caroline gunderode
652 aprobate

google.bex
caroline.gunderode@gmail.com
109.133.42.42

 

 

PROPAGANDA EXTERMINATIONISTILOR OMS
ALCATUIESC NOI LEGI TOTALITARE
CONTRA NATIUNILOR :

Propunerile ar crea „stat polițienesc
totalitar
medical și științific la nivel mondial”

Jurnalul lui Robert F. Kennedy ” The Defender”

13/01/23

COVID

BIG PHARMA
› ȘTIRI
Exclusiv: Propunerile OMS ar putea taia națiunile de suveranitatea lor, să creeze un stat totalitar la nivel mondial, avertizează expertul

Într-un interviu acordat The Defender, Francis Boyle, JD, Ph.D., expert în arme biologice și profesor de drept internațional la Universitatea din Illinois, a declarat că ultimele propuneri ale Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) ar putea încălca dreptul internațional. Boyle a cerut guvernelor federale și ale statelor SUA să părăsească imediat OMS.
De
Michael Nevradakis, Ph.D.
86

Exclusive: WHO Proposals Could Strip Nations of Their Sovereignty, Creat…

In an interview with The Defender, Francis Boyle, J.D., Ph.D., bioweapons expert and professor of international …

Link copiat
care caracteristică totalitară a sănătății mondiale

Dor de o zi, dor de multe. Abonați-vă la Cele mai bune știri ale zilei de la The Defender . Este gratis.

Negocierile secrete au avut loc săptămâna aceasta la Geneva, Elveția, pentru a discuta modificările propuse la Regulamentul Internațional de Sănătate (IHR) al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) , considerat un instrument obligatoriu al dreptului internațional.

International Health Regulations 2005: UK National Focal Point

PHE’s role as National Focal Point for communication of public health events to the WHO under the International …

International health regulations

International Health Regulations

Negocieri similare au avut loc luna trecută pentru elaborarea unui nou tratat OMS privind pandemia .

Deși cele două sunt adesea confundate, amendamentele propuse pentru RSI și tratatul propus de pandemie reprezintă două seturi separate, dar înrudite, de propuneri care ar modifica în mod fundamental capacitatea OMS de a răspunde la „urgențele de sănătate publică” din întreaga lume – și, avertizează criticii, ar elimina semnificativ. națiunile suveranității lor.

Potrivit autorului și cercetătorul James Roguski , aceste două propuneri ar transforma OMS dintr-o organizație consultativă într-un organism de conducere global ale cărui politici ar fi obligatorii din punct de vedere juridic.

De asemenea, ele ar extinde considerabil domeniul de aplicare al RSI, ar institui un sistem global de certificate de sănătate și „pașapoarte” și ar permite OMS să impună examinări medicale, carantină și tratament.

Roguski a spus că documentele propuse vor da OMS putere asupra mijloacelor de producție în timpul unei pandemii declarate, vor cere dezvoltarea infrastructurii RSI la „punctele de intrare” (cum ar fi granițele naționale), redirecționează miliarde de dolari către „Urgența Spitalului Farmaceutic”. Complex industrial” și elimină mențiunea „respectului pentru demnitate, drepturile omului și libertățile fundamentale ale oamenilor”.

Francis Boyle, JD, Ph.D., profesor de drept internațional la Universitatea din Illinois, a declarat că documentele propuse pot încălca, de asemenea, dreptul internațional.

Boyle, autorul mai multor manuale de drept internațional și un expert în arme biologice care a redactat Legea împotriva terorismului privind armele biologice din 1989 , a vorbit recent cu The Defender despre pericolele – și potențiala ilegalitate – ale acestor două documente propuse.

Alți analiști de seamă au tras un semnal de alarmă.

Propunerile ar crea „stat polițienesc totalitar medical și științific la nivel mondial”

Întâlnit la Geneva în perioada 9-13 ianuarie, Comitetul de revizuire al RSI al OMS a lucrat pentru a elabora „recomandări tehnice adresate directorului general [al OMS] cu privire la amendamentele propuse de statele părți la RSI”, potrivit unui document al OMS.

RSI a fost adoptat pentru prima dată în 2005, ca urmare a SARS-CoV-1 și a intrat în vigoare în 2007 . Ele constituie unul dintre cele două tratate obligatorii din punct de vedere juridic pe care OMS le-a încheiat de la începuturile sale în 1948 – celălalt fiind Convenția-cadru pentru controlul tutunului .

