Evreii noştri
„Fiecare ţară are parte de evreii pe care îi merită”
Despre evrei şi, cu osebire, despre evreii din România s-a scris în ultimii ani cu un anumit nesaţ atunci când, totuşi, s-a scris şi nu s-a tăcut mai departe pe această temă, aşa cum au făcut cei mai mulţi publicişti, pentru care „evreii” au rămas în continuare un subiect tabu. M-am băgat şi eu în vorbă, în toamna anului 1990, stârnit de atacul neelegant săvârşit în presă împotriva unui român, „acuzat” că ar fi evreu de vreme ce unul din părinţii săi se născuse în familia unui rabin. Evident, mai înainte de orice, invocarea unui asemenea detaliu biografic nu e de acceptat ca acuzaţie încriminantă, naţionalitatea nefiind nicicum un criteriu de ierarhizare valorică. Iar mai apoi, şi în principal, oricare dintre noi − după părerea mea − se bucură de o oarecare libertate în a-şi asuma naţionalitatea, îndeosebi atunci când ascendenţii (adică părinţii sau bunicii) sunt de naţionalităţi diferite. Cred însă că indiferent de naţionalitatea părinţilor, oricare dintre noi este pe deplin liber să-şi asume şi să-şi afirme naţionalitatea specifică ţării, statului în care trăieşte, în care s-a născut şi al cărei cetăţean este. Şi postulez: nimănui în România nu i se poate refuza dreptul de a se simţi român, de a se considera român, de a se afirma ca român, indiferent de naţionalitatea părinţilor săi! A-i refuza cuiva acest drept, amintindu-i (mereu) că nu este român, îmi pare a fi un gest mitocănesc în primul rând. Mitocănesc şi contrar spiritului românesc. România fiind, cum bine se ştie, una din puţinele, extrem de puţinele ţări care nu au forţat pe nimeni să-şi afirme o nouă naţionalitate, cea dominantă, românească. Voia la fiecare, ca la banu’ Ghica! Nimeni nu a fost obligat să-şi schimbe numele, să şi-l românizeze! Ceea ce este fără de pereche în acest colţ de lume atât de pătimaş intolerant!
Cum spuneam, displăcându-mi mitocănia, am reacţionat, atât cât am putut, printr-un text publicat, dacă nu mă înşel, în „Flacăra”. În ce a mai rămas din „Flacăra” după ’89…
Cel mai mult se vorbeşte azi despre evrei pentru a-i acuza că ne-au adus pe cap comunismul. Mai exact spus, bolşevismul. E lucru bine ştiut că foarte mulţi, poate chiar majoritatea dintre comuniştii români aflaţi în august 1944 pe ştatele de funcţiuni ale Cominternului, erau evrei sau unguri-evrei. Asta este foarte adevărat! Dar, vorba lui Petre Ţuţea, câţi comunişti existau în România în August 1944? O căruţă, două. Nu mai mulţi! Nu mai mulţi de câteva sute! Chiar toţi comuniştii aceştia să fi fost evrei şi tot nu însemna mare lucru, căci, pe lângă aceşti câteva sute de evrei comunişti mai trăiau în România câteva sute de mii de evrei ne-comunişti. Unii erau liberali, alţii social-democraţi, alţii fără de partid, iar vreo doi-trei, de sămânţă, se pare că erau legionari! Evrei legionari? Au existat! Deci, evrei erau comunişti în august 1944 în proporţie cam de 1 la 1000 (unu la o mie). Îi mai putem noi face pe evrei răspunzători de beleaua roşie? Evident, nu!
