.
Inventia romaneasca care poate schimba lumea. Masina care merge 5000 km cu 3 litri de apa!
Un inginer băcăuan, inventator al motorului care funcționează pe bază de hidrogen, așteaptă să înceapă producția de serie a acestuia. Inventatorul conduce deja un automobil care consumă 3 litri de apă în două luni.
Gheorghe Bordeianu (50 ani) este inginer TCM și a lucrat 20 de ani în fabrica de avioane din Bacău. A pierdut deja numărul invențiilor brevetate pentru că nu are bani să plătească taxă de întreținere la OSIM pentru fiecare dintre ele. Crede că sunt peste 100, majoritatea în domeniul mașinilor unelte și a motoarelor.
Cea mai dragă dintre descoperiri îi este generatorul de ioni care separă hidrogenul de oxigen, un dispozitiv care, atașat motoarelor clasice, înlocuiește alimentarea cu benzină sau motorină. Ambiția inginerului băcăuan este acum să-și construiască propria fabrică de producere a dispozitivului revoluționar. ”Brevetul l-am obținut în 1985, iar inveția este acum în curs de omologare la Institutul de Motoare termice din Graz- Austria. Omologarea are trei etape, iar eu mă aflu acum la ultima dintre ele.
Imediat cum o obțin vreau să înființez în Bacău o fabrică de producție în serie a dispozitivului”, ne-a explicat Gheorghe Bordeianu. Inginerul băcăuan este convins de faptul că nu va găsi o persoană dispusă să investească în construcția acestei fabrici, dar că o va face pe cont propriu. Mașina ecologică Invenția lui Gheorghe Bordeianu nu a rămas doar pe hârtie. Băcăuanul și-a pus în practică invenția și merge de ani de zile numai cu mașini pe care le alimentează doar cu apă sau, la nevoie, chiar cu suc și urină.
”Orice lichid care conține hidrogen poate fi folosit drept combustibil pentru motor. Dispozitivul funcționează cu oțet și cola, chiar și cu urină. Este ecologic pentru că arde hidrogenul și eliberează în aer oxigenul”, ne-a mai spus inventatorul. Gheorghe Bordeianu și-a testat mașina la RAR, iar rezultatele la emisia de noxe sunt zero.
Cu trei litri de lichid merge două luni
Mașina lui Gheorghe Bordeianu, un Cielo cumpărat la mâna a adoua din Spania, nu rămâne în pană de combustibil decât o dată la 60 de zile. ”Orice lichid s-ar pune în motor, cu trei litri se poate merge și 5.000 de kilometri. Mașina pe care am montat dispozitivul consuma înainte 10 litri de benzină la suta de kilometri”, a mai explicat Bordeianu.
Sursa: proiecte.afacereamea.ro
Nota redacției: Ar merita cineva să verifice această informație și să ia legătura cu autorul invenției. Putem determina o acțiune pe internet de sprijin pentru inventator, în termenii cei mai pragmatici. Care dintre colaboratorii acestui site se oferă?
Prima mea inventie brevetata dateaza din anul 1978. De atunci am mai facut doua. Nu o spun ca sa ma laud, ci sa sa intelegeti ca domeniul nu imi este total strain si deci am o oarecare experienta referitor la inventii.
Parerea mea este ca daca aceata inventie este realizabila, viata inventatorului este in mare pericol. Sa nu creada cineva ca industria petroliera si cea auto se va impiedica de un oarecare inginer roman. Si nici n-ar fi prima data in istorie.
Eu ma mir de naivitatea acestui om, care probabil ca stand cu nasul in motoare toata ziua, a uitat cum e lumea si omul, cand ii sunt amenintate interesele. E mai rau ca o fiara.
Parerea mea este ca singura sansa a acestui om ca sa ramana in viata si sa realizeze ceva, este sa faca o descriere cinstita si sa o faca publica pe internet. Cand aceasta inventie va deveni de domeniul public, cand cateva prototipuri se vor construi in diferite tari si vor functiona, atunci abia va fi acel inginer sigur pe viata lui si va putea sa faca cate fabrici va dori. Iar daca se gandeste la castig, ceea ce ar fi o rasplata binemeritata, sa faca apel la bunavointa oamenilor care se vor folosi de inventia lui. Fiindca recunostinta este o floare rara, eu cred ca la 10.000 de oameni se va gasi unul care sa fie reunoscator. Impartind populatia lumii la 10.000 si considerand ca fiecare va da in medie 10 Euro, eu il asigur pe inventator ca va castiga mai mult de 10 ori decat va vedea de la firma din Graz.
