Pușlamaua adventistă
Deunăzi, la Antena 3, la Sinteza zilei, s-a pus în discuție subiectul cel mai fierbinte, probabil: vestea că la București se va construi o moschee, anunț pe care l-am comentat și eu pe site. L-am comentat cu teama că într-adevăr nemernicii care ne conduc de 25 de ani nu s-ar da în lături nici de la o asemenea ticăloșie, nu ar fi cea mai mare. Ci doar cea mai urîtă!
De la apariția anunțului, în urmă cu câteva zile, precizările cu care au venit ba Ponta – care a semnat înțelegerea cu turcii, ba alții, se contrazic și sporesc îngrijorarea noastră. Așa se face că am urmărit la Antena 3 cu interes dezbaterile, călcându-mi oarecum pe inimă… Voi discuta însă separat despre geamia cu care ne pricopsește Ponta, iar în rândurile de față voi comenta potlogăria nerușinată la care s-a pretat numitul Mihai Gâdea la emisiunea cu pricina.
Chipurile, haimanaua, ca să facă emisiunea mai atractivă a lansat în eter pentru telespectatorii săi 4 întrebări, considerate de moderator a fi interesante și incitante. Spre mirarea mea, una dintre întrebări privea Catedrala Mântuirii Neamului, subiect care nu mai este „la zi” de câțiva ani buni. Telespectatorii, tam-nesam, erau însă întrebați dacă sunt de acord ca impresionanta construcție să se facă „cu bani de la buget”!
Pe parcursul emisiunii, când încă se mai „vota”, câțiva trăncălăi și trăncălaie au reluat obiecția joasă, penibilă, că „cu atâția bani ce de școli și spitale s-ar putea face?!” Părea că acest protest la care s-au adunat mai an toți neica nimeni din mass media românească și-a pierdut orice justificare, orice actualitate, odată cu începerea și avansarea lucrărilor la Catedrală. Merg bine lucrările. O adevărată încântare să vezi, de la o lună la alta, cum silueta majestuoasă se decupează tot mai semeață pe cerul Capitalei… Ce mai e de contestat?!
O încântare pentru unii ca mine, dar nu și pentru Mihai Gâdea… Nevrednicul, în prostia lui, care sângerează de câte ori deschide gura, a fost totuși capabil de un șiretlic, de o diversiune mediatică: a pritocit o întrebare vicleană, incorectă, cu care să păcălească și să incite publicul… O întrebare din care se putea înțelege că toată cheltuiala pentru ridicarea Catedralei va fi suportată „cu bani de la buget”, adică din buzunarul meu și al dumitale, iubite cititor… Intenția de manipulare și de incitare a publicului împotriva Catedralei, împotriva Bisericii Ortodoxe Române, era străvezie, suspect de străvezie. Și nu înțelegeam ce l-a apucat pe individ! Ce-i venise de nu mai încăpea în platou de dimensiunile Catedralei?!…
Pe platou, în emisiune, s-au mai găsit doi-trei colegi să-l secondeze. Menționez că, dintre cei ce apar regulat la amintita emisiune, numai domnul Ciovică a avut un punct de vedere corect: nu dimensiunile Catedralei trebuie să ne îngrijoreze, ci reușita arhitectonică!…
Dar acesta este alt subiect, adică este de fapt singurul subiect care ar fi trebuit să fie dezbătut la vremea sa cu seriozitate! Nu cine plătește!…
Îl sfătuiesc pe domnul Ciovică să-și facă timp pentru o vizită pe șantierul Catedralei… Nu strică, pentru comparație! Inclusiv cu Domul din Milano…
Mă întorc la îngălatul moderator, care are nevoie de patru fraze să le înceapă, pentru ca abia pe a cincea s-o termine… A mai încercat să pună în discuție încă un subiect aflat la inima lui Cernea, Moise și alți nefericiți că s-au născut: cum se împarte de corect, de echitabil, bugetul Cultelor între cultele existente?!… Nu cumva BOR este favorizată?!…
Dar n-a avut curajul să meargă până la capăt, căci, abătându-se de la „desfășurătorul” emisiunii, cerbera Antenei 3 ne-a făcut atenți la un detaliu, din păcate edificator de data asta: acest Gâdea nu-i ortodox… Nici român nu pare!… Detalii care dintr-odată contează.
Adică postulez: atunci când ești minoritar și pui în discuție tot ce este mai drag majoritarilor, detaliul că ești minoritar devine relevant, nu mai poate fi ignorat!…
Gâdea ăsta este sectant, păcătosul! Sectant, și nu se poate abține să nu fie și anti-ortodox!… Probabil că i se pare logic!…
Cică este adventist!…
Din fericire, cunosc oareșicât lumea adventistă. Am predat câțiva ani la Universitatea Adventistă de la Cernica… Monumentală construcție, bine gândită, funcțională… O plăcere a fost pentru mine. O datorez regretatului Petre Anghel… Coleg și prieten… Dar mai înainte de a fi adventist, bun român, fermecător băileștean!… Mare scriitor!
Studenții, la fel, mi-aduc aminte de ei cu plăcere, ușor debusolați unii, tineri în căutarea unui rost superior în viață. Mai în glumă, mai în serios, au încercat să mă convertească. Mai mult la invitația mea, eram curios să le aflu argumentele. Ne-am confruntat cu încântare, într-un joc intelectual superior, relaxat, poate n-ar fi rău să-l relatez, cât se mai poate reconstitui din tensiunea acelor ore de curs sau de examen ori de agapă studențească: eu cu sticloanța de vin, ei cu suc de fructe… Fiecare cu religia sa!
De un lucru mi-aduc bine aminte: i-am felicitat pentru sediul în care își petreceau studenția, anii cei mai frumoși!… La acea dată, dar cred că și azi, fiind campusul universitar cel mai reușit din București. Poate că din România chiar… Nota bene: impresionant și prin dimensiuni!
Repet: am petrecut printre adventiști ceasuri de care mi-aduc aminte cu plăcere!… Nu! Printre acei adventiști pe care i-am cunoscut nu s-a aflat niciun Mihai Gâdea, din fericire!… Nici urmă! Nici cel mai neînsemnat iz!
Dar nu i-am cunoscut pe toți adventiștii… Or mai avea adventiștii și alții ca acest Gâdea, absolvent al facultății de teologie (adventistă), care ne învăța în urmă cu vreo săptămână că musulmanii cred în Allah, spre deosebire de noi, creștinii?!…
Nu insist, nu-i mare lucru de spus despre o nulitate, oricât de reușită ar fi în speța sa.
Mă grăbesc să închei acest text cu care mă voi adresa și la CNA, ca reclamație, cerând să fie examinată întrebarea cu bucluc, inclusiv corectitudinea sondajului. Pare a fi o mostră de lipsă de respect față de publicul televizionist! Față de ceilalți adventiști!
Că noi, ortodocșii, numai respectul lui Gâdea ne mai lipsea!