G-20 Leaders Promote Global Vaccine Passports So ‘You Can Move Around’

Leaders of the Group of 20 on Wednesday issued a joint declaration promoting a global standard on proof of vacci…

După cum a raportat anterior de The Defender , cadrul RSI permite deja directorului general al OMS să declare o urgență de sănătate publică în orice țară, fără acordul guvernului țării respective, deși cadrul cere celor două părți să încerce mai întâi să ajungă la un acord.

„The Biggest Global Power Grab We Have Seen in Our Lifetimes”: How Serio…

Will Jones

Many are concerned that the US amendments to the WHO pandemic treaty will transfer sovereignty over public healt…

Potrivit aceluiași document al OMS, recomandările Comitetului de revizuire al RSI și ale Grupului de lucru al statelor membre privind amendamentele la Regulamentul de sănătate internațională (2005) (WGIHR) vor fi raportate directorului general al OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, până la jumătatea lunii ianuarie, în perioada premergătoare celei de-a 76 -a Adunări Mondiale a Sănătății a OMS, la sfârșitul lunii mai.

Boyle a spus că a pus sub semnul întrebării legalitatea documentelor de mai sus, citând, de exemplu, faptul că „propunerea de tratat al OMS încalcă Convenția de la Viena privind dreptul tratatelor ”, care a fost ratificată în 1969 și pe care Boyle a descris-o drept „dreptul internațional al tratatelor”. pentru fiecare stat din lume.”

Boyle a explicat diferența dintre cel mai recent tratat pandemic și propunerile IHR. „Tratatul OMS ar înființa o organizație internațională separată, în timp ce reglementările propuse ar funcționa în contextul OMS pe care o avem astăzi.”

Cu toate acestea, el a spus: „După ce le-am citit pe amândouă, este o distincție fără nicio diferență.” A explicat:

„Fie unul sau ambii vor înființa un stat totalitar de poliție medicală și științifică la nivel mondial sub controlul lui Tedros și al OMS, care sunt practic o organizație de front pentru Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), Tony Fauci , Bill Gates, Big Pharma , industria de război biologic și guvernul comunist chinez care plătește o bună parte din facturile lor.

Big Pharma Archives

‘Gearing Up to Fight Biological Weapons?’ White House Launches $88 Billi…

Bioweapons expert Francis Boyle, J.D., Ph.D., said the Biden administration’s new $88 billion national biodefens…

„Fie vor primi regulamentele, fie vor primi tratatul, dar ambele sunt periculoase din punct de vedere existențial. Acestea sunt documente cu adevărat periculoase, periculoase din punct de vedere existențial și insidioase.”

Boyle, care a scris mult despre dreptul internațional și a argumentat cazuri în numele Palestinei și Bosniei la Curtea Internațională de Justiție , a declarat pentru The Defender că „nu a citit niciodată tratate și organizații internaționale care sunt atât de complet totalitare precum reglementările RSI și OMS. tratat”, adăugând:

„Unul sau ambii vor înființa un stat totalitar de poliție medicală și științifică, care va fi dincolo de controlul autorităților guvernamentale naționale, statale și locale.

„Atât reglementările RSI, cât și tratatul OMS, din câte îmi pot da seama din lectură, sunt special concepute pentru a ocoli autoritățile guvernamentale naționale, statale și locale atunci când vine vorba de pandemii, de tratament pentru pandemii și, de asemenea, inclusiv de vaccinuri. ”

Discuțiile atât pentru tratatul de pandemie propus, cât și pentru amendamentele propuse pentru IHR par să urmeze un calendar similar, pentru a fi prezentate spre examinare în timpul Adunării Mondiale a Sănătății a OMS, 21-30 mai.

„Pentru mine este clar că pregătesc atât regulamentele, cât și tratatul pentru adoptarea de către Adunarea Mondială a Sănătății în mai 2023”, a spus Boyle. „Acolo ne aflăm acum, așa cum văd eu.”

Potrivit OMS , Organismul Internațional de Negociere (INB) care lucrează la Tratatul privind pandemia va prezenta un „raport de progres” la reuniunea din mai, cu scopul de a prezenta „rezultatul final” celei de-a 77-a Adunări Mondiale a Sănătății în mai 2024.

