dumitruscorpion@gmail.com 5.14.128.176
Lord Chamberlain spunea urmatoarele : „Intreaga istorie este un razboi intre Aryeni si Semiti „. |
dumitruscorpion@gmail.com 5.14.128.176
Lord Chamberlain spunea urmatoarele : „Intreaga istorie este un razboi intre Aryeni si Semiti „. |
Alte ,,ipoteze”:
,,Catedrala Mântuirii Neamului a fost ideea lui… Eminescu. Iată dovezile:
Indiferent de poziționarea fiecăruia dintre noi în privința „demonizatei” Catedrale a Mântuirii Neamului, aceasta a fost un deziderat istoric care niciodată, până acum, nu a putut fi împlinit. Iar cel care a avut ideea ridicării unui astfel de edificiu a fost chiar Mihai Eminescu.
Primul care a atras atenția asupra acestui fapt a fost Ioan Slavici, în 1924, într-o relatare apărută în revista ”Arhitectura”: „Când a sosit la Bucureşti vestea că Curcanii noştri au cucerit reduta Griviţa, Eminescu şi eu am chibzuit să publicăm în Timpul un articol, în care arătam că Ştefan-Vodă cel Mare, de fiecare victorie câştigată pe câmpul de război, zidea întru mărirea lui Dumnezeu câte o mănăstire, şi stăruiam ca românii din zilele noastre să ridice şi ei o catedrală la Bucureşti, unde nu e nici o biserică mai încăpătoare, în care mulţi creştini să se roage împreună pentru binele obştesc”. Deci acesta era contextul și sensul pe care Eminescu îl atribuia unui asemenea proiect.
Recent, într-un interviu publicat în ianuarie 2010, în ziarul „LUMINA”, academicianul Tudor Nedelcea vorbește mai pe larg despre această idee și despre momentul în care marele poet și jurnalist a folosit expresia ca atare (Catedrala Mântuirii Neamului). Era în 1881, când în spațiul public se iscase o dezbatere privind înființarea unei mitropolii catolice la Bucureşti și ridicarea unui edificiu monumental pe măsură. Propunerea venise din partea cercurile austro-ungare şi maghiare, care încercau să speculeze faptul că regele Carol I era de religie catolică. Eminescu a fost primul din România care a luat atitudine împotriva acestei pledoarii, publicând în ziarul „Timpul“ şi câte trei articole pe zi, prin care arăta parlamentarilor că nu este normal ca în capitala unei țări ortodoxe să se ridice o catedrală catolică, atâta timp cât nu există una ortodoxă.
El a demonstrat atunci – sublinia academicianul Tudor Nelcea – că cel care urma să fie numit în scaunul acestei mitropolii, contele Peoli, era de fapt spion, iar faptul că Vaticanul l-a retras pe acest monsenior a arătat că argumentarea sa era întru totul justificată. De asemenea, Eminescu l-a somat public pe regele Carol I să aleagă între a fi de partea religiei supuşilor săi sau de partea religiei familiei sale. În cele din urmă, regele Carol nu a aprobat înfiinţarea acestei catedrale. În această situaţie, Eminescu a venit cu ideea înfiinţării unei catedrale a mântuirii neamului, propunând și sursa de finanțare: Loteria Națională.
Ideea nu a căpătat rădăcini. Proiectul a fost reluat și dezvoltat de Patriarhul Miron Cristea, dar nici în timpul lui nu s-a putut demara, cele două războaie mondiale impunând alte priorități. A urmat regimul comunist, când nici nu se putea pune problema. După 1990, Patriarhul Teoctist a reluat ideea, dar moartea sa intempestivă a blocat din nou demararea proiectului. Acesta a fost reluat, în forma şi cu logistica pe care le știm, de Patriarhul Daniel.’’ Articol scris de Miron Manega
”Un interviu de excepție realizat de ZiaristiOnline.ro. Autor Mircea Canţăr
Reporter: Ai publicat multe lucrări despre Eminescu. Ai şi polemizat cu mulţi intelectuali de azi, de la numărul anti-Eminescu din „Dilema”, până la textul tău din „Tribuna” (Eminescu. Istorisirea celei mai cumplite crime din istoria României) – care a devenit nod de „scandal” literar. Vreau să te întreb: de ce este Eminescu atât de viu? Fiindcă a fost ucis, aşa cum reiese din documentele pe care le-ai publicat în cele peste 20 de volume din „Codul invers”?
