Despre rolul nefast al SRI în viața social-politică a României euro-atlantice
Serviciul Român de Informații s-a predat cu totul serviciilor secrete străine.
Este evident și arhicunoscut că, după evenimentele din decembrie 1989, în România au avut loc numeroase fenomene negative, care au condus la pierderea suveranității naționale, la lichidarea economiei naționale și în locuirea ei cu o economie străină, la un jaf colosal al acumulărilor de 50 de ani din societatea românească, la escaladarea corupției, la depopularea țării, la îndatorarea foarte mare, la pierderea controlului statului român asupra resurselor naturale ale țării, la înstrăinarea mijloacelor necesare statului român pentru a-și exercita cu succes atribuțiile, la înstrăinarea unei mari părți a pământului țării, la retrocedări de bunuri, valori și resurse care s-au făcut prin abuz și au condus în Transilvania la restabilirea sistemului de proprietate care a existat în Evul Mediu, când minoritățile naționale dețineau proprietățile, iar românii le munceau, la înlocuirea românilor cu imigranți neasimilabili, la degradarea sistemului de educație, de sănătate, de justiție, la falsificarea de alegeri, la jefuirea economiilor bănești ale populației prin tot felul de mijloace (prăbușirea controlată a unor bănci, apoi FNI, SAFI, Caritas și alte sisteme de atragere a banilor populației în jocuri piramidale), la promovarea unor politici prin care România își atrage adversitatea unor mari puteri mondiale, la implicarea țării în războaie în care n-ar avea ce căuta și la alte numeroase fenomene negative, asupra cărora nu ne mai oprim în rândurile de față. Toate acestea sunt mari riscuri de securitate națională care nu au fost prevenite de SRI și au condus la un adevărat dezastru al țării, care se încearcă a fi acoperit de regimul politic printr-un cor propagandistic asurzitor și prin poliție politică represivă, exercitată de SRI, cu ajutorul instituțiilor pe care le dirijează (Parchete și Poliție), poliție politică represivă deghizată în sintagma „lupta împotriva corupției”.
Cele mai multe dintre fenomenele negative grave din societatea românească s-au născut și dezvoltat după includerea țării în organismele euro-atlantice și aservirea totală a SRI față de serviciile secrete ale unor state „partenere”.
GpR constată că principalul serviciu de informații al țării, Serviciul Român de Informații, care avea – și are – datoria să semnaleze și să prevină riscurile de securitate, nu și-a îndeplinit obligațiile stabilite prin lege. Acesta este principalul motiv al eșecului total al regimului politic euro-atlantic. Fiecare regim politic din istorie poate fi modelat în direcția progresului unei țări, sau în direcția regresului. În anii regimului euro-atlantic, România a mers înainte coborând pe scara istoriei. Țara a fost dată înapoi cu peste un secol la mulți indicatori social-economici și ar trebui să analizeze comparativ problemele cu care se confrunta România în perioada 1890-1900, în timpul regelui Carol I. Ca și în acele timpuri, România are cel mai mare număr de bolnavi de tuberculoză, are spitalele infectate cu bacterii nozocomiale, are cel mai mare număr de analfabeți la mia de locuitori din Europa, nu are depozite pentru recoltele de cereale ale fermierilor, nu are flotă, nu mai are căi ferate corespunzătoare etc. etc.
La necesitatea foarte mare de prevenire a dezastrelor menționate, Serviciul Român de Informații nu a avut reacții eficiente. Reprezentanți ai SRI au declarat în mod repetat în spațiul public că serviciul a informat asupra riscurilor de securitate, dar factorii politici ar fi cei care nu au reacționat. Aceste declarații ar putea fi acceptate doar dacă SRI ar fi fost numai ceea ce ar fi trebuit să fie, respectiv un serviciu care să ofere informații corecte, complete, verificate, oferite la timp decidenților politici și administrativi stabiliți prin lege. Or, SRI este mult mai mult decât atâta: este deținătorul și administratorul puterii în România. Politicienii sunt doar interfața puterii pe care o dețin serviciile secrete, în primul rând SRI.
