Attali: profet sau conspirator?
Prin ce trecem de un an este o crimă împotriva umanității, că nimeni nu se îndoiește de ea. Această operațiune a fost planificată de „elite” de ani de zile. Și dacă în ciuda tuturor dovezilor pe care le aducem noi jurnaliștii independenți și denunțătorii în fiecare zi, există încă o îndoială în mintea unora, vreau să vă ofer o altă incontestabilă, deoarece este explicată într-o carte de Michel Salomon publicată în 1981 .
Prin ce trecem de un an este o crimă împotriva umanității, că nimeni nu se îndoiește de ea. Această operațiune a fost planificată de „elite” de ani de zile. Și dacă în ciuda tuturor dovezilor pe care le aducem noi jurnaliștii independenți și denunțătorii în fiecare zi, există încă o îndoială în mintea unora, vreau să vă ofer o altă incontestabilă, deoarece este explicată într-o carte de Michel Salomon publicată în 1981 .
Judecați singuri …
Jacques Attali, 1981, apoi consilier al lui François Mitterrand, într-o carte de interviuri cu Michel Salomon, a declarat acest lucru:
„În viitor va fi vorba despre găsirea unei modalități de reducere a populației. Vom începe cu vechiul, pentru că de îndată ce depășește 60-65 de ani, omul trăiește mai mult decât produce și costă scump societatea.
Apoi cei slabi și apoi cei inutili care nu aduc nimic în societate pentru că vor fi din ce în ce mai mulți, și mai ales în cele din urmă cei proști. Eutanasierea vizează aceste grupuri; eutanasierea va trebui să fie un instrument esențial al societăților viitoare, în toate cazurile.
Desigur, nu vom putea executa oameni sau organiza tabere. Vom scăpa de el făcându-i să creadă că este pentru binele lor.
O populație prea mare și, în cea mai mare parte inutilă, este ceva prea scump din punct de vedere economic. Din punct de vedere social, este, de asemenea, mult mai bine ca mașina umană să se oprească brusc, decât să se deterioreze treptat.
Nu vom putea trece teste de informații pe milioane și milioane de oameni, vă puteți imagina!
Vom găsi ceva sau îl vom provoca, o pandemie care vizează anumite persoane, o criză economică reală sau nu, un virus care îi va afecta pe bătrâni sau pe mari, nu contează, cei slabi vor ceda la el, cei temători și cei prostul va crede și va cere să fie tratat. Vom fi avut grijă să planificăm tratamentul, un tratament care va fi soluția.
Selecția idioților se va face astfel de la sine: vor merge singuri la abator. ”
[Viitorul vieții – Jacques Attali, 1981]
Interviuri cu Michel Salomon, colecția The Faces of the Future, ediții Seghers.
NB: Pentru informații și ca răspuns la cei care se întreabă, a existat o a doua ediție a cărții lui Michel Salomon, redactată din cele mai deranjante elemente. Cuvintele citate în această postare și atribuite binefăcătorului umanității Attali, nu mai apar în noua ediție a cărții, care a devenit în mod ciudat „de urmărit”.
Sursa: MediaZone
CENTURA ȘI ȘOSEAUA
– Coridorul China-Laos-Thailanda
Joseph Thomas – 14 iulie 2021 – NEO
Inițiativa privind centura și șoseaua Chinei (BRI) ajunge în toate direcțiile, în Asia Centrală în Europa, până în Rusia, prin mările și oceanele Asiei, în America de Sud, inAfrica și, desigur, adânc în Asia de Sud-Est.
Tronsonul sud-est asiatic al BRI constă în principal dintr-o linie feroviară de mare viteză (HSR) aflată acum în construcție, care leagă provincia Yunnan din China cu Laos, Thailanda și, în cele din urmă Malaezia și Singapore.
Un număr mare de proiecte adiacente sunt, de asemenea, în curs de realizare și vor completa alte proiecte de infrastructură construite recent în ultimul deceniu sau în construcție acum.
Aceasta include diverse drumuri expres, în special prin muntii din Laos, care au tăiat deja traseele rutiere de la zile la doar o zi de la granița Chinei cu Laos în nord la capitala națiunii Vientiane lângă granița Laotian-Thailanda. Drumuri expres suplimentare sunt în construcție pentru a facilita mai mult trafic în interiorul Laosului.
Un alt drum expres este propus în prezent, care va conecta nordul Thailandei la sudul Chinei, prin teritoriul Laosului, reduce timpul de călătorie între cele două națiuni la doar 2 ore.
Un articol din ziarul Thailandez “Bangkok Post’s” – „Laos, sondaje la noul drum expres care leagă Thailanda, China,” noteaza:
“Noul drum se va conecta cu Chiang Khong district din Chiang Rai, prin intermediul podului existent peste râul Mekong.
Autostrada de 180 de kilometri ar permite vehiculelor să circule cu 140 de kilometri pe oră, iar o călătorie din Thailanda în China prin Laos ar dura mai puțin de două ore.”
Linia feroviara de mare viteza -HSR va include atât servicii de transport de pasageri și de marfă, cât și în Laos, o rețea de „porturi terestre” pentru a facilita operațiunile logistice regionale.
Întreaga rețea este deja în construcție cu noua gară Bang Sue Grand Din Bangkok finalizată și gata de deschidere în acest an, găzduind trenurile de mare viteză din Thailanda în următorii ani, iar tronsonul Laotian se apropie de finalizare, cu servicii de tren care ar putea intra in folosinta până la sfârșitul anului 2021 sau începutul anului 2022.
