Se pare că
Evreii asasinați la „Pogromul din București” erau sefarzi!
Cu câteva luni în urmă, într-un text pus pe blog – www.ioncoja.ro , apelam la cititorii mai informați care mă puteau ajuta să lămuresc în ce împrejurări a dispărut din București Sinagoga sefardă (sau de rit spaniol) CAHAL GRANDE, vestită ca o bijuterie arhitectonică și foarte veche, ridicată în 1818. Mai este azi pomenită ca să se dea vina pe legionari pentru incendierea și distrugerea ei în ianuarie 1941. Nu am primit nicio informație de la vizitatorii blogului, așa că m-am dus pe Google, dar mare lucru nu am aflat. Cea mai amplă relatare sună cam așa:
„La Cahal Grande a venit la 21 ianuarie o trupă legionară condusă de preotul Brigadeu. Trupa s-a fortificat în templu și a așteptat armata, dar armata n-a venit. Legionarii au început să jefuiască și să devasteze templul în care erau opere de artă evreiască dintre cele mai frumoase din Europa. Cărțile de religie, biblioteca antică și sulurile cu Tora au fost adunate în centrul templului și li s-a dat foc. Mai târziu, în seara zilei de 22 ianuarie, legionarii au adus o cisternă de benzină cu care au dat foc clădirii. Ei au oprit pompierii nepermițându-le să stingă focul. Martorul ocular, procurorul militar avocat I.N. Vlădescu a declarat, în cadrul mărturiei depuse laTribunalul Poporului din București: „Templul spaniol semăna cu o torță gigantică care lumina lugubru cerul capitalei. Legionarii dănțuiau drăcește în bătaia focului, cântând aria «tinereții legionare» în timp ce izbeau, în furia lor sălbatică, cu tocurile ciubotelor, trei femei despuiate, pentru a le da pradă flăcărilor. Nenorocitele victime, în dureroasa lor disperare, tăiau văzduhul cu urlete de sfâșietoare durere” („Jurnalul de Dimineață” din 21 ianuarie 1946).”
Relatarea din „Jurnalul de Dimineață” a fost dovedită ca neavând nicio valoare propriu zisă, persoana acestui I.N Vlădescu fiind inventată în redacția publicației care l-a făcut oareșicum celebru, numele său fiind pomenit și în legătură cu episodul Abatorul, episod despre care am convingerea și suficiente dovezi că a fost și el inventat.
Subiectul acestor rânduri nu este nevinovăția legionarilor în ce privește Abatorul și „rebeliunea”. Așa cum sugeram și pe blog, când am făcut cerut de la vizitatori informații suplimentare despre sinagoga sefardă, mă bate tot mai insistent gândul că evenimentele din ianuarie 1941, numite de unii mercenari ai scrisului pogrom, nu pot fi înțelese în lipsa lor de logică dacă nu ținem seama de conflictul clasic, dar mereu uitat sau ignorat, dintre evreii sefarzi, de rit spaniol, și evreii așkenazi sau kazari. Mereu uităm, când vorbim de un evreu, să precizăm: sefard sau kazar? Omisiune fatală! Care ne bagă în ceața cea mai deasă și nu mai înțelegem nimic din istoria evreilor!
Între unii și alții, între sefarzi și așkenazi, mocnește un conflict care nu prea se lasă văzut din afară. Iar când acest conflict dă în clocot și generează victime printre evrei, evreii se pricep să întoarcă lucrurile în așa fel încât vinovați să fie mereu scoși indivizi care nu aparțin lumii evreiești, de regulă persoane din populația autohtonă. Tot mai insistent apare ideea că însuși măria sa Holocaustul a fost, în multe privințe, o afacere evreiască, adică evreii numărându-se nu numai printre victime, ci și printre inițiatorii Holocaustului! Printre cei care l-au conceput și înfăptuit!
Mă limitez la un singur detaliu edificator: listele cu evreii care mergeau în lagărele de exterminare au fost alcătuie de liderii comunității evreiești! Ei au făcut selecția!… Căci în nicio localitate nu au fost trimiși la moarte toți evreii, ci numai unii… Care?
Cu ceva ani în urmă, un evreu kazar, sculă mare în America, i-a declarat unui prieten comun, român, să nu-i mai amestece pe kazari cu evreii biblici, cu sefarzii, făcându-i precizarea: „95% dintre cei pe care voi îi numiți evrei, suntem noi, kazarii! Ceilalți sunt pe cale de dispariție. Nu mai contează!”
Gândul că în timpul rebeliunii „legionare” s-a făcut „o reglare de conturi” între evreii sefarzi și cei kazari mi-a venit însă de la soarta sinagogii Cahal Grande. M-am mirat că, deși era cea mai frumoasă și mai veche sinagogă de mari dimensiuni din România, nu a fost reparată și repusă în circuitul cultic. M-am gândit că incendiul provocat de legionari nu putea să distrugă o clădire din piatră sau cărămizi. Iar povestea cu pompierii pe care legionarii i-au împiedicat să intervină nu poate fi crezută. Poate fi luată în seamă ca diversiune, care să explice amploarea distrugerilor, dar nu legionarii i-ar fi putut împiedica pe pompieri să intervină. Deci nu legionarii au distrus-o! Nu legionarii au incendiat-o! Dar cine atunci?! Simplu: organizatorii rebeliunii!
De ceva vreme, este dovedit faptul că în timpul rebeliunii s-a desfășurat o amplă diversiune pusă la cale de Eugen Cristescu, șeful Siguranței, în bună înțelegere cu reprezentanți ai Partidului Comunist din România. Adică în bună înțelegere cu reprezentanți ai evreilor! Este o concluzie greu de evitat sau de combătut. Câștigă teren de la o carte la alta scrise pe acest subiect. Numai că această concluzie nu este suficient de …concludentă: da, erau evrei comuniștii cu care s-a înțeles Cristescu, dar ce fel de evrei? Sefarzi sau așkenazi?
Din câte am „mirosit” eu, evreii sefarzi erau mai aristocratici, mai avuți, mai școliți, mai educați, mai rafinați etc. Majoritatea evreilor comuniști erau kazari, erau mai „proletari”, mai ahtiați după „lupta de clasă”! Nu este exclus ca între cele două categorii de evrei să fi existat și resentimente de ordin social, economic!
Așadar, evreii cu care a căzut la pace Cristescu, ca să facă împreună un război, o „rebeliune” împotriva legionarilor, se pare că au fost evrei kazari! Ura lor față de evreii sefarzi ar explica cel mai bine soarta pe care a avut-o sinagoga Grande Cahal… Erau kazarii geloși cumva pe vechimea și frumusețea templului?!…
Rebeliunea s-a încheiat cu uciderea a 120 de evrei! Dar și cu moartea unui număr mult mai mare de români, de legionari mai ales. Mult mai mare ca în statisticile oficiale. Numai pe acest motiv și ar trebui să renunțăm la cuvîntul pogrom. Într-un pogrom victimele sunt numai sau aproape numai de o singură parte, a celor agresați!…
Să ne întrebăm din nou, despre cei 120 de evrei, evrei evrei, dar ce fel de evrei: sefarzi sau kazari?
N-am știut sau, mai exact spus, mintea mea nu s-a oprit asupra unui detaliu: evreii sefarzi, atunci când pot, își amenajează nu numai sinagogi proprii, ci și cimitire. Într-un oraș mare, cum este Bucureștiul, cu zeci de mii de evrei în anii aceia, unele cimitire sunt sefarde, celelalte nu știu dacă sunt sau se numesc kazare ori askenaze! Dar nu sunt sefarde. Numai unele sunt sefarde! Celelalte, nu! Sunt probabil „mixte”!
Știam că toți evreii uciși în ianuarie 1941 au fost înmormîntați la un loc, în același cimitir!
Dar abia acum dau importanță numelui: cimitirul sefard! Și mă întreb: toți cei 120 de evrei uciși în ianuarie 1941 au fost evrei de rit spanilor, evrei sefarzi?
Dacă evreii, ei înde ei, dau atât de mare importanță distincției sefard-kazar, încât se astrucă(!) în „locații” diferite, această regulă a funcționat oare și atunci când au fost îngropate victimele „pogromului”? E posibil să se fi făcut o excepție atunci și, deoarece muriseră împreună, acei evrei să fie îngropați la un loc! Kazari și sefarzi unul lângă altul!
Nu știu ce instanță neutră și în ce fel ar putea stabili ce soi de evrei sunt cei 120 de evrei îngropați la un loc în cimitirul sefard. Nu m-ar mira să aflu că regula s-a respectat, așa că în cimitirul sefard se află numai evrei sefarzi! În cazul acesta discuția despre vinovăția legionară s-ar încheia și s-ar deschide alta, despre vinovăția kazară! Nu ar fi acesta singurul motiv pentru care să ne întrebăm mai departe: câți dintre evreii care au organizat în România un veritabil holocaust anti-românesc sunt sefarzi și câți așkenazi? Sefardă a fost Ana Pauker sau kazară? Dar Nicolski? Dar Tismăneanu sau Oiștenii? Dar Mircea Albulescu? Dar…
(Nu omit, ba dimpotrivă, informația ce ne vine de la Petre Pandrea, cum că multe dintre cadavrele de evei adunate de pe străzi și din păduri au fost din vreme pregătite… Și îndelung fezandate la morga Institului Medico-Legal. Ceea ce explică cel mai bine ținuta atât de regulamentară a celor mai multe cadavre: goale pușcă! Dar vom examina cu altă ocazie această ipoteză!)
* * *
*
Zilele trecute mi-am propus să mai citesc o dată volumul I din Cartea Neagră, dar să-l „lecturez” metodic, cu creionul în mână, având trează atenţia spre a descoperi (1) în ce fel autorul se contrazice pe el însuşi şi (2) în ce măsură pot fi găsite confirmări – desigur, involuntare, pe care autorul le aduce ipotezei „noastre”, ipotezei că în ianuarie 1941 o bună parte din evenimentele cuprinse în ceea ce unii numesc azi „pogromul de la Bucureşti” sunt de fapt materializarea unei diversiuni la a cărei organizare şi desfăşurare lideri evrei importanţi, precum şi o parte dintre „victime”, şi-au dat concursul. Închei această lectură cu o concluzie: dacă procedam de la bun început aşa, citind cu maximă atenţie textul, nu ar fi fost greu să găsesc ceea ce am căutat apoi aiurea. Aş zice că Matatias Carp a fost cât se poate de corect şi ne-a spus tot adevărul, dar nu ni l-a servit „mură-n gură”, iar noi nu ne-am priceput să decriptăm corect mesajul său! Iată acest mesaj:
Lucrul cel mai important pe care l-am scăpat, l-am trecut cu vederea, este acela că însuşi Matatias Carp ştie, recunoaşte şi ne informează, corect, că nu legionarii au organizat şi declanşat rebeliunea, ci autorităţile. Textul este inechivoc, la pagina 73: „De aceea, provocând rebeliunea, care în acel moment periculos a scăpat populaţia evreiască de la exterminare, generalul Antonescu nu a fost însufleţit de vreun îndemn generos sau umanitar cu privire la cei ce erau atunci cele mai apăsate victime ale legionarismului. A provocat rebeliunea pentru că avea nevoie de dânsa.” Aşadar, Ion Antonescu „a provocat rebeliunea pentru că avea nevoie de dînsa”!! Spus cât se poate de clar! Deci, prima concluzie: nu legionarii au provocat rebeliunea! Drept care sintagma „rebeliunea legionară” nu este corectă. Legionarii nu au avut controlul „rebeliunii” devreme ce nu ei au organizat-o şi declanşat-o!
Paginile 74-75 sunt paginile care trebuie citite cu atenţia cea mai mare. Mai întâi se face o succintă descriere a ostilităţilor. Matatias Carp separă desfăşurarea rebeliunii „în sectorul nordic al Capitalei ţării”, de felul cum „s-a desfăşurat rebeliunea în cealaltă emisferă a oraşului”. Spune „că nu a fost nevoie de cine ştie ce desfăşurare de forţe” pentru a-i scoate pe legionari din centrele lor de rezistenţă: „Când Generalul s-a hotărît să lichideze rebeliunea, n-a avut nevoie decât de câteva ceasuri: de la orele 2 p.m. până spre noapte.” Care au fost „centrele de rezistenţă legionară”? „Prefectura Poliţiei Capitalei, Direcţiunea Generală a Securităţii Statului, Cazarma Gardienilor publici, Casa Verde din str. Roma, Sediul Corpului Muncitoresc Legionar din str. Călăraşi etc.” Cu alte cuvinte, Matatias Carp confirmă toate sursele legionare care afirmă că în ianuarie 1941, în timpul rebeliunii, legionarii nu au atacat pe nimeni, ci au mărşăluit prin centrul Capitalei, scandând lozinci anti-masonice (sau iudeo-masonice), apoi s-au baricadat în clădirile pe care le administraseră până atunci, de unde, fără să opună o rezistenţă serioasă, au fost scoşi de armată, „împleticindu-se în lungi şi dezgustătoare convoaie printre santinele”. Câţi au fost aceştia? „Câteva mii”. Confruntarea dintre legionari şi armată s-a lăsat cu „câteva victime căzute de o parte şi de alta în luptă dreaptă(sic!), câteva geamuri sparte, câteva ziduri zdrelite de schije, un oficiu public jefuit şi incendiat, câteva birouri publice răvăşite (…)” care astfel „au marcat sfârşitul „erei legionare”, pe care Horia Sima o anunţase emfatic în mesajul său de anul nou.”
