.
.
(B) HITLER și declinul demografic al Europei.
Care a fost misiunea lui Hitler?
Dacă detaliile și documentele ne sunt inaccesibile în totalitatea lor, și nu avem nicio certitudine cu privire la valoarea lor, cât sunt sau nu de adevărate fiecare, vom apela la ceva care se află la dispoziția noastră, a oricui, și nu stârnește nicio controversă: știm bine cum s-a încheiat „mandatul” lui Hitler! Știm bine care a fost „scorul final”: milioane, zeci de milioane de morți, de o parte și de alta a frontului.
Pentru mine, prin reducere la esență, cei 12 ani de dictatură hitleristă se încheie cu acest rezultat: zeci de milioane de vieți curmate, majoritatea victimelor „lui Hitler” fiind tineri apți de armată, adică exemplare umane reușite, falnici și neînfricați, capabili să se sacrifice pentru un crez, un ideal. Făpturi umane împlinite, selecționați din generația lor ca fiind cei mai dotați, mai performanți, mai „apți”. Apți pentru izbânda în viață, dar apți și pentru o moarte absurdă, prin nimic răscumpărată, valorizată. O pagubă imensă la nivelul avuției celei mai de preț a unui popor: zestrea genetică!
Personal sunt intrigat că, în precara mea documentare, nu am întâlnit niciun comentator care să se mire de faptul, absolut unic și inexplicabil, care pe mine m-a intrigat mereu: Hitler a dus războiul până la ultimul cartuș! Până la ultimul recrut pe care l-a mai putut trimite în linia întâi! Hitler nu dovedește nicio preocupare pentru a limita sacrificiul de vieți umane! Ce a mai sperat după Stalingrad?! După debarcarea Aliaților? După ieșirea din Italiei și României din Axă?! Ce altceva a urmărit acceptând și practicând o strategie sinucigașă la nivelul poporului german?!
Spre deosebire de Primul Război Mondial, când Germania s-a recunoscut învinsă fără ca un metru pătrat din teritoriul ei să fie călcat de trupele inamice, în al Doilea Război Mondial Hitler i-a pus pe germani să lupte până la ultimul metru pătrat. S-a „sinucis”, ceea ce echivala cu o dezertare lașă, lăsând în urmă un haos total, o țară în întregime distrusă și ocupată, la discreția inamicului. O tragedie germană cum n-a mai trăit alt popor european vreodată!
Eu unul nu cunosc în istorie alt caz cât de cât asemănător!
A existat cu siguranță un moment când a devenit clar că Germania a pierdut războiul! Acel moment va fi fost cu un an sau doi mai înainte de mai 1945 ori cu o jumătate de an sau măcar cu o lună! Cum se face că Hitler, mai ales dacă era bântuit de gândul sinuciderii, nu a avut nicio clipă intenția de a pune capăt războiului și de a reduce astfel sacrificiul de vieți omenești?! Sinuciderea sa, reală sau falsă, dacă s-ar fi petrecut cu un an mai devreme ar fi salvat milioane de vieți! Mi se pare evident că numitului Hitler nu i-a păsat de acest sacrificiu perfect inutil, de milioanele de morți de o parte și alta a frontului, a căror moarte nu mai putea schimba soarta războiului! Pentru ce i-a mai „omorît”?
Nu cumva – întrebare esențială:
nu cumva pe Hitler nu l-a interesat câștigarea războiului, ci l-a interesat de fapt ca războiul, indiferent cu a cui victorie se va încheia, să se întindă cât mai mult în timp și spațiu pentru ca tributul de sânge al beligeranților să fie cât mai mare: zeci de milioane de morți!
Nota bene: nu punem la socoteală și pierderile materiale imense, multe irecuperabile, ca să nu ieșim din cadrul acestei intervenții!… Limitez discuția la esență: viața! Viețile sacrificate! Efectele demografice!
Dacă raportezi faptele lui Hitler la intenția de a obține victoria, găsești multe contradicții, multe greșeli săvârșite de „zugravul” ajuns mare strateg militar. Istoricii au pus în evidență mai multe gafe sau greșeli de acest soi, unele absurde de tot, iar câteva decisive pentru desfășurarea războiului, pentru impunerea beligerantului învingător! De mai multe ori Hitler a lăsat să-i scape din mână ocazia de a profita din plin! Cazul Dunquerque nu este singurul! De cele mai multe ori au fost greșeli care au prelungit războiul! Nu cumva asta s-a și urmărit?!
E greșit să considerăm că rezultatul cel mai important cu care s-a încheiat WW2 a fost înfrângerea nazismului, a fascismului. Au fost atât de învinse că pot să renască oricând, oriunde!… Ceea ce se cam și întâmplă!
După părerea mea, și după mintea oricărui om normal, rezultatul cel mai important, cel mai dureros, cu consecințele cele mai nefaste, de-a dreptul catastrofale, a fost imensa hecatombă umană, numărul imens al celor care au murit din cauza acestui teribil WW2! Câteva zeci de milioane de oameni tineri care au murit și nu s-ar putea spune exact cu ce beneficiu pentru cei rămași în viață! Pentru țara lor!
Dacă raportezi faptele lui Hitler la rezultatul final – imensele pierderi umane, și dacă, ipotetic, faci din acest rezultat final scopul urmărit de Hitler, adică dacă raportezi mișcările lui Hitler rezultate, la ceea ce s-a și întâmplat în final, constați că Hitler a acționat impecabil pentru atingerea scopului urmărit! Fără nicio greșeală! Cu o logică perfectă!…
Ce ne împiedică să ne întrebăm dacă nu cumva intenția lui Hitler a fost să se ajungă la deznodămîntul mai sus consemnat: pierderile umane, de ordinul a zeci de milioane „per total”?!
Și punându-ți această întrebare – atât de șocantă!, constați că mișcările lui Hitler devin extrem de „corecte”, de „logice”, de eficiente! De îndată ce îi atribui lui Hitler intenția de a produce pierderi umane cât mai mari în rândul propriei armate, a propriului popor, faptele sale capătă o coerență deplină, totală!
Intră în aceeași ipoteză și intenția de a provoca pierderi mari și adversarului, într-un cuvînt, tuturor beligeranților!
A avut Hitler această intenție? Acest program? Putea să existe motivație, chiar și în mintea unui nebun, pentru asemenea intenții scelerate?
Trebuie spus că felul absurd, demențial, în care a dus Hitler războiul, „până la ultimul recrut”!, îndreptățește această bănuială, această ipoteză.
A mințit Hitler? Și-a ascuns adevăratele intenții, adevăratul program?
Desigur, întrebarea întrebărilor: care e logica acestor intenții? De ce ar fi avut Hitler un asemenea program?! De ce și-ar fi propus Hitler să provoace aceste imense pagube poporului german?
Punem întrebarea De ce?, cu ambele sensuri: (1) Care a fost cauza, ce putea să-l determine pe Hitler să intre într-un asemenea program? (2) În ce scop, la ce i-ar fi fost de folos rezultatul obținut? La ce-i trebuia lui Hitler distrugerea Germaniei?!
Nota bene: Oricare ar fi răspunsul, trebuie de la bun început să precizăm că ipoteza noastră nu-l imaginează pe Hitler acționând haiducește, de unul singur împotriva întregului Reich al III-lea, al cărui suflet era!
La o bună parte din întrebările care se ițesc, răspunsul provizoriu, suficient pentru a merge mai departe cu lanțul de ipoteze, ar fi următorul: Germania avea vechi și neîmpăcați dușmani, în fruntea lor aflându-se Anglia și liderii evreimii (sau măcar o parte dintre aceștia). La cumpăna dintre secolele 19 și 20 Germania se afla într-o ascensiune care îi dădea șanse mari la dominația lumii. Deja cancelaria imperială își făcuse planuri foarte exacte în acest sens, inclusiv planul Donauland, care ne includea și pe noi, românii. Ne includea, în sensul că ne număram printre popoarele riverane Dunării care urmau să fie strămutate, mai spre Est, în Transnistria, pentru ca Dunărea, de la izvoare până la vărsare, să curgă printr-un teritoriu eminamente german…
Atu-ul principal al Germaniei era neamțul de rând, ale cărui calități și defecte, asemănătoare cu ale japonezului, îl arătau a fi foarte dotat pentru exigențele epocii industriale care se anunța! Astfel că avea cine să se bucure de distrugerea Germaniei, avea cine s-o dorească și, eventual, s-o pună la cale! A acționat Hitler în interiorul unui asemenea plan?
Mai era o țară care, la cumpăna dintre secole, era considerată că avea să beneficieze din plin de epoca industrializării. Nu atât prin calitățile și defectele populației, cât mai ales prin potențialul economic al bogățiilor naturale, ale solului și ale subsolului fabulos! Această țară era Rusia! Astfel că pentru anumite cancelarii, pentru anumite entități, care-și făcuseră niște calcule foarte precise, s-au conturat două reguli, două principii: (1) Germania și Rusia trebuie împiedicate să se alieze vreodată, trebuie împiedicate să colaboreze, să se afle de aceeași parte a baricadei și (2) Germania și Rusia trebuie împiedicate pe orice cale să-și pună în valoare atu-urile.
După cum se știe, cele două țări au fost cu generozitate „ajutate” să se aventureze în proiecte socio-politice, în revoluții sau războaie, riscante, perdante, aducătoare de pierderi umane și distrugeri materiale dintre cele mai mari!… Oare nu acesta este rezultatul celor două războaie mondiale? De ce n-ar fi fost și scopul, ținta urmărită de cei care le-au declanșat și gestionat propriu zis?!
În logica acestora, desigur, cele mai de preț au fost pierderile de vieți! Declanșarea unui declin demografic trebuie să fi fost ținta numărul 1!
*
Revenind la aparențe, la lucrurile bine știute de toată lumea, să observăm că toată propaganda făcută de Hitler s-a axat pe încrederea în superioritatea armatei germane, pe încrederea „oarbă” – zic unii, în victorie. Această încredere, chiar oarbă, a fost abil inoculată la toți germanii.