CUMPĂRĂ ACUM: Cartea de citit obligatoriu a lui Ed Dowd – „Cause Unknown”

Boyle: propunerea de tratat pandemic obligatoriu din punct de vedere juridic încalcă dreptul internațional

Comentând tratatul asupra pandemiei, Tedros a spus: „Lecțiile pandemiei nu trebuie să rămână neînvățate”. El a descris actualul „proiect conceptual zero” al tratatului ca „o reflectare adevărată a aspirațiilor pentru o paradigmă diferită pentru consolidarea prevenirii, pregătirii, răspunsului și redresării pandemiei”.

Roguski, în analiza sa asupra „Tratatului privind pandemia”, a avertizat că acesta va crea o „convenție-cadru obligatorie din punct de vedere juridic care ar preda OMS o autoritate suplimentară enormă, obligatorie din punct de vedere juridic”.

Cu alte cuvinte, cele 194 de state membre ale OMS „ar fi de acord să predea suveranitatea lor națională către OMS”. Acest lucru ar „extinde în mod dramatic rolul OMS”, prin includerea unei „birocratii complet nouă”, „Conferința părților”, care ar include nu doar statele membre, ci și „părți interesate relevanți”.

Această nouă birocrație, potrivit lui Roguski, ar fi „împuternicită să analizeze rețelele sociale pentru a identifica dezinformarea și dezinformarea pentru a le contracara cu propria propagandă”.

În prezent, OMS colaborează cu numeroase astfel de organizații , cum ar fi firma de „verificare a faptelor” NewsGuard , în aceste scopuri.

Backed by Big Pharma, NewsGuard Brings ‘Fact Checking’ to Tens of Millio…

The American Federation of Teachers inked a deal with NewsGuard — a for-profit “fact-checking” company with deep…

Roguski a spus că tratatul de pandemie va accelera, de asemenea, procesul de aprobare pentru medicamente și injectabile, va oferi sprijin pentru cercetarea de câștig de funcție , va dezvolta un „Mecanism de revizuire globală” pentru a supraveghea sistemele naționale de sănătate, va implementa conceptul „O singură sănătate” și creșterea finanțării pentru așa-numitele „exerciții de masă” sau „simulări”.

„ O singură sănătate ”, o creație a OMS, este descrisă ca „o abordare integrată, unificatoare pentru echilibrarea și optimizarea sănătății oamenilor, animalelor și mediului” care „mobilizează mai multe sectoare, discipline și comunități” și „este deosebit de importantă pentru prevenirea, prezicerea, detectarea și răspunsul la amenințările globale pentru sănătate, cum ar fi pandemia de COVID-19 .”

COVID Archives

La rândul lor, „exercițiile de masă” și „simulările” precum „ Evenimentul 201 ” au fost remarcabil de prevenție în „prevederea” focarelor de COVID-19 și de variola a maimuței înainte ca acestea să apară efectiv.

Roguski a spus că tratatul de pandemie va oferi o structură pentru a redirecționa sume masive de bani „prin capitalism de prieteni către corporațiile care profită de pe urma declarațiilor de urgențe de sănătate publică de interes internațional” („pandemii”) și „apariția fricii care urmează în mod natural unei astfel de urgențe. declarații.”

Boyle a avertizat că tratatul și regulamentele propuse de RSI merg și mai departe. „OMS, care este o organizație putredă, coruptă, criminală, disprețuitoare, va putea emite ordine medicului dumneavoastră primar cu privire la modul în care ar trebui să fiți tratat în cazul în care se proclamă o pandemie.”

Mai mult, a spus Boyle, tratatul de pandemie ar fi diferit de multe alte acorduri internaționale prin faptul că va intra în vigoare imediat. I-a spus The Defender:

„Dacă citiți Tratatul OMS, la sfârșit, spune destul de clar că va intra în vigoare imediat după semnare.

„Aceasta încalcă procesele normale de ratificare a tratatelor la nivel internațional în conformitate cu Convenția de la Viena privind dreptul tratatelor și, de asemenea, în conformitate cu Constituția Statelor Unite, care impune Senatului Statelor Unite să-și dea sfatul și acordul cu două treimi la termenii tratatului. vot.”

Într-adevăr, articolul 32 din tratatul propus cu privire la „Aplicarea provizorie” a acestuia prevede:

„[Tratatul] poate fi aplicat provizoriu de către o parte care consimte la aplicarea sa provizorie notificând astfel depozitarului în scris la momentul semnării sau depunerii instrumentului său de ratificare, acceptare, aprobare, confirmare formală sau aderare.