În continuare, la pagina 75 textul descrie jaful şi prăpădul la care este supusă „cealaltă emisferă a oraşului, acolo unde bolnave tradiţii au făcut să se îngrămădească, una lângă alta, aşezările evreieşti. (…) Deşi sectorul cel mai ameninţat, ştiut ca atare de cei ce au făcut totul ca rebeliunea să izbucnească, totuşi nimeni nu s-a îngrijit să ia din vreme vreo măsură de pază, dacă nu a avutului, cel puţin a vieţilor omeneşti. Din indolenţă sau cu dinadinsul (s.n.), o populaţie de aproape o sută de mii de oameni a fost lăsată pradă bestiilor dezlănţuite.” Este, probabil, fraza cheie a Cărţii Negre. Invit onor cititorii s-o mai …lectureze (oribile dictu!) o dată, pentru a trece apoi la o analiză de text atentă. Nu zăbovim prea mult asupra expresiei „bolnave tradiţii”, care nu pare a fi critică la adresa bucureştenilor, ci a evreilor bucureşteni, traiul în ghettou fiind o tradiţie evreiască. Iar la Bucureşti nu se poate vorbi chiar de un ghettou. Starea de spirit exagerat de normală (sic!) a localnicilor îi va fi împiedicat pe evreii bucureşteni să-şi urmeze genotipul și să se ghettoizeze…
Importantă, extrem de importantă este secvenţa care urmează, în care sunt pomeniţi „cei ce au făcut totul ca rebeliunea să izbucnească”. Cine sunt aceştia? În nici un caz legionarii. Ci sunt unii care au ştiut bine că „sectorul cel mai ameninţat” era cartierul evreiesc şi care au neglijat, „din indolenţă sau cu dinadinsul”, „să ia din vreme vreo măsură de pază”. Din tonul de reproş care li se face acestora, deducem că ei aceştia, care au făcut totul pentru ca rebeliunea să izbucnească, nu aveau cum să fie legionarii, ci unii care aveau anumite obligaţii faţă de cartierul evreiesc, dar „din indolenţă sau cu dinadinsul” „totuşi nimeni nu s-a îngrijit să ia din vreme vreo măsură de pază”. Din acest „totuşi” se înţelege limpede că „cei care au făcut totul ca rebeliunea să izbucnească” ar fi trebuit, ar fi avut obligaţia să se gândească şi la securitatea evreilor, „să ia din vreme vreo măsură de pază”. Mi se pare evident că Matatias Carp nu are astfel în vedere nici măcar autorităţile, ci reproșul său îi vizează pe niște evrei. Evrei de care? Sefarzi sau așkenazi?…
Coroborând pagina 75 din Cartea Neagră cu documentele descoperite şi publicate de Vladimir Alexe, rezultă clar că (1) cei vinovaţi de indolenţă faţă de populaţia evreiască a cartierului evreiesc aparţineau acestei populaţii, erau evrei, şi că (2) înscenarea pusă la cale cu concursul acestor evrei a fost realizată cu un exces de elan distructiv, cu un surplus categoric de victime, atât bunuri materiale, cât şi vieţi omeneşti. Matatias Carp îi bănuiește pe evreii comuniști că „cu dinadinsul”, adică profitând de înghesuială, au provocat pierderi de „vieți omenești” printre evrei! Ce fel de evrei, dacă cei vinovați de producerea acestor crime erau evrei comuniști, adică kazari?
Caracterul aluziv al reproşului, descifrabil numai pentru cei în temă, iar nu pentru cititorii de duzină ca alde subsemnatul, este elementul care ne face să credem că cei vizaţi de reproşul lui Matatias Carp, la acea dată secretar general al Uniunii Comunităţilor Evreeşti din Vechiul Regat, erau evrei cu rang important în comunitatea evreiască. Este un reproş adresat pe un ton aproape „tovătășesc”, unor colegi din fruntea evreimii româneşti, adresat acelor evrei care, în colaborare cu oamenii lui Eugen Cristescu, au declanşat rebeliunea. Căci, se mai înţelege şi asta din textul de la această pagină 75, Antonescu a provocat rebeliunea, a avut nevoie de ea, dar alţii „au făcut totul ca rebeliunea să izbucnească”. Iar aceşti alţii, după modul voalat şi aluziv în care se referă la ei autorul, nu pot fi decât nişte lideri ai evreilor, bine cunoscuţi de autor, colegi sau tovarăşi ai acestuia. Au făcut ei o treabă bună, nimic de zis, dar o puteau face mult mai bine dacă nu dovedeau oarece indolenţă și maimultă grijă pentru bucureștenii din „sectorul cel mai amenințat”!! …Cam acesta pare înţelesul ciudatelor vorbe ale lui Matatias Carp.
Acest reproş (sau atac?) al autorului la adresa liderilor evrei care au negociat rebeliunea cu Eugen Cristescu şi au participat la organizarea şi desfăşurarea rebeliunii, mă determină să nuanţez ipotezele deja formulate: o parte cel puţin din crimele invocate s-ar părea că au fost chiar crime crime, adică au existat şi evrei ucişi în acele zile. Dar nu de legionari, ci „de bandele ucigătoare şi jefuitoare” revărsate din periferie. Se înţelege, citind printre rânduri, că aceste bande au scăpat de sub controlul celor care le-au organizat şi le-au dirijat la început. Pe aceşti organizatori îi vizează cu discreţie reproşurile lui Matatias Carp. El nu putea să le spună propriu zis pe nume şi nici să fie prea explicit, căci ar fi însemnat să dea în vileag lucruri extrem de neplăcute pentru comunitate. Dar măcar atâta şi-a putut permite: acest reproş aluziv, pe care nu-l puteau înţelege decât cei dinlăuntrul afacerii… Din interiorul comunității!
Și întreb: ca organizatori ai rebeliunii, evreii comuniști (citește Kazari) au decis și ce evrei să cadă victime reale sau închipuite ale rebeliunii! Pe care evrei i-au ales să fie victime adevărate? După ce criteriu i-au desemnat?
*
Altminteri, ideea că evreii hăituiesc și ucid alți evrei pentru a-și atinge un scop numai de ei știut nu trebuie respinsă ca fiind absurdă. Se știe bine azi că evreii sioniști, pentru a-i convinge pe evreii normali (sic!) să-și părăsească rosturile și să emigreze în Palestina au conceput o vastă strategie de persecutare a evreilor în țările unde se aflau și trăiau în bună pace cu localnicii. În primul rînd în țările arabe învecinate, unde de sute de ani, dintotdeauna, evreii trăiau protejați și privilegiați de legile musulmane! Evreii din aceste țări s-au trezit terorizați și siliți, în final, să emigreze în Palestina! Dar teroarea anti-semită nu era opera autorităților, ci a unor echipe de evrei sioniști! Povestea aceasta atât de urîtă este bine documentată pentru țările arabe.
Cât privește evreii din Europa de Est, pentru a-i face să-și părăsească avutul și tihna vieții pe care o duceau, evreii de rând au fost supuși mai ăntâi la un Holocaust de toată frumusețea, care însă nu s-a dovedit a fi suficient pentru a-i dezrădăcina! A mai trebuit să se instituie o nouă ordine soacial-politică, prin care viața evreilor, împreună cu a celorlalți concetățeni, să devină insuportabilă! Aceasta a fost una din rațiunile „implementării” comunismului în Europa de Est, unde – în Rusia, Polonia și România, trăiau cei mai mulți evrei! Plecarea evreilor din aceste țări a asigurat înființarea Israelului!
În acest noian de suferință evreiască, cele întâmplate la București, cu „numai” 120 de morți, și nici aceștia sigur evrei!, contează cât un pahar – e drept, de sânge!, într-un ocean. Tot de sânge…
Nota bene: Unii spun că evreii „s-au omorît între ei”! Nu este corect, nu s-au omorît între ei, ci unii evrei i-au ucis pe alți evrei, cu victime numai de o singură parte a conflictului. Se pare că evreii sefarzi au fost ciuca bătăilor!…
În orice caz, când s-a pus problema emancipării evreilor din Franța, s-a ivit o problemă: emanciparea căror evrei? A tuturor în niciun caz, evreii kazari urmând să fie exceptați de la emancipare, la cererea celorlalți evrei, autentici, care le contestau evreitatea!… Contenciosul adversității dintre sefarzi și kazari este vechi și încărcat, nu ar fi nicio mirare ca „pogromul” din ianuarie 1941 să fie o filă din această istorie însângerată, dar și trucată totuși!…
În plus, se pare că lumea evreiască este agitată și de alte adversități intestine, care duc la conflicte în care deseori sunt atrași și ne-evreii, de obicei pe postul de fraieri, masă de manevră sau carne de tun pentru revoluții și războaie din care mereu au pierdut! Chiar și atunci când istoria i-a poclamat învingători!
***
*
…Să recitim şi descrierea „pogromului”: „Cartierele evreieşti au fost invadate de bandele ucigătoare şi jefuitoare, o dată cu primele semne ale răzmeriţei, ba chiar mai înainte. Începând de marţi, pe la vremea prânzului, până către revărsatul zorilor de vineri, deci multă vreme după capitularea rebelilor (s.n.), bunurile şi vieţile evreieşti au stat sub puterea pistolului, a târnăcopului şi călcâiului legionar. Aproape 70 de ore, o masă ce cuprindea câteva zeci de mii de oameni, bărbaţi, femei şi copii, n-au avut altă preocupare decât maltratarea, distrugerea, incendierea, furtul şi asasinatul.
Atacul s-a produs concomitent în toate cartierele şi împotriva tuturor obiectivelor.(…) Periferia a revărsat în zilele acestea spre mahalalele evreieşti pe toţi amatorii de bunul altuia sub scutul celei mai sigure impunităţi.”(s.n.)
Aşadar, rebeliunea a continuat şi multă vreme după capitularea legionarilor! Ce poate asta să denote altceva decât faptul că legionarii nu aveau nici o legătură cu „bandele ucigătoare şi jefuitoare”?! Iar informaţia că acele bande acţionau „sub scutul celei mai sigure impunităţi” devine decisivă: legionarii erau ultimii care puteau oferi impunitate cuiva. Cum să-ţi mai închipui că legionarii, deja arestaţi majoritatea („câteva mii”), mai puteau proteja ei pe cineva?! S-ar fi protejat pe ei înşişi dacă ar mai fi putut! Repet, citită atent, pagina 75 a vestitei cărţi, spulberă tot restul cărţii. De ce o fi scris-o domnul Carp?…
Un alt moment de sinceritate involuntară(?) a autorului se produce atunci când recunoaşte rolul pe care comunitatea evreiască din România a înţeles că trebuie să-l joace după 5 septembrie 1940: anume să facă tot ce era posibil pentru a-i învrăjbi pe legionari şi generalul Ion Antonescu. Citez de la pag. 71, pagină revelatorie şi ea: „Regimul legionar s-a prăbuşit în sânge şi cenuşă şi unul din elementele care au contribuit la această prăbuşire a fost activitatea conducerii evreieşti (s.n.). (…) Încă din luna octombrie, numai după câteva săptămâni de guvernare laolaltă, Antonescu şi Horia Sima îşi trimiteau reciproc în scris ameninţări cu falimentul regimului şi al ţării şi azvârleau unul asupra celuilalt, răspunderea dezastrului. Discordia aceasta trebuia cu orice preţ întreţinută. (s.n.) Chiar dacă se întrezăreau pericolele şi suferinţele pe care o eventuală convulsie le-ar abate asupra tuturor, ea trebuia provocată, (s.n.) pentru că în acel moment cealaltă alternativă era prăbuşirea ţării şi exterminarea totală a populaţiei evreieşti.” Aşadar, conducerea evreiască a considerat că este nevoie absolută de „o convulsie”, în urma căreia discordia dintre general şi legionari să ducă la un divorţ total, fiind perfect conştientă că o asemenea convulsie, care să-i scoată de la guvernare pe legionari, ar putea abate asupra tuturor (evreilor) mari pericole şi suferinţe. Dar ea, dumneaei convulsia, „trebuia provocată”. Cum poate fi interpretat acest text altfel decât ca o recunoaştere a rolului pe care l-a jucat „conducerea evreiască” în planificarea, organizarea, declanşarea şi desfăşurarea rebeliunii, a „convulsiei”?!
„Discordia aceasta (dintre Antonescu şi legionari) trebuia cu orice preţ întreţinută”, zice Matatias Carp. Iar preţul a fost în primul rând minciuna, sutele de reclamaţii împotriva legionarilor cu care conducerea evreiască l-a bombardat pe General. Reclamaţii nefondate, false, incorecte, dar numărul lor mare făcea dificilă verificarea fiecăreia. Conform dictonului „calomniaţi, calomniaţi, ceva tot rămâne!”, şi au rămas în arhive acele reclamaţii mincinoase până în ziua de azi, când sunt interpretate ca documente istorice, dovezi ale sălbăticiei legionare… La data aceea însă, cu fiecare memoriu mincinos – consemnează Matatias Carp, „s-a mai rupt un fir din legăturile şubrede dintre General şi Mişcarea Legionară. Conducerea evreiască a continuat această acţiune până în ultimul moment”.
…Să ne amintim puţin în ce condiţii tragice pentru România s-a ajuns, ca unică soluţie politică posibilă, la colaborarea dintre General şi Mişcarea Legionară. Eram o țară înjumătățită, umilită, descurajată! Câte speranțe și-au pus românii în venirea la guvernare a legionarilor! Și cât de mult a regretat fiecare voitor de bine al acestui neam românesc ruptura dintre General şi tineretul legionar! Ce şansă mare pentru români s-a irosit atunci, nefructificată?! Poate că cel care a regretat cel mai mult acest divorţ sângeros a fost Ion Antonescu însuşi. Acum aflăm cine a fost artizanul principal al acestui dezastru naţional românesc: conducerea evreiască, din care făcea parte şi Matatias Carp!… Se adaugă astfel o pagină nouă şi neaşteptată la inventarul crimelor şi trădărilor de care de-a lungul istoriei românii au avut parte din partea evreilor! (…Mă rog, a unor evrei, unii mai lideri, mai kazari?)
Rebeliunea legionară a fost aşadar opera „conducerii evreieşti”, care a dus astfel până la capăt acţiunea fundamental anti-românească de a-l separa pe Antonescu de legionari, de a-i scoate pe legionari de la guvernare şi de a-i compromite prin crimele şi ororile din ianuarie 1941, crime care nu s-au produs niciodată sau, de se vor fi săvârşit, nu legionarii le-au făptuit.
Rămâne deci cum a spus Ţuţea: Legionarii nu au omorît niciun evreu!
Cartea Neagră ne mai oferă o şansă de a ne dumiri ca lumea la pagina 93:
„5 octombrie 1940.
Un nou comunicat semnat de conducătorul statului, arată starea de ameninţare permanentă în care se găseşte populaţia evreiască. Textual, comunicatul spune, între altele:
„Unele elemente îmbrăcate clandestin în cămaşă verde (…) merg din casă în casă şi din întreprindere în întreprindere, în capitală şi în ţară, pentru a ameninţa, a teroriza şi a stoarce bani”.