GpR a constatat că atunci când SRI a dorit să intervină în societatea românească și să-și promoveze interesele, a avut toate mijlocele să o facă. SRI controlează în cea mai mare măsură toate parchetele și numeroși judecători. Pentru susținerea afirmației noastre, este suficient să amintim numeroasele dezvăluiri din presă ale acestei realități din societatea românească. SRI avizează sau respinge avizul pentru ocuparea funcțiilor în instituțiile publice de la nivel local și central. SRI avizează toate intrările în magistratură. SRI ridică avizele pentru persoanele pe care le consideră necorespunzătoare în exercitarea funcțiilor. Cine avizează o persoană să exercite o funcție în stat și cine îi poate ridica avizul, este superiorul acelei persoane. Din acest punct de vedere, SRI este părintele celei mai mari părți ale clasei politice din România.
Când SRI a dorit să devoaleze o faptă sau un fenomen pe care l-a considerat neconform cu interesele pe care le reprezintă, acea faptă sau acel fenomen a fost scos la iveală de presă în forma dorită de serviciu, iar persoanelor incomode li s-au distrus imaginile, au fost compromiși, le-a fost lovită familia, sau au fost întemnițați.
Serviciul Român de Informații a avut totdeauna puterea de influențare a deciziilor politice privitor la acordarea de fonduri mult crescute anual pentru serviciu, în ciuda situației financiare grave în care se află România de mulți ani.
Serviciul Român de Informații a încălcat legea în mod grav, acordându-și puterea de influențare a unor instituții ale statului. Astfel, reamintim că, prin Legea organică 303/2004, legiuitorul a prevăzut riscul de abuzuri ale serviciilor de informații în domeniul justiției și a menționat în lege că magistrații nu au voie să colaboreze cu serviciile secrete. În Metodologia de aplicare a legii, care face parte integrantă din lege, s-a prevăzut inițial ca magistrații să fie obligați să dea anual o declarație olografă pe proprie răspundere că, în anul respectiv, nu au colaborat cu serviciile de informații. Chiar și în forma actualizată a legii, la art. 228, alin. 1) s-a prevăzut că: „Judecătorii, procurorii, magistrații-asistenți, personalul de specialitate juridică asimilat acestora, personalul auxiliar de specialitate și personalul conex personalului de specialitate al instanțelor judecătorești și parchetelor nu pot fi lucrători operativi, inclusiv acoperiți, informatori sau colaboratori ai vreunui serviciu de informații”; la alin. 2) că: „Încălcarea dispozițiilor alin. (1) conduce la eliberarea din funcția deținută, inclusiv cea de judecător sau procuror”; la alin. 3 că: „ Persoanele prevăzute la alin. (1) completează anual o declarație olografă pe propria răspundere, potrivit legii penale, din care să rezulte că nu au fost și nu sunt lucrători operativi, inclusiv acoperiți, informatori sau colaboratori ai niciunui serviciu de informații. Declarațiile se depun și se arhivează la compartimentul de resurse umane”, iar la alin. 4) că: „Serviciilor de informații le este interzis să racoleze persoanele prevăzute la alin. (1) ca lucrători operativi, inclusiv acoperiți, informatori sau colaboratori. Încălcarea acestei interdicții este infracțiune împotriva independenței justiției și se pedepsește cu închisoare de la 5 la 10 ani…”.
În ciuda acestor prevederi explicite ale legii, SRI a încheiat protocoale secrete ilegale cu Înalta Curte de Casație și Justiție, cu Parchetul General, cu DNA, cu DIICOT, cu Curțile de Apel, cu Uniunea Națională a Barourilor din România și cu alte instituții. Prin aceste protocoale secrete ilegale, SRI s-a implicat ilegal în justiție, colaborând ilegal și influențând magistrații în luarea de sentințe și de decizii, prin introducere în dosare, a unor probe care nu au fost obținute în condiții legale. În acest fel, SRI s-a dovedit o instituție care a încălcat grav legea, în formă continuată. Magistrații din România au dat anual declarații pe proprie răspundere în baza legii și le-au încălcat grav. În felul acesta, magistrații au fost cu toții vulnerabilizați și aduși la mâna SRI. Fiecare dintre magistrații care au colaborat cu SRI putea fi oricând devoalat, compromis și eliminat din magistratură, cu pierderea drepturilor la pensii foarte mari și numeroase alte privilegii.
