Ion Coja <ioncoja13@gmail.com>

Fwd: Programul electoral al lui M.Moise@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

pastun vitali  17 mai 2018, 10:28
Răspunde la: pastun vitali
Către: Ion Coja <ioncoja13@gmail.com>

Program  detaliat.

                     Mircea Moise viitor candidat independent
Alegerile Prezidentiale 2019 

ATENTIE ! aici este programul detaliat
     Programul restrans si alte informatii sunt pe foile urmatoare
Deasupra liniei Rosii de sus dati clic pe numele  foilor dorite.
—————————————-

   “ Viziunea mea pentru viitorul Romaniei”.

1. Voi fi candidat independent la functia de presedinte al Romaniei, cu conditia sa fiu sustinut cu 200.000 de semnaturi din partea cetatenilor Romani care au increderea ca voi readuce Romania la normalitate, iar prin voturile alegatorilor care ma aleg, sa fie inclus si valabil votul  pentru „Romania Republica Prezidentiala”.

2. De la bun inceput vreau sa fie clar pentru toti cetatenii Romani ca prin aceasta intentie nu am absolut nici un interes personal sau pentru apropiatii mei. Am doar o dorinta pentru tara in care m-am nascut si am trait cea mai mare parte din viata mea si al carui cetatean sunt, ca sa nu mai fie distrusa de straini, de proprii conducatori si de propria populatie. Cu toata varsta mea inaintata care ma mai tradeaza cate odata, sunt capabil sa conduc Romania pentru ca nu am trecut prin viata ca rata prin balta ci am asimilat o experienta vasta in multe domenii in care am activat. Pentru ca am trait viata activa jumatate in comunism si jumatate in capitalism, stiu cum trebuia Romania sa treaca de la un sistem la altul, trecere care trebuie si astazi aplicata, modificata si continuata. Sunt discutii fiindca eu locuiesc in Germania nu as fi potrivit sa conduc Romania. Dimpotriva dupa  Revolutie cel putin primul presedinte trebuia ales unul care a trait si activat in democratia capitalista si nu unul care a studiat si practicat comunismul sovietic.

3. Pina in prezent nici un candidat la presedintie nu a expus un program vizionar atat de amplu ca al meu cu posibilitatea reala de a fi finantat si dus la bun sfarsit. Chiar daca unii ar fi fost capabili si actualmente ar fi unii capabili de un program amplu si realist, nu vor putea sa-l puna in practica si nici nu vor avea curajul.

4. Inainte de a fi implementat acest program va fi discutat cu specialisti, corectat, imbunatatit si completat. Dupa ce va fi adus la cunostinta parlamentului, populatiei, si votat, vafi implementat pe segmente in functie de prioritati.

5. Dupa Revolutie Romania a fost distrusa in serie dar nimeni nu a reusit sa reconstruiasca ceva din ce s-a distrus. Nu vad nici in viitor pe cineva sa o refaca. Sunt singurul care imi pot asum reusita de a redresa Romania spre o cale normala intr-un timp rezonabil, si asta nu pentru ca sunt un iluzionist ca sa fac „ocus pocus preparatus” si imediat sa curga lapte si miere ci pentru ca am 30 de ani de experienta activa in Comunism si tot atata in Democratia Capitalista, si fiindca in functiile de stat si mai ales in conducere vor fi numiti numai oameni potriviti si capabili cu conditia ca populatia Romaniei sa ma sustina in toate actiunile.  Intentia mea este de a se implicarea in sistemul de conducere si functionare a tarii si in partidele politice,  persoanele capabile de a-si exercita atributiile de serviciu in mod profesional si corect printr-o selectionare riguroasa ca in sistemul privat. Pana cand partidele vor reusi sa implementeze aceasta norma voi restrange implicarea partidelor in conducerea tarii.

6. Romanii sa nu inteleaga ca din momentul cand as deveni Presedinte in Romania ar curge imediat lapte si miere, fiindca nu am puteri supranaturale, ca sa zic „ocus pocus preparatus” si imediat sa fie salariile, scolile, spitalele, autostrazile si celelate ca in Germania. Toate acestea se vor realiza mult mai repede decat au realizat cate ceva cei care au condus tara pana acum si a cei care ar putea sa fie alesi in viitor asa cum au ales in trecut de o populatie care inca nu s-a trezit. Daca majoritatea cetatenilor Romaniei isi dau seama de realitate si care este sansa de a aduce Romania pe un drum normal, ma vor vota si ma vor sustine, eu cu cei mai buni dintre cei mai buni oameni la conducerea tarii, vom reusi ca in cel mai scurt timp posibil sa readucem Romania in randul tarilor Europene.

7. Pana acum doar s-a vorbit, promis, laudat, criticat, controlat, verificat, arestat, cercetat, condamnat etc. dar degeaba, s-a batut pasul pe loc iar daca s-a facut ceva, aceasta datorita investitorilor straini si multinationalelor. De acum inainte ne vom pune pe treaba cu rezultate vizibile.

8.

9. Asa cum am intitulat organizatia initiata de mine, principala mea vointa este de a face dreptate in Romania.

10. Din momentul cand eu sau majoritatea alegatorilor mei vom considera ca munca si activitatea mea nu dau roadele scontate imi voi da demisia.

11. Schimbarea formei de guvernamant in Republica Prezidentiala si o democratie combinata reprezentativa si participativa, Presedintele avand drepturi legislative si executive, prin consultarea expertilor si a poppulatiei sau la cerinta poporului, si dreptul de veto in toate deciziile. Presedintele va avea mai multe servicii in subordonarea sa. (Inca din timpurile vechi Romanii au fost obisnuiti sa aiba un conducator ales de popor de la care sa astepte sa-i calauzeasca si sa raspunda cerintelor lor. Odata cu implementarea democratiei reprezentative intr-o Romanie semiprezidentiala presedintele tarii este ales de Romani dar atributiile lui constitutionale sunt limitate. Din aceste motive Presedintele nu mai poate satisface solicitarile populatiei iar increderea si popularitatea lui scade vertiginos imediat dupa preluarea functiei. Pe aceste considerente si altele este necesar ca presedintelui sa i se dea posibilitatea de a putea la candidatura sa prezinte un program de activitate pe care sa si-l poata indeplini precum si cerintele celor care l-au ales. In Democratia combinata Representativa si Participativa Poporul va fi reprezentat de candidati alesi de alegatori pe timp ne limitat si pe care alegatorii au posibilitatea sa-i suspende dupa perioada de proba sau sa-i pastreze in functie, pana ce alegatorii considera ca nu mai corespund  functiei).

12. Vice-Presedinte va fi o noua functie cu care Presedintele Romaniei isi va imparti sarcinile si activitatea.

13. Se va reinfiinta cancelaria prezidentiala condusa de un Cancelar propus si votat de serviciile din subordinea sa si numit sau destituit daca e cazul de presedintele Romaniei. In subordinea cancelariei prezidentiale sunt: Siguranta Nationala care va uni Armata Romana, Relatiile internationale de stat, SRI, SIE, Procuratura, DIICOT, Politia, Penitenciarele, Pompierii si Serviciul central de control. Presedintele Romaniei trebuie sa aiba parghiile necesare pentru indeplini cererile celor care l-au ales si care pot sa-l destituie daca nu e capabil sa le indeplineasca aceste cerinte sau actioneaza impotriva tarii si poporului.

14. In subordinea directa a presedintelui vor fi: Administratia prezidentiala, Consiliul Suprem de Aparare a Tarii, Compartimentul pentru Probleme cetatenesti, audiente si petitii, toate departamentele existente in prezent si Tribunalul Dreptatea care va avea rol de a corecta greselile sau abuzurile Înaltei Curti de Casatie si Justitie, rejudecand procesele pentru fapte deosebit de grave contestate si aprobate contestarile.

15. Toti consilierii organelor si institutiilor de stat nu vor fi votati  ci angajati prin concurs si incadrati ca salariati permanenti sau colaboratori im functie de necesitati. Acestia se vor supune legilor generale de munca. Vor fi reduse functiile de consilieri  pentru ca organele de conducere vor avea studii in anumite specialitati ne mai avand nevoie dee consilieri in aceste directii.

16. Consilierii primariilor vor fi inlocuiti cu reprezentanti locali voluntari alesi anual, care vor primi o retributie de participare la sedintele de lucru, in functie de participarea activa. Consilierii de specialitate vor fi angajati ca si colaboratori. Aceasta modificare va duce la reducerea cheltuelilor de personal, cheltueli care pot fi dirijate pentru alte necesitati. 

17. Revizuirea si imbunatatirea sistemului de conducere a tarii si adaptarea lui la conditiile actuale. Sistemul democratic actual are doua parti slabe pe care cei care l-au gandt si implementat nu le-au sesizat sau le-au trecut cu vederea pentru ca le puteau folosi legal in favoarea lor. 1. poate fi folosit in interes propriu sau sau de grupuri mafiote care se afla la conducere. 2. puterea decizionala este si in mana persoanelor incapabile, inculte sau chiar a idiotilor.

18. Pentru salvarea Romaniei din impasul in care se afla si asigurarea Romanilor o viata decenta intr-un mediu sanatos din toate punctele de vedere, este necesar un sistem de conducere democrat, combinat reprezentativ/participativ, controlat si orientat in sensul vointei societatii civile. Pentru implementarea si functionarea acestui sistem este necesara adoptarea unei legislatii deosebite, care daca va fi nevoie va fi mentinuta pana cand va produce efectul scontat, dupa care se va reveni la o legislatie actualizata la timpurile respective. Sistemul reprezintativ s-a dovedit ineficient si ne reprezentativ, reprezentantii actionand in interesul lor si nu al celor pe care ii reprezenta, atat in Romania cat si in alte tari din UE, fiind necesara o schimbatre in acest sistem dorita si de alte tari. Sistemul participativ a foat pana in ultimii ani aproape imposibil de infaptuit. Datorita desvoltarii tehnice de comunicare si emanciparea culturala a cetatenilor unui stat, sistemul participativ are sanse mai mari de a putea fi implementat. In Romania dataorita diferentelor culturale si tehnice fata de celelalte tari din UE vom incerca sa implementam acest sistem treptat si combinat cu sistemul reprezentativ.

19. Primariile vor organiza Adunari Generale la care in afara de personalul desemnat pot participa toti cetatenii comunei, care pot lua cuvantul la discutii, face propuneri, critici, si vota deciziile propuse. Aceasta se va face pentru ca cetatenii locali sa poata participa activ la gospodarirea localitatilor in care locuiesc, deci un segment de sistem participativ.

20. In aceasta democratie Reprezentativ/participativa vointa populatiei de cel putin 51%  din participanti va avea rol consultativ, iar minimum 67% va avea rol decizional. In cazul ne implinirii acestor prerogative decizia va apartine parlamentului.

21. Statul in slujba cetateanului adevarat si nu impotriva lui. In general organele de stat sunt influentate de persoane sau grupuri bogate si in general cu bogatii obtinute ilegal. Cetatenii modesti in avutie fata de cei bogati au o trecere mai mica in fata statului ceea ce exprima si zicala ca bogatul are totdeauna dreptate iar saracul trebuie sa traga ponoasele. Aceasta practica trebuie sa dispara si statul sa fie in slujba cetateanului corect.

22. Reorganizarea si depolitizarea guvernului, institutiilor si intreprinderilor de stat, iar ocuparea functiilor se va face dupa regulile meritocratiei. Una din cele mai grave greseli facute de guvernarile de pana acum a fost acordarea cu destinatie a a functiilor de conducere in institutiile si intreprinderile de stat, ceea ce a facut ca aceste functii sa fie in general ocupate de persoane incapabile pentru aceste functii, care a dus la functionarea deficitara a institutiilor si intreprinderilor de stat. In viitor toate incadrarile in functiile de stat trebuie facute in urma unor examinari profesionale si rigide. 

23. In institutiile si intreprinderile de stat  conducatorii cat si angajatii trebuie sa aiba cazierul curat si sa nu fie in faza de cercetare pentru comiterea unei infractiuni penale. Este o problema de conduita si exemplu personal, foarte importanta pentru subalterni si noua generatie si mai ales ca acestia sa fuga ca dracul de tamaie de a comite o frauda penala.