Informaţia că unii derbedei îmbrăcau „clandestin” cămaşa verde ne pune pe gânduri. Mai întâi ne amintim că după numai câteva luni, în ianuarie 1941, circa 30.000 de cămăşi verzi, procurate de evreul comunist Constantin David din URSS (vezi Ion Coja, Legionarii noștri, pag. 209), au fost îmbrăcate de „bandele ucigătoare şi jefuitoare”, recurgându-se astfel la un truc diversionist, exersat deja, precum se vede, cu câteva luni înainte de diversiunea cea mare din ianuarie, confirmând-o ca diversiune!
Cel mai plauzibil este ca acele „elemente” să fi fost evrei! Ipoteza ne este sugerată şi de documente comuniste de mai târziu. Într-o şedinţă a Comitetului Central al Partidului Comunist din România, ţinută în 5 octombrie 1945, ședință „care se referă la populaţia evreiască”, printre multe alte accente şocant de critice la adresa evreilor, înregistrăm şi dezvăluirea făcută de Vasile Luca cum că mulţi evrei după 23 august 1944 „s-au îmbrăcat în haine ruseşti şi au luat vitele de la ţărani”! (Vezi Teodor Wexler şi Mihaela Popov, Anchete şi procese uitate 1945-1960, vol.I, pag. 26.) Mai citez o dată: evreii – firește, unii evrei, „s-au îmbrăcat în uniformele militarilor ruși și au devastat gospodăriile țăranilor români”!…
Aşadar stratagema, sigur de nişte evrei efectuată în 1945, de ce nu i-ar fi avut ca executanţi tot pe evrei în ianuarie 1941 sau in octombrie 1940?!… Oricum, să îmbraci cămaşa verde legionară şi să comiţi acte de abuz şi jaf, era un gest menit să şubrezească legăturile dintre legionari şi General. Se încadra perfect în strategia „conducerii evreieşti”.
Să menţionăm că în timpul războiului, în zonele ocupate de germani, politrucii sovietici, în majoritate evrei, sub conducerea unuia numit Leonid Brejnev, au organizat mici grupuri de diversiune: indivizi îmbrăcaţi în uniforme militare nemţeşti, care săvârşeau felurite acte criminale împotriva populaţiei civile, pentru a compromite relaţiile dintre această populaţie şi armata germană, pentru a sădi ură şi neîncredere faţă de germani şi pentru a împiedica astfel colaborarea armatelor de ocupaţie cu populaţia locală… Truc clasic, dar niciodată folosit de români.
Un cuvînt în plus despre documentul citat mai sus: este deosebit de important. Nu ne mirăm că a rămas necunoscut până la data când Teodor Wexler l-a publicat. În acest document găsim informaţii şi menţiuni cu totul neaşteptate despre Transnistria, în totală contradicţie cu afirmaţiile din Cartea Neagră, vol.III. Astfel, la un moment dat Vasile Luca spune în plină ședință aliderilot comuniști, majoritatea evrei: „Antisemitismul nu-l combaţi scoţându-i pe evrei din lagăr şi punându-i în fruntea tuturor (…) Au venit evreii din lagăr şi în scurt timp au devenit milionari (…) nu prea sunt evrei deportaţi în Ardeal care au rămas în mizerie. Au devenit arhimilionari. (…) Apărem noi (adică comuniştii – n.n.) şi punem toate organele de conducere, şi în fruntea administraţiei – elemente evreieşti. (…) Şi atunci s-a spus: Ce este aici, este un stat evreiesc sau un stat românesc? (…) Şi ce au făcut evreii din lagăre? Au venit cu saci cu ruble. (s.n.) Au cumpărat ruble cu 5 lei şi le-au vândut cu suta apoi. (…) Trebuie o luptă serioasă împotriva elementelor fasciste evreieşti, în primul rând.”
Lăsăm pentru altă ocazie comentariul acestui document publicat pentru prima oară de Teodor Wexler, un evreu care cunoştea bine adevărul despre Transnistria. Soţia sa s-a numărat printre evreii strămutaţi peste Nistru… Şi niciodată nu a găsit de cuviinţă să reclame „infernul” transnistrean. Evrei normali, aș zice.
În concluzie, Cartea Neagră, din motive greu de înţeles, la o lectură atentă ne oferă suficiente date pentru a putea fi citată în sprijinul tezei „noastre”: conducerea evreiască din România a fost implicată ca principal actor şi beneficiar al „rebeliunii legionare”. Spun beneficiar, căci aşa consideră Matatias Carp alungarea legionarilor de la guvernare, ca pe un triumf al „conducerii evreieşti”. Și ne întrebăm:
Aveau oare nişte minoritari etnici dreptul să se amestece atât de adânc în destinul şi împotriva intereselor fireşti ale poporului care le oferise găzduire şi protecţie? Mai ales în condiţiile în care cu numai câteva luni înainte, la cedarea Basarabiei, alţi evrei, de peste Prut, dăduseră dovadă de cea mai dezgustătoare lipsă de loialitate faţă de statul şi de poporul român!… Aşadar, în ianuarie 1941, cu ocazia „pogromului” de la Bucureşti, nu evreii au fost victimele legionarilor, ci legionarii, şi o dată cu ei întreg neamul românesc, au fost victimele „conducerii evreieşti”!
Buriaș, 21 septembrie 2013-09-21
Ion Coja
[…] Publicat de Ion Coja in Legionarii în eternitate, Marele Manipulator pe 23.09.2013 | 56 comentarii […]
Au trecut ceva ani pana am descoperit si eu acest articol. In realitate, la anii 2013 nici nu stiam ca mai exista si alta istorie in afara de cea oficiala, cea pe care ne au bagat o pe gat la scoala. Abia de 4 ani am inceput sa ma luminez, si asta datorita site urilor revizioniste. Observ ca pana si domnul Coja care scrie bine si adevarat, la capitolul „holocaust” nu era bine pus la punct. Daca am aflat si eu adevarul, inseamna ca adevarul a iesit la suprafata si datorita internetului se raspandeste in toata lumea, spre marea ciuda a celor care urasc adevarul. Am observat ca mai multi care au postat au facut referirie la „lagarele mortii” infiintate de germani. In anii acestia sper ca multi v ati lamurit ca „holocaustul” e o afacere, e cea mai mare minciuna istorica. Spre elucidare va dau adresa acestu site care este „beton”. Desigur ca din fericire sunt si alte site uri revizioniste cu istorie adevarata. Germanii nu au gazat nici macar 1 (un) evreu. Acestea au fost campuri de munca sau campuri de tranzitie. „Solutia finala” in nici un caz nu a insemnat exterminarea evreilor, ci localizarea lor in anumite teritorii ca sa nu mai impanzesca toata Europa. Dar va las sa studiati si sa va convingeti singuri. Vedeti ca e tradus in romaneste si in multe alte limbi.
https://holocaustdeprogrammingcourse.com/?fbclid=IwAR3sG89xXbAesKmScTA4GK9YNlEswJinaC5Himd34sDG8sIZ4Jzq8Sib8No
Domnule profesor, faceti o grava confuzie intre evreii Khazari, de origine turcica din Asia Centrala care au trecut la mozaism, si evreii askenazi, proveniti din Iudeea, dupa caderea Masadei (73 d.Hr.)
http://www.youtube.com/watch?v=hINAVL_DYPI
http://www.youtube.com/watch?v=q0fLC2anBhA
http://www.youtube.com/watch?v=0xjSQGCbV_4
http://www.youtube.com/watch?v=k1Sr2arRf1I
http://www.youtube.com/watch?v=8aE4a9gbpLY
http://www.youtube.com/watch?v=uodLTwH9BGw
http://www.youtube.com/watch?v=28H0t_8qwuU
http://www.youtube.com/watch?v=IRS30A-1HD4
D-le Coja, am dat întâmplător peste acest articol. Nu aş dori să precizez decât un aspect, de foarte mare importanţă:
Împărţirea evreilor în „sefarzi” şi „aşkenazi sau kazari” este o enormă greşeală.
Există, de fapt, mai multe ramuri evreieşti.
Una dintre ele este cea a evreilor africani sau negri, despre care legenda spune că au legătură cu Solomon şi Regina din Saba.
Discutând strict pentru Europa, există trei (TREI) ramuri evreieşti fundamentale:
– evreii sefarzi sau ladino;
– evreii aşkenazi sau vorbitori de idiş;
– evrei kazari.
Este adevărat că în timp şi kazarii au înlocuit cu totul limba kazară cu un amestec de idiş cu graiuri locale (română, tătară, ucraineană, rusă etc).
Dar adevăraţii şi vechii vorbitori de idiş sunt evreii din aceeaşi ramură cu evreii sefarzi care, însă, în loc să rămână în ţările latine, au trecut, mai ales prin Franţa şi mai puţin prin Elveţia, către ţinuturile germane de la Dunărea de sus, până în Franconia. Apoi s-au extins prin Franconia şi Saxonia până departe, atât în nord cât şi în răsărit, mai ales în Galiţia.
În secolul al XVIII-lea, cucerirea şi împărţirea Poloniei a pus într-o strânsă legătură pe evreii vechi din Galiţia şi Polonia cu kazarii din Imperiul rus. Într-un mod discutabil, denumirea de aşkenazi, valabilă pentru vechii evrei europeni, a fost extinsă şi asupra kazarilor.
Totuşi diferenţele de tradiţie, ca şi de origine etnică, sunt multiple.
Ţinta nimicirii în secolul XX a fost constituită din evreii sefarzi şi aşkenazi autentici, pentru ca cei de origine kazară să preia dominaţia.
Din cate stiu eu Moshu are dreptate cu un singur amendament:evreii kazari nu sunt… evrei! sunt o populatie turco-mongoloida trecuta la iudaism in jurul anului 750.Poate de aceea Adrian Severin i-a reprosat (oarecum public) lui T. Basescu ca „are origini si trasaturi mongoloide”. Precizez ca nu sunt evreu (desi se pare ca am si o gena semita mai indepartata).Dupa ce Basescu l-a executat pe Roman am scris:
Catrenul Nostraduma 2001
Invins va fi Shefard
si va cadea rapus
de un Khazar bastard
ce va urca mai sus;
sapte ani domneste
urmand un plan maret
pana construieste
Roumenian Eretz!
P.S. In ian 2012 a scapat ca prin urechile acului si la referendum a fost demis,dar ..nici eu nu sunt Nostradamus!
Lamuriti-ma, va rog.
Evreii sefarzi sînt urmasii evreilor din Palestina, emigrati in urma razboaielor romane, deci evrei de sînge evreiesc, adevaratii evrei as zice eu.
”Evreii” khazari sînt de fapt un popor care nu are nici o urma de sînge evreiesc, fiind un popor de origine tătaro- mongolă, din nordul Marii Negre, care a adoptat religia mozaica… in acest fel devenind … evrei. De fapt impostori, hoți de identitate.
Ce sînt evreii ashkenazi? Eu stiam ca erau totuna cu khazarii. Vad la dvs ca ar fi alt neam. Cine sînt? Multumesc.
În mare, așchenazi sunt cazari. Îi dușmănesc pe sefarzi în toare felurile și oricând au ocazia.
Pai, acest fapt a fost unul aproape „normal”. Aceasta atitudine a ovreilor s-a starnit in urma cu doua mii de ani:
– „Nu cumva eşti tu mai mare decât tatăl nostru Avraam, care a murit? Şi au murit şi profeţii. Drept cine te iei tu?”
– „Iisus le-a zis: Adevăr, adevăr vă spun: Mai înainte de a fi fost Avraam, Eu sunt!“
Atunci ei au luat pietre ca să arunce asupra Lui. Dar Iisus S’a ferit şi, trecând prin mijlocul lor, a ieşit din templu şi S’a dus.”
Iata, deci, ei au luat pietre si au aruncat in legionari si in romanii ortodocsi! Culmea este ca aceasta s-a intamplat in Romania ortodoxa!!!
Isus s-a intor la evrei dupa moarte. Isus a spus ca nu va schimba o iota, din Vechiul Testament, nu alegeti ce doriti din textul biblic. Vechiul si Noul testament reprezinta o istorie mitica a evreitatii. Istoria contine bune si rele la toate popoarele. Exemplul intoarcerii dupa moarte la evrei a lui Isus e cheia recomandarii date crestinilor despre comportamentul fata de evrei. Cine nu trateaza pe evrei ca pe niste oameni, nu poate fi crestin
ASHKENAZII IN PROPORTIE DE 99%
cum ramane cu KAZARII mongoloizi,parintii lui BERIA NKVD si ai lui STALIN?e simplu sa aruncam piatra,dar ia sa vedem si FAPTELE.KAZARII gen BORIS GRUNBERG(alias ALEXANDRU NICOLSCHI)seful securitatii NKVD pe vremea lui PAUKER-DEJ-VASILE LUCA LASZLO,au facut cele mai oribile CRIME si torturi.
Bun. Si acum intreb si eu ca tantalaul : de partea cui sa fie crestinii ? De partea sepharzilor sau de partea aschenazilor ?
Daca stai si te gandesti(mai bine sau mai prost) evreii de acum 2000 de ani care l-au condamnat la moarte pe Iisus erau sepharzi(daca putem spune asa).
Tot asa,ne putem gandi ca evreii care au venit cu bolsevicii in ’44 erau aschenazi.
Deci cum ai da-o cade prost. Deci, eu as zice ca sa tinem parte evreilor aschenazi care sunt cei mai numerosi si au si puterea politica si economica a lumii. Banuiesc ca asa o fi.
Dar cel mai bine si mai bine este sa ne vedem de-ale noastre pentru or sa ne ingroape guvernantii in cianura. Si nu avem cum ne opune pentru socrul premierului a subliniat ca USL nu trebuie sa ia decizii la presiunea strazii. Asa ca oricat am vocifera ei tot ce li s-a spus fac.