Existența acestor protocoale ilegale a fost deconspirată de un fost șef al unui partid de guvernământ, Liviu Nicolae Dragnea, a cărui imagine publică a fost deteriorată grav, apoi a fost condamnat cu suspendare (pentru că a trimis niște e-mailuri!), apoi a fost condamnat la închisoare cu executare, iar o mare parte a opiniei publice, inclusiv numeroși juriști, sunt de părere că unele din acele condamnări au fost abuzive. În urma implicării SRI în justiție, în baza protocoalelor secrete încheiate de serviciu, au rezultat abuzuri colosale. Ulterior deconspirării protocoalelor, sute de dosare s-au finalizat cu achitări, cu mențiunea „Fapta nu există”. Alte mii de dosare erau deja finalizate cu sentințe definitive și nu s-a mai putut face nimic pentru salvarea adevărului și dreptății. În ciuda deconspirării existenței protocoalelor secrete, în ciuda presiunii opiniei publice și a solicitărilor politice, conținutul acelor protocoale încheiate de SRI cu diverse instituții nu a fost niciodată făcut public. Ascunderea în continuare a conținutului abuziv al protocoalelor secrete nu poate salva imaginea SRI și a regimului pe care îl slujește această instituție. Atât regimul politic, cât și SRI, s-au compromis iremediabil.
În Serviciul Român de Informații au fost cooptați foarte numeroși ofițeri, subofițeri și maiștri militari proveniți din rândul minorităților naționale, care, de-a lungul istoriei, au reprezentat factori de risc pentru securitatea națională a României. Nu este cazul să menționăm în aceste rânduri realitatea istorică a conflictelor dintre români și maghiari, dintre români și evrei, dintre români și ucraineni etc. După părerea GpR, prezența minoritarilor etnici în rândul SRI vulnerabilizează susținerea de către instituție a intereselor naționale ale majorității etnice românești ale țării. Minoritățile naționale au susținut totdeauna, prioritar, interesele popoarelor de care aparțin din punct de vedere etnic, interese diferite sau chiar adverse față de interesele istorice ale României.
Serviciul Român de Informații s-a predat cu totul serviciilor secrete străine ale statelor din care provin companiile multinaționale occidentale care jefuiesc România și s-a asociat cu acestea pentru a promova interesele economico-financiare personale ale cadrelor serviciului, cu deosebire ale celor cu funcții de comandă.
Grupul pentru România știe că în SRI există și ofițeri români patrioți, care nu au putut, în momentul istoric de după aderarea României la NATO și la UE, să acționeze plenar în favoarea intereselor României profunde, total diferite de interesele globaliste ale stăpânitorilor străini ai României și de slugile aservite lor din conducerea de la București. GpR speră că va veni un moment când acești patrioți din SRI vor putea să muncească pentru renașterea României.
Grupul pentru România face un apel la întregul corp ofițeresc din SRI să schimbe orientarea exclusivă a serviciului către interesele „partenerilor” străini ai României și să se pună în slujba poporului român și intereselor sale vitale, cu toată marea putere și mijloacele pe care le deține. Interesul poporului român nu este acela de a se prăbuși în continuare, la braț cu falși parteneri, care în realitate sunt jefuitorii României.
Din toate aceste motive și din altele, GpR consideră că SRI nu și-a îndeplinit misiunea care i-a fost încredințată, că a avut și are un rol nefast în societatea românească și trebuie resetat, nemaiputând fi reformat din mers.
GRUPUL PENTRU ROMÂNIA
28 aprilie 2024
Platitule Zahei Orbul vazatorul, si tu esti cu totul in afara realitatii pe care o traim.
Ca toti Platitii gasesti orice motiv sa ma contrazici, fara sa discuti despre INALTA TRADARE a shobolanului paduchios tradator si jefuitor, fiu de securist, Ciolanacu cel fara de liceu, care importa grau toxic de la nazistii paduchiosi din Ucraina sa manace romanii, iar graul bun il exporta jidanilor teroristi nazisti satanisti din Israelul Terorist.