24. Reducerea birocratiei si a aparatului de stat la minimul posibil si eficientizarea lui prin inregistrarile si circulatia documentelor in sistemul IT si conectarea online a institutiilor si intreprinderilor. De asemenea se vor evita anumite operatii scrise inlocuindu-se prin responsabilitatea verbala, iar anumite formulare vor fi completate automat cu datele solicitatorului si acelor carora le sunt adresate la solicitarea formularelor. Birocratia exagerata de stat se cunoaste atat in Romania cat si in alte tari din UE dar care pana in prezent nu a reusit nici o tara sa o minimalizeze. Metoda este foarte simpla. Fiecare legiuitor si birocrat sa faca cate o luna practica in sectorul privat, dupa care acestia vor sti cum sa promulge si sa execute legislatia si punerea ei in aplicare. Se va reduce multimea actelor scrise prin inregiatrarea si transmiterea lor online altor institutii. Prin inregistrarea tuturor cetatenilor cu toate datele personale in sistemul IT se va reduce timpul de completare al formulatelor inregistrate tot in sistemul IT. Exemplu: Vrei sa iei un credit ipotecar de la o banca pentru care trebuie sa duci mai multe dovezi. Functionarului de la banca trebuie sa-i dai doar CNP-ul iar Functionarul prin sistemul online in cel mult cinci minute primeste toate dovezile de care ai nevoie pe care doar trebuie sa le semnezi electronic. Aceasta inseamna o economie de hartie si de timp de aproape o zi.

25. Reducerea aparatului de stat prin marirea timpului de lucru (48h/saptamana si 6 zile lucratoare ),  implicit cu marirea salariilor si eficentizarea lui prin reorganizarea fiecarui segment.

26. Statul garanteaza siguranta si existenta rezonabila pentru cetateni in functie de comportamentul si activitatea lor. (Constitutia Romaniei art. 47 punct 1. trebuie modificat) Statul nu poate si nici nu are dreptul sa oblige pe cetatenii lui sa munceasca o anumita munca si un anumit timp daca acest cetatean nu vrea. In cazul aceste statul nu-i poate asigura acestui cetatean o existenta rezonabila daca acesta nu vrea sa munceasca ca sa si-o castige din remuneratia muncii lui. De asemenea statul nu poate sa asigure siguranta rezonabila pentru un cetatean daca acesta isi doreste singur aceasta ne siguranta.

27. Romanii au libertate deplina cu conditia ca actiunile lor sa nu dauneze altora (fiinte, lucruri, fenomene sau actiuni). Cetatenii nu au posibilitatea si nici nu pot sa cunoasca toata legislatia, dar prin cunoasterea si respectarea unei singure legi pot evita ne respectarea aproape a tuturor legilor. Inainte de a face o actiune oarecare fiecare cetatean trebue sa judece daca prin executarea acestei actiuni nu dauneaza nimanui adica unui om, animal, planta, munte apa curgatoare, lac, circulatia unei masini, libertatea unui animal etc, atunci poate sa faca aceasta actiune. De exemplu daca cineva vrea sa sa travesseze o strada circulata printr-un loc ne semnalizat trebuie sa se gandeasca daca face rau cuiva; da ! isi poate face rau lui personal daca e accidentat de o masina in circulatie sau ii face rau soferului care conduce masina care vrea sa-l evite si intra intr-un pom si moare in accident etc.

28. Ceea ce trebuie neaparat sa stie Romanii ca roadele financiare a fiecarui cetatean nu se datoreaza numai muncii lui ci si societatii in care traieste, pentru ca valorificarea muncii lui se poate face numai in societate (o persoana care traieste singur pe o insula separata de comunitati nu va avea posibilitatea sa-si valorifice munca lui decat pentru strictele lui nevoi) Pe aceste considerente fiecare membru al unei comunitati are obligatii fata de aceasta comunitate care la fel are obligatii fata de membrii ei, fara care cominitatea nu poate sa existe. Deci fiecare cetatean Roman are drepturi, obligatii si responsabilitati fata de statul Roman care este reprezentantul si administratorul comunitatii Romanilor si a Romaniei.

29. Femeile (cu acceptul lor) vor avea drepturi, obligatii si responsabilitati egale cu a barbatilor. Demult timp femeile lupta pentru drepturi egale cu ale barbatilor drepturi care au fost recunoscute atat in comunism cat si in democratie. In practica s-a vazut ca totusi mai lipseste ceva in aceasta egalitate, si anume egalitatea responsabilitatii si a obligatiilor. De exemplu: in familie si obligatia barbatilor de a creste si educa copii proprii cand femeia are un serviciu mai important si bine remunerat decat al barbatului. Alt exemplu: responsabilitatea barbatului ca si complice cand sotia lui comite o frauda penala si cand se dovedeste ca barbatul a stiut. Alt exemplu:un barbat are o avere imensa facuta ilegal pentru care poate in orice moment raspunde penal. Sotia lui daca divorteaza are drept la jumatate de avere fara sa raspunda penal. In orice caz legile privind drepturile asupra averii dobindite intr-o casnicie trebuie verificate si refacute.

30. Masuri consecvente pentru refacerea imaginii Romaniei si a Romanilor. Dupa revolutie imaginea Romanilor si odata cu ea a Romaniei s-a deteriorat flagrant. Aceasta imagine deterioreaza considerabil atat existenta Romanilor cat si pozitia Romaniei in Europa. De vina nu au fost strainii asa cum incearca sa se fofileze Romanii ci ei singuri prin comportamentul lor in tara si mai ales in strainatate si cel mai important ca si-au distrus singuri cu mana si mintea lor munca proprie de 40 de ani. Romania tara cea mai interesanta pentru investitori, a fost timp de 27 de ani evitata de investitori mari si corecti din cauza Romanilor. Aceasta reabilitare de imagine se va putea reface doar cu masuri foarte stricte si va dura cateva generatii.

31. Promovarea patriotismului si nationalismului si combaterea si sanctionarea sovinismului. Parerea mea este ca Patriotismul si Nationalismul sunt trasaturi de caracter pozitive, foarte apropiate chiar confundabile care trebuie cultivate si sustinute. Lansatorii si sustinatorii ideologiei globaliste vor sa stearga aceste trasaturi pentru a distruge tarile si natiile. Daca as reaminti istoria crestina ca natiile au fost create de Dumnezeu cand oamenii au vrut sa ajunga la el, atunci globalistii vor sa distruga creatia lui Dumnezeu ca sa ajunga ei dumnezei. Cat priveste sovinismul nu a avut loc in Romania comunista si asa trebuie sa ramana.

32. Demararea tratativelor pentru reunirea cu Romania a provinciilor romanesti din afara tarii. Aceasta tema a fost discutata mult timp dar de realizat nu s-a realizat nimic nici odata, cu toate ca dupa dizolvarea Uniunii Sovietice a fost ignorata marea sansa a Podului de Flori peste Prut cand Basarabia se putea uni cu tara mama si tot in acea perioada se puteau face demersuri pentru reunirea cu Romania a provinciilor ocupate de Ucraina. Dar potrivit zicalelor ca „mai bine mai tarziu decat niciodata” sau „nici odata nu-i prea tarziu”, trebuie demarate aceste tratative. In 2022 voi denunta tratatul de cedare a a teritoriilor romanesti ocupate abuziv, incheiat in 1997 cu Ucraina, actiune care va fi precedata de judecarea si condamnarea la moarte pentru tradare a initiatorilor si semnatarilor acestui comtract.

33. Romania nu va adera la Senghen si moneda Euro cel putin urmatorii 5 ani pentru ca Romania mai are nevoie sa controleze cine si ce iese si intra in tara. De asemenea mai are nevoie de moneda proprie pe care fata de moneda Europeana o poate controla. . In prezent comertul cu produse romanesti are probleme mari datorita intrarilor ilegale de marfuri straine. Daca nu va mai fi control la granite atunci se vor amplifica aceste probleme. In prezent Germania si Danemarca au control la frontiera. Cat priveste moneda nationala, unele tari tinuturi si orase din UE au adoptat moneda nationala sau locala dupa aderarea la moneda Euro.  

34. Dizolvarea actualului parlament si creerea unui parlament din parlamentari alesi si remunerati de diferite grupari (sindicate, partide, organizatii, uniuni, etc) (actualul Parlament costa o multime de bani care sunt foarte importanti pentru dezvoltarea economiei. Parlamentarii nu-si exercita nici un sfert din atributiile lor, au format clanuri care actioneaza in interesele personale si fac legi in aceasta directie, si este aproape imposibil de ai da afara inainte de expirarea mandatelor(Un nou parlament va fi format din mai multi parlamentari decat actualul, care vor reprezenta diferite grupuri dupa exemplul sindicatelor, care grupuri ii vor finanta si le vor asigura locurile de munca care vor fi in raza activitatii grupului. Parlamentarii vor lucra jumatate de norma in functia specifica grupului care i-a ales pentru a avea in permanenta contact cu grupul si activitatea lui, si jumatate de norma in functia de parlamentar pe care o va executa online)Aceasta schimbare va fi si o trecere catre democratia participativa. Numarul parlamentarilor care reprezinta o grupare va fi in functie de marimea gruparii. 

35. Interesul comun are prioritate fata de interesului personal.

36. Abrogarea imunitatii si introducerea legii responsabilitatii pentru toate functiile de stat. Pana acum sub paravanul imunitatii s-au ascuns fapte ilegale care nu puteau fi controlate judecate si condamnate iar functionarii de stat din orice domenii nu raspundeau pentru promisiunile ne indeplinite, pentru greselile facute, pentru neindeplinirea sarcinilor de serviciu etc.

37. Toti cetatenii au dreptul la informare si propuneri asupra mersului statului Roman dar deciziile vor fi luate de cetatenii capabili care vor tine cont de dorintele normale ale tuturor cetatenilor. Atat in Romania cat si in alte tari din UE sistemul democratic aplicat are mai multe lacune si deficiente, dintre care ca decizii importante sunt luate de cetateni ne initiati si chiar incapabili. Fostul reprezentant al Germaniei La UE politicianul Schulz a declarat intr-un interviu ca deciziile importante in democratie nu pot fi date pe mana prostimii (exprimata prin alte cuvinte). Asa ca trebuie evitate asemenea situatii fara a denatura legile de baza a democratiei.

38. Votul prin trimitere electronica si prin posta. Acest sistem de vot este folosit si in alte tari din UE. Vor fi costuri la punerea in functie a acestui sistem care necesita un program IT, dar ulterior costurile vor fi foarte mici dand posibilitatea de a se organiza votari, referendumuri, sondaje rapide si ajutand la implementarea sistemului democrat participativ. Votul va fi obligatoriu, votantii raspunzand pentru calitatea candidatilor sustinuti si votati, iar cei votati vor raspunde pentru promisiunile ne realizate. Candidatii vor trebui sa se faca cunoscut cel putin doi ani inainte de candidatura si vor fi selectati de o comisie inainte de a candida. Dupa alegeri acei care vor castiga vor fi scolarizati in functie timp de un an, dupa care vor avea un an timp de proba. Daca in acest timp sau chiar mai repede acestia nu vor fi capabili sa exercite bine functia castigata vor fi eliberati din functie care va fi ocupata de concurentul de pe locul doi la alegeri.

38. Pentru a castiga o functie prin alegeri electorale sau pentru alte scopuri, candidatii trebuie sa insumeze cel putin 2/3 de voturi din totalul votantilor. Acest sistem este folosit si in alte tari din UE pentru ca in comparatie cu sistemul 50% 1 este mai apropiat de Dreptate adica de 100% La alegeri vor fi schimbati cei care nu fac fata in functie, iar cei capabili sa duca mai departe in conditii bune functia ecsercitata nu vor fi schimbati. Alegatorii vor fi responsabili pentru cei pe care i-au ales.

39. SILVANIA noua capitala a Romaniei localizata in centrul tarii pe urmatoarele condiderente: practic este mult mai comod, eficient si economic sa fie in mijlocul tarii la distanta cat mai mica posibila fata de extremitatile regionale – cu o parte din investitiile care trebuie facute in actuala capitala pentru a o aduce la un standard actual de capitala, se va putea demara constructia noii capitale care va fi construita dupa necesitatile actuale a unei capitate de stat – Bucuresti-ul se afla intr-o zona seismica de mare risc, cu un impact dezastruos in cazul unui seism de mare amplitudine – noua capitala va avea un climat mai stabil decat Bucuresti-ul si in fine va face liniste in politica de autonomizare a Transilvaniei. Discutii pentru mutarea capitale in alt oras au fost de multa vreme. Locul de plasare a capitalei Silvania va fi secret pana la inceperea lucrarilor pentru a se evita speculatiile teritoriale. Trebuie sa fiu sincer ca aceasta idee am avut-o din timpul copilariei traite in Ardea,l cand am gasit si titlul potrivit acestei capitale.   

40. Reorganizarea administrativa prin reactualizarea si descentralizarea regiunilor istorice care vor avea administratia proprie cu mai multe servicii si reinfiintarea raioanelor care vor avea la fel administratie 
proprie si mai multe servicii. Acestea vor fi conduse de guvernatori numiti prin concurs si vot care vor putea doar ei cere demiterea presedintelui tarii prin referendum.
41Prin acest mod de administrare nu vor mai fi obligate regiunile cu rezultate economice mai bune (rezultate care se datoreaza practic harniciei locuitorilor si buna administratie a celor alesi) sa subventioneze regiunile cu rezultate economice slabe (adica lenesilor si hotilor) pentru a-i stimula pe acestia sa-si schimbe naravurile. Reinfiintarea raioanelor are ca scop apropierea cetatenilor de institutiile necesare rezolvarilor diferitelor probleme.   

