Dezastrul de la examene și lupta pentru putere a nulităților liberale din Ministerul Educației
Photo of Cimpoi Adrian Cimpoi AdrianUltima actualizare 08/07/20240 1.502 3 minute de citit
Membrii PNL își dau singuri la gioale-ntre ei și nu din cauza rezultatelor dezastruoase la evaluare așa cum pare la prima vedere ci din cauza luptei pentru putere. Vorbesc de un fost secretar de stat și de actuala ministră de la educație care-și dau la gioale în presă. Lupta pentru putere a acestor indivizi fără scrupule care au distrus totul în țara asta nu doar învățământul nu mă interesează pt. că sunt apolitic ci vreau să discut altceva: de ce sunt totuși atât de mulți elevi care an de an se înscriu la evaluare și totuși iau medii sub 5.
Spun că nu situația dezastruoasă e motivul adevărat al acestei lupte pentru pentru putere pentru că de foarte mulți ani se tot perindă pe la ministerul educației unul și altul de pe la toate partidele dar situația rămâne identică: foarte mulți iau sub 5 la evaluare și anume între 26% și 39%. Enorm de mult. De ce?
Păi hai să nu ne mai ascundem după deget și să dăm lucrurile pe față: elevii sunt varză. Da sunt varză și nu din cauza profesorilor. Dacă am lua la verificat situația reală a acestor elevi am constata un lucru simplu că ei nici nu prea vin la școală, au absențe nemotivate cu sutele și nici nu învață, vin doar pe la sfârșit de an ca să se milogească să treacă.
În aceste condiții directorii ca să nu dispară clasele fac presiuni asupra profesorilor ca să fie trecuți împotriva legislației care spune clar că acești elevi sunt repetenți. Cred că treaba cu dispariția claselor este un motiv absurd pt. că e relativ acest lucru, acest lucru se întâmplă de obicei la FR-uri și da pot dispărea unele clase dar se reînființează altele pentru că dintr-o clasă întreagă dacă vin 1-2 la ore restul lipsesc integral. Prin urmare acești elevi de foarte mulți ani trec prin școală ca gâsca prin apă de milă sau din tot felul de interese obscure inclusiv prin șpagă iar când ajung la evaluare evident apare și rezultatul real al acestora.
Acum stau și mă întreb de ce să nu-i lăsăm repetenți? Ne plângem că nu mai avem elevi și dispar clase… Păi dacă respectăm legea și ăștia 26%-39% n-ar mai trece de milă atunci am avea și elevi. Nu vii la școală, mai vii și la anul… până te hotărăști să fii prezent și la ore pt. că scopul educației până la urmă este să obții niște competențe dar dacă nu vii la școală competențele sunt zero. Mila nu are ce căuta în această ecuație. Dacă îți este milă atunci tu profesor prin fapta ta aprobi ca acel elev mâine să ajungă prim-ministru sau medic… O fi bine? O fi rău? Te las pe tine profesor să judeci acest lucru. Cei 26%-39% care nu iau sub 5 la evaluare nu mai au ce căuta în evaluare.
Să REPETE școala până deprind competențele necesare. Dacă legea spune că la 60 absențe nemotivate la primar ești repetent atunci repetent să fii. Dacă legea spune că de la 100 de absențe nemotivate în sus la gimnaziu, liceu… ești repetent, atunci repetent să fii. Dacă legea spune că dacă lipsești nemotivat de la o materie peste 50% din numărul total de ore din acel an ești repetent, atunci repetent să fii. Puneți absențe conform frecvenței acestora așa cum spune legea și nu cum vă instigă anumiți directori să nu mai puneți absențe. Nimeni nu trebuie să mai treacă din milă niciodată pentru că altfel ne batem joc singuri de viitorul nostru. Nicăieri nu scrie că e obligatoriu să treci clasa.
Nicăieri nu scrie că e obligatoriu să termine 8 clase. Nicăieri nu scrie că e obligatoriu să termine 12 clase. Țara are nevoie și de ciobani, măturători pe stradă etc De unde-i luăm? De la facultate? Repetenții au pretenții, ei vor acum prim-miniștri, medici, primari… Opriți această mizerie. Nimeni nu trebuie să mai treacă decât dacă are într-adevăr competențe, competențe pe care le obțin venind la școală nu stând acasă sau mai rău plecând în străinătate și lasă că profesorul mă trece că așa e ordinul…
Treaba cu bacalaureatul, este o pproblemă de testare a absolvenților de liceu. Exigența la corectarea tezelor și la răspunsurile orale este o condiție absolut obiectiv-necesară.
Faptul că procentul de promovare a acestui examen nu este satisfăcător nu trebuie să fie o anormalitate. Este chiar bun pentru a se cunoaște cui trebuie acordată Diploma de liceu, Societatea va avea încredere în acesti tineri și speranțe de viitor.
În comunism se ajunsese prin justificarea că învățământul este un act social de masă. Nu conta pe cine va pune de încredere să servească ca lideri politici,administrativi.
Atunci criteriul fundamental era originea socială pentru promovarea tuturor cadrelor. Chiar dacă era un semianalfabet era cu cele mmai multe șanse de a fi lideri în conducerea tuturor serviciilor sociale. Aceștia erau dresați pentru a aplica principiile regimului comunist:lupta de clasă, colectivizarea, critica și autocritica, acuzatori ai celor care aveau curaj de a propune alte regulii pentru ridicarea economică,sau .
