Ministerul Diasporei
Mini-Ministerul Romanilor de Pretutindeni
Infiintarea unui (semi)Minister al Romanilor de Pretutindeni in cadrul Ministerului de Externe, este un (semi)pas in directia satisfacerii cerintei organizatiilor romanesti pentru crearea unui asemenea minister DEPOLITIZAT, cerinta care dateaza tocmai din 2001 (veziSocietatea Romaneasca Globala). Am asistat deja la o perioada sumbra in care fostul Departament al Romanilor de Pretutindeni devenise o institutie de propaganda de partid si, implicit, de dezbinare a romanilor din afara granitelor. S-a mers atat de departe incat insusi seful acestui departament a fost fondator al filialei “Diaspora” a principalului partid de guvernamant, impreuna cu deputatii de Diaspora ai aceluiasi partid. Inevitabil, aceasta politizare excesiva a condus si, daca nu se restrange implicarea politicului in viata comunitatilor, va conduce la fenomene nedorite de dezbinare si distrugere a coeziunii dintre romani. Ca urmare a exodului masiv si al instrainarii unei mari parti a populatiei prin modificarile teritoriale impuse Romaniei de catre forte potrivnice din afara ei, s-a ajuns de la o concentrare zonala, la globalizarea natiunii romane. In consecinta, in strategia generala de dezvoltare nationala, numele ROMANIA trebuie sa capete un inteles extins, de la teritoriu administrativ, la acela de complex national alcatuit din teritoriul national (teritoriul de formare si dezvoltare al poporului roman), populatia aferenta acestui teritoriu si natiunea romana raspandita in afara acestui teritoriu.” Din descifrarea acestui concept, s-ar putea identifica directiile de actiune ale mini-Ministerului Diasporei, astfel ca problemele destul de complexe datorate diversitatii societatii romane de peste hotare sa fie rezolvate profesionist, eficient, dar si cu maximum de economie bugetara. In cazul comunitatilor stabile si a Basarabiei, politica trebuie sa fie una de cicatrizare a ranilor pricinuite de dezbinarea mai ales politica de care vorbeam mai sus, de unificare a fortelor pro-romanesti si pro-unioniste basarabene, dar si de gasire a formelor de cointeresare, inclusiv financiara, printr-o forma de colaborare si incredere cu statul roman. 2. Migratia temporara, monitorizarea discriminarii si incalcarea drepturilor omului impotriva cetatenilor romani, asigurarea asistentei juridice si inteventii umanitare in cazuri de criza. 3. Sprijinirea culturala a comunitatilor din intreaga lume prin intermediul ICR sau prin preluarea atributiilor externe ale ICR. Poate ca aceasta linie este o ramasita a vechii doctrine a fostului director al ICR care avea oroare de tot ce este romanesc si care considera ca romanii trebuie sa se descotoroseasca de scheletul lor din dulap, Eminescu. Prin modul de “promovare” al unei asemenea culturii romanesti de inspiratie externa nu se poate spera ca Romania sa devina cunoscuta peste hotare prin propriile sale valori autentice si nici sa fie apreciata. ICR se bucura de o structura externa stufoasa de directori, directori adjuncti si referenti cu rang diplomatic dand senzatia ca, prin acest gen de organizare, ICR-ul este o institutie clientelara pentru satisfacerea unor interese de casta. Ca membru de peste 20 de ani al diasporei romanesti, locuind intr-o mare comunitate ca cea din Los Angeles, pot spune ca efectul cultural in viata spirituala a romanilor promovat de Romania prin ICR este absolut nul. Practic, ICR nu exista in constiinta romanilor, cu atat mai putin in vederile americanilor. Romania are nevoie de o expunere activa si pozitiva in strainatate, iar aceasta expunere se face cel mai eficient prin prezenta comunitatilor si a implicarii lor, inclusiv culturala, la viata sociala din tarile in care se afla. Personal, consider ca ICR, care a pendulat intre Presedintie si Parlament, cheltuind in mod ineficient banul public in activitati fara impact perceptibil la nivelul comunitatilor romanesti, trebuie sa devina departament al mini-Ministerului pentru Romanii de Pretutindeni. Sper ca cele trei directii de activitate pentru un Minister al Romanilor de Pretutindeni, pe care le-am sugerat, sa ajunga intr-o buna zi pe masa de lucru a ministrului de specialitate si sa fie luate in consideratie, dincolo de interesele politice.
NOTA REDACȚIEI Deschidem prin acest text o discuție-dezbatere privind proiectul de MODIFICARE A CONSTITUȚIEI ROMÂNIEI. Guvernul și Parlamentul nu trebuie lăsați să facă de capul lor acest proiect. Au făcut o Constituție proastă în 1991, alta și mai proastă în 2003. Nici o speranță că nu vor recidiva. Trebuie să ne gândim (1)la modificările de care avem nevoie și (2)la ce trebuie făcut pentru ca aceste modificăi, propuse de societatea civilă, să fie luate în seamă în Parlament. Vom căuta postul sau posturile TV dispuse să găzduiască cu bună credință asemenea dezbateri. Nu mă aștept să găsim așa ceva, va trebui să apelăm la Televiziunea online. Aștept implicarea celor care vizitează acest site. Mai ales cu idei privitoare la cele două obiective enunțate mai sus. |
ION COJA,Burlacu eroi anticomunisti pentru Romania.Va vom da TELEVIZIUNE! VOTATI PATRIOTII!
http://www.youtube.com/watch?v=ccjR922mRW8
Domnule Popescu,multe proiecte legislative de pe pagina dvs sunt utile,bune de luat in seama analizate,si propuse in plenul Parlamentului.
