Din nou, neoprotestanții vorbesc de un „holocaust românesc”. SIONISMUL NEOPROTESTANT.
Mesaje primite
Pastor David Goran (Biserica Baptista Sfânta Treime Alba Iulia) un text publicat pe pagina „Edictum Dei”.
9 Octombrie – Ziua Holocaustului românesc!
Astăzi este ziua în care ne amintim că noi, ca națiune, avem mâinile istoriei pătate cu sânge evreiesc! În manualele de istorie pe care le-am avut la școală nu am găsit nimic legat de contribuția noastră la Holocaust! Realitatea a fost una crudă, nemiloasă, crime comise cu sadism…. de noi… românii pașnici și primitori!
Numărul evreilor români și al evreilor din teritoriile aflate sub administrație românească, uciși în timpul Holocaustului, nu a putut fi stabilit cu precizie absolută. Concluzia Comisiei Internaționale pentru Studierea Holocautului din România în acest sens este că, în timpul Holocaustului, în România și în teritoriile aflate sub controlul său au fost uciși sau au murit între 280.000 și 380.000 de evrei români și ucranineni. (Institutul Național pentru Studierea Holocaustului din România, http://www.inshr-ew.ro/). Cu excepția Germaniei, nici o altă țară nu a avut o participare atât de masivă la masacrarea evreilor. (Raul Hilberg, specialist în Holocaust, SUA). Hitler însuși a fost impresionat de contribuția lui Antonescu la eradicarea evreilor: „Cu privire la problema evreiască se poate verifica astăzi că un om ca Antonescu a procedat într-un mod mai radical decât am făcut-o noi până în prezent” (Carol Iancu, Shoah în România: Evreii în timpul regimului Antonescu).
De la finele lunii iunie 1940 până în mai 1941 peste 600 de evrei au fost uciși în România: 450 dintre ei în evenimentele din vara lui 1940, în Dorohoi și Galați. Legionarii au ucis 136 de evrei în București și Ploiești. Aceste victime nu au fost rezultatul unui plan sistematic sau centralizat. Între 29 iunie – 6 iulie 1941 a avut loc progromul de la Iași, al cărui număr de victime nu poate fi cunoscut cu exactitate, dar un raport SSI, datat din 23 iulie 1943, întocmit pe baza listelor cu morți din sinagogile din Iași, menționează un număr de 13.266 de victime. Potrivit unor martori, pe 28 iunie, pe zidurile caselor erau lipite afișe cu text instigator la progrom: „Români! Cu fiecare jidan ucis ați ucis un comunist. A sosit momentul răzbunării” (Radu Ioanid, Holocaustul în România: distrugerea evreilor și romilor sub regimul Antonescu 1940-1944). În masacrul de la Odessa, trupele române au ucis 25.000 de evrei, între 22-24 octombrie 1941.
Putem menționa o parte din lagărele administate de România în Transnistria. În partea de sud a Bugului amintim lagărele de la Bogdanovka, Acmecetka, Dumanovka, Berezovka; iar în partea de nord a Transnistriei, lagărele de la Moghilov-Podolsk, Tulcino, Iampol, Șargorod, Jmerinka. Lagărul de la Bogdanovka a fost înființat de autoritățile române, la sfârșitul lui 1941, având 52.000 de evrei din Odesa și 7.000 din Basarabia. Sub pretextul unei epidemii de tifos, pe 21 decembrie 1941, Antonescu a ordonat declanșarea unui masacru în urma căruia au fost arși de vii în niște grajduri și hambare, aproximativ 5.000 de evrei bolnavi. Alți 48.000 de evrei au fost uciși cu arme de foc și grenade de mână, în acelașI lagăr între 21 decembrie 1941 – 8 ianuarie 1942. Improvizat într-o crescătorie de porci abandontă, lagărul de la Acmecetka a fost destinația a mii de evrei între 1942-1943, mai ales a celor inapți de muncă: bătrâni, invalizi, copii. Acoperișurile grajdurilor erau de paie, expuse vântului și frigului. Majoritatea au murit de foame și boli. Se estimează că un număr de 8.000 de evrei au murit în acest lagăr.
