MERGEA FĂRĂ NICIUN FEL DE COMBUSTIBIL. MAȘINA CREATĂ DE TESLA A FOST „ÎNGROPATĂ”, PENTRU CĂ AR FI FALIMENTAT CORPORAȚIILE PETROLIERE ȘI GUVERNELE LUMII
General Electric în 1931, Nikola Tesla, inventatorul generatorului de curent alternativ, a înlocuit motorul pe benzină cu un motor electric de 80 de cai putere (de curent alternativ), neavând nicio sursă de alimentare externă.
Tesla a cumpărat 12 tuburi vidate, unele fire și rezistențe, pe care le-a adunat într-o cutie de 50 cm lungime, 30 cm lăţime şi 15 cm înălțime. Punând cutia pe scaunul din față de lângă el, Tesla a spus: “Acum avem energie”.
Fără combustibil clasic, Tesla a condus maşina aceea timp de o săptămână, atingând și viteza de 150 km/h. Care a fost sursa de putere care alimenta motorul electric de curent alternativ? Undele electromagnetice despre care Tesla afirma că reprezintă o sursă liberă de energie, fiind prezente peste tot, în cantități nelimitate.
Acest automobil, alimentat de un motor pe curent altenativ, atingea viteze de până la 150 km/h şi funcţiona mai bine decât orice alt motor cu ardere internă din vremea aceea. Vehiculul a fost testat timp de o săptămână, interval în care mai multe ziare din Buffalo au acoperit evenimentul. Atunci când a fost întrebat de unde vine curentul, Tesla a răspuns „De la toţi eterii din jurul nostru”.
,Au fost voci la vremea aceea care au sugerat că Tesla nu era decât un nebun şi că avea ceva legături cu forţele malefice ale Universului. Înfuriat de aceste zvonuri, Tesla şi-a luat misterioasa cutie din maşină şi s-a întors la laboratorul său din New York. După câte se pare secretul lui a murit o dată cu el. Se spune că Tesla ar fi reuşit cumva să exploateze câmpul magnetic al Pământului.
El a reuşit să atragă cantităţi extraordinare de electricitate prin întreruperea acestor linii de forţă sau făcându-le să se multiplice. Industria automobilului putea să se dezvolte mașini ecologice.
Un automobil alimentat cu un motor electric ca cel produs de Tesla ar fi avut mai multe avantaje faţă de motorul clasic pe benzină sau motorină: nu facea zgomot, nu polua chimic, mașina era mult mai ușoară, iar sursa de energie ar fi fost una gratuită!
De ce nu s-au produs mașini cu acest sistem de propulsie? Pentru că marile corporaţii petroliere şi cele de electricitate nu mai câştigau bani, iar guvernele, nu mai puteau percepe impozite pe benzina sau motorina vândută.
Energia liberă nu putea fi impozitată, ar fi fost ca și cum ar fi taxat aerul.
Sursa: lovendal.ro
Domnule Ioan, este posibil ceea ce spuneti, dar faceti diferenta intre Turcia pagana si Romania crestina.
Nu toti preotii si calugarii sunt satanisti ca Daniel Trafalet, si cu totii inalta catre Dumnezeu rugi fierbinti pentru acest popor IDIOT dar majoritar crestin, pe alocuri CRETIN.
Romanii nu sunt nici turci, desi cu unii nu te poti intelege de crezi ca-s turci, dar in sufletul multor romani arde Lumina din Lumina.
Chiar daca Paduchiosii sunt disperati si vor sa dea foc la planeta, sunt lucruri mai presus de OM care nu-i va lasa sa faca ce vor pentru ca asa se arata ca vrea Dumnezeu.
Mi se pare insa ca multi cred ca sunt creatia Lui Dumnezeu, dar prin frica il slujesc pe Satana.
Daca dumnezeu te vrea viu poti avea oricate accidente si boli, operatii, etc, si viu vei ramane.
Dar daca Dumnezeu te vrea mort, te poti ascunde oriunde sau iti poti lua toate masurile de siguranta, pentru ca mort vei fi.
Daca ai Lumina Dumnezeiasca in tine si o mentii aprinsa cu fapte bune, rugaciuni si semnul Sfintei Cruci de care Satana fuge, nu poti ramane pe intuneric !
De ce sau de cine va este frica ? De Golanul Satana ?
Credeti ca romanii sunt ,,teroristi” asa cum spune latraul dezaxat CT Popescu despre cei care merg la moastele Sfintei Parascheva ?