42. Definirea familiei va fi relatia si casatoria dintre o femeie si un barbat. Casatoria dupa doi ani de logodna documentata la primarie sau notar
Relatiile extra conjugale ne acceptate de ambele parti si reclamate de o parte se sanctioneaza. Relatii sexuale sub presiunea unuia dintre parteneri sau interesate se sanctioneaza cu inchisoare. Vor fi sustinute traditiile sanatoase si respinse noile curente daunatoare unei societati naturale si normale.

43 Primariile vor organiza cluburi, asociatii si uniuni pentru elevi si studenti, necasatoriti, familisti, pensionari cu activitati culturale, distractive, sportive, turistice, etc. pentru inlesnirea formarii de relatii intre oameni si activitati in timpul liber.   Societatea moderna are tendinta de a instraina oamenii unul de altul ducand la o societate egoista si ne sociabila care are efecte de viata negative asupra individului iar statul va trebui sa lupte impotriva acestei societati sterile prin diferite mijloace ca cele mai sus enumerate. O indeletnicire a oamenilor in timpul liber este prezenta in carciumi la baut, fumat si relatii dubioase.

44. Revizuirea si redresarea relatiilor politice, culturale si comerciale cu Rusia printr-o politica constructiva si anticonflictuala cu SUA si UE. Una din cele mai mari greseli ale presedintilor si guvernelor din Romania din ultimii 10 ani a fost ruperea relatiilor economice cu Rusia care este tara cu cea mai mare rezerva de bogatii naturale necesare societatii moderne si tara cu cea mai mare nevoie de produse alimentare platibile. Guvernantii Romaniei au ascultat de politicile de boicot a Rusiei initiate de Americani si Vest Europeni care bine merci fac in continuare schimburi comerciale cu Rusia iar Germania are vreo 100 de fabrici in Rusia si Americanii cumpara gaz lichefiat de la Rusi si aprovizioneaza Europa de vest. Aceasta idiotie a guvernatorilor Romani trebuie reparata si reluate relatiile cu Rusia ca vecin cu care nu e normal sa ai o relatie conflictuala,  fiind necesare tratative pentru detensionarea relatiilor dintre SUA si Rusia a caror relatii actuale pot declansa un conflict armat deasupra Romaniei.

45. Vor fi acceptati numai refugiatii de razboi pe perioada razboiului. Exclusa islamizarea Romaniei. Refugiatii din tarile arabe sa-i ia cei care au distrus tarile lor, stabilitatea si ordinea din aceste tari.

46. Se va realiza un sistem de operare IT national independent de Windows cu toate programele (aplicatiile) asemanatoare celora care opereaza pe celelalte sisteme si care vor fi compatibile si cu toate celelalte sisteme de operare. Acest sistem va avea si o aplicatie Facebook nationala. Programatorii IT care lucreaza si le aduc beneficii strainilor vor fi adusi in tara ca sa lucreze pentru Romania programe IT care sa aduca beneficii Romaniei care sa nu trebuiasca sa plateasca milioane pentru programe facute de Romani in strainatate. 

47. Realizarea RONET o aplicatie pentru comunicare nationala la care vor fi conectati toti cetatenii si toate institutiile si intreprinderile din Romania. Aceasta aplicatie IT va necesita o investitie financiara substantiala dar va aduce multe beneficii si usurari in toate sferele de activitate.

48. Serviciile de informatii vor supraveghea in actiunile de serviciu toti angajatii statului precum si cei care lucreaza pentru stat. Coruptia si hotia organelor de stat se va putea lichida prin supravegherea si controlul acestor organe. Pentru implementarea acestei masuri toti angajatii in institutiile si intreprinderile de stat precum si cele care au relatii apropiate cu statul vor semna in contractul de munca ca sunt de acord sa fie supraveghiati si controlati in timpul si relatiile de serviciu. Cei care nu sunt de acord trebuie sa-si caute serviciu in mediul privat care la nevoie are dreptul sa impuna aceleas conditii. Deci nu mai este necesar ca un judecator sa dea acceptul de ascultare telefonica a vreo unui banuit.

49. Comasarea in Casa Poporului a tuturor institutiilor importante care au legaturi intre ele. Planul facut de Ceausescu ca el cu serviciile si cei apropiati lui sa fie in centru, de jur imprejur sa fie ministerele iar pe langa acestea sa fie si locuintele angajatilor importanti, a fost un plan bun si practic. Daca dupa revolutie presedintii si guvernele i-ar fi urmat organizarea ar fi avut guvernantii mai mult timp sa lucreze in loc sa se plimbe prin oras si sa incurce circulatia. Asa ca eu am intentia de a pune in practica planul de plasare administrativa a lui Ceausescu.( ca sa nu mai spun ca, Casa Poporului a ajuns Casa de Recreere a parlamentarilor).  

50. Imbunatatirea conditiilor din penitenciare se va face numai dupa imbunatatirea conditiilor in spitale si in scoli. Timp de 25 de ani dupa Revolutie nu i-a interesat pe nimeni conditiile din penitenciare. Dupa ce au inceput sa fie intemnitati membrii partidelor de la conducere au inceput sa-i intereseze hotararile de la CEDO  pe partidele de la conducere care au inceput imediat sa-si imbunatateasca conditiile in penitenciare, ba chiar sa dea legi ca sa fie eliberati din inchisori. Aceste legi si reguli vor fi anulate pana cand tara va fi curatata de corupti, hoti si criminali, iar Romania nu va mai fi clasata cu cea mai saraca populatie din UE.

51. Infiintarea scolilor pentru conducere si administratie Publica. In toate meseriile din sectorul privat si o parte din administratia publica se cer diplome si calificari in specialitatile respective, doar in multe functii din administratia si conducerea statului nu se cer studii sau calificari astfel ajungand in functii de conducere candidatii prostimii. Au dreptul si acestia sa ajunga la conducere dar cu conditia ca sa aiba pregatirea necesara pentru a intra la o scoala de conducere si administratie publoca, pe care sa o absolve cu succes.

52. Ne permisa angajarea in institutii si intreprinderi de stat a persoanelor care au rude in cadrele de conducere a acesteor institutii si intreprinderi. Ramane valabila legea incompatibilitatilor si conflictelor de interese.

Toate institutiile de control se vor uni in Directia Nationala de Control care va fi subordonata Presedintelui tarii, care va conduce direct si un grup de control suprem. Pe langa atributiile actuale acest serviciu va controla si activitatea organelor de conducere de stat, implementarea si aplicarea legilor in spiritul dreptatii, si functionarea sistemului privat. Nemtii au un proverb (increderea e buna dar controlul e si mai bun) Pentru eficientizarea controlului care pana in prezent a lasat de dorit vor fi toate institutiile de control sub egida neutra a presedintelui tarii fiind supracontrolate.

53. Se va infiinta la rang de Minister Siguranta Nationala care va uni SRI, SIE, Procuratura, DIICOT, Politia, Penitenciarele, Pompierii s.a.

54. Se va infiinta la rang de minister Administratia Nationala care va uni Prefecturile, Primariile, ANAF, Notariatele, OCPI impreuna cu Cartea Funciara s.a.

55. Se va infiinta la Rang de Minister Resursele Naturale care va uni Ministerul Apelor si Padurilor, Ministerul Mediului s.a.

56. Se va infiinta Ministerul Industriilor.

57. Se va desfiinta Ministerul de Interne iar serviciile vor trece la Siguranta Nationala.

58. Se va desfiinta Ministerul pentru relatia cu Parlamentul iar in parlament vor fi reprezentanti ai guvernului.

59. Se va desfiinta Ministerul Dezvoltrii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene iar serviciile vor trece la Administratia Nationala.

60.  Se va desfiinta Ministerul Apelor si Padurilor iar serviciile vor trece la Resursele Naturale.

61. Se va desfiinta Ministerul Mediului iar serviciile vor trece la Resursele Naturale.

62. Se va desfiinta Ministerul Tineretului si Sportului iar serviciile vor trece la Ministerul Educatiei Nationale.

63. Se va desfiinta Ministerul Culturii si Identitatii Nationale iar serviciile vor trece la Ministerul Educatiei Nationale

64. Se va desfiinta Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat iar serviciile vor trece la Ministerul Economiei.

65. Se va desfiinta Ministerul Consultarii Publice si Dialogului Social iar serviciile vor trece la Administratia Nationala.

66. Se va desfiinta Ministerul pentru Romanii de Pretutindeni iar serviciile vor trece la Ministerul Afacerilor Externe.

67. Justitia va iesi din subordinea Guvernului fiind independenta. Singurul organ care va putea contesta si rejudeca o hotarare definitiva a Inaltei Curti de Casatie si Justitie va fi Tribunalul Suprem (DREPTATEA).

68. In prezent Germania cu o populatie de 4 ori mai mare ca Romania are 14 ministere iar Romania are 24 de ministere si in ministere mai putine servicii ca in Germania. In prima faza se vor desfiinta 10 ministere iar ulterior se vor mai comasa cateva ministere. Personalul din ministere se va reduce treptat pana la 30-40%. De asemenea se va reduce considerabil treptat personalul din institutiile si intreprinderile de stat care va satisface criza de personal din sectorul particular. Reducerile de personal se vor face in functie de varsta, vechime in serviciul de stat, eficienta in munca, starea social-materiala, si eventual reexaminare profesionala.

69. Se va reinfiinta serviciu militar in termen, obligatoriu, autofinantat. Militarii vor fi instruiti jumatate din timp iar in cealalta jumatate vor lucra pentru autofinantarea serviciului militar, a concediului, asigurarilor si intretinerea familiei. Mai multe informatii la aliniatul 80 si 234.

70. Refacerea, redresarea si dezvoltarea unei economii combinate (de stat si privata) in toate directiile economice. (Acest fel de economie trebuia implementata dupa Revolutie cand economia de stat trebuia pastrata, redresata si dezvoltata si nu distrusa, si impulsionata, incurajata si sustinuta economia privata. In prezent aceasta economie de stat trebuie refacuta ca sa functioneze in paralel si in concurenta cu economia privata. Acest fel de economie combinata trebuie implementata pentru a evita situatia anormala in care au ajuns statele vechi capitaliste in care conducerea de fapt a tarilor nu se face de parlamentele si guvernele acestora ci de marii capitalisti. Aceasta situatie ati putut-o vedea concret cand in spatele celui de al doilea razboi mondial au stat cele mai puternice firme din Germania, si o puteti vedea si in prezent cand nu numai o tara ca America si Germania ci si toata lumea prin globalizare (daca se realizeaza) va fi condusa de clanurile de magnati capitalisti. In capitalism puterea o au acei care au bani multi si nu statele ca reprezentati ai popoarelor, iar acei care au bani multi sunt marii capitalisti care de fapt in general ei conduc tarile. Problema nu este ca nu ar trebui sa fie capitalisti bogati, ci ca statul trebuie sa aiba sursele proprii si sa nu depinda de acesti magnati, ba chiar sa le poata limita capitalurile fara sa fie santajat de ei. O tara care a implementat acest fel de economie combinata este China, care dintre tarile cele mai sarace economic a ajuns in fruntea tarilor dezvoltate economic.)

71. Elaborarea unei legislatii care sa impulsioneze constructia de drumuri si poduri, cai ferate si tunele, fabrici, uzine, si ferme agricole. Legislatia este pregatita, ramanand sa fie aplicata la timpul oportun.

72. Nationalizarea si protejarea bunurilor si resurselor naturale de interes national.

73. Apa nu va fi privatizata ci protejata ca bun de interes national. Clar ca buna ziua.

74. Marirea bugetului pentru investitii. Fara investitii tara va bate pasul pe loc inca mult timp. Vezi sursele financiare pentru investitii. aliniatul 280.

75. Colaborarea cu investitorii si patronii pentru a facilita desvoltarea intreprinderilor private prin adecvarea legislatiei la necesitatile lor. Este neaparat necesara colaborarea parlamentului cu mediul privat a carei activitate este strans legata cu elaborarea legislatiei. Prin modificarea parlamentului deja prevazuta, mediul privat va fi reprezentat in parlament astfel va avea posibilitatea de a initia legislatia de care are nevoie. 

76. Locuri de munca pentru toti cetatenii Romaniei iar necesitatea bratelor de munca suplimentare completata din strainatate. Se va mari cererea de brate de munca prin marirea timpului de lucru, marirea investitiilor de stat, prin marirea bugetului pentru investitii, si in sectorul privat prin infiintarea bancii pentru investitii de unde investitorii privati vor putea imprumuta bani cu o dobanda scazuta. 