Numai că această încredere descoperim că n-o împărtășea taman Hitler al nostru, cel care, precum am văzut mai sus, a știut – repet, a știut (sau măcar a luat în calcul ca variantă) că războiul se va termina altfel, nu prin victoria atât de insistent invocată de propaganda lui Hitler.
La ce urma să-i folosească bunkerul cel vestit și puțin cunoscuta rețea de tunele? Ce ne oprește să presupunem răspunsul cel mai logic: urmau să fie folosite ca să se salveze în cazul în care Berlinul era ocupat!…
Mai este un răspuns posibil: ca să se salveze în cazul unei revolte, al unei încercări de lovitură de stat sau ceva asemănător!
Revenind la ipoteza noastră, vom conchide că existența rețelei de tunele îi permitea lui Hitler să continue războiul „până la ultimul combatant”, adică să stoarcă Europa de cât mai multe vieți!
Dacă nu mă înșel, detaliul acesta a scăpat analiștilor: contradicția dintre doctrina militară triumfalistă prezentată de propaganda nazistă și grija lui Hitler, a unui Hitler fricos și temător pentru viața sa, de a construi rețeaua de tunele prin care să-și poată salva pielea părăsind un Bacău Berlin ocupat de inamici! Cum de s-a pregătit Hitler atât de minuțios pentru această variantă de final, pentru acest scenariu deloc wagnerian?! Scenariu morbid, inspirat de o ură inumană și de o lipsă totală a sentimentului de onoare, de demnitate!
Faptul că a construit acea rețea de tunele dovedește că Hitler una vorbea în fața germanilor, și alta gândea… Un Hitler mincinos, duplicitar, cu două fețe? Pe cea de-a doua ascunzând-o cu o abilitate unică în istorie?!
Înainte de a merge mai departe să precizăm un lucru: această ipoteză am formulat-o fără să mă documentez în mod deosebit. Folosesc informații curente. Dar sigure!… Când am mai adâncit subiectul am descoperit că mai sunt și alți autori, mult mai serioși decât subsemnatul, mai informați, mai documentați, care au articulat ipoteze asemănătoare, privind adevăratele intenții ale lui Hitler! Nu mă ostenesc să le reiau argumentele, acești autori apelează la informații nesigure, discutabile, bunăoară apartenența lui Hitler la familia Rothschidt, ca fiu nelegitim al unuia dintre baroni, ceea ce, desigur, ar explica multe, dacă nu cumva chiar totul, și în primul rând ascensiunea miraculoasă a lui Hitler la putere! Ar explica de ce Hitler și nu altul a fost ales pentru istorica misiune?! Etc., etc… Nu am nicio competență într-o discuție pe acest subiect, cu astfel de informații…
Ce pot face este să constat că Hitler le vorbea germanilor cu cunoscuta sa forță de convingere despre victoria inevitabilă spre care îi conduce, dar în acelați timp și în secret – se pare!, își pregătea ieșirea de pe scena istoriei, o ieșire cam rușinoasă, dar sănătoasă! Prin tunele! Ca guzganii!
*
Construirea acelor tunele mai dovedește ceva: Hitler a știut că nu va face nicio încercare de a opri războiul și că războiul va merge „până la ultimul cartuș”, până la ultimul combatant!
Se știe că la Berlin, în mai 1945, ultimii combatanți au fost francezii din vestita divizie Charles Magne, francezii naziști, care au luptat efectiv până la ultimul cartuș, după care s-au retras „bine mersi” din Berlinul ocupat de ruși folosindu-se de tunelele amintite. Păi dacă prin acele tunele s-au putut salva zeci, sute de combatanți, perechea Adolf-Eva de ce nu ar fi folosit și ei aceeași rută?!… Mai ales că el, Hitler, o concepuse și construise. Și doar n-o construise cu gândul la acei câțiva combatanți franțuji?!…
Miza acestor rânduri nu este aceea de a dovedi că Hitler nu s-a sinucis! Ci de a pune în discuție câteva din întrebările cu care ne trezim în brațe după ce am convenit că Hitler a dus un război sinucigaș pentru poporul german. Un război fără pereche de iresponsabil, de nepăsător față de avuția cea mai de preț a unui popor: viitorul său! Adică tineretul, pe care Hitler, un individ fără familie, fără urmași, cu predecesori incerți, l-a trimis pe front să moară, fără nicio șansă de a câștiga războiul! De la acest adevăr incontestabil trebuie să plecăm și din perspectiva acestui tragic adevăr trebuie să revedem subiecul HITLER!
Miza acestor rânduri este să pună în discuție o ipoteză copleșitoare, care totuși este susținută de fapte greu, imposibil de interpretat altfel: Hitler a împins Germania într-un război pe care a știut că Germania îl va pierde! Construirea rețelei de tunele nu are sens decât din această perspectivă: a unei Germanii înfrânte și ocupate în întregime!
Hitler a ținut Germania în război luni de zile, poate chiar ani, după ce nu mai avea nicio șansă la victoria finală! Orice șef de stat, cu o minimă responsabilitate, oprea un asemenea carnagiu, chiar cu prețul vieții sale!
Care putea fi scopul acestei uriașe manipulări, altul decât rezultatul la care s-a ajuns, în termenii cei mai simpli, mai elementari, dar și cei mai importanți: prin acest război i s-a dat poporului german o lovitură demografică ireversibilă.
Din păcate, același rezultat va fi și pentru învingători: sacrificiile umane ale rușilor au fost încă și mai mari! Nu mici au fost și pierderile umane din partea celorlalți beligeranți, indiferent de partea cui au luptat!…
Faptul că Hitler – foarte probabil, a avut grijă de soarta sa și și-a regizat o moarte prin care s-a salvat, s-a salvat cu ajutorul unei rețele de tunele proiectate și executate înainte de începerea războiului, infirmă toată istoriografia curentă, mai ales cea oficială, a establishmentului mondial. Și dă liber la orice ipoteză, cu condiția de a-și dovedi compatibilitatea cu fapte bine cunoscute, inechivoce!
Ipoteza noastră este că Hitler și-a realizat „caietul de sarcini” cu care a pornit la război, că rezultatul final al războiului a fost chiar cel urmărit de Hitler!
Și care a fost rezultatul final al războiului al 2-lea mondial?
E falsă interpretarea care consideră că rezultatul final al războiului a fost victoria democrației asupra totalitarismului nazist și fascist! Vorbe goale!
Rezultatul final al războiului îl constituie distrugerea tineretului european! Milioane de morți atât dintre germani, cât și dintre ruși! Sute de mii de români, de francezi, englezi, italieni… Zeci de milioane de morți în primul rând printre popoarele europene, printre „albi”! Printre „arieni”!, ca s-o spunem pe a dreaptă! Însumate, cele două războaie mondiale au secătuit demografic Europa, au lovit-o în viitorul ei, au lipsit-o de garanția unui viitor european!…
Cert este că numărul pierderilor umane a ajuns să fie atât de mare numai și numai din pricina lui Hitler, care a inventat războiul până la ultimul cartuș, dacă se poate, până la ultimul recrut! Hitler, care n-a avut niciodată în calcul oprirea războiului, inițierea unor tratative de pace, recunoașterea înfrângerii, cererea unui armistițiu, chiar și a capitulării necondiționate etc. De ce oare nu i-a păsat de atâtea milioane de tineri? Care a fost rațiunea acestei strategii absurde?
Curios este și că de partea cealaltă s-a lucrat în aceași direcție, după același scenariu parcă: război până la capitularea necondiționată a Germaniei. Adică război cu pierderi umane cât mai multe! Adică exact ceea ce trebuia pentru ca măcelul numit WW2 să fie cât mai mare!
(Detaliu interesant: BBC, adică guvernul Angliei, adică aliații anglo-americani, i-au oferit lui Hitler lista ofițerilor superiori angajați în complotul eșuat din vara lui 1944… Care este explicația faptului că acești ofițeri germani adversari ai lui Hitler au fost împiedicați de englezi să-l înlăture pe Hitler?! Nu numai că nu au primit niciun sprijin de la englezi, în principiu dușmani de moarte ai lui Hitler, dar au fost și divulgați în aceeași zi, ceea ce denotă că spionajul englez a știut de complot! Ceea ce denotă că la un anumit nivel, suprem, al establishmentului britanic inamicul era poporul german, nu Hitler!… Nu cumva au pus și englezii umărul ca să eșueze complotul împotriva lui Hitler?!…)
Mulți l-au considerat pe Hitler nebun! Victima unui vis de mărire irealizabil!… Felul cum a sfârșit, cum și-a calculat ieșirea din scena istoriei, dar nu și din viață, adică ipoteza mai sus prezentată, ar dovedi că Hitler nu era nebun ca …toți nebunii! Ci era foarte calculat și dedicat cu maximă eficiență scopului său ultim, adică rezultatului cu care s-a încheiat WW2: distrugerea de vieți omenești aparținând popoarelor europene: germani și ruși (slavi), în primul rând! Repet: arieni! Arienii pentru care avea – sau măcar așa pretindea Hitler, un cult! Le recunoștea și le clama zgomotos meritele de făuritori ai civilizației de pe pământ! Preconiza o supremație ariană, germană, despre care a știut să vorbească cu un patos neegalat!… A pornit războiul pentru a instaura această supremație!… Și a împins războiul până foarte aproape de extincția măreței națiuni germane!… Atât a putut!
Putem afirma fără să ne poată contrazice nimeni: Hitler este pesonajul istoric care a dat cea mai grea lovitură la nivel demografic Europei, „rasei” albe, ariene, indo-europene. Și avem dreptul să ne întrebăm: a făcut-o cu intenție sau așa „s-a nimerit să iasă”? Fără voia sa?