Acuzaţia că evreii au adus comunismul în România ilustrează foarte convingător meteahna − veche, de când lumea şi pământul, adică veche de când există graiul omenesc − de a face „aprecieri globale”, de speţa ruşii sunt mincinoşi, chinezii sunt vicleni, englezii sunt perfizi etc. Despre evrei se emite destul de curent asemenea aserţiuni, vorbindu-i şi de bine, şi de rău, fiecare asemenea acuzaţie putând fi argumentată − cred unii, în modul cel mai convingător, cu date foarte exacte. Astfel, se poate arăta nu numai că majoritatea comuniştilor erau evrei în august 1944, dar că şi în anii imediat următori, majoritatea celor care aveau funcţii de conducere şi de răspundere politică, îndeosebi în securitate, erau tot evrei! Nu ştiu cât sunt de adevărate cifrele pe care unii le prezintă în acest sens, dar eu, fiind din nou dispus să le cred, să le iau ca atare, observ totuşi că acest comunism, care i-a adus în fruntea ţării pe câteva sute sau mii de evrei, este acelaşi comunism care i-a izgonit din România pe ceilalţi evrei, cei 90% dintre evrei, cam trei sferturi de milion care au părăsit cât au putut de rapid raiul „iudeo-comunist”! Este aici o contradicţie pe care altcineva, mai deştept şi deţinând mai multe informaţii decât mine, ar trebui s-o analizeze mai atent şi să-i dezlege înţelesul. Oricum, este un paradox: vreme de aproape 100 de ani evrei au emigrat masiv din alte ţări în România, sporindu-şi numărul într-un chip aproape dramatic pentru autohtoni şi devenind, în România, una dintre cele mai prospere, mai numeroase şi mai compacte comunităţi evreieşti din lume, deşi până în ’44 evreii au avut de făcut faţă unei legislaţii româneşti, deseori ostile, fiind multă vreme exceptaţi de la unele drepturi cetăţeneşti. Cu toate acestea, le-a plăcut, le-a convenit să trăiască şi să investească în România. Iar după 1944, tocmai când evreii ajung să conducă în România, evreii încep să plece din Româna. Ciudat popor!, care părăseşte o ţară atât de frumoasă şi de bogată ca România, exact atunci când reuşeşte să pună mâna pe frâiele puterii!!…
Este evident că trebuie să introducem o primă renunţare la judecăţile care înregimentează abuziv milioane de oameni sub umbrela aceluiaşi atribut, a aceluiaşi semn: plus sau minus. Şi va trebui să nuanţăm: „după 1944, tocmai când unii evrei ajung să conducă în România, alţi evrei (sau ceilalţi) pleacă din România, nemulţumiţi de viaţa pe care o duceau!” Evident, comunismul nu tihnea decât la o mână de evrei, unii. Restul, ceilalţi…
Îmi povestea dl.Simion Ghinea cu ce mirare aflau ei, legionarii din închisori, că „afară” evreii fac coadă de cu noapte ca să depună actele pentru plecare! Şi exact asta nu înţelegeau: de ce pleacă evreii taman acum când evreii au ajuns să conducă toată ţara!…
Am sentimentul că greşeala pe care o fac azi şi dintotdeauna cei ce îi bagă pe toţi evreii în aceeaşi oală (nici maghiarii, nici sârbii, nici grecii etc. şi bineînţeles, nici românii nu pot fi de-a valma adunaţi în aceeaşi căprărie), această greşeală nu a făcut-o niciodată Ion Antonescu. Acuzaţiile de antisemitism care i se aduc mareşalului Antonescu sunt perfect neîntemeiate. E drept, mulţi evrei au murit în anii dictaturii militare antonesciene, au murit sau au suferit cumplit, dar asta nu li s-a tras de la faptul că erau evrei, ci de la împrejurarea că erau comunişti, ba încă comunişti activi în serviciul imperialismului bolşevic, dedându-se la acte de terorism, de diversiune sau de sabotaj în spatele frontului etc. Pentru cei implicaţi în aceste ticăloşii pedeapsa a fost, ca pretutindeni în lume în asemenea situaţii, neiertătoare! Fireşte, nu este exclus, ba chiar putem fi siguri, ca pe lângă cei vinovaţi, sau în locul celor propriu-zis vinovaţi, să fi plătit cu viaţa şi oameni nevinovaţi! La Iaşi, în 1941, la cei peste o mie de evrei pedepsiţi de armata germană pentru acte de sabotare a capacităţii de apărare antiaeriană a oraşului, negreşit vor fi fost şi oameni nevinovaţi. Dar motivul represaliilor a fost unul singur: legile războiului… Altminteri, dacă ar fi fost vorba de antisemitism, de o politică românească astfel orientată, am fi avut de înregistrat tragedii asemănătoare şi la Craiova sau Braşov, Piatra Neamţ sau Constanţa!… Ce au făcut la Iaşi, în iunie 1941, câteva zeci sau sute de evrei bezmetici, fanatizaţi de comunism, a încercat să facă la Constanţa şi un român get-beget: Filimon Sârbu, militar în termen, care a aprins şi el focuri la marginea oraşului ca să orienteze noaptea bombardamentele sovietice. Pedeapsa a fost, din partea regimului de atunci, absolut acelaşi! Evident, nu din antisemitism!