O stire care a trecut „piano”, neobservata, este aceea ca si Nuclear-electrica s-a privatizat. O sterg si p-asta de pe fata pamantului. A mai ramas ceva de privatizat ? A mai ramas ceva care sa apartina romanilor din ceea ce noi stiam ca fiind economia nationala ? Majoritatea fabricilor si uzinelor privatizate au fost create din munca noastra, a palmasilor acestei tari. Cu ce drept au instrainat bunurile poporului. Au inlocuit o samavolnicie(a nationalizarilor comuniste) cu alta samavolnicie(a privatizarilor „capitaliste”). Au facut asta in dispret total fata de populatie. Acum, ca este democratie, populatia romaneasca sta impasibila la distrugerea ei. Pentru ca n-are nicio putere. Asa a fost si pe vremea dictaturii caroliste, si antonesciene. Daca acum nu cracnim, atunci nici atat. Cu atat mai dezolanta pentru noi este acuzatia adusa noua de evrei ca am stat impasibili la holocaustul dansilor. Neamul asta romanesc nu se apara nici pe el de distrugerea la care l-au supus guvernantii incepand cu 1989.
Pe vremea dictaturii antonesciene neamul romanesc a fost pus cu botul pe labe, floarea tineretii lui fiind trimisa in adevaratul abator al razboiului, pe fronturile de lupta anti-sovietice. Familiile romanesti isi pierdeau soti, fii, frati, tati, unchi, cu zecile si sutele de mii, indoliind milioane de oameni in tara. Cum poti sa acuzi nenorocirea acestui popor ca era nepasator ?
Ce tara avem ? A murit sfasiat un inger de copil si nici mila n-au guvernantii. Le este mila de caini in loc de oameni. Au contestat legea la Curtea Constitutionala !!! Ce oameni ne conduc ? Cine ne sunt formatorii de opinie ? Vadim, Zavoranca, Marinescu, Paula Iacob, ONG-urile Cutzu-cutzu, Miau-miau, pis-pis etc. ONG-uri care sa-i apere pe romani se pare ca nu exista pentru ca se presupune(doar se presupune) ca ne apara guvernantii pe noi.
Sunt atat de dezamagit de ceea ce au facut pucistii decembristi din tara noastra, ca nici nu ma mai gandesc la ce fac sepharzii sau aschenazii sau sionistii.
Imi pare rau de copilas ,mi-au dat lacrimile cind am citit tragedia , dar nu toti cainii sint de vina ,ci numai ala care a facut-o si nici ala in totalitate ,pentru ca poate ca era invatat sa apere acolo la firma aia unde pazea ,ce stia cainele care e adult sau copil .Acesti cainii ai strazii sint acolo din vina nemernicului de Ceasusecu care a ras de pe fata pamintului cartiere intregi ,provocind acest fenomen ,al cainilor fara stapin in Bucuresti ca si al copiilor din canale prin aberanta politica de fortare a natalitatii in Romania .”Acesti caini sint cetateni romani” cu toate drepturile aferente la fel ca si ” copii plini de bube din canale” tovarase Vasile Roitman. Probabil ca am mai spus acesta poveste : la Vancouver am intilnit un copil adoptat din Romania de la orfelinat de o familie canadiana ,care s-a intors in Romania sa vada tara de unde se trage , si acolo a intilnit o fata canadianca care facea voluntariat la orfelinat , cu care s-a casatorit .La intoarcerea in Canada au adoptat un caine maidanez de pe strazi din Bucuresti , asa ca un copil al lor .Asa ca tovule mai ridicati constiinta in fata realitatii si nu ramine la nivelul egoismului primitiv al proletariatului ca d-asta ne-au ocupat jidanii ,ei au reusit ridicarea la un nivel superior ,fie al constiintei fie al smecheriei……Apropo’ restul ce ai scris sint de acord .
Draga Nicu Constantin,
1- M-ai „botezat” dar nu ma deranjeaza, chiar am zambit codescendent, poate amuzat.
2- Mila mi-e de animale, dar mai mila mi-e de oameni. Ionut, acel inger de copil, nu este primul copil muscat de caini in ultimii ani si care a murit de la muscaturi. Abea acum s-a facut valva. Au murit si adulti de la muscaturile haitelor de caini in ultimii ani. Dar nici pentru acestia nu s-a facut mare valva. Orasele si satele sunt pline de caini vagabonzi. Pe vremea bestiei odioase de Ceausescu, pe care-l pomenesti ca ne-a scos din casele si curtile cu closete in fundul curtii si cismea la capul strazii si ne-a dus la bloc cu incalzire centrala, baie cu dus si cada, apa curenta calda si rece in casa, si de aceea au ajuns cainii in strada, fara stapan, probabil ca ai mare dreptate. Dar nu cred ca Ceausescu trebuia sa stranga cainii de pe strada. In acest sens sunt curios sa stiu daca cineva din romanii nostri patrioti din acele timpuri precum Vadim, Paunescu, Dinescu, Iliescu, Marinescu si altii, l-au sesizat pe Ceausescu cu problema cainilor vagabonzi. Si ce raspuns a dat Ceausescu ar fi interesant de aflat. Nu presupuneri.
3- Mentionez ca puzderia imensa de haite de caini ce cutreiera orasele si satele patriei noastre dragi se datoreaza si presedintilor nostri post-decembristi care au pus la pamant si au ras de pe fata pamantului mii de fabrici si uzine, mii si zeci de mii de CAP-uri si GAS-uri si SMT-uri care toate aveau pe langa ele caini pripasiti, ingrijiti de paznici ca sa-i mai apere contra hotilor. Toate acele unitati economice disparand, o multime de caini au invadat satele si orasele tarii. Nimeni nu a calculat, pentru ca nu s-a tinut o evidenta a acestora, cati caini au ajuns vagabonzi din cauza bestiei odioase de Ceausescu si cati din cauza onorabililor Domni Presedinti Ion Iliescu, Emil Constantinescu si Traian Basescu.
4- Imi plac filmele americane. Sunt bune indiferent de tematica aleasa. De aceea le urmaresc cu drag. Din cate filme am vazut, nu am zarit pe strazile americane haite de caini asa cum la noi sunt haitele de caini care au cotropit orasele si satele patriei noastre dragi. As fi tare curios daca in SUA sau in Canada umbla cainii teleleau pe strazi cum umbla prin Bucuresti, de exemplu.
5- De mentionat ca Ionut, acel inger de copil, a fost sfasiat de caini vagabonzi care fusesera deja castrati. Un caine castrat nu garanteaza ca nu te musca sau ca nu te omoara. Din contra, se pare ca un caine castrat devine mai violent pentru ca probabil isi da seama ca handicapul lui este datorat oamenilor. Si pe mine m-a muscat anul trecut un caine vagabond care fusese castrat si lasat liber pe strazi(stiu ca fusese castrat pentru ca avea cercelusul specific in ureche). Nu m-am dus sa-l reclam la autoritati pentru ca era inutil. Am urmat doar tratamentul specific cu injectii si tremurand un an de zile sa nu fi luat de la muscatura, microbul/virusul turbarii(rabiei).
PS. Nepotii de la fiul meu au un bichon. Asa ma joc cu el, asa il indragesc. Cainii trebuie sa fie in casa sau in curte. Nu in haite pe strazi .
Asa este ,aveti dreptate ,este o mare problema ,dar totusi trebuie gasita o solutie umana.Sa-i castreze .O societate care nu e capabila sa gaseasca o solutie umana la acesta problema a cainilor fara stapan, nu v-a fi capabila sa gaseasca o solutie nici la copii strazii si la nici la o alta problema sau injustitie sociala .O societate care gaseste solutia in exterminare ,pina la urma isi v-a extermina si proprii ei membri.Prima data v-a incepe cu cainii ,apoi cu copii strazii ,apoi cu handicapatii ,apoi cu coloratii si apoi cu ei intre ei , aia puternici ii vor extermina pe aia slabi .E linia usoara a dezumanizarii .Sant accidente dar totusi orice animal e o forma de viata care trebuie respectata iar cainii sant o specie inteligenta de la care cred ca avem multe de invatat .Om fi noi legionari , dar nu santem criminali si nici nu promovam violenta ca forma de rezolvare a problemelor sociale………(Apropo’ desi nu sint un admirator al lui Hitler ,totusi el era vegetarian ,ii ura pe cei ce erau cruzi cu animalele si in special pe „mancatorii de crabi ” care saraci sint aruncati de vii in apa fiarta.)
@Vasile Roaita
„Dar cel mai bine si mai bine este sa ne vedem de-ale noastre”
.
Dar suntem noi in stare sa ne vedem de-ale noastre? NU! Si zic nu, pentruca nu stim sa ne identificam idealurile. Sau, idealul. Ca unul ne trebuie, acela de a reusi sa ne desteptam…
De acord. Nu cred ca s-a ridicat vreun popor de unul singur, fara o minte luminata(sau mai multe).
Ca sa ne desteptam trebuie sa avem „carte”, adica instruire, cunostinte, cultura, morala, civism si cate si mai cate. Cine sa faca acest lucru? Cine sa stabileasca idealul?
Exista vreun ideal care sa fie bun pentru toti romanii indiferent daca acestia sunt bigati sau saraci, daca sunt de la oras sau de la sat, daca sunt grasi sau slabi, daca sunt inalti sau pirpirii, daca sunt blonzi sau bruneti, daca sunt titrati sau sunt analfabeti, daca a fost legionar sau comunist, adica ceva care sa-i uneasca pe toti romanii numai pentru ca sunt romani? Nu cred ca a aparut pana acum ceva in domeniu. De-a lungul istoriei s-a tot actionat cu jumatati de masura. Si am ajuns azi unde suntem. Datorita trecutului. Sa nu-l mai repetam. Sa vina cineva cu ceva nou.Ceva care sa provoace un soc la roamni. Cam cum se procedeaza la fotbal atunci cand o echipa nu „merge” cum trebuie si brusc se schimba antrenorul.
De exemplu un soc puternic ar fi sa ne treaca vreun guvern la iudaism asa cum au trecut kazarii la iudaism. Daca si atunci vom vota PSD-ul lui Iliescu, nu ne ramane decat sa ne aruncam in mare(Marea Neagra)
Coane Vasile Roaita , jidanii nu ne acuza ca am stat impasibili ci ne acuza cu nerusinare ca Noi Romanii am masacrat sute de mii de evrei ! Cauta pe site-urile jidanesti si te apuca groaza ! In vreme ce bietii de ei vizionau inocenti ceaiul de la ora cinci pe un post de tv , Romanii cu mic cu mare , ignorand blestemul care cazuse peste noi , anume cel sovietic care ne fura Moldova cu Basarabie si ce Cernauti cu tot , cat si bozgoresc care ne-au furat Ardealul , de parca Romanii in acele momente , numai grija jidanilor o mai aveau , grijania mamii lor de lepre !
ADEVĂRUL ASCUNS
despre CRIMELE COMISE DE EVREI
CONTRA ROMÂNILOR
Retragerea din Basarabia şi Bucovina
T E L E G R A M A
BIROUL STATISTIC MILITAR IAŞI
Către
MARELE STAT MAJOR
Secţia ll-a
RAPORT CONTRAINFORMATIV Ne. 1764
din 30.06.1940
1) Oraşul Ungheni ocupat de trupele sovietice din dimineaţa zilei.
2) Batalionul 2 Regt. 39 Inf. a fost dezarmat la gara Bălţi de trupe sovietice în ziua de 29.Vl. Soldaţii evrei şi basarabeni opriţi, unii ofiţeri degradaţi. Maiorul Voicescu C-tin comandantul batalionului prins de ruşi în împrejurări necunoscute.
Populaţia evreiască a ajutat la dezarmare.
3) Întreg personalul C.F.R. din staţia Drochia (exclusiv) şi Bălţi a derutat trupele din trenuri colportînd ştiri false despre distrugerea podurilor de la Ungheni. Şeful gării Bălţi Dumitrescu (refugiat ulterior în Moldova), nu a dat nici un concurs ofiţerilor fiind inexistent.
4) Evreii înarmaţi din Soroca au atacat camioanele destinate evacuării strînse de C.F.R. împiedicînd evacuarea funcţionarilor şi a familiilor militarilor.
5) La Soroca au fost împuşcaţi comisarul Murafa de către avocatul evreu Flecsor. De asemenea administratorul financiar Gheorghiu, avocatul Stănescu, căpitanul Georgescu de la C.F.R. Căpitanul Buruiană l’au spînzurat.
6) Comitetul terorist din Soroca este format din avocaţii Flecsor şi Pisarevschi Brazuli etc.
7) Nu s’a reluat circulaţia dintre Pîrlita şi Ungheni întreruptă din cauza ciocnirii produsă aseară.
8) Înaintea de retragerea trupelor din Bălţi, numeroase avioane făceau evoluţii lansînd manifeste şi foi din ziarul ,,Libertatea” cu conţinut comunist.
9) Ciocniri între populaţia evreiască şi refugiaţi şi trupe au avut loc la Ungheni în cursul nopţii, sunt şi victime.
Au fost reţinuţi de ruşi şeful secţiei C.F.R. şeful gării Ungheni etc. precum şi ofiţeri.
10) În gara Iaşi se găsesc mulţi evrei care vor să se refugieze în Basarabia.
11) În oraşul Iaşi populaţia evreiască în majoritate simpatizantă comunistă arată pe faţă bucuria vecinătăţii ruşilor la Prut şi are o atitudine sfidătoare. Această atitudine nemulţumeşte şi îngrijorează populaţia românească, care vede o agravare a situaţiei în viitor.
Pentru menţinerea ordinei este necesar a se da în garnizoana Iaşi o trupă activă întrucît elementele aflate la P.S. nu sunt în măsură a face faţă nevoilor. Până în prezent nu s’au luat măsurile dictate de starea de mobilizare în ceea ce priveşte paza oraşului.
Eventualitatea unor manifestări comuniste impune măsuri de siguranţă urgente.
ŞEFUL BIROULUI STATISTIC MILITAR IAŞI
Lt. Colonel (Palade)
ADEVĂRUL ASCUNS despre
CRIMELE COMISE DE EVREI CONTRA ROMÂNILOR
Propaganda EVREIASCĂ anti-ROMÂNEASCĂ
Încă înainte de retragerea de către autorităţile româneşti s-au constituit de către evreii comunişti locali comitete orăşeneşti, care, pe lîngă faptul că au organizat primirea trupelor sovietice cu flori şi pavoazări de drapele roşii, s-au dedat la manifestaţiuni ostile împotriva autorităţilor în retragere,patronînd şi îndemnînd în acelaşi timp acţiunea teroristă.