În caz că a făcut-o cu intenție, asta n-o putea face decât în cadrul unei vaste diversiuni, cu nenumărați complici bine acoperiți în preajma sa, dar și în tabăraadversă. Asta ar însemna tot nebunie, adică comportament deviant de la starea normală și naturală de umanitate: a urmărit ca prin declanșarea războiului să producă cele mai mari pierderi posibile beligeranților! Pierderi umane în primul rând! Un scop realizabil indiferent de soarta războiului, de rezultatul final consfințit prin tratatele de pace. În ambele tabere, hecatomba umană a fost fără pereche în istoria lumii!… Dincolo de aceste tratate și dictate care consfințesc restaurarea victorioasă a păcii, a democrației, viața iese înfrântă!
Firește, nu era cu totul exclus ca germanii să câștige războiul! Cu atât mai bine pentru Hitler! Scopul său însă era atins oricum, indiferent de numele învingătorilor: numărul înspăimântător de mare al victimelor! Germania ar fi cucerit lumea, dar n-ar mai fi avut germani cu care s-o stăpânească… S-o administeze, s-o …civilizeze! Ar fi apelat la cine? La turci, cumva?, așa cum au făcut după război ca să supraviețuiască statul german?!
.
Revin la rețeaua de tunele. Marota mea!…
Ar fi interesant de văzut în documentele epocii care a fost scopul declarat sau oficial pentru care s-au construit. E de văzut în ce măsură se potrivea construirea acestei rețele de tunele cu doctrina militară a lui Hitler, cu propaganda nazistă. A pomenit vreodată Hitler de ocuparea Germaniei în caz de război? A pus la cale cu generalii săi o strategie militară și o pregătire care să facă față acestei situații?
Ceea ce s-a întâmplat – ocuparea Germaniei și lupta poporului german „până la ultimul cartuș, până la ultimul recrut”, era varianta cu cele mai multe victime pentru toate forțele beligerante, pentru toate popoarele angajate în conflict. Avem dreptul să ne întrebăm dacă nu cumva acesta a fost și scopul urmărit de Hitler? Căci comportamentul său, ca om și ca lider, este perfect logic și extrem de eficient numai din această perspectivă!
.
O ultimă mirare, o nedumerire rareori invocată: de ce aliații nu au procedat la o analiză științifică complexă a cadavrelor? La o cercetare transparentă, multi-disciplinară, independentă și internațională! Giulgiul de la Torino a fost de mai multe ori expertizat la presiunea unor entități bucuroase să constate o contra-facere. Oare în cazul lui Hitler de ce nu s-a procedat așa cum se procedează azi cu orice cadavru mai greu de identificat?!
Ne este imposibil să nu-i suspectăm pe cei ce ar putea decide o asemenea expertiză că se tem că va fi infirmată teoria oficială! Care ar putea să fie altul motivul pentru care această expertiză nu s-a făcut în 70 de ani?!
Și dacă acești lideri de rang foarte înalt știu că acele cadavre nu sunt ale „titularilor”, nu cumva ei știu și mai departe ce s-a întâmplat cu Hitler în aprilie 1945 și în anii care au urmat?! Și știu asta pentru că s-au implicat, mai îndeaproape sau mai de la distanță, în fuga, în „salvarea” lui Hitler?!…
La un loc, supozițiile de mai sus sunt „încununate” de concluzia că aliații, la un nivel de decizie foarte înalt și într-un cerc de persoane extrem de restrâns, au fost la curent cu adevărata misiune a lui Hitler și au acceptat acest joc, ba chiar au intrat în mascaradă fiecare cu rolul său. Numai așa se explică reușita diabolicei diversiuni! Hitler nu putea acționa de unul singur! Cine l-a ajutat, cine a cunoscut „misiunea istorică” a lui Hitler, acesta este însă alt subiect, inaccesibil subsemnatului. Episodul Hess, încă nedezlegat, e foarte posibil să aibă legătură cu diabolica înscenare.
Nota bene: sunt perfect conștient de enormitatea acestei ipoteze!
Cine se va grăbi să respingă ipoteza de mai sus pe acest temei, „că e prea de tot!”, este invitat să-și dovedească seriozitatea găsind un răspuns rezonabil la următoarele întrebări:
- Când s-a mai întâmplat în istoria lumii ca un conducător de țară să se angajeze într-un război pe care, pierzându-l, să-l prelungească totuși până la ultimul cartuș, până la ultimul petec de pământ, cu sacrificii imense din punct demografic pentru poporul său! Sacrificii care au adus poporul respectiv în pragul extincției, al dispariției fizice?
- Care este explicația construirii rețelei de tunele din Berlin, atâta vreme cât în doctrina militară a lui Hitler, în doctrina oficială, nu se avea în vedere ocuparea Germaniei de trupele inamice și capitularea Germaniei?
- Ce putea să-l împiedice pe Hitler să apeleze la acea rețea de tunele pentru a se salva?
- Cum au fost respinse până acum mărturiile și argumentele celor care au susținut ipoteza că Hitler nu s-a sinucis? Li s-a dat acestora atenția cuvenită? Li s-a răspuns cu seriozitate? Nu cumva s-a evitat discuția serioasă pe acest subiect? Este cumva un subiect lipsit de importanță?
- Care este motivul invocat pentru care nu s-a efectuat o expertiză a cadavrelor în discuție, o expertiză care să beneficieze de tehnicile moderne de identificare a unui cadavru. Cât de serioasă este motivația acestui dezinteres greu de acceptat?
- Care este justificarea bizarului gest de a bloca orice acces la bunkerul lui Hitler? Este acceptabilă această motivație?
Nota bene: Ipoteza că Hitler a urmărit hecatomba germanilor, dar și a adversarilor, că a condus războiul de așa manieră încât victimele să fie cât mai numeroase de ambele părți ale frontului, se împacă și cu ipoteza că Hitler chiar s-a sinucis. Cele două ipoteze nu se exclud reciproc. În ambele cazuri am avea de-a face cu un bolnav mintal. Numai că în acest caz, al unei sinucideri reale, am avea de-a face cu un Hitler bolnav mintal atins de o nebunie mai „ordinară”, cunoscută și de la alți pacienți! O nebunie care a mai lăsat urme în istorie, în viața cotidiană chiar.
Tot de nebunie ar fi vorba și dacă Hitler s-a salvat prin tunele din vreme construite și a ajuns undeva prin America de Sud! Dar ar fi vorba de o nebunie mai „specială”, mai „elevată”, nebunia de a-ți angaja total viața pe direcția impusă de resentimente rasiale de dimensiuni inumane, demonice, de neînțeles pentru oameni normali. Schizofrenia de a te angaja la un asemenea măcel planetar cu o luciditate și o dăruire inumană ar fi un unicat. Și ar fi vorba de schizofrenia în grup, dacă o putem numi așa, căci Hitler nu se putea angaja într-o diversiune atât de vastă de unul singur, fără complicitatea unor înalți demnitari, din Germania și din alte țări, în primul rând complicitatea unor adversari. Numele lui Winston Churchill de ce îmi vine în minte fără să-l chem?!… Este și singurul nume la care mă pot gândi!
Evident, ipoteza noastră așteaptă comentariile unor specialiști capabili să furnizeze detalii pro sau contra. Principala problemă de rezolvat este al cui exponent a fost Hitler, dacă poporul german a fost trădat de Hitler! În favoarea cui i-a trădat Hitler pe germani? Cine l-a ajutat să organizeze imensa diversiune? Cine din anturajul său au „știut”? Care a fost susținerea internațională? Care entități guvernamentale și, mai probabil, neguvernamentale au acționat pentru a coace imensa cacealma?… Imensul holocaust!…
Și așa mai departe, întrebări nenumărate, de care se sparie gândul nostru de oameni normali!
Indiferent de ipotezele noastre, faptele rămân însă neschimbate în cruda lor evidență: în cel de al Doilea Război Mondial, Europa a furnizat grosul trupelor angajate într-un război ce putea, ca și Primul, să fie evitat ușor. Europa, inclusiv Rusia, nu și-a revenit nici până azi din șocul demografic al milioanelor de morți din cel de al Doilea Război Mondial. Un război care a fost precedat de un alt holocaust al popoarelor din Europa: Primul Război Mondial.
Citez, din memorie, aprecierea lui Petre Țuțea: „Primul Război Mondial a lovit în temeliile lumii creștine: prin Rusia, devenită stat ateu, a fost lovită dur ortodoxia, prin dispariția Imperiului Habsburgic Biserica Catolică, iar prin înfrângerea severă a Germaniei a fost slăbită Biserica Protestantă. Aristocrația ariană, de spadă, din cele trei țări, a avut și ea de suferit, dispărând propriu zis ca factor politic, istoric!…”
O asemena apreciere, oricât ar fi de corectă, păcătuiește în același fel: neglijează aspectul esențial: cel demografic! Pierderile umane, mai mari ca oricând în istoria de până atunci a Europei! Cea mai afectată, rasa albă, arienii!
Al Doilea Război Mondial a lovit din nou, cel mai dur, în Europa, declanșând un proces de regresie demografică resimțit azi pe întreg continentul! Desigur, un proces care s-a amplificat în anii de pace care au urmat, din cauze care trădează și ele o decizie, o strategie diabolică, o coordonare malefică între factori foarte diferiți, puși să contribuie în același sens: declinul demografic al Europei, al „rasei” albe, vizibil din păcate și în SUA sau alte state întemeiate de albi!
Va urma oare al Treilea Război Mondial?!… Nu cred! Nu cred că mai au nevoie de un al Treilea Război Mondial cei care le-au declanșat și manageriat impecabil pe primele două!… A treia oară s-ar putea să nu le mai meargă!
