O istorie neelucidata: monumentul evreilor prefacuti in sapun
La intrarea in cimitirul evreiesc din Sarata, pe partea dreapta, se afla un monument din piatra, sub forma unui pasari, idee sugerata de inciziile laterale sub forma unor aripi, terminat in parte de sus cu o portiune metalizata, simbolizind o torta. Monumentul are pe frontispiciu o inscriptie in limbile romana si ebraica. Textul, desprins parca dintr-o alta lume, te copleseste prin mesajul sau: „Aici zac evreii prefacuti in sapun de bestiile fasciste intre 1939-1944. In amintirea lor infratiti-va popoare in lupta pentru o lume noua”.
La mai bine de 60 de ani de la declansarea terorii naziste, in care au murit milioane de evrei, povestea incredibila ne-a fost dezvaluita la Comunitatea Evreiasca din Bacau. „Stiu ca sub acel monument sint ingropate citeva mostre de sapun facut din cadavrele celor exterminati in perioada 1940-1942”, ne-a declarat Izu Butnaru, in virsta de 66 de ani, secretarul Comunitatii Evreiesti din Bacau.
Pentru ca era copil in acea perioada, el nu ne-a putut oferi mai multe informatii, dar este convins ca sapunul, desi nu a fost facut la Bacau, este de sorginte romaneasca. „S-a facut sapun din cadavrele celor ucisi in acei ani in Romania”, a spus Izu Butnaru.
Despre istoria acelui monument nu am putut afla informatii nici de la Izu Butnaru si nici de la Vigdar Hari, presedintele Comunitatii Evreiesti din Bacau. „N-as putea sa va spun nici cind a fost ridicat si nici de catre cine acel monument”, ne-a zis presedintele Hari.
Misterul monumentului evreiesc ni l-a dezvaluit Eugen Sendrea, expert in patrimoniu. „Monumentul a fost ridicat in anul 1953, in memoria victimelor fascismului. In fisele din 23 mai 1963 era considerat monument istoric. In noua lista a monumentelor din 1977, nu a fost inclus, deoarece existau incertitudini, conducatorul comunitatii evreiesti de atunci, Aizerman, precizind la un moment dat ca nu detine dovezi concrete ca acolo ar fi ramasite umane. Insa zvonul este ca sub monument sint depozitate opt lazi cu sapun facut din cadavrele evreilor”, a afirmat profesorul Eugen Sendrea din cadrul Centrului Judetean de Cultura Bacau.
Monumentul din cimitirul evreiesc ramine un spatiu peste care istoria a pus pecetea tainei. Si nimeni nu are curajul sa faca cercetari pentru a vedea ce este legenda si ce adevar in aceasta poveste. (C. Gh.)
La mai bine de 60 de ani de la declansarea terorii naziste, in care au murit milioane de evrei, povestea incredibila ne-a fost dezvaluita la Comunitatea Evreiasca din Bacau. „Stiu ca sub acel monument sint ingropate citeva mostre de sapun facut din cadavrele celor exterminati in perioada 1940-1942”, ne-a declarat Izu Butnaru, in virsta de 66 de ani, secretarul Comunitatii Evreiesti din Bacau.
Pentru ca era copil in acea perioada, el nu ne-a putut oferi mai multe informatii, dar este convins ca sapunul, desi nu a fost facut la Bacau, este de sorginte romaneasca. „S-a facut sapun din cadavrele celor ucisi in acei ani in Romania”, a spus Izu Butnaru.
Despre istoria acelui monument nu am putut afla informatii nici de la Izu Butnaru si nici de la Vigdar Hari, presedintele Comunitatii Evreiesti din Bacau. „N-as putea sa va spun nici cind a fost ridicat si nici de catre cine acel monument”, ne-a zis presedintele Hari.
Misterul monumentului evreiesc ni l-a dezvaluit Eugen Sendrea, expert in patrimoniu. „Monumentul a fost ridicat in anul 1953, in memoria victimelor fascismului. In fisele din 23 mai 1963 era considerat monument istoric. In noua lista a monumentelor din 1977, nu a fost inclus, deoarece existau incertitudini, conducatorul comunitatii evreiesti de atunci, Aizerman, precizind la un moment dat ca nu detine dovezi concrete ca acolo ar fi ramasite umane. Insa zvonul este ca sub monument sint depozitate opt lazi cu sapun facut din cadavrele evreilor”, a afirmat profesorul Eugen Sendrea din cadrul Centrului Judetean de Cultura Bacau.