Ion Coja
De la Gadea la akritas sau despre trollii si menirea lorAm vazut cateva emisiuni ale lui Gadea impreuna cu Cristoiu si Octavian Paler dar atunci nu devenise ….calau,erau chia emisiuni interesante ca si subiectele. Apoi am vazut o a lui Mihai Gadea in care am vazut latura lui intunecata si de atunci nu m-am mai uitat la emisiunile lui…..,parca nu era un prezentator, ci un tip de la o emisiune de publicitate care se straduia sa-ti vanda ceva, sa te convinga cu orice pret ca are dreptate,nu era un prezentator ci un vanzator insistent si tare-n gura,cel care face un desereviciu meseriei onorabile de salesman .
In conversatiile cu Cristoiu si Paler nu am vazut modul lui „oratoric” de prezentare,de manipulare,de fixare a camerei, dar acum puteam sa il vad pe Gadea demn de numele lui. Etimologia numelui suna de rau augur, Gadea de la gade, adica calau, executor,ucigas profesionist,taietor de capete,om mascat invartit o toporisca sau o funie. Mai tarziu am vazut postarea pe youtube a pastorului Gadea si atunci am inteles de unde venea „arta oratoriei lui”
Baiatul care a transformat emisiunile tv in show adventist a trecut la next level si a transformat emisiunile in „esafod pentru gade(a)” pentru persoanele incomode trustului Intact.
Cu privire la Catedrala Mantuirii Neamului aceasta este absolut necesara pentru ca este a Neamului,a Mantuirii Neamului si pe urma a BOR care,deasemenea, este biserica majoritatii romanilor si a compara Catedrala Mantuirii Neamului cu o Moschee este o nerusinare si o lipsa de respect fata de stramosii nostri care au impiedicat transformarea Tarilor Romane in pasalac.
Referitor la constructia Catedralei cu bani de la buget cred,este parerea mea subiectiva, ca macar atata lucru merita si neamul,poporul romanesc, dupa 25 de ani in care banii publici au fost risipiti fara rost ori au aigurat imbogatirea pentru generatii a unor nenorociti de politicieni. Acesti bani de la buget merg pe spiritualitatea romanilor si daca domnitorii nostri au construit atatea biserici si manastiri in vremuri de restriste putem sa facem si noi macar atata lucru.
Gadea este un troll de televiziune platit,o coada de topor si nu asta ma ingrijoreaza….Ma ingrijoreaza in schimb trolli (troll inseamna un provocator care lanseaza anumite subiecte de discutie cu scopul de a realiza o anumita propaganda,o anumita manipulare ori de a crea conflicte in mediul on line) de pe internet pe care am inceput sa-i intalnesc in numar tot mai mare.
Pe acest site am dibuit unul ce isi spune akritas si nu intamplator l-am catalogat sluga a ocupantului rus.
Exact ca Gadea, si acesta se foloseste de siretlicuri invelite sub haina cuvioasa a ortodoxiei in care se ascunde un lup care are o campanie sustinuta de denigrare a romanilor.
In spatele dreptcredinciosului, cel care sfatuieste pe toata lumea, si tipa in gura mare de pericolul occidentului si imperiului iudeomason american se ascunde un antiroman neaos care „da de pamant” regulat, chiar aplaudat, incurajat si postat, de tot ce tine de romanism: de la Scoala Ardeleana, la Unire,la domnia lui Cuza,Razboiul de Independenta, la domnia lui Carol I,Primul si Al Doilea Razboi Mondial. Ultimul „articol” al „distinsului troll” cel legat de Revolutia franceza,dar bun prilej de a face misto de revolutionarii de la 1848- Carul cu prosti s-a rasturnat la Caracal este o dovada in plus de cum sa „masonezi” si sa arunci cu noroi in tot ce tine de romani si sa strecori subtil mesaje subminale marca Drughin.
Iata ce spune individul „revolutiei de la 1848 (alta acum) un grup de indivizi, „revolutionari”,inselati de „valorile” occidentale,erau transportati cu caruta de la Craiova spre Bucuresti pentru a fi judecati,iar pe drum,la Caracal,s-a rasturnat caruta,s-a rupt….deci intamplarea este cat se poate de reala,nu e o gluma”.Nu e o gluma?! De asta au facut romanii in toate Tarile Romanesti Revolutie la 1848 iar in Ardeal au murit mii de romani pentru „valorile occidentului”, ca erau prosti si „inselati”? Asta ai invata9daca ai invatat) tu la Scoala ca Balcescu,Ana Ipatescu,Gheorghe Magheru, Rosetti, Kogalniceanu,Alecsandri, Avram Iancu ori pompierii din Dealu Spirii erau prosti si inselati de occident?
Felicitari akritas! Ridiculizezi istoria noastra asa cum o faci de mult pe acest site si esti si premiat .
Insa in spatele „carutei cu prostii rasturnata la Caracal” se ascunde subtil diversiunea,mesajul subminal,diversiune care ii scapa d.Coja asa cum i-au scapat multe din cele promovate de akritas pe acest site.
„Gadea” al nostru s-a folosit subtil de o tehnica de influenta psihologica a lui Aleksandr Dughin (geopoliticianul lui Putin). Atunci cand am citit prima data nu am realizat „smecheria”, abia la a doua citire mi-am amintit de Dughin….. Ce spune akritas (de la Dughin citire ) ca :” Tarul Rusiei ( e vorba de Nicolae I ), ca unul care face parte din familia de principi Bizantini (basileos basileus nu principe), CARE ARE IZVOR AL PUTERII PE DUMNEZEU” ii raspunde (lui Napoleon al III lea) ca nu poate fi frate cu uzurpator. Nu comentam minciuna raspunsului (frate se folosea intre regi si imparati ca protocol), nici de unde a preluat textul , ci ce vrea akritas sa ne spuna, exact ce spune Dughin, falsificand istoria, ca Tarii si Putin, ca urmas al lor, si aparatori ai ortodoxiei ruse (nu grecesti, romanesti, bulgaresti, sarbesti si muntenegrene) reprezinta a Treia Roma si sunt izvor de putere de la Dumnezeu. Pe acest drept se bazeaza noul imperialism rus promovat de Putin. Ideea cu a Treia Roma e mai veche dar in ultimul mandat putinian ea a fost repusa nu numai de Putin dar si de Biserica ortodoxa rusa.
Trollul nostru care „il critica” pe Tarul Petru cel care a modernizat Rusia si a subordonat biserica ortodoxa imperialismului rus (imperialism cu care Dughin este de acord) nu critica imperialismul rus mai ales cel renascut in timpul lui Putin,el vede numai imperialism american (care fie vorba intre noi dateaza din 1945 incoace),comploturi iudeomasonice in timp ce rusii sunt „fratii nostri in credinta”.
Trollul nostru trebuie sa inteleaga ca Moscova NU ESTE A TREIA ROMA asa cum nici Constantinopolul nu este a doua Roma si RUSIA NU ESTE CONTINUATOAREA IMPERIULUI ROMEILOR (Bizantin).