C.B.: Împotriva noneminescologilor de la „Dilema” am scris un text intitulat „Apărarea lui Eminescu”, chiar în ziua în care a apărut revista lui Andrei Pleşu. Azi aş zice că am fost exagerat de blând cu ipochimenii aceia, mulţi dintre ei dovedindu-se simpli metalambanişti. Ce este un metalambanist? Ce să fie, un hoţ de texte, adică un plagiator. Referitor la textul din „Tribuna”, au scris obrăznicii scurte tot felul de necalificaţi în Eminescu, începând de la academicianul Manolescu şi sfârşind cu un tocomer idepingibil, al cărui nume îmi scapă în acest moment.
Ca să fie clar un lucru, eu nu vreau să demonstrez nimic, nici să conving pe cineva de o anumită imagine sau realitate. Fiindcă, vorba lui Dostoievki, omul e prost, cumplit de prost.
Am publicat poate 1000 de pagini de documente din arhivele secrete de la Viena. Ştiu manuscrisele lui Eminescu pe de rost, şi viaţa lui pe zile (şi când se poate pe ore şi minute). Pentru 28 iunie 1883 ştiu şi mersul trenurilor şi buletinul meteorologic, chiar preţul trăsurilor din Bucureşti. Am studiat şi ciornele tratatului secret cu Austro-Ungaria. Ştiu câte linguri şi furculiţe avea familia Hohenzollern (în 1866; chiar există un inventar). Ştiu şi ce veselă şi-a cumpărat P.P. Carp după semnarea tratatului secret (veselă de aur).
Am publicat în facsimil color, la Editura Revers din Craiova, cele două dosare de interdicţie ale lui Eminescu şi Autopsia lui Eminescu scrisă de mâna lui Suţu, dar nesemnată. Autopsia ne va demonstra definitiv că EMINESCU NU A AVUT SIFILIS şi că a fost tratat greşit cu mercur, morfină şi altele. În curând voi aduce de la Viena fotografii şi documente care vor face linişte definitivă.
Eminescu este viu, extrem de viu fiindcă geniul său este unul historial, el ghicind „enigma vieţii”. N-am vrut să spun până acum, dar toţi cei nouă agenţi străini care au produs rapoarte împotriva lui Eminescu sunt evrei unguri şi evrei austrieci. Toată povestea stupidă cu antisemitismul lui Eminescu aici trebuie căutată. Este un lucru gingaş pe care va trebui să-l lămuresc. De ce nimeni nu spune că Eminescu a studiat caldeana cu marele profesor Petermann? De ce uită detractorii lui Eminescu faptul că geniul nostru a avut la Viena şi Berlin mari profesori evrei? Eu am publicat în Biblioteca Eminescu aproape toate cursurile pe care Eminescu le-a urmat la Viena şi Berlin cu o seamă de celebri profesori de origine evreiască. Detractorii lui Eminescu uită lucrurile esenţiale fiindcă de fapt nu le ştiu. Adevărata gândire a lui Eminescu este în ontologia poetică din poemele şi prozele sale.
De ce nu arată detractorii săi (nişte analfabeţi, în fond) paginile geniale din Luceafărul (Caballa Lucis), Sărmanul Dionis (maestrul Ruben este evreu), Memento mori (strălucitele versuri despre Israel)? În articolele politice Eminescu a scris despre câţiva escroci financiari, nu despre Iisus Hristos şi consubstanţiala evreitate. Voi publica o lucrare complicată şi voi sta de vorbă cu adevărata elită evreiască, pentru a stinge această falsă problemă care este neproductivă din toate punctele şi nepunctele de vedere.
Înnebunirea şi uciderea nihilistului Mihai Eminescu este un lucru complicat şi nu degeaba am avut nevoie de peste 20 de volume de Codul invers, care se va sfârşi pe la volumul 33.