Dacă printre ce i nepromovați prin bacalaureat, sunt cei care se drogau,cei care refuzau să învețe,aveau cu totul alte preocupări decât școala.
Sunt și mulți unde au aptitudini spre activități direct practice și care nu înțeleg limbajul teoretic. Crima legii noi a învățământului este aceea că s-au desfințat scolile profesionale de meserii cu practică directă în muncile sociale.
Se pare că această lege a stabilit din nou un învățământ de masă și nu de calitate..
Mai grav că a scos istoria româânilor din școală și a introdus istoria mincinoasă a evreilor,obiectul sexualității,adică a tot ce avea mai de preț poporul ales.
Nu va faceti probleme, oricat de prosti ar fi elevii vor fi admisi si inscrisi la facultati asa cum se intampla deja in SUA. Vor fi viitorii medici, arhitecti, profesori si academicieni de maine cu diplome in regula si cu doctorate peste doctorate.
Cand parintii lor vor ajunge sa depinda de capabilitatea si profesionalismul lor abia atunci isi vor lua rasplata pe care o merita. Totul se plateste doar noi ne facem ca nu pricepem, victimele de la plandemie au fost posibile datorita generatiilor de medici iesiti dupa admiterile cu japca la medicina din anii 2000-2010. Au iesit criminali ahtiati dupa bani de pe bancile facultatilor de medicina.
COLEGIILE DIN SUA ÎNCERCĂ SĂ MĂRĂSCĂ ÎNSCRIERILE ADMITÂND STUDENTI CARE NICI NU AU APLICAT
Postat de Mike LaChance marți, 9 iulie 2024
https://legalinsurrection.com/2024/07/colleges-try-to-increase-enrollment-by-admitting-students-who-didnt-apply
Știi că lucrurile stau rău în învățământul superior, când școlile trebuie să fie creative pentru a găsi noi studenți.
The College Fix raportează:
Colegiile își propun să crească numărul de înscrieri prin admiterea studenților care nu au aplicat
Pentru a combate tendința de scădere a înscrierii la facultate, unele universități oferă admitere studenților care nici nu au aplicat.
Prin noua practică de admitere directă, instituțiile de învățământ superior identifică studenții în funcție de realizările lor academice, locație și alți factori – și le oferă admiterea la școală, fără a fi necesară inscrierea la admitere.
Colegiul Washington și Jefferson, o instituție privată din Pennsylvania, a văzut rezultate pozitive după ce a început admiterea directă în urmă cu doi ani, relatează Pittsburgh Post-Gazette.
Tracey Sheetz, vicepreședinte pentru înscrieri, a declarat că colegiul a adoptat noua metodă pentru a „întâlni studenții acolo unde sunt astăzi”.
„Nu mai sunt studenții care vor sta și vor completa cu creionul o cerere de hârtie de cinci pagini. Trebuie să facem un proces mai ușor și mai accesibil”, a spus Sheetz.
Alții, inclusiv Universitatea Robert Morris, Universitatea Point Park și Colegiul Allegheny din Pennsylvania oferă, de asemenea, admitere directă unor studenți, potrivit raportului.
Profesorul Taylor Odle de la Universitatea din Wisconsin-Madison a declarat ziarului că practica crește numărul de înscrieri și economisește bani atât pentru elev, cât și pentru școală.
„Când ne gândim la aplicație ca pe o barieră structurală, aceasta reduce această barieră pentru studenții care sunt cel mai probabil să cadă pradă acelei bariere…”, a spus profesorul de politică educațională.
„De asemenea, este demonstrat empiric că crește numărul de înscrieri. Dacă faci mai ușor să intri la facultate, ar trebui să ne așteptăm ca mai mulți oameni să se înscrie la facultate.”
Un număr de colegii raportează cereri și înscrieri mai mici decât cele așteptate, inclusiv Universitatea Harvard. Alții spun că se așteaptă la același lucru în această toamnă și dau vina pe problemele recente cu formularul de cerere gratuită pentru ajutor federal pentru studenți, potrivit The Columbus Dispatch.
Superficial!
Exista documentatie cu obiective didactice, pe sedinte, ore, clasa, semestru, an de studiu!
Pe unii nu-i duce mintea, asta este o reglare biologica, procentul nu ar fimare si este constant, a fost si scoala on-line cauzata de pandemie, plus alte cauze, care nu exclud neimplicarea dascalilor!
Daca îi lasi repetenti ti se intoarce-n cap tie: program de pregatirea corijentului, examen, timpul tau afectat samd…
Si pana la urma trebuie sa fie cineva sa ia si vaca de lanț, sa sape santul unde masina automatizata nu poate executa lucrarea!
*Știti ce-i curios? Mai toti su smartfon si stiu sa asculte muzica rap, hip-hop, filme deokeate, au cont pe Facebook stiu sa injure si sa critice din spatele dispozitivului! In rest #Vrem o țară ca afara! Masa de manevra, captiva!
„”””Dacă îți este milă atunci tu profesor prin fapta ta aprobi ca acel elev mâine să ajungă prim-ministru „””
Ha, ha…:)))))))))
Orice asemanare cu realitatea e pura intimplare, evident :)))))