Roma este unica,asa cum fiecare om este unic, nu o sa vedeti continuitatea nici macar la persani,respectiv la ahmenizi cu sansanizi desi arsarcizii se considerau urmasii primilor iar sevafizii aveau aceeasi pretentie exact ca ultimul sah care se vedea descendentul lui Cirus.
Roma inseamna in primul rand civilizatia Greciei clasice altoita de romani cu filosofia stoica si cu principiile Republicii romane,nu grecesti.
Roma inseamna Marea Nostrum si oprirea limesurilor la Dunare,Rin si Eufrat . Roma in ciuda unei armate terestre puternice (devenita profesionista) a fost o putere maritima.Roma a castigat razboaiele cu etruscii pe mare,la fel si cu cartaginezii ori cu statele elenistice (Egipt). Batalia care a pus capat Republicii a fost la Actium iar Imperiul nu s-a prabusit pentru ca armata romana a fost infranta de barbari terestru (Adrianopol,jefuirea Romei ) ci pentru ca vandalii au distrus flota romana a lui Majorian in Portus Illicitanus si apoi flota comuna a Apusului si Rasaritului la Capul Bon .
Constantinopol inseamna ortodoxism peste civilizatia elenistica (nu a Greciei Clasice) si nu a fost precum Roma o Respublica, care sufera o translatio, ci a fost o autocratie devenita teocratie in momentul in care patriarhul ii punea coroana basileului. Daca Romania desemna Imperiul roman de la sfarsitul sec III si pana la caderea lui, la bizantinii lui Heraclius desemneaza imparatie,iar imparatul de la Imperator devine basileos basileus dupa modelul elenistic si neopersan (prima grecizare are loc din timpul lui Leon I).Roma pana la caderea Imperiului Roman de Apus a fost peste Constantinopol (cititi spre exemplificare intrarea lui Constantinus -fiul lui Constantin in Roma redata de istoricul Marcellinus), la fel si din punct de vedere bisericesc (la inceput erau trei patriarhii Roma, Alexandria si Antiohia urmata de Ierusalim si in final de Constantinopol la 451). Roma nu a acordat niciodata autocefalia in timp ce Constantinopolul din semne clare de slabiciune a acordat-o bulgarilor, sarbilor, rusilor si apoi si romanilor si grecilor.
Constantinopol nu a fost un Imperium a fost o Imparatie care s-a prabusit in momentul in care au pierdut flota si focul grecesc iar arabii le luasera Asia Mica.Restul este….., vorba lui Runciman (ca sa nu il citam pe Gibbon),o prelungita agonie.
Moscova este un imperiu euroasiatic, a ceea ce a fost odata Imperiul mongol, nu intamplator acest cnezat isi impune suprematia asupra Novgorodului si a altor cnezate rusesti ca vasali ai Hoardei de Aur care … colectau taxele si impozitele pentru hanii de la Sarai.
Moscova pana la 1700 inseamna barbarie,ortodoxism impletit cu arianism in ciuda faptului ca Ivan al IV-lea uzurpa titlul de czar -tar (de la Cezar) el plateste tribut si Hanului Crimeii si Sultanului Otoman iar cultura lor este cu mult in urma celei moldovenesti. S-a uitat oare ca Ivan al III-lea cerea sfaturi juridice lui Stefan cel Mare ori ca umbla cneazul cu limba scoasa sa se incuscreasca?
Moscova este eminamente o putere terestra incercarea de a deveni o forta maritima s-a facut in dauna Imperiului otoman (tot o putere terestra in ciuda unei suprematii navale in timpul lui Soliman) pentru ca atunci cand a luptat impotriva unor puteri navale precum Suedia,Regatul Unit (a evitat lupta in Razboiul Crimeii) ori Japonia a suferit infrangeri umilitoare.
Moscova si Patriarhul Rusiei nu au nimic in comun cu ortodoxia bizantina care nu a fost niciodata imperialista si pravoslavnica.Faptul ca Patriarhul Moscovei isi aroga continuitatea de la bizantini si se vrea un „papa” al ortodoxiei se bazeaza pe imperialismul rus (imperialism incurajat de biserica rusa),imperialism stopat de Razboiul Crimeii . Intelegeti de ce trollul nostru deplange, exact da Drughin, dezastrul rus din Crimeea si face o trecere abrupta de la Revolutia franceza la Razboiul Crimeii?
Faptul ca trollul nostru trimite in ridicol si ataca cu toate puterile tot ce tine de istoria noastra moderna, de la 1821 incoace, si face osanale bisericii ortodoxe ruse (s-a vazut cum isi baga treburile in Moldova) si Rusiei pare ca nu deranjeaza pe nimeni…. insa in spatele crucii ortodoxe a lui akritas,vad (exact ca Eugen Lovinescu -cel pe care akritas la apostrofat cu cine e ba Lovinescu asta?) cum se ascunde Rusul imperialist.
„Referitor la constructia Catedralei cu bani de la buget cred,este parerea mea subiectiva, ca macar atata lucru merita si neamul,poporul romanesc, dupa 25 de ani in care banii publici au fost risipiti fara rost ori au aigurat imbogatirea pentru generatii a unor nenorociti de politicieni. Acesti bani de la buget merg pe spiritualitatea romanilor si daca domnitorii nostri au construit atatea biserici si manastiri in vremuri de restriste putem sa facem si noi macar atata lucru”
ma intreb, oare pina unde poate merge ipocrizia la un om? un prooccidental, un strain de neamul românesc, la gasit grija de ortodoxie, de mantuirea neamului românesc, de domnitorii ortodocsi care au construit biserici….de banul public jefuit de strainii lui….asta le intrece pe toate…
..pai sectantul gadea face parte din armata occidentala de propagandisti antinationali, anticrestini, din ai tai adica….America trebuie sa ne salveze de rusi, de islamisti de martieni…cine? aaa….aceia care ziceau : dupacaderea comunismului principalul dusman al Americii ramane Biserica Ortodoxa ! ( brezinski) cum ? vrei cu litere de tipar sa vezi mai bine? nu ! pentru ca ai ochii sufletului orbiti de ura ! de ce incerci acum sa te detasezi de gadea sectantul ? aaaa….pentru diversiune, pentru manipulare, pentru inselare….am inteles…..
oare usor o fi sa lovesti cu piciorul in tepusa? sa rastalmacesti, sa minti, sa manipulezi, sa denigrezi, sa jignesti persoane care nu le cunosti, sa faci aprecieri directe la persoane pe care nu le cunosti…sa tot sustii sus si tare ipocrizia, hotia, minciuna occidentului, in ciuda EVIDENTELOR clare, in ciuda REALITATII de zi cu zi, traita pe pielea noastra….cliseul rasuflat cu ocupantul rus….sa te impietresti la inima in fata Adevarului?
mai cauta mai omule, nu e totul pierdut….poate intr-o zi bunul Dumnezeu te va deslusi, iti va arata ocupantul….inimii…sa fii sanatos.