De ce e necesară o astfel de comemorare? Ce ar trebui să facem acum, ca popor, față de aceste crime odioase? Comemorarea ne ajută să ne recunoaștem vina, să ne-o asumăm și chiar să o proclamăm copiilor noștri. Antisemitismul nu a cunoscut limite ale intelectului sau granițe confesionale. Dimpotrivă, excluderea evreilor din societatea românească a avut susținători intelectuali și spirituali precum Nae Ionescu, Nichifor Crainic, Mircea Eliade, Emil Cioran, Constantin Noica. Înainte de Antonescu, Octavian Goga a inițiat ca prim ministru decrete-legi ce vor răpi cetățenia și alte drepturi a zeci de mii de evrei. Ioan Slavici îi caracteriza ca fiind o „boală” de care nu poți să scapi și sugera expulzarea lor: „ne rămâne doar, ca la un semn să închidem granițele, să-i sugrumăm, să-i aruncăm în Dunăre până la cel din urmă ca să nu mai rămână nici sămânță din ei” (Soll și Haben- Debit și Credit: Chestiunea Ovreilor din România). Chiar și patriarhul Miron Cristea s-a pronunțat pentru îndepărtarea lor din România: „Îți vine să plângi de milă bietului popor român, căruia evreul îi stoarce și măduva din oase. A nu reacționa împotriva evreilor, înseamnă a ne duce de vii la pieire… A ne apăra e o datorie națională și patriotică, iar nu anti-semitism…” (Paul A. Shapiro, „Faith, Murder, Resurrection: The Iron Guard and the Romanian Ortodox Church”). Și în tradiția protestantă se cunosc suficiente personalități antisemite, chiar în inima Reformei: Martin Luther, Balthasar Hubmaier și alții.
Îmi amintesc de o carte scurtă, dar fascinantă scrisă de Simon Wiesenthal (The Sunflower: On the Possibilities and Limits of Forgiveness). Simon, un arhitect evreu ajunge într-un lagăr nazist. Este adus în faţa unui soldat SS, Karl, de doar 21 de ani, aflat pe patul de moarte. Karl nu poate muri pentru că are un coşmar. Îi mărturiseşte lui Simon că a participat la un masacru în Ucraina: vreo 200 de evrei, inclusiv copii şi mame îngrămădiţi într-o clădire pe care au incendiat-o: „La etajul doi prin geam am văzut un bărbat care avea în braţe un copil… hainele lor erau deschise la culoare. Lângă el o femeie, cu siguranţă soţia lui. Cu mâna rămasă liberă el a acoperit ochii copilului şi apoi s-a aruncat în stradă. La câteva secunde acelaşi gest l-a făcut şi soţia lui. Soldaţii au mitraliat pe toţi care s-au aruncat de la ferestre. Nu pot uita faţa acelui copil… era cu părul şi ochii negri…. Îi văd în faţa ochilor mei, îmi fac cu mâna… Tu eşti evreu, vreau să-mi cer iertare. Mă poţi ierta? Vreau să mor în pace, aceasta e mărturisirea mea…”.
Fără să scoată un cuvânt, Simon a ieşit din cameră. A fost văzut de Karl ca un reprezentant, un simbol al altor evrei. El a afirmat că nu poţi acorda iertarea, dacă nu tu ai fost victima. Finalul cărţii e provocator: „Acum că ai citit acest episod trist şi tragic al vieţii mele, ai putea mental să te pui în locul meu şi să-ţi pui această întrebare: Cum ar fi trebuit să procedez?”. Cartea surprinde faptul că nimeni nu poate în mod reprezentativ să acorde iertare! Dar… până şi Simon e urmărit mai apoi de imaginea soldatului care imploră iertare…
Şi totuşi, putem și noi ca nație să ne cerem iertare evreilor, prin cei care reprezintă statul român în fața celor ce reprezintă statul evreu. Și Cristos ne-a reprezentat pe noi în faţa Tatălui şi putem prin El să fim iertaţi. Există o iertare substitutivă!
David Goran, pentru Edictum Dei.
*
Nota redacției – Autorul textului de mai sus este un pastor. Teoretic, este o persoană care prezintă garanții de seriozitate, de credibilitate. Din păcate pentru cei care îi ascultă predicile, nivelul intelectual al textului de mai sus demască stofa de impostor a acestui David Goran. Locul său nu este la amvon. Dacă predicile sale sunt la nivelul textului de mai sus este foarte grav pentru comunitatea neo-protestantă care-l tolerează. Un text plin de neadevăruri. Îi facem de la bun început o observație critică elementară: dacă individul David Goran se apucă să atace subiectul „holocaustul din Romănia”, avea datoria să ia seama la detaliul că acest așa zis „holocaust” este contestat de mulți autori, inclusiv de autori evrei dintre cei mai prestigioși. Și se cuvenea să amintească de această contestație și să precizeze de ce nu dă dreptate celor care neagă genocidul apocaliptic pus pe seama românilor.