Doctorul Tălăşescu este acela care a avut în mână creierul lui Eminescu (şi nu Gheorghe Marinescu) şi el este cel care scrie în 1912 că vede aici o ţeastă zdrobită de o mână criminală. Dacă nu ar fi fost astfel, Maiorescu ar fi reacţionat fiindcă trăia.’’
Sursă interviu: ZiaristiOnline.ro
Strămoşii geţilor au fost continuatori direcţi ai supravieţuitorilor atlanţi. Ei nu au pornit de la zero cu civilizaţia, ci au păstrat multă informaţie ştiinţifică, tradiţie culturală, elemente de religie şi chiar tehnologii ce puteau fi aplicate în situaţia de precaritate în care decăzuseră din cauza catastrofei ce a distrus Atlantida.
Aşa se explică cum a fost posibil ca geto-dacii să deţină întreg evantaiul de etaloane de măsură al piramidelor egiptene, care nu aparţin Egiptului faraonic, fiind construite de atlanţi în urmă cu mai bine de 10 milenii.
Intenţionam să trimit un memoriu Academiei Române, la secţia de istorie pe tema etaloanelor geto-dacilor. Am sondat terenul înainte cu o notificare prin email. Răspunsul dumnealor (prin tastatura unei anumite doamne) a fost acela că sanctuarele dacilor au fost făcute de meşteri greci, cu etaloane greceşti, că dacii nu au avut etaloane şi nici scriere, iar tăbliţele de la Sinaia sunt falsuri moderne.
Ce rost mai are să arăţi unor asemenea oameni, puşi special în puncte cheie ca să taie orice elan (de cine, bănuim doar!) că Sanctuarul Mic Rotund de la Sarmisegetuza are raza de fix 10 coţi piramidali (6,3 m), ca şi cel de la Grădiştea, in care s-a găsit celebrul vas cu inscripţie (DECEBALUS PER SCORILO), că circumferinţa cercului cu „T”-uri de pe Soarele de Andezit are fix 30 de coţi piramidali, iar diametrul Sanctuarului Mare Rotund este o zecime din dublul înălţimii Piramidei-Keops. De altfel, şi vasul cu inscripţie nu era altceva decât un etalon regal de un cot cubic, după care se calibrau alte etaloane ce erau trimise în ţară.
A se vedea
https://biransblogblog.wordpress.com/contact/cotul-sacru-si-unitatea-de-volum-a-dacilor/
https://biransblogblog.wordpress.com/contact/provocari-geto-dacice/
Toate acestea nu sunt coincidenţe, căci dacii au fost singura seminţie care a posedat etaloanele piramidelor. Chiar şi stânjenul de 1,97 m a fost un etalon străvechi, iar mai recent am descoperit că şi piciorul sfânt de 0,3249 m, considerat de istorici că a fost de origine sumerian, a fost, de fapt, tot un etalon atlant pe care l-au avut şi dacii. Şi, ceea ce este mai bulversant, piciorul sfânt a fost definit în cadrul unui sanctuar circular ca al dacilor (cel mare) şi chiar la Sarmisegetuza, deoarece calculul său depinde de coordonatele geografice ale locului.
Multumim domnule MDC pentru lectia de istorie de care avem nevoie pentru a ne gasi radacinile, sa nu fim dusi de vant in cele patru zari.
Vestea buna pe care ne-o dati ca s-a intors Vlad Tepes ca atunci cand l-au pus turcii domn crezand ca si el este un poponel ca fratele sau Radu, ne bucura, dar vestea proasta este ca nu mai avem din ce sa facem tzepe pentru ca ne-au furat austriecii padurile – dar gasim noi inlocuitori sintetici, tevi de la Remat…
Ne descurmam si il ajutam sa ,,planteze” din nou padurea de tepe de care s-au speriat turcii cand au venit cata frunza cata iarba, ca sa-l invete ei minte cine este jupanul.
Din pacate tradatorul Matei Corvin, fiu de roman, l-a tradat.
Acum sunt si mai multi tradatori insa sunt niste gainari bezmetici de ultima spetza, fara cohones si fara vana de ostas, asa ca istoria nu se va mai repeta si Romania va fi eliberata de naparci.
Muntele se misca si face una cu pamantul to ce intalneste in cale.
,,Sa nu dea Dumnezeu cel sfant sa vrem noi sange, nu pamnat.”