Conform instrucţiunilor acestor comitete, imediat ce s-a aflat de hotărîrea Consiliului de Coroană, evreii au înlocuit în grabă firmele româneşti cu altele ruseşti.
Cu ocazia trecerii trupelor române prin sate, oraşe şi gări, evreii manifestau ostil în unele cazuri aruncînd cu pietre.
În exodul lor, refugiaţii au avut de întîmpinat vexaţiuni, umilinţi şi lovituri, iar în unele cazuri au trebuit să lase în urmă morţi, numai datorită comuniştilor evrei, care, în afară de acestea, i-au devalizat de puţinele lucruri cu care mai scăpaseră.
Pe de altă parte, pentru a împiedica retragerea populaţiei româneşti, evrei distrugeau vehiculele cu care se retrăgeau românii, iar în unele cazuri au încercat să incendieze traversele de cale ferată pentru a provoca deraieri. Înşişi copii evrei, dintre unii chiar străjeri, aşteptau în gări trenurile refugiaţilor pentru a-i injuria şi a le arunca cu pietre sau orice obiecte ce le cădeau la îndemînă, creând o impresie dintre cele mai oribile.
De asemenea, refugiaţii basarabeni comentează faptul că împreună cu românii de peste Prut care se retrag în interiorul ţării sosesc grupuri de tineri evrei originari din Basarabia.
Aceşti tineri evrei au fost observaţi de către refugiaţii români că au o atitudine de veselie şi satisfacţie, ceea ce nu ar cadra cu situaţia celui ce îşi părăseşte avutul, cît de modest.
De asemenea, refugiaţii români afirmă că ar fi observat la aceşti tineri evrei că posedă valută forte, dolari şi lire sterline, care nu ar putea fi justificată de ocupaţiile lor şi nici de veniturile normale, după cum nu ar fi necesară într-un caz de exod normal, cînd nevoile şi le-ar putea satisface prin lei.
Considerînd şi faptul că, actualmente, mişcarea populaţiei evreieşti basarabene este înspre Basarabia, nicidecum în sensul părăsirii acestei provincii, cercurile menţionate formulează presupunerea că aceşti tineri basarabeni au de îndeplinit în ţara noastră misiuni contra ordinei publice şi siguranţei Statului.
ADEVĂRUL ASCUNS despre
CRIMELE COMISE DE EVREI
CONTRA ROMÂNILOR
Raportul nr. 14033 din 3 iulie 1940.
SECRET BIROUL 2 22 iulie 1940
Arhiva Marelui Stat Major
Înregistrat nr. 14033
Anul ’40, luna Vll, ziua 3
ACŢIUNEA EVREIASCĂ
l. EVREII din PROVINCIILE ROMÂNEŞTI Basarabia şi Bucovina
în timpul evacuării din calea OCUPANŢILOR RUŞI :
1. Comitetele revoluţionare
– La Cernăuţi comisar al poporului este actualmente evreul Sale Brill, de profesie fotograf, primar este evreu Glaubach, ajutor de primar evreul Hitzig, iar prefect este alt evreu Meer sau Beer.
– La Chişinău sovietul comunal este condus de avocatul evreu Steinberg originar din Huşi.
– La Chilia Nouă s-a format un comitet local condus de evreul dr. Rabinovici, medic primar al oraşului.
– Foştii gazetari evrei de la ,,Adevărul” şi ,,Dimineaţa” , anume Teziman şi Cîndea [ambii din Bucureşti] au căpătat funcţiuni importante în Basarabia.
– La Soroca conducătorul acţiunii teroriste a fost evreul Leizer Ghinsberg, gardian public la poliţia locală.
2. Atentate şi asasinate
– Bandele evreo-comuniste au jefuit pe refugiaţii care nu aveau posibilitatea să se apere.
– În diferite gări, evreii comunişti, în grupuri cu drapele roşii, încercau să facă presiuni pentru a determina pe călători să coboare. În unele cazuri au cedat numai după ce călătorii s-au apărat cu focuri de armă.
– La Chişinău, o bandă de comunişti evrei, a încercat să linşeze pe studenţii teologi, care au scăpat numai datorită intervenţiei unui detaşament de jandarmi ce a făcut uz de arme.
– Inspectorul financiar Preotescu şi fostul inspector financiar pensionar, Pădureanu din Chişinău au fost împuşcaţi.
– La Chişinău listele de executări au fost întocmite de intelectualii comunişti evrei avocat Carol Steinberg, avocată Etea Dinor şi dr. Derevici.
– La Chişinău avocatul evreu Steinberg în fruntea unui grup a aruncat cu pietre în trupele române care se retrăgeau.
– Perceptorul şi notarul din comuna Ceadar-lung(Tighina) au fost omorîţi.
– Preotul Dujacovschi din Tighina.
– Şeful postului de jandarmi Abaclia – Tighina a fost împuşcat de evrei.
– Perceptorul şi agentul de percepţie din comuna Caraglia – Cahul au fot reţinuţi timp de 9 ore şi condamnaţi la moarte dar au reuşit să fugă.
– Comisarul ajutor Chela Grigore de la poliţia Vîlcov, sînt indicii că a fost omorît.
– În comunele din judeţul Cetatea Albă locuite şi de bulgari aceştia au făcut cauză comună cu comuniştii evrei, prilejuind incidente sîngeroase.
– În Cazaclia şi Ceadarlunga au fost omorîţi, notari preoţi şi poliţişti.
– La Reni au fost incidente grave între evreii care împuşcaseră 2 marinari români şi autorităţile româneşti. Evreii purtau brasarde roşii.
Au fost împuşcaţi 15-20 de terorişti evrei comunişti.
– În judeţul Cetatea Albă bandele comuniste evreieşti au schingiuit preoţi, le-au ars bărbile cu ţigări, au devastat bisericile.
– La Cernăuţi, un grup de evrei a asaltat cu pietre două autocamioane în care se aflau soldaţi, evreii au cedat numai cînd aceştia au făcut uz de arme.
Faţă de toate aceste orori comise exclusiv de către evreii basarabeni, se observă o adîncă indignare a populaţiei româneşti, care în unele cazuri nu-şi poate stăpîni sentimentele de revoltă.
Astăzi, în ziua de l iulie a.c. la orele 18,15 din trenul personal Teiuş-Arad, în care se aflau un mare număr de soldaţi şi ofiţeri ce venea din Cernăuţi, au fost aruncaţi din tren în timpul mersului, între gările Teiuş-Alba Iulia, trei evrei care călătoreau în acest tren, dintre care unul din cauza rănilor primite în timpul busculadei şi din cauza căderii din tren, probabil că a murit. Pînă în prezent nu s-a putut încă verifica.
Militarii sus-menţionaţi erau foarte revoltaţi contra evreilor, fiind hotărîţi a linşa orice evreu le-ar fi ieşit în cale, întrucît asistaseră la agresiunea evreilor împotriva ofiţerilor şi soldaţilor români pe linia Cernăuţi-Dorneşti, cu care ocazie se afirmă că ar fi fost omorît un ofiţer superior şi răniţi mai mulţi ofiţeri şi soldaţi români.
Tot în ziua de l iulie a.c. la ora 18,30 la Bîrlad un grup de militari a împuşcat mortal pe evreu Poise Leib Goldstein, comerciant din oraş. Numitul a fost transportat la spital în stare de comă.
ADEVĂRUL ASCUNS despre
CRIMELE COMISE DE EVREI CONTRA ROMÂNILOR
EVREII DIN RESTUL ŢĂRII
Comunicarea vestei acceptării notei ultimative a avut ca efect brusca schimbare de atitudine în totalitatea cercurilor evreieşti. Părăsind teama şi atitudinea de rezervă manifestată pînă atunci, datorită măsurilor cu caracter naţionalist luate în cadrul noii organizaţii politice de Stat, aceste cercuri au adoptat o atitudine de accentuată veselie, manifestată îndeosebi prin comentarii zgomotoase în grupuri numeroase pe străzi şi în locuri publice, asupra evenimentelor în curs de desfăşurare, din care nu au fost excluse aprecieri jignitoare la adresa ţării noastre, a conducătorilor Statului, a armatei şi a tot ce este românesc şi în acelaşi timp o vie simpatie pentru acţiunea Sovietelor, precum şi atitudini sfidătoare faţă de cetăţenii români.
Acestei veselii i-au corespuns o altă serie de manifestări, exprimînd neîndoios brusca dar nejustificata simpatie a evreilor, faţă de comunism, Soviete şi Armata Roşie. Astfel, cu acest trist prilej, în toate casele evreieşti avînd aparat de radio-recepţie s-au ascultat posturile emiţătoare sovietice, neomiţîndu-se să se deschidă larg ferestrele, îndeosebi în timpul cînd acestea transmiteau ,,Internaţionala”, care apoi a fost cu insistenţă îngînată de către ascultători.
S-au încercat apoi răspîndirea discretă a fotografiilor lui Stalin şi a celorlalţi conducători sovietici, precum şi confecţionarea de steaguri roşii.
Cu prilejul ultimelor examene, studenţii evrei de la Politehnică au devenit provocatori faţă de colegii lor creştini.
Tuturor acestora li s-a adăugat o întreagă serie de zvonuri, colportate cu insistenţă în toate straturile sociale, după care încearcă să se arate că acţiunea Sovietelor, nu este limitată şi că în scurt timp, Armata Roşie, depăşind limitele indicate VA OCUPA diverse regiuni din ţară.
În acest sens, evreii cunoscuţi ca avînd legături cu mişcarea comunistă, discută că tendinţa reală a Uniunii Sovietice este de a extinde revoluţia în primul rînd în Balcani, unde cadrele sînt pregătite dinainte şi unde se aşteptau numai prilejurile.
Ocuparea Basarabiei şi nordului Bucovinei – discută cercurile comuniştilor evrei – constituie o primă etapă pentru înfăptuirea planului sovietic, care actualmente urmăreşte cu persistenţă să exploateze orice eveniment şi prin zvonuri abil lansate sau prin deformarea realităţilor să creeze o stare generalizată de nemulţumiri, iar la un moment dat să găsească pretextul pentru o intervenţie a armatelor roşii în ţara noastră care să sprijine şi să fie paralelă cu declanşarea revoluţiei comuniste în România.
Ca şi la Bucureşti, în provincie şi îndeosebi la Timişoara, populaţia evreiască locală la aflarea vestei, şi-a manifestat satisfacţia prin aceleaşi gesturi şi manifestări.
După răspîndirea în opinia publică a ştirilor privind jaful şi acţiunea teroristă întreprinsă de evrei la intrarea trupelor sovietice în provinciile ocupate, veselia ce cuprinsese cercurile evreieşti din Capitală şi provincie dispărînd, a făcut loc unei acute îngrijorări faţă de perspectivele unor ample represiuni ce se presupunea că urmează a se întreprinde ca urmare a terorismului la care s-au dedat coreligionarii lor din Basarabia şi Bucovina.
Sesizînd indignarea ce a cuprins întreaga suflare românească la aflarea celor petrecute în Basarabia şi Bucovina, conducătorii evreilor în frunte cu dr. Filderman şi Şef Rabinul Alexandru Şafran au recomandat expres coreligionarilor lor, prin intermediul comunităţilor să se abţină de la orice manifestare ce ar putea crea incidente cu populaţia românească.
S-a insistat în acest sens asupra necesităţii ca evreii să se abţină în timpul liber de a circula pe străzi, şi, stînd în case, să evite orice contact cu populaţia autohtonă.
Urmînd sfaturile primite, evreii s-au reţinut în ultimele zile de la orice manifestaţii publice, luînd în acelaşi timp măsuri pentru a reduce sau evita din efectele unor eventuale devastări.
În acest sens, evreii, atît cei din Capitală cît şi cei din provincie, s-au retras din timp în cadrul cercurilor lor, negustorii şi-au închis magazine le stingînd luminile şi trăgînd obloanele, iar diversele instituţii şi-au întărit paza prin posturi de alarmă şi grupuri de tineri sionişti.
Răspîndindu-se ştirea că autorităţile române ar studia modalitatea întreprinderii unui recensămînt al evreilor originari din Basarabia şi Bucovina,, aflaţi în alte provincii, în vederea expedierii lor în localităţile de origine, cei vizaţi şi-au făcut pregătirile de plecare, lichidîndu-şi în grabă întreprinderile, şi în numeroase cazuri, părăsind singuri localităţile unde-şi aveau sediul pentru a se duce în provinciile ocupate.
Teama de eventuale represalii, precum şi propaganda, întreprinsă de evrei basarabeni de a imita gestul lor, au creat, îndeosebi în rîndul evreilor aparţinînd micii burghezii, un pronunţat curent de emigrare în provinciile ocupate.
Această acţiune îşi găseşte în plus aprobarea unor cercuri conducătoare evreieşti în frunte cu dr. Filderman, Şef Rabinul dr. Şafran şi scriitorul Horia Carp, care întrevăd astfel descongestionarea teritoriului ţării noastre de un important număr de evrei, ceea ce speră să aducă într-o oarecare măsură, o ameliorare, cel puţin temporară a problemei evreieşti din România.
În schimb se constată opoziţia manifestată de către cercurile evreieşti sioniste socialiste, care militează pentru emigrarea evreilor în Palestina.
Deşi cuprinşi de panică, o bună parte din evrei continuă să păstreze, fără a-şi exterioriza prea mult sentimentele, o atitudine ostilă ţării noastre, manifestînd îndeosebi prin lansarea de zvonuri privind o eventuală agravare a actualei situaţii a ţării noastre, precum şi în viaţa economică, printr-o categorică abţinere de la îndeplinirea oricăror acţiuni comerciale şi de credit.
În afară de aceasta se constată că evreii au refuzat în ultimele zile de a-şi achita obligaţiunile ce le au faţă de fisc. În afară de acestea, încercînd prin aceasta să creeze dificultăţi Statului după sistemul practicat în timpul guvernării Goga-Cuza.
Excepţie făcînd de la atitudinea manifestată de evrei în actualele împrejurări, membrii cercului ,,Mutualitatea”, cu sediul în str. Spătarului nr. 15, ce critică cu asprime acţiunea teroristă întreprinsă de coreligionarii lor din Basarabia şi Bucovina şi sînt decişi să participe cu maximum de mijloace al ajutorarea refugiaţilor.