Pacat ca exagerati cu ideea de unire,cand se stie in ce lume traim,in ce realitati istorice si geografice,cum saboteaza NATO, SIS,FSB-ul si MOSSAD-ul Unirea Basarabiei cu Romania: crime(7 aprilie 2009), asasinate stradale,medicale(Leonida Lari),accidente rutiere(Aldea Teodorovici)si alte tactici CEKA KGB GRU sovietic.
Nu eu amenint pe nimeni,ci constat amenintarea KGB-ului si pericolul la care se expun unionitii romani nationalisti din Basarabia.
in acest caz,ASUMATI-VA RASPUNDEREA domnule Popescu!
Mi-o asum.
in acest caz VA RESPECT pentru ca va asumati riscurile.
cine-si asuma riscurile in viata,castiga de obicei.Eu prefer sa nu imi asum riscuri majore(Unirea cu Basarabia este un risc foarte mare la care se expun patriotii).
Cine risca intr-o afacere,poate castiga bine.Cam asa e in viata,insa fiecare actioneaza in alt mod.
http://nicadortalpes.blogspot.ro/
domnule Popescu,o Unire intre Romania si Basarabia ar insemna o Revolutie,o schimbare radicala in aceasta provincie,ca nu-i zic tara(Republica Moldova),provincie izolata.Iar in revolutie mor si oameni.In acest caz va trebui sa va asumati RASPUNDEREA si mortii,ranitii.La 7 Aprilie 2009 au fost morti,si a avut loc o schimbare radicala in societate.In primul rand de mentalitate.
Asumati-va raspunderea pentru ceea ce scrieti si faceti.In Basarabia KGB-ul n-a disparut si este mult mai puternic decat era in anii 90 dupa 1992.Eu v-am vorbit de scenariul pus in aplicare de KGB,prin dinamitarea secuimii(azi Cibi Barna ungurul a mers la Chisinau pentru a se vedea cu Pascaru,comunist de-al lui Voronin),dar vad ca putin va pasa de aceste lucruri,si acuzati pe altii ca sunt KGB-isti.
http://nicadortalpes.blogspot.ro/
Domnule Popescu mintiti si va spun si de ce.
In primul rand pentru ca Uniunea Europeana(deci si spatiul SCHENGEN) nu va pune ,,UN GARD DE SARMA GHIMPATA,,precum spuneti intre romanii din Romania si Republica Moldova,ca state separate.Dimpotriva SCHENGEN,inseamna lipsa totala a vreunei granite.Poate confundati USA cu UE si Spatiul Schengen.Mergeti din Germania in Olanda,sa vedeti ca nu e nici o granita.
Apoi dvs sunteti fara raspundere in privinta Basarabenilor,pentru ca v-am spus clar planul desconspirat inca din 1989 al Ocultei intalnite la Malta: daca Basarabia se va uni cu Romania,Romania o sa fie stearsa de pe harta,inclusiv si prin agentii maghiari de sorginte KGB-ista.Astazi daca Republica Moldova se uneste cu Romania,vor avea liber agentii gagauzi,rusii din Balti ori maldavenistii lui Pasat si Pascaru,sa treaca granita inexistenta direct la Mihail Kogalniceanu ori Deveslu,sa arunce in aer bazele militare americane.Sau dvs veti spune ca SRI-ul va aresta imediat si va ,,deratiza,, zona de maldavenisti si SIS-isti,KGB-isti,si FSB-isti.Daca arestezi mai multe de o mie de persoane,vei afecta peste o un milion de oameni.Uitati-va pe Facebook: fiecare are cam 1000 de prieteni in medie.Ori in Basarabia un milion de oameni,este o treime din populatie.65 la suta sunt romani,cu restul 35 la suta ce facem?dar dintre romanii astia 65 la suta,doar 7 la suta vor unirea cu Romania,de asta ce mai spuneti?Dvs nu vreti sa acceptati realitatea,si PUNETI IN PERICOL viata basarabeanului credincios crezului romanesc. Daca zece mii de romani ies in strada in Chisinau si cer Unirea,vedeti foarte bine cum multi sunt raniti de KGB-istii ordinari maldavenisti de-ai SIS-ului ori Pasat-Pascaru-Voronin-Tkaciuk,care contra-manifesteaza.
Este o nebunie ceea ce sustineti si faceti.
@Nicador Talpes
Domnule, pana sa vina alti agenti KGB, vad ca dumneavoastra actionati ca unul din ei in folosul Rusiei si rusofililor din Basarabia.
Vorbiti de Europa fara granite, deci sunteti un adept al globalizarii.
Cat despre Basarabia, presupun ca si pe aceasta o vedeti inclusa intr-un spatiu fara granite, dar ala asiatic calauzit de steaua rosie a Kremlinului.
Parerea mea despre „ocultele” si „invazia” de basarabeni, gagauzi, rusi si KGB-isti care vor veni sa faramiteza Romania, cu care tot amenintati, doar, doar veti speria pe cineva, este ca astea se pot defini cu un singur cuvant: „paranoia”.
domnule Popescu,iti arati adevarata fata,eu am vorbit respectuos si civilizat cu dumneata,nu ma obliga sa schimb foaia.
Eu nu am amenintat cu nici un KGB-ist,ci KGB-istii din actuala ,,Republica Moldova,, actioneaza si ameninta,iar daca-si pierd privilegiile sunt in stare de asasinate ca si cazul Doinei Aldea Teodorovici,ucisa in stil CEKA KGB GRU sovietic.
Imi vorbesti ca as fi adeptul globalizarii,si al UE.Domnule eu vorbesc ceea ce se intampla acum pe planeta,de spatiul Schengen,nu vorbesc ,,CE AS VREA IDEAL SA SE INTAMPLE,,ca asta nu intereseaza pe nimeni.Ori traiti intr-un vis frumos,unde curge lapte si miere la robinet,ori dvs va tineti de glume.