„Aceasta e cultura pe care o puteau da invatatii din Moldova si Tara Romaneasca: calugari dupa asemanarea celor din Serbia,ei tineau cu indaratnicie la singura carte legiuita si placuta lui Dumnezeu,cartea slavona.Literatura romaneasca NU PUTEA PORNI DE LA DANSII,, cari cantau PE BULGARESTE,pana si isprevile lui Stefan cel Mare (N.Iorga Istoria Literaturii Religioase a romanilor pana la 1688, Bucuresti,1929)
Ti-am postat si din Nicolae Iorga asa cum am facut-o si din Dimitrie Cantemir (daca nici Dimitrie nu a mai fost prieten cu tarul Petru?),Xenopol,Onciu,Lovinescu,Djuvara ca sa vezi trollule ca spre rusi si pravoslavia ortodoxa rusa scrie NIET!
Uite akritas si un punct de vedere al unui preot ortodox din Sibiu,d.Coja s-ar putea sa il cunoasca,dr.preot Constantin Necula, vizavi de ortodoxismul rus pe care tu il iubesti atat de mult:
„Am remarcat renașterea credinței din Rusia post-comunistă! Un Patriarh care dă binecuvântarea tancurilor să-și pună cizma pe gâtul altor ortodocși. Dacă ăsta e creștinismul pe care îl visăm, mulțumesc, NIET!
Niet! Niciodată în România nu s-a dezvoltat ideologia cizmei pusă pe gâtul celui mai slab. Renașterea creștinismul doar pentru că au aurit cupole, și-or hirotonit episcopi de limbă rusă peste neamurile vorbitoare de altă limbă? Iertați-mă că vă întreb, ați uitat că în Moldova, Mitropolitul susținut de Moscova vorbește rusește mai mult decât românește?
Despre ce creștinism rusesc îmi vorbiți? Panslavismul etern?!
Scrie undeva în Scriptură despre așa ceva? Despre binecuvântarea tancurilor, pentru uniformizarea mujicilor și uciderea din gleznă tanchistă a puținilor tătari care au mai rămas? Aproape că te ia mila de tătarii islamici, domnule, dinaintea unei ortodoxii atât de bine pusă la punct!
Aaa! Dacă vreți să vorbim de ortodoxia preoților ucraineni, care s-au pus între soldați și popor ca să-și protejeze și poporul, și soldații născuți din popor… Da! Despre asta, altceva, da, dar nu este renașterea creștinismului rus post-comunist. Dacă ar fi existat post-comunism în Rusia, aș fi crezut că ar fi renăscut creștinismul, dar n-a trecut, nici la ruși, încă, nici nu cred că va trece curând comunismul.
……………………………………………….
Îmi pare rău dacă v-am jignit vreun sentiment pro-rusesc, dar să știți că nu sunt nici pro-grec, nici pro-sârb, nici pro-rus. Îndrăznesc să spun că încerc să rămân pro-român, în sensul că eu cred în continuare că cea mai echilibrată ortodoxie din lume, la ora actuală, este dată de ortodoxia de bun-simț a românilor.
Aș mai zice ceva, dar mă abțin…”
…………………………………………………………
N-am auzit un cuvânt… știți că la un moment dat un vicepremier al Rusiei a afirmat despre noi că va intra cu bombardiereul în București și ne va arăta el cine suntem noi.
Noi știm cine suntem. Ei nu știu cine sunt. Pentru că întotdeauna porcul a crezut că zboară. Și așa a ajuns rachetă.
Aici este riscul nostru ca popor, că uităm lecțiile trecutului. Nu suntem în stare să spunem, noi știm despre voi cine sunteți: nişte beţivi împuţiţi, nişte violatori, nişte furători de bani, ne-aţi furat uraniul, pădurile, fecioria fetelor, viaţa tinerilor. Ne-aţi troglodit generaţii la rând, aţi creat un sistem comunist care nici acum n-a pierit, după atâţia ani. Sunteţi nişte viruşi, nişte bacili ucigători.
Dar cine să vă zică?”
C
red ca e suficient akritas…..si nu uita! este vorba de dr.preot ortodox (nu papistas) Constantin Necula care a vizitat URSS si apoi Rusia de cateva ori din 1982.Deci,stie ce spune!
P.S Daca vrei sa discutam in aceasta „ortodoxie de bun simt a romanilor „sunt gata sa o fac oricand cu tine,dar nu in derapajele proruse si pravoslavia ortodoxa rusa.
Domnule Coja, va rog sa-mi aratati si mie un singur monument in memoria victimelor care au fost masacrate de cerchezi la 1877 ca pana la Deliorman e cale lungu cu tot cu comitagii din 1919…
Vă rog, în memoria acelor victime, spuneți-ne dumneavoastră istoria celui masacru, cu detaliile pe care le cunoasșteți. Inclusiv sursele, pentru a afla mai mult. Eu abia am auzit ceva vag, de la Paul Anghel parcă…
asta se intampla cand strainii, minoritarii, sectantii….ocupa institutiile statului. isi bat joc de tot ce este românesc, ataca toate valorile nationale, isi dau cu parerea despre lucruri care nu-i privesc.
pentru ca, catedrala Mântuirii Neamului se construieste cu banii dreptcredinciosilor, din donatii in primul rand, si numai un mic procent cu bani de la stat, de la contribuabilul român ortodox majoritar. asa ca, nu-i nici o paguba pentru ei, devreme ce se construiesc stadioane, si alte locuri de pierzare sufleteasca, exclusiv cu bani de la stat.
dar, ca urmare a atacului sustinut, bine facut, de mai bine de 150 de ani, de cand santem ocupati de strainii occidentali „civilizati”, de la atacul impotriva Bisericii, prin confiscarea averilor manastiresti, pe timpul lui Cuza, la demolarea bisericilor pe timpul comunistilor, statul laic, condus de straini, ar trebui sa finanteze exclusiv cu bani de la stat, in compensatie, 500 de catedrale de acest fel, si tot nu ar fi deajuns.
Catedrala Mântuirii Neamului se construieste intru slava lui Dumnezeu!
cine cârteste impotriva construirii Catedralei Mantuirii Neamului, se aseamana lui Iuda vanzatorul, care cârtea impotriva femei pacatoase care a varsat mirul pe picioarele Mantuitorului, si zicea ca de ce nu s-a vandut mirul cu 300 de dinari, si banii sa fie oferiti saracilor, dar nu ii era lui de saraci, ci era hot, avea punga la el. Asa si cu cârtitorii din ziua de azi : de ce se construieste Catedrala, si nu spitale, scoli…ajutorarea saracilor…dar nu le e lor de scoli si spitale, de saraci, devreme ce au inchis spitale, scoli, analfabetism, saracie……nu le e lor de poporul umilit si obidit…strainilor de neam, tradatorilor, cozilor de topor, pentru ca sant hoti, lupi in piele de oaie paznici la stana, au punga la ei, bugetul statului e in mana lor, taxe si impozite…ofera deja totul la ai lor in occident, „imprumuturi” fmi, bancile lor, economie, resurse, in mana strainilor….TOATA BOGATIA TARII CURGE CA UN FLUVIU CATRE APUS…..datorita lucrului lor bine facut, vadit antinational, antiromâneasc si anticrestin.
