jupan voda <atanatizante@yahoo.com>
To:Radu Marius Anca,Puiu Nistor,jupan voda,stan,Lucretia Eugenia Brezeanu
Fri, Sep 23 at 5:55 AM
Acu exact 88 ani din ordinul lui mihai I (Argesanu) ,au fost predate lui Susaicov ,placile mri de aur cu consemnar di vremea imperiului getic (Tezaurul de la Sinaia ) , numai sa isi poata pastra tronul . A primit pentru asta Ordinul Pobeda si doua avioane din partea lui Stalin ,dar si o pensie viagera de 200.000 dolari anual , preluata ca obligatie de statul roman. Acest tradator de tara care a lasat in prizonierat sute de mii de ostasi romani dupa 23 08 44 fara a face nici un demers de eliberare a lor niciodata . Au fost predate catre sovietici peste 365 placi mari din aur , majoritatea cit o tablie de masa ,CU CONSEMARI DIN VREMEA GETILOR ,pe care rusii si le atribuie ca le-ar apartine . Placile mici le-a sscos din tara si le-a du in Elvetia caro IIcare nu a abdicat niciodata cum a abdicat maresalul Misu Bilbil .
Tradatorii de tara de l-au asasinat pe Ceausescu , au dustrus Romania si o cedeaza bucata cu bucata au facut si imprumuturi cu dobinzi mari . ticalosul de isarescu a dus tezaurul la Londra si-l vom revedea ca pe cel dus la Moscova .
Jefuirea Romaniei este facuta cu alogenii care sint recompensati cu conturi imense in paradisuri fiscal si functii banose ………….
Este adevărat că ruşii încearcă să lege tăbliţele getice de originea lor, astfel încât să rezulte că tăbliţele getice le-ar aparţine. La noi au rămas tăbliţele de plumb, în timp ce ruşii au şi exemplare de aur. Istoricii lor susţin că slavii se trag din neamul sciţilor, dar sciţii erau o ramură a geţilor, aşa încât o parte din ruşi (mai puţin siberienii mongoloizi) ar putea fi fraţi cu noi, românii (cazacii mai mult ca sigur).
O parte din tăbliţe apar în spaţiul public, cum ar fi la adresele:
https://dzen.ru/video/watch/629f2a2a5ed61e62b49e2727?t=6
https://dzen.ru/video/watch/62b4c2edd420de05e3080ee2
Se vede de la o poştă că e vorba despre texte getice.
ALLEN GINSBERG: TATĂL DEGENERĂRII AMERICANE
De Gunnar Latham
„Numele meu este Allen Ginsberg și mă culc cu oricine vreau.”
Acesta este strigătul de raliu/adunare al generației „Beat”, o estetică literară și culturală care s-a format la începutul anilor 1950; asociat de obicei cu Allen Ginsberg și Jack Kerouac. Mișcarea, care a luat naștere în epoca de după al doilea război mondial, a promovat degenerescența sexuală și „eliberarea” individuală; rezultând o ideologie pro-drog și general pro-perversiune.
Într-o perioadă în care în America secolului 20 o asemenea degenerare era considerată o blasfemie, evreul Allen Ginsberg, un așa-zis rebel anti-establishment, fomenta această ideologie distructivă în holurile unei universități foarte stabile din Columbia. Formalismul curat al poeților moderniști ca T.S. Eliot a fost ceva ce Ginsberg dorea să demonteze – pentru că era lipsit de hedonism și perversiune – „viața și experiențele reale”, așa cum le-a numit el. Ginsberg a vrut să aducă literatură „adevărată” neamurilor/neevreilor din America.
Putem vedea această ideologie bolnavă pătrunzând în fiecare colț al societății noastre de astăzi. Bolile filozofiei lui Ginsberg sunt scrise de amploare într-o cultură sexualizată în mod deschis și afectată de degenerescență. În anii 1950, discuțiile sincere despre sexualitate și despre caracterul explicit al acesteia erau ceva care a fost văzut în mare parte ca un detriment cultural. Societatea politicoasă nu ar suporta o asemenea claritate cu privire la ceea ce ei considerau pe bună dreptate drept perversiune sexuală și comportament nenatural.
Lansarea de către Ginsberg a poemului sadic „Howl” în 1956 a fost calul troian al sexualizării și degradării brute și imprudente a culturii artistice, care se găsește atârnând peste orice formă de expresie artistică în America de astăzi – în special pe scena muzicală, care este ignorata de teme deviante ale abuzului de droguri, crimă, perversiune sexuală și criminalitate generală.