Monumentul din cimitirul evreiesc ramine un spatiu peste care istoria a pus pecetea tainei. Si nimeni nu are curajul sa faca cercetari pentru a vedea ce este legenda si ce adevar in aceasta poveste. (C. Gh.)
*
Nota redacției – Subiectul acesta – săpunul evreiesc, îl punem în discuția cititorior noștri. Nu ca o dovadă de curaj, ci din nevoia de a pune capăt minciunii instituționalizate.
Nu vreau sa fiu cinic dar folosirea cadavrelor umane pe post de ingrasamint natural este o propunere moderna si luata serios in consideratie. De ce nu si sapun?
Se pare ca nu mai este asa de imoral cind e vorba de afaceri si bani.
Recunosc ca ma cutremur la acest gind dar urmariti aceste link-uri:
https://www.vice.com/ro/article/9k4747/primul-stat-care-va-transforma-cadavrele-umane-in-ingrasamant
https://www.cotidianul.ro/ingrasaminte-naturale-pe-baza-de-om/
https://www.cotidianul.ro/ingrasaminte-naturale-pe-baza-de-om/
S-or fi gindit si nemtii sa recicleze materia organica in conditii de criza extrema.
Ar fi interesanta o discutie pe tema asta.
Este moral sau nu? Este mai bine pentru mediu sau nu?
E mai bine sa fii incinerat sau sa te descompui inutil intr-un cavou decit sa te faci util si dupa moarte si sa aduci un ultim serviciu oamenilor?
Oricum, se pare ca reciclarea partiala a corpului omenesc (donarea de organe) este destul de larg acceptata. De ce nu si reciclarea totala?
Daca ziceati c-au facut asta ukraineni mai ca ca credeam dar poporul lui Schiller si Goethe …….Nu!
Nu, nu-i simpatizez in mod deosebit pe nemti. Am avut si avem numai necazuri din cauza lor.
Un lucru nu inteleg totusi: si-a pus cineva intrebarea de unde vine discriminarea asta?
Adica de ce numai evreii au fost facuti sapun?
Ceilalti prizonieri inchisi in lagare cum au fost tiganii, rusii, polonezii, cehii, slovacii si prizonierii militarii din rindul Aliatilor de ce nu au fost facuti sapun? N-am auzit nici o plingere in acest sens.
Ciudat. Cred ca ar trebui investigat mai profund. Ce marturii ne-au lasat ceilalti prizonieri care nu erau evrei si care nu se poate sa nu fi auzit de grozaviile astea fiind in aceleasi lagare?
Sapunul trebuie trimis la TelAviv. Poate fi excavat, caci nu este vre-o ramasita umana care sa necesite o autorizatie de exhumare. Evreii pot aprinde „lampile cu abajur din piele de evreu” si sa se spele de pacatele minciunilor lor infinite cu sapunul gratis de Bacau.
Cat despre lasitatea autoritatilor, a functionarimii romanesti este de scris romane peste romane.
Gestul de generozitate va fi apreciat cu siguranta, gratuitatea sapunului este si ea un ghiseft; nu?
minciuna săpunului
Săpun etichetat RIF
Minciuna săpunului face parte din propaganda de atrocități a Aliaților . Se spunea că săpunul a fost făcut din grăsime umană de la deținuții morți din lagărele de concentrare. Zvonul persistă până în zilele noastre. Profesorul evreu Yehuda M. Bauer a descris unele reprezentări de groază anti-germane ca fiind falsificate și infirmate (de exemplu, evreii erau rezumați la săpun ), acest lucru nu era de folos în Republica Federală : aceste „povestiri” binevenite nu sunt perturbate de educatorii extremiști germani. . [1] [2]
Cuprins
1 povestea unei minciuni
1.1 Două vase cu săpun
1.2 Abrevierea RIF
1.3 martori cheie
1.4 Săpun îngropat
2 Cauzele istorice ale minciunii săpunului
3 Vânzarea de piese rare
4 Sapun cadou
5 Vezi si
6 referințe
6.1 retea mondiala
6.2 contribuția filmului
7 note de subsol
povestea unei minciuni
propaganda bolșevică
Grăsime evreiască pură pe Ebay ca săpun de ras. Faptul că J-ul apare ca un I are legătură cu încercările de a acoperi crimele naziste, care au putut fi descoperite numai după eliberarea Germaniei lui Hitler.