Sic transit…
Ion Coja
7 iulie 2015
Dacă personal sunteți intrigat că nu ați întâlnit niciun comentator „care
să se mire de faptul, absolut unic și inexplicabil” că „Hitler a dus războiul până la ultimul cartuș! Până la ultimul recrut…”, vă asigur că intriga este nejustificată, deoarece omiteți din calcul faptul că chiar și pe o parte din durata războiului, demersurile cancelariei germane au fost permanent în favoarea păcii cu occidentul. Cazul Rudolf Hess este cel mai concludent…
Refuzul invariabil și categoric al occidentului, l-a făcut pe Hitler să înțeleagă că iudeo-masoneria mondială controla politica Angliei și Americii, și că diplomația nu era deloc opțiunea principală a acestora, ci anihilarea Germaniei. Nu publicase Kaufman „Germany must perish” in 1941 ?
Iar când te confrunți cu anihilarea, ești obligat să te bați până la ultimul om.
Faptul că Hitler a construit toată mașina sa de război ueber den Grenz (peste granițe), la Stalin, la adăpost de controlul Versailles-ului, faptul că Stalin a defilat în Varșovia ocupată alături de Hitler, cu armata roșie cu steaua roșie cu tot pe sub drapelele cu svastică, faptul că Hitler l-a atacat apoi pe aliatul pactului său de neagresiune fără avertisment, vă dau dreptate. Chapeau !
Mai sunt argumente pe care nu le formulez, o parte prea evidente, iar altele care se găsesc, surprinzător, în sensul descoperit de dumneavoastră (encore chapeau !) la generalul Pike, cu șaptezeci de ani înainte. La Revoluția Engleză scrisoarea către Cromwell conținând instrucțiunile și prețul regicidului a sosit cu un an înainte. În Revoluția Franceză emisarul bavarez trăznit de fulger la graniță pe când trecea cu tolbele pline de planuri era doar cu mai puțin de zece ani înainte.
S-ar zice că istoria tinde a fi o știință tot mai exactă :-)
Geniala observatie ! ..Colaborare nazisto -bolsevica in fata ochilor lumii intregi si totusi lumea a neglijat acest aspect !….Otto Straser pomenea de niste scoli ” nihiliste ” care i-ar fi pregatit si pe Hitler si pe Stalin pentru misiunea lor .
Continuare, cu scuzele de riguare:
Oare cind a inceput cu adevarat distrugerea „soft” a rasei Europide/ albe si unde s-a lovit mai intii? In familie!
Dupa WWII familiile americane aveau 3,…,5 copii cel mai frecvent si era DOAR un singur salar in familie! Ce-au facut satanistii mondiali? Le-au bagat si pe femei la munca – le-au sclavizat de fapt – ca sa se „dubleze” venitul pe familie!
Consecinta: numarul de divorturi a crescut exponential! Rar mai poti vedea o familie tinara americana/ canadiana avind 2 copii!
Si in Europa lucrurile sunt similare! Asta de fapt a fost prima mare „bomba atomica soft”: FAMILIA! Sa faca cine vrea o statistica cu ceea ce se intimpla in perioada interbelica (familie, copii, divorturi) si ceea ce se intimpla acum!
Si ultima intrebare:
De ce peste 99% din tehnologia actuala este produsa de rasa alba/ europida/ ariana/ crestina?; cu Dumnezeul nostru si cu Domnul nostru Isus Cristos in minte!? si nu de lumea musulmana si iudaica cu dumnezeii lor? Cind Dumnezeu este doar UNUL! Nu poate fi doi?
Vrei deci să spui că noi albii caucazieni suntem mai evoluați datorita faptului că îl avem pe Dumnezeu de partea noastră…?
Toată lumea are această impresie, chiar în interiorul creștinismului (schisma catolicism-ortodoxie), catolicii consideră că ortodocșii sunt pe drumul greșit și trebuie să revină la catolicism, ortodocșii idem. Cine are dreptate ? Hm, dilemă !
Cât privește evoluția tehnologică, în afară de telefon și mașina de spălat, nimic cu-adevărat util…
Dacă chinezii au descoperit (printr-un savant amestec de diferite pudre) praful de pușcă, în idioțenia lor n-au fost capabili să creeze decât artificii. A trebuit geniul omului alb, creștin pentru a-și imagina
că forța prafului de pușcă în expansiune, poate împinge un proiectil printr-o țeavă, un bun mijloc de a-și ucide mai eficace seamănul… Iată o reprezentare animată a acestui geniu :
http://www.dailymotion.com/video/xar6y5_les-guerres-dans-le-monde-depuis-10_creation
Este o întâmplare că noi albii caucazieni ne-am omorât cel mai mult intre noi, dar și am dus distrugerea altor rase (doar un ex. – paturile cu păduchi purtând tifosul oferite în „dar” amerindienilor) sau are vreo legatură cu aroganța celui ce se crede superior ?
Citeva comentarii (poate subiective):
„Pentru mine, prin reducere la esență, cei 12 ani de dictatură hitleristă se încheie cu acest rezultat: zeci de milioane de vieți curmate, majoritatea victimelor „lui Hitler” fiind tineri apți de armată, adică exemplare umane reușite, falnici și neînfricați, capabili să se sacrifice pentru un crez, un ideal. Făpturi umane împlinite, selecționați din generația lor ca fiind cei mai dotați, mai performanți, mai „apți”. Apți pentru izbânda în viață, dar apți și pentru o moarte absurdă, prin nimic răscumpărată, valorizată. O pagubă imensă la nivelul avuției celei mai de preț a unui popor: zestrea genetică!”
Corect! Oare nu cam cu aceleasi atribute au fost obligati si romanii nostri – cu milioanele – sa paraseasca tara si sa plece cei mai multi in „UE”? Vor fi acestia vreodata 100% francezi, sau englezi, etc? Nu? Nu cumva scopul a fost doar o tranzitie pina la exodul urias al arabilor in „UE”? Multi or sa spuna ca au plecat si tigani si romani de „umplutura”, etc. Corect! Dar oare Hitler NU i-a trimis in prima linie pe puscariasi?; pe principiul „palmei”: patru puscariasi in fata si un SS in spate pentru a-i impusca in caz ca nu inainteaza?
„Ce a mai sperat după Stalingrad?! După debarcarea Aliaților? După ieșirea Italiei și României din Axă?! Ce altceva a urmărit acceptând și practicând o strategie sinucigașă la nivelul poporului german?!”
Sunt multe texte pertinente pe internet care spun ca Hitler a fost creat de Illuminati! Cel mai relevant mi se pare cel a lui Albert Speer (genialul Ministru al Armamentului si a Productiei de Razboi al celui de-al Treilea Reich) care afirma in memoriile lui – dar si in timp ce a fost ministru – ca Hitler a fost un tradator si NU a vrut sa cistige razboiul! El mai afirma ca Hitler a fost acela care a taiat investitiile in cercetare nucleara si ca nu a fost nelinistit cind aliatii – in vara anului 1943 – au bombardat si distrus Laboratoarele din Peenemunde (Operatiunea Arbaleta/ Crossbow) unde se fabricau masiv avionele „bombe” fara pilot V-2, iar apoi racheta A-4 care urma sa transporte incarcatura nucleara. Savantul german Werner Heisenberg – parintele bombei atomice, fost „angajat” la Peenemunde – a participat la programul american Manhatan si taman in citeva luni americanii au si fabricat doua bombe atomice operationale (Little Boy/ „Copilasul” si Fat Man/ Omul Gras).
De ce Hitler NU a vrut sa cistige razboiul folosind „arma secreta”? Pentru ca Hitler NU fusese „fabricat” de Illuminati (astia cu NWO) sa-l cistige! Trebuia sa-l cistige Stalin pentru decrestinizarea Europei si pentru reducerea „materialului genetic arian”! Parea aiurea? Atunci tot la fel de „aiurea” „pare” si invazia musulmanilor pe care o vedem zi de zi cu ochii nostri! Se mai poate un razboi mondial acum cu arme conventionale? Eu zic ca nu! Dar unul „soft”? Da! Sa NU uitam ca cel de-al doilea razboi mondial s-a sfirsit cu „pasarea” tehnologiei fabricarii armelor atomice in miinile celor care trebuiau sa o prea!
v. si: http://www.henrymakow.com/hitler-tested-nuclear-bombs.html
„Desigur, un proces care s-a amplificat în anii de pace care au urmat, din cauze care trădează și ele o decizie, o strategie diabolică, o coordonare malefică între factori foarte diferiți, puși să contribuie în același sens: declinul demografic al Europei, al „rasei” albe, vizibil din păcate și în SUA sau alte state întemeiate de albi!”
Asa este! Se pare ca in Australia lucrurile sunt putin diferite (…). Cit timp nu se stie. Probabil ca-I lasa mai la urma…
Nici nu mai e nevoie de un razboi mondial,soarta rasei albe a fost hotarata in WWII.Oricum subiectul acesta are o abordare total gresita,sunt tari in Europa care nu au fost grav afectate de razboi(ex. tarile nordice) si au un declin demografica mai mare ca al Germaniei(facand abstractie bineinteles la contributia maimutelor afro-asiatice).Il inteleg perfect pe Fuehrer,e preferabil sa mori in lupta decat sa fii sluga jidanimii mondiale pentru eternitate…
nu am pierdut inca speranta ca vor ramane putini europeni in viata poate in America Latina si alte mici zone pe Pamant…sunt eurasiatic grecarman de 33 ani…,
Declinul demografic al omenirii va include si Africa berberoarabica dupa anul 2070 cand imi prognozez exitusul biologic..grande pappou al meu avea 84 ani in 2007 a depasit familia sa..EU sunt mai frumos si inalt decat toate rudele mele chiar peste femei romance de 44 ani parola mia !mai fericit destept si impacat cu sufletul nu am fost de 10 ani ! Am motive sa iubesc viata si calatoriile si muzica poate vine si femeia visurilor de la sine ! Amin !
Doamne, ajută!