Excelentă comparația cu Iuda!…
… _ @ [“_ Romani[a] 1/1-15; 11/3-5; _ Ioan 8/32: …-
Veti cunoaste Adevarul, si, Adevarul va va face slobozi.”]
…
_*Va rataciti, pentru ca nu cunoasteti nici Scripturile, nici puterea lui D-zeu*(vezi / coroboreaza) _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24; _ Ioan 4/25; _ 1 Corinteni 14/21; _ Matei 13/13-15: …
…
-„Lepadati-va de sine, luati-va crucea si veniti dupa Mine”/”Ascultati[-Ma]” (coroboreaza) _ Matei 10/38; 16/24; _ Marcu 8/34; 10/21; _ Luca 9/23; 14/27; _ Matei 11/29,30; _ Ioan 5/43; 9/39; 10/10; 12/46; _ Matei 5/17; 17/[1-4],5: …
…
_ In concordanta si conformitate cu prorociile:_ Isaia 9/1,2,[6]; 52/6; 53/1,[2-5],6; _ Ioan 4/25,[26]; _ Isaia 7/14; _ Matei 1/[18,21],23; _ Galateni 4/4; _ Luca 8/5-8,[15]; _ Ioan 7/37:
…
_“Cartea fiind [inca] pecetluita” _ Dan.12/4,[9], si potrivit subiectului implicit in fondul mesajului urmator (vezi) _ Luca 24/25-[27],45,
…
[dar], -*Nu auziti Cuvantul Meu, din Cer* [?!] (vezi / coroboreaza) _ Matei 17/5; Romani[a] 10/17; _ 1 Cor.14/21; _ Isaia 6/[8],9,10,[13], …prin care [va] vestesc “Sfarsitul” _ Matei 24/14, adica “Sfarsitul Tainei”_ Apoc.10/7; 1/1; _ Luca 4/[16,17],18,19; 8/8; _ Matei 13/16,17,[34,35]; _ Ioan 7/37; _ Romani[a] 10/17, caci, *Astazi* (vezi) _ Ev.3/7,13,15, [va] zic:
…
_*Sa fie Lumina !* (coroboreaza) _ Geneza 1/3-5; _ Isaia 6/8,[9,10], 11, 2012, 2013; 9/1,2,[6]; 21/11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16;
55/1,6-9,[10],11; _Iesirea /”Trimiterea” 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16; _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014, 2015, 16;
…
_ Prin ”Scripturi / Biblie”, inclusiv prin multe alte “scrieri excluse de unii, care, nu le-au inteles”, [fara a avea vre-o autoritate in domeniu, caracterizandu-le ca “necanonice”], prorocii au vorbit despre Mine (coroboreaza) _ Ioan 5/[24,25],39; _ Luca 24/25-[27],45,
si] despre “ridicarea Mea dintr-un Popor de Pastori /[ciobani romani din
Romania (vezi) _ Luca 2/8]”; _ Ioan 10/8,11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16, in vremea [aceasta] de pe urma (vezi) _ Deut.18/15,18; _ Faptele Ap. 3/22, [aceasta] *vreme [de pe urma], care nu a mai fost [niciodata]* (vezi) _ Dan.12/1, si, [asa cum este scris in prorocii], pe care, [posibil] nu Ma credeti [?] (vezi) _ Luca 16/29,31; 18/8;
_ Prorocii au vorbit despre [cum] “Cartea ramane pecetluita” _ Daniel 12/4,[9], *pana la Mine* (vezi) _ Ioan 4/25,[26]; _ Romani[a] 5/14; _ Faptele Ap.26/23, “implicit, vremea Sfarsitului Tainei (vezi) _ Matei 24/14; _ Apoc.10/7; _ Dan.12/4,[9], “taina, care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri” (coroboreaza) _ Coloseni 1/26; _ Romani[a] 16/25
…
astfel [sub]intelegandu-se ca, intreaga omenire, ”nu de ieri, nici de alaltaieri” (vezi) _ Iesirea /Trimiterea 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014, 2015,16, nu ati inteles *Taina Mea* _ Romani[a] 5/14, _ Apoc.10/7;
1/1, ”pana in ziua de Astazi” _ Romani[a] 11/8;
_ De mii de ani, preotii, pastorii si invatatorii, in teologii / felurite “Religii si Biserici”, care stau pe scaunul Meu _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,[13-14],15, incurca, [confunda] si amesteca, “notiunile”:
…
– Dumnezeu & Domnul, … Isus Hristos & Fiul lui Dumnezeu, … Faraon & Fiul Omului, … Maria & Fecioara, …Maria & Gheorghe etc, si astfel se
ratacesc si duc si pe ceilalti in ratacire _ Matei 15/[8],14; 22/29; _ Luca
6/39, [ratacindu-se] pe Calea Lata, fara sa apuce sa intre pe Poarta Stramta (coroboreaza) _ Isaia 29/[10-12],13-[15]; _ Matei 7/13-[15]; 23/13-[15]; …
…
_ Altii fac confuzie, posibil [ne]intentionata, prin care incearca sa transmita subliminal “fenomenul auto-victimizarii”, rastalmacind sensul notiunii “Exodul” / “Iesirea”/*Trimiterea* in sensul [de] “Exil”/*Exilare*, [si, in plus], “translatand ideatic / trans-mutand / translatand [fals istoric], fenomenul implicit al presupusei exilari, in vremuri[le] petrecute”, adica, in sensul ca ”s-ar fi petrecut in vremurile trecute”,
…
„in urma cu mii de ani” /[*cati ?, …2000 de ani ?!!! _ Tare va mai rataciti*], ”rastalmacirea” (vezi) _ Romani[a] 1/28; 16/18; _ Filipeni 3/19; _ 2 Petru 2/1-3; _ 1 Tim.4/7; 6/4,5; _ 2 Tim.3/[1-6],7,[8,9]; 4/3,4, fiind de fapt “o grava eroare prin care duc intreaga omenire in ratacire” (vezi) _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24, astfel, ”sint calauze oarbe” _ Matei 15/14; _ Luca 6/39; _ Isaia 6/[8],9,10; 9/16; …”lucrarea Mea” (vezi) _ Ioan 4/25; 5/25; 7/37; 9/4; _ Matei 5/17, implicand lumina (vezi) _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014, 2015,16; 12/35,36, ”Lumina fiind pre-vazuta [ca venind] in viitor”, implicit sensul deplasarii Spectrului Luminii – spre Rosu /[din]spre Violet spre Rosu /”vezi pilda, *Curcubeului*”]:
…
– “La inceput a fost seara / intuneric / noapte (vezi) _ Gen.1/1-5; _ Ioan 1/1-5, *inceputul / dimineata zilei a 7-a* /[inceputul noii Ere Astrale / implicita coincidenta cu Sfarsitul CalendaruluiMayas, in 21.12.2012] (vezi) _ Gen.1/31; 2/1; _ Is.9/1,2,[6], [zi] care “nu a mai fost [niciodata]” _ Dan.12/1,[4,9,13],3,10;
…