Repet, este singura lui sansa de supravietuire. Sper sa fiu un profet mincinos si omul nostru sa poata sa-si realizeze visul in forma naiva precum rezulta din articol: ceea ce personal sunt convins ca e imposibil.
Dar, daca omologarea inventiei se face la Graz, cine mai poate garanta ca ea va mai ramane romaneasca? Si ca nu va fi ingropata intr-un sertar? Deja omul nostru a facut cateva greseli mari, ale caror consecinte nici nu le banuieste. Oricum, la Graz a trait pana in 1958 un mare inventator, pe nume Viktor Schauberger. Acest geniu a realizat epocale inventii, printre care si farfuria zburatoare germana. Hitler personal, dupa ce a cucerit Viena, a avut doua intalniri cu Schauberger, cu intentia de a-l convinge sa lucreze pentru Wehrmacht. Schauberger a refuzat, ceea ce i-a adus internarea in lagarul de la Mathausen (sper ca nu gresesc) de langa Viena. Aici i s-au pus la dispozitie 100 de ingineri sa vrand nevrand, a trebuit sa inventeze farfuria zburatoare. Acest Viktor Schauberger are si alte inventii, pe care stiinta modenra nu le paote explica si nici intelege. El a scris doua lucrari, una se numea ” Unsere sinnlose Arbeit” (Munca noastra cea inutila) si Wir bewegen uns falsch (Noi ne miscam intr-o directie gresita). Austriecii care au vazut cu ochii lor unele di inventiile lui Schauberger, cred ca e posibil sa extragi energie din apa. De asta a gasit omul nostru sprijin tocmai acolo. Dar, cu ce pret? Asta vom vedea mai tarziu.
Dati pe google „Viktor Schauberger” si apoi cautati fotografii. O sa aveti ce vedea si va minuna.
Mai exista un inginer roman pe nume Radu Marin care a pus la punct o inventie asemanatoare .
Se bazeaza pe disocierea apei in hidrogen si oxigen si posibilitatea de a fi folosita drept combustibil fara a mai fi stocat gazul in butelii si transportat.
Articolul a fost publicat si pe saitul domnului profesor Coja cu vre-o doi ani in urma .
Am urmarit subiectul si de atunci nu s-a mai auzit nimic de evolutia acestei inventii.Ma intreb ,daca Dumnezeu a dat poporului roman minti luminate care sa revolutioneze tehnologia obtinerii de energie ,ieftina si curata ,ce ne-ar putea impiedica pe noi ,ca natie sa facem din asta un pionierat mondial si sa tragem si foloasele de rigoare.
Daca statul sau alti finantatori nu vor se se amestece de frica detinatorilor de petrodolari eu cred ca o societate pe actiuni ,formata din cit mai multi romani ar putea pune bazele unei productii de serie .
La inceput mai mica ,dar cu timpul productia se va mari investind profiturile.
Eu as putea cumpara actiuni ,sa zicem in valoare de 500 de euro.
Altii ar putea investi mai mult sau mai putin depinde de posibilitatile fiecaruia . dar daca mergem pe o medie de 500 de euro ,la o suta de mii de investitori s-ar putea stringe cam 50 mil euro.
O suma suficienta pentru startul productiei de serie.
Probabil ca vor mai fi cheltuieli si cu omologarea produsului si altele neprevazute ,dar nimic nu e insurmontabil.toate inceputurile sunt dificile .
Mai ales in acest domeniu in care multi vor fi ochii pe noi.
Doamne ajuta poporului roman ,
Lumineaza-i mintea si indruma-i pasii
pe drumul curateniei si al bunastarii !
Carburantul cel mai accesibil APA !