„O astfel de aplicare provizorie va intra în vigoare de la data primirii notificării de către Secretarul General al Națiunilor Unite.”

„Cine a redactat-o ​​știa exact ce făceau pentru a-l pune în vigoare imediat după semnare”, a spus Boyle. „Presupunând că Adunarea Mondială a Sănătății adoptă tratatul în mai, Biden îi poate ordona lui Fauci sau oricărui reprezentant al său acolo să semneze tratatul, iar acesta va intra imediat în vigoare cu titlu provizoriu”, a adăugat el.

„Nu știu, în niciunul dintre studiile mele extinse despre tratatele internaționale, cu atât mai puțin despre tratatele de înființare a organizațiilor internaționale, despre niciunul care conține o astfel de prevedere”, a spus Boyle. „Este complet insidios.”

Amendamentele propuse la RSI descrise drept o „acapare de putere” a OMS

Potrivit lui Roguski, care a spus că OMS „încearcă o preluare de putere”, amendamentele propuse la RSI pot fi chiar mai îngrijorătoare decât tratatul pandemic.

Roguski a scris că, deși consideră că tratatul pandemic este „o problemă importantă”, el crede, de asemenea, că „funcționează ca o momeală care este concepută pentru a distrage atenția oamenilor de la amenințarea mult mai mare și mai imediată la adresa drepturilor și libertăților noastre, care sunt cele propuse. amendamente la Reglementările Internaționale de Sănătate.”

Comitetul de revizuire al RSI care lucrează la amendamentele propuse „și-a început activitatea la 6 octombrie 2022”, potrivit unui document al OMS , și sa reunit de cinci ori de atunci, inclusiv reuniunile din această săptămână la Geneva. Accesul la întâlniri a fost interzis celor nevaccinaţi .

IHR Review Committee regarding Amendments to the IHR – SP, UN, NGO, IGO …

The IHR Review Committee regarding amendments to International Health Regulations (2005) (IHR) is convened pursu…

Propunerile finale ale Comitetului de revizuire RSI și ale WGIHR vor fi prezentate lui Tedros la mijlocul lunii ianuarie și Adunării Mondiale a Sănătății în mai. Potrivit lui Roguski , „Dacă amendamentele propuse sunt prezentate celei de-a 76-a Adunări Mondiale a Sănătății, ele ar putea fi adoptate de o majoritate simplă a celor 194 de națiuni membre”.

Secret WHO Negotiations for Pandemic Treaty Taking Place This Week – cor…

Corey Lynn

Secret WHO negotiations on the proposed Pandemic Treaty are scheduled for January 9th through 13th. We need your…

Drept urmare, a spus Roguski, în comparație cu tratatul propus de pandemie, „amendamentele la Regulamentul Internațional de Sănătate reprezintă o amenințare mult mai imediată și mai directă la adresa suveranității fiecărei națiuni și a drepturilor și libertăților fiecărei persoane de pe pământ”.

Potrivit lui Roguski, „Amendamentele propuse ar urma să elimine 3 aspecte foarte importante ale reglementărilor existente”, inclusiv „eliminarea respectului pentru demnitate, drepturile omului și libertățile fundamentale” din textul RSI, schimbarea RSI din „neobligatorie”. ” pentru a „obliga din punct de vedere juridic” și a obliga națiunile să „ajute” alte națiuni.

„În esență, Comitetului de urgență al OMS ar avea puterea de a anula acțiunile întreprinse de națiunile suverane”, a spus Roguski.

Potrivit lui Boyle, în mod similar cu tratatul pandemic, „din nou, Biden își poate instrui reprezentantul în mai, presupunând că adoptă regulamentele, să semneze regulamentele. Și apoi, administrația Biden va trata asta ca pe un acord internațional obligatoriu, la fel cum a făcut cu regulamentele din 2005”, referindu-se la RSI inițial ratificat în acel an.

El a adăugat:

„Acele [IHR din 2005] au fost semnate, iar Departamentul de Stat al SUA la acea vreme le considera un acord executiv internațional obligatoriu din punct de vedere juridic, pe care îl enumera în publicația oficială a Departamentului de Stat, „ Tratate în vigoare ”.

„Cu alte cuvinte, ei tratează reglementările din 2005 ca și cum ar fi un tratat care nu a primit niciodată sfatul și acordul Senatului Statelor Unite și, prin urmare, legea supremă a țării în conformitate cu articolul 6 din Constituția Statelor Unite, care ar fi obligatorie pentru toate guvernele de stat și locale din Statele Unite, chiar dacă se opun, reglementărilor RSI sau tratatului OMS.”