_”Adevarul / Lumina”, a fost pre-vazut[a] “a veni / a fi revelat[a]” in viitor /[cum ?, cand ?!], ”atunci cand omul va ajunge ca Mine” _ Gen.3/5, *dupa chipul si asemanarea Noastra* (vezi) _ Gen.1/[26,27],28, 31, cand se va fi Sfarsit /[vezi sensul] Savarsit / Implinit Legea Facerii _ Romani[a] 10/4, [si], se va fi implinit / desavarsit Legea Facerii / Nasterea Fiului Omului _ Ioan 13/31,[32],
…
[si] “va ajunge ca Mine” _ Iesirea /Trimiterea 4/1-[11], 2012, 2013, 2014, 2015, 16; _ Ioan 1/1-[11], 2012, 2013, 2014 -16; 10/8-[11], 2012, 2013, 2014, 2015, 16; 16/33, …”[va ajunge] ca Noi, cunoscand binele si raul” _ Gen.3/5,22; _ Apoc.2/7,[9];
_ Iesirea /”Trimiterea” 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16, …este in “vremea [aceasta] de pe urma” _ Dan.12/1; _ Deut.18/15,18; _ Faptele Ap.3/22,
…
cand, “rautatea omeneasca [ascunsa]”, *domneste si conduce, din locuri ascunse* /[pr]in secretizari] (citeste):
…
-*Astfel, au ajuns plini de orice fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de inselaciune, de porniri rautacioase; sunt soptitori,* _ Romani[a] 1/29-32; _ Iuda 1/10-16,
…
implicit[e] calicia si razboaiele, izvorate din
“starea” (vezi) _ Gen.1/24,25, [cum au pre-vazut prorocii] (vezi) _ Gen.6/5; _ Isaia 59/7; _ Mica 3/5,
si, pentru ca notiunea „prorocie” inseamna “pre-viziune in /[despre], viitor”,
…
atunci /[adica acum], in viitor (vezi) _ Ev.1/2,[3]; _ 1 Timotei 2/5; _ Galateni 4/4; _ Iesirea /Trimiterea 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16; _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014, 2015, [16-18],
…
[acum, in dimineata Zilei a 7-a] (vezi) _ Gen.1/31; 2/1; _ Matei 17/[1],2,3,[5]:
…
-*Am auzit glasul Domnului* (vezi) _ Isaia 6/[8],9,10,[11, 2012], 2013, … “atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea” _ Ioan 3/[16],19;
…
= Cu stima. –Mesia, in concordanta si conformitate cu prorocii[le] (vezi / coroboreaza) _ Isaia 7/14; _ Matei 1/[18,21],23;17/1,[2-4],5; 24/25-27,45, …-“Intelegeti ?”,
…
-„Vine dimineata / „Se crapa de Ziua [vine Lumina Zilei a 7-a] (coroboreaza) _ 2 Petru 1/19; _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16,
…
-*Si va fi Lumina !* (coroboreaza) _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Romani[a] 5/14; _ Faptele Ap.26/23; _ Dan.12/[1],3,10; _ Ioan 9/39,[40,41]; _ Matei 5/17; _ 1 Tesaloniceni 5/[19]-22;
…
_ Daca binevoiti, transmiteti mesajele Mele, si altora care „flamanzesc
si inseteaza dupa Mine” (coroboreaza) _ Matei 4/2; _ Luca 4/2; _ Ioan
7/37,[38,39]; 9/[39],40,41; 10/20; _ Isaia 52/6 -*Gheorghe Moise _ Iata-Ma!*; 55/1,[6-9],11; _ 1 Petru 2/1,2,[9], sa-si potoleasca foamea cu „hrana curata” (coroboreaza) _ Matei 4/4; _ Ioan 7/49; _ Osea 4/6,
…
„pentru cei care au dinti /[dantura], de rumegator, si carora le place iarba verde de pe camp” (coroboreaza) _ Geneza 1/29; 9/3,[4,5],
…
[si], daca sint[eti] din „Turma Mea / Ramasita / Turma Mica” (coroboreaza) _ Ioan 10/[1-5], 8,11, 2012, 2013, 2014, 2015,16; _ Romani[a] 11/[3]-5; _1 Petru 2/9; _ Luca 12/32; _ Ioan 6/29; 8/32; 16/33.
Catedrala Mântuirii Neamului se construieste intru slava lui Dumnezeu! ” ? Bati campii !
Stimati colegi , Akritas neica…Dumnezeu nu are nevoie de asemenea cladiri fariseice ,diavolesti ! ..ci de oameni buni treziti la realitate din educatia materialist diavoleasca carnivora !
. Nu te grabi la aruncat anatema si nu te supara , dar te-a luat valul patriotismului fara sa mirosi informatia inselatoare , ciuperca otravitoare ……….aceasta catedrala este inca o mare loja sionista care nu are nimic a face cu salvarea neamului ci cu distrugerea lui si afundarea lui in iad ! Exact ca pe fatada Templului sionist coral !
Calugarii nostrii adevarati predica pe camp si prin chilii !
https://saccsiv.wordpress.com/2012/03/02/foto-simbolul-yantra-shambala-la-catedrala-mantuirii-neamului/
da. asa este. aveti dreptate Dumnezeu nu are nevoie de asemenea jertfa, de cladiri fariseice, dar omul in nimicnicia lui de om are. neamului nostru ii e specific biserici micute, in care aerul mistic il transforma pe om de la intrare in pridvor….insa, in contextul globalizarii, in contextul Infricosatei Judecati care se apropie, e nevoie de o marturie a ortodoxiei, in fata imperialismului satanic occidental iudeomasonic. este adevarat, jertfa lui Dumnezeu, este: duhul umilit, inima infranta si smerita, fiecare inima trebuie sa fie Biserica pentru Dumnezeu, de aceea eu cred ca, Catedrala ortodoxa, in contextul actual de indoobitocire globala, de extindere a uraciunii pustiirii in locul cel sfant la nivel global, gratie ” binefacerllor” occidentului plin de „valori” o adtfel de constructie va avea mai mult rol de marturie, la Infricosata Judecata. rol de mantuire il are inima omului care este locul cel sfant, lacasul specific in care bunul Dumnezeu vrea sa salasluiasca. dar cum la ora actuala in societatea laica occidentala pregatita de sute de ani in occident, e mai greu…inima omului e deja ocupata la nivel global aproape, de pacat de vicii….si „valori” occidentale….si omul tot pleaca urechea la propagandistii inconstienti, indoctrinati satanic, sau platiti….e mai greu a razbi pina la inima omului sarman umilit si obidit de povara atitor griji si patimi….de aceea, o astfel de catedrala, are rolul ei.