77. Revenirea la ziua de lucru de 8 ore si saptamina de lucru de 6 zile simultan cu marirea respectiva a salariului, pentru asigurarea personalului necesar in domeniul privat in desvoltarea economiei. Orarul de lucru flexibil se va adapta in functie de cerinte. Acest orar de 6 zile saptamanal va fi preluat si de catre scoli. (toate popoarele in perioadele de reconstructie au lucrat zi lumina, 7 zile pe saptamana, iar harnicii Romani ca sa-si reconstruiasca ceea ce au distrus singuri in 27 de ani lucreaza jumatate de zi din cele 5 zile pe saptamana dar au pretentii la salarii ca ale Nemtilor care au lucrat 20 de ani la reconstructia tarii)

78. Creerea conditiilor in tara pentru revenirea Romanilor din strainatate. (daca nu se imbunatatesc rapid si considerabil conditiile din tara, Romanii din strainatate nu se vor reintoarce, iar asa cum prevad ca vor incerca unii sa redreseze economia Romaniei nici un sfert dintre Romanii din strainatate nu se vor mai intoarce).

79. Reactualizarea proverbului „ cine nu munceste nu mananca”

80. Cei ce refuza sa lucreze vor fi inrolati in serviciul militar care va fi obligatoriu pentru cei care nu studiaza sau nu lucreaza.

81. Recuperarea datoriilor catre statul Roman si folosirea lor in investitii economice. Cu toate ca dupa revolutie multe state au ramas datoare Romaniei, datorii care au fost partial dirijate in buzunarele unor penali sau nu au fost revendicate. Se vor face demersurile pentru recuperarea acestor datorii.

82. Infiintarea bancii de stat pentru desvoltare care sa crediteze la o dobinda mica investitorii incepatori si firmele de toate genurile pentru desvoltare si investitii.

83. Infiintarea Directiei Nationale de Investitii care sa planifice investitiile de stat si care sa organizeze constructia si functionarea obiectivelor planificate.

84. Extinderea alimentarii cu gaz natural prin dirijarea gazului extras din Marea Neagra si din celelalte surse.

85. Toata electricitatea produsa si de producatorii mici particulari se va putea livra in sistemul de transport, contra valoarii de cumparare a electricitatii de catre transportator.

86. AgriculturaInterzicerea vanzarii pamanturilor catre cetateni straini acestia putand sa arendeze pamanturile de la stat care il va cumpara de la particulari.

87. Limitarea importului de produse alimentare prin declararea Romaniei producatoare si consumatoare numai de produse alimentare biologice ne modificate genetic. Aceasta este singura posibilitate de a rationa sau chiar stopa importul de produse alimentare, pentru ca fiind membrii UE nu putem interzice importul de produse alimentare din tarile membre UE. Romania fiind unica tara din UE care poate produce produse alimentare bio in cantitati mari, poate legislativ sa impuna in tara doar consumul de produse alimentare biologice la anumite standarde pe care alte tari nu le pot indeplini, deci nu pot exporta altfel de produse in Romania iar produsele romanesti ne mai avand concurenti pe piata.  

88. Reinfiintarea statiunilor pentru studii agricole.

89. Investitii de stat in intreprinderi comerciale pentru intermedierea circulatiei produselor agricole intre producatorii romani si comerciantii interni si externi.

90. Confiscarea terenurilor agricole ne insamantate.

91. Limitarea tratarii terenurilor agricole cu ingrasaminte chimice si sustinetea ingrasamintelor naturale.

92. Reorganizarea pasunilor comunale.

93. Ajutarea agricultorilor pentru a accesa bani Europei.

94. Obligarea proprietarilor de terenuri agricole mari de a planta liziere de copaci si a executa irigatii pe terenurile proprii si pe cheltuiala proprie, dupa proiecte facute de ministerul agriculturii.

95. Refacerea fostelor livezi ale CAP-urilor si IAS-urilor si a crescatoriilor de pesti prin creerea de ferme de stat si particulare.

96. Refacerea vechilor varietati de legume, fructe si cereale. Inca din timpul comunistilor datorita integrarea terenurilor agricole in CAP- uri si IAS-uri pe care se facea o agricultura extensiva cu noi soiuri de plante create in laboratoare pentru a avea o productie marita si care automat nu mai aveau gustul si calitatile nutritive ca acele originale, ducand la dispara multe varietati de fructe,legume si cereale traditionale. Acest fenomen s-a amplificat dupa revolutie prin intrarea in tara a produselor modificate genetic astfel astazi aproape au disparut produsele agricole de pe vremea bunicilor fiind inlocuite cu produse fara gust si calitati nutritive, fiind chiar daunatoare sanatatii. Refacerea vechilor varietati de legume, fructe si cereale va reveni statiunilor pentru studii agricole.

97. Transporturi. Actualizarea legislatiei si reorganizarea transporturilor de persoane si marfuri urbane si interurbane pentru fluidizarea circulatiei, reducerea considerabila a accidentelor de circulatie, reducerea poluarii, satisfacerea necesitatilor de transport si reducerea costului de transport cu ajutorul unui nou sistem online. Organizarea circulatiei rutiere va dura 3 luni iar in cel mult un an circulatia va fi descongestionata si fluidizata iar accidentele vor fi reduse la mai putin de jumatate. Concomitent vor fi imbunatatite si problemele parcarilor. Pentru a ajuta implementarea acestui program se vor mai lua si urmatoarele masuri:
Scumpirea carburantilor in special pentru masinile particulare pentru a influenta scaderea traficului si consumului de carburanti si organizarea transporturilor pentru ca transportatorii sa-si poata recupera scumpirea carburantilor.

98. Refacerea infrastructurii feroviare pentru preluarea transportului rutier.

99. Utilizarea mijloacelor de transport la capacitatea maxima.

100. Urgentarea accesarii banilor europeni pentru canstructia de drumuri si autostrazi.

101. Transporturile in comun gratuite in orasele cu circulatia intensa a autoturismelor. Compensarea cheltuelilor transportului in comun din scumpirea carburantilor pentru autoturisme.

402. Scumpirea impozitelor pentru autoturismele de clase superioare si ieftinirea impozitului pentru autoturismele noi de clase inferioare de productie romaneasca.

103. Reinviorarea transporturilor CFR.

104. Restrictionarea anumitor transporturi pe sosele si indrumarea lor pe CFR.

105. Prelungirea duratei de scolarizare a soferilor pana la insusirea perfecta a conducerii automobilelor in toate conditiile de stare a soselelor.

106. Raspunderea instructorilor de conducere auto pentru absolventii scolilor auto in primii doi ani de conducere. (Pentru ca soferii sa fie bine instruiti in scoli)

107. Limitarea vitezei de circulatie la maximum 80 km/ora a soferilor noi absolventi ai scolilor de conducere auto pe o perioada de 2 ani cu aplicarea semnului de incepator vizibil si pe timp de noapte in spatele automobilului.

108. Limitarea stricta la 80km/ora a vitezei de circulatie a comioanelor si obligatia lor daca circula in coloana de a pastra distanta intre vehicole pentru a permite intercalarea vehicolelor care depasesc.

109. Scumpirea drasnica a amenzilor pentru incalcarea legilor de circulatie care ar putea duce la accidente grave.

110. Interzicerea stricta a conducerii autovehicolelor si carutelor sub stare de ebrietate, influenta drogurilor, medicamentelor, oboselii, stresului si bolilor care influenteata conducerea.

111. Recompensarea soferilor care evita accidente din amenzile acelora care ar fi produs accident si amendarea soferilor care nu au evitat un accident care se putea evita, cu conditia in ambele cazuri sa nu isi pericliteze siguranta proprie.

112. In accidentele rutiere din cauze tehnice vor fi trasi la raspundere conducatorii, proprietarii, exploatatorii, intreprinderile care au facut inspectia tehnica a autovehiculelor, si atelierele care au facut reparatii dupa revizia tehnica.

113. Valabilitatea oricaror marturii pentru depistarea ne respectarii legilor de circulatie a autovehiculelor si clarificarii accidentelor de circulatie.

114. Inzestrarea in maximum 1 an a autovehiculelor cu cel putin o camera video si in cel mult 3ani inzestrarea la productia autovehiculelor cu senzori de distanta si camere video.

115. Legile asigurarilor Auto vor fi preluare mot a mot din Germania.

116. Industrie. Reactivarea fostelor fabrici si uzine si reincadrarea fostilor salariati chiar daca sunt pensionari.

117. . Statul va oferi terenuri in folosinta gratuita pentru constructiile industriale.

Vor fi scutiti de anumite impozite investitorii noi in industrie care iau credite cu dobanda pentru aceste investitii.

118. INVENTA-RO noua institutie pentru promovarea inventiilor si inventatorilor. Subventionarea inventatorilor si crerea conditiilor ca acestia sa-si puna in practica inventiile prin infiintarea de institutii speciale si legi care sa favorizeze constructia si comercializarea inventiilor. 

119. Organizarea regionala de tirguri pentru manufacturierii amatori si inventatori si premierea produselor lor.

120. Acapararea de inventatori straini prin ajutarea de a-si materializa inventiile.

121. Comert. Reorganizarea pietelor unde vor avea intaietate produsele interne. Prioritatea de asi desface marfurile vor avea producatorii iar acelora care nu sunt producatori li se va retrage autorizatia de producator.

122. Obligarea comerciantilor de a comercializa un procent ridicat de produse indigene.

123. Revitalizarea pietei comerciale cu Rusia si tarile Arabe.

124. Organizarea producatorilor agricoli in cooperative si a magazinelor pentru desfacerea productiei agricole.

125. Convingerea Romanilor si educarea tinerilor de a cumpara cu precadere produse romanesti.

126. Infiintarea si subventionarea magazinelor comerciale cu produse romanesti din strainatate.

127. Eficientizarea si subventionarea cand e cazul a firmelor de productie agricola si industriala pentru ca preturile de vanzare a produselor sa poata concura pe pietele externe. (in timpul regimului comunist produsele alimentare romanesti erau mai ieftine decat produsele tarilor care importau produse romanesti, cu toate ca salariile producatorilor romani erau mai mari ca acum)(acum in Romania sunt produse alimentare Germane mai ieftine decat cele Romanesti si mai ieftine ca in Germania)

128. Preturile de vanzare vor fi rotunjite.( fara preturi ex. 0,99  189  1878 etc.)

Limitarea schimbului valutar din lei in valuta straina si importul de produse straine pentru consum, precum si limitarea turismului in strainatate. ( pentru ca trebuie restabilita balanta comerciala, redresarea valorii Leului si asigurata necesitatea de valuta ieftina pentru importul de tehnica industriala)

129. Legislatie, Ordine si Disciplina. Datorita multor derapaje petrecute in societatea Romaneasca dupa Revolutia din ..90 vor fi luate masuri drastice pentru revenirea la o normalitate, dupa care aceste masuri vor fi ridicate.

130. Romanii sunt populatia cea mai dificila de condus din Europa din care motiv este necesara o legislatie deosebita pentru conducatori si condusi.

131. In Romania legislatia este haotica, neclara confuza cu multe trimiteri la legi noi sau modificari ale legilor in Parlament, sau prin ordonante de urgenta guvernamentale si cu multe posibilitati de interpretare, fiind astfel posibile interpretari in favoarea unor persoane sau grupuri cu ajutorul instantelor de judecata. In concluzie este nevoie de o revizuire a legislatiei sau o legislatie noua.

132. V a fi majorat considerabil personalul pentru Cercetari Penale si din Justitie.

133. Legislatia si aplicarea ei va fi facuta in spiritul dreptatii.

134. Corectitudinea evidentiata iar infractiunea incriminata.

135. Ne respectarea promisiunilor si minciuna vor fi infractiuni si tratate ca atare.

136. Penalizarea propagandelor si reclamelor mincinoase.

Ordine si disciplina atat in societatea civila cat si in institutiile si intreprinderile de stat prin aplicarea unor legislatii severe, aplicata contravenientilor si in special infractorilor, legislatie care sa nu afecteze negativ persoanele corecte. In procese de judecata se va face diferenta intre persoanele cu un trecut curat si acele cu un trecut cu infractiuni.

137. In toata tara va fi marit numarul de camere de supraveghere.

138. Cartea de identitate va fi in forma scrisa cat si inregistrata electronic iar portul ei este obligatoriu.

139. Pe langa formele legislative se vor infiinta si reguli. Regulile vor fi elaborate si sanctionate de autoritatile centrale sau locale chiar si de mediul privat si chiar de societatea civila.(Regulile vor avea titlu de recomandari iar nerespectarea lor va fi sanctionata cu mustrari verbale sau scrise si exceptional cu alte sanctiuni).

140. Daca un ordin, o masura sau o actiune nu este legala, persoana care este obligata sa o execute poate si trebuie sa refuze aceasta executare odata cu motivarea ilegalitatii, fara sa aiba repercursiuni, care le va avea persoana care da acest ordin.