Potrivit lui Roguski, „Amendamentele propuse ar implementa un număr mare de modificări cu care toată lumea ar trebui să nu fie absolut de acord”.

Aceste modificări includ „extinderea în mod dramatic a domeniului de aplicare al Reglementărilor Internaționale de Sănătate de la tratarea riscurilor reale până la tratarea oricăror care ar avea potențialul de a fi un risc pentru sănătatea publică”, despre care Roguski a spus că „ar deschide larg ușile masive. abuz peste tot ce am văzut în ultimii trei ani.”

Amendamentele propuse ar deplasa, de asemenea, atenția OMS „departe de sănătatea oamenilor reali” pentru a „pune preferința principală pe rezistența sistemelor de îngrijire a sănătății” și ar înființa o „Autoritate Națională Competentă” căreia „s-ar acorda o mare putere de implementare. obligațiile din aceste reglementări”, a spus Roguski.

Dacă amendamentele vor avea loc, Roguski a spus: „OMS nu va mai trebui să consulte nicio națiune suverană în care un eveniment poate sau nu să aibă loc în acea națiune înainte de a declara că există o urgență de sănătate publică de interes internațional în interiorul granițelor. a acelei națiuni.”

„Alerta[e] intermediară de sănătate publică”, “Urgen[ele] de sănătate publică de interes regional” și “Notificare[e] de alertă și răspuns la nivel mondial” ar putea fi, de asemenea, declarate de directorul general al OMS, în timp ce OMS ar fi recunoscută „ca autoritatea de îndrumare și coordonare în timpul urgențelor internaționale.”

În timpul unor astfel de urgențe reale sau „potențiale”, amendamentele ar împuternici OMS să impună o varietate de politici la nivel global, care ar fi obligatorii din punct de vedere juridic pentru națiunile membre.

Aceste politici ar putea include solicitarea de examinări medicale sau dovada unor astfel de examene, solicitarea dovadă a vaccinării, refuzul călătoriilor, implementarea carantinei și urmărirea contactelor sau solicitarea călătorilor să furnizeze declarații de sănătate, să completeze formulare de localizare a pasagerilor și să aibă certificate digitale de sănătate globală.

„Autoritățile sanitare competente” ar fi, de asemenea, împuternicite să controleze aeronave și nave, în timp ce rețele de supraveghere pentru a „detecta rapid evenimentele de sănătate publică” din națiunile membre ar fi, de asemenea, înființate, conform modificărilor propuse.

De asemenea, OMS ar fi împuternicită să fie implicată în elaborarea legislației naționale în domeniul sănătății.

Amendamentele propuse ar da OMS puterea de a dezvolta un „plan de alocare”, permițându-i să controleze mijloacele de producție de produse farmaceutice și alte articole în timpul unei „urgențe” și ar obliga națiunile dezvoltate să ofere „asistență” națiunilor în curs de dezvoltare.

„Amendamentele propuse… ar facilita accesul digital la înregistrările private de sănătate ale tuturor”, a spus Roguski, și similar cu propunerile din tratatul pandemic, ar „facilita, de asemenea, cenzura oricăror opinii diferite sub pretextul dezinformării sau dezinformarii. .”

Roguski a spus că propunerile sunt făcute în ciuda „lipsei de contribuție din partea publicului larg” din partea „delegaților necunoscuți și neresponsabili” folosind „terminologie vagă și nedefinită” și criterii vagi „prin care să se măsoare pregătirea”.

El a spus că propunerile ne vor „călca în picioare drepturile și ne vor restrânge libertățile”, inclusiv dreptul la intimitate, de a alege sau de a refuza un tratament, de a-și exprima opiniile, de a-și proteja copiii, de a fi cu familia și prietenii și de a fi liber de discriminare. inclusiv discriminarea pe baza statutului de vaccinare.

„Finalitatea deciziilor luate de Comitetul de Urgență” prevăzute de amendamente „ar fi un atac direct la suveranitatea națională”, a spus Roguski.

Cum am ajuns aici?

Potrivit OMS , membrii INB – în timpul unei întâlniri de la Geneva 18-21 iulie 2022 – au ajuns la un „consens”, fiind de acord că orice nouă „convenție, acord sau alt instrument internațional privind prevenirea, pregătirea și răspunsul la pandemie” ar să fie „obligatoriu din punct de vedere juridic” pentru statele membre.