Publicat de Ion Coja in Amestecate pe 27.01.2013 | 17 comentarii
-CHIAR DACA INVENTIA BAIATULUI
ASTA SE VA DOVEDI VALIDA PE CAT FACEM PARIU CA DEJA ANUL VIITOR NU MAI AUZIM
NIMIC DE EA ? CELE 7 SURORI (PETROLIERE) , FABRICANTII DE AUTOMOBILE , ETC,
ETC, CREDETI CA VOR STA SA ASISTE LA INLOCUIREA ACTUALELOR PATENTE ALE CAROR
PROPRIETARI SUNT SI CARE LE ADUC PROFITE DE MILIARDE ? CE SUNT IDIOTI ?
Românul care face apa să ardă, a descoperit combustibilul viitorului Autor:
Ana Zidărescu După trei ani de studii intense şi încercări, Radu Marin, un
fost antreprenor pasionat de inventică, este de părere că a făcut una dintre
cele mai importante descoperiri în domeniul combustibililor. Acesta a
realizat o instalaţie care, alimentată cu apă de la robinet, produce
hidrogen, combustibil ecologic, inepuizabil şi care are toate şansele să devină
noul pas în ceea ce priveşte alimentare automobilelor şi încălzirea
locuinţelor. Interesat de avantajele pe care această instalaţie o poate
aduce, Ministerul Economiei l-a informat pe inventator, în urmă cu câteva
zile, de faptul că potenţialul de aplicabilitate al invenţiei în
termocentralele care funcţionează cu gaz metan va fi studiată de
Termoelectrica SA Bucureşti şi Electrocentrale Bucureşti. Specialişti din
domeniu, profesori universitari şi membri ai Academiei Române, susţin
realizarea lui Radu Marin şi se arată încrezători că în cel mai scurt timp se
vor obţine şi resursele financiare necesare producerii acesteia pentru
consumul în masă. EVZ: Cum v-a venit ideea de a crea o instalaţie de
producere a hidrogenului? Ce anume v-a motivat să acţionaţi în această
direcţie? Radu Marin: “Povestea” hidrogenului obţinut de noi a început cu mai
bine de trei ani în urmă. Pe atunci, noi, cei de la Centrul de Cercetare
pentru Materiale Macromoleculare si Membrane (CCMMMM) din Bucureşti, căutam
să obţinem biocombustibili, de bioetanol si biodiesel, folosind noi “reţete
tehnologice” de mare randament, ceea ce am şi reuşit să facem. Dar încă de pe
atunci am sesizat conflictul inevitabil dintre culturile de plante pentru
biocombustibili şi cele pentru cereale şi plante agricole, conflict care azi
s-a confirmat şi se află la ordinea zilei.În contextul cererii tot mai mari
de produse alimentare, o prioritate absolută în situaţia în care populaţia
globului creşte, am realizat că biocombustibilii nu au viitor, că ei constituie
doar o soluţie de moment pentru criza energetică care ne ameninţă
civilizaţia. Aşa stând lucrurile, viaţa însăşi m-a obligat să-mi concentrez
atenţia asupra hidrogenului, pe care, cu mai bine de un secol în urmă, Jules
Verne l-a considerat ca fiind “combustibilul viitorului”. Care a fost pasul
următor? Din acel moment m-am documentat şi am ajuns, relativ repede, la
concluzia că mii de cercetători din întreaga lume, cu preocupări în acest
domeniu, mergeau pe un drum greşit. Toţi au mizat pe “pilele de combustie”,
acele instalaţii în care hidrogenul produs, transportat şi depozitat în afara
lor este combinat cu oxigenul, obţinându-se astfel curent electric. Se
procedează la fel ca acum 150 de ani, singurul avantaj fiind noile tehnologii
şi materiale. În consecinţă, după ce am “analizat” foarte bine lucrurile am
hotărât ferm: “fără pile de combustie! Fărătransport şi depozitare!” După mai
bine de trei ani de cercetări şi experimentări am reuşit să obţinem
hidrogenul aşa cum ne-am propus. Care sunt avantajele folosirii hidrogenului
drept combustibil? Hidrogenul se obţine din apă şi, prin ardere, se
transformă tot în apă. În consecinţă, sursa sa este inepuizabilă. Hidrogenul
nu poluează mediul înconjurător, iar cel obţinut prin instalaţia concepută de