Din păcate, cei ce îl acuză pe Antonescu de antisemitism nu fac nici ei deosebirea între unii evrei şi ceilalţi…
Din fericire, evreii pe care i-am cunoscut eu în copilărie, atunci când mintea şi inima acumulează temeiurile idiosincraziilor cu care va fi să te lupţi mai apoi toată viaţa, au fost evrei din categoria celorlalţi, a celor care nu au avut de profitat de pe urma Armatei Roşii şi a bolşevismului, ci au fost cei mai mulţi nevoiţi să plece, alungaţi de un sistem economic şi politic ce era şi pentru ei la fel de opresiv ca şi pentru români. (Evident, un regim opresiv nu chiar pentru toţi românii, ci pentru unii doar. Pentru ceilalţi…) Astfel că atunci când spun evrei, deşi ştiu că greşesc puţin, eu nu mă gândesc nici la Ana Pauker, nici la Nicolski, nici la alţii ca ei, ci la cu totul alt soi de oameni, pe cât de anonimi, pe atât de…de normali! Acesta este cuvântul potrivit: evrei normali! Oameni normali! Au existat şi de ăştia! Au fost şi sunt cei mai mulţi! Eu am cunoscut la Constanţa câţiva!… Alde Weisz, Steinberg, Wald, Iancu, Spiegler…
Dacă ar fi să înşirui câteva nume de evrei „normali”, pe care i-am cunoscut, iar pe seama lor să înfirip o tipologie umană, aş începe cu răposatul domn Haim, Haim jidanul, cum îl ştia toată Constanţa copilăriei mele, unde eu am apucat să aud acest cuvânt fără nici o conotaţie supărătoare. Târziu am înţeles, la armată, de la Hary Coman, că jidan este un cuvânt repudiat de evrei şi nu l-am mai folosit niciodată, sfătuindu-i şi pe alţii să facă la fel. Inclusiv în ultimii trei ani, când am simţit în jurul meu că acest cuvânt recapătă o frecvenţă nejustificată între oameni serioşi! Om serios era şi domnul Haim, prietenul tatălui meu. Un nas de beţiv mai mare şi mai roşu ca a lui Haim, eu n-am mai văzut pe atunci, nici măcar la Florin Pucă! Domnul Haim, de câte ori se întorcea singur de la cârciumă, se oprea în poarta casei noastre şi îl striga pe tata să-l certe că nu i-a ţinut tovărăşie până la capăt şi l-a lăsat singur! Peste ani, eu mi-am luat revanşa şi n-am plecat primul de la masă decât foarte rar şi niciodată atunci când s-a nimerit să petrec împreună cu colegi sau prieteni evrei. Cu domnul Haim al meu în cap, m-am tot mirat că nu mai dau de alţi evrei beţivi, beţivani, alcoolici! Şi dacă m-aş încumeta să fac vreo judecată de valoare globală, vizând în întregime neamul evreiesc, eu aş face una singură, reproşându-le evreilor că nu au şi nu preţuiesc „darul beţiei”, că prea puţini evrei sunt simţitori la bucuriile alcoolului, ale chefului ţinut lanţ vreo două-trei zile! Evident, este vorba în primul rând de evreii pe care i-am cunoscut eu, mai mult sau mai puţin din generaţia mea, generaţie deja acuzată de bătrânii noştri că am lepădat sau pierdut obiceiul strămoşesc al petrecerii până la ultima suflare şi sticlă de vin!