Ca sa nu mai gasesti inca un motiv sa mananci nemestecat, iata un link in care se vede clar ca stiu ce spun si ca am surse sigure : Ciolacu si Ciuca sunt jidani. Iata dovada : Sobolanii Paduchiosi Tradatori Ciuca si Ciolacul la ei acasa https://vk.com/video629036819_456240599
Am facut aluzie la acest croman pentru ca in aceste vremuri satanice cand teoria conspiratiei nu mai este teorie ci un adevar crud, cei care pot face conexiuni ample intre neuroni inteleg legatura cu filmul ,,Teoria conspiratiei’’ cu Mel Gibson, in care se vorbeste despre aceasta carte pe care ,,taximetristul’’ o cumpara mereu fara un motiv anume, si legatura cu Oswald, cel despre care CIA minte ca l-ar fi asasinat pe Kennedy – in bagajul caruia s-a gasit aceeasi carte.
Voi platitii prin complicitatea voastra, sunteti asemeni celor care sunt scosi in fata pentru a se acoperi adevarul. Asa veti pati cu totii, pana ce adevaratii vinovati pentru GENOCIDUL planetar cu 5G si cu vaccinul ucigash vor fi judecati si desgur SPANZURATI.
Este corect sa fiti voi cei dintai executati pentru ca nu sunteti decat niste sclavi fara importanta, care nu detineti informatii ca sefii vostri. Mai intai plevusca si apoi rechinii !
Nu te suspectez, asa cum ai dovedit, ca poti face conexiuni atat de ample, asa ca m-am simtit obligat
sa-ti raspund ca sa nu creada cei care iti citesc comentariul ca esti un Platit care stii despre ce vorbesti, cand in realitate esti doar un Platit de nivelul (- n).
Esti drogat sau turbat de la nastere? Ce te bagi cu curu’n bec? Platita era ma-ta!
Lucratura anti-SRI butonata de DGIA, serviciile secrete ale armatei, care manipuleaza „GRUPUL PENTRU ROMÂNIA”, niste securisti rezervisti
Iulian, stim ca esti pus de veghe in lanul cu secara si te dai mare iubitor de adevar, dar argumenteaza ca Ciolacu nu este pui de securist ? Eu stiu din surse sigure ca este.
Oricum nu ma mai obosesc sa caut sursa sa o postez pentru ca romanilor nu le place decat caterinca si nu digera informatiile mai fierbinti.
Pentru majoritatea romanilor aceste lucruri sunt discutii fara sens, pentru ca doar promisiunile fara acoperire si pomenile electorale le trezeste interesul.
Se vede din avion ca esti platit sa ,,combati dezinformarea” pentru ca esenta comentariului este faptul ca Romania isi da graul bun jidanilor din Israelul TERORIST SATANIST si importa graul toxic si iradiat de la jidanii nazisti satanisti din Satania Ucraina.
Poporul roman nu este interasat de acest lucru pentru ca la alimentele toxice si injectate cu ARN primite din Ucraina Nazista , merge si painea toxica facuta din graul toxic primit din aceeasi sursa satanista.
La cati vaccinati sunt in colonia Romanica, ce mai conteaza niste toxine in plus, pentru ca oricum pana la sfarsitul anului se vor scumpi garsonierele cu usa in tavan la cati chiriasi vor fi dupa ploaia cu ,,praf saharian,, care a dat startul la eutanasiere pe repede inainte.
Cu cat sunt mai vaxati cu atat vor fi printre primii la poarta cimitirului.
Cu o moarte toti suntem datori dar una este sa mori crestin si alta este sa mori markat = VANDUT Satanei.
Tu nu ai cum sa ai „surse sigure”, deoarece nu ai nici discernamant si nici cultura. Se vede ca nu ai habar nici la ce se refera romanul „De veghe in lanul de secara” de J. D. Salinger. Esti doar un tulburat dus in „Satania” lui.
Tulurati obsedati de „securisti” si diavoli.
Simplu si direct: tatal lui Ciolacu a fost comandor de aviatie la Bobocu, nu CI-ist sau altceva!
Poti face si dumneata o simpla documentare! Toti fostii lui colegi de serviciu, care mai sunt in viata, iti pot confirma…
Uite cate prostii poti debita: „Se vede din avion ca esti platit sa ,,combati dezinformarea” pentru ca esenta comentariului este faptul ca Romania isi da graul bun jidanilor din Israelul TERORIST SATANIST si importa graul toxic si iradiat de la jidanii nazisti satanisti din Satania Ucraina.
Poporul roman nu este interasat de acest lucru pentru ca la alimentele toxice si injectate cu ARN primite din Ucraina Nazista , merge si painea toxica facuta din graul toxic primit din aceeasi sursa satanista.”