141. Schimbarea legislatiei privind urmarirea, cercetarea, judecarea infractorilor si executarea pedepselor. Costul acestor demersuri vor fi suportate de vinovati. Persoanele care nu vor putea achita aceste costuri vor trebui sa munceasca liber sau controlat pentru a le plati.

142. T oate infractiunile penale vor fi trecute in cazier si nu vor fi sterse nici odata.

143. Inchisoarea se va putea plati in functie de avere si puterea de castig.

144 . In cercetarea infractorilor cand vor fi dovezi reale, se vor aplica demersurile prezumtiei de vinovatie. Adica nu cercetatorii vor trebui sa dovedeasca vinovatia ci infractorii vor trebui sa dovedeasca nevinovatia.

145. Obligativitatea martorilor de a da declaratii si raspunderea ca declaratiile sunt adevarate.

146. Recidivistilor, persoanelor agresive, si eliberatilor conditionati din inchisori li se vor implanta microcipuri.

147.  Minorii vor raspunde impreuna cu parintii pentru orice fraude comise.

148. Minciuna, coruptia si toate infractiunile penale se vor sanctiona exemplar.

149. Sanctionarea infractiunilor egala pentru aceleas infractiuni si diferentiata, intre infractiunile grave, comise de recidivasti si persoane fara antecedente.

150. Condamnari cu suspendare numai in cazuri exceptionale cu motive bine intemeiate.

151.  Reeducarea condamnatilor in ferme, santiere si intreprinderi de productie iar in caz de necesitate in scoli de recalificare pe linga aceste intreprinderi.

152 . Reactivarea legii DIN 24/6 /68 privind controlul provenientei unor bunuri ale persoanelor fizice, care nu au fost dobindite in mod licit.

153. Fraudele penale nu se vor prescrie.

154. Respectul pentru organele de stat si a acestora pentru populatie si respectul reciproc al populatiei.

155. Interzicerea injuriilor si a unui vocabular indecent.

156.  Interzicerea stricta a detinerii si portul armelor si munitiilor de orice fel fara autorizatii eliberate doar in cazuri speciale.

157.  Vanatorii vor purta arme si munitii doar in timpul vanatorilor organizate, iar in afara acestora armele vor fi depozitate in depozite speciale.

158.  Pedepsirea exemplara a actiunilor agresive in toate situatiile inclusiv circulatie.

159.  Introducerea pedeapsei capitale in infractiunile deosebit de grave.

160.  Tineretul va deveni major la varsta de 16 ani. Tineretul de astazi este precoce si mult mai bine informat ca tineretul din trecut si mult mai repede inregistreaza noutatile de orice natura, mai ales din mediul tehnic care evolueaza rapid si trebuie invatat si folosit cat mai detimpuriu.

161.  Rejudecarea dosarelor in care condamnatii pretind ca nu sunt vinovati, si a dosarelor in care se pretinde ca hotaririle justitiei au fost gresite. Costurile vor fi suportate de cei vinonati.

162.  Raspunderea organelor de cercetare si din justitie pentru corectitudinea cercetarilor si processelor.

163.  Raspunderea expertilor pentru corectitudinea expertizelor efectuate.

164.  Pedepsirea exemplara a falsificarii produselor alimentare, traficului de droguri, hotiei, coruptiei, pedofiliei.

165.  Pagubitul va fi despagubit material si moral daca e cazul, de catre stat imediat dupa sentinta definitiva iar statul isi va recupera banii direct de la vinovat sau din remunerarea pentru munca lui.

166.  Revizuirea tuturor retrocedarilor, recalcularea lor la un pret stabilit de experti de specialitate si controlat, aprobat si eventual limitat de o comisie se stat si anularea celor ilegale sau abuzive. In cazul terenurilor vandute sau ocupate cu cladiri, a cladirilor si bunurilor vandute, retrocedarea se va face in bani la un anumit plafon. Retrocedarile ilegale sau abuzive vor fi deferite justitiei care va hotara pedepsele celor vinovati care vor plati si cheltuielile de revizuirea retrocedarilor.

167.  In cazul mai multor condamnari acestea se vor cumula.

168.  Amenzile=X vor fi in functie de gravitatea faptelorY= (X-10X), starea materiala  (0-50% din Y) si antecedentele (0-50% din Y) persoanelor in cauza .

169.  Camataria ca concurent al bancilor va fi legalizata ca afacere, iar legile de functionare si controlul vor fi facute de catre stat.

170.  Posturile TVR1 si TVR International vor transmite regulat informatii privind legislatia.

171.  Implementarea temporara a starii de urgenta pana la normalizarea starii de lucru a tarii.

172.  Interzicerea si sanctionarea mobbingului (exercitare a stresului psihic asupra cuiva la locul de activitate).

173.  Proprietatea Individuala este totalitatea bunurilor pe care o persoana le-a produs pentru sine, precum si bunurile dobandite prin cumparare, mostenire, donatie (cadou), castigare, subventie. Bunurile proprietate individuala pot fi instrainate prin orice modalitate si oricui.

174.  Se vor corecta, clarifica si actualiza fara trimiteri la alte legi, legislatia privind: Proprietatea Nationala, Proprietatea de Stat, Proprietatea Publica de stat, Proprietatea Privata de Stat, Proprietatea Privata, Proprietatea Individuala si Domeniile.

175.  Romania nu accepta doua cetatenii cetatenilor Romani, cu exceptia celor care au domiciliul stabil in strainatate. Cetatenii straini cu domiciliul stabil in Romania au toate drepturile ca si cetatenii Romani cu exceptiile: pot sa aleaga si sa fie alesi doar la alegerile locale unde au domiciliul. Li se va ridica dreptul temporar sau definitiv de a domicilia in Romania in cazul actiunilor impotriva statului si poporului Roman si in cazurile de recidiva in infractiuni penale grave.

176.  Guvernul nu va mai da Ordonante de Urgenta Guvernamentale.

177.  Datorita faptului ca tehnica, conditiile naturale si sociale, politicile nationale si internationale se schimba intr-un ritm rapid, este necesar ca si legislatia sa se schimbe la pas cu aceste schimbari.

178.  Pentru inceput organele executive cand vor constata ca anumite legi ca nu mai corespund actualitatii, vor solicita imediat actualizarea acestor legi.

179.  Revizuirea si normalizarea impozitarii care sa permita dezvoltarea economiei.

180.  Cresterea TVA-ului pentru produsele de import care fac concurenta produselor indigene.

181.  Ne impozitarea profitului reinvestit in Romania.

182.  Interzicerea transferului Preising.

183.  Interzicerea Actiunilor la Purtator

184.  Ne impozitarea orelor de munca suplimentare.

185.  Impozitarea crescanda pentru veniturile personale in functie de valoarea venitului dupa o anumita formula. Impozitul pe venit va fi diferentiat intre celibatari, casatoriti fara copii, casatoriti cu copii si necasatoriti cu copii.

186.  Reorganizarea ANAF,  imbunatatirea legislatiei si creerea de conditii platitorilor de impozite pentru o buna si regulata incasare a impozitelor.

187.  Recuperarea impozitelor ne achitate.

188.  Impozitarea castigului trimis in strainatate de catre firmele straine.

189.  Impozitarea donatiilor si sponsorizarilor ne caritative.

190.  mpozitarea tuturor veniturilor bisericilor si clericilor dupa legile de impozitare generale.

191.  Schimbarea legilor salarizarii si pensiilor in vederea reducerii discordantelor dintre salariile si pensiile mici si mari.

192.  Marirea salariilor si pensiilor va fi posibila numai dupa marirea veniturilor la bugetele generale cu respectarea impartirilor bugetare dupa reguli prestabilite prioritare fiind investitiile si este interzisa finantarea bugetelor de pensii si salarii din imprumuturi. Rectificarea bugetelor se permite doar in conditii speciale.

193.  Guvernul si Parlamentul nu va mai elabora si vota legile salarizarii. Acestea vor fi elaborate de o comisie de specialisti si verificate de parlament dupa dezbaterea publica, fiind in concordanta cu bugetele.

194.  Recalcularea salariilor pentru fiecare loc de munca in care vor fi incluse toate conditiile de angajare si de munca, la care se vor pute anexa doar sporuri ivite temporar care nu au fost incluse la salariile initiale.

195.  Salariul va reprezenta valoarea muncii depuse si nu a functiei.

196.  Vor fi 2 feluri de salarii: salariu de baza care este obligatoriu pentru angajator si sigur pentru angajat in baza caruia angajatul trebuie sa-si faca toate plnurile de cheltuieli, si salariu complementar care trebuie sa fie platit de angajator cand bugetul ii permite. Aceasta lege poate fi aplicata si in alt mod: angajatorul depune salariul complementar al angajatului intr-un cont in banca cu dobanda si la fiecare 10 ani angajatul poate sa-si ridice acesti bani. Aceasta lege se aplica dupa modelul German, ca fiecare salariat sa aiba posibilitatea sa devina capitalist, adica sa aiba la un moment dat un oarecare capital in banca.

197.  Institutiile si firmele care au venituri bune pot sa asigure o pensie suplimentara pentru angajatii lor dupa anumite legi care ii avantajeaza si pe angajatori si pe angajati. Atat la contul de capital cat si la pensia suplimentara poate sa contribuie si angajatul.

198.  Indemnizatia de concediu si de sfarsit de an va fi benevola din partea angajatorului in functie de posibilitati.

199.  Recalcularea pensiilor in functie de contributia la fondul de pensii, si nu va exista pensie minima garantata. Salariatii care vor ajunge la limita de pensionare si nu vor putea sa traiasca din pensie vor trebui sa lucreze pana cand prin contributia la fondul de pensii vor primi o pensie suficienta. Fac exceptie de la aceasta regula salariatii care nu mai pot sa lucreze din motive bine intemeiate, care vor primi o indemnizatie de asigurarea de baza a existentei si care vor trebui sa o solicite anual. Aceasta indemnizatie nu o vor mai primi din momentul cand nu vor mai exista motivele pentru care a primit aceasta indemnizatie, sau vor avea alte venituri. Nu vor putea primi aceasta indemnizatie persoanele care detin o avere in afara de cea strict necesara pentru a trai si persoanele ale caror copii au un venit si o avere care le permit sa-si intretina parintii.

200.  Salariile se vor indexa la 5 ani procentual in functie de media inflatiei in acesti 5 ani. In functie de cresterea economica nu vor fi marite salariile si pensiile procentual ci dupa o formula de calcul prin care sa se evite discordantele anormale dintre pensiile si salariile mari si mici.

201.  In cazul cand un salariat odata cu inaintarea in varsta sau din alte motive nu mai da randamentul in munca normal nu i se va micsora salariul ci nu va mai avea cresteri salariale.

202.  Vor fi trei limite de varsta pentru pensionare; timpurie, normala si tarzie, dupa care pensionarii pot sa lucreze in continare la acelas angajator sau altul in functie de decizia angajatorului. In cazul cand este nevoie de brate de munca in tara atat salariile cat si pensiile vor fi impozitate separat, impozit care va fi mai mic decat impozitul cumulat.

203.  Salariile si pensiile vor putea fi micsorate temporar numai in cazuri de forta majora speciale, fara a afecta minimul de existenta dupa care vor reveni la normal cu recuperarea pierderilor cand sunt posibilitati.

204.  Educatia va avea un rol important. Revizuirea si modificarea legilor si regulilor educatiei in sensul reevaluarii prioritatii educatiei, restabilirii ordinii si disciplinei in scoli, a decentei si respectului reciproc atit al cadrelor didactice cit si al elevilor, atit prin comportament, limbaj, cit si prin tinuta adaptata la cerintele actuale cu respectarea regulilor traditionale si sustinerea financiara masiva. Bunastarea unui popor depinde de educatie.

205.  Eradicarea analfabetismului si obligativitatea unui nivel de scolarizare si informare pentru a ridica nivelul de cultura a Romanilor.

206.  Infiintarea scolilor profesionale pentru toate meseriile si universitatilor in sistemul practic teoretic in colaborare cu firmele de stat si particulare, in care toti studentii si elevii vor primi burse.

207.  Implementare materiilor de predare in scoli la un nivel ridicat, actual, necesar si folositor in viata si societate prin introducerea de materii ajutatoare in viata de toate zilele ( legislatie, codul manierelor, invatarea dansului, educatie sexuala, notiuni de madicina, tratamentul profilactic natural, alimentatia sanatoasa si gatitul, maini indemanatice, inotul, politica interna si internationala precum si educatia in spiritul national de cunoastere a trecutului natiunii Romane, pastrarea si mentinerea valorilor nationale si a caracterului patriotic.)

208.  Selectarea tineretului cu capacitati mintale deosebite si formarea lor in scoli speciale pentru cercetari in desvoltarea stiintei si tehnicii de virf.