Dacă nu cumva mă înşel şi am ceva dreptate învinuindu-i pe evrei că nu se lasă prea uşor pradă farmecelor, aparent înşelătoare, ale lui Bachus, de aici ar rezulta şi sfatul meu adresat acelor evrei, nu puţini, care s-au hotărât să se facă români, care îşi afirmă naţionalitatea românească etc. În relaţiile cu ceilalţi, cu societatea, un astfel de român este la fel de român ca oricare dintre noi. În sine doar, pentru propria sa conştiinţă românească având importanţă, i-aş sfătui pe aceşti conaţionali ai mei să guste cât mai des − până la o anumită vârstă, din farmecele şi suferinţele băuturii, ale beţiei! Căci, nu-i aşa?, viaţa este scurtă, n-o putem lungi! Atunci, măcar s-o facem lată!…
Evident, să te îmbeţi, să pierzi ore sau zile întregi în jurul paharului, ceea ce te mai şi costă o groază de bani, iar a doua zi să-ţi mai fie şi groaznic de rău, în toate astea „nu e nici un gheşeft”! Şi orice om cu judecată serioasă nu va pregeta să respingă „utilitatea” băuturii, beneficiile pe care aceasta le poate aduce practicanţilor! Şi totuşi… Astfel că mă văd nevoit să-mi aduc aminte că în Vechiul Testament vinul se afla la mare cinste şi folosinţă de către vechii evrei. Comparându-i cu cei de azi, nu poţi să nu sesizezi regresul, decăderea ce s-a produs! Aş zice că atâta, adică constatarea că evreii de azi nu dau naştere decât extrem de rar unui beţivan mai acătării, şi ar fi de-ajuns ca să iei în serios povestea aceea cu cazarii, cum că evreii de azi sunt de origine asiatică, nu sunt urmaşii evreilor biblici! Nu provin din spaţiul binecuvântat ce dă roată bazinului mediteraneano-pontic, leagăn al civilizaţiei europene de azi! Civilizaţie în a cărei economie, inclusiv stilistică, viţa de vie are un rol precumpănitor şi determinant! Căci nu numai în Dacia, ci şi în Iudeea, cultura viţei de vie s-a făcut cu mult înainte de cultura grâului! De-aşa vremi se-nvredniciră cronicarii şi rapsozii…
De bine-de rău, noi românii ne ţinem de obiceiurile daco-romane şi mai tragem din când în când o băută, făcând din acest nărav dovada cea mai sigură a continuităţii noastre, căci dintre toate roadele pământului, viţa de vie, strugurele − cuvânt de origine preromană în limba română − se potriveşte cel mai puţin unui mod de viaţă nomad şi nestatornic! Cine a ştiut să preţuiască roadele viţei de vie, cine a ştiut şi cât de greu se aşează pe rod viţa de vie, e gata să părăsească orice, şi casă, şi nevastă, şi copii, numai via nu!
În momentul de faţă nu mai sunt mulţi evrei în România − ne asigură tarabostele lor! Cei mai mulţi dintre ei, unii născuţi din familii mixte, au decis să fie români. Parte dintre ei poartă nume curat româneşti. Nimeni din România nu a fost în vreun fel constrâns să-şi schimbe numele, să şi-l românizeze. La cei care au făcut asta „de bună voie şi nesiliţi de nimeni”, se cade să le respectăm această voie şi să-i primim alături de noi spre a da împreună demnitate numelui de român. O integrare deplină a lor, a „foştilor” evrei în universul sufletesc al românilor, precedă hotărârea de a nu mai pleca de aici, de a te considera om al acestor locuri, autohton! Dar, propriu-zis deplină devine această integrare după ce ai dat şi proba paharului, descoperind, împotriva a tot ce ţi-ar putea demonstra medicii din toată lumea, cât de sănătos este pentru suflet şi pentru spirit să îneci în vin, în vin bun, partea egoistă şi eficientă a fiinţei noastre, măcar pentru o noapte de petrecere din care, contabiliceşte vorbind, nu ai nimic de câştigat, ci numai de pierdut!
Mă opresc aici, subiectul ar merita o amănunţită analiză pentru a putea înţelege acest beteşug al firii evreieşti şi a-i găsi leacul. Nu exclud nici ca eu să mă înşel, să exagerez, determinat de împrejurarea, modelatoare pentru mintea mea, că primul evreu pe care l-am cunoscut era un vajnic şi neobosit luptător cu buţile, iar primul beţivan, mereu cu chef şi cu vorba între două înţelesuri, a fost un evreu, acelaşi domn Haim! Dumnezeu să-l odihnească! Datorită sau din cauza lui, eu am intrat în lume cu ideea că evreii sunt neamul de oameni cei mai bucuroşi să-şi petreacă viaţa cinstind din pahare şi mirându-se de prostia celor ce nu pricep că sensul trecerii noastre prin lume este petrecerea. Că aşa ne este rânduit să ne petrecem prin viaţă: petrecând!