*NU ROU, Statul roman a cumparat cereale UKR ci fermierii au cumparat pt ca il vindeau ieftin! Este ca si cum tu alegi intre rosii ESP 15 lei /kg si rosii TUR 7 lei/Kg!
**Ah, ca statul nu a fost mai vigilent, mai protector, mai …si mai…, ei asta este cu totul o alta discutie!
Guvernul antiromânesc al României condus de fiul de securist, shobolan paduchios Ciolacu a semnat un acord de cedare a grâului către Israel.
Ministrul Agriculturii, Avi Dichter, a semnat duminică la Bucureşti un memorandum de înţelegere cu privire la furnizarea de grâu în situaţii de urgenţă, informează agenţia de presă TPS, citată de Agerpres.
Potrivit sursei citate, în schimbul grâului, Israelul va furniza României tehnologie şi expertiză agricolă.
Așadar, vom ceda grâul și vom primi la schimb ceva panouri solare și foarte multă vrăjeală.
„În perioada actuală de incertitudine globală şi conflicte geopolitice severe în regiunea noastră, acest acord, care este rezultatul unor interese comune, va pune la dispoziţia Israelului un canal suplimentar de import, în special în situaţiile de urgenţă”, a declarat Avi Dichter.
Cu prilejul vizitei sale la Bucureşti, ministrul israelian al Agriculturii, Avi Dichter s-a întâlnit cu omologul român, Florin Barbu, precum şi cu liderul comunităţii evreieşti, Silviu Vexler, şi cu liderii Camerei de Comerţ şi Industrie România Israel.
Sobolanii Paduchiosi Tradatori Ciuca si Ciolacul la ei acasa https://vk.com/video629036819_456240599
Ciolanacu la Putna : – Maria Ta, ce sa fac sa ma ierte moldovenii ca i-am jignit ?
Vocea lui Stefan : – Liceul !
Si la Iasi pleca Ciolanacul sperand sa obtina Bacul !
Poti scrie orice, dar pastreaza un dram de adevar, pentru ca: ”condus de fiul de securist, shobolan paduchios Ciolacu”. Tatal lui Ciolacu nu a fost niciodata securist! Poate tu!
Geneza, Cap.1-Facerea „Justitiei”
a) SRI a speculat oportunitatea intrucat mai pe fata, mai pe dos, personalul incadrat in structurile de mai jos, avea aceeasi cultura profesionala.
Argumentatie
SIPA a devenit DGPA
Serviciul secret al justiţiei va rămâne ca şi până acum în subordinea ministrului de justiţie. Şi foarte important, hotărârea de guvern spune că DGPA va fi controlată de Parlament. Cu alte cuvinte, va prezenta rapoarte anuale în faţa parlamentarilor din comisiile de apărare şi siguranţă naţională.
Un asemenea gest va fi cu siguranţă unul fără precedent în istoria acestui serviciu.
Potrivit legii siguranţei naţionale, şi până acum serviciul secret al justiţiei ar fi trebuit să prezinte asemenea rapoarte, dat fiind că este un organism al statului cu atribuţii în domeniul siguranţei naţionale. Dar nu se cunoaşte nici un asemenea raport.
Scuza invocată de ministerul de justiţie pentru raportul lipsă de anul trecut a fost citez „o disfuncţionalitate” pentru care îşi exprima regretul.
#Scurt istoric
Înfiinţat în 1991, printr-un ordin al ministrului de atunci, Mircea Ionescu Quintus (si el cu ștate veki printre colaboratori), *Serviciul Independent pentru Protecţie şi Anticorupţie – SIPA, s-a aflat iniţial în subordinea Direcţiei Generale a Penitenciarelor şi urmărea controlul unor infracţiunilor cu implicaţii majore din penitenciare.
*Serviciul Independent pentru Protecţie şi Anticorupţie a fost înfiinţat în 1991 de Mircea Ionescu Quintus; adica a preluat toata documentatia operativ-informativa ce viza judecatori, procurori, grefieri, cu tot cu personalul operativ si de conducere
În 1997, în timpul mandatului lui Valeriu Stoica, SIPA a trecut în subordinea directă a ministrului justiţiei. Valeriu Stoica dorea ca serviciul secret să se ocupe şi de ”protecţia magistraţilor şi implicit de combaterea corupţiei în întregul sistem judiciar.”