Aceasta poate părea o șapă puritană chiar din pamfletul PTA din anii 1950, dar în timp ce acele mame creștine în rochii lungi au reacţionat puțin exagerat în reproșarea lui Elvis pentru împingerea șoldurilor și comentariile decoltate ale lui John Lennon, ceea ce ne confruntăm acum este ceva mult mai smecher.
Este o societate care promovează în mod explicit băieții noștri să fie fete și fetele noastre să fie băieți; să „pop Molly” și să ia „DMT”. Să-și „elibereze trupurile” și să „stivuiască pâinea”. Această societate, creată din teologia eliberării individuale a lui Ginsberg, este inversul oricărei normalități – un afront adus naturalității – un egocentrism pacificator care vizează sacrificarea tuturor formelor de instituționalism și coeziune societală pe altarul „fă ce vrei”.
Să luăm rușinea, un produs al conștiinței dat de Dumnezeu, și să o înlocuiești cu mândrie; o mândrie care se constituie prin respingerea oricărei naturalități în numele individualității. Este de a distruge moralitatea colectivă, onoarea, demnitatea și prudența, în numele „libertății”. Prin sustragerea noțiunilor colective de Dumnezeu, Țară și Civilitate, această anti-ideologie își pune adepții ca zei, cetățeni ai lor înșiși și subiecți ai civilizației capriciosului.
Degenerare acum!
„Nu cred că există adevăr, există doar puncte de vedere.” In acest citat Ginsberg rezumă psiho-anarhia subiectivă promovată de mișcarea sa. Howl, poezia din 1956 menționată mai sus, datorită „multelor sale referințe la droguri ilicite și homosexualitate” a fost pe bună dreptate văzută ca obscenă și ulterior a fost interzisă – editorii au fost arestați.
În 1957 a început un proces pentru obscenitate. Administratorii librăriilor care l-au publicat au fost închiși. În cele din urmă, Howl și editorii săi au câștigat procesul, iar poemul a strâns un interes larg răspândit, care rezonează până în zilele noastre.
„Limba și fundul și mâna sunt sfinte!
totul este sfânt! toata lumea este sfanta!
pretutindeni este sfânt!
fiecare om este un înger!
vagabondul este sfânt ca serafimii!
nebunul este sfânt precum tu ești sfânt sufletul meu!”
Această bucată grafică din Howl este geneza eliberării degenerate pe care o vedem astăzi; este paralelă cu „libertatea”, în mod ironic, impusă tinereții noastre; o divinizare a tuturor lucrurilor grotești. „Libertatea” de a „iubi pe cine dorești”, libertatea de a te „găsi” prin intermediul drogurilor psihedelice, libertatea de a „exprima sexualitatea” și de a fi poliamoros, libertatea de a-ți avorta copilul. Ginsberg ia sfințenia și o atribuie asupra tuturor lucrurilor degenerate și nepotrivite. „Este sfânt pentru că este iubit de mine sau iubit de mine pentru că este sfânt”? Este este mantra lor răsucită.
Acum, aceste noțiuni nu sunt doar susținute de hipioții marginali așezați pe un deal din Haight și Asbury, San Francisco, care iau LSD și privesc navele din golf, așa cum au fost în 1967. Acestea sunt bastionele instituțiilor de învățământ și culturale din fiecare colț al acestei țări. în 2020. Dacă respingi aceste idei de „libertate”, ești un fanat fascist care are mai multe „fobie” decât un pacient psihic schizofrenic. Această cultură și ideologie nu sunt înrădăcinate în valori, ci în eradicarea valorilor în sine.
Pentru Ginsberg, valorile societale sunt un mecanism de control al statului, o formă de opresiune și dezumanizare. Singura valoare în această ideologie este lipsa de valori; singura virtute este distrugerea acesteia. În această societate, nu există parametri de comportament; singura întrebare este: cât de desfrânat poate fi cineva pentru a se „exprima” pe deplin? Exploatarea și rănirea oamenilor este ok, pentru că te exprimi; la naiba cu alţii.
Cu toate acestea, acea filozofie se întâmplă să se mănânce singură – unde este acea recunoaștere a individualismului atunci când cineva se opune culturii trans, culturii homosexuale și devinței generale a culturii noastre promulgate de Ginsberg?
Acest tip de individualism este strict interzis sub această antiideologie.
Orice ideologie care pune sub semnul întrebării individualismul lor neîngrădit este văzută ca contraindividualism.
Este echivalentul cultural al termenului latin „ferae nature”. În acest termen legal, animalele sălbatice nu aparțin niciunei părți atunci când terenul este disputat. Cu această ideologie, acești oameni nu aparțin nimicului – deci sunt responsabili față de și pentru nimic și, prin urmare, sunt capabili de orice.
Vedeți, fărădelegile lor funcționează doar într-un fel; nu se poate comite o nelegiuire, ca nu cumva să pună în discuție încălcarea însăși.