Punem în discuția cititorilor noștri această mostră de „inadecvare”, iar pe autor îl așteptăm să participe la dezbaterea pe care a stârnit-o! Această dezbatere este dovada prețuirii pe care o avem pentru protestanții și neo-protestanții din România, români de-ai noștri, pe care nu-i putem lăsa să cadă victimele unei dezinformări vecină cu ticăloșia. Ca orice impostură!
i.c.
Napoleon şi iudeii
La 16 august 1800, Napoleon a declarat: «Dacă aş fi guvernat o natiune a iudeilor, aş reînfiinta templul lui Solomon.»
Așadar!
Pentru a-i face pe oameni să creadă asta, va trebui să creezi o natiune. Şi nu numai că va trebui să recreezi natiunea iudaică, căreia Isus i-a zis: « Iată că vi se va lăsa casa pustie», ci va trebui să reconstruieşti şi templul, aşa încât oamenii să zică: « O, să fim răpiti… Oare când se va întâmpla?»…
E un lucru adoptat de lumea penticostală. Este locomotiva interpretării profetice creştine moderne. E aşa departe de protestantism, aşa cum este răsăritul de apus. Este o capitulare în fata iezuitismului.[…] Pentru Pavel, categoric, templul lui Dumnezeu era biserica lui Christos. Acesta este templul în care ochiul profetic a văzut aşezat omul păcatului. Nu este un individ aflat într-un templu de piatră, ci o putere în cadrul bisericii creştine…
Vedeti, iezuitii învătau că antichristul va veni cândva în viitor şi-i va initimida pe evrei – biserica nu va mai fi de fată, fiind răpită. Toti ochii aşteaptă venirea unui regat iudeu, aşa încât să poată veni antichristul promis. Cel care a initiat această filozofie a fost Napoleon…
Se spune în continuare:
«… când trupele franceze erau în Palestina, asediind oraşul Acre, Napoleon pregătise deja o proclamatie care declara Palestina ca stat evreu independent.»
Nu exista… Urmau să îl întemeieze ei. « Nu a putut finaliza acest proiect din cauza interventiei britanicilor.Această proclamatie a fost tipărită şi datată la 20 aprilie 1799, dar încercarea de a captura oraşul Acre a împiedicat publicarea ei. Iudeii au trebuit să aştepte mai mult de 150 de ani până la proclamarea statului lor. Proclamatia a adus însă roade. A fost un precursor al sionismului, care a dezvoltat conştientizarea cu privire la cauza statului iudeu. Ideile exprimate de Napoleon s-au bucurat de admiratia multora care au văzut gestul său ca pe împlinirea profetiei biblice, care prezice înapoierea iudeilor în tara lor. Ideea a atras multi adepti, în special în Anglia.»
O FILOZOFIE NOUĂ PLANTATĂ ÎN MINTILE OAMENILOR.
…Pregătirea pentru un asemenea stat trebuie să fi fost fenomenală! Imaginati-vă că iudeii sunt risipiti în toată lumea,… iar acum trebuie proclamat un stat…, totul împreună cu o filozofie nouă, care este una iezuită – despre un antichrist care va veni în viitor. Alcazar, Ribera, filozofia futuristă iezuită. Şi aşa apare un nou antichrist, iar lumea poate privi desfăşurarea evenimentelor politice… Deci initiativa a avut succes!
[00:26:30 sec.]
« 118 ani mai târziu, britanicii urmau să emită declaratia ‘Balfour’, care solicita înfiintarea unei patriia iudeilor, şi în cele din urmă, 31 de ani mai târziu, în 1984, Israelul urma să fie recunoscut ca stat suveran prin vot popular în Adunarea Generală a Natiunilor Unite. […]
Secularismul conduce lumea. Insă secularismul duce la prăbuşirea moralitătii. Şi odată ce se ajunge la acel punct, filozofia împăratului de la miazănoapte va invada secularismul, va captiva mintile şi inimile oamenilor, care sunt păcăliti, înşelati să privească în afara lor împlinirea profetiilor. Este un plan foarte abil!
[00:33:40 sec.]