Deşi mereu cu un statut juridic neclar, cu atribuţii incerte, scandalurile de presă în jurul SIPA au izbucnit asurzitor în perioada mandatului Rodicăi Stănoiu la ministerul de justiţie.
Au apărut suspiciuni grave că pârghia creată de Valeriu Stoica pentru protecţia magistraţilor s-a transformat într-un factor de presiune politică asupra acestora.
Și se facu lumină!
„În 2004, din cauza scandalurilor din presă care arătau că la vârful SIPA au fost numiți foști lucrători ai securității, iar serviciul era suspectat că face poliție politică, SIPA s-a transformat în Direcția Generală de Protecție și Anticorupție (DGPA) și pentru prima dată această structură este obligată să prezinte rapoarte de activitate Parlamentului[1][2][3].
În 2006, la începutul anului, ministrul justiției Monica Macovei a desființat DGPA, pe motiv că a făcut abuzuri, iar ministerul nu are nevoie de un serviciu secret.
În iulie 2016, Ministerul Justiției a lansat în dezbatere publică un proiect de hotărâre pentru desigilarea Arhivei DGPA. Propunerea s-a lovit de rezistență din partea Uniunii Naționale a Judecătorilor din România.”
b) Concluzii nerelevate!
Niciun serviciu de informati, precum și nicio structura militarizata nu ia fiinta, nu se muta, nu se desfiinteaza decat in urma unei hotarari CSAT, iar actul de nastere, deces sau redislocare este emis de Presedinte!
Monica doar propunea si convingea sau executa ce primea? Marea, mica dilemă!
In afara faptului ca aceasta vitriolica si alcoolica doamna, fosta ministru, Monica Macovei „a desfiintat” DGPA, fara niciun drept a intrat, impreuna cu cativa lingai total neautorizati in arhive si nopti la rand au facut fotocopii ale unor documente si dosare clasificate la S si SSID; in acest timp cel care era presedinte nu a scos nicio râgâitură (de la whisky si gheta in putire), ceea ce inseamna ca planul subversiv de sclavizare a magistratilor era ticluit si protejat de la Cotroceni! Si kiar avea de ce pentru ca se juca inca Dosarul Flota!
c) Azi cand procurori si magistrati umflati cu salarii si sporuri cu mult peste state bogate din UE isi dau mana cu interlopii, confunda coruptia cu larghetea, amana procese cu articole din CPP inexistente, emit argumentarea deciziei si dupa 4 ani, sunt tarati psihic si suferinzi psihiatric, consuma droguri si alcool excesiv … ce bine ar prinde o structura de informatii care sa faca putintica curatenie reala!
https://www.youtube.com/watch?v=My4aaApLkoA
ultima dat prof. V.Stan a explicat la m.tuca ca pentru prosti
ca „candidatul” klaus werner iohannis impins de servicii,systemul DE AICI si de acolo
a incercat/shantajat NATO si pe USA
pt. ca alegerea unui shef nato se face doar prin consens,prin unanimitate.
noi mergem mai departe:
-una din fractziunile mafiei khazare a incercat un shantaj prin FALSA candidatura a lu kwi ca shef al nato
cat sa le cedeze celelalte franztiuni ale mafie khazrea CEVA, nu stim ce dar in orice caz nu postul de shef nato!
adica „blocam nato daca nu ne dati aia sau ailalta”!
probabil kwi va avea de suferit,
ceva dur rau de tot!
DGIA (serviciile secrete ale armatei), pentru care unul din inteleptii Grupului pentru Romania are o mare dragoste declarata public, nu s-au predat nimanui?
Mai nou DGIA vrea sa ia locul SRI si sa prinda „spionii rusi” din Romania, motiv pentru careoamenii ei cer o noua legislatie si diminuarea rolului SRI.
DGIA vrea din nou mai mulți agenți și extinderea afacerilor
https://inpolitics.ro/punct-si-de-la-capat-dgia-vrea-din-nou-mai-multi-agenti-si-extinderea-afacerilor_1860082155.html
Iohannis, spaguit de serviciile secrete din fonduri operative
https://inpolitics.ro/generalul-penal-detoneaza-bomba-iohannis-spaguit-de-serviciile-secrete-din-fonduri-operative_18448641.html