Tot din acei ani înşelători şi definitivi ai copilăriei am rămas în minte şi cu chipul doamnei Steinberg, una din cele mai nostime şi mai frumuşele băbuţe imaginabile, altminteri cucoană mare, nu ar fi stricat pe unul ca Haim nici măcar o privire. Ţinea mult la mine şi-i părea rău că nu are o nepoată cu care să mă însoare. Avea în schimb trei fete şi pe toate trei le măritase cu români ca să le facă românce. Aşa şi-au crescut şi nepoţii. Îmi plăcea să fiu de faţă când venea să guste din dulceaţa de cireşe albe a maică-mii. „Parcă ai fi moldoveancă de-a noastră, aşa dulceaţă bună faci, doamnă Coja!” Am auzit-o deseori bârfind-o pe madam Cutare sau Cutare, lăudându-se că e mai româncă decât ele! Avea un fel ciudat de a reproşa celor din jur, români sadea, că nu se poartă ca nişte români adevăraţi. Şi revenea cu aceleaşi cuvinte „Eu sunt mai româncă decât madam Piscopesco asta!” Cred că de la ce voi fi înţeles eu pe atunci din asemenea discuţii mi se trage ideea că naţionalitatea este o chestiune de comportament, de stil! Că eşti român, ţigan, grec sau evreu nu atât prin naştere, cât printr-o anumită forma mentis, mentalitate căreia îi dai expresie prin fapte şi trăind-o ca pe un destin inexorabil. Din când în când, discuţiile dintre mama şi doamna Steinberg aveau un obiectiv mai precis, distinct, de prietenia care le lega: micul negoţ la care mama participa cu împletituri de lână, iar partenera ei cu felurite fleacuri venite din străinătate. După o astfel de târguială, de câte ori n-am auzit-o eu pe doamna Steinberg oftând şi cedând, neputincioasă: „Dumneata, doamna Coja, eşti mai evreică decât mine!”
Te pomeneşti!…
Ion Coja
NR – Text scris la începutul anilor 90 și publicat la Adrian Păunescu
A PIERDE NU ESTE UN MOTIV DE A NU LUPTA
de Gregory Conte – https://www.theoccidentalobserver.net/2024/11/22/losing-is-no-reason-not-to-fight
Totul este pierdut. Civilizația occidentală s-a terminat. Nu are rost să lupți împotriva ei. Îmbrățișează înfrângerea.
Aceasta a fost teza unui articol publicat aici pe The Occidental Observer în acest weekend. Scriitorul a susținut că lupta pentru viitorul rasei noastre nu are rost, pentru că nu va realiza nimic și nu va duce decât la tragedie personală.
„Nu ține seama de nimeni care îți spune să lupți. Nu este nicio luptă de purtat, deja am pierdut… Dacă începi să lupți, vei fi pur și simplu închis, îți vei pierde locul de muncă și, probabil, familia și sănătatea ta mintală.”
Nu sunt de acord. Am făcut acele lucruri și mă simt grozav.
Mi-am pierdut slujba, familia, o mulțime, o mulțime de bani. Am fost crescut cu o acuzație motivată politic, care mi-a luat aproape patru ani să o depășesc. Am fost atacat în stradă, trădat și mințit de autorități, investigat, percheziționat ilegal și așa mai departe.
Mulți oameni au suferit mult mai rău. Au trecut pe vreme grea de închisoare. Au pierdut mai mulți bani, au pierdut mai mult timp în instanță. Mulți dintre scriitorii de la această publicație au sacrificat mai mult decât mine.
Am realizat ceva în politică? Am slăbit puterea evreiască? A avut vreun efect asupra sănătății rasei noastre? Nu știu.
Ce știu este că sănătatea mea mintală nu a fost niciodată mai bună. Mă simt minunat. Îmi place să lupt împotriva puterii evreiești! Dacă ar trebui să am o slujbă normală și să nu spun niciodată ceea ce cred cu adevărat… atunci aș fi deprimat. Cunosc mulți alții care simt la fel. Ce valorează viața dacă nu poți lupta pentru ceva?
Deci scriitorul s-a înșelat total în privința asta. Dacă mai mulți oameni ar lua lupta împotriva puterii evreiești, sănătatea lor mintală s-ar îmbunătăți cu siguranță. Și dacă toți albii ar lua atitudine, puterea evreiască s-ar prăbuși chiar în ziua aceea.
În ceea ce privește noțiunea autorului că „am pierdut deja” și, prin urmare, nu ar trebui să facem nimic. Nu numai că concluzia este greșită, dar și premisa este greșită.