mine şi realizată în institutul nostru este la un preţ de câteva ori mai mic
decât al benzinei, motorinei sau gazelor naturale. Întruneşte, deci, toate
condiţiile unui combustibil ideal. Cum funcţionează această instalaţie
revoluţionară? În momentul de faţă, invenţia mea este protejată doar la nivel
naţional, urmând ca în circaşase luni să obţinem protecţie şi la nivel
internaţional. Secretul oricărei invenţii trebuie păstrat pe cât posibil,
altfel, inventatorul poate să rămânăfără ea. De aceea, acum vă pot oferi
numai informaţiile care nu o pun în pericolul de a fi descifrată. Deocamdată,
utilizăm apa de la robinet pentru producerea hidrogenului. Nu este exclus,
însă, ca într-un viitor nu prea îndepărtat să se utilizeze şi o altfel de
apă, una “specială”, capabilă să-i mărească randamentul. Curentul electric
utilizat este mic, iar cantiatea de hidrogen obţinut este foarte mare,
aceasta datorându-se faptului că principiul de funcţionare al instalaţiei, în
totalitate original, nu se bazează pe hidroliză, ci pe ceea ce am putea
denumi ca fiind, poate impropriu, electrocataliză membranară, la care am
ajuns utilizând cunoştinţe din mai multe domenii, cum ar fi fizica, chimia,
biochimia şi altele. În ce stadiu se regăseşte instalaţia: testare,
omologare, pregătire pentru producţie? Instalaţia se află în stadiul de model
experimental şi urmează ca în scurt timp să realizăm primul prototip pentru
centrale termice şi autoturisme. Ce presupune, pentru un viitor client al
instalaţiei de încălzire cu hidrogen, achiziţia acesteia, din punctul de
vedere al costului, al spaţiului necesar, al condiţiilor de securitate?
Pentru centralele termice de apartament şi aragazuri, ca şi pentru
automobile, instalaţia este compusă dintr-un singur modul de dimensiuni
reduse, căruia i se poate găsi uşor un amplasament. După estimările noastre,
costul acesteia este relativ mic, de circa 1.500 de lei. În ceea ce priveşte
siguranţa în exploatareşi securitatea utilizatorilor, ambele condiţii sunt
îndeplinite pe deplin. Hidrogenul se autoaprinde şi explodează în contact cu
aerul în plaja de puritate cuprinsă între 4% şi 75%. În instalaţia
noastrăacesta este de înaltă puritate, de peste 98%, şi cum este ars imediat
ce ia contact cu aerul, pericolul de autoaprindere şi de explozie este în
totalitate exclus. Desigur, după omologare şi intrare în producţia de serie,
fiecare instalaţie va fi însoţită de un manual de utilizare care va fi pus la
dispoziţia utilizatorului. Ca pentru orice aragaz, de pildă. Cum poate fi
adaptată pe maşini? Presupune, cumva, unele modificări ale acesteia?
Eliminăcomplet folosirea benzinei sau a motorinei? Pe automobile, instalaţia
noastră înlocuieşte rezervorul de combustibil, pe care îl elimină.Motoarele
automobilelor dotate cu această instalaţie nu mai folosesc nici benzină, nici
motorină, nici alt carburant, ci numai hidrogenul şi nu necesitămodificări
esenţiale. Totul se rezolvă prin reglajul corespunzător al debitului de
hidrogen. Luând însă în considerare faptul că puterea calorică a hidrogenului
este mai mare decât a combustibililor clasici, s-ar putea ca în perpectivă
motoarele cu ardere internă să suporte unele mici modificări, menite să le
îmbunătăţească randamentul şi durata de utilizare. Aceste modificări ar putea
fi operate la pistoane şi la cilindri, mai precis la camera de ardere, pentru
construcţia căreia ar putea fi utilizate materiale mai rezistente. Care este
impactul aceste instalaţii asupra industriei petroliere şi care este
strategia dumneavoastră de a evita ca invenţia pe care aţi realizat-o să fie
achiziţionată de grupuri de interese care să împiedice comercializarea, în
ideea de a menţine “dependenţa” de combustibilii obţinuţi din hidrocarburi?