Nu de alta,dar pe pagina dvs,am gasit multe proiecte BUNE si UTILE,de aceea ma mir ca nu observati ca NIMENI,dar absolut nimeni nu doreste si saboteaza,ucide(vezi 7 aprilie 2009),maltrateaza,raneste,ideea de unire,si pe acei unionisti.
Mie imi ajung cazuri de , Leonida Lari ucisa de KGB-isti,de Aldea Teodorovici,dar vad ca dvs mai vreti eroi.Si nu eu amenint domnule,te rog sa fii respectuos,daca vrei sa ai respect,ci lucrurile astea
CHIAR SE INTAMPLA SI S-AU INTAMPLAT! e o realitate pe care o constat,nu o amenintare!
http://nicadortalpes.blogspot.ro/
Repet, deoarece vad ca mesajul n-a aparut.
@Nicador Talpes
Domnule, integrarea Basarabiei in UE este propaganda anti-unionista. Este promovata de cei care doresc sa conduca (presedinti, prim ministri, etc, etc, etc) aceasta provincie romaneasca lipsita de resurse, de potential de crestere economica, spoliata de identitate.
Este o propaganda perversa pentru mentinerea unei zone gris in aceasta marigine de Europa, in care Rusia sa-si dezvolte influenta si apoi sa ameninte.
Ardoarea cu care sustineti lepadarea de Basarabia imi ridica mari semne de intrebare asupra adevaratelor dumneavoastra intentii romanesti … sau poate a lipsei de cultura nationala.
Niciun roman nu-si poate lasa de izbeliste fratii.
Cat despre Basescu, mai vedeti care-i parerea lui despre suveranitate si cantariti-i exact spusele: “Romania trebuie sa cedeze din suveranitate pentru intarirea UE”.
Daca asta inseamna pentru dumneavoastra patriotism, atunci eu nu voi putea sta niciodata la aceeasi masa de discutii pentru a colabora in folosul Romaniei ca provincie a Europei federale. Cu atat mai mult cu cineva care promoveaza ridicarea unui gard de sarma ghimpata pe malul Prutului intre conationali romani.
Pentru comentariile de mai jos:
PATRIOT VIRGIL MAGUREANU DESPRE LEGIONARI :
,,MI-AR FI PLACUT SA-L INTALNESC PE HORIA SIMA,,
http://nicadortalpes.blogspot.ro/2013/01/patriot-virgil-magureanu-mi-ar-fi.html
Daca va e asa de drag, infiati-l. Cu cite procente va creste pensia? Sau e in functie de nr de postari?
Stelica, 27 de postari din 50 inseamna 54%. Crezi ca-i usor?
Intr-adevar, Asztalos spune „MI-AR FI PLACUT SA-L INTALNESC PE HORIA SIMA” insa dvs OMITETI sa ziceti MOTIVUL pentru care Imre Asztalos dorea acea intalnire cu Horia Sima> Anume pentru ca stia el ca Horia Sima ar fi fost complice la uciderea lui Zelea Codreanu. Probabil ca daca ar fi avut loc acea intalnire Imre Asztalos l-ar fi propus pe Horia Sima sa fie decorat de Ion Iliescu.
Mai aveti multe „dovezi” despre „eroismul” lui Imre Asztalos alias Virgil Magureanu?
De unde stiti ca sta era motivul? L-ati intrebat pe Astalos?
Impartasiti cumva acea idee nascuta in hrubele securitatii?
Chiar nu era necesar sa loviti, prin sugestie, si d-voastra in ceea ce Neamul asta a avut mai sfant.
MOTIVUL e spus chiar de Imre Asztalos chiar la cateva secunde distanta dupa fraza „MI-AR FI PLACUT SA-L INTALNESC PE HORIA SIMA”.
Revede-ti, va rog, video clip-ul.
Apropo: eu nu cred NIMIC din ceea ce-a spus si/sau inca mai spune Imre Asztalos.
Ce vorbesti domnule de Virgil Magureanu?Este patriot?Nu e unul dintre cei care a participat la Falimentul;ARO;Domnilor nu vorbiti prosti si informativa mai bine despre unele persoane.
Domnilor sa nu ne consumam energia pe trecutul lui Magureanu,ci sa vorbim despre ceea ce putem face:
-o televiziune online pentru patriotul Ion Coja,in apartamentul vreunui apropiat,si cu sprijinul Simonei Marcela Fica,patrioata care lupta pentru drepturile omului
-modificarea constitutiei,pentru recrestinarea poporului roman,pe articole.Acest lucru doar juristii experti ar putea s-o faca.Propun pe Lucian Bolcas
http://nicadortalpes.blogspot.ro/
„Domnilor sa nu ne consumam energia pe trecutul lui Magureanu,ci sa vorbim despre ceea ce putem face”
Ce-am mai putea face cu sfaturile/ideile dvs daca v-ati consumat atata energie aparand trecutul „eroic” al lui Imre Asztalos alias Virgil Magureanu?
Cand vi se cer DOVEZI o intoarceti ca la Ploiesti si cereti imperativ „sa nu ne consumam energia pe trecutul lui Magureanu”.
Cred ca e timpul sa primiti si dvs sfatul sa nu ne mai INTOXICATI cu falsi eroi pentru ca altfel riscati sa va epuizati intreaga energie la modul cat se poate de gratuit.
Cu bine,
Constantin Dobre
iata dovada ca Virgil Magureanu este pentru Romania,spune adevarul in privinta legionarilor,ca nu ei au devastat regimul iliescu,si nici Piata Universitatii:
http://nicadortalpes.blogspot.ro/2013/01/patriotul-virgil-magureanu-spune.html
Am privit cu atentie.
Imre Asztalos nu absolva TOTAL legionarii ptr ca adauga ca a fost posibil sa fi fost si legionari insa „doar tangential”.
De retinut insa faptul ca acelasi Asztalos a dorit sa sublinieze”SLABA PERFORMANTA” a SRI in raport cu „alte servicii concurente”.