Occidentul incearca sa ia in deradere si sa submineze Proiectul/ Initiativa Cureaua si Soseaua – BRI
Criticile pentru rețeaua de proiecte de transport care se întind în Asia de Sud-Est, precum si critica la adresa BRI în sine, provin în principal din ambițiile occidentale de a preveni ascensiunea Chinei și, odată cu aceasta, ASCENSIUNEA RESTULUI ASIEI.
Surse media americane precum „Vocea Americii „, a Departamentului de Stat al SUA vehiculează în mod repetat acuzații că Beijingul ar fi folosit „diplomația capcană a datoriilor”, admițând în același timp că Laos, până la începerea acestor proiecte, a fost fără ieșire la mare, izolat de piețele regionale și împiedicat la creșterea economică.
Este evident că economia actuală a Laosului nu este in masură de a plăti proiecte masive de infrastructură, dar proiectele de infrastructură își vor dovedi utilitatea si calitatea de a produce venituri care sa acopere in termen lung aceste investitii, care estede fapt principiul fundamental din spatele investițiilor în infrastructură în primul rând.
Alte analize de genul “boii in spatele carului” includ afirmații că nu există o piață pentru serviciile liniei feroviare de mare viteza HSR în Asia de Sud-Est și în special în Laos sau Thailanda. Aceleași argumente eronate au fost făcute de analiști occidentali înverșunați în încercarea de a ironiza propria dezvoltare internă a HRS-ului Chinezesc.
Analiza încerca de a concluziona ca pasagerii cu venituri mici nu ar fi capabili sau dispusi să plătească pentru bilete pentru a folosi servicii HRS dar analiza a ratat sa arate faptul crucial că construirea infrastructurii accelerează si duce la cresterea nivelului de trai si a posibilitatile de plata ale cetatenilor. Acesta conectează orașele și regiunile rurale, extinde activitatea economică pentru un număr mai mare de persoane și, dacă este suficient de extinsă (așa este rețeaua HSR a Chinei), mută secțiuni întregi ale societății pe scara socioeconomică.
Asemenea analize si predictii s-au făcut în 2011 despre HRS-ul Chinei. Acum, în 2021, analiștii occidentali, în ciuda faptului că China State Railway supraveghează rețeaua HSR a națiunii care realizeaza în mod regulat un bun profit anual, încă nu vor sa recunoasca ca după peste un deceniu de prezicere a eșecului acesta nu sa materializat niciodată.
Astăzi, cu rețeaua Chinei HSR se mută între 2 miliarde și 3 miliarde de pasageri pe an și ajunge în zonele cele mai îndepărtate ale națiunii (cu un tronson finalizat în Tibet doar în luna iunie a acestui an), aducând cu ea turiști, investitori, oameni de afaceri și oportunități până în prezent la îndemâna în special pentru regiunile rurale.
Infrastructura este pe primul loc, urmează prosperitatea. Încercarea de a pretinde ca infrastructura este prost conceputa, deoarece nu va profita imediat demonstrează natura extrem de mioapa sir au voitoare a multor observatori occidentali față de gândirea pe termen lung a guvernului Chinei și, aparent, de asemenea, a partenerilor săi din Laos și Thailanda.
Evident, regiunile rurale din Laos sau din nord-estul Thailandei nu vor găsi serviciile HSR imediat atrăgătoare în primii ani de funcționare. Dar, pe măsură ce activitatea economică curge prin aceste regiuni, accesibilă mult mai multor persoane, atât din Laos și Thailanda, cât și din China, condițiile economice se vor îmbunătăți, iar călătorii vor spori, la fel s-a întâmplat și în China. Având în perspectivă ca această rețea regională HSR să transporte, de asemenea, mărfuri, vor fi puse la dispoziție noi piețe și pentru întreprinderile și fermierii din aceste regiuni.
Pentru Occident, o gelozie tangibilă se manifestă pe măsură ce China construiește o infrastructură moderna ce nu este la îndemâna chiar și a celor mai bogate națiuni occidentale. Pentru a vedea națiuni precum Laos și Thailanda parti în creșterea Chinei pare să provoace durere la mulți în Occident, care văd cultura lor și sistemul ca superior, dar este din ce în ce mai dificil de explicat de ce Asia ca un întreg pare a fi depășirea Occidentului la un număr tot mai mare de parametri.
Dincolo de batjocura din mass-media occidentală, guvernele occidentale au mobilizat grupurile de opoziție din Thailanda în încercarea de a înlătura actualul guvern în primul rând din cauza legăturilor sale strânse și în creștere cu China.
Ne putem aștepta ca în următorii câțiva ani această opoziție să se intensifice și ca atât ei, cât și sponsorii lor occidentali să recurgă la tactici din ce în ce mai disperate pe măsură ce aceste proiecte se apropie de finalizare.(revolutii colorate)
Dacă ambițiile regionale ale Chinei vor fi realizate, această opoziție împreună cu condamnarea occidentală vor deveni irelevante, deoarece marea majoritate a oamenilor din regiune vor vedea cu ochii lor beneficiile tangibile pe care aceste proiecte le oferă în viața lor de zi cu zi, făcând discutabila campanie de propagandă bine finanțată, încercând să-i convingă de contrariu.
Joseph Thomas este un cercetător și scriitor geopolitic din Bangkok, în special pentru revista online „New Eastern Outlook”.
Sursa : https://journal-neo.org
Traducere: CD