Explicaţia acestei atitudini constă în aceea că membrii acestui cerc sînt în majoritate bine situaţi materialiceşte şi în totalitatea lor se recrutează dintre refugiaţi din URSS care au avut de suferit de pe urma instaurării regimului bolşevic în acest stat.
Ca şi la Bucureşti, în provincie şi îndeosebi la Timişoara, populaţia evreiască locală la aflarea vestei, şi-a manifestat satisfacţia prin aceleaşi gesturi şi manifestări.
Acum puteti intelege de ce a izbucnit puciul decembrist la Timisoara. Pentru ca acolo este probabil un cuib sarbesc anti-romanesc.Fara alte comentarii.
Yahveh zisese lui Avram: “Iesi din tara ta, din rudenia ta si din casa tatalui tau si vino in tara pe care ti-o voi arata.Voi face din tine un neam mare si te voi binecuvanta; iti voi face un nume mare si vei fi o binecuvantare.
Voi binecuvanta pe cei ce te vor binecuvanta si voi blestema pe cei ce te vor blestema; si toate familiile pamantului vor fi binecuvantate in tine.Avram a plecat, cum ii spusese Yahveh, si a plecat si Lot impreuna cu el. Avram avea saptezeci si cinci de ani cand a iesit din Haran.(Geneza 12:1-4)
Acest legământ este legământul harului, deoarece acesta include intenția lui Yahveh de a răscumpăra lumea. Yahveh îi spune lui Avraam: “În tine toate națiunile lumii vor fi binecuvântate.”
Legământul Avraamic este o alianta cu trei elemente vitale:
1.) Aceasta alianta vorbeste despre strategia Creatorului pentru a Binecuvanta toate Neamurile prin Națiunea lui Israel.
2.) Aceasta alianta, lasă moștenire un teren, ca o posesiune veșnică pentru Israel.
3.) Acesta alianta, promite să Binecuvânteze pe cei care Binecuvânteaza pe Israel, și va blestema pe cei care bleastemă pe Israel.
Este important ca noi să reținem faptul că, dacă un element al alianței esueaza, atunci toate elementele vor eșua, de asemenea,deci, dacă promisiunile lui Yahveh pentu Israel au eșuat deja, astfel de asemenea, trebuie să esueze promisiunile lui Yahveh pentru a binecuvânta lumea.
Dacă destinul național al Israelului a fost pierdut prin neascultarea lor, astfel de asemenea, Biserica este distrusa ! Neascultarea Bisericii a fost atât de mare ca cea a lui Israel în ultimii 2000 de ani. Nimeni nu poate nega asta !
Scrisoarea Mareșalului Ion Antonescu adresată lui W. Filderman, președintele Federației Comunității Evreiești din România
„DOMNULE FILDERMAN,
În două petiţii succesive îmi scriţi „de tragedia zguduitoare“ şi mă „imploraţi“ în cuvinte impresionante, reamintind de „conştiinţă“ şi de „omenie“ şi subliniind că sînteţi „dator“ să apelaţi „la mine“ şi „numai“ la mine, pentru evreii din România, care sînt trecuţi în ghetouri pregătite pentru ei pe Bug. Pentru a amesteca tragicul în intervenţia Dvs., subliniaţi că această măsură „este moartea, moartea, moartea fără vină, fără altă vină, decît aceea de a fi evrei“.
Domnule Filderman, nimeni nu poate să fie mai sensibil ca mine la suferinţa celor umili şi fără apărare. Înţeleg durerea Dvs., dar trebuie, mai ales trebuia să înţelegeţi şi Dvs., toţi, la timp, pe a mea , care era aceea a unui neam întreg. Vă gîndiţi, v-aţi gîndit ce s-a petrecut în sufletele noastre anul trecut la evacuarea Basarabiei şi ce se petrece astăzi, cînd zi de zi şi ceas de ceas plătim cu mărinimie şi în sînge, cu foarte mult sînge, ura cu care coreligionarii Dvs. din Basarabia ne-au tratat la retragerea din Basarabia, cum ne-au primit la reîntoarcere şi ne-au tratat de la Nistru pînă la Odessa şi pe meleagurile Mării de Azov? Dar potrivit unei tradiţii, voiţi să vă transformaţi şi de astă dată din acuzaţi în acuzatori, făcîndu-vă că uitaţi pricinile care au determinat situaţiile pe care le plîngeţi. Să-mi daţi voie să vă întreb şi prin Dvs. să întreb pe toţi coreligionarii Dvs. care au aplaudat cu atît mai frenetic cu cît suferinţele şi loviturile primite de noi erau mai mari.
Ce-aţi făcut Dvs., anul trecut cînd aţi auzit cum s-au purtat evreii din Basarabia şi Bucovina, au scuipat ofiţerii noştri, le-au smuls epoleţii, le-au rupt uniformele şi cînd au putut au omorît mişeleşte soldaţii cu bîte.
Avem dovezi.
Aceiaşi ticăloşi au întîmpinat venirea trupelor sovietice cu flori şi au sărbătorit-o cu exces de bucurie. Avem fotografii doveditoare.
În timpul ocupaţiei bolşevice, aceia pentru care vă înduioşaţi astăzi au trădat pe bunii români, i-au denunţat urgiei comuniste şi au adus jalea şi doliul în multe familii româneşti.
Din pivniţele Chişinăului se scot zilnic, oribil mutilate, cadavrele martirilor noştri, care au fost astfel răsplătiţi fiindcă 20 de ani au întins o mînă prietenească acestor fiare ingrate.
Sînt fapte ce se cunosc, pe care le cunoaşteţi desigur şi Dvs. şi pe care le puteţi afla în amănunt.
V-aţi întrebat Dvs. de ce şi-au incendiat evreii casele înainte de a se retrage?
Vă puteţi explica de ce în înaintarea noastră am găsit copii evrei de 14-15 ani, cu buzunarele pline de grenade?
V-aţi întrebat cîţi din ai noştri au căzut omorîţi mişeleşte e coreligionarii Dvs., cîţi din ei au fost îngropaţi înainte de a fi morţi?
Voiţi şi în această privinţă dovezi, le veţi avea. Sînt acte de ură, împinsă pînă la nebunie, pe care evreii Dvs. au afişat-o împotriva poporului nostru tolerant şi ospitalier, dar astăzi demn şi conştient de drepturile lui. Drept răspuns la mărinimia cu care au fost primiţi în mijlocul nostru şi trataţi, evreii Dvs., ajunşi comisari sovietici, împing trupele sovieti¬ce în regiunea Odessei printr-o teroare fără seamăn, mărturisită de prizonierii ruşi, la un masacru inutil, numai pentru a ne provoca nouă pierderi. În regiunea Mării de Azov, trupele noastre retrăgîndu-se temporar şi-au lăsat cîţiva ofiţeri şi soldaţi răniţi pe loc.
Cînd au reluat înaintarea şi-au regăsit răniţii mutilaţi îngrozitor. Oamenii care puteau fi salvaţi şi-au dat ultimul suspin în chinuri groaznice. Li s-au scos ochii, li s-au tăiat limba, nasul şi urechile.
Îţi dai, Domnule Filderman, seama de spectacol? Te îngrozeşti? Te înduioşezi? Te întrebi, de ce atîta ură, din partea unor evrei ruşi cu care nu am avut niciodată nimic de împărţit. Dar ura lor este a tuturor, este ura Dvs. Nu vă înduioşaţi, dacă aveţi cu adevărat suflete, de ceea ce nu merită, înduioşaţi-vă de ceea ce merită. Plîngeţi cu mamele care şi-au pierdut în astfel de chinuri copiii sau cu aceia care şi-au făcut şi lor şi vă face şi Dvs. atîta rău.
MAREŞAL ANTONESCU
19.X.1941
P.S.
Un soldat rănit din P. Neamţ a fost îngropat de viu din ordinul şi sub ochii comisarilor sovietici jidani, deşi nenorocitul implora să nu-l îngroape, arătându-le că are 4 copii.”
d-le Coja vreti sa sugerati cum ca sefardicii au fost ucisi de askenazi si IDISH,si ca a fost un razboi civil intre evrei,venirea lui Hitler in Europa?
ei bine raspunsul este ca NU! Nu a fost asa de fel.
-evreii askenazi si Idish,care traiau in GERMANIA,e drept ca aveau chiar functii in Germania lui Hitler,in teritoriile ocupate(Polonia,etc).
Insa si evreii din POLONIA sunt tot askenazy,cele 4 milioane.
In ARDEAL, evreii erau askenazy,la fel ca si cei din Moldova si Basarabia si Bucuresti.
SEFARDICII erau foarte putini in ROMANIA,veniti in tarile romane pe la 1400 si ceva,in timpul lui TORKEMADA din SPANIA,in timpul inchizitiei spaniole CATOLICE.
Au fugit evreii cu zeciile de mii din Spania in acei ani,in tarile romanesti inclusiv.Altii si-au luat nume de crestini,si s-au convertit fortat la catolicism sa scape de persecutii.
Astfel ca in MALAGA,si in general in sudul Spaniei,e plin de sefardici,care s-au ASIMILAT cu bastinasii,dupa Inchizitia lui Torquemada.
Apoi vorbim despre anii 40.In anii 40 evreii s-au batut cu nemtiii,dar au fost foarte DEZBINATI,la fel cum au fost dezbinati romanii in comunism,tot asa si evreii in fascism si nazism.
In ROMANIA a supravietuit cea mai mare comunitate de evrei.Aproape milionul,in orice caz sute de mii bune de evrei.
EVENIMENTELE din Januarie 1941 nu le putem taia de SIGURANTA terorista si dictatoriala a lui Ion Antonescu,condusa de Eugen Cristescu,care era spionul spionilor,in orice caz nu a fost cu romanii.
Cel mai probabil a fost o inscenare,asa cum fac GUVERNELE:
-un VACCIN PREVENTIV:
-comunistii se infiltrau in MISCAREA LEGIONARA,si ca sa nu ajunga la o cifra record de zeci de mii,a taiat crengatura din Januarie 1941,in faza de embrion.
-la fel fac americanii cu islamicii azi,un VACCIN PREVENTIV ANTI-TERORIST,ca sa previna atacuri,chiar ei insceneaza ALARME FALSE,iar populatia sa fie in tema.
-la fel cum in timpul razboiului doi mondial,autoritatiile dadeau ALARME FALSE,ca simulari de bombardamente,ca oamenii sa fie pregatiti
Evenimentele din Januarie 1941 nu au fost deloc elucidate inca.
-influenta British intelligence-ului in Romania lui 1941
-dorinta ANGLIEI de a rupe alianta romano-germana,si ocuparea Romaniei de catre Hitler,cu scopul de a crea partizani anti-nazisti in Romania,si a ajunta implicit URSS,aliata Angliei(teroriste-vezi DRESDA 1945)
-dorinta URSS de a crea o ,,revolutie bolsevica mondiala,,
-dorinta lui STALIN de a invada GERMANIA inaintea lui Hitler,si de a rupe pactul secret Ribbentrop-Molotov.Hitler i-a luat-o inainte lui Stalin prin planul Barbarossa,cu doar o saptamana,conform unor documente.
-neintelegerile intre legionari si generalul Ion Antonescu,din pricina incapatanarii prostesti de ambele parti.
Antonescu era vazut ca FILO-ENGLEZ de catre Adolf Hitler-
acesta facuse scoala la LONDRA,iar la Paris fusese casatorit cu o evreica
-Antonescu luptase in primul razboiul mondial impotriva germanilor,la Marasesti in 1917
-in timp ce Horia Sima era cunoscut ca un apropiat al SS-ului si racolat de Himmler,inca din 1938-39,pana la moartea lui Hitler in 1945.
Antonescu era sustinut de Wehrmachtul german,iar Horia Sima si legionarii,de catre SS-ul german.
-legionarii erau dezavantajati de relatia proasta in judetele din Ardeal,cu sasii germani,si svabii din Banat,mai ales in privinta nationalizarii averii frauduloase a speculantilor evrei.
-Cine era stapanul Romaniei in anul 1941?
Raspunsul este unul singur: ADOLF HITLER! el decidea CINE sta la putere,si el decidea ce politica sa se faca.
Antonescu in momentul Januarie 1941 era o simpla marioneta in mana lui Hitler.Abia odata cu inceperea planului Barbarossa in URSS,avea sa puna conditii dure lui Hitler,CONTRA PETROLULUI ROMANESC.
Antonescu a refuzat deportarea in lagarele mortii naziste(Belzec,Auschwitz,Majdanek,Birkenau),a cel putin 600 mii de evrei din Romania,in anul 1942,la solicitarea lui Adolf Eichmann.
Adolf Hitler a sterilizat 400 mii de femei,evreice si tiganci,in special in lagarele naziste.
Deci pe langa crimele naziste,adaugam,sterilizarile fortate.
Astazi sterilizariile voluntare sunt permise si nu se numesc nazism.
HITLER a legalizat avortul,ca practica medicala criminala,in Polonia ocupata si alte zone ocupate.
Astazi avortul e condierat ceva normal,si nu o crima.
Ceausescu a interzis avortul,si a fost considerat terorist,in loc ce sa-i ridice statuie omenirea,pentru viziunea pro-natalista,si anti-cancer,si anti-nazista.
UNDE ESTE ADEVARUL? adevarul nu il vom regasi niciodata in cartiile de istorie,decat foarte partial.
ADEVARUL este ca ROMANIA a fost un stat ATACAT,adica AGRESAT si nu agresor.
ROMANIA a raspuns atacului sovietic din 1940,si ocuparii Basarabiei,prin eliberarea din 1941.
ROMANIA nu a fost stat agresor,ci stat ATACAT! un stat atacat are dreptul sa se apere! este o lege a firii!
Domnule Puscasu,
Hai ca esti tare, le-ai precizat la fix. Chiar imi place ce-ai scris.
Istoria este formata numai minciuni, fie directe fie prin omisiune, in cele mai multe cazuri.
De facto, Romania a fost sub ocupatie germana inca de la venirea lui Antonescu la putere prin osardia lui Carol II. Germanii au venit la invitatia lui Antonescu, dar ei veneau oricum. Era parte a planului WW2.