209.  Indrumarea si educarea parintilor pentru a putea da copiilor educatia celor 7 ani de acasa si creerea de conditii acestora ca sa-si  poata exercita educatia copiilor. Inainte in familii erau unite toate generatiile, astfel ca tinerii aveau posibilitatea de a prelua experienta varstnicilor si a o transmite urmasilor lor. Prin aceast model tinerii intrau in randul adultilor cu in bagaj de cunostinte benefic pentru ei si societatea in care traiau. Astazi familiile sunt rasfirate iar tinerii nu mai au posibilitatea sa-si insuseasca experienta inaintasilor ci si-o insusesc a celor de varsta lor care la randul lor nici ei nu au primit invataminte de la parinti. Pe aceste considerente nu trebuie sa ne mire faptul ca tinerii de astazi nu mai sunt educati si preiau de la societatea in care traiesc numai invataminte daunatoare. Reusesc sa dea copiilor o educatie sanatoasa doar oamenii culti si cu bani multi, astfel ca cei saraci si fara educatie raman doar in societatea prostimii care sunt folositi la 4-5 ani pentru voturi in schimbul unor promisiuni mincinoase, aunei pungi cu ulei si zahar sau cativa lei. In aceasta situatie statul trebuie sa intervina cu diferiote metode in educatia tinerelor generatii care sunt viitorul unei societati. 

210.  Obligativitatea invatarii limbii Romane pentru toti cetatenii Romani care locuiesc in Romania.

Imbunatatirea si modernizarea vocabularului, gramaticii si ortografiei limbii Romane pentru ca Limba Romana sa fie mai usor accesibila invatarii, mai simpla, mai placuta auzului, mai bogata in cuvinte, mai clara, si in special gasirea posibilitatilor de a se evita cacofoniile.

211.  In educatie parintii sa transmita copiilor informatii din meseriile pe care le executa ei pentru a trezi interesul copiilor spre aceste meserii. Activitatile din viata unei persoane se inregistreaza in sistemul genetic iar acestea se vor transmite urmasilor care vor putea asimila si practica mai usor si cu succes calitatile inaintasilor. Astfel este recomandat ca si copii sa invete si sa practice ceea ce au practicat parintii lor bineinteles daca acestia au avut practici sanatoase.

212.  La inscrierea in scolile secundare si mai departe, parintii sa depuna si un referat despre aptitudinile copiilor, care va fi anexat la catalog iar profesorii vor complecta cu informatii percepute de ei.

213.  La terminarea scolii pentru indrumarea elevilor in anumite directii profesionale, profesorii in urma datelor din timpul scolii impreuna cu elevii si parintii lor vor stabilii calificarea optima pentru elevi.

214.  Interzicerea stricta a consumului de bauturi alcoolice, a fumatului si mai ales a consumului de droguri de catre elevi, la fel si de cadrele didactice in perimetrul institutiilor pedagogice cit si in afara, de fata cu tinerii.

215.  Parintii vor raspunde pentru infractiunile facute de copii lor minori. In cazul cand parintii nu mai pot controla si stapini copii minori sunt obligati sa se adreseze oficiului pentru tineret.

216.  Reinfiintarea scolilor de corectie.

217.  Asistarea tineretului pina la integrarea in societate, in special a tineretului provenit din casele de copii sau familii destramate.

218.  Ocuparea timpului liber al tineretului cu activitati sportive, artistice, sociale, hobi, in diferite cercuri si scoli.

219.  Organizarea in toate institutiile de invatamint de cluburi a inventatorilor si organizarea de expozitii de inventii cu premierea celor mai bune inventii sau idei.

220.  Reinfiintarea taberelor pentru elevi.

221.  Reinfiintarea si diversificarea cu noi domenii a scolilor populare.

222.  Vacantele scolare vor fi mai scurte si mai dese iar pentru scolile pur teoretice ultima vacanta din anul scolar va avea o parte practica.

223.  In pauzele dintre orele de predare va fi cate un scut program de gimnastica.

224.  Varsta Majoratului va fi 16 ani datorita faptului ca tinerii au o adolescenta timpurie si gandesc mai matur.

225.  Odata cu schimbarea varstei majoratului se va schimba si sistemul de invatamant.

226.  Varsta 3-5 ani Gradinita cu limbi vorbite Romana a minoritatii nationale locale Engleza.

227.  Varsta 6-9 ani Ciclul scolar 1, limba de predare Materna a minoritatii nationale locale Romana suplimentar Engleza limba Internationala la alegere.

228.  Varsta 10- 12 ani Ciclul scolar 2, limba de predare Romana suplementar Engleza limba Internationala la alegere .

229.  Varsta 13-15 ani Liceu sau scoala profesionala, limba de predare Romana suplimentar Engleza limba Internationala la alegere.

230.  Varsta 16-19/20 ani Universitate, limba de predare Romana suplimentar limbi Internationale la alegere.

231.  Varsta 21-23 ani Academie, limba de predare Romana.

232.  Varsta 24——–x ani Doctorat limba uzuala Romana.

233.  Institutiile de invatamant particulare vor avea un sistem de invatamant propriu iar recunoasterea diplomelor obtinute se va face prin examinarea posesorilor de diplome.

234.  Persoanele care dupa varsta majoratului nu vor urma o scoala sau un curs de calificare sau nu vor lucra, vor fi obligatoriu inrolate in Armata unde pe langa instructia militara vor putea sa faca o calificare in Armata. In timpul serviciului militar, militarii vor avea un concediu de o luna, in acest timp ei pot sa-si gaseasca un loc de munca si sa se angajeze sau sa intre la o scoala teoretica sau profesionala. Cei care nu se angajeaza se vor intoarce in Armata, si in fiecare concediu vor putea sa repete aceasta actiune pana la varsta de pensionare. Cei care nu reusesc in concediu sa se angajeze au posibilitatea sa invete si sa ramana in Armata. Acest sistem va fi valabil atat pentru Barbati cat si pentru Femei care din momentul cand vor fi gravide vor avea un alt program decat Barbatii. Cei care se vor ocupa de cresterea si educarea copiilor vor fi scutiti de serviciu militar. Din momentul cand Militarii vor fi angajati in Armata acestia vor avea statutul angajatilor militari. Acest sistem va asigura Romaniei o Armata, va asigura o ocupatie tinerilor care nu reusesc sa intre la o scoala sa intr-un serviciu, va asigura economiei mana de lucru, va lichida asistenta sociala si va rezolva si alte probleme cu care se confrunta societatea.

235.  In Romania sunt suficiente unitati medicale dar acestea nu sunt dotate si administrate corespunzator, birocratia este prea mare in medicina si sunt prea multi bolnavi la numarul populatiei. De aceea este necesar: ca administratorii centrelor medicale sa fie numiti din randul medicilor, imbunatatita dotarea unitatilor si educarea Romanilor care sunt cei mai grasi din Europa, de a nu mai manca mult si ieftin ci putin si sanatos si care nu dau impotanta  prevenirii bolilor printr-o viata sanatoasa, adica in primul rand sa nu manance ca Porcii, sa fumeze ca Turcii si sa bea ca Rusii si sa-si puna mintea la contributie (daca o au asa cum se lauda) pentru a duce o viata sanatoasa, iar daca nu sa urmeze sfaturile medicilor si altor competenti in sanatate. Nu e normal ca Romanii sa-si bata joc de sanatatea proprie iar cand se imbolnavesc sa arunce vina pe altii ca nu-i fac sanarosi.

236.  In tratamentul anumitor boli si sustinerea sanatatii se introduce si sustine tratamentul balnear finantat partial de asigurarile de sanatate, angajatori cu conditii de munca daunatoare sanatatii, de stat si de beneficiari.

237.  Se vor practica pauze pentru gimnastica in locurile de munca sedentare,  pauze de dormit in locurile de munca cu efort fizic si reducerea stresului in timpul serviciului si interzicerea mobingului.

238.  Prin indeplirea acestor conditii 90% din problemele de sanatate vor fi rezolvate..

239.  Eradicarea consumului de droguri si substante halucinogene si restrictionarea consumului de bauturi alcoolice si a fumatului.

240.  Tarifele asigurarilor de sanatate vor fi in raport cu riscurile de imbolnavire.

241.  Eradicarea bolilor transmisibile prin obligativitatea internarii in spitale si sanatorii pentru tratament a bolnavilor cu boli molipsitoare.

242.  Reactivarea fabricilor de medicamente.

243.  Obligativitatea controlului anual al starii sanatatii.

244.  Interzicerea importului si comercializarii produselor modificate genetic.

245.  Interzicerea industrializarii alimentelor cu aditivi chimici daunatori.

246.  Nationalizarea si protejarea bunurilor si resurselor naturale.

247.  Nationalizarea bunurilor si resurselor de interes national.

248.  Dirijarea bunurilor si resurselor naturale cu preponderenta catre consumul intern.

249.  Construirea de statii de epurare a apelor reziduale.

250.  Reciclarea rezidurilor solide.

251.  Constructia de electro/termo-centrale care sa utilizeze deseuri combustibile.

252.  Constructia de generatoare de biogaz.

253.  Subventionarea construirii de centrale producatoare de energie si a consumatorilor de energie ecologica.

254.  Limitarea constructiei centralelor nucleare si functionarii a celor actuale.

255.  Limitarea autorizarii pentru constructii a terenurilor agricole.

256.  Restrictionarea taerii padurilor si obligativitatea taietorilor de paduri autorizati la impadurire in urma taerilor.

257.  Impadurirea terenurilor alunecatoare.

258.  Padurile particulare vor fi administrate de autoritatile silvice.

259.  Pedepsirea severa a taierilor ne autorizate a padurilor.

260.  Refacerea albiei initiala si naturala a raurilor si rauletelor.

261.  Interzicerea folosirii ierbicidelor, a otravurilor pentru rozatoare in natura, a insecto-fungicidelor cu exceptia celor pentru tintari si capuse din preajma zonelor locuite.

262.  Vanatoarea si pescuitul sportiv vor fi gratuite, organizate in cluburi si organizatii care vor avea in primire administrarea si raspunderea pentru domeniul piscicol si animalier salbatic si vor colabora cu administratia silvica si a apelor.

263.  Colectarea produselor alimentare ne consumabile si distribuirea lor catre organizatiile de vanatori si pescari pentru hranirea pestilor si animalelor salbatice.

264.  Colectarea ierbii si plantelor furajabile rezultate din curatirea localitatilor si drumurilor si distribuite organizatiilor de vanatori pentru furajarea animalelor salbatice pe timp de iarna.

   Diverse

265.  Sistemul democratic implementat in Romania dupa revolutie a fost o carpeala  haotica in care democratia a fost valabila pana dupa alegeri dupa care s-a instalat o dictatura care face ce vrea pentru ca a fost votata de o majoritate. Acest sistem a fost instalat de Iliescu si partidul lui si a fost continuat de toate partidele desprinse din FSN si conducatorii tarii pana in ziua de azi. Acest sistem nu e numai in Romania ci sa generalizat si in alte tari asa zise democrate. Mai grav este ca Uniunea Europeana s-a molipsit de la acest sistem, in ultimul timp obligand in functie de vointa Germaniei care considerandu-se ca este cea mai mare finantatoare a UE isi asuma dreptul de a decide ca statele membre sa execute decizii care sunt impotriva vointei lor. Parerea mea este ca acest sistem democratic trebuie reformat atat la nivelul tarilor membre cat si a Bruxelului.

266.  Statele au sustinut si sustin si in prezent cresterea populatiei. Aceasta crestere fiind motivata ca rezolvarea in viitor a sigurantei financiare a viitorilor pensionari. Dar de fapt interesul a fost marirea consumului pentru producatori si marirea impozitelor stranse pentru stat. In ultima vreme se aud tot mai des voci care sustin diminuarea populatiei globale, care nu mai poate fi hranita din resursele existente. Aceste doua idei se bat cap in cap si se pune intrebarea: trebuie ca populatia sa se inmulteasca ca apoi sa fie distrusa prin diferite metode criminale care deja au fost puse in practica ? Daca cei care au elaborat si pus in practica aceste idei ar fi fost oameni inteligenti si corecti nu s-ar fi ajuns la o asa situatie dezastruasa ca in prezent in aceasta directie. Parerea pea este ca Romania nu are nevoie sa-si mareasca populatia pe tema pensiilor, pentru ca printr-o administrare inteligenta a timpului de pensionare nu va muri nici un pensionar de foame, si nici cei care muncesc nu vor fi despuiati de bani ca sa poata trai pensionarii.

267.  Revizuirea obtinerii diplomelor de DOCTORAT, reexaminarea doctoratilor dubiosi, recalcularea si restituirea indemnizatiilor de doctori.

268.  Homosexualitatea nu va fi promovata, considerata boala neuropsihica, va fi tratata gratuit.

269.  Combaterea prostitutiei.

270.  Nu se vor primi emigranti economici iar cei intrati ilegal vor fi expulzati. Vor fi primiti refugiati de razboi sau calamitati naturale pana cand se redreseaza situatia din tara de origine cand vor fi repatriati.