Pentru Boyle, acesta este răspunsul OMS la „opoziția enormă” față de restricțiile legate de COVID-19 din ultimii trei ani. I-a spus The Defender:

„Din câte îmi pot da seama ce s-a întâmplat aici a fost următorul: După cum știți, a existat o opoziție enormă aici în Statele Unite [împotriva] acestor edicte totalitare, și asta a fost atât sub Trump, cât și pe Biden.

„Aceste edicte totalitare venite din partea guvernului federal, a Casei Albe, a CDC, a tuturor celorlalți privind această pandemie și, de asemenea, mandatele de vaccinare, există o opoziție enormă la nivel de bază. Și așa, din câte pot spune ce s-a întâmplat, acest lucru a culminat cu Trump care ne-a scos din OMS , ceea ce cred că a fost o decizie corectă.

„Deci știi, eu sunt independent politic. Mă uit la asta doar subiectiv. Acum, ceea ce s-a întâmplat a fost atunci, când Biden a venit la putere, consilierul său științific de top a fost Tony Fauci. Așa că Biden ne-a reintrodus în OMS și apoi l-a numit pe Fauci ca reprezentant al SUA în Comitetul Executiv al OMS.

„De aici provin atât reglementările RSI, cât și tratatul OMS: pentru a ocoli enorma opoziție de la bază față de gestionarea edictelor ieșite din partea guvernului federal cu privire la pandemie și mandatele privind vaccinurile.”

Boyle a explicat ce ar însemna „obligatoriu din punct de vedere juridic” în acest context, dacă oricare dintre seturile de propuneri se realizează:

„Ceea ce se va întâmpla este că OMS va veni cu un ordin, această nouă organizație va veni cu un ordin pe care îl va trimite apoi la Washington, DC, după care administrația Biden îl va aplica ca o obligație internațională obligatorie a Statelor Unite ale Americii. America în conformitate cu articolul 6 din Constituția Statelor Unite și va uzurpa autoritățile de sănătate de stat și locale, care au, în general, autoritatea constituțională să se ocupe de sănătatea publică în conformitate cu al 10-lea amendament la Constituția Statelor Unite.

„Administrația Biden va argumenta apoi că fie reglementările, fie tratatul vor uzurpa al 10-lea amendament la Constituția Statelor Unite, iar autoritățile de sănătate de stat și locale, guvernatorii, procurorii generali, autoritățile de sănătate publică vor trebui să se supună [orice] ordin care iese din OMS.”

Referindu-se la observațiile sale cu privire la ilegalitatea celor două propuneri conform Convenției de la Viena privind dreptul tratatelor , Boyle a clarificat că, potrivit articolului 18 din convenție, „un tratat nu intră în vigoare atunci când este semnat. Când statul a semnat tratatul, este obligat să acţioneze numai într-o manieră care să nu înfrângă obiectul şi scopul tratatului.”

Articolul 18 prevede:

„Un stat este obligat să se abțină de la acte care ar înfrânge obiectul și scopul unui tratat atunci când: (a) a semnat tratatul sau a făcut schimb de instrumente care constituie tratatul supus ratificării, acceptării sau aprobării, până când va fi făcut intenția clară de a nu deveni parte la tratat.”

Potrivit lui Boyle, semnătura unui stat „nu aduce provizoriu tratatul în vigoare”.

Boyle a descris, de asemenea, propunerile drept „o acapare masivă de putere a lui Fauci, CDC, OMS, Bill Gates, Big Pharma, industria de război biologic și Tedros”.

El a adăugat:

„Nu am văzut niciodată așa ceva în vreuna dintre organizațiile mele internaționale de cercetare, scris, predare, litigii care se întorc la Prima Conferință de Pace de la Haga din 1899 , până astăzi.”

Roguski și Boyle au susținut că SUA – și alte țări – ar trebui să părăsească OMS . Boyle i-a spus The Defender:

„Nu sunt un susținător al președintelui Trump, dar cred că trebuie să ne întoarcem imediat la retragerea din OMS. În ultima sesiune a Congresului, a fost introdusă o legislație care ne-a scos din OMS . Avem nevoie de acea legislație reintrodusă imediat, în această nouă sesiune a Congresului.