Aceasta Sfanta Parascheva este si ocrotitoarea Romaniei nu numai a Moldovei.
Romanii au simtit acest lucru si de aceea in fiecare an pe ploaie si frig merg la Iasi ca sa o praznuiasca pe Sfanta care ii ajuta la orice pas.
Cereti-i ajutorul Sfintei Parascheva si o sa simtiti ca il primiti imediat, si toate fricile dumneavoastra vor disparea. Acest lucru trebuie sa-l faca toti romanii in acest inceput de an plin de lupte cu Satana.
Anul 2023 = 7, dar 2024 = 8, asa ca OMUL va avea de furca cu Intunecatul insa va birui.
Armata-o bataie de joc.Nu a format pe nimeni.
https://youtu.be/Qp3N0Qu1Mnw?si=cl_T3felKFzspQg9
Principiul de functionare a acelui acumultor facut de Tesla in fata celor prezenti este acelasi ca si cel al Turnului Tesla, pe care J.S.P Morgan care l-a finantat la un moment dat pe Tesla, l-a daramat cand Tesla era plecat in Europa.
Acele tuburi vidate erau diode si triode care aparusera, dar nu se stie cine le-a inventat, ca multe alte inventii cu autor ,,necunoscut”.
Motorul cu ardere interna era folosit pe autovehicule, dar masinile electrice erau mult mai numeroase la acea vreme. In 1890 in New York 90 % din taxiuri erau electrice.
Dupa 1930 s-a inventat sistemul de pornire electrica a motorlui cu ardere interna – DEMARORUL, si Ford a fost cel care l-a implementat pe masinile lui pe care a inceput sa le vanda la un pret mult mai mic decat pretul la care se vindeau masinile electrice cu autonomie limitata de bateriile grele cu Plumb.
Cand Edison a inventat un acumulator mult mai usor care acumula in cateva minute mai multa energie decat cele cu Plumb, in scurt timp a fost si el faultat desi era satanist cu traditie, fiind ungur = jidan.
Masinile electrice de astazi sunt doar niste tigai electrice periculoase create prost si la pret mare, ca sa-i treaca cheful consumatorului sa-si doreasca masina electrica si sa vrea sa revina la masina care consuma combustibilul aducator de venituri nu atat din pretul lui de esxtractie si procesare ci din taxe, impozite si accize.
Observati cata prigoana este pe bicicletele electrice, trotinetele si scuterele electrice.
In Olanda, o tara cu 17 milioane de locuitori, sunt 22 de milioane de biciclete vandute oficial catre populatie.
Bicicletele de orice fel, trotinetele de orice fel si scuterele electrice merg pe 2500 km de piste de biciclete.
Scuterele pe benzina pot merge pe aceleasi piste pana ce posesorii obtin permis de conducere.
La noi se trimit bani in Ucraina Nazista, se scad pensiile, se impoziteaza bonurile de masa si alte ,,beneficii” oferite de Guvernul jidanului Ciolacu, si se dau legi impotriva acestor vehicule ecologice pentru ca nu se mai consuma combustibil ca inaintea aparitiei acestora.Despre piste de biciclete nici nu poate fi vorba in aceasta colonie de IDIOTI care se vaccineaza pentru mici si bere.
Recent Criminalul ZoiAnus a sesizat CC pentru ca nu este de acord ca cei cu categoria B sa poata conduce nu numai scutere de 50 cmc cu cat A1, ci si scutere sau mototociclete de pana la 125 cmc.
Motivul invocat de Clonat, la ordinul jidanilor desigur, ca in acest mod soferii nu mai fac cele 10 ore de conducere cu scuterul, de parca scuterul sau motocicleta nu au ambreiaj, acceleratie si frana ca si masinile, pedale cu care soferul este obisnuit si le foloseste pe toate trei desi are numai doua picioare – ca in bancul cu blonda la scoala de soferi.
ZoiAnus pe care nu l-am vazut la volan, se comporta ca o blonda care cand schimba uleiul la motor il toarna pe motor ca in salata de rosii. La unicul lui neuron din dotare la ce sa te astepti ?
Dar nu-i prost cine cere, este idiot cine accepta, insa lucrurile se vor schimba fara voia CRIMINALILOR !
Sa vezi cum viata bate filmul: pleci de la o tema clara si inevitabil ajungi la CRIMINALI !
Asta pana ce CRIMINALII vor ajunge in streang si nu vor mai putea sa ne abata atentia de la problemele cu adevarat importante. Ei stiu ca trebuie sa aiba sapun de acasa ca funia este gratis.