271.  Statul Roman nu intervine in cazul fraudelor comise de cetatenii Romani in strainatate. La reintoarcerea acestor persoane in Romania cetatenii de etnie Romana vor fi sanctionati pentru lezarea imaginii Romaniei in strainatate, iar cetatenilor de etnii staine li se va retrage cetatenia Romana si vor fi expulzati in tarile de origine etnica.

272.  Producerea si punerea in vanzare a combustibililor lichizi pentru incalzire la un pret redus.

273.  Vizele de intrare intr-o tara straina sau in Romania vor fi pe baza de reciprocitate intre tarile respective cu anumite exceptii autorizate de tarile in cauza.

274.  Proprietatea privata inviolabila si protejata de stat. Intrarea intr-o proprietate privata sau folosinta unui bun privat se poate face numai cu acceptul proprietarului iar cei care incalca aceasta lege vor fi pedepsiti in functie de amploarea incalcarii si daunele produse.

275.  Statul investeste in fiecare nou nascut pana in momentul cand aceasta persoana prin impozit incepe sa returneze statului aceste investitii. In cazul cand un cetatean Roman se muta definitiv in alta tara, acesta trebuie sa returneze statului Roman aceste investitii ne amortizate. Aceasta returnare se va face in intregime inainte de a parasi tara, iar daca nu s-a facut persoana in cauza trebuie sa anunte tara unde se muta ca are o datorie statului Roman si sa reglementeze cu acel stat modul in care sa returneze aceasta datorie. Pe aceasta tema Statul Roman va informa si solicita tarile cu care Romania are relatii si in special UE, ca acestea sa adopteze o legislatie care sa reglementeze aceasta tema, in sensul ca toate tarile care primesc emigranti straini sa plateasca tarilor din care provin emigrantii cheltuielile care aceste tari le-au facut cu acesti emigranti si care nu s-au amortizat pana la sosirea lor in tarile in care au emigrat. Normal aceasta returnare de datorii trebuie sa se faca din impozitul pe venit, de catre statul in care persoana respectiva a emigrat.

276.  Ridicarea unui monument in memoria frontieristilor care au cautat libertatea incercand sa treaca ilegal granitele Romaniei si care au fost omorati de soldatii din frontiere la ordinul lui Ceausescu a securitatii si a comandantilor din armata si judecarea si condamnarea chiar postmortem a celor vinovati.

277.  Cercetarea si rejudecarea persoanelor care au fost condamnate pe nedrept si despagubirea lor.

278.  Bacsisul si atentiile pentru servicii care se platesc interzis.

279.  Jocuri de noroc, loz in plic, alba neagra pe bani interzise.

280.  Sursele financiare pentru redresarea economica a tarii sint urmatoarele:

281.  urgentarea accesarii fondurilor Europene.

282.  economiile relizate din reorganizarea parlamentului.

283.  eradicarea coruptiei

284.  administrarea eficienta si cu economie a banilor publici

285.  economiile realizate din reducerea cheltuelilor pentru functionarea statului

286.  recuperarea prejudiciilor de la condamnatii penali.

287.  recuperarea impozitelor ne achitate

288.  incetarea subventiilor majoritatii ONG-urilor

289.  TVA-ul incasat din marirea puterii de cumparare a populatiei

290.  eficentizarea intreprinderilor de stat

291.  nationalizarea intreprinderilor de interes strategic si economic

292.  recuperarea datoriilor statelor terte catre Romania

293.  economiile realizate din transferarea cheltuelilor din politie si justitie catre inculpati.

294.  sume provenite de la condamnati pentru plata timpului de inchisoare.

295.  economiile din reforma asistatilor sociali.

296.  sumele provenite din inchirierea spatiilor imobile libere ale statului.

297.  marirea TVA-ului pentru importurile de produse de consum

298.  recuperarea unei parti din impozitul pe venit incasat abuziv de la Romanii care au lucrat si mai lucra in strainatate.

299.  impozitul pe venituri rezultat din marirea salariilor ca urmare a trecerii la saptamina de lucru de 6 zile si inmultirea locurilor de munca rezultat din imbunatatirea posibilitatilor de finantare a firmelor.

300.  economiile rezultate din reducerea birocratiei.

301.  economiile rezultate in urma transferarilor campaniilor electorale si a alegerilor pe mediul online.

302.  banii rezultati din confiscarea averilor ilicite.

303.  reducerea salariilor si pensiilor obraznice.

304.  Inchirierea terenurilor agricole de stat strainilor

305.  marirea redeventelor pentru exploatarile rezervelor naturale.

306.  recuperarea restantelor financiare in special de la firmele multinationale.

307.  recuperarea TVA-ului incasat abuziv de catre tarile unde au lucrat Romani care au adus marfuri straine in Romania fara a le fi returnat TVA-ul.

308.  Incheiere Sa nu-si faca Romanii impresia ca daca voi reusi sa preiau presedintia tarii va curge imediat lapte si miere. S-a distrus Romania in procent de 90%  iar de reconstruit ceea ce a fost distrus nu s-a reconstruit nimic. Comparati o casa care o puteti distruge intr-o zi dar ca sa o reconstruiti aveti nevoie de cel putin 100 de zile. Daca populatia Romaniei se va comporta ca pana acum, Romania nu va fi reconstruita nici intr-o 100 de ani. Eu stiu ce trebuie facut ca generatiile mijlocii sa mai prinda tara reconstruita, cu conditia ca toti Romanii sa munceasca sa aiba incredere in mine si sa ma sprijine. Le doresc cetatenilor Romaniei sa aiba „Mintea Romanului cea de pe urma”.

309.  DEMOCRATIA in cursul istoriei a disparut si a revenit la diverite popoare. In epoca moderna tot mai multe natiuni au implementat democratia. In ultimul timp s-a vazut ca practica democratiei nu se mai potriveste cu teoria istorica ba chiar s-a deformat in asa masura ca se aseamana tot mai mult cu dictatura. Aceste denaturari ale democratiei s-au produs in parte datorita necesitatii de a se adapta la schimbarile de viata ale societatii umane cat si dorita celor care conduc natiunile de a o orienta in interesul lor. In societatea moderna care s-a desvoltat haotic nu mai poate fi practicata Democratia istorica datorita diversitatii mari a natiunilor, a religiilor, diferentelor mari de cultura si a lipsei de constiinta a societatii umane in general. De asemenea sistemul comunist cat si cel capitalist au o mare influenta negativa asupra democratiei. In unele tari care au implementat democratia si in special in Romania, acest sistem a avut un efect catastrofal pentru ca la baza democratiei sta nivelul consiintei natiunii care implementeaza acest sistem. In democratia actuala din Romania toata lumea are drepturi si nimeni nu are obligatii si raspunderi. Pentru ca societatea moderna sa poata exista intr-o normalitate este necesar ca sa se imbunatateasca toate sistemele care influenteaza existenta democratiei. Cuvantul Democratie are originea in Limba Greaca demos insemnand POPOR iar cratos insemnand PUTERE deci impreuna inseamna PUTEREA POPORULUI adica fiecare membru al societatii democrate are dreptul de a participa la deciderea sortii societatii in care traieste. Intrebarea este, cum poate prostimea decide soarta unei tari cand acestia nu sunt capabili nici sa-si decida o soarta normala pentru ei. Cum poate o multime de oameni capabili, invatati, inteligenti cu o cultura dezvoltata sa traiasca intr-o societate in care deciziile sunt luate de prostime care sunt aproape in majoritate in toate societatile. Aceasta problema a facut ca in tarile democrate conducerea sa fie preluata de grupari instarite material si bine pregatite care pana la urma s-au transformat in grupari de stil mafiut.
310.  CAPITALISMUL este un sistem care a aparut odata cu diferenta tot mai mare dintre bogati si saraci si s-a desvoltat mereu datorita acumularii de capital in mina unor persoane care prin investitiile facute in interesul lor au avut ca efect si desvoltarea economiei in aceste comunitati de la care au profitat si locuitorii acestora. Totusi capitalismul a avut si efecte negative asupra comunitatilor marind diferenta dintre bogati si saraci si in special ca acei capitalisti de frunte prin posibilitatile lor financiare au o influenta mare asupra sistemului democratic transformandul intr-un sistem dictatorial.
311.  COMUNISMUL este un sistem dictatorial aparut in momentul cand capitalismul a trecut la dictatura, ca un concurent al acestuia, cu deosebirea ca sa nu dicteze bogatii ci saracii. Pentru inceput acest sistem a foat foarte dur trecand brusc de la un sistem la altul fara experienta si condus si aplicat de prostime. Cu timpul acest sistem s-a mai redresat, populatia si mai ales generatiile noi s-au obisnuit cu el si chiar la un moment dat a facut impresia ca functioneaza, mai ales fiindca aceste doua sisteme capitalismul si comunismul fiind in concurenta au cautat amindoua sa imbunatateasca viata natiunilor unde functionau.
Capitalismul datorita concurentei interne a reusit sa depaseasca comunismul din punct de vedere tehnic si odata cu aceasta si economic. Pentru castigarea increderii propriei populatii care la un moment dat tindea spre comunism capitalismul a reinviat democratia dand multe drepturi si libertati proleteriatului capitalist, drepturi de care era lipsit proletariatul comunist. Datorita diferentelor de tehnica industriala dintre dintre aceste doua sisteme, precum si propaganda mare a capitalismului de a denigra comunismul, si presiunile economice care le exercita capitalismul, acesta a reusit sa invinga comunismul in europa. La decaderea comunismului a contribuit si propriu sistem care a avut si facut multe greseli de la inceput pana la sfarsit. Aceste trei sisteme capitalist, comunist si democratic au avut si au atat parti bune cat si rele.
Viziunea mea este ca prin combinarea partilor bune si renuntarea a celor rele din aceste trei sisteme si completarea cu idei adaptate nuvelului actual de desvoltare, se va putea practica un sistem superior celor de pana acum.

Informatii

 In partea de sus a paginii pe bara  albastra  sunt scrise titlurile foilor din aceasta pagina si anume: Program simplu, Program  detaliat, Biografie/Activitate, Formular pentru semnaturi de sustinere, Informatii, Kontakt. Pentru a intra pe aceste foi dati clic pe titlurile foilor pe care le cautati de pe rigla albastra.

La comentariile pe care le veti face pe Facebook, Bloguri sau Publicatii online, postati numarul paragrafului, sursa (program simplu sau program detaliat) si despre ce vreti sa comentati. Ca sa aveti raspunsul meu la comentarii cel mai practic ar fi sa intrati pe pagina „Sustinatorii candidatului Mircea Moise la Alegerile Prezidentiale 2019” pe care gasiti si programul si pe care o supraveghez eu mai mult. Tot acolo  puteti sa faceti si propuneri legislative, care vor putea fi comentate iar daca comentatorii vor ajunge la un consens pozitiv voi prelua propunerea in programul meu.

Propuneri din partea sustinatorilor.

 Mircea Moise candidat independent la Alegerile Prezidentiale                                                      2019         

ATENTIE ! aici este programul restrans
Programul detaliat si alte informatii sunt pe foile urmatoare
Deasupra liniei rosii de sus dati clic pe numele
________________________________________foilor dorite.
“ Viziunea mea pentru viitorul Romaniei”.

1.  Voi fi candidat independent la functia de presedinte al Romaniei, cu conditia sa fiu sustinut cu 200.000 de semnaturi din partea cetatenilor Romani care au increderea ca voi readuce Romania la normalitate, iar prin voturile alegatorilor care ma aleg, sa fie inclus si valabil votul  pentru „Romania Republica Prezidentiala”.

2.  De la bun inceput vreau sa fie clar pentru toti cetatenii Romaniei, ca prin aceasta intentie nu am absolut nici un interes personal sau pentru apropiatii mei. Am doar o dorinta pentru tara in care m-am nascut si al carui cetatean sunt, ca sa nu mai fie distrusa de straini, de proprii conducatori si de propria populatie, si sa fie readusa in rand cu celelalte tari Europene. Cu toata varsta mea inaintata care ma mai tradeaza cate odata, sunt capabil sa conduc Romania, pentru ca nu am trecut prin viata ca rata prin balta ci am asimilat o experienta vasta in multe domenii in care am activat. Pentru ca am trait viata activa jumatate in comunism si jumatate in capitalism, am stiut cum trebuia Romania sa treaca de la un sistem la altul, trecere care trebuie si astazi aplicata, modificata si continuata.

3.  Pina in prezent nici un candidat la presedintie nu a expus un program vizionar amplu, cu posibilitatea reala de a fi finantat si dus la bun sfarsit. Programul meu de refacere a Romaniei are toate aceste calitati, iar inainte de a fi implementat acest program va fi discutat cu specialisti, corectat, imbunatatit si completat. Dupa ce va fi adus la cunostinta parlamentului, a populatiei si votat, va fi implementat pe segmente in functie de prioritati.