Alt punct importanta care miroase a MINCIUNA de la distanta: ca el nu la informat pe Iliescu ca era o „lovitura de stat legionara”, informatie dupa care Ion Ileiescu si-a calibrat spech-ul de condamnare al Pietii Universitatii. De la cine altcineva sa se inspire Ion Iliescu daca nu tocmai de la vechiul lui coleg de conspiratie pentru lovitura de stat din decembrie 1989?
ADEVARUL este ca Asztalos o cam balbie penibil in acest interviu dupa parodiat „talharul striga talharii”!
domnule din nou te afli in eroare:
ION ILIESCU a vorbit de o REBELIUNE LEGIONARA,FASCISTA a GOLANILOR DIN PIATA UNIVERSITATII IMPOTRIVA DEMOCRATIEI FSN.
Inspirandu-se NU de la Virgil Magureanu,precum banuiti eronat,ci de la MICHAEL SHAFIR,deci ISRAELUL nu Virgil Magureanu!
ia vezi aici dovada:
http://roncea.ro/2011/09/07/cu-ce-sperante-blocheaza-george-soros-proiectul-rosia-montana-dupa-macedonia-reteau-cu-numele-de-soros-vrea-sa-cumpere-pe-nimic-kosovo-pentru-minele-de-carbune-zinc-crom-aur-argint-si-nichel/
CITEZ,, In aceeasi perioada, Michael Shafir deja intocmea Rapoarte la RFE despre tinerii Pietei Universitatii si pericolul “intoarcerii radicale”. Nu am cazut in plasa bisnitarului transpirat.,,
Esti cumva un fost SECURIST? ca vad ca prea i-l slavesti pe imputitul de MAGUREANU.Termina domnule cu astea sau crezi ca altii nu stiu ce sa intimplat?
vreti documente?va dau documente care atesta adevarul:
http://nicadortalpes.blogspot.ro/2013/01/documente-dovadacare-atesta-faptul-ca.html
Apa de ploaie!
SRI NU era echidistant fata de partidele politice. SRI era al FSN.
Asti-as „dovezi” care sa va permita sa sustineti ca Imre Asztalos a fost EROUL care-a salvat Romania?
Si apropo, spuneti: „Silviu Popescu Cada,si-a declarat deschis dragostea pentru Militaru Nicolae,in mod public pe internet”
Vreti sa da-ti link-ul si textul exact al lui Silviu Popescu din care sa reiasa concluzia la care-ati ajuns privindu-l pe „Silviu Popescu CADA”?
Virgil Magureanu a fost ambasadorul Serviciului Roman de Informatii in martie 1990,la crearea acestui serviciu secret romanesc.Adica liderul.Desi Serviciul s-a creat in 26 martie, in 15 martie,tot el a salvat Romania de un Kosovo numit Republica Targu Mures.Nu stiu cine si-ar fi dorit atunci asa ceva,probabil Laszlo Tokes,DUNA TV,Budapesta,Soros din America,evreu ungur fanatic.
Insa azi vorbim de Romania ca STAT NATIONAL UNITAR SI INDIVIZIBIL.Daca Magureanu nu salva Romania atunci in 1990,vorbeam de Republica Tg Mures,Republica STREHAIA,Republica Banat,Republica Romania,unita cu judetul Cahul si o parte a Basarabiei.
Decat o harta ciuntita,mai bine Romania asa cum e azi.E adevarat ca am pierdut Basarabia,insa acum o putem ajuta prin INTEGRAREA IN UNIUNEA EUROPEANA ca stat independent.Alta solutie nu exista.
Iubim Basarabia,insa in termeni practici.Ei trebuie sa fie un succes,sa acceseze fonduri europene si sa isi dezvolte tarisoara.Unirea nu este posibila azi,statutul Romaniei de membru NATO interzice acest lucru.
bine,veti spune ca si Germania de vest a fost membra NATO.Va voi raspunde scurt: Germania de est(Honeker) nu e Republica Moldova:aici sunt etnici rusi in Transnistria,gagauzi fanatici anti- Romania,si Moscova va putea arunca in aer NATO prin acesti agenti ,din interiorul NATO,prin Unirea Basarabiei cu Romania.Germania de est era populata de GERMANI nu de rusi,gagauzi,ucraineni…………..
continui cu detalii: cum va putea ROMANIA si NATO sa deratizeze zona Transnistria de atatea arme? voi poate nu stiti,dar satele romanesti din jurul transnistriei,pe unde a trecut frontul in 1992 in acel razboi Moldova-Rusia,sunt plin de arme,mitraliere,grenazi ….chiar in curtile oamenilor,pe unde a fost frontul contra lui Smirnov.Sate precum Dubasari,Causani,orase ca Tighina,si altele.E imposibil sa deratizezi asa zona,ar trebui expulzati din Republica Moldova de azi cel putin zece mii de agenti fosti KGB,FSB,cu tot cu familiile lor,si asta ar insemna ca Romania mare(cu Basarabia)sa fie vinovata de deportari,genocide,ca in 1941.Deportarea in massa se califica azi la ONU ca o crima de razboi.
Ori Romaniei nu-i arde de asa ceva! asta ca sa inteleaga si domnul Popescu,cum gandeste SRI-ul,Basescu,Magureanu,Larry Watts,Mark Gitenstein si ambasada USA la Bucuresti.
„Virgil Magureanu a fost ambasadorul Serviciului Roman de Informatii in martie 1990,la crearea acestui serviciu secret romanesc.Adica liderul.Desi Serviciul s-a creat in 26 martie, in 15 martie,tot el a salvat Romania de un Kosovo numit Republica Targu Mures”
Desi nu era seful, ma rog, „ambasadorul” nici unui Serviciu Roman de Informatii continuati sa sustineti ca „el”, Imre Asztalos alias Virgil Magureanu, ar fi „salvat Romania”. Cred c-a venit timpul sa veniti si cu ceva probe, nu doar cu vorbe. Ce anume a facut Asztalos?