Multam respect ultima speranta a ramleniei se cheama domn general Chelaru sau camaradul say Emil Streinu..depinde daca mesia romanilor apare dupa 2025 ocazia renasterii este pierduta si romanii trebuie sa lase romania punjabilor sinthi turcilor etc..ca geograf expert uman grec 33 ani va spun… Respect maestre domn ion Coja..bunicul meu Georgescu Mihail Giurgiu a fost fiul cel mare unui avocat si machidone din giurgiu..a gresit crezand in reformarea utopiei rosii..a crezut in nationalism in 1948 tatii bunicilor mamei au fost arestati…am stat 10 ore la obor mic copil la o bacanie pentru un ciot de paine
Domnul ion coja djuvara tutea codreanu…poate voi fi un Caudillo nativist 2.0 al eurasiei cu pretul jertfei supreme ? Mai sint cel putin 2 milioane si de flacai ca mine in Eurasia cu pasiunea mea de Messia al unei natiuni nobile !sint sigur de ceea ce spun !
Iubesc Europa in Asia egalii europei sint numai China yamato japonia si eranistan parsia..ca geograf uman turismolog expert o spun
Intrebarile sunt pertinente, dar omit din problema bomba atomica pe care o astepta Hitler din clipa in clipa, oamenii lui o pregateau de niste ani si era aproape gata. Poate ca speranta asta l-a impins „pana la ultimul cartus”.
Dacă se mai prelungea războiul cu trei luni, bomba atomică dată la Hiroshima ar fi explodat la Leipzig sau Bonn!
Fizicienii germani duși după război în SUA au confirmat că erau departe de obținerea primei bombe atomice!
Da, cu efect propagandistic circula această poveste. Fără ea, probabil că nemții, chiar așa ușor cum sunt de păcălit, nu ar fi acceptat să fie sinuciși!
Raspunsul este in articol ….
… intenția lui Hitler a fost să se ajungă la deznodămîntul mai sus consemnat: pierderile umane, de ordinul a zeci de milioane …
.Malthus a avut dreptate ..mai multi oameni ,mai multe probleme ,mai putini oameni , mai putine probleme .
„Spre deosebire de Primul Război Mondial, când Germania s-a recunoscut
învinsă fără ca un metru pătrat din teritoriul ei să fie călcat de
trupele inamice, în al Doilea Război Mondial Hitler i-a pus pe germani
să lupte până la ultimul metru pătrat.”
În Primul Război Mondial Puterile Centrale au cerut armistițiu atunci când de fapt câștigaseră, iar în Al Doilea Război Mondial Germania s-a bătut până la ultimul om deși ea pierduse din prima zi, toate astea la ordinele adevăraților stăpâni. Această țară este invenția bancherilor și a nobilimii negre care controlau Prusia, a fost plămădită cu atenție în plan politic, ideologic, cultural și social, a fost dezvoltată artificial pe banii jidanilor, adusă în colaps la 1918, redresată de către nazism cu finanțarea Wall Street-ului american, distrusă în 1945 și reconstruită după război prin Planurile Marshall, aceiași bani murdari; Hitler a fost mic copil față de Wilhelm I și Bismarck, așa cum Nietsche(pe care toți îl văd ca precursor al ideologiei naziste) era doar un epigon al lui Hegel; iar nemții n-au fost un popor de martiri ca românii, ei n-au făcut sacrificii ci au luat totul de-a gata și au susținut întotdeauna demersurile conducătorilor, iar astăzi s-au trezit că sunt de prisos în Imperiul Mondial Jidovesc, nu mai au folos și trebuie să dispară. Astăzi „motorul” Uniunii Europene este de fapt embrionul viitoarei Europe, unde are loc dezgermanizarea bazată pe catastrofa demografică trecută și prezentă și pe genocidul cultural neobolșevic, sunt colonizate populații neeuropene în paradisul multicultural și prosper; sfârșitul Germaniei e mai aproape decât al nostru, ultimii români vor scuipa pe mormântului ultimului neamț și vor saluta dispariția acestui dușman istoric.
Nu sunt un specialist in Al Doilea Razboi Mondial si comentariul meu este din prisma pasionatului care a citit atat carti cat si reviste de istorie cu articole legate de aceasta mare confragratie mondiala.
Pentru mine ipotezele formulate de d-ul Coja in acest articol sunt copilaresti, d-ul profesor vine cu o serie de ipoteze care au mai fost formulate de-a lungul timpului si au fost combatute. Dar, inainte de a incepe discutia propriu-zisa, am sa-i raspunde d-lui profesor la intrebari:
1. a) Razboiul Paraguayului contra aliantei Argentinei,Braziliei si Uruguayului din 1864-1870 cand sub conducerea dictatorului (tot dictator sic!) Francisco Solano Lopez, adept al razboiului „pana la ultimul om”.Nu se stie cati paraguayeni au murit (60-70-80% din populatie),cert este ca Paraguayului i-au trebuit cateva generatii sa-si revina. Este cu siguranta unul dintre cele mai devastatoare razboaie care a avut loc.
b) Razboiul de 7 ani din 1756-1763 din prisma Frantei lui Ludovic al XV in care Franta a pierdut peste 1 milion de soldati,coloniile din India si America de Nord si statutul de superputere
c) Razboiul civil din Cambodia urmat de Regimul Khmerilor rosii din Cambodia si Razboiul Cambodian-Vietnamez 1970-1991 din timpul dictatorului (sic! alt dictator) Pol Pot
2. Explicatia este aceeasi cu a fortificarii oraselor romane in timpul Razboaielor marcomanice, doctrina militara romana prevedea respingerea barbarilor la granita, asediul Aquilei in Italia va schimba modul de gandire iar romanii vor fortifica orasele.Aurelian construieste celebrul zid care ii poarta numele in jurul Romei.In timpul lui Diocletianus doctrina militara se schimba si armata romana reformata se va apara in interior.
Reteaua de tuneluri din Germania si nu numai, a se vedea tunelurile din Romania, se va construi dupa „evenimentele de pe Frontul din Rasarit”
3 Ce putea sa-l impiedice pe Hitler sa recurca la acea retea de tuneluri
Raspuns : Mein Kampf si Jurnalul lui Ciano, ginerele lui Musolini -cititi-le cu atentie pentru ca nu poti sa vorbesti despre Hitler daca nu iti faci o parere despre el din lucrarea lui ori din memoriile celor care l-au cunoscut si au lucrat cu el
4.Au fost analize si anchete superpertinente,inclusiv Stalin a fost foarte sceptic iar anchetatorii sovietici au depus toate eforturile pentru aflarea adevarului.Americanii si ei au fost sceptici cu privire la anchetele sovietice si rapoartele acestora incat au desfasurat propria lor ancheta.La fel a procedat si Marea Britanie si Franta.Dupa crearea statului Israel a inceput vanatoarea de nazisti,una din anchete intinsa pe durata a 25 de ani a vizat tocmai posibilitatea ca Hitler sa fi scapat.
5. Societicii au adus special medici legisti si specialisti pentru a se identifica cadavrele, s-au interogat toti supravietuitorii care au asistat la ancheta, s-au anchetat medicii germani care l-au tratat pe Hitler, s-au analizat radiografiile si fotografiile lui Hitler pentru ca asa cum am spus tov.Stalin era circumspect in privinta mortii lui Hitler.
6.Sovieticii au explicat foarte clar gestul, respectiv motivele distrugerii buncarului si a ramasitelor lui Hitler.Am citit si un punct de vedere american, deocamdata singular, conform caruia sovieticii s-ar fi consultat cu americanii care si-ar fi dat acordul.
Revenind la comentariul d-lui Coja trebuie spus ca originea celui de-Al Doilea Razboil Mondial trebuie cautata in Tratatul de Pace de la Versailles in care punctul de vedere moderat englez sustinut de viitorul mare economist Keynes a fost respins de catre conservatori si inspecial de Franta, respectiv impovararea si ingenuncherea economica a Germaniei.
Imediat dupa Tratatul de Pace, Keynes avea sa publice in 1919 cartea Consecintele economice ale Pacii de la Versailles, publicata si in romana in perioada interbelica, in care se explica cum aceasta pace s-a transformat intr-o pace cartagineza care va duce la un nou razboi. Cartea analizeaza din punct de vedere economic conditiile impuse Germaniei iar concluzia este sumbra se va ajunge la un nou razboi, Hitler abia era lasat la vatra.
Hitler a ajuns la putere si cu ajutorul lui Stalin, desecretizarea arhivelor sovietice au oferit posibilitatea de a avea informatii inedite despre viziunea sovieticilor asupra Noii Revolutii Mondiale, Prima Revolutie din timpul lui Lenin fiind oprita in Polonia.Insa daca nu ar fi avut sprijinul germanilor Hitler nu putea castiga si nu se putea mentine la putere, asta e o realitate ignorata de multi. Asa cum se ignora faptul ca Hitler nu credea ca atacand Polonia va intra in conflict cu Marea Britanie si cu Franta, razboiul ciudat din vest in timpul ofensivei germane in Polonia colaborata cu invazia sovietica
i-au determinat pe nemti sa creada ca Razboiul se poate incheia repede.
Despre campania fulger a Germaniei din Vest si miturile ei a se vedea cartea istoricului Karl Heinz Frieser Mitul Blitzkriegului iar despre Miracolul de la Dunkerque, nu prea e miracol in conditiile in care memoriile ofiterilor germani spun clar ca Hitler a permis evacuarea englezilor pentru ca dorea pacea cu Anglia, ca Churchill nu a vrut…. se va vedea cand va respinge toate incercarile germanilor. Churchill a fost adeptul capitularii neconditionate a Germaniei.
Despre ,”capacitatea strategica a lui Hitler” un raspuns la decizia Fuhrerul de a se implica personal il ofera atat Suvorov in cartea s-a ”Epurarea” care corespunde cu punctul de vedere al Maresalului Antonescu.El spunea ca Fuhrerul a decis sa se implice personal dezamagit de dezinformarea generalilor lui si a erorilor Statului sau Major. Tot Antonescu spune ca atunci cand la contrazis pe Fuhrer si i-a explicat decizia sa acesta i-a multumit si
i-a spus ca regreta ca nu are asemenea generali in preajma sa.Deci, Hitler nu era un dobitoc! Suvurov care citeaza memoriile lui Goebbels spune ca Hitler avea dosare ale maresalilor sovietici, Hitler stia mai multe despre maresalii sovietici decat Statul Major German, lucru confirmat si de Antonescu.