„Cred că Camera Reprezentanților trebuie să declare clar că obiectează, că nu vor fi de acord cu orice ordine care iese din OMS, Adunarea Mondială a Sănătății [WHA] sau această nouă organizație internațională de pandemie și că au puterea poșetei și că vor defina orice are legătură cu OMS.”

Cu toate acestea, pentru Boyle, aceasta nu este doar o chestiune pentru parlamentari federali. „Trebuie, cu siguranță, ca guvernele de stat din Statele Unite să ia poziția că nu se vor conforma cu nicio decizie care iese din OMS, WHA sau această nouă organizație internațională de pandemie”, adăugând că recent a făcut astfel de recomandări către Guvernatorul Floridei Ron DeSantis .

„Avem nevoie de acest lucru replicat în toată Statele Unite, de la stat la stat”, a spus Boyle, „și cred că avem nevoie de el imediat pentru că ei încearcă să treacă în grabă prin aceste reglementări ale OMS și tratatul [pandemic] pentru adunarea OMS din mai.”

Cooperare strânsă cu Fundația Gates, alții

Potrivit OMS, discuțiile INB au loc nu doar între toate statele membre, ci și cu „părțile interesate relevanți” enumerați în documentul A/INB/2/4 .

Cine sunt acești factori interesați? Un exemplu este GAVI, The Vaccine Alliance, listată ca „Observator” alături de Sfântul Scaun (Vatican), Palestina și Crucea Roșie.

După cum a raportat anterior de The Defender, GAVI proclamă o misiune de „ salva vieți și proteja sănătatea oamenilor ” și afirmă că „ajută la vaccinarea aproape jumătate a copiilor din lume împotriva bolilor infecțioase mortale și debilitante”.

GAVI își descrie parteneriatul de bază cu diverse organizații internaționale, inclusiv nume care sunt deja familiare: OMS, UNICEF, Fundația Bill & Melinda Gates și Banca Mondială și cu Alianța ID2020 , care sprijină implementarea „pașapoartelor pentru vaccin”.

Printre membrii fondatori ai ID2020 se numără Fundația Gates , Microsoft și Fundația Rockefeller .

Rockefeller Foundation ‘Reset the Table’ Report Predicted COVID-Related …

Just a few months into the COVID-19 pandemic — and almost two years before global health officials warned of a f…

La rândul său, Fundația Gates, alături de Bloomberg Philanthropies, Clinton Health Access Initiative, Fundația Rockefeller, Asociația Internațională a Transporturilor Aeriene (IATA – gândiți „pașapoartele de vaccin”) și Population Council – fondată de John D. Rockefeller și cunoscut pentru Inițiativele de „control al populației” – sunt enumerate în același document al OMS în anexa C ca „ actori nestatali în relații oficiale cu OMS ”.

Non-State actors in official relations with WHO

„Alte părți interesate, după cum a decis de INB, sunt invitate să participe [și] să vorbească la sesiunile deschise ale reuniunilor INB [și] să ofere contribuții la INB” includ IATA, Organizația Aviației Civile Internaționale și Grupul Băncii Mondiale.

„ Open Philanthropy ” și Fundațiile pentru Societatea Deschisă a lui George Soros și „Organizația nonprofit pentru susținerea consumatorilor” Public Citizen, se numără printre grupurile enumerate în documentul OMS ca „alte părți interesate” care pot „oferi contribuții la INB”, alături de două state ruse. -organizatii sanitare afiliate.

Negociatorul principal al SUA pentru tratatul pandemic, Pamela Hamamoto – anterior bancher de investiții cu Goldman Sachs și Merrill Lynch – „a ajutat la coordonarea răspunsurilor timpurii la focarul de Ebola din Africa de Vest în 2015… și un răspuns consolidat al OMS”.

Pamela K. Hamamoto Named U.S. Negotiator for the Pandemic Accord

U.S. Mission Geneva

We are pleased to announce that Ambassador Pamela K. Hamamoto has been selected to be lead U.S. Pandemic Negotia…

Pamela Hamamoto – Stanford Distinguished Careers Institute

Former US Ambassador to the United Nations in Geneva Tiburon, California Pamela Hamamoto is an accomplished dipl…

Hamamoto a fost, de asemenea, „instrumental în lansarea în 2014 a Agendei pentru securitatea sănătății globale ” (GHSA), un „efort global… concentrat pe consolidarea capacității lumii de a preveni, detecta și răspunde amenințărilor legate de bolile infecțioase”, condus de CDC și fondat . cu scopul de a accelera RSI adoptat în 2005.