Apariţia pe piaţă a hidrogenului nu trebuie să-i sperie nici pe deţinătorii
de resurse petroliere şi de gaze, nici pe cei care produc şi comercializează
derivatele acestora ci, dimpotrivă, să-i bucure. În primul rând, aşa cum
susţin specialiştii din domeniu, în circa 30 de ani rezervele de hidrocarburi
se vor epuiza. Şi ce vor mai face atunci producătorii şi cei care comercializeazăderivatele
acestora? N-ar fi mai bine pentru ei să-şi concentreze încă de pe acum
atenţia şi asupra hidrogenului, mai ales că tot cam atâta timp îi va fi
acestuia necesar până să-şi câştige statutul de combustibil principal. În al
doilea rând, trebuie să vă informăm că instalaţia noastră poate să
producăhidrogen şi din benzină, motorină, bioetanol, reducând consumul de
carburanţi clasici cu circa 30%, iar poluarea, la zero, obţinând ca reziduu
carbon de înaltă puritate, care poate fi utilizat la rândul lui. Hidrogenul
nu este o ameninţare nici pentru petrol, nici pentru gazele naturale.
Dimpotrivă, va prelungi existenţa în timp a rezervelor de hidrocarburi şi va
permite utilizarea mai eficientă a hidrocarburilor în petrochimie. Practic,
hidrogenul va merge braţ la braţ cu petrolul şi cu gazele naturale, într-o
lume cu poluare din ce în ce mai redusă, ceea ce va fi în beneficiul tuturor,
inclusiv în cel al producătorilor de combustibili clasici. Ce îmi puteţi
spune despre demersurile pe care le-aţi realizat către autorităţi? Care sunt
planurile dumneavoastră în ceea ce priveşte comercializarea acestei
instalaţii? Sunt conştient de valoarea deosebită a invenţiei mele, atât pe
plan naţional, cât şi internaţional. Pe mine mă interesează ca de avantajele
ei să beneficieze, în primul rând, ţara mea.O variantă de instalaţie bazată
pe principiul mai sus menţionat constituie o temă principală din Programele
Naţionale de Cercetare, dar la care finanţarea a fost sistată, prin măsurile
luate de Guvernul României de a aloca doar 0,18% din PIB activităţii de
cercetare. Tocmai de aceea am făcut toate demersurile posibile în această
direcţie. Am prezentat-o tuturor factorilor de decizie din ţară, Preşedinţiei
României, Ministerului Economiei, Primăriei Capitalei şi preşedinţilor unor
partide politice de la guvernare sau din opoziţie. Probabil că nu le-a venit
să creadă că aşa ceva a putut fi realizat la noi, de către noi, şi nu prin
alte părţi ale lumii, de către alţii. Dacă în 1989 România avea un număr de
90.000 de cercetători şi 9.000 de cereri de invenţie, în anul 2008 numărul
acestora a ajuns sub 9.000, iar cel al cererilor de brevetare a invenţiilor,
la doar 900. Majoritatea cercetătorilor români emigranţi au succes pe toate
meridianele globului, situându-se în elita mondială a acestora, ceea ce
demonstrează că inventivitatea este una dintre trăsăturile de bază ale
românilor. Iată de ce în noi, cercetătorii români, care dorim să slujim în
continuare România, din interior, suntem profund afectaţi de măsura aberantă
a guvernului Boc, prin care acesta a diminuat drastic fondurile de cercetare,
expunându-ne, practic, la foamete şi la umilinţă, întrucât ei consideră
cercetarea ca fiind ineficientă. Opinia specialiştilor Ion Brad, profesor
universitar, doctor, biochimist şi membru al Academiei Române. “Este vorba
espre un catalizator anorganic, asociat cu un curent electric în cantităţi
extraordinar de mici, motiv pentru care costul este foarte scăzut în raport
cu cheltuiala. Pe de altă parte, randamentul caloric este mai mare şi este o
treabă fantastică. Cu un preţ absolut derizoriu se obţine un combustibil
ideal. Amestec de oxigen cu hidrogen, care se transformă, prin ardere, în
apă. Fărădioxid de carbon. Astfel, nici nu poluează şi salvează omenirea din
viitoarea criză de cărbune şi de petrol. Şansele producţiei în masă ar trebui
să fie absolute, pentru că realizarea sa este inegalabilă la nivel mondial.