@Nicador Talpes
Domnule, integrarea Basarabiei in UE este propaganda anti-unionista. Este promovata de cei care doresc sa conduca (presedinti, prim ministri, etc, etc, etc) aceasta provincie romaneasca lipsita de resurse, de potential de crestere economica, spoliata de identitate.
Este o propaganda perversa pentru mentinerea unei zone gris in aceasta marigine de Europa, in care Rusia sa-si dezvolte influenta si apoi sa ameninte.
Ardoarea cu care sustineti lepadarea de Basarabia imi ridica mari semne de intrebare asupra adevaratelor dumneavoastra intentii romanesti … sau poate a lipsei de cultura nationala.
Niciun roman nu-si poate lasa de izbeliste fratii.
Cat despre Basescu, mai vedeti care-i parerea lui despre suveranitate si cantariti-i exact spusele: „Romania trebuie sa cedeze din suveranitate pentru intarirea UE”.
Daca asta inseamna pentru dumneavoastra patriotism, atunci eu nu voi putea sta niciodata la aceeasi masa de discutii pentru a colabora in folosul unei provincii a Europei federale. Cu atat mai mult cu cineva care promoveaza gard de sarma ghimpata pe malul Prutului intre conationali romani.
Virgil Magureanu a vazut spre deosebire de Mircea popescu,harta facuta la MALTA in 1989:
-daca Romania se va uni cu Basarabia,ungurii din secuime,agenti KGB se vor inarma si vor forma un Kosovo in Ardeal.Tiganii din Strehaia vor primi parasutat armament de la NATO si vor crea un stat tiganesc european,pentru toata Europa.Sapte state in Romania,dupa modelul Jugoslaviei.
Harta era din 1989,iar Magureanu Virgil a impiedicat pe toate caiile Unirea cu Basarabia(desi Mircea Druc o dorea si Snegur),pentru a salva ROMANIA: ungurii UDMR au ajuns parlamentari si in Guverne apoi peste ceva timp,si astfel am salvat Romania suverana.
SCENARIUL ESTE VALABIL SI AZI!! De aceea Unirea cu Basarabia NU va avea loc niciodata,cel putin daca nu incepe vreun razboi mondial.
SRI,Basescu,si altii prefera Romania stat suveran,indivizibil,decat faramitat in sapte state.
Plus ca statutul de membru NATO ne interzice in mod direct si sa abordam o modificare de frontiera.
Nu inteleg de ce va agitati atat cu Unirea Basarabiei! dand si sperante la basarabenii nostrii,le vom face un si mai mare rau,cand situatia e exact pe dos!!! chestiunea cu aderarea la UE a Moldovei e altceva.
http://nicadortalpes.blogspot.ro/
Cu privire la „meritele” lui Magureanu, nu credeti ca lucrurile au stat chiar invers? Nu Imre Asztalos alias Virgil Magureanu ci Iulian Vlad a actionat pentru salvarea Romaniei.
Sunt de acord ca atat Iulian Vlad cat si Imre Asztalos (VM) au vazut acea faimoasa harta numai ca actiunile celor doi au fost total diferite: Iulian Vlad impotriva impartirii Romaniei conform acelei harti si Imre Asztalos in sensul punerii in practica a ruperii Tarii conform aceleiasi harti.
„Harta era din 1989,iar Magureanu Virgil a impiedicat pe toate caiile Unirea cu Basarabia(desi Mircea Druc o dorea si Snegur),pentru a salva ROMANIA”
Asa este, numai ca Imre Asztalos nu a facut-o pentru a „salva” Romania ci pentru a da SATISFACTIE TOTALA rusilor pentru a nu pierde Basarabia si a permite acestora sa jefuiasca TOATA Romania si nu pe bucati (ar fi fost mai greu).
Pe de alta parte NU EXISTA dovezi, trecute sau prezente, care sa arate ca Asztalos a actionat impotriva ungurilor care au revendicat si inca revendica teritoriul Transilvaniei. Dimpotriva.
daca Virgil Magureanu,care nu a fost UNGUR,ci evreu maghiarizat din Satu Mare,salvat impreuna cu tatal lui de PNT si IULIU MANIU,de la deportariile nazi horty-iste maghiar-germane de la Auschwitz,printr-un certificat de membru PNT si pasaport fals,pentru a fugi in Romania,scapand cu viata de lagarele mortii.
Magureanu a fost cel mai bun prieten cu Corneliu Coposu,si ca recunostinta Magureanu nu a rupt Ardealul de la Romania la Tg Mures in 1990,desi PUTEA SA O FACA!
Azi nu vorbeam de Romania,ci de sapte state.Faptul ca a sabotat Unirea cu Basarabia,a facut foarte bine,pentru a nu ajunge Jugoslavia din Romania.Jugoslavia azi nici nu mai exista,nicaieri,ci Serbia,Muntenegru,kosovo,Macedonia,Slovenia,Croatia,Bosnia musulmana.
Asta ati fi dorit? Da,aveti dreptate ca Iulian Vlad a fost un erou pentru Romania,insa si Magureanu a actionat in aceeasi directie.Daca nu actiona astfel, rusii ne ocupau: deja existau 60000 de turisti din URSS,turisti-agenti de fapt.Si cu agentura KGb nu te poti pune.
Nu uita ca la mineriada din 1990 mai existau in Romania cateva zeci de mii,30000 de turisti din URSS!iar in cimitirul STRAULESTI vei gasi multi morti ANONIMI,adica nu studenti cautati de mamele lor,ci……
Istoria o va confirma.Faptele vor vorbi.Tokes este anti- ROmania si unii din UDMR,nu toti.Acesta este adevarul istoric actual,si valabil si azi.