Rabinul de la New York Stephen Wise , președintele Congresului Mondial Evreiesc și inventatorul celor șase milioane de argumente, a declarat încă din noiembrie 1942 că germanii fabricau săpun [3] (și îngrășământ) la scară industrială din cadavre în mare parte evreiești și erau chiar și îngroparea cadavrelor din cauza valorii lor, care era stabilită la 50 de mărci Reich, fusese din nou exhumată. [4]
Procurorul sovietic de la Tribunalul de la Nürnberg , Oberjustizrat Smirnow , a susținut pe 19 februarie 1946 că grăsimea a fost obținută din cadavrele evreilor profesorului Spanner la Institutul de Anatomie din Danzig . Superiorii lui Spanner, Reichert și Borkmann, au dat acest ordin. Ministrul Educației Reich Rust , liderul Reich-ului pentru Sănătate Dr. Conti , precum și Gauleiter din Danzig Forster și mulți profesori de la alte institute medicale au inspectat extragerea grăsimii. Ca probă, procurorul-șef a depus mărturia unui tehnician de laborator numitSiegmund Masur în fața instanței sub numărul URSS-197 : [5]
„În februarie 1944, prof. Spanner mi-a dat o rețetă pentru a face săpun din grăsime umană. Această rețetă a prescris: fierbeți 5 kilograme de grăsime umană, 10 litri de apă și 500 până la 1.000 de grame de sodă caustică împreună timp de două până la trei ore și apoi lăsați-le să se răcească.”
Apoi, la 27 iulie 1946, procurorul britanic Sir Hartley Shawcross a repetat această poveste într-o enumerare a presupuselor crime ale germanilor: [6]
„Ocazional, chiar și cadavrele victimelor lor au fost folosite pentru a umple lipsa de săpun din timpul războiului”.
Procuratura de la așa-numitul proces IG Farben , al șaselea dintre cele douăsprezece procese ulterioare de la Nürnberg, a repetat acuzația: [7]
„În unele cazuri, s-au făcut încercări de a folosi grăsimea din corpurile victimelor în producția comercială de săpun”.
Două vase cu săpun
Mai mult, potrivit unui raport din Süddeutsche Zeitung din 22 februarie 1946, printre altele, procurorii au prezentat două oale cu un astfel de săpun, presupus din grăsime umană. Această afirmație a provocat o mare agitație; iar știrile au făcut înconjurul lumii. prof. dr. Rudolf Spanner a fost susținut de personalități și organizații evreiești ilustre precum „ vânătorul de naziști ” Simon Wiesenthal , istoricul William L. Shirer [8] , propagandistul sovietic Ilya Ehrenburg [9] și Liga Anti-Defăimare din B’nai B’rith [ 8] 10] vânat și vânat, și acolo unul la Nürnbergnu l-a putut pune mâna pe el, parchetul RFG a continuat cercetările. Aceste investigații au fost raportate – dar nu și rezultatul investigațiilor împotriva lui. Doar la cerere, procuratura din Flensburg a raportat printr-o scrisoare din 25 ianuarie 1968 sub dosarul nr. 2a Js 475/68 S că procedura împotriva profesorului Spanner a fost întreruptă „după ce cercetările au arătat că săpunul din cadavre umane din Institutul de anatomie al Academiei de Medicină din Gdańsk nu a fost înființat.”
Începând cu Gitta Sereny în 1974 [11] , din ce în ce mai mulți istorici au recunoscut că povestea săpunului făcut din cadavre nu este adevărată. Cu toate acestea, presupusa probă „ URSS-393 ” se află acum în Palatul Păcii din Haga și este prezentată vizitatorilor curioși ca fiind autentică. Cu toate acestea, scrisorile prin care se solicită o analiză controlată de instanță a săpunului sunt ignorate.