Roscatul Antonescu era probabil un mason anglofil. Iar masonii indeplinesc ordinele superioare chiar daca stiu ca vor muri. Iar Antonescu banuiesc ca stia care-i era sfarsitul si care era sfarsitul razboiului. Si totusi ne-a dus cu milioanele in macelul razboiului. Ca nu i-a iubit pe romani avem cea mai buna dovada ca a fost printre cei ce au comandat tunurile cu care s-a tras in taranii romani rasculati in 1907.
Cred ca mai ai dreptate ca in 1941 n-a fost o lupta intre aschenazi si sepharzi. Le-au incendiat si daramat templul ca sa-i asmuta pe sepharzi contra romanilor, probabil pentru ca sepharzii aveau o parere buna despre romani nu cum o aveau aschenazii bolsevici, probabil o ura feroce, viscerala contra romanilor. Oare de ce ?
Ma intreb pentru ca evenimentele antiromanesti din vara lui 1940 au precedat ceea ce s-a petrecut la „rebeliunea” legionara din ianuarie 1941. Parerea mea sincera este ca evreul simplu, sarac, a fost manipulat si asmutit de forte oculte contra romanilor care au fost demonizati atunci precum Ceausescu in zilele noastre. Cine au fost acele cercuri oculte nu prea stim. Or fi fost din randul elementelor kaghebiste panslaviste moscovite, or fi fost cercuri sioniste ? Nu vom sti niciodata.
Insa sa invatam din greselile trecutului pentru ca sa nu le mai repetam.
dom’le faci confuzie intre Averescu si Antonescu la faza cu 1907, intoarce-te la carticele si mai citeste…
Coane Jidane zis Puscasu ? Pai cum zici matale si conationalii matale ca Romanii au masacrat pe toti jidanii din Ardeal , Muntenia , Moldova , ba chiar si din Basarabia , deduc lesne , fara vreun calculator performant , numai dupa cifrele vehiculate , ca evreii in Romania dupa inainte de masacru , se pare ca erau vreo 800-950 de milioane …!
Acuma sa-mi fie cu iertare , ori matale stai prost cu capul , ori minti cu nerusinare caracteristica rasei ! Pai bine bai jidane nenorocit , ce inseamna masacru ? Nesimtitule ce esti ! Nu ti-e rusine sa afirmi asemenea tampenii ? Mars in pizda matii de caine , bine va faceau Europenii din vest ca va goneau ca pe javre ! Unde va cuibareati voi si tiganii , populatia repectiva intra in declin ! Mars in Israel si asteptati Armaghedonul ghioarle ordinare ! Nu as avea nimic nici cu tiganii , nici cu bozgorii nici cu jidanii , insa ma gandesc ingrozit cate vor patimi copiii mei si copiii copiilor lor din auza acestor lighioane !
M a uns la suflet replica catre „Puscasu”.
Cu tot respectul dragă Domnule Profesor Coja. Ştiu că nu aţi fost duşmanul Legiunii, încă de când scriaţi la Vadim, dar ştiu şi eu ceva despre această rebeliune care este cunoscută ca o crimă legionară, că, aşa este românul nostru, spune şi el ce aude, nu contează de la cine!. Dar ştiu şi eu puţin despre rebeliune, că, de-alungul timpului meu în Exil am avut bucuria şi fericirea să cunosc oameni formaţi de Căpitan care au făcut parte, în vremea aceea, având datoria de a salva tineri legionari care au fost duşi în eroare de Horia Sima. Comandanţi Ajutori Legionari ca Vasile Posteucă, Laurian Ţălnariu şi Matei Hojbotă cu care am avut o solidă camaraderie, a spus-ola orice ocazie, că, Rebeliunea a fost începută de Horia Sima cu acei pe care i-a invitat să intre în Mişcare ca să-şi facă popularitatea pe care nu o avea de la legionarii Căpitanului şi, cu aceasă invitaţie de a intra în Mişcare, a intrat toate scursurile mahalalelor, de la jidani, ţigani şi hoţi de buzunare, la comisari şi criminali de rând. Sima, Pătraşcu şi Stoicănescu, nu au intrat în Mişcare că ar fi fost naţionalişti, ei au vrut să facă un partid politic dar a începe aşa ceva este de muncă şi aceşti trei muschetari au hotărât să intre în Mişcarea Legionară şi să conspire de al debarca de la conducere pe Corneliu Zelea Codreanu.
Când a fost luat la Armată, Sima a fost imediat ataşat la serviciul de siguranţă. El lucra ca agent al lui Moruzof cu mult înainte de a intra în Mişcare şi, pentru serviciul lui devotat Siguranţei Statului, regele Carol l-a numit şeful Mişcării Legionare şi, acest serviciu credincios, a continuat şi în Exil, că erau multe grupe de legionari care voia să’l pedepsească pe Carol în exil, dar ori de câte ori o altă echipă apărea să’l caute pe Carol, sima îl informa:”dublează-ţi garda”
Şi aşa, „agentul Horia Sima” care a creiat „faimoasa Rebeliune” a trăit din solda pe care Carol i’o dădea acestui nemernic care trebuia pedepsit ca pe un alt Stelescu.
Generalul Antonescu a fost un mare admirator al Căpitanului şi al Mişcării Legionare, dar fapta criminală a lui Sima cu rebeliunea lui, l-a dezgustat pe General peste măsură că a trebuit să întrebuinţeze şi din răutatea de care era bine cunoscut, dar, să mulţumim lui Dumnezeu că Generalul Antonescu nu s’a lăsat bătut şi păcat că nu a pus mâna pe Sima, ca să-i dea ce merita…
Vasile Guian-Tamburus
„dublează-ţi garda”
Vasilica, cand exista legionari precum esti mataluta, Legiunea nu mai are nevoie de dusmani…..
Din pricina inconstientilor ca tine Miscarea Legionara sufera. N’ati facut nimica in toata viata voastra de exilati decat sa-l injurati pe Horia Sima.
Nu va este rusine? Si te mai lauzi ca esti legionar? Te dai in petec ca urmezi Linia Codreanu? Chiar asa?
Ai auzit de Porunca nr.8?
„NU-TI VORBI DE RAU camarazii. Nu spti la ureche si nu primi sa ti se sopteasca”
Dar de Porunca nr.7, ai auzit?
„Unde sunteti numai trei legionari traiti ca fratii intre voi: unire, unire si iar unire.
Sacrifica tot, calca-te pe tine in picioare cu toate poftele si cu tot egoismul din tine pentru aceasta unire. Ea, UNITATEA, ne va da biruinta.
Cine este contra unitatii, este contra biruintei legionare.”
Astea-s poruncile lui Codreanu pe care tu sustii ca-l urmezi. De ce nu le respecti? Iti bati joc de vointa Capitanului si tu mai susti ca-l urmezi. Mare ipocrizia….
Pana una, pana alta, tu nu esti legionar.
Ci esti dusmanul Legiunii. Mesajul tau iti atesta aceasta caracteristica; de dusman, de om mic si pipernicit, de intrus si unealta a inamicilor Miscarii.
Nicule, Sti ca sunt codrenist si ma poti acuza de PRO DOMO in cazul Guian,dar singur te cobori cind acuzi si la rindul tau faci acelas lucru dar cu vorbe urite,necaracteristice unui legionar.
Pacat
oare romanii sunt paralizati de o frica inexplicabila?sa protesteze in masa in mod permanent,sa ceara demisia actualului guvern corupt etc,etc.trist dar dureros de adevarat.gm
mereu acelasi subiect pe care noi care in acel timp inca nu ne nascusem il putem afla din relatarile altora.dece unii oameni mereu se refera la evrei generalizand faptele reprobabile a unui numar mic de evrei raportat la cele 16 milioane de evrei?
va intreb ca romani cum ne-am simti daca cineva ne-ar pune in spate crimele unui numar mic de romani?oamenii cauta mereu tapi ispasitori.gm
Chiar asa si este. Elie Wiesel acuza intregul popor roman pentru crimele unor bestii nenorocite de legionari. Ne-a arat cu degeti Dl Elie : Ati ucis, ati ucis, ati ucis ? Adresarea la prezent, adica pentru romanii de azi. Chiar, cum crezi ca ne simtim la aceste acuzatii Dle George Marmara ? Eu nu ma simt bine, stiind ca sunt considerat criminal. Eu, si familia mea si toate rudele mele si toti stramosii mei.
Acum stiti cum ne simtim ca ni se pun in carca crimele unor bestii nenorocite de asasini legionari, care in multe cazuri nici nu erau legionar ci doar purtatori fraudulosi de camasa verde.
Asta nu inseamna ca sunt de acord cu cei care jignesc referindu-se la evrei cu peiorativul „jidani” sau cand aceiasi generalizeaza unele fapte reprobabile.
De ce se tot discuta despre evrei ? Pai daca sunt in Biblie, d-aia se discuta. Cand va disparea Biblia vor disparea si aceste subiecte discutate.
Care asasini de legionari?
Raportul crimelor este de 1 la 10000 mii,
Adica la o crima facuta de legionari au fost ucisii 10000 mii de legionari sau simpatizanti.
Umblati in istorie,domnilor si judecati
TLC
Aceasta acuzatie marsava , nu este indreptata numai pe dumneata , pe familie si stramosi domnule ci acest stigmat il vor suporta si copiii copiilor nostri …ceea ce este face ca miselia cu mult mai tragica !
Stimate domnule Profesor,
Mare adevar graiti. Va multumim ca aveti curajul sa aduceti la lumina zilei multe dintre aceste crime comise de evreii din Romania si de pretutindeni.
Cu multa stima si respect.
Cu ani in urma, am citit intr-un manual scolar, in care era prezentat si un traseu pe harta, cum au venit evreii sefarzi la noi in tara. Mi-a trezit curiozitatea si am cautat pe internet sa aflu care sunt comunitatile sefarde, ce biserici/sinagogi au, ce pondere au etc. Ceatza totala. Am gasit doar consemnarea cu templul sephard, singurul din tara, distrus de „legionari”. Atunci m-am intrebat ce-i cu acei legionari de le-au casunat numai pe singura sinagoga sepharda din tara, celelalte sinagogi din Bucuresti nefiind distruse. De atunci nu mi s-a parut in regula cu „rebeliunea legionara” care s-a manifestat strict contra singurei biserici sepharde. Probabil ca aveau ceva cu sepharzii, ii deranja existenta lor.
Faptul ca cei 120 evrei ucisi au fost inhumati(?) la cimitirul sephard, vine sa confirme ipoteza uluitoare prezentata de prof. Ion Coja.
Sincer spun, mare curaj are dl prof. Ion Coja sa interpreteze niste fapte batute in cuie de istoriografia oficiala. Chiar daca as fi avut indemanarea sa fac o astfel de analiza, n-as fi avut curajul s-o explicitez pe vreun site.
In lumina celor prezentate de autor, mai doresc sa adaug o alta ipoteza. Cei trecuti pe linie moarta in 1952(Ana Pauker, Vasile Luca si Teohary Georgescu) nu au fost marii criminali ai neamului romanesc cum incearca unii sa-i prezinte, mai ales pe Ana Pauker. Marea teroare s-a dezlantuit mai ales incepand cu anul 1952 si deci nu i se poate imputa Anei. Merg pe ipoteza ca inlaturarea celor trei, mai ales a Anei, s-a facut probabil pentru ca acestia s-au opus la represaliile dezlantuite fara masura asupra romanilor. Poate ca Ana l-a aparat si pe Vasile Luca ce a fost probabil acuzat de antisemitism pentru ca ii critica pe unii evrei.
Faptul ca si azi Ana este acuzata sistematic drept calau al neamului romanesc ma face sa cred ca Ana Pauker a fost o sepharda.
Similar cu Ana este Petrica. A fost un singur an premier. Si a lansat ideea ca industria romaneasca este un morman de fiare vechi. El doar a lansat-o, probabil la vreo indicatie aa cuiva, ca nu era de capul lui acolo. Desi dupa el au existat nenumarati premieri si sefi de stat, nimeni dintre cei ce ne-au condus si ne conduc nu au oprit acest macel, al distrugerii industriei romanesti(prin privatizare). Nu stiu de ce, dar am impresia ca si Petrica este tot evreu sephard. La acesta s-ar putea chiar sa nu ma insel avand in vedere ca mama lui este din Spania.
In lumina celor prezentate in acest topic presupun ca Ana si Petre sun sepharzi. Si de aceea sunt toate tunurile indreptate contra lor. Pentru ca in Romania se pare ca sepharzii au fost in majoritate eliminati, ei ne mai avand sinagogi.
Citez din articol :
Căci în nicio localitate nu au fost trimiși la moarte toți evreii, ci numai unii… Care?
De exemplu, banuiesc ca evreii trimisi la Auschwitz din Nordul Ardealului erau evrei romani patrioti care tineau cu romanii si nu cu ungurii si care vorbeau romaneste si nu ungureste.
In aceeasi categorie mai puteau intra evreii care nu se aliniau in front si-l carcoteau pe rabin sau nu-si plateau zeciuiala la termen, sau isi luau drept sot/sotie un goim/goima.
PS. Articolul este scris cu talent, cu logica, este persuasiv. Din pacate dl prof. Ion Coja isi pune viata in pericol. Din cate am citit si din cate filme am vazut, este bine sa te feresti de evrei. Spui ceva sau faci ceva ce-i deranjeaza si ai incurcat-o. Mossadul nu iarta. Te executa pe loc daca zici sau faci ceva ce i-ar deranja. De aceea as sugera ca acest site sa fie inchis ca sa nu inceapa vreun nou Eugen Cristescu un masacru al celor ce scriu sau comenteaza pe acest site.
Tovarasu’ Vasile ,comentariul dumneavoastra da dovada de o dirza logica proletara ,dar , din pacate se termina defetist ( las , cu coada intre picioare .Ma faci sa-mi fie rusine ca esti roman)Pai cum tovarase, la noi in tara , pe pamintul nostru unde zeci de mii de romani au inmuiat glia cu sangele lor ,sa ne fie teama sa ii criticam pe asasinii fizici , morali si politici ai neamului nostru ,pe cei care conspira contra statului national roman ? Pai si ce daca Mossadul ar vrea sa omoare ,ce crezi ca e asa de usor .Pai ce noi sintem paralizati.Si o furnica se apara darmite un roman. Si apoi , noi nu conspiram impotriva Israelului si nici nu vrem sa ne mutam la ei ,noi ne aparam tara nostra impotriva agresiunii sioniste si a tradatorilor locali si avem nu numai dreptul , dar si datoria sa o facem ,in virtutea dreptului nostru istoric .Da-i inainte dom’ profesor ,spune tot adevarul ,ajunge cit am trait in mocirla ignorantei .Pun pariu ca si evreii vor afle adevarul ,ca nici ei nu-l stiu si anume faptul ca holocaustul a fost opera unor coreligionari ai lor ,adoratori ai lui Baal ,fii Vitelului de Aur din Exod.