Basarabia se putea uni cu Romania in anul 1992 la disparitia totala a URSS KGB GRU si a masonului sionist diabolic gorbaciov.
Asta ar fi insemnat jugoslavizarea Romaniei: odata cu Unirea Basarabiei cu Romania,se gaseau destui agenti in spatiul de azi al Republicii Moldova,agenti pro-Moscova care sa inarmeze ungurii din Odorheiu secuiesc.
Dumneata nu vezi ca ASTAZI Cibi Barna s-a dus la Chisinau sa-l pupe in dos pe Voronin PCRM ,,maldavenistii,, lui Pasat,si Pascaru, Adica fostii KGB?
Nu vezi ca Tokes a fost agenti pe la rusi,si ca odata cu 1956 Ungaria ocupata de URSS a devenit total pro-KGB pana si in ziua de azi?
Nu vezi aceste lucruri? sunt fapte evidente.
„daca Virgil Magureanu,care nu a fost UNGUR,ci evreu maghiarizat din Satu Mare,salvat impreuna cu tatal lui de PNT si IULIU MANIU,de la deportariile nazi horty-iste maghiar-germane de la Auschwitz,printr-un certificat de membru PNT si pasaport fals,pentru a fugi in Romania,scapand cu viata de lagarele mortii.”
Intr-un interviu acordat lui A. Stefanescu, Imre Asztalos alias Virgil Magureanu a declarat ca, cu subiect si predicat – asa cum deseori se zice,la origine NU ESTE EVREU. Tine-ti cu orice pret sa-l contraziceti? Restu-s doar vorbe sau compilatii.
@DOBRE
In 1990 in timpul salvarii Romaniei de Republica TG MURES de catre Virgil Magureanu, generalul patriot IULIAN VLAD era la inchisoare,daca nu stiai.Agentii Brucan,si altii de la Moscova l-au inchis pentru vreo 4 ani la puscarie ca detinut politic.
DOBRE
Facem o vizita in Ardeal? vorbim cu familia,cu surorile Coposu?vorbim cu unii ardeleni,cine este Magureanu? Nu este un secret,insa Magureanu,copil,si tatal lui in 1944 au fost salvati de la Auschwitz de Iuliu Maniu.Acelasi Maniu care a salvat peste 8000 de evrei,inclusiv evrei fugiti din Polonia,prin intermediul evreului Raoul Sorban.De fapt Gheorghe Funar l-a cunoscut bine pe acest Raoul Sorban.De fapt Vadim Tudor l-a cunoscut bine pe acest Sorban,care in Israel,YAD VASHEM este ,,DREPTI INTRE POPOARE,, cea mai inalta distinctie israeliana.
Nu este nevoie sa calatoresc in „Ardeal” pentru a discuta cu unul si cu altul. Ar fi mult mai practic ca dvs asu orine altcineva sa prezinte public documente de la starea civila ptr a arata cele sustinute de dvs. Eu doar ma bazez pe FAPTELE lui Imre Asztalos, anume:
1. asa „modest” cum i-l stim pe „eroul” Imre Asztalos, credeti ca n-ar fi iesit pana acum public sa afirme ca a fost salvat impreuna cu tatal sau de la Auschwitz? Dimpotriva, asa cum am spus mai sus, chiar impricinatul a sustinut public ca la origine NU este evreu.
2. Ca un „scapat” de la Auschwitz, l-ati auzit vreodata contrazicandu-l pe alt faimos ungur care zis si scris „romanii au ucis, au ucis, au ucis”? Dimpotriva, printr-o manevra securistica sau mai degraba AVOistica la „gasit” si promovat pe unul dintre cei mai antiromani cunoscut vreodata, conform traditiei de familie, anume H. R. Patapievici.
Mai ganditi-va!
sunteti in eroare domnule.Atribuiti fapte pe care unii nu le-au savarsit.
Faptul ca Magureanu este evreu si salvat de Iuliu Maniu de la Auscwhitz,nu convine exact aceluia pe care-l numiti ,,au ucis au ucis au ucis,,adica elie wiesel.
Este vorba de ascunderea unor lucruri care nu se stiu publice,pentru a convine propagandei oficiale.
In politica si spionaj actionezi pentru Patrie,nu afisandu-te pe fata,ci ascunzand multe lucruri.Nu poti sa spui JURNALISTUL ROMAN X A FOST UCIS IN ALGERIA,pentru ca iti sare lumea in cap.Trebuie prudenta,chiar si manipulare in interes national.Nu poti conduce lumea prin vorbe de duh.Politica si spionajul sunt niste lucruri secrete.Eu va dezvalui lucruri reale care s-au intamplat si se intampla in Patria noastra.Macar azi avem o Romanie.Jugoslavia are 7 state,fiecare stat sarac,de mor oamenii de foame,si emigreaza masiv oriunde vad cu ochii.Si romanii au emigrat,insa totusi avem GRANITE ale Romaniei,avem un stat,avem un Parlament.Se putea infinit mai rau.
Si raul acesta se referea la crime.Un razboi civil de tip KOSOVO,nu ne facea ca azi sa vorbim de trei morti la Targu Mures.Ci de zece mii de oameni in gropi comune.Gandeste-te mai bine,ce a facut Virgil Magureanu,de am evitat ca popor un macel! 60000 trebuiau sa moara la revolutie,10000 in secuime dupa revolutie,si Romania sa fie ocupata militar de ONU,scindandu-se in 7 state.
Asta au decis la MALTA bush Gorbaciov si Helmut Koln!
Germania se reuneste
-Cehoslovacia se desparte in Cehia si Slovacia
-Jugolsavia si URSS se destrama!
-Romania va fi ocupata militar de ONU.