Abrevierea RIF
Au existat mereu zvonuri noi despre acest săpun. De exemplu, s-a susținut că abrevierea RIF , care a apărut pe un săpun militar german și însemna „Reichsstelle für Industrielle Fettversorgung” (Reichsstelle für Industrielle Fettversorgung), însemna de fapt „Grăsime evreiască pură”, ceea ce este o prostie totală. „Pure Jewish Fat” ar fi fost prescurtat la RJF, dacă este ceva. Se știe că J a fost adesea folosit în loc de I, dar cazurile în care acesta a fost folosit exact invers nu sunt cunoscute.
Aparent, legile logicii nu se aplicau propagandistilor atrocitatilor. Printre cei mai zeloși propagatori ai minciunii săpunului a fost „ vânătorul de naziști ” evreu Simon Wiesenthal , care a scris în 1946:
„În ultima săptămână a lunii martie 1946, presa românească a purtat o veste inedită: în micul oraș românesc Folticeni, cu toată ceremonia de înmormântare și de solemnitate, au fost îngropate 20 de cutii cu săpun în cimitirul evreiesc […] casete era numele RIF – „Purely Jewish Fat” […]
La sfârșitul anului 1942 a fost folosit pentru prima dată cuvântul teribil „transport pentru săpun”. Era în Guvernul General și fabrica era în Galicia, la Belzec. Din aprilie 1942 până în mai 1943, 900.000 de evrei au fost folosiți ca materie primă în această fabrică […]
Pentru lumea culturală, plăcerea cu care naziștii și soțiile lor din Guvernul General priveau acest săpun este poate de neînțeles. În fiecare săpun ei vedeau un evreu care fusese fermecat de el și, prin urmare, împiedica să lase un al doilea Freud , Einstein sau Ehrlich să crească […]
Îngroparea acestui săpun într-un orășel românesc pare ceva supranatural. Vai fermecat care se află în acest lucru mic de uz zilnic sfâșie inima umană deja pietrificată a secolului al XX-lea. În epoca atomică, întoarcerea la bucătăria vrăjitoarei medievale întunecate pare o fantomă. Și totuși este adevărul !” [12]
Wiesenthal și-a repetat afirmațiile în același an:
„Răspunsul grozav pe care l-a provocat articolul meu „RIF” mă face să dau mai multe detalii despre ceea ce se întâmplă în Guvernul General . În mai 1943, emisiunea de radio din Londra în poloneză conținea informații derivate din acest raport despre Belsetz și RIF. Astfel, a fost expusă o „industrie” (industrie a săpunului făcută din evrei morți) pentru care limbajul uman este prea sărac pentru a-și descrie cruzimea. Fostul Gauleiter Globocznik, aflat acum în închisoare, va avea ocazia să ofere informații mai detaliate despre acest brevet german, în ciuda mărcii SS .” [13]
martori cheie
Că acest săpun nu a existat este confirmat de doi martori cheie complet nebănuiți, și anume Shmuel Krakowski , directorul arhivelor „ Memorialului Holocaustului ” israelian Yad Vashem , și un alt istoric important al „Holocaustului” israelian, Yehuda Bauer . Ambele au arătat absolut clar în mai 1990 că această formă de săpun nu a existat niciodată. Cu alte cuvinte, a fost un caz clasic de propagandă cu atrocități . Cu toate acestea, acest basm apare în mass-media la fel de regulat ca monstrul din Loch Ness .
Producătorul de film evreu Artur „Atze” Brauner a repetat minciuna de săpun pe pagina 3 din Frankfurter Allgemeine Zeitung pe 6 mai 1995:
„Împotriva uitării, căci cum să uităm că Ilse Koch , soția comandantului Buchenwald , avea abajururi făcute din pielea victimelor moarte, că părul victimelor era folosit pentru saltele în gospodăriile germane, iar săpunul era făcut din slăbiți? corpurile celor gazați”.
Potrivit unei declarații a membrului Consiliului Central Philipp Auerbach (Nuremberg Press din 8 martie 1948), el a produs săpun pentru uzul personal al lui Hitler, ca „dezinfectator de lagăr” la Auschwitz .
Până în 2009 a existat un text pe site-ul mondial al Muzeului Auschwitz – Birkenau care a vehiculat minciuna săpunului: „ Grăsimea umană se făcea săpun în timpul războiului ”
Săpun îngropat
Sapunuri cu rituri evreiești pline au fost îngropate în cimitire evreiești din întreaga lume. Chiar și astăzi, de exemplu, la Nisa (Franța), [14] Sighet (România), [15] Magdiel (Israel), Nahariya (Israel) [16] sau Guanabacoa (Cuba) [17] [18] „monumente de săpun” vezi ale cui inscripţii se referă la „săpunul de la sfinţi oameni” îngropat acolo.