Nu am pierdut. Nu s-a terminat. Nu se termină niciodată până când tu și toată lumea ca tine vei muri. Istoria merge mai departe. Mai mulți oameni de luptat, mai multe imperii de construit și de distrus, mai multă artă și literatură de creat și de uitat, mai multe mai multe.
Faptul că oamenii pot cădea în astfel de argumente simpliste și care neagă istoria îmi spune că nu au educație în științe umaniste. Aceasta este o mare problemă în civilizația noastră în general, cu mult prea mult accent pe subiectele tehnice și statistici. Oamenii au devenit orbi față de „elementul uman”, adică moralul și voința. Ei văd un grafic al unei tendințe demografice și se gândesc „oh, linia albă este în jos, linia non-albă crește, prin urmare acest lucru va continua la nesfârșit până când vom muri cu toții”.
Ar ști mai bine dacă ar înțelege diferența dintre disciplinele tehnice și cele umaniste. Istoria se preocupă de ceea ce fac bărbații și de ce fac asta.
În fizică, puteți prezice cu acuratețe totală accelerația unui obiect în cădere, având în vedere gravitația Pământului și nicio rezistență. În istorie, știi ce s-a întâmplat numai după ce s-a întâmplat. Nu poți prezice viitorul cu acuratețe totală, pentru că trebuie să ții cont de intenția bărbaților.
Chiar dacă ai ști ce intenționează să facă toți actorii istorici, cunoașterea intențiilor altor actori i-ar determina pe alți actori să-și schimbe comportamentul și, prin urmare, rezultatul.
Americanii în special par să cadă în genul de defetism al scriitorului. Acest defect al caracterului nostru național este atribuit faptului că (cu excepția cazului în care ești sudic) țara noastră nu a luptat cu un inamic mai puternic din 1812.
Nu avem nicio memorie istorică de a fi pe partea mai slabă în vreo luptă. Excepțiile – Alamo, Bataan, Bastogne – sunt toate fie în afara memoriei vii și au apărut doar pentru că un inamic mai slab a atins pentru scurt timp superioritatea temporară. În ultimii optzeci de ani, tot ce au cunoscut americanii este superioritatea materială masivă în orice luptă.
Puțini dintre noi au suficientă experiență în sporturile de echipă pentru a ști cum este (și ce este nevoie) pentru a câștiga împotriva șanselor. Acesta este ceva ce trebuie să reparăm.
Primul pas este să înțelegi că nimic nu este niciodată fără speranță. Dacă doar lucrurile materiale ar conta – banii, armatele, resursele naturale, aparatele guvernamentale și media – istoria s-ar fi „încheiat” cu mult timp în urmă.
Sumeria sau Egiptul ar fi cucerit lumea și am fi sub călcâiele lor și acum. Nu s-a întâmplat asta, pentru că marile imperii se pot prăbuși și se prăbușesc, iar grupurile mai mici și mai slabe – dar mai motivate – le pot învinge pe cele mai mari și mai puternice.
Ar trebui să fie evident, dar pare necesar să o repet. Albii trebuie să țină lucrurile în perspectivă.
Ce german din vremea lui Cezar și-ar fi putut imagina anihilarea a trei legiuni doar o generație mai târziu sau cucerirea întregului imperiu în cinci secole?
Următorul pas este să identifici și să analizezi punctele slabe ale adversarului tău, apoi să le exploatezi în același mod în care ne-au exploatat punctele slabe. Am putea face asta. Majoritatea albilor pur și simplu nu încearcă.
Toată lumea are fie ceva bani de dat, fie ceva timp pentru a se oferi voluntari. Deoarece rezistența albilor împotriva puterii evreiești nu este bine organizată, sarcina este a fiecăruia dintre noi să ne dăm seama cum să-și pună contribuția să conteze. Aud în mod constant cât de buni suntem noi americanii în a lua inițiativa și ce individualiști suntem. Ei bine, demonstrează!
Deci nu. Nu s-a terminat. Evreii pot avea toți banii, toate agențiile guvernamentale, toate mass-media și tot vor pierde. Trăsătura care i-a adus la putere va fi distrugerea lor – aroganța lor monumentală. Pentru că pot fi orbți de puterea morală ascunsă a adversarilor lor.