D-ul Coja ignora din start capacitatea intelectuala in materie militara a lui Hitler si rau face. Hitler avea o parere buna doar de Antonescu, despre corpul nostru de ofiteri parerea lui, care era identica cu a generalilor germani, respectiv acestia erau ”dincolo de orice descriere”.
Faptul ca Hitler a fost onest in felul lui o dovedeste salvarea lui Mussolini sprijinirea statelor care au colaborat neconditionat de la inceput cu Germania, respectiv Italia, Ungaria apoi Croatia, Slovacia si Principatul Pindului. Ce stiti d-ul Coja de Principatul Pindului – primul stat al aromanilor din Balcani?
Ce mai neglijeaza d-ul Coja in articolul sau este ca ignora cu desavarsire in procesul demografic educatia si istoria la care se adauga si alti factori cum ar fi economia, pandemiile, religia si evolutia acesteia, care toate influenteaza procesul demografic.
Scaderea demografica a populatiei o intalnim inclusiv in perioada tarzie a Imperiului roman cand sub influenta crestinismului si a cresterii gradului de prosperitate in randul populatiei se inregistreaza scaderi demografice care alterneaza cu perioade de crestere demografica.
(O intrebare:De ce credeti d-le Coja ca Legea pensiilor nr.3 din 1977 prevedea contributii pentru fondul privat de pensii al statului? Din 1977 comunistii in urma unor studii demografice au ajuns la concluzia ca populatia Romaniei va scadea, numarul de pensionari va creste si statul va avea nevoie de un fond privat de pensii care sa sustina sistemul public de pensii.Si cu aceasta ocazie aveti si o tema adevarata de discutie- Unde a disparut fondul privat de pensii al RSR , respectiv banii colectati intre 1977-1989?)
A veni si a spune ca Hitler este vinovat de scaderea demografica din Europa este o afirmatie bazata pe o simpla ipoteza. Este evident ca o consecinta a razboaielor o reprezinta pierderile de vieti omenesti si scaderea demografica . Dar, s-a demonstrat stiintific ca dupa asemenea calamitati natalitatea creste,in ciuda unei perioade de refacere economica, demografia are proprile ei mecanisme prin care se echilibreaza.
Evenimentele istorice se analizeaza astazi din mai multe perspective pentru a putea avea o imagine clara asupra evenimentului. Bineinteles, ca si acestea nu poate fi cunoscute in totalitate.
Departe de mine gandul de a face apologia lui Adolf Hitler si a regimului lui de trista amintire,dar al prezenta pe Hitler ca pe o simpla marioneta este o grava eroare de judecata. Daca aceasta nu rezista la analiza simpla a unei persoane pasionate, asa cum sunt, ma indoiesc ca ea poate rezista la analiza unui specialist adevarat .
Inchei cu cuvintele memorabile ale lui Tacitus sin Annale :SA PROFITE FIECARE DE AVANTAJELE EPOCII SALE, FARA A MAI PONEGRI PE CEALALTA”
Când eu întreb care este rațiunea distrugerii și acoperirii bunkerului, dv îmi răspundeți că sovieticii au explicat asta deja. Dar nu prezentați explicația dată de sovietici, mai ales că nu este vorba numai de distrugere, ci și de impiedicarea oricărui acces la bunker. Dacă asta nu vi se pare nefiresc, nu mai avem ce discuta. Nu sunteți un comentator de bună credință.
La fel, comparația dintre rețeaua de tunele și fortificațiile Romei este fără sens. Tunelele lui Hitler erau potrivite pentru o diversiune, nu erau propriu zis o fortificație.
Mie îmi place să fiu contrazis, eu însumi mă îndoiesc de ipotezele mele, nu sunt îndragostit de ideile mele, iar la cei din jurul meu – studenți sau familie, prieteni – am încurajat controversa, disputa de argumente. Am impresia că pe dvs vă satisface posibilitatea de a minimaliza părerile mele, de a le „amenda” cu orice chip!
Cumva ne-am cunoscut vreodată?
Oricum, aflu de la dvs, care sunteți foarte pasionat de subiect, că și Mossadul l-a căutat pe Hitler 25 de ani! Păi atunci cu ce aș fi eu vinovat dacă ridic semne de întrebare și suspiciuni alături de Stalin, de oficiali americani și de Mossad?! Mai sunt „copilărești” aceste suspiciuni?!
Informațiile pe care le aduceți sunt de fapt în sprijinul ipotezelor mele. Care ipoteze nu sunt deloc ale mele. Circulă! Eu le-am pus în legătură cu o miză, cu o ipoteză nouă. Văd că nu o comentați de loc! Dinn prudență sau pentru că nu ați înțeles care este miza textului meu?
D-le Coja ma acuzati de rea credinta pentru ca nu sunt de acord cu ipoteza dvs. ? Daca eram de rea credinta stateam bine merci pe margine ori va aplaudam si lasam specialistii in istorie sa o faca. Cred ca era mai bine asa… Va mai aduceti aminte ce i-am spus profesorului Ghetau, (suparat pe mine ca l-am contrat) ? Nu conteaza…
Sa le reluam pe rand:
La punctul 1 cred ca am adus suficiente argumente pentru a demonstra ca Hitler nu a fost cel mai nebun, pot sa mai adaug inca trei exemple, dar nu e cazul _Francisco Solano Lopez si ”mor impreuna cu poporul meu” este suficient!
La pct. 2 dvs. ati spus :
”Care este explicația construirii rețelei de tunele din Berlin, atâta vreme cât în doctrina militară a lui Hitler, în doctrina oficială, nu se avea în vedere ocuparea Germaniei de trupele inamice și capitularea Germaniei?
Am raspuns prin referire la ”doctrina militara romana” cum a trebuit sa se schimbe datorita ”evolutiei” razboaielor marcomanice. In cazul Germaniei este vorba de primele bombardamente ale Angliei asupra Germaniei.
Am explicat dpdv al doctrinei nu al diversiunii .
La pct. 3 Am raspuns ca cei care nu l-au citit cu atentie pe Hitler pot lua in considerarea posibilitatea dezartarii. Personal nu i-au in calcul aceasta posibilitate a se vedea si explicatia lui Radu Stefan vizavi de posibila fuga a lui Hitler
Am sa caut ”testamentul lui Hitler” si cu acceptul dvs., daca sunteti de acord, am sa-l public aici pe site. O sa vedeti cum gandea Hitler in ultimile clipe. Daca dvs. aveti testamentul publicati-l sa-l analizam, sa vedem daca exista posibilitatea ca el sa fuga. Eu nu am vazut-o, poate m-am inselat, poate vrea sa spuna ca vrea sa reia lupta…
La pct.4 -5 Asa cum Hitler nu a crezut in prima faza ca Mussolini a fost executat tot asa nu a crezut nici Stalin.
Ca o paranteza,zilele acestea am vazut un documentar despre Kim Ir Sen si Kim Jong Il care desi vedeau la televizor executia lui Ceausescu se indoiau. Explicatia trebuie cautata in modul de gandire al dictatorilor.Stalin a cerut dovezi si probe in momentul in care le-a avut totul a fost ok. Americanii stiau ca sovieticii lucreaza cu doua unitati de masura,era normal ca si ei sa fie sceptici.Berlinul a fost ocupat de sovietici….
Referitor la Israel acestia nu au avut acces la dosarul Hitler aflat la sovietici decat foarte tarziu. Sa nu uitam ca Israelul si-a imbunatatit relatiile dipomatice cu sovieticii cu ajutorul Romaniei.
i au avut propria lor ancheta pentru ca pe masura ce trecea timpul si nu mai erau capete de nazisti trebuia cautat ceva .
Banii primiti pe seama Holocaustului trebuiau cheltuiti cumva…
Daca considerati ca aceste lucruri va ajuta in ipoteza dvs. puteti sa le folositi…dar intrati in domeniul lui http://www.efemeride.ro ori Dragos Anunnaki.
La pct. 6 Motivul este foarte simplu si logic ”orice urma legata de Hitler trebuia stearsa”-damnatio memoriae.
Era evident ca sovieticii, dar si americanii, britanicii sau francezii nu doreau ca ”memoria lui Hitler” sa fie cinstita poate nu atunci imediat, dar in viitor exista aceasta posibilitate pe care ei au vrut sa o evite. Acesta este pe scurt punctul de vedere sovietic
https://www.youtube.com/watch?v=aBkx1JFufTk
puteti sa mergeti pe conspiratie si sa considerati imaginile cu Hitler mort falsuri ….
https://www.youtube.com/watch?v=11vkVKD1d8U
Daca la un imparat precum Nero mormantul acestuia era plin de flori ani la randul. Venind in zilele noastre, vedem ce se intampla la mormantul lui Nea Nicu ori al lui Saddam Hussein,cum credeti ca arata mormantul/ buncarul lui Hitler?
Eu cred ca se gaseau destui germani si nu numai care sa-i aduca flori, sa-i serbeze ziua de nastere ori ziua mortii.
Spuneti ca nu am luat in calcul ipoteza dvs. sau ca nu am inteles miza. Am inteles si ipoteza si miza de asta am si facut trimitere la Nea Nicu cel istet care din 1977 anticipa ce dvs. vedeti astazi.
P.S
1) Marele Papusar al celui de-Al Doilea Razboi Mondial din punctul meu de vedere a fost Stalin, nu intamplator Stalin a fost printre primii lideri politici (inca nu ajunsese in fruntea URSS) care a citit cartea Mein Kampf. Pentru cine nu stie prima traducere a cartii lui Hitler s-a facut in limba rusa.