Nu asa functioneaza ansamblul motor electric – acumulator, pe baza de „toti eterii din jurul nostru”…lucru pe care de altfel Tesla nu l-a spus vreodata. El a creat motorul cu inductie de curent alternativ, acest tip de motor e folosit dealtfel pe masinile Tesla (Roadster, Model 3, Y,X si S)…identitatea numelui inventatorului si al companiei nu sunt pura coincidenta… Diferenta, a lui Nicola era bifazat, pe Model S e trifazic, dar odata existent un patent, modificarile sunt mai facile. Restul e fictiune.
Nu motorul este esenta ,,povestii” ci acumulatorul de energie libera de pe bancheta din dreapta soferului, pe care Tesla la confectionat ad-hoc in fata presei, iar satanistii l-au ascuns ca sa nu fie folosit de toti oamenii asa cum ar folosi un aspirator sau un televizor fara sa plateasca taxe si impozite inglobate in litru de petrol consumat. Dar tu desigur tii cu paduchiosii tai si abati atentia de la firul rosu al povestii.
Un roman a cercetat si realizat motorul inventat initial de Faraday si ulterior studiat si dezvoltat de Tesla.
Acel inginer roman a beneficiat de fonduri din partea unicului partid din Romania lui Ceausescu, si a continuat cercetarea motorului imbunatatit de Tesla, realizand un motor foarte eficient pe care l-a montat pe prima bicicleta electrica romaneasca.
Pentru ca Partidul era in tot si in toate, ,,inventatorul” roman spune ca Romania a exportat asfel de motoare, dar eu nu cred ci mai degraba a vandut licenta partial sau integral, pentru ca acele motoare nu au existat pe piata din Romania niciodata.
Am vazut ce a creat ,,inventatorul” si stiind principiul de functionare am inteles ce inbunatiri i-a adus inginerul roman motorului studiat de Tesla.
Intrebarea fireasca este ce s-a facut cu acel motor ?
Romania l-a vandut strainilor, dar de ce strainii nu l-au folosit pentru a crea ei autovehicule electrice performante si nu aceste tigai pe care le numesc masini electrice ?
Raspunsul este acelas: nu se vrea decat profit din exploatarea petrolului.
Povestea cu energia verde, bla, bla, bla, este pentru a stoarce bani de la fiecare tara, si atat.
Povestea e o aiureala, o fictiune. Mestecatul de talash nu tine loc de bunul simt tehnic.
„Raspunsul este acelas: nu se vrea decat profit din exploatarea petrolului.”
Cred ca sunteti rataciti rau, habar n-aveti ce vreti. Cand eu spuneam ca in 15-20 de ani combustibilii fosili vor pierde foarte mult din importanta si pondere, ca electrificarea, hifrogenul sau comustibilii sisntetici ii vor inlocui treptat, va opareati, ca vezi chipurile, cum sa nu mai poata vinde „maica Rooosie” petrol si gaz pentru eternitate. Aci plangi ca petrolistii tin de profit. Ah da, astia sunt petrolistii aia rai, ai rusilor sunt de-aia buni, vand petrol care-si trage seva „din tot eterii din jur” (ce calamitate vor unii idioti sa-i bage in gura lui Tesla…).
„nu aceste tigai pe care le numesc masini electrice ?”
Nu te baga in ce te depaseste. Daca-ti desface careva un Model 3, te uiti la el ca matza la nomograme.
Tare mi-e ca daca au dat banditii ciclon polar ca sa nu ne unim la proteste cu nemtii vor da si cutremurul ăl mare tocmai cand o fi cel mai ger.Le cunoastem felul acum pentru ca stim ce le-a facut turcilor anul trecut:le-a dat ciclon polar si cand a fost varful țac,i-a plesnit cu marele zgâlț.Care nu suntem complet adormiti ne asteptam la a avea simultan si catastrofa seismica,fereasca Dumnezeu.Ei asa au in cap cu gargaunii exterminarii natiunilor.Unii s-au rugat lui Dumnezeu sa le mai faca felul (bețe in roate).Oculta asta nu e asa cum credem noi:ei se mananca ,ca dracii de fapt.Si fiind satane mai e cate un Elon Musk plus un indian,cativa chinezi si un japonez care le mai trimite ceva lasere,impulsuri superioare tehnologic instalatiilor lor sau cate un meteorit pe la instalatii si le mai prafuieste cand vor ei sa faca pe dumnezeii.Bucurati-va ca oculta nu e chiar asa.Cateodata mai e si fiare vechi.