Dumneata ai dreptate ,numai ca …..sa nu patim cum am patit cu Casa Poporului …..Ceausescu a construit-o pentru consolidarea Romaniei si a ajuns …. loja masonica .
http://www.galilei.hu/sajto/roman.html
Off topic (pe lângă subiect)
Am dat întâmplător peste un articol,zic eu,interesant despre strecurarea pâgânismului pe sub uşa prin dacism.Autorul este teolog (creştin ortodox).
Cred că merită citit şi publicat întrucât înca sunt destui oameni de bună credinţă ce se lasă atraşi şi seduşi de cântecul dulce in aparenţă al sirenei daciste.
http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.ro/2015/07/hristos-si-zalmoxis-in-contextul.html
Mulțumesc de referință. Am folosit-o.
Asta vrea Rotschild in Romania: moscheea mamut inseamna cartiere mamut impenetrabile pentru crestini
https://www.youtube.com/watch?v=EWNzd0HeXWU
Banlieues: Zemmour assimile islam et délinquance
Haidi, bre, ca o moschee in stil neo-otoman e facuta de fapt pe tiparul Sfintei Sofia – si ce, e asa de greu sa dai jos minaretele si semiluna si sa ridici crucea pe cupola? Si sa dai jos faianta din interior ca sa pictezi fresce ortodoxe? Daca nu vor sa ne dea Sf. Sofia inapoi, atunci ne luam noi o Sfanta Sofie langa Romexpo – caci inteleg ca porcii au fost deja ingropati in zona. Rotschild astia vor cam multe, dar nu mor caii cand vor cainii.
_ Despre, „Adventistii de Ziua a 7-a” [din Romania] (vezi prorociile / coroboreaza) _ Matei 7/15; 23/1,2,[3-10],13-15; _ 2 Petru 2/1-3; _ 1 Timotei 4/7; 6/4,5; _ 2 Timotei 3/[1-6],7,[8,9]; 4/3,4.
…
_ Aceasta este copia unui mesaj, [pe care puteti sa-l ignorati sau sa-l stergeti, daca nu va place], …transmis in pagina: …
…
_ http://www.ioncoja.ro/textele-altora/urmasul-lui-pantiusa/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+ioncoja+%28Ion+Coja%29&utm_content=Yahoo!+Mail
…
Moise Gheorghe
29.05.2013 la 10:24 pm
…
_ Reply: …[„Gheorghe Seculici era vicepremier şi ministru al Economiei în Guvernul Tăriceanu I la data promovarii lui Coldea în fruntea SRI. Seculici era şi şeful Cultului adventist de ziua a șaptea din Romȃnia şi avea relaţii importante în Statele Unite ale Americii, unde achiziţionase casa fondatorului cultului adventist ( situată în Vermont).”]
…
_ De mai multi ani de zile am incercat dilaogul pe teme de Cercetarea si
Revelare a Scripturilor, …cu cei ce-si zic “Adventisti de ziua a 7-a”/{urmasi
ai unei femei [numita] Ellen G.White – SUA}, …inclusiv cu [dintre] cei mai mari lideri ai lor din Romania si din SUA, [mii de mesaje la care refuza sa raspunda /(implicita cenzura / S.S.)] prin toate sistemele de comunicare electronica,
…in schimb, alegandu-Ma cu supraveghere si ascultare continua prin sisteme electronice dintre cele mai performante, …dupa ce, mai intai,
…
M-au deposedat de “resursele minime de intretinere”, pe care Mi le-au “confiscat, aparent judiciar / fals judiciar”, …prin acte si fapte abuzive si inscrisuri false [pr]in “falsa justitie din Romania”, …implicite fiind si felurite amenintari cu lichidarea, “daca mai apelez la justitie” /[implicati diversi agenti, (ca):
…procurori, judecatori, si o intreaga pleiada de neispraviti: -“tractoristi,
boschetari si alte [de regula] “categorii subcultura”/[medii caracteristice
S.S., … adica, tipic indivizilor si metodelor de lucru ale celor ce-si zic
“Servicii Secrete”];
…
_ Dupa ce, “presupusi agenti SRI”, au dorit anumite detalii legate de Cercetarea si Revelarea Scripturilor, …am inteles ca majoritatea „sediilor” de [asa-zise] “Biserici Adventiste de Ziua a 7-a” prin “asa-zisii pastori si profesori teologi”,
…
{[care de fapt *nu stiu nimic legat de “Destainuirea Scripturilor”*, …decat
“povesti si povestioare, [despre, si din, *Cartea pecetluita* (vezi) _ Daniel
12/4,9], …“basme si povesti lumesti si babesti”, …”ale oamenilor stricati
la minte, …lipsiti de Adevar, …de care trebuie sa va feriti”, …”slugi[nd]
pentru pantecele lor nesatule”, …”care Mi se impotrivesc” (vezi) _ 1 Timotei
4/7; 6/4,5; _ Matei 7/15; _ 2 Petru 2/1-3; _ 2 Timotei 3/[1-6],7,[8,9]}, …
…
despre care, am constatat refuzul de a dialoga deschis si sincer], …au creat
suspiciunea ca, de fapt sint, “centre / cuibare cu agenti sub acoperire,
colectori de informatii, …posibil pentru Serviciile Secrete Straine /
potrivnice Poporului Roman / Romaniei” (vezi) _ Romani[a] 1/1-15; 11/3-5; _ 1 Petru 2/9;
…
_ In data 15.05.2013, au revenit [doi presupusi (pastori) „Adventisti de
Ziua a 7-a”: …Cristea Marius si Popa Viorel], …la domiciliul Meu si
[in mod “diplomatic”], M-au atentionat /[avertizat] sa nu le perturb “actiunile
de evanghelizare din zona, din perioada curenta”,
…
dupa ce reusisem sa fac publice cateva mesaje, prin care precizam ca cei care-si zic “Adventisti de Ziua a 7-a”, se ratacesc si duc si pe ceilalti in ratacire, in concordanta cu prorocii[le] (vezi) _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24; _ Matei 7/15.
…
_ In contextul celor precizate mai sus, se incadreaza si precizarea de la
punctul -3), …aferenta postarii cu subiectul: …“Un interviu interesant cu HERVE RYSSEN”, din pagina:
…
_ http://www.ioncoja.ro/textele-altora/un-interviu-interesant-cu-herve-ryssen/, astfel:
…
Moise Gheorghe 29.05.2013 la 3:33 pm _ @ “Misu Croitor”, …
…
-3) _ Printre mesaje erau si unele privitoare la ratacirea omenirii, inclusiv a
celor ce-si zic “Adventisti de ziua a 7-a / o cohorta de rataciti, desradacinati
manati de Vanturile Traista Goala / Apusene”, …care-si zic “pastori”, care se
ratacesc si duc si pe altii in ratacire, potrivit cu prorocii[le] (vezi) _ 2 Petru 2/1-3; _ Romani[a] 16/18.