2) Evreii sunt un instrument a ceea ce dvs. numiti Oculta Mondiala si nu ei conduc asa cum gresit se crede si se lasa sa se inteleaga. Ei , adica evreii, au fost alesi ca instrument pentru ca sunt singurul popor care se preteaza la asa ceva: sunt rasisti, xenofobi,nu au niciun respect fata de viata,nu sunt asimilabili. Si aici ma opresc din prudenta.
In concluzie ”Daca nu credeti decat ceea ce vedeti atunci Iisus nu exista ?!”
….nu de rea credinta ci de prostie !..he ,he ,he !
Jidovule o proptea e tot o proptea si daca mai e si proasta care doar sa ha he ie d.Coja se poate ….. pe ea ca nu- l ajuta cu nimic.Deocamdata, am demontat punct cu punct copilaria d.Coja.Daca aveai ceva minte veneai cu contraargumente ca de he,he,hi,hi,ha,ha e plin site- ul.Stii pilda din Talmud cu evreul care in loc sa are cu boul , mugea el precum boul si tragea la plug?
Surena era un clan persan Sassanid sau arsacid ? Respect pentru Europa Asia geografii si istoricii lor
Suren era numele clanului si a fost unul din cele 7 clanuri aristocratice pe care se sprijinea puterea arsarcizilor.Surena desemneaza atata o demnitate cat si un nume creand astfel confuzii atat in antichitate cat si in prezent. Clanul Surena s-a desprins de arsarcizi si a creat un stat independent in India, Regatul indo-part. Dupa caderea arsarcizilor clanul s-a impartit, o parte s-au retras in Armenia cu arsarcizii iar alta parte au trecut de partea sansanizilor si au primit Sakastanul. Sf. Grigore cel Iluminat care a introdus crestinismul in Armenia, Armenia fiind primul stat care a adoptat crestinismul,era din clanul Suren. Ca un paradox puterea arsacizilor si a surenilor in Armenia a fost distrusa de generalul sansanid Naresh,conducatorul clanului Surena in Persia in 2 mari batalii in 428 si 451.
Respect ce origne ethnika ai daca imi permiti ?
După nume as fi rimlean (roman vechi în slavă), dar nu pot să-ți spun exact (poate în viitor ma voi ocupa de acest aspect), nu „bat” decât până la străbunicul care se considera român, dar cu strămoș de legenda.
Eu sunt dupa bunicu bunicului matern de melenik serres ..deci grecoalbanezmacedon sigur..original dinaric plus machidon..am iubit pe net o Bulgara si o Persana ceva ani mai tinere ca mine am 33 ani 178 cm dar sunt aproape de visul unei partenere de viata care sa ma vrea ea mai mult decat vice versa
Esti un barbat inteligent am 33 ani grecoarman de selaniki melnik stii ce mandrie Am cu Tervel Diocletianus Eraklious Alexandru Macedon etc ii simt genele viteze in mine sunt cam ultimu mohican nativist de Balcani..200 000 vlahi in colaps demografic vreau Grecia si Italia sa ramana ceva orase si populatii in picioare si dupa anul 2050 critic pentru eurasia
Si kaisarul Kaloyan Asan este vlachobolgar cred ? Incoronat de papa romei daca devenea catholic desigur
Mortul din poza de mai sus seamana mult mai bine cu bunicul meu decit cu Hitler!; o parere doar…
DESPRE GOGOSILE EXTREMEI DREPTE, CARE VISEAZA INCA LA
RENASTEREA LUI HITLER
DAR SI MARTUII INREGISTRATE DE ISTORICI, DIN PARTEA CERCULUI LUI HITLER,
CARE L-A INGROPAT
E foarte nerealist sa isi imagineze cineva ca Hitler – rupt de bolnav caci doctorul lui , Morell, ii daduse cu de-a valma, o avalansa de medicamente ca sa-l omoare incet-incet , probabil intentionat, caci ele se contraziceau intre ele – deci e foarte nerealist sa isi imagineze cineva ca Hitler
ar fi putut scapa din BERLINUL INCONJURAT COMPLET!!!!!cu tunelurile ocupate sau cu intrarile deja pe jumatate ocupate de aliati, ajunsi deja foarte aproape de bunker , SI DECI CU BERLINUL BOMBARDAT CONTINUUUUUU CU ARTILERIE GREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! – si inca sa mai fuga si in strainatate, dincolo de liniile aliatilor tremurand de bolnav, cum se vede si in ultima pelicula in care felicita bietii copii care mai ramasesera cu arma in mana .
La radio moartea lui Hitler a fost anuntata astfel: el
a luptat pana la ultima suflare in lupta contra bolshevismului.
Unii nebuni viseaza si azi la renasterea lui Hitler, ca o sorta de reincarnare,
dar astea-s mitologii de extrema dreapta!
Sa nu uitam ca exista spre treizeci de cereri catre
aliati facute de Hitler , pentru a obtine pacea inainte sa declare razboi
Poloniei – el nu a vroit sa intre in razboi, acesta este un fapt usor de
dovedit si in fapt, deja dovedit de istorici!
Nu uitati ca britanicii indemnau polonezii sa
schingiuiasca nemtii la granita lor din couloirul Danzig , trecand in incursiuni regulate in
interiorul teritoriului german si masacrand populatia germana de-a valma, femei copii batrani, barbati : de
aceea a intrat Hitler in razboi – a intrat silit!!!!caci ATACURILE POLONEZILOR DEVENISERA INSUPORTABILE PENTRU NEMTI!!!!!!– asta sa fie clar!!!!!!!!!!!!!!!Iar britii atzatzau
polonezii si ii indemnau intr-una, IN SECRET!!!!! sa
ucida nemti, tocmai spre a –i sili pe nemti sa DECLARE razboi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CEEA CE S-A SI INTAMPLAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Exista foarte ample materiale care trateaza documentat
aceste orori si aceste interventii deloc spontane, si in presa timpului si altfel. Multi dintre atacantii nemtilor, pe langa polonezi , erau si
bolshevici evrei. Exact ca in Basarabia si Bucovina.
Nu e voie sa rastalmacim astfel de adevaruri si
masacre ale istoriei!
Bine fac evreii ca vor sa se stie despre suferinta
lor.
Dar si noi trebuie sa facem la fel ca evreii, cu suferinta noastra si a altor
popoare, ca sa cunoastem istoria intru apararea propriei fiinte si tari,
judecand vectorii istoriei asa cum au fost ei cu adevarat!!!!!
Cu contributia fiecaruia la tragedia razboaielor!
Nu sa acuzam doar o singura parte!
Karl Liebknecht si Roza Luxemburg instaurasera pentru trei zile regim comunist, asta ce-i?
Nu e cauza de lupta??????????????
http://www.h-ref.de/personen/hitler-adolf/tod/hitlers-tod.php
Holocaust-Referenz
Argumente
gegen Auschwitzleugner
Home
Themen
ABC
Literatur
Der Krieg
Mord u. Verfolgung
Personen
Organisationen
Tricks/Zahlenspiele
Feindbilder
Impressum
Hat der „Führer” überlebt?
Eine
rechtsradikale Legende
TRADUCERE MECANICA:
În cazul în care „liderii” sunt supraviețuitori?
O
legendă de dreapta
Printre extremiștii de dreapta zvon este în fiecare
acum și apoi comercializate, Hitler a supraviețuit războiului și ar considera a
fi un om foarte bătrân, de exemplu, în America de Sud. Versiunile chiar
mai îndrăznețe vorbi de o bază secretă de la Polul Sud, a retras de Hitler cu
ultimul său credincios. Cea mai recentă versiune, chiar merge în sensul că
Hitler a fugit in călătorie de timp și ar reapărea în curând:
Nebunii pun pariu că:
Adolf Hitler, cel târziu până la sfârșitul lunii mai 2000 apare din călătoria
de la 1945th
Norbert Marzahn [1]
Să aruncăm o privire la literatura de
specialitate. Pe 30.4.1945, la aproximativ 15.00 de ceas Hitler era în
viață cu securitatea. Secretar Bormann lui Hitler, lui Hitler adjutant
Gunsche și valet al lui Hitler Heinz Linge mărturisim că Hitler a rămas la acel
moment, împreună cu Eva Braun in camerele private, în „Führer-ului
buncărul” din Berlin.
Pe 1.5.1945 Borman a trimis o telegramă succesorului
lui Hitler Doenitz:
Donitz. Testament în vigoare. Voi cât mai
curând posibil să vină la tine. Până atunci, în opinia mea, Reset
publicare.
Bormann
ZIT. n. Trevor Roper-, ultimele lui
Hitler de zile, p 200
Această perioadă definește cadrul. Dacă Hitler a
scăpat și a supraviețuit, trebuie să fie făcut în această aproximativ 24 de
ore.
În acest moment forțele ruse au avansat deja până la
tunelul de metrou Friedrichstrasse și Potsdamer Platz. Cartierul
Tiergarten a fost complet ocupat, tunelul in Voss Road lângă Cancelaria parțial
ocupat. Cine susține că Hitler a fugit sau a scăpa în orice alt mod,
trebuie să fie în măsură să demonstreze cum
omul rupt de bolnav ar fi putut reuși să ajungă în străinătate peste trupele aliate care au inconjurat berlinul din
toate partile
Astfel de dovezi nu a fost încă făcut; Pe de altă
parte, există dovezi foarte convingătoare și de departe necontestată de moartea
lui Hitler.
Ne întoarcem încă o dată la după-amiaza zilei de
30.4.1945. Șoferului al lui Hitler Erich Kempka a fost comandat în timpul
zilei, sa obțina 200 de litri de benzină. El a gasit aproximativ 180 de litri și lăsați-le creați
în grădina Cancelariei Reich-ului. Toate paznici și angajații care nu au
fost neapărat necesare,
li sa ordonat să părăsească Cancelariei Reich și nu să
se întoarcă. Ei au refuzat de a
lăsa să devină martori ai scenei finale orice observator intamplator
Trevor Roper-, S. 192
Aproximativ la ora 14.00 ceas Hitler a luat masa de
prânz și a spus la revedere de la unele persoane, atunci el a fost singur
pentru un timp. Nu după mult timp, a existat o scenă adio, alți martori au
fost prezenți la Bormann, Goebbels și aproximativ o duzină.Apoi Hitler și Eva
Braun o trase în spate acasă, și la scurt timp o lovitură a fost concediat.