Presupun că autorul viziunii distopice nu este un evreu sau un inamic politic care încearcă să ne coase defetismul în inimile noastre. Presupun că acţionează cu bună-credinţă. Dacă da, măcar a avut voința de a scrie un articol, indiferent cât de greșit ar fi și cât de dăunătoare este atitudinea lui pentru cauza noastră. Dacă ar fi crezut cu adevărat că totul este fără speranță, nu s-ar fi obosit să ridice stiloul.
El subliniază, pe bună dreptate, că sunt mulți șarlatani care încearcă să profite de durerea rasei noastre. „Există o industrie care vinde hopium [speranță folosită ca drog] omului alb”.
Într-adevăr. Se numește conservatorism. Conservatorii vor încerca să vă spună că „De data aceasta va fi diferit”, Trump va expulza pe toți ilegalii din Honduras, va pune oameni adevărați la conducerea ministerelor guvernamentale cruciale, va restabili ordinea în armată, va elimina mincinoși și hoți din mediul academic și alte o mie de lucruri.
Știm cu toții că Trump nu va face nimic din toate astea. Scriitorul are dreptate în acest sens. Nu există nicio speranță pentru conservatorism. Mii de scriitori, editori, manageri de fonduri, oameni de pe Twitter și agenții lor vând speranțe false oamenilor albi disperați. O fac de zeci de ani. Nu poți avea încredere în nimic din ceea ce spun ei, pentru că ei echilibrează întotdeauna adevărul cu ceea ce îi face plătiți.
Conservatorismul este o amăgire jalnică. Nu ne putem mulțumi cu nimic mai puțin decât răsturnarea completă a puterii evreiești în America și Occident. Nu are sens să speri la obiective mai mici, mai ușor de atins. Evreii ne văd pe noi, albii, ca pe o amenințare îngrozitoare și nu doresc să ne ofere concesii.
Suntem fie noi, fie ei în mintea lor. Singura opțiune pe care o avem este să le distrugem puterea puțin câte puțin. Și din moment ce ei au toată puterea materială, trebuie să avem voință mai puternică. Trebuie să ne dorim mai mult, indiferent de cost.
După cum a subliniat Adolf Hitler: “Când interesul propriu amenință să înlocuiască idealismul, observăm o slăbire imediată a forței care menține comunitatea. Când comunitatea se rupe, la fel cade civilizația. Odată ce lăsăm ca interesul propriu să devină conducătorul unui popor, legăturile ordinii sociale sunt rupte. Când omul se concentrează pe urmărirea propriei fericiri, el cade din Rai direct în Iad. (Mein Kampf, vol. 1, capitolul 11. Tradus de Ford)
Desigur, va fi o luptă îngrozitoare și istovitoare. Cu toții va trebui să ne confruntăm cu lucruri mult mai rele decât să ne pierdem locurile de muncă sau să mergem la închisoare. Va trebui să ne pregătim pentru durere și pierdere. „Îmbrățișează nebunia.” Va trebui să învățăm să iubim această luptă nedreaptă și inegală. Aceasta este singura speranță adevărată.
În cele din urmă, sunt aici pentru că îmi place să lupt. Chiar dacă nu este corect. Chiar dacă nu putem avea niciodată o luptă a unui alb cinstit și trebuie să luptăm cu evreii pe teren propriu, ca avocați sau manevre retorice ciudate. Este mult mai multă gândire și mai puțin efort fizic. Dar tot se luptă, pentru că ai un adversar care te urăște și te vrea sărac, închis sau mort.
Există un pericol real. Și nu un pericol stupid fără scop, cum ar fi săritul de pe clădiri sau supradozajul cu Benadryl. Aceasta nu este o simplă căutare a senzațiilor tari.
Lupta împotriva puterii evreiești este un pericol semnificativ și intenționat în urmărirea unor scopuri nobile. Îmi place și nu voi renunța niciodată la el.
Îi mulțumim doctorului MacDonald pentru tot ceea ce face. Au trecut 10 ani în această lună de când am ajuns să înțeleg chestiunea evreiască, mulțumesc în mare măsură acestui site web. Mulțumim tuturor scriitorilor și donatorilor The Occidental Observer. Mi-ai schimbat viața în bine.
Dacă înțelegeți problema puterii evreiești și starea lamentabilă a rasei albe, aveți de ales:
Alăturați-vă nouă în luptă. Sau nu ne sta in cale..