NOUA falsă FILOZOFIE sustine că:
« E cineva (ANTICRISTUL) care va sta într-un templu de piatră .» Pentru a-i face pe oameni să creadă asta, va trebui să creezi o natiune. Şi nu numai că va trebui să recreezi natiunea iudaică, căreia Isus
i-a zis: « Iată că vi se va lăsa casa pustie», ci va trebui să reconstruieşti şi templul, aşa încât oamenii să zică: « O, să fim răpiti… Oare când se va întâmpla?»… Când de fapt, lucrul acesta se furişează asupra fiecăruia, individual…
[…] Să vedem care sunt învătăturile dispensationaliste: «Creştinii sunt interesati de ceea ce tine de Ierusalim şi Israel.» Asta o spune dispensationalismul. Asta crede lumea de astăzi. Asta predică lumea evanghelică. E un lucru adoptat de lumea penticostală. Este locomotiva interpretării profetice creştine moderne. E aşa departe de protestantism, aşa cum este răsăritul de apus. Este o capitulare în fata iezuitismului.[…]
Aşa crede toată lumea astăzi. Biblia nu a învătat aşa ceva şi nici protestantismul. Netanyahu a specificat în platforma partidului său, Likud, că dacă va fi ales ca prim ministru, va accelera deschiderea Templului muntelui pentru închinarea iudaică.” Organizatia ne spune că au pregătit deja cheia de boltă.
[00:43:20] “In plus, Institutul Templului a pregătit tot mobilierul şi straiele preoteşti etc… ”
{Extras din conferinta „Walter Veith | Repararea spărturii | Impăratul de la miazănoapte 2 „- pe you tube }
https://youtu.be/FZCn06pD38I
Sionismul neo-protestant este alumentat de un concept teologic greșit numit
DISPENSAȚIONALISM (un concept teologic cu rădăcini iezuite…)
„…Potrivit istoricului George Marsden, la fel ca sioniștii, majoritatea evanghelicilor fundamentaliști sunt adepţi ai dispensaţionalismului, care cere reconstruirea celui de-al treilea templu iudaic ca o condiţie necesară pentru venirea lui Mesia pe pământ pentru Judecata de Apoi (citiţi mai multe despre dispensaţionalism aici). Unii au devenit adepţi ai acestei teologii datorită cursului istoriei. Tommy Waller, care conduce o comunitate de creștini evanghelici din Missouri, SUA, spune că până la înfiinţarea statului Israel erau adepţi ai teoriei conform căreia Dumnezeu îi pedepsește pe evrei pentru că L-au respins pe Iisus, dar când au văzut că Israelul s-a stabilit acolo unde „Dumnezeu a spus că va fi restabilit”, cred atât de mult în împlinirea profeţiei reconstruirii celui de-al treilea templu, încât au fondat o organizaţie care pregătește lobbyiști creștini care să militeze pentru ocuparea israeliană a „Iudeei și Samariei”, adică Bancul de Vest. Împlinirea acestei profeţii ar aduce o pace pe termen lung, cum regiunea nu a cunoscut până acum, și deopotrivă va aduce binecuvântări Americii care a făcut posibilă împlinirea acestei profeţii.
Sunt și evanghelici care atrag atenţia asupra faptului că se face abuz de adevăruri biblice veșnice pentru a avansa interese politice de moment și că singura clădire grandioasă care va fi construită la Ierusalim ca urmare a acestui act va fi Ambasada Americii, a cărui construcţie se va întinde pe șase ani. Vorbind despre profeţi, acești evanghelici reamintesc faptul că „ei nu au promovat niciodată o acceptare oarbă a politicilor și obiceiurilor politice de moment ale Israelului”, și că deschiderea Ambasadei SUA la doar câteva zeci de kilometri de unde atâţia oameni au fost omorâţi și răniţi este o rușine pe obrazul evanghelicilor. Dumnezeu nu a binecuvântat niciodată orbește Israelul, iar Vechiul Testament este plin de texte care indică care erau așteptările de la politica cetăţii – „Dacă un străin vine să locuiască împreună cu voi în ţara vostră, să nu-l asupriţi. Să vă purtaţi cu străinul care locuiește între voi ca și cu un băstinaș din mijlocul vostru, să-l iubiţi ca pe voi înșivă, căci și voi aţi fost străini în ţara Egiptului. Eu sunt Domnul, Dumnezeul vostru” (Leviticul 19:33,34). Dacă vrem ca Dumnezeu să binecuvânteze Israelul, atunci asta ar trebui să cerem de la Israel. „Nu le facem nicio favoare dacă ne rugăm împreună cu ei în celebrarea ambasadei, în timp ce ignorăm nedreptăţile grave pe care le fac puţin mai departe”, crede Richard Mouw, profesor de teologie la Seminarul Teologic Fuller…”
citește mai mult …
https://semneletimpului.ro/international/america-de-nord/politica-sua-in-lume/pasiunea-pentru-conflictul-israeliano-palestinian.html
Raoul Hilberg este citat de prof Robert Faurisson pe blogul sau, cu acest raspuns dat lui Faurisson cand acesta i-a cerut dovezi:
„Holocaustul a fost pentru ca a fost”
Ce fel de discutie mai doriti ?
Fiecare om are dreptul la religia sa .
AM ZIS : RELIGIE .