Asta se intampla,7 state,o suta mii de morti(inclusiv mama dvs probabil,sora mea,Ion Coja,tatal domnului X,etc),Romania stearsa de pe suprafata pamantului,daca Ceausescu nu ceda.
Vezi azi episodul SIRIA-AL ASSAD! Iti place ce vezi? mii de copii cu ochii scosi,incinerati,gropi comune,femei violate,milioane de refugiati,si morti, TORTURA…….
Cu privire la masacrul de la Tg Mures din 15 martie 1990, Imre Asztalos nu i s-a dat, de la armata, nici macar un helicopter ptr a se deplasa la fata locului, unii stiu de ce. Cand totusi a ajuns acolo a constatat, cu furie, ca unitatile Securitatii aveau consemn sa nu iasa din cazarmi (ordin dat de catre Iulian Vlad). Sigur ca I. Asztalos a contat pe faptul ca securistii vor actiona si astfel ar fi dat motiv la o interventie militara maghiara pentru asi apara etnia. Uite ca si deaceata data I. Asztalos a fost pacalit tot de catre EROUL Iulian Vlad.
Daca ar fi asa cum spuneti dvs., atunci „romanul” Magureanu AR FI PUTUT sa faca public imediat, national si international, ca identitatea celui aproape ucis in bataie, Cofariu, era roman si NU ungur. N-a facut-o, oare de ce?
domnule IULIAN VLAD in 1990 era la PUSCARIE la Jilava,n-avea cum sa ordone Armatei sa stea in cazarmi la Tg Mures.Acolo s-a deplasat imbracat in legionar si cu pistoale mitraliera, GELU VOICAN VOICULESCU pentru a transmite un mesaj de pace din partea FSN si a lui Ion ILiescu(deci Magureanu stia prea bine).
Dumneata stii ca agenti din Budapesta au intrat ilegal in Romania pentru a merge la Tg Mures,inarmati pana in dinti?Domnule a fost o interventie straina masiva de diversiune,facuta de Ungaria si URSS,la fel ca mineriada.Securistii de care vorbiti erau la puscarie,adica Iulian Vlad statea si scria carti la Jilava.Cum puteti spune ca a fost implicat in 1990,daca statea la racoare?
„Iulian Vlad statea si scria carti la Jilava.Cum puteti spune ca a fost implicat in 1990,daca statea la racoare?”
Nu spun c-a fost implicat Iulian Vlad. Spun doar ca securistii au respectat ordinul lui Iulian Vlad din primele zile ale „revolutiei”, ceea ce in mod sigur „eroul” Magureanu nu si-ar fi inchipuit. Sa nu uitam ca la data de 15 martie 1990 nu exista SRI-ul si Imre Asztalos era doar consilier prezidential, adevarat, pe probleme de securitate nationala.
„In politica si spionaj actionezi pentru Patrie,nu afisandu-te pe fata,ci ascunzand multe lucruri”
N-am nici-o indoiala ca ceea ce spuneti i se potriveste perfect profilului lui Imre Asztalos. A ascuns si continua sa ascunda foarte multe detalii despre el si faptele lui. Intrebare FUNDAMENTALA: care este ADEVARATA PATRIE a lui Imre Asztalos?
Mi-am facut tema la (http://mipopescu.wordpress.com) in „Modificari constitutionale”.
Consider ca o Constitutie trebuie sa cuprinda niste principii de baza, generale de dezvoltare ale unui popor aplicabile pe un anume teritoriu (al unei tari).
In general, in Constitutie sunt cuprinse Drepturi, eventual cu unele restrictii, dar nu Interziceri.
Constitutia este un cod de DREPTURI aplicabil locuitorilor unei tari.
Printre propunerile enuntate, subliniez cateva care pot constitui, si noutati, dar mai ales deziderate nationale, cum ar fi mostenirea spirituala si istorica, sau propunerea pentru deschiderea posibilitatilor de reunificare a tarii.
Vedeti mai sus toate datele,informatiile reale pe surse,si trageti o concluzie daca sunteti un om responsabil, pentru Romania.Este o chestiune foarte serioasa si delicata,problema Basarabiei.
ideea mi se pare foarte buna.de fapt un asemenea minister trebuia de mult timp creat.gm
Initiativa profesorului Ion Coja de a crea un mediu de propuneri si discutii in vederea participarii populare la modificarea Constitutiei este salutara.
In umila mea opinie, n’ar strica daca acest proces si-ar defini inca de la inceput cateva etape:
– inventarierea articolelor din Constitutie care par sa fie in contradictie cu realitatile si cu optiunilor populare
– adunarea parerilor, sugestiilor si justificarilor intr-o baza de date simplificata
– crearea unui colectiv de personalitati din lumea juridica, de preferinta speciaisti in drept constitutional, cu rolul de a trece in revista propunerile, de a le selecta pe cele care pot constitui un subiect de analiza, de a le modificare si de a le pune intr-o forma juridica adecvata.
– implicarea mass-media
– stabilirea unor potentiale contacte si grupuri parlamentare pentru sustinerea parlamentara a acestor initiative
Nu trebuie uitat ca este posibila o transformare radicala a formei statale in republica parlamentara. Aici parerile pot fi impartite.
Desigur, multe pareri personale pot sa nu aiba o baza de interpretare legislativa si deci sa devina inutile.
De exemplu, eu voi pune in discutie cateva articole din Constitutie si, desigur, voi incerca sa aduc justificarile de rigoare. Pentru asta voi folosi blogul meu (http://mipopescu.wordpress.com) unde voi avea mai mult spatiu de desfasurare.
In plus, afara de modificarea Constitutiei, importanta este si modificarea Legii Electorale pentru a fi pusa de acord cu unele modificari propuse din Constitutie.
Mircea Popescu
Domnule profesor,ION COJA a-s dorii sa va fac o propunere:
1)sa se deschida un cont la o banca si sa poata participa financiar de catre cei interesati.