Dar se pare că nu tot săpunul a fost îngropat. Într-o conferință de presă din 9 noiembrie 2008 în ziarul local „Kleine Zeitung”, Gerard Sonnenschein , președintele comunității religioase evreiești din Graz , a declarat că săpunul fabricat din evrei se vinde încă în Austria în anii 1950 .
Monument al săpunului într-un cimitir evreiesc din Guanabacoa, Cuba. Pe piedestal scrie: „Cinstește-ți memoria. Aici sunt îngropate bucăți de săpun făcute din grăsime umană evreiască, părți din cele șase milioane de victime ale barbariei naziste din secolul al XX-lea. Pace rămășițelor lor.” [18]
Monumentul „martirilor persecuției” într-un cimitir evreiesc din Nisa : „Această urnă păstrează din cadavrele fraților noștri deportați săpunul gras uman făcut de germanii celui de-al treilea Reich .” [14]
4 august 1947: Evreii îngroapă o mare cantitate de săpun într-un cimitir din România într-un rit de înmormântare evreiesc complet. [19]
„Monumentul Săpunului” din Sighet, România. [15]
Elie Wiesel lângă „Monumentul Săpunului” din Sighet, România. [20]
Cauzele istorice ale minciunii săpunului
Se poate presupune că poveștile de groază despre presupusa prelucrare industrială a evreilor nu sunt o invenție nouă, ci își au originea într-o revendicare mai veche de propagandă antigermană . În 1917, Times of London a publicat un articol lung și detaliat despre o presupusă fabrică germană de procesare a deșeurilor de lângă Koblenz , unde mănunchiuri de soldați germani morți soseau în fiecare zi și erau fierte în cazane mari pentru a produce stearina și ulei rafinat. [21]Cu toate acestea, acest zvon absurd a fost rapid recunoscut în străinătate ca propagandă fără nicio legătură reală. Sir Austen Chamberlain a spus Camerei Comunelor britanice în 1925 că speră că „ acest zvon fals nu va mai fi vehiculat ”. [22]
Vânzarea de piese rare
În septembrie 2013, o bucată de grăsime evreiască pură, pe care naziștii o foloseau ca săpun de ras, a fost oferită pe Ebay la un preț de pornire de 450 de euro. [23]
Sapun cadou
La o întâlnire cu liderii Congresului Mondial Evreiesc de la Berlin, care a inclus de ex. s-a învârtit în jurul Iranului , potrivit președintelui Congresului Evreiesc European și al Congresului Evreiesc din Rusia , Moshe Kantor , cancelarul Angela Merkel a primit de la el un săpun despre care se spunea că ar fi fost dat prizonierilor din lagărul de prizonieri de la Auschwitz în timpul celei de -a doua lumi Război înainte de a fi trimiși să intre în presupusa „camera de gazare” pentru a-i face să creadă că merg la duș. Întrebat de alți evrei la ce se gândește, Kantor, care a fost și la Vladimir Putin , a răspunsși alți lideri mondiali pretind că au dat astfel de săpun: [24]
„Gândul meu din spatele săpunului a fost: vom lăsa istoria să se repete? Vom pune lumea în pericol cu un alt holocaust ? Îmi dau seama că modul în care mi-am prezentat cauza nu a fost politicos, dar cred că, dacă vrem să influențăm liderii mondiali astăzi, trebuie să o facem într-un mod creativ – într-un mod care să-i impresioneze sau poate să-i șocăm. Dar mesajul nostru ar trebui să fie transmis.”
Vezi si
capete micsorate
Obiecte realizate din piele umană
Mobilier din oase umane
Manualele Holocaustului
referințe
retea mondiala
Atenție 2.png Pe lângă referințele enumerate, vă rugăm să rețineți și acest avertisment !
Minciuni și adevăr, partea a II-a, Săpun, abajur și minciună cu cap mic
Saga săpunului pe care nemții o fac din dușmanii lor
SeppDepp despre minciuna săpunului
http://www.kirchenlehre.com/seife.htm
nexusboard: Minciuna de săpun
Text în engleză cu imagini
Studiu de Mark Weber, IHR, engleză
Prudență! Literatura de reeducare in sens antigerman!