4.  Dupa Revolutie Romania a fost distrusa in serie, dar nimeni nu a reusit sa reconstruiasca ceva din ce s-a distrus. Nu vad nici in viitor pe cineva sa o refaca. Sunt singurul care imi pot asuma reusita de a redresa Romania spre o cale normala, intr-un timp rezonabil, cu conditia ca populatia Romaniei sa ma sustina in toate actiunile.

5.  Romanii sa nu inteleaga ca din momentul cand as deveni Presedinte in Romania ar curge imediat lapte si miere, fiindca nu am puteri supranaturale ca sa zic „ocus pocus preparatus” si imediat sa fie salariile, scolile, spitalele, autostrazile si celelate ca in Germania. Toate acestea se vor realiza mult mai repede decat au realizat ceva cei care au condus tara pana acum si acei care ar putea sa fie alesi in viitor ca si in trecut de o populatie care ica nu s-a trezit. Daca majoritatea cetatenilor Romaniei isi dau seama de realitate si care este sansa de a aduce Romania pe un drum normal, ma vor vota si ma vor sustine. Impreuna cu cei mai buni dintre cei mai buni oameni la conducerea tarii, vom reusi ca in cel mai scurt timp posibil sa readucem Romania in randul tarilor Europene.

6.  Din momentul cand eu si alegatorii mei vom considera ca activitatea mea nu corespunde necesitatilor voi demisiona.

7.  In continuare va prezint un program rezumativ de guvernare.

8.  Programul detaliat il gasiti pe pagina urmatoare dand clic pe punctul Program detaliat de guvernare de la meniu, care se afla pe bara albastra deasupra paginii.

9.  Asa cum am intitulat organizatia initiata de mine, principala mea vointa este de a face dreptate in Romania.

10.  Schimbarea formei de guvernamant in Republica Prezidentiala, si o democratie reprezentativa si participativa.

11.  Presedintele va avea drepturi legislative si executive, prin consultarea si la cerinta poppulatiei si dreptul de veto.

12.  Vice-Presedinte va fi o noua functie cu care Presedintele Romaniei isi va imparti sarcinile si activitatea.

13.  Toti consilierii organelor si institutiilor de stat nu vor fi votati ci angajati prin concurs si incadrati ca salariati permanenti sau colaboratori im functie de necesitati si se vor supune legilor generale de incadrare.

 14.  Revizuirea si imbunatatirea sistemului de conducere si gospodarire a tarii si adaptarea lui la conditiile actuale.

15.  Statul in slujba cetateanului adevarat si nu impotriva lui. Corectitudinea evidentiata, infractiunea incriminata.

16.  Reorganizarea si depolitizarea guvernului, institutiilor si intreprinderilor de stat, iar ocuparea functiilor se va face dupa regulile meritocratiei.

17.  In institutiile si intreprinderile de stat conducatorii cat si angajatii trebuie sa aiba cazierul curat si sa nu fie in faza de cercetare pentru comiterea unei infractiuni penale. Ei trebuie sa fie un exemplu.

18.  Reducerea birocratiei si a aparatului de stat la minimul posibil si eficientizarea lui.

19.  Statul garanteaza siguranta si existenta rezonabila pentru cetateni, in functie de comportamentul si activitatea lor.

20.  Romanii au libertate deplina cu conditia ca actiunile lor sa nu dauneze altora (fiinte, lucruri, fenomene, actiuni).

21.  Masuri drastice si consecvente pentru refacerea di apararea imaginii Romaniei si a Romanilor.

22.  Promovarea patriotismului si nationalismului si combaterea si sanctionarea sovinismului.

23.  Demararea si sustinerea tratativelor pentru reunirea cu Romania a fostelor provincii romanesti din afara tarii.

24.  Romania nu va adera la Senghen si moneda Euro in cel putin urmatorii 5 ani.

25.  Dizolvarea actualului parlament si creerea unui parlament din parlamentari alesi si remunerati de diferite grupari (sindicate, partide, organizatii, uniuni, etc)

26.  Abrogarea imunitatii si introducerea legii responsabilitatii pentru toate functiile din stat.

27.  Toti cetatenii au dreptul la informare si propuneri asupra mersului statului Roman, dar deciziile vor fi luate de cetatenii capabili care vor tine cont de dorintele normale ale tuturor cetatenilor.

28.  Votul prin trimitere electronica sau prin posta.

29.  SILVANIA noua capitala a Romaniei localizata in centrul tarii.

30.  Reorganizarea administrativa prin reactualizarea si descentralizarea Regiunilor Istorice si infiintarea raioanelor.

31.  Definirea familiei ca fiind relatia si casatoria dintre o femeie si un barbat.

32.  Revizuirea si redresarea relatiilor politice, culturale si comerciale cu Rusia printr-o politica constructiva si anticonflictuala cu SUA si UE.

33.  Demersuri pentru reorganizarea in functionare si legislatie a Uniunii Europene.

34.  Exclusa islamizarea Romaniei. Vor fi acceptati numai refugiatii de razboi pe perioada razboiului.

35.  Se va reinfiinta serviciu militar in termen obligatoriu, autofinantat.

36.  Refacerea, redresarea si dezvoltarea unei economii combinate (de stat si privata) in toate directiile. economice.

37.  Marirea bugetului pentru investitii, din economii, reorganizare, fonduri europene, recuperarea datoriilor, etc.

38.  Colaborarea cu investitorii si patronii, pentru a facilita desvoltarea intreprinderilor private prin adecvarea legislatiei la necesitatile lor.

39.  Locuri de munca pentru toti cetatenii Romaniei iar necesitatea bratelor de munca suplimentare oferita strainilor.

40.  Revenirea la ziua de lucru de 8 ore si saptamina de lucru de 6 zile cu orar de lucru flexibil, simultan cu marirea respectiva a salariului, pentru asigurarea personalului necesar in domeniul privat in desvoltarea economiei.

41.  Creerea conditiilor in tara pentru revenirea Romanilor din strainatate.

42.  Romania producatoare si consumatoare de produse alimentare BIO care va influenta si importurile de alimente.

43.  INVENTA-RO noua institutie pentru promovarea inventiilor si inventatorilor.

44.  Actualizarea legislatiei si reorganizarea transporturilor de persoane si marfuri urbane si interurbane pentru fluidizarea circulatiei, reducerea considerabila a accidentelor de circulatie, reducerea poluarii, satisfacerea necesitatilor de transport si reducerea costului de transport, cu ajutorul unui nou sistem online.

45.  Organizarea circulatiei rutiere va dura 3 luni iar in cel mult un an, circulatia va fi descongestionata si fluidizata iar accidentele vor fi reduse la mai putin de jumatate. Concomitent vor fi imbunatatite si problemele parcarilor.

46.  Urgentarea accesarii banilor UE pentru canstructia de drumuri si autostrazi.

47.  Nationalizarea si protejarea bunurilor si resurselor naturale de interes national.

48.  Ordine si disciplina. Datorita multor derapaje petrecute in societatea Romaneasca dupa Revolutia din ..90 vor fi luate masuri drastice pentru revenirea la o normalitate, dupa care aceste masuri vor fi actualizate.

49.  Legislatia si aplicarea ei va fi facuta in spiritul dreptatii.

5.0  Schimbarea legislatiei privind urmarirea, cercetarea, judecarea infractorilor si executarea pedepselor, costul acestor demersuri fiind suportate de vinovati.

51.  In cercetarea infractorilor cand vor fi dovezi reale se vor aplica demersurile prezumtiei de vinovatie.

52.  Toate infractiunile penale se vor sanctiona exemplar si nu se vor prescrie.

53.  Condamnari cu suspendare numai in cazuri exceptionale cu motive bine intemeiate.

5.4  Reeducarea condamnatilor in ferme, santiere si intreprinderi de productie iar in caz de necesitate in scoli de recalificare pe linga aceste intreprinderi.

55.  Reactivarea legii 18 din 24/6 /68 privind controlul provenientei bunurilor care nu au fost dobindite in mod licit.

56.  Revizuirea tuturor retrocedarilor banuite de ilegalitati.

57.  Revizuirea si normalizarea impozitarii care sa permita dezvoltarea economiei.

58.  Cresterea TVA-ului pentru produsele de import care fac concurenta produselor indigene.

59.  Impozitarea progresiva a veniturilor, ne impozitarea profitului reinvestit si a orelor de munca suplimentare.

60.  Interzicerea transferului Preising si a Actiunilor la Purtator

61.  Schimbarea legilor in vederea reducerii discordantelor dintre salariile si pensiile mici si mari.

62.  Recalcularea salariilor pentru fiecare loc de munca in care vor fi incluse toate conditiile de angajare si de munca la care se vor pute anexa doar sporuri ivite temporar care nu au fost incluse la salariile initiale.

63.  Calcularea si recalcularea pensiilor in functie de contributia la fondul de pensii.

64.  Educatia va avea un rol important. Bunastarea unui popor depinde de educatie. Revizuirea si modificarea legilor si regulilor educatiei in sensul reevaluarii prioritatii educatiei, restabilirii ordinii si disciplinei in scoli, a decentei si respectului reciproc atit al cadrelor didactice cit si al elevilor, atit prin comportament, limbaj, cit si prin tinuta adaptata la cerintele actuale, cu respectarea regulilor traditionale si sustinerea financiara masiva.

65.  Eradicarea analfabetismului si obligativitatea unui nivel de scolarizare si informare pentru a ridica nivelul de cultura a Romanilor.

66.  Infiintarea scolilor profesionale pentru toate meseriile si a universitatilor, in sistemul practic teoretic in colaborare cu firmele de stat si particulare, in care toti studentii si elevii vor primi burse.

67.  Materiile de predare in scoli, la un nivel ridicat, actual, necesar si folositor in profesii, viata si societate.

68.  Selectarea tineretului cu capacitati mintale deosebite si formarea lor in scoli speciale pentru cercetari in desvoltarea stiintei si tehnicii de virf.

69.  Indrumarea si educarea parintilor pentru a putea da copiilor educatia celor 7 ani de acasa.

70.  Varsta Majoratului va fi 16 ani.

71.  In Romania sunt suficiente unitati medicale dar acestea nu sunt dotate si administrate corespunzator, birocratia este prea mare in medicina si sunt prea multi bolnavi la numarul populatiei. De aceea este necesar: ca administratorii sa fie din randul medicilor corecti, imbunatatita dotarea unitatilor medicale si educarea Romanilor care mananca ca porcii, fumeaza ca Turcii si beau ca Rusii, si sunt cei mai grasi si bolnavi din Europa.

72.  Eradicarea consumului de droguri si halucinogene, restrictionarea consumului bauturilor alcoolice si fumatului.

73.  Eradicarea bolilor transmisibile, in spitale si sanatorii pentru tratament a bolnavilor cu boli molipsitoare.

74.  Reactivarea fabricilor de medicamente si obligativitatea controlului anual al starii sanatatii.

75.  Interzicerea importului, cultivarii, comercializarii produselor modificate genetic si industrializarii alimentelor cu aditivi chimici daunatori.

76.  Incheiere Sa nu-si faca Romanii impresia ca daca voi Presedinte va curge imediat lapte si miere. S-a distrus Romania in procent de 90%  iar de reconstruit ceea ce a fost distrus nu s-a reconstruit nimic. Comparati o casa care o puteti distruge intr-o zi, dar ca sa o reconstruiti aveti nevoie de cel putin 100 de zile. Daca populatia Romaniei se va comporta ca pana acum, Romania nu va fi reconstruita nici intr-o 100 de ani. Eu stiu ce trebuie facut ca generatiile mijlocii sa mai prinda o tara reconstruita, cu conditia ca toti Romanii sa munceasca sa aiba incredere in mine si sa ma sprijine. Le doresc cetatenilor Romaniei sa aiba „Mintea Romanului cea de pe urma”.

77. In partea de sus a paginii pe bara  albastra  sunt scrise titlurile foilor din aceasta pagina si anume: Program simplu, Program  detaliat, Biografie/Activitate, si .Formular pentru semnaturi de sustinere, Informatii, Kontakt. Pentru a intra pe aceste foi dati clic pe titlurile foilor pe care le cautati.

78.  La comentariile pe care le veti face pe Facebook, Bloguri sau Publicatii online, postati numarul paragrafului sursa (program simplu sau program detaliat) si despre ce vreti sa comentati. Ca sa aveti raspunsul meu la comentarii cel mai practic ar fi sa intrati pe pagina Sustinatorii candidatului Mircea Moise la Alegerile Prezidentiale 2019 pe care gasiti si programul si pe care o supraveghez eu mai mult. Tot acolo  puteti sa faceti si propuneri legislative, care vor putea fi comentate iar daca comentatorii vor ajunge la un consens pozitiv voi prelua propunerea in programul meu.

Pagina mea personala
https://www.facebook.com/profile.php?id=100024000352749