prin haosul pe care fostul său angajator l-a creat.
În acest moment, Carney a devenit membru al Grupului de 30 de membri ai Fundației Rockefeller, membru al consiliului fundației al Forumului Economic Mondial și participant principal la evenimentele Bilderberg și Davos.
În timp ce era încă guvernator al Băncii Canadei, Carney a primit cheile Consiliului pentru Stabilitate Financiară (FSB) al BIS de către colegul său de la Goldman Sachs, Mario Draghi, în 2011, unde a gestionat reglementarea DERIVATELOR [2] la nivel mondial – siguranța armei internaționale de distrugere financiară în masă care izbucnește acum. După șapte ani în care a ocupat funcția de guvernator al Băncii Angliei (2013- martie 2020), sistemul economic mondial a fost întins la limitele sale, iar prăbușirea din sens opus a fost accelerată de o pandemie globală. După 7 ani petrecuți în Londra, Carney s-a întors în Canada pentru a contura programul Build Back Better, care a stabilit, în esență, o politică de DECARBONIZARE într-o eră post-COVID.
Marea fraudă a resetarii
Acest program nu este decât o acoperire pentru Depopularea Globală a Guvernului Mondial condus de aceiași incendiatori care au dat foc economiei mondiale. Diminuarea severa a locurilor de muncă, închiderea ireversibilă a întreprinderilor, creșterea imposibil de gestionat a deficitelor naționale și eliminarea treptată a Beneficiilor de Răspuns la Situații de Urgență vor trebui să fie “ecologice” și conduse pe principia dictate de obiectivul Decarbonizării.
O repornire a economiilor noastre trebuie să fie “ecologică”, iar această criză este de fapt o oportunitate minunată, ne zic ei [1]
Pentru oricine s-a săturat de religia imorală, monetaristă a piețelor libere, care este răsturnata peste tot în lume în ultimii patruzeci de ani de degradare postindustrială, război și speculații, propunerea de a ne schimba „ierarhia valorilor” poate părea o gură de aer proaspăt.
Problema este că impulsul unei economii verzi de “obligațiuni ecologice”, rețele verzi, taxe de carbon, precum și incentive bancare ecologice va tinde să facă omenirea ca un întreg să sufere imens și va deposeda statele naționale de potențialul industrial productiv necesar pentru a rezista voinței unei Oligarhii Financiare Transnaționale.
Carney si echipa sa
În ultimii ani, atât Carney, cât și Freeland au pus bazele unui nou sistem de măsurare a „valorii” care vizează reducerea suveranității naționale și a capacităților fizice ale națiunilor de a susține viața umană, în timp ce simultan (și destul de ironic) dăunează grav mediului.
Pe 26 februarie 2020, Carney s-a alăturat lui Sir David Attenborough în lansarea: „COP26 Green Private Finance Initiative pentru a se asigura că „fiecare decizie financiară profesională ia în considerare schimbările climatice”. Cadrul adecvat pentru raportare, gestionarea riscurilor și returnări va integra aceste considerații și va contribui la finanțarea unei tranziții a întregii economii. Pentru a atinge zero net, fiecare companie, bancă, asigurător și investitor va trebui să își adapteze modelele de afaceri pentru o lume cu emisii reduse de carbon.”
Sir Attenborough a fost un prieten de-o viață al Prințului Philip și un guru neo-malthusian care a încercat să învețe lumea că toate problemele noastre nu provin din sistemele imperialiste, vitale dealtfel pentru cariera sa, ci mai degrabă din cauza populației. Un apel recent către lideri pentru a corecta această problemă folosind acoperirea COVID19 este una dintre nenumăratele mărturii ale acestei filozofii mizantrope.
Grupul Compact de Bankeri Verzi/Climatici pe care Carney l-a pionierat ar asigura că societățile care sunt considerate „murdare” nu ar putea primi împrumuturi de la bănci și orice asigurare ar veni la costuri imposibil de mari, ca o pedeapsă pentru modalitățile lor climatice ofensatoare. Ca un model stralucitor pentru „buna conduită verde”, Carney a citat fostul său angajator Goldman Sachs care a exclus deja orice finanțare viitoare pentru foraje petroliere, proiecte de cărbune termic sau dezvoltarea zonei Arctice.
După cum spunea Carney în septembrie 2019, „firmele care anticipează aceste evoluții vor fi recompensate frumos. Cele care nu, vor înceta să existe”.
Aceasta înseamnă că fiecare companie care lucrează de-a lungul Inițiativei Belt and Road a Chinei în Eurasia, Orientul Mijlociu și Africa nu ar exista în lumea lui Carney, iar orice companie occidentală care ar putea participa pozitiv la DINAMICA MULTIPOLARĂ ar fi tăiată de toate creditele și ar muri.
Un nou sistem de valori economice
Problema viziunii post-COVID a lui Carney este că „valoarea” nu este legată de creșterea nivelului de trai, a rațiunii creatoare umane sau a puterilor productive naționale de muncă, care au caracterizat creșterea creatoare a civilizației umane în ultimele secole, ci mai degrabă de INVERSUL TOTAL.
În cadrul unui Green New Deal – Noul Contract Verde, omenirii i-se va impune în mod eficient forme de energie și practici ce ii va asigura pe bankeri că nu participăm niciodată la proiecte la scară largă caracteristice Noului Drum al Mătăsii, Drumului Mătăsii Polare, Apărării de Asteroizi etc… și ca nu v’om deveni niciodată capabili să ne eliberam de o clasă malthusiană de bancheri supranaționali care gestionează o ordine mondială, post-națiune de stat.