Ca atare, dacă nu se aplică, se va face o mare greşeală”. Constantin Antohi,
profesor la Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi . “Am văzut
instalaţia realizată de domnul Radu Marin şi pot spune că hidrogenul este
energia viitorului, categoric. Acesta va revoluţiona tot ceea ce înseamnă
energie. Se deosebeşte de tot ceea ce a mai fost până acum prin simplitatea execuţiei,
al sistemului care pune în valoare această energie”. Viorica Pârvulescu,
cercetător ştiinţific 1, Institutul de chimie-fizică al Academiei Române. “Eu
am făcut analizele gazelor care se obţineau. Şi astfel, vă pot spune ce a
depins mai mult de mine. În formula aceasta, care este acum, rezultatele sunt
chiar spectaculoase, în sensul că analizând concentraţia de hidrogen care se
obţinea, din probele aduse, am constatat o puritate mare a hidrogenului. Din
punctul meu de vedere, aceasta este o chestie extraordinară, pentru că se pot
obţine diverse alte componente în afara hidrogenului. Comparând cu ceea ce am
mai văzut prin literatură, capacitatea instalaţiei şi viteza cu care se
obţine acest hidrogen şi condiţiile de temperatură sunt superioare, în sensul
că nu se lucrează la temperaturi ridicate şi nu este nevoie de un consum
energetic semnificativ. Se obţine un hidrogen foarte pur, în condiţii de
consum energetic nesemnificativ, iar cantitatea cu care se obţine cantitatea
de hidrogen este foarte mare, astfel că ar fi o sursă foarte bună de
energie”. Ioan Pop, profesor universitar la Universitatea Tehnică din Cluj.
“Ceea ce s-a realizat pare interesent şi de perspectivă. Am fost la ei în
vară, unde am văzut instalaţia în stadiul ei experimental, şi merge. Acum
depinde de modul în care se va pune în practică. Eu am auzit că pe plan
mondial, în acest domeniu, există o invenţie care a fost pusă sub secret de
peste 20 de ani, pentru cămarile firme nu au interes să schimbe tehnologiile.
Cred ca fi ceva foarte interesant în momentul în care va fi aplicată, mai
ales pentru automobilele de oraş. Cred că are perspective.” Cine este Radu
Marin? Data şi locul naşterii: iulie, 1958, judeţul Dolj Studii: Academia
deŞtiinţe Energo informaţionale Moscova (2005-2007) – Doctor în ştiinţe
juridice. Universitatea Dunărea de Jos, Galaţi, Facultatea de Ştiinţă şi
Ingineria Alimentelor(2003-prezent) – Doctorand în chimie. Universitatea
Transilvania, Braşov, Facultatea de Mecanică (2002-2004) – Doctor în
inginerie mecanică. Universitatea Politehnica, Bucureşti, Facultatea IMTS
(2002-2006) – Doctor în inginerie industrială. Universitatea din Craiova ,
Facultatea de Mecanică (1978-1983) – Licenţă Experienţăprofesională: Director
General (2002-prezent) – SC. CCMMMM SA. Director General (2001-2002) – Prod
Med 2000. Director General (1999-2000) – Bere Băileşti. Inginer principal
(1998-1999) – SC. CCMMMM SA. Director General (1991-1998) – Bere Băileşti.
Inginer proiectant (1983-1987), Şef serviciu proiectare (1987-1991)
-Întreprinderea Mecanică din Băileşti Pentru inveţiile sale a obţinut, la
expoziţii şi evenimente din ţară şi din străinătate: Diplome: peste 130 de
diplome, pentru diverse invenţii. Medalii: 45 de aur, 10 de argint, 2 de
bronz. Premii: peste 10 titluri câştigate. Alte titluri: Gradul de Comandant,
“Le merite de l’invention”, acordat de Camera Inventatorilor din Belgia
(2006). OrdinulŞtiinţific Gogo Constantinescu, în grad de comandor, din
partea Societăţii Inventatorilor din România, filiala Cluj (2005) Acesta a
participat la peste 60 de Proiecte şi programe, în cadrul cărora a fost
director sau responsabil de proiect. Dintre acestea: Seturi arterio-venoase
destinate procedurii de dializa renala si tehnologie de obtinere Inslataţii
pentru producerea apei potabile. Avion microlight cu aripa din voalură pe
schelet mecanic. Obţinerea vinului eco-biologic cu şi fără alcool. Noi
sortimente de bere. Materiale pentru securitatea minieră. Îmbrăcăminţi
bitumoase rutiere. Îndepărtarea metalelor grele din ape industriale . Brevete
şi invenţii: 15. Lucrări elaborate: 701
Toate marile inventii care puteau sa revolutioneze stiinta si care se bazeaza pe fizica adevarata au disparut !