Sunt de acord sa luptam sa ne aparam tara. Dar suntem in stare sa ne aparam tara ? Cum sa ne aparam tara ? Cu pusca ? Cu pistolul ? Nu cred.
Dupa umila mea parere, singura arma cu care ne putem apara in zilele noastre este sa avem stiinta de carte mai multa ca dusmanul. Sa avem mai buna moralitate decat dusmanul. Sa-l dovedim la civism. Sa-l dovedim la cultura si educatie, sa-l umilim astfel incat sa se rusineze si sa fuga cu coada intre picioare. Suntem in stare in acest moment ? Nu prea cred. Nu dau exemplu absolventilor de liceu care, vai de mama lor, abea trec de 50% bacalaureatul. Navigati pe bloguri si pe site-uri si puteti vedea cum scriu si cum se exprima romanasii nostri. Urmariti emisiuni la TV si vedeti exprimari de romani. Va recomand emisiunea lui Mitica Popescu in care apare prostia omeneasca profunda la romani. Sa nu ne mai ascundem dupa cires si nici sa nu mai bagam gunoiul sub pres.
Daca-mi spuneti(si dovediti) ca exista o entitate care poate scoate din mocirla ignorantei neamul romanesc in care a fost azvarlit de barbarii de dusmani, nu am sa mai dau semne defetiste. Dati-mi un punct de sprijin, un punct de referinta, argumentat, si ma raliez lui. Abea astept.
Invatatorul meu din scoala primara, Dl Dobroiu, Dzeu sa-l odihneasca, ne spunea : Intai sa vezi barna din ochiul tau si apoi paiul din ochiul altuia.
Noi, romanii adevarati, trebuie sa ne vedem intai defectele si minusurile noastre si apoi pe cele ale altora. Sa le vedem si pe ale altora dar ca sa invatam din ele nu ca sa le ascundem pe ale noastre.
Vasile Roaita,sti sa arati degradarea publicului roman facuta cu javra televiziuni,dar nu vrei sa scri nici un cuvantel despre cine conduce spurcata mass media inclus si in Romania! Daca ti-e frica nu da sfaturi la romani sa-ti urmeze frica ta ca pe un model unic de-a supravietui,dute-n Canada si sa te stabilesti te rog la Cercul Polar de Nord unde nu te mai gaseste nici sefarzii admiratori de Talmud dupa Babilon,nici askenazii criminali si nici kazarii admiratori de Sodoma si Gomora convertiti la jidovism pe favoruri,pe timpul imparatului lor ce se chema Bulan. De-acea noi romanii in spusele populare din stramosi zicem unui sucit,unui schimbat de-odata ca e bulangiu,dupa imparatul lor kazar Bulan schimbat asa peste zi. Parintele Paisios a zi:”evreii vor stapanii lumea,dupa 7 ani Dumnezeu ai va opri”.Parintele Cleopa:”sa ne rugam pentru evrei,pentru cei asteapta,al II lea razboi mondial e nimica toata in comparatie cu ce li se pregateste,nici prin cap nu-i trece cuiva!!,vai! Mosad va mai face multe crime pe natiuni in randul crestinilor ortodoxi. Catolicii de 310 ani sunt deja controlati si degradati spirituali direct din Vatican,care in istoria sa,a dat trei Papi evrei. Deci rugaciunile din Vatican nu-l mai ard pe Satana.
Daca Iisus Hristos s-ar fi gandit asa la pielea lui, n-ar mai fi fost crestinismul.
De altfel si omorurile astea sunt cu cantec, ca nasti ditamai eroul. Oricat au incercat fariseii sa ingroape „cazul Iisus”, tot a iesit ditamai „sula in coasta” religiei iudaice, prin crestinism, prevazuta de altfel de proorocii evrei.
Daca ar fi ascultat de fariseul Nicodim si l-ar fi lasat pe Iisus in pace, altfel ar fi fost soarta evreilor. Asa, sangele lui Iisus va sta marturie pana la sfarsitul veacului despre problema unor farisei certati cu Adevarul, adica cu Dumnezeu. Iar problema fariseilor din acele timpuri, este o problema actuala cu oricine (evreu sau neevreu) care nu cauta o pozitie sincera cu Adevarul.
Si de ceva tot mori. Cu sau fara grija Mosadului. Si Adevarul tot iese la iveala.
http://mizeriaistoriei.wordpress.com/2012/12/page/2/
Va rog sa nu mai postati porcarii antisemite cu acest grad de nesimtire. S-ar putea sa consider un proces.
Bine ai face, domnule, ca sa se termine o data cu aceasta vizuina nazi-legionara.
Domnule draga,
Dar cine sint semitii? jidanii khazari / ashkenazi? Pai astia NU sint semiti! ci turci care sint prostiti sau se lasa prostiti ca sint evrei!
Singurii semiti sint EVREII SEPHARZI! Or ei sint NUMAI 5% din cei 16 milioane?
Lasati-o mai moale cu „semitii” si „antisemitism” ca NU mai tine! Ne-ati prostit destul!
Jidan jidovit sau jidanca jidovita?
Din 2013 si pana acum, sper ca ai spalat putina din tara noastra.
Se pare ca „cam” asa stau lucrurile ,cam cum le relateaza dom’ profesor.Se aude ca statul Israel face „eforturi” sa minimalizeze si sa diminueze contradictia ashkenazo-sefarda.Intimplator am auzit „am tras cu urechea ” ,cica sefarzii nu prea sint reprezentati prin politichia sionista ,poate nu prezinta prea mult atasament pentru cauza sionista .Nu ca ar fi cu mult mai buni ,Doamne fereste sa facem o asemenea eroare ,tot jigodii sint ,dar mult mai putin virulenti.Eu am un prieten sefard ,care e necajit pe motivul ca la sinagoga ar fi cam persecutat pe motive de gelozie din partea ashkenazilor ,acum mai amestecindu-se prin sinagogi cit de cit ,dar tot asa ,ca apa cu uleiul ……Tot el mi-a zis, asa mai cu jumate de gura , ca prin Baghdad ,prin anii 50 ,venisera agenti sionisti care aruncau petarde prin casele evreilor sefarzi sa ii sperie sa fuga ,sa plece in Israel.Tot el mi-a zis ca un prieten de al lui ,rabin sefard ii numeste pe askenazi ,”adoratori ai vitelului de aur ” lucru foarte grav in religia evreiasca .(Intimplator in evreieste „vitel” se spune „egel” iar la steag ei ii spun „degel” adica tot un fel de idol,hexagrama, heks insemnind in engleza si blestem.) Deci ,facem si noi o analiza ca la criminalistica ,(cind eram copil citeam carti politiste multe ) daca in mozaicul descris de domnul profesor ,gasim probe confirmative ,chiar daca sint mai disparate ,ele totusi se leaga intre ele si putem obtine o imagine a conspiratiei .Eu am mai spus de citeva ori ,dar cu exceptia unui singur comentator ,nu prea am fost bagat in seama ,fiind considerat mai prost ,aceasta comunitate evreiasca nationala si internationala este produsul a 4000 de ani de kakosofie si conspiratie permanenta ( au si filosofie dar mai putina ),ei isi schimba numele si le incripteaza ,se infiltreaza cu zeci de ani inainte in tari , partide si grupari ,au agende de lucru bazate pe generatii in timp ce noi ne batem capul cum sa plantam livezi sau studiem comportamentul familiilor de albine ,ei planifica cum sa i-a controlul asupra ,serviciilor secrete , justitiei si finantelor .Va dati seama de discrepanta.Pai nu credeti ca ar fi cazul sa cream o clasa la o universitate specializata in studiul limbii si culturii evreiesti ,sa intelegem cine sint si ce planuri au cu noi.Nu asa pe bijbiite . Si totusi ce am observat ,desi sint foarte suspiciosi in conversatii ,totusi ,uneori coppereaza in descifrarea si decriptarea unor scrieri sau a unor evenimente ,bucurosi ca isi pot pune talentul si cunostiintele in valoare desi asta i-ar incrimina .Cam ridica ei din sprincene dar o fac. Referitor la evenimentele din 41 ,este foarte posibil logica domnului profesor sa functioneze ,eu am mai zis ca Antonescu mi s-a parut suspicios in increngatura respectiva .A avut nevasta evreica ,Rachel Mendel ? din prima casatorie ,era prieten (ciudata prietenie ?) cu Filderman ,fosti colegi de scoala ,(poate Filderman il influenta pe Antonescu )plus ca el avea parul rosu .Ce dracu roman era ala cu parul rosu ? Apoi cum se face ca bancherii evrei Auschnit & Co operau bine mersi in Romania sub Antonescu,nu intentiona nimeni ,nici chiar germanii , sa-i trimita nicaieri in nici un voiaj ,in Transnistria sau in alta parte .Sebastian Mihail scria piese de teatru ,vaicarindu-se , si mai dadea la zapada in timp ce soldatii romanii erau trimisi pe front in Rusia , in opinci si fara mancare , la moarte sigura .Pai eu cred ca erau mai multe sanse sa te intorci viu dintr-un lagar din Transnistria decit de la Stalingrad………Totusi pentru a limpezii apele ,trebuie creata o comisie de studiu a evenimentelor , fiind prea mult mult pentru un singur om sa faca acest lucru ,asa ca dom’ profesor unde va sint colegii intelectuali patrioti ?
@-nicu constantin- Aveti dreptate,de cele mai multe ori realitatea depaseste fictiunea. Sunt niste coincidente stranii:mama vitrega evreica,prima sotie evreica,multiple conexiuni cu mari afaceristi,personalitati de origine evrei,…Sa nu uitam de ipoteza mai mult decat credibila prin confirmare de istoria ulterioara ca atat nazismul cat si bolsevismul au fost arma sionismului pt a-i determina pe evrei sa se stabileasca in Palestina/viitorul Israel,pierzandu-si averile prin”nationalizare sub comunisti,la care s-a adaugat teroarea sub nazisti.Astfel doar evreilor li s-a permis plecarea legala,in masa din tarile comuniste si stabilirea in Israel si doar in anii’80 germanilor in RFG.Este semnificativa in context”aventura”vasului de linie St.Louis cu refugiati evrei refuzati de USA si de Cuba pt a-i determina pe evrei sa emigreze doar in viitorul Israel,incidentul servind ca”lectie”pt evreii manipulati de sionism. Cred totusi ca maresalul Antonescu a fost de buna credinta neavand alte optiuni in acele momente nebuloase ale istoriei,determinate ca si acum de o criza financiara mondiala,declansata de aceiasi”bancheri internationali”ca si azi,respectiv de fiii si nepotii lor.
Romania trebuie condusa dupa Legea Paritatii Romano-Israeliene!!! Pestele de la cap se impute si Romania de la cei ca Steinmetz. De aceea ca treburile sa revina la normal in aceasta tara, in functiile din institutiile de putere ale statului roman, Parlament, Guvern trebuie sa fie admisi atatia cetateni de origine *editat* asca cati romani ocupa functii similare in institutiile si Cnesesul israelian. De asemenea toti atatia oameni de afaceri israelieni sa aiba dreptul sa faca afaceri in Romania cati oameni de afaceri romani fac afaceri in Israel. Iar nici unul dintre ev..reii ce ar obtine o functie in Romania sa nu poseda dubla cetatenie romano-israeline.
Romania se afla sub ocupatia celor din gasca Steinmetz. In anii 1945-1965 cei din gasca Steinemetz de sorginte comunista au decimat chintesenta natiei romane umpland Romania cu sute de gropi comune. Ei actvistii si securistii ev..rei emigrand in Itzrael cu sutele dupa ce au fost pusi pe liber la sfarsitul anilor 70. Au fost aproape de 500 de criminali ev..rei care au emigrat si toti cei care mai traiesc inca manaca o pensie grasa platita de la bugetul statului roman drept multumire pentru contributia lor la decimarea poporului roman. In 89, aceeasi gasca a Steinmetz-lor l-a impuscat pe Ceausescu tocmai ca acestia sa poata sa fure nestingheriti tot ceeace mai e de furat in tara asta. Acum au pus ochii pe cele 1000 de miliarde de dolari ce zac ascunse in Muntii Apuseni sub forma de aur, argint, metale rare si uraniu si vor sa intre in posesia lor tot prin furt si minciuna iar pe noi romanii, pentru ca Steinmetzii ne urarasc de moarte sa ne ingroape in sute de mii de tone de cianura.
Ha ,ha ,ha .Interesant ce scrii ,dar nu cred ca ura este elementul ce-i pune in miscare , ci dorinta de a face profit .Dorinta de a face profit o avem cu totii , deci nu asta ar fi problema ,ci cantitatea si felul cum doresc sa cistige acest profit.In acest caz ,in afara prejudiciului financiar adus Romaniei , dezastrul ecologic ar fi un dezastru de talie planetara , Rosia inainte de fi o localitate in Romania este o localitate pe planeta Terra .In asta consta ticalosia firmei si actionarilor Gabriel & Steinmetz ,jidani lacomi fara scrupule .Zeul lor este un idol de aur , Egel Israel ,nu bunul Creator al Planetei.
totul este corect. in plus as adauga ca locul intelectualitatii autentice romane a fost luat de nepotii tortionarilor care au fost trimisi pe cheltuiala statului la inalte studii afara, actionaind ca un fals steag intelectual. asa se face ca nimeni nu deschide dosare fostilor tortionari, nimeni nu zice nimic de comunisti, toate functiile importante si banoase fiind ale lor (sau a celor sub acoperire). toate miscarile nationaliste sunt infiltrate si discreditate, asa ca prea curind nu vom vedea vreun roman autentic sa ajunga in frunte. asa si meritam…daca noi alegem dupa ce vedem la televizor….
Corect.
TLC