Dacă lumea este cu adevărat la fel de închisă, finită și entropică ca mințile mizantrope ale tehnocratilor instruiti la Oxford precum Mark Carney, Chrystia Freeland sau David Attenborough, atunci acest tip de ordine mondială post-COVID ar fi, desigur, calea de urmat.
Dar dacă, pe de altă parte, asa cum se întâmplă să trăim într-un sistem deschis, un univers creativ, anti-entropic și să exprimăm o caracteristică a speciei de depășire a „limitelor noastre de creștere” prin realizarea de noi descoperiri și transpunerea acestor descoperiri în noi progrese științifice și tehnologice si la protejarea cu adevarat a Planetei, atunci nu numai că Freeland, Carney și alți dealeri noi verzi ar trebui să fie îndepărtați din toate pozițiile de înaltă funcție, dar națiunile ar trebui să adere la ALIANȚA MULTIPOLARA, care pune valoare pe creșterea potențialului umanității, mai degrabă decât pe uciderea speciei noastre sub lozinca malthusian-neomarxista de a “închirierei”, a lipsei propprietatii private de catre indivizi, pana si a propriului sânge, impusa de bankerii ce vor sa conduca secolul 21.
Diavolul din detalii
Avem nevoie, evident de o schimbare, deoarece închinarea la bani pe piețele nereglementate a creat doar o situatie volatilă masivă care sta la baza unei bombe financiare de 1.2 quadrillion dolari( $1,200 000 000 000 000) de distrugere în masă numit DERIVATE [2]care așteaptă să arunce totul în aer.
Problema este că standardele de valoare la care susținătorii New Green New Deal cred că trebuie să ne re-aliniem comportamentul, au caracteristica ciudată de a anula activitatea umană în întregime sub masca „monetizării ratei de reducere” a amprentelor de carbon ale umanității.
Soluția
Soluția la această criză „nerezolvată” a fost dezvăluită de fostul Consultant al Washingtonului și Secretarul Trezoreriei, ALEXANDER HAMILTON, care a studiat lucrările marilor economiști dirijiști precum ministrul de finanțe al Franței, Jean-Baptiste Colbert, și a introdus o soluție in patru puncte:
• Consolidarea tuturor datoriilor de stat neplătite într-o datorie nationala singulară garantată prin emiterea de noi obligațiuni.(nt:Romania a facut asta in anii’50-’60)
• Aceste noi legături de îmbunătățiri interne, cum ar fi drumurile, canalele, universitatile și creșterea industrială, care ar crea o nouă formă calitativă de îndatorare care ar permite națiunii să iasă din sărăcie.
• Obligatoriu: un sistem de Bănci Naționale subordonate doar Constituției și bunăstării generale, în loc de un sistem de Bănci Centrale în conformitate cu modelul britanic/Rothschield, care asigura ca statele naționale vor fi pentru totdeauna datoare si subordonate legilor de finanțare cu supradobanda.
• Utilizarea măsurilor de protecție – TARIFE- acolo unde este necesar pentru a bloca dumpingul străin de bunuri ieftine în țară din import, ceea ce ar face, în esență, mai profitabilă achiziționarea de bunuri industriale și produse agricole la nivel local, mai degrabă decât din import.
Din lucrările lui Hamilton reiese clar că valoarea nu se află în pământ, in aur, bani sau orice valoare arbitrară favorizată de adepți ai Școlii Britanice precum Adam Smith. În apărarea creșterii industrializarii și îmbunătățirii interne, Hamilton afirmă că: „A prețui și a stimula activitatea minții umane, prin înmulțirea obiectelor de întreprindere/PRODUCTIVITATE, este cea mai considerabila oportunitate, prin care poate fi promovată bogăția unei națiuni”.
[nt: Renașterea sistemului economic-financiar al lui Colbert si Hamilton a fost in repetate randuri folosit in intreaga lume ca o SOLUTIE VIABILA, de către Abraham Lincoln(tentativa Greenback ce i-a adus asasinarea), Musolini si Hitler, si chiar de SUA si multe alte tari imediat dupa cel de al doilea razboi mondial.]
NT:
1. Pentru bankeri Marea Resetare – reinvetarea unei noi economii bazate pe Inteligenta Artificiala si Quantum Economics(?) – va veni dupa ce blocandu-se toate investitiile intr-o tehnologie clasica va duce la reducerea drastica dupa parametri Malthusieni a eonomiei si a populatiei.
Bankerii nu vor mai investi inainte de aparitia pe piata noilor tehnologii bazate pe IA – Inteligenta Artificiala. Dar deocamdata China, pe care ei vor sa o distruga, detine intaietatea in dezvoltarea Inteligentei Artificiale.
Toata aceasta politica economica criminala este dusa sub steagul fals al Actiunii Climatice al ONU!
2. Instrumentele financiare derivate sunt instrumente financiare- un fel de pariuri, al căror preț este determinat de valoarea unui alt activ. … Un instrument derivat este un instrument a cărui valoare este derivată din valoarea unuia sau mai multor suporturi variabile pe care se pariaza, care pot fi mărfuri, metale prețioase, monedă, obligațiuni, acțiuni, indici bursieri etc. Instrumentele financiare derivate includ diverse Options – opțiuni, garanții, Forwards – contracte continue, Futures – contracte viitoare și schimburi valutare cat și pe rata dobânzii pe care se poate paria( Vezi Soros cu Lira Britanica).
Traducerea si note: CD