Dispozitivul de stocare holografica cu spatiu aproape infinit, generatorul ‘eco’ de curent si multe altele. Nu le vom vedea niciodata ca manarii le-au bagat la dulap.
Inainte de a comenta nota redactiei, as avea o nedumerire: De ce nu publica pe internet in mod gratuit aceasta inventie? Asa poate am putea incepe sa iesim usor-usor din inchisoarea petro-dolarilor. Daca ar face acest lucru si daca inventia dlui ar fi veridica, cu siguranta nu peste mult timp i s-ar ridica statui in fiecare judet al tarii si nu numai. Inca mai cred ca exista OAMENI altruisti cel putin la noi in tara.
Acum, daca inventia ar fi veridica iar dl. inventator ar vrea sa faca bani din aceasta descoperire, as putea sa ma implic pentru a-i atrage investitori.
Pentru acest lucru as avea nevoie de toata documentatia, de la teorie pana la practica. Trebuie tradusa in franceza si engleza iar de-aici va fi doar un pas pentru a-i gasi un investitor.
Daca aceasta inventie exista cu adevarat iar niciun guvernant pana acum nu s-a autosesizat pentru a scoate la lumina intregii lumi aceasta mare descoperire, va imaginati cu siguranta de ce fel de specimene este condusa tara.
Doamne ajuta!
Brevetele ar trebui sa le gasim oficial inregistrate la OSIM.
Inginerul Radu Marin si-a inrtegistrat brevetul la OSIM
Intrati pe sait si-l veti gasi !
Da, am gasit respectiva inventie: http://bd.osim.ro/pdf/125000-/125500-/125541.pdf
Totusi la experienta dlui sa n-o puna in practica macar la scara redusa, da de gandit. S-ar putea sa fie mason.
Avand in vedere ca pana in zilele noastre cele 2 mari inventii, ale dlor Radu Marin si Gheorghe Bordeianu, nu au intrat nici in domeniul privat nici in cel public cel putin la scara redusa, se poate spune ca ori nu sunt veridice, ori nu sunt buni gestionari, ori sunt infatuati, ori sunt masoni. Daca n-ar fi buni gestionari, n-ar fi de mirare vazand Romania de astazi pe butuci.
Sa nu fiu luat in nume de rau dar inventii de acest gen sunt capitale pentru viitorul omenirii iar persoanele care le tin in dulap trebuie aspru judecate.
Elita mondiala cu siguranta are acces la toata cunoasterea necesara pentru ca omenirea sa progreseze in mod armonios. Cu o singura conditie : nu vor sa ne piarda de musterii.
Doresc sa n-am dreptate in privinta dlor!
Doamne ajuta!
Am dat cateva cautari pe site-ul OSIM dar n-am gasit brevetul. Poate nu afiseaza pe site brevete obtinute din 1985. Am citit un interviu cu el si vorbeste despre D-zeu ca despre un Arhitect. Sper ca nu acelasi Arhitect ca al Masonilor!
http://www.totalschimbat.ro/2010/09/05/bordeianu-gheorghe-motorul-care-merge-cu-apa/
Dacă află globaliştii de ce pune la cale dl.Inginer, îi fac de petrecanie urgent. Aştia vor să ne ţină bocancul pe grumaz aşa că şansele unei astfel de fabrici sunt 0.
Cam asa sta treaba , dar daca ar publica inventia pe internet si ar arata la toata lumea cum sa isi faca fiecare un astfel de motor, ar fi foarte multi care ar pune in practica si va fi cam greu sa faca de petrecanie tuturor…