2)dumneavoastra cunoasteti jurnalisti care sint de acord cu acesta idee si pot sa ajute.
3)cred ca a-r trebuii ca dumneavoastra sa fiti organizatorul pt. ca sinteti mult mai cunoscut ca si altii.
Vorbind foarte serios,daca veti citi informatiile care vi le aduc va vor folosi!!
In primul rand sa vorbim putin despre Luis Lazarus.Un jurnalist fost OTV,care si-a deschis televiziunea lui.A investit o gramada de bani,si s-a ales cu falimentul.In primul rand pentru ca si-a facut o emisiune ,,show,, In al doilea rand pentru ca nu a avut un electorat,audienta tinta,pe care sa se bata.Apoi s-a pozat cu femei goale,ca sa-si faca reclama,crezand ca face audienta,in primul rand e imoral,in al doilea rand nu aduce audienta.Romanii asteapta altceva.
Si sa vorbim despre ceea ce ar astepta. In al doilea rand: sa luam cazul OTV,televiziune facuta dintr-un bec,o garsoniera si o camera video second-hand,imagine proasta.
Nu conteaza calitatea imaginii,conteaza sunetul,ca telespectatorul sa te auda bine.Pe roman nu-l impresionezi cu studioul TV,ci cu ceea ce-i dai!
Dan Diaconescu a dat la inceputul OTV multe filme istorice de arhiva,in special despre Ion Antonescu.Apoi prin 2003 l-a dat pe Vadim Tudor,cu audienta record.
Cand in 2006 a ajuns cu ELODIA,a spart piata: PRO TV era sa intre in faliment,pierdea milioane de euro.Cert este ca acuma trebuie ceva nou: insa camera video,nu tocmai de buna calitate poate fi un atuu: arati romanului de rand,ca tu esti sarac ca el,si asta-i place.Cu asta a cucerit OTV!
Electoratul,ori audienta trebuie stabilita:ori pensionari,ori tineret,ori etnia rroma,ori nationalisti,ori europenisti.Cert e ca pensionarii ca audienta pot aduce un mare succes televizat: ei au priza la patriotism,si la dragostea de tara.
Ce ar trebui:dupa parerea mea si analiza mea,pe piata lipseste ceva masiv: Ceausescu prezentat in adevarata lui lumina.Despre Antonescu s-a tot vorbit,insa despre comunism nu prea,si mai ales despre Revolutie din alte puncte de vedere.Ceausescu trebuie prezentat cu bune si cu rele: a fost mai crestin decat actualii vanzatori de tara:
-a salvat doua milioane de copii de la moarte(avort)prin decretul din 1966.Trebuie facut un documentar impotriva celui masonic ,,nascuti la comanda,, care promoveaza avortul prezentand pe Ceausescu ca un tiran care suge sangele copiilor.
-a avut icoane in casa la scornicesti si nu numai.
-a construit ceva pe cand actualii au distrus ce a construit.
Partea negativa:spionajul,Securitatea,infometarea populatiei.
Un documentar si o televiziune-emisiune care spune adevarul ar fi un succes.E suficient sa rupi in doua electoratul OTV si ajungi la jumate de milion.Nu cred ca v-ar strica,si dupa parerea mea ati merita din plin,pentru ca sunteti patrioti pentru Romania.
O dedicatie indivizilor fara creier si oua ce temporar conduc destinele Romaniei si romanilor, si care, in aceasta calitate, vorbesc de cedarea de suveranitate ori de regionalizare:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HWFkM7cb3gU
O dedicatie indivizilor fara creier si oua ce temporar conduc destinele Romaniei si romanilor, si care, in aceasta calitate, vorbesc de cedarea de suveranitate ori de regionalizare:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HWFkM7cb3gU
da,ideea e minunata,si bine-venita.In primul rand un ONG ar trebui sa se implice,de preferat ONG de tipul ,,Provita,, ori ,,Alianta Familiilor,, ori ceva legat de drepturile omului.Pentru ca aceasta constitutie trebuie sa protejeze familia,Biserica,Armata,Scoala,Tara per ansamblu,ori aceste institutii sunt cele mai atacate: Uniunea Europeana creaza institutii paralele,ca sa le desfiinteze apoi pe cele existente:Romania devine un stat in statul UE,cu regiuni de dezvoltare(regiuni de dezvoltare ca in 1952).
Traian Basescu doreste si a declarat ferm de mai multe ori ca este pentru crearea imediata a citez ,,statelor unite ale europei,, pentru ca el viseaza sub protectia tovarasei Merkel Angelika CDU,sa devina un guvernator al Romaniei,in cadru statului federal european.Astfel si-ar consolida pozitia atat de subrezita in acest moment,dupa erodarea politica inevitabila.
http://nicadortalpes.blogspot.ro/2013/01/convorbiri-duminicale.html
Convorbiri duminicale cu Ion Coja.
Dupa parerea multora YOUTUBE e cea mai buna Televiziune online.Adica se poate chiar amenaja un mini-studio in apartamentul unui apropiat,si niste emisiuni inregistrate calitativ,si apoi puse pe YOUTUBE.(cont Youtube,inregistrare,s.a.)
http://www.youtube.com/
Ca sa vedeti cum sta treaba,LUIS LAZARUS care si-a deschis propria televiziune,a intrat in insolventa.Piata este plina de televiziuni,insa noi avem nevoie de una ONLINE,respectiv crearea ei,intr-un mini-studio de apartament.Nu trebuie o ditamai camera video de 50000 euro precum detine Antena 3,trebuie doar una mica,normala,calitativa,jurnalisti avem.
De recomandat: Simona Marcela Fica,care e printre cei mai buni jurnalisti.
se poate si asa: Mesaje: Salvati-va casa,familia si Patria:
http://www.youtube.com/watch?v=beVEU5DOcNE