Cu permisiunea ”redacției” afișez aici un articol de pe incorect politic:
In Memoriam – Ursula Haverbeck – Apărătoarea Adevărului
”Sterie Ciumetti
Incorect Politic
Noiembrie 21, 2024
In Memoriam – Ursula Haverbeck – Apărătoarea Adevărului
Ursula Haverbeck 08.11.1928-20.11.2024
Și-a dat duhul Marea Doamnă a Revizionismului German, a plecat în lumea drepților. Cu strângere de inimă, câmpul de luptă de eliberare de sub teroarea sionistă va fi cu mult șubrezit. Rămâne o lume unde minciună este primită cu pietate și indiferență, unde mărturisitorii de adevăr și glasul celor care strigă în pustie este acoperit de strigătele gloatei și a cătușelor instituite oficinelor de ocupație sionistă.
Video Player
00:00
01:13
Unii dintre semenii noștri de zeci de ani tac din gură, zăbovesc sub tirania oamenilor mărunti care proclamă resemnarea si capitularea Europei, iar la polul opus există eroismul doamnei Ursula Haverbeck. Eroismul său este nobil, dăinuie si astăzi. A reiterat neîncetat de-a lungul vieții ei până a pus mâinile pe piept ” Holocaust nu a existat în Germania în nici un loc din Europa“… Aviz unor istorici români și unor colegi care se încăpățânează să afirme opusul, susținând doar jumătate de adevăr, anume că în România n-a existat holocaust.
Video Player
00:00
02:19
Nu te vom uita
Rugăciuni pentru sufletul rezistent al Ursulei Haverbeck (R.A.), care a părăsit această lume la vârsta de 96 de ani și s-a întors la Dumnezeu după o viață întreagă de slujire a cauzei adevărului, dreptății și eliberării de înșelăciunile globale, interculturale și trans-istorice impuse pe gât fiecărei societăți de pe Pământ de către jidovimea mondială.
„Bunica nazistă” și «ultima rămășiță a celui de-al Treilea Reich», a numit-o presa corporativă jidovească.
Respingem cu ferocitate calomniile, defăimările, denigrările calomniile și manipulările lor. Neînfricată și neînfrântă, Ursula a fost o eroină a dreptății.
Regina celor care spun adevărul. Revizionista renegată.
Cel mai vechi și mai acerb persecutat prizonier politic din lume, care, în iunie a fost condamnată la 16 luni de închisoare pentru „negarea Holocaustului”.
Și până în acest moment, când respirația i-a părăsit plămânii și sufletul i-a plecat în Rai, ea nu le-a dat Jidanilor nici un milimetru. A respins Holograma lor – așa cum fac toți oamenii care gândesc liber – și a apărat național-socialismul fără nimic care să semene de departe cu o trepidație.
Nu a cedat niciodată.
Nu s-a predat niciodată.
Sub cizma tiraniei și justiției ZOG în toată regula, ea și-a menținut verdictul și a trâmbițat, cu toată elocvența și sfidarea ei, că 6 milioane de oameni nu au murit; că versiunea evenimentelor despre cel de-al Doilea Război Mondial vândută omenirii de către jidani și Puterile Aliate este o abominație a ceea ce s-a întâmplat de fapt.
Dumnezeu să te odihnească în pace, Ursula. Vei trăi veșnic în fiecare suflet care respinge farsa holocaustică sau care admiră un tablou cu un anumit personaj istoric, care respinge supremația iudaică și refuză să dea înapoi în fața răului, spunând cuvinte de adevăr, ascuțite și dure, despoților înșelători cu pălărie mică.
Cine vrem să fim când vom crește mari? Tu, Ursula! Regina celor care spun adevărul! Nu ar fi cu adevărat o onoare mai mare decât să fim… Doar… Ca… Tine!”
https://www.incorectpolitic.com/in-memoriam-ursula-haverbeck-aparatoarea-adevarului-revizionism/?unapproved=83334&moderation-hash=6bc34e2718f27a6990ab49a19b1798aa#comment-83334
Chiar dacă ultimul meu comentariu nu a apărut(cel cu puncte-puncte și la final…SUCCES) pentru acest Chip de Înger, folosesc pentru a șaptea oară:
FIE-I MISIA ÎNDEPLINITĂ. :)
Acest mesaj, TREBUIE folosit la fiecare SPIRIT destrupat/eliberat, care se întoarce în….DIVINITATE.
P.S. Voi copia acest articol și comentariu și-l voi afișa pe blogul lui Coja, acolo am certitudinea că…apare.
SUCCES, LA-NȚELES :)