…
= Cu stima. – Moise Gheorghe, [care], talmacit, inseamna _*Mesia*, in concordanta si conformitate cu cu prorocii[le] (vezi) _ Deut.18/15,18; _ F.Ap.3/22; _ Ioan 4/25,[26]; _ Romani[a] 10/[14 – Care Nume ?!],17; _ Mat.17/1,[2-4],5; _ Romani[a] 10/17; _ Apoc.2/17; _ Is.52/6 -*Gheorghe Moise _ Iata-Ma!* /[-Se adeveresc prorocii[le]: -Nici unul nu cheama Numele Meu” (vezi) _ Is.65/1; _ Romani[a]10/[17],18-20; _ Luca 16/29,31; 18/8; 24/25-27,[45]; _ Romani[a] 5/14; _ Faptele Ap.26/23, …-*Inselatorul Acela* _ Matei 27/63; _ Ioan 20/9; _ Iesirea /[Exodul]/Trimiterea 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014 -16; _ Ioan 1/1,5,[11], 2012, 2013, 2014 -16;
10/[1-5],8,11, 2012, 2013, 2014 -16;
…
-*Cercetati toate lucrurile (.)* (vezi) _ 1 Tes.5/[19],20-22; -“Toate
Religiile”/*Toate popoarele chemate [la masa / hrana (vezi) _ Matei 4/4; _ Osea 4/6], …fara bani si fara plata* (vezi) _ Is.55/1,6-9,[10],11; _ 1 Petru 2/1,2;
…
_ Vezi: …_ http://mesia-romania5-14-ioan4-26.blogspot.com
…
posibil si probabil *cenzurat de catre cei care iubesc mai mult intunericul*, …[si, care-si zic S.S –“Servicii Secrete / Cia & Mossad, alias Sri”],
…
*mana-n mana cu cei care batjocoresc dregatoriile Poporului Meu (vezi) _ Romani[a] 11/3-5; _ 1 Petru 2/9*,
…
si care continua sa Ma batjocoreasca si sa Ma umileasca [de mai multi ani de zile], cum greu va puteti imagina (vezi prorocii[le]) _ Isaia 53/1,[2-5],6; _ Ioan 7/26; _ Luca 24/[25],26, implicati aceia care-si zic: …
…
– “Legiuitori / parlamentari, Guvernanti / Administratori, judecatori / procurori, politisti, …si alti
…
-*masss-media _ Internet, care i-Mi cenzureaza corespondenta*” (vezi) _ Ioan 3/[16],19; _ Ieremia 5/26-31; 9/3-5,8; _ Isaia 9/[15],16,[17]; 10/1-3; _ Mica 2/1-2; 3/11; 7/[1],2-4.
„cea mai urîtă ?” …..daca ar fi originala ottomana ,n-ar fi chiar asa de rau, ar fi chiar exotica ……………dar se poate si mai urit .Se pare ca ar fi inca un plan sionist / UE pentru deznationalizarea , deszmostenirea ,dezradacinarea si otravirea cultural / spirituala a poporului roman . ……….Am ajuns sa-l intelegem pe Ceausescu ……..imperialistii vor ocuparea si exploatarrea tarilor …..ecoul acel cuvinte i-mi suna in urechi …
Sondajul nu are cum sa nu fi fost trucat la modul cel mai abject cu putinta: sondajul cacaraului ‘Galma'(cum l-a poreclit Basescu mult inspirat de mutra ipochimenului) sustine o aberatie totala: cica o majoritate dintre votanti s-au declarat pentru construirea celei mai gigantice moschei din Europa, in Bucuresti!
O ineptie: am spus ca sunt absolut toti jidani la antena 3(Galma nu are cum sa fie altfel, baiatul este crypto, ca doar nu-l punea iudeul Voiculescu sef acolo, daca nu era si el un crypto ca si restul!!!)
Interesant este ce segment de populatie a ales pentru acest asa zis sondaj: s-a dus la vreo sinagoga? Ca papa Paul Katz?
Gadea se inspira de la verii lui de pretutindeni: iata exemplul BBC-ului caruia a inceput sa-i cada parul din cap si sa-i scada fruntea la cantar, de prea mult gunoi: imediat se gaseste un Cohen – de data asta chiar seful + nevasta(priviti ce bine seamana sublima cu un gandac de bucatarie, dar si cu Gadea la priviri, ca doar sunt rude!), deci imediat s-a gasit un cuplu care sa organizeze o scrisoare deschisa – stil sondajul lui Gadea – semnata de tot felul de sperietoare celebre SOLICITATE IN SECRET, care sa cante Hossannah BBC-ului cazut pe geanta, cu adresa catre David Cameron, ca sa le adune banii contribuabulului englez.
Numai ca s-au gasit si doua hahalere care n-au stiut sa-si tina gura, de au dat in vileag secretul lui Cohen , secret de escroc , care acum a dezlantuit furia in Parlament, visand doar la victorie.
Deh, in Anglia mai exista Parlament, in Romania , nu!
Asa ca Galma va purcede in continuare la activitati secretoase , cu potente lucrative.
In tot cazul, va invita cati turci cere criminalul Rotschild, pentru moscheea ce va sa fie instalata, peste Bucuresti.
Cititi despre scolile de manipulare ale Apusului:
Deceit of the BBC bosses and the ex Labour minister: Fury after it’s revealed TV chiefs cooked up letter of support from stars
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3163519/Luvvies-letter-defending-BBC-signed-29-celebrities-organised-corporation-bosses-says-Radio-1-star.html
Daca statul roman ar fi pus la dispozitie banii pentru constructia moscheii cu pricina totul ar fi fost in regula ,nimeni n-ar fi avut nimic de obiectat.
Ba s-ar mai fi facut si comentarii cum ca romanii sunt ospitalieri si toleranti cu minoritatile de toate felurile.
Dar statul roman a ales sa finanteze o catedrala ortodoxa ,pentru mintuirea neamului romanesc nu cea mai mare moscheie dintr-o capitala europeana .
Eeeeeii aici e buba :
In loc sa se manifeste corect politic adica altruist ,ecumenist, tolerant pina la prostie , statul roman e invinuit pe fata de ultra ortodoxism adica de nationalism de atitudine intoleranta fata de alte culte care pasa-mi-te n-ar primi acelasi dumicat cind se impartasesc de la bugetul statului.
Cit despre Gidea ,autorul acestei perverse diversiuni,care pune alaturi Catedrala Mintuirii Neamului Romanesc cu o moscheie mamut care umbla
prin capul turcaletilor ,ca proiect ,intr-o zona in care traiesc doad citeva mii de musulmani, despre Gidea zic sa-i dea Dumnezau dupa inima lui !
(dca are cumva vre -una , numai Dumnezeu stie)
Catedrala Mintuirii Neamului Romanesc…….glumesti amice , in realitate alta loja iudeo masonica cu crucea Shambala in prim plan in designul din fata catedralei ,la fel ca crucea Shambala de pe fatada Templului Coral .
am crezut ca maximum de circ a fost pe timpul lui basescu. dar nu! lucrul bine facut genereaza catirinca. incepand de la consilieri locali in sus bataia de joc la adresa poporului este sport national.
da’ si lu’ boborul place ….!