La ora 15.30 ceas ușa camere private lui Hitler a fost
redeschis. Hitler însuși s-a împușcat în gură și zăcea mort pe canapea,
Eva Braun a fost de asemenea mort lângă el. La scurt timp, sa întâlnit
Artur AXMANN, liderul Hitler Tineretului, o. El a fost internat în camere
private și, de asemenea, văzut pe morți. Cadavrele au fost plasate in
gradina (cf .. Trevor Roper-, S. 193), toate intrările au fost blocate la
excluși observatori nedorite.
Din păcate, uneori, utilizați cea mai atentă măsuri de
precauție inutila, caci rezultatul direct al acestei precauții a fost că, de
fapt, două persoane neautorizate au fost martori la scena, de la care s-a a
intenționat să fie exclusi.
Trevor Roper-, S. 194
Aceste două persoane au fost Serviciul de Securitate
Erich Mansfeld și Hermann Karnau detectivului, de asemenea, un membru al
Serviciului de Securitate. Cei doi bărbați au fost capabili să observe
modul în care organismele au fost efectuate în grădină și cu benzina Kempka a
îngrijorat ars.
Potrivit oamenilor de anturajul lui Hitler ars corpul
si sef al 16 ceas lui Hitler cel puțin până la ora 18.30 ceas (…) chiar
înainte de 23 ceas a fost cadavrul, ar fi aproape complet ars,
îngropat. „Cadavrul carbonizat din fața lui nu era nimic disponibil,
de la cap zdrobit doar un reziduu carbonizat îngrozitoare, a fost împins pe o
prelată, în pământ mare înmormântare la Cancelaria coborât sub grele foc de
artilerie sovietic într-o gaură coajă în fața priza Bunker, pământul pe ea și
acoperite cu o mașină de tocat lemn compactat „a raportat aghiotantul său
personal Otto Günsche, care a avut corpul de 16 de ceas, o jumătate de oră după
sinuciderea lui Hitler, luminat.
Maser, Adolf Hitler, p 523
După război, diverse dezinformare cu privire la
moartea lui Hitler au fost puse în circulație, care s-au dovedit a fi de
neconceput, ele veneau în special din partea sovietică. În cel
puțin două cazuri au fost „inspectate” de sovietici cadavrele sau
„identificat”, în care aceasta nu a acționat în mod demonstrabil la
rămășițele lui Hitler (a se vedea. Maser, pp 526 și 529).
La pagina 526, explică Maser, sovieticii au fost
„în orice mod” a fost nesigur. Se pare că au mai multe ori –
chiar dacă fără succes, și chiar cu rezultate contradictorii – încearcă să
găsească trupul lui Hitler și de a identifica.
În acest moment, a pus-Hitler remorcilor care doresc
să creadă că „liderul” lor ar fi supraviețuit: Având în vedere că
sovieticii nu au găsit cadavrul ca existent, de asemenea, au fost neconcordanțe
și contradicții în povestile sovietice, s-a speculat sau ar trebui să o chiar
presupune, ca Hitler a scăpat.
Acest tip de argument funcționează numai dacă pur și
simplu ascunde o parte a realității. Într-o țară civilizată și
hochtechnisiertem la pace, absența unui cadavru poate fi un argument
puternic. La Berlin, în 1945, în cazul în care terenul este în continuă
schimbare de bombardamentele, nu este surprinzător faptul că un cadavru care a
fost îngropat sub foc de artilerie undeva, a fost o vreme mai târziu nu mai
poate fi găsit.
Cel care vorbește în acest context despre
neconcordanțe și contradicții, care nu angajează decât reprezentările
contradictorii ale sovieticilor, dar nu mărturia martorilor oculari, este
ocupat credibilă de moartea lui Hitler.
Un parțial disidentă din reprezentare Maser, lume, pe
25/10/2006. De asemenea, din acest text este, cu toate acestea, aparent
fără echivoc că Hitler a murit și a fost declarată pe 10.25.1956 de către
Tribunalul Districtual Berchtesgaden mort. [vezi.WORLD, a doua moarte a dictatorului]
Sursa:
Norbert
Marzahn
Subiect: Pariul
Data: 28 ianuarie 1999
Radule ,ce-ai patit ? ..tu in loc sa folosesti logica ,incerci sa dovedesti ca varianta oficiala e reala ? …pai tot ce ai scris acolo sint arhicunoscute ,la fel ca aruncarea la rechini a lui ben laden ,numai ca noi cautam adevarul nu vrajeala aia !
Hai sa-ti zic una ….cred ca ai auzit de jurisprudenta , in mod normal Gitler trebuia deferit justitiei viu sau mort , nu s-a intimplat ,de ce ?….?
Mi-a placut expunerea ta….pacat ca este un pic de-a valma….
”…….inca sa mai fuga si in strainatate (Hitler), dincolo de liniile aliatilor tremurand de bolnav, cum se vede si in ultima pelicula in care felicita bietii copii care mai ramasesera cu arma in mana ”
Ai dovedit inspiratie prin referirea la aceasta imagine intalnita inca in filmele documentare dedicate razboiului. Sunt de acord ca imaginea filmata cu Hitler care, desi afiseaza un zambet trist in fata unor copii recruti, este dovada vie ”a prabusirii Reichului”
”Dar si noi trebuie sa facem la fel ca evreii, cu suferinta noastra si a altor popoare, ca sa cunoastem istoria intru apararea propriei fiinte si tari,judecand vectorii istoriei asa cum au fost ei cu adevarat”
Aici ai pus un mare punct pe I cu cunoasterea Istoriei noastre, din pacate istoria noastra ia numai partea eroica, partea tragica ori mai putin eroica este ignorata.
Descrierea evenimentelor din buncar mi-a adus aminte de prezentatarea din Magazin Istoric asa ca nu ma indoiesc ca expunerea este corecta si ai fost inspirat ca ai redat-o. la fel, si circumspectia sovieticilor…
”Nu e voie sa rastalmacim astfel de adevaruri si masacre ale istoriei!”
Am sa inchei cu acest pasaj pentru ca il consider esenta comentariului tau si sunt de acord ca rastalmacirea istoriei si impletirea cu fictiunea ne pot duce pe taramuri periculoase in care o sa ne ratacim printre cuvinte si nu o sa mai deosebim adevarul de fictiune.
Mesaj primit pe mail de la dl DUNGU
Trimiteți prietenilor să semneze această petiție pe net :
Solicităm primului-ministru ca, pe locul proiectatei mari moschei din București, să
ridice un complex de locuințe pentru arabii creștini din Siria și Iraq, izgoniți de
fundamentalismul musulman.
Cea mai mare problema a Romaniei dupa 1945 a fost ca cei mai destepti romani au murit in razboi si am ramas cu masa slab calificata. Asta se vede foarte clar in programele de calificare de dupa 1948(industrializarea stalinista) sau in fabrica de diplome cum era Institutul de Hidrotehnica care a functionat intr-o fosta fabrica de covoare si ulterior camin de fete.
Asa este! De aia au avut grija sa distruga „dusmanul de clasa”…ca nu punea „botul” la aiureala bolsevicilor si uite asa ne-am pomenit sa avem acum urmasi ai calicilor, puturosilor si alcoolicilor satelor si oraselor!
Din ei – „fii de nadejde ai patriei” – s-au format securitatea si securistii care si-au tradat: fratii, sororile, rudele si tara!; sa le fie lor bine si sa fie siguri ca NU ajung in puscarii!
„Cei mai destepti romani” n-au murit doar in razboi, ci mai ales programat, in inchisori si Canale, inchisi acolo de bolsevici. „Masa slab calificata” a fost in stare sa tina in 1938 Romania in cea mai mare dezvoltare economica, luata ca exemplu inclusiv de comunisti, care isi raportau toate „victoriile” economice la anul 1938 (in loc s-o faca, normal, fata de cei din Vest, ca sa le demonstreze ce „putred” e capitalismul si ce stralucitor e comunismul). Masa aceea slab calificata era formata majoritar din tarani, care majoritatea au fost concentrati pe fronturi si acasa trageau la pluguri si treieratoare femeile. Femeile au pregatit painea Romaniei cativa ani; pana au venit bolsevicii si au distrus elita satelor prin inchisori („chiaburi”) si cote aberante, inducand foametea din 1948-49 fortat, pe model sovietic (graul statea sub paza in gari, de exemplu, lumea crapa de foame iar graul putrezea in ploaie. Au venit apoi pentru romanii infometati ajutoarele de grau sovietic – iar cand ai nostri desfaceau sacii cu grau, dedesupt gaseau siglele planului Marshall: americanii ajutau URSS cu grau iar rusii trimiteau incoace o parte ca si cum ei l-ar fi donat! Propaganda sovietica!) Si sunt foarte multe de zis, dar ma opresc deocamdata aici cu „binefacerile comunismului in Romania”, nu inainte de a repeta: doar o comparatie cu Occidentul economic trebuia facuta, nu cu Romania aniului 1938! Nu traim suspendati in timp si spatiu, n-am trait niciodata!
Formidabil ! Excelenta comentare chiar eu geograf grec 33 ani sint invins la perfectiunea fraselor de sus. nu glumesc. Respect oameni buni sa aparati mamele femeile europei !poporul care a dominat lumea total din 1945 tre si va fi detronat in massim 50 90 ani din tronul mondial illegitim
Stiti cum se numeste poporul cela de langa egyptos e mai paryah decat ethniile rroma Punjabi sinthi doma lovari rajasthani !