Ei vor ca interiorul să modeleze exteriorul; capriciu pentru a învinge precauția, sfidarea pentru a înlătura respectul, incontinența pentru a informa inhibiția. Ei vor ca expoziţia să insufle instituţie, iar liberul arbitru să dispute bunăvoinţa. Această libertate este robie; unul care îți dă puterea de a fi neputincios în menghina capriciilor interioare, animale fără cârmă; care, desigur, sunt ghidate de abolirea percepută a ghidajelor externe. Este un foc mereu mistuitor de dorințe; care poate fi stins numai prin perpetuarea acestuia.
Societatea noastră din 1957 a văzut pe bună dreptate obscenitatea criminală în predicarea lui Ginsberg despre sex anal promiscuu, consumul de droguri și imoralitate generală. Acum, Howl a fost tradus în peste 30 de limbi, iar colegiul recită această „poemă” în spectacole și o preda în sălile de clasă. Școlile din Colorado au aprobat poemul să fie predat copiilor, cu blestemurile eliminate. Cu toate acestea, profesorii i-au încurajat pe copii să „compleze” blestemurile, care includ imagini sexuale incredibil de explicite și grafice.
Publicația evreiască “Forward” rezumă răspândirea omniprezentă a poemului afirmând: „la un moment dat, la ora de engleză de la liceu”, „probabil ați auzit celebrul vers de deschidere al poemului Allen Ginsberg „Howl””.
Ah, și Ginsberg, ale cărui poezii lascive sunt predate în școala copiilor tăi, a fost, de asemenea, un membru mândru al NAMBLA, un grup de advocacy a pedofiliei din Statele Unite; care apar în filmele lor de propagandă… ați ghicit, citindu-i poeziile. Aceasta este America locul unde degenerarea generează stăpânire.
Sursa: https://www.eutimes.net/2020/07/allen-ginsberg-the-father-of-american-degeneracy
Traducerea:CD
Că plăcile au fost din aur nu e decît o ipoteză nesusținută de vreo dovadă. Observați că plăcile sînt foarte groase și că au urme evidente de vechime pe ele. Toate plăcile antice din aur găsite sînt foi subțiri. Nici una nu a fost dacică. Nici una nu a avut scris în relief cum au cele de plumb. Dacii nu au avut chiar așa de mult aur încît să toarne plăci groase, unele foarte urîte. Plăcile sînt din plumb scos din Banat. Tot de acolo mai tîrziu s-a scos plumb tipografic, de aceea sînt făcute din același plumb.
Rușii nu au declarat vreodată undeva că le aparțin niște plăci mari din aur! Faceți afirmații goale și răuvoitoare.
PS Eu sînt republican și antimonarhist, dar nu am să acuz vreodată vreun rege cu chestii nedovedite. Nu există vreo dovadă sau indiciu serios că Mihai ar fi deținut vreo placă antică din aur!
Florin Croitoru, descifrator de texte vechi ( e numele meu; nu e pseudonim)
Ar putea fi o dovadă faptul că le roi nu a fost chiar singur în țara tuturor evaziunilor posibile. Acolo a fost și a rămas o importantă diasporă constituită încă dinainte de 89. Oare tovarășul prim nu știa ce hram poartă indivizii.https://www.libertatea.ro/stiri/securitatea-grupare-mafiota-la-mana-nasului-ceausescu-1102272 Sau să admitem la infinit scuza puerilă că a fost mereu trădat.Și despre conturile cuplului prezidențial se zvonea ceva în legătură cu băncile din acceași tară ceea ce nu este exclus având în vedere gustul tăticului iubit pentru fastuos, doar nu trăia într-o garsonieră. Asta-i când te bagi în … .
O tablie de masa cu dimensiunea 1.4 x 0.9 x 0.02 m are un volum de 0. 0252 m3 . Un m3 de aur cintareste in jur de 18 tone . Deci o placa de aur cu volumul de 0.0252 m3 are o greutate de 453, 6 kg x 365 ( zile?) fac taman 165 ,56 tone de aur mai mult decit greutatea tezaurului dat tot la muscali in ww1 . Am uitat de placile mici pe care bolsevicii s-au facut ca nu le vad cind mihai a fost fugarit . Si uite asa ne mai trece foamea .
@ gmbplay, jucatorule nu prea le ai cu aritmetica, te-ai incurcat in zerouri si ai ajuns la cifre false.
O,O253mc nu este un sfert de metru cub (0, 252 este un sfert). Deci avem doar 1/10 dintr-un sfert de metru cub, care oricum este un volum imens si o cantitate nejustificabila – 45,3Kg, deci in total 16,5 tone.
Mai ai 3 incercari .