Banca Mondială, Consorțiul Global pentru Securitatea Sănătății, Masa Rotundă pentru Sectorul Privat și OMS fac parte din grupul de conducere al GHSA . AstraZeneca și Johnson & Johnson , producători de vaccinuri COVID-19, sunt membri ai Mesei rotunde din sectorul privat.

Global Health Security Agenda – Private Sector Roundtable

Global health security is everyone’s business. The private sector roundtable leverages companies’ capabilities t…

Consilierea GHSA este „Consorțiul GHSA”, care include în comitetul său director Școala de Sănătate Publică Johns Hopkins Bloomberg (care a găzduit Evenimentul 201) și Inițiativa Amenințare Nucleară (NTI).

După cum a raportat anterior de The Defender, NTI a organizat un „ exercițiu de masă ” care a prezis un focar „fictiv” de variolă a maimuței din mai 2022 cu o acuratețe remarcabilă. „ Open Philanthropy ” a finanțat raportul final pentru acest exercițiu.

As Monkeypox Cases Spread, Report Shows Gates Foundation, WHO, Pharma Ex…

The World Health Organization on Friday held an emergency meeting to discuss the outbreak of monkeypox after mor…

Membrii generali ai Consorțiului GHSA includ Fundația Gates, Amazon Web Services (care a întreținut bazele de date de imunizare COVID-19 pentru CDC ), Universitatea din Boston și Laboratoarele Naționale de Boli Infecțioase Emergente (NEIDL) ale instituției și Emergent BioSolutions.

U.S. Developing Vaccine Passport System Using Complex Web of Big Tech Pa…

Just because the federal government isn’t directly developing a national vaccine database or vaccine passport sy…

După cum a raportat anterior de The Defender, NEIDL este locul unde a fost dezvoltată recent „o nouă tulpină de COVID-19 care a ucis 80% dintre șoarecii infectați cu virusul”.

Emergent BioSolutions , care a produs vaccinul Johnson & Johnson și a atins infamia pentru pierderea unui contract federal de 600 de milioane de dolari după ce milioane de doze de vaccin au fost distruse, este conectată la simularea antraxului Dark Winter din 2001 .

Federal Government Cuts Ties With Troubled Vaccine Maker (Published 2021)

Emergent BioSolutions ruined millions of doses of Covid-19 vaccines. Now its $600 million deal is canceled.

As Questions Swirl Around Monkeypox Origins and Risk, Vaccine Makers Set…

Politicians and public health officials are delivering mixed and confusing messages to the public about the orig…

În iunie 2022, cu sprijinul SUA, Italiei (actualul președinte al GHSA) și al președintelui G20 de atunci, Indonezia, Banca Mondială a anunțat lansarea unui „ fond pandemic ” de 1 miliard de dolari .

WHO Renews Push for Global Pandemic Treaty, as World Bank Creates $1 Bil…

While the World Health Organization pushes ahead with plans to enact a new or revised international pandemic pre…

În noiembrie 2022, ministrul indonezian al Sănătății, Budi Gunadi Sadikin, la reuniunea G20 desfășurată la Bali , a făcut eforturi pentru un „certificat de sănătate digitală recunoscut de OMS” pentru a permite publicului „să se miște”. Indonezia este, de asemenea, un membru permanent al grupului de conducere al GHSA .

Membership – Global Health Security Agenda

sursa
Exclusive: WHO Proposals Could Strip Nations of Their Sovereignty, Create Worldwide Totalitarian State, Expert Warns

https://childrenshealthdefense.org/defender/who-proposals-sovereignty-totalitarian-state/?utm_source=salsa&
eType=EmailBlastContent&eId=1c125d41-8bbf-4867-bd12-9d8150fe6d98
01/13/23

COVID

BIG PHARMA
› NEWS

The Defender News

Exclusive: WHO Proposals Could Strip Nations of Their Sovereignty, Create Worldwide Totalitarian State, Expert Warns

Exclusive: WHO Proposals Could Strip Nations of Their Sovereignty, Creat…

In an interview with The Defender, Francis Boyle, J.D., Ph.D., bioweapons expert and professor of international …

Exclusive: WHO Proposals Could Strip Nations of Their Sovereignty, Creat…

In an interview with The Defender, Francis Boyle, J.D., Ph.D., bioweapons expert and professor of international …