Joachim Neander: „Săpun din grăsime evreiască” – Despre istoria impactului unei legende urbane
contribuția filmului
Herbert Pitlik : Sunt săpunurile făcute din grăsime evreiască, țesăturile din părul victimelor etc. încă fapte istorice
note de subsol
De exemplu în producția MDR „Povestea noastră” (episodul: „When the Tommys came to the north” din 23 decembrie 2013) cu următoarea afirmație: „ Nu trebuie să uităm: am făcut săpun din copii ”.
David Korn : Cine este cine în iudaism? FZ-Verlag . ISBN 3-924309-63-9
Saul Friedländer , Martin Pfeiffer : „Al treilea Reich și evreii: anii distrugerii, 1939-1945”, p.491 ( previzualizare limitată pe Google Books )
Ottawa Citizen 25 noiembrie 1942 p20: Says Two Million Jews Wre Killeds de naziști ( Google News )
Că naziștii au stabilit un preț de 50 de Reichsmarks pentru fiecare cadavru – majoritatea evrei, dr. Wise a indicat – și revendică cadavrele de civili uciși pentru a fi „procesate în mărfuri vitale pentru război, cum ar fi grăsimi de săpun și îngrășăminte. El (Hitler) chiar exhumează morții pentru valoarea cadavrelor”, dr. Wise a spus în timpul unei conferințe de presă la scurt timp după ce a discutat cu Departamentul de Stat. […] „Departamentul de Stat a pus în sfârșit la dispoziție astăzi documentele care au confirmat poveștile și zvonurile despre exterminarea evreilor în toată Europa condusă de Hitler”, a spus el. „În campanie sunt folosite diverse metode”, a spus el, „și medicii naziști au descoperit că una dintre cele mai simple și mai ieftine metode este injectarea de bule de urechi în venele victimei. Un medic nazist poate trata mai mult de 100 de oameni pe oră prin această metodă.
Der Prozeß gegen die Hauptkriegsverbrecher vor dem Internationalen Gerichtshof Nürnberg, Nürnberg 1947, Bd. 8, S. 656
Der Prozeß gegen die Hauptkriegsverbrecher vor dem Internationalen Gerichtshof Nürnberg. Nürnberg 1947, Bd. 19, S. 566-567
Trials of War Criminals before the Nuernberg Military Tribunals. United States Government Printing Office, Washington, 1950, Bd. 7, S. 55. (LoC|Mazal)
In some instances, attemps were made to utilize the fat from the bodies of the victims in the commercial manufacture of soap.
96-book.png William L. Shirer: Ascensiunea și căderea celui de-al treilea Reich: o istorie a Germaniei naziste , Simon & Schuster, ediția a treia 1990, p. 971, ISBN 0671728687 (Prima ediție a acestei cărți a apărut în 1960)
96-book.png Ilja Ehrenburg : Războiul: 1941-1945 , Volumul 5, World Pub. Co. 1964, p. 30
„Am ținut în mână o prăjitură de săpun ștampilată cu legenda „săpun evreiesc pur”, preparat din cadavrele unor oameni care fuseseră distruși. Dar nu este nevoie să vorbim despre aceste lucruri: s-au scris mii de cărți despre ele”.
Earl Raab: The anatomy of Nazism , Anti-Defamation League of B’nai B’rith 1961, p. 20, ISBN 0884640132
„Procesul de brutalizare nu s-a încheiat cu crimele în masă în sine. Cantități mari de săpun au fost fabricate de cadavrele celor uciși”.
96-book.png Gitta Sereny : În acel întuneric: de la uciderea prin milă la crima în masă , Deutsch 1974, p. 141
„Povestea universal acceptată conform căreia cadavrele au fost folosite pentru a face săpun și îngrășăminte este în cele din urmă infirmată de Autoritatea Centrală Ludwigsburg, în general foarte de încredere, pentru Investigații asupra naziștilor. crimă”.
Simon Wiesenthal: Fabrica de săpun Belzec , în: The New Way , nr. 17, 18, Viena 1946
Originalul german tradus aici mecanic : spune tot .
Seifenlüge
https://de.metapedia.org/wiki/Seifenl%C3%BCge